BRAK

...da ili ne?

19.12.2007. u 13:05   |   Prijavi nepoćudni blog   |   Dodaj komentar

NE

Autor: _Crazy2_   |   19.12.2007. u 13:06   |   opcije


zakaj ne?

Autor: naosikaja   |   19.12.2007. u 13:07   |   opcije


ne i ne pitaj zakaj, jer znaš i sama.. bedak jedan..

Autor: habucibe   |   19.12.2007. u 13:08   |   opcije


habi ..srčeko moje ;)

Autor: _Crazy2_   |   19.12.2007. u 13:09   |   opcije


jebeni sam optimista:)

Autor: naosikaja   |   19.12.2007. u 13:10   |   opcije


mislim pogledaj vas dvoje, ponašate se kao u braku...:)

Autor: naosikaja   |   19.12.2007. u 13:10   |   opcije


kad budeš rekla da i potpisala ...eeee onda ubrzo postaneš pesimista ;)

Autor: _Crazy2_   |   19.12.2007. u 13:11   |   opcije


da.... ali treba smisliti kako da što kraće traje

Autor: OneBody   |   19.12.2007. u 13:11   |   opcije


mene habi voli samo zbog petica...a ja njega zbog smisla za humor ;))))

Autor: _Crazy2_   |   19.12.2007. u 13:11   |   opcije


budimo realni, habi voli sve sa sisama:)))))

Autor: naosikaja   |   19.12.2007. u 13:13   |   opcije


brak daje samo jednu stvarnu realnost...postajete jedno drugom privatno vlasništvo.. a to Kajo nekad nije zdravo ;)

Autor: leteci_jebac   |   19.12.2007. u 13:13   |   opcije


to je ljubav sa računicom.. neki kujac mora postojati.. i postoji neki kujac..

Autor: habucibe   |   19.12.2007. u 13:14   |   opcije


budimo realni, kaja ne priča gluposti..

Autor: habucibe   |   19.12.2007. u 13:14   |   opcije


budimo realni..jedina dobra stvar koja se izrodi su djeca..sve ostalo je doživotna bez pomilovanja ;)))))

Autor: _Crazy2_   |   19.12.2007. u 13:16   |   opcije


Dite se može imati i bez braka...i ništa mu ne nedostaje

Autor: leteci_jebac   |   19.12.2007. u 13:17   |   opcije


ni pušenje nije zdravo...

Autor: naosikaja   |   19.12.2007. u 13:19   |   opcije


ma neznam...

Autor: naosikaja   |   19.12.2007. u 13:20   |   opcije


ja sam za suživot:)))))

Autor: previse-zensko   |   19.12.2007. u 13:21   |   opcije


SUŽIVOT:)))) i dobre partije jedan na jedan:)))

Autor: naosikaja   |   19.12.2007. u 13:22   |   opcije


hihihi tako nekako:)

Autor: previse-zensko   |   19.12.2007. u 13:24   |   opcije


NE

Autor: Rositta   |   19.12.2007. u 13:25   |   opcije


Da brak, ne slušaj ih. Ništa nije sigurno, ljudi se vole pa se nevole bili u braku ili samo živjeli zajedno. Netko kasnije lupa glavom u zid, a netko ne. Ovisi kakvu osobu imaš kraj sebe. Al većina nas se odluči za brak kad tad, a to što drugi pričaju, ne slušaj.

Autor: dark_shadow   |   19.12.2007. u 13:26   |   opcije


Neeeeeeeeeee....

Autor: carica84   |   19.12.2007. u 13:45   |   opcije


slažem se sa dark:) sve treba odlučiti prema osjećaju. pa i brak. većina to proba kad - tad :) a uspješnost braka ovisi o spremnosti partnera na kompromis. ako ima ljubavi - može biti vrlo zabavno i kvalitetno - pa makar i ne potraje "dok vas smrt ne rastavi" :)) ostaje bogatstvo jednog lijepog iskustva :)

Autor: polja_lavande   |   19.12.2007. u 13:46   |   opcije


...iš brak, iš..

Autor: spongi   |   19.12.2007. u 13:47   |   opcije


čini mi se da mi zdravog razuma koji smo protiv braka nekak vodimo ovdje ;)))))

Autor: _Crazy2_   |   19.12.2007. u 13:55   |   opcije


Pa da, tako je. Mnogi se boje gubitka slobode, no ako ima ljubavi i kompromisa, može biti lijepo i to jedno duže vrijeme. Ako se pomišlja na odlazak i na slobodu i prije ulaska u brak, onda to možda i nije osoba s kojom to stvarno želiš. To nije onda to. Jer osobe koje su sigurne u brak pod dojmom su emocija, vrlo snažnih i lijepih emocija gdje nema mjesta nesigurnosti. To može potrajati, možda i ne. Al onaj tko to nije osjetio, nemože znati. A stalno paziti da neizgubimo tu slobodu ili da nebudemo povrijeđeni, prevareni, ostavljeni... A pa, za takve osobe i veza je previše ;o)

Autor: dark_shadow   |   19.12.2007. u 13:59   |   opcije


Naosi, vidim da si ti već to odlučila. Ne trebaš naše došuštenje ako si sigurna da želiš nešto. Ne traži opravdanja. Svatko se boji nesigurnosti i novoga, to je u nama, takvi smo po prirodi. Malo tko će danas u potpunosti poslušati drugoga već gotovo svi učimo na svojoj koži. I kad tad, većina, veeeelika većina nas se odluči za to. Neki se pokaju, neki ne, al bože moj, pa tako ide sve ;o)

Autor: dark_shadow   |   19.12.2007. u 14:05   |   opcije


Izjednačavati brak i ne slobodu...na znam baš...Brak bi trebao biti sloboda...:)

Autor: spongi   |   19.12.2007. u 14:06   |   opcije


da

Autor: red-rose   |   19.12.2007. u 14:09   |   opcije


brak i je sloboda - ako se nađe dvoje ljudi koji si vjeruju i koji se ne boje obaveza

Autor: polja_lavande   |   19.12.2007. u 14:10   |   opcije


da

Autor: spongi   |   19.12.2007. u 14:11   |   opcije


brak ima svoj smisao dok traje tj. dok žele ljudi biti u njemu...ali, nažalost problem nastaje kada jedan poželi izaći...tada shvati da je to ipak samo ugovor...i nastaju problemi...ali većina ljudi i tada održava ugovor radi ugovora što nije smisao braka...imala sam tu sreću (ili nesreću) da sam imala dva braka (iza sebe) i u svaki sam ušla i izašla kad sam to željela...iako to ne znači da je bilo lijepo, ali je brak imao smisao dok je potojao...nažalost, vječna samo mijena jest...pa tako i brak nastaje i nestaje! živjela sloboda da uđeš, ali isto tako i da izađeš!

Autor: k_amelia   |   19.12.2007. u 14:14   |   opcije


Pa to i kažem, mnogi traže toliko razloga zašto NE ulaziti u takvo što. Brak je sloboda iako većina to gleda kao nešto zatvoreno, negativno. Mislim, nećeš reć, ajd, idem se oženit jer mi je došlo. To se radi zbog osjećaja mada isti ne moraju potrajati godinama.

Autor: dark_shadow   |   19.12.2007. u 14:14   |   opcije


jednom davno sam na ovim prostorima pročita dobar post o braku i sićam se da je čovik bio popljuvan... kaže sad dark da je brak gubitak slobode...zašto ako je pravi onda niko ništa nije izgubija... mislim da je otvorena veza ili otvoreni brak puno bolji, jer baš zato što se osječamo slobodni i nemamo potrebe razbijati glavu o tome kad nas pukne navika ili nešto drugo... ka ono...ajme ja bi se rastavija, ali dica i te pizdarije...ovako i nema rastave, a takvi brakovi nemaju ni kriza velikih, jer nemaju klasične lance

Autor: leteci_jebac   |   19.12.2007. u 14:16   |   opcije


varaš se, imala sam dugu vezu...skoro 20 godina...potom se udala za tog istog čovjeka...brak ili veza ako su dobri jesu, ako nisu, nisu...jedina je razlika što kod braka (a i to je sad zakonski izjednačeno vanbračna i bračna zajednica) imaš više petljancije s papirima...brak niti što daje niti uzima...mi sami sebi dajemo ili uzimamo (naš mentalitet, naročito žena koje misle da su zaštićene ili kojekakve druge gluposti)...iako muškarci drže do obveze tj. ako su nešto potpisali onda smatraju da je njihova obveza npr. briga o obitelji i osale gluposti...ali zar nije jadno kada nešto imaš zato što moraš a ne zato što želiš...to je ta sloboda ili nesloboda

Autor: k_amelia   |   19.12.2007. u 14:22   |   opcije


Ja samo kažem što većina misli. Za mene brak definitivno nije nešto loše, nego biti sam, to je loše. Gle, otvoreni brak je nešto gdje ljudi trebaju imati povjerenja i njihov odnos treba biti vraški dobar za takvo nešto. Naši ljudi nisu toliko slobodnoumni, daleko od toga. Prije će se razvest nego da žive jedno kraj drugoga sa spoznajom da netko tamo troši moju ženu, mog muža, a mi opet živimo zajedno. Malo je onih koji će pristati na takvo što.

Autor: dark_shadow   |   19.12.2007. u 14:22   |   opcije


k_amelia, svaka čast, pun pogodak! Tako je, brak jesu papiri al osobe dobro znaju što je to i zašto ulaze. Jer ako brak nije zbog osjećaja, propast će puno prije nego onaj koji se temelji na stvarima koje nas čine sretima. To je u glavi nas samih što ćemo i kako ćemo i dal ćemo stim bit sretni.

Autor: dark_shadow   |   19.12.2007. u 14:25   |   opcije


voljela bih da mi netko pojasni pojam:otvoreni brak...to je izmišljotina...da li to znače da jebe svak koga hoće...živi kako hoće...ili što...mislim da to znači najveći jad: imamo mir u kući, živimo pod istim krovom, kuhamo, nabavljamo i glumimo zajedništvo i fasadu radi koristi, interesa i ostalih egoističnih smicalica a u osnovi smo sami ...to je najveća varka...jer ako netko želi imati slobodu bez da ograničava drugog, tada brate živi sam i pred bogom i pred ljudima...pa vidi što to jest...nemoj glumiti samoću!

Autor: k_amelia   |   19.12.2007. u 14:31   |   opcije


Jebote, vidi ovdje ima normalna osoba koja normalno razmišlja. Nevjerojatno. E vidiš, otvoreni brak je zbog toga što se neželi izgubiti postojeća veza i sigurnost doma, al opet, želi se promjena i nešto više. S jedne strane imaš osobu kojoj se vraćaš a s druge strane švrljaš. Da, otvoreni brak je da svak jebe kog hoće dok tu nema nekih većih osjećaja. No ljudi su podložni osjećajima, pa je to meni samo jedna dobra laž na koju smo oboje pristali da bi nam bilo lakše, upakirana u najljepšu kutiju.

Autor: dark_shadow   |   19.12.2007. u 14:39   |   opcije


e sad nije to baš tako. Ima lijepih otvorenih veza i brakova, ljudi u takvim vezama puno više komuniciraju, ništa se ne podrazumijeva. Moraju se nositi i s ljubomorom, ali uče njome upravljati.Ništa se ne prešućuje.

Meni je brak koma.

Autor: sophie2509   |   19.12.2007. u 14:41   |   opcije


ne znam zašto ljudi rade elaborate o braku. da bi se ušlo u brak treba biti dovoljno emocionalno zreo. oni koji to nisu bolje da ne ulaze. nema garancije da će trajati vječno - kao ni za ništa drugo. otvoreni brak je za mene totalna glupost, jer kada bih odlučila živjeti tako - onda ne bih više bila u braku, nego solo. i to je onda najpoštenije, jer sam osobno mišljenja da u otvorenom braku to uvijek više paše samo jednoj strani, a jedna pristaje na to kako bi ugodila.

Autor: polja_lavande   |   19.12.2007. u 14:48   |   opcije


ako to nisi isprobala, glupo je govoriti što ti misliš.

Autor: sophie2509   |   19.12.2007. u 14:49   |   opcije


bila sam u braku i jako dobro znam o čemu pričam

Autor: polja_lavande   |   19.12.2007. u 14:51   |   opcije


jesi li bila u otvorenom braku/vezi? znaš li kako to izgleda? jesi ikad čitala nešto o takvim vezama?

Autor: sophie2509   |   19.12.2007. u 14:55   |   opcije


Ja sam za zatvoreni brak

Autor: spongi   |   19.12.2007. u 14:55   |   opcije


imam dovoljno godina :) da sam dolazila u kontakt i s ljudima koji se na to furaju. nije mi nepoznata tema. ja sam iznijela svoje mišljenje, a ne osudu. nemam ništa protiv takvog načina života, samo ja sebe ne vidim kao dio tog scenarija, jer za mene, u toj situaciji, brak - kao brak - gubi smisao.

Autor: polja_lavande   |   19.12.2007. u 14:59   |   opcije


izvlačiš se očito, jer nisi upoznata s vezama i brakovima koji su puni ljubavi, iako se partneri upuštaju u seksualne odnose s drugim ljudima.

Autor: sophie2509   |   19.12.2007. u 15:01   |   opcije


nikada se ne izvlačim ni iz čega, a ti ne možeš očito podnijeti da netko ima drugačije mišljenje o istoj stvari.

Autor: polja_lavande   |   19.12.2007. u 15:03   |   opcije


Ovdje se govori o braku čitaj papiru i o onom drugom... Za mene je brak život u dvoje bez obzira na papire. Papiri su tu da neke stvari formalne prirode olašaju ili otežaju.... Ja sam za to da par pokuša zajedno živjeti, i to za neko vrijeme bez djece, a kad se uvjere da zaista i funkcioniraju i onda kada kemija dobrano ispari (a isparit će), tada da počnu planirati i djecu pa i da razmisle o papirologiji. Najbolje bi bilo da ekonomsku stranu vode po principima trgovačkih odnosa kao da će već sutra svak na svoju stranu bez obzira na povjerenje. I nije najvažnije pitanje tko će se sa kim pojebati, već da li o tome postoji dovoljno usklađen stav. Za djecu je svakako najpoželjniji okvir život zajedno sa tatom, mamom , bracama i sekama....

Autor: istima   |   19.12.2007. u 15:15   |   opcije


Opet kažem, naši ljudi nisu toliko sloodnoumni da bi imali takvo nešto i da to zaista bude dobro. Rijetki su takvi. Podložni smo ljubomori i posesivnosti te mnogima koji se odulče na takvu otvorenost s vremenom prekipi i predstavi nepremostivu prepreku.

Autor: dark_shadow   |   19.12.2007. u 15:15   |   opcije


dugo sam živjela van Hrvatske i znam dosta takvih brakova - ali nisu bili takvi od samog početka - s vremenom su - umjesto da su tajno varali - odlučili to na glas izreći i legalizirati - i funkcionirali su - jedno vrijeme - neki duže, neki kraće, ali to ne znači da isto tako nisu povremeno dvojili oko tog izbora i da neki od njih nisu pustili suzu. teško je uvijek imati za to otvoren um i srce.

Autor: polja_lavande   |   19.12.2007. u 15:19   |   opcije


Da, ako su osobe prave!

Autor: nova_sam_tu   |   19.12.2007. u 15:45   |   opcije


Dodaj komentar