Trebam pomoć i pravni savjet

OVAKO...SAD "ZAISTAČ" !...dobio sam "božićnu čestitku"...i to kakvu !!

POD 1.

Trebam nekoga tko radi u HEP-u jer bi htio prebaciti račune za struju, koji još uvijek glase na moju pokojnu baku, ako je to moguće, na sebe da ih ja nastavim plaćati..Pa ako ima netko tko radi u HEP-u da mi pomogne da ne obilazim šaltere i ustanove.

POD 2.

Pošto sam nasilno odseljen iz kuće u kojoj sam godinama živio i uređivao ju ( stric me nasilno iselio, a nije njegova jer nije bila predmetom ostavinske rasprave ) a koja je kao zemljišna čestica u Gradskom Zavodu za Katastar uknjižena na moje ime i prezime, jer su geodeti dok su mjerili, unesli tu česticu na mene, pa sad svi računi komunalija dolaze na moje ime !.
PITANJE je...
jel mi može netko reči imam li po tome ikakvih prava ili da te račune ignoriram ?
Zašto ja moram plačati pristojbe za kuću, a vucaram se kao podstanar ako to nije moje, kako tvrdi usmeno, stric ?
I kako da onda to odjavim ?
Kuda ?
Kako ?
Kome ?
Gdje ?
Jel ima koga ili ste svi otišli u kurveraj ?
Zašto sam išao ovo pisati ?

p.s.

svi spammeri će biti BEZ NAJAVE odmah na IGNORE listi a sve detalje onda u privatnim porukama.

.

24.12.2012. u 8:28   |   Editirano: 24.12.2012. u 8:49   |   Prijavi nepoćudni blog   |   Dodaj komentar

Za istač...ako se ne zezaš...:)))
Nisam pravnica, al imala sam sličnu situaciju.
Struju koju plačaš, moraš i dalje plačati, jer ako računi dolaze na tvoje ime, znači da si ti sklopio ugovor sa elektrom i svako
neplačanje ide tebi na štetu. Bez obzira tko je vlasnik nekretnine. Elektri je sve jedno tko će plačati račune, prema tome, akoračuni ne dolaze na tvoje ime, moraš otići na elektru i sklopiti s njima ugovor o plačanju struje.
Stric te nije mogao nasilno iseliti iz kuće, osim ako si mu ti to dozvolio. Ako kuća nije predmet ostavinske rasprave, stric mora podnijeti privatnu tužbu kako bi te mogao iseliti (maravno po okončanju postupka).
Sve pristojbe za kuću, moraš plačati, ako glase na tvoje ime....
Ali isto tako, velika ti je greška, što si se dao iseliti iz kuće....

Autor: vrbica   |   24.12.2012. u 8:54   |   opcije


vrbica....ajde pročitaj pažljivije....ja BI HTIO da Elektra dolazi na moje ime a ne bakino..kužiš koka ? računi još uvijek dolaze na NJEZINO ime a pokojna je.

;-)

Autor: corben   |   24.12.2012. u 9:10   |   opcije


oš savjete tu il si ih već dobil na pvt?

Autor: ANERAK   |   24.12.2012. u 9:11   |   opcije


1. izvadi smrtovnicu
2.rješenje o nasljeđivanju po kojem si ti nasljednik nekretnine u kojoj je brojilo
3.izvadak iz zemljišnih knjiga (ako kuća glasi na pokojnu, ako ne, onda cijeli pravni slijed kupoprodajnih ugovora)

najlakše bi bilo da si nasljednik i da si uveden kao takav u zemljišne knjige..

moj savjet:
plaćaj i dalje na njeno ime..sve ostalo je trošenje puuuno vremena

Autor: ANERAK   |   24.12.2012. u 9:14   |   opcije


nema te..dakle, savjete dobiaš i na pvt..al oke..nije zgoreg za ostalo pučanstvo..

Autor: ANERAK   |   24.12.2012. u 9:15   |   opcije


Ad.2.
izvadak iz katastra nije dokaz o vlasništvu
stoga, izvadi frišku potvrdu o prebivalištu, napiši izjavu da ne stanuješ na onoj adresi, navedi par svjedoka koji to mogu potvrditi, ovjeri kod javnog bilježnika i dostavi u vodovod..

problem se javlja ako si upisan u vlasnički list te nekretnine u kojoj ti živi stric

Autor: ANERAK   |   24.12.2012. u 9:17   |   opcije


tu sam.svratio...
čestica glasi na mene.
račune i dalje plaćam iako jedan dio dolazi na mene a jedan ne.

KOJI JE POSTUPAK za Elektru ? u Gundulićevu ili Kupsku ? Kuda ?

Autor: corben   |   24.12.2012. u 9:18   |   opcije


upis u katastar nije dokaz vlasništva. mjerodavna je gruntovnica

Autor: Philippe_de_Mala   |   24.12.2012. u 9:18   |   opcije


nisam upisan u vlasnički list i stric ne živi u njoj...misli ju srušiti i prodati a nema ni on papire...on se ne vodi nigdje, ja u Katastru...zato i dolaze na moje ime računi.

Autor: corben   |   24.12.2012. u 9:19   |   opcije


onda ga jebi a oklen ti ta nekretnina? jel poklon mjernika il postoji neki trag

Autor: Philippe_de_Mala   |   24.12.2012. u 9:21   |   opcije


gunduličeva

Autor: Philippe_de_Mala   |   24.12.2012. u 9:21   |   opcije


Corban, nisi naveo, tko je vlasnik nekretnine.
Da li si ti vlasnik, po oporuci ili imaš darovni ugovor, ugovor o doživotnom uzdržavanju, ili ugovor o dosmrtnom uzdržavanju...to su bitne razlike.
Ako kuća nije predmet ostavinske rasprave, znači da imaš papire da si vlasnik. Tj. da možeš izvaditi "vlasnički list" iz gruntovne. Ako to nisi do sada sredio, učini to što prije. Kad imaš "vlasnički list" s njim možeš sve račune prenijeti na svoje ime bez problema.

Autor: vrbica   |   24.12.2012. u 9:22   |   opcije


a vidim da ti je ane rekla prije

Autor: Philippe_de_Mala   |   24.12.2012. u 9:22   |   opcije


kad je građena kuća na tvojoj čestici?
prije 68?

Autor: ANERAK   |   24.12.2012. u 9:23   |   opcije


meni nikad nije trebala veza za platit račune. uplatnica i nekaj gotovine.

Autor: Philippe_de_Mala   |   24.12.2012. u 9:24   |   opcije


elektru sređuješ u gundulićevoj

Autor: ANERAK   |   24.12.2012. u 9:24   |   opcije


ma to je za građevinsku bitno /68

Autor: Philippe_de_Mala   |   24.12.2012. u 9:24   |   opcije


filipe, govoriš o sasvim drugoj stvari.
Pa pretpostavljamo da je kuća legalizirana...ako nije e onda jbg.
Ovo o čemu pričaš (gradnja prioje 68)...odnosi se na legalizaciju bespravno sagrađenih objekata, a ne na nasljeđivanje...

Autor: vrbica   |   24.12.2012. u 9:27   |   opcije


vlasnik nekretnine nije sada NITKO ! ...jer NIJE BILA predmetom ostavinske rasprave, a stric ju svojata da je njegovo..zato me i je uhvatio na "buf" i prisilno iselio jer nisam znao..

...MJERNIK JE MENE UKNJIZIO ZATO JER SAM TADA ZIVIO U NJOJ...


DAKLE..u Gundulicevu sa tim papirima ?

Autor: corben   |   24.12.2012. u 9:29   |   opcije


da..i za zemljišne..ako je kuća građena prije 68, u katastru dobije potvrdu da je tada građena i da joj ne treba građevinska za upis u zemljišne knjige..inače može kurac svoj upisat bez tog papira..
a da bi dobio tu potvrdu iz katastra treba podnijeti zahtjev za upis kuće u katastar..pa platit izlazak geodeta koji će po dokumentaciji koju ima i bez izlaska na teren napraviti prijavni list s kojim corben odlazi u gruntovno i upisuje kuću

Autor: ANERAK   |   24.12.2012. u 9:29   |   opcije


da za elektru gundulićva..

Autor: ANERAK   |   24.12.2012. u 9:30   |   opcije


HVALA ANERAK...IMAŠ CUGU ! SAD ZNAM KUD MORAM IĆI...

Autor: corben   |   24.12.2012. u 9:31   |   opcije


zakaj nije bila predmetom ostavinske?

Autor: Philippe_de_Mala   |   24.12.2012. u 9:32   |   opcije


nije bila 1:1 jer se braca nisu mogla dogovoriti i tak je ostalo na tome.

Autor: corben   |   24.12.2012. u 9:33   |   opcije


Ma ljudi moji...pa krenite od početka....
Netko je morao biti vlasnik kuće..makar i bez papira..
Znači, corban prvo treba znati koje papire posjeduje. Tko je do sada bio vlasnik. Ako nije nitko..a jbg. morat će obilaziti šaltere.
Ako je baka umrla bez oporuke i nema djece, vlasništvo se dijeli na prvi nasljedni rod. tj. supruga, ako ga nema, onda braća, ako nema braće, tj. umrli su, onda na njihovu djecu. Nema šanse da corban bude jedini nasljednik, ako ih ima još.
Jedino, što mu je velika pogreška, što se je dao istjerati iz te kuće, bez sudskog naloga, ili pravovaljanog sudskog riješenja..

Autor: vrbica   |   24.12.2012. u 9:35   |   opcije


pozabavi se onda ovime jer ostavina se rješava oporučno ili po nasljednom redu. tu se ne dogovara. možeš prepustiti ostavštinu nekom u korist ali kod notara

aj guglaj pa iskoristi
- Druga ostavinska rasprava radi naknadne nekretnine

Autor: Philippe_de_Mala   |   24.12.2012. u 9:37   |   opcije


da vrbica.tu si u pravu..no nisam to u pocetku znao.

Anerak mi je sad rekla put kuda trebam da izbjegnem nepotrebna trčanja.

Autor: corben   |   24.12.2012. u 9:37   |   opcije


Corb... Ane i ekipa su ti sve dobro rekli, ali nađi ti ipak nekog pravnika... znam da deru, ali ako nekog poznaš, pa ga još malo priupitaj. Zna se to zajebat...

Autor: tuffgong   |   24.12.2012. u 9:38   |   opcije


da.imam frenda advokata i reko sam mu da ga ne gnjavim da ću prvo tu potražiti savjet.

sad kad znam kuda točno trebam...bit će i njemu lakše.

ostavit ću post za ubuduće pa će možda još nekome dobro doći.
HVALA ANERAK...IMAŠ CUGU....I VEČERU (pa nebudeš sjedila pred televizorom )... ;-)

Autor: corben   |   24.12.2012. u 9:41   |   opcije


u katastru postoji podatak tko je vanknjižni vlasnik ako kuća nije uknjižena u zemljišne knjige..da bi ju se uknjižilo..mora se legalizirati..da bi se legalizirala mora imati građevinsku dozvolu..osim ako je građena prije veljače 1968..a o tome postoji orto-foto snimka..
i tu se dobije potvrda da ne treba građevinsku i tu se postavlja zahtjev za prijavni list i uknjižbu preko njihove geodetske službe..koja napravi taj prijavni list..onda se postavlja zahtjev za upis nekretnine u zemljišnim knjigama..istovremeno se pokreće ostavinska rasprava za naknadno pronađenom imovinom (u slučaju da je katastarski vlasnik pokojna baka)..rješenje se prilaže zahtjevu za upis nekretnine..
to je krvav posel i traje..do dve godine..radi ostavinske..

a računi stižu na korbena zato kaj su ga utefterili u gradsko-stambenom u Savskoj 1..i tam bu moral ić s izjavom da ne živi tam..i da nije vanknjižni vlasnik, ako nije

Autor: ANERAK   |   24.12.2012. u 9:48   |   opcije


;))
baš me veseli..:D

Autor: ANERAK   |   24.12.2012. u 9:50   |   opcije


JASNO ! HVALA !

Za cugu...dogovorimo se. kad ti paše, ili bude odgovaralo, pošalješ poruku pa se budemo natračali ...ali samo ne neki fensi Šeraton !!

;-)

Autor: corben   |   24.12.2012. u 10:10   |   opcije


corben, zajebi sve pravne bitke
najprije se useli u kuću, pa ti stric može puhati jaja.

ako treba pajser- i kad si u kući nek stric nađe pravni način da te baci van.
(a očito ga nema)

tak je svejedno na koga dolaze režije- bitno je tko je u posjedu nekretnine u ovakvom slučaju kad je neriješeno vlasništvo.

to što nešto nije predmet ostavinske rasprave nije nikakav problem.
da bi se riješilo pitanje vlasništva te kuće (nasljedstva) trebat će se pokrenuti nova ostavinska za pokojnicom.

Autor: pognioci   |   24.12.2012. u 10:33   |   opcije


pognioci...nakon ovoga svega čini mi se da i bude tak bilo.

Autor: corben   |   24.12.2012. u 10:39   |   opcije


Dodaj komentar