144. je blog o blogu i o - komentarima

Ne volim komentirati komentare. Pišem, "to je moj način da budem sam", kaže Pessoa. Pišem - jer dišem kroz pisanje. Blagoslov i kazna istovremeno. I nemam ništa protiv tuđeg pisanja, sviđalo mi se ili ne. Jer, uostalom, što znači sviđati se nekom kad si samo tekst, goli tekst - i ništa više?
Zato, komentiram kad se osjetim dodirnutom, pogođenom riječju kao strelicom, obično je to komentar pohvale, jer štitim se od mržnje, otvaram se onome što volim i poštujem - dobrom tekstu, dobrom blogu!
Dugo sam već na Iskrici. Kroz nju su u moj život ušli ljudi toliko važni da ne mogu biti drugo nego - zahvalna. Zato šutim kad naiđem na citat iz neke svoje knjige, naravno, nepotpisan. Ili, još gore, potpisan tuđim nickom! A to mi se dogodilo nekoliko puta: nedavno, s jednom ljubavnom pričom doslovno copy/paste iz moje najdeblje knjige; a danas, nekoliko blogova dalje od ovog, ponovno nailazim na svoje rečenice, naravno, nepotpisane. Točnije, pod tuđim nickom citirane. Oni s kojima se susrećem izvan ovih ekrana, znaju da govorim istinu.
Ali nema veze to citiranje. Ne pišem ovaj blog zbog toga, plagiranje je uvijek najiskreniji kompliment:)))
Pišem zbog komentara raznoraznih skribomana (i sebe ubrajam u skribomane, da se razumijemo, pisanje je disanje, rekoh). Pišem zbog onih čija mora biti zadnja -riječ - mislim. I neka bude, ali zašto na mom blogu?
"Ne postoje dobri i loši ljudi, postoje samo dobre i loše kombinacije". Japanska astrologija, kigaku, tvrdi ovo. I ja se s time slažem.
Zato molim one koji iz mene izvlače dobro da budu i dalje tu. Sa ili bez komentara. A one druge upućujem: klikni na Moj WEBlog, zatim napiši Naslov, odaberi font, uslovi svoje misli i - zaboravi na mene. Ja ću za to vrijeme čitati Pessou s početka ove priče. A on kaže: "Moje je pjesništvo naravno kao rađanje vjetra."
I dalje:
"Ovako ili onako...pišem svoje stihove nehotice, kao da se pisanje ne sastoji od pokreta, kao da je pisanje nešto što mi se zbilo kao sunčana kupka..."
Dakle, rose i/ili shadow, ako trebaš mjesta, smanjit ću svoje blogove:)

18.06.2004. u 11:11   |   Prijavi nepoćudni blog   |   Dodaj komentar

Ne ide tebe, Monty, a evo i zašto: 1. jer si ti od onih koji svojim pisanjem iz mene izvlače dobro, 2. jer ne ideš s dva, tri, četiri komentara na jedan tuđi, 3.imenovala sam, kao i uvijek u životu, onoga koga ide:))) Da, naravno, prijatelji smo (ak' me još hoćeš)!

Autor: gigi7   |   18.06.2004. u 11:17   |   opcije


Naravno da ne trebam mjesta. I dalje teče priča o stranici otvorenoj javnosti. Ništa više. Imam dovoljno mjesta za sebe, ali ako me potakne tvoj tekst na komentar - komentirat ću te, a ti imaš "opciju" - "obriši komentar" pa to učini. Inače, ovdje nas ima svakakvih - i ovakvih i onakvih da sad ne idem u širinu, ali kako rekoh ranije - ovo je javna stranica. A kako si navela da si izdala knjigu-knjige, tu si zacrtala neka pravila i pravce da ti nitko ne može doći u prostor, ali opet - ako i kupi tvoju knjigu može staviti svoj komentar napisan - olovkom. Samo što se on ne vidi tj. ti ga ne vidiš pa ne možeš reagirati - zabranom. Sve u svemu - rigidno.

Autor: red-rose   |   18.06.2004. u 11:22   |   opcije


Rose, od svega što sam navela, ti si zapamtila samo - da sam izdala knjigu (kad bi još znala koliko ih je?!):(( Tužno, draga, a što je s citiranjem, plagiranjem, lamentiranjem, komentiranjem i kojekakvim drugim -iranjem? Ovo o tebi govori više od svih tvojih komentara. Koje, btw, ne brišem upravo zbog toga!

Autor: gigi7   |   18.06.2004. u 11:31   |   opcije


Naravno da sam baš to zapamtila jer dosta čitam :) a riječ "knjiga" je bila prije riječi "kompjuter", dakle generacija sam odrasla uz knjigu :) Što se tiče raznih "-iranja" kod raznih osoba, o tome ti ne mogu puno pisati, mogu ti samo reći da sve što napišem ili u komentaru ili bilo gdje - obilježava mene. Ako je tekst tuđi, tada je tuđi (na ovom nicku ne stavljam navodnike ili """), no ni ne trebam - jer se ne želim opterećivati interpunkcijama. Tko god komentira moje weblogove - ne brišem ničiji komentar jer su to tragovi ljudi koji su nešto željeli reći. I nemam neku zamišljenu krunu na glavi koju bi netko mogao skinuti pa se niti ne brinem oko toga je li osoba nešto rekla što mi paše ili mi ne paše. Puno puta mi ne paše, ali vidim da je to moja dionica, da je osoba komentirala onako kako je doživjela moj tekst. Tako i ti vjerojatno doživljavaš moje komentare - oni ti jednostavno ne pašu, ali - draga, kaj ti mogu! Kako rekoh prije - ovo je javna stranica i ako nešto imam za komentirati-reći, to ću i učiniti, kako si ti gazdarica u svom dvorištu, uvijek možeš nepoželjne goste jednostavno - obrisati. Pametni su ovi admini sa iskrice - dodali su tu opciju "obriši komentar" :) zgodno, zar ne? :)

Autor: red-rose   |   18.06.2004. u 11:36   |   opcije


Catman i La-la ovo je zabranjeno područje za komentare. Preselite se na neki drugi teritorij, ovaj je obilježen za odabrane :) Isuse, ne vjerujem da se to događa u 21. stoljeću! :)

Autor: red-rose   |   18.06.2004. u 11:42   |   opcije


La-la tuži me vidim da ovdje imamo tužitelja, suca i krvnika :) Ne, ne ne budem oštra jer nikad nisam oštra, ne volim ajkule ni u RL ni u VL :) ali da je 21. stoljeće - ipak je! Inkvizitori su izumrla vrsta :)

Autor: red-rose   |   18.06.2004. u 11:48   |   opcije


Haha, rose, mora biti da si se gadno zacrvenila, sad si prava red-rose! I dalje ponavljaš isto: knjige, zabranjeno područje, paše il' ne paše...Kakve to veze ima s tvojom bolesnom potrebom da na mojim blogovima imaš komentare duže od samog bloga? Ali, evo, javno ti dopuštam pisati što god hoćeš, neću brisati kao što ni dosad nisam! A catmanu poruka: da li sam za kurac? Jesam. Ima jedan, da, ima jedan - za kojeg sam:)))

Autor: gigi7   |   18.06.2004. u 11:51   |   opcije


sorry, ja sam tu samo u prolazu... ;))))

Autor: crokoka   |   18.06.2004. u 11:54   |   opcije


Joj, Gigać, pa baš se i nisam zacrvenila nemam zbog čega! :) Lijepo si napisala - "smanjit ću svoje blogove" :) a sad ću ja lijepo napisati: "komentirat ću te ako me tvoj tekst pozove", ali kako vidiš ponavlja se ono što sam rekla na tvom prethodnom blogu: komentar vuče komentar, ljudi pišu - komentiraju ne izvorni tekst, već komentar nekog tko je već stavio komentar i kao rijeka koja se račva prema ulazu u ocean, ona je sastavni dio potočića, drugih rijeka i silnih voda koje su se u međuvremenu slile u nju, tako da širina nikada nije opasna. Opasan je uzak i ograničen um, a širokoumno stvorenje se ne boji ničeg. Pa ni komentara ni širine diskusije ni tog ima li diskusija veze s početnom temom ili ne.

Autor: red-rose   |   18.06.2004. u 11:54   |   opcije


Gigi7, dodatak: počela sam ti komentirati tekstove od 13.6.-naziv tekta je: "od 140 - o rojevima pčela i anđelima". Dakle prošetala sam malo tvojim weblogovima i vidjela sam svašta i od drugih, ali javno prozivaš samo - mene. Pitam se: why? Ma čak to i nije bitno zašto. Kako rekoh: nemam zamišljenu krunu na glavi za koju se bojim da će je netko skinuti. Nikad nisam ni imala. :) želim ti ugodan vikend i još puno puno lijepih bisera koje ćeš nakapati iz svog flomastera i podijeliti ovdje s nama :)

Autor: red-rose   |   18.06.2004. u 12:03   |   opcije


Rose, ako si tako širokoumna, skreni tu svoju riječnu bujicu na vlastite blogove! Ja bih radije da sam - dubokoumna:) I ne tepaj mi, za tepanje se uvijek koriste umanjenice (iliti deminutivi) - to je način na koji, smanjujući drugog, netko misli da povećava - sebe!

Autor: gigi7   |   18.06.2004. u 12:04   |   opcije


Svašta, Gigi7, kako si napisala "dugo sam već na iskrici" i mislim da ti ovo nije potrebno, zar ne? Imamo dosta godina i ja i ti, no dobro! godine nisu mjerilo zrelosti, kako za koga, ali ovo ti stvarno nije bilo potrebno. :)

Autor: red-rose   |   18.06.2004. u 12:06   |   opcije


Catman, znala sam da ćeš .....

Autor: red-rose   |   18.06.2004. u 12:08   |   opcije


Rose, tko bolje od mene zna što je MENI potrebno? Hajde, prestani s tim patroniziranjem, piši svoje, čitaj ili ne čitaj moje, baš me briga! Samo nemoj očekivati da budem licemjerno pristojna, jer to nikad nisam! Više poštujem catmanov komentar nego tvoj lažno snishodljiv!

Autor: gigi7   |   18.06.2004. u 12:12   |   opcije


Koliko vidim, bila si do sada - recimo pristojna, ali kako sam jednom napisala jednoj osobi: ljudi nikad nisu onakvi kakvima se prikazuju. Uvijek prava lica isplivaju na površinu. Tko sam sebi prizna da je takav, lakše je živjeti. Tko ne priznaje, Bože dragi, evidentno ima ovakve probleme :) sorry, što si zbog mene morala "pokazati zube" :) ali to je dobro - višak bijesa i ljutnje negdje mora ispariti, a sad se i vidi kod koga - gdje :)

Autor: red-rose   |   18.06.2004. u 12:15   |   opcije


Draga, još ti nisam pokazala zube! Nadam se da i neću!

Autor: gigi7   |   18.06.2004. u 12:16   |   opcije


Ne shvaćam zašto se uopće pjeniš s uskličnicima. Uopće te nisam provocirala samo sam - komentirala, đizus, i to ne tvoj tekst već sam se raspričala neku večer sa Zappom u tvom dvorištu, no ti si se tak raskokodakala da mi ništa jasno, ali sve mi je kristalno jasno :) nema problema, vidim da zrelost ne spava zajedno sa godinama :) adio, draga i dao ti Bog zdravlje i sreću :)

Autor: red-rose   |   18.06.2004. u 12:19   |   opcije


Haha, tko sad pokazuje zube gubeći svoju licemjernu pristojnost???? (Evo malo upitnika, za promjenu:)

Autor: gigi7   |   18.06.2004. u 12:24   |   opcije


Ne vidim gdje ti vidiš "zube", Gigi7, ali kako rekoh: vidim da zrelost ne spava s godinama, a možda i spava tko će znati današnju mladež :)

Autor: red-rose   |   18.06.2004. u 12:26   |   opcije


Ovo me podsjeća na UNHCR - jedna strana je napala drugu, napadač se prikazuje kao žrtva, a žrtva je i dalje žrtva - ma ne, zanemari ovo kaj sam napisala, ali stvarno nisam mogla odoljeti :) što ćeš, ja sam "bik" po horoskopu, a podznak mi je "lav" prema tome, ubojita kombinacija za mene, a tek za druge! :)

Autor: red-rose   |   18.06.2004. u 12:32   |   opcije


Zašto ponavljaš doslovno iste rečenice u svojim komentarima, rose? Zašto pričaš o godinama i zrelosti? Ako je tvoja zrelost "zrelija" od moje, neka ti je! Sve ti poklanjam, što god želiš! Očito ti je svega premalo u životu:(((

Autor: gigi7   |   18.06.2004. u 12:36   |   opcije


I ja sam Blizanka i jebe mi se za tzv. "ubojite kombinacije"! Ili, samo za Catmana, stavljam točku iza "jebe mi se"!

Autor: gigi7   |   18.06.2004. u 12:38   |   opcije


Ne, Gigi7, nije mi premalo svega, naprotiv - zadovoljna sam sa svojim životom, jer jako dobro shvaćam da je život - dar. Živim iz dana u dan, kupujem vrijeme i nadam se da ga neću stalno kupovati. Zato mi nisu jasni ovakvi stavovi, kao da ćemo živjeti beskrajno dugo, a život je jedan trenutak. POčela sam govoriti o godinama i zrelosti kad sam se teško razboljela prije 18 godina i tad sam shvatila da sam tu sada, a sljedeći trenutak možda i ne. I nema u meni snishodljivosti ni lažne pristojnosti, kako ti definiraš moje komentare. Jednostavno - nakon te spoznaje, ja drugačije funkcioniram. Naravno, da me ponekad netko i naljuti (moja mala Miki - mali psić koju sam našla prije 2 godine ispred zgrade), ali ljudi me jednostavno - rastuže kad vidim da ne vide. No, ne mogu im tu ništa, svatko od nas ima svoju dionicu koju mora proći. Ja sam svoju skupo platila i plaćam je još uvijek, tako da život iz dana u dan je pravi ispit - života i sreće što se jednostavno - živi. Zato, Gigi7, otpusti ručnu, uvuci pandže i pogledaj kako je vani predivan dan. Možda ga ujutro ne dočekam. A možda ću ga i dočekati. Who knows?

Autor: red-rose   |   18.06.2004. u 12:41   |   opcije


Catman, nije lako biti ni promatrač :)

Autor: red-rose   |   18.06.2004. u 12:47   |   opcije


Zašto tako srcedrapateljski odgovor, rose? Zašto spominješ bolest, zar sam ti ugrozila život? Zašto u pomoć dozivaš životinje - i zubate i nokate, čega si se tako prepala? Zašto hoćeš da tvoja bude zadnja - i na blogu koji nije tvoj? Od svih manipulacija, najviše mi se gadi - manipulacija žrtvom! Niti si ti žrtva, niti sam ja krvnik! Odjebi!

Autor: gigi7   |   18.06.2004. u 12:54   |   opcije


Ne, Gigi7, samo sam bila - iskrena, no jedino iskrena osoba može prepoznati iskrenu osobu. Ne treba mi pomoć u komunikaciji ni s tobom niti s bilo kim drugim, naprotiv! jako dobro se znam brinuti za sebe :) No, neke stvari sam ti pojasnila na finjaka, ali očito ti razumiješ govor sjekire i nekih drugih oštrih predmeta, pa se ja tu više ne bih petljala. Vidim da iz tebe progovara rigidni ultraljubičasti ego, koji ti neda disati, no to nije moj problem. I ne mora biti moja zadnja, ni kad nije zadnja, je - zadnja. Kako rekoh ranije, želim ti ugodan vikend i uživaj u ovim divnim sunčanim danima :) Ja sigurno hoću! :)

Autor: red-rose   |   18.06.2004. u 12:58   |   opcije


Hahaha, kakav ono - ljubičasti? O, moj Bože, uzaludno mi je bilo ovo trošenje vremena i riječi - kome je dano razumjeti, razumio je. Kome nije, ne mogu mu pomoći! Imam jednu želju, kad si tako širokoumna i velikodušna i ubojita i štosvenejoš, ispuni mi je: zaboravi mene i moje blogove! Možeš li ti to, rose? Ili ćemo u pomoć pozvati Nekoga u boji?

Autor: gigi7   |   18.06.2004. u 13:03   |   opcije


E, to ti ne mogu obećati da ću zaboraviti tvoje weblogove, ali tebe sigurno da! :)

Autor: red-rose   |   18.06.2004. u 13:05   |   opcije


Hajde, rose, da te vidim - zaboravljaj!

Autor: gigi7   |   18.06.2004. u 13:10   |   opcije


Pa vidiš me, Gigi7! :)

Autor: red-rose   |   18.06.2004. u 13:10   |   opcije


Catman, kako koga, kako koga! :)

Autor: red-rose   |   18.06.2004. u 13:12   |   opcije


u boj, u boj za blog svoj!

u boj, u boj za komentar svoj!

A na kraju 2:2. A bila je prilika u zadnjoj minuti...

Autor: Bartolomeus   |   18.06.2004. u 13:22   |   opcije


ovako, da se zna: moj pravi nick je SHADOW-OF-SOUL, ovaj nick je prolazna stavka u mom životu, a kako je Gigi7 lijepo i obznanila moj pravi nick, a ja ga nikada nisam niti skrivala, ''ovako ili onako pišem svoje stihove'' upućene samo jednoj osobi :) da ne bi bilo nismo znali :) ali to nema veze niti sa Gigi7 niti s bilo kim osim s tom osobom :)

Autor: red-rose   |   18.06.2004. u 13:24   |   opcije


odurno! gigi ... svaka ti čast. već dugo mi se nečije riječi nisu tako zgadile kao ove tvoje danas. kako si samo uspjela upakirati tako veliki ego u ovaj mali blog s njegovim komentarima. kad samo pomislim da sam te voljela čitati ...

Autor: januska   |   18.06.2004. u 13:33   |   opcije


Januska, a da mi odemo na još jednu koficu koji dan? :)

Autor: red-rose   |   18.06.2004. u 13:35   |   opcije


Januska, uspjela sam, kako ti kažeš "upakirati tako veliki ego u...mali blog", netko uspijeva u svačemu, netko drugi - ni u čemu:((( I, zamisli, voljela si me čitati! Otkud ti ideja da čitaš mene? Čitaš napisano, dušo, kad to shvatiš onda ćeš shvatiti zašto mene ne ljuti rose, nego - njezine lamentacije po mome blogu! I zašto su meni blogovi važni i ne volim kad ih netko prlja svojim gluparijama! Rose, prolazne stavke u tvojim životima, kako ti nazivaš svoje nickove, ne zanimaju me! Kao ni zašto iste tekstove pišeš pod različitim nickovima? Da ti duže stoje na prvoj stranici? Zašto, ako "imaju veze samo s jednom osobom" kako ti kažeš, a ne sa mnom niti bilo kim drugim? Bartolomeuse, sinoć je bilo 2:2, sad ih je desetak prema jedan, samo po nickovima, po svemu ostalome vaga se nagnula na onu tvoju stranu:) Da, borim se za svoje tekstove, kao što se borim za sve što volim u životu! Chilly22, tvoj komentar je u redu jer je tvoj i nema nikakve veze s time voliš li ili ne voliš čitati moje tekstove, da, bijesna sam, sad shvaćam da jesam. Reći ću ti zašto: cijelog me života napadaju zbog onoga što pišem ili govorim! Nikada ne udaraju snagom teksta na tekst, nego snagom gomile ili količine riječi, na - osobu! I to me je naučilo uzvraćanju udaraca, svijet ne bi bio onakvim kakvog Catman opisuje kad bismo se borili da bude bolji. Ali, mi samo licemjerno šutimo puštajući da nas tzv. "ubojite kombinacije" gaze mrzeći u nama ono što same nemaju! To ti je prava istina, chilly, ali za nju treba jedan širi kontekst sagledavanja, moji su blogovi kapljica u moru! Ali, ako obranim kapljicu, obranila sam more...

Autor: gigi7   |   18.06.2004. u 14:20   |   opcije


Prvo: priznala si bijes i to je pozitivno. Drugo: ženo, ja čitam tvoje tekstove tek od 13.6. i komentiram, dakle samo 5 dana! ejjjj, 5 dana! :) halo, o čemu pričamo? i ... tko te napada? da nisi malo i paranoična pa od drveta ne vidiš šumu ili od jednog oblaka ne vidiš sunce? Ne znam, ali to stvarno nema veze sa mnom. Izgleda da sam ti baš ja naletjela, a to što pišem kako pišem, sorry, takav mi je domet - ali moj je. Ne petljam se u tvoje pisanje, već komentiram ako je lijepo napisano, a ako nemam svoje riječi, tad hvala Bogu postoji copy-paste pa se tuđim riječima možda može osoba bolje izraziti nego svojim, ako ih nema u tom trenutku, a ima potrebu izraziti se i komentirati. Na žalost, ti si u ratu sama sa sobom i sad mi je jasno puno tog što si napisala u svom profilu i u tekstovima - prošla sam tu dionicu života i vjerujem ti, - tako se jako teško živi sama sa sobom. No, ima vremena....? pitanje je ima li ga, ali nećemo kvariti glazbu života - neka ona svira onako kako mora, a mi ćemo plesati svatko kako zna uz njene taktove :)

Autor: red-rose   |   18.06.2004. u 14:27   |   opcije


Kako se usuđuješ komentirati moj profil na weblogu? Ti koja imaš tko zna koliko profila! Što ti znaš o meni? Izigravaš jadnicu koju sam povrijedila, zamisli, nisam se oduševila tvojim komentarima!? Kad si toliko pametna, shvati već jednom: narod uvijek navija za slabije!

Autor: gigi7   |   18.06.2004. u 14:34   |   opcije


Obožavam komentare :-)). Pogotovo vezane uz tekst :-)).

Autor: ZlicaOdOpaka   |   18.06.2004. u 14:37   |   opcije


Gigi7, nisam komentirala tvoj profil, već sam navela da mi je jasno "u tvom profilu"... itd.. pročitaj točnije, pa onda komentiraj. I nije točno da narod navija za slabije, tu si se grdno prevarila, draga, jer uvijek se navija za - pobjednike! :) međutim, znam jedno: ničim ti nisam nanijela nikakvo zlo, jedna sam u moru koji te komentiraju, napiknula si se baš na mene, žao mi je što je tako, ali to je tvoja dionica i znam: dok znam se sebe, ne dam na sebe, draga, pa ti shvati kako hoćeš i pucaj iz još milijun topova, to je opet - tvoja dionica! :)

Autor: red-rose   |   18.06.2004. u 14:40   |   opcije


dodatak: i ne smatram ovo igrom pobjednik-pobijeđeni, nego jednostavno: komentiram :)

Autor: red-rose   |   18.06.2004. u 14:41   |   opcije


A ja samo tipkam :-)).

Autor: ZlicaOdOpaka   |   18.06.2004. u 14:45   |   opcije


Zlico opaka :) i ja samo tipkam :) a neki samo pucaju :) ali ne ubijaju, sva sreća :)

Autor: red-rose   |   18.06.2004. u 14:48   |   opcije


Vatrena_vodo - sve si rekla što sam i ja rekla puno prije, ali kako je ovo 70-ti komentar, vjerojatno je svima jasno osim možda nekome i nije. No, ja idem off, "gigi7", uživaj u ostatku ovog petka, stvarno ti želim lijep vikend i malo manje bijesa, jer on nagrđuje sve ono što je lijepo, a u svakoj školjci se krije biser, kako si to lijepo navela, prema tome - u svakom od nas ima ono, kad se bijes makne, ostaje čisto plavo nebo i lijep osjećaj :) ajde, pa-pa, imam te u VIP-grupi danas, tako da znam kad si online, ali sutra ću te obrisati iz VIP-grupe, ne znam, jednostavno sam te stavila tamo :) i sviđa mi se kako pišeš, unatoč svemu ružnom što si danas pisala. No - samo smo ljudi sa dobrim stranam i manama i tko shvati da ima oboje - lakše živi. Adio i uživaj, pozdrav, r-r

Autor: red-rose   |   18.06.2004. u 14:52   |   opcije


Rose, od 70-tak komentara pola je tvojih! Što ti to govori? Kakav će biti moj vikend ne ovisi o tebi, svoju slatkorječivost sačuvaj za nekog drugog, naročito kad u nju umataš "moje bjesove", sačuvaj je za one kojima je "jasno o čemu ti pišeš"! O, Bože, zar ima i takvih?!!! Kako ono, "plavo nebo ostaje kad se bijes makne", hajde, puhni na nebo, možda Bog pomakne koji oblak pa ugledaš plavo napokon...Osim ako ne misliš da si ti - On? "U svakoj se školjci krije biser", navodiš kako sam rekla. Nisam! Eto kako ne razumiješ ništa, samo ranjena školjka proizvodi biser...Ja tebe nemam u VIP-u, tamo su neki dragi ljudi i ne bih da ih umrljaš svojim nebulozama, rose. I da, vatrena vodo, blogovi su javni. Upravo zato javno odgovaram i javno se prepirem i NE BRIŠEM komentare koji to nisu... Baš zato što "dopuštam osobna mišljenja" suprotstavljam im se kad se ne slažem s njima. Zašto misliš da to ne smijem raditi?

Autor: gigi7   |   18.06.2004. u 15:27   |   opcije


Da, Chilly22, dobar ti je feeling:))) Iako više nisam sigurna da li na žalost ili - na sreću:)

Autor: gigi7   |   18.06.2004. u 15:28   |   opcije


A kak mi možemo prepoznati da su to tvoje knjige?Dali na njima piše Gigi7?!!!To bi bi trebalo bit komplliment.A ak baš hočeš reci svoje cjenjeno ime da više ne padne na pamet citirat tvoje rečeenice!!

Autor: ljubavi_zeljna   |   18.06.2004. u 16:13   |   opcije


Ova cijenjena Gospođa je zacijelo pisala knjige o psihijatrijskim seansama koje je nema dvojbe dugo plaćala, a nije isključeno ni da ih još uvijek pohađa...

Autor: Zsa_Zsa   |   18.06.2004. u 17:18   |   opcije


Draga, jel ti skleroza pomutila pamet ili opet vikend-bijesovi :) nisam rekla da si mi u VIP grupi, već samo DANAS si mi u VIP grupi, jer si mi danas interesantna, a zašto? baš zato jer si takva kakva jesi, a kako ne znam točno citirati tvoje napisane riječi, oprostit ćeš mi (ako možeš- ali sumnjam, jer za to treba imati dušu), na tome što nisam točno citirala tu rečenicu, ali smisao je ostao - u svakom slučaju, pročitaj malo sebe, ne mene! ja jako dobro znam što pišem, jer ne pišem bez veze ove komentare, i mogu ti reći da si mi stvarno obojila ovaj petak - bisernom bojom školjke s nekog dna kojeg ni sama ne znaš... ali kako lutamo cijeli život kroz život, naći će se neke luke za sve nas :) ugodan vikend, bijesnice i smiri živce, znam da su ove godine opasne, približavam im se i ja, ali nisam opaka, nisam ajkula, ne grizem i nisam zla, jednostanvo - nedam se otkačiti kad znam za sebe, nedam na sebe :) pa-pa, pozdrav - r-r ili s-o-s :) (ne trebam prevoditi skraćenice ova 2 nicka - prepoznatljivi su, naravno) :)

Autor: red-rose   |   18.06.2004. u 18:12   |   opcije


Željna_tko_zna_čega, znači li to da ne bi citirala moje knjige kad bi znala da su moje? Haha, koje li gluposti! Citiraš po autoru ili po sadržaju? A ti, Zsa_Zsa, nemaš li - sudeći bar po nicku - pametnijeg posla od posla s psihijatrima? Ležanje je pravi položaj prave Zsa_Zse! I to onaj nakon kojeg ostaje šuškati nešto na noćnom ormariću! A ti, rose, jesi li konačno dobila pažnju koju vapiš svojim pisanijama i umnožavanjem svojih nickova? Kad ćeš shvatiti da količina ne jamči kvalitetu!

Autor: gigi7   |   18.06.2004. u 18:44   |   opcije


Željna_ljubavi, ok??Jesi ti nečeg željna il imaš sve?Ne djeluješ mi kao zadovolj(e)na nego više ko nedojebana baba!

Autor: ljubavi_zeljna   |   18.06.2004. u 18:47   |   opcije


Draga, 'gigi7', pa ti ne bi shvatila ni da ti se nešto lijepo prošeće pred nosom. Hajde, rekla sam jednoj tvojoj sličnoj tebi maloprije (deklarira se kao tvoja frendica), ima jedna narodna poslovica: "s kim si - takva si", a kako je lobiranje u tvom društvu vrlo prepoznatljivo, iako ne znam od kud takav dojam takve slične, nisam više dalje za ovu komunikaciju, a što se tiče kvalitete/kvantitete, ne bih o tome - s tobom, sorry, ali ovo je sad osobno. :) I ne volim opake ni ajkule ni zle osobe, jednostavno, ježim se od takvih i hvala ti na ovom petku, stvarno si mi osvježila moju sivu tvar, (čitaj: mozak), da se uključi malo u diskusiju i na - ovakav način, meni neprimjeren, ali očito jako potreban :) - lijep pozdrav i stvarno ugodan vikend od srca ti žele moja dva nicka: r-r i s-o-s :)

Autor: red-rose   |   18.06.2004. u 18:52   |   opcije


"Ljubavi_željna" - ne lobiram te u svoj tabor, jer ga nemam, ali rekla si ono što sam možda trebala na početku ja reći - ali kako uvijek dajem osobi vremena da se zbroji - uložila sam nešto u nešto i popušila - nadam se ne ono što Catman stalno spominje, ali i to je životna škola :) lijep ti pozdrav, "ljubavi_željna" :) .... r-r i s-o-s :)

Autor: red-rose   |   18.06.2004. u 18:54   |   opcije


Ovo što spominje Catman?Kaj je u tome loše?Viš kak je Severina stekla planetarnu popularnost s tim kaj je popušial k...c?:-))Bolje to neg pušit fore svakdvnevno:-))

Autor: ljubavi_zeljna   |   18.06.2004. u 18:57   |   opcije


"Nedojebana baba", kažeš, željno_moje? Jesam, priznajem. Ako misliš na ovo pisano jebanje i zajebavanje kojeg provodi vas nekoliko željnih i gladnih ljubavi, pažnje, priznanja, pljeska i ostalog tome sličnog, onda sam nedojebana. Nema šanse da me uspijete srediti. Ali, ako si mislila na onu pravu vrstu (ne)dojebanosti, nemoj to više ponoviti! Jer, onaj koji mi to tako dobro radi dojurit će prije vremena:) A tebe bi srce strefilo, čak i tako mladu, kad bi nas vidjela:))))

Autor: gigi7   |   18.06.2004. u 19:00   |   opcije


"lj_z"- da skratim nick, sve ovisi tko kako i zašto :)

Autor: red-rose   |   18.06.2004. u 19:01   |   opcije


"ljubavi_željna" (moram napisati cijeli nick) :) ovo je već izazov - a ne jaz generacija :) ne smatram se ni mladom ni starom, ali ovo je već - ultimate fight ili K-1 ovisi je li Sabor-nica ili pravi ring :) stvarno zanimljivo, ali kako se spremam van večeras, odoh off, a ti "lj_z" kako želiš :) super, tek sad postaje zanimljivo, a ja moram offf :((((

Autor: red-rose   |   18.06.2004. u 19:03   |   opcije


Kaj bi mene zbog tog srce strefilo? Ne kužim...I kakve to ima veze s godinama??

Autor: ljubavi_zeljna   |   18.06.2004. u 19:03   |   opcije


Krasna ti je konstrukcija, rose, čitaj opet (za kaznu): "...rekla sam jednoj tvojoj sličnoj tebi...", koliko si stranica ispisala, moj Bože, da si pola od toga tuđih pročitala, naučila bi već štogod o pisanju! Zašto izvlačiš osobne stvari o prijateljicama, imam dvije na Iskrici, obje su mi važne i obje susrećem uživo. Ja nisam ljubavi_željno-gladnu-golu-i-bosu proglasila tvojom prijateljicom. A znaš li zašto? Zato jer znam da žena poput tebe nema prijateljicu! Tebi su sve žene samo - suparnice! Jebe te taština, između ruže i sjene nestala ti je duša! 'ajd, bar si dobre nickove izabrala, priznajem:)))

Autor: gigi7   |   18.06.2004. u 19:11   |   opcije


Ljubavi željna, naravno da nema veze s godinama! Ali, netko je potegnuo godine - to nisam bila ja!

Autor: gigi7   |   18.06.2004. u 19:13   |   opcije


gigi7 ili kaj već, citiram te:"Dakle, rose i/ili shadow, ako trebaš mjesta, smanjit ću svoje blogove:)"" - tko ovdje spominje imena-nickove, jer na netu su nickovi kao imena u stvarnom životu?!!! i opet te muči skleroza, pročitaj malo bolje, napisala sam: "jedna od tvojih prijateljica" nisam je imenovala nickom kao ti mene :) a o ovome između ruže i sjene ne bih komentirala - s tobom, zlato moje, jer stvarno vjerojatno imaš Alzheimera pa te moram sačuvati od novih stresova, a mogu ti reći da su stresovi uzročnici 90% bolesti (pročitala sam negdje ne znam kada - a ti se sad "uhvati" i za ovo pa nagazi po gasu) :) odoh off, uživaj dok možeš, svima nam je ogrnaičeno vrijeme, htjela ti to priznati ili ne, ali - tako je :) adio, r-r & s-o-s :)

Autor: red-rose   |   18.06.2004. u 19:16   |   opcije


gigi 7 _ evo ti tvoj citat: "Ali, ako si mislila na onu pravu vrstu (ne)dojebanosti, nemoj to više ponoviti! Jer, onaj koji mi to tako dobro radi dojurit će prije vremena:) A tebe bi srce strefilo, čak i tako mladu, kad bi nas vidjela:)))) "" - ipak netko ovdje spominje godine (mladost-starost) - ne radi li se tu o godinama ili o RTL televiziji? :) ma nisam mogla odoljeti, joj kako se lako zaraziti opakošću, neću to više, odoh STVARNO offf - adio, pozdrav, r-r & s-o-s :)

Autor: red-rose   |   18.06.2004. u 19:18   |   opcije


Haha, rose, trebala bi se zvati roza, roza, skleroza! Dosta komentara ranije i dosta sati ranije, TI si meni napisala, citiram: "ugodan vikend, bijesnice i smiri živce, znam da su ove godine opasne, približavam im se i ja...", a nešto ranije si svratila na moj profil (provjeriti godine?). Vidiš, draga, godine nisu zaštita od gluposti, kao što nisu zaštita ni od ljubavi. Ali, netko jako pametan (ne baš kao ti, ali...hahaha) rekao je: "Starenje nas ne štiti od ljubavi, ali nas ljubav štiti od starenja!" Uh, da te barem netko zavoli, pa da pustiš moje blogove na miru! Vidiš kako ja tvoje ne diram, unatoč razno raznim bojama i fontovima kojima ih ispisuješ, ne bi li se istakli oblikom, kad već ne mogu - sadržajem!

Autor: gigi7   |   18.06.2004. u 19:33   |   opcije


da se i ja uključim u raspravu. Gigi čini mi se da patiš od toga da tvoja bude zadnja...

Autor: profila007   |   18.06.2004. u 20:05   |   opcije


:((((( prestalo. Taman je počelo šamaranje. :-PPPP

Autor: zrno   |   18.06.2004. u 20:13   |   opcije


draga, imaš odgovor na tvom weblogu: "143 - za moju novu prijateljicu" :) tamo sam ti rekla nešto baš za tebe :)

Autor: red-rose   |   18.06.2004. u 20:19   |   opcije


E sad je dosta! Tko nastavi dobit će po guzi!

I ne iskorištavajte ovu pretnju!

Autor: Bartolomeus   |   18.06.2004. u 21:31   |   opcije


Profila, svatko pati od nečega, zašto ne? Dugo ti je trajao večerašnji izlazak, rose...ej, bolesti, bolesti:) Bartolomeus, odričem se nagrade u korist onih siromašnih duhom:)

Autor: gigi7   |   18.06.2004. u 22:40   |   opcije


Dodaj komentar