©© - "Siromaštvo je odraz neznanja, a ne sudbine ili Božje volje"

Ova je izjava navodno sablaznila ljude. I to je odraz našeg naroda kojem nedajblože da veliš da nešto ne znaju. Ili da sami priznaju da ne znaju. Što je vani normalno, kod nas je sramota. I što jerezultat? Da se stvarno ne zna. Ne cijeni se znanje, jer ga navodno svatko ima, jel. A onaj tko zna puno, zna i to da zapravo ništa ne zna. Naš narod ne zna puno, a misli da sve zna.

Najveće bogatstvo je - informacija. A to je onda i znanje. Ako ja imam informaciju što se traži na tržištu, kojim poslom bih se trebala baviti da dobro zaradim, osnovati vlastitu tvrtku, onda - znam. Ako imam informaciju na koji način dobiti novac iz nekog fonda , onda - znam. Ako imam informaciju kako jeftino nešto kupiti, onda - znam.

Da bih došla do informacije, trebam imati informacije kako doći do infomracije. A upravo se to uči u školama, na tečajevima.. kako doći do informacije. Informacije ne dolaze doma k nama, nego ih mi tražimo i nalazimo. Posao nam neće doći na vrata, nego se treba potruditi naći posao. Skupljanjem informacija.

Danas i nije teško doći do informacije, koliko je teško filtrirati koja je informacija korisna.

I da su ljudi u toj izjavi rekli - gle, stvarno, idem se potruditi nešto naučiti, obrazovati, tjerati djecu na školovanje, oni se - sablazne. Jer nisu oni sami krivi, nedajblože, kriva je sudbina.. Tu ne ubrajam ljude koji su recimo invalidi, ili iz nekih razloga ne mogu sami privređivati. No, takvi se ne budu niti sablaznili.

Kad ćeš naš narod shvatiti da se treba obrazovati upravo zato da se dođe do informacije, i da se prepozna dobra informacija? Kad će našem narodu prestati biti krivi sudbine i Bogovi za situacije u kojima su?

Ima jedan roman francuskog pisca koji je otišao živjeti sa sirotinjom da shvati zašto su siromašni. Ne znam kak se zove ni roman, ni pisac, bila je to lektira, dakle svi su to imali priliku pročitati i shvatiti. On je shvatio da je siromaštvo stanje duha. 'Program' koji ljudi imaju duboko usađen. Takvi ljudi i kad dobiju novac, opet su na kraju siromašni.

05.01.2016. u 13:17   |   Editirano: 05.01.2016. u 13:23   |   Dodaj komentar

Kaže Lujza (hehe) da ni o jednoj temi ljudi teže ne razgovaraju nego što je novac. Otvorit će svoju intimu, reći najpikantnije stvari, ali kad se potegne pitanje zašto nemaju novca, tu je uvijek jaka obrana.

Autor: Cococh-Anel   |   05.01.2016. u 13:21   |   opcije


Pa ne veli se bez veze 'znanje je novac'.

Autor: Cococh-Anel   |   05.01.2016. u 13:22   |   opcije


Coco, tvoja teorija naizgled drži vodu i zapravo je upravo ono u što obrazovani ljudi žele da fukara vjeruje.

Slažem se s onim djelom u kojem kažeš da je siromaštvo stanje duha, ali stanje duha nema baš nikakve veze sa obrazovanjem.

Poznam vrlo bogate ljude koji su jedva završili osnovnu školu, ali i izuzetno siromašne koji su završili dva, pa čak i tri fakulteta.

Problem našeg naroda nije u lošem obrazovanju. Problem našeg naroda je u filozofiji koja se generacijama prenosi s koljena na koljeno, a ona kaže: "Uči drago djete da ne bi morao raditi."

Upravo to čini razliku između nas i onih uspješnih naroda.

Vani se ljudi školuju da bi mogli kvalitetnije raditi, da bi svojim znanjem unaprijedili život svoje okoline. Vani, a vjeruj znam to iz vlastitog iskustva, nitko ne pita koju si školu završio nego već koliko i šta si spreman raditi i napredovati.

Kod nas se ljudi školuju i bave politikom da ne bi morali raditi.

Ako imaš postavljen cilj na ovaj ili onaj način ćeš pronaći informacije koje će te odvesti do tog cilja, pa makar to bila i metoda "ćorave koke".

Autor: love_and_jazz   |   05.01.2016. u 13:35   |   opcije


tako je! završim faks,zaposlim se i za mjesec dana ja bogat...2400kn u džep!
...i to bi me trebalo privući da idem u školu? )

Autor: bezobraznik   |   05.01.2016. u 13:36   |   opcije


tema je OK...samo....teza koju iznosiš je puna rupa i nedorečenosti,podložna za raspravu "za i protiv".

Autor: bezobraznik   |   05.01.2016. u 13:38   |   opcije


Bezo, nitko ti ne brani da otvoriš vlastitu firmu i unovčiš svoje znanje za više novaca.

Okej, svi oni koji su se školovali i uhljebili na državne jasle misle da u tom slučaju svojim radom i znanjem moraš hraniti i njih, jer oni su se školovali da ne bi morali raditi.

Ali i to spada u stanje duha, a ne u obrazovanost.

Autor: love_and_jazz   |   05.01.2016. u 13:40   |   opcije


baš me zanima kako bi se ta teza ostvarila u Africi gdje
nema ni škola niti mogućnosti da se uči

Autor: bezobraznik   |   05.01.2016. u 13:42   |   opcije


Inače, hrvatski obrazovni sustav je uglavnom beskoristan.

Kreiran u socijalizmu za potrebe tadašnje industrije naš obrazovni sustav i danas proizvodi npr. tristotinjak tekstilnih radnika godišnje iako od tekstilne industrije ne postoji ni t.

Generalno, svi obrazovni sustavi svijeta su formirani tako da proizvode radnu snagu za potrebe industrije, a to u konačnici
stvara znanje vrlo ograničene upotrebe.

Ako želite stvarno znanje, onda se morate potruditi i pronaći ga sami zaobilazeći školske sustave.

Autor: love_and_jazz   |   05.01.2016. u 13:43   |   opcije


bezo, u africi ne trebaš znanje, dovoljan je Kalašnjikov.

Autor: love_and_jazz   |   05.01.2016. u 13:44   |   opcije


LaJ,sve je to lijepo "na papiru",u mašti,ali mladima je teško
otvoriti firmu i početi biznis bez,početne,pomoći roditelja ili
prijatelja,a oni su odavno na rubu prosjačenja...sve vaše priče
bi se dale jako lijepo oživiti u nekom drugom i "normalnijem" društvu
i državi....

Autor: bezobraznik   |   05.01.2016. u 13:46   |   opcije


"svi obrazovni sustavi svijeta su formirani tako da proizvode radnu snagu za potrebe industrije"....
naravno i kod nas je tako,samo je problem što nemamo industriju....i to je trenutno najveći problem
u državi....

Autor: bezobraznik   |   05.01.2016. u 13:48   |   opcije


Bezo, evo ti odgovor na obje konstatacije:

Nedostatak industrije je samo izgovor.

Mladim ljudima nije nužno potreban novac, jer postoji diljem svijeta ogroman broj ulagača koji jedva čekaju da investiraju novac u nečiju dobru ideju. Mladi ljudi ni vani nemaju novac, a npr. jednom Njemcu roditelju nije ni na kraj pameti da hrani svoje mladunče dok mu se ne poklope zvjezde, nego ga sa osamnaest otjera od kuće i tjera da se snalazi.

Nažalost oni koji su spremni investirati nisu spremni investirati u administrativne vampire kakvima Hrvatska, a i šira regija, obiluje.

Kada administrativni aparat u državi bude na nivou manje od tri posto zaposlenih, kada se političke stranke budu financirale isključivo iz vlastitih prihoda i kada se ukine gomila štetočinskih agencija tada će se stvari možda promjeniti, ako do tada i Burkina Faso ne pretekne Rvacku.

Autor: love_and_jazz   |   05.01.2016. u 14:09   |   opcije


:))
Znaš li tko je izjavio ono gore iz naslova?

Autor: bozicnica   |   05.01.2016. u 14:29   |   opcije


Naša Lujzica

Autor: bozicnica   |   05.01.2016. u 14:35   |   opcije


Papa Franjo

Autor: bezobraznik   |   05.01.2016. u 14:36   |   opcije


:)

Autor: bozicnica   |   05.01.2016. u 14:37   |   opcije


Borna Rajić

Autor: pasemi   |   05.01.2016. u 14:38   |   opcije


https://youtu.be/HfFS9t0ZjSM

Autor: bozicnica   |   05.01.2016. u 14:39   |   opcije


u zadnjih pol minute to veli.

Autor: bozicnica   |   05.01.2016. u 14:39   |   opcije


Bravo Paske.

Autor: bozicnica   |   05.01.2016. u 14:40   |   opcije


ja znam onu staru "kad siromastvo udje na vrata, ljubav izleti kroz prozor"...

Autor: malamaza7   |   05.01.2016. u 14:43   |   opcije


a i jos mi se jedna mota po glavi...
"lijenost tako polako koraca, da je siromastvo brzo stigne"
Ova vise ide uz zapis :)))

Autor: malamaza7   |   05.01.2016. u 14:44   |   opcije


aha. Njemac istjera klinca sa 18. ako se ne snadje- okači se na socijalnu pomoć. lako tako. aj ti istjeraj svoje na cestu

Autor: mmmmmm_da   |   05.01.2016. u 14:48   |   opcije


btw. sve ove formule su na nivou dudhovog savjeta: 'koristite samo himalajsku sol kod kuhanja!'

Autor: mmmmmm_da   |   05.01.2016. u 14:50   |   opcije


:)

Autor: bozicnica   |   05.01.2016. u 14:52   |   opcije


Meni je Borna prekul.
Ludo zabavna ženska.

Autor: bozicnica   |   05.01.2016. u 14:52   |   opcije


Šta fali himalajskoj soli?

Autor: maxim17   |   05.01.2016. u 14:53   |   opcije


Moramo se Stiki i ja jednom s njom zalit.

Autor: bozicnica   |   05.01.2016. u 14:54   |   opcije


ne fali, max. ali, nije NUŽNA, nekome koje odrastao na tuzlanskoj.

Autor: mmmmmm_da   |   05.01.2016. u 14:55   |   opcije


A šta je himalajska sol?

Autor: maxim17   |   05.01.2016. u 14:55   |   opcije


isto što i tuzlanska :D

Autor: mmmmmm_da   |   05.01.2016. u 14:57   |   opcije


mmmmm, Njemac je odgojio svoje dete da je sramota živjeti na socijalnoj, tamo su na socijalnoj samo narkosi i auslenderi, a takvi bi tamo završili i ovako i onako.
Njemci ne rade više, ali su organiziraniji i učinkovitiji, a to je prije svega posljedica discipline. tamo se svatko bavi svojim poslom, dok na Balkani svi sve znaju.

Nema recepta po kojem se može uspjeti, ali postoje pravila po kojima se možeš osjećati korisno i vrijedno.

Autor: love_and_jazz   |   05.01.2016. u 14:58   |   opcije


oće neko leber vurst- ljuta krilca- kajzer povrće- ljut ajvar?

Autor: mmmmmm_da   |   05.01.2016. u 14:58   |   opcije


Sol? A zašt se zove himalajska?
Kaje stvarno s Himalaja?

Autor: maxim17   |   05.01.2016. u 14:58   |   opcije


Može ljuto.
I ubaci još koji ljuti feferon pokraj.

Autor: maxim17   |   05.01.2016. u 14:58   |   opcije


nema po ure da sam mrčila sa Njemcima o tome, love. u Njemačkoj. to je kao viroza. lijenost i neodgovornost, i frustracija, isto, se šire Njemačkom.

Autor: mmmmmm_da   |   05.01.2016. u 15:00   |   opcije


dolazi novo vrijeme.
Nisu mladi blesavi.

Autor: bozicnica   |   05.01.2016. u 15:01   |   opcije


-Zašto bismo?
:)

Autor: bozicnica   |   05.01.2016. u 15:01   |   opcije


Parsto godina raja na zemlji i fino off civilizacija.

Autor: bozicnica   |   05.01.2016. u 15:02   |   opcije


mmmmm, danas u njemačkoj ima više auslandera nego njemaca, a i ono malo njemaca što je bilo poženilo je azijatkinje.

no njemačku sam naveo kao primjer odnosa prema djeci u odnosu na nas.

zapad obiluje siromaštvom čak i više nego mi, no oni znaju iskoristiti i najmanju priliku i podržavaju poduzetništvo, dok kod nas biti poduzetnik automatski znači biti lopov.

Iako zapravo biti političar znači biti neizlječiva lopina najgore vrste,

Autor: love_and_jazz   |   05.01.2016. u 15:03   |   opcije


e, max... imaju tu u švabiji one koktel varijante feferona :). svi različiti, plus nacrtana skala ljutine na poledjini. divno. tako tako taaakooo divnooooo... i... nepotrebno. jer, ako voliš ljuto, ako si baždaren da učiš- već znaš sve o feferonima. jbg. ispada, da htio ili ne- moraš platiti više 'pametnu' ambalažu... zašto?? zbog neznanja, nekih drugih. ejbg. di je tu stimulativa za one koji uče stalno??

Autor: mmmmmm_da   |   05.01.2016. u 15:03   |   opcije


Siromaštvo? Bogatstvo?
Kog briga. Jbt.

Autor: bozicnica   |   05.01.2016. u 15:03   |   opcije


božićnice, dok je guza sita i na toplom nikoga,.

Autor: love_and_jazz   |   05.01.2016. u 15:05   |   opcije


Veli meni Kre neki dan "Koji se k ćubiš stalno??"
Velim ja njemu "Da bi se i za sto godina znalo kad je fotka nastala" :))
Živimo u vremenu dakfejsa i fiš..nečega.
Jbt.
Pametnom dosta.

Autor: bozicnica   |   05.01.2016. u 15:06   |   opcije


Teško je znati koliko je koji feferon ljut, osim onih najvatrenijih (čuvaj se smežuranih, nepravilnog oblika)
Uzgajaju ih zajedno, pa se vrlo lako unakrsno oprašuju. Onda bude vatrenih iznenađenja :)
Jednom sam dobio jalapeno koji su bili opasno vatreni :)

Autor: maxim17   |   05.01.2016. u 15:06   |   opcije


pa da. jebeno je to. na kraju se svi 'normalni' svedu na: bolje džaba ležati, neg za nešt malo više raditi. jbg. fora mi to što su naši, balkanski rezoni, sadašnji, došli inovativniji neg njihovi. šou :D

Autor: mmmmmm_da   |   05.01.2016. u 15:06   |   opcije


:D
pametan smo mi narod

Autor: bozicnica   |   05.01.2016. u 15:07   |   opcije


Plus mislim da nikad nije bilo više mogućnosti za guštat masovno. A vremena nikad manje.
Red je da se potaraca malo.

Autor: bozicnica   |   05.01.2016. u 15:08   |   opcije


a ma... mislim da smo samo dočekali vreme da oni postanu glupi ;D dekadencija uzima danak

Autor: mmmmmm_da   |   05.01.2016. u 15:09   |   opcije


Treba pustit djecu da naprave bolje.

Autor: bozicnica   |   05.01.2016. u 15:11   |   opcije


e... :DDD... jede mićo iz Sinja neki dan, jalapeno, bez klope plus piva... mi ga gledamo zainteresirano... čekamo, jbt...:D... ciknu dete ko da ga kolješ!:

- naši nisu ovako ljuti!?!?

:D

hajd. šibam. da se ne 'ladi. :)*

Autor: mmmmmm_da   |   05.01.2016. u 15:12   |   opcije


:))
:*

Autor: bozicnica   |   05.01.2016. u 15:12   |   opcije


nisu oni nikada bili pametniji, nego, kako već rekoh, discipliniraniji.

Pamet ne pomaže čovjeku da uspije, pamet ga tjera da se stalno preispituje

Disciplina je ono što donosi "uspjeh".

Sve velike narode odlikuje velika disciplina, u protivnom dolazi do osipanja i stvori se ovo što danas imamo na Balkanu.

Discipliniran pojedinac nikada ne preispituje zadatak, on ga jednostavno obavi.

Autor: love_and_jazz   |   05.01.2016. u 15:13   |   opcije


nego.

- jel gori dobro u paviljonu 6, her Alo Alo??

- gori. nisam ja tu da mislim. neg da radim.

:P

Autor: mmmmmm_da   |   05.01.2016. u 15:38   |   opcije


e. fakat budem revidirala stav o industrijskom smeću kome je krelec sklon. krilca su... MRAAAAK! :O kaufpark. 800 gr. 4 eura. smrznuta. pikantna

Autor: mmmmmm_da   |   05.01.2016. u 15:40   |   opcije


eto. sad mi to zanimljivo. kako mi love na volej naleteo. sam, jbt. štobreklo, ničim izazvan. alo, ma... kako, pobogu??

Autor: mmmmmm_da   |   05.01.2016. u 15:42   |   opcije


Eh, sad ću ja opet malo o školi. Nije stupanj obrazovanja nužan za uspješan život, ali škola u pravilu - ne smeta :) Jer nije škola samo ono što se uči u školi, škola su kontakti s ljudima, networking.

Sviđa mi se što su u školama uveli projekte, moji su ih klinci barem napravili hrpetine, i vidim kako im je to koristilo. Dobiju temu, pa ajdeizvuci sve o toj temi, i prezentiraj da te drugi razumiju. Super je to, jer mislim da je znanje utvrđeno tek kad ga nekomu trebaš prenijeti.

Autor: Cococh-Anel   |   05.01.2016. u 16:25   |   opcije


A time dobiju i uvid kako postaviti problem, definirati cilj, utvrditi prvi korak, razviti metodologiju... Super! Šteta što u školama nema više takvih rješavanja problema, a ne biflanja napamet.

Autor: Cococh-Anel   |   05.01.2016. u 16:27   |   opcije


danas sam bila na seminaru buduće kurikularne reforme.
meni se sve čini da će biti još teorije, a kao praksu, spominju - pazi sad - puna (maksimalno) 2 tjedna projektne nastave godišnje.
s tim da se uvode promjene kretanja u školu sa 6 godina i devetogodišnja osnovna.
računaju da bi ta reforma zaživjela kroz 10 - 12 godina:)

Autor: styx   |   05.01.2016. u 16:29   |   opcije


Evo, moja kolegica ima dva klinca, studenti. Skupili one svoje glavice skupa i dodali još jednu glavicu, napravili aplikaciju za mobitel i nekakav hardverski dodatak i sudjelovali na natjecanju - nekakav inkubator mladih poduzetnika, bla, i ušli u prvih 15. Investitori promatraju te mlade, i najbolje ideje financiraju. Ostale ideje je vrte po netu i dogodi se da se netko naknadno za njih zainteresira. A djeca se usput zabavljaju i čuda rade!

Autor: Cococh-Anel   |   05.01.2016. u 16:30   |   opcije


meni to sve miriši na "dajte nam još, jer nam u ovo sad još sve ne stane"

Autor: styx   |   05.01.2016. u 16:31   |   opcije


A joj.. pa imaju previše teorije i sad već :( Koji je klinac tim profesorima? Nadam se da profesori ipak rade po svom pa neće kruto slijediti programe.

Autor: Cococh-Anel   |   05.01.2016. u 16:32   |   opcije


usput, još se ne zna hoće li informatika napokon postati obavezan predmet. a već dvadeset godina jašemo po informatičkoj revoluciji. nikako da shvate.:)

Autor: styx   |   05.01.2016. u 16:32   |   opcije


Pa dobro, bar znamo u kakvu školu će nam unučad :)

Autor: maxim17   |   05.01.2016. u 16:33   |   opcije


A to s 9-godišnjom školom, isto kozmetika. Ali ajd, škole su sve praznije, treba ih popuniti. Ali će onda vrtiće isprazniti.. Ok, nek klinci krenu sa 6 u školu, ali onda hoćemo dnevni boravak i rad preko praznika. Kamo s klincima preko praznika mi koji radimo?

Autor: Cococh-Anel   |   05.01.2016. u 16:33   |   opcije


Ja sam gnjavila u osnovnoj školi mojih klinaca da uvedu daktilografiju, pa su me čudno gledali. Neš ti tečaja od par sati. Svi na tastaturama, a nitko ne zna pisati kak spada.

Autor: Cococh-Anel   |   05.01.2016. u 16:34   |   opcije


po meni je dobra vijest da u prva dva osnovne neće biti ocjenjivanja (bit će opisno umjesto 1 - 5). to onako, s ciljem da ocjena prestane biti jedini cilj učenja. ali dalje sve isto.

Autor: styx   |   05.01.2016. u 16:36   |   opcije


Ako uvedu novi predmet, nešto moraju maknuti, inače će djeca imati 8-satne radne dane. A nitko ne da svoje.. sad još jašu i po povećanju satnice hrvatskog.

Autor: Cococh-Anel   |   05.01.2016. u 16:36   |   opcije


Pa to je već nešto i bilo s opisnim ocjenjivanjem. Kaj nisu naši klinci imali opisno u prvom razredu?

Autor: Cococh-Anel   |   05.01.2016. u 16:38   |   opcije


Zar nisu imali opisne ocjene prije nekih 15-ak godina?

Autor: maxim17   |   05.01.2016. u 16:39   |   opcije


nope, hrvatski ostaje isti. kao, rade na tome da povećaju izbornost predmeta. to znači da bi učenici mogli birati između više onih koje žele učiti, a smanjio bi se broj obaveznih. kontam da bi to funkcioniralo u srednjoj.
u osnovnoj, ne vidim što mogu maknuti.

Autor: styx   |   05.01.2016. u 16:39   |   opcije


Ne sjećam se, ali se sjećam da su se profesori žalili jer te opisne ocjene niš ne govore, djeca hoće znati jesu li nešto dobro napravila ili nisu, pa pitaju, je li to za 5?

Autor: Cococh-Anel   |   05.01.2016. u 16:39   |   opcije


bilo je, u razrednoj nastavi pred dosta godina. onda su se roditelji žalili da im je nejasno što su nastavnici tim željeli reći, pa su vratili na ocjenjivanje:))

ma, ovo bi do sada trebala bit najveća reforma sustava nakon šuvarove, mislim.
ali koliko vidim, i dalje vrte iste fraze koje vrte zadnjih petnesatak godina, 2/3 je prepisani HNOS, a ostalo možda još i bude nešto.

Autor: styx   |   05.01.2016. u 16:41   |   opcije


Stiki, a hoće li u nas biti Summerhill škola?

Autor: Cococh-Anel   |   05.01.2016. u 16:41   |   opcije


ako netko dobije licencu, možda i bude.
pa čak mi se čini da je bilo nešto u začetku, ali nisam ziher.

Autor: styx   |   05.01.2016. u 16:42   |   opcije


Ima članak gdje piše da je dobivena dozvola, lai ne znam što je dalje s itm.

http://www.jutarnji.hr/-dobila-sam-dozvolu-ministarstva-i-sad-uvodim-slobod
nu-skolu-u-hrvatsku--/1086912/

Autor: Cococh-Anel   |   05.01.2016. u 16:44   |   opcije


ma, nije naš obrazovni sustav najgori. samo ga treba dobro pročešljati.
rasteretit od nepotrebnog. i bude ok.
i da nam je love:)

Autor: styx   |   05.01.2016. u 16:44   |   opcije


Moji su ionako već prerasli.. Treba raznolikosti, pa nek ljudi biraju.

Autor: Cococh-Anel   |   05.01.2016. u 16:44   |   opcije


neke stvari su kod nas čak i jako dobro riješene.
vjerujem da će to... za pol stoljeća:)) bit sasvim ok:)

Autor: styx   |   05.01.2016. u 16:45   |   opcije


dobre strukovne škole su budućnost, kažem ti;)

gibam

Autor: styx   |   05.01.2016. u 16:47   |   opcije


Vjerujem da će biti bolje kad ode ova stara garda u penziju, moja generacija i stariji. Ajd, ima ih okretnih i mentlano živahnih, ali bome i onih koji ne znaju na mobitel. Takve djeca progutaju.

Autor: Cococh-Anel   |   05.01.2016. u 16:49   |   opcije


Slažem se, nek vrate šegrte, ako već nisu :) Ajd, uživaj

Autor: Cococh-Anel   |   05.01.2016. u 16:50   |   opcije


mislim da je "pisac" izjavom gore navedenom u tvom naslovu, htio nesto drugo reci.
neznanje kao sto smo, ko smo, odakle smo.
dotakla si se toga u zadnjem pasusu ovoga zapisa.
mogu ti vise o tim programima napisati ako te zanima.

do sada si vec cula - dolaze promjene.
da, promjene su u tijeku, pogledaj samo buduce generacije odraslih ljudi koji se jako dobro snalaze u svemu i neka znanja su vec donijela sa sobom dok mi stariji se prilagodavamo i ucimo na koji nacin biti uspjesan ili pak ne.
nase generacije koje su spremne prilagoditi se promjenama krenule su od postulata uzrocno-posljedicne veze - misli, osjecaji dovode do djela. da, za onoga ko zeli stati, no to trazi daljnje usavrsavanje kroz da bi se doslo do toga da se posao obavi, bez propitivanja zadatka. ( to su te promjene koje dovode do uspjeha )

klinci to jako dobro izvode vec sada.
nama ostaje put koji moze biti lak ili pak tezi, ovisno koliko si spreman.

sto se tice promjena u obrazovnom sustavu, imam povjerenja u njih.

Autor: Amygdala   |   05.01.2016. u 17:56   |   opcije


Dodaj komentar