čujte i počujte, ako nekoga uopće zanima
Link
(Zagreb.hr/Hina) - Vodeća publikacija Financial Timesa za biznis - fDi Intelligence Magazine svrstao je Zagreb na četvrto mjesto u kategoriji stranih direktnih ulaganja velikih europskih gradova - ljudski potencijal i životni stil te na deveto mjesto u kategoriji stranih direktnih ulaganja južnoeuropskih gradova budućnosti.
Tekućim istraživanjem za 2016./2017. prikupljeni su podaci za 481 lokaciju (294 gradova, 148 regija i 39 lokalnih poduzetničkih partnerstava) za šest kategorija - gospodarski potencijal, radno okruženje, isplativost, infrastruktura, naklonjenost poduzetništvu, FDI strategija (strana direktna ulaganja).
Zagreb je tako u top deset "Velikih europskih gradova budućnosti - ljudski kapital i način života" iza sebe ostavio Dresden, Lyon, Leipzig, Stuttgart, Frankfurt i Hannover, dok se ispred njega na vrhu nalazi Oslo, Muenchen i Hamburg.
U top deset "Južnoeuropskih gradova budućnosti" na vrhu se nalazi Istanbul, potom Madrid, Barcelona, Milano, Lisabon, Ljubljanja, Rim, Ankara, a na 10. mjesto zasjeo je Bilbao.
Od hrvatskih gradova nagrađeni su još i Ivanec na prvom mjestu te Jastrebarsko na sedmom mjestu liste top 10 mikro gradova u Europi s najboljim strategijama za privlačenje stranih ulaganja.
Dvomjesečnik fDi Intelligence Magazine specijaliziran je za teme koje zanimaju strane investitore, procjenjujući najperspektivnije lokacije u Europi. Predmetom istraživanja su svi gradovi i regije Europe, a podatke za istraživanje prikupljaju, obrađuju i pripremaju stručni analitičari fDi Intelligencea pomoću fDi alata, anketa i drugih izvora.
Svake dvije godine objavljuje rangove u cijelom svijetu. Europu dijeli na četiri dijela - sjever, jug, istok i zapad, a gradovi su podijeljeni u pet kategorija - veliki, veći, srednji, mali i mikro gradovi.
24.02.2016. u 18:54 | Dodaj komentar
Sve je prenesena vijest. Ni slova dodao, nit slova oduzeo.
Autor: krelec | 24.02.2016. u 18:55 | opcije
Ali veseli me pročitati takvo što.
Autor: krelec | 24.02.2016. u 18:55 | opcije
Sada bez suvišnog politiziranja, mislim da i gradonačelnik ima nekih pa makar i sitnih zasluga za tako dobar plasman u provedenom istraživanju.
Autor: krelec | 24.02.2016. u 18:56 | opcije
Zagreb je ugodan grad za život, Zagreb ima sve potrebne sadržaje, a u Zagrebu je gotovo sve na dohvat ruke.
Autor: krelec | 24.02.2016. u 18:57 | opcije
Jedino me žalosti da neki drugi krajevi Hrvatske zaostaju, ali to je bez ikakve krivnje Zagreba.
Autor: krelec | 24.02.2016. u 19:00 | opcije
Iako se mnogi lokalni političari služe navodnom krivnjom Zagreba kao alibijem za svoju nesposobnost i nerad.
Autor: krelec | 24.02.2016. u 19:00 | opcije
Sve u svemu ja volim Zagreb, barem onoliko koliko se grad uopće može voljeti, jer mislim da prava ljubav može biti iskazana jedino prema ljudima.
Autor: krelec | 24.02.2016. u 19:02 | opcije
.. da, a sve je krenulo zlatnim pušbutonima. :)
lijepo, vrte se jinglovi po eteru o ZG-statističkom hvalospjevu. Nadajmo se da neće ostati sam ostatistika i hrpa papira.
Prije par godina, jedno lokalno selo je tako dobilo nagradu.. (najlijepše uređeno..) a delegati su u žurbi samo prošli gradom..
Posljednjih godinu-dvije, stalno je ZG the destinacija, ima nešto ... nadajmo se i više od statistike.
Autor: hush_i | 24.02.2016. u 19:02 | opcije
Jel Bi Ti Krelac dao svoj novac Banderosu da Ti upravlja s njime? :))
Ako se 50% love u RH okrene u Zagebu, nešto će i ostati tamo...:))
Autor: Skylabb | 24.02.2016. u 19:04 | opcije
tak je krelec
Autor: Amygdala | 24.02.2016. u 19:04 | opcije
tak je has
Autor: Amygdala | 24.02.2016. u 19:05 | opcije
tak je sky
Autor: Amygdala | 24.02.2016. u 19:05 | opcije
tak je amy
:))))))
Autor: Amygdala | 24.02.2016. u 19:06 | opcije
skajlabe ti si očito neinformiran pa ti niti ne zamjeram. Zagreb kao jedinica lokalne uprave ima proračun kao i sve druge jedinice lokalne uprave, a prihodi su mu proporcionalno znatno viši radi koncentracije tvrtki na području grada. Proračun grada je nešto manji od sedam mlrd kuna, dok je proračun države približno stodvadeset mlrd kuna. Čini mi se da sedam još uvijek nije pola od stodvadeset.
Autor: krelec | 24.02.2016. u 19:13 | opcije
Amy slažem se s tobom. Onako na kup.
Autor: krelec | 24.02.2016. u 19:14 | opcije
stvar je jasna,Zagreb je više od pola gospodarstva države a i nema na vlasti ovih godina hdz
o Ivancu znam ponešto jer tu i živim,jebi ga opet nije na vlasti hdz
kaj nam to govori?
Autor: colorado1 | 24.02.2016. u 19:19 | opcije
colorado a što nam na primjer govori to da je u Rijeci bivša partija na vlasti preko sedamdeset godina, a to je nepreskočivi svjetski rekord, bez ijednog dana prekida. Da valja politika te partije Rijeka bi bila uvjerljivo najuspješniji grad na svijetu, a na žalost nije.
Autor: krelec | 24.02.2016. u 19:21 | opcije
tako da je moje skromno mišljenje da je pojedinac uvijek prevaga. Ivanečki gradonačelnik je vjerojatno vrijedan i pametan čovjek bez razljike na stranačku pripadnost.
Autor: krelec | 24.02.2016. u 19:23 | opcije
Nije prvi puta da je Jastrebarsko među perspektivnim gradovima evrope. Sve je krenulo od prvog mladog gradonačelnika koji je jako visoko dignuo ljestvicu svojim nasljednicima.
Autor: pognioci | 24.02.2016. u 19:24 | opcije
da, adezej nije na vlasti, tj ne kontrolira gradonačelničku fotelju u ZGu osim što je sad na pol puta.
ali zato Pinokio rula (uz nezgodu na operaciji).
Autor: hush_i | 24.02.2016. u 19:24 | opcije
ali je među najboljima u Hrvatskoj,kao i istarska,međimurska,varaždinska,zagrebačka gdje vlada hss-ov župan itd
evo recimo podravka,kako mi kaže bratic koji tamo radi bila je pokradena do kraja za vrijeme polanceca i sanadera a sad
je među dest najboljih poduzeca u regiji jer je ispala iz šapa hdz
Autor: colorado1 | 24.02.2016. u 19:25 | opcije
Jednako tako Zadar napreduje golemim koracima a na vlasti je hdz. No mislim da je prevaga Kalmeta. Isto tako postoje dobri uvjeti za živor na Rabu, Krku, Lošinju, Istri pa gotovo nitko ne napušta ta mjesta u potrazi za poslom, nego im naprotiv broj stanovnika raste.
Autor: krelec | 24.02.2016. u 19:25 | opcije
ma nije uopce bitno kaj je gradonacelnik Ivanca
bitno je da su ideje krenule i pocelo se raditi,a ne krasti i gurati zna se koga po pozicijama
Autor: colorado1 | 24.02.2016. u 19:27 | opcije
colorado, ne baš.. zaboravio sam imena.. jel nešto na K.. (SDP), kad su sami sebe kreditirali preko mađerske štedionice?
lopovi nisu stranački endemi, ili je tvoj kriterij srtanka pa zatim (ne)djelo ...
Autor: hush_i | 24.02.2016. u 19:28 | opcije
colorado ponovo griješiš, nije greška u hadezeu nego u neizgrađenom sustavu. Kada jednom napokon zatvorimo sustav, a na dobrom smo putu, onda više neće biti važno tko je na vlasti jer će se znati i poštivati postavljena pravila. Nit su svi u hadezeu lopovi, nit su svi drugi pošteni. Prilika čini lopova, ta barem je to odavno znano.
Autor: krelec | 24.02.2016. u 19:28 | opcije
htio bih vidjeti te što neprestano kriče o nečijem lopovluku i pozivaju se na svoje veliko i nevjerojatno poštenje da im se u susjedstvu bez nadzora ostavi otključan superkonzum. Garantiram životom da do ujutro ni polica nebi bilo u tom supermarketu.
Autor: krelec | 24.02.2016. u 19:30 | opcije
sve bi to vjerojatno raznijeli hadezeovci, dok bi esdepeovci svojim tijelima pokušali spasiti konzumovu imovinu. De me ne jebi materetimilene.
Autor: krelec | 24.02.2016. u 19:31 | opcije
naravno da nisu svi ali je vecina
znam ponešto o tome
kako su gurali svoje kumove,clanove,rođake po školama,poduzecima,ustanovama
jedino im je bilo bitno da su u hdz ,drugi na natjecaj aoni preko reda
Autor: colorado1 | 24.02.2016. u 19:31 | opcije
-kakve police.. nebi bilo rasvjetnih stupova i šahtova na parkingu, tek par armiranih dijelova kao dimnjak i temelji.
Autor: hush_i | 24.02.2016. u 19:32 | opcije
pogni mala ispravkica, Jastrebarsko je među mikro gradovima, tj. gradićima.
Autor: krelec | 24.02.2016. u 19:32 | opcije
misliš
uhljebljeno je 70 posto po stranackoj izkaznici,pa kumskoj,rođackoj i sl
pogotovo za vrijeme sanadera
Autor: colorado1 | 24.02.2016. u 19:33 | opcije
e tu je colorado u pravu.. SDPovci naprotiv guraju HDZovce na te fotelje. :)
Autor: hush_i | 24.02.2016. u 19:33 | opcije
ali je uspjeh i Ivanca, i Jastrebarskog nedvojben, a ja želim svima da pođu tim putem. Ne mora se odmah zlobno tražiti uzroke nečijeg uspjeha, a sve to kao bi se opravdao svoj neuspjeh.
Autor: krelec | 24.02.2016. u 19:34 | opcije
e ova ti je baš ok kad opravdavaš "svoje"
tako je i karamarko onog crnoju da i vecina naroda rade prekršaje i gaze zakone
svaka cast haha sad mi je sve jasno kad strankine makinacije i kriminal opravdavaš društvenim rizikom hahaha
Autor: colorado1 | 24.02.2016. u 19:35 | opcije
mikro gradić??
što ti imaš protivo Jastrebarskog??
Autor: pognioci | 24.02.2016. u 19:36 | opcije
meni je drago da su navedeni u tom istraživanju postigli tako dobre rezultate, koji nisu rezultati prirodnih resursa ili ljepota, nego nečijeg marljivog, pametnog rada. Želja mi je i druge naše gradove i mjesta vidjeti visoko plasirane na najrazličitijim listama i istraživanjima.
Autor: krelec | 24.02.2016. u 19:36 | opcije
joj pogni pa to oni tak vele, nebi ja tako o Jaski nikada ni pijan.
Autor: krelec | 24.02.2016. u 19:37 | opcije
gospon colorado tebi bi vjerojatno sva kosa spala sa tjemena kad bi barem potiho rekao, bravo zagrebe i ostali.
Autor: krelec | 24.02.2016. u 19:38 | opcije
kao prvo Ivanec je moj grad tj bivša opcina,tamo sam odrastao tu hdz ne dobiva ni 10 posto na kaj sam ponosan
tu ljudi rade i misle svojom glavom
dakako opljackan je devedesetih od strane hdz,kasnije i iz hns
ali se to ispravlja zadnjih godina,osim toga gradonacelnik je iz hns,kojega ne volim,i to ne zbog politike ali svaka mu cast
Autor: colorado1 | 24.02.2016. u 19:39 | opcije
nemoj crnog crnoju.. ili karačmarka, izbijaš sve adute :)
no, pravila se ne tumače ovisno o troslovnoj iskaznici stranke, bar u teoriji. Kriv-nevin, dobar-loš, lopov.. -političar?
npr neobično da se diploma potegne na dan imenovanja, do tad je u ladici... a tko je drži u ladici? Pravda-zakon?
Sistem mora biti čist, tad su stranke sporedne. Tad si kriv ako si kriv, ne zato jer si pogrešne (pa po izboru... nešto)..
Autor: hush_i | 24.02.2016. u 19:40 | opcije
pa kaj ti sad trubiš ja ti i govorim da su i ti mali rezultati na dijelu hrvatske gdje nema sjekira i kosa
gdje se radi.bravo svima njima,sve je to do stranaka,a neka pogotovo neka koci razvoj
Autor: colorado1 | 24.02.2016. u 19:41 | opcije
nemoj zaboraviti da su to dva mala grada koji su u blizini ZG- koji im omogućuje i mogučnosti školovanja i zaposlenja i svega što uz to ide, a porezi odlaze u mjesne samouprave. Svojevremeno su te regije potegnule i puno poticaja za poljoprivredu i malu privredu, a blizina A1 je Jastrebarskom omogućila i skladišnu i industrijsku zonu i bla..bla..
Kad uđeš u Jastrebarsko vidi se da netko o gradu vodi brigu.
Autor: pognioci | 24.02.2016. u 19:41 | opcije
još bi samo htio reći da nikada ne vjerujem, niti sam vjerovao u neke silne naše resurse kojima nas šopaju desetljećima. Jedini pravi resurs mogu biti ljudi, i to dobro obrazovani i dobro odgojeni ljudi. Ljudi su izgradili bogate države, zemlje skandinavije, švicarsku, i druge, dok silni resursi puno puta uspavaju i uljuljaju i eto ti učas lijenih ljudi koji uvijek iznova očekuju neku džabicu. Reče neki već odavno da nema džabe ni kod stare babe.
Autor: krelec | 24.02.2016. u 19:41 | opcije
pa o sistemu i govorim
osim toga nije cak ni bitna diploma nego necastan otpust
kaj bi bio kraj javnog djelovanja u svim zapadnim demokracijama
Autor: colorado1 | 24.02.2016. u 19:43 | opcije
Ivanec nije blizu Zagreba odkud sad to?
Autor: colorado1 | 24.02.2016. u 19:44 | opcije
oh kako bi ja nekada htio čuti barem jedan, jedini pravi argument kontra Karamarka, koji je usput rečeno dobio ama baš sve izbore od kada je na čelu hadezea, osim što se poneki sprdaju sa njegovim prezimenom. jednako se tako veliki liberali spradju sa ratnim nadimkom gospodina Brkića želeći valjda time reći da se ne smije zvati Vaso jer to je srpsko ime. Sprdaju se ti isti liberali i naprednjaci sa imenom i prezimenom minsitra kultuea, što može pokazati samo njihovu razinu kulture.
Autor: krelec | 24.02.2016. u 19:45 | opcije
najveci resurs je čovjek tj radni čovjek s idejom i voljom,dakako i znanjem
ostalo je samo demagogija
JAR je po prirodnim resursima,klimi,zemlji jedna od najbogatijih zemalja svijeta a 90 posto ljudi živi u bijedi ok nek je 70 posto
Autor: colorado1 | 24.02.2016. u 19:46 | opcije
Ma Ivanec je dobro uredio okolnosti za strana ulaganja, ali to nipošto ne znači da je dobar za život po ijednom relevantnom kriteriju. Ima veliki bazen fizičke radne snage spremne za rad uz minimalne plaće i to ti je. Ali obzirom kao ima je bilo do sada i ovo je super, i to zahvaljujući jednom čovjeku, gradonačelniku.
Autor: krelec | 24.02.2016. u 19:47 | opcije
Oprosti, znam da niste blizu Zagreba, nego Varaždina.
Autor: pognioci | 24.02.2016. u 19:47 | opcije
ma koji radni čovjek, pa ti si zapeo u 19 stoljeću.
Autor: krelec | 24.02.2016. u 19:48 | opcije
karamarko je gotov nakon stranackih izbora koliko cujem,da se Šeks dogovara s Plenkovicem,no istina on još nije prihvatio igru,no hoce,toliko iz insajderskih izvora iz tvoje stranke ,i to ne iz novina
Autor: colorado1 | 24.02.2016. u 19:49 | opcije
aj dobro pogni, priznajem jastrebarsko je grad.
Autor: krelec | 24.02.2016. u 19:49 | opcije
krelec, svojevremeno je Jaska bila spominjana kao gradić sa najmanjim brojem nezaposlenih. To je diskutabilno, obzirom da ih dosta radi van Jaske čak i preko grane.
Autor: pognioci | 24.02.2016. u 19:49 | opcije
jebiga colorado ja o tome ništa nisam čuo, a kopirat ću ovaj tvoj komentar o karamarku da te podsjetim na tvoja lupetanja poslije unutarstaranačkih izbora u hadezeju.
Autor: krelec | 24.02.2016. u 19:50 | opcije
nije gradonacelniku jer se on slikao po saboru i Zagrebu dok su zamjenici i nacelnici radili
znam sve o tome,on je bio podpredsjednik sabora,uz pomoc Čacica,ništa od njega dakako zato su mu pomocnici ok
Autor: colorado1 | 24.02.2016. u 19:52 | opcije
osobno vjerujem u Plenkovića, ali isto sam siguran da je sadašne stanje previše rovito za njega. Šteta bi ga bilo izgubiti u ovom trenutku, a gotovo je izvjesno da je on budućnost hadezeja. Šeks je politički neupotrebljiv.
Autor: krelec | 24.02.2016. u 19:53 | opcije
colorado pa najveća vrijednost vođe i jeste u odabiru tima. Samo onaj tko se ne boji okružiti pametnijima od sebe može i gotovo u pravilu mora uspjeti.
Autor: krelec | 24.02.2016. u 19:54 | opcije
Pogni opetujem, jaska je grad i Jaska je super.
Autor: krelec | 24.02.2016. u 19:54 | opcije
kopiraj,i ak Plenkovic prihvati kandidaturu je gotov,no trenutno ga nagovaraju,osim toga i kod vas je jedan covjek jedan glas tako da nema više onakvih krađa ko sa Pašalicem
Autor: colorado1 | 24.02.2016. u 19:54 | opcije
samo mi se malo nije sviđao Zmajlović.
Autor: krelec | 24.02.2016. u 19:55 | opcije
coloardo pak si se zajebal, već osamnaest godina nisam član nijedne stranke, a ni onda nisam bio u hadezeju
Autor: krelec | 24.02.2016. u 19:56 | opcije
jebal te vrag colorado, pa ti se svako tolko zajebeš
Autor: krelec | 24.02.2016. u 19:57 | opcije
al ajde, i to je za ljude
Autor: krelec | 24.02.2016. u 19:58 | opcije
na žalost situacija u mome selu malenome, a bome i u selima okolnima selu mome, nije dobra. Jebeno i zaguljeno, jer od deset mladih koji odu u zg na studij minimalno osam ih ostaje u zg.
Autor: krelec | 24.02.2016. u 20:02 | opcije
Za zagreb to nije prevelika sreća, ali je tragedija za selo moje malo. Što će selo bez mladih, i školovanih.
Autor: krelec | 24.02.2016. u 20:03 | opcije
Ništa drugo no krupnim koracima ka provaliji. Čini mi se da je popriličan razlog tomu imanje tih tzv resursa.
Autor: krelec | 24.02.2016. u 20:04 | opcije
Za dobre pare uvaliti nekom zemlju (kamen), u kratko vrijeme lapiti solidno para (sezona) i onda maloj kupiti štogod stančića u zagrebu da može upisati ekonomiju, pravo ili štogod takva. Poslije taljiga u Zagrebu za sitnu lovicu i starci uvijek malo potpomognu. Druga varijanta je umjesto stančića kupiti štogod bemvejčića, i dijete uvaliti u studentski dom, jer su službena primanja mizerna, i ponovo taljiganje i pripomoć iz starog kraja.
Autor: krelec | 24.02.2016. u 20:07 | opcije
oni dolje kao žive sa zaista mizernim primanjima, mirovina gotovo u pravilu oko tisuću kuna, ali nitko ne pridodaje prihodima obilne prinose od turizma, pa frkne se i malo ribice, uja, kvasine, smokava i tako. Da situacija nije baš posebno grda najbolje kazuje to što ljeti stotine žena iz drugih krajeva dolaz raditi koa pomoćno osoblje u hotelima. Domaći nezaposleni niti ne pomišljaju aplicirati za takve poslove.
Autor: krelec | 24.02.2016. u 20:10 | opcije
svakog normalnog to veseli-samo uzmi u obzir da je Zagreb pola Hrvatske I ima od naroda biranu vlast-dokazano sposobnu-za razliku od nešto šireg okruženja.
Autor: 000011 | 24.02.2016. u 20:11 | opcije
Mali rovinj je prvak Hrvatske u turizmu po noćenjima, 3.000.000 noćenja,
ima 1.000.000.000 kn prometa ili profita od poduzetnika u Gradu, Grad nije
previše preizgrađen ili apartmaniziran, jer su pojedini dijelovi grada proglašeni
Nacionalnim Parkom...U ovom slučaju je Adris Grupa donijela blagostanje i
građanima i svojim dioničarima, tako da kapitalizam ima mnoga lica...:))
Autor: Skylabb | 24.02.2016. u 20:12 | opcije
uglavnom takvom politikom, i ako se nešto ne izmijeni ode selo moje malo u kurac u kratkom roku. Mladi će se pretvoriti u neku nižu srednju klasu u Zagrebu, stari će umrijeti, a u selu će biti evntualno koji ostarjeli stranac koji uz sunce i more očekuje svoj biološki kraj.
Autor: krelec | 24.02.2016. u 20:13 | opcije
Skajlabe to zorno govori o tome da su jedino ljudi resurs, da su se oslonili isključivo na more i sunce još bi se rovinježi načekali dobrih vremena.
Autor: krelec | 24.02.2016. u 20:15 | opcije
00011 jebiga, pa i Sisak su vjerojatno ujebali resursi, ako resursima možemo smatrati prijeratne gigante poput željezare, rafinerije, i još poprilično mnogo velikih firmi. Ljudi navikli taljigati i uvijek očekivati sigurnu pa makar i malu plaću. međutim došla su nova vremena, firme nekonkurentne, a ljudi se nisu prilagodili. No siguran sam da će i to poći na bolje.
Autor: krelec | 24.02.2016. u 20:19 | opcije
sad ispričavam sebe jer ću morati svoje staro i teškim djetinjstvom izmučeno tijelo odnijeti do kutne i posvetiti se svome samsungu 55 u 6400. To je moj tv u boji.
Autor: krelec | 24.02.2016. u 20:22 | opcije
A, zašto nemaš crno-bijeli tv? :)
Autor: jimisolo | 24.02.2016. u 21:25 | opcije
ma džimi samče meni je svejedno jer sam daltonist, ali po selu pričaju da su moderne te u boji, pa ja uzeo crvenu
Autor: krelec | 24.02.2016. u 21:42 | opcije
Je, i ti moraš sve onda kao i drugi u selu? :)
Autor: jimisolo | 24.02.2016. u 21:48 | opcije
a nedam ja priko sebe, još ću uzet onu veliki od 5 cm u diagomali, pa nek susjedima krava krepa
Autor: krelec | 24.02.2016. u 22:12 | opcije
51 a ne 5
Autor: krelec | 24.02.2016. u 22:23 | opcije
Au, jesi ti zajebat Kre, :)
Autor: jimisolo | 24.02.2016. u 22:31 | opcije
Zagreb, kak imam te rad
i Šerfezi u nastavku ... :)
Autor: meija | 25.02.2016. u 14:34 | opcije
a kaj se tiče love, pa braćo i sestre iz gradova koji nije ZG, dignite gradski prirez na 18 % pa bu više love i u vašim gradovima za štošta :)
Autor: meija | 25.02.2016. u 14:41 | opcije