.....

friends with benefits.... mislim da u takvim pricama i nema bas happy end-a....

06.11.2010. u 22:57   |   Editirano: 06.11.2010. u 22:58   |   Prijavi nepoćudni blog   |   Dodaj komentar

define happy end.

Autor: goldikox   |   06.11.2010. u 23:03   |   opcije


Zašto bi se itko spuštao na toliko nisku razinu da to uopće i pokušava prakticirati?

Autor: cor-cordis   |   06.11.2010. u 23:06   |   opcije


pa jedna se strana zaljubi, ova druga ne.. i eto ti komedije...netko ostane slomljenog srca, bez prijatelja i ljubavnika... to je najcecsci scenarij... a happy end bi bio dok nas "smrt ne rastavi".. ili sex dok ne dosadi, a nakon toga i dalje naj friends.. ma nemoguce...

Autor: live_strong   |   06.11.2010. u 23:09   |   opcije


a zasto ne cor? ako su obje strane usamljene? ili iz ciste potrebe?

Autor: live_strong   |   06.11.2010. u 23:10   |   opcije


takvi sretni krajevi su rijetki u svim vrstama veza...

a u odgovor našem deprimiranom prijatelju - zato što je to nekim ljudima bolje od samoće, a lakše se nalazi od velike ljubavi.

Autor: goldikox   |   06.11.2010. u 23:13   |   opcije


Meni je to odvratno.

Autor: cor-cordis   |   06.11.2010. u 23:14   |   opcije


meni je ideja da si vlasnik žene odbojna... i zastarjela, onak bar 200 godina.

Autor: goldikox   |   06.11.2010. u 23:16   |   opcije


pa ja se sve jos nekako nadam da happy end nije nesto sto se dogadja samo u bajkama:-)) (osim naravno ovakve intimno prijateljske veze... ta je osudjena na propast...)
a cor.. ne znam zasto bi to bilo odvratno?

Autor: live_strong   |   06.11.2010. u 23:18   |   opcije


Zato što jedna strana u taj angažman ulazi u teškoj laži. To je odvratno.

Autor: cor-cordis   |   06.11.2010. u 23:19   |   opcije


ne događa se samo u bajkama, ima toga, samo ne puno. a i ti ljudi koji izgledaju nama ostalima "happily ever after", imaju oni svoje probleme i muke, samo se nose s njima još uvijek zajedno. veze zahtijevaju i trud i ljubav, za to nisu svi spremni... novac pomaže, cordis, ali nije ključan za ljubav, varaš se

Autor: goldikox   |   06.11.2010. u 23:22   |   opcije


ali uopce tako ne mora biti.. mogu oni u to uci s istim interesima, samo sto se u medjuvremenu interesi jedne strane mogu promijeniti...

Autor: live_strong   |   06.11.2010. u 23:24   |   opcije


Ne, ne mogu ući s istim interesima, to je laž.

Autor: cor-cordis   |   06.11.2010. u 23:25   |   opcije


eh gold.. svi imaju svoje probleme i muke, ali najljepse je kada to imas s kim podijeliti i kad se zbog onog drugog sa svim tim mozes nositi.. za mene je vec to happily ever after

Autor: live_strong   |   06.11.2010. u 23:26   |   opcije


slažem se... baš pokušavam odrediti koji bi odnos vremena sreće i tuge bio dovoljan da kažeš, to je biladobra veza, a to loša... cordis - jesi li ikad imao takvu prijateljicu, pa znaš iz iskustva kako je to odvratno?

Autor: goldikox   |   06.11.2010. u 23:29   |   opcije


Zašto me ljudi oslovljavaju u genitivu? Zar nitko ovdje nije učio latinski?

Ne, nisam imao takvu "prijateljicu", jer se ne družim s takvim osobama. Radije bih išao u kurve, a i to je koncept koji mi se gadi.

Autor: cor-cordis   |   06.11.2010. u 23:31   |   opcije


a ne znam.... ne mozes odrediti odnos vremena.. kada ja malo unatrag gledam.. sve moje veze su bile dobre, ali i lose na svoj nacin... svaka je bila drugacija...ali nijedna nije bila samo dobra ili samo losa....usponi i padovi.. uvijek...

Autor: live_strong   |   06.11.2010. u 23:33   |   opcije


I političari (ponekad) zvuče pametno, pa to ne znači da jesu.

Na čemu bih bio zavidan? Ako mi je do orgazma, pljunem u šaku i pripremim maramicu. Ne'š ti mudrosti.

Autor: cor-cordis   |   06.11.2010. u 23:34   |   opcije


Ne brisati komentare.


svjestan si da zvučiš zavidno?

Autor: goldikox | 06.11.2010. u 23:33 | opcije

Autor: cor-cordis   |   06.11.2010. u 23:35   |   opcije


velika ljubav - velika radost - velika tuga, mala ljubav - mala radost - mala tuga?

Autor: goldikox   |   06.11.2010. u 23:35   |   opcije


Ljubav nema veličinu. Ili jest, ili nije. Nema između.

Autor: cor-cordis   |   06.11.2010. u 23:37   |   opcije


nije bio na temu, pa sam zamijenila vlastit komentar - cordis je autor ovog bloga?

Autor: goldikox   |   06.11.2010. u 23:37   |   opcije


ja sam ucila latinski... eh da... i grcki, a da ne zaboravim i hebrejski...:-)))
aha.. znaci za tebe su takve zene kurve?? .. recimo, hipoteticki da imas najbolju prijateljicu i da se izmedju vas dogodi sex, ona bi za tebe bila kurva?

Autor: live_strong   |   06.11.2010. u 23:37   |   opcije


WTF? Kakve to glupe zaključke izvodiš?

Ne može se između mene i neke prijateljice "dogoditi seks" ("ks", a ne "x"). Zato mi i jest prijateljica.

Autor: cor-cordis   |   06.11.2010. u 23:39   |   opcije


to je sasvim sigurno istina. da li inače imaš prijateljica, ženskih osoba koje cijeniš i s kojima razgovaraš?

Autor: goldikox   |   06.11.2010. u 23:42   |   opcije


Da, naravno.

Autor: cor-cordis   |   06.11.2010. u 23:43   |   opcije


oh, hvala na prosvijetljenju:-)) pa ocito je tko ovdje donosi glupe zakljucke.. jer tema ovog bloga jest sex... vidis x, a ne ks:-) s prijateljem ili prijateljicom...

Autor: live_strong   |   06.11.2010. u 23:45   |   opcije


Vidim da ti nije jasno, pa ću ponoviti:

Radije bih išao u kurve, zlostavljao životinje ili krao djeci lizalice, nego se družio s takvim osobama.

Jasnije? Ili ćeš opet izvući besmislen zaključak u stilu "on psićima lomi noge i reže uši na živo"?

Autor: cor-cordis   |   06.11.2010. u 23:48   |   opcije


... stvarno smijesno:-)))
a ne, ne.... ne moras vise objasnjavati.. ovo je bilo jasno da ne moze jasnije biti...pa tko zna, mozda i jesi zlostavljac psica:-)

Autor: live_strong   |   06.11.2010. u 23:52   |   opcije


cori, trebao bi, (zato što nisi prestar za to), moći razumjeti i prihvatiti izbore ljudi koji su drugačiji od tvojega, a ne ih samo osuđivati. evo možda se meni ne sviđa ideja da netko 'kupi' mladenku ili ima 3 žene u istoj kući kao što je običaj na istoku, možda je meni osobno draže biti sasvim sama nego spavati s nekim tko nije na smrt zaljubljen u mene i ja u njega - svejedno... svatko ima svoj izbor, i zaslužuje osudu tek kad nanosi štetu sebi i drugima. tvoja ogorčenost stoji između tebe i uspješne veze poput zida

Autor: goldikox   |   06.11.2010. u 23:52   |   opcije


Bože mili.

Tema ovoga bloga upravo je odnos koji nanosi štetu određenim ljudima.

Dakle, čak i po tvojem kriteriju imam to pravo osuđivati.

Inače, između mene i nekakve veze stoji milijun materijalnih, a ne mentalnih stvari. Budući da nisam fizički lijep, već samo karakterno i u duši (što je u partnerskom odnosu potpuno nebitno), da bih ušao u vezu trebam dovoljno veliku količinu novca. Vrlo jednostavno.

Autor: cor-cordis   |   06.11.2010. u 23:59   |   opcije


ovo da je za partnerski odnos nebitna ljepota karaktera i duše, to si sarkastičan?

Autor: goldikox   |   07.11.2010. u 0:01   |   opcije


Ne, to mi je dovoljno puta dokazano u praksi, preko "volim te k'o brata kojeg nikad nisam imala" i "nevjerojatno kako me razumiješ i uvijek slušaš, drago mi je da smo postali prijatelji".

Autor: cor-cordis   |   07.11.2010. u 0:03   |   opcije


jesi li ti ikad cijenio dušu i karakter žene s kojom si u vezi?

Autor: goldikox   |   07.11.2010. u 0:06   |   opcije


izmedju tebe i neke veze, stojis ti sam...
nemoj se ljutiti, ali previse je to gorcine za jednog tridesetogodisnjaka... mislis da bi se dobro osjecao da imas nekog i da znas da je taj netko s tobom iz nekih sasvim drugih pobuda, a ne zbog toga sto te voli takvog kakav jesi... materijalno.. a jooj... wake up....

Autor: live_strong   |   07.11.2010. u 0:09   |   opcije


Ne.

Znaš zašto?

Zato što nikada nisam uspio ući u vezu s curom prema kojoj sam gajio ikakve osjećaje, budući da me to odmah kod nje eliminiralo. Žene ne vole osjećaje i brigu. S druge strane, kada me totalno bolio kurac za nju, onda je plazila po meni k'o puž po cvijeću.

E sad, mogu se opet tako ponašati (a neću), ili mogu platiti, pa da smo oboje svjesni na čemu smo. Dakle, trebam novac.

Autor: cor-cordis   |   07.11.2010. u 0:11   |   opcije


Ne radi se tu o nekakvom dobrom osjećanju, već o činjenici da će mi za par godina vjerojatno trebati netko da mi doma čisti i kuha i eventualno rodi dijete. Čista pragmatičnost.

Autor: cor-cordis   |   07.11.2010. u 0:13   |   opcije


nije točno da žene ne vole osjećaje i brigu. ono što ne vole kod tebe je nedostatak samopouzdanja. s tim da samopouzdanje nije "JA ZNAM DA SAM JA PAMETAN ! ! ! JA ZNAM DA SAM JA U PRAVU ! ! !" ...

vjerojatno postoji nešto što voliš raditi i što ti dobro ide - nije bitno što, uzgajanje krastavaca, građenje kućica za ptice, kartanje, štogod. kako se osjećaš kad to radiš? tako se trebaš doimati i inače.

Autor: goldikox   |   07.11.2010. u 0:16   |   opcije


O tome što je točno, a što nije, možemo dalje diskutirati samo nakon što se magično pretvoriš u heteroseksualnog muškarca i nakon što budeš imala posla sa ženskim rodom :)

Ovako samo teoretiziraš o stvarima s kojima drugi (čitaj: ja) imaju praktična iskustva.

Da te naučim jednu osnovnu stvar o ženama: žene ne vole iskazane osjećaje i brigu, ali vole MAŠTATI o tim stvarima - to je razlog zbog kojega gutaju Jane Austen i gledaju "Sumrak" dok šire noge nekome tko popije dvije pive dnevno i ostavi dva soma kuna mjesečno u kladionici.

Ja ne pijem pivo i ne kladim se.

Autor: cor-cordis   |   07.11.2010. u 0:26   |   opcije


znači ja kao heteroseksualna žena znam više o muškarcima o tebe, s ti znaš više o ženama od mene? super :-)... postoji način iskazivanja osjećaja i brige koji nije niti iritantan niti ljepljiv niti dosadan. opisivanje detalja malo bi predugo potrajalo - no ipak je ključno od koga je i kakvo je. ako neku ženu uopće ne zanimaš, ne privlačiš, onda ti nijedan metod neće biti uspješan. plaćanje nekoga za usluge čišćenja i kuhanja danas je sasvim normalno

Autor: goldikox   |   07.11.2010. u 0:34   |   opcije


Upravo tako - ja nisam uopće mjerodavan pametovati o muškom rodu, jer blage veze o njemu nemam (osim da postoje dvije kategorije - oni koji vole dupe, i oni koji vole sise).

Garantiram ti da kada je netko jako zaljubljen i kada mu je jako stalo može biti samo "iritantan, ljepljiv i dosadan" - time si samo potvrdila ono što sam već napisao. Žene to NE VOLE i ne smatraju to normalnim, već samo i isključivo padaju na laži upakirane u takav oblik brige i pažnje. Meni je to izrazito tužno.

Autor: cor-cordis   |   07.11.2010. u 0:41   |   opcije


ma zene vole brigu, vole paznju, vole osjetiti da je nekom stalo... istina, ne poznajem ni jednu, ukljucujuci i sebe koja voli pretjerano sladunjave i preemotivne muskarce.. naravno ima i onih koje padaju na te tzv. zloceste decke, ali ne zato sto vole da ih se tretira kao slapu, vec zato sto mi zene imamo tu neku urodjenu glupu ideju da se zbog nas netko moze promijeniti ili da cemo mi nekog promijeniti...

Autor: live_strong   |   07.11.2010. u 0:43   |   opcije


a i nisi bas mjerodavan komentirati ni zenski rod jer imas krivu sliku o zenama....

Autor: live_strong   |   07.11.2010. u 0:45   |   opcije


A sada duboko udahni i shvati ovo:

Samo onima "pretjerano sladunjavim i emotivnim" je bilo zaista stalo do tebe.

Svi ostali su lagali samo zato da ubace svoj penis u tvoju vaginu i nisu te nikada voljeli.

Zanimljivo, zar ne?

Autor: cor-cordis   |   07.11.2010. u 0:46   |   opcije


HAHAHA,, ja nikada nisam ni upoznala nekog tko je pretjerano sladunjav i preemotivan, osim jednog frenda koji je gay:-))
tako da ti ni ta tvrdnja ne stoji...

Autor: live_strong   |   07.11.2010. u 0:48   |   opcije


Onda te očito nitko nikada nije volio.

Nije baš pomisao s kojom trebaš otići spavati, ali jebiga, što se može :)

Autor: cor-cordis   |   07.11.2010. u 0:50   |   opcije


neću ulaziti u većinu slučajeva, niti cijeli rod, nego govorim iz vlastitog iskustva. romantične geste trebaju biti dozirane a ne prekomjerne, a ako dolaze od muškarca koji vam se sviđa, koji vam je privlačan, u kojeg imate povjerenja - onda su i te kako dobrodošle.

ljepljivost i dosada nastupaju kad netko pretjeruje, a ta žena nije zainteresirana za njega... na to sam mislila kad sam rekla - tvoj osnovni stav trebao bi biti poput onog stava koji imaš, kad radiš nešto dobro. tad si samopouzdan i privlačiš pogled žene poput magneta, ne svojom ljepotom ili novcem... (čini mi se da smo prevazišli kategoriju nezrelih djevojaka, i govorimo o ženama, zar ne?)

Autor: goldikox   |   07.11.2010. u 0:50   |   opcije


Žene se ne pale na samopouzdanje :D

Možeš ga ti imati koliko te volja, ali umočit ćeš samo ako žena spazi da imaš dobar auto ;)

Autor: cor-cordis   |   07.11.2010. u 0:54   |   opcije


tako je gold:-)
uostalom sve ovisi o karakteru doticnog... neki muskarci nisu romanticnni bez obzira koliko bili zaljubljeni.. jednostavno nemaju to u sebi.. a da ne govorim o sladunjavosti... znaci to uopce nije mjerilo dali je netko zaljubljen ili nije, dali netko voli ili ne....
a cor... ja jesam voljena.-) i zaspem svaku noc s osmijehom na licu tako da to sto si rekao, uopce me nije pogodilo:-))

Autor: live_strong   |   07.11.2010. u 0:56   |   opcije


Ne pričamo o djetetu koje te voli, već o nekome muškarcu.

Ma, skužit ćeš jednom sve. Ima vremena :)

Odoh ja spavati, mačka me čeka.

Autor: cor-cordis   |   07.11.2010. u 0:58   |   opcije


pa dobro, u najmanju ruku možeš reći da si proveo subotnje veče u društvu nekoliko žena i svima digao tlak, ha ha ha... ako se ne šališ, nego stvarno misliš tako kao što pišeš, žao mi te je. imao si lošu sreću dosada, ali nisu sve žene iste. niti sve žene padaju samo na novac, niti svi muškarci vole samo velike sise ili male guze. svodiš ljude na tako uske kategorije da to nije više ni smiješno...

Autor: goldikox   |   07.11.2010. u 0:59   |   opcije


TOCNO!!!! zene padaju na samopouzdanje.... provjerena tvrdnja:-)) ali to je opcenito tako... kako ti sam sebe vidis, tako te vide i oni koji su oko tebe....
ako ti sam sebe volis i cjenis i drugi ce te tako dozivljavati... a meni se sve vise cini da ti uopce ne volis sebe...

Autor: live_strong   |   07.11.2010. u 0:59   |   opcije


Neki vole male sise i velike guze.

A ja sebe jako, jako volim, jer sam iznimno dobra Osoba (namjerno napisano velikim slovom).

Nema me.

Autor: cor-cordis   |   07.11.2010. u 1:01   |   opcije


laku noć, bilo je zanimljivo

Autor: goldikox   |   07.11.2010. u 1:03   |   opcije


eh cor, cor.. kao sto ti je i gold rekla.. svrstavas ljude u razne ladice i drzis se toga kao pijan plota... gluh pored zdravih usiju i slijep pored zdravih ociju... meni te stvarno zao jer ne mogu ni zamisliti kako je to zivjeti u tom tvom malenom svijetu....

Autor: live_strong   |   07.11.2010. u 1:05   |   opcije


laku noc:-)

Autor: live_strong   |   07.11.2010. u 1:06   |   opcije


a sad, live-strong... da se vratimo na temu. fwb - ljudi nemaju pojma kako ni to nije baš lako održati, jelda? balans na rubu između zaljubljivanja i gubitka interesa. kraj je pogotovo teško prepoznati

Autor: goldikox   |   07.11.2010. u 1:06   |   opcije


kraj je uvijek najteze prepoznati:-)).. kada dodje do gubitka interesa, to je tesko priznati...
al nas je ovaj cor...uhhh.... bas tuzno...

Autor: live_strong   |   07.11.2010. u 1:15   |   opcije


(ma, odlično je što si je našao ovdje oduška... sve će to proći i biti zaboravljeno, samo kad naleti neka pa ga 'pospremi' u njegovu ladicu, ha ha... )

muškarci mnogo mrze reći da im je dosta, čini mi se, bez obzira kako neobavezna veza bila

Autor: goldikox   |   07.11.2010. u 1:18   |   opcije


pa ne znam bas.. meni se cini da su u tim neobaveznim vezama uvijek zene veci problem, hahah.. upletu se emocije i onda sve postane drugacije...
a muskarci u nacelu gledaju na tu zenu kao na svoj teritorij.

Autor: live_strong   |   07.11.2010. u 1:22   |   opcije


ja, odnosno mi, tak funkcioniramo zadnjih 3 od 6 godina poznavanja, s naznakama za holi metrimoni..jedino kaj vise ne idemo po birtijama i pijemo ali jebiga ja sam ionak oduvijek solodrinker

Autor: zelenaruka   |   07.11.2010. u 5:31   |   opcije


to mi se čini kao dosta rijedak razvoj situacije... što bi rekao, kako se to dogodilo? što su prednosti a što mane takvog odnosa?

Autor: goldikox   |   07.11.2010. u 10:21   |   opcije


Haha, mene od svih ljudi optužiti da trpam druge u ladice... Smiješno.

No, velim, naučit ćete obje jednoga dana :)

Autor: cor-cordis   |   07.11.2010. u 11:08   |   opcije


Dodaj komentar