sva sreća da postoje činjenice...svjedočanstva i tako to...jer znanje je ipak moć
- franc. charlie..teroristički čin..započet je zato što je tamo neki lokalni imam..na nekoj svojoj propovjedi izvalio malo veću glupost..tipa -don stojićeve..da silovana žena ne može ostati trudna
pa su napravili karikaturu..njega..a kako se taj Imam smatra nasljednikom i glasnogovornikom alaha samoga
eto užasa i osvete i svega čega je bilo :(((
Islam je jedina religija koja podržava sakaćenje ženskih genitalija.
70% Egipćanke danas se procjenjuje da su obrezane.
Obrezivanje se najčešće izvodi u dobi od sedam ili osam (prije početka prve menstruacije).
Um koji je bio izložen rigidnim obrascima okorjelih tradioconalnih vrijednosti u sustavima koji su zagovaraju tako radikalno uređenje i povrh svega neimaština, nemogućnost obrazovanja, neće potaknuti na bunt, ustrajnost i osviještenost, prje na pokoravanje.
- egipatske žene, ne smiju voziti auto samostalno po egiptu..zato što im onda tobož atrofiraju jajnici...što se nikako ne događa dok ih voze..muškarci, jelte
- nobelovka Malala Yousafzai (rod.1997.) je pakistanska učenica i aktivistica za prava djece i najmlađa dobitnica Nobelove nagrade za mir koju je dobila 2014 godine
Poznata je po svom aktivizmu za prava djevojčica i pravo na njihovo obrazovanje. Bila je žrtva napada vatrenim oružjem u listopadu 2012. upravo zbog svog aktivizma
..u međuvremenu na nju je stavljena fetva..vjerska!!! dozvola za ubojstvo.. ko je i kada ima priliku sresti
btw. čuvana je,srećom
- masih alinejad. fb....
Masih Alinejad sjedi za volanom svog automobila i vozi kroz jedan iranski grad. Bez marame na glavi, kako je u Iranu propisano.
Dosad je preko 380.000 ljudi lajkalo njezinu stranicu 'Azadiye jawaschaki' ('tajna sloboda'). Ali ne samo to.
Više od stotinu Iranki poslale su fotografiju Masih Alinejad, na kojima se vide u javnosti bez marame. Time prosvjeduju protiv prisilnog pokrivanja i žele da čitav svijet vidi njihov protest, piše Deutsche Welle.
'Stranica je platforma za iranske žene na kojoj mogu pokazati svijetu kakve su zaista', pojašnjava Masih Alinejad u razgovoru za Deutsche Welle. U kratkom tekstu žene, čija se imena ne spominju, pojašnjavaju svoj kratki trenutak tajne slobode.
Jedna druga žena piše ispod svoje fotografije koja ju prikazuje u pustinji: 'Već dugo sam čekala na takav pokret i nadam se da te slobode uskoro više neće biti tajne.'
'S društvenim mrežama Iranke mogu razdvojiti privatni od života u javnosti', kaže Alinejad. Ali nema govora o izostanku strogog zakona običaja. To je postalo jasno nedavno kada je uhićeno šest stanovnica i stanovnika Teherana, jer su na Youtube-u objavili kako plešu na pjesmu 'Happy' američkog pjevača Pharella Williamsa - plesačice su se mogle vidjeti bez pokrivala za glavu. U međuvremenu su, nakon što je podmirena kaucija, slobodne. 'Dan nakon što su puštene na slobodu jedna od žena koje su uhićene postavila je svoju fotografiju na internet - bez marame za glavu', kaže Alinejad.
itd itd
dakle zašto ja ovo:
zato što me -pogni.- nakon ljubaznog -dobar dan- stavila na ignore..a očito su joj poznati moji stavovi
koji se znatno razlikuju od njenoga...ne talasaj, šuti, to je njihova vjera, poštuj itd...
jer ne mogu otšutjeti, ni razumjeti i jako malo tolerirati da žena!!!! iz zapadne civilizacije... zagovara nadmoć i prevlast muškaraca nad ženama!!!!
bilo vjerskom, bilo tradicijskom, običajnom, zakonskom itd itd
bilo gdje u svijetu, pa i u sarajevu, gdje se eto žene sve više omataju u marame..(kako simpatično:PP )
i kao to je baš fora i one to svojevoljno itd itd
dakle gdje smo ono sa činjenicama?
07.02.2015. u 13:09 | Dodaj komentar
Ahoj. Znam kako ti razmišljaš otprilike, a i ti znaš kako ja, pa eto vjerojatno neću reći ništa novo. Po mojem mišljenju, žene koje su ugnjetavane se trebaju boriti za sebe nekim tempom koji je u skladu s njihovom situacijom, i to treba biti njihova inicijativa. Nema smisla da se ja miješam među njih i njima govorim kako i što. Jer ne razumijem sustav. A ne razumiju niti one moj.
Autor: Cococh-Anel | 07.02.2015. u 13:19 | opcije
To su osjetljive stvari. Za neke korake je potrebno sazrijevanje situacije, i ako budu išle prebrzo, stradat će. Nisam za to da se drugi miješaju i 'spašavaju' ih.
Autor: Cococh-Anel | 07.02.2015. u 13:20 | opcije
Ako svijetom zavlada jednog dana islam, a tko zna, može se dogoditi da takve žene meni govore što i kako trebam, i da moram živjeti u haremu, i biti obrezana, i bla... Ne bih ja to rado..
Autor: Cococh-Anel | 07.02.2015. u 13:21 | opcije
Slično je s obiteljima. Ako se dijete nglo pobuni i poremeti nekakvu dinamiku obitelji, a ima bijesnog oca, može doći do zla. Po meni nisu dobri radikalni potezi. Bitno je sazrijevanje.
Autor: Cococh-Anel | 07.02.2015. u 13:22 | opcije
S druge strane, tko kaže da je ovo naše dobro? A ono njihovo loše? Zar nije brijanje nogu poteklo iz harema? Lupetam, pojma nemam. Pa kaj je to život cijelo vrijeme brijati noge i bojati se pokazati lijepe prirodne busene? Da ne govorim o nadolazećoj eri plastičnih operacija koje će jednog dana biti kao odlazak zubaru.
Autor: Cococh-Anel | 07.02.2015. u 13:24 | opcije
:)))))
Um koji je bio izložen rigidnim obrascima okorjelih tradioconalnih vrijednosti u sustavima koji su zagovaraju tako radikalno uređenje i povrh svega neimaština, nemogućnost obrazovanja, neće potaknuti na bunt, ustrajnost i osviještenost, priije na pokoravanje.
Autor: ladonna2 | 07.02.2015. u 13:24 | opcije
Pa mi na zapadu smo svakodnevno maltretirani s time da smo prestare, da bismo mogle biti ljepše, da smo predebele, pa i glupe, a nismo ni sposobne, preveliki nos, premale sise, guzica visi... To nam je civilizacija i napredak dao... Tomu treba težiti? Pa ja nemam obraza islamskim curama reći kak je ovo moje bolje. Nek one same izaberu.
Autor: Cococh-Anel | 07.02.2015. u 13:26 | opcije
:))) proširila si temu na ono medijski tobož pželjno
govorimo o izboru, pravu na izbor, i pravu na Svoj izbor
Um koji je bio izložen rigidnim obrascima okorjelih tradioconalnih vrijednosti u sustavima koji su zagovaraju tako radikalno uređenje i povrh svega neimaština, nemogućnost obrazovanja, neće potaknuti na bunt, ustrajnost i osviještenost, prje na pokoravanje.
Autor: ladonna2 | 07.02.2015. u 13:28 | opcije
Po meni, treba poštivati te tradicije, kakve god one bile. One su nastale zbog nekog razloga. I netko je u takvim kulturama ponosan što slijedi tradiciju. Ako dođe vrijeme za mijenjanje tradicije, ok, ali to je njihova stvar. Nema se pravo netko miješati izvana.
Autor: Cococh-Anel | 07.02.2015. u 13:29 | opcije
govorimo o slobodi...koja je moj izbor, + ženski izbor
govorimo o slobodi da ja mogu ako želim..ali da mi niko ne sugerira šta ja Moram, jer sam žena
i što nikako ne smijem..jer sam žena
Autor: ladonna2 | 07.02.2015. u 13:30 | opcije
Nije sloboda za svakoga. Ako samo 2% ljudi razmišlja svojom glavom i trudi se, znači da se preostalih 98% miri sa situacijom, bolje ili gore.
Autor: Cococh-Anel | 07.02.2015. u 13:30 | opcije
tradicija je bila i spaljivanje žena kao vještica..a onda je žena marija terezija rekla ee sad bi bilo dosta
Autor: ladonna2 | 07.02.2015. u 13:31 | opcije
tradicija je i da sva ratna osvajanja u 90% i više slučajeva..siluju žene, kao taktiku poražavanja protivnika
to je bilo oduvijek
ali je problem što je to danas jedna od disciplina koja se prešutno odobrava, čak i potiče..ali nikada i nikako ne procesuira
Autor: ladonna2 | 07.02.2015. u 13:33 | opcije
Za promjene takvog tipa potrebni su dugi procesi.
A gle, ja ti to uspoređujem sa svojim papigama. One su rođene u krletci, odrasle u kuhinji i to je njihov svijet. Hodnik im je već previše. Gledano s perspektive papiga koje slobodno lete australijom, ove moje su jadne i treba ih spašavati. A da ja sad svoje pustim na slobodu, vjerojatno bi krepale odmah..
Autor: Cococh-Anel | 07.02.2015. u 13:33 | opcije
Ajmo se mi fokusirati na današnjost. Koje su to silne prednosti koje mi žene danas imamo. A koji su nedostaci. Čega smo svjesne, a čega nismo.
Autor: Cococh-Anel | 07.02.2015. u 13:35 | opcije
Usput, meni moje papige izgledaju presretno :)
Autor: Cococh-Anel | 07.02.2015. u 13:35 | opcije
U čemu imamo danas slobodu, a u čemu nemamo? Formalno i neformalno.
Autor: Cococh-Anel | 07.02.2015. u 13:37 | opcije
govoriš o životinjama..ja govorim o ljudskom biću vewćini svjetske populacije ..koje je nesposobno???? zar???
mislti da zna što želi od života????
omg
a za početak ne želi obrezivanje,jer je to eto tradicija ali ne želi, jer boli, jer je opasno, jer je užasno i zakda za užirtak s tim da svaki spolni odnos čini vrlo bolim..o porodu da ne govorimo
a za drugi dio ne želi marame, a za treći dio rado bi vozičle auto
same odlučivale koliko će djece roditi itd itd
Autor: ladonna2 | 07.02.2015. u 13:37 | opcije
ti misliš da je ovo što sada ti imaš malo? nedovoljno? ili previše??
to što si se školovala po svom izboru
što si sama izrodila djece koliko si htjela??
bila u braku sa osobom koju si ti htjela??
putovala po svijetu i delala karijeru koju si ti htjela?
glasaš po savjesti
rastala se kada i zato što si ti htjela?
upravljaš slobodno svojom imovinom kako ti želiš?
tvoja plaća je isklkučivo tvoja
i niko ti ne prijeti niti te šikanira zato kaj nosiš majicu na bretele, raspuštenu kosu ili jaooo ideš na plažu u bikincu
Autor: ladonna2 | 07.02.2015. u 13:41 | opcije
žene moje drage
zaboravile ste praznik 8. mart
svjetski, demokratsko zapadni
rosa luxemburg...+ ostale...šikanirane, ubijane, zatvarane, tučene..i to je bilo običajno i tradicijski
pa čemu onda slušati što je tamo neka Rosa..htjela ...majku joj... šta ide dirati u tradiciju, kulturu i običaje, vjeru i sl.
Autor: ladonna2 | 07.02.2015. u 13:44 | opcije
Cijenim ja ovo što imam, no to je u skladu s kulturom u kojoj sam odrasla. I to je mjereno metrom te iste kulture.
Autor: Cococh-Anel | 07.02.2015. u 13:47 | opcije
Pa urpavo o tomu i pričam, za to su potrebni dugogodišnji procesi. Počelo je prije više od 100 godina na zapadu, ovima na istoku će trebati možda isto 100 godina... N
Autor: Cococh-Anel | 07.02.2015. u 13:48 | opcije
Ni jedno tlačenje nije dobro.
Autor: pasemi | 07.02.2015. u 13:49 | opcije
No, dok nema kritične mase, ništa se neće dogoditi..
Autor: Cococh-Anel | 07.02.2015. u 13:49 | opcije
U Sarajevu se zene pokrivaju zato jer to tako zele. Sloboda izbora. Nitko ih ne tjera.
Autor: Buzz11 | 07.02.2015. u 13:52 | opcije
I današnji sustavi nisu baš elastični. Socijalizam u kojem sam odrasla bio je raj na zemlji. A opet mnogima nije valjao. Da sam odrastala u kapitalizmu, pitanje je kako bih završila, jer moji nisu bili baš bogati, naprotiv.
Autor: Cococh-Anel | 07.02.2015. u 13:52 | opcije
@ buzz ma svakako ....isto kao i što kod nas svi upisuju djecu na vjeronauk..da ne bi bilo stigmatizirano kao manji hrvat i sl...dajte najte
činjenica je da vjera tjera svoje i sad od te silne slobode vjere i vjeroispovjesti..jer se kao nije smjelo??!!! šta točno???odjenom toliko vraćanja na staro, radicionalno iskonski narodno...bzvze
kemal paša ataturk..(otac domovine) turska...je kad i kada zakonom zabranio nođšenje feredže..i oslobodio ženenapravio sekularnu držđavu i šta se sada događa..jača islamski opet i ponovno fundametalitam sa tzv. tradicionalnim vrijednostima
Autor: ladonna2 | 07.02.2015. u 14:20 | opcije
btw. Ivančicu apsolutno potpisujem kod Coco :)))
Autor: ladonna2 | 07.02.2015. u 14:22 | opcije
ajajajaj znam sto pricam...puno vremena provodim u tom gradu...ajajajaja
Autor: Buzz11 | 07.02.2015. u 14:31 | opcije
a sto se tice jacanja vjere...kod nas je to bas nimalo izrazeno....ajajajajaja
Autor: Buzz11 | 07.02.2015. u 14:32 | opcije
Gledam Wiki o ženskom pravu glasa pa su podaci puno širi nego što moji klinci uče u školi. Kod nas je uvedeno 1945. Prije nego u italiji - 1948. Zanimljivo je da je u Švicarskoj u jednom kantonu pod prisilom Vrhovnog suda tek uvedeno žensko pravo glasa - 1990!. Ha? U prvom kantonu je bilo uvedeno 1958. U Turskoj je uvedeno 1930. I tko je tu napredan?
Autor: Cococh-Anel | 07.02.2015. u 14:36 | opcije
Lihtenštajn - 1984.
Autor: Cococh-Anel | 07.02.2015. u 14:37 | opcije
@ buzz nemam ja problema da ti tamo provodiš , pa znaš..ali mislim da znaš samo dio..
jer postoji i onaj tzv. građanski odgojeni (stare familije) dio koje itekako "brine" ova pojavnost među mlađom populacijom
Autor: ladonna2 | 07.02.2015. u 14:38 | opcije
da znam za taj podatak za švicu koji je uvijek i kod svih izazivao podignutu obrvu.....i to je isto svojevrsni nonsens
bio je dokumentarax na tu temu
pa i pun you tube tih izjava..gdje su žene redom izjavljivale..da tako treba i biti
jer se zna kaj je tradicija i ko kamo spada i kome je gdje mjesto
Autor: ladonna2 | 07.02.2015. u 14:40 | opcije
Nalazim da jedino u Libanonu i Bruneju (sjeverno od Bornea) nemaju žene pravo glasa.
Autor: Cococh-Anel | 07.02.2015. u 14:40 | opcije
Možda su zato bogataši ulagali novac u Švicarsku jer se tamo zna gdje je ženi mjesto :)
Autor: Cococh-Anel | 07.02.2015. u 14:42 | opcije
ok pravo glasa..a sva ostala prava???
koja bi išla pod prava svake osobe, da bude slobodna??
Autor: ladonna2 | 07.02.2015. u 14:42 | opcije
A da mi ukinemo to pravo, možda počne pritjecati novac?
Autor: Cococh-Anel | 07.02.2015. u 14:43 | opcije
švica je izuzeta od svega...neutralnost jel?
Za vrijeme Prvog svjetskog rata neutralnost Švicarske nije bila ugrožena. Švicarska je 1920. stupila u Ligu naroda, zadržavši i dalje položaj neutralne zemlje. Za vrijeme Drugog svjetskog rata Švicarska je održala svoju neutralnost pomažući prvo na obje strane, a kasnije samo Njemačku i Italiju. 1946. godine uspostavljeni su diplomatski odnosi sa Sovjetskim Savezom. Švicarska nije tražila primanje u UN, jer joj je priznat status stalno neutralne države. Na referendumu 1959. godine odbijen je prijedlog da žene dobiju pravo glasa. Godine 1960. Švicarska je pristupila Europskom udruženju za slobodnu trgovinu (EFTA). 1971. godine žene su dobile pravo glasa. Švicarska je ušla u UN 10. rujna 2002. wiki
njihova politika je sasvim drugačija..ali pogledaj kada su imali referendum o pravima glasa pa nije prošao
Autor: ladonna2 | 07.02.2015. u 14:47 | opcije
Izgleda da neki od nas ne cijene ono što imamo. No, ne želim izgubiti ni pod koju cijenu. Zapravo, želim još više. Više prava, više ravnopravnosti, više :-)).
Autor: ZlicaOdOpaka | 07.02.2015. u 14:47 | opcije
s druge strane kako je u dijelovima švice...kantonima..nekim dozvoljena doktorska eutanazija..pa imaju tu vrstu zakonske usluge...te imaju jako puno osoba koje upravo tamo dolaze (+ porez)zbog toga itd itd
Autor: ladonna2 | 07.02.2015. u 14:48 | opcije
+ola cruella...nice2 cu :))*
Autor: ladonna2 | 07.02.2015. u 14:49 | opcije
ladonna...ne zelim sad tu polemizirat previse oko toga. duboko sam zagazio u taj svijet, duboko se povezao s tim ljudima, stvorio krug prijatelja i sve sto uz to ide. Imam jako dobra saznanja sto, kako i zasto. Nije sve tako crno bijelo kako me uvjeravas. Zivotno sam povezan s tim gradom i ljudima.
Ovo mi sve zvuci kao teorija zavjere koja ne postoji u biti. Definitivno je najvece iznenadenje kod mene bilo to da su cure, djevojke, zene, Sarajke, puno opustenije, pristupacnije i slobodnije od 80% istih u Zagrebu. Isto vrijedi i za muski dio populacije.
Ne mozes na temelju podataka iz neke bosanske zabiti razvijat sveopcu sliku jednog naroda.
Autor: Buzz11 | 07.02.2015. u 14:51 | opcije
da, dono...ja pak potpisujems ve kaj si ti napisala...i više od tog, al sam umorna od dokazivanja, pokazivanja! ja ne proklinjem mrak, već želim upalit svjetlo! but, ako netko želi biti u mraku, nek bude...jedino kaj ja nakon svih uzaludnih pokušaja ipak neću reći da je...svjetlo, već će i dalje biti mrak! svakom njegovo! tnx za ovaj zapis i blog....no imam dojam da su na tapeti muslimani..a nikako da se dohvatimo i svojih domaćih hm...najblaže rečeno nebuloza i primitivizama koje uzgaja i potiče crvka. on okaj je baz spomenuo tek je djelić toga. crkva otvoreno agitira za vlast za veći dio kolača od onog što joj po vjeri pripada! na koncu, ja dajem novce kao i svi mi za tu istu crkvu! čemu, komu? tko me pitao? ja to ne želim. neka daje za crkvu onaj tko toželi tko se smatra vjernikom. no bilo bi zanimljivo promatrat kolko ljudi bi da mora platit svaki mjesec neki darak za crkvu, kako bi brzo prestali bit vjernici..jer to nit nije 90% hrvata! oni štuju neke običaje, tradiciju i sli...no neuki i nepismeni kakvi većinom jesu, njima je to sve isto! no opet dolazimo do starih zavada i priča...nije stvar u lijevom ili desnom već je poanta u naprednom i zatucanom! pri tome uopće ene mislim da ovi napredni nisu u dijelu svega i "napredni"...pa niti ta evropa nije med i mlijeko. dapače, senzacija ko u priči..samo se ne daju vidjet! na kraju samo mogu reći nako nekih kometara ovdje (nije me briga tko je što rekao, već što je rekao)...o tempora, o mores!
Autor: mai_sarai | 07.02.2015. u 14:53 | opcije
a kad cec tu raspredate o svici, a ako slucajno zivim u njoj, svica je vrlo komplicirana zemlja. najmanje od svega je obecana. nije za svakoga, vrlo je rigidna, zatvorena, hladna, zakopcana do grla. sve sto pise na wikiju pomnozi put 3 i dobijes pravo stanje stvari.
Autor: Buzz11 | 07.02.2015. u 14:54 | opcije
bravo mai....o tome se radi...svi pricaju o muslimanima kao najvecem zlu covjecanstva, a nikako da netko zaviri u vlastitio dvoriste i u sto nam se drustvo pretvara i na kojim se vrijednostima gradi za buducnost.
Autor: Buzz11 | 07.02.2015. u 14:55 | opcije
buzzz ne ne ne
nije stvar vehabija po selima...govorimo o općoj slici
zašto kako i od kada se to događa..odjednom i opet
govorimo o panel diskusijama, o aktivnim i angažiranim ženama, muškarcima...da ih brine porast takvih stvari
slično kao i o aktivisti/ca/ma/ u turskoj...prema demokratskoj orjentaciji koja nema i ne želi imati veze sa vjerom
isto kao i kod nas..građanske i ine inicijative da crkva ne bi trebala imati toliko mjesta i vrednoavnja u javnom demokratskom, svakodnevnom itd životu..
Autor: ladonna2 | 07.02.2015. u 14:57 | opcije
sorry referirala sam se na pogni zapis..i njenu tvrdnju da je to sve ok dok god mi ne znamo kako je doista njima
nisam za bilo kakvu vjeru u smislu zatiranja već postignutih ljudskih i demokratskih sloboda
katoličanstvo, protestantitzam, islam i sl.
naravno da i tzv. zapadne vjere imaju isto svog putra na glavi...od pedofilije na dalje
a kao ajmo sada mi opet na tradiciju
e pa neću
ili oću samo do onoga dijela gdje me ne ugrožava
ograničavanje bilo koje vrste nije demokracija
moje ne mora biti i tvoje, dozvoljavam da imaš pravo..ali ne da pri tome u ime vjere mučiš, ubijaš ili bilo što onoga drugoga ..samo zato što to taj neće, ne želi ne smatra ispravnim ejjjj
Autor: ladonna2 | 07.02.2015. u 15:02 | opcije
Opca je slika takva da konkretno u Sarajevu 20 puta vise zena nosi minice nego sto ima onih zamotanih. Zamotanih je jako malo, nesto vise onih koje pokrivaju samo glavu.
To je bilo za ocekivat nakon svih dogadanja na ovim prostorima, al daleko je od zabrinjavajuceg i alarmantnog i misljenja sam da od toga ne treba radit nikakvu famu. Moja baba glavu pokriva citav svoj zivot, a nije muslimanka jelte.
Ako vec raspravljamo o vrednotama vjere...pa sama si navela...mene vise zabrinjava to sto moje dijete da ne bi bilo izopceno mora ici na vjeronauk. Isto se desava i kod nas samo sto je to ocito ok, a to sto cure po bosni pokrivaju glavu to nije ok i to je opasno.
Za mene je takav nacin sagledavanja stvari potpuno promasen slucaj.
Autor: Buzz11 | 07.02.2015. u 15:03 | opcije
tvoja sloboda ne smije potirati moju
Autor: ladonna2 | 07.02.2015. u 15:04 | opcije
Moja djeca nisu išla na vjeronauk i nismo imali nikakvih problema.
Autor: Cococh-Anel | 07.02.2015. u 15:06 | opcije
Djeca su im bila zavidna :)
Autor: Cococh-Anel | 07.02.2015. u 15:07 | opcije
buzz pa zato sami rekla za taj primjer...da je kod nas dijete stigmatizirano ako nijne na vjeronauku u o.š.
isto to se događa i oko nas
odjednom je to sve onak
ne talasaj, šuti
ne boli, ne izdvajaj se (od koga? od vjere?zar?)
jer je to odjednom nepoćudno
i bit ćeš označen kao sumnjiv, čudan, nisi za nas, ni za našu stvar
Autor: ladonna2 | 07.02.2015. u 15:07 | opcije
@buzz btw. drago mi je da si ti napisao ovo za švicu jer da sam to ja napisala ( a znam) ispalo bi da serendam i da nemam pojma :)))
Autor: ladonna2 | 07.02.2015. u 15:09 | opcije
@ coco...super..nice:)))
međutim imam nekoliko vrlo osobnih primjera gdje su klinci ispadali mali četnici..ni manje ni više
ili su bili muslimani
ili pravoslavci ili svašta nešto a nepristojno i nehrvatsko jel
Autor: ladonna2 | 07.02.2015. u 15:11 | opcije
a i gore u txtu sam spomenula jednog našeg svećeničkog "bisera"
pa se ja od svega toga eto naježim
Autor: ladonna2 | 07.02.2015. u 15:13 | opcije
zato ja ne sutim i moja djeca su isla na vjeronauk jer su sama htjela vjerojatno iz znatizelje. kad vise nisu htjeli ic nisu. tocka. imao sam rasprave sa direktorom skole, popovima, vjerouciteljima, al nema sanse. moje dijete je odlucilo da ga to ne zanima i to je za mene kraj price.
ah svica...sve sto ljudi misle o svici, posebno oni koji nikad nogom ovdje nisu stupili, a kamoli zivjeli nemaju pojma sto pricaju. svica je sve samo ne ono sto ljudi kod nas misle da je. da sad tu ne pisem romane jedan od primjera komplicirane administracije i administrativnih zavrzlama je promijenit hr vozacku dozvolu za ch. kod nas je administracija mila majka. doslovno.
Autor: Buzz11 | 07.02.2015. u 15:14 | opcije
Donno, ja sam umorna od borbe koju vodim cijeli život.. očekuje se od mene da budem i mama i tata i uspješna zaposlena žena, i nasmiješena ljubavnica, ili žena, i korektna građanka, glasati na izborima, sve ja nešto moram, a uz to i dobro izlegati, biti mlada, ugodna, a prema meni nitko ništa ne mora. Moja je uloga - biti sve. U islamu - žena je doma i brine oko kuće i djece, a muž ju je dužan uzdržavati. Jasna je podjela uloga. Nekomu se to čini loše. Meni je ok da se znaju uloge. Lakše se živi.. Kužiš? umorna sam od te svoje slobode...
Autor: Cococh-Anel | 07.02.2015. u 15:14 | opcije
i nekako mislim da na takve a javne!!! stvari od javnih!!! osoba....nikada ali baš nikada ne treba odmahnuti rukom
bez obzira koliko je to "negativna energija" i jer vjerujem da ne može u jednoj rečenici biti istovremeno riječ - BORBA za MIR...ako ćemo o energijama i tim pojmovima akcije reakcije ne-akcije..itd itd
već treba odreagirati jer su prevažne, i presnažne i prejake da bi ih se alalilo
Autor: ladonna2 | 07.02.2015. u 15:18 | opcije
pa nikad neću zaboravit još na početku ove države kad je moja mlađa kćer trebala ić na vjeronauk (dijete cca 8 godina) i ja rekoh ne možeš! no, tada sam od učiteljice dobila takvu špotanciju.prvo je djetetu svašta rekla da to nije za vjerovat i dijete došlo doma plačući i moloći...mama, molim te idu svi da idem i ja...neviđeni pritisak! a u srednjoj je starija (koja je btw potom završila filozofiju i povijest dijelom upravo zahvaljujući toj etici) izabrala etiku umjesto vjeronauka, što je posve normalno za mladog čovjeka! no i tada je bila u manjini! strašno je da se u 21. stoljeću natura vjerojanuk u školi...škola je svjetovna i nema u njoj što raditi niti jedna vjera! ponavljam, meni je svaka vjera sveta i treba bit u sferi vlastita doma. pa ti stavljaj raspela ili kaj oćeš (turbane, feređe) kolko oćeš...al vani si čovjek sa svojim ljudskim atributima. pa jeste li svjesni koliko je kler postao nasilan upravo u hrvatskoj? čak toliko da ih papa mora dovodit u red, jer oni po svome, a papa nešto posve drugo govori! ispada da je crkva u hrvata veći papa od samog pape? a ovi na vlasti ne talasaju...ionako iz zovu komunjarama, a u stvari svi su oni ulizice! ulizuju se zbog glasova i izbora a ne stoga što vjeruju ili ne vjeruju! čovjek bi trebao biti svoj i borit se za neki svoj stav...ne iz interesa već iz uvjerenja. pa kad bi tako bilo i kad bi doista 99% hrvata se izjasnilo da su zadrti vjernici, ja bih sigurno iselila nekamo.
btw kad rekoh da su komentari ovdje svakojaki ne mišljah na ovaj blog/zapis već šire...sjetite se samo kako se ovdje prije koju godinu govorilo od nekih kako silovanje nije kažnjivo...jer, što je cura išla tam na neki tulum? što je tražila to je dobila i takve stvari..pa jesmo li mi i koliko to daleko od muslimana i njihova sakaćenja?
Autor: mai_sarai | 07.02.2015. u 15:19 | opcije
piši buzzz zašto ne?? informiraj nas i obrazuj :)))***
to je uvijek pozitivno..znanje i informacija su moć:))))
danas ne biti informiran..uzsav taj google i internet je izabrati namjerno sljepilo i tupilo
Autor: ladonna2 | 07.02.2015. u 15:21 | opcije
Vama je ok to što se sve očekuje od vas? A ako posustanete, nema nekog sustava koji će vam pomoći, čak je i mirovinski u banani... Recimo, Mormoni se brinu jedni za druge.. A mi smo prepušteni profitu i volji banaka.. koje sigurno ne rade u našem interesu..
Autor: Cococh-Anel | 07.02.2015. u 15:24 | opcije
@ coco dušo..slažem se...ali to je tvoj izbor!!!!, to dokazivanje..kome se ti moraš doista dokazivati??? stvarno istinski..jedino sebi..zar ne?
i sve je tvoj izbor i sve je tvoja dobra volja, i sve je to zato što ti to tako želiš
slažem se da to umori čovjeka/ženu
ali pola toga je nametnuto modom, časopisima, glupostima..
ali maš slobodu šta ti se vsiđa što ne
što ti treba što ne
što je po trebno a što višak
da ti je iko od svega toga od čega si sada umornaskup sa svima nama, (normalnima, osvještenima) zabranio reducirao ili bilo šta drugo..pa bila bi prva na barikadama..:))**
Autor: ladonna2 | 07.02.2015. u 15:25 | opcije
Što će mi sloboda ako skapam od iscrpljenosti.. Ili je sloboda slobodno krepati..
Autor: Cococh-Anel | 07.02.2015. u 15:25 | opcije
btw koko da te nešto pitam? da li bi tebe silno boljelo ko majku da ti npr kćer netko onak fino obreže i sreže klitoris? hm...sigurna sam da bi šiznula...jer ja bih za svoje kćeri. e sad, moje pitanje glasi: misliš li da majku tam u islamu manje boli kaj joj sakate kćer? ja ne mislim, boli jednako, ali ona šuti i tuguje u sebi..ne smije i ne može pokazati bol jer bi i nju...hm..svašta. dakle, treba svijet ići naprijed...kak reče bruno kojeg su spalili, ipak se kreće! al ne kreće se samo od sebe...mi na zapadu smo im uzor...sada se taj islam i istok budi zato kaj vide nas...i ne moraju upijati sve loše (kolu, mac etc) al žene vide i hoće svoje pravo! i ja ću na svaki mogući način to poduprijeti...pa kad ga dosegnu (to svoje pravo) nek rade s njim kaj oće...ako oće opet nosit feredžu, nek ju nose, ak musliman oće imat pet žena nek ima ako mu s njih pet da...ali valja im dati mogućnost (informaciju, izbor)! a sve te mogućnosti nemogućnosti s zovu život koji bi ja trebala poštivat? ma neću...borit ću se svim silama da se to promijeni. normalno, neću ubijat...al ću reć...dolje ropstvo! osobito žena. što ne znači da i ove zapadne žene nisu robinje na svoj način...no jedno je ako je to izbor i tvoja volja a drugo je ak nemaš izbora!
Autor: mai_sarai | 07.02.2015. u 15:26 | opcije
Evo: dakle zakonski sam obavezan promijenit vozacku nakon nekog vremena. Upustim se ja u tu igru sa svicarskim autoritetima. Odem kod okuliste na pregled, platim 10 franaka, 2 minute. Uzmem ljecnicki i popunjen zahtjev za izdavanje vozacke, prilozim svoj hr original jer je to obavezno i posaljem kud vec poslat moram. 5 dana kasnije stize Freundliche grusse, sve zajedno zapakirano, niste prilozili kopiju radne dozvole. O majku ti hebem kolegica do tebe u kompu vidi sve moje podatke pa tako i da mi je radna dozvola vazeca. Ajd kopiram, sve spakiram zajedno i posaljem nazad. 5 dana kasnije vrati mi se sve skupa zapakirano, Freundliche grusse...posto imate C i D kategoriju morate obavit kompletan ljecnicki pregled od do...pa mater ti jel mi to nisi mogla rec odmah kad si mi prvi puta vratila da neto fali pa da ti odmah kazem da mi C i D ne trebaju. treba mi B, kuzis BBBBBBBBB. Igra jos traje. Izvjestit cu kako napreduje. Ja se vozam po evropi bez dozvole i boli me dzon.
Autor: Buzz11 | 07.02.2015. u 15:26 | opcije
Zaboravih da svaki put kad predam papire platim 10 franaka jer je netko taj papir primio u ruku
Autor: Buzz11 | 07.02.2015. u 15:28 | opcije
Moj je izbor bio da se sretno udam i da budem uz djecu, na selu. No, nije mi se ispunio.
Autor: Cococh-Anel | 07.02.2015. u 15:28 | opcije
Vi zapele za to obrezivanje, a istovremeno si bušite uha, tetovirate se, čupate dlake onim užasom od voska, nosite štikle, botox, interferon, bla, uništavate tjeme farbom za kosu, podnosite bolove radi ljepote ili već čega.. nismo baš daleko odmaknule, ha?
Autor: Cococh-Anel | 07.02.2015. u 15:31 | opcije
Jeste li ikad razgovarale s nekom obrezanom? Jeste li ih vidjele uopće? I nemojte mi moju kćer miješati u ovu spiku. To je nisko.
Autor: Cococh-Anel | 07.02.2015. u 15:34 | opcije
Mene boli kad mi dijete žele cijepiti.
Autor: Cococh-Anel | 07.02.2015. u 15:35 | opcije
coco...e sad jel znam..šta ako ti kažem da znam?
koji je to dokaz??? tebi?? meni???
pls informiraj se
btw. i u švicarskoj tako krasnoj i uređenoj je zabranjeno to raditi muslimankama na zahtjev roditelja..a ima johoho zahtjeva roditelja upravo za tim
i ne samo u švici već i u ostalim zapadnim zemljama kao i u francuskoj, njemačko..dakle gdje ima mnogo muslimana doseljenika
ali uvijek ima onih koji to ispod pulta prime novac i naprave tou klinici...što je ajmo reć super??? jer to inače delaju po somaliji i drugdje starim žiletima, staklom sl. dakle u klinici kad se to napravi barem nema sepse..ali to je osim odrezanja klitorisa i velikih usmina i djelomično zašivanje rodnice....ostavi se samo mala rupica za otjecanje menstruacije..i spolni odnos je izuzetno bolan ..ali takav i treba biti za ženu
Autor: ladonna2 | 07.02.2015. u 15:46 | opcije
cuj donna, ak ne bus dobra pocel bum ja o jarmulkama!
Autor: traper | 07.02.2015. u 15:46 | opcije
beeelj trapko :* :*
Autor: ladonna2 | 07.02.2015. u 15:47 | opcije
rijetko kada brbljetam jer sam samo nekaj načula ili pokupila sa nekih sumnjivih stranica neta
dakle poprilično se krećem ili jesam..među tako dosta aktivista za ljudska, ženska i ina prava...dobijam i vijesti i obavjesti i mislim..pratim kaj se događa..ebga
Autor: ladonna2 | 07.02.2015. u 15:49 | opcije
eh i da @mai
činjenica je da to obrezivanje čine najčešće žene starije, bake tetke..upravo svojim kćerima unukama nećakinjama...e viš taj dio je zastrašujući..da one to rade, ne muškarac starješina ili nekaj sličnoga
pa sad ti reci kolko tu ima pameti i osobnog promišljanja i slobode odlučivanja
to je ispiranje mozga i
Um koji je bio izložen rigidnim obrascima okorjelih tradiocinalnih vrijednosti u sustavima koji su zagovaraju tako radikalno uređenje i povrh svega neimaština, nemogućnost obrazovanja, neće potaknuti na bunt, ustrajnost i osviještenost, prije na pokoravanje.
Autor: ladonna2 | 07.02.2015. u 15:57 | opcije
dakle, jarmulke su jedna vrlo cudna stvorenja. nimalo nalik hobbitima, ali vrlo bliski srodnici orka i goblina....
Autor: traper | 07.02.2015. u 16:03 | opcije
Ti kao da uživaš u toj priči kad ju toliko puta ponavljaš.
Autor: Cococh-Anel | 07.02.2015. u 16:11 | opcije
ako se stavimo u prostorni, a pogotovo vremenski kontekst, otkud nama pravo tvrditi da smo iznad tih žena? I iznad islama? Iznad bilo čega?
Autor: Cococh-Anel | 07.02.2015. u 16:12 | opcije
Mi smo samo točkica na vremenskoj crti.. i za sto, petsto godina će se smijati nekim našim postupcima, možda zgražati, a možda i prije.. recimo cijepljenju.. Spaljivanje vještica je isto svojevremeno bilo napredna ideja. I gutanje tableta trudnica je šezdesetih godina bila napredna stvar, a svijetom hodaju deformirani ljudi zbog toga... Snimanje trudnica rentgenom je isto bilo napredno.. Kako onda možemo tvrditi da je ovo što je sada napredno - ok? Mi smo ovdje samo u prolazu.. Recimo, kuhamo si glave mikrovalnim zračenjima, i to je napredno. Kak to nikog ne brine?
Autor: Cococh-Anel | 07.02.2015. u 16:19 | opcije
I začudo, svijet se održao tolike godine, a ženska prava postoje samo 100 godina. Kako to? Naše bake, prabake, ostale u tom ženskom nizu, žene dilljem svijeta žive ponosno svoje živote, živjele su i žive najbolje što znaju, i odajem im poštovanje i cijenim to.
Autor: Cococh-Anel | 07.02.2015. u 16:23 | opcije
????
ne razumijem ovo tvoje sada?
ja samo kažem šta se događa..sada, ovdje i još uvijek, svaki dan
a to "ponavljanje" je potrebno da bi se ljudima/ženama pokazalo što se iza ovoga vanjskoga, uobičajenoga, tzv. normalnoga događa a ispod radara, ispod površine, van uobičajenih sredstava komunikacije itd itd i sl.
jer se o tome ne smije pričati?
jer se o tome ne doliči propitivati?
jer je to ili tome spika "ne bi se šteli mešati"?
Autor: ladonna2 | 07.02.2015. u 16:25 | opcije
Ti očito misliš da se treba miješati. A ja mislim da se ne treba. Jer one najbolje znaju kako im je.
Autor: Cococh-Anel | 07.02.2015. u 16:26 | opcije
Zato jer ne bih voljela niti da meni netko zaviruje doma i govori što trebam a što ne.
Autor: Cococh-Anel | 07.02.2015. u 16:26 | opcije
I nekako imam dojam da ih smatraš bedastima zato što si nešto takvo dozvoljavaju. A one su možda ponosne zbog toga.
Autor: Cococh-Anel | 07.02.2015. u 16:27 | opcije
Neki dan sam cula na tv-u da ovdje u Svedskoj su poceli vrsiti operacije obrezanih zena, plasticne operacije svim zenama koje to zele , zar nije to divno ...
Autor: una_sw | 07.02.2015. u 16:28 | opcije
Ja ih poštujem i cijenim, toliko želim reći, i divim im se. Kad će one osjetiti potrebu da se mijenjaju, promijenit će se.
Autor: Cococh-Anel | 07.02.2015. u 16:29 | opcije
Ne shvaćam potrebu za branjenjem neobranjivog. Dakle, te žene žele pravo glasa. Žele skinuti maramu i plesati na ulici.
Autor: ivanschchica | 07.02.2015. u 16:29 | opcije
Una, neka, ako žele nek ih operiraju. No, bilo bi bedasto da sad postane to obavezno.
Autor: Cococh-Anel | 07.02.2015. u 16:31 | opcije
opće se ne moramo slagati
ja pišem onako kako mislim i vjerujem a vidim da neki sa mnom dijele isto ili slično mišljenje
samo to
što je stvarno, pravo i ispravno vrijeme pokazuje.. i to isto stoji
međutim ako se odmaknemo od tradicije i onoga kaj je bilo nekada i koliko je to bilo super i ok..je po meni jaaako romantičarski..i ne baš promišljeno osim kroz neku sjetu jer su vremena mijenjanja kao i običaji, navade..itd
ali napokon dosegli smo nadam se neki nivo...civilizacijski demokratski, misaoni
pa kako zube više ne vadi lokalni kovač
tako i postoje injekcije da porod bude što lakši i manje traumatičan
za razliku od nekadašnjeg kad je smrtnost dojenčadi bila ogromna kao i rodilja
i kaj bumo sada?
vremena idu naprijed..za sada treba težiti tome naprijed..a kako smo ljudska bića..valjda nam više nije potrebna puška(koplje) da bi zaštitili svoj integritet ili se nahranili..ili ostvarili napredak
da, svi smo eto nas kao dokaz..ipak preživjeli
Autor: ladonna2 | 07.02.2015. u 16:32 | opcije
... nedavno su jarmulke cak i dosle na naslovnice, unatoc njihovoj poslovicnoj sramezljivosti... http://www.presstv.ir/detail/2014/09/10/378256/eu-delegation-israel-has-com
mitted-genocide/
Autor: traper | 07.02.2015. u 16:35 | opcije
To ti je Ivo kao da ti zaključiš na temelju one 4 osobe ispred Vinogradske koji govore protiv pobačaja da su svi Hrvati protiv pobačaja... ili svaka parada da govori o tomu kako svi ili barem većina misli..
Autor: Cococh-Anel | 07.02.2015. u 16:37 | opcije
trapko ne stvaraj dimnu zavjesu...:)))
znaš točno da ekstremizam nikoga ne pali ni ne umiruje..luđaka kolkooš..bilo gdje i bilo kuda
al na cnn-u nećeš vidjeti ni demonstracije ili odbijanje služenja vojnog roka, protestiranja protiv zida, rušenja naselja itd odnosa prema gazi i sl. ..i kad se ti antiprotivni valjaju po ulicama sa parolama
ali istovremeno samo u izraelu možeš u busu vidjeti vojnika, muslimanku i rabina kako sjede u busu..i zajedno se voze gdje se već voze
Autor: ladonna2 | 07.02.2015. u 16:39 | opcije
@una da čula sam i naravno pozdravljam..:))
Autor: ladonna2 | 07.02.2015. u 16:39 | opcije
Ne, nego govorim da su ondje opasno uzdrmane temeljne ljudske slobode.
Autor: ivanschchica | 07.02.2015. u 16:40 | opcije
Eh, Donna, sad si mi opet hitila udicu :) Nebum puno.. Dojenčad je umirala, i rodilje, no to je bila prirodna selekcija, zahvaljujući kojoj smo mi sad ovdje. Zamisli, tvoji i moji geni putuju od početka svijeta, od prve žive molekule na Zemlji. Ti i ja, i svi ovi oko nas su tu zahvaljujući tim prirdonim selekcijama. Danas je prirodna selekcija poremećena i tko zna što će biti za 100, 200 godina... deformirat ćemo se, već sad su djeca grintava..
Autor: Cococh-Anel | 07.02.2015. u 16:41 | opcije
coco...kužim ja kaj ti veliš o selekciji i prirodi...međutim ulaziš u jaaako osjetljivo područje izabrane vrste i izabranog naroda i izabranog ubermenscha,plavih očiju, plave kose i tsl.
Autor: ladonna2 | 07.02.2015. u 16:43 | opcije
Ma daj, sad si ga :) govorim o prirodnoj selekciji, kao prirodoslovac,
Autor: Cococh-Anel | 07.02.2015. u 16:45 | opcije
Da ponovim i ovom prilikom, po meni je osnovni problem što smo izgubili vezu s prirodom. Sve ove društvene nadogradnje su bez veze. Danas ovak, sutra onak, ali priroda ne oprašta..
Autor: Cococh-Anel | 07.02.2015. u 16:47 | opcije
btw..oni pred sv. duhom su uspjeli u tome..da sad ginekolozi koji imaju tzv. pravo na glas savjesti...u toj bolnici se više ne delaju abortusi, ni u vinkovcima, ni u sl, brodu..i na još nekim mjestima..dakle??
kamo će ionako stigmatizirana osoba, spucana hormonima...napraviti???ići?? a sramota a užas a osobna bol i trauma???
a ako ćemo prigovor savjesti onda i subotar koji ima prigovor savjesti ne treba davati ni primati transfuziju, jer je to protiv njegove savjesti
itd itd
opasno područje
e pa sekularna smo država...izvolite svoju vjersku..jer je to opet Vjera..savjest promicati u katoličkoj bolnici
a ne u državnoj
Autor: ladonna2 | 07.02.2015. u 16:47 | opcije
To s abortusima vrijedi već više od deset godina, to osobno znam. nije to novo.. Možeš, ali ne možeš napraviti abić u bolnici. Ali ipak možeš, samo tutneš 400 eurića tom istom savjesnom ginekologu. I on to napravi u toj istoj bolnici. To je informacija iz prve ruke.
Autor: Cococh-Anel | 07.02.2015. u 16:49 | opcije
coco zaboga..ne pričamo sada o prirodnosti, poštovanju prirodnog sklada itd...
već smo tu granicu odavno prošli (zanemarili, obradili usvojili)
veza sa prirodom...majku mu...ljudska rasa je stoljećima pokušavala nadvladati to super uspješno prirodno..
jer smo evolucijski najsposobniji trenutno...kroz razvoj svijest razmišljanje odlučivanje napredak smo dostigli ovošto imamo
slažem se da ne treba pretjerivati, ali priroda sama kao takva nije rješenje
i slažem se da smo dosta toga zeznuli
ali ejjj pričamo o svijetu ovome, sada, tu
Autor: ladonna2 | 07.02.2015. u 16:53 | opcije
E, stigle smo do točke razilaženja :) Meni je jedino priroda mjerodavna, i ona mi je jedino rješenje. Jer čovjek uglavnom ne zna što radi. Usprkos svoj znanosti...
Autor: Cococh-Anel | 07.02.2015. u 16:57 | opcije
Abić. Đizs :))) Ma, ja ću još samo ovo reći, jer mi je postalo preteško i za čitati, a kamoli za sudjelovati. Ovdje se piše o državama gdje vlast sistematski koristi nasilje kako bi se održala na vrhu, odnosno, kako bi svoje interese progurala u prvi plan. Pored takve strahovlade teško da će se žene mijenjati kada osjete eto potrebu da bi se mijenjale. Problem je duboko ukorijenjen, a ovdje se o njemu najmanje priča. Donna je u nekoliko navrata ponovila rečenicu kojom je sve rečeno. I ustvari ja ne vidim što bi se tu još moglo dodati.
Autor: ivanschchica | 07.02.2015. u 16:59 | opcije
Ljudi vjeruju znanosti, a znanost je samo jedan mali prozorčić kroz koji se može promatrati svijet.
Autor: Cococh-Anel | 07.02.2015. u 17:02 | opcije
Po meni je čovječanstvo, zapadnjačka civilizacija u moralnoj krizi, u evolucijskoj slijepoj ulici. Ako se ne promijeni svijest na zemaljskom nivou, odosmo svi vrit.
Autor: Cococh-Anel | 07.02.2015. u 17:03 | opcije
Oni ljudi tamo su u krizi od, štajaznam, otkad znam za sebe. Osamdeset i neke!
Autor: ivanschchica | 07.02.2015. u 17:05 | opcije
Evo, izašao film "Epidemija autizma". Treba pogledati
Autor: Cococh-Anel | 07.02.2015. u 17:06 | opcije
Ah. Ne bih rekla da je baš sve zahvatila epidemija autizma. I hvala Bogu da nije.
Autor: ivanschchica | 07.02.2015. u 17:07 | opcije
Izašao je i film "Malo dobrih ljudi".
Autor: ivanschchica | 07.02.2015. u 17:07 | opcije
a i ja izgubila malo iz vida kaj sam napisala..
dakle osim pariškog terorističkog čina..na zapadu
navela sam i silnu "sreću"..zadovoljnih tradicijom ...
.žena u egiptu,
žena u iranu...fb bez marama
i pakistanske učenice, nobelovke
dakle sve one su vrlo "sretne" u "prirodnom" i tradicionalnom sa onim što imaju..
a ako baš i nisu onda ih u tu sreću uvjeravaju ovi koji bi ih ubili, kamenovali osakatili
toliko o njihovoj sreći
koju im bi i ja eto remetila svojim čudnim stavovima..njima u njihovoj sretnoj tradicionalno i prirodnoj ulozi..nikoga i ničega
a nadasve potrošnoga
:((((((((((((((((
fck
stvarno nisam ništa skontala
Autor: ladonna2 | 07.02.2015. u 17:09 | opcije