ti si mene "strpala" u dom...

ebtga..i mišljenje sa "strpavanjem" u dom???
znam ljude koji su ošli, drage volje..i pokretni i svjesni i zdravi i eno ih...bolje im nego doma u stanu
em sve kulturno em sve na gotovo em zabave em druženja em izleti
a i ne moraš pol toga ak nećeš
a zakaj sebe i tog nekoga patiti?
jel se to zove ljubav?
privrženost?
zato te imam?
kao osiguranje svoju starost?
uhhh

to je kao neka optužba???.."strpati" u dom?
zato sam manje kćer?
hm
svašta

moje mišljenje je u vezi toga..da kad sam fakat al fakat bolesna ko pas..da nemrem niš..
takva kakva jesam, a volim, želim i hoću si biti korisna, da ja mogu, da mi niko ne treba
pa pogotovo kad si bolestan..kao prvo, po meni barem,
skanjuješ se sve svoje (pretpostavka je -djeca), upregnuti..u onu:
ajde sad me operi takvu polupokretnu, al me moraš prvo nekako dovući do kade, tuš naravno
ak to nemaš..ebga..na stolicu pa dovuci taj tuš do mene i poljevaj me dok sjedim, ak mogu sama sjediti, kolko tolko
dakle napravi poplavu u kupaoni, i moli boga da onaj odvod na podu, dobro dela a da susedu od ispod, ne napraviš fleku na stropu
ili sam u krevetu, obriši me, okreni me, zmasiraj me
pa me počešljaj
pa me upristoji
meni je to grozno, u svoj toj bespomoćnosti, gdje sam sebi sva nikakva
cimati još te neke svoje, da budu sa mnom nekakvi
pa da solim 24/7..n-mjeseci, godina
daj mi, daj me, daj ovo, treba mi ono
podigni mi, dodaj mi, daj daj daj
pa onda ak se već dođe u tu situaciju prva opcija -.dom.. je po meni savršeno rješenje..
em to delaju ljudi kojima je to posao, dakle poziv
em to delaju samo 8 ili 10 sati, pa dođe druga osoba, pa za to dobivaju plaću, pa ih možda i malkoc dodatno platiš ak je dobra s tobom, pa ti viška i iz dobre volje, koristi, čega li već... napravi nekaj ubera
i pa se nadaš..da valjda ne mrzi taj posao toliko, da bi meni dodatno zagorčala život...
a oni, ti neki moji..moj..moje..moja..
dođite, vidite me, obiđite me
i živite svoje živote..nikam ne budem pobegla..
a ako sam pokretna i super i svašta..i imam dosta love za sve svoje potrebe
oo pa onda ću ja šetati, i vraćati se na ručak ipopodnevnu kavu i imati svoj "društveni život" ili dolaziti vama, jednom- dva, puta mjesečno
i dosta
ja imam svoje interese
vi svoje
živimo..

04.02.2014. u 17:01   |   Prijavi nepoćudni blog   |   Dodaj komentar

Ja bih isto rado u dom, i to neki gdje imaju mogućnost obrađivanja vrta. Zakaj bi bila sama po cijele dane doma, ako mogu biti u društvu..

Autor: Cococh-Anel   |   04.02.2014. u 17:09   |   opcije


Navodno na Rabu imaju takav dom s vrtom.

Autor: Cococh-Anel   |   04.02.2014. u 17:09   |   opcije


:))
pa možeš biti i sam, i družit se ako oš ak neš opet ok

Autor: ladonna2   |   04.02.2014. u 17:13   |   opcije


u splitu dobar dom, 4*

Autor: krelec   |   04.02.2014. u 17:16   |   opcije


Mora biti u zelenilu, na periferiji, ili u nekom manjem mjestu, s vrtom.

Autor: Cococh-Anel   |   04.02.2014. u 17:17   |   opcije


eh split...ja bi zgb..ili zagorje
nekaj domaće:))

Autor: ladonna2   |   04.02.2014. u 17:20   |   opcije


ladonna, ja bih sada u dom kad bih, al me tjeraju da još moram raditi :))

al vezano za to, moj tata nije htio čuti za ženu koja bi mu bila doma kad se počeo gubiti (neće njemu neke nepoznate hodati po kući), a za dom koji mu je doslovno preko ceste nije htio čuti. i to za kombinaciju da ga dignemo iz doma kad dođemo s posla.
kad se skroz gubio (klasična staračka demencija), čak ga niti onda nisam mogla "prisiliti" da netko skrbi o njemu jer je centar za socijalnu skrb stao "na njegovu stranu" u smislu da ga na dom nitko ne može prisiliti.
to što mi je zapalio pola kuće, što je mislio da je u šumi pa bla..bla.. niti to nema veze- ako nije želio (a nije) nije trebao na skrb negdje drugdje nego ga se treba skrbiti doma.
čudno ali istinito

Autor: pognioci   |   04.02.2014. u 17:22   |   opcije


n da..i tako nema "zle" krvi...vidimo se kad se vidimo, ne kad ne
jako fino i kulturno i pristojno
ionak nisam za plemenske odnose ni stanovanja, ni za dve tri generacije pod jednim krovom..brrr

Autor: ladonna2   |   04.02.2014. u 17:22   |   opcije


na moru mi je starost (ak se uopće može biti stariji no što sam sada) primamljivija

Autor: krelec   |   04.02.2014. u 17:23   |   opcije


ok...ovaj blog stavim u crvenu kovertu...kad se bude odlučivalo o meni..a bez mene
isto kao i sa po kratkom postupku ištekavanjem mene, kad bu, ak bu

Autor: ladonna2   |   04.02.2014. u 17:24   |   opcije


Ja jesam za plemenske, ali onda treba biti barem 10 ukućana, svih generacija. Pa je netko uvijek doma, netko je raspoložen, i tak. Ali da sam uz neku obitelj - ono tata, mama, dijete, to ne bih htjela. Da im ne smetam.

Autor: Cococh-Anel   |   04.02.2014. u 17:25   |   opcije


ne znam zakaj ljudi pretpostavljaju da bu si baš jako jako ok sa vlastitom decom...svašta nešto može biti krivo, ne pasati..pa šta da gledam kaj mi ak mi nekaj ne paše...imaš svoja vrata...aj bok

Autor: ladonna2   |   04.02.2014. u 17:25   |   opcije


e viš dono...prava pitanja si postavila. kaj je smisao da mi budemo žrtve prema roditeljima i kao tako ćemo onda njima više pomoći. glupost...kad dođem doma s posla dosta mi je mene a kamoli recimo nemoćne majke...i onda ispaštaju jedna i druga. ja ne kužim kak vega ne kuži da bi svojoj majci više pomogla da je bila u donu, u stacionaru gdje upravo kako kažeš stručne osobe sve to rade. a ovako ogadila je i sebi život. i onda još mene proziva. kak veliš, dok možeš sam sve super...bum išla na kave, u šetnju etc...u domu zna bit svakakvih aktivnosti...a kasnije kad ne možeš...draže da sam u domu neg da sam na teret svojoj djeci. drago mi je da ovaj problem nije ostao samo a prepucavanju...vega-mai!

Autor: mai_sarai   |   04.02.2014. u 17:26   |   opcije


Na moru je toplo, bolji zrak, ja biram more.

Autor: Cococh-Anel   |   04.02.2014. u 17:26   |   opcije


Ako se treba 10 godina unaprijed prijaviti, idem ja sad birati dom.

Autor: Cococh-Anel   |   04.02.2014. u 17:27   |   opcije


ladonna, zamisli ljude koje cijeli život žive u kući, na dvorištu i odu kuda ih volja- i da ih netko zatvori u domu.

Večina domova je zatvorenog tipa, pogotovo tamo gdje osoblje odgovara za štičenike.
Nema staračkog doma gdje ljudi imaju takvu komociju kao da su doma- i te komocije vlastitog stana ili kuće ljudi se teško odriču.
Što razumijem.

Autor: pognioci   |   04.02.2014. u 17:28   |   opcije


Nema Armanija dok si u domu. Doma biti do 10.

Autor: Cococh-Anel   |   04.02.2014. u 17:29   |   opcije


uvijek bih imao strahovitu grižnju savjesti da padnem na teret djeci.
vodi me rezon da nisu oni birali mene nego ja njih, i ja sam obavezan, oni ne.

Autor: krelec   |   04.02.2014. u 17:29   |   opcije


A niš, trebamo sami osnovati dom.

Autor: Cococh-Anel   |   04.02.2014. u 17:29   |   opcije


koko, mislim da nemreš dat molbu prije 60...dakle i ja sam premlada...ne gine mi još armani

Autor: mai_sarai   |   04.02.2014. u 17:30   |   opcije


A kaj ak deca navale da ostanem s njima?

Autor: Cococh-Anel   |   04.02.2014. u 17:31   |   opcije


Haha, Mai, onda dobro :)

Autor: Cococh-Anel   |   04.02.2014. u 17:31   |   opcije


kakva molba???
kod moje frendice za 5000 mjesečno, ukoliko si pokretan- smjestim te preko veze i nema veze s godinama.

jedino ako idete u gradski starački dom gdje grad subvencionira dio cijene ili preko socijalne skrbi. tu vjerojatno godine imaju veze..

Autor: pognioci   |   04.02.2014. u 17:32   |   opcije


molbe se trebaju davati samo za domove u vlasništvu grada gdje su cijene subvencionirane.
oni upravo provode reformu i poštivati će se pravila kao i za socijalu, tj. imovinski i dohodovni cenzusi.

Autor: krelec   |   04.02.2014. u 17:32   |   opcije


molbe se trebaju predavati samo za domove u vlasništvu grada gdje su cijene subvencionirane.
oni upravo provode reformu i poštivati će se pravila kao i za socijalu, tj. imovinski i dohodovni cenzusi.

Autor: krelec   |   04.02.2014. u 17:33   |   opcije


Ja bi u asram. asketski i aktivno. A kad se razbolim da ne mogu sama onda bi se najela neke otrovne biljcice ili gljive ko fol slucajno.

Autor: agentica_tajne_sile   |   04.02.2014. u 17:33   |   opcije


ne trebaju dvije molbe, to sam ja zajebo

Autor: krelec   |   04.02.2014. u 17:34   |   opcije


znaš kaj je jedino tragično...iako je to sve još jako skupo za naše prilike...prosječna penzija od 4000 ne pokriva dom a kamoli ne daj bože stacionar...a osim toga u ovim našim domovima su tak jadni jer znaš kaj rade...uzimaju tim starčekina tj štede na hrani.pa im daju svašta...ko i u bolnicama...od hrane za štićenike ili bolesnike hrani se cijeli aparat...čistačice, spremačice, kuharice, recepcioari,računovođe, tajnice, soc. radmice...ravnateljica..etc.fuj jadno! toga vani nema

Autor: mai_sarai   |   04.02.2014. u 17:34   |   opcije


idem odmah zvat Ljubicu da rezervira krevete za jedno 10 let za cijeli iskrica weblog. (nek to malo proširi, bude joj ponestalo slobodnih kapaciteta) :))))

Autor: pognioci   |   04.02.2014. u 17:34   |   opcije


pogni, jel tih 5 tisuća za solo sobu ili s cimerom?:)

Autor: mai_sarai   |   04.02.2014. u 17:37   |   opcije


mai_ privatni domovi su pod strogom kontrolom.

frendici recimo nije prošla uporabna dozvola jer je imala jeda putokaz (strelica) "izlaz" pre malo na zidu stacionara.
starčeki nikud nemreju sami, al glavno da je falil putokaz i da je komisija zbog tog putokaza dolazila još jedamput.
u državnom sektoru boli koga kiki jesu li u stacionaru strelice izlaz ili nisu

Autor: pognioci   |   04.02.2014. u 17:38   |   opcije


Meni može cimerica. Poželjniji je cimer :)

Autor: Cococh-Anel   |   04.02.2014. u 17:38   |   opcije


mai ne nema toga vani, vani je sve četiri do pet puta skuplje, i boli ih kita koliku ti imaš penziju.

Autor: krelec   |   04.02.2014. u 17:38   |   opcije


mai_ za pokretne je 5000,00 solo soba sa vlastitom kupaonicom.

kod nje svaka soba ima kupaonicu.

Autor: pognioci   |   04.02.2014. u 17:39   |   opcije


sorry društvo...telefon

Autor: ladonna2   |   04.02.2014. u 17:41   |   opcije


eh pogni opće ne znam kaj da ti velim..da, dobro... ima takvih ljudi.. ne velim
ali nemoj mi reć da se ne može ništa napraviti i da te je zeznula socijalna...onda si mogla proglasiti neuračunjljivost sudskim putem..ali ali ali
to ne bi bila ti
protiv pravila
sa bizarnim pravilima

Autor: ladonna2   |   04.02.2014. u 17:44   |   opcije


mai naravski...ponekad ne znaš sam kak se zoveš..puna ti glava...i onda ajmo dadiljanje, a dete? a obaveze kuće doma?
ma daj
pa nisam ni ja svoje živce ni zdravlje ni vrijeme našla na cesti
i napokon kad ću ja onda?
biti na usluzi svima?? dokle?
danas to ne ide pa ne ide..jer nas nema deset, jer je život drugačiji a kvadratura mala i bla i nejde...basta

Autor: ladonna2   |   04.02.2014. u 17:47   |   opcije


pogni, moram ti se opet suprotstavit...i moja mama je u privat domu i to kaj oni tam delaju...koliko mi puta dođe da tam nekom razbijem nos...al moja mama tam živi pa se susprežem...istina moja majka je mimoza al puno prigovora kaj ima stoje...tak da tvoje priče od fremdice ne stoje...mo to mije čudno ak nju pitaš njoj je sve skupo a starci puno dobe (ko i svi kapitalisti) a starci pak polugladni...da sad tu temu ne otvaramo...ja to imam doma svaki dan tak da znam o čem pričam

Autor: mai_sarai   |   04.02.2014. u 17:48   |   opcije


pass...xixix čitaš mi misli...al dobro, gljivica i bobica kolko oš..daj bog da bum bila tolko svjesna da znam kaj ne smijem, pa da to svjesno uzmem:PP

Autor: ladonna2   |   04.02.2014. u 17:48   |   opcije


ladonna, nije mene zeznula socijala. socijala je govno, koje je, bez obzira da sam mu sudskim putem oduzela sposobnost odlučivanja (već sam i zaboravila kak se to stručno zove), opet ovisila o tome želi li on u dom ili ne.

Jasno su mi rekli da ne postoji način da ga ja mimo njegove volje stavim u dom, makar je bio totalno nesposoban brinuti se o sebi. I tu je točka na i.
Znači, nikog nema doma iz bolnice ga dopeljaju na adrsu stanovanja i ostave pred vratima.
I to mogu oni zakonski napraviti, ukoliko ti ne možeš izaći s posla i biti s njim stalno doma.

I kad ovo pišem hvata me bijes i jebem im majku po spisku ko je pisao takve zakone koji haklaju djecu i to kad roditelji NISU SVJESNI da su bolesni. Staračka demencija je bolest koje starac nije svjestan, a centar ti ne pomaže da ga smjestiš u tom KOJI ĆEŠ TI PLATITI bez ikakve subvencije.

Autor: pognioci   |   04.02.2014. u 17:48   |   opcije


gleč, nije ni moja mama baš drage volje potpisala...ali doveli smo je pred gotov čin...ili potpiši ili moraš nekom od nas doći? nije mogla bit solo...barem ne 2 mjeseca nakon moždfanog...ni danas ona nije baš posve ok, priča priče kaj je bilo prije 30 let a kad ju pitaš kaj je ručala...tajac...ima još takvih blenkova...

Autor: mai_sarai   |   04.02.2014. u 17:51   |   opcije


mai, u domu radi moja frendica, njezine dvije kćeri, zet, svi školovani za njegovatelje plus još njegovateljice sa strane.
obzirom da nema recepcionera, ravnatelja boga i vraga i da je to obiteljski posao i obzirom da su puni ko čep baš zato što ih korisnici preporučuju drugima, štičenici doma su više nego zadovoljni i nitko im ne prigovara ako naruče ono što vole jesti. ponekad ja idem s njima u veliku kupovinu- pa se to kupuje otprilike: ovo mi voli jesti ona moja xxx.. ovo ona yyy ..ovo jede onaj-zzz- i nije tako naporno za 30-tak štićenika znati što tko voli i malo pripaziti da mu se to i omogući.

Autor: pognioci   |   04.02.2014. u 17:53   |   opcije


je, paške..tu dolazimo do prava čovjeka na eutanaziju...ja sam npr za to...pa sam tražila od svojih kćeri ak budem ko biljka da me otpeljaju u nizozemsku...tam normalno moš dat inekciju nekom i nema ga. po meni to je humanije neg se mučit i mučit svoju djecu npr ak si nepokretan nisi svjestan i tak

Autor: mai_sarai   |   04.02.2014. u 17:54   |   opcije


svaka čast pogni ak je tak...evo koke i ja se već bilježimo sa štova njm, jel koke? može i neki cimer npr...krelec...ima neka trokrevetni apartman...ono dok se koke i krelec seksaju, ja sadim cvijeće na balkonu i tak...naizmjence

Autor: mai_sarai   |   04.02.2014. u 17:56   |   opcije


koki se bi dopalo.
mogla bi raditi vrt. ima vrt u blizini kuće, vočnjak, priroda..

nebih o štićenicima, jer bih na taj način povređivala nečiju privatnost. i da. dom je mješovit. ima i gospode i dama.

Autor: pognioci   |   04.02.2014. u 17:58   |   opcije


Gle, gle, Mai je već sve organizirala... ccc. Mai, ajmo mi na more, va Pulu, ili Dalmaciju, svejedno..

Autor: Cococh-Anel   |   04.02.2014. u 18:08   |   opcije


e sad..zakaj ja ne bi tam negdje u domu se nabacivala dedekima ili oni meni...kad smo tam svi takvi...stari...pa gdje ću se dobro osjećati ak ne među svojima..ajmo reć + - 10 dedekima bakicama..i kaj
jel sramotno se šaliti?
pa ne šalim se pubertetlijama
nego + - 10 svojima..
i da odavde to ispadne možda smiješno jadno smiješno ili žalosno
ali molit ću lijepo...ko mi brani?
i čije mišljenje je da je to smiješno?
ako zabavlja mene i tog dedeka..ili dedeka koji zabavlja mene..ma da me ne bi bilo sram? čega? koga? zbog čega?

Autor: ladonna2   |   04.02.2014. u 18:08   |   opcije


Mai, kaj ti znači ono - naizmjence? :)

Autor: Cococh-Anel   |   04.02.2014. u 18:08   |   opcije


Jedino kaj čujem da je problem kaj dedeki kraće žive, pak ima previše bakica po jednom dedeku.

Autor: Cococh-Anel   |   04.02.2014. u 18:11   |   opcije


Ako si ja nekim čudom nađem partnera u sljedećih 10 godina, onda bum s njim otišla u dom.

Autor: Cococh-Anel   |   04.02.2014. u 18:12   |   opcije


Dulje bu poživel neg na mojoj kuhinji.

Autor: Cococh-Anel   |   04.02.2014. u 18:12   |   opcije


A ja možda i smršavim tam.

Autor: Cococh-Anel   |   04.02.2014. u 18:14   |   opcije


meni se čini malkoc..bzvze.i puritanski .to kad neko kaže... čuj sad je dosta pričati o nekim temama jer imaš tolko godina
ko je to rekao? kada?
jel postoji pravilo?
pa recimo ja nekak vjerujem
da se ne budem šalila sa potezima vlade..j
jer će mi u osnovi pucati lajbek, kaj bu i kak bu i dal bu
al bum se šalila i smijala na sexualne aluzije tog šašavca Vlade:)))

Autor: ladonna2   |   04.02.2014. u 18:14   |   opcije


pa dok se ti sexaš ja zaljevam cvijeće...a potom ti zaljevaš a ja...štrikam! krelec je već...na drugom katu u drugoj šihti...veliš da je nedostatak dedeka. a ja sam svoju kvotu sexa konzunirala pa mogu apstinirat, ja to zovem rad za...opće dobro

Autor: mai_sarai   |   04.02.2014. u 18:14   |   opcije


ha ha...baš si me nasmijala koko..i onda se čudiš kaj se ja oću brinut za tebe...pa viš kakva si ti maćeha sebi

Autor: mai_sarai   |   04.02.2014. u 18:16   |   opcije


Ma ja bum zalevala cveće :) Pa ne mora se valjda i u domu seksati...

Autor: Cococh-Anel   |   04.02.2014. u 18:16   |   opcije


i bit ćemo si komični ili skroz ustreptalo slatki
al nam može biti
i ne, to ne znači da ću sad gola plesati na trgu i prizivati kišu

Autor: ladonna2   |   04.02.2014. u 18:16   |   opcije


Da si hoćemo bit komični, već bi si i sad mogli biti :)

Autor: Cococh-Anel   |   04.02.2014. u 18:18   |   opcije


makar..khm..ok. ne na trgu
ne želim novine ni privođenje ni kazne
al na proplanku u šumi??!!:PPPP

Autor: ladonna2   |   04.02.2014. u 18:18   |   opcije


Na nudističkoj plaži..

Autor: Cococh-Anel   |   04.02.2014. u 18:18   |   opcije


jel veliki problem biti komičan?
pogotovo ak te veseli?
kako nekome zamjeriti komičnost?

Autor: ladonna2   |   04.02.2014. u 18:19   |   opcije


Joj, ja bi tak rado da se netko makar malo brine za mene... čr, baš mi to fali..

Autor: Cococh-Anel   |   04.02.2014. u 18:19   |   opcije


pa vjerujem da ima takvih..samo kaj ih sad baš nemaš na pameti u vizuri i bla
al ziher ima neko..

Autor: ladonna2   |   04.02.2014. u 18:20   |   opcije


Pa kaj nije komično zaljubiti se u 50 i nekoj, pa rezati žile, patiti.. čekati telefonski poziv, i tak dalje..

Autor: Cococh-Anel   |   04.02.2014. u 18:20   |   opcije


Niš, treba se zajebavat dok se još može..

Autor: Cococh-Anel   |   04.02.2014. u 18:21   |   opcije


mislim aloo
po meni život je takav..ponekad lijep ponekad grozan
psao
nužnosti
moram
ovo ono
ali privatan dio
unutar 4 zida
unutar samo mog vremena
sa nekim
ili samo sa prijeteljima
ma oću da mi bude cool, da šutim, da se zekam, da se smijem
sve ostalo je ionako dovoljno ozbiljno
u svoje vrijeme oću da mi bude onak kak sam raspoložena
pa i komično

Autor: ladonna2   |   04.02.2014. u 18:23   |   opcije


Čist me onak zanima, znatiželje radi, ima li uopće na iskrici netko (muško) tko bi se rado brinuo o nekome? Točnije, netko kome to ne bi bilo mrsko?

Autor: Cococh-Anel   |   04.02.2014. u 18:23   |   opcije


iskreno? ne...mislim da je dar doslovce božji
zamisli ...tak se zgubiti?
zadržavati dah, osluškivati??
ok ne baš žile rezati..ali prolaziti sve te slatke brige, boli..
i tako dozvoliti srcu da bude ono kaj je...srce
wow

Autor: ladonna2   |   04.02.2014. u 18:24   |   opcije


Slažem se Donna, moja 4 zida, i moje slobodno vrijeme - to ne dam.. Opuštena, po mogućnosti vesela, ako treba i komična..

Autor: Cococh-Anel   |   04.02.2014. u 18:25   |   opcije


nije to u redu , dom nikada , krepat ka pas a ne u dom , Sivi dom
nije to u redu , e , a

Autor: raky03   |   04.02.2014. u 18:29   |   opcije


a daj raky...ajde prestani pretjerivat sa žmulom i maslinom
finilo

Autor: ladonna2   |   04.02.2014. u 18:30   |   opcije


što ste zaključile?
ste za dom ili protiv?

inače, smatram da se svaki odgovoran roditelj treba dok još može prijaviti za dom.
i osigurati si sredstva za isti.

(idem sad pročitati komentare).

Autor: zlatkica_   |   04.02.2014. u 18:51   |   opcije


za iblerov trg:))) većina nas :DDD

Autor: ladonna2   |   04.02.2014. u 18:53   |   opcije


Rab. Split.

Autor: Cococh-Anel   |   04.02.2014. u 18:54   |   opcije


Treba osnovati agenciju za smještaj u dom. Ako već ne postoji. Kak da ja nađem dom svojih snova?

Autor: Cococh-Anel   |   04.02.2014. u 18:57   |   opcije


pretvoriš neku svoju deda baka nekretninu +vrtove+ voćnjake u dom iz snova...za svoje prijatelje, poznanike..eto:)

Autor: ladonna2   |   04.02.2014. u 19:08   |   opcije


ja mislila da je ovo ozbiljna tema .
kad ono...vi se tu seksate, čupate, sadite , ćagate ...ludirate se umjesto da poradite na toj ozbiljnoj temi..
gdje ćemo čoporativno sagraditi iskričarski dom?
dajte zamislite nas 50 -tak na hrpi, a?
svaki dan bi bil bar jedan sprovod :)

Autor: pla_vusica   |   04.02.2014. u 19:36   |   opcije


Tu ima privatnih poduzetnika, ne znam kaj se čeka. Taman ako sad krenemo, bit će sve spremno za desetak godina. Čitam nešto na internetu, ali kako nemam strpljenja čitam samo naslove i velika slova - piše da EU daje novac za staračke domove..

Autor: Cococh-Anel   |   04.02.2014. u 19:51   |   opcije


jbt imam dojam da su žene ovdje poduzetnije neg ovi silni manageri? btw ja davno ošla al vidim tema i daljke aktuelna. koko...ti bi se samo šalila...a i meni sve više smiješno...tak da ti moš bit managerica tog iskričavog doma a ja ću ti bit leva ruka (jer mi je desna gipsana)

Autor: mai_sarai   |   04.02.2014. u 20:04   |   opcije


Starački domovi su sigurno ulaganje. Eto, to sam saznala. Uz more ima napuštenih zgrada, nekakvih starih škola, moj sin veli da će upisati srednju medicinsku, i sve riješeno. Taman kad on završi, dom bude gotov. A dom će biti dioničko društvo, Zakupit će se mjesto koje će onda biti nasljedno. Hm. Ok, to je samo jedan model.

Autor: Cococh-Anel   |   04.02.2014. u 20:10   |   opcije


Onda ćemo se posestriti ili pobratiti, ne znam više, s nekim staračkim domom u Španjolskoj recimo, pa će biti ljetna razmjena, samo će se putne troškove trebati platiti. Time-sharing.

Autor: Cococh-Anel   |   04.02.2014. u 20:11   |   opcije


U sklopu doma bit će alternativna klinika - bioenergija, akupunktura i homeopatija, i slično. I svi će stanovnici živjeti najmanje 90 godina, poput engleske kraljevske obitelji. O prehrani ne moram, bit će organska. I da, loša vijest za neke, bit će zabranjeno pušenje i narkotici. Dakle, i sedativi, i svi psihoaktivni lijekovi.

Autor: Cococh-Anel   |   04.02.2014. u 20:15   |   opcije


Bit će dozvoljeno držanje kućnih ljubimaca, naravno, uz dobru nadoplatu. (Tu ljudi najlakše odreše kesu)

Autor: Cococh-Anel   |   04.02.2014. u 20:16   |   opcije


Bake buju kuhale pekmeze i tako dodatno zarađivale. E, da, bit će tamo i koze. I svježe kozje mlijeko pod obavezno. Bemti, jedva čekam!

Autor: Cococh-Anel   |   04.02.2014. u 20:18   |   opcije


ups...jel danas dan za telefoniranje? idem sad opet čitat post festum

Autor: mai_sarai   |   04.02.2014. u 20:29   |   opcije


hahahaaaaaa
koko, sviđa mi se tvoj plan samo me brine tko će to sve pokrenuti?
znaš ti koji je to posal , koliko energije treba da se to realizira. država troma, izvođači ne poštuju rokove ili odu u stečaj.
badave kaj ti imaš lijepe ideje ali realizacija ...hm

Autor: pla_vusica   |   04.02.2014. u 20:31   |   opcije


i plesnjak se razme. i domovi će biti miješani...tek tolko ako zatreba ženama kakav majstor...a dečkima ak ih iznenada primi želja za kukićenjem. sve u svemu vidim ja da si ti o svemu vodila računa. korisnika ionako pun kufer...jedino je poanta napravit kvalitetan a jeftin dom

Autor: mai_sarai   |   04.02.2014. u 20:33   |   opcije


triba na vrime o tom mislit, spremit novce i ne opteretit dicu.
odlicna tema.

Autor: malamaza7   |   04.02.2014. u 20:34   |   opcije


znaš kaj plava...ja sam isto plava al i naiva...često ne treba neg dobra ideja i sloga...jedan lovo brzo odustane al ak bi osnovali iskrica d.o.o. e tu bi za svakog bilo ponešto...ja bi npr mogla prodavat aranžmane tj...apartmane...PR ili tak nekaj...prilično sam blagoglagoljiva...poslje mogu peć kolače i kuhat

Autor: mai_sarai   |   04.02.2014. u 20:36   |   opcije


hm...a di nać teren jeftin a opet da nije bogu iza nogu...oćemo se priženit koke u neko selo moje malo?

Autor: mai_sarai   |   04.02.2014. u 20:38   |   opcije


Velim ti, neku napuštenu zgradu, vojarnu, .. Možda bi se s crkvom moglo nekaj srediti, i onda bi išli na misu. Nema veze, bilo bi zato jeftinije. Ja kao nekrst u prvim redovima :)

Autor: Cococh-Anel   |   04.02.2014. u 20:43   |   opcije


Priženit, ha? Nije loše..

Autor: Cococh-Anel   |   04.02.2014. u 20:44   |   opcije


Ne znam kud ću od prosaca, navaljuju ko blesavi :(

Autor: Cococh-Anel   |   04.02.2014. u 20:45   |   opcije


Znam, ja sam riješila svoj problem. Zaredit ću se. U neki red koji je samo na moru.

Autor: Cococh-Anel   |   04.02.2014. u 20:47   |   opcije


To i ne bu neka velika promjena.

Autor: Cococh-Anel   |   04.02.2014. u 20:47   |   opcije


Bogu na brigu, da resteretim djecu.

Autor: Cococh-Anel   |   04.02.2014. u 20:48   |   opcije


ajme meni.
i crkva bude, kapelica priručna ako netko odapne da ga ispratimo uz sve počasti iskričave. moramo odabrati popa iz naših redova, koga predložiti?
meni prepustite kuhinju jer tu bi mogla dati dosta, pečem super kruh, dobre kolače radim a i ostalo nije nejestivo.
ja bi da mai bude glasnogovornica, organizirat ćeš događanja, osmišljavat ćeš razne sadržaje da se ne poglodamo od dosade..
koko bude zadužena za duhovno stanje korisnika...

Autor: pla_vusica   |   04.02.2014. u 20:50   |   opcije


a to nebu dobro, dva nekrsta u jednoj klupi...moramo krelca uzet? em je kršten, em vrijedi za trojicu. jedino onda još moramo nać meku djevu bajnu od cca 20 let...tad će svi iskričavi dečki...od perceta do krelceta poć va naš pusti otok

Autor: mai_sarai   |   04.02.2014. u 20:53   |   opcije


kakvu vražju vojarnu kad su sve u gradu?
treba nam nešto na čistom zraku da surađujemo sa prirodom i društvom:)
ne misliš valjda cijelu iskru udomiti?
računaj da ovdje ima mladih koji ne misle da će ostarit.tak smo i mi mislile prije 20 let :)

Autor: pla_vusica   |   04.02.2014. u 20:53   |   opcije


A kaj je s onim vojarnama na isturenim otocima, Visu, Lastovu? Nije ni to loše. Na Zlarinu je bilo vojske.. ima tih otoka.. Dugi otok

Autor: Cococh-Anel   |   04.02.2014. u 20:55   |   opcije


Možemo i svjetionik uzeti u zakup. Bumo ribu lovili i živjeli 150 godina.

Autor: Cococh-Anel   |   04.02.2014. u 20:56   |   opcije


pa i ja sam krštena..jbga
kaj me sad treba razapet?
nisam ja birala i rekla da to želim.
mada si nekaj mislim da crkva nije loše mjesto, ne uče ljude da budu pokvareni i zli.
to bi dala ljudima na izbor, neka ide ako voli i uživa u tom..
ja volim druge stvari pa bi da se osiguraju društvene večeri pa možda u tim večerima i ja prepoznam ljubav svog života..jbte

Autor: pla_vusica   |   04.02.2014. u 20:57   |   opcije


A kak ćemo mi jedni bez drugih? Najbolje da svi odemo zajedno. Dobro se poznamo pa ne bu iznenađenja.

Autor: Cococh-Anel   |   04.02.2014. u 20:58   |   opcije


Plava, pa ne prigovaramo mi krštenima, samo kaj mi nismo stjecajem okolnosti. A Crkva je bogata, ima grunta, milosna je za starce, pa bi možda dali neki gruntić i napušteni samostančić

Autor: Cococh-Anel   |   04.02.2014. u 20:59   |   opcije


fali netko za masažu? ja predlažem vegu...a može služit i za peglanje...onak navečer stavimo veš ispod kreveta i bude fino speglano. meija će nam radit vodič kroz d.o.o. i vodit dnevnu evidenciju o...odsutnosti

Autor: mai_sarai   |   04.02.2014. u 21:00   |   opcije


nemokj koke, dosta nam je 100 godina i nit dana više.
kaj da čekamo da nam dođu ovi kaj nam sad pišu gluposti kako nas bi ševili i te balave spike.
nema smisla da dočekamo ove od 30 god.
još da mi veli kak mi je pisal kako bi me jebo, zatukla bi ga štakom .

Autor: pla_vusica   |   04.02.2014. u 21:00   |   opcije


Može, Mai će biti PR i zareferent za zabavu, ti Plava ekonom i kuhinju preuzmi. Krelec bu lovil ribe oko svjetionika. I održaval internet. Zapravo, morat ćemo natječaj raspisati

Autor: Cococh-Anel   |   04.02.2014. u 21:00   |   opcije


Može. Meija bu zadužena za protokole i procedure, za održavanje moralnosti na nivoju. I za 'harassment', kak se ta uloga veli na hrvatskom? Tu bu joj Pogni pomogla. Pogni bu i policajka.

Autor: Cococh-Anel   |   04.02.2014. u 21:03   |   opcije


hm...misliš koko tolka jagma muških

Autor: mai_sarai   |   04.02.2014. u 21:04   |   opcije


A kaj nije ono Marta furt peglala? Vegu ćemo zadužiti za lokalne novine, žutu rubriku.

Autor: Cococh-Anel   |   04.02.2014. u 21:04   |   opcije


Da, muški tak navaljuju da se to mora regulirati.

Autor: Cococh-Anel   |   04.02.2014. u 21:05   |   opcije


Imamo i styling. Cyb.

Autor: Cococh-Anel   |   04.02.2014. u 21:05   |   opcije


Vrbi će držati plesnu školu.

Uh... nije to lako sve posložiti.

Autor: Cococh-Anel   |   04.02.2014. u 21:06   |   opcije


Slova bu nas izvještaval prijeti li nam neki potres, ili katastrofa većih razmjera.

Autor: Cococh-Anel   |   04.02.2014. u 21:07   |   opcije


a da..ja sam za da idemo čoporativno jer sad smo već kao familija. jbga, svadimo se oko nebitnih stvari a tam ćemo imati razloga jer uloge će biti podjeljene. ako bi ja rekla da pečem najbolji kruh a vrba veli da ona može ispeći bolji...ma drek može biti bolji od mog, jel...
mai ima ideju i složi raspored aktivnosti, večernjih... a ona tamo neka veli da ima bolju ideju...npr. nema druženja jer želi mir
a ne bi rekla da se ne bi poćapale oko tipova jer svaka bi željela ugrabiti bolji komad :))

Autor: pla_vusica   |   04.02.2014. u 21:07   |   opcije


Nek se ne uvrijede one koje sam izostavila, malo sam umorna... Ne da mi se čistiti po doma pak si tu skrećem misli.

Autor: Cococh-Anel   |   04.02.2014. u 21:08   |   opcije


:))))))))))

Autor: pla_vusica   |   04.02.2014. u 21:08   |   opcije


Meni samo treba mir, prepuštam vam komade..

Autor: Cococh-Anel   |   04.02.2014. u 21:09   |   opcije


Hm, iznenadio bi se puk tko laje, a tko grize.

Autor: Cococh-Anel   |   04.02.2014. u 21:09   |   opcije


Plava, ti bi s Anerak mogla voditi sportsko-rekreativnu sekciju.

Autor: Cococh-Anel   |   04.02.2014. u 21:10   |   opcije


Imamo i ekipu za ručne radove, recimo šlinganje.

Autor: Cococh-Anel   |   04.02.2014. u 21:12   |   opcije


bome sam se i ja pogubila od ti uloga...
mislim da su samo žene angažirane, kaj je sa muškima?
perce i krelec imaju zadatke...kaj je sa ostalima ?
ne bude valjda 100 baba živjelo sa 2 tipa...
tko će ložiti vatru?
tko će drva nosit?
trebamo ekonoma, recepcionara...bla

Autor: pla_vusica   |   04.02.2014. u 21:13   |   opcije


Traper bu ložil i drva nosil. Dalje ne znam. Vuk nek bude vunbacitelj.

Autor: Cococh-Anel   |   04.02.2014. u 21:14   |   opcije


Kad se nemrem setiti muških... Pakao će masirati. Ergo - što ćemo s njim? Pike bu bral ljekovito bilje. Budvar bu birtiju vodil. Nemrem se setiti...pa nemrem

Autor: Cococh-Anel   |   04.02.2014. u 21:16   |   opcije


hm...pa kaj je ovo danas sa telefonima...koko, slažem se s tvojim rasporedom glede peglanja. a jel sad vidite kad ja kažem da nema muških i da ih treba čuvat, uzgajat, gnojit i tak...morti naraste koji ak zspiknem koji grah vu zemlju...ak ništ bu klicu pustil

Autor: mai_sarai   |   04.02.2014. u 21:18   |   opcije


Roman, Pelpe.. hm

Autor: Cococh-Anel   |   04.02.2014. u 21:18   |   opcije


ha ha...budvaru moš soli na rep stavit, a erga nit za glavu nit za rep vlovit, on se malo malo pa deaktivira. biće to iz soliarnosti s mejom

Autor: mai_sarai   |   04.02.2014. u 21:19   |   opcije


vidiš da si se sjetila i angažirala muške..
vuk je prilagodljiv pa ćemo ga šetat amo - tamo, zna svašta radit.
bude popravljao vozni park, tješio nas ako zatreba, nedo bog...
ja se oslanjam na njegovu snagu i volju.

Autor: pla_vusica   |   04.02.2014. u 21:20   |   opcije


E, sad si me sjetila kak se Meija solidarizirala s Filipom. Cijeli vikend se nije logirala iz solidarnosti :) E, da, Filip. On bu držal sex shop.

Autor: Cococh-Anel   |   04.02.2014. u 21:21   |   opcije


e roman je uzdanica iskrice...on je tu od stoljeća sedmog, jedino još da se i pojavi prije no što odemo spati

Autor: mai_sarai   |   04.02.2014. u 21:21   |   opcije


a vidim i neki novi muški nadošlo...delani, wirte,zelenozubi, zelenoruki...biće valjda i koji lakonogi

Autor: mai_sarai   |   04.02.2014. u 21:23   |   opcije


e da, vilip reko da će nas podržat..on će donijet neko uže...zlu ne trebalo

Autor: mai_sarai   |   04.02.2014. u 21:24   |   opcije


za sad je dovoljno muških... ovih 5,6 može podmirit naše osnovne potrebe koje su bitne za preživljavanje a mai će organizirat druženje sa drugim domovima pa možda nađemo kakvo muško za osobne potrebe...opet, nedo bog ako zatreba.

Autor: pla_vusica   |   04.02.2014. u 21:25   |   opcije


:))))

Autor: pla_vusica   |   04.02.2014. u 21:26   |   opcije


meija će nas isto podržat, tako što će pisat ministarstvu za zaštitu okoliša...tražit će da podrže naš projekt i ponudit sebe...zauzvrat! kao iskusna...projekt managerica koja svaki dan ima novi projekt na iskric. još samo da dobijemo potporu unije...ma možemo se i na mjesec zaputit...nekim interkontinentalnim...sputnjikom

Autor: mai_sarai   |   04.02.2014. u 21:28   |   opcije


Da, ja uvijek tvrdila da je kod ljudi žena ta koja gradi gnijezdo. A mužjak doleprša, oplodi, i ponekad ostane.

Autor: Cococh-Anel   |   04.02.2014. u 21:30   |   opcije


ja bi da i zlatkicu angažiramo. je da je mlađa ali brzo će ona nas stići. pošto je duhovita neka za početak održava večeri druženja. mogla bi i lanena izvještavati o političkim prilikama u zemlji da nismo neupućeni.

Autor: pla_vusica   |   04.02.2014. u 21:31   |   opcije


a da...zaboravili smo pam? oćemo nju vodit kao sedmo svjetsko čudo il je dovoljno uvjerljivs bila zadnji put pa su joj povjerovali da je to ona? šteta tako mlade cure da napasa oči ovim dedekima od 50 i nekaj iako oni musle kak su oni naj haj za cure poput pam

Autor: mai_sarai   |   04.02.2014. u 21:32   |   opcije


Pam može usput voziti kombi, i već kaj treba..

Autor: Cococh-Anel   |   04.02.2014. u 21:34   |   opcije


sve u svemu reklo bi se u d.o.o. iskrica puna zaposlenost...istina stanovnici doma ujedno bi bili i zaposleni...no kasnije možemo mi ko zuckerberg...prepustit sajt članovima a mi boravit u espanjoli...dobar ti izbor koke ko i majca barc elone

Autor: mai_sarai   |   04.02.2014. u 21:35   |   opcije


Nemrem više, spi mi se... Bojim se da bum sad to sanjala...

Autor: Cococh-Anel   |   04.02.2014. u 21:36   |   opcije


bar cel ona

ima moj sin još dobrih majica :)

Autor: Cococh-Anel   |   04.02.2014. u 21:37   |   opcije


ha ha...dobar sin na mamu...eto i sad smo se mi iscrpili u slaganju pasijansa a promatrači samo drže kacige i viču...atomski udar s lijeva. no, ima tu onij kaj sve spremaju pa će i ovaj ćušpajz bit kad tad serviran za ručak. noć koke i plava...koke ti ponesi kostur i utrni svjetli. sutra novi opit

Autor: mai_sarai   |   04.02.2014. u 21:40   |   opcije


hahahaaaa
pam bude drajverica ali ju dedeki ne smiju opasati. ako budu kršili pravila za kaznu moraju cjepat drva cjeli tjedan.
ti od 5 banki su dedeki i smiju opasati komade iznad 5 banki +++
umorih se i ja...ako mi u snu dođe kakva ideja javim...
svi prjedlozi dobrodošli i uzet će se u razmatranje.
možda se netko prijavi na mjesto savjetnika...još je slobodno pa konkurirajte.
laka vam noć

Autor: pla_vusica   |   04.02.2014. u 21:43   |   opcije


joj, zaboravili smo đusi mamu, no ona će ionako...dockan!

Autor: mai_sarai   |   04.02.2014. u 21:50   |   opcije


Svašta ekipo.... lijepo je kad se tako piše o svemu!
Treba rasteretiti djecu iz razno-raznih razloga koje i vi znate...
Ali...
Što ako ja želim svoj mir a ne opću halabuku oko mene?
Da ulaze i izlaze kad tko hoće na primjer?
----
Možda apartman...
Za koji nemam sredstva
Ali...
I s najboljom prijateljicom dali bih mogla izdržati 24 sata zajedno?
Sve je lijepo ovako teoretski....i pišući!
A stvarnost?

Autor: Fatamorgana1   |   04.02.2014. u 22:40   |   opcije


Jebate sad ste fakat došle u fazu...umjesto o seksu pišete o staračkom domu :)

Autor: Hornyzg   |   05.02.2014. u 8:13   |   opcije


Dodaj komentar