Life sucks..

Zasto zivot mora biti tako tezak?
Zasto oni koji najmanje trebaju patiti, najvise pate i najmanje dobiju?
A oni koji nista ne zasluze, dobiju najvise, uz nista truda?
To jednostavno nije normalno..
"Zelim upoznati osobu koja zna voljeti, koja zna patiti i pati bas onako kao ja, zelim upoznati osobu koju necu za ljubav moliti, koja ce me voljeti i cija me ljubav nece boljeti..."

05.06.2003. u 11:53   |   Prijavi nepoćudni blog   |   Dodaj komentar

koliko sam se puta ja to pitao i razmišljao na taj način...ali ponekad mislim da bog pomogne samo u filmovima...ima toliko puno ljudi koji tako misle, da je valjda zato to i postalo normalno...

Autor: Fedor   |   05.06.2003. u 12:24   |   opcije


zasto? zato jer oni koji se ne trude nisu nista zasluzili, oni mogu imati sve, ali nikad im nije tako slatka pobjeda kao kad znas da si za nesto radio dugo i naporno i sa pravom to dobio. zato jer je sve prilika da se poboljsamo, da postanemo jaci nego sto smo bili, i vjeruj mi, kako god ide, samo mi smo krojaci nase sudbine i nitko vise, samo moras imati vjere...

Autor: bodybuilder   |   05.06.2003. u 12:29   |   opcije


Zivot ne mora biti tezak.Nista se ne mora.
Zivot je ucenje. A ne iluzija mojih misli.
Biram sto je zivot. Nije patnja.

Oni koji trebaju najmanje patiti?
Nitko ne treba patiti.
Ako patim to je zato jer sam tako izabrala. A ako sam nesto izabrala misliti, onda bih trebala biti svjesna sto u biti cinim. Ako sam svjesna i zadovoljna to je lijepo. Ako nisam zadovoljna greska je u neispravnoj svjesnosti. No i to je ucenje. Pitanje je kad cu to skuziti. No vrijeme je beskonacno pa opet nema greske..

Ako jednostavno jesam i nemam tu neke matematike, i dajem a nemam mjerilo ni visi cilj, osim onog da budem sto ljubavnija ja, dobijem puno vise nego sto ocekujem, a to je savrseno lako, lako i neocekivana pjesma prema meni i iz mene.

Ne zelim, radje se veselim, a kad zelim nesto u meni me kopka, nesto se tu koprca i nesto se zapetljava, i nesto nije iskreno prema meni. Ne veselim se biti dio magicnog zacaranog kruga patnje iz ljubavi ?? jer gdje je tu miris proljeca u zraku zivota? Ne veseli me da netko radi mene bude ista manje nego sto je, nesto sto ta osoba nije, netko tko zanemaruje ljepotu vlastitog postojanja.

Pogledi na stvar su mnogostruki, izbor je na meni koji odabrati. I bas me veseli sto to znam.

Autor: tipped   |   05.06.2003. u 12:30   |   opcije


FEDOR: mislim da si ti totalno u pravu.. situacije poput moje (i svacije) se pozitivno rijese samo u filmovima.. i onda ljudi misle "bude i meni tako" .. aha .. bude hurac ..
u ovom svijetu se za sve treba izborit.. nema tu filma.. ili ima, mozda je sve ovo jedan veliki flim.. a mi smo redatelji..
sve u svemu.. uzas..
ma u biti situacija ti je takva da se trudim oko jedne cure, koja malo trza malo ne, i sad ima decka za kojeg mi je rekla da ga mrzi (?"#%?) i da prekida sve kontakte s njim.. pa se ti misli jel se isplati trudit.. ili se maknut od nje, glumit hladnu budalu i cekat da ona tebe zamrzi i doleti ti u zagrljaj..

BODYBUILDER: u potpunosti se slazem da je najsladja pobjeda ona koju postenim trudom zaradis.. ali oni koji se ne trude a dobiju nesto, ti nemaju to.. oni nemaju osjecaj pobjede.. oni mogu misliti nesto tipa "jee, imam je" ali to je to..
a kad bi ja dobio tu curu natrag.. to ti ne trebam pisat, mislim da i sam znas kako bi se osjecao.. ;)

TIPPED: moram priznati da sam tvoj komentar morao par puta procitati da bi ga skuzio.. i jos nisam siguran da sam ga dobro skuzio.. ;))
ali cuj, kad volis, spreman si na sve, takav sam trenutno ja.. i to nitko ne moze promijeniti.. cak ni moj prijatelj koji mi govori da se ne ponizujem vise, svaki dan me pita "jel ti mozes imalo vise izgubiti samopostovanja??"..
cekam dan da me i on zamrzi... zbog te moje situacije me prezire..
ali neka..
cinjenica je da on ipak nikad nije bio zaljubljen i nema ni prilbiznu ideju o tome kako je meni sad...
nadam se samo da ce mi se s vremenom vratiti..

zahvaljujem svima na komentarima, i nadam se da cemo nastaviti ovako ..

Autor: Golman_82   |   05.06.2003. u 12:41   |   opcije


Ima jedna vrlo jednostavna formula koja mi pomaze kad nisam sigurna sto bih: "Ako zelim znati sto je istina o necemu potrebno je samo vidjeti sto o tome osijecam." A to ne znaci da vidim sto zelim, volim ici malo dublje od toga, nije stvar u liscu nego u korijenu.. jer ostalo mi nema smisla, ako gledam sveobuhvatnije. Ako mi je nesto zelja, gledam zasto mi je to zelja, jel to doista govori ona istinska ljubavna ja ili ono nesto drugo, ako je ono nesto drugo, obicno ispod toga je opet dusa mene, koja ne voli to sto je zamotava u plastiku. Grcevitost trebam potreba i moram nije ono sto me veseli biti, nije ono sto ce me uciniti da lijepo jesam. Ako je onda sam pak u zabludi, a to se pokaze prije il poslije.. Kad sad pogledam neke svoje intenzivne misli i osjecaje iz proslog nekog vremena, hm pa osjecaj vise nije isti, zasto je tome tako? Mijenjamo se, zelje i potrebe se mijenjaju, ucimo i bivamo bogatiji, nikad siromasniji. No u nama postoji ona jedna nepromjenjiva sustina koja nam daje slobodu da budemo sve, a to ne volim zanemariti. Sebe. Jer ono sto zelim, nisam ta ja. A tada to nije zivot kakav me veseli zivjeti.

Autor: tipped   |   05.06.2003. u 13:24   |   opcije


"Ako zelim znati sto je istina o necemu potrebno je samo vidjeti sto o tome osijecam" .. "nije stvar u liscu nego u korijenu" .. "Ako mi je nesto zelja, gledam zasto mi je to zelja, jel to doista govori ona istinska ljubavna ja ili ono nesto drugo.."

prepisao sam ove citate od TIPPED jer su ono sto ja mislim.. ne vidim ja u mojoj dragoj samo vanjstinu.. ja je znam iznutra do srzi.. i znam da to zelim.. i sama zakljucujes komentar recenicom: "jer ono sto zelim, nisam ta ja.. a takav me zivot ne veseli" .. mene ne veseli zivot bez nje..

istina, ima jedna cura koja mi se vrti po glavi malo, ali kako bi ja mogao biti s njom ako mislim na drugu.. to bas i nebi bilo u redu..

Autor: Golman_82   |   05.06.2003. u 13:40   |   opcije


Ako mislis okej, nikad ne vjeruj, samo ako je dio tvog iskustva to je istina u tebi.
Poslusaj i spremi negdje ali ne na pocetak, pricekaj i vidi sam :)
Nisam ni mislila da u svojoj dragoj vidis vanjstinu, ona je svoja, osoba za sebe, ni tvoja ni moja, ako mozes u njoj vidjeti ljepotu nje neovisnu od tebe to je divno. Lijepo je voljeti ljubav u nekome. To cini da ja budem blaga i njezna i ljubavna i nista drugacije od toga. Ako nekog volim na taj nacin, to je samo dopustanje da ta osoba bude, neovisno o meni i mojim eventualnim zeljama koje mogu kreirati. Ako ne kreiram zelje prema nekome, usmjerene zelje prema nekome, to je prekrasno, cesto se dogodi da moje projekcije zelja budu reflektirane na drugog, slika u zrcalu je ovisna onda o tome sto projiciram, tu moze doci do odraza koji je slika moje projekcije, a to je veca vjerojatnost da ono u sto gledam zbog mene postaje ono sto nije. To na kraju obicno ne bude dobro, u pravilu.. Znas ono kad se kaze, bilo je sve divno i krasno i onda se on/ona promijenio/la: refleksiji postane naporno biti ono sto nije zbog projekcije koju prima.. dolazi do stvaranja sve neistinskije slike ukljucenih u djelovanje. I kad to vise ne moze funkcionirati pocinje potraga za sobom, svojom istinskom projekcijom sebe.
A to nije slika koja se stvorila od pocetka. I sto je sad tu dobro? Zato mene veseli uciti biti drugacije sebi, istina uvijek, prava.. iz toga ne moze biti nista krivo. Osluskuj odakle dolaze tvoje akcije i projekcije, nek to bude samo ono pravo ljubavno ti koje je u tebi uvijek. Blago njezno neopterecujuce bivanje. A kad nije takav slucaj, to nije nesto za ocajavanje, zato jer svi imamo mogucnost pogledati sa strane i reci: okej pogle bilo je ovako i ovako a onda se dogodilo ovo jer ono, ahaa dakle naucio sam to. Sad to znam jer sam to iskusio, ako sam toga svjestan znaci da sam gotov sa tom skolicom, ako nisam a onda dogodit ce se valjda opet, pa cu bolje nauciti, biti. Mozda izgleda tesko, ali i nije ako si dopustim da ne bude. Gle, opet sam otisla u plantaze jagoda… no nema veze :))

Autor: tipped   |   05.06.2003. u 14:04   |   opcije


a znam tipped, ali sta cu kad je volim..
mislim, trenutno sam u takvom stanju da nisam ni sim ni tam..
jedan tren mi je u glavi kako cu je se rijesiti, da je ne cujem vise jer ne mogu.. a drugi kako je volim, kako ne zelim da se ne cujemo..
ma ja sam jako zbunjen..
ali cuj, ja vjerujem u to da cemo opet biti zajedno.. i kad tako jako vjerujem u to, onda mislim da se treba potruditi.. ne previse jer cu joj dosaditi onda.. ali ono.. umjereno.. samo da zna da osjecam i da sam tu..
zivi i disem ;)
sad cekam ljeto, da se razidjemo jer ce ona na more, a ja cu ostat u zg ako dobijem posao.. tada cemo se razici normalno.. i tek nakon sto se ne vidimo i cujemo dugo vremena cemo znati jel mozemo jedno bez drugoga i dali uopce ista osjecamo jedno prema drugome ili smo si samo navika..
ali opet, moram reci da ja znam da ju volim, da ona meni nije navika, i da je sigurno jedno duze vrijeme necu prestati voljeti..

sto god drugi mislili o tome.. ;)

Autor: Golman_82   |   05.06.2003. u 14:47   |   opcije


ajme danea mogla si manje napisat ;)
nije lako promijeniti nesto odmah.. ja se hladim, ja sam to cvrsto odlucio (koliko god ovo glupo zvucalo) i tako ce biti..
ako ne mogu dobiti natrag curu oko koje se jako trudim, a ona bude sa nekim tko je vec ostavio jednom nakon 2 tjedna i osvojio je natrag sa 2 lijepe poruke..
e onda se ne isplati trudit..
ali ostajem pri svom "topic"-u.. tj. gore napisanim pitanjima.. to je fakat..

Autor: Golman_82   |   05.06.2003. u 15:33   |   opcije


...mislim da si dobio ne samo jednu priliku, dobio si ih jako puno, kažeš da si me tih godinu dana volio, znaš živo biće sam, trebaju mi osjećaji, treba mi ljubav, možda me i jesi volio ali mi to nikad nisi rekao i pokazao mi...
...voljela sam te više od Boga, ali nisam više mogla,nisam mogla izdržati i ćelati trenutka kad ćeš me zavoljeti...
kad si me izgubio tek si tad shvatio da me voliš i ot poćeo pokazivati, al iprekasno toni, ja sma to ćekala godinu dana a nisam dobila, šta ne misliš da sam malo i predugo čekala...
...i zašto "mažeš" ljudima oči, zašto ne napišeš u ćemu je bio problem, zašto im ne kažeš da si me jednom bio ostavio zbog neke cure s kojom si htjeo na kavu i s kojom si htjeo brijati, zašto ne napišeš da mi nisi NIŠTA kupio za 18ti rođendan, da obožavam ruže a da mi nisi ni to mogao pokloniti za rođendan, zašto im ne napišeš da si me "izbacio" iz stana kako bi tvoja bivša cura mogla doći kod tebe... i zašto im ne kažeš da kad si me prevario da si čekao 2 tjedna da prođe da bi mi to rekao...
mazial sam te i pazila, radila sam sve samo da ti budeš sretan, a ništa nisam dobila za uzvrat...

...nisam više mogla izdržati, ćekati i moliti Boga trenutak kad ćeš me zavoljeti i početi poštivati i gledati očima kojima sam ja tebe gledala od prvog dana, očima ljubavi,..
...bilo ti je svejedno, naravno dok me nisi izgubio...
istina, promijenio si se, ali šta ne misliš da je malo kasno za to...


Autor: CURA_4   |   07.06.2003. u 17:09   |   opcije


znas da mi je zao zbog toga..
zbog toga sam unistio u vezu prije tebe, sa T.
ne mogu vratiti vrijeme, takav sam bio tada, istina, kasno sam se promijenio..
svjestan sam toga..
znam da ne zasluzujem vise prilika sa tobom, ali opet, nista nije nemoguce..
jesam, bio sam los.. bio sam uzasan sto se nekih stvari tice, ali sto cu kad sam tada bio takav.. sto da radim??
jesi, ostavila si me.. zasluzio sam to..
i bilo je samo pitanje vremena kad ce se to dogoditi..
ali samo cu ti reci ovo.. nemoj me skroz otpisati dok ne vidis kakav sam sada.. kad god to bilo da bilo..

Autor: Golman_82   |   09.06.2003. u 14:27   |   opcije


slusaj toni...
ja znam kakav si ti sad, ali meni to sad ne treba, kad mi je trebaloda budes takav nije te bilo.. ne mogu ti davati priliku kad tebi pukne i kad ti to zelis, ja sam ti ih dala puno, puno pa i previse a nijednu nisi iskoristio... stvarno mi je žao zbog svega, ali sam si si kriv.. ne želim te povrijediti, ali život ide dalje... ne mogu te gledati kako patiš, želim sma oda budeš sretan...

Autor: CURA_4   |   09.06.2003. u 17:08   |   opcije


naravno.. u pravu si.. uopce nemam sto napisati na tvoje rijeci.. potpuno si u pravu.. znam da sam imao prilika i da sam se kasno "probudio".. ali ne trazim da sada budemo zajedno..

samo zelim reci da, ako ti ikada bude trebalo njeznosti, i ljubavi, da znas na koga uvijek mozes racunati..

ako osjetis da ti kad-tad treba netko pun ljubavi, i za koga ces znati da osjeca prema tebi, samo zelim da razmislis tada (ne sada, sada sam svjestan da nista od nas, znam da ne zelis sada nista i to postujem, niti to trazim) samo zelim da razmislis tada o meni.. jer ja znam da cu te uvijek voljeti, i na neku ruku, cekati..
eto..

Autor: Golman_82   |   09.06.2003. u 17:16   |   opcije


ovaj, stvarno ne znam šta da napišem... e da ovo vidi moj susjed koji je profesor na filozovskom fakultetu mislim da bi vidio tu puno nadarenih ljudi :)
no bilo kako bilo ja nisam jedna od njih. nikad ne bi ovako javno mogla pričati o nečemu tako, kako da se izrazim, povjerljivom....
sigurna sam 100% da se zaljubiš i voliš samo jednom u životu. ja jesam. većina govori da u 17. godini ne možeš se zaljubiti i nekoga voljeti, a kamoli naći ljubav svog života. to nije istina. ja sam ju našla. šteta što je od toga ostala samo uspomena i užasna bol koju proživljavam svaki dan noseći mu svijeću na grob.
uglavnom, golman :) evo iskreno, ja da sam na tvom mjestu ne bi odustala...
pa evo toliko od mene....

Autor: bla_18   |   01.07.2003. u 1:00   |   opcije


curo_4 s obzirom da su nasi kontakti sve slabiji, mislim da bi bilo red reci i jos neke stvari.. zasto ne kazes ti ljudima da si ti bila prva koja je u nasoj vezi prva pogrijesila i mene izdala?? da curo.. sjecas se kad si otisla u Bosnu, kad si zabrijala sa Harisom.. a Toni je bio u Dubrovniku pisao ti kako mu falis i kako jedva ceka da dodje u Zagreb da te vidi.. i onda dodjem sa bakom, presretan da te vidim, i sto imam cuti.. cura je zabrijala sa nekim.. a sto sam ti ja sve govorio do tada?? nije li istina da sam ti govorio da te ja nikad necu prevariti, da ti vjerujem vise nego sebi, nego svojim roditeljima.. vjerovao sam u tebe vise nego u ista na ovom svijetu.. i rekao sam ti da ako itko ikoga ima prevariti da ce to biti ja tebe (u smislu koliko ti vjerujem).. i sto imam cuti kad se vratim iz dubrovnika?? i sad znaj ovo, ja tebe NEBI NIKAD prevario da ti nisi mene.. vjerovao sam ti vise od ikoga, a ti si to izdala.. nisam ja bio andjeo, ni blizu.. ali te DEFINITVNO -NEBI- prevario da ti nisi mene.. ja sam ti rekao da sam te prevario nakon 2 tjedna, ti si svaki dan plakala i govorila mi kako ti je zao, da bi mi 4 mjeseca nakon sto prekinemo (28.6.03) rekla da ti uopce nije zao sto si zabrijala s njim.. a sto se tice one cure sa kojom sam ja htio otici na kavu, i zabrijati.. jesam li ja otisao na kavu? jesam li ja zabrijao s njom? ne, nisam.. umjesto toga, nisam joj se vise javljao nakon sto sam ti rekao da hocu na kavu s njom.. a kad smo mi prekidali 10.2.03, kad si mi ti rekla da hoces ici na kavu sa E. i kad sam te zamolio da se ne dopisujes s njim jer mi smeta.. jesi otisla na kavu? JESI.. i bila si s njim 5 dana nakon sto si mene ostavila.. koliko god to tebi tesko palo, ti si kriva sto sam te prevario.. ti si prva izdala moje povjerenje u tebe, i nitko ne zna bili se dogodilo sve sto se dogodilo nakon tih stvari.. i uopce me ne zanima sto ce drugi reci..

Autor: Golman_82   |   01.07.2003. u 13:48   |   opcije


da, istina ja sam tebe prevarila ali sam ti odmah to i rekla, a ti, ti si gledao kako ja placem i molim te da mi oprostis, zivio si 2 tjedna na moj racun da bi mi onda rekao, cuj, ja sam tebe prevario...
i ja tebe nikad nisam istjerala iz stana da bi svog bivseg decka dovela doma..
daj molim te, i normalno da mi nije zao to sam zabrijala s njim, pa cijeli zivot sam htjela zabrijati s tim deckom, a st si ti napravio, isao se osvetiti, stvarno si ispao musko, ono, ponijeo si se kao dijete ...
ma nije vazno...
a ona cura s kojom si htjeo na kavu, pa normalno da nisi otisao s njom na kavu kad te odjebala, prestala ti se javljati... bas steta jelda...
nadam se da sad uzivas...

Autor: CURA_4   |   01.07.2003. u 15:39   |   opcije


uzivam, da..
jako uzivam..
ne kao ti naravno..
a zasto si ti plakala 2 tjedna onda? samo mi to objasni kad ti nije bilo zao??
sto se nisi onda samo maknula??
to mi objasni..
ne shvacam zasto bi netko plakao i molio zbog necega sto mu nije zao..

bas me zanima kako ce ti sad biti u bosni, da nebi slucajno E. prevarila.. ali ne, on ti nije 5 mjeseci do toga govorio koliko ti vjeruje, to tebi nije dovoljno..
ipak je Haris poseban decko, vrijedan gubljenja povjerenja..
ali naravno, i da je u Bosni, naravno da neces nista s njim, pa imas decka jelda?

Autor: Golman_82   |   01.07.2003. u 18:05   |   opcije


ja sam ispao kao dijete??
mozda i jesam, ali da ti nisi zabrijala sa H. ja nebi ispao kao dijete..
jedina stvar ovdje je ta da ti ne mozes prihvatiti cinjenicu da si ti kriva sto sam zabrijao sa Petrom..
i tko zna, da ti nisi izgubila moje povjerenje tada, mozda se nista dalje nebi dogodilo..
nije ti bilo dovoljno sto sam ti 6 mjeseci govorio koliko te volim, i da ti beskrajno vjerujem.. ne, ti si unatoc svemu tome zabrijala s njim..
kao sto si ti pukla na kraju, tako sam i ja tada.. e, ti ne mozes ni zamisliti koliko sam ti vjerovao, koliko sam bio sretan sto imam takvu curu uz sebe, a ti si zabrijala s njim.. e, jedva sam docekao priliku da dodjem iz Dubrovnika da te vidim, da bi mi ti rekla da si me prevarila..
e, kasnije ja jesam bio glup sto se tice nekih stvari, ali ti si sa tim cinom ubila svo povjerenje u tebe.. i drago mi je da si napokon priznala da ti nije zao.. trebalo ti je samo 8 mjeseci.. zasto mi nisi odmah tada rekla?

a da ne kazem da ti je u Milleniumu jedan decko "slucajno" gurnuo jezik u usta..

Autor: Golman_82   |   01.07.2003. u 18:13   |   opcije


jel se vas dvoje jos uvijek volite, ili se to samo meni cini? mislim, to je jedina stvar koja se da zakljuciti iz ovih prepirki

Autor: decko_22   |   01.07.2003. u 21:06   |   opcije


jao kao da je netko pisao moju proslost, uzas. znam kako je oboma, mada nije sigurno potpuno isto, ali sve se na isto svede. ma bit ce sve ok, samo smirite malo glave, nije u proslosti sve, zbog proslosti mozete samo izgubit (kao ja) zato pazite sto radite. i dobro je decko_22 napisao, jel se vi volite ili sto? mislim, vi raspravljate o ljubavnim problemima, a to rade samo zaljubljeni.

Autor: mlada_djevojka   |   02.07.2003. u 12:33   |   opcije


Hmm ovo bi se otprilike moglo usporediti sa Santom Barbarom ili nečim gorim, no ipak istina je da život piše najzanimljivije romane. Mogu te shvatiti golmane, znam kako je to kad jednom izgubiš povjerenje u neku osobu koju si prije toga uzdizao do nebesa. Ja još uvijek vjerujem toj osobi, baš kao neko blesavo tele i da mi on dođe usred bijela dana i kaže: "Sad je noć" ja bih mu povjerovala. Znam kako je to spustiti se do samog dna i izgubiti svaku kap ponosa i samopoštovanja što ju ima jedna osoba i sve to zbog nekog tko to nimalo, nažalost, ne zaslužuje. No meni je sada nakon dvije godine nagovaranja, plakanja i svih laži, drugih njegovih cura a i mojih krivih dečkiju, dosta. Rekla sam si po enti put da ne mogu više živjeti od poziva do poziva a između poziva plakati i sve to... Postoje i druge cure na tom svijetu koje su spremne voljeti nekoga kao što si ti, samo trebaš otvoriti oči i naći će se neka za tebe. Znam da je lako reći a teško napraviti no ponekada je to jedini način. Sretno!! Jer i ja sam u potrazi za nekim tko zna voljeti,patiti i pati baš kao i ja, za osobom koju neću za ljubav moliti, koja će me voljeti i čija me ljubav neće boljeti......

Autor: lexa   |   07.08.2003. u 20:47   |   opcije


lexa..
jako dobro sazeto ;)
mislim da nebi ni ja bolje mogao, nakon ovih 6 mjeseci..
osjecam prema njoj isto od dana kad me ostavila, ni milimetra manje, mogu samo vise, ali si ne dam da osjecam vise jer bi mi srce stalo ..
ti kazes da ti je trebalo 2 godine da shvatise neke stvari, tj. da stvari sjednu na svoje mjesto, meni traje "tek" 6 mjeseci.. ali je jako..
uzasni osjecaji..
a cuj, svatko u svom zivotu jednom ovo prodje, pa tako moram i ja .. samo se nadam da ce ovomu brzo doci kraj jer ovako vise ne mogu zivjeti, ne mogu vise trpiti sam sebe.. sam sebi vise idem na zivce..

Autor: Golman_82   |   10.08.2003. u 18:27   |   opcije


zivot je mnogo kratak za patnju!a ja ne zelim da budem druga,ne stoji mi dobro,mislim da mnogo vise vredim!zelim da nekome budem jedna jedina!bila sam nekome jedna jedina i bicu opet!idi sa tim stavom kroz zivot,ceni sebe i drugi ce te ceniti,sta ce ti neka napacena osoba nadji neku vedru,simpaticnu osobu i uzivaj u zivotu:)kakva je korist coveku kada citav svet zadobije a dusu svoju izgubi?

evo ti jos jedna moja pametna:"kada mozes ne znas,kada znas ne mozes"
ne budi lud moza upravo sada pored tebe prolazi tvoja sreca a ti je ne vidis,ne dozvoli da opet bude kasno:)
jubim te mali,cuvaj se i hocu da znas da ja verujem u tebe!
jubi mi i onog malog slatkog stvora pepija:)

Autor: blondy81   |   29.03.2004. u 20:47   |   opcije


Dodaj komentar