Što se to događa na blogu?
Ova iskrica, a napose weblog, sve me više podsjeća na nešto ružno, kao i politika... Ovi iz vodeće stranke skroz i neštedimice pljuju po nekima iz oporbe, koristeći pritom nerijetko i niske udarce... Istina je da i "oporba" pokušava donekle i uzvratiti no oporba je uvijek bila i ostala u manjini jer vodeći imaju, kao što je i običaj, mnoštvo dupelizaca....U tom svemu mi neopredjeljeni ispaštamo tu volju, ili bolje rečeno, samovolju tih već spomenutih. Jasno da je ovakav "život" iskrice protivan njenom interesu pa se i čudim što već admini ne reagiraju... Sve je to kao i u politici, reagiranja dođu kasnije, kad sve već bude jako kasno ili drugim riječima, kad sve bude gotovo... rezultat ovakove iskrice vidi se iz dana u dan, nickovi odlaze.... Do kada će iskrica tolerirati ovo nakaradno ponašanje?
30.05.2011. u 8:24 | Prijavi nepoćudni blog | Dodaj komentar
Dobro jutro.
Nemaš od sekiracije ništa, i sutra bude isto.
Ili prihvatiti, ili se maknuti.
Nema trećeg.
Autor: -IG_055 | 30.05.2011. u 8:28 | opcije
Ima treće!
Autor: _zena_ | 30.05.2011. u 8:30 | opcije
Jasno IG, ako nemoš mjenjati okolinu moraš mjenati sebe... dakle, otići sa iskrice... Ne bude li skoro pomaka na bolje to ću svakako i učiniti... Uostalom, neće mi biti ni teško, napustiti te samovoljne i pohlepne...pa nek crknu sami u tim svojim žabokrečinama...
Autor: ilegalnick | 30.05.2011. u 8:34 | opcije
Ej...ne tak rano ujutro bit loše volje.
Odlaskom ne mijenjaš sebe...
Autor: -IG_055 | 30.05.2011. u 8:38 | opcije
Ima treće!
Autor: _zena_ | 30.05.2011. u 8:39 | opcije
Šta je treće?
Autor: -IG_055 | 30.05.2011. u 8:41 | opcije
Znam ,_zena_ , ima i treće... ali nije prilika sad ulaziti u lepezu sivila, između bijelog i crnog. pa ostavimo to za kasnije, naravno bude li pomaka. IG, svaka promjena je dobrodošla, kažu neki... i valjda imaju praf.
Autor: ilegalnick | 30.05.2011. u 8:43 | opcije
Postoje opcije koje se zovu: Prijavi nepoćudni blog i Prijavi nepoćudni komentar.
Te se opcije mogu iskoristiti od strane blogerica i blogera u slučajevima kad se nekog vrijeđa, kad se koriste vulgarizmi, kad se vrijeđaju nečija djeca, kad se nekoga vrijeđa na spolnoj, rasnoj i nacionalnoj razini, kad se samo implicira na nečije osobne podatke i događaje iz RL, te se na taj način može upozoriti osoblje portala koje je zaduženo za administriranje bloga i čitavog portala.
Znači, sami kreiramo svoj blog!
Autor: _zena_ | 30.05.2011. u 8:48 | opcije
Ajme ljudi, malo pozitive, pa neživimo za i zbog drugih, nikoga ne možeš promjeniti Lega, a možeš sebe.
Tako lijepo jutro , mrdnite guzom , uživajte;-)
Autor: biserna | 30.05.2011. u 8:52 | opcije
ma jel lega. a nije ti palo na pamet da je manje ljudi na iskrici kad je lipo vrime. i da su počeli naplaćivati korištenje portala.
nego, kad već pričaš kako netko odlazi zbog nekog, onda reci i tko i zbog koga.
da te ne bi proglasili neutralnim dupeliscem
Autor: Milostiva | 30.05.2011. u 8:54 | opcije
U pravu si, zeno, ali ja sam prije za razgovor.
Ono..."Molim te, nemoj, nemaš razlog".
U reali, naravno.
Tu, mislim, da ne bi pomoglo.
Neki su cijepljeni protiv ljudskosti.
I svakome njegov koment na njegovu dušu.
Ništa to o meni ne govori, osim da se neko bezveze popiknuo preko mene.
I ne dajem povod takvom ponašanju.
Makar...ima svega i svačega.
Autor: -IG_055 | 30.05.2011. u 8:54 | opcije
uostalom, da nema nas nekoliko koji se svađamo, vi bi pocrkali od dosade sa svojim cvjetićima i pjesmicama
Autor: Milostiva | 30.05.2011. u 8:55 | opcije
Slažem se Biserna, treba mrdnuti guzom kada uočimo da se nekoga vrijeđa od strane uvijek istih nickova, da se nečija djeca vrijeđaju, da se vrijeđa nečija vjeroispovijest, nečija pripadnost, nečiji običaji, treba mrdnuti guzom i reći, dosta!
Autor: _zena_ | 30.05.2011. u 8:57 | opcije
Ne možemo u tim situacijama, stajati po strani i biti zahvalni što se nas nisu ddotakle, bar ja ne mogu.
Autor: _zena_ | 30.05.2011. u 8:58 | opcije
Da žena, mrdnuti guzom i počet od SEBE !
Autor: biserna | 30.05.2011. u 9:01 | opcije
Recimo, imali smo slučaj da su se danima po blogu razvlačila djeca i
spominjana u kontekstu, koje bi mogao zanimati, usudila bi se reći, čak i kriminaliste.
Šta su blogerice i blogeri napravili, jesu li prijavili blog, osobu, nickove.
Koliko sam ja vidjela, nisu, stajali su po strani i bili sretni što se ne diraju njihove djece.
Autor: _zena_ | 30.05.2011. u 9:01 | opcije
haha
uvo.
udruga virtualno oštećenih
ili suvo-savez udruga virt. oštećenih
Autor: Milostiva | 30.05.2011. u 9:02 | opcije
Na ovim stranicama bilo je i prijetnji, STVARNIM osobama, sa stvarnim imenima i prezimenima.
Na ovim stranicama bilo je vrijeđanja na nacionalnoj osnovi, na osnovu spola, kulture, na osnovu izgleda.
Šta su blogerice i blogeri napravili, jesu li prijavili blog, osobu, nickove.
Koliko sam ja vidjela, nisu, stajali su po strani i bili sretni što se ne dira njih.
Autor: _zena_ | 30.05.2011. u 9:04 | opcije
pa je bilo slučajeva proglašavanja pojedinih osoba pedofilima
Autor: Milostiva | 30.05.2011. u 9:05 | opcije
slanja anonimnih pisama nekome na posao npr.
što je reala.
pa je i realno kažnjivo.
dakle, ne žutim kartonom od strane admina
Autor: Milostiva | 30.05.2011. u 9:06 | opcije
Je zena_, moguće je to prijavljivanje, ali... do sada nikog nisam prijavio niti ću to činiti... jer draže mi je kad svak sam shvati bit .... Što se mene osobno tiče, mogu mnogo toga na iskrici učiniti, pa ako treba i cijeli sajt srušiti no ne dolazim amo da bi gubio vrijeme čineći kojekakve gluposti jer znanje treba uvijek biti u svrhu dobra a ne zla. Inače, sad idem nešto i raditi, da barem danas za radensku zaradim a vama pozdrav i razmislite malo o temi.... Dok smo ovdje tiče nas se, više ili manje.
Autor: ilegalnick | 30.05.2011. u 9:09 | opcije
Na ovim stranicama bilo je prijetnji fizičkim nasiljem, eksplicitnih i implicitnih.
Na ovim stranicama uvijek isti nickovi grubo krše pravila ovog portala, misleći da su zaštićeni ako su platili premium uslugu.
Misle da će ih administratori portala "pokrivati", ali ne znaju da ih niko neće pokrivati, ako su grubo prekršili zakon.
Te osobe misle da ukoliko izbrišu, blog ili komentar u kojem su nekoga izvrjeđali, da je izgubljen svaki dokaz o njihovim nedjelima. NIJE!
Te osobe misle da ukoliko izbrišu profil s kojeg su vrijeđali i kršili zakon, da je zameten svaki trag o njima i da mogu nastaviti sa nekog drugog profila. NIJE!
Autor: _zena_ | 30.05.2011. u 9:10 | opcije
nagovaranje psihički labilnih osoba na pisanje anonimnih pisama s ciljem uništavanja nečijeg dr. ugleda je također kazneno djelo, a namjera se vrlo lako može dokazati
Autor: Milostiva | 30.05.2011. u 9:10 | opcije
krađa autorskih prava od strane prizme, kao i nekadašnje nove iskrice je također kazneno djelo
Autor: Milostiva | 30.05.2011. u 9:12 | opcije
Čuj, Ilegalnick, svako od nas čini ono šta misli da je ispravno, ukoliko misliš da je to put, samo nastavi.
Ja osobno mislim da si izabrao utabani široki put, umjesto male grbave kaldrmice, kojoj se ne zna kraj.
Autor: _zena_ | 30.05.2011. u 9:12 | opcije
Točno Milostiva i to su slučajevi o kojima govorim.
Autor: _zena_ | 30.05.2011. u 9:14 | opcije
prijetnje telefonom koje su snimljene i to nakon upozorenja o snimanju razgovora su također pravno valjan dokaz
Autor: Milostiva | 30.05.2011. u 9:14 | opcije
e pa u tom slučaju pazi kome posuđuješ nick
Autor: Milostiva | 30.05.2011. u 9:15 | opcije
Ilegalnick, sretan ti rođendan:)
Autor: _zena_ | 30.05.2011. u 9:15 | opcije
Naravno, Milostiva, istina je sve što govorite.
Autor: _zena_ | 30.05.2011. u 9:16 | opcije
ovim su moji razgovori s tobom završeni. želiš li razgovarati preko legalnih organa sudbene vlasti, samo izvoli
Autor: Milostiva | 30.05.2011. u 9:17 | opcije
Nije mi jasno zašto si se ti našla prozvana.
Autor: _zena_ | 30.05.2011. u 9:18 | opcije
Ah da, Milostiva, sam da ti kažem, kaznena djela su oduvjek bila kažnjiva no opet iznova se i ponavljaju, što od istih počinitelja te i od drugih... Dakle, kazna je samo malen djelić u iskorjenjivanju takovih djela dok svijest tu ima najvažniju ulogu... Treba "preodgojiti" delikvente i stvar riješena.
Autor: ilegalnick | 30.05.2011. u 9:18 | opcije
Vjerujem da ti nisi činila ništa od gadosti koje navodiš.
Autor: _zena_ | 30.05.2011. u 9:20 | opcije
ilegalni, samo ti reci je li netko tebe odavde tjera
osim što se svaki dan brišeš pa se vraćaš.
a ploču minjaš otprilike 3 put dnevno
Autor: Milostiva | 30.05.2011. u 9:20 | opcije
Ili možda jesi, pa se sad posipaš pepelom po glavi?
Autor: _zena_ | 30.05.2011. u 9:21 | opcije
rekoh ti - nemamo o čemu, bar ne bez posrednika.
a to je sud.
ja imam 2 snimke prijetećih poziva plus jedno pisamce kojim ste htjeli Vegu srediti.
a ti prikupljaj dokaze po blogu pa ćemo se naći.
samo ne pod nickovima
Autor: Milostiva | 30.05.2011. u 9:22 | opcije
pozdrav lega.
dogovori se sa sobom, a ja idem dici kupovati sladoleda pa nek ližu
Autor: Milostiva | 30.05.2011. u 9:24 | opcije
Ne razumijem o čemu govoriš, kakvi dokazi, kakva pisamca, kakve snimke ?
Zar su ti prijetili, jer ako jesu, treba najoštrije osuditi takve slučajeve i podignuti čitavu blogersku zajednicu na noge, da te podrže u istjerivanju pravde na čistac!
Autor: _zena_ | 30.05.2011. u 9:25 | opcije
I dalje ne razumijem zašto si se ti našla prozvana, pa nitko nije spominjao tebe.
Autor: _zena_ | 30.05.2011. u 9:26 | opcije
Vjerovatno se prepoznala sama.
Autor: _zena_ | 30.05.2011. u 9:27 | opcije
ajd drle, samo ti seruckaj, to je zdravo
Autor: Milostiva | 30.05.2011. u 9:27 | opcije
Ne razumijem, sad ćemo se i vrijeđati?
Autor: _zena_ | 30.05.2011. u 9:28 | opcije
Bemti Milostiva, Nobilo ti ravan nije... Što to ne završi? Istina, Vega je oduvjek bila meta kojekakvih unatoč činjenici da je ista ostavila mnoštvo divnih tekrstova na iskrici... Eto, ta pojava, napada i omalovažavanja drugih i mene smeta, napose ako još netko i privatne podatke obznanjuje... Uostalom, to je i protivno pravilima same stranice, zvane iskrica.
Autor: ilegalnick | 30.05.2011. u 9:30 | opcije
možda u Osijeku, jeftinije je nego u Zagrebu.
Gle lega, jebe mi se što te smeta.
5 puta dnevno te nešto smeta pa odlaziš i vraćaš se
naporniji si od ijedne klimakterične usidjelice
Autor: Milostiva | 30.05.2011. u 9:33 | opcije
Ja sam za to da se svako vrijeđanje, omalovažavanje iznošenje privatnih podataka, PRIJAVLJUJE, kako Iskrici, a ukoliko ima elemenata i pravosudnim tijelima.
Autor: _zena_ | 30.05.2011. u 9:34 | opcije
usput, Nobilo je pičkin dim za Veljka Miljevića.
malo guglaj
Autor: Milostiva | 30.05.2011. u 9:34 | opcije
bitno da se u jednom slazemo. da se slozit ne mozemo:)
Autor: yesterdayman | 30.05.2011. u 9:34 | opcije
nego, hoćeš lega odštetu za duševne boli.
ili da ti iskrica plati što tu već 3 godine pijevaš pijesmice, a nijedna ti se smilovala nije.
neka sitna naknada za dugogodišnju nejebicu npr.
Autor: Milostiva | 30.05.2011. u 9:35 | opcije
Pa koristim i ovaj način da pozovem sve iskričare i iskričare, da ukoliko imaju spoznaje, dokaze ili su bili svjedocima, bilo kakvih vrijeđanja, prijetnji, otkrivanja privatnih podataka da mi se slobodno obrate.
I naravno da ga prijave administratorima ove stranice.
Autor: _zena_ | 30.05.2011. u 9:35 | opcije
Recimo i na ovom blogu ima nekoliko elemenata grubih prostačenja i prikrivenih prijetnji, koji možda ne krše zakon RH, ali sigurno krše pravila iskrice, pa pozivam sve iskričarke i iskričare, da to nedolično ponašanje i prijave.
Autor: _zena_ | 30.05.2011. u 9:37 | opcije
Pa Milostiva, men slučajno ne zanima što te jebe i tko te jebe ali to do sada nisam imao potrebu reći...To je tvoje i neka ti onda i ostane... a sad stvarno moram poći štogod i delat jer kako već rekoh, ni za radensku neću danas zaraditi... Svejedno mi je, sa vama i na vas mogu lajat i drugi puta... uz istu "korist".
Autor: ilegalnick | 30.05.2011. u 9:40 | opcije
Drugovi i drugarice, situacija je složena
Svjedocima smo grubih napada na naš samoupravni sistem
zato, nema odmora, ni velikog
uzmimo svoju stvar i stvari svoje djece u svoje ruke i juriš na mrskog neprijatelja našeg poretka
Autor: Milostiva | 30.05.2011. u 9:44 | opcije
drugovi i drugarice, ako ikada zaboravite zašto da sew držite, možete i pasti
Autor: Milostiva | 30.05.2011. u 9:45 | opcije
Pa zar sama nisi spominjala da treba prijaviti (bilo iskrici, bilo pravosudnim organima) te i takve, ili sam možda krivo shvatila?
Autor: _zena_ | 30.05.2011. u 9:46 | opcije
"Prvo, čestitam vam Dan armije koji slavimo sutra. Cestitajući vama, čestitke upućujem i svim pripadnicima naše armije.
No, drugovi ja vas nisam pozvao da bi slavili Dan armije, pozvao sam vas da s vama, mojim vojnim komandantima, raspravim neka aktuelna pitanja za budućnost naše armije, a i Jugoslavije. Svi vi znate da sam ja star, da ću za par mjeseci, u maju iduće godine, navršiti 88. godina, a znate i to da sam, posebno nakon Havane umoran i da mi se pogoršalo zdravlje i da ću morati u bolnicu. To je i razlog da sam odlučio, da kao vaš Vrhovni komandant, s vama, mojim vojnim saradnicima raspravim neka pitanja, a u vezi su sa stanjem u JNA, kao i o nekim političkim pitanjima koja su u vezi sa zadacima koja naša armija ima po Ustavu. Naime, ja sam prije Havane imao nekoliko višednevnih razgovora sa mojim predratnim i ratnim saradnicima, koji su sada u penziji i od njih sam dobio mnogo informacija o kojima želim da danas i sutra o njima zajedno raspravimo, da zauzmemo jedinstven stav što činiti da o takvim informacijama ne raspravlja ulica, inostrana, a i naša štampa. Ja ću poslije razgovora s vama imati razgovore s političkim vrhom Jugoslavije, a tu su sada prisutni Vlado i Lazo u ime Predsjedništva partije i SFRJ, a prisutan je i Kosta u ime boraca NORa. Pitanja o kojima želim razgovarati s vama ima podosta, a među prvima je da ja, kao vaš Vrhovni komandant, budem informiran o stanju u JNA. Od našeg vojnog vrha dobio sam, kao osnovu za ovaj razgovor, opširnu pismenu informaciju, koju mi je dao general Ljubičić, a potpisali su je i svi komandanti armijskih oblasti, kao i komandant JRM i JRV. Citajući tu informaciju bio sam šokiran iznesenim stajalištima o sigurnosnoj situaciji u zemlji. Znao sam da je sigurnosno stanje na Kosovu, a o tome ću govoriti opširnije kasnije, loše, ali nisam znao da su i među republički odnosi naših republika pali na tako niske grane. Tako je, u toj informaciji iznesen i podatak da neki hrvatski kadrovi, koji su i za vrijeme oslobodilačkog rata iskazivali takve nacionalističke ambicije, sada u užem krugu istomišljenika, govore da smo pogriješili što je i BiH stvorena kao republika, da ona pripada Hrvatskoj kao i za vrijeme rata kad je bila pod NDH. Osim toga, od drugova koji su bili kod mene prije Havane, čuo sam da i u Sloveniji ne ide kako treba, a da u Srbiji pate" što su pokrajine dobile, po novom Ustavu, državnički status. To su pitanja o kojima želim govoriti s vama, a to tim prije što je JNA, po Ustavu dobila zadatak da čuva integritet Jugoslavije, da bude nositelj jedinstva u Zemlji. Ima i tu još nekih pitanja, kao što su ispravljanje nekih historijskih, do sada objavljenih neistina, a koje su se i zbog pojedinaca stavljale pod tepih".
Autor: Milostiva | 30.05.2011. u 9:46 | opcije
Da, sada kada se prisjećam tih zbivanja mnogi me pitaju zašto i sada ne uvedemo vojnu upravu u toj pokrajini. Mislio sam i o toj soluciji, ali su me, a tu je Vlado, odgovorili on i Edo Bevc. Ja znam da je to što se dešava na Kosovu ne samo antijugoslovenska aktivnost, već je to i antidržavni akt i to treba pod hitno spriječiti. Tako to dalje ne može. Da je Bevc živ poslao bih ga i sada u Prištinu, ne da gasi požar, već da gasi vatrenu stihiju kojm je zahvaćeno cijelo Kosovo. Naime, čuo sam da Hodža, Hasani, Bakali i drugovi ne žele razgovarati sa republičkim rukovodstvom u Beogradu, a da ih ni mi u Federaciji bez ustupaka ne zanimamo. Kad sam 1974. godine bio protiv davanja takve samostalnosti pokrajinama, Kosovu i Vojvodini, a tu je Vlado pa će i to potvrdit, tada mi je Bevc odgovorio da sam prestrašen" od buđenja nacionalnih osjećaja u tim republikama i da se inače i ne mogu ponovit 1968. ili 1971. godina. No, Bevc je mrtav, ali je tu također kreator tih ustavnih promjena, njegova desna ruka", Vlado, koji je tada bio istog mišljenja kao i Bevc, pa i on može potvrditi da sam, a zbog toga nisam potpisao novi Ustav, bio protiv takvih promjena. Ustav je potpisao Mika Špiljak, to je istina. No, sada kada moramo goriti vatrenom stihijom nacionalizma na Kosovu, a i autonomaša u Vojvodini teško je biti pametan što učiniti. Da li uvesti vojnu upravu ili pokušati još političkom akcijom to spriječiti. Zamislite, drugovi, koliko su daleko išli neki kosovski rukovodioci da su od našeg vojnog vrha, i to službeno, zatražili da mladići iz te pokrajine služe vojsku samo u toj pokrajini, a da se i otvori rasprava da se pri obuci regruta koristi samo albanski jezik. Ja sam dobio dojam da oni žele stvoriti svoju neku vojsku balističkog formata.
Ovih dana kada budem razgovarao s političkim vrhom Jugoslavije toj temi moramo dati, ne samo politički značaj i težinu, već i drugi značaj u pokušaju da razbijemo separatizam u toj pokrajini i da sačuvamo integritet zemlje. Jer ja neću dozvoliti nikakav separatizam ili priču da je odzvonilo monolitnom jedinstvu u Jugoslaviji" i da je takav odnos u našim republikama ušao u krvni tok naših kadrova, a posebno na Kosovu.
Ja sam, drugovi, ponavljam, ali vam to moram reći, zabrinut sa političkim i sigurnosnim stanjem u toj pokrajini. Naime, u toj informaciji koju sam dobio od generala Ljubičića ima i podataka koji govore da se i vojne starješine albanske nacionalnosti često solidariziraju sa takvom separatističkom politikom i da su se aktivirali da i oni dadu, na razne kamuflirane načine, podršku toj separatističkoj platformi. Ministar unutrašnjih poslova dao mi je, prije mog odlaska u Havanu, jednu informaciju da i naše snage bezbjednosti na Kosovu imaju problema s takvim nacionalističko separatističkim aktivnostima pokrajinskih funkcionera. Zamislite, u SUPim centrima Prištine i drugim gradovima na Kosovu, kružilo je pismo u kojem se pozivaju rukovodioci SUPa albanske nacionalnosti da daju podršku takvoj politici, a posebno da na Kosovu treba biti najmanje devedeset posto milicionera rođenih na Kosovu i to albanske nacionalnosti. U SUPu se uspjela razbiti takva politička aktivnost, ali po dobivenim podacima sada se takva aktivnost provodi tajno i kako se tvrdi u toj informaciji oni govore i to javno: Sada više nema Rankovića i nema ih nitko pravo prisluškivati i kontrolirati." Da oni žele samostalnost, svoju republiku, a po mojim saznanjima i više. Iako me uvjeravaju da to nije istina, po mojim informacijama već imaju plan stvaranja Skenderbegove velike Albanije.
Autor: Milostiva | 30.05.2011. u 9:48 | opcije
Znači slažeš se, takve devijacije, treba prijaviti.
Autor: _zena_ | 30.05.2011. u 9:49 | opcije
Ili administratoirima iskrice, ili pravosudnim organima.
Autor: _zena_ | 30.05.2011. u 9:50 | opcije