Pitanjce

Ajde vidim da vas ima ovdje starijih jutros, pa da vas pitam nešto. One koju su u braku ili koji su bili u braku. Uzmimo par, bilo stariji ili mlađi, svejedno. Da li je život u vezi, zarukama drugačiji od života u braku. Koliko i po čemu to?

23.08.2007. u 8:19   |   Prijavi nepoćudni blog   |   Dodaj komentar

jaaako drugaciji,po svemu

Autor: lana30   |   23.08.2007. u 8:22   |   opcije


nije...samo se trebaš organizirati i tu vezu držati na pijedastalu....to je samo papir...ali mnogi zaborave to...

Autor: veki36   |   23.08.2007. u 8:24   |   opcije


A ja sam nekako imao filing da se sve promjeni baš zbog papira. Smatrao sam dugo da je to samo, formalno potvrđivanje para, a ne kao prekretnica. Pa pitam, što li se to okrene jer vidim da ipak je tako.

Autor: dark_shadow   |   23.08.2007. u 8:26   |   opcije


ono što je najbitnije a najprije prestane je ulaganje u vezu,partnerstvo,,a 99,9% parova se vremenom udalji i zapita što se dogodilo jer se uzimaju zdravo za gotovo,,tipa,,kaj sad smo zajedno,priznali smo jedno drugom da se volimo i to bi trebalo biti dovoljno,,svaki dan je novi dan,,kao u poslu,u životu tako i u ljubavi,,ja osobno više ne pristajem na tu shemu,bila sam u braku,znam što je biti sam pored nekoga tko je metar od tebe,,,ili ću graditi i ulagati u partnerstvo sa nekim ili ću radije ostati sama,,"tek toliko da nekog imam" kombinacije nisu za mene i ne pristajem na njih;-)

Autor: -sorceress-   |   23.08.2007. u 8:28   |   opcije


Lana, pliz objasni.

Autor: dark_shadow   |   23.08.2007. u 8:28   |   opcije


ljubavi i strpljenja, i onda ti nikakvi papiri ne mogu pokvarit ljepotu djeljenja

Autor: blazh   |   23.08.2007. u 8:30   |   opcije


Vidim da mnogo mnogo mladih parova ne ostane zajedno do 28-33 god. Evo ne znam ni jedan sklopljen brak između 19-23 a da je opstao, dulje. Zar je to normalno? Zar se nikada ne trebamo tako vezati ili to ipak odgoditi za tamo, negdje, 30-tu?

Autor: dark_shadow   |   23.08.2007. u 8:31   |   opcije


kod mene se sve promjenilo nakon potpisivanja,njegiv odnos je bio e ti si sad tu ja vise ne moram ni mislit ni radit nista,a kamoli se trudit oko tebe i to je to

Autor: lana30   |   23.08.2007. u 8:33   |   opcije


Nisam zla osoba, ali tražim nadu... da će jedna druga osoba proći bol rastajanja bar jednom u životu, da osjeti to što sam ja godinama osjećao. Nadam se da nije loša stvar, tražiti, oko za oko nekome tko to stvarno zaslužuje.

Autor: dark_shadow   |   23.08.2007. u 8:35   |   opcije


dark, ljudi, cesto teze onom, sto nemaju.
cim to imaju, gube interes.

Autor: magdal   |   23.08.2007. u 8:35   |   opcije


I što nakon toga. što kada se skuži da brak više ne ide. da li parovi ostaju zaj ili se većinom razvode.

Autor: dark_shadow   |   23.08.2007. u 8:36   |   opcije


ja sam se spasila....

Autor: lana30   |   23.08.2007. u 8:37   |   opcije


Hm, imao sam, al nisam gubio interes. Nikada, a znalo je bit... situacija gdje se nije vidio izlaz.

Autor: dark_shadow   |   23.08.2007. u 8:37   |   opcije


slažem se da smo svi taj prvi put i sami zatečeni svime,,i sama sam sada emocionalno zrelija nego tada,a da ne pričam da ni sama nisam znala što točno želim,,kako to želim i na koji način;-)),,,zato uvijek ponavljam da je preljub mog bivšeg muža meni donjeo spas i priliku da sama sebe upoznam kao ženu i shvatim tko sam ja i što želim;-))

Autor: -sorceress-   |   23.08.2007. u 8:38   |   opcije


magdal ako gube interes onda i nisu imali ono što su uistinu htjeli,glumatali su i pretvarali se,,lagali sebe,,ne te druge,,lagati sam sebi je najgore,,,

Autor: -sorceress-   |   23.08.2007. u 8:39   |   opcije


dark_,,osjećaj mržnje ne poznajem i ne želim ga upoznati,,praštanje je najbolji oblik samoizlječenja,,znam da boli,nije lako proći sve te boli,ali ne želim živjeti životom u kojem će povrijeđenost i mržnja vladati njime,,ja biram ljubav ako ništa drugo onu prema životu općenito;-))

Autor: -sorceress-   |   23.08.2007. u 8:41   |   opcije


dark, rekla sam cesto, ne uvijek.
brakovi se obicno sklapaju, jer su
ljudi zaljubljeni jedni u druge.
to je, uistinu losa osnova za sklapanje
veze za cijeli zivot.

Autor: magdal   |   23.08.2007. u 8:43   |   opcije


sorce, nisu oni lagali i glumatali. moj muz je u mene bio jako zaljubljen.
u njegovim pismima je rijec o dozivotnoj ljubavi i on je u ono vrijeme stvarno tako mislio.

Autor: magdal   |   23.08.2007. u 8:45   |   opcije


Tražim tu nadu u vama iskusnijima jer... želim jednakost za skoro uništen život. Ne govorim samo o slomljenom srcu već u svakom pogledu. Ak vas zanima, ona ima 22, on 36, ona zaljubljena, neiživljenja, a on prošao sve. Pa me zanima mišljenje

Autor: dark_shadow   |   23.08.2007. u 8:45   |   opcije


magda,ako smijem reći,,iz svog iskustva,neke stvari koje su mi sada bitne kod muškarca tada mi nisu bile ni u peti da razmišljam o njima,,možda čće zvučati idiotski ali ja bi donjela zakon da se ljudi moraju rastati nakon 10-tak godina braka,,,vidjeti gdje su,,upoznati ponovno sebe nakon tih godina,djece i bračnog života..shvatili bi koliko su se prioriteti promjenili;-)

Autor: -sorceress-   |   23.08.2007. u 8:46   |   opcije


I ja živim za ljubav, to je nešto najbolje što sam ikada osjetio. I to me gura dalje. Al toliko je nepravde učinjeno za moja dobra djela, a najebo sam jedino ja i to samo tako. Ne mrzim, samo želim da osjeti bol. Možda tada odraste i shvati stvari koje sam govorio svih ovih godina

Autor: dark_shadow   |   23.08.2007. u 8:49   |   opcije


samo je jedno sigurno-nikad ne znas sta te ceka

Autor: lana30   |   23.08.2007. u 8:49   |   opcije


Sor, imaš pravo. Vremenom se sazrije, želje se promjene a ljudi upadnu u rutinu i zaborave stvari koje su ih spojili. Pa bi takav zakon bio prava stvar. Da ljudi ne misle, sad sam se oženio, sad je moja, ne moram se više truditi.

Autor: dark_shadow   |   23.08.2007. u 8:51   |   opcije


magda,,nisam mislila na to,,shvatila sam da je riječ o nekim kratkim vezama i kontaktima,,
i moj bivši je disao za mene,doslovno,,čak i danas znam da pati zamnom (mene to ne čini sretnom,naprotiv želim da me pusti),,iako je u trenutku slabosti odabrao nju,nije me mogao gledati nakon svega jer sam mu ponudila da nastavimo nekako dalje,,,naš kraj je započeo ,žalosno reći,ali kažem to pod punom odgovornošću,,rođenjem našeg prvog djeteta,,on je mene želio samo za sebe,ja sam bila njegov život,,nakon toliko ljubavi tolika količina boli zadnje dvije godine,tako da sam sama sebi rekla da tu samoću pored nekoga neželim više osjetiti,,ako i zavolim nekoga a vidim da nije sretan samnom odmaknut ću se,mogu ga voljeti i ako ga pustim da ode,,,

Autor: -sorceress-   |   23.08.2007. u 8:54   |   opcije


sorce, ljudi se trebaju razilaziti onda, kada ne vide buducnost za svoju vezu.
za to ne trebaju zakone. ipak ima veza, koje traju i cijeli zivot i dobre su.
poznajem takve.

Autor: magdal   |   23.08.2007. u 8:56   |   opcije


ona jednostavno nema to životno iskustvo koje joj je potrebno da upozna SEBE,,a on ga je prošao,,ljubav je divna,ja je zaista živim,ali sama po sebi bez puno drugih sitnica nemože opstati,,

Autor: -sorceress-   |   23.08.2007. u 8:56   |   opcije


Pa naravno da ne može. Ljubav je osnova, temelj na kojemu se gradi sve ostalo. Ako imaš samo temelj, puno njim misli da je kuća gotova. Al to je tek početak. Da, ima iskustva, sa mnom, no ne znam dal je u tim godinama pronašla sebe. A on je puno stariji, uvijek će znat kako ju okrenuti kad nešto krene na gore.

Autor: dark_shadow   |   23.08.2007. u 8:58   |   opcije


dark_,,ja i u vezi ne želim ući u tu shemu,,"kaj sad smo zajedno i nemoramo raditi hrpu stvari koje smo radili kad smo se upoznali",,ali baš su nas te sve silne sitnice i privukle toj osobi,zbog njih smo se i zaljubili u tu osobu,,one su na kraju krajeva ta osoba,,ja mogu vremenom samo još više davati a ne manje,,i to i želim,-)

Autor: -sorceress-   |   23.08.2007. u 8:59   |   opcije


daj magda,,koliko ih znaš koji su skupili hrabrost i rekli" to nije više to??!!!,,znaš kako se kaže,,i to je zaista istina kada se malo promisli" hrabri se rastaju"!!!!!!!!!

Autor: -sorceress-   |   23.08.2007. u 9:00   |   opcije


dark_..ona će se na karaju okrenuti protiv NJEGA!!!!!!!!!!!

Autor: -sorceress-   |   23.08.2007. u 9:01   |   opcije


sorce, nedovoljno poznajem tvoju situaciju, da bilo sto kazem.
kratko, u vezi s mojim muzem dajem prioritet tome, da
mu ne kazem nijednu ruznu rijec.
zivimo odvojeno u istoj kuci.
znam na svom i drugim primjerima, da ljudi koji su bili jedni u druge zaljubljeni, mogu cijeli zivot, odvojeno ili zajedno, njegovati veliko
prijateljstvo, a prijateljstvo je nesto jako lijepo.
zaljubljenost je kemijski proces i nestaje. ne mozemo zaustaviti njegov
nestanak, najmanje ne s predbacivanjem.

Autor: magdal   |   23.08.2007. u 9:06   |   opcije


steta je, sto ekonomska situacija igra veliku ulogu u tome, da ljudi ostaju zajedno. ovdje na zapadu je to malo lakse.

Autor: magdal   |   23.08.2007. u 9:07   |   opcije


Sor, da, jasno mi je, ja sam se želio i davao godinama i nikada mi nije bilo dosta. Meni su te sitnice značile više nego ljubav. Ta povezanost je bila sve najljepše. Ljubav nas je pogurala kroz par prvih godina dok nismo sagradili sve ostalo. Al otišla je jer je, baš to, poželjela nešto novo.

Autor: dark_shadow   |   23.08.2007. u 9:09   |   opcije


Da, materijalno. problem je što nikada nije imala puno. Ono što je imala, to sam se ja do krvi odricao, da ne bi grickala kruh. A on joj pruža sve što nije imala. Kuću, auto, pare, a kako ona kaže, negdje između toga je našla ljubav, utjehu, strast.

Autor: dark_shadow   |   23.08.2007. u 9:11   |   opcije


magda,ja sam svoju situaciju ukratko opisala ovdje,mislim da sam iznjela sve najbitnije činjenice koje su dovele do toga do čega i jesu,,ništa čega bi se trebala ustručavati reći i priznati,,nisam sklona uljepšavanju i prikazivanju svog života onakvim kakvim ga drugi žele vidjeti;-),,da to što govoriš o svom odnosu prema mužu je nešto što sam i ja kao mlada tek udana žena imala u glavi,vremenom sam poprimila neka obilježja kojih sam se vremenom i ulaganjem u sebe riješila i postala ovo što sam danas,,želim reći da se svi mjenjamo i učimo,i ni jenda osoba mi nemože reći da je oduvjek takva kakva je danas,ovo što smo danas je negdje čučalo u nama i čekalo pravo vrijeme,-))

Autor: -sorceress-   |   23.08.2007. u 9:11   |   opcije


Ak smijem pitati, s koliko ste se udale?

Autor: dark_shadow   |   23.08.2007. u 9:15   |   opcije


magda,,,mislim da životi slavnih i bogatih govore više od milion riječi,,novac kao novac nije nikoga usrećio,,,meni osobno ne znači ništa ,ne kažem da nije bitan,no nemože me ni zagrliti,ni poljubiti ni reći mi nježne riječi,-))

Autor: -sorceress-   |   23.08.2007. u 9:18   |   opcije


ja sa 27 ,,,

Autor: -sorceress-   |   23.08.2007. u 9:18   |   opcije


Nadam se samo, da će nakon svega, osjetiti ono što sam ja osjetio i imati toliko dostojanstva javiti se i reći, oprosti. To je sve što želim.

Autor: dark_shadow   |   23.08.2007. u 9:20   |   opcije


tako je, sorce. pocela sam slagati moje papire, hebes papire. pojavljuju se,
gube, kao zaljubljenost.

Autor: magdal   |   23.08.2007. u 9:20   |   opcije


22,iz ljubavi,nakon 4 god veze,od toga 2 zivjeli zajedno,a njegove razloge nikad nisam uspjela shvatit

Autor: lana30   |   23.08.2007. u 9:21   |   opcije


dark, ne ocekuj od nje nista. to ocekivanje te ne cini sretnim. ne treba tebi njeno izvinjenje. preuzmi odgovornost za svoj zivot i zivi ga.

Autor: magdal   |   23.08.2007. u 9:22   |   opcije


dark_ oprosti i sebi i njoj,,još si mlad,ali ćeš vremenom shavtiti da ljutnja šteti samo nama samima,,otpustiti bol,proživjeti je i nastaviti dalje punim i otvorenim srcem;-)))

Autor: -sorceress-   |   23.08.2007. u 9:28   |   opcije


Ne očekujem. Samo nek ona to osjeti i shvati u sebi, ja za to ne moram znati. Alo znat ću, jer su ionako svi na mojoj strani okrenuvši njoj leđa.

Autor: dark_shadow   |   23.08.2007. u 9:30   |   opcije


Nemam što sebi oprostiti. A njoj... neke se stvari ne mogu oprostiti koliko god to htio.

Autor: dark_shadow   |   23.08.2007. u 9:32   |   opcije


kao što rekoh,,to je samo jedno u nizu boli koje ćeš još proživjeti,,jednog dana ćeš se smijati sebi koliko si bio patetičan i pun te negativne energije,-)))

Autor: -sorceress-   |   23.08.2007. u 9:33   |   opcije


kada su žene i muškarci u pitanju tu nema pobjednika,,svatko nešto izgubi!!!

Autor: -sorceress-   |   23.08.2007. u 9:35   |   opcije


Nadam se. No, problem je u tome što sam imao njih poslje nje, prošlo je vremena, dosta, al neke stvari ne prestaju. Ne mogu oprostiti i samo želim tu jednu stvar, da propati onako kako sam ja to.

Autor: dark_shadow   |   23.08.2007. u 9:35   |   opcije


,,ona pati i bez te tvoje želje da pati,,vjeruj mi,jedino što će tu bol osjetiti kasnije,,,

Autor: -sorceress-   |   23.08.2007. u 9:41   |   opcije


Hm, pa neznam baš da pati. Udaje se u sub i ne znam kakva je to patnja kad se udaje, kad u njemu vidi boga jer nema frendova sa strane baš puno i ima sve što je mogla željeti. Razumjevanje, ljubav, podršku... barem sam tako shvatio. Al nadam se, da je tako i da će bit tako kak si i ti rekla. I hope ;o)

Autor: dark_shadow   |   23.08.2007. u 9:45   |   opcije


..možeš prakticirati otvoreni brak....
to ti je kad ti i partner na Iskici koristite isti nik..... ;D

Autor: stari-machak   |   23.08.2007. u 9:45   |   opcije


He, da, otvoreni brak bi možda bio okej... da je htjela. Al imam filing da je i ona negdje ovdje.

Autor: dark_shadow   |   23.08.2007. u 9:49   |   opcije


Nema veze, a bez obaveze. Dakle, ulaskom u vezu i da bi se ista održala, potrebno je : trud, emocije i vrijeme... E sad, sve te nabrojane veličine su i konačne, pa se onda sa tim i nije za razbacivati. Hoćeš li nekome pokloniti samo djelić toga..., ili pak više..., manje ostaje za druge.

Autor: leega   |   23.08.2007. u 10:01   |   opcije


Poklonili smo mi jedno drugome sve to do kraja a onda je sve ošlo u kurac. samo da nju stigne ona, sve se vraća... i bit će sve kako je doavno trealo bit.

Autor: dark_shadow   |   23.08.2007. u 10:05   |   opcije


Ane, nikada više neće biti isto, nikada.Vrijeme nosi svoje i uzima a nema običaj vratiti uzeto, nikad..., čak ni onda.

Autor: leega   |   23.08.2007. u 10:09   |   opcije


U životu se muškarac treba tri puta ožebiti .Prvi put iz neznanja, drugi put iz interesa , a treći iz ljubavi

Autor: Paul_and_shark   |   23.08.2007. u 10:11   |   opcije


Pa uzelo je i neželim da vrati. što mi ima vraćati osobu kao nju. Samo, neka i nju netko tako povrijedi pa nek vidi, kak je meni bilo. Jebeš moral, kad te boli onda nema morala i kajanja, želiš loše i gotovo.

Autor: dark_shadow   |   23.08.2007. u 10:14   |   opcije


Znaš kak ti je najlakše kad te cura izradi ,barem sam ja tako radio mene je cura nakon 4 g veze (a 3 g zajedničkog života kojeg sam ja financirao a ona studirala cca 20.000€ sam potrošio na stan ,hranu i sve ostalo ,ljetovanja itd) ostavila me prek sms -a , kad o njoj mislim uopće ne mislim ove zadnje dane prekida već samo mislim o onim danima kad smo bili skupa kao da se prekid nije ni dogodio , zamišljam kao da smo skupa i na te dane sreće

Autor: Paul_and_shark   |   23.08.2007. u 10:20   |   opcije


Znam šta misliš, mi smo 3ipo bili zaj, god i po živjeli. I sve sam dao, koliko sam mogao al očito je njoj bilo do zajebancije. Žao mi uje što sam toliko vremena u to uložio a ona je bila ta koja je poticala život zaj, vjenčanje i sve. Jebat ga i ja se složim sa svime i onda zajeb. I meni fale ti dani no sjećanje na njih samo rađa veću bol pa već dugo vremena pokušavam potisnuti sve.

Autor: dark_shadow   |   23.08.2007. u 10:23   |   opcije


Paul, imaš sreće, ostavila te jeftino, samo jednim SMS-om. Uf, a da je bilo drugačije..., opet bi euri padali.

Autor: leega   |   23.08.2007. u 10:25   |   opcije


Mi smo preko telefona poslje zaruka. Mislim, kakav je to osjećaj kad se malo primiriš, misliš, to je to, sad više ne moram tražiti... i u jednom trenu sve se sruši i povuče za sobom sve što si gradio u životu.

Autor: dark_shadow   |   23.08.2007. u 10:27   |   opcije


Dodaj komentar