Biti ranjen vlastitim razumijevanjem alkohola i na svom primjeru
Pišem ove riječi, ovu zabilješku u jednoj od dimenzija u kojoj volim boraviti, volim taj dnevni boravak koji je toliko nedefiniran a opet uvijek prepoznatljiv. ( sve je beskonačno i sve je vječno . I moja kap i moja suza i moj osmjeh su dio toga… )
Uostalom imam čitak rukopis, moja ruka i ja smo ista generacija, poznamo se sve godine… moja ruka i ja se poznamo bolje nego moj mozak i ja, više smo suađivali i više uživali )
Veliki dio svog života sam dopunjavao alkoholom, uzimao si hrabrosti i pustolovinu, izlete i druženja, bilo je interesantnih noćnih zabava , svadbi, momačkih i oproštajnih večeri , flerta i seljačkih sokaka, šljivika i šljiva na oku.
Toliko toga ne bi se dogodilo da nije bilo alkohola.
Često sam si to zamjerao, dovodio osjećaj krivnje kao iskupljenje i izlaz a znao sam da je to laž i da se zavaravam.
Uvažavao i tretirao sam alkohol kao dio prihvatljive alternative.
I bio je, i je.
Tvrdim i danas da je alkohol dio alternativne medicine. Kao joga, kao reiki, kao homeopatija. I prolazilo je, pomagalo, imalo rezultat. Zanemarimo ljudsku osudu i ljudski moralni pa i društveni status koji je , recimo, bio ugrožen, recimo ,uvijek bio na nečjoj procijeni, ili vagi
Kad bih dosadio sam sebi, prestajao sam. i ništa se nije događalo. Niti sam imao više novca, niti sam napredovao na poslu, niti sam bio pametniji, niti sam se družio s drugačijim ženama. Sve je ostajalo isto samo što su meni noći postajale duže, društvo dosadnije, posao odvratan, ljudi općenito pokvareniji i podliji.
I tu sam sam se često pitao, dilemizirao, sukobljavao sa sobom….
Pokušao sam to zamijenjivati s odobrenom i priznatom alternativom, na poznate i legalne razine i pokrete, negdje sam bio aktivan, negdje samo prisutan, negdje simpatizer a negdje vrlo dobro informiran. I vjeru sam prakticirao na taj princip, na princip da je moguće i to i …hajde , idem probati. Odlazio sam na seminare, predavanja, seanse, družio se s Jehovcima do određenih granica, prihvaćao budizam kao simpatičnu lijevu ruku, imao sam svoju crkvu, crkvicu, šumu, drvo, svoj križ i svoj križni put.
Ovih zadnjih godina sam uhvatio ritam. Živjeti život mi je postalo hobi a glavni posao mi je bio ostati trijezan. Da bih mogao opet pasti…i da bih ostao živ.
Bez osjećaja krivnje!
U uskršnje jutro, nazdravite nečemu, uz staru i dobru šljivovicu. Ne može vam nitko ništa.
02.04.2015. u 12:25 | Dodaj komentar
kajaznam, na tu temu baš nemam niš za dodati, osim....alkohol je odmak. svjesni u početku, a onda više i ne
ojla Medonjo, i tu, danas :))
Autor: meija | 02.04.2015. u 12:27 | opcije
bilo bi zanimljivo vidjeti, tu na blogu, naše rukopise :)
Autor: meija | 02.04.2015. u 12:33 | opcije
Odmak je primak nečem drugom, ne? Kontrolirajmo to drugo a iskučimo iz dosadnih tračnica u jednom smjeru. ( Samo jedan prijedlog. )
Autor: MedoDebeli | 02.04.2015. u 12:33 | opcije
Oprosti, Meija, ( kontriram ) mislim da su naši rukopisu i na blogu jako vidljivi.
Autor: MedoDebeli | 02.04.2015. u 12:34 | opcije
Ovo je jako važno što si napisao. Čini mi se da je tebi jako važno. A i meni je važno jer sad znam tvoju poziciju u odnosu na moju. Sad mi je puno toga jasnije. Ti ne odvajaš jednog sebe koji ne želi biti s drugim sebe poput Tollea, nego se čak trančiraš na dijelove, ruka ti je netko drugi, mozak netko treći..
Autor: Cococh-Anel | 02.04.2015. u 12:37 | opcije
Zivio ! :)
Autor: peempee | 02.04.2015. u 12:38 | opcije
ne, ozbiljno...puno se može pročitati iz zavijutaka slova ;)
pimpi, oš ti nama napisati jedno blogfpismo? :)
Autor: meija | 02.04.2015. u 12:42 | opcije
(frfljam pod dojmom ljubavnih pisama, kat niže :D)
Autor: meija | 02.04.2015. u 12:44 | opcije
Coco, a operacija žuči je nešto peto. Jednom si pisala da je bolest dio unutrašnjeg nesklada. kako to da je tebe sjebala žuč, to kamenje i pijsak da si morala tražiti pomoć. Gdje si ti mogla pogriješiti tako radikalno!? Jebote!
Moj alkohol nikad nije zahtjevao lječničku intervenciju, trebalo mi je dobra kava, malo rasola, i tuš....
Autor: MedoDebeli | 02.04.2015. u 12:44 | opcije
:)
....sad bum ko Boža sa smajlićima :D
Autor: meija | 02.04.2015. u 12:45 | opcije
Pimpi, nemoj me shvaćati jako ozbilno. Ipak je alkohol jedna teška bolest za onog tko ne zna uzeti godišnji...
Autor: MedoDebeli | 02.04.2015. u 12:47 | opcije
od svakog viška može glava boljeti, ne samo od tekućina ;)
Autor: meija | 02.04.2015. u 12:48 | opcije
Medo..ne shvacam te ni neozbiljno :)
Bitno stavka je ovdje sto si ti..ili lik ove price, zagrlio svoje demone i prihvatio suzivot. To je njegov odabir...nije bijeg, nije laz.
Treba imati muda za to.
Autor: peempee | 02.04.2015. u 12:49 | opcije
Meija, meni za vpolju, prevedi mi smajić. Možda je nešto na pravom mjestu a nije alkohol i nije Tolle.
Autor: MedoDebeli | 02.04.2015. u 12:49 | opcije
Necem meija.. a mozda hocem..a mozda necem..ocem..necem..ocem..necem.. :)
Autor: peempee | 02.04.2015. u 12:49 | opcije
bum ti prevela, Medonjo, ali ne tu ;)
pimpi....tvoje ljubavno bi moglo biti osebujno...zamišljam ga kao romantičnu ispriku, protkanu ljubavnim izjavama zbog prdeca ili neplaniranog kakanja u nezgodno vrijeme zbog time outa :D
Autor: meija | 02.04.2015. u 12:53 | opcije
Pimpi, tako gledajući sve postaje bitno. Mislim, to prihvaćanje sebe. A Stari kaže na sve to; ma, jebe mi se!
Autor: MedoDebeli | 02.04.2015. u 12:53 | opcije
ti si žlosta !!! :))
Autor: peempee | 02.04.2015. u 12:53 | opcije
Medo..i ja ponavljam: Živio !! :)
Autor: peempee | 02.04.2015. u 12:54 | opcije
ne, ti si...ja sam? ne, nisam! :D
Autor: meija | 02.04.2015. u 12:54 | opcije
oo jesi jesi..dragaa... tko te ne zna, mozda bi te i platio :))
Autor: peempee | 02.04.2015. u 12:56 | opcije
:(
:)
oš na ignor?
ček, nisam na svom blogu :P
:D
Autor: meija | 02.04.2015. u 12:57 | opcije
živio! hoćemo li i jednu putnu kad bude fajrunt?
Autor: MedoDebeli | 02.04.2015. u 12:57 | opcije
Medo..bez putne nema smisla..ali bas nikakvog :)
Autor: peempee | 02.04.2015. u 12:58 | opcije
ma dragaa..nemozes ti mene na ignore, pa cak ni kad bi mogla :)
Autor: peempee | 02.04.2015. u 12:59 | opcije
mogu, ali neću! bitna razlika :)
Autor: meija | 02.04.2015. u 13:00 | opcije
e to, to..bas sam na to i mislio :)))
Autor: peempee | 02.04.2015. u 13:01 | opcije
ma je, kak da ne!
ak netko treba misliti, onda sam ja, jer sam žena. muškarci misle na drugi način :P
Medonjo, di si?
Autor: meija | 02.04.2015. u 13:02 | opcije
ima jedan film, sto se tice alkohola, meni upecatljiv.... Mickey Rourke..."Barska Mušica"... puno toga veli, malo pokaze...tipicno za ljude koji svoj svijet drze u alkoholu...(da im se ne pokvari)
Ne rugam se, ne osudjujem, pokusavam razumijeti...ali znam..postoji razlika izmedju alkoholicara i alkoholicara...
postoji razlika.. izmedju gusta i bijega..izmedju drvenog i kamenog ... agresive i pomirenja... bitno je da nitko drugi ne stradava... jako bitno.
Autor: peempee | 02.04.2015. u 13:05 | opcije
Meija!!!!.... e sad..ma necu ti napisati :)))
Autor: peempee | 02.04.2015. u 13:05 | opcije
pa si ti misli :)
Autor: peempee | 02.04.2015. u 13:06 | opcije
razlika je anatomske naravi, pimpi - jedni cugaju da im ode u guzicu i razveže jezik, a drugima lupi u glavu i tu ostane
Autor: meija | 02.04.2015. u 13:06 | opcije
ajme, nemrem vjerovati da si to mislio napisati, a nisi :D
Autor: meija | 02.04.2015. u 13:08 | opcije
hmm... vis.. vis.. u guzu, pa razveze jezik.. simpa :)))
Autor: peempee | 02.04.2015. u 13:09 | opcije
ti si nevjernica meija :)))
Autor: peempee | 02.04.2015. u 13:10 | opcije
Joj, Medo, nije samo žuč. Ima tu još toga. Ja eto pomalo zavidim ljudima koji imaju zdravo tijelo i onda ga idu mučiti pušenjem, alkoholom, lošom hranom, odnose se prema njemu kao kanti za smeće, i još gore. Moje tijelo meni ne dozvoljava puno toga. Viš, ja ne znam gdje bih bila da ne pazim na sebe. I ovako mi baš ne ide. Ali eto dajem sve od sebe koliko mogu i znam da mi jednog dana ne bude žao, i da ne mislim - a da sam ovo, eh da sam ono.. Medo, zakaj ja tebi idem na živce?
Autor: Cococh-Anel | 02.04.2015. u 13:19 | opcije
Scenarij za Barsku mušicu je pisao Bukovsky. Znaš!
Kad je lik spičkao zadnji dolar od prvog honorara, rekao je da se ponovo osjeća kao čovjek. I svaki bi alkić trebao pažljivo pogledati taj film i prepoznati se u jednom od likova.
Autor: MedoDebeli | 02.04.2015. u 13:20 | opcije
a da?
ok, nekaj sam novog doznala o sebi :))
Autor: meija | 02.04.2015. u 13:21 | opcije
Coco, ne ideš uvijek. Ideš kad vraćaš loptice koje si mogla uzeti i koristiti. to s tvojom alternativim nikad mi nije bilo do kraja jasno. Toliko toga znaš a opet ponavljaš razred. Ako ne pomaže tebi, neće ni meni. Niti jedna alternativa nas ne može spasiti od parcelizacije samog sebe.
Autor: MedoDebeli | 02.04.2015. u 13:24 | opcije
Medo..i jesam i nisam..davno sam o tome razmisljao i zaboravio :)
Ima nesto u neimanju...u stvari..kak se to veli.. ima u neimanju, nema u imanju...nije sreca u bogatsvu, vec je bogatsvo u sreci... (citiram sebe iz jedne neobjavljene)
Autor: peempee | 02.04.2015. u 13:26 | opcije
sve je to individualno. ne postoji univerzalna definicija osobnog zadovoljstva/sreće. nekom malo je baš malo, drugom je taman. a trećem previše
Autor: meija | 02.04.2015. u 13:28 | opcije
Pomaže mi, jer tko zna gdje bih bila da živim drukčije. A tijelo je odraz onoga što je u nama, zato stalno spremam i čistim, jer ima puno toga. Zapravo ne znam zašto bi nekog ljutilo to što ja radim. Pa radim sebi i za sebe, pišem o tomu, ako ti se ne čita, preskoči. Tjeram li ja tebe na nešto?
Autor: Cococh-Anel | 02.04.2015. u 13:29 | opcije
hm..pomaže alkohol, ali onaj osjećaj da nemam osjećaja...da se ne sjećam jasno...da sam nešto propustila zbog alkohola i njegove tuposti....to me uvjek otjeralo od pijanstva, pa ga tako nikad u životu nisam osjetila! no. pjanstvo duše mi je jako poznato i poželjno! bez obzira na posljedice i mamurna....buđenja!
Autor: mai_sarai | 02.04.2015. u 13:35 | opcije
Opet jedna besplatna edukacija od tebe. Uzmi i ti moj komentar kao edukaciju a ne kao isprovocirani komentar. Čak ni ne mislim da mi treba konflikt s tobom. Možda ne znamo razgovarati a na istoj smo strani?
Autor: MedoDebeli | 02.04.2015. u 13:38 | opcije
Mai, sada ćeš opet frktati. Nije opasan mamurluk već ovosnost!
Autor: MedoDebeli | 02.04.2015. u 13:40 | opcije
dan :)
alkohol je u osnovi depresivan, a bijeg u njega se događa kad smo loše
pa si misli :))
Autor: ladonna2 | 02.04.2015. u 13:41 | opcije
alkohol (umjereno) pomaže cirkulaciji :))
Autor: ladonna2 | 02.04.2015. u 13:41 | opcije
vino štiti srce, razgrađuje masnoće itd itd ))
Autor: ladonna2 | 02.04.2015. u 13:42 | opcije
bitno je ne stvoriti ovisnost
ali ja toleriram da neko ima faze..koje eto, traju
ali kad prođe ta "faza"
ne treba alkohola..ili nije nužan, ne vuče, nije potreban
Autor: ladonna2 | 02.04.2015. u 13:43 | opcije
a ovo sa traženjem "odgovora"
pa tražimo stalno
ali treba poteći od nas samih, to pitanje
kako, zašto, čemu??
ne od okoline, ne od nametnutosti
tako da sami stvaramo svoju filozofiju
i znamo na kraju kaj nam paše kaj ne..
i to je tvz. srednji put
Autor: ladonna2 | 02.04.2015. u 13:45 | opcije
a s druge strane
što bi bukowski bio bez alkohola?
što bi hemingway bio bez alkohola itd itd
dakle katanac je otključaniji uz alkohol (kod nekih)
Autor: ladonna2 | 02.04.2015. u 13:47 | opcije
Dona, meni je svojevremeno Pam napisala da svaki moj komentar djeluje pokroviteljski i savjetodnavno. Trebala bi i ti izbjeći tu zamku ( kad sam se ponovo čitao, zaista sam djelovao nekako zaštičnički, ali s nekog višeg nivoa.)
Autor: MedoDebeli | 02.04.2015. u 13:51 | opcije
Jesi sad pod čokom?
Autor: Cococh-Anel | 02.04.2015. u 13:53 | opcije
:)))*
medo
to o čemu ti pišeš je ljudski, čovječno, iskustveno..i zato te riječi djeluju kao male životne mudrosti
a oko nas jesu mali "mudraci" i po neke istine definitivno ne treba ići sve do himalaje :)))
Autor: ladonna2 | 02.04.2015. u 13:54 | opcije
meni se zato recimo sviđa budizam kao filozofija...možeš , ali ne moraš...ići tim nekim stazama..na tebi je
e ta spika slobodnog izbora je meni super
samo ako se ide tim nekim putem...nema onda čuđenja zašto kako zakaj ne
i nema krivnje(patnje)
Autor: ladonna2 | 02.04.2015. u 13:55 | opcije
dono, trebalo bi pitati one koji su živjeli s velikanima pera zagledanim u dno čaše, kaj su o njima mislili ;)
Autor: meija | 02.04.2015. u 13:56 | opcije
Da svi i uvijek dođu trijezni na blog, ovo bi bilo ugodno mjesto.
Autor: Cococh-Anel | 02.04.2015. u 13:59 | opcije
Dokazano je i u prometu da su vozači pod utjecajem alkohola pronalazili nevjerojatno rješenje. Iako su im refleksi usporeni, radi mašta i improvizacija. Vozači zakazuju u običnoj vožnji jer im je pozornost prebačena na neku drugu aktivnost. Trijezan čovjek doživi saobraćajku jer se nije mogla izbjeći a oni pod utjecajem to izbjegnu i ne misle o tome...čak se niti ne uplaše. ( Jednom sam vozio skoro 20 metra na dva kotača. Nenamjerno. Trijzan to nisam nikad uspio napraviti. Niti znam.)
Autor: MedoDebeli | 02.04.2015. u 13:59 | opcije
Meija, Poo je bio trezvenjak i perverznjak....Tak da znaš
Autor: MedoDebeli | 02.04.2015. u 14:01 | opcije
Sad će ispast opet da popujem, no uključena sam poprilično u to što rade vozači kad su pijani. Možda su i izbjegli poneku nesreću, no previše nesreća su upravo uzrokovali. Ja bih uzela i vozačku i auto i hipotekom sjela na stan onom koga se zatekne pijanim za volanom.
Autor: Cococh-Anel | 02.04.2015. u 14:03 | opcije
Medonjo, to mu baš i nije opravdanje :)
Autor: meija | 02.04.2015. u 14:03 | opcije
Slažem se Coco i kažem da nisam baš nikad bio na blogi ni sa 0.01promila. Rekao bih da bih mogap stajati iza svake svoje riječi ,kad bih se sjećao!
Autor: MedoDebeli | 02.04.2015. u 14:04 | opcije
meija svakako da , da
i ja...znam kaj i o čemu ti pričaš
i to o čemu ti pričaš..
alkoholizam kao "faza" zahtijeva razumijevanje
kazna ne postoji ni u liječenju...jer liječenje se provodi da se pojedinac osvijesti, da shvati kakav je i kaj dela kad je trešten pijan svaki dan, kad spizdi pare i sl.
dakle oni se tamo sastanu i pričaju, otvaraju dušu itd.
i tu ne pomaže pomaganje (sad ću ja riješiti tebi te probleme)
tu pomaže
razumijevanje
a kroz razumijevanje
izbijaju se svi tzv. argumenti
ali s druge strane nije nužno sudjelovati i čekati dok se neko osvijesti, dođe k sebi itd..pogotovfo ako ta "Faza" predugo traje, ako je uništavajuća, opasna itd
jer kako ima neliječenih alkoholičara tako ima i neliječenih agresivaca, kockara itd itd
Autor: ladonna2 | 02.04.2015. u 14:04 | opcije
dono, meni je to jako egoistično, te faze...
Autor: meija | 02.04.2015. u 14:07 | opcije
Evo ti malo statistike: S 1,5 o/oo alkohola u krvi, što i nije neko teško pijanstvo, na graniici je pripitog i pijanog stanja, vjerojatnost za prometnu nezgodu sa smrtnih ishodom je 16 puta veća nego kod tijeznih. Za ozljede - oko 10 puta.
Autor: Cococh-Anel | 02.04.2015. u 14:07 | opcije
i da
meija...svi ti tzv. genijalci
od pisaca, pjesnika, muzičara, slikara, stvaralaca
te neke umjetnosti (ne znanstvenika iako ima i njih)
su općenito bili malo "bedasti"
sa danas poznatim dijagnozama..psi bolesti što bipolarnog, što manično depresivnih paranoičnih i bla bla bla
dakle teško da je iko od njih bio strogo racionalan i zdrav i po ps-u
(tesla je npr. imal opsesiju čistoćom i strah ozbiljan zazor od žena koje nisu njegova mama, a ni jednu ovisnost)
Autor: ladonna2 | 02.04.2015. u 14:09 | opcije
egoizam je nužan u određenom momentu ako se neki tzv. genijalac želi iskazati, biti originalan, jer mu ajmo reć alkohol smanjuje inhibicije, pa je "hrabriji" otvoreniji iskreniji prema svopm unutarnjem osjećaju koji u njemu postoji i htio bi "van"
to što ne misli o okolini..jer okolina trijezna, je toliko "dosadno racionalna i predvidljiva"
ok ovo je skorz romantičarski..ali je objašnjivo i psihološki
Autor: ladonna2 | 02.04.2015. u 14:14 | opcije
ma ok, dono....ali koliko je takvih umova uništilo druge zbog svoje osebujne naravi i stila života
pomaknute dimenzije svijesti mogu biti jako kreativne i šarmantne, ali i (auto)desktruktivne
Autor: meija | 02.04.2015. u 14:16 | opcije
a ako ćemo baš filozofirati
zar nije egoizam i na tvojoj strani kada ti očekuješ ili čak zahtijevaš da svi budemo uvijek trijezni, jer je tebi to ok, jedino normalno i prihvatljivo :PPP
Autor: ladonna2 | 02.04.2015. u 14:17 | opcije
ha ja bi njih
(romantičarski)
usporedila sa malim suncima...divni su jer griju ali zurenje u njih oslijepi
s adruge strane..a.kaj?
pa makni se, nije na tebi da "liječiš" takve
eh ali ali ali
Autor: ladonna2 | 02.04.2015. u 14:20 | opcije
postoje norme ponašanja koje su civilizacijski, u određenoj kulturi, opće prihvaćene
cugeri bome ne spadaju u to :P
Autor: meija | 02.04.2015. u 14:21 | opcije
ček, ne pričamo, ti i ja, kaj bi mi na osobnom nivou
ili pričamo?
ako pričamo, bome nemam dovoljno tolerancije za takve izlete na dnevnom nivou
i ebeš društvo ak ti treba dodatna čaša da ti bude zabavno
:P
Autor: meija | 02.04.2015. u 14:24 | opcije
U našoj kulturi je alkohol legalna droga, vino je dio katoličke religije, i kod nas nažalost su ipak face oni koji popiju. Sva se važna zbivanja poprate alkoholom. Kak bi bilo da dođeš na svadbu, a nema alkohola?
Autor: Cococh-Anel | 02.04.2015. u 14:25 | opcije
jako dobar fuzionirano-životni zapis..
nema se tu što dodati ili oduzeti...
pozdrav autoru i ostalima :)
Autor: janardana | 02.04.2015. u 14:27 | opcije
puritanke :PPPP
Autor: ladonna2 | 02.04.2015. u 14:27 | opcije
ma je, predivno griju kad takvog jednog nađeš kak se zalijepio za prag jer nije mogao otvoriti ulazna vrata, pa se malo odmorio do jutra ležeći poprek u hodniku zgrade :D
a daj, nema u tome (meni) baš niš romantično...
Autor: meija | 02.04.2015. u 14:28 | opcije
a kako nema pretendencije za "hodanje po vodi"
imala sam razne faze i imma ih i sada :PPP
Autor: ladonna2 | 02.04.2015. u 14:29 | opcije
daj reci da još mašeš krilima i letiš :DDDD
Autor: meija | 02.04.2015. u 14:30 | opcije
odlican zapis, iskren, topal...svaka cast.
Autor: malamaza7 | 02.04.2015. u 14:30 | opcije
jok..mai..i ta faza "letim" prestala, jer je bilo mislim dosta a i nema se tolko love :PPP
red bull je kamilica :PPP
Autor: ladonna2 | 02.04.2015. u 14:34 | opcije
mei, dono...mei!
:P
Autor: meija | 02.04.2015. u 14:35 | opcije
sorkač..zatipak :):P
Autor: ladonna2 | 02.04.2015. u 14:38 | opcije
btw medo, morti ćeš ti frktati...jer kad rekoh "...mamurna buđenja..." ne mišljah uopće na pijanstvo (alkohola) već ako pažljivije čitaš vidjet ćeš da se radi o pjanstvu duše (lijepo je to tin govorio)! čitam vas post festum al na žalost ne mogu o pijanstvu imati dobro mišljenje budući je moj otac bio alkoholičar, potom liječeni alkoholičar i tako...to mi je obilježilo djetinjstvo! zato se valja nisam nit uspjela napit nikad u životu! al zato svaki dan popijem čašu crvenog vina uz ručak...dobro reče dona da je to lijek. a i doktorica preporučila za cirkluaciju! netko pametan jednom reče: sve je dopušteno što je s mjerom!
Autor: mai_sarai | 02.04.2015. u 19:41 | opcije
Jel tu nešto čudno ili je tu bilo preko 100 komentara pa su neki obrisani?
Meni je obrisalo dva zapisa, zato pitam, jel ste primjetili nešto čudno.
Autor: georgi | 02.04.2015. u 20:29 | opcije
dobar tekst, medo, as usual. Jutro
Autor: I_disagree | 03.04.2015. u 10:15 | opcije