skoro pa Valentine..

jedna ga voli, svejedno, ili usprkos, svim tim godinama braka, a nakupilo ih se, nekih 25 ili više, imaju djecu
i ona je posvećena obavezama kuće i zapostavljanju sebe, ostajanju doma...
jer je tako bolje, praktičnije i jednostavnije..
jer on će sve srediti i materijalno brinuti i pomagati, a ona neka je doma…
i ona živi zbog njih svih i za njega, njoj prvoga i zadnjega, jedinoga, njoj jedinstvenoga, jer on je njoj
-ljubav života…
međutim, nakon 25 ili više godina on je izbjegava, on radi, radi ko crv u kamenu i kad ne radi on radi, jer on mora raditi da njima omogući, a poslije rada mora se i družiti, jer mora održavati poslovne kontakte i u tim druženjima vani on se smije, šali, šarmira i zavodi, i ima prijateljicu.. s kojom je malo malo pa na kavi, i on se druži jer želi i mora...
a doma šuti i kasni i mrk je i dalek je…
pa ona njega, svog jedinoga muža i oca svoje djece, tu ljubav svog života pita…
da di je, da kad će njih dvoje van, kad će u društvo i da li ona opće smije…
ali on je umoran i razdražljiv i nema šta za reći, pa kad je jako ljut svađa se, negira pomisao da je vara i da je odbija
i da je dalek, pa se ljuti na nju , viče i lupi je..
a ona tada plače i nesretna je i boji se i ne zna šta bi i kopa po mail-u i po mobitelu i nalazi poruke koje joj nisu jasne..
ali on ne priča doma, jer se napričao preko dana, jer je umoran od druženja, jer je umoran od rada…za sve njih…
&
jedna ga još voli, jer je on njoj ljubav veća od života, jer je prvi i jedini, jer nema nikoga u njenom životu,
jer je otac njene djece, jer je njen preko 25 godina ili više… i jer je njeno da ga podupire i podržava i da se brine za djecu, i da sjedi doma, dok on gradi karijeru da bi njoj i djeci bilo bolje..i šta ona sad hoće…
zar ne vidi da on i dalje dolazi na ručak kući,
i nema veze što on ima 20 godina mlađu, drugu, i malo dijete s njom tom drugom, situacija je jednostavno takva,
on tu ništa ne može, on i dalje daje novac u kuću i dolazi doma na ručak..
i nije se rastao od nje, ali on ima pravo na svoj život, i on ima pravo na drugu, a mlađu..
a ona plače i ne spava i pije tablete i liječi se i ide na razgovore sa doktorom da opstane i zanima je
koliko će taj bol trajati i da li će se on njima, djeci i njoj samoj, ikada vratiti…
i ostati dulje nego što traje podnevni ručak…

dawn penn: u dont loveme
No no no,
you don't love me and I know now
'Cause you left me baby,
and I got no place to go now...
http://youtu.be/4JEo-GetMRY

14.02.2013. u 12:06   |   Editirano: 14.02.2013. u 12:13   |   Prijavi nepoćudni blog   |   Dodaj komentar

tužno....i nekako mi se nametnula ova stvar od Bana
http://www.youtube.com/watch?v=Sv5eUrdY7pY

Autor: NY-NA   |   14.02.2013. u 12:12   |   opcije


žalosno je to što on daje novac u kuću kao mislostinju i njegovu dobru volju, a ne daje njezin minuli rad, plaću koju je zarađivala odrađujući svoje radno vrijeme u tom braku.
žalosno je i to što ona neće imati mirovinu radeći za njega.
Razumljivo je da je ona vriti..

Autor: pognioci   |   14.02.2013. u 12:16   |   opcije


dvije su priče, a skoro pa identične..i da pogni..i jedna i druga su doslovce vriti...
uhhh

Autor: ladonna2   |   14.02.2013. u 12:19   |   opcije


malo drugačije valentinovo

Autor: ladonna2   |   14.02.2013. u 12:20   |   opcije


daj ti njoj svakoj solidno plaćen posao ili osigurane financije do kraja života za nju i djecu i imat će i jedna i druga prekrasno Valentinovo.
Svašta žene trpe pod izgovorom ljubavi, jer drugačije ili ne mogu ili ne znaju.

Autor: pognioci   |   14.02.2013. u 12:31   |   opcije


ako dobro računam, sad ima pedesetak....cili život vidila, a nije tila vidit...bila je linčina...prekomodna...
bilo joj je lakše tako, nego zasukat rukave i bit kompletna žena :(((((

a ovakav "valentin" bi bija svaki, da mu je pustit .)))))

Autor: malamaza7   |   14.02.2013. u 12:32   |   opcije


sa 50+??? koji posao gdje kada kak

Autor: ladonna2   |   14.02.2013. u 12:32   |   opcije


maza, griješiš..

Autor: pognioci   |   14.02.2013. u 12:32   |   opcije


maza? prekomotne? hmm
kad te neko godinama uvjerava da trebaš biti doma i da je to najbolje i za djecu i za njega jer on puno radi i brine i daje pare..i sve bude ok...do nekih zadnjih par godina?? kako znati?

Autor: ladonna2   |   14.02.2013. u 12:35   |   opcije


ladonna, moja mama je bila domaćica. imala je troje djece, starce, životinje, njivu i prva je ustajala i zadnja lijegala.
Jedina je razlika bila u tome da je ona najemancipiranija žena koju sam ja upoznala..
bila je voljena žena svog muškarca i majka svojoj djeci.
ne vidim ništa lošeg u tome.
divno je bilo to što je ona znala, jednostavno znala da njezin muž neće otići drugoj.

Autor: pognioci   |   14.02.2013. u 12:35   |   opcije


kako te iko može uvjerit da je dobro ono šta za njega nije....
pa u kojem vrimenu živimo?
moraš radit...amen.
samo tako vridiš.

Autor: malamaza7   |   14.02.2013. u 12:36   |   opcije


zašto bi žena morala radit??
zašto ona ne bi bila s djecom umjesto vrtića?? zašto djecu ne bi ispraćala u školu i dočekivala??

zaposlena žena ili ne, stvar je obiteljskog dogovora..

Autor: pognioci   |   14.02.2013. u 12:38   |   opcije


ajde recimo žena pravnika..koji radi dvokratno?a svaki ozbiljan tak dela
ko bu se brinul o deci? a njemu? i treba potpora nije da ne treba, lova nije problem, stvarne potrebe da ona radi nema..do ovakvih dana...

Autor: ladonna2   |   14.02.2013. u 12:38   |   opcije


donna, sad je kasno...prošlo je vrime...za sve...
nek bude sritna šta je još uvik financira.

Autor: malamaza7   |   14.02.2013. u 12:38   |   opcije


da sam imala ikakvu mogućnost ne raditi i biti mama, ja bih bila doma
i nebih se osjećala manje vrijednom zbog toga..

ili sam više vrijedna kad opalim cjelonoćnu šihtu zbog kratkih rokova??

Autor: pognioci   |   14.02.2013. u 12:40   |   opcije


ili žena kirurga ili nekaj sličnoga..kad je on stvarno doma..ko bu bil sa decom?
ko bu doma održaval kolko tolko dom, obitelj i sl?

Autor: ladonna2   |   14.02.2013. u 12:40   |   opcije


pogni, ja sam se osvrnula na zapis...

a zašto da ne stoji žena doma? upravo zato...takva su vrimena...triba radit...imat svoj status u društvu...jednako kao i muž...amen.

Autor: malamaza7   |   14.02.2013. u 12:41   |   opcije


pa je sad je tak kak je..ali ko će znati da bu bilo tak...sve im se izokrenulo u zadnje mjesece ili godine
iz idile i ugodnosti ..osobna propast

Autor: ladonna2   |   14.02.2013. u 12:41   |   opcije


vidi, pogni...nebi se ti osjećala manje vrijednom, kao kućanica...
pa ni ova se, iz zapisa, nije osjećala manje vrijednom...al, njemu ne vridi...baš ništa.

tvoji roditelji su druga priča...drugo je vrime bilo.

Autor: malamaza7   |   14.02.2013. u 12:43   |   opcije


vidiš, donna, sad im se sve izokrenulo...
a šta sam ja u prvom komentaru rekla?
vidila je, nije tila vidit...itd...itd...

nije taj brak nikad vridija...jer ne može uspješan, poslovan muškarac bit sritan s nekakvom kućanicom, njegovateljicom, odgojiteljicom...
jednostavno, pomišala je uloge...
muškarac želi ženu...sebi ravnu...

a mogli su kao i drugi...oboje radit .))))

Autor: malamaza7   |   14.02.2013. u 12:46   |   opcije


koje drugo vrijeme, govorimo o unazad 20-25 godina

Autor: ladonna2   |   14.02.2013. u 12:47   |   opcije


maza, nije ONA kriva. Ne bi ona njemu vrijedila niti da je radila, osim što bi se on onda lakše rastao. On, niti jedan niti drugi nemaju muda rastati se i svojim bivšim ženama plaćati alimentaciju koja im pripada nakon rastave.

Vremena nisu druga. Obiteljski dogovor je najbitniji. Ako je dogovor da ona ne radi, onda se to treba poštovati do kraja. Znam mladi par s dvoje djece gdje računaju: dva vrtića ukupno1400 kuna, njoj prijevoz do posla 1000 kna jer ima presjedanje..i to je njezina plaća- a neće biti s djecom i financijski na nuli.

Autor: pognioci   |   14.02.2013. u 12:47   |   opcije


ma vidim ja kaj ti pišeš, ali recimo imaš takve dvije frendice sa tom pričom, kaj bi im sad rekla?
ko te šljivi? kad ste glupe? izigravale ste dame, dok sam ja delala? mislim kaj da im se kaže? a kao utjeha?
nemaju ni mogućnost da dođu do penzije..ili moraju čekati nekih 60 godina kaj onda?

Autor: ladonna2   |   14.02.2013. u 12:49   |   opcije


njega mi je ža...ne nje...
znam takvih priča puno...
i već je vidim...

takve imaju najgoru rič za nas, koje smo sve mogle...i bile dame...borile se kroz život i uživale u životu...to je život...
a ne ćulit za špakeron i kukat...neradnica :(((((

Autor: malamaza7   |   14.02.2013. u 12:49   |   opcije


Hoces da budem doma i hendlam na nekoliko strana, a da se ti posvetis karijeri? Ma moze, nema frke..ali...molim mjesecno lovu na moj racun, podjelu papirnato zajednicke imovine ;)

Svaka zena koja u ime (pocetne) ljubavi sebe stavi na drugo mjesto je ili glupa ili naivna

..tipkam s moba..bljak

Autor: meija   |   14.02.2013. u 12:51   |   opcije


malamaza, malo si krivo skrenula..
biti doma je daleko teže nego ići na posao..

Autor: pognioci   |   14.02.2013. u 12:51   |   opcije


činjenica je a su bile voljene, svojevremeno i jedna i druga i kak se veli sve su imale..
ali ali ali...eto jedna i druga imaju muževe..ali su odsutni..ova prva ajde još nekako, bar joj je doma
a ova druga?
i obje su još u braku

Autor: ladonna2   |   14.02.2013. u 12:51   |   opcije


pogni, reci toj mladoj ženici da se zaposli...da joj je to teta maza rekla....brzo će ostarit, u kući....
il je i ona lina?

Autor: malamaza7   |   14.02.2013. u 12:52   |   opcije


pogni, upravo se slažeš sa mnom....ostarit će u kući....
po tvome, jer je teže...
a po mome, jer će se zapustiti...

rezultat: muž će naći drugu.

Autor: malamaza7   |   14.02.2013. u 12:54   |   opcije


meij...znam i taj dio
međutim jel ti znaš kolka je to imovina..i kak ćeš si ti plaćati opće stan na recimo tuškancu, a zajednički?
od kud ti love za režije i sl
vremena da se prodaje nisu, stan naći sebi manji ok
ali od čega živjeti?
a najteže im je što se osjećaju prevarene i izdane, čak ne tolko ni zbog love

Autor: ladonna2   |   14.02.2013. u 12:54   |   opcije


lako je biti general poslije bitke

Autor: ladonna2   |   14.02.2013. u 12:56   |   opcije


mazo, daleko je lakše odraditi svojih 8 sati (i 10 s putovanjem), nego se za to vrijeme natezati s djecom, kuhanjem i svim ostalim sranjima- svaki dan jedno te isto.
odeš na posao pa potegne mama, svekrva, tete u vrtiću..i tako to..

ne želim niti čuti da su žene, koje ostaju doma s djecom doma zato što su- lijene..

Autor: pognioci   |   14.02.2013. u 12:56   |   opcije


pogni, upravo se slažeš sa mnom....ostarit će u kući....
po tvome, jer je teže...
a po mome, jer će se zapustiti...

rezultat: muž će naći drugu.

Autor: malamaza7 | 14.02.2013. u 12:54 | opcije

zakon bi se trebao pobrinuti za to da je svaka žena- ukoliko njezin muž odlazi drugoj- zaštićena..

sranje je da ona zbog propusta zakona- mora trpiti i muževu ljubavnicu i dijete iz te veze i čekati da se on smiluje sa kojom kunom.

Autor: pognioci   |   14.02.2013. u 12:59   |   opcije


da, slažem se ...žene koje ostaju doma...nisu doma zato kaj su -lijene
i opće ne znači da nemaju kaj za delat ili se zapuste ili kaj ja znam kaj
da nisu samosvjesne ili bla bla..

Autor: ladonna2   |   14.02.2013. u 12:59   |   opcije


donna, mislim da je tu odgovor...u tvojoj poruci...zadnjoj...
volili su ih muževi davno....
dok se još nisu zapustile...
line, bahate, kućanice...neradnice...

puno je teže raditi...održavati kuću, brak...dicu odgajati....i šta sve ne...nego lipo ćulit kući i nabrajat svoje kvalitete...
zaposlena žena to sve radi i još 8 sati na poslu...
i još uru vamo...uru tako...

ma daj.....
mi smo super žene...mi koje smo radile...il radimo još....
a te ne cijenim. amen.
pa kako god se ko slaga il ne slaga...

Autor: malamaza7   |   14.02.2013. u 12:59   |   opcije


Dono, ne vjerujem u dogovore, bez konkretne osnove jer dogada se da se s godinama minenjaju prioriteti, pa i interesi..neki vise nisu zakednicki..zato odmah na pocetku postaviti pravila

Autor: meija   |   14.02.2013. u 13:00   |   opcije


ti ljudi svoje žene ne vole, ne cijene i ne poštuju..
mislim da bi ista priča bila i da su one radile a ne ostale kući uz djecu..

Autor: nema_tog_nicka   |   14.02.2013. u 13:01   |   opcije


@maza muž će naći drugu zato kaj je seronja
a ne zato kaj sam ja doma ili delam i nekaj drugo
to nije zbog mene, zato kaj on nalazi ili traži drugu..

Autor: ladonna2   |   14.02.2013. u 13:01   |   opcije


i pogni...
meni i mnogim mojim prijama...
nije niko pomagao...nikada...

a dica nam ispala dobra, radišna...poštena...
kako to?
znamo mi kako....
teškom mukom našom.

Autor: malamaza7   |   14.02.2013. u 13:02   |   opcije


mazo, moja buduća snahica je sada između dva posla. doma je.
i onda mi idemo na posao i samo joj nabrajamo: napravi ovo, pa ono, pa ću ti poslati mailom pa još ovo..pa otiđi obaviti.. pa životinje..pa još njezini..i ne bi stigla sve napraviti i da joj je dan duplo duži, jer svi gledaju kao da "ne radi" pa ona kao za sve "ima vremena".
Samo sam joj ja malo prije poslala doma za odraditi par sati..al "ona je doma"..

isto je sa svim ženama koje "ne rade"..
a rastegnu ih svi ko žvakaću gumu..

Autor: pognioci   |   14.02.2013. u 13:04   |   opcije


@ maza ali ti onda podržavaš tezu da se žena mora dokazati u svemu
+biti super +uređena žena,+ super pametna i obrazovana+ super majka+ super domaćica...
da bi tek tako vrijedila!!!????
tvoja tvrdnja ide na mlin takvom poretku stvari i uređenju koje je u osnovi jako nepravedno prema ženi
pogotovo ovdje kod nas
a kaj? samo takva ima mogućnost odabira i izbora?
samo takvu muž neće ostaviti?
uhhh
teška ti je teza..i u osnovi vrijeđa žene

Autor: ladonna2   |   14.02.2013. u 13:05   |   opcije


dona, muž će nać drugu zato jer mu druga triba...i zato jer može....
pogotovo tada....mnogima triba, al ne mogu .)))))
al, to je tema druga...
neću s ove...ova mi je tema baš lipo sila .))))
i fala ti, šta sam imala priliku iznit svoj stav na ovaj zapis .)))

pozdrav svima...čitamo se :)))

Autor: malamaza7   |   14.02.2013. u 13:07   |   opcije


još ovo mazo...pa kidam nalijevo..

djeca su nam ispala dobro- kurčevom srećom..
jer sam ponekad radila do navečer i dala mu samo pusu za laku noć
jer smo probleme rješavali u hodu
jer, makar je veliki, cijeli život imam osjećaj da sam s njim provela premalo vremena..
jer nisam uvijek mogla biti uz njega kad sam mu potrebna...
kad sam milion puta psovala i posao i sve po spisku..
i kak da nekom objasnim da sam jučer prvi puta od nedjelje izašla van..ulazila sam iz ureda u auto iz auta u stan- tu radila dok nisam opala s nogu pa opet ured pa tako svaki dan..
i neka mi netko kaže da je to u redu..
ma možeš misliti

gdje su sponzori na iskrici
TRAŽIM SPONZORA..
(pristajem da me svi zovu lijenčinom..samo mi dajte sponzora)

Autor: pognioci   |   14.02.2013. u 13:08   |   opcije


dona...ne slažeš se...ok...al, krivo tumačiš moj stav :((((

pogni, žao mi je tvoje snahice :((((
zaposlite je.

Autor: malamaza7   |   14.02.2013. u 13:10   |   opcije


lijene, bahate, zapuštene kućanice

?

najs

:/

Autor: meija   |   14.02.2013. u 13:15   |   opcije


kad već izvlačimo iz teksta, onda je to ovaj dio:

donna, mislim da je tu odgovor...u tvojoj poruci...zadnjoj...
volili su ih muževi davno....
dok se još nisu zapustile...
line, bahate, kućanice...neradnice...

nije lipo izdvojit samo dio...
da nije lipo...
zlonamjerno je.

Autor: malamaza7   |   14.02.2013. u 13:18   |   opcije


dobro da sam na vrime vidila :)))))
a sad idem....

Autor: malamaza7   |   14.02.2013. u 13:19   |   opcije


@maza
pa zato i je tema..da se komentiramo i kažemo što misliš..ja sam samo stvorila zaključak na temelju tvojih komentara..i dalje tvrdim da onda opravdavaš i podržavaš tezu..koja u stvari žene tretira kao niš koristi ili nedostatne za išta..ako nije sve i još malo više...
nema ljutnje nadam se..komentiramo,
ne znači da se slažem, ali komentiramo, ništa više od toga

Autor: ladonna2   |   14.02.2013. u 13:20   |   opcije


dona, ne ljutim se...krivo zaključuješ...a i to sam mogla očekivati...na temelju zapisa...
pa sam mogla i ne doći...
ono, sve ok.

a meija...ono...ne mogu virovat, svojim očima :(((((((

Autor: malamaza7   |   14.02.2013. u 13:23   |   opcije


u mom textu se i vidi da ja kažem... da ona zapostavlja sebe... na uštrb djece, kuće i njegove karijere
međutim, to nije razlog da sad ima problema, a ima..
uostalom ovo su samo dvije životne priče
gdje ne možeš biti "pametan" ma koliko si pametan

Autor: ladonna2   |   14.02.2013. u 13:24   |   opcije


citiram te:
i dalje tvrdim da onda opravdavaš i podržavaš tezu..koja u stvari žene tretira kao niš koristi ili nedostatne za išta..ako nije sve i još malo više...

vidi, dona...
ovakav način može navesti mnoge na krivi zaključak...al...
to je moja greška, ne tvoja...
jer sa svakim komentarom kontra zapisa, ovo mogu očekivati...
dakle...ok.

Autor: malamaza7   |   14.02.2013. u 13:27   |   opcije


pozz
cure moje. Puklo je u rutini. Ona od njega ništa nije tražila misleći kako je umoran, on od nje nije ništa tražio misleći da ona ništa neće jer ništa ne traži. Spalo na čisti ekonomski odnos, ja plaćam ti kuhaš. Postali su cimeri. Da ga je na vrijeme pritisla na zid, iscijedila, izmučila ne bi on imao ni vremena ni volje razmišljati o nečem drugom. Čim postaje svakodnevno i dosadno netko će kad tad potražiti zabavu.

Autor: budvar   |   14.02.2013. u 13:30   |   opcije


je, super je kad je ljubav uvjetovana...voljet ću te ako budeš lijepa, njegovana, vrijedna i doma, meni na usluzi
a ako se zapustiš, otići ću drugoj i neću te više takvu voljeti

tak nekak?

a žena je samo tako,. bez ikakvog razloga postala svoja suprotnost, kaj ne?
i mislim, to je njen problem. neka ga rješava sama, opet, kaj ne?

Autor: meija   |   14.02.2013. u 13:31   |   opcije


vidjela..i ok
međutim ne misliš li da si onda možda prestrog sudac prema takvima..i zar zaista nemaš ni jednu poznatu a tebi dragu koja je tako prošla? i šta joj kažeš?
ko ti je kriv? tako ti i treba?
ne govorimo sada da su oni zbrisali od doma jer je ona, tobož neobrazovana, gledala sapunice, hodala u trenirci i musava po kući i kafenisala cijelo jutro sa susjedima, zar ne?
jer ne misliš da je on, život, nešto, a prema njima ispao jednostavno -ne fer?

Autor: ladonna2   |   14.02.2013. u 13:32   |   opcije


ako dobro računam, sad ima pedesetak....cili život vidila, a nije tila vidit...bila je linčina...prekomodna...
bilo joj je lakše tako, nego zasukat rukave i bit kompletna žena :(((((

a ovakav "valentin" bi bija svaki, da mu je pustit .)))))

Autor: malamaza7 | 14.02.2013. u 12:32 | opcije

Autor: pognioci   |   14.02.2013. u 13:32   |   opcije


po meni je najkompletnija žena ona koja je našla načina da je na dugogodišnjem odmoru na Karibima i da joj jedan zgodan maše iznad glave palminim lišćem (i ostalo što si poželi)

ostalo..: biti zaposlena žena, majka, žena, kćer, prijateljica, kućna pomoćnica i katica za sve nije kompleta žena nego tegleća marva..

Autor: pognioci   |   14.02.2013. u 13:37   |   opcije


ne žalim je, dona...kažem joj šta mislim...pa da vidiš, kako se složi....jer ovo šta ja govorim, zna i sama...jako dobro...

ne mogu ja to podržat...nikako...
a nepošteno je i imat malu mirovinu, znaš...

Autor: malamaza7   |   14.02.2013. u 13:38   |   opcije


ponavljam makarsam mislila da je to nebitno
ali
naravno da nikoga ne možeš zadržati ako to taj neki neće,
naravno da neko vara samo zato kaj može i kaj misli da je to ok i da je to tak
naravno i da ljubav prođe
naravno da se rastaju i oni koji rade i oni koji ne rade i oni sa djecom i oni bez djece
ja samo kažem kako je ipak neka ajmo reć NEPRAVDA..u ovim dvama primjerima
i kaj je najveći štos..one ih i Dalje iskreno VOLE
i dalje brinu o djeci i o svim mogućim stvarima
ali je nepravda, jer ne mogu ozbiljno stisnuti tog nekoga uza zid, jer nisu u mogućnosti
i to je isto nepravda
ali je tako!!!!
i to je tužno isto!!!!
ustvari željela sam samo ukazati na nepravdu koja se eto događa- želio ne želio, bio super ili ne

Autor: ladonna2   |   14.02.2013. u 13:39   |   opcije


fuck, se mogu ovdje svaditi? :P

Autor: meija   |   14.02.2013. u 13:39   |   opcije


be my guest mei:PPP

Autor: ladonna2   |   14.02.2013. u 13:42   |   opcije


ajme, pogni...
nasmijala si me...stvarno...
iden ća...
rekla sam šta mislim....
volim vas sve...
( naravno, osim tebe, meija...
nije pošteno onako izdvajat iz konteksta...)
i ostale sve lipo pozdravljam...
ma kako god mislili...

i...nemam niti jednu takvu prijateljicu...ma kakvi....
moje su sve radile...
a sad kad i sama ne radim, također se ne družim s takvim ženama...koje nisu nikad radile...

Autor: malamaza7   |   14.02.2013. u 13:43   |   opcije


baš me briga, idem dalje :)

jebeš takav brak di jedan od polovice para ne vidi kaj se događa s drugom polovicom, nebitno...muško, žensko...
pa se zavuče u svoj kut, pa pomakne dupe i na kraju napravi nekaj samo za svoje dupe

e, na to mogu stvarno popizditi. i na razmišljanja - sami su si krivi.
je, mačku staru!
niš se ne događa bez razloga. zapamtite to! samo, da li želimo znati razloge? i da li želimo u dvoje rješavati problem koji postoji...barem probati koliko sami možemo odraditi?

Autor: meija   |   14.02.2013. u 13:43   |   opcije


ja se bum svađala s budvarom :))

zakaj bi žena trebala trčkarati oko svog mlatimudana da on ne ode drugoj
zakaj on ne bi trčaral oko mene da ja ne odem drugom..

sjetila sam se jedne svoje životne crtice: ako dajem cijelu svoju plaću, ako sve radim, ako o svemu brinem- takvu bi me svaki uzeo..da mu plaćam da smijem raditi u njegovoj kući :))

Autor: pognioci   |   14.02.2013. u 13:43   |   opcije


@pogni dobra ti crtica:)
za uštemati je na zid ili si je istetovirati:)

Autor: ladonna2   |   14.02.2013. u 13:46   |   opcije


mazo, namjerno sam izdvojila dio tvog komentara, pa ti i ponovila u proširenom sadržaju, ali nisi odgovorila :P

a voljeti ljude koje ne poznam(o) je onak njaaaaaaa....bez ikakvog konkretnijeg značenja... tak da, baš mi je žao kaj me ne voliš ;)

Autor: meija   |   14.02.2013. u 13:46   |   opcije


malamaza, ja priznajem da su mene muškarci razmazili..
ja njih, ali i oni mene..
smatram da žene ne moraju biti tegleće marve nego poštovane žene..
i to u bilo kojem svojstvu koji si one odaberu..
bilo kao čistačice, direktorice ili samo domaćice..

Autor: pognioci   |   14.02.2013. u 13:46   |   opcije


@maza sve ok...navrati još koji puta:)) bit će mi drago...čavrljamo:)
stay well:)

Autor: ladonna2   |   14.02.2013. u 13:47   |   opcije


ne žalim je, dona...kažem joj šta mislim...pa da vidiš, kako se složi....jer ovo šta ja govorim, zna i sama...jako dobro...

ne mogu ja to podržat...nikako...
a nepošteno je i imat malu mirovinu, znaš...

Autor: malamaza7 | 14.02.2013. u 13:38 | opcije

( ovaj prvi dio je figurativan....dakle...tako bi postupila, da mi je prijateljica...ili uzmi kao primjer, šta bi joj ja rekla, da sam na tvom mistu, dona )

Autor: malamaza7   |   14.02.2013. u 13:47   |   opcije


meija, ne izvlači se...
sve se vidi...
cili redoslijed...
al, to si ti...

zlo, čisto zlo.

Autor: malamaza7   |   14.02.2013. u 13:50   |   opcije


donna!!!! što je ovo, i to još na današnji dan? pa ovo je za žile prerezati na rukama :D

Autor: LaBambola   |   14.02.2013. u 13:50   |   opcije


pog.....
upravo to što trči oko svog muškarca a ne traži svoje je šit.
Muški su ne maštoviti i misle kako je ona s tim zadovoljna s tim što joj daje.
Vremenom si ju ne može zamisliti uz sebe negdje u kafiću, na večeri ne daj bože u autu ili hotelu.
Jer ona je najsretnija doma????

Autor: budvar   |   14.02.2013. u 13:51   |   opcije


@bambi...xixixi joj dobro evo priznajem pretjerala...
ne brini sad će drugi sa će- će slikicama ,srčekima i svim slatkim i cukerkomt temama:))))

Autor: ladonna2   |   14.02.2013. u 13:52   |   opcije


hehehe, ajde. nisam čula da je itko umro od mučnine :D

Autor: LaBambola   |   14.02.2013. u 13:54   |   opcije


@bud
ideššš ti nešto ko mudro muško??!!
ajde baš mi je drago, i hvala na savjetu:)
pišem pamtim

Autor: ladonna2   |   14.02.2013. u 13:54   |   opcije


@bambi....ok evo priznajem
za valentinovo sam dobila griote i ručak:)))
i khm sav ostali aranžman, al o tome se ne priča:)))PPP

Autor: ladonna2   |   14.02.2013. u 13:57   |   opcije


lad...
nije pamet i mudrost. Iskustvo i saznanje na svojoj koži. :))))

Autor: budvar   |   14.02.2013. u 13:58   |   opcije


ajoj budvar..
misliš da se meni ide u kafić?? Čisto gubljenje vremena :))

Razmijem što hočeš reči :))

Ali ako se ona "zapusti" nije samo do nje..

Osim toga, ovakvih situacija nezaposlenih žena bit će sve više u ovoj nezaposlenosti..

Autor: pognioci   |   14.02.2013. u 13:58   |   opcije


oooo, lijepo, lijepo :)))

Autor: LaBambola   |   14.02.2013. u 14:00   |   opcije


mazo, aj se malo ohladi...a možeš i odgovoriti na sporni komentar koji si mudro preskočila :P

gle, ovdje razgovaramo. kao i na mom blogu. prihvatiti treba da drugačije razmišljamo, imamo različite načine argumentiranja svojih stavova, a uz uvrede na osobnoj razini govorimo ipak najviše o sebi samima ;)

Autor: meija   |   14.02.2013. u 14:01   |   opcije


bambi...ajmo kaj je sa tvojm poezijom? nedostaje mi..ozbiljno:))
btw. jučer te škicnula kod georga..dobra ti komentar, skoro pa zaboravila kak si simpa vrckava..cmok:)

Autor: ladonna2   |   14.02.2013. u 14:03   |   opcije


pog
zašto ga žena ne upregne kad dođe doma nego ga pušta jer je umoran?
Zašto on ne bi nastavio tamo gdje je ona stala jer je možda umornija od njega?
Kako da cijeni njen rad, trud, ljubav ako ne zna da ona doma ipak nešto radi?

Autor: budvar   |   14.02.2013. u 14:03   |   opcije


@bud...khm...zato kaj smo obzirne i vjerujemo da je tak?? a?
:)))

Autor: ladonna2   |   14.02.2013. u 14:05   |   opcije


da se razmemo, znam žena koje nisu zaposlene, koje su doma i "zaposlene" su do grla. Od razvažanja djece, roditelja, dječjih slobodnih aktivnosti i tako redom. Ne znači da su se zapustile, voze, ne vrijede ništa manje (naprotiv), barem stignu na firizuru. Jedna od njih je u mojoj bliskoj rodbini..i još joj nije jasno kako mi žene ne odemo jednom tjedno na frizuru..i kak možemo hodati nenašminkane- jer se njoj to ne dogodi..
Ona daleko jače hakla za sebe svog mužića nego ja svog..
Odem na posel..i ko ga šiša.. a ona svog brine bez brige..
Moj bu prije otišel (prvi je otišel za drugom), nego kaj bu njezin..
Ne bu si našel valjda jednu ko ja..kojoj bu on kuhal :)))

Autor: pognioci   |   14.02.2013. u 14:07   |   opcije


donna, nekako nije bilo vrijeme za to.. ne znam. i što da ti još kažem? falim sama sebi u zadnje vrijeme :)) grli, grli, cmok, cmok

Autor: LaBambola   |   14.02.2013. u 14:08   |   opcije


lad........
i mi smo obzirni i puštamo vas na miru kad je tako. Ne želimo smetati.
Onda trčimo smetati nekoj drugoj jer doma tak i tak sve štima.

Autor: budvar   |   14.02.2013. u 14:10   |   opcije


@bud
aaaaaa u tom grmu leži zec...ix sad si se izdal:PPPP

Autor: ladonna2   |   14.02.2013. u 14:11   |   opcije


a baš ti je lijepo krenulo..ahhh:PP

Autor: ladonna2   |   14.02.2013. u 14:12   |   opcije


:)) budvar, ima istine u tome..
tak jako volite samostalne žene..
al ne možete odoljeti onim pravim ženama koje traže pomoć :))))

Autor: pognioci   |   14.02.2013. u 14:13   |   opcije


lad......
ne ljuti se na komentare, malo me štrecnulo.
Tko nas izda taj je p.... heheheeeee
Uz naklon, hvala na razumijevanju i pozzz svima :)))))

Autor: budvar   |   14.02.2013. u 14:13   |   opcije


@ bud sve ok...zekamo se
stay well:)

Autor: ladonna2   |   14.02.2013. u 14:15   |   opcije


nauči se ti, meija citirati, pa obrazložiti...pa ištrapaj...ok...
al, ne radi to na pokvaren način....
naravno...
ne možeš ti vidit da te ja "čitam"...
to te smeta...
i...
onda, kad ne uspiješ podlo, podmiklo...onda...
šta onda radiš, meija?

znaš ti, kao i ja...
ne svišđaš mi se.
eto.
ne volim s tobom razgovarat...
podlu i pokvarenu te vidim.
žao mi je...
od samog dolaska...
pa sve te želim vidit i drukčiju, al...
od tebe odustajem :))))
svako ti dobro.

Autor: malamaza7   |   14.02.2013. u 14:16   |   opcije


????
pssst
neka cijeli ovajjj svijet još sjaaa u suncuuu ...la la la

Autor: ladonna2   |   14.02.2013. u 14:20   |   opcije


mazo, ponavljam..preskačeš komentar koji sam ti uputila, ali i to govori dovoljno

vidiš, ja ti nikad neću uputiti takve riječi jer ne poznam te. mogu samo komentirati kaj pišeš. ali ako ti je lakše i dan ljepši, mogu, eto za tebe, u terapeutske svrhe biti i zlo, i pokvarena i..i nastavi niz :))

Autor: meija   |   14.02.2013. u 14:23   |   opcije


Nemojte dozvoliti, bez obzira na ljubav koja je neupitna da se suživot svede na cimere a ne partnere.
Ako žena ne zna koliko joj suprug zarađuje, ako nemaju zajednički tekući s kojim ravnopravno raspolažu
o čemu onda opće pričati.
I da, ne zaboravih, sretno Vam Valentinovo, ne samo danas već svaki dan!

Autor: budvar   |   14.02.2013. u 14:24   |   opcije


(dono, osobni obračun zbog nekog, meni dragog koga je isto zbog različitog mišljenja frknula na ignor i obrisala njegove komentare, a ja neki dan komentirala u svom zapisu..sad znaš i o čemu je bilo riječ :))

Autor: meija   |   14.02.2013. u 14:25   |   opcije


budvare, u lijepoj našoj je posve drugi problem..
muškarci su prihvatili prava zapada što se tiče pravo na rastavu i slično..
ali nisu prihvatili i obveze koje uz to idu (prema ženi i prema djeci)..

ovakvih priča iz naslovnog bloga ima puno.. i tamo gdje ona radi za minimalac a udala se u njegovu kuću..
i raznih varijacija na temu..

Autor: pognioci   |   14.02.2013. u 14:28   |   opcije


pog....
potpuno se slažem za demokraciju. Upravo je to problem što prava odmah svi
željno prihvaćamo a od obaveza bježimo kao vrag od tamjana.........

Autor: budvar   |   14.02.2013. u 14:31   |   opcije


Dodaj komentar