Imati, a nemati oca

IMATI, A NEMATI OCA
Ponukana jednom porukom koju ću citirati odlučila sam napisati
posta na tu temu.
XY kaže...

”dakle idemo redom; bila sam prije prijavljena na
XYZ portalui ali pod drugim nikom i trazila
i kao nesto nasla; kako mi savjest nalaze
makla se sa sajta jer ne zelim petljati na sto
strana; i nikom na celu ne pise kakav je i sto
misli, uglavnom spoznah da pored te osobe necu
docekati starost...iliti necu uspjeti ostvariti
ono sto zelim; a sto zelim, imati dijete a
odgajati ga sa zenom; tj biti u vezi sa zenom,
zivjeti sa istom; dijete, nemoguce usvojiti,
jedino da mi ga netko napravi; doticna je
poludjela na takvu ideju, da spavam sa muskom
osobom, to bi bio neminovan prekid; ali i u masu
drugih stvari se nismo slagale, sto ocekivati od
nekoga tko slusa tomsona, tko je opterecen
okvirima religije, jezika, nacionalnosti; zasto
sve to govorim; zato sto odmah na pocetku zelim
reci kakva sam i sto trazim.
i onda mi je pala na pamet ideja dakle da nadjem
moguceg oca upravo ovdje; sada se ti pitas zasto
nisam navela da sam heteroseksualna, e pa zato sto
kad odgovarajuci - odradi svoj posao, a znao je od
pocetka da sam kao biseksualna, ce izvisiti; meni
muskarac u nikakvom pogledu vise ne treba; dakle
nebi ni znao da ima dijete; iz tog razloga sam
navela i da sam druga zupanija, a nisam; kako
bi taj neko moguci bio dalje od mene i nebi
doznao posljedice svojih radnji; ma sve sam super
smislila, aaaaa jos samo za pronaci adekvatnog, a
to ide malo teze obzirom na niz karakteristika
koje bi ja htjela. “

I sad se ja pitam da li je mogući čin ove osobe ispravan?!
Da li je doista u redu roditi dijete, a da biološki otac tog djeteta
nikada ne sazna za njegovo postojanje ?!
I da li je moralno tom istom djetetu zatajiti postojanje vlastitog oca ?!

što će se desiti kada dijete odraste i počne postavljati pitanja o svome
ocu , gdje je on, zašto ne dolazi, zašto ga majka nikada ne spominje.
Nekako imam osjećaj da se baš tada u djeci stvara revolt prema dugogodišnjoj hraniteljici i ne biraju riječi kojima će svoje nezadovoljstvo pokazati. U mnogim situacijama ćak i odlaze od kuće jer se ne mogu pomiriti sa činjenicom da im je majka cijeli niz godina tajila postojanje oca.

Ili pak slučaj da se dijete ne daj Bože razboli, a jedini lijek mu je otac i očeva obitelj.
Kako bi ta žena pokucala na vrata i tom čovjeku rekla "hej, imaš dijete već nekoliko godina i treba mi sada pomoć jer je bolesno "

Ili se razboli majka, a dijete ostane samo na svijetu.
Zar tada ne bi bilo najnormalnije da ga otac prihvati i brine se o njemu?!

Ja znam da ima samohranih majki, da to nije ništa novo niti strašno, da su tako odlučile i da su spremne uhvatiti se u koštac sa svim nedaćama.
Također znam da mnoga djeca nemaju pojma tko im je otac.
I nemam namjeru molarizirati , niti soliti pamet ikome, ali smatram da
je sebično zatajiti dijete. Ili roditi dijete zato što je to želja, a ne razmišljati o mogućim posljedicama.

Najveći apsurd u cijeloj priči dotične XY osobe je taj, što je lezbijka i što bi svome djetetu to priznala, ali joj ne pada napamet priznati postojanje oca.

Osim toga živi u tako primitivnoj i netoletrantnoj sredini, sa isto takvim roditeljima kojima bi spoznaja da je njihova kći samohrana majka lezbijka
vjerojatno izazvala razne zdrastvene tegobe.

Stoga se pitam zar ne bi bilo najpoštenije, roditi dijete , pružiti mu dom, majčinsku ljubav, ali i spoznaju da postoji otac koji isto tako ima prava na djetetovo postojanje ?!

21.03.2012. u 11:16   |   Prijavi nepoćudni blog   |   Dodaj komentar

napravit ću ti ja jednu bebu za 10000eura ako želiš?

Autor: dojdimividimeuzmime   |   21.03.2012. u 11:21   |   opcije


...ja bih ti napravio dijete a probao bih i tvojoj drugarici..naravno ne silom..kada bi obje rodile ostavio bih djecu kod vas i dogovor bi bio da ih viđam svaki vikend..onda bi se jedna od vas zaljubila u mene jer jbga neodoljiv sam i šarmantno prosijed.. pa bi nastao krš i lom..ja bih se uselio kod vas a djecu bi dali u dom..svi zajedno bi ih viđali jednom mjesečno...bilo bi nam super samima bez njih..oni bi uživali..jer ne jebu ih starci..onda bi nam u neko doba na vrata banuli oni iz socijale skupa sa Milenkom Opačić i ja bi rekao Opa to tako dalje ne može i otišao s njom..vas bi dvije ostale same i nastavile bi slušat Thompsona a vikendima kad bi vam dolazila dječica ne bi jer Thompsona slušat je zlo najveće ovozemaljsko neviđeno..slušale bi se samo dobre stare melodije Istre i Kvarnera...eto ja mislim da bi to bilo naj naj poštenije..

Autor: maksimirko   |   21.03.2012. u 11:28   |   opcije


Mislim da si u pravu. Djete mora znati tko mu je otac, a kad odraste, neka samo odluči da li mu otac treba ili ne. Još nije sazrjelo vrijeme da djeci tajimo takve stvari. Možda za 10 ili 20 godina. Onda to neće vjerojatno biti važno. Na žalost ima puno očeva kojima nije stalo do vlastite djece, primjera koliko hočeš, ali ima i onih koji vapiju za svojom djecom, a ne mogu do njih. Neću nikome soliti pamet, ali dijete treba znati da ima oca i treba znati tko je on.

Autor: vrbica   |   21.03.2012. u 11:30   |   opcije


uffffffffffff,prekomplicirano!

Autor: as-karo   |   21.03.2012. u 11:30   |   opcije


vidi maksimirka on bi odma harem,

Autor: dojdimividimeuzmime   |   21.03.2012. u 11:30   |   opcije


..krivo...ja bi Milanku..hihihihi....

Autor: maksimirko   |   21.03.2012. u 11:33   |   opcije


ma daj molim te
ček?...pa imaš već jedno dijete....ajd dobro oćeš još jedno (da te usrećuje...sve pet...super)
hm?
bi će da si stvarno zamrzila muški rod....šteteta...
nemam ništa protiv bisexsualki ali mislim da je to kratkoga vjeka u njihovim glavama a godine idu
i u principu sve si u svome ovome blogu napisala
ili je ovo otvoreni oglas
ma...
mislim da nije uredu da dijeca odrastaju u takvim sredinama (žensko-ženski par) trla baba lan bla bla bla itc....
i hebi ga dolaze sve teža vremena,zar ne vidiš?...mislim da ipak trebaš pronaći muškarca

Autor: GamePlay   |   21.03.2012. u 11:45   |   opcije


Ja nemogu vjerovati !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Da li vi čitate uopće ovaj blog ?!!!!!!!!! Ako ga čitate onda ga čitajte suvislo !!!!! Po potrebi nekoliko puta , jer je očito da ga ne kužite.......

O kome ja pipem u ovom blogu ?????? O sebi ili o ženski koja je rekla da želi djete ???
Pa nisu sve priče vezane za mene !!!!!!
Isuse Bože, dajte se naučite bloganju i nekim stvarima vezanih uz blog....

Autor: -sabra-   |   21.03.2012. u 11:54   |   opcije


pretpostavka: nisam u pravu!
ali....
muškarac kao potencijalni otac treba biti netko s kim želim(o) to podijeliti. samo s njim u tom trenutku. ni sa kim drugim
ako trebam(o) samo nečije sjeme, onda je to druga priča

ali, opet....

egoistično je u startu u klincu koji se još i nije rodio odrediti na neki način život. a to znači odrasti bez oca. ne mislim na onog koji je izvršio samo oplodnju.
koliko znam i kod nas postoji umjetna oplodnja donorom koji nema ni ime ni prezime, ali ima zdravi genetski materijal, pa tko želi imati klinca iz x razloga, neka odradi na taj način

Autor: meija   |   21.03.2012. u 11:56   |   opcije


ups
ali čitajući te...

Autor: GamePlay   |   21.03.2012. u 12:03   |   opcije


ja koliko sam shvatio tražiš da te netko napumpa , samo pričaš u trećem licu

Autor: dojdimividimeuzmime   |   21.03.2012. u 12:11   |   opcije


..de nas molim te prosvijetli a kako se to blog čita...u iščekivanju sam tog bljeska...

Autor: maksimirko   |   21.03.2012. u 12:14   |   opcije


Ma dajte se nemojte,, zezat. Sabra je lijepo objasnila situaciju. Treba li djetetu reći tko mu je otac ili može živjeti u neznanju. Bit je u tome da svako djete ima pravo znati za oca. Umjetna oplodnja nije rješenje. Možda baš zato što naše društvo još nije spremno na to. Ne možeš djetetu reći da mu je tata bio zamrznuti spermić u nekoj bolnici. To možda rade ženske koje žele lumene, ali što ako im se želja ne ostvari. tj. ne mora biti da će dijete ispast pametno.

Autor: vrbica   |   21.03.2012. u 12:21   |   opcije


ne ću se mješat previše ali -sabra- je dobar blog opet napisala.Sa puno pitanja i puno odgovora.

Autor: GamePlay   |   21.03.2012. u 12:26   |   opcije


koja je razlika između zamrznutog spermića i muiškarca koji je samo odradi oplodnju, čak vjerujem i bez svoje volje? jer dam se okladiti da ni jedan, ako je trezan, ne bu sjeme posijal samo tako, a zna da žena planira zatrudnjeti

Autor: meija   |   21.03.2012. u 12:26   |   opcije


.. ajjajaaaaj...kak se ne bi zezali jbte..sve preduvjete imaju da sjebu dijete, djecu...dvije lezbijke od koji jedna sluša Thompsona a druga se pita javno da li je moralno djetetu zatajit oca..ma daj me nemoj j....t....i onda meni vele da sam neozbiljan...

Autor: maksimirko   |   21.03.2012. u 12:29   |   opcije


Zamrznutog možeš birati. tj. provjereni su. Znači hoćeš oca muzičara, umjetnika, sportaša, akademika, uspješnog poslovnjaka, itd. a ako izabereš svježeg, nikad ne znaš da li si pogodila u sridu i da li će djete ispast dobro. Iako tvrdim da ni kod zamrznutog nikad neznaš, ali šanse su veće.

Autor: vrbica   |   21.03.2012. u 12:33   |   opcije


ok, ali ni jedan ni drugi neće biti uz klinca..o tome sam pisala
i fakat ne kužim žene koje odluče zatrudnjeti zato kaj žele klinca...ali ne i njegovog oca u kombinaciji
ili-neka s partnerom, potencijalnim ocem o tome otvoreno razgovara..mili moj, ti mi vrijediš samo onoliko koliko i tvoja sperma, i poslije, kad dobijem potvdu da sam trudna, kupi prnje i miči se što dalje od mene
(karikiram, naravno...)

klincu trebaju oba roditelja. svaka tko je u dilemi, ili tako jako osviještena i moderno orijentirana da misli da sve može sama, neka pita kak je onima koji su odrasli uz jednog roditelja, čak i nebitno iz kojeg razloga

Autor: meija   |   21.03.2012. u 12:41   |   opcije


Meija, pa to sam i ja rekla. Definitivno klinac mora znati za oca. Ali ponavljam ima očeva koji ne žele znati za djecu, ili obrnuto. A to nije u redu. Sve više djece odrasta bez jednog roditelja, ali takvo je vrijeme došlo. Teško je utjecati na to.

Autor: vrbica   |   21.03.2012. u 12:44   |   opcije


Vrbica, ljudi se rastaju, klinci odrastaju s ključićem oko vrata, ali u startu već tako postaviti njihov život nije ok.
na to frkćem...

Autor: meija   |   21.03.2012. u 12:49   |   opcije


Koja je razlika Meija? Samo saznanje da su im roditelji jedno vrijeme bili u braku? Ma žene se rastaju dok su još trudne, a tatice drugoj ženi naprave klinca. Brača su starija jedno od drugog tek par mjeseci.

Autor: vrbica   |   21.03.2012. u 12:51   |   opcije


..djeci trebaju roditelji koji će im navečer kad zaspu doći u sobu , pustiti suzu te potiho reć u sebi "nadam se da nećeš biti kao ja primitivan i netolerantan"...

Autor: maksimirko   |   21.03.2012. u 13:00   |   opcije


Slažem se, ali nažalost 8o % djece nema tu sreću.

Autor: vrbica   |   21.03.2012. u 13:14   |   opcije


Vrbica, i tko je sad tu kriv? žene (mi) u odabiru partnera jer smo razmišljale svime osim ne s glavom

ili fakat ne živim u ovom vremenu jer ako sam s nekim muškarcem odlučila stvoriti novi život, to sam napravila zato jer ga volim, jer ga želim uz sebe, a i uz klinca dulje od prvih progovorenih riječi i samostalnih koraka...a kaj će biti kasnije, život će ionako pokazati

o tome pišem. očito se ne kužimo
pišem o svjesnim odlukama koje se tiču i djece

Autor: meija   |   21.03.2012. u 13:15   |   opcije


Svi mi mislimo da smo svjesni svega kad smo zaljubljeni, ali kasnije život ubaci nekoga ili nešto drugo. O tome govorim Meija. Nikad neznaš kako će završiti tvoja velika ljubav. Zato ima i puno rastava. Žene su samosvjesnije, neovisne i nedaju se zaj.... što nekada nije bio slučaj. A tko je kriv? Ne bih rekla da smo samo mi krive. Odabiremo ljubav, a dobijemo razočarenje. E onda sve ode kvragu i više ne možeš utjecati na to.

Autor: vrbica   |   21.03.2012. u 13:26   |   opcije


..djeci trebaju roditelji koji će samo za njih izmišljati priče za laku noć...i tako svaku večer...

Autor: maksimirko   |   21.03.2012. u 13:35   |   opcije


Opet kasno stizem na diskusiju...prvo i prvo...nije mi jasno, zasto se lezbijke ovdje nazivaju biseksualnima...kao da je sramota biti lezbijka...

Drugo, jedno je otici u banku sperme, odabrati karakteristike, izgled, pamet, kupiti epruveticu ili dvije, napraviti si dijete sa svojim partnerom ili bez, u intimi svoga doma...

A sasvim je druga stvar, prevariti nekoga, spavati s njim u svrhu dobivanja djeteta, ili samo imati sex i ne obavijestiti oca djeteta, da je postao otac...njegova je stvar, zeli li ostati u zivotu djeteta ili ne...a i djetetova kasnije, hoce li imati ikakav odnos s ocem i obitelji oca, jer ne zaboravimo, tu se radi i o djedovima, bakama i ostaloj rodbini...nije fer, ne znati prema djetetu i prema ocu i njegovoj obitelji

Autor: juicy-mama   |   21.03.2012. u 14:18   |   opcije


...ali, sve mora biti na otvorenom...sve strane moraju znati uslove...kad si u banki sperme, toga nema, platis i dobijes aninimnost, koju si platio, iako niti to danas vise nije zagarantirano...
ali, mislim da je to drugi slucaj, sasvim drugi slucaj od ovoga, o kojem didkutiramo

Autor: juicy-mama   |   21.03.2012. u 14:20   |   opcije


Vrbico...ma vraga mislimo :) mozak koji bi trebao biti zadužen za racionalno razmišljanje preplavljen je hormonima i fokusirani smo na anatomiju. to je tak i ni nemre biti drugačije ;)

ak se ne varam u postu nije riječ o odabiru ljubavi i onom kaj poslije (ili umjesto nje) ostaje. znam da će biti rogoborenja, ali samosvjesnost koju spominješ baš i nije najs(p)retnije uvučena u priču o majčinstvu bez partnera i svjesnom izboru da tako i nikako drugačije ne bude.
ali slažem se da je današnjim ženama lakše po(d)vući crtu preko koje ne idu(idemo) jer više manje nismo egzistencijalno ovisne o partnerima. a s lovom i krovom nad glavom lakše je dočekati jutro s kojim dani mogu biti drugačiji.

na stranu sve to, i dalje ću tvrditi da je takva odluka egoistična, čak i neodgovorna. jer zadire i u tuđi život. a taj mali život nema mogućnost odabira, želi li ili ne imati samo jednog roditelja.

mogla bih i o komociji, da karikiram (dečki, nemam niš protiv vas, ali zbog uvjerljivosti moram :)) nema zmazanih čarapa ispod kreveta, famozne i fatalne wc daske u položaju kad nam se dupe smrzne na hladnoj keramici, frendova poslije tekme petkom i lelujavog hoda do doma, nadrkanosti zbog posla, šefa, šefice, suseda koji parkira di ne treba, prognoze vremena, vikendu koji je daleko, ponedjeljku koji je preblizu, nema njegove mame koja bolje kuha, njegove sestre koja je uvijek dobre volje, a mi smo čangrizave, i njegovog pesa koji smrdi ko sam vrag, a u njega gleda ko u Boga

:)

ali....
možemo odlučivati samo u svoje ime. svaka odluka koja se tiče i drugih ljudi ima svoju cijenu. i baš i nisam sigurna da li smo je uvijek svjesne. ako i jesmo, jesmo li na vrijeme?

(Sabra, sorry na uzurpaciji tvog prostora, ali ne da mi se otvarati svoj blog :)

Autor: meija   |   21.03.2012. u 17:32   |   opcije


Meija,nemoj se ispricavati..post je i pisan u tu svrhu da izrazite svoje misljenje..nije bitno da li je to jedna ili sto recenica. Bitan je razgovor,drugaciji stavovi,razmisljanja...je volim sto ste svi vi ovdje i sto komentirate takvu ili neku drugu temu..

Autor: -sabra-   |   21.03.2012. u 17:53   |   opcije


Dodaj komentar