.

22.04.2011. u 20:55   |   Prijavi nepoćudni blog   |   Dodaj komentar

zašto se sada EU ne digne na zadnje noge oko veličanja nacizma ili makar kakva naša udruga SUBNORA

Autor: RI41   |   22.04.2011. u 21:01   |   opcije


Zar EU nije zapravo samo jedan od oblika ideje nacionalsocijalizma?

Autor: berezin_matok   |   22.04.2011. u 21:06   |   opcije


Mada, ovdje je bio samo indirektni naglasak na EU. Žarište je na proigravanju i rastezanju pojma dobre provokacije pravocrtnih ideologija iz kojih nastaje dobar totaliralizam.

Autor: berezin_matok   |   22.04.2011. u 21:08   |   opcije


ne mislim da je to skup licemjernih političara koji misle da su samim ulaskom u neki klub postali nešto posebno ..
ali kad razmislim možda stvarno misle da su" ubermanshe"....i to daje na nacizam
imaš pravo...naizgled

Autor: RI41   |   22.04.2011. u 21:10   |   opcije


Ovo ima veze sa nacizmom neznalicama.
Zna se povijest i porijeklo svastike i krađa istog od strane nacista.

Autor: FionnbharrYnyr   |   22.04.2011. u 21:12   |   opcije


tko je taj koji dijeli onog koji provocira u "umjetnosti" od onog koji propagira ideju...

da li je i Laibach zabranjen u Nizozemskoj kao Thompson ? ili zašto nije a zašto ovaj je..

Autor: RI41   |   22.04.2011. u 21:13   |   opcije


da kod budista je i vijenac oko svastike ....,i odjeća Laibacha isto podsjeća na budiste ....

Autor: RI41   |   22.04.2011. u 21:14   |   opcije


Da, eto vidiš i tebi je (ne?)svjesno u rečeničnu konstrukciju uletjela teza o famoznom ''nadčovjeku''. Temeljni postulat totalitarnih režima temeljenih na kultu ličnosti, ''vođa'', ''poglavnik'', nebitno sasvim, bitan je taj opori i svom tom sivilu fascinantno maštovit ''bouqet'', koje očigledno svjetske krize koristi za intezivni razvoj.

Autor: berezin_matok   |   22.04.2011. u 21:15   |   opcije


kad malo pomisliš ima poveznih misli ....istina

Autor: RI41   |   22.04.2011. u 21:17   |   opcije


"To mark this occasion Laibach have initiated a series of actions which will explore the full range of the aesthetics developed by the group since 1980. The event will return to the first years of Laibach ́s activity, presenting site specific artworks alongside concerts and a symposium in a cross-disciplinary format."
Čista provokacija :-)

Autor: leptirica_57   |   22.04.2011. u 21:19   |   opcije


Poštovani/e,

"obaviještavamo Vas da se retrospektivna izložba slovenske i jugoslavenske multimedijske grupe Laibach, sa naslovom Ausstellung Laibach Kunst 1980 - 2010, koja se trebala otvoriti, 23. studenog 2010, u Domu hrvatskih likovnih umjetnika u Zagrebu odgađa za svibanj 2011. Izložba će se u svibnju 2011. održati u većem opsegu i dužem trajanju nego što je inicijalno bilo predviđeno.

Hvala na razumijevanju,

Hrvatsko društvo likovnih umjetnika Zagreb"

Autor: leptirica_57   |   22.04.2011. u 21:21   |   opcije


Što se tiče Laibacha i Thompsona...kod Laibacha se radi o svjesnoj provokaciji, zapravo kad pogledaš malo dublje, oni su se samim nazivom svog kulturološkog pokreta nazvanim Neue Slowenische Kunst, uboli su u samo srž i današnjeg problema, koji nam se podtura pod krinkom Novog svjetskog poretka, čije ''blagodati'' uživamo...ekipa iz NSK je samo prepoznala plodnu zemlju na kojem su posijali svoje ideje, preoblikovane zapravo više u protest protiv bilo kakvog poretka, nudeći zauzvrat poredak koji bi savršeno funkcionirao u naglasku na idvidualnost i koji bi taj ''nered'' držao usavršenom redu.
Thompson u ovom kontekstu, sem konteksta neke vrste ekonomije ( političke?) nije uopće bitan.

Autor: berezin_matok   |   22.04.2011. u 21:22   |   opcije


ok,zašto Thompson nije provokacija već nacionalist...ili fašist...

Autor: RI41   |   22.04.2011. u 21:23   |   opcije


Naravno leptrice, ovdje se i ne priča o ničemu drugom nego samo o provokaciji i kako je ista podignuta u metafizičkoj razini za par stepenica više.

Autor: berezin_matok   |   22.04.2011. u 21:24   |   opcije


zadatak umjetnosti i jest da promatrača potiče na promišljanje. a laibach je, malo je reći - genijalan.

Autor: lucille_in_the_sky   |   22.04.2011. u 21:25   |   opcije


Sam Thompson zna što je. Što drugi misle o njemu, ti, ja, uopće nije važno. Thompson će biti nacionalist dok mu to bude odgovaralo. Maloprije sam u komentaru spomenuo - radi se o obliku političke ekonomije.

Autor: berezin_matok   |   22.04.2011. u 21:26   |   opcije


I to konstruktivna provokacija.. vizuelno dopadljiva...

Autor: leptirica_57   |   22.04.2011. u 21:26   |   opcije


ali pričamo o simbolima ,zašto oni mogu istaknuti svastiku u izgledu kako je bila u doba nacizma ,pjevati u uniformama SA odreda ,a ako netko obuče crnu uniformu i stavi U on krši zakon o veličanju ....

Autor: RI41   |   22.04.2011. u 21:26   |   opcije


Da, Lucille - Laibach je nekako ispred svog vrema, nešto originalno koje prožimlje univerzalnost poruke koje odašilju.

Autor: berezin_matok   |   22.04.2011. u 21:26   |   opcije


http://www.youtube.com/watch?v=f8Bl-prtDwY

Autor: mevezemasajuneu   |   22.04.2011. u 21:27   |   opcije


da li bi se sa tim složili i svi oni koji su nekog izgubili u konc logorima ...i shvatili kao provokaciju ..gdje je granica tko je određuje...

Autor: RI41   |   22.04.2011. u 21:28   |   opcije


RI, zato jer se u Laibachu i općenito u NSK, radi o ljudima široka spektra znanja i proširenog poimanja svijeta. Dakle, naglasak je na svijet - njihova je poruka jasna - sposobni su u ruke uzeti svastiku i kroz čitav projekt pokazati upravo besmisao npr.nacizma, njihova je poruka univerzalna.
Poruka M.P. Thompsona, nažalost ne prelazi u velikoj mjeri lokalne okvire, ako i prelazi to je isključivo zbog toga jeR Naciju kojoj pripada uzdiže na pijedestal ''nadčovječnosti'' ili ''nadčovjeka'', a takav uvod u stvaranje nekog totalitarnog režima je danas tako ''demode''.

Autor: berezin_matok   |   22.04.2011. u 21:31   |   opcije


RI, nije zabilježeno da se iti jedna jevrejska organizacija požalila na nastupe i djelovanja Laibacha. Na kraju krajeva turneja koju su organizirali 2004 godine je nazvana - DIVIDED STATES OF AMERICA.
Provokacija?
Da, i to dobra.

Autor: berezin_matok   |   22.04.2011. u 21:32   |   opcije


Čitam vas i uživam :-)

Autor: leptirica_57   |   22.04.2011. u 21:33   |   opcije


I da se nadovežem na komentar o Thompsonu - neću napisati da je loš čovjek, ali ima više sreće nego pameti kad onako opskurna i bogapitajkako stečena znanja manipulira masama. A to je priznati ćeš i sam jako opasna moć u rukama neuka čovjeka.

Autor: berezin_matok   |   22.04.2011. u 21:34   |   opcije


I zato će koncerte Thompsona zabraniti a Laibach neće... Th pjesme potiču na nasilje i šire mržnju...

Autor: leptirica_57   |   22.04.2011. u 21:38   |   opcije


DA, Thompson kao čovjek unutar svoja četiri zida može negoovati protiv toga, ali opet ta ekonomija - sa tim dobija besplatni marketing, i to u udarnu terminu.

Autor: berezin_matok   |   22.04.2011. u 21:42   |   opcije


Iskreno ne poznam toliko njihov rad da mogu imati kontrargument da li ih je tko zabranjivao (osim SFRJ a tog se sjećam ),ja ih doživljavam ka poklonike naci ideologije i to u onoj verziji ubermansha bez želje da im prišijem i metode koje su pratile te ideje...

Autor: RI41   |   22.04.2011. u 21:42   |   opcije


o Thompsonu imam svoje subjektivno mišljenje i njegove pjesme kod mene idu od dna do nečeg što pjevušim ..i možda ima pjesama sa indirektnim pozivom na agresiju (ili i direktnim) ali ima i drugih tema ..teško mogu sve podvući pod isti nazivnik

Autor: RI41   |   22.04.2011. u 21:45   |   opcije


Htjela nehtjela morala sam slušati TH (autobus na relaciji metropola - rodni grad mi, i to godinama) i ne sviđa mi se i po meni je onaj koji širi mržnju, netrpeljivost i to za dobreeeee novce, a zaštićen od pojedinih političara... Bljakkkkkkkkkkk

Autor: leptirica_57   |   22.04.2011. u 21:45   |   opcije


U redu je RI, odavno sam nadižao promitivne poglede na svijet da bih te sada etiketirao kao čovjeka ograničenih pogleda. Ovo isključivo treba tretirati kao umjetnost, a doživljaj umjetnosti je ipak stvar subjektiviteta, temelj kako istu doživljavamo je emocija koju možemo i ne moramo osjetiti. U svakom slučaju, drago mi je da si ti osjetio barem nešto i to definirao, to te izdiže iznad razine onih ravnodušnih kojih je i previše na ovom svijetu.

Autor: berezin_matok   |   22.04.2011. u 21:48   |   opcije


ok pustimo ljepotu i voliš li ili ne da li je folk ili ne
ali molim te u ovoj pjesmi nađi nasilje
http://www.youtube.com/watch?v=WPdkZ3HzonM

Autor: RI41   |   22.04.2011. u 21:49   |   opcije


Razumiješ li RI da ako si cijelo vrijeme radio nešto dobro i onda negdje ''fulao'' da ti nitko neće pamtiti ono dobro nego to ''fulano''..tako i sa Thompsonom, samo što me u njegovu slučaju ne zabrinjava interpretacija pjesme Jasenovac i Gradiška stara, već način na koji ta pjesma odjekuje među pojedinim ''ognjištarskim'' skupinama koje nam upravljaju Državom.

Autor: berezin_matok   |   22.04.2011. u 21:51   |   opcije


nema problema ,ni ne doživljavam se filozofski li umjetnički orjentiranom osobom ... ja ih tako doživljavam i ne mislim da je moj doživljaj dogma i jedina istina ..
ali moj je

Autor: RI41   |   22.04.2011. u 21:51   |   opcije


da opet dobar izbor točke dodira ,,imaš negdje snimku gdje Mesič u Australiji 1991 pjeva mislim Juru i Bobana,ali on se oprao a Thomson neće ,nikada i da je i pogriješio ..
mada iskreno mislim da on tako i misli ..
ali opet njegove pjesme doživljavam svaku posebno i na svoj način,i uopće ne mogu se podvesti pod njegove stavove i poruke iz svih pjesama..

Autor: RI41   |   22.04.2011. u 21:55   |   opcije


Nema tu nasilja, slažem se, ali opet teško se oteti dojmu da on propagira vrijednosti samo Jedne Domovine, kao takav odnos sa djedom je moguć samo u Hrvatskoj, jer smo mi čestiti bogobojazni katolici..zato pjesma ''Moj dida i ja'' nikad neće izaći van lokalnih okvira sem onda kad se bude izvodila po iseljeničkim domovima ''tamo preko bare'' ( za što i postoje ozbiljne indicije da je upravo i nastala zbog tog razloga ).
Nadam se da si razumjeo paralele koje provlačim između njega i Laibacha - Laibach su iskreni i ta se iskrenost osjeća i nailazi na dobar odjek među ljudima ŠIROM svijeta, kod Thompsona to nije slučaj.

Autor: berezin_matok   |   22.04.2011. u 21:56   |   opcije


Pjesma je tu sporedna.
Bitna je interpretacija i prikaz IDEJE.
Pjesma je samo tekstualnoglazbena kulisa prezentacije onoga što jesi.

Autor: berezin_matok   |   22.04.2011. u 21:57   |   opcije


svaka čast dečki, al kasnim...i neću kvarit...umjetnički dojam! potpisujem štošta od ovoga što ste rekli.

Autor: mai_sarai   |   22.04.2011. u 22:17   |   opcije


pogledati pod "retrogardizam"
pogledati list "Mladina" 80-ih
pogledati da su ideološki pokrovitelji NSK ( uprabo iz uredništva Mladine) poslije ispali poprilični slovenski nacionalisti
je li thomson retrogardist?
nije!
autentičan je
je li retrogardistički koncept Laibacha danas naivan?
jest!

Autor: lanena-   |   22.04.2011. u 23:13   |   opcije


najveći retrogardist je fassbinder, a da to nije ni htio biti
i to je to

http://www.youtube.com/watch?v=w_6_3Jb7OEE&feature=related

Autor: lanena-   |   22.04.2011. u 23:20   |   opcije


Dodaj komentar