if you like someone

set them free
if they come back
it means nobody like them..
set them free again
:PPP
..
nego politička podjela među parovima, supružnicima
kaj ste za istač tak politički korektni ili se zanosite
da ta razlika nije bitna
a kaj nije bolje da se oboje deremo i svađamo sa Tv-om dok je prijenos sabornice
nego jedan sa drugim
jer bi ja sa parolicom na markov trg..da šta markička o 40 dana molitve, da šta sestra bernardica sa molitvom
a on bi kaj?
sav militari uštirkan slavil 10. travanj, ili bi išal na zadušnice poglavniku?
svašta
also dakle svašta
no dobro ajmo reći da vam to kao stav, tema, političko pitanje nije bitno
a ima i ona..

"Nema vlasti bez ljudi, ljudi bez materijalnih dobara, materijalnih dobara bez prosperiteta,
niti prosperiteta bez pravde i dobre politike." h.k prušćak
ili nešto slično ovome
onaj ko nije zainteresiran za politiku, politika je itekako zainteresirana za njega

08.02.2016. u 2:27   |   Dodaj komentar

ne volim gledati Sabor na tv...od nekih mi je muka...

Autor: ja_georgije   |   08.02.2016. u 2:51   |   opcije


radi mira u kuci je najbolje biti politicki isto orijentirani...

Autor: ja_georgije   |   08.02.2016. u 2:55   |   opcije


kod mene je pozeljno da bude moje politicke
orijentacije....

Autor: ja_georgije   |   08.02.2016. u 3:01   |   opcije


ali nije uvjet...

Autor: ja_georgije   |   08.02.2016. u 6:17   |   opcije


Može biti lagano lijevo orijentiran, ali nepoželjan mi je partner čija bi familija bila u ljevičarskoj politici visoko na državnom nivou, ili da je on sam ljevičarski fanatik, a bome i desničarski fanatik.

Ne bi mi bilo prihvatljivo kada bi naš zajednički život bio opterećen političkim nesuglasjem, a osobito mi ne odgovara kada bi jedan od nas ili oba inzistirali za otvaranju tema za koje unaprijed znamo da nas samo mogu iritirati poput eventualnog gorljivog angažmana jednog ili drugog ili oba unutar neke od političkih struja.

Politika svakako nije dominantna tema niti bi mi odgovarala veza u kojoj bi politika to bila, a osobito ukoliko bismo se raspravljali o tome, jer ja znam da je političko usmjerenje na našim prostorima određano u velikom dijelu familijarnom poviješću na koju nemamo osobito uticaja, a ako je pametan i umjeren mogu tolerirati što nije imao baš sreće s familijom.

Autor: pasemi   |   08.02.2016. u 7:24   |   opcije


A ako ima prigovor savijesti na navijanje "Hrvatska, Hrvatska" pred televizorom kad igra reprezentacija, onda nemamo uopće o čemu razgovarati, jer domoljublje nije politika, nego osjećaj ispravno odgojenog građana RH.

Autor: pasemi   |   08.02.2016. u 7:28   |   opcije


a onaj pozdrav za iskricu SPREMNI jel može

Autor: roman10   |   08.02.2016. u 7:31   |   opcije


Toleriram sve osim lijevog urbanog hejta.
Oni su mi najodbojniji.

Autor: pasemi   |   08.02.2016. u 7:33   |   opcije


aj za silu vrag i muhe jede stara tibetanska

Autor: roman10   |   08.02.2016. u 7:38   |   opcije


Ne dolazi u obzir.
Obično se radi o ljudima koji su plitki, agresivni, neinteligentni, nepristojni, neutemeljeno prepotentni i ja se ne bih opterećivala s tim što često nemaju svijest o tome da da su znatno nesposobniji i gluplji od ljudi s kojima su u kontaktu, pa je to meni iritantno, prije svega, zbog količine gluposti i laži koje su sposobni izreći u nedostatku osobnog, grupnog i političkog morala. Karakterno me ne zanimaju ljudi koji su se dali u kolo lijevog urbanog hejta, a osobito ako su "dezorijentirani" Hrvati.

Autor: pasemi   |   08.02.2016. u 7:46   |   opcije


Kad mi počne pričati "romantične" priče tipa "kad sam kao mali skidao krmeću glavu s tavana kako bi nahranio gladnu braću i sestre" ili neku sličnu friziranu priču iz svoje obiteljske povijesti, meni se koluta očima, jer ne razumijem zašto je tako glup i misli da će takva priča proći. Meni bi bilo neugodno bilo kome ponuditi tako prozirne i lažljive priče....

Autor: pasemi   |   08.02.2016. u 7:50   |   opcije


a dajjj da ostaneš sama na pustom otoku sa kim đong un-om

Autor: roman10   |   08.02.2016. u 7:51   |   opcije


a on oće lansirati nešto

Autor: roman10   |   08.02.2016. u 7:52   |   opcije


Prvo bi ga morala riješiti u plićaku, da se mogu u miru naspavati kao čovjek.

Autor: pasemi   |   08.02.2016. u 7:52   |   opcije


Ne bi on ništa lansirao sigurno.

Autor: pasemi   |   08.02.2016. u 7:52   |   opcije


https://www.youtube.com/watch?v=psh_iNG3Csw

Autor: roman10   |   08.02.2016. u 7:53   |   opcije


Jedini uvjet je da mi se sviđa i da je ispravan čovjek.
A komunisti to nisu, lijevi urbani hejteri isto nisu.

Autor: pasemi   |   08.02.2016. u 7:58   |   opcije


a gle preobratiš ga dozvolom da samo pokuša lansirati

Autor: roman10   |   08.02.2016. u 8:00   |   opcije


On mi se ne sviđa.
Ljudi koji imaju prekomjernu tjelesnu težinu u principu su nedisciplinirani i primitivni.
Ne sviđa mi se i jer je debel, komunist, ubojica, tiranin....i to.

Autor: pasemi   |   08.02.2016. u 8:02   |   opcije


Kako bi se nekome mogla svidjeti osoba koja je proždrljiva kao svinja!?

Autor: pasemi   |   08.02.2016. u 8:02   |   opcije


pavlovljev refleks https://www.youtube.com/watch?v=FMJJpbRx_O8

Autor: roman10   |   08.02.2016. u 8:03   |   opcije


Ja ti ne otvaram linkove.

Autor: pasemi   |   08.02.2016. u 8:09   |   opcije


-samo slitzeve.

Autor: Rexsus   |   08.02.2016. u 9:43   |   opcije


Uglavnom, htjela sam ti Reksi pričati...

Ono kad je ko fol netko provalio adminu, sve više sam sklona misliti, kako se zapravo radio o pomaganju Mati.
Naime, kad čovjek ima adminske ovlasti on, ukoliko je nekvalitetan, pomalo odsklizava u područja u kojima profesionalno ne bi smio biti unutar svoje uloga npr. admina, pa tako pomalo počinje čitati pvt poštu korisnika, koristi korisničku datoteku kako bi ušao i na mail korisnika, jer mnogi koriste iste passworde i za iskricu i za mail s kojeg je iskrica nik otvoren, a onda kad spoji u jednom trenutku da bi za to mogao kazneno dogovarati, pritrče mu u pomoć ljudi s kojima ima "zajedničku povijest" na iskrici pa mu oni omoguće igrokaz u kojem ga "skuže", pa ga "prisile" napraviti ono što je ispravno, a u biti nije se dogodilo ništa osim davanja alibija tj. prebacivanje odgovornosti na tzv. admina pokajnika, za što je bilo potrebno imati blošku publiku, kao i suradnju dijela korisnika s bloga.
Sigurnosno nakon tog incidenta nije se dogodio nikakav napredak, niti u sigurnosti korisnika, niti u poboljšanju usluge, a bome niti administriranje se nije popravilo, pa je zaključak da je summa summarum zapravo cijelog toga nazovimo incidenta zapravo prebacivanje odgovornosti s odgovornih na nekog tamo apstraktnog admina pokajnika.

Naime da je cijela priča vjerodostojna Mato bi zvao policiju, a nije.

Autor: pasemi   |   08.02.2016. u 9:49   |   opcije


Jes vidio od šlica koja priča.....a i drži vodu.

Autor: pasemi   |   08.02.2016. u 9:50   |   opcije


A da stvar bude bolja, nije se ograničilo djelovanje osobe koja je odgovorna za "incident", jer i dalje izranjaju nikovi koji nisu bili aktivni nekoliko godina, s potpuno izmijenjenim ponašanjem nego što je bilo tipično za taj nik prije nego li se ponovno pojavio na blogu, pa postoji mogućnost da se po toj korisničkoj datoteci neki nikovi, i to oni koji su odredili isti password za nik na iskrici i za mail s kojeg je nik registriran, i dalje kidnapiraju i zloupotrebljavaju uz pomoć sporne korisničke datoteke.
Tako da su sigurnosne mjere koje su kozmetičke prirode kako je to bilo nakon "incidenta" u stilu "tražite nas novu lozinku s maila s kojeg ste otvorili profil" nedovoljno učinkovite.

Autor: pasemi   |   08.02.2016. u 9:55   |   opcije


Mup najbolje ograničava djelovanje ljudi koji se na taj način igraju korisničkim datotekama, a Mato propustio pozvati policiju- zašto!?

Eto, jer mu elegantije bilo riješiti to na blogu, nego da ga policija zdrma.

Autor: pasemi   |   08.02.2016. u 9:56   |   opcije


Po toj teoriji,to bi bilo ka u onoj jučerašnjoj seriji gdje je engleski kralj optužio soje suradnike da su sabotirali njegov dogovor sa vikinzima te ih neke dao pohapsiti.Kasnije se hvalio sojem sinu da sve ide onako kako je planirao te se usput nepoželjnih oslobodio optuživši ih za ono što je sam skuhao.

Autor: Rexsus   |   08.02.2016. u 10:00   |   opcije


U japanu neki službenik preuzima odgovornost za greške svojega poslodavca.Kod njih se to zove odanost.

Autor: Rexsus   |   08.02.2016. u 10:02   |   opcije


Kod nas jedan preuzima odgovornost za skupinu,pun ih je Remetinec.

Autor: Rexsus   |   08.02.2016. u 10:03   |   opcije


A pazi Reksi ovo npr.:

Godina ima 52 tjedna.
Tjedan ima 7 dana,
svaki dan online je 699 ljudi u prosjeku.

Kada bi se svaki dan u godini logiralo novih 699 ljudi svaki dan, tada bi broj korisnika iznosio 255 tisuća.

Objektivno na iskrici ima vrlo malo ljudi, pa su i cijene marketinga vjerojatno mnogostruko pretjerane.

Po mojoj procjeni cijene marketinga su veće 90% nego što bi trebale biti, a za to nema realne podloge u broju korisnika.

Autor: pasemi   |   08.02.2016. u 10:04   |   opcije


Tako da nitko ništa "ne zna"tko je što radija.

Autor: Rexsus   |   08.02.2016. u 10:04   |   opcije


Pitanje je da li taj admin postoji zapravo i kako se on zove imenom i prezimenom.
Vjerojatno ne postoji nego je izmišljen za potrebe "snimanja".

Autor: pasemi   |   08.02.2016. u 10:05   |   opcije


Mislim da je više članova u teretani gdje idem nego ovdje.
Neki dan sam išao brojiti koliko je ljudi,bilo ih je oko 150,
sat prije fajrunta.Vjerujem da gazda dobro zarađuje jer ima
filling za ponuditi ljudima što žele.

Autor: Rexsus   |   08.02.2016. u 10:07   |   opcije


Ako se htjelo nakon "incidenta" početi postavljati kvalitetniji sustav, tada je trebalo sve korisnike zamoliti neka otvore novi mail i s njega se registriraju, te prva tri mjeseca svima omogući pristup blogu tj. premium kako ne bi bili oštećeni za novce i kao svojevrsna isprika korisnicima.

Ovako ostavilo se mjesta za logiranje po toj spornoj korisničkoj datoteki s mailova koji dijele isti password s iskrica nikom.
Ja mislim da Mato nije toliko glup da ne bi znao da je to ogroman propust ostaviti tu korisničku datoteku koja je uploadana na internet upotrebljivom u bilo kojem njenom dijelu, a on je tu mogućnost ostavio otvorenom, a bome ni administriranje mu nije ništa bolje, pa vjerojatno vuče i stare probleme koji su bili prisutni i prije "incidenta".

Autor: pasemi   |   08.02.2016. u 10:08   |   opcije


A mogao vam je posaditi i polje kukuruza pa bi malo okapali, to je bolje od teretane.

Autor: pasemi   |   08.02.2016. u 10:09   |   opcije


Svaki izmišljeni djelatnik poslodavcu puni kasu sa jednom plaćom više.
Zbog toga i postoji nerealna nezaposlenost.U uslužnim djelatnostima
trojica odrade posao za petoricu a vlasnik korisniku usluge prikaže da
su radila petorica i tako mu naplati.Dvije plaće sebi u džep.Dva radnika
na burzi a njega proglase uspješnim poduzetnikom.

Autor: Rexsus   |   08.02.2016. u 10:10   |   opcije


Večina u teretanama su imućni ljudi i po meni džabalebaroši
pa troše tamo vrijeme iz pomodarstva.Jedan drugi dio su entuzijasti.

Autor: Rexsus   |   08.02.2016. u 10:13   |   opcije


If you love something, let it go. If you don't love something, definitely let it go. Basically just drop everything, who cares.
B. J. Novak
:-)))))))))))))))))))))))))))

Autor: ZlicaOdOpaka   |   08.02.2016. u 10:14   |   opcije


Tima čak niti novac pa ni privatni trener ča ga plaćaju 300 kn po satu ne može pomoći
ali im je bitno da su u trendu,bez obzira ča ništa nisu postigli.

Autor: Rexsus   |   08.02.2016. u 10:14   |   opcije


Ako netko hoće odogovornost za svoje propuste natovariti izmišljenom "adminu" opet ostaje odgovornost odgovorne osobe.
Nije moguće otvoriti bankovni račun izmišljenoj osobi, a bankovni račun i porezni broj su osnova za isplate poslodavca prema zaposleniku, prema tome nije ovo što ti Reksi pričaš, nego ja mislim da je Mato malo brstio gdje nije trebalo i da mu se pomoglo to malo "kamuflirati" na blogu.

Autor: pasemi   |   08.02.2016. u 10:15   |   opcije


Jer da je Mato čist ko suza on bi pozvao policiju.

Autor: pasemi   |   08.02.2016. u 10:16   |   opcije


Teretane su trendi mjesta, na koja zalaze površni ljudi, iz površnih razloga- da bi površno izgledali lijepo.
Aerobno su nerazvijeni i dalje koliko su i bili prije nego su si "zategli" dupeta.
Vrlo rijetko u tertanu zalaze pravi sportaši kojima je takav trening potreban kao dopuna osnovnog treninga

Autor: pasemi   |   08.02.2016. u 10:18   |   opcije


Problem je što nitko to ne kontrolira,
već tek na zahtjev nečijih inicijativa.

Autor: Rexsus   |   08.02.2016. u 10:18   |   opcije


Ako postoji krađa (a tada je postojala krađa korisničke datoteke) što je logičnije od prijave policiji!?
Pod uvjetom da vlasnik nema ništa s tom krađom.....

Autor: pasemi   |   08.02.2016. u 10:20   |   opcije


Ajde pustimo se teretane,u pravu si za neke,većinu.
Ja sam u odnosu na tu većinu profesionalac i te me
spodobe ne zanimaju,samo smetaju i moaju mi se
oko nogu.Bolje bi im bilo da gledaju tv uz čips i pivo,
što im obićno kažem.Ali lova diktira sve pa tako na
takva mjesta dolazi sve i svašta.

Autor: Rexsus   |   08.02.2016. u 10:21   |   opcije


Niti jednom vlasniku nije u interesu da se talasa oko njegove firme.

Autor: Rexsus   |   08.02.2016. u 10:22   |   opcije


Danas je u mladoj demokraciji zemalja u tranziciji popularno tzv. prodaja baza podataka.
Naime, takve baze se koriste na razne načine: od marketinških (osvajanje tržišta preko grupe korisnika) do krađa identiteta, ucjena i tome slično ovisno o tipu podataka.

Autor: pasemi   |   08.02.2016. u 10:23   |   opcije


Nema nikakvog talasanja, ako je vlasnik čist.
Policija dođe, uzme server na vještačenje, njihov stručnjak utvrdi kako se kretalo unutar sustava i tko je odgovoran za taj debakl i onda ga se lijepo ispita i kazni.

Osim ako Mato tada nije imao zaposlenog admina, onda je već to mali problem.

Autor: pasemi   |   08.02.2016. u 10:25   |   opcije


Postoje softweri koji identificiraju tko što prati preko neta i u skladu s time plasiraju reklame sličnoga sadržaja pojedincima.Tako će meni slati reklame o onome što najviše pratim.Po tome smo svi pod nekim nadzorom.

Autor: Rexsus   |   08.02.2016. u 10:27   |   opcije


Da...nekako BiH se pridružila doni i zlici... Na koncu upravo mi takvo nešto u djiru...on katolik, branitelj i pomalo desničari...ja čistokrvni ljevicar...da nam netko vidi fejs i prijatelje i objave Reko bi..ovi su baš neprijatelji? Al ljubav tolerira i ono što inače ne bi? Možda je pitanje kad će puknut...prva puška?

Autor: mai_sarai   |   08.02.2016. u 10:29   |   opcije


Policija se povodi po logici.Neka izviđanja i obrade neće činiti ako iziskuju puno vremena i troškovi krim.obrade su veći od načinjene štete.Prema tome,neće se uzimati dnk analiza radi provale u auto iz kojega je otuđen radio koji vrijedi deset puta manje od dnk-a analize.

Autor: Rexsus   |   08.02.2016. u 10:30   |   opcije


U slučajevima ubojstva i sl teških kaznenih djela se vrši krim.obrada svim raspoloživim sredstvima.

Autor: Rexsus   |   08.02.2016. u 10:31   |   opcije


Mogućnost koju sam navela s ilegalnim prodajama korisničkih datoteka nije primjenjiva na iskricu, jer je njena datoteka nedovoljno direktna do krajnjeg korisnika, ali je pitanje da li je bilo tada admina ili nije, jer mi Matina tajnica govori da su admiini dislocirani iz firme i sjede negdje drugdje, a Mato mi govori da su locirani u firmi i tamo sjede, a to znači da netko laže.
Tajnica nema razloga lagati, pa prema tome po meni je logika da je Mato jedini odgovoran i jedini administrira, a eventualno nekome posudi malo adminske ovlasti, ali bez pravne podloge za to.

Ilegalna prodaja bi se isplatila recimo u slučaju Tcomove korisničke datoteke jer se ona vjerojatno može sortirati po poželjnoj ciljanoj grupi kojoj se pokušava prodati proizvod npr. osiguranje auta, jer obiluje podacima o dobi, spolu, da li se posjeduje vozilo, stručnoj spremi i tome slično.

Autor: pasemi   |   08.02.2016. u 10:34   |   opcije


Nema troška nikakvog u tome da se zaplijeni server i odnese na vještačenje i napravi rekonstrukcija.

Autor: pasemi   |   08.02.2016. u 10:35   |   opcije


Matino je samo nek prijavi.

Autor: pasemi   |   08.02.2016. u 10:36   |   opcije


Ha,ha,haaaaa,kako nema troška?Pa čovjeka kojega su tužili da njegov pas uznemirava okolinu lavežom traše 20000 kn da mu učine vještačenje utjecaja laveža njegova psa kako bi dokazao nedužnost sebe i svojega psa.

Autor: Rexsus   |   08.02.2016. u 10:38   |   opcije


Jaki problem pretrest server i potvrditi s Tcomom IP adrese, pa nek onda Mato tvrdi da mu Caligula, konjkojisjedi i tko za koji sve nikovi nisu njegovi....ili da mu je netko lapio i zašto mu je lapio datoteku, te zašto nije prilikom novog logiranja korisnika onemogućio bilo kakvu zloupotrebu "ukradene" datoteke molbom korisnicima neka se ponovno registriraju s potpuno novog maila.

Autor: pasemi   |   08.02.2016. u 10:39   |   opcije


Koliki je tek trošak vještačenja nekog kompjutera,to iziskuje vremena i angažman stručnjaka a time se neće baviti policija ako neće troškove snositi privatna inicijativa,pogotovo ako se radi o osobnim obračunima,nezanimljivim i bezopasnim za širu društvenu zajednicu.

Autor: Rexsus   |   08.02.2016. u 10:40   |   opcije


Troška ima samo u smislu penala za odgovornu osobu koja je uzrokovala "incident".
Ne znam zašto bi Mati bilo žao osobe odgovorne za taj incident ukoliko to nije on sam ili neka njegova "simpatija".

Autor: pasemi   |   08.02.2016. u 10:40   |   opcije


Nije to nikakav problem vještačit server.
Ima vrijeme, ciljano se traži točno unutar nekog vremenskog odsječka i malo statistički par "uboda" da se vidi da li je ta osoba radila ršum i prije nego li se sjetila da se malo pretjeruje.

Autor: pasemi   |   08.02.2016. u 10:42   |   opcije


Vještačenje severa nije skupo, zato što se server ne može pokvariti i jedino što košta su radni sati koje vještak utroši na taj server i provjera IP adresa u tcomu, a i to je par klikova.

Autor: pasemi   |   08.02.2016. u 10:43   |   opcije


Da ali tu dolazi u pitanje nadležnosti onoga tko može podnijeti takav zahtjev.Da li je to državni inspektorat,udruga poslodavaca,agencija za kontrolu javnih medija,itd....itd....to nije domena policije.

Autor: Rexsus   |   08.02.2016. u 10:45   |   opcije


Ukoliko postoji sumnja da je korisnička datoteka prodana nekoj stranci, moglo bi biti zanimljivo za širu društvenu zajednicu, a osobito bi moglo zanimati na koji način odgovorna osoba štiti korisnike od verbalnih nasrtaja na nacionalističkoj i šovinističkoj osnovi- jednog dana BABE udruga će patiti od dosade i dovoljno je nek se sjete logirati na iskricu i eto ti belaja.

Autor: pasemi   |   08.02.2016. u 10:45   |   opcije


Svojedobno su na iskricu logirao novinar koji je tražio pedofile na iskrici i Mato ga banirao.

Autor: pasemi   |   08.02.2016. u 10:46   |   opcije


Mato nije transparentan u svom poslovanju i zato ne voli kada mu se policija mota oko firme.

Autor: pasemi   |   08.02.2016. u 10:47   |   opcije


Sa time se slažem jer postoje indicije kako se ovakvi sajtovi koriste za guranje nečije politike ispod žita.Tako je i s mnogim udrugama koje služe tajnim interesima petokolonaša pa kroz zakon podrivaju državu.

Autor: Rexsus   |   08.02.2016. u 10:48   |   opcije


Moglo bi biti interesantno nekome tko bi onda kupio devalvirani dating site za male pare nrp.

Autor: pasemi   |   08.02.2016. u 10:49   |   opcije


Nitko ne voli kada mu se gleda u tanjur.

Autor: Rexsus   |   08.02.2016. u 10:49   |   opcije


Koliko bi vrijedilo nekom SDPovcu znati koji sve HDZovci ovdje koketiraju s kurvanjem, pa kad se dignu u karijeri da ih se time "zakuca" npr.?

Autor: pasemi   |   08.02.2016. u 10:49   |   opcije


Točno,možda je u interesu da se nađe razlog za njegovo gašenje.

Autor: Rexsus   |   08.02.2016. u 10:50   |   opcije


Ili obrnuto? Svejedno.

Autor: pasemi   |   08.02.2016. u 10:50   |   opcije


Možda je u interesu da Mato počne administrirati, prestane lagati i počne poslovati korektno.

Autor: pasemi   |   08.02.2016. u 10:50   |   opcije


Ako bi to bilo točno,vrlo mnogo,svakoj strani ali to se danas čini mobitelima idrugm načinima pračenja koje mogu financirati organizacije sa budžetom.Elektronska špijunaža postaje sve jeftinija a u kombinaciji sa angažmanom pojedinaca koji su partijski idealisti vrlo efikasna.Tako je jedan gospodin ovdje kod nas došao na vlast i još se uzdiže koristeći tajne podatke o pjedincima.

Autor: Rexsus   |   08.02.2016. u 10:53   |   opcije


Ili npr. u doba političkih kampanja, postoje ljudi unutar stranaka koji sugeriraju marketing- tko bi normalan išta oglašavao na Iskrici u tijeku političke kampanje, ako znamo da je tu broj korisnika zanemariv u odnosu na ukupan broj glasača, te ako znamo da je 80% glasača konzervativno i ne mijenja lako svoje glasačke preferencije, pa tako eventualno 20% i manje od ovih na iskrici kojima bljesne ivo josipović na baneru ili SDP ili HDZ će reagirati promjenom svog izbora prilikom glasanja.
Koliko bi vrijedio onda takav "politički" baner na iskrici, ako znamo da djeluje 45 izbornih dana i ako ga vidi dnevno 500-1000 ljudi, a efekta ima eventualno na 20% korisnika tj. 4500-9000.

I tko gura u strankama nek se takav marketing plaća uopće....više vrijedi tabla uz cestu s papirnatim plakatom na cesti Sisak- Zagreb.

Autor: pasemi   |   08.02.2016. u 10:55   |   opcije


Tim više ima razloga prijavljivati takve incidente policiji, jer oni ugrožavaju pravo građana na privatnost, anonimnost na ovom siteu, te ugroza te anonimnosti i privatnosti otvara prostora za razno razne ilegalnosti.

Autor: pasemi   |   08.02.2016. u 10:57   |   opcije


Tako da nije skupo vještačenje u odnosu na štetu.

Autor: pasemi   |   08.02.2016. u 10:58   |   opcije


A u javnosti djeluju raznorazne udruge za promicanje ravnopravnosti spolova, pa kad te navale to može biti izuzetno neugodno.

Autor: pasemi   |   08.02.2016. u 11:00   |   opcije


Sve ovisi od procjene zakonodavca je li neka djelatnost koja se rješava privatnom tužbom prelazi okvire privatnosti i pretvara se u opće društvenu opasnost.Do tada sve ovisi o privatnoj inicijativi koju si ne može svatko priuštiti,jer sve ovisi o zakonu.

Autor: Rexsus   |   08.02.2016. u 11:02   |   opcije


Onda imamo Agenciju za elektroničke medije.
Medije kao takve.
Društvo za zaštitu potrošača.
Ima duga lista onih koji bi oko neregularnosti u koje ralje puštamo svoju mladež i najranjivije skupine iskoristili mogućnost malo reklamirati svoj pravovjerni angažman oko ovog ovdje.

Autor: pasemi   |   08.02.2016. u 11:02   |   opcije


Tu su i korisnici usluga marketinga....

Autor: pasemi   |   08.02.2016. u 11:03   |   opcije


Danas se učestalo koristi metoda osude nekog ponašanja kroz medije uz pomoć udruga građana i uopće nije skupo.

Autor: pasemi   |   08.02.2016. u 11:04   |   opcije


A Porezna je smrt.
Ti kad uđu, trava više ne raste.

Autor: pasemi   |   08.02.2016. u 11:05   |   opcije


Opcija je mnogo, ograničena može biti samo kreativnost poduzimatelja "aktivnosti".

Autor: pasemi   |   08.02.2016. u 11:05   |   opcije


Tako je...

Autor: Rexsus   |   08.02.2016. u 11:22   |   opcije


http://narodne-novine.nn.hr/clanci/sluzbeni/2013_03_34_616.html

Autor: pasemi   |   08.02.2016. u 11:27   |   opcije


Eto to je zgodno.

Autor: pasemi   |   08.02.2016. u 11:27   |   opcije


http://www.hakom.hr/

Autor: pasemi   |   08.02.2016. u 11:28   |   opcije


Primjetila sam Reksi da te nema kad je Cyber aktivna.
Kao na klik-klak se ponašaju ta dva nika.

Autor: pasemi   |   08.02.2016. u 11:31   |   opcije


Ne razumijem.

Autor: Rexsus   |   08.02.2016. u 12:27   |   opcije


Koincidencija.Dođem kad dođem,odem kad odem,
nemam nikakvoga plana.Pjesme nastaju u trenutku,
ne planiram unaprijed.

Autor: Rexsus   |   08.02.2016. u 12:29   |   opcije


Nije koincidencija.
Nema konicidencija.

Autor: pasemi   |   08.02.2016. u 12:29   |   opcije


Mislim da ti i Cyb imate igrokaz.

Autor: pasemi   |   08.02.2016. u 12:30   |   opcije


Ne,nemam veze s njom,možda je to samo privid.Ponekada mi se čini da me neki ljudi u teretani prate jer se znaju pojavljivati u isto vrijeme iako su mogučnosti od rana jutra do kasno uvečer.Ali kada se razmisli,koliko puta ih nije bilo i usporedi sa time,ispada da se radi o slučajnosti.

Autor: Rexsus   |   08.02.2016. u 12:33   |   opcije


Moja veza je čisto transcedentalna
vođena požudom.

Autor: Rexsus   |   08.02.2016. u 12:34   |   opcije


Ja mislim da vas dvoje surađujete.

Autor: pasemi   |   08.02.2016. u 12:34   |   opcije


Aaaaaaaahh kako sam opsjednut,
moram utažiti svoju požudu.

Autor: Rexsus   |   08.02.2016. u 12:34   |   opcije


Da bar ali na žalost,nije se u stanju nositi sa mojom ljubavi.

Autor: Rexsus   |   08.02.2016. u 12:35   |   opcije


Uglavnom ja sam prijavila Zlatkicu Mati i adminu na mail, jer ona često briše svoje zapise i deaktivira nik kako bi izbjegla posljedicu za svoje primitivno ponašanje i vrijeđanje korisnika.
I Meiju sam prijavila isto mailom Mati i adminu zato što Meija prijavljuje ljude mupu iz pakosti te učestalo vitla s Matom kao torbicom.

Autor: pasemi   |   08.02.2016. u 12:36   |   opcije


Navodno te ona prijavlia i mupu.
Velim navodno jer je Pamela svojedobno navodno prijavila Hornija, ali je tajila kojoj PU je podnijela prijavu, pa stoga mislim da je Pamela lagala, a i Horni se tad ubacio u priču o tome gdje je Pamela podnijela prijavu i čak ju branio, pa ja zato mislim da nije bilo prijava.

Jel tebe prijavilo Reksi i kojoj Pu?

Autor: pasemi   |   08.02.2016. u 12:38   |   opcije


Ja sam bivši policajac i mene se nema zbog čega prijavljivati.Svi u policiji za mene znaju da se sa mnom ne mogu zajebavati bez pravne osnove.Prema tome,prijavljivanja policiji zbog bilo čega neosnovanoga iz osobnih razloga je neozbiljno i bespotrebno opterećivanje te državne službe.

Autor: Rexsus   |   08.02.2016. u 12:41   |   opcije


Osim toga,ja nisam nikome prijetnja niti bilo kome prijetim.
A to što se netko osjeća uvrijeđenim,to je njegov osobni osjećaj
i nema nikakve veze sa širom zajednicom.

Autor: Rexsus   |   08.02.2016. u 12:43   |   opcije


Naprotiv,prije bih vas sve zaštitio,bez obzira koliko ste zločesti.

Autor: Rexsus   |   08.02.2016. u 12:44   |   opcije


Moj je pvt-e dostupan svakome tko želi,nema kod mene skrivenih tajni.
Moj se put točno zna kuda se krečem i s kime susrećem.Sve mogu
saznati o meni i ništa mi se ne može da nakalemi.

Autor: Rexsus   |   08.02.2016. u 12:47   |   opcije


Ti znači tvrdiš da Cyber laže da te prijavila policiji!?

Autor: pasemi   |   08.02.2016. u 12:48   |   opcije


Analogno tome i Pamela je svojedobno tvdila da ima prijatelja koji je načelnik mupa, koliko sam shvatila Medo je umirovljeni policajac isto....a to ukazuje na to da tvrdeći da su prijavile a nisu štite nasilnika od tzv "duplanja prijava mupu".

Autor: pasemi   |   08.02.2016. u 12:49   |   opcije


Oni dobro znaju tko sam i što radim,
tako da su sve insinuacije bezuspješne.

Autor: Rexsus   |   08.02.2016. u 12:49   |   opcije


Ti bi bio policijac, a u kojoj PU?

Autor: pasemi   |   08.02.2016. u 12:49   |   opcije


Hvaliti se s nekime da je načelnik u policiji je medvjeđa usluga tome čovjeku jer bi se mogao za njega zainteresirati netko od nadređenih te pokrene postupak provjere koristi li povjerljive podatke u nečije privatne svrhe,te time zloupotrebljava svoja ovlaštenja.Gdje sam ja bio,to ti neću otkriti.PU Zagrebačka,naravno.

Autor: Rexsus   |   08.02.2016. u 12:53   |   opcije


Policija me ne zanima,oni su za mene prošlost.

Autor: Rexsus   |   08.02.2016. u 12:54   |   opcije


Ali vjerujte mi policija ima puno pametnijega posla nego se baviti nečijim svađama sa portala.

Autor: Rexsus   |   08.02.2016. u 12:58   |   opcije


Dakle, tvrdio si da te nema tko za bilo što prijavljivati, a Cyb je tvrdila da te prijavila, pa prema tome ti tvrdiš da ona laže da te prijavila?

Ako te prijavila kojoj pu te prijavila?

Autor: pasemi   |   08.02.2016. u 13:00   |   opcije


Jer recimo i Pamela kad "prijavljuje" Hornija usteže se reći kojoj PU jer prijave nema.....

Autor: pasemi   |   08.02.2016. u 13:00   |   opcije


To reci Meiji....

Autor: pasemi   |   08.02.2016. u 13:01   |   opcije


Onda, jel te prijavila Cyb policiji ili tvrdiš da ona laže?

Autor: pasemi   |   08.02.2016. u 13:03   |   opcije


Ako je netko toliko glup da me prijavljuje policiji za nešto nepostoječe,tada su se morali policajci dobro nasmijati.

Autor: Rexsus   |   08.02.2016. u 13:03   |   opcije


Pitanje je vrlo jednostavno:
Da li te Cyber prijavila policiji ili niije?

Autor: pasemi   |   08.02.2016. u 13:04   |   opcije


Ja ne mogu znati jer nisam imao nikakvih kontakata sa policijom u vezi nečega imaginarnoga.A kontaktiram kad moram i to službeno.

Autor: Rexsus   |   08.02.2016. u 13:06   |   opcije


Moraš znati ako te prijavilo jer te zovu na obavjesni razgovor.
Znači nije.

Autor: pasemi   |   08.02.2016. u 13:06   |   opcije


Svaki moj korak,svako moje djelovanje može njima biti poznato,tako da nemam što lagati niti skrivati.Prema tome,nekakve insinuacije u vezi mene ne drže vodu.

Autor: Rexsus   |   08.02.2016. u 13:08   |   opcije


Pa kažem,nije.Zašto i bi kada sve znaju o meni.

Autor: Rexsus   |   08.02.2016. u 13:09   |   opcije


Da sam nešto zgriješio,sigurno bi me pozvali ali
ja se time ne bavim.

Autor: Rexsus   |   08.02.2016. u 13:11   |   opcije


Ja se strogo držim zakona ove države i ne pada mi na pamet raditi protiv njih.Prema tome,u vezi mene se druge obmanjuje.

Autor: Rexsus   |   08.02.2016. u 13:13   |   opcije


Cyb tvrdi da te viđa kod sebe u kvartu.
Da li si svjestan da je ona jedina osoba koja "potvrđuje" tvoje postojanje.

Autor: pasemi   |   08.02.2016. u 13:17   |   opcije


(upitnik)

Autor: pasemi   |   08.02.2016. u 13:17   |   opcije


Cyb je isto tako jedina osoba koja me smiruje u vezi Zlatkice i jedina osoba koja tvrdi da ima Zlatkičinu sliku, ali ju ne može pronaći "jer joj je u starom računalu".

Cyb dakle svjedoči o postojanju i tebe Reksi i Zlatkice.
To je previše za "slučajnost".

Autor: pasemi   |   08.02.2016. u 13:18   |   opcije


Prvo,nemam pojma u kojem je kvartu Cyb.Zlatkica mi je potpuna nepoznanica kao i ti.Prema tome ne mogu biti negdje gdje nisam bio.Moje kretanje je jako dobro poznato ako tko želi saznati od službenih organa i nema nikakvih tajni.Ne uhodim nikoga,ne nazivam nikoga osim prijatelja i svoju službu.Prema tome.žena izmišlja a zašto,nemam pojma.Ja sam suviše zaposlen da bih se igrao djetinjarijama i suviše ozbiljan da se bavim stvarima za koje tvrde da radim.

Autor: Rexsus   |   08.02.2016. u 13:25   |   opcije


Ajd reksi možeš mi dostaviti podatke na pvt pa ću se ja okušati prijaviti te bez pravne osnove tj. "zajebavati se s tobom" malo.

Autor: pasemi   |   08.02.2016. u 13:25   |   opcije


Ime i prezime, u kojoj PU radiš i broj značke.
To mi treba na pvt.
Najebo si kako god okreneš.

Autor: pasemi   |   08.02.2016. u 13:26   |   opcije


Nepažljivo čitaš,bio sam policajac,kakva značka?
Za što bi najeba,za ništa?

Autor: Rexsus   |   08.02.2016. u 13:30   |   opcije


hahahahaaaaaaaaa,umrit ću od smiha!

Autor: Rexsus   |   08.02.2016. u 13:31   |   opcije


Pošalji mi ime i prezime, broj značke i PU gdje si radio na pvt.

Autor: pasemi   |   08.02.2016. u 13:31   |   opcije


Pa sada ako nemate kakva pametnija posla,ajte vi svi na policiju pa neka se ljudi tamo malo smiju,hhahahaaaaa!!!!

Autor: Rexsus   |   08.02.2016. u 13:32   |   opcije


I Medo je navodno bivši policajac, a Meijine prijave MUPu se eskpeditivno provjeravajuod strane službenih osoba bez obzira koliko banalne i neutemeljene bile, pa pretpostavljam da joj netko malo pomaže "iznutra"....

Autor: pasemi   |   08.02.2016. u 13:32   |   opcije


To je Meijin stil, ali sumnjam da ona ide na policiju, nego mislim da joj prijatelj pomaže...

Autor: pasemi   |   08.02.2016. u 13:33   |   opcije


Ne misliš li da previše tražiš,zašto bi ja tebi koja si mi nepoznata osba davao svoje privatne podatke?Ne raspolažem podacima o tome tko si niti se s tobom viđam da bi ti to bio dužan.

Autor: Rexsus   |   08.02.2016. u 13:33   |   opcije


Onda ću tražiti službenim putem od Mate i T-coma preko policije.

Autor: pasemi   |   08.02.2016. u 13:34   |   opcije


Ja tražim ono što imam pravo.
I samo to.

Autor: pasemi   |   08.02.2016. u 13:34   |   opcije


I za tebe i za Zlatkicu jer materijala imam i to dosta.
Za javno izrečenu uvredu i tome slično ide X puta dnevni dohodak.

Autor: pasemi   |   08.02.2016. u 13:35   |   opcije


Policija mi je dužna osigurati podatke o identitetu osobe koju planiram tužiti privatnom tužbom.

Autor: pasemi   |   08.02.2016. u 13:35   |   opcije


Koliko me vrijeđaš, toliko si dužan, prema tome, vidim da nisi radio u policiji, nego lagiš.

Autor: pasemi   |   08.02.2016. u 13:36   |   opcije


E taj koji iznutra pomaže stavlja se izvan zakona svojega djelovanja i mogao bi pred nadređenima odgovarati ako mu se dokaže pa bi po sili zakona mogao zaraditi kaznenu prijavu zbog odavanja službene tajne i zloupotrebe ovlaštenja.Nije se sa time za igrati ako si ovlaštena službena osoba u policiji.

Autor: Rexsus   |   08.02.2016. u 13:36   |   opcije


A tko je Meiji pomagao oko ekspeditivnog ispitivanje Klunija na obavjesnom razgovoru u policiji, ha?

Autor: pasemi   |   08.02.2016. u 13:36   |   opcije


To što ti smatraš uvredama,to su tvoji osobni osjećaji.

Autor: Rexsus   |   08.02.2016. u 13:37   |   opcije


Što to ima veze ako tu ima novaca.

Autor: pasemi   |   08.02.2016. u 13:37   |   opcije


Nemam ja pojma,ne zanima me policija.
Sa njima samo službeno,sada pišem sexy
pjesmice i policija mi more puhati jaja.

Autor: Rexsus   |   08.02.2016. u 13:38   |   opcije


Nemoj bulazniti da si policajca, bivši policajac, uglavnom prestani srat da te netko ne sastavi privatnom tužbom.

Autor: pasemi   |   08.02.2016. u 13:38   |   opcije


Jooohohoooj,mito i korupcija,taj bi debelo nadrapa.

Autor: Rexsus   |   08.02.2016. u 13:38   |   opcije


Mireš mi privatno puhati ka i svi ostali.

Autor: Rexsus   |   08.02.2016. u 13:39   |   opcije


Napuši mi balončeka!

Autor: Rexsus   |   08.02.2016. u 13:39   |   opcije


Kažem ti da si idiot kad lažeš da si policajac, a jedina osoba koja potvrđuje tvoje postojanje je Cyb.
Najbolje bi bilo da se oboje malo smirite, a ti pogotovo.

Autor: pasemi   |   08.02.2016. u 13:39   |   opcije


Nek ti napuše Mato.

Autor: pasemi   |   08.02.2016. u 13:40   |   opcije


I cili MUP mi ga more napuhati
pa neka mi se divi.

Autor: Rexsus   |   08.02.2016. u 13:40   |   opcije


Aaaaaah Cuclica,Cuclicaaaa!!!!

Autor: Rexsus   |   08.02.2016. u 13:41   |   opcije


Pa nisam ja policajac,bija sam.
Jebte,jesi li ti pijana?

Autor: Rexsus   |   08.02.2016. u 13:43   |   opcije


Gdje si bio, ime i prezima i broj značke.
Da li se sjećaš svog broja značke?

Autor: pasemi   |   08.02.2016. u 13:43   |   opcije


Sjećam se prva dva broja,bio je nizak.
Nego,ako stvarno nju netko straši ili uhodi,
bilo bi dobro da ode u svoju stanicu da podnese
prijavu,jer doista ima svakakvih luđaka.Naravno,
ako postoje temelji za prijavu.Maltretiranje preko mobitela
je moguće otkriti počinitelja vrlo lako sa današnjom tehnologijom
pa ako ima takvih problema neka se savjetuje sa policijskim
službenicima što bi bilo po tom pitanju pametno uraditi da se
to već jednom riješi.

Autor: Rexsus   |   08.02.2016. u 13:48   |   opcije


Ljudi se obično začude kada otkriju tko je taj koji ih uznemirava.

Autor: Rexsus   |   08.02.2016. u 13:50   |   opcije


Nerijetko oni u neposrednoj blizini
i od najvećega povjerenja.

Autor: Rexsus   |   08.02.2016. u 13:51   |   opcije


Ti si Reksi glupača i po.
Broj značke se pamti cijeli život, a ti si jedna obična manipulativna i lažljiva glupača.
Vrijeme je da ti to netko naplati.

Autor: pasemi   |   08.02.2016. u 13:52   |   opcije


Pa naplati,
moreš sam kitu dobiti,
jedino ti to mogu dati.

Autor: Rexsus   |   08.02.2016. u 13:54   |   opcije


Evo ti broj cipela,43!

Autor: Rexsus   |   08.02.2016. u 13:54   |   opcije


Broj kite ti nedam!

Autor: Rexsus   |   08.02.2016. u 13:55   |   opcije


Ti si Reksi sramota za ovaj dating site.

Autor: pasemi   |   08.02.2016. u 14:03   |   opcije


Što nisi izvalio da bi bio švađanin kao Astralni ili nešto, nego bi ti baš ambiciozno bio bivši policajac?
A uz sve to si žensko, pa ima li kraja neukusu ili trebaš posuditi lak za nokte od Meije da bi šlus bio potpun?

Autor: pasemi   |   08.02.2016. u 14:04   |   opcije


Ti si meni tak sexy
ali bi ipak prčnija Lady.

Autor: Rexsus   |   08.02.2016. u 14:06   |   opcije


Prč...prč...

Autor: Rexsus   |   08.02.2016. u 14:07   |   opcije


Ja bih štel biti tvoja ljuuubav,
hajde daj me voli,moliiiim teeeee!!!

Autor: Rexsus   |   08.02.2016. u 14:08   |   opcije


Pa mi moreš raditi svašta iz ljubaaaavi
ako bih ti štel dati.

Autor: Rexsus   |   08.02.2016. u 14:09   |   opcije


Mici,mici....

Autor: Rexsus   |   08.02.2016. u 14:09   |   opcije


A volim ja mačkice,
tak su slatke i podatne.

Autor: Rexsus   |   08.02.2016. u 14:10   |   opcije


I tako smo zaključili priču o tome kako Gđa Reksi čezne imat ku*ac, a još bi voljela i biti bivši policajac.
Eto, to može bit samo na iskrici.

Autor: pasemi   |   08.02.2016. u 14:15   |   opcije


Ali ti ne buš bila na kitici,
samo za Cuclu ču ju čuvati.

Autor: Rexsus   |   08.02.2016. u 14:25   |   opcije


Nemaš ti kitu.

Autor: pasemi   |   08.02.2016. u 14:34   |   opcije


Kako ti kažeš,
za tebe nemam,
u pravu si ali
ima za koga.

Autor: Rexsus   |   08.02.2016. u 14:41   |   opcije


A sada pa,paaaaa,
kissy,kissy!!!!!

Autor: Rexsus   |   08.02.2016. u 14:41   |   opcije


Šuška se da ovdje pored umirovljenih policajaca imamo još i aktivnih policajaca te pripadnika obavještajne zajednice koji savjetuju korisnice kad prijavljuju mupu Klunija npr...

Autor: pasemi   |   08.02.2016. u 15:09   |   opcije


Jel to legalno sve skupa, ja mislim da nije.
Ali koga veseli, a nema atraktivniji hobi, neka mu veselje.

Autor: pasemi   |   08.02.2016. u 15:09   |   opcije


A za privatnu tuzbu nije problem dobiti preko mupa i tcoma osobne podatke korisnika iza nika, o cemu nas je svojedobno ljubazno po koracima u postupku izvijestila na blogu i sama Zlajka.

Autor: pasemi   |   08.02.2016. u 15:55   |   opcije


Moreš dobiti bananu iz konzuma!

Autor: Rexsus   |   08.02.2016. u 16:02   |   opcije


Tko tebe ista pita.

Autor: pasemi   |   08.02.2016. u 23:50   |   opcije


Ja gledam ovdje jednu hrpu koja se malo zaigrala, ali vise nece.
Jaka ti "ekstaza" vrijedjati ljude po blogu!?
Da imas penis sve bi bilo drugacije.

Autor: pasemi   |   08.02.2016. u 23:55   |   opcije


zaboravila si i SOA-u :DDDDD
miša mu, nisam znala da sam tak moćna žena, ovdje na blogu :P

Autor: meija   |   09.02.2016. u 9:07   |   opcije


Ti si u qurcu ako misliš da te sujetno prijavljivanje čovjeka mupu s kojim imaš izglednu šansu riješiti problem razgovorom čini moćnom!?

Ti si ono što se veli "u qurcu".
Naime, priglupa pakost i moć nisu isto.
U tvojim godinama bi ti to trebala znati ukoliko nisi bolesna.

Autor: pasemi   |   09.02.2016. u 14:09   |   opcije


a daj, šaraj malo. već si dosadnjikava istom temom koju žvačeš tjednima :P
i ne žuri s čitanjem, malo povezuj kaj sam napisala jer fakat mi dižeš cijenu...tko se ovdje može pohvaliti da ima veze s obavještajnom zajednicom? dovoljno je da samo malo zatrepćem i dečki u crnom, sa sluškama na ušima mi odmah riješe problem :D

a to o kurcu..bome, ja sam na njemu, njegovom, a bilo bi i tebi bolje da više koristiš mušku anatomiju, da budeš malo pitomija, barem tu na blogu
probaj, pa javi ima li promjene :)

Autor: meija   |   10.02.2016. u 8:58   |   opcije


Dodaj komentar