Žene

lude, nerazumne, očajne, zaljubljene, razočarane, ostavljene, izgubljene
same
i svaka se kune da je dala ama baš sve od sebe da to, taj njihov brak ,sa tim nekim,
a njim ,opstane i ostane, što zbog sebe, što zbog djece, ali najviše zbog njih dvoje,
jer one ih i dalje vole
a taj jedan,
ima mlađu i dijete s tom drugom, a doma, natrag, dolazi samo svaki dan na ručak
koji mu ona skuha, i dok on jede ona ga gleda i nada se da će se vratiti, a sve ostalo iz tog drugog paralelnog života, pobrisati, zanijekati, čudom nestati
a taj drugi
vara je već godinama, s nekima drugima, a kad ga se nešto pita, poriče, laže i viče,
u zadnje vrijeme kad ga suoči sa sms porukama, ponekad je tuče
i ona ga ne može očima vidjeti, pa je otišla, sa dvije vrećice i stvarima
ali svejedno čeka da je on nazove, da je nagovori da se vrati, da popričaju, da on pokaže kajanje, zatraži oprost, ponudi objašnjenje uz izvinjenje

i ni jednu nije smetalo ni zanimalo ništa,
ni kad se koji sa posla vraća, ni kolka mu je plaća,
ni svađe, ni mučna šutnja
smeta ih ta laž
poniženje
odustajanje

05.06.2013. u 9:58   |   Editirano: 05.06.2013. u 10:00   |   Prijavi nepoćudni blog   |   Dodaj komentar

ladona, dali su to pricice iz vlastitog iskustva,ne slazem se bas iznimke postoje...

Autor: darling03   |   05.06.2013. u 10:04   |   opcije


s čime se ne slažeš?

Autor: ladonna2   |   05.06.2013. u 10:06   |   opcije


uvijek reagiramo na ono kaj ego zadere

Autor: meija   |   05.06.2013. u 10:09   |   opcije


gledaj ima, bilo je, dobrih brakova, veza zato ne gledam sve tako crno, kad je zena samostalna puno joj je lakse
i u danasnje vrijeme pravi muskarci znaju to cijeniti....

Autor: darling03   |   05.06.2013. u 10:11   |   opcije


dona....ne može se reći, da je žena ovdje žrtva.
Nitko je ne prisiljava, da ostane uz ovakvog majmuna. Što se ona više trudi, on je sigurniji da u njoj ima "mamicu".
Jer, muškarci, želimo mi to priznati ili ne, iz maminih ruku, prelaze u ženine. (čast iznimkama). A mi imamo majčinski instikt i uvijek se želimo o nekome brinuti.
Ne megu ja, nekoga voljeti, ako me tuće, vara, ne dolazi kući, laže i sl. i reći da je to zbog djece. To je laž. A ako žena ima imalo samopouzdanja, treba napustiti takvog muškarca, već kod prve greške. Jer vuk, dlaku mijenja, ali čud nikada.

Autor: vrbica   |   05.06.2013. u 10:12   |   opcije


vis ladona da izbjegnem takve sukobe rajsi sam sama...pa tko bi jos danas dobrostojecu udovicu.....haha bez dlake na jeziku

Autor: darling03   |   05.06.2013. u 10:13   |   opcije


@darlig, ma pa naravno, znam da ima..ali eto ova dva slučaja su..khm

Autor: ladonna2   |   05.06.2013. u 10:13   |   opcije


meija svejedno, tužne su to priče

Autor: ladonna2   |   05.06.2013. u 10:16   |   opcije


haha vrbice umirem od smijeha kako si puna starih poslovica...bravooooooo

Autor: darling03   |   05.06.2013. u 10:16   |   opcije


ej curke, nemojte na prvu osuđivati žene zbog njihovog izbora da ostanu u takvoj vezi/braku. ste sigurne da je to njihov izbor, čiste svijesti?

Autor: meija   |   05.06.2013. u 10:17   |   opcije


vrbi znam..okolnosti su takve kakve jesu..napravile su ili nisu to što jesu
lako pametovat kaj se veli
a kud sad?

Autor: ladonna2   |   05.06.2013. u 10:17   |   opcije


dono, što sam starija, lakše razumijem ljude. žene. iako puno puta nekaj ne bih, ostavljam prostora da samu sebe demantiram
život nije ravna ploča

Autor: meija   |   05.06.2013. u 10:18   |   opcije


ma neke tužne priče oko mene..pa slušam

Autor: ladonna2   |   05.06.2013. u 10:18   |   opcije


obje su u jednom momentu pustile posao, jer su bile "potrebnije" doma:((

Autor: ladonna2   |   05.06.2013. u 10:23   |   opcije


dona, svaka žena ima izbora. Ako ne radi, prvo treba naći posao. Ako treba, može i čistiti stepenice ili neki kafić. Socijano joj neće puno pomoći, ali to joj je prva stanica. Imam prijateljicu, koja je sve to prošla. Ipak se izvukla, sa dvoje djece i danas je sretna i zadovoljna. Znam da treba imati hrabrosti za sve to napraviti, ali puno pomaže, ako imaš dobru prijateljicu ii frendove. Makar moralno pomaže.

Autor: vrbica   |   05.06.2013. u 10:23   |   opcije


vrbi, prvo se treba emotivno posložiti. bez toga ne ide niš ni korak naprijed

Autor: meija   |   05.06.2013. u 10:25   |   opcije


a prije toga, emotivnog preslagivanja, treba to poželjeti!

Autor: meija   |   05.06.2013. u 10:26   |   opcije


vrbi..
n da, vjerujem da je izvjesni šok,
i slažem se, treba se iskobeljati iz te zavrzlame
da situacija eknomska ne pomaže.. posao, lova sl...

Autor: ladonna2   |   05.06.2013. u 10:27   |   opcije


al fakat ispadne teško

Autor: ladonna2   |   05.06.2013. u 10:27   |   opcije


e, a prije svega...treba shvatiti da ima problem koji se neće samo tako riješiti, prvo sama sa sobom, a onda sasvime oko sebe

Autor: meija   |   05.06.2013. u 10:28   |   opcije


meija...da...ali to zavisi od karaktera žene. Kaže, da ja ne bih mogla leći u krevet sa muškrcem koji me je prije toga istuko. Svaka čast ljubavi i zaljubljenosti, ali ljubav, kod mene, prestaje istog momenta. Ne zbog boli koje bih eventualno pretrpila, već zbog povrijeđenog dostojanstva, ponosa.
Uvijek sam tvrdila, da muškarci sa slabim komunikacijskim vrijednostima, pribjegavaju šakama. Znaći, ako me ne možeš potući riječima, možeš šakama. Malo sutra.

Autor: vrbica   |   05.06.2013. u 10:28   |   opcije


ladonna, neodlucna zena ili istrajna pronaci ce 101 razlog da ostane u takvom braku...zato ih ne zalim previse...

Autor: darling03   |   05.06.2013. u 10:29   |   opcije


i to kaj vrbi veli..teško...ali nismo svi isti..ispada da nismo
al kaj je najveći štos zbilja je teško danas početi ispočetka..a sama
i ak si do sada uvijek bio za "zajedništvo"

Autor: ladonna2   |   05.06.2013. u 10:31   |   opcije


Žene jesu slabiji spol po jakosti....ali trebale bi znati da su jače u snalaženju i nemogućim situacijama. Kao što postoji majčinski instikt, postoji i onaj za opstojnosti. A kod svake žene čući taj osjećaj, samo ga treba pokrenuti.

Autor: vrbica   |   05.06.2013. u 10:31   |   opcije


jedna ne bi "nikada" nešto kaj je nekome drugome..za stisnuti zube i pregrmjeti

Autor: ladonna2   |   05.06.2013. u 10:32   |   opcije


ma ok vrbi, ali nemojmo uvijek gledati ljude iz svojih cipela.
znam da je teško prihvatiti bilo kaj kaj je oprečno našem razmišljanju, ponašanju, ali.....prije ćemo nekom pomoći, ako našu pomoć treba i želi je, da sebe pomaknemo u stranu

Autor: meija   |   05.06.2013. u 10:32   |   opcije


dona, ako je žena u takvoj situaciji, trebala bi biti sretna, da joj se pruža mogućnost ponovnog početka. Druga je stvar, ako je ona naučila na luksuz, pa joj se ostaje u takvom braku, jer se boji samostalnog života.
Ali, ako je zaista očajna, bolje je i tri kvadrata mira, nego kučerina i lova, s kojima i onako ne može ništa.
Zato tvrdim, treba imati petlje i krenuti ispočetka. Zašto ne. Godine tu nisu važne. Treba imati u sebi duha i ponosa...

Autor: vrbica   |   05.06.2013. u 10:35   |   opcije


vrbi sve 5...kužim ja kaj ti veliš..istina je sve
ja ne bi
ti ne bi
one se jbga..lome

Autor: ladonna2   |   05.06.2013. u 10:36   |   opcije


meija...slažem se. Ja govorim iz svog stanovišta. A ako neka može trpjeti to što joj se događa, onda u redu. Nemojmo ju onda žaliti i reći: pa on ju tuće i maltretira fizički i psihički. Očito je njoj to manji problem, nego biti sama, boriti se za sebe i djecu...napraviti sama bolje sutra, za njih i sebe.

Autor: vrbica   |   05.06.2013. u 10:37   |   opcije


dona...svatko ima izbora. I slažem se. Ako se lomi, nek sačeka još nekoliko šavova po licu ili tijelu, pa nek se onda odluči.
Sorry, ali tako ispada.

Autor: vrbica   |   05.06.2013. u 10:39   |   opcije


zaboravljate nekaj - žena koja ostaje u braku zbog love, fućka se njoj da li tip dolazi doma ili ne, razgovara li s njom ili je preskače. ona si fino posloži život, iskoristi kaj može, nađe nekog tko će je redovito servisirati i piči dalje

one druge...nije lova bitna. ne razmišljaju primarno o tome, ne prije nego se riješe emotivnih spona. bez obzira kakve bile, bile nama razumom opravdane ili ne, postoje

Autor: meija   |   05.06.2013. u 10:39   |   opcije


vrbi, a da li možeš razmišljati da te su žene ubijene u pojam, batinama ili riječima, da su izgubile sigurnost, da su izgubile sebe..i da se ne znaju pomaknuti s mjesta. ne da ne žele. nego ne znaju. vjerujem, da čak i nemaju želju, jer želje su za one kojima je duša još uvijek u komadu. njihova nije.

Autor: meija   |   05.06.2013. u 10:41   |   opcije


bravo meij...skužila si poantu...
(a i napisano je da vole i dalje, da se nadaju i dalje)
i ne, nije samo zbog love, jer bi upravo i jedna i druga mogle si tak organizirat život
i boli ih dupe
činjenica je da im se sve zakompliciralo..odjednom..i progledale
e sad je dilema.. kaj s tom slikom..?
koja im se ne sviđa

Autor: ladonna2   |   05.06.2013. u 10:42   |   opcije


meija...da...potpuno shvaćam one koje imaju love, nemaju više osjećaja prema mužu, a ostaju u braku jer im odgovara status udane žene.
Ja govorim o matretiranju i životu koji nije dostojan čovjeka. Tu se ne mogu, nikako složiti s tim da se mora razmišljati.
Što razmišljti?
O čemu?
Što više razmišljaju više se privikavaju na takvu situaciju.
Kao ona poslovica: taman sam naučio magare da ne jede, a onda mi je crka...

Autor: vrbica   |   05.06.2013. u 10:45   |   opcije


@btw. mei...ajde napiši nekaj interesantnoga..ovo je moje tmurno

Autor: ladonna2   |   05.06.2013. u 10:49   |   opcije


o ovoj temi si ti vec pisala, donna...ako se ne varam.....i dalje mi je to totalno nejasno...nemam odgovora....tako im je kako im je......prestare du da bi se mogle promijeniti......takve su, kakve su....obe....i nema tu pomoci......

Autor: malamaza7   |   05.06.2013. u 10:50   |   opcije


maza ima....čovjek nikada nije star, da si uljepša život.
I da živi ljutski.

Autor: vrbica   |   05.06.2013. u 10:52   |   opcije


vrbi, ajde se malo pomakni u stranu
koliko znamo cviliti nakon prekida jer smo emotivno vezane za nekog lika, a nakon nekog vremena skužimo da nije vrijedan ni jedne naše suze.
u tom cvilidreta stanju ne damo ni jednu riječ protiv njega. jer on je još uvijek, tu negdje u nama. jer ne prihvaćamo da niš kaj se događa, a događalo se možda samo par mjeseci
svi drugi vide ono kaj mi ne vidimo

kaj kad smo s nekim goooodinama?

Autor: meija   |   05.06.2013. u 10:52   |   opcije


dono, oš kak izgleda kad se dvije smotane žene čvrknu na cesti, i kak njihovi muški reagiraju? :))

Autor: meija   |   05.06.2013. u 10:54   |   opcije


Nemogu vjerovati da mislite da se brakovi raspadaju radi neke (nekog) treće-g???
Moji razvodi nikada nisu imali veze s preljubom niti pokušajem istog.
Isto tako zašto mislite da je žena u razvodu slabija strana, financijski i materijalno
pa i emotivno?

Autor: budvar   |   05.06.2013. u 10:54   |   opcije


ajde:))

Autor: ladonna2   |   05.06.2013. u 10:55   |   opcije


nema pomoci......jer one ne zele promjenu....one bi da nije to sta je...a je.....
i pate....pate.....pate......a tako je kako je.

Autor: malamaza7   |   05.06.2013. u 10:56   |   opcije


bud...e pa eto, čekamo muško viđenje stvari
dakle piši:)))

ali gle..da se fino sjedne i kaže..to je i tak je...kaj bumo?
al onak iz neba pa u rebra...boli brate

Autor: ladonna2   |   05.06.2013. u 10:57   |   opcije


maza, onda neka pate. Očito im tako odgovara....

Autor: vrbica   |   05.06.2013. u 10:58   |   opcije


meija...svi mi cvilimo, da izgubimo nekog koga volimo. Ali, ako te taj mlati godinama, ne razumijem, kako ga više možeš voljeti. Ljubav bi trebala odavno prestati.
Bar ja tako mislim....

Autor: vrbica   |   05.06.2013. u 11:00   |   opcije


curke, nikad se nisamdala zajebavat,
ni sad, živim onako kako mogu i moram,
i nitko nije vrijedan cviljenja, neće jedan oće drugi

Autor: bracoiseka   |   05.06.2013. u 11:01   |   opcije


bud, nije bitno koji je razlog raspada braka. Bitno je ostati u njemu, ili smoći hrabrosti sve to prekinuti....

Autor: vrbica   |   05.06.2013. u 11:01   |   opcije


nemrem drugačije nego iz neposredne okoline:
ona prekrasna žena iz obične srednje stojeće obitelji on stvarno zgodan i jako bogate familije. I on je fest bogat, a brak je sklopljen i one prave ljubavi.

Nakon desetak godina on nađe drugu. Imaju dvoje djece. Ona nema svoj stan, radi u obiteljskom biznisu, I želi se rastati.

I on i cijela obitelj se smiju i kažu da može. Svekar i svekrva joj jasno kažu da će je proglasiti neuračunjivom (ona zna da ne prijete u prazno), ostat će bez primanja i zakočit će joj svaku buduće zaposlenje (malo zvrccccc jer je stari poznato ime u biznisu), ..i slijedom toga ostat će bez djece koja su maloljetna.

Može ona..nek si uzme kofer i to je sve.

Nemojte mi sada samo o tome da bi vi ostavile djecu ili da je ona glupa da si nije znala pomoći.

Autor: pognioci   |   05.06.2013. u 11:03   |   opcije


vrbi, ima ljubavi koje nisu samo onakve kakve se pričaju u bajkama "i voljeli su se do smrti"
i zato kaj sve mjerimo svojim metrom, ne možemo shvatiti da ima i drugačijih mjernih jedinica

Autor: meija   |   05.06.2013. u 11:05   |   opcije


dona....ne naklapam, ne pišem o drugima, pišem o sebi.
U oba slučaja otišao sam po cigarete i nikada se više nisam vračao.
Nisam niti pinklec uzeo niti 10 kn.
Misliš da mi je neka zapakirala gaće i dala? Nije. Uvjet je jedino da
se vratim kako bi imao svoju putovnicu, satove, pa čak i oružje.

Autor: budvar   |   05.06.2013. u 11:05   |   opcije


e da, pogni...to je to..kad se drugačije izmješaju karte života

Autor: meija   |   05.06.2013. u 11:06   |   opcije


Vjerujte mi, nitko nije toliko lud da ..kad podvuče crtu ne izabere ono što mu je povoljnije. Ovisi na čemu mu je težište.

Ljudi imaju razni metar..

I mene je moja sestra, nakon što sam godinama brinula o svojim starcima pitala mrtvo hladno zašto sam ih brinula i nisam trebala.
Nisam trebala, ali netko mora. Ovisi kako se kome podijele karte.
Netko gleda u životu samo svoju pozadinu, netko i pretrpi radi onog drugog.

Autor: pognioci   |   05.06.2013. u 11:06   |   opcije


ili drugi slučaj, žena ga prevarila, 2 djece male,
i sad on visi na iskrici, traži gdje će ga umoćit,
normalna žena ga ne zanima, jer klin se klinom istjerati mora,
a bože dragi i potrebit je

Autor: bracoiseka   |   05.06.2013. u 11:06   |   opcije


bud, ne zamjeri....kiša pada, pa smo malo stisnute ispod svojih kišobrana ;)

(moj tata je ostavio na sličan način prvi brak iza sebe. iz četverosobnog stana otišao u podstanare, s dva kofera. upoznao moju mamu nakon nekog vremena i zajedno su krenuli od nule)

Autor: meija   |   05.06.2013. u 11:08   |   opcije


pogni...djeca večinom ostaju majkama. Znam...financije i tako to....ali bi li ti to trpjela, ili se pokušala boriti?
Osim toga postoje alimentacije...znam....teško ju je dobit...ali i nad Popom ima pop...
Svojevremeno je jedna moja poznanica, kod slične situacije, (muž ju je tukao, nije joj davao novac, maltretirao je djecu itd....) našla snagatore, koji su samo zaprijetili njenom mužu. Ako on igra prljavo, počela je i ona.....

Autor: vrbica   |   05.06.2013. u 11:08   |   opcije


osobno iz oba svoja braka sam izašla svojom voljom,
od nijednog ništa nisamodnijela, dapače, kod prvog mi još uvijek miraz,
kod drugog sam samo ja u dužanu otvarala novčanik,
e više nijedan nije te sreće

Autor: bracoiseka   |   05.06.2013. u 11:08   |   opcije


Malo koja žena na kugli zemaljskoj je u glavi, financijski i po svim parametrima neovisna kao ja. Ja mogu živjeti i na kruhu i vodi i u mojoj glavi to će biti super..imam potok i tu se operem ako treba..

a ipak kod raskida nekakvih veza razmislim- jer se o ljudima radi.
i to sve sebe radi
probam da si rasčistim, da znam da sam sve napravila i da je to što sam u konačnici odlučila najbolja odluka za mene i druge.
ne napravim li sve (ako treba i strpim ko magare), ne mogu prošlost ostaviti iza sebe---žulja.
a ne volim kad nešto žulja..

Autor: pognioci   |   05.06.2013. u 11:11   |   opcije


vrbice, vezano za alimentaciju reci mom bivšem..on nije platio niti kune..
a pročitaj još jednom što sam napisala vezano za taj slučaj...

Autor: pognioci   |   05.06.2013. u 11:13   |   opcije


znaš zašto bad, zato što je ovdje većina žena ostavljena. i normalno da gleda iz svog kuta! no, čovjek ode (žena ili muškarac) kad više nema izbora...i onda učini izbor odlaska! i u pravu si...nikad netko treći nije razlogom.. barem meni nije bio a imala sam dosta veza i vezica...uvijek je razlog među njima samima. ja sam se dva puta razvodila i odlazila od svojih muževa...i mene je moj prvi bivši prijetio da će me proglasit neuračunjljivom...no treba imat muda....istina, poslije i snosit posljedice svojih odluka. tako gledano, kak veli dona...svoj si na svome (ne toliko glede plejsa već onoga u glavi)! tako gledano nisu mu (mom potonjem) pomogle ni kule ni vile da me vrati. naprosto, neke stvari (a nisu stvari) se nemreju vratit..čovjek mora ići dalje! pa makar u p.m.

Autor: mai_sarai   |   05.06.2013. u 11:13   |   opcije


pogni ni moj otac nikad nije platio niti jebene lipe mojoj majci za nas svoje,
no mi smo se othranili, oškolovali, i bili uz nju do časa njene smrti,
i dan danas misli mi lete njoj, on je sahranjen na miroševcu, ni na grob ne odem,
nije vrijedan spomena, on je samo moj biološki otac, kad se vratim iz Engleske,
ako ne počnem delati odoh mam majci na groblje

Autor: bracoiseka   |   05.06.2013. u 11:14   |   opcije


pogni.....
svi ti tako misle o sebi, znas......

Autor: malamaza7   |   05.06.2013. u 11:15   |   opcije


mei...ja ne krećem s dva kofera i od nule nego iz minusa (krediti za kuću koje
ću uredno otplatiti makar nemam od toga niti jednu ciglu).
I ne bojim se i dobro se osjećam a to mi je najbitnije...........
Jedino opečen ne vjerujem da ću naći novu ljubav jer su obje bile pre intenzivne.
Nemam više kriterije nego zid.

Autor: budvar   |   05.06.2013. u 11:16   |   opcije


uhhh zapostavila vas..sorry
dakle nije bilo tuče prije..nije bilo saznanja o prevari prije..sad se sve odmotavalo..pa se skužilo 2 i 2
a kad je sad postalo stani pani..počela je agresija:$

Autor: ladonna2   |   05.06.2013. u 11:18   |   opcije


Mai....imamo dosta sličnosti radi kojih bi nas netko mogao proglasiti šupljim........u glavi

Autor: budvar   |   05.06.2013. u 11:18   |   opcije


budvar tako je ponekad najbolje krenuti,
jasam krenula sa ceste, bez stalnog posla u to vrijeme,
stranac u gradu, no zaposlila sam se, kupila stančić na kredit,
i sad plivam, plivam kako umijem no stojim iza sebe,
ne očekujem od nikog ništa i to je po meni jedino ispravno

Autor: bracoiseka   |   05.06.2013. u 11:18   |   opcije


stalo čitam da je svatko kovač svoje sreće..
vjerojatno je, ako se ne zajebe godinama unatrag, ako mu tako padne grah

ali znam puno bračnih parova gdje u paru mogu brinuti o djeci i obitelji, a svatko sam ne može. I koliko god to bilo ružno primorani su živjeti tako kako žive dok se ne okrenu neki kotačiči.

I nije za osudu. Defionitivno nije za osudu kad netko trpi zbog djece
a STVARNO trpi zbog djece

je da nemamo djece, puno toga bi poslali u tri pičke materine
imam veliko dijete pa zbog njegove buduće familije radim i čistim govna koje ni pas s malom ne bi polizao.

Autor: pognioci   |   05.06.2013. u 11:18   |   opcije


voljela bih da postoji životna ideala..
al kidam nalijevo :)))

Autor: pognioci   |   05.06.2013. u 11:20   |   opcije


e sad da ne deremo po muškarcima uobičajenom retorikom, moj tata je dvoje klinaca iz prvog braka školovao do diplome, viđao se svaku subotu s njima, na ručku
od frendice bivši brinuo se o njoj i klincu kao da i dalje žive zajedno

Autor: meija   |   05.06.2013. u 11:20   |   opcije


meija i ja poznajem jednog bivšeg,
koji je otišao i kupio novo novcato auto,
sprakao ga predzgradom, nazvao bivšu i rekao joj:
ključevi su ti u klasliću,
kad sam ga pitala a zašto?
rekao mi je: želim da se moje djete vozi u sigurnom autu

Autor: bracoiseka   |   05.06.2013. u 11:23   |   opcije


Konačno malo van iz crnjaka. Odgovornost i ljubav prema djeci je neupitna.
Ako je to problem onda je ta osoba prolupana i treba se je odreći u NN

Autor: budvar   |   05.06.2013. u 11:24   |   opcije


meija, nebih nikad bila s nekim tko ne bi maksimalno brinuo o svojoj djeci i bivšeg braka (brakova), jer bi mi to bio pokazatelj kako će brinuti o meni jednog dana..
znam divnih roditelja i bivših supružnika..
a znam i onih koji zaborave djecu ko mačiće, baš ih briga..

Autor: pognioci   |   05.06.2013. u 11:25   |   opcije


e da, i ovaj od frendice nabavio joj je novi auto...206-ticu :)
(da nije isti? :))

Autor: meija   |   05.06.2013. u 11:25   |   opcije


pogni, znam... :), ali ima i ona priča: "sa mnom će biti drugačije(i) :P

Autor: meija   |   05.06.2013. u 11:26   |   opcije


meia možda jeste, ne bih ga htjela imenovat,
ali krasan mladi čovjek

Autor: bracoiseka   |   05.06.2013. u 11:26   |   opcije


meija, nema te priče, i ja sam nasjela na slatke riječi,
a onda sam shvatila, ma vuk dlaku mijenja ali ćud nikad

Autor: bracoiseka   |   05.06.2013. u 11:27   |   opcije


ajd ovak, po istini
moj bivši je imal bljeskove..
dal bi mi bil cijeli svijet, - jedini uvjet je bil da mu se vratim..

znači, sve ili niš

odabrala sam ništ od njega

i sad je na mene ljut ko pas, jer sam trebala biti jadna, ružna, tužna..i sve ostalo- bez njega..

a godine prošle...
i dalje ima bljeskove..

Autor: pognioci   |   05.06.2013. u 11:27   |   opcije


nije isti, seko..jer ovaj je krasan, ali nije baš mlad :)

Autor: meija   |   05.06.2013. u 11:27   |   opcije


ne razlikujete ljubav od zaljubljenosti tu griješite,naravno ako zaista hočete nekoga voljeti morate biti načistu sa samim sobom

Autor: colorado1   |   05.06.2013. u 11:28   |   opcije


ovaj je tu negdje oko četrdesete

Autor: bracoiseka   |   05.06.2013. u 11:29   |   opcije


hahaaaa.....svako ima svoju priču, a niko nije kriv?
Ja priznajem da sam najmanje za pola kriv i zato što nisam lupio šakom
po stolu, nego netragom nestao - jer to je lakše.......

Autor: budvar   |   05.06.2013. u 11:31   |   opcije


nisam bila kriva baš ništa. Ni makulicu. Makar mi se krivnja stalno lijepila..
I bila kriva dobrih 20 godina- nisam javno govorila zašto sam se razvela. Za okolinu sam bila samovoljna i ostavila muža..

Autor: pognioci   |   05.06.2013. u 11:34   |   opcije


budvar i ja sam kriva, kriva sam što samse u 6 mjesecu trudnoće
javila kolegi s posla i njegovoj takođe trudnoj ženi, pa sam zbog tog
popila batine i izgubila svoja dva sina, kriva sam što nisam htjela da mi
mama od 80 godina bude partijski sekretar, blagajnik i zvijezda vodilja,
kriva sam što sam zbog neodlučnosti i duboke depresije (njegove) otjera i ovog
s kojim sam bila u vezi, da kriva sam valjda zato što me je mati takvu rodila

Autor: bracoiseka   |   05.06.2013. u 11:34   |   opcije


pa kad je tak...iz vizure žene..sve je bilo ok..nije gnjavila, podržavala je, usluge delala..živjela i mislila sve je ok..i tak bu ostalo
iz vizure muškarca...nije bilo ok..bila dosadna ovakva onakva..ali oni su varali, oni imaju tzv. "dvostruki" život, ne one..i kad ih se suočilo sa time, počelo je sranje..
i kaj?
otići? ostati? pretrpjeti? nastaviti? zašutjeti..pa zažmiriti pa će nestati?

Autor: ladonna2   |   05.06.2013. u 11:38   |   opcije


Znam seka i takve priče me uvijek iznova šokiraju. Gdje rastu takve „muškarčine“?

Autor: budvar   |   05.06.2013. u 11:38   |   opcije


no jedno znam, neću odustat od potrage,
nisam rođena zato da sama umrem,
pronaći ću nekog tko će me i tkoga ću voljeti
baš takvog kakav je i kakva jesam

Autor: bracoiseka   |   05.06.2013. u 11:38   |   opcije


seka...bravo...dobar ti je cilj:))

Autor: ladonna2   |   05.06.2013. u 11:42   |   opcije


i zamisli onom prvom bog je dao dvije ćerke,
kad me je prije mog dolaska u ovu državu slučajno sreo,
rekao mi je pogledaj moje kćerke, je su ti ljepe odgovorila sam mu
Žarko jesu, prekrasne su, no jedino što im ja želim je da im bude u životu je
da im bude kao meni s tobom, suza je zaiskrila u kutu oka, ne nije mi žao ni dan
danas što sam to rekla, ovom drugom se ćerka rastala poslje trinaest godina braka,
bili smo nedavno na kavi, morala sam mu reć, čovječe prestani bit beskičmenjak,
zaštiti svoju ćer, unajmi privatnog detektiva ako želiš da ti ostane živa,
jučer me je zvao, unajmio ga je

Autor: bracoiseka   |   05.06.2013. u 11:42   |   opcije


dona znam da jeste, i znam da će ljubav kad tad i pokucat na moja vrata,
možda onda kada se najmanje nadam

Autor: bracoiseka   |   05.06.2013. u 11:43   |   opcije


pogni isto ima pravo...nisu to žene sa jako malom djecom..ali još se školuju..ta djeca..
i prvo je uvjeri da treba pustiti posao...jer se treba brinuti o njegovim starcima..i djeci..i kao on dosta radi nema smisla da niko nije doma..i onda nakon deset godina krah..i gdje je sad ona..nit posla nit godina za penziju..a živi u kućerini sa njegovima..i sve je još uvijek na njima(starcima)..ona kao da nije ni postojala..i ništa nema..i kao da nije privređivala lovom, a i poslovima domaćinskim
zeznuta situacija grozno zeznuta

Autor: ladonna2   |   05.06.2013. u 11:45   |   opcije


(iz vizure muškarca...nije bilo ok..bila dosadna ovakva onakva..ali oni su varali, oni imaju tzv. "dvostruki" život, ne one..i kad ih se suočilo sa time, počelo je sranje..)

dona...mogu o sebi ne o drugima......
Naviknuta da ima sve od mene našla se ugroženom radi košnje trave na 3 cm, uređivanje cvjetnjaka, okućnice, brige i ljubavi prema kućnim ljubimcima, kuhanje ručka (jer mislim samo na žderanje), poslova na adaptaciji kuće, jer nije mogla prihvatiti da to sve radim radi nje i za nas!?
Zašto si toliko zapela za varanje i dvostruki život muškarca???

Autor: budvar   |   05.06.2013. u 11:46   |   opcije


zanimljivo je da muškarci koji su stvrno muškarci uvijek misle da bi mogli dati više .. moj meni zna reči da sam blesava što sam s njim, kad ima tolko njih boljih koji bi me htjeli..
kad mu uzvratim protupitanjem da mi na jednog boljeg od njega uperi prstom- onda stane..

Ustvari, u cijeloj priči ovog webloga negdje šteka ODGOVORNOST.

Autor: pognioci   |   05.06.2013. u 11:47   |   opcije


ma nema te odgovornosti netkoga tko je namislio otić koja će ga zadržati,
vjeruj mi nema, ne smatram se neodgovornom osobom, ali imam granice
do kojih mogu da trpim i onda jednostavno odlazim

Autor: bracoiseka   |   05.06.2013. u 11:49   |   opcije


pog.....u potpunosti se slažem s tobom za odgovornost i napisao sam je već na ovom zapisu
(Konačno malo van iz crnjaka. Odgovornost i ljubav)

Autor: budvar   |   05.06.2013. u 11:50   |   opcije


imala sam pregorak život da bih dozvolila sad bilo kome da mi ga dodatno zagorčava

Autor: bracoiseka   |   05.06.2013. u 11:51   |   opcije


giiiiibam sad, odoh kolač delati,
moja domaćica se uželjela mamine kuhinje i mojih kolača:)))

Autor: bracoiseka   |   05.06.2013. u 11:53   |   opcije


(ovom priliko javno se zahvaljujem mojem muškom, iako to neće nikad pročitati, kaj me trpi sve ove godine, moj dugi jezik, šutnju, njurganje, fazu kad sam najpametnija na svijetu, uz iznimam trud....fazu kad sam najbedastija, bez puno truda...hormonalnu klackalicu.....moju kuhinju, mamu, mačku.....kad se sjetim još nekaj, dopisat ću :)

Autor: meija   |   05.06.2013. u 11:54   |   opcije


mei.....reci mu to u lice i biti će ti još bolji......

Autor: budvar   |   05.06.2013. u 11:58   |   opcije


:D

Autor: ladonna2   |   05.06.2013. u 12:00   |   opcije


bud, ma zna on to :))

Autor: meija   |   05.06.2013. u 12:04   |   opcije


bud...zašto?
zato što se uvijek može sjesti i razgovarati i najaviti i ako treba a grozno je..uvjetovati..da ako nećeš ovak..mogu ja i onak
al gle...činjenica je da su oni varali...jedan se nadao da bu mu prošlo,pa kad nije drvlje i kamenje
drugi se otkrio sa živim djetetom..dakle tu nije bilo razgovora, pokušaja..tu je bilo...ti svoje, ja ću svoje..i udri po svome..a ti vidi kaj budeš..s tim mojim
to taj dio jednostavno nije fer...i zato iznenađenje i zato šok i zato ne prihvaćanje i nevjerica

Autor: ladonna2   |   05.06.2013. u 12:05   |   opcije


hvala na komentarima..
moram off
stay well:)

Autor: ladonna2   |   05.06.2013. u 12:11   |   opcije


ha, a da krenemo s novim RR - Posipam se pepelom (na temu m/ž odnosa)
:))

Autor: meija   |   05.06.2013. u 12:11   |   opcije


i malo pročeprkamo po sebi..morti pronađemo nekaj kaj nismo ni znali da je tam negdje :P

(bzvz. a zakaj ideš, dono...baš mi je krenulo :))

Autor: meija   |   05.06.2013. u 12:12   |   opcije


ak neće nitko drugi, bum prva probila led....jučer, nakon bliskog susreta 8 kotača, doživjeh prosvijetljenje, izgleda :P

Autor: meija   |   05.06.2013. u 12:14   |   opcije


a minuticu još:PP..al moram:(((
ma gle...nisam ni ja baš zlato...slažem se..al sam kad sam u odnosima..korektna..i iskrena i ozbiljna
bez sjedenja na dva stolca, muljanja ili nekaj
za takve igre nisam..i ne toleriram ih nikada pa čak ni onda

Autor: ladonna2   |   05.06.2013. u 12:17   |   opcije


ma ne bum ni ja nabacala na sebe granje i kamenje, ali bilo bi zanimljivo fakat malo zagrepsti ....nismo ni mi uvijek baš tratinčice.
imam sreću kaj ipak znam stati na vrijeme, a još veću kaj me moj zna pustiti da odradim kaj trebam, a on me pita "i, jel to sve" :P

Autor: meija   |   05.06.2013. u 12:19   |   opcije


:DDDD
počni
offff
:)*

Autor: ladonna2   |   05.06.2013. u 12:23   |   opcije


ehhh drage moje žene,zaboravljate jednu činjenicu,a to je vrijeme,a ono nosi sve,dolazi do zasićenja u braku ili vezi,sve prelazi u neku kolotečinu i rutinu,gubi se naboj,iskrice ne frcaju i onda primjećujete da je vaš dragi počeo pridavati pažnju svom izgledu,ponaša se drugačije,mnoge od vas se neće složiti samnom,ali na vama je da uz sve obveze koje imate ipak nađete snage da osvježite taj brak,iziđete iz kolotečine,ponekad neka sitnica može biti presudna.........

Autor: as-karo   |   05.06.2013. u 12:25   |   opcije


btw zanimljivo da se obično o razvodu priča u sferi krivnje..a udaji o sferi zasluge! po meni to je samo druga strana iste medalje...ko avers i revers! dakle, ako si zaslugom svojom (željom) udala se tj. dvoje ljudi odlučilo biti zajedno iz nekih razloga...valjda je dovoljno iz opet nekih drugih razloga otići. naime, odrasli ljudi razmisle prije no što se žene (nažalost, bilo je žena koje su to učinile iz čiste koristi jer su npr. ostale u drugom stanju etc.)...dakle, odlučila sam se za zajednički život i brak nakon promišljanja i odluke...da želim biti s nekim i dijeliti...to što jesam i mislila da jesmo! i jesmo..bili smo godinama...desetljećima čak (prvi brak i veza trajala je 17 let...od moje 17 godine) a drugi 15...dakle bilo je jako dobro dok je bilo. kad je prestalo biti...odlučih otići! očito je tako eskaliralo i prestalo biti...po mojoj odluci. i boli me đon što o tome tk omislio...moja rodbina, prijatelji, vi...naprosto svatko zna svoju priču (kak reče seka od brace) čovjek ide svojim putem...ne treba crno bijelo gledati. nismo svi isti...neko teće nikad otići iz braka ne zato što je dobar, već stoga što je tak tradicionalno odgojen...meni je onomad moja šogorica dok ju je mužu tukao i bio alkoholik rekla..ta neću valjda biti razvedena ko ti...pa to je žena drugog reda! i ima donekle pravo...kad samo čujem mazu kako priča o udovicama...no i mi same smo krive kaj podgrijavamo takvo razmišljanje. žena je vrijedna (ili jest ili nije) bez obzira na supruga..no ova patrijahalna sredina priznaje samo udatu ženu! i moj otac je maltretirao moju majku...zato sam ja možda osjetljivija na bilo kakvu nepravdu, sranja i moj prag tolerancije na fizičko nasilje je jako nizak! bilo bi dobro kad bi svatko zavirio u svoju priču...niti su sve bivše priče loše niti su one koje traju dobre! svakom njegovo!

Autor: mai_sarai   |   05.06.2013. u 12:27   |   opcije


hm...
e dragi muškarci, konkretno jedan, možda da ste vi drugačiji, ne bi hodale s viklerima na glavi i pocufanoj trenirci, koja nije ni za po doma.... :PP

Autor: meija   |   05.06.2013. u 12:28   |   opcije


as.....nemoj mi sad zbrkati koncepciju, povlačeći me za jezik jer sam taman u rasploženju da malo nabacam (krivnje) i na nas

:))

Autor: meija   |   05.06.2013. u 12:29   |   opcije


ljubav.....širok pojam,a kad vaš dragi hoda kroz grad i razgleda izloge možda vidi neku zanimljivu stvarčicu koja mu se svidi da li se tad zapita kako bi to stojalo mojoj ili da mu padne na pamet donijeti neku ružu koja košta 10 ili 20 kn i premda mu se to čini glupo nakon toliko godina braka......

Autor: as-karo   |   05.06.2013. u 12:34   |   opcije


as...zar to moraju učiniti žene....? a vi..?
pa valjda bi se oboje trebali truditi, da osvježe brak.....

Autor: vrbica   |   05.06.2013. u 12:36   |   opcije


točno da se obadvoje moraju truditi,ali žena je ta koja pokreće,a onda je na njemu i vjerujem da će svaki biti ugodno iznenađen i znati vratiti tj.cjeniti

Autor: as-karo   |   05.06.2013. u 12:39   |   opcije


as....a da se on potrudi, koji put reći "volim te", donijeti cvijetak, odvesti ženu u kafić, pokazati volju. Vjerujem da bi mu se to višestruko vratilo.
Najlakše je doći doma, sjesti u fotelju uzeti daljinski (ja ga zovem drkež) u ruke i pipkati (drkati9 po njemu, te čekati da žena nešto poduzme.

Autor: vrbica   |   05.06.2013. u 12:42   |   opcije


znate kaj.....SVI STE U PRAVU!

Autor: NY-NA   |   05.06.2013. u 12:57   |   opcije


pravilan je pristup ne odustajat od pozicije u kojoj te lažu i ponižavaju i tako im primjerom pokazat ko je karakter i kako se halalio čelik :)

Autor: pike_TS   |   05.06.2013. u 14:12   |   opcije


Dodaj komentar