Neugodnjak uz frkicu..
Da dogodilo mi se…
fina priča, fino razumijevanje, bezbroj noći provedenih u spikama, zafrkanciji,ovdje..
i pala kava, jedna, druga…pričao je taman kaj treba, koliko treba, iako malo onak uz njegovo patroniziranje, jer kak koja tema naiđe, on je bio u sličnoj ili skoro pa identičnoj situaciji..
ali ajde, ipak upoznavanje napreduje, nije da nije simpatičan, ok nije nešto moj tip,
tj.tip muškarca na kojeg padam bez pretjeranog truda s njegove strane
ali ajde, zašto ne…ionako sam se oporavljala od jednog brodoloma, pa je već prošlo neko vrijeme, a ja sama, i znatiželjna i sve nešto.. čeznutljiva,
pa si rekoh: ajde baš da vidim..
i krenulo to „nešto“…
međutim napomenula sam, na vrijeme, da nisam spremna za neku veliku vezu, bitnu vezu, trajnu vezu, ali da nisam ni odrečno protiv.. pa što mi prilika donese..
i bilo je ok, i izleti i izlasci i lijepi sms, za buđenje, dan i večer, pa susreti, poprilično učestali..
i dakle, trajalo to, neko vrijeme, bilo ugodno, ali eto, s vremenom se ipak pokazalo nedostatno, jer nije on taj, jer jednostavno nije...i što sam ja više relativizirala, on više zapinjao, pokušavao, uporan bio
i previše sam vidjela tih „nedostataka“, i previše sam vidjela nekih nedosljednosti, koje osobno ne volim…
i onda sam rekla: čuj, nema ljutnje, ali ja ne bih više, nismo mi ti,
nismo mi za trajanje,nismo mi za onako kako ti želiš i kako trebaš, a nismo ni za ono kaj bi ja..pa ajde da sad ne kvarimo sve, i da se ne ljutimo i da sve to ne ode predaleko,
ajmo prestati, bez krivice i optuživanja, ajmo nastaviti druženje, ovdje, pa kad se sretnemo u komentarima, zezamo se, ili ne..ali održat ćemo tu neku pristojnost…
i kao dogovorili se mi..može..
i onda na jednom blogu, u jednom od općih veselih zafrkancija, on se nađe pogođen, nečim, ili jednim mojim komentarom, a nekome
i napiše mi:-prestani se zafrkavati, prestani se zezati, jer ću početi pisati blogove o nama,
šta je bilo, kako je bilo, koliko je bilo, i šta voliš i šta ne voliš…
i potrudit ću se da te prepoznaju…
i tu sam ja ucvikala, jesam, priznam, i povukla se…
a onda me obuzela ljutnja u smislu:
ti ćeš mene ucjenjivati?
ti ćeš mene razotkrivati?
diskreditirati? olajavati?
a zbog čega?
zašto?...
pa sam mislila: ma ajde, baš da te vidim
međutim nisam, priznajem, nisam, malo sam utihnula, malo sam „smanjila doživljaj“,
malo manje dolazila…i srećom sve se smirilo, jes da je on nakon toga još jednom malo cvilio, pitao: jel bi pokušali opet, a meni bilo žao i glupo i bezveze, ali sam rekla: sorry ne..
jer me uplašila njegova reakcija, jer me uplašila njegova prijetnja…
više se ne vidimo, ne susrećemo, ako se slučajno nađemo na istom mjestu, sve je mirno i kulturno, on je u međuvremenu nekako brzo, ali našao drugu..i ja sam sad mirna uz ono:
- uhhh jeftino si se izvukla
...
lily alen
fck U fck U very much
Look inside, look inside your tiny
mind
Then look a bit harder
'Cause we're so uninspired,
so sick and tired
Well I think you're just evil ...
19.02.2013. u 10:07 | Prijavi nepoćudni blog | Dodaj komentar
heh, kad neznaš..... ma namjestiš mu drugog komada i ziher će te pustiti na miru.....
Autor: jabsponzorusu | 19.02.2013. u 10:23 | opcije
Ma, nisi se ti izvukla, izvukla te druga. I zato svo srebro drugima.
Autor: dudhaimurvimorus | 19.02.2013. u 10:23 | opcije
:)) baš mebriga kaj je..
al bilo je priznam.. uhhh
Autor: ladonna2 | 19.02.2013. u 10:29 | opcije
a dobro vi muški svijete
zakaj dolazi do toga?
mislim opće se niste očitovali da je bzvze, da se to ne radi, da nije fer...
Autor: ladonna2 | 19.02.2013. u 10:31 | opcije
@sponzor..a kak da nekom nemjestiš drugu? koju drugu? i tu drugu da uvalim u isti problem?
Autor: ladonna2 | 19.02.2013. u 10:31 | opcije
sve u svemu zeznuto al onak:$$$
Autor: ladonna2 | 19.02.2013. u 10:32 | opcije
zakaj se to događa? :)))
hm, stvarno, zakaj?
al, žene su gore po tom pitanju
ljubomora, osjećaj ostavljenosti, nedovršenost, osveta ...
ne da si se jeftino izvukla, nego je snašić na vrijeme isplazio račvasti jezik na svračiće :D
Autor: CrystalClear | 19.02.2013. u 10:38 | opcije
dona...uplašila si me...fakat..:))
pa nije valjda da se situacija tako može razvijati?
Pa gdje je kultura, pa gdje je privatnost, pa
gdje je tu muškost, kad na taj način prijeti...
Mislim da je i bolje da je "našao" drugu....
Pa zar smo na to spali? Povrijeđen ego, pa ajmo lupit
po nekome s kim smo proveli dosta lijepih trenutaka...
Žalosno....
Autor: vrbica | 19.02.2013. u 10:43 | opcije
lad......očito da kada nas uhvati tetrijebov zov počinjemo s takvim ponašanjem.
Znajući da to nije dobro i pod cijenu da voljenu osobu umjesto da je nečim
zadržimo ili privučemo još je više udaljavamo.
Pretvaramo se u manijake, postajemo posesivni i nemožemo si pomoć.
Najgori stadij su prijetnje i inat.
Rješenje loncem po glavi, vruća šamarčina, jer odjeb nas još više pali.
Idealno u tvom slučaju, neka druga koja će preuzeti tvoju noćnu moru i
tako u krug dok god ne bude pameti u junaka.
Autor: budvar | 19.02.2013. u 10:44 | opcije
Ne miri se svak lagano sa gubitkom..... što je veća želja, to nesuvislije reakcije možeš očekivati... Poglej samo koliki pubertetlije zbog toga i sa mosta skoče.....
Autor: jabsponzorusu | 19.02.2013. u 10:44 | opcije
ma je, a ti si se mogla zajebavat onak u komentarima, jel? pa kaj misliš da sam bez duše? :/
Autor: pike_TS | 19.02.2013. u 10:48 | opcije
a ne bi ti bilo neugodnjak da je lik od tuge sa mosta skočio....... ( i okupao se)
Autor: jabsponzorusu | 19.02.2013. u 10:55 | opcije
uhh sorry..al evo me:)
Autor: ladonna2 | 19.02.2013. u 11:09 | opcije
@cc...pa je isplazio jezik je...ali gle činjenica je da se ufrkariš
jer ne želiš detalje o sebi na uvid javnosti, pa zaboga
Autor: ladonna2 | 19.02.2013. u 11:10 | opcije
@vrbi...eh eto ti priče, i istinita je
samo kažem kaj se može dogoditi
ok ovo sad ide pod file- paranojo moja zavladaj
al eto bilo
pa prošlo srećom:)))
Autor: ladonna2 | 19.02.2013. u 11:11 | opcije
@pike...beeeeljjjj :)*
grizni se za rit:PPP
Autor: ladonna2 | 19.02.2013. u 11:12 | opcije
@bud tetrijebov zov???
da i?
pa i to prođe
pa jel vidiš da nije bilo ništa jako extra li la i blaaa
nećeš mi reć da to možeš razumjeti?
Autor: ladonna2 | 19.02.2013. u 11:14 | opcije
btw ajde ti neko muško tresni..(ok ti možeš:))))
al ženska?odnosno ja????
ok ali ..i kaj onda? a on bu stajal i gledal me?
hvala ali ne hvala, ne bi sad još i crnačku kroniku
:DD
Autor: ladonna2 | 19.02.2013. u 11:16 | opcije
@ sponzor, naravno da bi mi bilo neugodnjak i strašno i žao i svašta nešto
ali pa nemrem ja biti odgovorna ak je neko psih. neuravnotežen
uostalom da, ajde me sad "dotuci" sa osjećajem krivnje:PPP
Autor: ladonna2 | 19.02.2013. u 11:18 | opcije
seronja.
al nije to ni bitno... bitno je da si ti ustuknula pred presingom. i, baš mi merak da si ipak, nakon akutne opasnosti, presložila ponašanje. a ono hm hm... il si ojačala il se lik maknuo sa ovog/tog sajta?
Autor: mmmmmm_da | 19.02.2013. u 11:24 | opcije
@mmm maknuo, provjereno..i ne nije baš jako friška priča...xixix ku ku ku ku:PPP
Autor: ladonna2 | 19.02.2013. u 11:26 | opcije
a ma...
jel te i inače ucjene tako odredjuju? u čistoj reali?
Autor: mmmmmm_da | 19.02.2013. u 11:28 | opcije
i da, ne volim ucjene bilo koje vrste, i da, došlo mi da kažem..ajde, baš da vidim
i stvarno me huja primila
al onda sam skužila da u ozračju u kojem živim, nema teorije da preživim tu i takvu epizodu
tak da mudro sam se odmaknula
iako priznajem...
osjećala sam se kukavicom
i taj dio mi je onak...teško za priznati
da sam popustila u nečem takvom
e sad jel to mudrost
izbjegavanje veće frke
čisti kukavičluk
al nije ugodan osjećaj
Autor: ladonna2 | 19.02.2013. u 11:31 | opcije
ako 'nema teorije'- ima prakse ;)
Autor: mmmmmm_da | 19.02.2013. u 11:32 | opcije
ne, ucjene me ne zaustavljaju..ali u ovakvoj situaciji ovdje,očito da
ali eto..ovdje bi ispalo skoro ko ona kaj se nekada bavila pjevanjem:PPP
misli nije bilo nikakvih slikovnih dokaza
ali taj dio mi je izraziti neugodnjak da ikada izađe van
Autor: ladonna2 | 19.02.2013. u 11:33 | opcije
hehehe.
ja se snervala već na tvoju priču. isssss. prvoborka :D
Autor: mmmmmm_da | 19.02.2013. u 11:34 | opcije
oću reć
preko nekoliko puta sam izreagirala u životu i nisam ustuknula, ali nisam ni izgubila ne znam kaj
ali nikada se nisam našla u takvoj vrsti izazova
Autor: ladonna2 | 19.02.2013. u 11:35 | opcije
Po mom mišljenju,bez veze je biti s nekim ko nije tvoj tip.
Bez veze je biti u vezi s nekim kome nije stalo do tebe.
Bez veze je pretiti i svetiti se zbog propale veze.
Pretnje i osveta nikome ništa dobrog nisu doneli.
Autor: tape | 19.02.2013. u 11:36 | opcije
ma. krene to tako... prvo mali strah, pa veći, pa gruda bidne lavina na kraju. na kraju ti frka spustiti nogu na pod ujutro..
Autor: mmmmmm_da | 19.02.2013. u 11:36 | opcije
Ja bi mu rekla neka se razmaše, jer je dosadno na blogu.
Autor: pasemi | 19.02.2013. u 11:37 | opcije
a mislim bvze...ko da je iskra sve, centar svijeta
izboriš se i ištekaš se i odeš..ili zmenjaš nick ili jednostavnop odeš 4good
ali ovdje su neki ljudi koje znam
koji su mi dragi
taj dio bi me više mučio
Autor: ladonna2 | 19.02.2013. u 11:38 | opcije
;-)
Autor: pasemi | 19.02.2013. u 11:38 | opcije
e... aj da ga ćebujemo svi!? ha??
DOLAZ VAMO, DILBERUUUUUUU!!!!
:d
Autor: mmmmmm_da | 19.02.2013. u 11:38 | opcije
a dragi ljudi se fino filtriraju na vake stvari... što jes jes ;)
Autor: mmmmmm_da | 19.02.2013. u 11:40 | opcije
pass? zar zaista?
Autor: ladonna2 | 19.02.2013. u 11:40 | opcije
@tape..ok
krčag ide na vodu dok se ne razbije, zar ne?
Autor: ladonna2 | 19.02.2013. u 11:42 | opcije
Da, rekla bi mu piši milo sve redom...nemoj slučajno izostavljati...
oko ć i č ću ti ja pomoći, ako što zapne.
Autor: pasemi | 19.02.2013. u 11:44 | opcije
Sam bi sebe sahranio da pisne- kako bi onda druge žene gledale na njega- kao pederčinu što i je.
Autor: pasemi | 19.02.2013. u 11:44 | opcije
Morao bi pecati u drugoj lokvici ubuduće.
Autor: pasemi | 19.02.2013. u 11:45 | opcije
ma mislim...ebtga...eto kolko se možeš osjećati free i feminizirano i ne znam kaj, isto, ravnopravno
živimo u svijetu gdje je to ipak blamaža većih razmjera..međutim ipak živimo u muškom svijetu
di je on džek..a ti oš neš ..u jednom momentu ..fufa
Autor: ladonna2 | 19.02.2013. u 11:45 | opcije
nu i pašemi. još jedan kockar- revolucionar :)
Autor: mmmmmm_da | 19.02.2013. u 11:46 | opcije
A ja bi objavila njegov mobitel u plavom oglasniku: za drva, svinjokolju, opremu za bebe, auto dijelove,
zatim u seksi oglasima za pedere....pa onda kućni istom metodom....igrali bi se. Život je igra. ;-)
Autor: pasemi | 19.02.2013. u 11:47 | opcije
ha.
evo crne točke. proklamacija o superiornosti. hm.
Autor: mmmmmm_da | 19.02.2013. u 11:48 | opcije
Pa bi onda oglasila da prodaje svoj auto koji se može doći vidjeti tu i tu, na njegovoj adresi, samo pozvoniti na parlafon prezime to i to...cijena duplo manja od realne...
pa bi pozvala cigane da mu odvezu auto u staro željezo....;-)
Autor: pasemi | 19.02.2013. u 11:48 | opcije
Ako piska, onda i nek vrsika :-)
Autor: pasemi | 19.02.2013. u 11:50 | opcije
na ovakve priče mogu popizditi jer se odmah sjetim frendice i njene priče
sličan način prekida, ali frajer nije stao..prvo je prijetio da će joj doći doma, pa provalit na fb klincima i upoznati ih kakva im je mama....došao u firmu dok je ona bila na bolovanju, koristeći gužvu zajašio na njen službeni komp, tko zna kaj tražeći, valjda nekaj kaj mu može poslužiti da je diskreditira..samo, zaboravio je da su ga snimile kamere i smirio se tek uz prijetnju da će biti prijavljen na murju, i privatno i sa strane njenog poslodavca
a bio je sasvim ok, čak štoviše, jako razuman, s dvije noge na zemlji
hbt.....
Autor: meija | 19.02.2013. u 11:51 | opcije
hm..nekako svi imamo ladice...ili samo ja?
ladica za ovo, ladica za ono, ladica za to nešto
i ja nekako ne volim kad se ladice zbrčkaju
(al to nema veze sa spremanjem)
dakle ne miješam osobe, rasprave, mišljenja, ne miješam
pa ako je nekaj za mračnu ladicu oću da ostane u mračnoj ladici
i ne vidim neke vajde..da se ja sad izrugujem o spososbnosti ili takvog nečega..
jer općenito, ta tema nije tema
ali zaradiš skarletA dok si reko keks..a zakaj, čemu?
to u startu nije pošteno
ali eto može te se ušutkati
pa ti vitlaj
da nije istina, da nije tako, da ovo da ono
a mislim da je bar nekaj ružnoga, nepoštenoga
napravljeno rečeno
nek onak ni kriv, ni dužan
phhh
Autor: ladonna2 | 19.02.2013. u 11:51 | opcije
ja bih napisala tu neš ko...:
;D
i, basta.
prije 10 godina bih mu razbila auto. autom od bivšeg muža. hm. ajmo vamo Heraklita i ostale tekućice filozofske! mrdamo se, hej...:)
Autor: mmmmmm_da | 19.02.2013. u 11:51 | opcije
iliti....... što će selo reći.....
pomješaše se virtuala i reala.....
I ja sam imao iskustvo da se dama strašno ukrutila zbog same pomisli da bi ja sad mogao , eto... o njoj i meni drobiti na iskri...... iako, ja nisam niti naslutiti dao, a kamoli da bih prijetio...
No, ista gospođa se nije libila kasnije koristiti 'povlaštene' informacije o mom životu da bi me pljuckala......
Autor: jabsponzorusu | 19.02.2013. u 11:52 | opcije
Naravno njemu uvijek osmijeh i topla riječ.
U meni uvijek imaš prijatelja.
Autor: pasemi | 19.02.2013. u 11:52 | opcije
Mislim da kad popuštaš pred nasilnikom da je onda još nasilniji to je moj stav.
Autor: pasemi | 19.02.2013. u 11:53 | opcije
eto nisam hrabra...sorry nisam, u takvoj situaciji nisam..ebtga
Autor: ladonna2 | 19.02.2013. u 11:56 | opcije
ej, donna... pa moš biti hrabra i kad ne mrdaš korak ka nasilniku. bitno je ostati na poziciji. miran.
Autor: mmmmmm_da | 19.02.2013. u 12:00 | opcije
Pasemi mač ima dvije oštrice.
Sve se vraća kao bumerang.
No još o nečemu treba razmisliti i zato ja njega
ovde nisam osudio,a ni Ladonu.
Naime ovo je njezina priča.Treba čuti i njegovu
pa onda,ako i onda,doneti sud.
Samo kažem svoje mišljenje.Ne treba biti s nekim
ko nije tvoj tip,ljepše ti je bez njega.
Isto tako ni s nekom kojoj nije stalo do tebe,ljepše
ti je bez nje.Pretnje i osvete nemaju kraja,nemaju
pobjednika ni poraženog.Na kraju ostaju samo leševi.
Autor: tape | 19.02.2013. u 12:02 | opcije
ejebiga, ako on baš puno i često i neumorno skače uokolo...- ubiješ ga. štasad. nije ti iz oka ispao.
hehe. tolko o mom ommmmmm-u.
Autor: mmmmmm_da | 19.02.2013. u 12:02 | opcije
@ sponzor..mislim da vi muški ne kužite osnovu..a to je da se vama uvijek progleda, i psovka i indiskrecija i zaškilji nešto na makar jedno oko
ono.. ah budala, al kaj sad...
ženski živalj jednostavno drugačije to doživljava, osjeća i ne, rijetko kada im se oprašta i to ako
takav je poredak stvari htjeli mi to ili ne
isto i sa ćebovanjem
reakcijama
agresijom, osvetom bla
Autor: ladonna2 | 19.02.2013. u 12:02 | opcije
citiram: "ejebiga, ako on baš puno i često i neumorno skače uokolo...- ubiješ ga. štasad. nije ti iz oka ispao."
eto...kad sere onda tako :-)
Autor: pasemi | 19.02.2013. u 12:04 | opcije
@mmm, da kužim, međutim to ne iskoračivanje i stav mirno& cool je "mudrost":)
Autor: ladonna2 | 19.02.2013. u 12:05 | opcije
pa kad ko mutav navalio raditi hrpu himalajsku :)
Autor: mmmmmm_da | 19.02.2013. u 12:06 | opcije
ma znam...da je stvarno eskaliralo bio bi lom, kak mmm- ka veli i auto i retrovizori i brisači i svašta nešto
ali eto nije
tnxgod:)))
Autor: ladonna2 | 19.02.2013. u 12:06 | opcije
Il mu namjestiš neku curu....
koja bi se udala, pa da on vidi kako je to kad žena ožeže :-D
Autor: pasemi | 19.02.2013. u 12:07 | opcije
pass hah haha
a možda da sam zaprijetila mamom:PPP
Autor: ladonna2 | 19.02.2013. u 12:07 | opcije
dok ja uhvatim vrijeme da nekaj otipkam, vi ode dalje s komentarima...
pasemi..je, i ja sam se svadila ak mi se netko, preko reda uvalio na parking, a ja ko tuka pristojno čekala da se neko mrdne
sve dok nije bratić moje kolegice zbog slične stvari dobio metak u glavu
toliko o snazi argumenata tko je u pravu i da li se treba ponekad, a sad i sve više, pomaknuti u stranu
Autor: meija | 19.02.2013. u 12:08 | opcije
donna, ti si ustuknula. mentalno emocionalno etc. to je šit.
dobio te na trik. i, nebitno je da li je on znao ili ne to, u krajnjoj liniji. ti trebaš sebi i za kasnije, hbt. jel ušao u rang 'potrošnih' svojim ponašanjem? je. ajdalje. bez trauma i jača.
Autor: mmmmmm_da | 19.02.2013. u 12:09 | opcije
jašta, meija. u stranu u stranu u stranu- pa direkt u diplomatsku fotelju u amerikama ;P
onda te krene pilati nostalgija.
Autor: mmmmmm_da | 19.02.2013. u 12:11 | opcije
Da, nema pravila....
svirati po osjećaju pa kako Bog da.
Autor: pasemi | 19.02.2013. u 12:13 | opcije
ajmo živjeti po mišjim rupama, sretni zbog mraka i vlage i mrvica po kanalizaciji, i perspektivne karijere 'živih ljudi', na drugom kraju svijeta. mrlj.
Autor: mmmmmm_da | 19.02.2013. u 12:14 | opcije
mmka, zaebi spiku ;P
kad te opali po leđima, pa se ne digneš, budi i dalje hrabro lajavo žensko, s čavlom u rukama da mu zbušiš gume i zdrapaš sa svih strana
razum imamo da objektivno procjenjujemo situaciju kad se trebamo propeti, a kad maknuti. ak nas emocije pucaju, hlađenje...dok nam se stvari ne poslože u glavi
Autor: meija | 19.02.2013. u 12:15 | opcije
odoh ća, curke.
aj. čitam meiju kad se vrnem.(mislim da se bude iskazala pravo ;P*)
Autor: mmmmmm_da | 19.02.2013. u 12:16 | opcije
:)))*
pa da; pošto trebam sebi i drugima, a za dalje..bolje je utišati se, na vrijeme i na neko vrijeme...pa eto splasne
Autor: ladonna2 | 19.02.2013. u 12:16 | opcije
a sad ga fakat frljiš mmka....
Autor: meija | 19.02.2013. u 12:16 | opcije
mmka...frendicu mi je, ovakve tvoje energije, bivši muž pretukao do nesvjesti
i zato se ne kurčim s pričama kaj bi trebalo
ono...zabit mu štiklu u jaja, ha?
aj me ne pilaj :P
bio kukavičluk ili ne, ali ako svojim ponašanje, pa i pomicanjem u stranu rješavamo veće probleme koji se mogu, kažem, mogu dogoditi, ježi ga..tko je tu pametan ili bedast?
Autor: meija | 19.02.2013. u 12:19 | opcije
U principu: radi dragi sve što misliš da trebaš, a ja ću sve ono što ja mislim da trebam.
Svako dobro ti želim.
I onda....kako se rasplete.
Ljudi kad su povrijeđeni kažu i ono što ne misle, ali ne smijemo se bojati. Nikada.
Čim se bojimo odmah smo žrtva. To je tako. Bilo i bit će.
Ne kažem da treba biti nasilan, ali ne povlačiti se, jer to daje nasilniku forcu.
Autor: pasemi | 19.02.2013. u 12:19 | opcije
Meija jel to bilo prvi put da ju je udario?
Autor: pasemi | 19.02.2013. u 12:20 | opcije
šta frljim??
da je luzerski ne svladavati svoje strahove?
da nas odredjuju, isti?
da svijet gradi kuće nebodere civilizaciju, na njemu?
da se uruši čitava ljudska priča, zbog lijenosti i straha?
Autor: mmmmmm_da | 19.02.2013. u 12:21 | opcije
:D
mene je pretukao bivši muž kad je skužio da ne odustajem od rastave. do hitne pomoći. jel. za 13 godina braka me nije ni taknuo. uzvratila sam mu...- tako... (;D)
i, mir božji.
i sa njim, i sa svima narednim.
Autor: mmmmmm_da | 19.02.2013. u 12:23 | opcije
kad budeš ilustrirala iole slično iskustvo, ovdje... neću te više zvati Kolinda.
:P
Autor: mmmmmm_da | 19.02.2013. u 12:25 | opcije
ne ne ne curke...
ne govorim sad o pravu na da ja šetam svog psa, a da ga kretenski a nečiji naučen na ubijanje sad složi samo zato jer je gazda kreten...naravno da skačem..sve do samog psa kojeg držim za rep, da ne ubije moga, gazde na kojeg urlam, mene krvave, murje kojoj prijetim da ću im razbucati ljudstvo ako nekaj ne poduzmu, suda, kazne, zadovoljštine i sudske zabrane
...
naravno da skačem
međutim da, ovo šta kaže meija...pametnije se ponekad ušutkati da ne eskalira
međutim ako ipak eskalira..e onda kom opanci kom obojci
ali znate kaj
mislim da se ljudi ipak nekako, ako je kolko tolkomoguće ipak skuliraju, jer ostaneš miran, ne mašeš baš dalje crvenom krpom..i onda se sve smiri..i ide se dalje
Autor: ladonna2 | 19.02.2013. u 12:28 | opcije
pasemi je....nakon svih sranja koja joj je na druge načine priuštio, pobjegla je od njega s klincima..našao je i ubio boga u njoj
mmka, ne mjeri po sebi i ne mjeri druge muškarcwe po svom bivšem
Autor: meija | 19.02.2013. u 12:29 | opcije
Bože sačuvaj takvih osoba... srećom moje su završavale skoro s dogovorom i ostalo je prijateljstvo...a da nije tako, da mi prijeti uglavnom bi ignorirala... ali i bila sprema na uzvrat... ja možda ne bi mogla, ali imam iza sebe tko bi.
Autor: aguara | 19.02.2013. u 12:31 | opcije
Žao mi je što joj je muž životinja.
Autor: pasemi | 19.02.2013. u 12:31 | opcije
koje slično, mmka?
trebam li staviti njen nick? (mislim na budaletinu iz prvog komentara)
Autor: meija | 19.02.2013. u 12:33 | opcije
hmmmm.
od sad budem mjerila po tebi :D*
parametri su presjek svih parametara. tvojih i mojih. debelo uvažavam i tvoje. dok su u odnosu nedociranja, prema mojima. ako jesu... azajebi.
:*
Autor: mmmmmm_da | 19.02.2013. u 12:33 | opcije
On je šupak i kukavica. A ona mu je rodila djecu. Niti nju voli niti svoju djecu.
Taj tip je očito životinja, ona je njemu bila džepna vagina, a ne ljudsko biće.
Fuj!
Autor: pasemi | 19.02.2013. u 12:33 | opcije
Pasemi i mmmmm_da
Čega se Ladona plašila?
Batina? Ne plašila se iznošenja svojih podataka
na internet.Vi se toga ne plašite?
Pred čime se povukla,maknula u stranu?
Od zezanja na netu.
Jel to visoka cijena za mir?
Idemo sada pretpostaviti da je ona nastavila sa
zezanjem i on objavio njene podatke na internetu.
Da li bi ona objavila njegove?
Da li bi se sve zaustavilo na tome?
Ona je mudro i pametno postupila.
Mada opet kažem ovo je samo njena strana priče.
Treba čuti i drugu stranu.
Autor: tape | 19.02.2013. u 12:33 | opcije
dono, druga je stvar kad nema opcije za reakciju. onda se ne biraju sredstva
Autor: meija | 19.02.2013. u 12:34 | opcije
a jesam se ko šibica danas :D
nema zle krvi, nema... aj, bok, curke.
Autor: mmmmmm_da | 19.02.2013. u 12:34 | opcije
pasemi, da se nije pobjegla, danas bi njeni klinci rasli bez nje...toliko o pameti i hrabrosti
Autor: meija | 19.02.2013. u 12:37 | opcije
Tape:
1. S teroristima se ne pregovara.
2. S ucjenjivačima se ne pregovara.
3. S nasilnicima se ne pregovara.
Može se kupiti malo vremena, uljudnim osmjehom i kimanjem glavom u znak razumijevanja.
Ali to je samo dok se ne pronađe adekvatno sredstvo konačnog rješenja, jer kad se žena povuče jednom,
gotovo je to.....nema povlačenja.
Ne treba ona njemu na njegovu prijetnju ništa nego: Radi što misliš da treba raditi. Svako dobro ti želim.
I kad krene protiv nje, onda mu zgaziti glavu i skakati po njoj dok god se ne ispuca. To je naravoučenje. Ošto i na prvu, kada krene s pritiscima i nasiljem. Kad se čovjek povlači, onda daje silu napadaču. To je moje iskustvo.
Koje ne bi detaljnije elaborirala tu jer ću morati povraćati od lijepih uspomena.
Autor: pasemi | 19.02.2013. u 12:38 | opcije
Tape ja se toga ne plašim...
iznošenja podataka na netu i na blogu...
takva sam kakva sam i ovdje i u reali... identična!
Autor: aguara | 19.02.2013. u 12:38 | opcije
Majka s djecom je drugo jer mora misliti i na djecu.
Treba otići s djecom.
Bilo gdje dalje od njega.
Autor: pasemi | 19.02.2013. u 12:39 | opcije
sve ok:))))
evo vam puse..
ponekad nam se uzavre krv, jer nas okolnosti, nekaj
asocira na nešto...što nam se dogodilo
a nismo baš ponosne na situaciju i vlastitu reakciju
međutim upravo to...treba zastati...vidjeti
koliko i kamo i do kuda smo spremni ići
jedno vodi drugome
i onda samo leševi okolo
tak da ovo moje je na kraju skroz benigno, samo primjerak...kaj bi i kak ponekad je
pa ko će kako..ehh
Autor: ladonna2 | 19.02.2013. u 12:39 | opcije
Moram delati.
Curke bok!
Autor: pasemi | 19.02.2013. u 12:39 | opcije
svatko od nas procjenjuje situaciju po svojim osobnim iskustvima.
nitko ne može u ime nikoga određivati kaj je dobro ili loše
mmka, nemoj se ljutiti, ali da je tebe bivši zravnal sa zemljom, netko bi u tvoje ime govorio...e jebi ga, bila je prgava, inatila se, nije se znala zaustaviti na vrijeme, bolje da se maknula
kužiš?
zato ti kontriram....
Autor: meija | 19.02.2013. u 12:40 | opcije
iskreno mi je žao kaj ste imali takvih primjera i doživljaja
međutim to je nekaj drugo
i tu treba uzvratiti
Autor: ladonna2 | 19.02.2013. u 12:44 | opcije
Curke jeste li razmišljale i o drugoj strani medalje?
Konstantni napad s izljevima ne samo psihičke nego i fizičke agresije od „vaše“ strane.
Uništavanje svakog pokušaja nove veze s nekom drugom?
Znamo se 20 godina. Do rastanka nikada nešto slično. Rastanak miran.
Promatram i šutim u nadi da će proći, a ne prolazi.
Autor: budvar | 19.02.2013. u 12:45 | opcije
ma dono to ne poričem...ali treba ponekad i pamet pustiti da zgura emocije na stranu kad jeti bolje nego isprobati kako mu iskopati oči, za početak
Autor: meija | 19.02.2013. u 12:48 | opcije
je to*
Autor: meija | 19.02.2013. u 12:49 | opcije
@bud...da znam da toga ima:(((( i iskreno žalim i želim razumjeti i pomoći..
i taj dio mi nije jasan..isto kao ni muški, i u tome ne radim razliku od čije strane je to nešto...
pusti me, puštam te
Autor: ladonna2 | 19.02.2013. u 12:50 | opcije
ma naravno da ima, budvar...
koliko muškarci idu na snagu i strah, toliko mi žene hebemo na sitno, ali konstantno, pa ko izdrži dulje
Autor: meija | 19.02.2013. u 12:52 | opcije
@meij naravno...da se u škakljivim situacijama treba skulirati...uključiti mozak, pritajiti, šutjeti, eventualno povlađivati
a ako je sve već podignuto na visoko agresivnu i vrlo opasnu fizičku situaciju, naravno da se "povlačim" ili smirujem ili nešto
iz jednostavnog razloga..što ja njemu, tom nekome jednostavno ne mogu ništa ili ništa ozbiljno, pa ću ga samo dodatno raspigati pa će tek navaliti...
međutim da ću baš biti boks vreća, ako do toga konkretno dođe, to nikako, branit ću se i gledati gdje ću zbrisati
a za dalje..ehhh
brrr tema
Autor: ladonna2 | 19.02.2013. u 12:55 | opcije
mmmmmm_da je u pravu,kad neko navali na tebe ne treba
se povlačiti nego se braniti,kako se to kaže bolje grob nego rob.
No ima i ona druga - Bolje sprečiti nego liječiti.
Ladona je sprečila i danas na Iskrici čitamo kako se sve lijepo
završio.Da nije sprečila,vjerovatno bi pre xx vremena čitali u
crnoj kronici.E sad ima li Ladona posljedice svog postupka,svog
povlačenja? Od nasilja ne treba bježati,ali ga ne treba ni izazivati.
Autor: tape | 19.02.2013. u 12:57 | opcije
i još nekaj za mmku....hebi se, zakaj si otišla?... :)....nije hrabrost stati uz rub nebodera i mahati rukama u nadi da ćeš poletjeti. ali je priznati zajeb da ti je netko rekao da imaš krila i da to možeš, a ti u to skoro povjerovala.... pa se fino, suočena sa svojim realnim limitima okreneš na peti, dođeš do lifta i pikneš gumb sa strelicom prema dolje
nemam pojma da li si me skužila. nadam se da jesi ;)
Autor: meija | 19.02.2013. u 12:59 | opcije
ebga sad mi je žao kaj sam vam vratila te scene natrag u mozak:(((
Autor: ladonna2 | 19.02.2013. u 12:59 | opcije
mislim od takvih scena i doživljaja
(ma ne ovoga moga iz zapisa)
imaš čisti ptspt...časna riječ imaš
znam to po nekim drugim situacijama
jer imaš
sht&fck
Autor: ladonna2 | 19.02.2013. u 13:01 | opcije
Da li je to po sistemu ako ja tonem bogami ćeš i ti i to još dublje!
Zar je takav nazor u redu? Kakva korist za oboje od toga, da ne kažem
da se taj krug proširuje još i na ostale.
Po meni bolesno, vjerojatno izlječivo, samo kako?
Autor: budvar | 19.02.2013. u 13:03 | opcije
dono, samo se sjeti koliko je malo potrebno kad se počnemo na nekog dernjati, pa taj prihvati ton našeg glas, da sve izmakne kontroli...barem onoj da nas susedi ne čuju jer ne trebaju čuti
ježi ga, ja tako šljakam u životu do ovih godina koje imam. i kome god to bilo čudno, dobro mi je jer sam izbjegla situacije, kojih možda i nisam bila svjesna, koje bi me više koštale više od uloženog
Autor: meija | 19.02.2013. u 13:03 | opcije
@bud...kužim, jer znam za jedan takav primjer..gdje je on žrtva, iako nisu skupa, ali eto, imaju dijete
stvarno ne znam kaj bi...jer upravo o tome je riječ, nismo isti, ne znamo kaj je i kolko je ali kaj je...nije u redu
međutim upravo to lako sa strane nama ili nekome lamentirati kaj bi ja
ili..ja ne bi nikada
stvbari nisu jednostavne
pogotovo kad postanu ružne
Autor: ladonna2 | 19.02.2013. u 13:06 | opcije
Aguara ne plašim se ni ja.
Mnogi na Iskrici znaju točno gdje ja živim,lako me mogu naći.
Znaju kako ja izgledam,gdje se krećem,a nikada me nisu
vidjeli niti progovorili rječ samnom.
Dovoljno je da pročitaš moj profil i da znaš skoro sve o meni.
No ovde nije rječ o onima koji ništa ne kriju nego o onima
koji ne žele iz njima opravdanih razloga da se zna ko su oni
s kim su bili i što su radili.
Autor: tape | 19.02.2013. u 13:06 | opcije
@meij...slažem se:)))
mudrost preživljavanja i izbjegavanja većih frka
Autor: ladonna2 | 19.02.2013. u 13:07 | opcije
već sam nažuljla jezik, ajd da me barem netko kuži, bez da mašem rukama i popnem se na stol :)
Autor: meija | 19.02.2013. u 13:12 | opcije
ooo to bi bila lepa slika, ok interesantna:PPPP
Autor: ladonna2 | 19.02.2013. u 13:13 | opcije
i frfljam...nažuljala*
idem ća....
i o ovome treba tu pisati....možda nekome dođe iz dupeta u glavu prije nego bude prekasno, na ovaj ili onaj način
čitamo se :)
Autor: meija | 19.02.2013. u 13:13 | opcije
stay well:)
Autor: ladonna2 | 19.02.2013. u 13:14 | opcije
pasemi, stvarno si počela da ne velim kakiti.
na iskricama je bilo slučajeva i slučajeva
ovi "slučajevi" sada su utišani
zbog "slučaja", ili bolje rečeno bolesnika
koji me ucjenjivao na iskrici
nije me poznavao, nije bilo nikakve ljubavne afere ili slično
ja sam izgubila posao.
a ti prestani- o svojoj hrabrosti
nisi se mogla maknuti ni onom kretenu koji je bio blag- i govorio ti da si muškarac..
Autor: pognioci | 19.02.2013. u 17:26 | opcije
svatko onaj tko naiđe na nekog tko nema što izgubiti mora biti na oprezu.
tko se sjeća onog bolesnika koji je svakoj davao nadimke i do detalja opisivao kako su se ševili i gdje su se ševili..
kad bi ona bilo što spomenula- on bi o njoj cijelu kobasicu.
i žene su ga salijetale, makar su vidjele što radi drugim ženama.. i to mi nikad nije bilo jasno.
Autor: pognioci | 19.02.2013. u 17:29 | opcije