Ajde da ja velim koju..

Ljubav kako, zašto…čemu
meni se tu nekak čini da su pobrkani lončići
jel se slažemo da ljubav ide od srca?
po mom mišljenju
ljubav je nekaj kaj ti se desi, nemreš sad ići okolo i govoriti sam sebi ..
e pa oću da mi se desi točno sa tim i takvim..ili ništa…
naravno, svi imamo neke omiljene „tipove“ osoba s kojima nam se to prije desi,
onak lijep (po našoj mjeri) dobar (isto po našoj mjeri)..zanimljiv (po našoj mjeri) ali..
uz to, tu našu mjeru, mi bi još i da je ovakav - onakav..a savršen,..
a nije, ko za inat nije..i onda mi sad tu nešto kao kalkuliramo…
jer bi on (zamisli čuda) nekaj ovak, pa bi onak, a nekaj skroz (o užasa) nikako ne bi
a i ostalo mu je skoro pa drugačije, nego kaj bi mi..
i odmah sumnje…
ne valja, nije to to, nije jer… bla, bla..
pa nam je važno da ga svi oko nas prihvate kao super tipa, jer je naš,
a to „super“ smo im svima prije stalno tupile i kako sad izaći na svjetlo dana sa takvim nečim -ne super,
i taj neki mora, jednostavno mora, biti takav, ni manje ni više nego -super
pa bi onda mi da se taj neko ponaša taman onak kak smo si to i zamislili
pa da sve naše frendice popadaju na rit i unisono zaključe :..da kak je on…super
a toga nema
jer sve nešto racionaliziramo, mjerimo, računamo, zbrajamo..
a ne gledamo kaj nam je u srcu..
jer ispada da eto taj On ne spada u tu neku našu sliku, prihvatljivosti, pameti, racionalnosti i računice
povrh svega, ljudi se domisle da je „bolje“ biti s nekim u kog nisu jako zaljubljeni, jer mogu „racionalno“ urediti život, pa nisu izloženi, ranjivi ili samo sebe tjeraju u neke koncepte koji su „u redu“ svakako prihvatljivi mami, tati, osobama oko nas, koji će sve oko sebe fascinirati i intelektualno, moralno,običajno, očekivano, standardizirano…
plus koji će nam osigurati ne znam kaj, a materijalno, građansko, ono kaj je „in“…
sve ostalo ili manje od toga je nevolja,neprilika i sram,
za priznati, pokazati, dozvoliti..sebi…
ukratko
prihvatiti treba ono što volite, a ne neku sliku o sebi, njemu, zajedničku kakva bi trebala biti
sve ostalo je čista računica...a slijedom toga ide razočarenje…

03.04.2013. u 11:25   |   Prijavi nepoćudni blog   |   Dodaj komentar

ajde da i ja velim koju,dišeš i ne razmišljaš,seciraš,analiziraš jednostavno dišeš

Autor: roman10   |   03.04.2013. u 11:30   |   opcije


onako kako znaš i umiješ

Autor: roman10   |   03.04.2013. u 11:31   |   opcije


Kolko sam ja pohvatal, ovdje stanuju, većinom razočarani.
Svi bi oni htjeli, ono, o čemu ti pišeš.
Ali ta razočarenja........
Sve ih teže podnose.
Postaju sve više čangrizavi i kritični.
Truju se, a i druge.
Malo ko, zaviri u sebe.
Ishodište svega.

Autor: perce   |   03.04.2013. u 11:34   |   opcije


roman...xixix ma nije da baš ne seciram, moram i ja secirati, ali ionak seciram samo ono kaj mi se sviđa..dakle ono kaj mi je u srcu..niš drugo

Autor: ladonna2   |   03.04.2013. u 11:38   |   opcije


pero..)
pa da razočaraju se jer su ušli u nekaj kaj bi bilo prihvatljivo, pametno...čista kalkulacija i
po tom ispada da bi se ajmo reć trebali "boriti" prema drugima za tog nekog svog, od njihovog negativističkog mišljenja a to im je tlaka...

Autor: ladonna2   |   03.04.2013. u 11:41   |   opcije


još je gore kaf takvi uđu u brak
ja sam nekak mislila da smo ostavili iza sebe, tu neku misao...i majčin savjet.."on ti je dobra prilika" jer ima itd
i onda se događaju preljubi, jer eto tu doma s njim nije srce, već pamet..pa šaraju okolo

Autor: ladonna2   |   03.04.2013. u 11:43   |   opcije


lakše se prilagoditi kad je ljubav
napraviti kompromis
oprost
lakše se pomiriti sa razlikama kad je ljubav
ali ne mislim da je to slabost

Autor: ladonna2   |   03.04.2013. u 11:45   |   opcije


dona..to sa ljubavlju je vrlo komplicirano, jer ja osobno tvrdim : ne može se upravljati emocijama
zapravo , rekao bih da se ne može trgovati , računati, mjeriti...
svi mi imamo neku svoju sliku savršenog ( savršene ), ali istovremeno trebamo biti mudri, poučeni iskustvom..
ta valjda su i ove godine iza nas nešto učinile, značile ...( mislim na iskustvo i mudrost )
postoje neke loše varijante pri samom odabiru upoznavanja
mislim da je loše ( moje osobno mišljenje ) tražiti ljepotu ,( iako je vizuelni dojam bitan ) ,materijalni status,
školska sprema..itd....iako to nije nevažno, ali za moj pojam kratkoga daha
meni su to irevelantne stvari , koje su potpuno nebitne za pojam "ljubavi ", jer ljubav dolazi iz srca
to ne bi trebalo zaboraviti i to bi trebala biti nit vodilja........
ali to je samo moje mišljenje :))

Autor: vuklisicaa   |   03.04.2013. u 11:45   |   opcije


tak da ustvari ne znam...jel se neko oće vezati s nekim zbog sebe ili ne
ali da ga baš ne briga jako kaj budu drugi rekli da na kaj to sliči, kakav je i sl.

Autor: ladonna2   |   03.04.2013. u 11:46   |   opcije


po tom rezonu...
svi ti ajmo reć čudni ljudi kroz povijest
tipa pikasso, s. dali...nikada ne bi imali ni jednu žensku oko sebe..a imali su ih prekonekoliko ozbiljno zaljubljenih, naskroz predanih

Autor: ladonna2   |   03.04.2013. u 11:48   |   opcije


vuk:)...aaa o tome danas i nama, u tim nekim godinama... tek se onda postavlja pitanje..da kaj je?
ko je onda tu ustvari nesiguran...dal taj neko ko traži savršenstvo ili taj neki koji po tim mjerilima nikako nije savršen

Autor: ladonna2   |   03.04.2013. u 11:50   |   opcije


sve postaje jako žalosno...kad se takve osobe ubrače u nekaj trajno...pa zaključe .. ovo ću ženiti/udati jer je to pametno,racionalno i ok
a ljubav..ah to ću potražiti okolo
i zato ide razočarenje

Autor: ladonna2   |   03.04.2013. u 11:53   |   opcije


mislim da se ne radi tu o nesigurnosti, već o doživljavanju ljubavi

Autor: vuklisicaa   |   03.04.2013. u 11:54   |   opcije


ljubav se treba doživjeti

Autor: vuklisicaa   |   03.04.2013. u 11:56   |   opcije


Svima manjka samopouzdanja.
Zaista čudno, u tim godinama.
Brane se napadajući, umjesto, da se smiju svim napadima.
Toliko taštine, koncentrirane na malom prostoru, već dugo nisam vidio.
A, trebali bi se zekat.
Možda koji put, i prasnut, pa bi svima bilo ugodnije i ljepše.
Iz toga uvijek može izrasti i nešto kvalitetno.

Autor: perce   |   03.04.2013. u 11:57   |   opcije


sve ostalo bih naveo kao hranidbeni lanac ( hranimo svoj ego ..taštinu )

Autor: vuklisicaa   |   03.04.2013. u 11:57   |   opcije


a kako kad si ne dozvoljavaju jer ta ljubav im tobož ne prati zamišljenu šprancu?

Autor: ladonna2   |   03.04.2013. u 11:58   |   opcije


hm da..
treba vježbati..pa zujati
pa vidjeti
hhh birati

Autor: ladonna2   |   03.04.2013. u 12:01   |   opcije


dona ..nema šprance , jer ako postavljamo neke uvjete, ne tražimo ljubav , nego uvjetovanu ljubav
ljubav je sasvim nešto drugo ....
imam kuću , ali susjed ima veću ...e ja ću napraviti veću , samo da se vidi da i ja imam ....
a kakva je ona iznutra , da li je topla ili pasivno hladna ...nebitno ......e bogami meni je bitno

Autor: vuklisicaa   |   03.04.2013. u 12:01   |   opcije


a daaaaaaaaaaajte...ajmo o seksu (rekla bi stiksa, opet :))

Autor: meija   |   03.04.2013. u 12:02   |   opcije


i iz skoro pa ničega znaju nastati jako dobre stvari..
sve je u nama, da
zato treba okrenuti pilu...i gledati ko na kaj i kak reagira...reklo bi se govori najviše o sebi

Autor: ladonna2   |   03.04.2013. u 12:03   |   opcije


meija ...u cijeloj priči o ljubavi , vrlo važna komponenta je sex ))

Autor: vuklisicaa   |   03.04.2013. u 12:03   |   opcije


Zamišljaju šprancu, a sprdaju se s pjesnicima.
Zaista im dobra špranca.
Guše emocije, jer nisu sposobni dijeliti.
Ma koliko imali, ostat će siromašni.

Autor: perce   |   03.04.2013. u 12:03   |   opcije


meija:DD...čekaj...ovo je uvod...pa znaš da nemrem baš iz neba pa u rebra:PPP

Autor: ladonna2   |   03.04.2013. u 12:04   |   opcije


http://www.youtube.com/watch?v=59YKlP--PhU

Autor: roman10   |   03.04.2013. u 12:04   |   opcije


perce ...zavodiš me ..)))

Autor: vuklisicaa   |   03.04.2013. u 12:04   |   opcije


meij...i da, prvo gledamo u mjesec i zvijezde...a poslije ide skidaj gaće, dosta romantike:PPP
& dobro kaj ti je...ponašaš se ko muško:PPP
ili odma ili išta:PP

Autor: ladonna2   |   03.04.2013. u 12:05   |   opcije


Sviđa mi se tvoj bike :)

Autor: perce   |   03.04.2013. u 12:06   |   opcije


irelevantno ...ispravak u prvom kom. ....

Autor: vuklisicaa   |   03.04.2013. u 12:07   |   opcije


zaboravljamo nekaj bitno - podudarnost interesa, životnih vrijednosti, u dvoje
ako je njoj i njemu krajnji domet ljubavi stisnuti se ispod šupljeg kišobrana i jesti po putu do podstanarskog stana čips iz zajedničke vrećice.... ili imati 100 kvadrata viška stambenog prostora, brendiranu robu i poljubac u prolazu, sve ostalo je navažno, mjereno tuđim metrima

Autor: meija   |   03.04.2013. u 12:07   |   opcije


dono, čini mi se da je sad slijedeća tura "o seksu" :))
ljubav smo apsolvirali. ili ako nismo, bumo uskoro ;)

Autor: meija   |   03.04.2013. u 12:09   |   opcije


meija ..pa nismo ukalupljeni :)) različiti smo ( hvala bogu ) pa tako imamo i različite interese

Autor: vuklisicaa   |   03.04.2013. u 12:10   |   opcije


Tu se vraćamo na ono: Kaj buju drugi rekli?
Fuj
Rijetko koristim ružne riječi

Autor: perce   |   03.04.2013. u 12:10   |   opcije


meij ti stvarno misliš da je nečiji, ali stvarni a ne nametnuti (od okoline, mjera uspjeha i bla) imati 100m2 viška..mjerilo ljubavi??
ja nekako mislim da smo primarno svi tu nekako isti
e sad kaj je nekome važnije? imati sve to a nemati osjećaj da ti neko i ti nekome značiš skoro pa sve
mislim da je to samo lijepo zapakirana slika..

Autor: ladonna2   |   03.04.2013. u 12:11   |   opcije


Imati, ili biti
Erich Fromm

Autor: perce   |   03.04.2013. u 12:12   |   opcije


ja ne govorim iz tvoje perspektiva gledanja ..ni iz donine ,,,
nego iz svoje
ljubav je na prvom mjestu , a sve ostalo se iz ili u ljubavi lakše posloži

Autor: vuklisicaa   |   03.04.2013. u 12:12   |   opcije


mislim nije da bum ja sad rekla...čuj fuj ti je taj tvoj grijani bazen:PPP
ja se odvaljujem na mjesto ispod mosta
ali
mora i taj sa bazenom imati nekaj u sebi..
ebga, ne gledam čoveka kroz kvadraturu i bazen

Autor: ladonna2   |   03.04.2013. u 12:12   |   opcije


Kvadratura zna dobro pristajati mokrom bazenu, ak bazen nije prevelik za kvadraturu :)

Autor: perce   |   03.04.2013. u 12:15   |   opcije


stvar prilagođavanja..okolnostima..
mislim nije problem sa lovom.onda svašta možeš, naravno
ilakše je
al činjenica je da se masa njih pita
da li bi taj neko stvarno bio sa mnom a da nemam tu jahtu?
po tom rezonu svi bogati bi bili apsolutno sretni i voljeni i ne bi se ubijali opijali i svašta nešto

Autor: ladonna2   |   03.04.2013. u 12:15   |   opcije


dona ..jadan je onaj tko na taj način gleda čovjeka
ajmo mi vidjeti , :volimo li se ?
pa ćemo skupa graditi bazen , ili pak kupiti onaj iz pevca ,,ali bit će naš

Autor: vuklisicaa   |   03.04.2013. u 12:16   |   opcije


dono, životne stavove pobiremo odrastanjem. priznali to ili ne
ak je netko rođen sa srebnom žlicom u ustima, uglavnom nastavit će i dalje jesti s istim beštekom
nemojmo uzimati pojedine primjere kao pravilo koje anulira uopćeno mišljenje

uostalom, najuspješnije veze ipak su one gdje su oboje istih svjetonazora, socijalnog i inog statusa...ostalo može biti zanimljovo, ali kad-tad puca

Autor: meija   |   03.04.2013. u 12:17   |   opcije


http://www.youtube.com/watch?v=OIVOtyHBB1I

Autor: roman10   |   03.04.2013. u 12:18   |   opcije


uostalom...ovdje ne govorimo o 20 godina i početku života, rasta, stvaranja sa nekim, obitelji postignućima itsl.
jer si na početku života
govorimo o nama...o tobož izgrađenim ozbiljnim ljudima, koji su sve to prošli, pa ili imaju ili nemaju...i to je nebitno..opet pa napokon se mogu vratiti srcu i pitanjima srca

Autor: ladonna2   |   03.04.2013. u 12:18   |   opcije


i nije stvar uspjeha, nego je riječ o onome na kaj su ljudi naviknuli, prije nego ih amorova strela strefila u dupe ;)

Autor: meija   |   03.04.2013. u 12:18   |   opcije


slažem se..
ali nedostatak ajmo reć love...potiče kreativnost,ideje i sl.. zar ne?
i skucat će se, unatoč nečijim malim penzijama, ili kreditima ili nedostatkom posla..za upravo to...izlazak u kino..ili vučev bazen iz peveca..ak je već do bazena

Autor: ladonna2   |   03.04.2013. u 12:20   |   opcije


dono, kaj fakat misliš da je zanemarivo sve ono kaj nas je do ovih godina obilježavalo kao pojedince?
s 50 je to pinklec na leđima koji nosimo
ako smo njega svjesni, imamo itekako manje problema, nego da ignoriramo sve prethodno

čini mi se da problemi nastaju upravo u trenutku kad pokušavamo krenuti od nula, kao da ništa i nitko prije toga nije postojalo, a lupi nas prvom prilikom kad se popiknemo

Autor: meija   |   03.04.2013. u 12:21   |   opcije


tja ..meija
kako su se ljudi navikli , tako će se odviknuti radi nečega , ponajprije radi ljubavi
ako shvate de je u pitanju ljubav
samo razlikujmo zaljubljenost , od ljubavi

Autor: vuklisicaa   |   03.04.2013. u 12:22   |   opcije


Romane
Genijalno :)
I zadnju paru, dao bi za takvo veselje, usred bijede.

Autor: perce   |   03.04.2013. u 12:24   |   opcije


deca, fufljate...

šnita kruha podijeljena na pola može biti večera za nekog tko je štošta već proživio zajedno, ali kao početak...ne bu išlo...sorry kaj stalno lupam po ružičastom mjehuriću od sapunice ;)

Autor: meija   |   03.04.2013. u 12:25   |   opcije


meija ..želiš li reći da se ljubav ipak kupuje ?

Autor: vuklisicaa   |   03.04.2013. u 12:25   |   opcije


naravno da smo navikli..na nekaj...i to slaganje..pa uvijek je slaganje s stavovima, nečijim mozgom, osjećajima..ili??
no dobro ja recimo imam bazen..i kaj sad, moram tražiti tipa koji ima isti, veći..
a nikako mi ne odgovara samo neki koji bi eto došao na kupanje?
a zakaj?
ako je taj i pristojan i šarmantan i smijemo se i volimo se?
tu u tom segmentu mislim da se možemo vratiti na neki naš početak..pa da opet ili pak prvi puta biramo srcem..a ne mozgom.
jer kaj..pa moje je moje, njegovo je njegovo...čemu kompliciranje
dijelimo to kaj imamo i kolko imamo ako dijelimo, makar i samo vikendom, zar ne?

Autor: ladonna2   |   03.04.2013. u 12:26   |   opcije


dona ..veliki cmok :)))
dalje ne trebam komentirati

Autor: vuklisicaa   |   03.04.2013. u 12:27   |   opcije


meij...ne vjerujem da je na iskri zaista baš neko ko ima samo šnitu kruha..
dakle ima u friđu4 pečena jaja zar ne..i krišku sira..i paradajza..i eto i to je večerica..ili za izlet

Autor: ladonna2   |   03.04.2013. u 12:29   |   opcije


vratite se na moje prve komenare di pišem o podudarnosti životnih vrijednosti u dvoje kao osnovni preduvjet za uspjeti u dvoje
kvaka je u tome...ne u bazenu ;)

društvo, ma koliko god me puca rimantika, životno sam jako realna. kad stisnu problemi, ljubav ih nemre samo tak riješiti. ne konkretno

Autor: meija   |   03.04.2013. u 12:32   |   opcije


btw. ok ...buši ti te naše mjehuriće..:DD...ne velim
ali znaš, ja mislim ak si sa nekim počela od šnite kruha prije 20 godina, teško da buš opet sa istim nakon 20 počela od istoga, jer se sakupilo i prekoviše toga, pa je ta kriška..a opet od početka itekako začinjena gorčinom, ljutnjom, optužbom i sumnjom..eto to je meni utopija, da s nekim možeš dva puta od kriške
manja nego da sam sad s nekim koji eto sada ima samo krišku

Autor: ladonna2   |   03.04.2013. u 12:34   |   opcije


volim dobre ćevape, jel to ljubav

Autor: krelec   |   03.04.2013. u 12:35   |   opcije


nisam tolka romantičarka..ali govorim o vezama, sada, ovdje, u ovim godinama, opet..zašto ih zazivaju, a nema

Autor: ladonna2   |   03.04.2013. u 12:36   |   opcije


dono, aj konkretno pitanje, kad već spominješ iskru:
frajer je npr. nezaposlen, 3 godine na burzi. živi s burazom i njegovom familijom jer nema za režije. ima 53 godine
kakve ima šanse kod tebe?
ćeš mu dati priliku?

karikiram
pišem o realnim problemima koje ljubav nemre riješiti

Autor: meija   |   03.04.2013. u 12:36   |   opcije


mei
S novcima je puno lakše
Istina
Utoliko me više začuđuje količina gorčine, kod onih, koji imaju novaca

Autor: perce   |   03.04.2013. u 12:36   |   opcije


volim meiju kad umjesto mene buši ružičaste balončeke..

samo ću vas podsjetiti na nešto: žena koja ima novaca i mijenja muškarce je: žena koja zna što hoće, ako nema novaca onda je lakog morala.

slično je i sa obrazovanjem.. sa mjestom života i slično.

uda li se siromašna za dobrostojećeg, bez obzira koliko on zgodan bio- trpaju je pod sponzorušu- a njegovi pod sirotinju..

ljubav sama po sebi nije lagana. teško je izbalansirati da bi se ljubav održala.

Autor: pognioci   |   03.04.2013. u 12:37   |   opcije


nastavak...
ali ako ste u vezi i ljubav vas grli, pregrmit ćete zajedno to kaj je ostal bez posla....zrentat manji stan i nekak premostiti probleme

kužiš?

o tome kuckam tu

Autor: meija   |   03.04.2013. u 12:39   |   opcije


mislim da ako ima kvalitete koje meni trebaju..dakle podudarnost u stavovima...imao bi šanse...
ne očekujem da me izvodi, već bi ja pripremila vikend večericu, ali recimo da očekujem da nađe sitni fuš..da si može kupiti cigarete ak mu trebaju ili da si može kupiti kartu za kino za sebe, ja ću ponekad nama ili ja samo svoju
na barbados ga ne budem vodila..sorry to ne
ali ako se trsi..i vidiš da se trsi, da

Autor: ladonna2   |   03.04.2013. u 12:40   |   opcije


(pogni, pa kaj nisi ti ja i obrnuto? :)))

Autor: meija   |   03.04.2013. u 12:40   |   opcije


pogni ...jebe se meni ako netko od mojih govori da si ti sirotinja
ti si osoba koju ja volim ...halooooo
kak vama neke stvari nisu jasne ????
meija ..pitanje doni , koje si postavila ....da si postavila meni , rekao bih : naravno

Autor: vuklisicaa   |   03.04.2013. u 12:41   |   opcije


dono, puno "ako" u komentaru ;)

Autor: meija   |   03.04.2013. u 12:41   |   opcije


Ja bi radije na Kubu, ili još bolje, Jamaicu :)

Autor: perce   |   03.04.2013. u 12:43   |   opcije


želim samo reći...zar vi zaista živite reklame..pa svi imate viška kvadrata i bijesne aute i vikse i ne znam kaj?
jeste čuli da je kriza, da su ljudi bez posla, jako pametni i svašta..ali eto nema
stan je ostavil deci i bivšoj..ima jedva za alimentaciju..kaj sad sa takvima?
oni su škart? za leć i umrijeti?
njima je život stao
ne smiju ništa očekivati?

Autor: ladonna2   |   03.04.2013. u 12:43   |   opcije


Počelo je biti konstruktivno

Autor: perce   |   03.04.2013. u 12:45   |   opcije


a ako ima nekaj svoje..a baš smo uprli i moramo da budemo skupa 24/7...onda neka iznajmi taj stan, dođe k meni, i neka mu je to dio prihoda koje će davati za zajednički život...

Autor: ladonna2   |   03.04.2013. u 12:47   |   opcije


meija..tih "ako" ima, da..ali zamišljamo situacije, zar ne?

Autor: ladonna2   |   03.04.2013. u 12:48   |   opcije


vuče, ajde da dalje crtam
dakle, ona je nezaposlena...i nema na vidiku nikakav posao, na žalost
si siguran da joj neće biti neugodno kad te bude trebala žicati lovu za svoje osnovne potrebe?

ljudi, i u ljubavi moramo biti na neki način egal!
zvuči kao komercijala, trgovina, ali tak je

Autor: meija   |   03.04.2013. u 12:50   |   opcije


ja priznajem da sam pravocrtna
priznajem da sam uvijek tražila muškarca koji će mi u životu pomoći, ako već ne pomogne, da mi ne odmaže.

Meni muškarac mora biti muškarac, ja moram biti žena u toj vezi, što bi značilo da mora biti jači od mene i svojevrsni vođa čopora (kojeg ću ja usmjeravati, al..:)))))

Stvarno sam ponekad zahrdana..

samim tim se čudim što sam ja uparena, a vi svi veliki tolerantni romantici niste. a otvoreni ste za ljubav.

u čemu je kvaka???

Autor: pognioci   |   03.04.2013. u 12:50   |   opcije


dono, ne znači da ljudi ne uspijevaju i kad ih stisnu problemi
ali priznat ćeš, mnogo teše...ili uz puno truda s obje strane

tko od nas, ruku na srce, ima vremena, volje, želje...etc....čekati, trpiti, žrtvovati se?
i nemoj odgovoriti u svoje ime, nego kao većina kako razmišlja

Autor: meija   |   03.04.2013. u 12:52   |   opcije


meija ..siguran sam , jer ja ću se svojski truditi da ona zna : to su naši novci a ne moji

Autor: vuklisicaa   |   03.04.2013. u 12:53   |   opcije


(ladonna, ne živim reklame...ali mi je muka u želucu kad u jutro gledam da je za volanom 2/3 žena koje voze na posao. gdje su zaposleni muškarci?? a stopa nasilja se povećava. ošlo sve u klinac krasan. ne želim da muškarac živi na mojem, ukoliko nema i svoje. i točka.

Autor: pognioci   |   03.04.2013. u 12:53   |   opcije


meij dušo delala sam svašta..kancelarija, švercala, konobarila, čistila...
no ako je neko onak
ležim i sve je nikam, sve je koma i sve je za q....onda je to depresija a ne trganje i trud i mar..
ne vjerujem da ću ikada doći u situaciju da žicam za osnvno, nikada nisam, pa vljada ni neću

Autor: ladonna2   |   03.04.2013. u 12:53   |   opcije


a daj vuče...kaj misliš da bu bila jako happy kad bu sa 100 tvojih kuna ošla kupiti uloške i nove gaće?
stavi se u njenu poziciju, realne žene koja je u svojim sranjima i nemre se iz njih maknuti...i nije joj svejedno
kaj misliš da se to ne bu reflektiralo na vas?

Autor: meija   |   03.04.2013. u 12:55   |   opcije


ti ladonna nećeš žicati za osnovno..

ima ovdje more muškaraca koji bez kompleksa žicaju, jer za to što nemaju krive i bivšu ženu i djecu i politiku i društvo.
takvih nađeš da ne trepneš.

Autor: pognioci   |   03.04.2013. u 12:55   |   opcije


ok..meij...taj tvoj frend.burza i bla...jel nemre imat "ljuvbav" na iskri..pa vikend sa tom nekom, pa onda svako sebi?
niti to?
nije vrijedan?ne zaslužuje? kaj?

Autor: ladonna2   |   03.04.2013. u 12:55   |   opcije


meija i pogni ..tu svatko govori u svoje ime , a ne u ime večine
pogni to je tvoje mišljenje ...to si ti ....
nismo svi isti

Autor: vuklisicaa   |   03.04.2013. u 12:56   |   opcije


Sve, dok ćete zamišljati, nećete pronać odgovore.
Oni su u nama.
Izađu po potrebi.
Ovako možete samo pothranjivati svoje altruističke stavove.
Nije ni to loše.
Umiruje savjest.
Govori nam: Nisam ja loš.
Ne zavidim vam.
Vi ste još dobri.
Ostanite to.
Zaslužili ste.
Ko je meni kriv, što moram paziti na sve.
Osim, mene samog.
Činit ću to i dalje i nastojat održat sretno okružje.
Zasada uspijevam

Autor: perce   |   03.04.2013. u 12:58   |   opcije


meija ..dušo draga
ako nemaš ništa i lošoj si situaciji ...a živimo skupa
zato imaš mene koji te voli i to zna..shvaća ...
i imamo zajedničke pare ...koji dio nije jasan ???

Autor: vuklisicaa   |   03.04.2013. u 13:00   |   opcije


koja od nas nema krcate ormare?
i da to nije i dalje nosivo?
ok nije moda, ali je nsivoi pristojno izgleda
za silu je vrag muhe jel
zar ne'
prilagoditi se situaciji
to je ono glavno
s novcima znam i ja:)))
ok slažem se..problemi računa, režija i sl...su grozni
međutim ja tvrdim da je lakše u dvoje
ak niš drugo skuha ti ćoravi gulaš(krumpir gulaš) kad se vratiš sa čišćenja štengi u ulazima
ili kad se on vrati sa fuša

Autor: ladonna2   |   03.04.2013. u 13:00   |   opcije


vučko, mogli bi mi sada o tome što je ljubav.

ljubav je kad ja radim ko konjina da bih nekome koga volim mogla omogučiti ono što mu treba.
a radila sam u životu svašta
i prostituirala bih se- da je trebalo za hranu mom djetetu.

meni je to ljubav.

meni je ljubav kad moja bolja polovica radi ko konjina da bi nam djeca imala. ne mora mi pjevati pjesmice. dovoljno je da me pogleda.

ljubav nije samo seks, nije samo držanje za rukice, ljubav je kusanje govana radi onog kog voliš, a taj drugi treba razmišljati isto tako.
ili barem to cijeniti.

Autor: pognioci   |   03.04.2013. u 13:03   |   opcije


sorry ja ne znam nikoga...
da mu je ostala stančuga, viksa i super auto
a da se rastao i da redovno plaća alimentaciju
jer jednostavno nisu ni prije imali ne znam kaj
dakle taj neko poprilično skromno , ali sam, po nekim mjerilima živi
ali živi
kaj sa tim ljudima
oni nisu za ljubav?
škart su za vezu?

Autor: ladonna2   |   03.04.2013. u 13:04   |   opcije


dono, lik je izmišljen, ali i da nije, naša je stvarnost
fuck je jedno, tak mi izgleda primjer iz tvog komentara

ljubav traži zajedničko ulaganje u nešto, u zajedničkom vremenu. sve ostalo je idimi-dođimi kombinacija

Autor: meija   |   03.04.2013. u 13:05   |   opcije


meija ..dušo draga
ako nemaš ništa i lošoj si situaciji ...a živimo skupa
zato imaš mene koji te voli i to zna..shvaća ...
i imamo zajedničke pare ...koji dio nije jasan ???

Autor: vuklisicaa | 03.04.2013. u 13:00 | opcije

vučko, hoćeš mene odmah??
lijepa sam ti, pametna sam, dobra sam, seksati se znam..
i odlazim s posla..da ga nikad više ne moram gledati..blak...
(dopada mi se ovo sa zajedničkim parama.. tvoje su zajedničke, a moje su moje :))

Autor: pognioci   |   03.04.2013. u 13:06   |   opcije


vuče, i koliko bi to trajalo?

(statistički podaci koji govore o razlozima za rastavu: ne, nisu preljubi....lova je!)

Autor: meija   |   03.04.2013. u 13:07   |   opcije


(pogni, di se guraš!....vučko piše meni :))

Autor: meija   |   03.04.2013. u 13:09   |   opcije


pogni ..idemo li u neke krajnosti ?
govorimo o normalnim okolnostima ?
zar ja trebam raditi ko konjina a ti doma ležati , lakirati nokte i kafenisati cijeli dan sa frendicama ?
daj molim te ..uvijek ideš u neku krajnost , budi malo racionalna
potpisujem svaki do sada ladonim komentar ...

Autor: vuklisicaa   |   03.04.2013. u 13:09   |   opcije


U strahu od srarosti, ostarimo prebrzo.
Kad si mlad, nije ti problem potrošiti zadnji novčić na zadovoljstvo.
Zato ga je, s godinama, sve manje.
Mislim na zadovoljstvo :)

Autor: perce   |   03.04.2013. u 13:10   |   opcije


hmmm a i to delati ko konjina...
čemu zakaj
zar nije dovoljno samo delati, pa da osim ko konj imaš i za ok skroman život
ko konjina mi se neda delati ako to znači da moram onda imati ganz neue auto, bazen i svašta..to mi ne treba..treba mi ustvari normalan skroman život..uz ili sa nekim..
pa da ga živim(o) ali i da idem ponekad van, na koncert, na izlet...ništa bajno sjajno, ali da, eto mogu
ne želim raditi ko konjina
da bi si ubola (pre()skupe cipele, i održavala standard koji mi u osnovi ne treba, a zbog drugih

Autor: ladonna2   |   03.04.2013. u 13:11   |   opcije


vučko, ako nemam posao, moram biti lijepa i lakirati nokte. barem neka korist od mene.

pričamo o kombinaciji da ja ne mogu naći posao, a ti ga imaš. ili ga MORAŠ imati, ukoliko sam i ja nezaposlena.

opet se vrtimo u krug oko nečega što znaju i mala djeca

barem jedan mora biti zaposlen

Autor: pognioci   |   03.04.2013. u 13:12   |   opcije


e ..bem ti ...izgleda da sam ja tu budala :)))
nek sam ..ja tako funkcioniram
vjerujem u ljubav dvoje dvoje
i šlus ....

Autor: vuklisicaa   |   03.04.2013. u 13:13   |   opcije


ladonna, aj se spusti na zemlju.

kolike su plaće danas i koliko je potrebno za normalan život.
Ovdje se uvijek priča o bijesnim autima, vikendicama i koječemu
a večina nas živi od prvog do prvog. Uživamo ukoliko pokrijemo mjesec..

ja sam 2012 imala 8 svadbi u bliskoj rodbini i prijateljima (na neke smo išli svi četvero) i dvoje djece se rodilo u široj obitelji. I jean sprovod u obitelji, Jebote, samo sam radila za svadbe i djecu i sprovode.
a i to je život..

Autor: pognioci   |   03.04.2013. u 13:17   |   opcije


pogni . pa naravno da netko mora biti zaposlen
ali ako ja mogu dovoljno zaraditi za oboje , za normalan život
u čemu je problem
zapravo ..ti mene zajebavaš ...vidim ...

Autor: vuklisicaa   |   03.04.2013. u 13:18   |   opcije


Curke
Preporučujem vam jedan stari film.
I žene mogu biti jako požrtvovne.
"Irma la Douce"
Nesretno je njihovo zanimanje, ali namjere su bitne.

Autor: perce   |   03.04.2013. u 13:19   |   opcije


(sprovod, bez grobnice naravno.. samo ono najnormalnije s karminama preko 2 soma ojra)

Autor: pognioci   |   03.04.2013. u 13:19   |   opcije


imala sam auto do prošle godine kad mi je trebao, pa sam ga prodala jer sam skužila da mi ne treba, više za posao
da mi je preskup i sl..jer sam u gradu, jer idem na dolac tramom, jer bi morala platiti 20 kuna da ga sparkam, i to ako, da opet do njega vučem namirnice..e pa nedam im 20 kuna da bi tobož meni bilo ok kaj ga imam a ne koristim onoliko koliko bi bilo imati njega isplativo

Autor: ladonna2   |   03.04.2013. u 13:20   |   opcije


pogni ..koliko ja vidim iz komentara , dona je na zemlji i potpuno mi je jasno o čemu govori
a ti ili ne kužiš ili repliciraš samo radi reda :)

Autor: vuklisicaa   |   03.04.2013. u 13:20   |   opcije


ne vučko, ja tebe ne zajebajem

ti zajebaješ mene..

a ladonna trpa seks pod ljubav (skupa smo..pa svaki sebi doma), pa.....

Autor: pognioci   |   03.04.2013. u 13:21   |   opcije


prihvatiti treba ono što volite, a ne neku sliku o sebi, njemu, zajedničku kakva bi trebala biti
sve ostalo je čista računica...a slijedom toga ide razočarenje…

lijepo si napisala, dirnut sam, hvala. :)))))) u par rečenica sukus

Isto to vrijedi na suprotnoj strani od kriterija do želja. Najgore je to da to radimo radi drugih a ne radi sebe. Nedostatak vjere u sebe i osobu koju volimo. Ispada da volimo radi drugih.
Težnja za savršenim je total neiskrena jer vjerojatno nismo zadovoljni sobom i nesavršeni.
Tražiti od drugog da bude savršen radi drugih, a mi nesavršeni?
Ako se rodi ljubav, hebe nam se što će netko drugi misliti ili komentirati. Važni smo mi!

Autor: budvar   |   03.04.2013. u 13:21   |   opcije


želim reći da se potrebe mogu svesti na normalu ako se želi..i ako se razmišlja...
i da, sada kad nemam auto opet nemam više love..ali stvar je principa i racionalizacije
i ne nije mi muka prati suđe na ruke, jer ga nemam toliko da mi treba mašina,
i ne nemam dvokrilni friđ..jer mi ne treba toliki , ni toliko skup..i bla

Autor: ladonna2   |   03.04.2013. u 13:23   |   opcije


pogni ..bem ti ..znaš ....
ja čitam komentare koje sada piše , i temu o kojoj se sad govori
što je dona jučer pisala ...ne znam
komentiramo ovaj današnji blog

Autor: vuklisicaa   |   03.04.2013. u 13:24   |   opcije


vučko, a stvarno hodate po oblacima
svi pričaju o velikim ljubavima
a ne jednom je ovdje na blogu bilo sprdanje sa onima koji dođu na kavu i "zaborave novčanik" i slično..

ja barem na glas kažem..

a vi zamotate u celofan,.

nekoliko puta sa ovdje dala oglas da tražim sponzora..na kraju je ispalo da bih ja te sponzore morala sponzorirati.

ti vučko nemaš djecu
ja imam djecu
ja neću financirate neke muškarce uz put.. i to uzimati svojoj djeci

i to je moj stav.

muškarac mora raditi.. može se dogoditi da ostane bez posla.. i to je sve za ljude, ali mora gledati da radi bilo što..

muškarac bez posla gubi samopoštovanje...bi bla...bla...

Autor: pognioci   |   03.04.2013. u 13:25   |   opcije


i ne, nemam bazen..ni saunu....nemam čak ni golden amex..nego običnu visu i ...tak da eto po iskričarskim kriterijima ja nisam za iskru:PPP

Autor: ladonna2   |   03.04.2013. u 13:25   |   opcije


imam samo jednu debitnu i to bez dozvoljenog minusa :)))

Autor: pognioci   |   03.04.2013. u 13:28   |   opcije


Dobro :)
Nemate, ko ni ja.
Di je onda nestala tema?

Autor: perce   |   03.04.2013. u 13:29   |   opcije


pogni slažem se ...muškarac mora raditi
slažem se i sa time da ne treba nikome biti sponzor
ali se slažem i sa svojim stavom da ako mogu zarađivati za oboje ...zarađivat ću
i to će biti naši novci ..ne moji ....naši
zapravo , ja opet to govorim iz svog iskustva

Autor: vuklisicaa   |   03.04.2013. u 13:29   |   opcije


Materijalisti iskričarski. (ili sam pobrkao teme pa sad ne znam o čemu pišete)

Nemam ništ, ali ako pozovem na kavu platiti ću je makar je ja ne pio danima poslije.
Naravno da ću to dati pozvanoj na znanje i objasniti svoju situaciju.
Nije se još našla koja je meni platila. Radije ne idem.

Pa koja voli neka izvoli.

Autor: budvar   |   03.04.2013. u 13:31   |   opcije


Najviše me na ovoj iskrici smeta zavaravanje.

SVI koji žele malo ozbiljniji kontakt s nekim, prije nego što pitaju za sise pitaju gdje tko radi, s kim i gdje živi, koje mu je obrazovanje i slično. Ono, gdje i što radi im je najbitnije.
Ne zato što su ljudi snobovi ili slično, nego što im je to nešto što definira onu drugu stranu.

I kad čitam ovdje da je ljubav najbitnije, ona je to stvarno zavaravanje.

Jer sam nekoliko godina bila ovdje na iskrici sa zanimanjem: čistačica

vjerujte mi da mi baš NITKO kome sam napisala da sam čistačica nije odgovorio pozitivno natrag. čak sam bila i tema bloga u smislu da je neškolovanost pokazatelj....bla...bla..

Za dobro se poseksati dosta je da sam "plavuša",ali za nešto više od toga..bitno je i više od toga..

Autor: pognioci   |   03.04.2013. u 13:33   |   opcije


da malo budem dosljedna :)

...pogledao ju je. poljubili su se. zaljubljeni nisu ni osjetili da su im noge mokre. kad se vrate doma, nekaj će napraviti na brzaka za klopu.
sakrit će kao i prošli put opomene za struju i plin. možda ipak upali razgovor za posao, pa će platiti zaostatke.
ma, ko ih jebe. bitno da se oni vole...

idući tjedan su romantično sjedili obasani plamenom svijeće, zagrljeni ljubavlju koja ih je uz hladne radijatore grijala

idući mjesec bilo je - jebote, nemrem više ovako...

Autor: meija   |   03.04.2013. u 13:33   |   opcije


(sad sam tek postala svjesna koloiko je ovaj zapis savršen PR za "voljeli su se do kraja života" ;)

Autor: meija   |   03.04.2013. u 13:36   |   opcije


meija :)))))

Autor: pognioci   |   03.04.2013. u 13:36   |   opcije


(ja godinama na iskrici tražim sponzora, a skromna sam..i ne mogu ga naći..šmrc)

Autor: pognioci   |   03.04.2013. u 13:37   |   opcije


ehhhh ok karikirate...međutim upravo to...ne treba se predavati, ali ne treba ni očajavati
sutra je novi dan, prilagodimo se, kaj je to tolko teško, nemoguće?
svojoj situaciji, općoj situaciji i sl.
znam i previše onih kaj su dužni ali jako dobro održavaju vanjski izgled ..jao kako mi ide..a kad zagrebeš...užas..e pa sorry..onda bi radije da mi ko kak veli perce...kaže..nemam, trenutna situacija je takva, ebga
nego da glumata da ima..a švorc da boli glava
takvi filistri lažu sve, ali najviše sebe

Autor: ladonna2   |   03.04.2013. u 13:38   |   opcije


i vučko
u obitelji se svašta može dogoditi..od trajnih bolesti, ostanka bez posla i svega.. i to je normalno. ali to nije normalno kad tek nekog upoznaješ.

bio bi lud od sreće da ti neka napiše: volim te..al sam u dugovima do grla.

kad smo kod toga, bio je brak na iskrici i raspao se brak na iskrici..a i jedan i drugi su onog drugo potegnuli financijski unatrag da je to prestrašno..vjerojatno se godinama neće oporaviti..

Autor: pognioci   |   03.04.2013. u 13:40   |   opcije


i ne znam baš nikoga da je lezilebović doslovno..i da žicari..ebga
valda mi je "milje" tih nekih negdje onak osrednji

Autor: ladonna2   |   03.04.2013. u 13:40   |   opcije


a sad ja jurim
ne da delam ko konj, nego samo delam:))
off

Autor: ladonna2   |   03.04.2013. u 13:41   |   opcije


pogni.. imaš kavu, dužan sam ti još za futavce :)

Autor: budvar   |   03.04.2013. u 13:42   |   opcije


Jedna od boljih rasprava ovdje.
Da ih je barem više.

Autor: perce   |   03.04.2013. u 13:43   |   opcije


prce.. nadam se da ne boli glava od jučer. Dobro smo se uvaljali :))))

Autor: budvar   |   03.04.2013. u 13:44   |   opcije


Bud
Ono jučer
To su samo curke zabrijale u nedostatku provokacija.
Volim popit, ali ne i bit pijan :)
Vidim, i ti si sasvim ok danas.

Autor: perce   |   03.04.2013. u 13:46   |   opcije


ma ovak, slažem se da je ljubav, LJUBAV!
ali da bi nekoga zavoljeli i s njim kusali zajednička govna, da prostite, treba vrijeme. trebaju se ljudi upoznati i ispod kože. a za to treba opet vremena
i kad se to posloži, problemi se rješavaju u dvoje. ili bi tako trebalo biti

ali budite realni, rijetko tko će i od vas odma prihvatiti na svoja leđa tuđe probleme, a da vam se osoba nije podvukla pod kožu. u toj fazi se ipak razmišlja malo dalje od svog nosa. ili nosa onog tko je uz nas

sve ostalo dođe kasnije
ili ne dođe

i zato mi ružičasti balončeki na pašu ... puf!

:)

Autor: meija   |   03.04.2013. u 13:47   |   opcije


mei
Ko ne riskira, niti ne profitira.
Niko nikog ne tera na robovanje.
Probaš pa vidiš.
Ak ti ne paše, odeš.
Samo pričati, a ne probati, svojevrsna je izdaja sebe.
Kako saznati da je dobro.
To mi objasni

Autor: perce   |   03.04.2013. u 13:52   |   opcije


perc...jesam, dobar sam kao i svaki dan. Nemam traume, glavobolju, žgaravicu......

Autor: budvar   |   03.04.2013. u 13:53   |   opcije


Jedna me jučer pitala za sve.
Zube, mobitel, kartice, zdrastveni karton....
Čudo toga.
Stvarno romantično, erotično, senzualno toplo i ljudski :)
Zekali smo se, ustvari.
Ali, u svakoj je zajebanciji, pola istine.

Autor: perce   |   03.04.2013. u 13:56   |   opcije


Bud
Odličan temelj za nove pobjede :)
Živio

Autor: perce   |   03.04.2013. u 13:57   |   opcije


ma miša mu, perce :)
ja ću zbog ljubavi napraviti sve. SVE! to kaj mi bu poslije žal, kad mi dođe iz dupeta u glavu, druga je priča....
pišem uopćeno.
pišem o realnim situacijama
ne o sebi
ne o tebi

ni ti ni ja nismo primjer koji može biti pravilo ponašanja
da većina razmišlja kao ti, vuk, dona....svima nama bi iz riti rasle tratinčice ;)

kužiš di smo zapeli?

Autor: meija   |   03.04.2013. u 13:58   |   opcije


si je i ti pital kontra, npr. za nalaz pap-a testa i briseva? :P

Autor: meija   |   03.04.2013. u 13:59   |   opcije


Kužim dušo
Smijem li tako?
Vidim da je popularno :)
Meni nikad nije bilo žal, onog kaj sam iskusio (makar bilo i loše), već onog što sam propustio, a nudilo se.
Svako je iskustvo dragocjeno.

Autor: perce   |   03.04.2013. u 14:02   |   opcije


Naravno da nisam.
Nije to moj nivo.

Autor: perce   |   03.04.2013. u 14:03   |   opcije


pitanja opće nisu neozbiljna.
Time prevalimo više od pola posla.....

Autor: budvar   |   03.04.2013. u 14:03   |   opcije


perce, pa ti si dugo na iskrici
kako da te nijedna nije zahaklala???

Autor: pognioci   |   03.04.2013. u 14:05   |   opcije


i tak..lijepo se ispričasmo
zbog ovakvih dana na blogu, i dalje volim blog ;)

čitamo se..ugodan ostatak dana..mah-mah :)

Autor: meija   |   03.04.2013. u 14:07   |   opcije


Ko veli, da nije?
Bilo je zaista dobrih.
Ali ne, dovoljno.
Nekima, ni ja nisam bio dovoljno dobar.
Mogu živjet s time.
Tražimo dok ne nađemo :)
Samo bumo tak, i našli

Autor: perce   |   03.04.2013. u 14:08   |   opcije


mah mah

Autor: perce   |   03.04.2013. u 14:11   |   opcije


Lad,,, ovo je po tvom „ajde da ja velim koju“
što tek kad progovoriš ako je ovo tek koja?

Autor: budvar   |   03.04.2013. u 14:41   |   opcije


ma ovak, slažem se da je ljubav, LJUBAV!
ali da bi nekoga zavoljeli i s njim kusali zajednička govna, da prostite, treba vrijeme. trebaju se ljudi upoznati i ispod kože. a za to treba opet vremena
i kad se to posloži, problemi se rješavaju u dvoje. ili bi tako trebalo biti

ali budite realni, rijetko tko će i od vas odma prihvatiti na svoja leđa tuđe probleme, a da vam se osoba nije podvukla pod kožu. u toj fazi se ipak razmišlja malo dalje od svog nosa. ili nosa onog tko je uz nas

sve ostalo dođe kasnije
ili ne dođe

i zato mi ružičasti balončeki na pašu ... puf!

:)

Autor: meija | 03.04.2013. u 13:47 | opcije



meija ..pa to se valjda porazumijeva
nisam ni ja mislio drugačije

Autor: vuklisicaa   |   03.04.2013. u 14:48   |   opcije


Dodaj komentar