©© - Kum

Tak, mislim da bi svaka partnerska veza trebala imati kuma. Tako si ja barem zamišljam ulogu kuma. Kum je tu kad krene krivo, kad dođe do nesporazuma, da pomogne razriješiti taj nesporazum.

Moje prvo iskustvo, a nažalost i jedino, bilo je kad sam se drugi put razvodila. Ok, on je našao drugu i htio se što prije rastati, a meni je bilo teško. Došli smo na socijalni rad i socijalna radnica je razgovarala s nama. To je bilo - čudo! Tad sam shvatila što znači 'razgovarati iz odraslog', i 'igre' koje igramo. Muž i ja smo stalno ulazili u igre tipa - ti meni ovo, ja tebi ono, a socijalna radnica bi ubacila neko pitanje - nas dvoje bismo zastali, isti tren izašli iz igre, i stvar pogledali iz drugog ugla. I zrelo bismo odgovorili. Ok, ubrzo bismo opet upali u 'igru'..

Tad sam shvatila koliko bi bilo dobro imati pravog kuma, onog komu bi stalo do naše veze, kuma koji ne bi zauzimao nečiju stranu nego bi se zalagao za naš odnos, pokušao izvući najbolje iz oboje, pokušao pronaći još ostatke onog ljepila koje nas je nekad vezivalo. Da 'razbistri' situaciju. U oba moja braka kumovi nisu odradili što su trebali, nažalost.

Jer znam da ljudi ne kreću sa zlim namjerama. Svatko radi najbolje što zna i može. Još se može i naučiti neko znanje, ali traume, zabrane koje imamo u sebi nije lako zaobići. Što smo stariji, veća je hrpa tih nerazriješenih negodnih događaja u nama, teže je otvoriti se, teže je biti hrabar kao što smo bili sa 17. Možda bismo i htjeli odnos, ali nam 'nešto ne da', povrijedimo partnera i poslije nam je žao, napravimo nešto da ni sami ne znamo zašto, jer eto, nakupilo se.

Možda smo krenuli prenaglo pa se uplašili, treba nam više vlastitog prostora. Možda se još nismo otvorili do kraja, jer eto nije još vrijeme, a stvari traže otvaranje.. Možda nam druga strana previše zadire u prostor, nismo još spremni toliko dijeliti.. Ima toga..

E, zato treba kum. Kojeg će pozvati jedan ili drugi, ili oboje, ili će kum sam osjetiti da je potreban pa da se spasi što se spasiti da. Kum kao prevoditelj, moderator, znaš - ona je zapravo htjela ovo, ili on je zapravo htio reći ono, nisu mislili ništa loše.

Blog može poslužiti kao kum, ali nisu svi dobronamjerni, nije ovdje zrelost na toj visini, zauzimaju se strane što nikako nije dobro. Jer, kum NE TRAŽI KRIVCA, ne osuđuje, ne brani, nego pomaže razbistriti situaciju. Ionako je odluka na njih dvoje kako će dalje.

Puse svima!

17.01.2016. u 9:34   |   Editirano: 17.01.2016. u 9:36   |   Dodaj komentar

Sad mi je palo na pamet kako svaki ljudski odnos treba moderatora. Jer ljudi eto nisu sposobni sami pogledati iz svih kuteva. A to je zato jer su ljudi plemenska bića. Dok smo bili u plemenu, živjelo se je zajedno, svi su bili uključeni u sve uglavnom, postojao je najmudriji koji je svoj status sticao godinama, i kad je došlo do frke, uključilo bi se plemensko vijeće, mudraci, i stvar bi se riješila. Danas smo prepušteni samima sebi, nemamo podršku tog tipa, sve moramo plaćati.

Autor: Cococh-Anel   |   17.01.2016. u 9:41   |   opcije


U velikim obiteljima još se pronašlo nekog tko će biti moderator. A danas kad smo jedno/dvoje plus djeca, tko će pomoći?

Autor: Cococh-Anel   |   17.01.2016. u 9:43   |   opcije


Eto, i opet žalim za plemenskim vremenima.

Autor: Cococh-Anel   |   17.01.2016. u 9:44   |   opcije


..blog nikad ništa razriješio nije...samo
je zakomplicirao
čini mi se
a kum..hm..kum možda i može pomoći
ako nije otišlo predaleko
ma ne znam ni sama kaj bih rekla na ovu
temu
često sam se pitala..što bi bilo da je bilo
sad se više ništa ne pitam..prošlost
jutro koko

Autor: sleeping   |   17.01.2016. u 9:44   |   opcije


posljedice nepromišljenih postupaka uvijek se plaćaju
i oduvijek

Autor: perce   |   17.01.2016. u 9:45   |   opcije


Hej, Slip :) Ja sam 'kumovala' ponekad, i dobar je osjećaj kad razbistriš nečiju situaciju iz koje njih dvoje ne znaju kako van. Meni nažalost nitko nije kumovao. A šteta..

Autor: Cococh-Anel   |   17.01.2016. u 9:47   |   opcije


Perce, da, to tako izgleda sa strane, a kad smo u tomu, bojim se da koliko god mislio ne možeš vidjeti rješenje, jer imaš 'blokade'.. poslije nam može biti žao, ali da se vratimo u istu situaciju, napravili bismo gotovo sigruno opet isto.

Autor: Cococh-Anel   |   17.01.2016. u 9:48   |   opcije


I pri tom ne žalim za onim što je bilo, jer da je trebalo biti drukčije, bilo bi. Nego promatram oko sebe i razmišljam kako svijet učiniti ljepšim :)

Autor: Cococh-Anel   |   17.01.2016. u 9:49   |   opcije


Slično je kad se djeca međusobno počupaju. Roditelj ako zauzme nečiju stranu, koma je. Nema krivca, ajmo razriješiti i pokušati razumjeti svaku stranu

Autor: Cococh-Anel   |   17.01.2016. u 9:50   |   opcije


Isto je i što se prijateljstava tiče..

Autor: Cococh-Anel   |   17.01.2016. u 9:51   |   opcije


dok se god ne osvijesti pogrešnost postupka u počinitelju samom
nema drugačijeg postupanja
pitanje je samo, koliko će udaraca glavom u zid biti potrebno da se to i dogodi
i dali će biti prekasno da se štogod spasi

Autor: perce   |   17.01.2016. u 9:52   |   opcije


..ma to ti je ono koko kaj smo
otuđeni jedni od drugih..površni
svako zadubljen u svoje probleme
i stav " neću se miješati "

Autor: sleeping   |   17.01.2016. u 9:52   |   opcije


Pero, da, samo koliko ljudi to i osvijesti? Jako malo, oni prosvijetljeni.. Uglavnom se traži krivac izvan nas i opravdava se postupcima onog drugog..

Autor: Cococh-Anel   |   17.01.2016. u 9:54   |   opcije


Slip, da, to je osjetljivo, jako osjetljivo, zato i velim - da se na početku imenuje neka osoba koja ima pravo miješati se, ali velim da to nije traženje krivca, nego 'prevođenje'..

Autor: Cococh-Anel   |   17.01.2016. u 9:56   |   opcije


uglavnom se ljudi pridržavaju linije manjeg otpora
pa zar je uopće moguće da ja postupam loše
ma nee...
oni seru
i tako unedogled, ne vodi nikuda
sve dok...
se jednom ne zamisle
a kada...
ovisi o tome koliko će se ego razmahati u svojoj veličini

Autor: perce   |   17.01.2016. u 9:58   |   opcije


Teško je preuzeti odgovornost za svoje postupke. Ok, ja sam od onih krajnjih koji misle da je sve, ali baš sve u mojem životu posljedica mojih postupaka. I volim istraživati zašto mi se nešto događa i što to radim da mi se to događa, i kako taj obrazac promijeniti. Kad se zagrebe malo dublje, mojim postupcima je puno toga 'kumovalo', no ipak sam u konačnici ja ta koja odradim taj krivi postupak. A mogu ga i ne odraditi, ili promijeniti - kad osvijestim.

Autor: Cococh-Anel   |   17.01.2016. u 10:03   |   opcije


čini mi se da je najveći problem u nama samima, jako puno nas bi moderiralo, a gotovo nitko nebi želio biti moderiran.

Autor: krelec   |   17.01.2016. u 10:04   |   opcije


I još bih nešto rekla: praktički je nemoguće samom sebi reći - ovo loše radim. Tu ne mislim na farbanje zidova, ili pranje suđa, nego na odnose s ljudima. Jer u biti nije to loše samo po sebi, možda je čak i jako dobro za druge recimo, samo nama ne donosi posljedice kakve bismo željeli.

Autor: Cococh-Anel   |   17.01.2016. u 10:05   |   opcije


Kre, ja bih htjela za svoje odnose biti moderirana. Zapravo, imam prijateljicu kojoj bih to povjerila.

Autor: Cococh-Anel   |   17.01.2016. u 10:07   |   opcije


točno to Kre :)
svi bi vrlo rado mijenjali druge
a znano je da vrlo lako mogu mijenjati samo sebe
dobro, nije ni to lako započeti
al kad jednom krene, uvidi se da nije teško

Autor: perce   |   17.01.2016. u 10:07   |   opcije


Kod moderiranja se ne radi o mijenjanju nekog, Nego o interpretaciji izrečenog, i postupaka..

Autor: Cococh-Anel   |   17.01.2016. u 10:08   |   opcije


Ako ja njoj kažem - to što ti je on napravio nije napravio zato jer te želi povrijediti, nego zato jer je nesiguran i nije razumio tvoj posljednji postupak.. onda nisam nikog mijenjala..

Autor: Cococh-Anel   |   17.01.2016. u 10:09   |   opcije


moderatori nam mogu pružiti drukčiju sliku
ali samo o nama ovisi hoćemo li je uvažiti

Autor: perce   |   17.01.2016. u 10:10   |   opcije


ili ćemo reći
sere i on

Autor: perce   |   17.01.2016. u 10:11   |   opcije


A njoj kažem - možda svojim postupkom nisi njemu jasno pokazala što i kako se osjećaš, vrlo vjerojatno je on tvoj postupak shvatio kao da ga više ne želiš

Autor: Cococh-Anel   |   17.01.2016. u 10:11   |   opcije


zalosno je to ako u odnosu medju dvoje treba neko kumovati da nas prosvijetli
ako sami jedan drugoga ne mozemo prosvijetliti badava kumovi, moderatori, prijatelji od povjerenja

Autor: budvar   |   17.01.2016. u 10:12   |   opcije


Kod moderiranja najbolje je da su sve strane prisutne.

Autor: Cococh-Anel   |   17.01.2016. u 10:13   |   opcije


ali, slažem se da je to dobar put ka rješenju
već i sama želja da nam se pojasni sa strane
zrnce je stečene mudrosti koja dođe sa bolovima u glavi od neprestanog lupanja u zid

Autor: perce   |   17.01.2016. u 10:13   |   opcije


Bud, nije žalosno, meni se to čini kao dobro rješenje, jer puno veza puca, a moda bi se dalo nešto učiniti i prije nego je kasno. Ljudi se općenito slabo razumiju..

Autor: Cococh-Anel   |   17.01.2016. u 10:14   |   opcije


coco .. akoveza puca dokle mozes krpati rupe i turati prasinu pod tepih. Treci moze ukazati na greske, ali tako zakrpane rupe i skrivena prasina ostaje

Autor: budvar   |   17.01.2016. u 10:16   |   opcije


a kad ja moderiram, ljutite se...

Autor: bozicnica   |   17.01.2016. u 10:17   |   opcije


:))

Autor: bozicnica   |   17.01.2016. u 10:17   |   opcije


Da uzmem sebe za primjer: evo, ja nešto napišem i mislim kako sam to jasno napisala i kako će svatko to shvatiti upravo na način na koji sam napisala. A onda me iznenadi što ljudi iz toga pročitaju, i kako to shvate. I to je to. Ja želim, trudim se reći nešto, a druga strana to ne razumije na način na koji ja to želim prenijeti. I utravo to je to o čemu pričam. A što kad se još emocije umiješaju? Kula babilonska..

Autor: Cococh-Anel   |   17.01.2016. u 10:17   |   opcije


Božo, moderiranje ti ide bolje i bolje :)

Autor: Cococh-Anel   |   17.01.2016. u 10:17   |   opcije


ovako ja mislim.
1. treba prespavati ako je preintenzivno
2. ako je i drugi dan preintenzivno..prespavati još jedan.

Autor: bozicnica   |   17.01.2016. u 10:18   |   opcije


budiš li se ti ikad

Autor: perce   |   17.01.2016. u 10:19   |   opcije


:)

Autor: bozicnica   |   17.01.2016. u 10:19   |   opcije


Hahha :)

Autor: Cococh-Anel   |   17.01.2016. u 10:19   |   opcije


hahaa bozo i tako mozes spavati kao trnoruzica

Autor: budvar   |   17.01.2016. u 10:19   |   opcije


Kad se sjetim žuči koju prospem samo zato što sam nespremna za nešto. Uh..

Autor: bozicnica   |   17.01.2016. u 10:19   |   opcije


Slažem se s tim prespavanjima :) I brojenjima.. uglavnom - hlađenjem glave

Autor: Cococh-Anel   |   17.01.2016. u 10:19   |   opcije


respekt bozo .. probleme rjesavati spavanjem

Autor: budvar   |   17.01.2016. u 10:20   |   opcije


Moram biti "izvan" emocija kako bih mogla razjasniti nešto kvalitetno. Ako nisam, manipuliram.

Autor: bozicnica   |   17.01.2016. u 10:21   |   opcije


neko zaboravlja da uz emotivne probleme i nije tako lijepo spavati makar smo ujutro uvijek pametniji

Autor: budvar   |   17.01.2016. u 10:22   |   opcije


I jako sam dobar manipulator.
Ali to nikad nije dugoročno kvalitetno.

Autor: bozicnica   |   17.01.2016. u 10:22   |   opcije


Oni skloni drami su stalno u emocijama, a oko njih disaster

Autor: Cococh-Anel   |   17.01.2016. u 10:22   |   opcije


Može se.
Distrakcija.
Dođeš na blog i skreneš misli, npr.

Autor: bozicnica   |   17.01.2016. u 10:22   |   opcije


kad skratite perid hlađenja na minutu, dvije
na dobrom ste putu da uvidite ishodište problema

Autor: perce   |   17.01.2016. u 10:22   |   opcije


period*

Autor: perce   |   17.01.2016. u 10:22   |   opcije


Pero, ti govoriš kao da si uvijek hladne glave.

Autor: Cococh-Anel   |   17.01.2016. u 10:23   |   opcije


i mudre ljude oko sebe.
njih je dobro imati.

Autor: bozicnica   |   17.01.2016. u 10:24   |   opcije


E, da, mudraca nikad dosta..

Autor: Cococh-Anel   |   17.01.2016. u 10:24   |   opcije


emocije su odraz stanja našeg ega
njegove spremnosti na samoobranu
al znaju biti i dobre

Autor: perce   |   17.01.2016. u 10:25   |   opcije


Božo, ako se ikad spetljam s nekim odavdje, ti ćeš mi biti moderator, može?

Autor: Cococh-Anel   |   17.01.2016. u 10:25   |   opcije


A blog je odličan poligon za vježbu.
Kakve smo tu sve svinjarije odradili...

Autor: bozicnica   |   17.01.2016. u 10:25   |   opcije


:)
deal.

Autor: bozicnica   |   17.01.2016. u 10:25   |   opcije


Kažu da se emocije zapravo - misli. Jer do emocija dovode neke misli.. Ako promijenimo misao, promijeni se i emocija..

Autor: Cococh-Anel   |   17.01.2016. u 10:26   |   opcije


Je.
Samo treba skužiti zašto nam misli krenu u određenom pravcu.

Autor: bozicnica   |   17.01.2016. u 10:26   |   opcije


Npr ja. U svemu sam optimist. Osim u vezama.

Autor: bozicnica   |   17.01.2016. u 10:27   |   opcije


Pa evo pojednostavljeno, ako recimo temeljno mislim da su svi neprijatelji, onda će me lako uzrujati nečiji postupak.

Autor: Cococh-Anel   |   17.01.2016. u 10:28   |   opcije


Eh..sad..jesam li nalik Mai (kojoj treba malo drame i patnje da bi "to" bilo "to")?

Autor: bozicnica   |   17.01.2016. u 10:28   |   opcije


Ili sam samo zdravo objektivna pa znam da je ful logično da jednom sve krene naopako?
:)

Autor: bozicnica   |   17.01.2016. u 10:29   |   opcije


Ocito da kako u politickom tako i u emotivnom smislu nismo jos uvijek prihvatiti demokraciju i slobodu.
Vidljivo je da smo emotivno u plemenskim odnosima i da je najlakse biti pod cizmom jer ne moramo biti sebi odgovorni niti prema drugima, a ako pleme odluci i krivo radi mira u kuci to prihvatimo.
Ne mogu vjerovati onome sto citam. Ne moram se pitati radi cega u nedostatku plemenskih odnosa cvate rad srinkica, advokata, alternative, gatara i ostalih nadomjestaka od kojih ocekujemo da rjesavaju nase probleme

Autor: budvar   |   17.01.2016. u 10:29   |   opcije


Ja za sebe nemam pojma.

Autor: Cococh-Anel   |   17.01.2016. u 10:30   |   opcije


Kako god bilo, istinski bih voljela više guštati u dobrim vremenima.

Autor: bozicnica   |   17.01.2016. u 10:30   |   opcije


Jer (opet objektivno) ima zaista odličnih vremena.

Autor: bozicnica   |   17.01.2016. u 10:30   |   opcije


Bud, ako je tvoj emotivni život raj na zemlji, onda razumijem to što pišeš.

Autor: Cococh-Anel   |   17.01.2016. u 10:30   |   opcije


a ja stalno jednom nogom vani.

Autor: bozicnica   |   17.01.2016. u 10:31   |   opcije


Kakvih vremena?

Autor: Cococh-Anel   |   17.01.2016. u 10:31   |   opcije


U vezama.

Autor: bozicnica   |   17.01.2016. u 10:31   |   opcije


Meni se čini da sam ja lijena u vezama.. a inače nisam baš..

Autor: Cococh-Anel   |   17.01.2016. u 10:31   |   opcije


Pasalo bi mi da netko drugi to sve organizira, da se ja ne moram patiti, nek samo uživam :)

Autor: Cococh-Anel   |   17.01.2016. u 10:32   |   opcije


Zašto?
Znaš li?

Autor: bozicnica   |   17.01.2016. u 10:32   |   opcije


Hm, jednom nogom vani? Gdje je točno ta noga?

Autor: Cococh-Anel   |   17.01.2016. u 10:33   |   opcije


na sigurnom:)

Autor: bozicnica   |   17.01.2016. u 10:33   |   opcije


Ne znam. Zanimljiv mi je flert, i super mi je dok je flerta, i onda prva pusa pa bi ja - živjeli su sretno do kraja života..

Autor: Cococh-Anel   |   17.01.2016. u 10:34   |   opcije


:)))

Autor: bozicnica   |   17.01.2016. u 10:34   |   opcije


Ja bih odmah potpisala da je stalno flert.

Autor: bozicnica   |   17.01.2016. u 10:34   |   opcije


Kaj nije to muškima izazovno da ti 'fali jedna noga'?

Autor: Cococh-Anel   |   17.01.2016. u 10:34   |   opcije


Da, i meni bi vječni flert odgovarao.

Autor: Cococh-Anel   |   17.01.2016. u 10:35   |   opcije


od buhe učas napravite slona
buha - veza
a veza je samo spremnost da vam sa nekime bude lijepo
pretjerivanje to onemogući
nitko ne radi životne zaokrete u djeliću sekunde
to je proces koji se dugo gradi i nadograđuje malim koracima
bitno je da se ne prekine i da svaki novi koračić bude prema naprijed

Autor: perce   |   17.01.2016. u 10:36   |   opcije


Dugoročno nije. Nemreš bit opušten kad je netko tko je tehnički uz tebe a stalno na pola.

Autor: bozicnica   |   17.01.2016. u 10:36   |   opcije


Ma daaj, Pero, kaj stvarno ? :)

Autor: Cococh-Anel   |   17.01.2016. u 10:36   |   opcije


Pa krenu i oni jednom nogom van.

Autor: bozicnica   |   17.01.2016. u 10:36   |   opcije


Možda i mene fali koji komad.. moram razmisliti o tomu..

Autor: Cococh-Anel   |   17.01.2016. u 10:37   |   opcije


Bude ok ta dinamika. Zabavlja i nadahnjuje ponekad.
Ali je tlaka.

Autor: bozicnica   |   17.01.2016. u 10:37   |   opcije


coco .. niciji emotivni zivot nije raj na zemlji
emotivni zivot nas pokrece, inspirira, donosi radost, srecu, ali i bol i razocarenje.
Pokusati balansirati emocije i racio jedino moze biti uspjesna kombinacija.
Zato treba biti svjestan sebe i svojih mogucnosti i kapacitete i onda ne razocaramo ni sebe ni druge

Autor: budvar   |   17.01.2016. u 10:37   |   opcije


Pa kad zabrijem da me veze oskaćuju.
To je vrh :)))

Autor: bozicnica   |   17.01.2016. u 10:39   |   opcije


Imati to u glavi i htjeti da je nešto kvalitetno?
Nemoguće.

Autor: bozicnica   |   17.01.2016. u 10:40   |   opcije


opet je žlajfa u glavi

Autor: perce   |   17.01.2016. u 10:40   |   opcije


Imam jednu teoriju koja će opet malo zvučati čudno: ja sam ljevak, a ljevaci su navodno jedni od blizanaca kojima je druga polovica odumrla u trbuhu. Na razini duša, ja patim za tom polovicom i lojalna sam joj podsvjesno, pa imam grižnju savjesti ako je meni lijepo, a ona ne može uživati. Tj. meni je u prvom planu ta moja sestra koje nema, i ona kao da je vječno pokraj mene, tako da pokraj mene nema mjesta za partnera, njegovo je mjesto zauzeto tom mojom nerođenom sestrom.

Autor: Cococh-Anel   |   17.01.2016. u 10:40   |   opcije


:D
i ti si odličan materijal za veze

Autor: bozicnica   |   17.01.2016. u 10:41   |   opcije


:D

Autor: bozicnica   |   17.01.2016. u 10:41   |   opcije


Bud, razgovaramo..

Autor: Cococh-Anel   |   17.01.2016. u 10:41   |   opcije


Koke, ja mislim da smo samo nesigurne. U sebe.
Zbog nečega.

Autor: bozicnica   |   17.01.2016. u 10:42   |   opcije


bozo .. opusti se kad budes vjerovala sebi biti ce ti lakse vjerovati drugima
idem gledat skijanje (sad je napeto)
pozz svima

Autor: budvar   |   17.01.2016. u 10:42   |   opcije


Kome si to rekla, Boža?

Autor: Cococh-Anel   |   17.01.2016. u 10:42   |   opcije


I puno uvjetujemo.
Ako ja tebi..onda bi ti meni trebao..

Autor: bozicnica   |   17.01.2016. u 10:42   |   opcije


ono za materijal? Tebi.

Autor: bozicnica   |   17.01.2016. u 10:43   |   opcije


Da, nesigurna sam.. sad sam čak i puno više sigurnija nego nekad, ali još uvijek nedovoljno..

Autor: Cococh-Anel   |   17.01.2016. u 10:43   |   opcije


Zato i dajemo puno.
Testiramo.

Autor: bozicnica   |   17.01.2016. u 10:43   |   opcije


Ja si zamišljam neko muško, čvrstu ruku koja bi me vodila kroz život. I koji bi me volio ovakvu kakva jesam, evo to je moja mala željica.

Autor: Cococh-Anel   |   17.01.2016. u 10:44   |   opcije


ajd..stavit ću puno kao "puno".
da ne izgleda bahato.

Autor: bozicnica   |   17.01.2016. u 10:44   |   opcije


to je tata, koke.

Autor: bozicnica   |   17.01.2016. u 10:45   |   opcije


unatoč sveprisutnoj emancipiranosti žena
to je i nadalje ultimativna želja svih žena, Coco
problem je samo u izvedbi u novonastalim okolnostima

Autor: perce   |   17.01.2016. u 10:46   |   opcije


Znači, to je bio tata i nema više?

Autor: Cococh-Anel   |   17.01.2016. u 10:46   |   opcije


partneri su kompleksniji od očeva :)

Autor: bozicnica   |   17.01.2016. u 10:46   |   opcije


Jesu, lako odu za nekom drugom..

Autor: Cococh-Anel   |   17.01.2016. u 10:47   |   opcije


:)

Autor: bozicnica   |   17.01.2016. u 10:47   |   opcije


nekoga koga volim dajem mu sebe, ako mi voljena ne daje sebe ili samo dozira, necemo zajednicki nista graditi i necu je radi toga mrziti, mrcvariti, terorizirati. Voljeti cu je i dalje samo ne kao da smo u dvoje.
Odohhhh

Autor: budvar   |   17.01.2016. u 10:47   |   opcije


nekad je žena znala i zašutjeti kad je počela pretjerivati
danas ne
pa on ode povesti neku drugu malo :)

Autor: perce   |   17.01.2016. u 10:48   |   opcije


vidiš gore?
"daje sebe"

Autor: bozicnica   |   17.01.2016. u 10:48   |   opcije


grijeh protiv čovječnosti..

Autor: bozicnica   |   17.01.2016. u 10:49   |   opcije


Da, Pero, žene su krive kad ih ostaviš..

Autor: Cococh-Anel   |   17.01.2016. u 10:49   |   opcije


najlakše "dajemo sebe" slučajnim ljudima.
U razgovoru bez predumišljaja. jednostavnom.
Kao ovdje.

Autor: bozicnica   |   17.01.2016. u 10:50   |   opcije


coco .. bacas floskule
za moj niti jedan prekid nije bila kriva ona

Autor: budvar   |   17.01.2016. u 10:50   |   opcije


muškarac ne odlazi zbog druge žene, nikada

Autor: perce   |   17.01.2016. u 10:50   |   opcije


Velim, nemam pojma. Znam samo da muškima dojadim. Tako mi se čini barem. Dosadna sam za popizdit. A meni je sa mnom jako zabavno, pa ne razumijem.. eto :)

Autor: Cococh-Anel   |   17.01.2016. u 10:50   |   opcije


Čim krene projekcija "nečeg iza..", krenu dozirana i usmjerena davanja.

Autor: bozicnica   |   17.01.2016. u 10:51   |   opcije


Pa sad si Pero rekao da žene ne znaju zašutjeti pa on ode drugoj..

Autor: Cococh-Anel   |   17.01.2016. u 10:51   |   opcije


krene betoniranje šalunga :)

Autor: bozicnica   |   17.01.2016. u 10:52   |   opcije


bozo .. u tvom primjeru ne dajemo sebe vec se otvaramo, a znamo da se lakse otvoriti neznancu nego nekome poznatom radi straha da poznati ne mijenjaju svoje misljenje o nama

Autor: budvar   |   17.01.2016. u 10:52   |   opcije


zbog čega on ode drugoj

Autor: perce   |   17.01.2016. u 10:52   |   opcije


zanimljivija mu je, Pero.
Nova.

Autor: bozicnica   |   17.01.2016. u 10:53   |   opcije


Kao i nama drugi.

Autor: bozicnica   |   17.01.2016. u 10:53   |   opcije


Mama me nije naučila kako zadržati muškarca. Moj je tata naprosto bio tu, potresi, poplave, on je bio tu.

Autor: Cococh-Anel   |   17.01.2016. u 10:53   |   opcije


mudra žena pregrize svoju goropadnost i buntovnost
jer zna da će joj on to stostruko vratitit ako ostane uz nju

Autor: perce   |   17.01.2016. u 10:54   |   opcije


ne mislim da je to loše.
Budemo s nekim, iscrpimo resurse ( :))) ) i nije nam dovoljno.

Autor: bozicnica   |   17.01.2016. u 10:54   |   opcije


Ne treba mi tata, barem mislim, nego netko tko bi bio otporan na potrese :)

Autor: Cococh-Anel   |   17.01.2016. u 10:54   |   opcije


Vještiji ufuravaju stalno nove projekte. Manje vješti kidnu.

Autor: bozicnica   |   17.01.2016. u 10:54   |   opcije


odlazimo drugoj da sebi dokazemo da mozemo i da smo bolji nego sto smo bili u prethodnoj vezi

Autor: budvar   |   17.01.2016. u 10:55   |   opcije


Jesi ti otporna na potrese?

Autor: bozicnica   |   17.01.2016. u 10:55   |   opcije


nametanje dominacije sa bilo koje strane ruši sve

Autor: perce   |   17.01.2016. u 10:55   |   opcije


Ma..treba dominacija.
Ali različita. Na različitim poljima.

Autor: bozicnica   |   17.01.2016. u 10:56   |   opcije


a zanimljivosti ima po svijetu koliko ti srce oće
pa mi ne pada na pamet da putujem non-stop

Autor: perce   |   17.01.2016. u 10:57   |   opcije


ak ti treba dominacija a ne vodilja, bolje ti je samoj

Autor: perce   |   17.01.2016. u 10:57   |   opcije


Meni bude loše kad vidim kako on ne vidi mene, nego vidi nešto što bi želio da ja budem, a ja znam da nisam to.. I onda jednog dana vidi mene pravu, i ode..

Autor: Cococh-Anel   |   17.01.2016. u 10:58   |   opcije


Da, jesam otporna na potrese. Ja odlučim biti s nekim. I da, uvodim stalno nove projekte, jer želim graditi odnos, širiti bazu onog što nas povezuje.. ulaziti u razne situacije da se upoznamo bolje..

Autor: Cococh-Anel   |   17.01.2016. u 11:00   |   opcije


A možda sam prenemirna, a ne dosadna.. jebiga

Autor: Cococh-Anel   |   17.01.2016. u 11:00   |   opcije


Kaj će ti onda još jedna osoba otporna na potrese?
Možda treba bit otporan na..kajaznam..ubod komarca?

Autor: bozicnica   |   17.01.2016. u 11:01   |   opcije


Fakat mislim da mi ne treba frajer da si dokažem jesam li dobra ili nisam. Dobra sam, i kvit :) Kako bi Boža rekla :)

Autor: Cococh-Anel   |   17.01.2016. u 11:01   |   opcije


odo i ja
al na plac :)
lijepi pozdrav svima

Autor: perce   |   17.01.2016. u 11:01   |   opcije


I treba mi moderator, za potrese :) A gle, ne mora on biti građen kao japanski neboder, ali da ne ode pri prvoj prepreci, nego da lijepo porazgovaramo i vidimo..

Autor: Cococh-Anel   |   17.01.2016. u 11:03   |   opcije


bude.
već jednom.

Autor: bozicnica   |   17.01.2016. u 11:03   |   opcije


:)

Autor: bozicnica   |   17.01.2016. u 11:03   |   opcije


idem i ja.
:*

Autor: bozicnica   |   17.01.2016. u 11:04   |   opcije


pozz svima :)

Autor: Cococh-Anel   |   17.01.2016. u 11:05   |   opcije


Na kraju opet ispada da žene traže tatu, a muški mamu.

Autor: Cococh-Anel   |   17.01.2016. u 11:06   |   opcije


mene je smetalo da odu u pet minuta nakon što se upoznamo a onda sam se navikao.
- samo viknem za njom plati si sama piće ovo tvoje ja ne plaćam
(ndaaa :) od srama plati i moje i svoje pa bjež)

Autor: Gospar_D   |   17.01.2016. u 11:07   |   opcije


Navika je vražja stvar :)

Autor: Cococh-Anel   |   17.01.2016. u 11:08   |   opcije


ovo s traženjem mame tate mi je nekako perverzno
jbte a meni brljalo perberzan

Autor: Gospar_D   |   17.01.2016. u 11:08   |   opcije


nastran sam ja jbnmu kako sad da mi mama bude mlađa od mene, mislim eeeeeej

Autor: Gospar_D   |   17.01.2016. u 11:09   |   opcije


nametanje dominacije sa bilo koje strane ruši sve

odgovorno tvrdim da nije istina u potpunosti

Autor: Gospar_D   |   17.01.2016. u 11:10   |   opcije


cmoak idem čistiti podrume. nešto gadno smrdi dolje
nisam valjda, star kakav jesam, zaboravio nekoga dolje

Autor: Gospar_D   |   17.01.2016. u 11:11   |   opcije


Meni sve dobro, samo da me ne boli.

Autor: Cococh-Anel   |   17.01.2016. u 11:12   |   opcije


Nek dominira, daj blože da dominira..

Autor: Cococh-Anel   |   17.01.2016. u 11:13   |   opcije


Dodaj komentar