Odnos nakon odnosa...

Da me ubiješ ne mogu shvatiti zašto ljudi ne mogu ostati prijatelji nakon prekida?!

:(((

19.10.2013. u 9:39   |   Editirano: 19.10.2013. u 9:39   |   Prijavi nepoćudni blog   |   Dodaj komentar

morti zato što tada prekid ne bi bio prekid.....

Autor: jabsponzorusu   |   19.10.2013. u 9:42   |   opcije


nakon odnosa se...istuširam...i sve 5 :))

Autor: sleeping   |   19.10.2013. u 9:43   |   opcije


Nego žale za istim, ili žale za izgubljenim vremenom ili mrze, ili su povrijeđeni... pa sami su birali biti s nekim... i kada je prestalo biti lijepo, lako, romantično završila se emotivna "veza" .. no ostalo je ono ljudsko, normalno...ili je i to otišlo niz vjetar...

Autor: dorucakza5   |   19.10.2013. u 9:43   |   opcije


ja sam sa svojim bivšim mužem ostala prijatelj...

Autor: agrona   |   19.10.2013. u 9:44   |   opcije


Sleep... ne može tuš oprati ono što je unutra... izvana ionako nije vrijedno spomena...

Autor: dorucakza5   |   19.10.2013. u 9:45   |   opcije


Agrona lijepo ali na žalost to je rijetkost...

Autor: dorucakza5   |   19.10.2013. u 9:46   |   opcije


...nisam puno razmišljala o našim razlozima (bilo je to prije 13god.)-no nekak iza 45. više razmišljam...

Autor: agrona   |   19.10.2013. u 9:50   |   opcije


Moj ni nakon 12 godina ne želi sa mnom komunicirati ...ah

Autor: dorucakza5   |   19.10.2013. u 9:52   |   opcije


...ima tema o kojima on i ja ne razgovaramo,ali družimo se...možda je to zato što smo i prije braka bili prijatelji...možda zato što se nismo ponovo ženili...a ovisi i kakav je prekid bio...ma ne znam...samo sam navela svoj slučaj :)

Autor: agrona   |   19.10.2013. u 9:58   |   opcije


Malo je potrebno pa da nekoga povrijediš......... no rana koju ti napravi netko koga voliš i kome vjeruješ najčešće boli čitavog života. Da, vrijeme liječi, no vremenu ćeš značajno pomoći ako se definitivno odmakneš, otvoriš novu stranicu i živiš ju svim svojim resursima.

Autor: jabsponzorusu   |   19.10.2013. u 10:01   |   opcije


zato što prijateljstvom devalviramo bivšu ekskluzivu ljubavi.
koja je na ljestvici vrijednosti izmedju dvoje ljubavnika na prvom mjestu.
kad nema velike ljubavi dovoljna je i mala, reklo bi Pivo.
a za prepotentne i ambiciozne je malo- premalo.

Autor: mmmmmm_da   |   19.10.2013. u 10:01   |   opcije


mmmmmmmmmmmm da dugo sam razmišlja i shvatija da , nije potrebno nešto tražit di nema ničega , stvar je jednostavna, nema prijateljstava ako to jedna strana ne želi , druga nebi trebala to ni forsirat,

Autor: raky03   |   19.10.2013. u 10:06   |   opcije


"Prijatelj" zvuči jako neodređeno. A svako želi samo samopotvrdu.

Autor: dudhaimurvimorus   |   19.10.2013. u 10:07   |   opcije


zapravo, deprimira kad skužiš da su sve ljubavi koje su prestale- male :D

Autor: mmmmmm_da   |   19.10.2013. u 10:07   |   opcije


Male ljubavi ne treba da žive.

Autor: dudhaimurvimorus   |   19.10.2013. u 10:08   |   opcije


Prijatelj ... pa hej, kako si, šta ima, imaš li vremena za telefon ili kavu... mogu li ti kako pomoži ako treba....jednostavno ljudski... pa valjda ima nešto više od samog sexa kojeg su dijelili...

Autor: dorucakza5   |   19.10.2013. u 10:11   |   opcije


a ma. kad meni odvratno prežvakavati moju i tudju intimu, koja nije više zajednička. ko kad sjednemo na grblje i pjevamo borbene. još odvratnije mi je zaobilaziti teme i djelovati ko po jajima. bah..

Autor: mmmmmm_da   |   19.10.2013. u 10:11   |   opcije


suglasna i sama se pitam zakaj?..nađi si vodenjaka. on će ti sigurno ostat frend...mi vodenjaci smo takvi.

Autor: mai_sarai   |   19.10.2013. u 10:11   |   opcije


Opet neko muti vodu
da lovi u mutnom
a kao...
prekinuli smo i sve je
okej...
Pa kad smo zasrali neka
dimna zavjesa rekne da
je druga strana kriva.
:-)))

Autor: jutarnji_nagon_2   |   19.10.2013. u 10:11   |   opcije


...tako je raky - ništa na silu...nakon tih 13god.ovo ljeto je bio par dana kod mene na moru-bojala sam se kak bu to izgledalo,24h zajedno...a bilo je super! ...tema o kojoj nismo razgovarali su muškarci i žene u našim životima nakon nas...

Autor: agrona   |   19.10.2013. u 10:11   |   opcije


...moj bivši je vodenjak!

Autor: agrona   |   19.10.2013. u 10:12   |   opcije


to je neupitno, doručak.

kad je neka svemirska frka- tu smo.

kad treba kafenisati- nismo.

Autor: mmmmmm_da   |   19.10.2013. u 10:12   |   opcije


Ili da dobam ja sve svoje bivše volim... ono baš volim iako u jednom trenutku nisu bili partneri koje trebam.. ali i dalje su imali kvalitete koje se ne gube prestankom intimene-emotivne "veze"... usput ova riječ mi ide na nerve..

Autor: dorucakza5   |   19.10.2013. u 10:13   |   opcije


agrona, vi ste onda prijatelji s figom u džepu. ma jebeš to.

Autor: mmmmmm_da   |   19.10.2013. u 10:14   |   opcije


Jutro ;-)
Kad prođe akutna faza i kad prestanu ona "tko je kriv" sranja... to se može u većini slučajeva skroz fino urediti.
Jedino ne znam koji bi bio smisao takvog prijateljstva, ako nema djece?

Autor: tuffgong   |   19.10.2013. u 10:18   |   opcije


...ne može se baš reči da smo prijatelji - vidimo se par puta godišnje..ali imali smo uzbudljiv i ispunjen brak pa nam ispijanje kave ne pada teško...

Autor: agrona   |   19.10.2013. u 10:19   |   opcije


Tuff.. možda nam je s njim izlazak u disko bio super... zašto ne ponoviti...

Autor: dorucakza5   |   19.10.2013. u 10:20   |   opcije


tuff pa interesira me kaj se događa s osobom s kojom sam dijelila život 10god. ...

Autor: agrona   |   19.10.2013. u 10:21   |   opcije


ovo dobih na kao jedan od odgovora:
Neosvještene niže energije; posesivnost, sebičnost, egoizam itd...funkcioniranje osobe iz prve tri čakre, životinjske čakre....vježbama se to osvještava i izdiže iznad tih nižih centara.

Autor: dorucakza5   |   19.10.2013. u 10:22   |   opcije


jel to0 bila ljubav ili samo navika , okovi od braka oko vrata, reda radi , boga ,vijere , tradicije, poslije nevere sve pluta po površini. a uvijek sam se pita , Zašto plakati nad nećim šta nije moglo živijeti. a opet zašto fratri , popi ispovijedi , zavijeti pronalazit utijehu tamo di je nema , kod psihologa , kad postoji stol, kava, mala i velika piva , i da se sve lipo raspravi , ne nekom nije stalo do mira jer je ratnika/ca u dušu, Hrani svoj ego. postaje žrtva kao bidna ona, jebi ga draga moja ako pokopaješ sebe ne vuci u taj svoj svijet i mene.. ali imaj muda priznat sve , jer smrt i je zato lijepa jer se odlazi bez ičega ,
a kad sam se ja za tvoj komad ljubavi borija , Bija ranjen bez krila ti se pojaviš kao zvijer. previše je rana , da ti nebi sve oprostija, ali jebi ga premalo hrabrosti da bi ti vijerova

Autor: raky03   |   19.10.2013. u 10:23   |   opcije


Agrona upravo tako!

Autor: dorucakza5   |   19.10.2013. u 10:23   |   opcije


jel neko bio ljubavnik/ca bivšem/oj nakon razlaza

Autor: perce   |   19.10.2013. u 10:23   |   opcije


nego. onda se svi izdignu i uvale svako na svoj oblak i pljuckaju špice na neizdignute. svako na svom oblaku. sam. vrlo vrlo vrlo sam. jelte :D

Autor: mmmmmm_da   |   19.10.2013. u 10:25   |   opcije


mogu.. treba samo ego spustiti na normalnu razinu

Autor: zaiskricu2011   |   19.10.2013. u 10:26   |   opcije


...ja nisam sama...a nije ni on...

Autor: agrona   |   19.10.2013. u 10:27   |   opcije


Ili da pitam... da li nova žena ili novi čovjek u životu bivše previše je ljubomoran na bilo koji spomen stare veze...

Autor: dorucakza5   |   19.10.2013. u 10:28   |   opcije


Agrona... jedna kava godišnje i sl. nije prijateljstvo. Da li ćeš npr. zvati bivšeg kad ostaneš s autom negdje u kvaru, ili kad ti u nedjelju ujutro crkne bojler? I da li će on doći?

Dorucak... izlazak u disko je već izazov, kaj ne? Mislim... ako nisi single, moraš imati nekakvog liberalnog Nizozemca za partnera, da prihvati tvoju želju da navečer odeš u disko s bivšim. Ili ga moraš zmuljati... Kak bi ti prihvatila želju svog partnera da ode u disko s bivšom ženom?

Autor: tuffgong   |   19.10.2013. u 10:29   |   opcije


...dobro pitanje ;)

Autor: agrona   |   19.10.2013. u 10:29   |   opcije


Šta se mene tiče bilo je takvih slučajeva dok sam bila u vezi i to mi je skroz ok...

Autor: dorucakza5   |   19.10.2013. u 10:31   |   opcije


šta je to ljubomora ,

Autor: raky03   |   19.10.2013. u 10:31   |   opcije


baš se pitam....ljubomora, od toga sam operirana!

Autor: dorucakza5   |   19.10.2013. u 10:32   |   opcije


srenu se bivši i sadašnji
pa prijatelju kako potrošna roba pita bivši
ma prvi 5cm potrošeno a ostalih 15 kao novo

Autor: raky03   |   19.10.2013. u 10:32   |   opcije


ljubmora je dijete ljubavi , kad roditelji to dijete zlostavljaju ,

Autor: raky03   |   19.10.2013. u 10:33   |   opcije


ne mogu naći jedan post od pike_TS. o bivšim ljubavima kao andjelima koji čuvaju buduće ljubavi. ugradjeni u temelje. divan post. oda svim bivšima. i, pamflet za buduće.

faking iskustvo mi govori da su i andjeli- samo ljudi :)

a ma... valjda je tako zabavnije i neodredjujućije. hbt. zamisli da moramo zauzeti stav. to isto ko kad staneš i zauzmeš nepokretnu pozu u onim igrama smrznuti lica, il kako već...

Autor: mmmmmm_da   |   19.10.2013. u 10:34   |   opcije


...tuff - nikad ga nisam zvala za takvu stvar,ali "uskočili" smo si nekoliko puta u tih 13god. kod večih "potreba"...

Autor: agrona   |   19.10.2013. u 10:34   |   opcije


Kameno lice :-)))))))))))

Autor: tuffgong   |   19.10.2013. u 10:35   |   opcije


Agrona... da, to je jedan malo specifičan oblik prijateljstva. Ali tako možete ostati jedino ako ste se razišli OK. I ako nijedna strana ne smatra da joj je ona druga ostala nešto dužna.

Autor: tuffgong   |   19.10.2013. u 10:41   |   opcije


sve moje ljubavi su znale da im nisam ni prvi ni zadnji, a moja pokora svakoj sam vijerova na riječi i na dijela ,
kad bi svakoj upalija svijeću svijet bi posta svijetliji

Autor: raky03   |   19.10.2013. u 10:43   |   opcije


Živit život onakav kakav voliš ------ Jebeš život ako se svakog dana ne boriš

Autor: raky03   |   19.10.2013. u 10:45   |   opcije


to, tuf!!! fala!

taman sam nokte krenula gristi kak se to...:D

Autor: mmmmmm_da   |   19.10.2013. u 10:46   |   opcije


...dali smo sebe maximalno,ali ja sam ga prestala željeti...sad vidim da to nije bila ona životna ljubav...a sve ono predivno što smo imali ne možemo i ne želimo gumicom izbrisati...jer kao što imamo budućnost jednako imamo i prošlost...

Autor: agrona   |   19.10.2013. u 10:48   |   opcije


prvo ste bili prijatelji, agrona... misliš li da je prijateljstvo na neki način uškopilo ljubav?

(klasično poimanje ljubavi. m-ž poimanje. hormonalnu napetost. blaa. jel.)

Autor: mmmmmm_da   |   19.10.2013. u 10:55   |   opcije


agrona... ovo mi je jako interesantno:
"...dali smo sebe maximalno,ali ja sam ga prestala željeti...sad vidim da to nije bila ona životna ljubav."

To ću zapamtiti ;-)

Autor: tuffgong   |   19.10.2013. u 11:00   |   opcije


Neki ljudi mogu ostati prijatelji, a neki ne mogu. I jedno i drugo je u redu. A ima i more varijanti između. Gledati na stvar i tako da ljudi kad budu spremni na komunikaciju i neko zajedničko vrijeme, kada im to bude potrebno, budu se javili, tako da to treba poštovati i ne gledati "muk" kao konačnost. Ako ti netko nedostaje uzmi telefon i nazovi. Svi vole kad netko misli na njih. I plesati po osjećaju- svako rješenje je ok, dok se poštuju tuđe granice. Niti je ljubav kad nekog daviš, niti je neljubav kad nekog pustiš.
Pustim si neku pjesmu isto. Isto je dobro i ako ju pustim, i ako ne. Kad budem htjela potrudit ću se da da, kad nisam motivirana ne. Ali i dalje volim glazbu.

Autor: agentica_tajne_sile   |   19.10.2013. u 11:02   |   opcije


Ček, točan citat bi bio: "I zbog toga smatram kako mjerenja ovise o brzini promatrača. Jednostavnije rečeno, prostor i vrijeme mogu se širiti." (Al to sam još bio jako mlad i naivan) :D

Autor: pike_TS   |   19.10.2013. u 11:03   |   opcije


...tuff to je istina...s jedne strane sam plakala zbog toga jer smo se stvarno dobro slagali,ali kad do toga dođe nema dalje,a da je iskreno...7god. je bilo super,a onda sve lošije...i nije bitno tko je kriv...

Autor: agrona   |   19.10.2013. u 11:03   |   opcije


e moja bivša , Neka ti bog da ono što nisam mogao ja
samo da znaš posta sam bolji čovik od kad se ne javljaš ..
htio sam prijatelj tvoj biti , to je zabluda, nebi to štimalo
jer bi ti vrijeme pokvarijo , tvoju idilu narušija
samo da znaš volija sam te i jedino te dragi bog može voljet više od mene
ja sam za našu ljubav živija , ti si planirala kako tu ljubav pokopati
bez suze to ti je uspilo , sad imamo grob kao neznanom junaku ,
i koji mi se kurac treba tebe sijetiti.
kad ti dobro znaš da da ja ne mogu živit bez ljubavi

Autor: raky03   |   19.10.2013. u 11:06   |   opcije


pajkovski, ti ko vojničko sapunče. nikad ne zna čoik u kom ćošku ćeš završiti :d

jedino je sugurno da ćoškova ima više no što to vanjska fasada može izdržati:P*

Autor: mmmmmm_da   |   19.10.2013. u 11:08   |   opcije


To je onaj trenutak zrelosti kad shvatiš da osoba koju si volio nije nestala ako ju ti ne vidiš, ako nisi u kontaktu s njom...ali da si voljan uskočiti savjetom, razgovorom, u situacijama kad ta osoba ima nešto o čemu razmišlja podijeliti s tobom, i da je to čast, pogotovo ako znaš da inače druga strana nije mimozna i razmažena, nego ima u tebe povjerenja.
Mislim da je povjerenje između to dvoje ljudi osnova za nešto. Takvo prijateljstvo je moguće, ali često ima erotske elemente ili je napeto zbog nedostatka istih, ali zar nije lijepo kad te netko poznaje, a ti mu vjeruješ. Kad ta osoba nije samo tijelo, posjed, tvoja letvica u borbi sa samim sobom, nego kad je to čista neuvjetovana osoba u tebi i onda ti kažeš.....na pitanje kakva je ta osoba, umjesto mora kvalifikacija samo IME i smajlić ti pobjegne u kut usnica.
http://www.youtube.com/watch?v=XcdJAiTO9oI

Autor: agentica_tajne_sile   |   19.10.2013. u 11:09   |   opcije


zato treba nanijeti odgovarajuću podlogu u vidu korektora i tekućeg pudera. :)

Autor: pike_TS   |   19.10.2013. u 11:11   |   opcije


Agrona... vjerujem ti da je istina, djeluje bolno iskreno.
Ako si tako komunicirala, onda je to i sjelo kako treba. Pa je i moglo ostati OK .

Autor: tuffgong   |   19.10.2013. u 11:14   |   opcije


oćte moju ispovjest?
oćete-nećete evo je :)

moj bivši me jako povrijedio
mrzila,ljutila...durila se gotovo dvije godine, ''ponos'' mi nije dozvoljavao da bilo što od njega ''tražim'
a on to koristio..i šutio (čitaj ni l od love za djecu)

kad me sve to prošlo...postala ravnodušna na sjećanje na naš brak
..ja..mic po mic.. (radi love...sorry,al fakat je tako)..s njim uspostavila super-prijateljski odnos

danas bi i gotovinski kredit digao da ga ''zamolim'' :-)

Autor: sleeping   |   19.10.2013. u 11:14   |   opcije


Ja ne volim kad mi je netko bivši blizu kao da čeka da "slomim" nogu da me povali, ili kad ja to radim. Onda neću to. Mučim se. Sjedim s čovjekom kojim mi nešto ozbiljno priča, a ja si mislim kad će te nagrist neka slabost da ga "zakoljem". To kad radim zabranim si to "prijateljstvo", jer lažem da se sve praši, a možda i ne ostane na tome, pa još postanem takva luda i aktivna u realizaciji- to to je onda već malo veći shit.

Autor: agentica_tajne_sile   |   19.10.2013. u 11:16   |   opcije


...istina je-nisam možda tak jasno o tome govorila,ali on je shvatio-sex mi je jako bitan i kad sam to počela odrađivati,kasnije ni to - sve je bilo jasno...

Autor: agrona   |   19.10.2013. u 11:19   |   opcije


A vidi ti ovog crnog vraga slavonskog.... :-)))))

Ajd nek on digne taj kredit, pa idemo ti i ja u Barcelonu :-))))))

Autor: tuffgong   |   19.10.2013. u 11:19   |   opcije


Mada su u principu najbolji prijatelji upravo oni muškarci koji bi te ševili- motivirani su. A primjetila sam da sam i sama puno ljubaznija prema muškarcu koji mi je hot. Uostalom zašto se to uopće mora nekako zvati? Ako trebaš tu osobu- nazovi :-)

Autor: agentica_tajne_sile   |   19.10.2013. u 11:21   |   opcije


Tako sleepy :-) suradnja.

Autor: agentica_tajne_sile   |   19.10.2013. u 11:22   |   opcije


...moj meni više nije bio hot-da je nikad nebi se nebi rastali...

Autor: agrona   |   19.10.2013. u 11:23   |   opcije


dobro vam ovo sunčano jutro :)
zanimljivo
..nešt sebe prezbrajam..hm, moj ex muž i nakon 9 godina misli da ću se vratiti..
:)

Autor: Mimsy   |   19.10.2013. u 11:24   |   opcije


Ti je lakše nazvati ponekad, ako ti je želja.

Autor: agentica_tajne_sile   |   19.10.2013. u 11:25   |   opcije


hehe. pašemi, tako nekako. istine radi- hipotetski je moguće imati vrlo vrijednu i vrlo duboku vezu sa nekad najbližim bićem. jebeni keč je u uniformnom rastu dvoje ljudi koji ne postoji. uniformnom rastu, svih drugih ljudi involviranih u njihove živote, koji takodjer ne postoji. postoji samo more mogućnosti i more skroz nehipoteskih točaka otvaranja novih odnosa, preko novih uznemirenosti, preko novih testova znanja i neznanja... ma...- bah. konzerva je zakon:D jer, redovito negdje neko nešt zajebe u tom lancu, pa se i dobrovoljci otvorenog srca i uma sjebu niz tudju fleku.

Autor: mmmmmm_da   |   19.10.2013. u 11:25   |   opcije


tu sam nekak uz agronu :)
..a ostalo..sve vam je to nekako ovisno o stupnju samoobrane..
koji ste morali razviti da se oporavite

Autor: Mimsy   |   19.10.2013. u 11:26   |   opcije


Nada umire zadnja, a?
Eno puno groblje
Nada.
:-)))

Autor: jutarnji_nagon_2   |   19.10.2013. u 11:26   |   opcije


ak mi za oporavak treba jedan dan..možemo bit super frendovi
ak mi treba 4 godine..eh

Autor: Mimsy   |   19.10.2013. u 11:28   |   opcije


...završit ću svoju priču o svom braku i prijateljstvu s bivšim , pjesmom koju mi je volio puštati (iako je bio i ostao roker u duši) ...

http://www.youtube.com/watch?v=dq13zNT47ME

Autor: agrona   |   19.10.2013. u 11:29   |   opcije


A onda u zrelim godinama čovjek shvati da je u samom vrhu najboljih varijacija ljubavnih odnosa, upravo situacija kada ti je osoba s kojom se ševiš i prijatelj kojem vjeruješ :-) I sad kad je ovo izrečeno, pila pili u sasvim drugčajem smijeru......sve je to pomiješano i neodvojivo ovim našim definicijama. Samo po feelingu i nećeš pogriješiti. Najbitnije je isključiti glavu.

Autor: agentica_tajne_sile   |   19.10.2013. u 11:32   |   opcije


Čim radi glava, ljudi počinju petljati i srati :-)

Autor: agentica_tajne_sile   |   19.10.2013. u 11:32   |   opcije


agrona .. :-))

Autor: tuffgong   |   19.10.2013. u 11:33   |   opcije


...slažem se agentice...iako život srcem ponekad i nešto košta...

Autor: agrona   |   19.10.2013. u 11:33   |   opcije


Puštaš mu pjesmu?
Pa, pička mu materina vataj se telefona....što si se usrala. To je čovjek. Nije čudovište. Ili se bojiš da ti ne ispadneš slaba. Jebalo te to. Nema toga.
Nazovi i pitaj što se kuha? :-) I budi vesela. Taj razgovor, je veselje koje ti njemu besplatno daješ i ne očekuješ ništa. Dvije ocvale domaćice on na svojoj strani, ti na svojoj, koje se igraju razgovora. Igraj se.

TELEFONIRAJ MALO! VJEŽBAJ TELEFONIRANJE! :-)*

Autor: agentica_tajne_sile   |   19.10.2013. u 11:34   |   opcije


agentice - nemam mu ja potrebe telefonirati - bila je to samo priča o temi zadanoj na početku...a pjesmu nisam pustila njemu , već sam se je samo prisjetila...s osmjehom :))

Autor: agrona   |   19.10.2013. u 11:37   |   opcije


A kad ste se zadnji put čuli?
I to je isto zgodno pitanje :-)
Meni je mobitel pao na beton, pa mi se pokvario tauch. Tako da je mogu, jer mi mobitel ne radi.

Autor: agentica_tajne_sile   |   19.10.2013. u 11:39   |   opcije


Na hrvatskom bi se to reklo : "Smile for no reason" ;-)

Autor: tuffgong   |   19.10.2013. u 11:39   |   opcije


Prijateljstvo, nakon veze, braka ?
ovisi o motivima takvog prijateljstva svakog ponaosob.
Želiš li ostati prijatelj sa bivšim/om... očito je tvoja ljubav prestala, pa si zadovoljan sa novom vezom i novim partnerom. Ne postoje više nikakve emocija, ali ostaje potreba kontakta, možda zbog osjećaja krivice što ti napuštaš, a nemaš neki konkretan razlog prekida, osim što si ju prestao voljeti.
Ako si ti u poziciji onog drugog, tj. osobe koja još uvijek voli, mislim da onda prijateljstvo nije moguće.. Zato što prihvačaš to prijateljstvo u zamjenu za neuzvračenu ljubav, a onda i dalje patiš. Osim, ako svjesno ne ulaziš u takvo prijateljstvo zadovoljavajući se i mrvicama. Jer onda si uvijek žrtva, motivi vam nisu isti.
Rijetko kad se brak ili veza raspadnu "sporazumno" tj. kad niti kod jednog nema više emocija, pa odlučite da ćete ostati prijatelji iz navike.
Svaka druga kombinacija je nanošenje boli jednom ili drugom.

Autor: vrbica   |   19.10.2013. u 11:43   |   opcije


...čuli smo se 05.10.2013. - on je mene nazvao ...

Autor: agrona   |   19.10.2013. u 11:44   |   opcije


Niiiiicee :-))
Bilo ti drago da te zove?

Autor: agentica_tajne_sile   |   19.10.2013. u 11:45   |   opcije


...na prvu kad si shvatila tko zove?....

Autor: agentica_tajne_sile   |   19.10.2013. u 11:47   |   opcije


...drago mi je bilo - ali ja sam u novom životu i to bi bilo prebrzo zvanje...

Autor: agrona   |   19.10.2013. u 11:47   |   opcije


agentice sorry , ali sve sam već gore ispričala i nemam to snage ponavljati...

Autor: agrona   |   19.10.2013. u 11:48   |   opcije


Sve zavisi od ozbiljnosti bivše veze.
Ukoliko je to bio samo pokušaj veze koja nije uspjela
naravno da se može ostati prijatelji.
Međutim ukoliko je to bilo nešto zaista ozbiljno ne može.
Kaa bi moglo onda nebi bilo prekida.
Ta niste valjda prekinuli samo zbog pomanjkanja
strasti koja,normalno protekom vremena slabi.
Naravno da niste,nestalo je ljubavi i međusobnog
poštivanja i povjerenja,a kako bez toga biti prijatelji?
Pomoćiću ukoliko mogu svakome,pa i onom koga prvi
puta u životu vidim,a kamoli nekome s kim sam
djelio život.Ljudskost je jedno,a prijateljstvo nešto
sasvim drugo.To što tebe tvoj bivši ne želi ni pozdraviti
niti ti pomoći ili pitati kako si,vjerovatno govori da si
ga previše povredila i on to ne može preboljeti.

Autor: tape   |   19.10.2013. u 11:52   |   opcije


tepe nisu u pravu,,
ili ne čuješ sebe,
čovik se ne voli vraćat na mijesto zločina , a u principu želi izbrisat neke loše dane , jer teško je živit sa nečim čemu nisi kriv ,a sudijelova si ,, zato postoji ljuska sloboda , čovik je jedinka kojeg pokvari društvo , žene , alkohol , za sve postoji odvikavanje i skidanje ,, ne treba smetat nikome , svatko ima svoj izbor ,,

Autor: raky03   |   19.10.2013. u 11:59   |   opcije


i dalje mislim da su oni koji žele ostati aktivni prijatelji nakon ljubavničkog odnosa i trebali ostati samo prijatelji, na početku veze. jbg. zalomila im se provjera, tipa... a mož je to- to. jbg jbg jbg :)

Autor: mmmmmm_da   |   19.10.2013. u 12:17   |   opcije


Raky nisam te razumio.
U čemu grešim/nisam u pravu?

Autor: tape   |   19.10.2013. u 12:27   |   opcije


Što je potrebno za zajednički život,da s nekim dijeliš svoj život?
Međusobna stras,povjerenje i poštivanje,ukratko ljubav.
Što je potrebno za prijateljstvo?
Sve nabrojano osim strasti.
Kada se prekida zajednički život?
Kada strast postane manja????
Kada nestane međusobnog povjerenja i poštivanja?
Prijateljstvo bez povjerenja i poštivanja?

Autor: tape   |   19.10.2013. u 12:41   |   opcije


još ću samo ovo napisati glede svega : mmmmmmm slažem se - on se zaljubio ja nisam , ali sam ga zavoljela kao osobu jer smo jako slični,volimo iste stvari,fizički je super- da ga kao takvog ne izgubim pristala sam na vezu,kasnije i na brak jer je sve (pa i sex) bilo odlično ...i tu sam pogriješila! to sada znam-onda nisam ...the end

Autor: agrona   |   19.10.2013. u 12:46   |   opcije


Dodaj komentar