Istina o varanju: Psiholozi znaju, a javnost ignorira..c/p-yahoo

Varanje kao svoj ishod uglavnom nosi gubitak povjerenja u partnera, ali to nije ponašanje koje radi samo jedan spol. Varaju i muškarci i žene.

Postoji velika razlika u razumijevanju varanja i same definicije prevare, a čini se i da različiti ljudi donose različite zaključke o toj temi. Za neke, prevara je fizički čin uključivanja u spolne odnose sa drugim ljudima.
Sve manje od toga se ne računa kao varanje, barem ne za njih. Drugi ljudi smatraju da je prijevara već sam fizički kontakt koji je romantične prirode, a koji bi trebao biti rezerviran samo za partnera, čak i ako ne podrazumijeva sam seksualni odnos.
Neki smatraju da varanje može biti čak i ako fizički kontakt ne postoji, ako je dvoje ljudi podijelilo nešto osobno i intimno što bi trebalo biti također rezervirano samo za partnera, odnosno ljubavnika ili ljubavnicu.

Istina je ovo:
ako je vaš partner uvjeren da ste varali, zbog vremena, pažnje ili privrženosti koju ste podarili nekoj drugoj osobi umjesto vašem partneru, u tom ste slučaju krivi za prevaru.
Vaša veza bi vam trebala biti najbitnija stvar na svijetu.
Da, prijateljstva su divna, ali ako narušavaju intimnost i povezanost s vašim partnerom, onda ste krivi za prevaru.

No, što kada ste vi ona 'druga žena'?
Veze bi trebale biti izgrađene na povjerenju i međusobnom poštovanju.
Kad ste vi 'druga žena', kako ćete ikad moći uistinu vjerovati osobi koja vara svog partnera upravo s vama?
Ako vara s vama, da li uistinu imate dovoljno ega i taštine da vjerujete kako ne bi prevario i vas?

Jedna stvar koju psiholozi znaju o varanju, a koju javnost ignorira jest:
varanje se nikada ne događa zbog (manjka) kvalitete veze u kojoj se nalazite.
Nije to zbog osobe koja je prevarena, i nije zbog toga što ona nije bila dovoljno dobra.
Varanje se, jednostavno, događa kad nešto nije u redu s osobom koja vara.

Ne postoji isprika koja bi opravdala nevjeru.
Ako je sama veza u nevolji, onda poradite na problemima s vašim partnerom, a ne nekim drugim.
Ako zaključite da veza ne može biti spašena, onda ju prekinete, razvedete se ili ostavite partnera prije nego što krenete tražiti nekog drugog. Nemojte varati! Varanje se nikad ne može opravdati i nikad nije prihvatljivo.

Jedna stvar koja je loša kao i samo varanje jest kad ste vi ona druga osoba.
Naravno, stvar nije ista kad ta druga osoba ne zna da je njen/njegov ljubavnik/ca u vezi s nekim.
U ovom slučaju, muškarac bi trebao preuzeti potpunu odgovornost i posljedice za svoja (ne)djela.

No, ako je ta druga osoba itekako upućena u cijelu situaciju, i svejedno je izabrala nastaviti aferu sa muškarcem koji je u vezi, onda nije ništa bolja od onog koji je počinio samu prevaru. Moglo bi se reći da je ta druga žena počinila gore nedjelo od same osobe koja vara, jer, kao žena, trebala bi razumjeti koliko nevjera boli i ne bi trebala svjesno ulaziti u aferu, znajući koliku će bol pretrpjeti njegova žena ili cura.

Kad bolje pogledate činjenice, imajući na umu da problem nevjere nije u samoj vezi već u onome koji ju je počinio, onda biste trebali znati da ta druga žena zapravo nikad ne može biti sigurna da i nju neće prevariti.

Jednom varalica - uvijek varalica.
Ako vara, neka potraži pomoć. Ako opet prevari, prekinite vezu.
Ali što napraviti kad ste sa osobom koja vara i znate da je varao druge žene prije vas?
Istina je da čovjek koji ima prošlost za varanjem ne bi trebao dobiti priliku da potraži pomoć dok ste u vezi.

I ako ste vi ona 'druga žena', postavite si ovo pitanje:
Poznavajući njegovu povijest nevjere, što mislite koliko će proći prije nego i vi postanete ona koju vara, te saznate da je prešao na drugu ženu?

Naravno, mislit ćete da ga možete voljeti dovoljno da možete biti sve što on zatreba, da možete biti drukčija.
Vjerovat ćete da ste vi i vaša ljubav dovoljno snažni, kad je stvarnost drugačija.
Ponavljamo, nije stvar u vezi, već u osobi koja vara.
Nešto duboko u toj osobi je pokvareno i ponekad se jednostavno ne može popraviti.

Ne postoji ništa što vi možete učiniti, dati, postati, kako bi spriječili varalicu da još jednom krene u svoje 'pothvate'.
Varanje je varanje, emotivno i fizičko, i ako dopustite da se nastavi, krivi ste kao i on.
Ne brinite, vaše vrijeme će kucnuti kad on jednog dana jednostavno odluči prijeći na nekog drugog, ostavivši vaše srce slomljeno baš kao srce koje ste mu pomogli da slomi kad ste sudjelovali i ohrabrivali njegovu nevjeru.

Nisu svi muškarci varalice.
Neki su zbilja puni ljubavi, spremni dati sve za svoju partnericu i biti joj odani i vjerni do kraja.
Ovo je tip muškarca kojeg trebate tražiti, umjesto da konstantno pokušavate 'popraviti' nepopravljivog varalicu koji će vama i drugim ženama samo lomiti srca.

Ako vaš muškarac dolazi direktno iz naručja druge žene, trebali bi ste pobjeći glavom bez obzira jer će doći red i na vas. Ako ne učinite to, zaslužili ste sve što će napraviti vama i vašem srcu.

Varalice nikad ne pobijede.
Budite iskreni prema svom partneru, i ako osjetite potrebu da to nije to, da biste radije bili s nekim drugim, onda prekinite vezu odmah prije nego što povrijedite osobu koja vas voli.
Ako ste pak vi 'druga žena', također prekinite aferu smjesta.
To je jedina ispravna stvar koju možete napraviti, ili ćete jednog dana biti na mjestu upravo te žene koja je prevarena, no vi ćete, za razliku od nje, zaslužiti svaku sekundu patnje.


K.H. / Yahoo

29.11.2012. u 20:58   |   Prijavi nepoćudni blog   |   Dodaj komentar

ujebote, koja tirada o necemu kaj se spodrazumijeva!!!!????

Autor: traper   |   29.11.2012. u 21:07   |   opcije


http://www.youtube.com/watch?v=q6zq7o1p8EM

Autor: krize   |   29.11.2012. u 21:10   |   opcije


tjah...vidim da osim teme štrajka je tema vjerovati nekome ko je sklon varanju

Autor: ladonna2   |   29.11.2012. u 21:16   |   opcije


donna, ne nori. pa varanje je kao i svi znani i neznani poroci utjelovljenje ljudskog duha..... i veselja :))))))))))))))))))

Autor: traper   |   29.11.2012. u 21:17   |   opcije


varanje zbog veselja..
ali ovdje srca pucaju i suze frcaju i još se vjeruje
ovo je za hlebince..da se pretanu nadati:)

Autor: ladonna2   |   29.11.2012. u 21:22   |   opcije


imam nekoliko primjedbi na ovaj "stručni" članak! btw pisan je za žene kao ljubavnice i muškarce kao preljubnike...što je po meni pogrešno! valjalo je u centar takvog zbivanja staviti čovjeka...muškarca i ženu...tj partnera. al isto tako mislim da je ovo prilično zastarjelo shvaćanje (bez obzira kaj je objavljeno na yahoo) jer u osnovi polazi od pogrešnog (podsjeća na crkveno mišljenje...dok nas smrt ne rastavi) shvaćanja čovjeka i njegove želje (potrebe) za ljubavi, razmnožavanjem, odnosom. dakle, suština je da ne treba nikog tjerati na nešto...bilo da zadrži bilo da promijeni. čovjek je jedinka koja uglavnom ima obrasce ponašanja, ali često su mu nametnuti. slobodni ljudi uglavnom reagiraju posve drugačije. pa u takvim društvima (plemenima npr.) posve je normalno biti istovremeno sa nekoliko partnera i voljeti ih, poštivati etc. ovo tipično zapadnjačko (više crkveno) stajalište je za mene posve pogrešno. jer iskreno, kome treba čovjek biti vjeran? i koga vara? najvažnije da ne sebe! a kako ne bi varao sebe treba činiti ono što želi tj. misli da želi i da je dobro.normalno, pri tome valja voditi računa da ne čini nažao drugima. no kad je između izbora da učini sebi nažao ili nekom drugom, opstanak vrste se pobrinuo da ipak vodi više računa o sebi! što ne znači da nema izuzetaka. no, nemoj se preveć osvrtati dona na ovo kaj sam napisala...to je ipak bilo...tek toliko!

Autor: mai_sarai   |   29.11.2012. u 21:37   |   opcije


A jesi sasava,ne postoji vjeran muskarac
i cemu ga traziti,jer bi bili ovdje da zele
samo jednu zenu,daj nemoj da se zanose
ove sto ocekuju bolju priliku

Pa kazu mi te íste zene,kako mu se osvetit
hmm,a ja mislim da mu je najveca kazna
sto ce zaista ostat sam

Autor: cyberlady   |   29.11.2012. u 21:41   |   opcije


?? zar ti sumnjaš da je sav -moral i poštenje i osjećaj krivnje- u nama
samo proizvod, lupanje po glavi i ispiranje mozga tim pitanjima isključivo produkt crkve???
ne, to je oduvijek u nama, samo što je ona(crkva, vjera ) to iskoristila da bi sebe osnažila i bolje proturila kao svoj izum
dakle ovdje se govori o varanju, a varanje možemo usporediti sa velikim i ozbiljnim laganjem..
dakle to je to
i koga i kada varamo? sebe
a koga povređujemo- sebe i drugog
(dugoročno definitivno i sebe)

Autor: ladonna2   |   29.11.2012. u 21:45   |   opcije


cy..o da postoje vjerni muškarci, nemoj da te količina na malo prostora zavede

Autor: ladonna2   |   29.11.2012. u 21:46   |   opcije


ne postoji muškarac koji ne vara.

Autor: ametist-   |   29.11.2012. u 21:47   |   opcije


poanta...nemojte se udavati, ni biti u vezi...pa vas nitko neće ni varati.

Autor: ametist-   |   29.11.2012. u 21:48   |   opcije


koliko ima tih muškaraca koji nisu varalice, koji ne lažu i ne muljaju?? postoje li neke posebne rašlje za pronalazak takvih? i koliko onda žena na jednoga ispadne!?

Autor: ametist-   |   29.11.2012. u 21:50   |   opcije


I Kant : Dve stvari ispunjavaju dusu uvek novim i sve vecim divljenjem i strahopostovanjem: zvezdano nebo iznad mene i moralni zakon u meni. Zvezdano nebo govori mi da sam ja beznacajno zrnce peska u svemiru, moralni zakon u meni daje mi ogromnu vrednost.

Autor: ladonna2   |   29.11.2012. u 21:50   |   opcije


ame
jesi li ti bila ikada u vezi?
jesi li varala?

Autor: ladonna2   |   29.11.2012. u 21:52   |   opcije


bila jesam u vezi...nikad nisam varala niti mi je to ikad i na pamet palo.

ti?

Autor: ametist-   |   29.11.2012. u 21:54   |   opcije


ne samo da nisam varala seksualno...nego nikad nikome nisam ni lagala ni muljala išta.

Autor: ametist-   |   29.11.2012. u 21:55   |   opcije


Ladonna,ovdje se glupiramo tocno
A zar ti stvarno ockujes ovdje svoju
sansu za upoznavanjem vjernog muskarca?
Ili pises o onima sto su u sretnim brakovima
ja bi ih nazvala samo visoko tolerantnima

Autor: cyberlady   |   29.11.2012. u 21:57   |   opcije


dakle ti želiš reći da si ti jedina takva? i da tebi nema para(muškog)

Autor: ladonna2   |   29.11.2012. u 21:57   |   opcije


ne ja nisam varala, kako ti kažeš ni mišlju ni djelom..i bila sam sa takvim čovjekom u "divljem"braku, pa onda ipak potpisanom braku
i da, ovdje sam isto naišla na vjerne osobe

Autor: ladonna2   |   29.11.2012. u 21:58   |   opcije


i isto tako mogu reći da su razlazi uvijek bili zbog xy razloga, ali nikada zbog prevare

Autor: ladonna2   |   29.11.2012. u 21:59   |   opcije


ja sam rijetka biljka...definitivno...prekvalitetna divna žena...danas takvih ima za na prste nabrojati...kao i takvih muških...ja takvoga tražim za sebe...ali ako ih ima svega 5 oko mojih godina i solo u Hr, nisam još na takvoga naišla.

Autor: ametist-   |   29.11.2012. u 21:59   |   opcije


ok ame znamo kaj si...nema potrebe ponavljati

Autor: ladonna2   |   29.11.2012. u 22:03   |   opcije


cy...jesi li ti danas ljuta?
onda prolazi:)
ali ako to doista misliš
onda me brineš:((

Autor: ladonna2   |   29.11.2012. u 22:04   |   opcije


Odličan članak... I ja vjerujem u vjerne muškarce i vjerne žene. Varanje je zaista zavaravanje sebe! Ne bih željela biti ona prevarena, a isto tako ni ona druga, koja si umišlja da je nešto posebno, pa ulijeće u vezu s zauzetim. To kad-tad rezultira... razočaranjem.

Autor: Fatamorgana1   |   29.11.2012. u 22:05   |   opcije


Taj mi je članak dosadan, ponavlja jedno te isto...

...ako on vara svoju ženu, varat će i tebe...trebalo je jednom reći i - točka, ako je uopće trebalo reći

...a postoje muškarci koji ne varaju, postoje i muškarci, koji su jednom prevarili, jer nisu bili u pravoj vezi, pa kad su pronašli pravu, nikad nisu više...ma sve postoji...iste takve žene...

...ali dobro, tema ko tema

Autor: juicy-mama   |   29.11.2012. u 22:05   |   opcije


pa dono, opće je poznata stvar zašto je crkva (i kada) izmislila "ugovor" tj. bračnu vjernost! i bedasto je danas u 21. stoljeću o tome pričat. btw kako to da to nije u prirodi svih onih ljudi koji i danas žive u mnoboženstvu? ne bih rekla da je samo problem u neemancipiranosti žena? i btw nisi mi odgovorila na pitanje...kome to čovjek treba biti vjeran? npr. zavoliš neko drugo biće (legitimno jer ako je legitimno bilo zavoljeti i ono prvo valjda je legitimno voljeti i ono drugo?). ili je ljubav ograničena samo na..jednom se ljubi? ta kroz stoljeća su svi (osim crkve) priznali razvod....dakle, mogućnost da se ode od partnera. da li je otići od partnera tj. ne voljeti ga više (samim time često izazivamo bol onog drugog) već grijeh tj. nevjera? ta ostavio si partnera "na cjedilu"? znači, "humanije" je ostati i biti "vjeran" partneru nego li sebi? ne govorim samo o fizičkoj vjeri ili nevjeri već o sveobuhvatnijem pojmu vjere. koji je btw za mene posve pogrešno postavljen u tvojoj priči.

Autor: mai_sarai   |   29.11.2012. u 22:06   |   opcije


da, đusi...dobro si primijetila...previše stereotipno! a svaki slučaj je priča za sebe...ima toliko nijansi...toliko priča. ja bih čak rekla da je veća prevara ostati uz partnera ak to nisi ti tj. ne ostvaruješ i ne ispunjavaš sebe! zar to nije varanje dono...i sebe i partnera. jer odaješ dojam (fingiraš) da si neki drugi...a nisi! to jest laž i prijevara! a istina nikako ne može biti prijevara! dakle, ako partneru kažeš da ga više ne voliš...često to ne možeš saznati ako ne zavoliš nekog drugog...etc...

Autor: mai_sarai   |   29.11.2012. u 22:08   |   opcije


...a točno je, da ljubavnica nije ni u kakvoj vezi sa ljubavnikovom ženom, jer ju najčešće niti ne poznaje...tko ju je prevario je muž i s njim treba obračunati, a ljubavnica, ako ga se ne spriječi pravovremeno, bit će preko nekoliko, i ne može ih sve utamaniti

Autor: juicy-mama   |   29.11.2012. u 22:08   |   opcije


mai majke mi ako ja tebe kužim?
ako ti neko nije napet red je da kažeš sorry ja odoh...ali ne govorimo valjda o vjeri?
ko kaže da nema razvoda, ko kaže da se mora biti do smrti skupa?
za takvo što odavno već predugo živimo

Autor: ladonna2   |   29.11.2012. u 22:08   |   opcije


đus...je možda je dosadno ali nemaš pojma koliko ena se opet i opšet i opet nađe u toj situaciji i vjeruje..da će jednom ipak ipak on učiniti nešto...o tome i takvima je ovo..

Autor: ladonna2   |   29.11.2012. u 22:10   |   opcije


+žena

Autor: ladonna2   |   29.11.2012. u 22:11   |   opcije


kaj za tebe fato, znači zauzeti? ta pred matičarem barem (ne u crkvi) to je sporazum dvoje ljudi da će jedno drugom pomagati, biti..voljeti etc. i brak traje dok traje i taj odnos. po meni bi tako trebalo biti. e sad, to što brakovi ostaju i opstaju unatoč tj. nakon što prođu sve ljudske, moralne i ostale ljepote pa se pretvori u bojište i mjesto gdje se dvije osobe vrijeđaju a ne štuju...to je za mene samo poligon (ne puno različit od vojnog) bildanja ega i borbe za svoje ja. zašto (nažalost) ljubav obično zamjenjuje mržnja? pa valjda zato što ljudi ne znaju prepoznati kada ono dobro prerasta u ono loše i smognu snage (čitaj, prerastu svoj ego) otići!

Autor: mai_sarai   |   29.11.2012. u 22:12   |   opcije


...ne mogu reći da mi ne bi bilo teško, da me moj muškarac prevari, patila bih ko konj, ali moramo priznati, kao što svatko ima pravo na zaljubljivanje, isto tako ima i na odljubljivanje...vrijedi i suprotno, za žene...
a kao što kaže ame, ako ne želiš patiti, niti se ne upuštaj u vezu...al nemere...uvijek moram biti zaljubljena...mislim prije

Autor: juicy-mama   |   29.11.2012. u 22:13   |   opcije


pažljivo sam čitala dono...pa čini mi se da ti preskačeš neke formulacije koje su meni neprihvatljive...npr. ".... ili ostavite partnera prije nego što krenete tražiti nekog drugog. Nemojte varati! Varanje se nikad ne može opravdati i nikad nije prihvatljivo." dakle, za tebe je varanje ako npr. s nekim jesi, više ga ne voliš i zavoliš nekog drugog? i kažeš mu da si zavolio nekog drugog...al kako ćeš znati da si zavolio nekog ak nisi sebi i njemu dao šansu? ako si dao šansu, prevario si? tako po tebi ispada dono! zašto čovjek koji sebi da priliku za drugim čovjekom za tebe "vara"? pa takvu priliku si je dao i sa onim prvim? jer, nije znao kako je biti s njim dok nije probao?

Autor: mai_sarai   |   29.11.2012. u 22:16   |   opcije


gle đus...ni ja ne bi...vjerojatno bi isto patila ko cucak...ali zato je fer reći...nema me više, ne računaj na mene..pa onda makar nakon samo pola sata otići toj drugoj/drugome..
e to je fer odnos...vjernih (sebi a i njima partnerima,) ljudi

Autor: ladonna2   |   29.11.2012. u 22:16   |   opcije


eto, đusi večeras vrlo lako u sažetim riječima kažeš bit...zaljubiti se jednako je legitimno kao i odljubiti se!

Autor: mai_sarai   |   29.11.2012. u 22:17   |   opcije


"zauzeti" je naziv za onog koji obilato koristi komoditete braka, nema 3 čiste za razvesti se, za provesti podjelu recimo imovine....licemjerno glumata pred djecom.... itd, da ne nabrajam
I zašto bi netko bio poligaman ako je sretan u svom braku, ako ga taj brak ispunjava, ako i svoju partnericu bračnu ili vanbračnu, cijeni, ako je voli....
Pa nisu brakovi i veze samo zbog zadovoljavanja nagona....

Autor: Fatamorgana1   |   29.11.2012. u 22:18   |   opcije


ok mai...a koliko je po tvom rok probavanja tog drugog dok ne kažeš...uhh ovaj/ova ipak nije za mene

Autor: ladonna2   |   29.11.2012. u 22:19   |   opcije


...mai, istini za volju, ljudi ostaju u brakovima dugo, dugo iz kojekakvih razloga, što financijskih, što nekih drugih...nisam ja ta, u svojoj situaciji, koja mogu procijeniti nečju tuđu i reći, nema ljubavi - rastava

...neki put je naprosto teško prekinuti, iako nema više ljubavi, ali nisi siguran, a što ako se ljubav vrati, a što ako je to prolazno, a što ako pogriješim...nisu svi sigurni u sebe...još kad naletiš sa sličnog nesigurnog muža ili partnera...najlakše je kad netko nekog prevari, drugi partner nema izbora, iako mu je jako teško...a eno,ima ih još 20 godina u nesretnom braku i sa 80 se razvedu :)))

Autor: juicy-mama   |   29.11.2012. u 22:19   |   opcije


mai..ako se zaljubiš u drugoga, uspiješ se dovesti do toga da si zaljubljen preko ušiju, onda odavno već nešto ne valja u tvojoj vezi..odnsno tebi u toj vezi...o tome se ovdje priča...

Autor: ladonna2   |   29.11.2012. u 22:20   |   opcije


ups, dok sam ja ovo pisala, vi ste već to rekli...al eto i mene

Autor: juicy-mama   |   29.11.2012. u 22:21   |   opcije


Ja mislim da se može zaljubiti, tj, zaluditi u nekog drugog, a da prva ljubav nije gotova...ponese te trenutak, mjesečina, piće...ne opravdavam niti najmanje, dapače...ali događa se, i čovjek se pokorno vrati u bračnu ložnicu do kraja života...al je nešto naučio (ne se skitati po obali na mjesečini)

Autor: juicy-mama   |   29.11.2012. u 22:23   |   opcije


đus slično mislimo:)))
međutim mjesečina bato,nije baš ni pravdavanje za ajmo opet, pa onda opet, pa gle.. ovaj je još bolji, perspektivniji itd:PPP

Autor: ladonna2   |   29.11.2012. u 22:25   |   opcije


dono, opet sama sebi (tekstu) skačeš u usta..jer tamo piše..."Ponavljamo, nije stvar u vezi, već u osobi koja vara.
Nešto duboko u toj osobi je pokvareno i ponekad se jednostavno ne može popraviti. .." dakle, ti si tj. tekst je gotovo okužio takvu osobu i proglasio je gotovo bolesnom..čitaj ženo kaj piše u tekstu? gotovo bih rekla...roba s greškom, a na to ne mogu pristati! čovjek je po svojoj naučenoj prirodi postao monogaman (dresura, tradicija, društveni utjecaj etc), a što sve ima u sebi teško je reći? svatko od nas. ne prihvaćam da je npr. prijevara u mojim genima....samo zato što sam se jednom zaljubila i zavoljela drugog čovjeka dok sam bila u braku!

Autor: mai_sarai   |   29.11.2012. u 22:27   |   opcije


najteže je biti sam sa sobom iskren i načisto...niko ne voli zapravo istinu u lice, pogotovo kad se sam sa sobom suočavaš zar ne?

Autor: ladonna2   |   29.11.2012. u 22:28   |   opcije


ili to drugo bude ono pravo đusi? ta koliko je samo ljudi koji su ipak u drugom pokušaju našli sebe i postali sretni ljudi?

Autor: mai_sarai   |   29.11.2012. u 22:28   |   opcije


mai...ko kaže da ne smije biti drugoga, trećega pokušaja'?petog?..ali fer je priznati onome prethodnom na vrijeme -idem ja sada..pa šta bude

Autor: ladonna2   |   29.11.2012. u 22:30   |   opcije


moment kada si već zaljubljen, kada si već u vezi sa tom drugom osobom, je krajnji moment da napustiš ovu prethodnu, ...uspjela ova buduća, nova veza ili ne

Autor: ladonna2   |   29.11.2012. u 22:31   |   opcije


dakle, dono...da skratim..jednom kažeš
"onda odavno već nešto ne valja u tvojoj vezi..odnsno tebi u toj vezi...o tome se ovdje priča..
.a drugi put kažeš (tekstom)
"...varanje se nikada ne događa zbog (manjka) kvalitete veze u kojoj se nalazite.
Nije to zbog osobe koja je prevarena, i nije zbog toga što ona nije bila dovoljno dobra.
Varanje se, jednostavno, događa kad nešto nije u redu s osobom koja vara. "
odluči se?

Autor: mai_sarai   |   29.11.2012. u 22:31   |   opcije


dono, pa meni je to normalno...da će se reć! ovdje ne pričamo o tome da li reći ili ne...odavno sam rekla što mislim o licemjerju. već o tome: što reći? da te varam? ne, jer to nije prijevara! da volim drugog...da, jer volim! vrlo jednostavno po meni i legitimno!

Autor: mai_sarai   |   29.11.2012. u 22:33   |   opcije


ajmo opet
primjer:
ko vara?
ja
koga varam?
svog sadašnjeg partnera
ko je prevaren?
on
ko je prevarant?
ja
ko je nezadovoljan?
ja
zašto sam nezadovoljna?
ne zbog partnera, nego sbog sebe u toj vezi sa tim partnerom, pa tražim nekaj drugo

Autor: ladonna2   |   29.11.2012. u 22:34   |   opcije


Blago tebi donna da si tako jaka i moralna (i tebi ame), većina nas nije...

većina će nastojat neko vrijeme vidjeti o čemu se tu radi, a ne odmah prekidati brak u kojem su djeca, krediti, obitelj, prijatelji, posao...
ne kažem da je moralno, fuj i sama bi se zgrozila, al ako ne znaš...
i pitanje je, koliko uopće treba trajati avantura ili tzv. izvanbračna ljubav, da bi se netko odlučio na razvod...
jel to nakon jednog coitusa, nakon dva, nakon ljubljenja u usta, nakon leptirića u trbuhu ili nakon što si samo pomislio na drugu osobu na 'onaj' način...škakljivo je to pitanje

Autor: juicy-mama   |   29.11.2012. u 22:34   |   opcije


da bi opravdala svoje nezadovoljstvo, zaljubljenost, prwevaru i kukavičluk
ja izmišljam i potenciram njegove loše stvari i izazvam nove sukobe
zašto?
da bi sebi olakšala osjećaj krivnje i osigurala alibi
da li je on oduvijek npr.ostavljao čarape pored košare?
je
da li je to mene uvijek istim intenzitetom smetalo?
nije
zašto sam sada već luda i urlam na njega zato što to i dalje radi'?
zato što ga više JA ne volim, zato što mi smeta da lagodno odem sa drugim,
zato što me čini i daje mi u dnu mozga ipak pravim imenom..varalicom, nezadovoljnom sadašnjim stanjem stvari

Autor: ladonna2   |   29.11.2012. u 22:39   |   opcije


oprosti dono, ali rečenica..."Varanje se, jednostavno, događa kad nešto nije u redu s osobom koja vara. " nikako ne govori da mi nešto nedostaje tj. u vezi sam nezadovoljna pa izlazim...već ovdje piše da s osobom "nešto nije u redu"...a meni pojam "ne biti u redu kao osoba" znači biti pogrešan, nenormalan, lucnut...etc.

Autor: mai_sarai   |   29.11.2012. u 22:39   |   opcije


Da, ajde recite...kad treba reći, dosta mi je...u kojem trenutku?
...odmah, kad odmah?

Autor: juicy-mama   |   29.11.2012. u 22:41   |   opcije


sht ja stvarno nemrem ovo više raščlanjivati:////
zakaj jednostavno ne velite...da, ne trpim varalice, ali svakome se dogodi
fck fck
:PPPP

Autor: ladonna2   |   29.11.2012. u 22:42   |   opcije


...jer kad ti nečje čarape po podu, kako mljacka dok jede, kak se ljulja dok gleda uvijek jedan te isti program na teve, počnu toliko smetati, znači da si već poodavno u vezi s nekim i da više ne možeš izdržati...znači da si već poodavno neiskren i lažljiv

Autor: juicy-mama   |   29.11.2012. u 22:44   |   opcije


moment kada si već zaljubljen, kada si već u vezi sa tom drugom osobom, je krajnji moment da napustiš ovu prethodnu, ...uspjela ova buduća, nova veza ili ne

Autor: ladonna2 | 29.11.2012. u 22:31 | opcije

Autor: ladonna2   |   29.11.2012. u 22:45   |   opcije


đus a kaj nisi?

Autor: ladonna2   |   29.11.2012. u 22:46   |   opcije


Tema ko tema, kao što rekoh, iz svih smjerova, malo za, malo protiv:)))

Autor: juicy-mama   |   29.11.2012. u 22:46   |   opcije


Ja sam još dugo bila u braku u kojem nije više bilo ljubavi niti s jedne strane, ali nitko nikog nije prevario, to je ono što sam bila rekla, zato smo i ostali tako dugo skupa...

Autor: juicy-mama   |   29.11.2012. u 22:48   |   opcije


đus..al u osnovi onda ste ipak poštovali jedno drugo, kao osobe, kao ljude, kao nešto što se možda ipak okrene u dobro..pa to je ok
ovdje u tekstu se govori o onima koji bez pardona varaju

Autor: ladonna2   |   29.11.2012. u 22:50   |   opcije


...i uopće, pitanje je, bili i bila prevara, da je jedno od nas ili oboje imalo vezu s nekim drugim, kad već dugo nismo bili jedno s drugim, iako fizički u istom prostoru?
Jel bi to bila prevara?

Autor: juicy-mama   |   29.11.2012. u 22:50   |   opcije


ili bolje reći..imate jaki moralni kodeks

Autor: ladonna2   |   29.11.2012. u 22:50   |   opcije


Ne znam jel se tu radilo o poštovanju ili samo o pomanjkanju prilike, ili smo bili stresirani i šokirani neuspjehom braka (ja jesam)

Autor: juicy-mama   |   29.11.2012. u 22:51   |   opcije


Ne želim sebe niti druge zavaravati, da sam bila tako jako moralna i čvrsta, jer nisam...tko zna, da mi je nešto naletilo i prije...vjerovatno bih popustila - ali nije

Autor: juicy-mama   |   29.11.2012. u 22:53   |   opcije


pa kužiš poantu...toliko ste se trudili i na kraju zapelo..i to je stres i žalost i pitanja zakaj?, gdje je zapelo?..i tolko si se lomila da nisi pomislila ići drugdje se naslanjati na odmah nečije rame, koje bi u biti možda i zavlačila sa spikom.. budem se već rastala...
nego se središ ustabiliš i kreneš dalje..sama, pa tek onda s nekim..
dakle opet je stvar u nama i poštenju prema sebi i onome drugome

Autor: ladonna2   |   29.11.2012. u 22:55   |   opcije


Ali ovdje baš nije popularno pričati o svojoj intimnosti i privatnom životu, jer mnogi šute i čitaju, i kad je oportuno, izbljuju to što su popabirčili s blogova...

Autor: juicy-mama   |   29.11.2012. u 22:56   |   opcije


i tom trećem
kad smo ok, kad smo iskreni, sa sobom i onda sa tim partnerom...onda je to tako
nie da nisi imala prilike, taj dio baš ne vjerujem, jer i sama znaš da se samo treba okrenuti pa za budalom eto budale..ali to nije to, to nisi ti, to ne bi bilo iskreno

Autor: ladonna2   |   29.11.2012. u 22:57   |   opcije


Ma kužim ja poantu, nego mislim da pomalo i prilika čini lopova, ako nema prilike, možda nema niti lopova:)))

Autor: juicy-mama   |   29.11.2012. u 22:57   |   opcije


a molit ću lijepo, kaj smo nas dve ovdje rekle a da nije za pohvalu?

Autor: ladonna2   |   29.11.2012. u 22:58   |   opcije


pa čak i od ame:PPP

Autor: ladonna2   |   29.11.2012. u 22:59   |   opcije


Kao prvo slažem se uglavnom sa svim što ovde piše.
Ono s čime se ne slažem jeste ovo :

ako je vaš partner uvjeren da ste varali, zbog vremena, pažnje ili privrženosti koju ste podarili nekoj drugoj osobi umjesto vašem partneru, u tom ste slučaju krivi za prevaru.
Vaša veza bi vam trebala biti najbitnija stvar na svijetu.
Da, prijateljstva su divna, ali ako narušavaju intimnost i povezanost s vašim partnerom, onda ste krivi za prevaru.

Da naša veza bi trebala biti najvažnija,ali ne i jedino važno.
Na primjer svaka žena treba imati prijateljicu/ce,pa i
prijatelja zašto da ne i nebi ih trebala zanemarivati
jer je u vezi inače će ostati bz prijateljica.
Isto tako i kad je muškarac u pitanju te njegovi
prijatelji.Osim toga tako gledano nebi trebali ni na posao ići
jer time narušavamo povezanost s partnerom.

Autor: tape   |   29.11.2012. u 23:02   |   opcije


Mei slažem se i s tobom ali moraš naglasiti kad govoriš
o tome da moraš biti vjeran sebi i svojim željama.
Da,ali onda neka muškarac ženi,odnosno žena
muškarcu unapred kaže ja ću biti s drugom/drugim
a ti budi s drugim/drugom.
To jest otvoreni brak pa ko voli nek izvoli,a ne ćutati pa
tek u vezi to uraditi,jer i to je prevara.

Autor: tape   |   29.11.2012. u 23:06   |   opcije


oh tape...a tebi bi bilo svejedno da ja večeri dva puta tjedno pa do jutra provodim sa svojim prijateljem i odemo u diskač ili na koncert na koji moj dragi neće?...tebi bi to bilo ok?
posao je posao...
privatno vrijeme je privatno vrijeme..prijatelji su jedno..ali meni muški prijatelj ne može bez frke predložiti ejj ajmo sutra na izlet u samobor..ako je tu stalni partner
ne pretjeruj
družimo se međusobno zajedno..

Autor: ladonna2   |   29.11.2012. u 23:08   |   opcije


điii ja bum večeras ispala skroz konzerva, koja vjeruje u blaženstvo braka i ispravnost vjernosti:PPP

Autor: ladonna2   |   29.11.2012. u 23:10   |   opcije


Nisi... ja sam te podržala, ali čini se da to nisi primjetila

Autor: Fatamorgana1   |   29.11.2012. u 23:25   |   opcije


sorry...bilo me po svuda...well..tnx:)

Autor: ladonna2   |   29.11.2012. u 23:31   |   opcije


Mai ispada da ja imam nešto protiv tebe,a nemam,no tvoji komentari
se ne slažu jedni sa drugima ili ja samo imam takav dojam.
Prvo kažeš kako u nekim plemenima vole više osoba,ja bih to
shvatio kao tvoje odobravanje,protiv čega nemam ništa,a onda govoriš
o odljubljivanju i zaljubljivanju u nekoga drugog,kao recimo,u vezi si
s nekim pa onda daš šansu sebi i nkom drugom da se zavolite.
Odluči se ili voliš više osoba ili ne.Ukoliko voliš više osoba onda
nemoj govoriti o odljubljivanju i pružanju šanse.Ukoliko voliš jednu osobu
naravno dok traje onda nema pružanje šanse,dok voliš voliš kad
prestaneš voliti onda pružaš nekom drugom šansu.Znači nema
prevare.

Autor: tape   |   29.11.2012. u 23:38   |   opcije


ladonice, nisam ni ljuta, ni zabrinuta:))

samo se ne zanosim muskarcima, drzim ih podalje oduvijek, kad i najmanje osjetim
nesklad skidam glave, i predugo sam bila u prekrasniom vezama, a znas di je pucalo?
previse su me razmazili...

odrasla sam odavno :((

Autor: cyberlady   |   29.11.2012. u 23:44   |   opcije


baj, noć itd.))

Autor: ladonna2   |   30.11.2012. u 0:02   |   opcije


Ladonna kakav je taj partner,muž ili kakva je ta partnerica,žena
koja neće s tobom,samnom negdje gdje se tebi,meni ide?
Moja pokojna žena je išla u kino sa svojim prijateljom i vratla
se u pola dva noći,išla je s njim jer je željela gledati taj fil "Titanik"
a ja sam bio sprečen da idem s njom.
Nećemo pretjerivat ipak se zna ko je prijatelj,a ko muž,ko je
prijateljica,a ko supruga.I što fali ako je ona recimo cijeli
vikend sa svojim prijateljicama negdje ili ja sa svojim prijateljima?
Naravno da ti vikendi nisu učestala pojava.

Autor: tape   |   30.11.2012. u 0:39   |   opcije


auuu, shit...

Autor: SoulLady   |   04.12.2012. u 19:57   |   opcije


u zadnje vrijeme nemam živaca za ovakve članke, ali ok, ima tu svega...odoh dalje ispitivati sebe ili se...iako nema veze s varanjem, mislim da je trećoj osobi na kraju najteže, tj. onoj između....hm...ma, nikada nisam kužila zašto uopće varati...i dalje sam naivna do boli, ništa nisam kroz život naučila...pinky total...

Autor: SoulLady   |   04.12.2012. u 20:04   |   opcije


Dodaj komentar