kako?..ne znam.. zašto? još manje..

razumijem da se pofajtamo..oko različitih stavova
privikla sam se na ruganja, podmetanja, netrpeljivost...i izvlačenja po potrebi osobnih podataka, na uvid ovdje svima
a sve zbog diskreditacije, ruganja i smijanja
razumijem(ali i ne) da se "častimo"....jer ajde, u žaru diskusije kad izađe "žila ludara" svašta se kaže
i razumijem, (ali i ne) jer su to sve teme a ovdje onak...
za uz kavu, za večer debate, za mars, za mjesec, za veksl, valunge, za krizu srednjih godina, za neheb***,
nadr***, celibat i čežnju, želju i svašta nešto...
međutim NE RAZUMIJEM kad se dotaknemo jako, ali jako, osobnog..intimnog
(ne govorim sada o tome, ko je kome i kako pokupio "ulov" sa iskrice
jel prevario ili pošten i iskren ili lažljivi muljator bio)
govorim o jako osobnim, intimnim i tužnim pa i strašnim stvarima
pa onda uslijed neslaganja:
jedan se dere da neko žensko treba jednostano -ubiti
a drugi sve žene sa- ab iskustvom- naziva retardušama
uzdravlje vam!!!
a sve kao ozbiljni ljudi
očevi, muževi, djedovi, muškarci
stvarno ste ošli u vražju mater kad ne razlikujete provokaciju i bitno od nebitnoga
i kad sa istom ostrašćenošću navijate za svoj klub, svoju partiju, svoju stranku, svoj klan
nego idete tako daleko da sve odlazi u direktnu agresiju ili zazivanje iste
jer radi se o agresiji, mizoginosti, nepodnošenju, ne poštivanju, nekulturi, ne- odgoju, (ma reći ću) radi se o čistom - primitivizmu

i to zato jer bi vi ukidali neka već stečena prava
skroz osobna a ljudska- prava, polovici stanovništva...ženama...
o duboko osobnim intimnim i teškim odlukama, iza kojih nikada ne stoji ..samo odmah rukom
prava koje su (ne)sretnice iskoristile..jer je dozvoljeno, zakonito, a vi ih tada nazivate pogrdnim imenima
sramite se
i dobro je ako vaše agitiranje, tituliranje, nepodnošenje i zazivanje počinje i završava ovdje
jer bi me inače zbilja, ali zbilja bilo strah..


i da, ovo je i zbog
* nijesveuimenu..( s čijim se stavovima slažem)
*lanene ..(s čiji stavovima se nekada! ne slažem)

14.11.2013. u 12:18   |   Editirano: 14.11.2013. u 13:28   |   Prijavi nepoćudni blog   |   Dodaj komentar

ma slažem se sa svima šta je napisano ,
sve mi se čini da sam ja i previše dobar
a tebi dan dobar i to je sve

Autor: raky03   |   14.11.2013. u 12:22   |   opcije


;)
http://www.youtube.com/watch?v=nSEM9eEj9Og

Autor: pike_TS   |   14.11.2013. u 12:26   |   opcije


to su prvi pokazatelji nuklearne kontaminacije, pad QI indeksa

Autor: slova   |   14.11.2013. u 12:27   |   opcije


a sa njim i IQ

Autor: slova   |   14.11.2013. u 12:33   |   opcije


Draga,nemoj se ljutiti sto idem gore na blog,ali ovo je finis.... Vez znas,moju taktiku i podasavanja...

Zelim ti posebno iskustvo radosti u preostalom danu

Kori :)

Autor: Korizma   |   14.11.2013. u 12:34   |   opcije


Trebalo bi uploadati jednu PP prezentaciju Kako biti ljubav?
Ondak tatoo na nadlanici: Ljubi bližnjeg svog kao samoga sebe, za podsjetnik.
Teško je naći način. Odnese glava čovjeka bolje nego kondor.

Autor: agentica_tajne_sile   |   14.11.2013. u 12:34   |   opcije


dan :)
da, trebali bi svi gledat onu emisiju tinejdžera kak delaju debate..
i kako uspješno iznose stavove i pro i contra, bez podmetanja
i ružnih riječi..

Autor: Mimsy   |   14.11.2013. u 12:37   |   opcije


ja mislim da je ljubav , ono šta svi imamo , a da sa tim živit neznamo ,

Autor: raky03   |   14.11.2013. u 12:38   |   opcije


tnx:)
iako nisam bila pokraj...(vidjela jutros) zaista sam jako ali jako..
ne znam kaj sam:(((
zbilja ne znam

Autor: ladonna2   |   14.11.2013. u 12:46   |   opcije


ladonna, koliko sam leteči pročitala, krelec je napisao da žene koje abortus koriste kao način kontracepcije smatra retardušama, jer u današnje doba ima puno načina kontracepcije.

imam frendicu koja radi na ginekologiji i začudili bi se koliko nazovi obrazovanih žena kontracepciju smatra grijehom, ali uredno dolaze na ab.

(abortu s treba biti dozvoljen kao izbor, bez da me se pogrešno ne shvati)

Autor: pognioci   |   14.11.2013. u 12:48   |   opcije


ladonna, znaš li da ima žena sa preko 10 ab??
znaš li da žene namjerno zatrudne da bi nekog uhvatile, pa kad propadne na ab??

ima toga- varijacija na temu

a najmanje one stvarne potrebe.

Autor: pognioci   |   14.11.2013. u 12:53   |   opcije


pogni ajme nemoj klat
naravno da ima svakakvih
međutim jel zbog nekoliko tih svakakvih
svima treba zabraniti pravo na mogućnost ,odluku i djelo i svašta nešto?
jel imamo sad recimo policiju na svojoj strani i obiteljski zakon protiv kućnih nasilnika???
jel zbog par njih koje to iskorištavaju tako da lažu, pretjeruju same se ozljeđuju i muljaju..sada treba sve ostale gledati sa sumnjom ili zbog njih sve vratiti na srednji vijek?

Autor: ladonna2   |   14.11.2013. u 12:57   |   opcije


svakakvi smo....ali zbog par trulih jabuka ne znači da su sad svi takvi i da treba kaj?
toj sa 10 ab...staviti zabranu za sve ostale????
ljudi su grozni
iskorištavaju teško stečena i izborena prava da bi ishodili isključivo osobnu korist
da, rade to
ali
ja želim da mi policija dođe kad ih zovem i nasilnika spreme na hlađenje...a ne da mene sumnjiči da muljam..
i da ja želim da ako mi se dogodi neplanirana, slučajna ovakva onakva trudnoća..da je mogu obaviti za novce tu u kontroliranim higijenskim uvjetima..a ne u nekom podrumu ili da moram putovati u najbližu zemlju gdje ću to moći napraviti legalno

Autor: ladonna2   |   14.11.2013. u 13:02   |   opcije


opet smo zapeli kod jedno: odgovorno ponašanje

odgovorno ponašanje kao roditelja naučiti i mušku i žensku djecu
i protiv nasilja i siguran seks i...

svi čitate kako vam se čita: i kreleca da je za zabrane svega i svačega i mene i meiju da krivimo žene- a samo se priča o odgovornom ponašanju u životu.
a sranja se događaju i unatoć tome što se pazi.

hoćeš da ti nabrojim s iskrice neodgovorno ponašanje??
opala bi ti ladica ..
rekla bi da je to nemoguće

Autor: pognioci   |   14.11.2013. u 13:03   |   opcije


mai_sarai je ne jednom ovdje napisala da ne koristi kondome kod seksa sa iskričarima i da joj je to bez veze.
smatraš li to odgovornim ponašanjem žene koja je napisala abecedu?????
(ne pričam sad o kontracepciji, nego općenito o boleštinama i svemu i svačemu..ajd bok,.moram ići)

Autor: pognioci   |   14.11.2013. u 13:06   |   opcije


Ja učim,
Ti učiš,
On, ona, ono uči,
Mi učimo,
Vi učite,
Oni uče....
a najgori su ti, on, ona, ono, vi i oni kad ne uče kako ja mislim da bi trebali...., a što ću nego potruditi se kad
Ja učim i kad
Mi učimo :-)*

Autor: agentica_tajne_sile   |   14.11.2013. u 13:08   |   opcije


pogni, zakaj pališ?
jel ne vidiš do čega je već došlo?
zakaj navaljuješ
zakaj dodaješ benzina, na vatru?
zakaj prozivaš, na mom blogu nickove?
kae spaljena zemlja a????
jel to način?
svađanje neprestano izvlačenje ko je šta i kada
tome nema kraja
smiri tenzije majku mu
kad ti se nekaj ne sviđa reci onome koga to ide
ne meni
ja bi sad trebala kaj?
reći da je mai..provokatorica?
možda je, njena stvar
mene nije provocirala, nije me razvlačila..ja nemam problem sa njom, kad mi je nekaj interesantno mi je interesantno
komentiram
kad se ne slažem polemiziram
ne kačim se radi kačenja
tome vašem stvarno nema kraja

Autor: ladonna2   |   14.11.2013. u 13:14   |   opcije


primjeri su ti zak***

Autor: ladonna2   |   14.11.2013. u 13:17   |   opcije


ja mislim da u društvu vlada opći kaos....da se teško zadržavaju neke usađene vrijednosti...kao što se teško snalazi u novonastalim situacijama! Ljudi su pogubljeni...i možda bazno žele uspostaviti nekakv red...ali suočeni su nestabilnošću održivosti takvih pokušaja....što izvlači frustraciju....frustracija pak prehiti na agresivu...i eto makljaže. Općenito...s naobrazbom ili bez...teško je ostati priseban uz intenzivno bombardiranje raznih...a očitih malverzacija, nepravde, makinacija...gaženja, iskorištavanja...izrabljivanja...egzistencijalnih, emocionalnih...psihičkih...ucjena...etc. Ljudi pucaju na razne načine.....neki ni sami sebe ne prepoznaju! Općenito...u ovako jadno postavljenoj državi...s jadnim i nesposobnim vodstvom...jadnom perspektivom...diskutabilno je očekivati od pojedinca da posjeduje čelične živce i čvrsta uvjerenja.....kad je vjeru...odavno izgubio.

Autor: PAMELA_007   |   14.11.2013. u 13:17   |   opcije


pam znam..ali zar samo zato kaj se ajmo reć sve raspada i mi svi moramo poživničiti??
jel ti kažem da se ne slažem? kažem
jel se častimo?
ne!!!
jel izvlačiš podatke o meni ili ja o tebi? ne!!
jel smo se vidjele? jesmo!!
dakle?

komentiram tekst i komentare
ne osobe!!!!!!!

Autor: ladonna2   |   14.11.2013. u 13:24   |   opcije


molim te pronađi dio gdje zastupam bilo kakva ukidanja ili ograničenja bilo kojih prava.
gospođa me bez nekog povoda svrstala u one koji bi abortus zabranili, iako o abortusu
nije bilo niti riječi, te me jasno upitala imam li hrabrosti to reči i ženi koja je napravila ab.
jedva sam smogao dovoljno hrabrosti i iznio svoje mišljene o ab, i ženama koje danas
uprkos svim mogućim i lako dostupnim sredstvima zaštite (muške ili ženske svejedno)
moraju posegnuti za ab. možda je okrutno, surovo, ali i nadalje mislim jednako.

Autor: krelec   |   14.11.2013. u 13:25   |   opcije


kaj sad, ak velim da su žene bedaste kad korsite ab kao kontracepciju, bit ću zabijena na križ?
koliko cura koristi kondom, same ga kupe?
jok!
pazit ću
ja te volim, znaš to
zdrav sam, nisam ni sa kim bio mjesecima
želim te bolje osjetiti

o čemu pričamo?

kaj, nitko nije čuo za tabletu poslije?

je, najlakše je reći da su muškarci krivi, barem pola.
klinac su krivi
kriva je žena za neplanirane trudnoće jer to je NJENO tijelo

Autor: meija   |   14.11.2013. u 13:25   |   opcije


Gle...nemoguće je ulaziti u osobne razloge zakaj netko nekoga ne podnosi. Možda mu nekad neki tekst..situacija...mišljenje ne sjedne..i jbg...stvori mišljenje o toj osobi (nicku) i nije više moguće bilo što što ta osoba napiše protumačiti sadržajno...nego se u prvi plan stavlja dojam o toj osobi. Je..rijetki su koji mogu i znaju komentirati sadržaje...a da se ne dira osobnost.....a opet...nekad te toliko pikaju...da im poželiš pokazati da i sami imaju putra....i jbg...ode sve u vražju mater!

Autor: PAMELA_007   |   14.11.2013. u 13:28   |   opcije


svjestan sam da je danas puno više mondiš biti starastveni zagovaratelj
manjinskih prava, ali zar i pokretači inicijative za izmjenu ustava nemaju prava.
eto upravo sam pročitao da je ustavni sud donio odluku, i da će referenduma
biti. dakle svatko ima jedan glasić i neka skokne do biračkog mjesta.

Autor: krelec   |   14.11.2013. u 13:30   |   opcije


Mislim da smo svi u pravu kad se ševimo koristeći kondome. Mislim da je to lijepo i pametno. Osobito je lijepo kad otvorimo i drugi i upotrijebimo ga kao i prvi. I tako....pa u dućan po još. To je najbolje u datoj situaciji. Ubit se poslije ćevapima, pa malo ubit oko....

Autor: agentica_tajne_sile   |   14.11.2013. u 13:32   |   opcije


krelec..zakaj tada nisi ovako komentirao
već ošo na retardiranost?

ja se ne slažem sa lanenkom...mislim da je opaka desničarka..pa šta
ali starina..je rekao da je treba- ubiti
ejjjj ljudi ejjjj
langsam
pls

Autor: ladonna2   |   14.11.2013. u 13:33   |   opcije


a šta kad kondom pukne? a?
nikada vam se nije dogodilo?
a šta ak i kad se zaboravi popiti pilulu?
ajte nemojte cjepidlačiti sa ludim i extra primjerima

Autor: ladonna2   |   14.11.2013. u 13:35   |   opcije


pasemi, po mogućnosti u istu večer ili dan iza :)

Autor: meija   |   14.11.2013. u 13:35   |   opcije


dono, onda se ode do ginića po recept za tabletu poslije koju se kljucne do 72 sata nakon odnosa i inicira hormonima krvarenje

kaj, to je tak problem?

Autor: meija   |   14.11.2013. u 13:37   |   opcije


još uvijek mislim da je žena koja koristi abortus ono što sam tipnuo.
ne možeš baš biti posve svoj i bez problema otići na ab.
po meni, a totalni sam laik, to je čedomorstvo uz asistenciju.
naravno da postoje izuzeci.

Autor: krelec   |   14.11.2013. u 13:37   |   opcije


krelec....možda sam direktna...ali jesi li ti u braku? ... Ja naime nisam....a vidiš...osoba koja je pokrenula mijenjanje Ustava...smatra da samohrani roditelj nije prirodno okruženje za dijete! Pokušala bih ti objasniti potrebu za otporom. Ona naime, leži u činjenici da je skoro pa nevjerojatno da danas...jedna osoba takvih uvjerenja...koja govori mržnjom...može uopće dobiti medijski prostor....a potom svojim manipulacijama dotjerati čitavu stvar do referenduma! U Hrvatskoj se skoro svi stručnjaci..doslovce čude ovome.....ovo je presedan koji nitko normalan nebi očekivao! Jednak je inicijativi ...npr. da sad netko poželi izdvojiti prava bijelaca u odnosu na crnce! Kužiš...stvar je u apsurdu....a ne u njihovom pravu na referendum...za koji se btw. misli da nema pravne osnove...čak su i tužbe podignute. Evo...sudac iz Zadra je dao ostavku zbog referenduma...zdrav razum i struka mu nalažu da je ovo katastrofa!

Autor: PAMELA_007   |   14.11.2013. u 13:38   |   opcije


pa kaj je baš tako užasno dobiti dijete, pa makar ono bilo i neplanirano

Autor: krelec   |   14.11.2013. u 13:38   |   opcije


meij nisi u pravu
nije žena kriva
jel znaš riječ Kriva?
ejjj kriva
kriva za kaj?
dakle ja moram uvijek biti ok i na visini, nit cuge, nit zabave, nit ludosti, a svi drugi lako ćemo
jel ne misliš da se time stavljaš iznad?
i
ma nemoj
ja sam mislila da smo u sexu skupa..ako jesmo..ili nismo
ionak neki kreteni kažuda se ženu ne može silovati ak ona to stvarno neće
e pa ebga

Autor: ladonna2   |   14.11.2013. u 13:39   |   opcije


Emocija u bujici razbija izloge,
baca novine ujutro preko stola,
a tvoja je topla kupka u kojoj moje srce drijema.

Autor: agentica_tajne_sile   |   14.11.2013. u 13:39   |   opcije


dona..cmok :))

Autor: vuklisicaa   |   14.11.2013. u 13:40   |   opcije


dono, na svom blogu sam ti odgovorilo o krivnji, pa ak te zanima pročitaj
oćeš neodgovorna?

ista stvar

Autor: meija   |   14.11.2013. u 13:41   |   opcije


krele...nije čedomorstvo...zguglaj značenje riječi i ne nabacuj se njima bez imalo razmišljanja...čedomorstvo je kažnjivo
ovo je legalni a izazvani medicinski prekid trudnoće
čedomorstvo je ozbiljna i utuživa riječ

Autor: ladonna2   |   14.11.2013. u 13:41   |   opcije


pamela nisam u braku već niz godina, ali referendumsko pitanje se uopće ne odnosi na ovo o čemu ti pišeš.
koji se kurac ne buniš protiv zakona o braku, a u kojemu stoji potpuno ista formulacija kao ova što je žele uglaviti u ustav.
taj i takav zakon je već desetljećima na snazi i nitko ga ne pominje, nego je sad odjednom strašno važna ta žena i njena inicijativa.

Autor: krelec   |   14.11.2013. u 13:42   |   opcije


krelec....dijete je doživotna odgovornost...nije igračka..pa lako ćemo! Svaka iole odgovorna i normalna osoba svjesna je kaj znači imati dijete....i ima pravo donijeti odluku želi li to..ili ne.

Autor: PAMELA_007   |   14.11.2013. u 13:43   |   opcije


TA žena i njena inicijativa kaže i da samohrani roditelj ne može dati adekvatni normalan i socijalno prihvatljiv odgoj...ona je opasnost od budućeg rasta klerofašizma

Autor: ladonna2   |   14.11.2013. u 13:44   |   opcije


dona rekao sam da mislim tako, a s tim utuživanjem nečega izrečenog pod nickom na dejting sajtu, ma dajte najte.

Autor: krelec   |   14.11.2013. u 13:44   |   opcije


zašto bih se bunila protiv braka! ? Ja vjerujem u brak! I uvjerena sam da postoje ljudi koji vjeruju u brak...bez obzira koje sexualne orijentacije bili! I znaš kaj...tko god želi sklopiti brak...neka to učini! Tko to može zabranit? I zašto bi?

Autor: PAMELA_007   |   14.11.2013. u 13:45   |   opcije


uostalom ne iznosim samo svoje mišljenje, napominjem još jednom da sam totalni laik za medicinu, nego sam u barem desetak navrata gledao neke od vodećih ginekologa koji se spore oko tih istih stvari.

Autor: krelec   |   14.11.2013. u 13:46   |   opcije


krele..ne velim da bum ja sad to skupljala..pa neke tužbe dizala...nego ti kažem kaj ti se može dogoditi ako to nekome saspeš u facu in vivo...a neko sa strane to čuje...to su ozbiljne optužbe
naime čedomorstvo izaziva onda sumnju da tu nekaj takvog postoji
dakle organi reda moraju to istražiti
dakle protuzakonita radnja
dakle bla bla

Autor: ladonna2   |   14.11.2013. u 13:46   |   opcije


i sorry sad moram ofFF
al popodne iskomentiram
tam di nisam
bye

Autor: ladonna2   |   14.11.2013. u 13:52   |   opcije


glete cure, bila sam trudna mjesec dana kad sam se fizički razvela
sama žena u borbi sa vjetrenjačama

sve mi je jasno o čemu vi pišete, isto i ja tvrdim, al stvarno zagovarate idiotska ponašanja.

kriv za svoje postupke, zaslužan za svoje postupke, odgovoran za svoje postupke ili tvorac svoje sreće ili nesreće- isti je klinac

Pamela pogotovo ima običaj reči da je svatko tvorac svoje sreće, a jebi ga, onda je i sve ono ostalo u znaku jednakosti.
nemreš samo pobirati lovorike za ponašanje- moraš kusati i govna.

I nemoj mi ladonna da ja kurim.
Ovim blogom si ti potkurila- jer ne znaš čitati što ljudi pišu.

Autor: pognioci   |   14.11.2013. u 14:35   |   opcije


TA žena i njena inicijativa kaže i da samohrani roditelj ne može dati adekvatni normalan i socijalno prihvatljiv odgoj...ona je opasnost od budućeg rasta klerofašizma

Autor: ladonna2 | 14.11.2013. u 13:44 | opcije

Ta žena govori na glas ono što socijalna služba provodi već odavno da djeca moraju imati obadva roditelja- taman onaj drugi bio i kriminalac. Provodi to i sud.
I ne znam zašto sada na nju graktanje, a na socijalne službe ne.

Autor: pognioci   |   14.11.2013. u 14:40   |   opcije


za neupućene! : socijalne službe sprovode obiteljski zakon..koji nikako ne kaže da dijete MORA imati oba roditelja...već da je PRAVO djeteta na oba roditelja!

Autor: PAMELA_007   |   14.11.2013. u 15:03   |   opcije


da Pamela i ti mu to PRAVO MORAŠ omogućiti

ako socijala traži da vrtićka unučad moje frendice MORAJU prespavati kod svog oca koji je liječeni psihički bolesnik koji ne želi piti lijekove- recimo izgubi se i ne vrati se par dana i ne zna gdje je bio, što je to onda nego obveza obadvoje roditelja, odnosno PRAVO djece da im se omoguće obadva roditelja.

Autor: pognioci   |   14.11.2013. u 15:08   |   opcije


ma. neka gospodje. možda je žena otkrila što mi nismo, pa arlauče. jbg.

svinjariju, da je samo model: mata tata i dva brata, ispravan- nek si utakne u molitvenik. u nedjeljnu juhu sa domaćim rezancima od domaćih kokoši. u, štogod hoće a iza svojih jebenih vratiju, svoje spavaće sobe.

možda i ne bih na referendum. e.. sad hoću.

Autor: mmmmmm_da   |   14.11.2013. u 15:14   |   opcije


svaka osoba koja uvažava prava svoje djece...pa tako i ona da ih zaštiti od psihičkih bolesnika i neuračunjivih osoba...zatraži vještačenje te osobe....pa se viđanja djece s takvim roditeljem vrše u strogo kontroliranim uvjetima i pod nadzorom...ili nikako! Primjeri koje ovdje čitamo su ruralni bulšit ...nepostojeći.

Autor: PAMELA_007   |   14.11.2013. u 15:22   |   opcije


Pamela, za razliku od tebe ja ne lažem.

Znaš li da je centar za soc. skrb tu istu mamu pozvao na sud u SLUNJ. Sud Zagrebački, ali ispostava SLUNJ. Njega je dofurala murja, a ona se neka snađe. (to je pod broj jedan)
Vještačenje nije bilo potrebno, obzirom na liječničku dijagnozu (bio stacioniran) i smatra se zdravim KAD PIJE LIJEKOVE.
Jer je kad je pod terapijom radno sposoban.
Ako ga proglase neuračunjivim za djecu (što je), onda ga trebaju i umiroviti.

Ko ludi su da će 34- godišnjaka umiroviti, pa ja automatski zdrav i za imati djecu kod sebe preko noći.

Autor: pognioci   |   14.11.2013. u 15:28   |   opcije


Postupak lišavanja roditeljske odgovornosti sprovodi CSS na zahtjev...ili parnično!

Autor: PAMELA_007   |   14.11.2013. u 15:43   |   opcije


Dodaj komentar