napokon..
eva reče barryju: "...ne obazirite se na briana mlađeg i njegovu sestru,oni vam žive u jako skučenom svijetu koji se zove internet, na kojem je cinizam pravilo , a okrutnost je zamijenila humor..."s. towsend-
žena koja je legla u krevet na godinu dana-
18.02.2014. u 11:05 | Prijavi nepoćudni blog | Dodaj komentar
a kako ovdje niko od vas nije klinac koji je odrastao uz internet, mislim da se sjećate još nekih stvari iz predmeta lijepo ponašanje?
Autor: ladonna2 | 18.02.2014. u 11:08 | opcije
interesantnije je kako ste vrlo brzo izbacili sve dobro a još brže pokupili sve loše..i to onak skroz nekritički..što ovak gledajući sas trane djeluje skroz terapijsko i tobož oslobađajuće za sve komplekse iz djetinjstva..gdje te je curetak odbio a ti joj nisi u živo smogao snage reći da je obična pička
Autor: ladonna2 | 18.02.2014. u 11:11 | opcije
jel bi to bio odgovarajuć ekvivalent uvredi od koje bi se ta neka trebala osjećati-..posramljeno i sakriti u kut ili otrčati plačući?
Autor: ladonna2 | 18.02.2014. u 11:12 | opcije
btw. knjiga iz koje je citat je jednostavno zabavna i čitka i pitka i skroz luda..pa ako je još čitaš tako da si zamišljaš sve likove kako izgledaju dok sve to izgovaraju...postane urnebesno dobra i smiješna
iskrena preporuka
Autor: ladonna2 | 18.02.2014. u 11:14 | opcije
emocionalna nezrelost i tehnološka prezrelost, donna. u raskoraku.
Autor: mmmmmm_da | 18.02.2014. u 11:16 | opcije
tko te raspizdio ..ha ?
Autor: vuklisicaa | 18.02.2014. u 11:21 | opcije
al da nastavimo:
Postoji određen način ponašanja koji bi trebali poštivati bez obzira koliko godina imate te iz koje sredine dolazili. Naravno da se radi o prije svega lijepom ponašanju, odnosno bontonu koji je postao dio svakog društva i civilizacije.
Nažalost u zadnje vrijeme se događa da ljudi zaboravljaju na lijepe manire, a bonton polako postaje nešto čega se pridržavaju samo neki. Radi se o uglađenom obliku ponašanja koje ima dugu povijest, a postoje tragovi iz još davne povijesti.
Ako vam to još nije postalo dio svakodnevnice, neka postane što prije. Počnite se ponašati prema drugima onako kako bi htjeli da se netko prema vama ponaša.
Najbolje ćete steći simpatije ljubaznim pozdravljanjem. Mi se najviše služimo pozdravima: dobro jutro, dobar dan, dobra večer i bok .
Pozdravljati treba uvijek ljubazno i na svaki pozdrav mora se odzdraviti.
Ne ogovarajte i ne spletkarite, jer to kad-tad dolazi na vidjelo. Šale na račun drugih uvijek su neumjesne, to više što se zna: svaka šala pola istine.
Neki misle, ako su prostački u općenju sa sebi ravnima, a naročito sa starijima, da su i time izrazili neki revolt prema društvu. Taj se loš običaj uvriježio u cijelom svijetu, pa i kod nas. To je krivo, jer poštovanje etičkih normi u društvu u kojem se živi svakog čovjeka osvaja i privlači.
Autor: ladonna2 | 18.02.2014. u 11:25 | opcije
ko me raspigal....????
najviše horny i truly danima im već sugeriram na finjaka -da nije bitno- da prestanu i svašta nešto ali jok
meija me iznenadila sa prostačenjem..al ne onim..fck ljuta sam...nego direktnim na adresu..
i ne zna prestati niko od njih
već se pravdaju da ih to "oslobađa"
Autor: ladonna2 | 18.02.2014. u 11:27 | opcije
nedostatak argumenata..na kraju ide na psovanje
meni je to falični vokabular
samim time školovanje samim time pameti i sl.
Autor: ladonna2 | 18.02.2014. u 11:29 | opcije
:-)
Ja ne psujem. I napadam samo kada smatram da je to potrebno.
Keep calm.
Autor: Truly_madly_deeply | 18.02.2014. u 11:32 | opcije
U lijepo ponašanje idu i velika slova, točka, zarez, lijepo složene rečenice u komentarima.
Jer u protivnom omalovažavaš one koji čitaju.
Barem kad se piše blog kao pisana forma.
Autor: pognioci | 18.02.2014. u 11:33 | opcije
napad nikome nije potreban
umjerena kritika (poput ove Donnine)
svakako jest
Autor: perce | 18.02.2014. u 11:33 | opcije
I jos jedan mali dodatak . ne vjerujem da starost donosi i pamet. Jer neki ljudi ostre za nista...
Takve ne stedim takodjer. Jer rasprava je jedno a postovanje nesto drugo sta se treba zasluziti...radilo se o nekome s ulice, prijateljima ili na kraju krajeva vlastitim roditeljima.
Autor: Truly_madly_deeply | 18.02.2014. u 11:34 | opcije
Isprika na slovima koja pobjegnu...malo iz moje brzine malo zbog prasine u tipkovnici...
Autor: Truly_madly_deeply | 18.02.2014. u 11:35 | opcije
i napokon zar takvi..kaj se obračunavaju psovanjem pogrdama na spiku ..spola ili čega već
misle da mi (uvređeni)ne bi mogli njihovo krajnje uvredljivo pisanje protumačiti razno raznim kompleksima tipa:
mali ti je, pa nemreš?
mali ti je pa te otkantala?
izbacila te iz kreveta jer si bil gotov u 5 minuta?
opet si moral ručno ?
nisi održal erekciju?
al nam to baš nije fora, jer nije
Autor: ladonna2 | 18.02.2014. u 11:39 | opcije
pogni...da svakako, zašto nisam sumnjala da buš imala koju primjedbu?
Autor: ladonna2 | 18.02.2014. u 11:40 | opcije
@truly...na svim poratlima na svim sajtovima ima hejtera..zar ćeš svaki puta nastaviti gdje ste stali..ili ćeš izbjegavati ili ćeš napokon ignorirati..???
Autor: ladonna2 | 18.02.2014. u 11:42 | opcije
a prema ženskama..sa "pravedničkim" gnjevom bi se isto štošta moglo naći
od nezadovoljstva jer su Oni dani
do toga da joj opet nije dovoljno dugo taj neki zdural, pa da i ona konačno svrši
bila utakmica, piva sa dečkima, pa je zaspal?
i sve tak
dakle zašto mislite da ste cijepljeni od protuuvrede???
ili zaista znate da se neće vraćati, spuštati, pa i računate na to
Autor: ladonna2 | 18.02.2014. u 11:45 | opcije
Djelujes inteligentno...i znam da mi u pitanju saljes poruku...no elegantno cu je zaobici i postaviti protupitanje - nisi li me dovoljno dobro procjenila da i sama znas odgovor na to? :-)
Autor: Truly_madly_deeply | 18.02.2014. u 11:45 | opcije
dona , stvar je vrlo jednostavna
tu ima ljudi koji su se našli ( sebe ) jedino iza ekrana
to se vidi iz aviona
reala ...tu su kurac na batini
zato , moraš ih shvatiti
Autor: vuklisicaa | 18.02.2014. u 11:47 | opcije
i da..
ako se dvoje svađaju..ako ne možete ublažiti visoku temperaturu i smiriti duhove
ne dolijevajte ulje na vatru..a još manje stvarajte klanove i klike..pa ajmo cipelarenje jedinke
maknite se
jer ne znate pozadinu svega, kako i šta
a i neko ovdje spomenu tomove "rata i mira"..naravno da više niko ne zna kada je i šta nešto počelo
riješite to sami
ili se izbjegavajte ili prestanite
zar je tako teško igorirati i prestati?
a da zadnja a nikada nije zadnja
mora baš mora biti vaša
i oda dokle tako???
Autor: ladonna2 | 18.02.2014. u 11:49 | opcije
a i vi koji pljucate po svemu, pa nastavite unatoč upozorenjima...sa svojim gadarijama
zar mislite ako sa nama nekima..s kojima tobož možete "normalno" razgovarati
zar ne mislite da mi itekako dobro vidimo kako se odnosite prema nekome ko vas slučajno-. namjerno pričepio
pa da ne vidimo
da ste "gadani" igrači
pa onda ni ne ulazimo u ništa ozbiljnije, ni komentare, ni kavu, ni šalu
jer će se kad tad sve okrenuti prema nama?
a kad će vama biti Luna dan??
dakle hvala ali ne hvala
Autor: ladonna2 | 18.02.2014. u 11:53 | opcije
zeka me komp, pa se odlogiravam
a kak imam nekaj za reći, eto me tu :)
dono, zakaj imaš potrebu stalno, baš stalno biti meritum stvari, ovdje na blogu? i sablažnjavati se?
gle, meni je fakat dosta finoće. i pristojno sam napomenuila da me se na vrijeme pusti na miru. i da ću u suprotnom dtrugačije reagirati
i kaj sad?
kad kažem nekom odjebi..đizis, zakolutaš očima?
:))
i još nekaj, jučer sam napisala, pa ću i tu ponoviti - psovka je jezgeovita. s njom se točno zna sadržaj. nemreš fulati. a često puta, uz blog slinjenja, njanjanja i ostali pubertske fore, a stvarno drugačije ponašanje iza leđa, psovke su sasvim benigne ;)
i tebi ću dati svaki put za pravo ako se ne budeš ponašala selektivno. i ako budeš reagirala i na ostalo na blogu, kaj ne spada u pristojnu blog komunikaciju.
u suprotnom, dat ću sebi za pravo da svakom napišem kaj napišem, pa svidjelo se to nekom ili ne
:)
Autor: meija | 18.02.2014. u 11:55 | opcije
a za vas koji tražite "dragu" dušicu ovdje
samo promatajte zapise i komentare..sve će vam biti jasno ko je kakakv karakter i čovje...samo malo senirajte jedno mjesec dana..sve će vam biti jasno
ko je za kavu a ko za ništa
Autor: ladonna2 | 18.02.2014. u 11:55 | opcije
klap-klap ;)))
Autor: sanchainusrcu | 18.02.2014. u 11:55 | opcije
@ meij...za onaj post..nisam samo ja rekla da je suvišan ili si to predvidjela? jer nas je bilo troje koji su isto napisali?
dakle kad je dosta ?
gdje je mjera za dosta?
Autor: ladonna2 | 18.02.2014. u 11:57 | opcije
a zakaj ja ne smijem biti meritum stvari..???
jel to nepodnošljivo?
jel to lošije od psovki?
jel to nepoćudno?
jel vrijeđam?
jel nečija osjetljiva pravednička i poetska dušica dirnuta piknuta?
moje iskreno žaljenje
Autor: ladonna2 | 18.02.2014. u 11:59 | opcije
i da..ako znamo da je pogni u tradiciji i primjerima
ti u detaljima
pasemka u propitivanjima
zlatkica u arhivima
lanena u desničarenju
baba-milostiva u pranju po svemu i svačemu
mai sarai u abecedi
zakaj moje ne smije biti u meritumu??
Autor: ladonna2 | 18.02.2014. u 12:01 | opcije
i napokon zar takvi..kaj se obračunavaju psovanjem pogrdama na spiku ..spola ili čega već
misle da mi (uvređeni)ne bi mogli njihovo krajnje uvredljivo pisanje protumačiti razno raznim kompleksima tipa:
mali ti je, pa nemreš?
mali ti je pa te otkantala?
izbacila te iz kreveta jer si bil gotov u 5 minuta?
opet si moral ručno ?
nisi održal erekciju?
al nam to baš nije fora, jer nije
Autor: ladonna2 | 18.02.2014. u 11:39 | opcije
psovka je kulturno ponašanje nakon ovog tvog komentara.
ili ne primjećuješ???
Autor: pognioci | 18.02.2014. u 12:02 | opcije
kak je vama psovka i nabrajanje i cipelarenje..oslobađajuće
meni je zgražanje nad istim tim isto "sloboda"
Autor: ladonna2 | 18.02.2014. u 12:02 | opcije
dono, mogu čut tuđe mišljenje, ali ne znači da ću ga prihvatiti
previše sam prgava da bih, forme radi prihvatila, a išla protiv sebe ;)
uostalom, hoćemo li prebrojati, na kraju dana, koliko me puta bude danas mai spomenula
gle, vjerovala ti meni ili ne, ali fakat dopizdi. ili...dopi*di.
i zanima me kako bi ti reagirala da si na mom mjestu, da moraš paziti na svaku riječ koju ćeš napisati jer ćeš isti taj dan ili slijedeće biti razvučena u njenom zapisu ili komentarima. a to traje go-di-na-ma
Autor: meija | 18.02.2014. u 12:03 | opcije
meni je osobno pomalo iritantno jer se petljaš di ne trebaš. sorry
Autor: meija | 18.02.2014. u 12:04 | opcije
hahahaha
Autor: ladonna2 | 18.02.2014. u 12:04 | opcije
hahahahahahaha
Autor: vuklisicaa | 18.02.2014. u 12:05 | opcije
a petljaš se na način da uletiš u priču, a ne znaš zakaj je nekaj to kaj je. zato mi je iritantno
Autor: meija | 18.02.2014. u 12:05 | opcije
meni je osobno pomalo iritantno jer se petljaš di ne trebaš. sorry
Autor: meija | 18.02.2014. u 12:04 | opcije
ovo ću si zapisati na zid :))
Autor: vuklisicaa | 18.02.2014. u 12:06 | opcije
jel sam već tjednima skakala okolo i smirivala, relativzirala i izdaleka umanjivala, ignorirala, pravila se bedasta..i ispadala budala, i svima došla na zub..zato što se nisam priklonila cipelarenju, psovanju, podsmjehivanju
jesam..i pa šta...
ali ne
ognjem i mačem
ok
mislila sam da ovdje razmjenujemo mišljenje o temi
ne o osobama
Autor: ladonna2 | 18.02.2014. u 12:08 | opcije
možeš..i nadam se da ćeš se i ti držati toga, vuče. nepetljanja :)
Autor: meija | 18.02.2014. u 12:08 | opcije
dono, kužim tvoju namjeru, ali često puta zvuči kontra
pusti. zakaj bi trebala smirivati. svi smo ovdje odrasli ljudi i nikom ne treba sufliranje sa strane i mama da je drži za ruku :)
Autor: meija | 18.02.2014. u 12:10 | opcije
svojevremeno sam se znala sa vegom..raspravljati post na post..i prestala sam, ali mislim da nikada nisam prešla na klasičan "Odjeb"
zar da razvlačim nešto i dalje i dalje??? dokle???...
jer ona zna imati sjajne tekstove ali isto tako zna potkubati da boli glava i pa šta?..
pa odreagiraš..i kaj?
sad se ja ne bi smjela više ulogirati
ili komentirati
ili bi se stalno trebala vraćati na njene komentare..proučavati?
alooo
gdje je dosta?
Autor: ladonna2 | 18.02.2014. u 12:12 | opcije
nije potrebno ništa nadljudski činiti
elementarna pristojnost nije nedohvatljiva vrednota
neslaganja se mogu izreći na kulturan način uz puno uvažavanje sugovornika
nije to teško
u sredinama gdje živite i radite činite to svakodnevno
naposljetku
dobar je osjećaj biti fin
Autor: perce | 18.02.2014. u 12:14 | opcije
ali ako je dnevno pet postova pljuvačina a 6 njih linkovi
gdje ćemo pričati?
i o čemu
o tome kak pjesma zvuči meni a tebi?
a kak je slika lijepa i zašto je lijepa?
nonsens
Autor: ladonna2 | 18.02.2014. u 12:14 | opcije
i sad ja imam tu monolog...jer imam
i kažem
i opet ću
i pa šta
i zamjerite mi
Autor: ladonna2 | 18.02.2014. u 12:16 | opcije
i često se ne držite teme..posta..već opet idete na osbno
a postaje stvarno muka
pa se čudite zakaj
pa evo vam zakaj
Autor: ladonna2 | 18.02.2014. u 12:17 | opcije
dono, ponavljam..stalno danas ponavljam :))..kad ćeš reagirati i na sve ostalo, na način kako sad reagiraš, poštivat ću te
(hoćeš da prebrojim zapise, u zadnjih godinu dana , koje je pisala o meni?)
probala na finjaka, ne ide
probala ignoriranje, jok, ni pomak
pa ajde da probam ovak, drugačije...i s "odjebi"
:)
Autor: meija | 18.02.2014. u 12:18 | opcije
meija , a zakaj se ti samo sebe držiš ?
misliš li da si ti nešto posebno
koliko ja shvaćam , dona to govori za sve , a ne za nekog posebno
Autor: vuklisicaa | 18.02.2014. u 12:20 | opcije
kad sam prva ikog ovdje zahaklala?
kad sam o ikome išta privatno napisala?
gađala stvarima koje nisu bila objavljene na blogu?
i zakaj bi to ja ikome dozvolila?
ne bu išlo....
daj, ako prozivaš, a prozivaš, nemoj se praviti grbava jer to nisi
Autor: meija | 18.02.2014. u 12:21 | opcije
vuče, a zakaj se ti miješaš?
s tobom trenutno na pričam,a s donom o sebi zato jer je i mene ovdje spomenula
nas dvoje smo imali priliku raspraviti štošta, na mom blogu, ali ti si se uvijek povukao. zašto, nemam pojma ;)
Autor: meija | 18.02.2014. u 12:23 | opcije
naprosto sam konsterniran
Autor: krelec | 18.02.2014. u 12:23 | opcije
i preneražen
Autor: krelec | 18.02.2014. u 12:23 | opcije
oprosti meija
evo neću više
Autor: vuklisicaa | 18.02.2014. u 12:23 | opcije
uglavnom sam pre
Autor: krelec | 18.02.2014. u 12:24 | opcije
hvala vuče :)
(nisi morao obrisati zapis :))
Autor: meija | 18.02.2014. u 12:25 | opcije
@meij
kao prvo mislim da su muškarci ti koji jako, ali jako loše govore o ženama.. i ja to izbjegavam
isto kao što ne dolazim do georga..kad počne o ejakulaciji- svojoj
meni to nije smiješno..
meni je to bildanje ega,njegovog zašto? o tom potom
i meni je to ponižavanje žene, jer je..a ako je nekome prihvatljivo neka sudjeluje, slobodno
a i ne želim se dovesti u situaciju da mu nekaj šaljivo velim, a on meni na ofkorz na "šaljivi" moš mislit način
kaže jer želim na koljena..sad ili malo poslije??
isto mi je neugodno kad to drugima napiše..jer mi je neugdno..da se to ikome u mojem prisustvu govori..i ja u tome ne želim ni prisustvovati ni sudjelovati
sorry
meni je to bzvze
pa ne idem
Autor: ladonna2 | 18.02.2014. u 12:25 | opcije
meija nisam ga obrisao , nego spremio
Autor: vuklisicaa | 18.02.2014. u 12:26 | opcije
ista spika je sa ženama kad si međusobno pobrojavaju kolko je koja puta ili sa kim spavala i sa kim išla na kavu i kaj rekla kaj delala..a kao sve loše, sramotno i svašta nešto
ako neko piše kaj piše..ili se uključi pa komentiraj temu..ali ne osobu
ali ahhh
stvarno nema smisla
vidim
Autor: ladonna2 | 18.02.2014. u 12:28 | opcije
dono, to možeš napisati njemu, ne tu meni jer o njemu ne pričamo
ali kužim paralelu
Autor: meija | 18.02.2014. u 12:30 | opcije
i napokon masi njih sam napisala da su klasični- mizogini...jer jesu
i prisustvo na ovom sajtu ih ne čini ni malo drugačijim, ni openminded
već prije sve dolazi do izražaja
i kužim ja da opće nije sad..da bum ja nekaj zmenjala
da bu meni neko nekaj zato pljeskal
da bu oni, vi, ti neki
sad se nešto sramili ili promijenili
samo je već dosta
ili nije
jel može primrje?
pa onak
neutralčne teme
bez ...Ja sam... Ti si... Onda sam ja
pa si Ti
Autor: ladonna2 | 18.02.2014. u 12:32 | opcije
ček ček
dona , jeli ovaj blog posvećen meiji ?
samo me to zanima
Autor: vuklisicaa | 18.02.2014. u 12:32 | opcije
vuče...obrisao, spremio, nema veze..maknuo si ga s naslovnice :))
Autor: meija | 18.02.2014. u 12:33 | opcije
meij ispravka krivog navoda...napisala sam to tu -Sebi (svima koji čitaju) i KOd SEBE
upss caps
Autor: ladonna2 | 18.02.2014. u 12:33 | opcije
ajd ladonna, zbrajaš drugima (ko da im ja idem zbrajati), a komentari su ti prostiji od psovki (ili ti ih trebam još kopirati, jer kad muškarcu počneš zbrajati erekciju i veličinu organa to je jednako psovki, samo još osobnije).
banaliziraš iritantno, što nema veze s vezom.
niti ti je ponašanje na iskrici fino, niti kulturno niti uzorno
a još je očitije kad tuđe "prostote" korigiraš svojim još večima.
Autor: pognioci | 18.02.2014. u 12:34 | opcije
i dođem kod georga kad nekaj brije o igricama, mjuzi, autu
zar vi ne selektirate teme kojima ćete se pridružiti i sudjelovati??
Autor: ladonna2 | 18.02.2014. u 12:34 | opcije
vuče, ajde se prestani truditi (u podhebavanju), viš da nisi zanimljiv :))
dono, dugo si tu. kao i ja. totalno je nevažno napisano nego bitan je nick ispod zapisa/komentara
pravilo NO. 1 na blogu
i zato nikad neće biti drugačije jer uvijek će se naći netko, tko će zbog osobnog animoziteta zašodrati blog svojim glupostima
Autor: meija | 18.02.2014. u 12:35 | opcije
hvala pogni..nas dvije smo malo malo pa suprotnog mišljenja
ali i to je ljepota konverzacije? ili nije?
Autor: ladonna2 | 18.02.2014. u 12:36 | opcije
ne, ne idem na one zapise di mi ne odgovara vibra...ako mi se netko ukaka, jednom, dvaput...preskačem ga.
Autor: meija | 18.02.2014. u 12:36 | opcije
ljepota konverzacije je, da ti sebe očito ne čitaš jer- kopiram ti još jednom tvoj komentar da me uvjeriš u svoju finoću u ponašanju na iskrici:__________
"i napokon zar takvi..kaj se obračunavaju psovanjem pogrdama na spiku ..spola ili čega već
misle da mi (uvređeni)ne bi mogli njihovo krajnje uvredljivo pisanje protumačiti razno raznim kompleksima tipa:
mali ti je, pa nemreš?
mali ti je pa te otkantala?
izbacila te iz kreveta jer si bil gotov u 5 minuta?
opet si moral ručno ?
nisi održal erekciju?
al nam to baš nije fora, jer nije
Autor: ladonna2 | 18.02.2014. u 11:39 | opcije
Autor: pognioci | 18.02.2014. u 12:37 | opcije
@ pogni btw. ako nisi primijetila ono je bila pokazna vježba da se svi znaju na ružan način razgvarati..pa i ja kao tobož pristojna, koja izbjegavam takav izričaj, što ne znači da ga ne znam ili nemam
Autor: ladonna2 | 18.02.2014. u 12:39 | opcije
ne kužim, jer je pokazna vježba mogla biti i pristojna, bez psovanja većeg od psovanja.
svi komentiraju- kao što si i ti komentirala
svakome njegova psovka nešto znači
kao i tebi tvoja
ili ne znaš da psuješ i kad nekog oponašaš da psuje??
Autor: pognioci | 18.02.2014. u 12:40 | opcije
dono, misliš li da ću o tebi drugačije razmišljati, kao blogerici, ako opsuješ?
neću :)
psovka nije najveće zlo koje se ovdje nekom može dogoditi. istina, malo zagrebe uho, ali niš više od toga ;)
Autor: meija | 18.02.2014. u 12:41 | opcije
zanimljivo je da me vas dve ili ne želite shvatiti ili napadate, podrugujete da sam opet Krivo ,jer ustvari nisam ...kaj već ono????
Autor: ladonna2 | 18.02.2014. u 12:42 | opcije
meritorna
Autor: vuklisicaa | 18.02.2014. u 12:43 | opcije
(taj je mene jedan "prijatelj" uvjeraval da se nebudemo seksali, on će mi samo pokazati da nije istina što druge pričaju da se on loše seksa.. i to definitivno neće biti seks, nego...)
podjećaš me na mai_ koja stalno uvjerava da ne varamo druge nego sebe
a to što ti drugi trpe posljedice, briga koga
Autor: pognioci | 18.02.2014. u 12:43 | opcije
vidiš koliko si u krivu. niti te ne napadam, niti ismijavam. pričamo
tvoj odnos prema napisanom, mojim komentarima je u stvari podsvjesno mišljenje o samoj tebi
imaš li osjećaj da se trebaš braniti? jer napadam te, kažeš
kužiš?
Autor: meija | 18.02.2014. u 12:44 | opcije
za je tako teško prestati?
ili reći
.....donna falšala si ceo fudbal...ajd bok!!!!
niš ti ne kužiš!!!!!
mislim ja neću biti razočarana s takvim komentarom
ljudi zalaufali ste se
(i ja skup s vama očito)
ja samo okolo poljevam hladnom vodom
jel to loše???
Autor: ladonna2 | 18.02.2014. u 12:44 | opcije
ah prebacivanje loptice..psihoanaliza..ok
Autor: ladonna2 | 18.02.2014. u 12:45 | opcije
haj ho :)
Autor: CrystalClear | 18.02.2014. u 12:46 | opcije
i po nekim reakcijama čini mi se da mnogi ovdje na blogu žive pod staklenim zvonom ili socijalno autistični jer razilaženje mišljenja NIJE napad.
(dono, niš osobno, pišem uopćeno)
zanima me kak se izbore za sebe, ak se stalno povlače, čuče iza ugla i frka ih je bilo kaj kokretno napraviti...tu...
Autor: meija | 18.02.2014. u 12:46 | opcije
da ja sam "milostiva" općepoznata činjenica..i sve kaj ja velim, je moj osjećaj za...moj neki unutarnji problem bla
ok
imam monolog
i?
sama sa sobom
ok
nekoga bode u oko?
zakaj?
Autor: ladonna2 | 18.02.2014. u 12:47 | opcije
ojla Kristalna :)
dono, da mi se ne priča s tobom, ne bi bila tu. fulala, ne fulala, ti ili ja, čavrljamo.
:)
Autor: meija | 18.02.2014. u 12:48 | opcije
:))))) ooo CC koje ukazanje:* :D nice 2cu
malo sam popiz*** pa me ne vataj ozbiljno
Autor: ladonna2 | 18.02.2014. u 12:49 | opcije
vidi, ovak kak nastavljaš, braniš se, pitanjima
nema potrebe.
barem to ja tako vidim - dodatak
Autor: meija | 18.02.2014. u 12:49 | opcije
CC heeelllppp počni pisati stripove..točkice stavljaj, bilo kaj..nema se gde pričati
Autor: ladonna2 | 18.02.2014. u 12:50 | opcije
ladonna, ti druge častiš da su kompleksaši, pa smatraš da i drugi tebe time časte.
sama si počela blogom gdje večinu trpaš u nekulturnu bagru koja je zaboravila lijepo ponašanje
a ne vidiš sebe da si prva među njima.
i kad ti se to spomene, staješ na zadnje noge...
Autor: pognioci | 18.02.2014. u 12:52 | opcije
e djeco draga, da vi plaćate premium štedjeli bi riječi, al kad je džabada navali
Autor: krelec | 18.02.2014. u 12:52 | opcije
redom svima patuljasti pozdrav :)
imam u zadnje vrijeme problem kod koga bih došla na blog :)
Autor: CrystalClear | 18.02.2014. u 12:52 | opcije
pogni dušo...koje zadnje noge?
imam samo dvije,
prednje, zadnje, sredina
kud da ih smjestim?
Autor: ladonna2 | 18.02.2014. u 12:53 | opcije
neću plaćati premium principa radi
Autor: pognioci | 18.02.2014. u 12:53 | opcije
pogni , ti stvarno ništ ne kužiš
Autor: vuklisicaa | 18.02.2014. u 12:53 | opcije
a princip je vjerojatno, bolje džaba nego za pare
Autor: krelec | 18.02.2014. u 12:54 | opcije
@ pogni
aaa sa tim sam tebe oplela..da se meni čini da je tu neki kompleks..????.uuu fakat sam gadna, jesam skužajte
zbiljam gadna diskvalifikacija
jel da počnem sad sa pepelom ili malo poslije..taman sam pozaugala
Autor: ladonna2 | 18.02.2014. u 12:55 | opcije
btw imam dojam meija da imaš potrebu o meni pričati s drugim ljudima? pri tome obavezno rabiš izričaj...ona (ne mai ili npr moje osobno ime) ali konotacija je da se zna da pričaš o meni? ajdmo otvorit komentiranje na vlastitu blogu (ti si mene iz čista mira< tj zato kaj ti se ne sviđaju moji komentari stavila na ignore pa ja nemam drugog načina nego ti uzvratih) pa riješit prijepore jednom za svagda...ti meni reć kaj imaš i ja tebi (iako smo to već 100 puta) pa da više ne obilaziš okolo po blogovima i tražiš potporu, razumijevanje etc...sada sam doma ne radim (ko i ti ha ha malo škotpionskog pikanja) pa sam tu uglavnom cijelo jutro, ajmo druge ljude oslobodit "sebe"...ti predloži dan, datun...vrijeme...možemo na mim blogu, tvom...
Autor: mai_sarai | 18.02.2014. u 12:55 | opcije
i to uglavnom zato jer je malo onih koji napišu blog a da nije klasični, zabranjeni "info dump", već lijepa priča
info dump uključuje sve što nije fiction, dakle RL
a to mi je žao, ali ja sam samo idiot vodenjak, od one vrste tog znaka koja pati kad je na zemlji :))
Autor: CrystalClear | 18.02.2014. u 12:55 | opcije
Kristalna, napiši ti neklaj, pa bumo došli k tebi
evo, obećajem, bum pristojna i ne bum psovala ;)
Autor: meija | 18.02.2014. u 12:56 | opcije
ili zabranite svima komentiranje na tom obračunavalačkom blogu...samo dvije osobe koje se konfrontiraju..svi ostali bumo kokice..ili pootvarali svojega pa nadodavali komente a?
Autor: ladonna2 | 18.02.2014. u 12:57 | opcije
pokrećem inicijativu za zabranu pristupa blogu bez premiuma,
ako se ne može na pvt, zašto se na blogu može.
bez premiuma samo dozvoliti čitanje, i to samo svake druge riječi.
Autor: krelec | 18.02.2014. u 12:58 | opcije
i čitam vas sve, naravno :)
i ne čudim se reakcijama, zato jer, kako donna kaže, nema bontona, kao da su rukavice sve bačene i kao da smo svi u ringu
sebe ne izuzimam, ne pričam s visine, nemam ni ja volje pisati što propagiram, jer je ovo drugo mnogo zanimljivije, ali nije fer sudjelovati kad nisam sklona dijeliti privatne misli o drugima - ovdje javno
Autor: CrystalClear | 18.02.2014. u 12:58 | opcije
krelec kaj te žulja..plaćanje i nepravda?
ni med cvetjem ni pravice..ebtga
evo psujem
jaooo
prostakuša ja
jel vidite kak je to zarazno
Autor: ladonna2 | 18.02.2014. u 12:59 | opcije
vučkoslave, doduše, ne kužim kak tebi ono uspijeva
a ne kužim niti što je ladonni trebal ovaj blog..
o čem će..
Autor: pognioci | 18.02.2014. u 12:59 | opcije
ali, s druge strane, ne kužim progon psovanja
mislim, svi su potpisani svojim nickom, pa kako vam drago :)
Autor: CrystalClear | 18.02.2014. u 13:00 | opcije
jebeš mi sve po spisku, ako ja na iskrici čitam da netko psuje
Autor: pognioci | 18.02.2014. u 13:01 | opcije
@pog ...kaj nastavak je..... kurva o poštenju?
ili to samo moja prljava mašta slaže konstrukcije..a ti si htjela reći nekaj pristojnijega?
naj se ustručavati
sorry na inzistiranju
sve sad već ionako dođe ko -dobar dan
Autor: ladonna2 | 18.02.2014. u 13:01 | opcije
želim reći
malo nas vas je koji opće nekaj pišete/mo
zar ovdje nismo radi pisanja, razmjene mišljenja???
komentiranja zafrkancije
ja sam nekaj skroz krivo shvatila onda
Autor: ladonna2 | 18.02.2014. u 13:03 | opcije
konsterniran sam po ne znam koji put, ima li tome lijeka?
Autor: krelec | 18.02.2014. u 13:03 | opcije
nema tebe cc pa je zato suša za čitat...a i mene nema dugo (nisam pri sebi barem glede pisanja) već se stalno batrgam med hornijem i meijom...nekad smo se znali malo piknut, čak i posvadit al smo drugi dan bar dobar dan rekli...ovo sad blagi užas. i nikad se neću složit (opet te apostrofiram meijo) st vojim duijeljenjem logova...na one na koje idem i one koje ne. ak me nešto zanima, veseli, smeta...otići ću i crnom vragu (eto me i kod vege od vremena do vremena, a ošla i kod trulija danas) ako je to vrijedno! dakle, ne dijelim ljude na podobne i sposobne već već ovdje čitam blogove, komentiram "sposobne" blogove. kad trerba skinut kapu u nekoj misli otići ću do cc iako mi to možda nije najdraže i ostavit koment, u stvari nema na iskrici lovjeka kojem ne bih došla...osim trenuztno možda horniju...koji se naprosto izgubio a ja ga neću tražit!
Autor: mai_sarai | 18.02.2014. u 13:03 | opcije
i nemojte se začuditi
ako jednog dana čujete
da i vaša djeca posjećuju iskricu
i čitaju blog
razmislite malo o tome što činite
misleći da to nitko ne zna
Autor: perce | 18.02.2014. u 13:04 | opcije
no uglavnom ofrlje pobrojala sam ko me malkoc nervira i zakaj i kaj me nervira
Autor: ladonna2 | 18.02.2014. u 13:07 | opcije
mai, nisi na ignoru. bila si na ignoru nakon višemjesečnog zapikavanja na mene, jer nikad nisi komentirala temu.
nekoliko puta sam te zvala da riješimo kaj imamo za riješiti, ali tvoji monolozi su bili uvijek samo ne o onom kaj je sporno između nas dvije.
s tobom nemam kaj raspraviti, ne nakon one bljuvotine koju si, pod formom slobode mišljenja napisala o Medonji i meni.
nekoliko puta sam te zamolila, pristojno, da me zaobilaziš.
i opet ću tu...problema na blogu, između tebe i mene neće biti ako me budeš izostavila u svojim zapisima i komentarima, kao da ne postojim jer uvijek su maliciozni
možeš li?
Autor: meija | 18.02.2014. u 13:08 | opcije
evo, perce se slaže sa mnom :)
al, najgore je kaj se više manje svi slažemo, a svejedno svako malo netko nadrapa ad hominem :)
Autor: CrystalClear | 18.02.2014. u 13:09 | opcije
i da
imam jednu (svjesna sam)..skroz ne fer konstataciju..i neravnopravnu ....a to je da navijam za Žene!!!!!
i očekujem da se žene same...skupe...kada neki muški bude jako ne fer i prost prema jednoj, bilo kojoj..
i od drugih očekujem..(al se i razočaram)
da se ili zblendaju sa tog i takvog zapisa..ili ga ignoriraju
hrabrije mogu reći da je neprilično, neukusno i svašta nešto
hvala
ali to sam valjda samo -ja
Autor: ladonna2 | 18.02.2014. u 13:11 | opcije
i vidiš mai, opet se ponavljaš. ovdje sam na doninom blogu jer sam na neki način prozvana, a dona je sama potaknula komentare o zapisu koji je tebi bio namijenjen. i tamo sam rekla kaj sam ti imala za reći
a ako netko obilazi blogove i spominje drugog, to si ti. čak i danas to radiš. imenuješ me u komentarima na zapisima na kojima nisam i nije o meni riječ
:P
Autor: meija | 18.02.2014. u 13:11 | opcije
a nakon toga je pitanje osobnog stila:
ignorirati
nestati
vratiti istom ili gorom mjerom
tračati
napasti nekog drugog
i slično
Autor: CrystalClear | 18.02.2014. u 13:13 | opcije
đizis, ti fakat nisi normalna..koji faking blogovi? o čemu ti ti? kakvo dijeljenje? di sam igdje tebe izrijekom spomenula?
kopiraj mi to o čemu pišem. ili napiši na čijem blogu i kad sam nekaj komentirala o tebi i tvojim komentarima i ekipi s kim si u društvu
i nemoj opet opaliti pol kartice komentara
Autor: meija | 18.02.2014. u 13:15 | opcije
i na to...takvo a Muško ponašanje prema bilo kojoj Ženi..ovdje...a tobož šaljivo, ili još gore -ozbiljno
ebga..naježi mi se sve duž kičme..al ne pozitivno, već kak bi pogni rekla..za na zadnje noge
upucajte me
to mi se iskreno -gadi
Autor: ladonna2 | 18.02.2014. u 13:17 | opcije
da, danas je ta solidarnost ženska došla do izražaja...i curke hvala vam (mislim prbvenstveno na agenticu i plavu, al i druge žene su rekle kaj je trebalo). takva stvar nikad ne bi smjela proć(no pasaran) ma o kojoj ženi se tu radilo. imo zanimljivo da nekima (nptr tebi meijo) želudac niti jednom nije proradio kad je horni žene koje odlaze u armani uvaljao u blato, samo radi zabave, zanimljivo kako di danas nije bilo mučno kad je o meni napisao to što je...pače, smučilo se drugim žena,a...kužiš ženo da ovo s nama dvjema nije moj tvoj obračun...to je nekaj čist drugo...ti se zapitaj kaj ak ne kužiš? ja nemam problem s ikim pričat i raspravljat...pače možda sam i naporna (osobito sebi)...u stvari jako se volim zekat i zajebavat...svađa mi baš i nije jača strana alč kad to činim, činim dobro (čitaj ubojito)
Autor: mai_sarai | 18.02.2014. u 13:19 | opcije
tako je, žene treba braniti, tu se slažem, jer se prečesto ne zauzmu za sebe (i to na svim razinama) i tu mi se sviđa kako to donna radi premda sam svjesna da se teorija i praksa razlikuju, ali netko mora
ali isto tako nije ok prozivati druge da NISU branili nekoga ili nešto, o tome već godinama raspravljamo
Autor: CrystalClear | 18.02.2014. u 13:23 | opcije
a i da
a ako je neko po vama... prošvikao?
pa je nereala(n)a, čudna, smetena..m/ž
jel ne možete zanemariti? baš nikako?...jer eto postoji "problem"
(ne slušanja liječnika, smanjivanja propisane doze na svoju ruku i bla bla)
koji kao svi tobož vidite
zar bute se isto tak svadili sa svadljivcem sa kraja ulice koji pijan viče na svakoga?
ili ga budete ignorirali..sa neugodom slažem se, stepavanjem
ako vas tobož i spominje stalno??
Autor: ladonna2 | 18.02.2014. u 13:23 | opcije
dono, vučko je imao izraziti degutantan komenar o ženama
i znaš kaj je bilo?
niš.
ekipa na njegovom zapisu nije reagirala
ja sam ga tražila ispriku
tako otišlo sve na drugu stranu bloga
i, kaj sad? očekuješ žensku empatiju kad netko od blogera zabrije, a izostat će zbog privatnog poznanstva i popijenih kava...
ali ajd, podržavam tvoj blog optimizam :)
Autor: meija | 18.02.2014. u 13:24 | opcije
mai_ meni se ne jednom okrenul želudac kad si ti napadala druge žene
ljigavo i gadljivo
i mene među njima
nisam čitala što ti je pisao truli jer njegove blogove na čitam, a ne vidim razloga zašto ga ti čitaš
Autor: pognioci | 18.02.2014. u 13:25 | opcije
jer, mai, nisu sve žene slabe i nemoćne, pogotovo blogerice, i ne štekaju pred nasilničkim ponašanjem, npr, ruganjem
osuđuje se ovdje NE reagiranje i NE pridruživanje, a iskreno, ono što definitivno smatram da nije u redu je pridružiti se cipelarenju i ruganju, uvući se u rulju pa kamenovati, ali bogati, to je tako od svijeta i vijeka
Autor: CrystalClear | 18.02.2014. u 13:26 | opcije
mai, aj se ne pravoi bedasta...ona fotka o ženskom fajtu u blatu je išla na tvoj i na moj račun. ne na ekipu u Armaniju
i fakat, žene su bile komadi. vidiš kak nas vizualizira
;))
daj, jel kužiš koliko stvari okrećeš onak kak tebi paše? :P
Autor: meija | 18.02.2014. u 13:26 | opcije
meijo, pliz desna ruka mi v riti...ajd odskrolaj malo višlje gore kad si upravo to doni objašnjavala kak se zna čiji komenta<r, blogovi...etc...idu kome i zakaj. viš ima jedan problem u našoj komunikaciji...ja obično o nekoj pojavi kad pišem onda navedem konkretan nick koji me inspirira..al tu za mene prestaje svaka osobnost. ti ne, tebi je nick alias problem. ti naprosto sa mnom (zadnje vrijeme mi se čini da ne samo samnom) uopće nemreš komunicirat zasšto meija? zato što sam zadnji put (nakon što ti je medo nedopustivo zalazio v rit) napisah zamišljenu scenu (ta samo sam otišla korak dalje) vašeg trraljavog sexa. koji bi btw takav i bio ne zato što ja tako mislim već zato što su to fakti (nek mi medo oprosti što sam opis temeljila na njegovoj bolesti koji je ne jednom opisivao). no, u pravu si...ponekad valja prešutit istinu...al me svaki dan, meijo!
Autor: mai_sarai | 18.02.2014. u 13:28 | opcije
kaj je napisao, mai? da si oronula koketa? tak nekak..
vidiš, ti sebi za pravo daješ da o drugima pišeš kak ih vidiš, a to isto, tuđe pravo, ne priznaješ
zakaj?
napisao je samo svoje mišljene o tebi koje je, uzgred rečeno, puno blaže retorike u odnosu na tvoja o drugim ljudima ovdje
Autor: meija | 18.02.2014. u 13:30 | opcije
o tome se piše, samo što se ladonna radi čorava
kad mai_ ili ona nekog gađaju, onda je to u redu
a kad netko gađa mai_, onda nju treba braniti, jer se osjeća uvrijeđenom.
al mai_ nikog ne vrijeđa, ona samo piše kako koga vidi (njezino objašnjenje),. nije važno što je to ljigavo.
Autor: pognioci | 18.02.2014. u 13:31 | opcije
volim vidjeti da svi sve kužite..ali isto tako da se pravite da ne kužite...super
drago mi je da kužite..to znači da ste pametne...jupiii
ali se pravite..ok
i to je način
selektivan
ali način
yesss
hvala
Autor: ladonna2 | 18.02.2014. u 13:34 | opcije
je, super je pisati o nekome kak blogera zamišljaš u jklinču sa mnom, a znaš da je oženjen i znaš tko mu je žena
ili nije ni malo osobno ono kaj si neki dan prosrala o mojim starcima, a vidi vraga, oni nisu na blog
daj, hel ti čitaš kaj pišeš?
ako 100x spomeneš, nemoj biti tako sigurna da bu postala istina
nikad nisam, u međusobnim komentarima niš pisala o tebi privatno. ni aludirala, ni maštala
jer smatram da je to izuzetno nekorektno i neodgojeno
dok, ti sebi sve dozvoliš
mai, ne bu išlo.
mogu biti pristojna, ali vjeruj mi, mogu ti vratiti duplo
hoćeš?
ponovo pitam jer o tebi ovisi, ne o meni...
Autor: meija | 18.02.2014. u 13:34 | opcije
ha ha...meijo..sva sreća da je taj dan bilo dovoljno žena koje su reagirale...u stv ari...jesi li primijetila zadnje vrijeme meijo da se samnom sve manje sporiš...a nekak sve više sa sve više žena? meni to ne laska...ja obično živim u kući od sutra...moje ideje i viđenja su blago rečeno drugačiji...ljudi me ne razumiju (a od nerazumijevanja do osuđivanja tako je mali korak)....meni je i danas žao...tebe, hornija, vege...no važnija sam ipak sebi! pa ak ste primijetili već dost dugo u stvari uglavnom pišem o sebi, pri sebi...lamentiram čak. no, moja škorpionska žaoka ne podnosti nepravdu, glupost, licemjerje...every day! možemo li jedan dan meijo kao važnoj društvenoj temi (samo nemoj reći da me to nije briga) posvetit temi...što rade ljudi cijeli dan na iskrica sajtu a na radnom mjestu su u radno vrijeme? tko to plaća?
Autor: mai_sarai | 18.02.2014. u 13:36 | opcije
fakat, to si već rekla tj napisala al nemam pojma o čem pričaš...ni tko je medo, a još manje tko mu je žena i da ju ima, da si ti dobra s njim etc...ajme što volim čitat takve gluposti...kak se veli nit luk jela nit luk mirisala...s medom sam razmijenila tri poruke u životu (istina lijepe i ljudske, obožavala kako piše i thats it!
Autor: mai_sarai | 18.02.2014. u 13:39 | opcije
mai, ne upotrebljavaj množinu da bi osnažila svoje argumente. tak se ponašaju klinci koji zovu starce da se umjesto njih obračunavaju :))
nabroji žene s kojima se ovdje sporim
i da, još mi nisi odgovorila di sam o tebi pisala spominjući blogove na kojima komentiraš
čekam ... :)
Autor: meija | 18.02.2014. u 13:41 | opcije
lažeš! znaš tko mu je žena.
Autor: meija | 18.02.2014. u 13:42 | opcije
hoćeš da kopiram taj komentar, o Medonji i meni?
Autor: meija | 18.02.2014. u 13:43 | opcije
mai_ sarai, ajde da te već jednom prestane boljeti glava tko plaća moje "radno vrijeme".
plaćam ga isključivo sama, jer sam sama svoja gazdarica. Tko, što, kako, zašto, koga , čega i ostalo te se ne tiče.
To "tko koga plaća" uvijek staviš kao zadnji argument kad nemaš što drugo napisati, pa misliš da nekog pretvaraš u neradnike.
Za tvoju informaciju, ovakva kakva sam, često jednoruka i jednonoga, uvijek sam prisutna na radom mjestu. Sada priučavam novu radnu snagu, a dvoje jedan posao ne možemo raditi.
Autor: pognioci | 18.02.2014. u 13:45 | opcije
ha ha...volim što tak cijeniš ljude po sebi...nemam pojma da me itko ikad (osim vege koja ima običaj častit s takvim) nazvao kak veliš oronulom koketom a još manje bi mi to bio razlog opisat traljavi sex med vami...naprosto mi išlo nakurac da me napada samo zato kaj sam nešto tebe propitivala...tim više što sam ga cijenila ko nick. lik etc...to što je on napisao da sam ja jednom bila u nekoj prilici da jhe nekom nešto bilo neugodno...opet nemam pojma o čem je pričao...tak da volim kad svi sve i svakog znaju a ja opet nemam pojma. to je ta famozna iskričava kuhinja...pričam ti priču. btw meni osobo oronula koketa baš dobro zvuči...jer to znači da babac i sa preko 5 banki može bit...koketna žena. tnx na toj "uvredi"
Autor: mai_sarai | 18.02.2014. u 13:46 | opcije
e meijo...sad su ovo već stvari za...tužbu! reći mi javno da lažem bi trebalo nosit svoje posljedice. nadam se da si svjesna toga. nemam pojma tko je medo i nemam pojma da uopće ima ženu i tko mu je ona. barem nemam pojma da netko stvaran koga ja poznam ima taj mick. e sad eiijo, ak si spremna ić do kraja, ajmo! neće me nitko zvat javo lažovom bez posljedica
Autor: mai_sarai | 18.02.2014. u 13:49 | opcije
mai, nisi ni sad odgovorila ni na jedno pitanje
hoćeš da prebrojim zapise o meni, unatrag godinu dana, na oba nicka?
tko tebe napada?
nemoj si nekaj ufrljiti u glavu kaj nije jer sve što sam napisala o tebi u odnosu na mene, bila je reakcija. nikad nisam ni riječ o tebi napisala prva.
hoćemo provjeriti po datumima zapisa?
sa mnom se ne možeš zaebavati laprdajući!
Autor: meija | 18.02.2014. u 13:51 | opcije
mai_ lažeš ko pas
večinu toga što si napisala o meni je bila čista laž
i možeš me tužiti
Autor: pognioci | 18.02.2014. u 13:51 | opcije
btw pogni jesi li primijetila da mi uopće nisi zanimljiva...dugo već. ko mušica si i to ina vinska ne čak nit ko zunzara
Autor: mai_sarai | 18.02.2014. u 13:51 | opcije
tuži me me kome hoćeš. jer lažeš. s njom si bila na jednom iskra druženju i pozna te
hoćemo dalje?
Autor: meija | 18.02.2014. u 13:52 | opcije
ili trebam to da izmišljaš i insinuiraš napisati još koji puta????
Autor: pognioci | 18.02.2014. u 13:52 | opcije
ahhahah, mai
LAŽEŠ da sam ko zunzara
lažeš ko pasčina :))))))))))))))))))))))
Autor: pognioci | 18.02.2014. u 13:52 | opcije
toliko puta si tu već lagala, da jedna laž više manje baš niš ne znači :)
Autor: meija | 18.02.2014. u 13:53 | opcije
hajdmo meijo...s kim sam bila na iskričqavom druženju? sa nekom ženom? kojom? čijom? to što me neka žena poznaje...ha ha...pa poznaje me 200 iskričara...btw pogni...fakat si ko vinska mušica...no ovaj ko ne znači da jesi. al da jesi ona pri repu stokwe krupnog zuba jesi...recimo da bi me za ovo fakat mogla tužit!
Autor: mai_sarai | 18.02.2014. u 13:55 | opcije
Radi koga se vi svađate/dokazujete ?
A kredibilitet down the drain :D
Autor: GeorgeClooney_pravi | 18.02.2014. u 13:55 | opcije
čekam meijo...kad nekaj započneš moraš to i završit? javno reć nekom da laže teška je kleveta i optužba
Autor: mai_sarai | 18.02.2014. u 13:57 | opcije
Završite same, dosta je bilo, a donna nek obriše zapis.
Autor: GeorgeClooney_pravi | 18.02.2014. u 13:58 | opcije
mai_, reci lijepo: hvala
što ti kratimo vrijeme
jesam li pri repu stoke sitnog ili krupnog zuba ili u kojoj priči sam ja, to je sporedno, ali si napravila posve krivu procjenu kad si me počela gađati.
i stvarno, sve što si pisala o meni, a pisala si puno je bila čista izmišljotina, insinuacija i laž.
i što je još gore, toliko si šuplja da si to govorila na glas i dovela u zabludu ljude iz svog "društva" koji su ti povjerovali
i ispadali budale.
zabavno mi je
zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzuj :))
Autor: pognioci | 18.02.2014. u 13:59 | opcije
Uvijek sam htio bit' moderator/admin ... odjebite s tim svojim čarkama ... prevršile ste mjeru ... dječji vrtić ... JEBENI svaki dan isto i iste ...
Autor: GeorgeClooney_pravi | 18.02.2014. u 13:59 | opcije
mai, stoji činjenica da znaš da je Medonjo u braku, ali to te nije sprečavala za da pišeš o njemu i meni bljuvotine
baš niš ne poštuješ osim klinca koji se digne u tvojoj blizini
i to ti nije utuživo jer o funkcinalnoj muškoj anatomiji, kao predmetu tvojih želja pisala si javno, ovdje ;)
Autor: meija | 18.02.2014. u 14:00 | opcije
kluni, žena reče da lažem! o čijem ti kredibilitetu pričaš? kad tebi netko javno kaže da lažeš (a novi zakon o medijima jasno kaže da nije svašta dopušteno nit ovdje)...hm...to nosi svoje simpflikacije...a to je tužba! ili dokaz da doista lažem
Autor: mai_sarai | 18.02.2014. u 14:00 | opcije
mai, hoćeš da prebrojim laži koje si pisala ovdje o meni? insinuacije?
zaustavi se na vrijeme!
Autor: meija | 18.02.2014. u 14:01 | opcije
meiho, sori al ovaj put nećeš tako lako proći...dakle i nadalje tvrdim da ne znam niti tko je medo, niti znam da je oženjen (znam da je imao neku slovenku s kojom se družio) a još manje da mu poznam ženu! ovo da lažem meijo morati ćeš dokazati
Autor: mai_sarai | 18.02.2014. u 14:02 | opcije
sada idem ručati, potom na kavu...isprika dono na ovom traktatu...koji će očito završit na sudu. meijo, tražim javnu ispriku ili ću te tužit za to što si me nazvačla lažljivicim i što širiš laži o meni! može to čekat i sutra! off
Autor: mai_sarai | 18.02.2014. u 14:04 | opcije
je, strašno mi se tresu gaće od straha :)))
buš me tužila DORH-u kao i babu?
:P
Autor: meija | 18.02.2014. u 14:05 | opcije
znaš meijo, za razliku od tebe ja jesam...vjerodostojna!
Autor: mai_sarai | 18.02.2014. u 14:05 | opcije
Jazavac pred sudom, mai nisi ti uvijek tema ... genijelno je bilo ono od jučer truli piše o darling a mai ga napdne jer se prepoznala (tko zna zašto).
I to je normalno ? Svojatati blogove posvećene drugima ?
Ne vrti se spejs oko tebe, skuliraj se.
Autor: GeorgeClooney_pravi | 18.02.2014. u 14:07 | opcije
ajmo na sud...budem kopirala sve uvrede koje si u zadnjih godinu i nešto napisala o meni, pa da vidmo ko bu naglajzal, financijski
:)
Autor: meija | 18.02.2014. u 14:09 | opcije
ok...ne miješam se..
.jel vam lakše kad imate mjesto gdje ćete se fajtat?????
slobodno,
al onda se zaustavite na tom jednom...rekla sam...nađite mjesto otvorite si prostor blog, javni poziv za fajt...
i niko se ne miješa sa strane...mi- ostatak smo na- Ignoru...dok je fajt
.pikanje okolo naokolo...tomu nema kraja
a ko što rekoh mi ostatak ćemo kokice i kolu
pa da i tome svemu jednom bude kraj..pa da bude mir...krhak, ali mir?
samo ovak...kad se zalaufate...pa častite i sugerirate dvoje troje na jednoga sa strane
ne vidi se dio o mogućem kompromisu..ili barem korak prema njemu
već kužite da se zatrpavate?
svi?
skoro pa nepovratno?
Autor: ladonna2 | 18.02.2014. u 14:11 | opcije
DELETE ...
Autor: GeorgeClooney_pravi | 18.02.2014. u 14:11 | opcije
Molila bi Đorđa da ne dolijeva ..ni Pogni da ne suflira...to je između njih dvije
rekli smo Jedan na Jedan
Autor: ladonna2 | 18.02.2014. u 14:12 | opcije
Daruj im spoznaju uzaludnosti svađe i komentiranja ... onda ćeš biti na strani svjetla, ako ostaviš, sotona si :D
Autor: GeorgeClooney_pravi | 18.02.2014. u 14:13 | opcije
Ne dolijevam, pužam ti priliku ... walk the talk baby ...ili brišeš ili trolaš i častiš se tuđim smećem (kao i svi)
Autor: GeorgeClooney_pravi | 18.02.2014. u 14:14 | opcije
oš ti danas na ignor ovdje đorđe?
Autor: ladonna2 | 18.02.2014. u 14:14 | opcije
zajebato
Autor: krelec | 18.02.2014. u 14:14 | opcije
ježi ga, nemrem naći sporni komentar...a baš bih ga kopirala ovdje
Autor: meija | 18.02.2014. u 14:15 | opcije
pravilo svađanja...bilo kojeg...prijateljskog, obiteljskog, supružničkog, partnerskog
je..
1. .drži se teme
2. ne idi unatrag do stoljeća 7.
3 ne miješaj/prizivaj druge da bi potkrijepio neku svoju tezu
4. snalazi se sam
Autor: ladonna2 | 18.02.2014. u 14:17 | opcije
ebte al sam meritorna...sve u 16
Autor: ladonna2 | 18.02.2014. u 14:18 | opcije
gospon sudec, gospon sudec ona je meni prva
Autor: krelec | 18.02.2014. u 14:18 | opcije
pa kom obojci kom opanci
idešš, pa ja uživammmmm
Autor: ladonna2 | 18.02.2014. u 14:19 | opcije
ladonna, pokvarena si ko šlapa (možeš me tužiti)
uzela sam si volje i pročitala blog o kojem se piše.
mai_ ga okrivljuje bez veze..
"hej, kepec (ovo nije uvreda nit insinuacija već čista istina, barem po onom kaj se može zaključit iz dilanih tvojjih fotki), jel ti to svoju žuč od metra visine i širine na mene asociraš? ajd bar imaj muda (imaju li takva bića to?) pa jasno napiši da se o meni radi? iako kao i obično pri tome ne samo da ne znaš tko sam ja već to nit u najboljem slučaju (seciranja molekula) ne bi bio u stanju shvatit. ne bih ti došla nit te primijetila jer si stvarno ko one sitne lisne uši, da mi frend nije ukazao na tvoj uradak. btw počašćena sam usporedbom s ovom fenomenalnom glumicom...ja da bi bila ti morala bih svaki dan pit tablete, ni tada se ne bih mogla prihvatit. no, tko će o nakazama već sama ta!
Autor: mai_sarai | 17.02.2014. u 17:49 | opcije
jer naravno, mai ne vrijeđe, ne insinuira, nego govori istinu kad vrijeđa..
Autor: pognioci | 18.02.2014. u 14:20 | opcije
:)))
ali fakat nemrem naći...
ježi ga, tko mi kriv kaj ne kopiram niš na vrijeme.
:P
Autor: meija | 18.02.2014. u 14:20 | opcije
hm...a jel se može svaditi oko ovoga danas? a?
jer danas je novi dan
i sutra drugi?
Autor: ladonna2 | 18.02.2014. u 14:21 | opcije
Ignore, zašto ?
Nekog sam uvrijedio ili rekao istinu, radi što hoćeš, biti nepravedna je isto izbor.
Autor: GeorgeClooney_pravi | 18.02.2014. u 14:21 | opcije
pogni...oš ti na ignore??
Autor: ladonna2 | 18.02.2014. u 14:21 | opcije
opa, pa i to je utuživo po zakonima RH , vrijeđanje na osobnom nivou
:)
Autor: meija | 18.02.2014. u 14:21 | opcije
Imala si šansu pokazati pozitivu, mrtva si za mene kao osoba donna (sotona)
Autor: GeorgeClooney_pravi | 18.02.2014. u 14:22 | opcije
apage satanas pljuc pljuc pljuc..
Autor: ladonna2 | 18.02.2014. u 14:23 | opcije
to što me staviš na ignore neće umanjiti istinu
da je mai_ napala čovjeka koji nije pisao o njoj niti se nje ticalo.
i ne moraš me na ignor, neću više pisati na tvom blogu, jer si licemjerna
Autor: pognioci | 18.02.2014. u 14:23 | opcije
hvala
tak to bude
moderator strada
neka visi pedrooooo
Autor: ladonna2 | 18.02.2014. u 14:23 | opcije
fašnički...a da zapalimo pedraaaa???
Autor: ladonna2 | 18.02.2014. u 14:24 | opcije
ubi glasnika
Autor: krelec | 18.02.2014. u 14:24 | opcije
ne vjerujete danajcima ni kad darove nose i sve tak...sehr interesant
Autor: ladonna2 | 18.02.2014. u 14:26 | opcije
fino nafila u tužbenom prijedlogu za odštetu da zbog uvreda na svoj fizički izgled ima problema u privatnom životu, poslovno...
:)
ne kurim, samo pokazujem kak sve ima dvije strane :)
Autor: meija | 18.02.2014. u 14:27 | opcije
sad sam skužila, to nije bilo o mai, a ona mislila da je?
:DDDDD
đizis :P
Autor: meija | 18.02.2014. u 14:28 | opcije
phhhh
put u pakao popoločan je naboljim namjerama
Autor: ladonna2 | 18.02.2014. u 14:33 | opcije
mogli bi tužbe objediniti, pa prebiti odštete :)
kak da nađem blog s deaktiviranog profila?
Autor: meija | 18.02.2014. u 14:34 | opcije
Staaaaaariiiii moj...
Otisao sam odijemati pola ure i vratim se, kad ono ima se sta citati...
Opca rošada...
Jedno pitanje ladonni...
I volio bih dobiti odgovor bez okolisanja i izmotavanja...
Iz svih ovih komentara iscitavam veliku želju da budeš miritelj zar ne?
Cuj...a zasto si tek reagirala na moj blog a recimo na onaj od darling gdje vrijedja i provocira cijelu ovdje prisutnu musku populaciju nisi?
Zapis koji je i bio okidac za moj?
Mi moramo jesti govna jedne prolupale (ustvari vise ih je) babe a vi ne bi trebale trpiti seksizam i nazive poput ''babac'' i slicno?
Hmmm...
Dvolicno.
Molim odgovor.
I nastoj u tom odgovoru postovati i moju i svoju inteligenciju.
Hvala.
Autor: Truly_madly_deeply | 18.02.2014. u 14:45 | opcije
@truly...kod nje sam na ignore...jer sam joj već nekoliko puta spomenula da ne pretjeruje..sa glupostima..pa neko vrijeme nije znala kak se stavlja na ignor..pa sam na njeno "čuđenje" ipak uspjevala ostaviti komente...dok nije skužila...
al je u međuvremenu naučila..pa je to postalo nemoguće...
međutim kako "znamo"i "pretpostavljamo" neki ovdje znaju i popiti...i svašta nešto...a drugo
pa se više ne osvrćemo...jer su lokalni bukači, a koliko si vidioslaže ih nebrojeno kroz dan a i sama je uglavnom.. u komentarima..pa kad je u dobroj fazi neko i navrati, a kad nije..izbjegavam..a čini mi se i drugi
a i ne da mi se stalno biti dežurna svraka, jer se ne osjećam tako
ali mi bude žao baš baš...kad se ženske pofajtaju...to mi je zbiljam bzvze
Autor: ladonna2 | 18.02.2014. u 14:55 | opcije
a i napokon iz teme bloga se vidi jel taj dana neko baš svoj ili "nikoga nema doma"
zato sam apelirala na tebe da se ne osvrćeš...
Autor: ladonna2 | 18.02.2014. u 14:58 | opcije
međutim hornijeve ekapade...a on je svoj, samo manje ili više iritantan, kako koji dan, kao i đorđeve i ostalih tzv.Frajera bloških..a prema ženema općenito ili konkretnoj su mi neoprostive...isto kao i tvoje
Autor: ladonna2 | 18.02.2014. u 15:00 | opcije
Kolju se i klat ce se jos dugo...
Razloge tome si i sama navela ovdje...
Ako nemas snage trpiti to sta ne odes ili jednostavno nastavis ignorirati?
Mislis da ce ih promjeniti lijepom rjecju ili jednostavnim ''MOLIM VAS''?
Daj, daj...
Zapaljene naftne busotine se gase dinamitom a ne vodom...
Autor: Truly_madly_deeply | 18.02.2014. u 15:00 | opcije
ignoriram..jer ignoriram
međutim bzveze mi je da se recimo ti priključuješ..a ne znaš sve ili neko drugi pljuvanju, koje se onda nastavlja
Autor: ladonna2 | 18.02.2014. u 15:04 | opcije
našla :)
dugo nisam al sada hoću, medo! čak sam se otišla i otuširat kako bih osvježila mozak! a možda ga i rashladila. dakle, zašto tebe muči moja poredba mene i meije? i to ne prvi put? jasno mi je da te meija pali i da nerealizirane sexi misli upotpunjuješ njome. tak je i red. iako si se realizirao kao pisac al čini mi se kao jebač i ševac nisi! šteta što tvoju putenost misli nije pratilo i tijelo? meija nije čak nit nužno originalna. prosječna žena s tendencijom okupacije bloga! ti i ona bili biste savršen par. onak, misionarski! pri tome sumnjam da bi ona svršila, al ti bi. onak traljavo! kak i priliči medi koji piše i priča al ne živi! nekako dvojim da je meiji dovoljno prstiju jedne ruke kako bi nabrojala sve svoje životne orgazme! no, svoju intuiciju i osobnost mogu baciti u koš! upravo idem...off! prije toga sam zatvorila cif haljine koja je zatvara...do grla! hm...idem grlom u jagode večeras! sa dva mobitela, al neću esemesirat...neću nit masturbirat...samo ću...evoluirat!
Autor: sara_tera | 26.07.2013. u 20:39 | opcije
i moj odgovor njoj:
Imas privilegiju da sam se logira samo zbog odgovora kojeg znam, zeljno ocekujes. Jer da nije tako ne bi se ponadala ko nervozna, dosadna muha pred kisu :P
Kaj, opet ti se pogorsalo?
Cuj, probaj rijesiti hormonalni disbalanas i prekini dijetu, ak je to problem tvog stanja duha i tijela..ak ti je mozda prevruce, gurni glavu u frizider, samo pazi da ti se ne pokvari frizura :)
Nemam pojma da li si glupa ili pokvarena..mozda oboje ili jos nekaj trece, dobitno u kombinaciji kaj bum tek naknadno skuzila
Svojevremeno sam tvoja dosadna i iritantna zapikanja objasnjavala jadnom potrebom da skrenes paznju na sebe. Znala sam reci da ponekad granice i s opsesijom, ali kak izgleda u zadnje vrijeme tu granicu si odavno presoocila, a ja nisam skuzila, i zagrebla u malo teze psihicko stanje..postala si tipican primjer virtualnog stalkers
Izgubila si i mjeru koja odreduje normalno ponasanje, a s jucerasnjom bljuvotinom o Medonji i meni presla si i granicu dobrog ukusa, kojeg si tak i tak davno izgubila, samo je bio povremeno vidljiv u tragovima.
U mene mozes se i dalje zapikavati. odgovorit cu ti ak mi se bude dalo i ak ne bum imala kaj pametnine za delati. Ali ne diraj u ljude koji su mi dragi i ne obracunavaj se sa mnom preko njihovih leda. To je pokvarena metoda onih koji ne znaju steci prednost, a prednost im je potrebna, kao tebi u odnosu na mene.
Nis ti nije sveto..ni necini privatni zivot, a znas jako dobro da postoji i da mlataranjem svojim jezikom po prasini uvlacis ljude koji ne zele biti u tvojoj bolesnoj insinuiranoj igri.
Ne znas se ni zaustaviti na vrijeme i ne kuzis granicu iza koje postajes ljubomorna, frustrirana babetina, izgubljena u prostoru i vremenu.
Valjda jedino postujes neciji kurac kad sedigne, mada po tvom ponasanju cini mi se da takvih nema u tvojoj blizini, jer u suprotnom ne bi iz tebe curilo toliko zuci na sve strane.
Skuzila sam da vise ne fingiras damu i ne skrivas animozitet prema meni, pa ne moram ni ja bit pristojna prema tebi :P
Zato, ako kaj imas jos za reci, reci direktno meni, mada znam da nemamo nikakvih dodirniocaka osim prostora koji virtualno dijelimo, cak i ne u isto vrijeme, i ne uplici druge ljude u svoje bolesne kombinacije.
Trazim li previse?
Trebam li jos kaj dodati, da budem razumljivija?
A ako ne mozes zadrzati jezik i koliko toliko pristojno komunicirati, odjebi od mene, ne u troskoku, nego odmah!
Ok?
Autor: meija | 27.07.2013. u 12:25 | opcije
link na zapis: https://www.iskrica.com/weblogs/post.php?web=17770&log=476353#comments
akcija i reakcija. niš više od toga.
i jok, mai ne vrijeđa, ne insinuira. ona samo koristi ovaj medij da kaže svoje mišljenje. totalno benigno. ni malo zlobno.
eto, tako je počeo rat na našem blogu :P
Autor: meija | 18.02.2014. u 15:04 | opcije
meni vrag ne da mira..pa pokušam sa Molim vas..ebga..pokušaj hlebinke
Autor: ladonna2 | 18.02.2014. u 15:05 | opcije
Ja se nisam prikljucio.
Imao sam svoj vlastiti istup.
Tako da me izvuci s tog popisa ;-)
Autor: Truly_madly_deeply | 18.02.2014. u 15:05 | opcije
dono, pitam te otvoreno - ovo kaj je mai napisala, tebi je sasvim ok?
Autor: meija | 18.02.2014. u 15:07 | opcije
meij...jel sam ja bila pokraj?
i zakaj to nije riješeno onda????..i napokon do kada će se to nastavljati i jel se treba nastavljati???
ako neko zezne...neka rješava to sam sa tom osobom...
jer onda nećemo niko više nikome dolaziti
jel vidiš da je pogni rekla da me neće komentirati jer sam licemjerna???
a zakaj??
ja se baš volim sa njom objašnjavati mislila sam da je i njoj interesantno????
a šta se dobija nstavljanjem?
i sad bi ti da ja kažem da nije u redu?'
nije u redu!!!!
jel ti lakše???
aliako se nešto tiče tebe i nje...rješavaj to s njom
zašto tražite podršku da ste u pravu?
ako ste u pravu...reagiraj
al napisala sam pravila svađanja
napisala sam da nema kraja
i napisala sam da kad m paše tema dođem
kad ne ne dođem
i napokon zar nemamo svi svoje isade..i po mnei niko nije čist
jer nije
svi Imamo putra na glavi
ali onda se nema kome više kaj ni reći ni doći
Autor: ladonna2 | 18.02.2014. u 15:17 | opcije
fck sad vidjela 7. mjesec. eeeejjjjj 7. mjesec 2013,.
Autor: ladonna2 | 18.02.2014. u 15:18 | opcije
Dona...odi se ti prosetat negdje van ostatak dana ako imas tu mogucnost...kani se bloga...osim ako nisi mazohista...
Vidis da nema smisla zar ne? I vjerojatno si vec umorna...
Cemu sve to? Ha?
Autor: Truly_madly_deeply | 18.02.2014. u 15:20 | opcije
a reagirala je na ovaj zapis: https://www.iskrica.com/weblogs/post.php?web=14767&log=476335
da li sam je igdje spomenula, nickom, bilo na neki drugi način?
u komentarima?
Medo - kaj je tako ružno napisao da se obrušila na njega, na svom zapisu?
ili je problem kaj zna da sam dobra s njim?
dono, jel kužiš čemu pišem, danas, pa i u svojim zapisima kad dokuferi puhanje za vratom?
i neću više jer sam fakat izlizala jezik i popela se svima na glavu, ovdje na blogu
ali ako ću opet reagirati, bit će isprovocirana reakcija
kao kak sam napisala, sve ovisi o mai, ne o meni
Autor: meija | 18.02.2014. u 15:21 | opcije
i kaj..ak se komentiram na hornija..rekli budu gle sad...tam ga grdi, a sad mu komentira
ak odem kod mai...nekome ne bude pravo
ak odem kod babe rekl budu..bla bla
ovo je društveni sajt...uključuje komentare...i ne uključuje ništa, sve po volji i nahođenju
ali naglasak je na- DOBROJ VOLJIi i naglasak je na -PRESTANITE SE PREPUCAVATI PREKO SEBE, ALI I PREKO NAŠIH LEĐA...
điiii jel kužite????
Autor: ladonna2 | 18.02.2014. u 15:25 | opcije
dono, njeno puhanje meni za vratom traje nedugo kak sam se tu pojavila, na blogu
i da, zafajtalo se od ovimzapisom
pokušavala sam ti, gore negdje, napisati da nije zahvalna uloga biti meritum stvari, tam di ne znaš kaj je kaj
i pitam te opet, ovakvi komentari tebi su sasvim ok?
Autor: meija | 18.02.2014. u 15:25 | opcije
SVIMA JEDNAKO!!!!
OTE VRIT!!!!!
Autor: ladonna2 | 18.02.2014. u 15:26 | opcije
točno. zato sam i reagirala jer se počela prepucavati sa mnom preko tuđih leđa.
odurno i pokvareno!
ja kad zaserem, priznam. ali ne dam da mi netko sere ispred nosa i uvjerava me da ne smrdi
kužiš?
Autor: meija | 18.02.2014. u 15:28 | opcije
nećeš odgovoriti?
Autor: meija | 18.02.2014. u 15:29 | opcije
Eto...pukla je :-)
A sad u setnju...
Proseci mi Bena usput i dat cu Vam i za kolace...(nije nikakvo omalovazavanje vec mi se jednostavno ne da pa trazim zrtvu kojoj bi to adekvatno refundirao...a i dobar je za anti stress...sto ti ocito jako treba sada :-))
Autor: Truly_madly_deeply | 18.02.2014. u 15:30 | opcije
i još nekaj, pa da završim s ovom sranjem:
lako je stajati sa strane i pametovati, izdizati se iznad trivijalnosti, gluposti i inih pi*darija. ali bitno se mijenja percepcija shvaćanja kad je vlastito dupe u pitanju. a bome i reakcije
zato mi je izuzetno gadljivo gledanje kroz prozor i mudrovanje kaj bi trebalo napraviti ili ne, kako se ponašati i zadržati formu.
i tak...to bi bilo to. čitamo se sutra :)
Autor: meija | 18.02.2014. u 15:36 | opcije
Sjecam te se ladonna, kad si bila podrska mnogima ovdje, i sjecam se da sam i ja
bila koji put otrov, no ljudima ne treba uvijek savjet, na kritiku samo svi osjetljivi. Shvatis nakon nekog vremena.
Budi i dalje svoja i ne obaziri se na previse na one sto nece argumentima vec vrijedjanjima.
Mnogi su mi rekli da ne pisem o sebi, ne pise se ovdje o emocijama, a lijepe stvari ionako se brze zaborave nego ruzne
Cini mi se da sam i sama sebi alien dok ovdje raspravljam o svojim mislima.
Etika o kojoj pises je na mjestu, ni ja ne volim vulgarizme, ali dogadjaju se, jer imaju svoju osnovu.
Kulturolosko nasljedje.
Autor: cyberlady | 18.02.2014. u 16:12 | opcije