©© - Bizarna reala

I tak, trenutno mi je politička scena u Hrvata prezanimljiva pa vrijeme provodim čitajući index. Nema tv serije, ni satire, što može naš narod smisliti. Ok, i serije i satire su samo blaga kopija stvarnosti.

Taman pomislim - ono je vrhunac, a kad tamo iskrsne neki novi skandal. Ok, skandal ko skandal, no najčudnije mi je što dio naroda misli kako je to ok, ili nebitno, ili - kaj sad ovi cjepidlače, pa svi tako rade.

I zapravo vidim koliko smo mi kao narod u k... Jer, moral je relativna kategorija, kažu. Prestrašno!

Obzirom da je to toliko tragično da je već postalo smiješno, ponekad umirem od smijeha na tragedije. Poput Brkićeve izjave da "koliko on zna, nije prepisao diplomski". A utvrđeno je da je prepisao 70%, čak je i tipfelere prepisao. Ali - on to ne zna. Netko je dobro zaključio - ne zna jer je kupio gotovi diplomski. Eto, reklo bi da ne može gore, a može.

A ja se čudila kad mi je netko na blogu rekao da sam kupila diplomu. U mojem shvaćanju svijeta takvo što ne postoji. Sad razmišljam - možda i ne zato jer sam ja sad neka moralna vertikala, nego - mene moja struka zanima, i želim naučiti što više. I to je vjerojatno malo čudno u Hrvata, da nekog nešto zanima, i da voli učiti i naučiti. Jer - čemu kad se može kupiti diploma?

Zanima me i puno više od osnovne mi struke, i mogu reći da imam više znanja nego diploma, da neka svoja znanja nisam okrunila diplomom iz nekih razloga, jer mi sam papir i nije presudan. Valjda sam izrod, kad pogledam oko sebe. Možda i nisam Hrvat? Aaaa, na to se odnosi ono - domoljub :) Sad kužim! Nisam reprezentativni Hrvat. Jer crnčim preko 8 sati na dan, i vikendom, spajam se od doma i pratim analize remotely. Zašto? Zato jer volim to što radim. Učim, studiram, jer me zanima - znanje.

Osim što učim i tako steknem diplomu, plaćam porez i prirez Zagrebu. Prijavljujem podstanare. Prijavim svaki honorar. Kupujem kartu u tramvaju. Čekam u redu na preglede. Vozim propisanom brzinom, trijezna naravno.

I onda me, naravno, povrijedi kad se vlasti dočepaju ljudi koji kao da nisu ni čuli da postoje zakoni, obveze, a da o moralnim obvezama i ne govorim. I to im je najnormalnije, a ja ispadam budala i tko mi je kriv, jel, što živim poštivajući pravila. Možda bi mi bilo lakše kad bih mislila da su toliko lukavi pa preveslaju zakon, jer bi to značilo da su barem pametni. Slaba utjeha, ali da barem znaju što rade. Tužna sam jer ispada da ovi pojma nemaju što rade, da misle da je to varanje i izigravanje zakona i pravila normalno, jer - svi tako rade. Nit su lukavi, nit pametni, nit dobri..

27.02.2016. u 8:31   |   Dodaj komentar

Diplomski je takitak bzvz.

Autor: bozicnica   |   27.02.2016. u 8:42   |   opcije


I vjerojatno je kopipejstao..ne prepisao.
:)

Autor: bozicnica   |   27.02.2016. u 8:43   |   opcije


Ajd, koja je svrha diplomskog?

Autor: Cococh-Anel   |   27.02.2016. u 8:43   |   opcije


Nemam pojma. Iskreno.

Autor: bozicnica   |   27.02.2016. u 8:43   |   opcije


Dokazati da si dovoljno samostalan da obradiš neku temu, i to napišeš kak bog zapoveda, da ima glavu i rep.

Autor: Cococh-Anel   |   27.02.2016. u 8:44   |   opcije


Barem ne za svrhu svega kaj danas prodje pod diplomski.

Autor: bozicnica   |   27.02.2016. u 8:44   |   opcije


Takitak se uglavnom vade iz izvora.

Autor: bozicnica   |   27.02.2016. u 8:45   |   opcije


Informaciju nije jednostavno prenijeti, a da bude jasna, zato služi diplomski gdje se uči kako ju prenijeti, kako nešto uobličiti da i drugi to razumiju.

Autor: Cococh-Anel   |   27.02.2016. u 8:45   |   opcije


imamo sudstvo državnog odvjetnika i remetinec a što mislite jesu li partizani izigravali zakon svo ovo vrijeme i nikom ništa

Autor: roman10   |   27.02.2016. u 8:48   |   opcije


:)))

Autor: bozicnica   |   27.02.2016. u 8:48   |   opcije


Da, citira se, no to treba napraviti tak da sve ima smisla. Eto, mislm da bi svakomu diplomski trebao biti izazov da sam sebi dokaže kako je u stanju napraviti pregled neke teme, i donijeti zaključke, što originalnije, na temelju pročitanog, ili dajbože napravljenog vlastitim rukama.

Autor: Cococh-Anel   |   27.02.2016. u 8:48   |   opcije


procesuirani nula kažnjeni nula i ono okrenimo se budućnosti

Autor: roman10   |   27.02.2016. u 8:49   |   opcije


Ajd, moram ići po maličku :)

Autor: Cococh-Anel   |   27.02.2016. u 8:49   |   opcije


Ako je kopipejst prošao komisiju..božemoj.

Autor: bozicnica   |   27.02.2016. u 8:49   |   opcije


saznajmo istinu selektivno

Autor: roman10   |   27.02.2016. u 8:50   |   opcije


Pustit nekog da obrani kopipejst i onda to izvlačiti n godina kasnije kako bi ga se pokosilo je ful licemjerno.

Autor: bozicnica   |   27.02.2016. u 8:51   |   opcije


Idem i ja.
Cmok!

Autor: bozicnica   |   27.02.2016. u 8:52   |   opcije


prilagodimo istinu preko medija da bi obični korisnici mogli shvatiti svu dubinu bizarnosti istine

Autor: roman10   |   27.02.2016. u 8:54   |   opcije


dobra ova frljićeva istina a ona milanovićeva josipovićeva pupovćeva nikolićeva zuroffova i tak ima tih istina čudo jedno

Autor: roman10   |   27.02.2016. u 8:58   |   opcije


a tek istina patrijarha irineja čudo jedno od istine

Autor: roman10   |   27.02.2016. u 9:03   |   opcije


cijena istine je

Autor: roman10   |   27.02.2016. u 9:07   |   opcije


bizarna

Autor: roman10   |   27.02.2016. u 9:08   |   opcije


a pravu istinu zna samo opozicija i to tek kada to postane

Autor: roman10   |   27.02.2016. u 9:11   |   opcije


a partizani su bili p.dim prema Tatarima i Turcima, tko nas je ono prculjio prije njih, ne sjećam se, ma jebo ti nas!

Autor: ziks-07   |   27.02.2016. u 9:14   |   opcije


broj kažnjenih partizana za ratne zločine 0 slovima i brojem nula

Autor: roman10   |   27.02.2016. u 9:16   |   opcije


istina ili laž ziki

Autor: roman10   |   27.02.2016. u 9:17   |   opcije


broj ubijenih nakon rata tajna

Autor: roman10   |   27.02.2016. u 9:18   |   opcije


istina ili laž ziki

Autor: roman10   |   27.02.2016. u 9:19   |   opcije


ndaaa
zgodno je to
i da radi čovjek za svoj račun i o svom trošku rekao bin okej imaš znanja al te patilo formalizirati. klimavo ali moglo bi pgroći.
opet radi li čovjek na temelju prepiske kod nekog drugog...kahnm nije li to prijevara?
sa treće strane radi li čovjek na funkciji medijski eksponiran i sl. trebalo bi dodatno razmišljati i kakvu sliku šalje prema van
ovo bi trebalo vrijediti i za ustaše i za partizane jer oni su samo izlika. mogli su oni pa možemo i mi ... bar malo

gledajući konture na nebu dolazim do zaključka kako je sve školovanje iznad vrtića u stvari suvišno. daklem čim dijete završi vrtić odma na funkciju po programu
iz vrtića u ministarstvo

Autor: Gospar_D   |   27.02.2016. u 9:19   |   opcije


i ti koji to taje zazivaju istinu i to selektivnu ili bar da uzmemo u obzir hune i avare

Autor: roman10   |   27.02.2016. u 9:20   |   opcije


europska komisija da preuzme vodstvo HRT-a čisto istine radi

Autor: roman10   |   27.02.2016. u 9:24   |   opcije


repriza http://www.24sata.hr/lifestyle/oni-su-skrivili-najvise-smrti-najveci-ubojic
e-kroz-povijest-392742

Autor: roman10   |   27.02.2016. u 9:30   |   opcije


istina ili laž ziki

Autor: roman10   |   27.02.2016. u 9:30   |   opcije


netko te laže 60 godina i sad zaziva selektivnu istinu = bizarnost

Autor: roman10   |   27.02.2016. u 9:32   |   opcije


ok onda kad klinjo veli u školi učiteljici da prepisivao sam ali nije to ništa jer gnjetali su nas turci avari i još netko pričo mi ćaća

Autor: Gospar_D   |   27.02.2016. u 9:33   |   opcije


i privatno može selektivna istina ili smo malo stroži recimo u vezi

Autor: roman10   |   27.02.2016. u 9:35   |   opcije


gosparu i učiteljica je prepisivala

Autor: roman10   |   27.02.2016. u 9:36   |   opcije


nisam prepisivo jer mi se nije dalo učit ili zato što sam glup ili zato da zajebavam sve po redu. nisam ja takvi. ja sam pošten čovjek od poštene porodice, već sam prepisivo jel su nas gnjetali avari turci i još netko

Autor: Gospar_D   |   27.02.2016. u 9:36   |   opcije


bizarno? a sad te kažnjava

Autor: roman10   |   27.02.2016. u 9:37   |   opcije


istina ili laž gosparu

Autor: roman10   |   27.02.2016. u 9:37   |   opcije


ndaa romane svakako da je i ona prepisivala. zato i velim
iz vrtića na funkciju

Autor: Gospar_D   |   27.02.2016. u 9:37   |   opcije


daklem jel laž da je cp diplomski?

Autor: Gospar_D   |   27.02.2016. u 9:38   |   opcije


zato lustracija da se prekine lanac istine gosparu to ti je piramida

Autor: roman10   |   27.02.2016. u 9:39   |   opcije


istina nema oblik piramide

Autor: roman10   |   27.02.2016. u 9:39   |   opcije


velika je razlika u gledanju u sada i gledanju u prekjučer
negdje se crta mora povući a gledajući u jučer povuči ćemo ju sutra
malo sutra preciznije

Autor: Gospar_D   |   27.02.2016. u 9:40   |   opcije


igrajte se ionako nam je život vječan

Autor: Gospar_D   |   27.02.2016. u 9:42   |   opcije


tko povlaći granicu istine nije to piramida ,sfinga gleda u ?

Autor: roman10   |   27.02.2016. u 9:42   |   opcije


za sada granicu povlače oni ne kažnjeni i određuju parametre istine

Autor: roman10   |   27.02.2016. u 9:44   |   opcije


sve izvan tih parametara je fašizam

Autor: roman10   |   27.02.2016. u 9:45   |   opcije


a je li ?

Autor: roman10   |   27.02.2016. u 9:46   |   opcije


istina ili laž gosparu

Autor: roman10   |   27.02.2016. u 9:46   |   opcije


EPP ajmo upucati istinu https://www.youtube.com/watch?v=V4jG3QJKYR0

Autor: roman10   |   27.02.2016. u 9:48   |   opcije


1965 godine ja ne bi preživio ovakvo pisanje

Autor: roman10   |   27.02.2016. u 9:55   |   opcije


istina ili laž

Autor: roman10   |   27.02.2016. u 9:55   |   opcije


1970 ?

Autor: roman10   |   27.02.2016. u 9:56   |   opcije


a danas bizarno

Autor: roman10   |   27.02.2016. u 9:56   |   opcije


apsolutna istina https://www.youtube.com/watch?v=jJ0luI8rzYk

Autor: roman10   |   27.02.2016. u 9:57   |   opcije


Uz najbolju volju, Romane, ali ja ne mogu slijediti tvoje misli. Nije mi jasno što bi ti točno htio, ni kako, ni zašto. Možemo se razgovarati uz uvjet da odgovoriš na pitanja, nemam problem razgovarati s ljudima koji drukčije misle.

Autor: Cococh-Anel   |   27.02.2016. u 10:31   |   opcije


E, sad, pojam apsolutne istine. Što je uopće pojam - istina? Po meni, svatko ima svoju istinu. Ok, postoje i općeprihvaćene istine, za koje smo se dogovorili da su istine. Što ne znači da će nakon 100 godina te istine vrijediti. Kao što ni sada više Zemlja nije ravna ploča, a nema ni vještica.

Autor: Cococh-Anel   |   27.02.2016. u 10:33   |   opcije


Evo, nek mi netko da primjer apsolutne istine. Meni niš ne pada na pamet.

Autor: Cococh-Anel   |   27.02.2016. u 10:34   |   opcije


Gosparu, ti si pametan, i tvoj način nekako razumijem. Zanimljive su točke s kojih pogledaš.

Autor: Cococh-Anel   |   27.02.2016. u 10:34   |   opcije


Gledam svoju struku. Cijela jedna grana prirodne znanosti - kemija, temelji se na pretpostavci da postoji atom. Koji nije viđen. Ok, potvrđeno je na indirektne načine da postoji atom, no predodžba koju mi imamo o atomu ne mora biti ispravna, možda to i nije atom nego nešto drugo što ćemo spoznati za 100 godina. Dakle, dogovoreno je da će se kemija graditi na - atomu.

Autor: Cococh-Anel   |   27.02.2016. u 10:37   |   opcije


Do atoma se je došlo unatrag, promatrajući uzroke i posljedice, promatrajući zakonitosti u prirodi. I ono što čovjek može je - uočiti zakonitosti. Ako napravi OVO - dogodit će se ONO. I to je čovjekov maksimum. Onda nastupaju teorije koje pokušavaju objasniti te zakonitosti. Svjedoci smo da je kroz povijest to izgledalo vrlo razlčito, a iste su pojave bile.. Pitanje je - je li teorija zapravo istina?

Autor: Cococh-Anel   |   27.02.2016. u 10:39   |   opcije


Ako je sve relativno u prirodnim znanostima koje su ipak recimo čvrste, kako je tek u društvenim znanostima i u društvu? Povijest pišu pobjednici, i tko zna što je zapravo bila tzv. istina, jer je opet svatko vidio događaje sa svojeg kuta.

Autor: Cococh-Anel   |   27.02.2016. u 10:49   |   opcije


atomi imaju sastav recimo matematički toliko protona toliko neutrona a sociologija recimo toliko živih i toliko mrtvih a ne zanima te zašto i zakonitosti kod sociologije

Autor: roman10   |   27.02.2016. u 10:51   |   opcije


Već sam jednom opisivala sastanak u firmi nakon kojeg smo nas troje pričali što je bilo na tom sastanku, i svakto od nas troje je čuo nešto drugo. Jednom je sastanak bio optimističan, drugom katastrofičan, a trećem bezvezan. Nas troje, u isto vrijeme, na istom mjestu, podjednako obrazovani, podjednakog profi iskustva. Kako je tek s društvenim događajima širih razmjera, gdje o tomu svjedoče i nepismeni, i jako obrazovani, i oštećeni, i pobjednici... Totalni kaos.

Autor: Cococh-Anel   |   27.02.2016. u 10:51   |   opcije


broj koko i koliko i zašto

Autor: roman10   |   27.02.2016. u 10:52   |   opcije


Broj čega?

Autor: Cococh-Anel   |   27.02.2016. u 10:52   |   opcije


Teorija je (ipak) teorija, koja može postati činjenica ili biti odbačena... znanstvena teorija.
Ostale teorije su ... stvar sile-vlasti, želje, zablude, spoznaje... pa i kompromisa po potrebi.
Atom je osnovni blok za kem.procese. Odvijaju se na površini atoma. Tu je stvar OK, solidno-čvrsto-jasno..
Problem nastaje kad uđemo dublje... ali to ne spada pod kemiju :)

Autor: hush_i   |   27.02.2016. u 10:54   |   opcije


broj mrtvih recimo koliko i zašto u ime istine komunizma

Autor: roman10   |   27.02.2016. u 10:54   |   opcije


Romane, je li netko tvoj stradao u socijalizmu?

Autor: Cococh-Anel   |   27.02.2016. u 10:55   |   opcije


trebamo li slaviti taj broj

Autor: roman10   |   27.02.2016. u 10:56   |   opcije


Ako je temelj kemije - atom, koji je temelj recimo sociologije? Ne znam puno o sociologiji. Zna li netko? Vjerojatno da je čovjek po prirodi društveno biće, ili tak nekaj..

Autor: Cococh-Anel   |   27.02.2016. u 10:57   |   opcije


jel to bitno za istinu

Autor: roman10   |   27.02.2016. u 10:57   |   opcije


Romane, što zapravo želiš reći?

Autor: Cococh-Anel   |   27.02.2016. u 10:58   |   opcije


Jesi ti malo krvoločan?

Autor: Cococh-Anel   |   27.02.2016. u 10:58   |   opcije


ma jok samo o fašistima znamo sve a o komunistima ništa tebi to nije čudno onako bar malo

Autor: roman10   |   27.02.2016. u 10:59   |   opcije


Romane, koji broj te zanima? Istina, činjenica, diploma, lustracija, teorija... i zašto bi netko trebao odgovoriti.. npr broj jedan? Mora biti više? Ok dva? Ili mora biti puno nula? Milion? Što tad?
Jedini bitan broj je pi, c .... ostalo je statistika i selektivna istina...

Autor: hush_i   |   27.02.2016. u 11:00   |   opcije


Ja ne znam ni o fašistima, ni o komunistima. Nit me briga. Muči me kako preživjeti od prvog do prvog.

Autor: Cococh-Anel   |   27.02.2016. u 11:00   |   opcije


Najbitniji broj je jedan i nula...

Autor: hush_i   |   27.02.2016. u 11:01   |   opcije


fašiste i dan danas kažnjavamo bez obzira na starost i vrijeme i to je u redu a o drugima se šuti zašto

Autor: roman10   |   27.02.2016. u 11:01   |   opcije


bizarnost istine

Autor: roman10   |   27.02.2016. u 11:02   |   opcije


Kako, Romane? U Europi je nestalo komunizma i njegovih ostataka, a fažizam i dalje postoji..

Autor: Cococh-Anel   |   27.02.2016. u 11:03   |   opcije


šutimo jer su dobri ili

Autor: roman10   |   27.02.2016. u 11:04   |   opcije


Već terminologijom imamo problem u komunikaciji... fašizam? Ili nacizam?
Fašizam je zapravo u zapadnim demokracijama ok, pa i simbol na grbu npr usa...

Autor: hush_i   |   27.02.2016. u 11:05   |   opcije


tko je kažnjen kod nas za fašizam a tko za komunizam

Autor: roman10   |   27.02.2016. u 11:05   |   opcije


koliko slovima i brojem

Autor: roman10   |   27.02.2016. u 11:05   |   opcije


od 1945 do 2015

Autor: roman10   |   27.02.2016. u 11:06   |   opcije


I fašizam i komunizam nisu preživjeli, vrijeme ih je kaznilo. Kad su fašisti vladali, stradavali su komunisti, i obrnuto. Komunisti su se dulje održali. I kaj ćemo sad?

Autor: Cococh-Anel   |   27.02.2016. u 11:07   |   opcije


čudni neki brojevi na jednoj strani nula a na drugoj nije utvrđeno koliko

Autor: roman10   |   27.02.2016. u 11:07   |   opcije


Umjesto crveno-crne-bijele i sl. podjele, trebao bi postojati idealan zakon koji se idealno provodi.
Tad je svaki zločin, zločin i kažnjava se... broj? Lijevo-desno... nevažno.

Autor: hush_i   |   27.02.2016. u 11:07   |   opcije


Lijepo ti je Hush odgovorio..

Autor: Cococh-Anel   |   27.02.2016. u 11:08   |   opcije


utvrditi brojeve a ne da oni koji su prošli gratis određuju pravila istine

Autor: roman10   |   27.02.2016. u 11:08   |   opcije


A kako ti Romane znaš da je nula? I zašto se ne broji od 1941-1945?

Autor: Cococh-Anel   |   27.02.2016. u 11:09   |   opcije


dobro hush i koliko komunističkih zločina je kažnjeno od 1945 do 2011

Autor: roman10   |   27.02.2016. u 11:10   |   opcije


Ili inzistiranje na godinama? Besmislica.. ali već do nivoa reflexa u mislima tako da to nije romanova greška... ali wtf? 45ta? Je magični broj? To nije pi.

Autor: hush_i   |   27.02.2016. u 11:11   |   opcije


Nije ti to u redu, u vrijeme kad su komunisti ginuli to ne računaš.

Autor: Cococh-Anel   |   27.02.2016. u 11:11   |   opcije


zločini su kažnjavani nakon rata

Autor: roman10   |   27.02.2016. u 11:11   |   opcije


Romane, dat ću par odgovora, odaberi..
Jedan. - svaki zločin treba kazniti.
Bezbroj. - svaki zločin...

Autor: hush_i   |   27.02.2016. u 11:12   |   opcije


pa pretpostavljam da su kaznili sve krive samo što sa sudom što bez žene djeca starci i tak

Autor: roman10   |   27.02.2016. u 11:13   |   opcije


naravno hush ali komunistički niti jedan slovima i brojem nula a broj smaknutih isto nula zašto

Autor: roman10   |   27.02.2016. u 11:14   |   opcije


nije ta istina malo bizarna

Autor: roman10   |   27.02.2016. u 11:15   |   opcije


Romane, želiš reći da u vrijeme komunizma nisu postojali sudovi i kaznena djela? Ubojstva i sl?

Autor: Cococh-Anel   |   27.02.2016. u 11:15   |   opcije


hush da slavimo taj uspjeh

Autor: roman10   |   27.02.2016. u 11:16   |   opcije


Koliko se ja sjećam, a i koliko su mi pričali, milicija je bila vrlo surova, i narod je poštivao miliciju.

Autor: Cococh-Anel   |   27.02.2016. u 11:16   |   opcije


koko radi se o ratnim zločinima a ne o ubojstvima

Autor: roman10   |   27.02.2016. u 11:17   |   opcije


O kakvom slavlju pričaš? Ja tebe i dalje ne razumijem. Je li je tebi jasno o čemu pričaš?

Autor: Cococh-Anel   |   27.02.2016. u 11:17   |   opcije


broj obavijen velom tajne a zašto

Autor: roman10   |   27.02.2016. u 11:18   |   opcije


Ok, ajde fokusirajmo se na ratne zločine. O kojem ratu pričamo?

Autor: Cococh-Anel   |   27.02.2016. u 11:18   |   opcije


Ok... diploma, problem.
Tko mu je potpisao i pečatirao diplomu?
Posljedice? - direktno nastavak na romanovu rečenicu. Sustav. Što takva provjera radi u ladici? Pravda? Zakon?
Sve dok za svaku žrtvu, prijestup, muljažu.... istna? Lol.

Autor: hush_i   |   27.02.2016. u 11:18   |   opcije


a gle koko kad slavimo tita slavimo i taj broj koji je tajna kopčaš

Autor: roman10   |   27.02.2016. u 11:19   |   opcije


Ne kopčam. O kojem ratu pričamo?

Autor: Cococh-Anel   |   27.02.2016. u 11:19   |   opcije


1950 - 2015

Autor: roman10   |   27.02.2016. u 11:20   |   opcije


U to vrijeme je bio samo domovinski rat. Dakle, pričamo o rantim zločinima u domovinskom ratu?

Autor: Cococh-Anel   |   27.02.2016. u 11:20   |   opcije


Komunisti koji su počinili zločine u doba domovinskog rata?

Autor: Cococh-Anel   |   27.02.2016. u 11:21   |   opcije


Hush, razumiješ li ti o kojim ratnim zločinima je ovdje riječ?

Autor: Cococh-Anel   |   27.02.2016. u 11:21   |   opcije


o događajima 1950 - 2015 broj kažnjenih komunista i broj kažnjenih fašista

Autor: roman10   |   27.02.2016. u 11:22   |   opcije


Romane, o kojim je ratnim zločinima riječ, molim te odogovori mi.

Autor: Cococh-Anel   |   27.02.2016. u 11:23   |   opcije


Je li riječ o drugom svjetskom ratu?

Autor: Cococh-Anel   |   27.02.2016. u 11:24   |   opcije


Je li riječ o domovinskom ratu?

Autor: Cococh-Anel   |   27.02.2016. u 11:24   |   opcije


Je li riječ o ratnim zločinima koji su se dogodili između drugog svjetskog i domovinskog? Dakle, o ratnim zločinima koji su se dogodili u mirno vrijeme? A onda valjda nisu ratni..

Autor: Cococh-Anel   |   27.02.2016. u 11:25   |   opcije


Pravni problem su i datumi, ratni zločin je u ratnim godinama, od-do. Izvan toga nije ratni nego običan...? Ako je takav zakon loš, treba ga mijenjati.
Zločin? To je uvijek kažnjivo, pa i po lošim zakonima. Samo ih treba provoditi. Sustav. Tad je svejedno lijevo-desno, diploma, parking, masakr... tad postoji proces i sankcija. To je pravda, ostalo je nepravda.

Autor: hush_i   |   27.02.2016. u 11:25   |   opcije


jame oko zagreba rovovi u sloveniji križni put i sva ubojstva političkih ne istomišljenika u ime naroda

Autor: roman10   |   27.02.2016. u 11:26   |   opcije


ratni zato jer revolucija traje dok traje koko

Autor: roman10   |   27.02.2016. u 11:27   |   opcije


Romane, podigni optužnicu, presudi... i adactaj.

Autor: hush_i   |   27.02.2016. u 11:27   |   opcije


odnosno dok svi ne misle isto

Autor: roman10   |   27.02.2016. u 11:27   |   opcije


Obilazila sam jame, u jamama je bilo i ovih i onih, tada se nažalost tada radilo.. Pa i IG Kovačić je opisao jednu..

Autor: Cococh-Anel   |   27.02.2016. u 11:28   |   opcije


hush evo imamo suđenje u njemačkoj i možda saznamo nešto

Autor: roman10   |   27.02.2016. u 11:29   |   opcije


ovi od kovačića su u jami i završili a oni drugi

Autor: roman10   |   27.02.2016. u 11:30   |   opcije


Zbrka je tu neka, Romane, ne znam na koga si točno ljut.

Autor: Cococh-Anel   |   27.02.2016. u 11:30   |   opcije


što su punili jame nakon rata slave

Autor: roman10   |   27.02.2016. u 11:30   |   opcije


A što misliš o Golom otoku, romane?

Autor: Cococh-Anel   |   27.02.2016. u 11:31   |   opcije


nisam ljut samo je situacija malo bizarna

Autor: roman10   |   27.02.2016. u 11:31   |   opcije


trebali bi to slaviti ?

Autor: roman10   |   27.02.2016. u 11:32   |   opcije


Zar nije bizarno da sud u Njemačkoj, koja je bila okupator u drugom svjetskom ratu, i zagovarala ideju velike rase, odlučuje o nekakvom poštenju? Ili sudu Nizozemskoj koja svoje bogatsvo može zahvaliti kolonijama i zemljama koje je opustošila?

Autor: Cococh-Anel   |   27.02.2016. u 11:32   |   opcije


O kakvom slavlju pričaš? Daj mi to slavlje malo pojasni.

Autor: Cococh-Anel   |   27.02.2016. u 11:33   |   opcije


pa milanović je to probao stopirati izmjenama zakona ali eto njemačka ustrajala

Autor: roman10   |   27.02.2016. u 11:34   |   opcije


Nisma ni ja da se naše zmazane gaće povlače po drugim zemljama

Autor: Cococh-Anel   |   27.02.2016. u 11:35   |   opcije


pa ono dan golog otoka 15.7 recimo nitko odgovarao

Autor: roman10   |   27.02.2016. u 11:35   |   opcije


I to po njemačkoj.. svaka čast Njemačkoj i njezinoj privredi..

Autor: Cococh-Anel   |   27.02.2016. u 11:36   |   opcije


da ustanovimo brojeve recimo smaknutih na golom otoku u ime naroda i za narod i pribrojimo onima po jamama

Autor: roman10   |   27.02.2016. u 11:39   |   opcije


Možda je trebalo pustiti Njemačku da osvoji Europu, da istrijebi židove i sve ostale koji se nisu uklapali, da 'pročisti' Europu, da se ukine hrvatski jezik i da svi lijepo govorimo njemački. Tada ne bi bilo Hrvata koji bi jaukali za nečim a da ni sami ne znaju za čim. Bila bi čvrsta čizma nad glavom, i pitomi fašizam u kojem se neistomišljenici nagrađuju.

Autor: Cococh-Anel   |   27.02.2016. u 11:39   |   opcije


da imamo dan ne kažnjenih komunista kao državni praznik recimo da ga milanović odredi

Autor: roman10   |   27.02.2016. u 11:40   |   opcije


Nedostatak komunizma je taj što svi misle da imaju nekakva prava. Nekakov suludo samoupravljanje. Pa onda sirotinja i neuki dođu na vlast. Na vlasti trebaju biti bogati i moćni, i trebaju se još više obogatiti i postati još moćniji, i onda je u redu.

Autor: Cococh-Anel   |   27.02.2016. u 11:41   |   opcije


Romane, tebi je očito prelijepo kad te brine ono od prije 50 godina..

Autor: Cococh-Anel   |   27.02.2016. u 11:43   |   opcije


zakon za sve isti koko pa i za komuniste

Autor: roman10   |   27.02.2016. u 11:43   |   opcije


I kad ti trebaju praznici da se ljudi još jače podijele i zamrze

Autor: Cococh-Anel   |   27.02.2016. u 11:43   |   opcije


Evo, sad imaš priliku vidjeti kako zakon nije za sve isti, sada, u ovoj trenutnoj vladi.. zašto se ne boriš za sadašnji trenutak?

Autor: Cococh-Anel   |   27.02.2016. u 11:45   |   opcije


istina koko oslobađa a ne laž kako javno tako i privatno recimo u vezi

Autor: roman10   |   27.02.2016. u 11:45   |   opcije


Ti si, Romane, u duši veći komunista od mene, jer očekuješ recimo da je zakon za sve jednak. To čak ni ja više ne vjerujem, jer vidim da su uvijek neki jednakiji..

Autor: Cococh-Anel   |   27.02.2016. u 11:46   |   opcije


a-ha.. roman želi suđenje komunizmu (ne zločinima)... dok se i dalje provlači pogrešan termin, fašizam .. hint, Španjoslka-Franco.. USA grb, snop pruća i sjekira.. fašizam je zapadu kao antikomunizam OK, zapravo to je bio odgovor Staljinu.
Dok je Nacizam ono što se globalno osuđuje (ni jedna druga ideologija). Kao što sad dojčland (stvarno bizarno) sudi komunistima.. stvarno smo zemlja slučaj.

Autor: hush_i   |   27.02.2016. u 11:46   |   opcije


oni koji lažu 50 godina sada se bore za sadašnjost da bi se izvukli nekažnjeno i još viču viđ fašistu

Autor: roman10   |   27.02.2016. u 11:47   |   opcije


prje 50 godina? .. prije 70..
Koliko je to danas besmisleno, ako predpostavimo da je osoba imala cca 15+ godina?
Osuditi pojavu, spasiti 'druga'?... bizarnosti.
Treba se ško koke kaže, vratiti u sadašnje vrijeme i ono što se danas treba-mora napraviti, ono prije, ujo vuk magare...

Autor: hush_i   |   27.02.2016. u 11:48   |   opcije


artukovića su na nosilima dopremili iz amerike i to je u redu a da se ode u kakav dom za umirovljenike i inkomodira kojeg komunista to nije u redu čisto radi osude

Autor: roman10   |   27.02.2016. u 11:51   |   opcije


drugovi on je naš šutimo

Autor: roman10   |   27.02.2016. u 11:52   |   opcije


Romane, evo, ovdje na blogu nisam pirmijetila da se nekoga napada da je fašista, ali se napada 'komunjare'.. Vi ne-komunisti ste glasniji i agresivniji, zapravo slijedite upravo taj princip isključivanja neistomišljenika - koji zamjerate komunizmu.

Autor: Cococh-Anel   |   27.02.2016. u 11:52   |   opcije


a bivši josipović a bivši milanović i njihove zmije ?

Autor: roman10   |   27.02.2016. u 11:53   |   opcije


A što ćemo s činjenicom da ljudi koji su danas u vladi, i lijevi i desni, da su svi potekli iz tog 'komunizma'. Kao i ti, Romane..

Autor: Cococh-Anel   |   27.02.2016. u 11:53   |   opcije


najpoznatiji zmijari naših krajeva

Autor: roman10   |   27.02.2016. u 11:54   |   opcije


Kakve veze imaju Josipović i Milanović sa zločinima? Nisu se ni rodili tada..

Autor: Cococh-Anel   |   27.02.2016. u 11:54   |   opcije


ako su krivi za zločine lustracija i maknuti ih iz javnih službi

Autor: roman10   |   27.02.2016. u 11:55   |   opcije


Milanović je trenutno najbolji političar kojeg imamo, što ne znači da ne bi mogao biti bolji.

Autor: Cococh-Anel   |   27.02.2016. u 11:56   |   opcije


roman napada samog sebe.. svoj bitak. :)
ne napada mene-tebe (koko)... iz jednostavnog razloga, napada komunizam. Ovih dana je skovana i nova floskula, svaki antifašist treba svojeg fašistu. Istti slučaj, samo zamijena strana. Bitak.
Uvjek su krivi 'oni'.. umjesto da je kriv krivac. Umjesto da se zakoni provode... baljezga se od ameba i st. sedmog..

Autor: hush_i   |   27.02.2016. u 11:56   |   opcije


vide crne zmije a nisu u apsanu ih stavljali

Autor: roman10   |   27.02.2016. u 11:56   |   opcije


Znaš li ti Romane koliko traju procesi na našim sudovima? Nedavno sam dobila slučaj iz 1991. Tko bi plaćao sudske postupke za lustraciju? Iz kojeg fonda bi to išlo? Odričeš li se ti djela svoje plaće za to? Ja ne.

Autor: Cococh-Anel   |   27.02.2016. u 11:57   |   opcije


njemačko pravosuđe ga zaobišlo a dobar je samo tako

Autor: roman10   |   27.02.2016. u 11:58   |   opcije


Pa ajmo biti pametniji od svojih prethodnika, uzeti kalkulator i izračunati koliko se što isplati.

Autor: Cococh-Anel   |   27.02.2016. u 11:58   |   opcije


Romane, ajd pročitaj i ono što ja napišem, može?

Autor: Cococh-Anel   |   27.02.2016. u 11:59   |   opcije


da te ja lažem a ti u ime mira kažeš ok puno bi koštalo ajmo mi i dalje zajedno u ljubavi i slozi ?

Autor: roman10   |   27.02.2016. u 11:59   |   opcije


Hush, da, govori protiv komunizma, kojeg nije ni bilo u Jugi, bio je socijalizam.

Autor: Cococh-Anel   |   27.02.2016. u 12:00   |   opcije


istina bi nas puno koštala

Autor: roman10   |   27.02.2016. u 12:01   |   opcije


voliš laž

Autor: roman10   |   27.02.2016. u 12:02   |   opcije


Da, Romane, briga mene što ti lažeš, ne lažeš meni nego sebi, ja lovu ne dam :) Nek da lovu onaj tko želi znati 'istinu'.. a o istini evo napisah svašta već..

Autor: Cococh-Anel   |   27.02.2016. u 12:02   |   opcije


Romane, a kaj ti misliš da sada znaš istinu o ovomu što se trenutno događa?

Autor: Cococh-Anel   |   27.02.2016. u 12:03   |   opcije


aj dobro može onda jedna socijalistička laž

Autor: roman10   |   27.02.2016. u 12:03   |   opcije


tako mi tebe govorim samo istinu

Autor: roman10   |   27.02.2016. u 12:04   |   opcije


Meni ovo tvoje Romane izgleda kao što su nekad bili sastanci radničkog savjeta u firmama, pa kad se je netko digao i rekao "drugovi, trebali bismo..." pa pljesak, a taj koji je to rekao naravno nije mislio da će on to, nego eto on je važno uočio problem, a neka ga drugi rješavaju. U kapitalizmu to tako ne ide. Vidiš problem? Riješi ga, pa dođi s rješenjem.

Autor: Cococh-Anel   |   27.02.2016. u 12:05   |   opcije


Dakle, Romane, nema više komunizma ni socijalizma, zasuči rukave i djeluj, investiraj u svoju istinu.

Autor: Cococh-Anel   |   27.02.2016. u 12:06   |   opcije


istina i lustracija makar i kapitalistička ak već nije socijalistička

Autor: roman10   |   27.02.2016. u 12:07   |   opcije


Sastali smo se tajno i pao je prijedlog; Treba likvidirati izdajice bez veza na naciju, vjeru, rasu! Pitam:
" Tko će odrediti tko je izdajica? Evo, ja mislim da je tvoj Marko veliki izdajica!"
" Zar je on najgori da s njim počimamo?"

Nismo ni počeli i prvi prijedlog nesloga...

Sada se pitam na koji način pronaći prave krivce ako se zaibilazi pravna država. Linč? Zakon jačeg? Tko je pravi krivac? Tko je moj a tko vaš?

Autor: MedoDebeli   |   27.02.2016. u 12:08   |   opcije


Pa to Medo i govorim..

Autor: Cococh-Anel   |   27.02.2016. u 12:10   |   opcije


U vezi hušove:"Uvjek su krivi 'oni'.. umjesto da je kriv krivac."

Držite lopova!

Autor: MedoDebeli   |   27.02.2016. u 12:10   |   opcije


prepisti lustracijski zakon recimo od srbije

Autor: roman10   |   27.02.2016. u 12:11   |   opcije


A što se je prvo uništilo kad je smo dobili samostalnu Lijepu našu? Prvo je otišlo - sudstvo, kao danas se sjećam. A zašto je sudstvo stradalo? Zato da se može muljati, varati, da nema kazni, itd, itd.. E, a sad bi se rado provela lustracija, ali nema alata.. Prvo bi trebalo srediti sudtsvo. No, to opet ne odgovara mnogima..

Autor: Cococh-Anel   |   27.02.2016. u 12:11   |   opcije


i provesti ga pod okriljem europske komisije recimo

Autor: roman10   |   27.02.2016. u 12:12   |   opcije


Tako je i jadan Crnoja mahao registrom izdajnika, a na kraju političkom glavom platio, i ispao izdajnik - koji izgjegav

Autor: Cococh-Anel   |   27.02.2016. u 12:13   |   opcije


.. izbjegava porez, i ne poštiva zakone..

Autor: Cococh-Anel   |   27.02.2016. u 12:13   |   opcije


evo jedna (jeftinija) quick-lustrcija, bloška..
(ja) nadalje the-sudac, mogućnostima koje mi daje tipkovnica, osuđujem komunjare na .. (uz konzultacije) vječni mrak!
Mali domjenak, pečatiranje spisa uz slikanje na novine i gotovo. I naravno, svi su krivi, 'oni'.. (op.a. podaci poznati romanu koji će prstom ukazivati na osuđene).

Autor: hush_i   |   27.02.2016. u 12:14   |   opcije


eu komisija bi garantirala neutralnost i pravednost

Autor: roman10   |   27.02.2016. u 12:14   |   opcije


Je, europska komisija nema drugog posla.. a i to nije džabe..

Autor: Cococh-Anel   |   27.02.2016. u 12:14   |   opcije


koko imamo i državnog odvjetnika i remetinec za recimo švercere u zet-u

Autor: roman10   |   27.02.2016. u 12:15   |   opcije


Romane, ajmo se vratiti na temu ovog zapisa, može?

Autor: Cococh-Anel   |   27.02.2016. u 12:15   |   opcije


istina nema cijenu koko ali krećemo od bilance na nuli

Autor: roman10   |   27.02.2016. u 12:16   |   opcije


ma ovo je sad već ko sprdex... idem dok ne krenu pošalice. :))

Autor: hush_i   |   27.02.2016. u 12:16   |   opcije


Nema nule dokle god smo u debelom minusu.

Autor: Cococh-Anel   |   27.02.2016. u 12:17   |   opcije


Evo, ja osobno ne razmem kako je nekomu tko je rođen ca 1960., postao sebe svjestan negdje oko 1980 kad je Tito umro, bio u punoj snazi negdje početkom rata, kako je takvomu - važna lustracija, i ne može krenuti dalje zbog takozvanih nesređenih računa? U čemu je tajna?

Autor: Cococh-Anel   |   27.02.2016. u 12:19   |   opcije


Bit će da je tajna u ovdje već navedenomu - ajmo zamagljivati da se ne vidi nesposobnost, baciti kost - fašisti i partizani, i narod se lopta, a mi krademo..

Osobno mislim da je tomu kriva Kolinda jer dok nije ona došla bio je mir. Njenom pojavom su se uznemirili duhovi, a na to još potkuruje. Da je dobra prdsjednika, ujedinila bi Hrvate, a ne dijelila ih.

Autor: Cococh-Anel   |   27.02.2016. u 12:21   |   opcije


jedni potežu zmije i to crne a kad potegneš crvenu zmiju tajac

Autor: roman10   |   27.02.2016. u 12:21   |   opcije


Usput, njezino pismo Pupovcu je sramota za demokraciju. To pismo smatram njezinim krajem, pala je na dno svih dna.. Potkuruje, umjesto da smiri.. a to je neorpostivo.

Autor: Cococh-Anel   |   27.02.2016. u 12:23   |   opcije


kad istina izađe na vidjelo onda nema više magle koko

Autor: roman10   |   27.02.2016. u 12:23   |   opcije


Ne razumijem ti ja to o zmijama..

Romane, želiš li ti da se tebe razumije, ili ti je fora pričati u šiframa?

Autor: Cococh-Anel   |   27.02.2016. u 12:23   |   opcije


Jebla te istina.. čitaš li ti što ja pišem? Ili me ne razumiješ?

Autor: Cococh-Anel   |   27.02.2016. u 12:24   |   opcije


slušaš ti milanovića mesića josipovića pupovca nikolića vučića i tak dnevnik hrt-1

Autor: roman10   |   27.02.2016. u 12:25   |   opcije


Da, ponekad..

Autor: Cococh-Anel   |   27.02.2016. u 12:27   |   opcije


e 123,8 % istine

Autor: roman10   |   27.02.2016. u 12:27   |   opcije


index 178,2 % istine

Autor: roman10   |   27.02.2016. u 12:28   |   opcije


Slušam i Karamarka, i Kolindu, i Petrova, i...

Autor: Cococh-Anel   |   27.02.2016. u 12:29   |   opcije


Aha, ti jedini znaš što je istina?

Autor: Cococh-Anel   |   27.02.2016. u 12:29   |   opcije


Evo, istina je da je Brkić kopirao/prepisao/kupio diplomski.

Autor: Cococh-Anel   |   27.02.2016. u 12:30   |   opcije


Da je Crnoja izbjegavao porez..

Autor: Cococh-Anel   |   27.02.2016. u 12:31   |   opcije


imamo državnog odvjetnika

Autor: roman10   |   27.02.2016. u 12:31   |   opcije


a i remetinec

Autor: roman10   |   27.02.2016. u 12:31   |   opcije


Da Kolinda baja o plaćenom vojnom roku.. otkud joj to? Ta je s banane opala.. Da barem dnevnik pogleda.. makar i od hrt

Autor: Cococh-Anel   |   27.02.2016. u 12:32   |   opcije


Da je moral relativni pojam..

Autor: Cococh-Anel   |   27.02.2016. u 12:32   |   opcije


si čula da milanovićev brat traži oprost duga mislim 15 000 000

Autor: roman10   |   27.02.2016. u 12:32   |   opcije


http://www.jutarnji.hr/poslovni-krah-brata-bivseg-premijera-kresimir-milano
vic-moli---oprostite-nam-15-milijuna-kuna-duga--/1520423/

Autor: roman10   |   27.02.2016. u 12:34   |   opcije


Ovisi tko mu je dužan. Ako mu je dužna država, a čujem da država ne isplaćuje redovno, onda bi se to trebalo nekako prebiti..

Autor: Cococh-Anel   |   27.02.2016. u 12:40   |   opcije


akcija plati račune ulovi ćune

Autor: roman10   |   27.02.2016. u 12:40   |   opcije


Ja bih svu naplatu sprovela preko banaka, o tomu sam već pisala.. Banke imaju mehanizme kako natjerati nekoga da plati ili penalizirati ga.. Što napraviti ako napraviš posao, a ne plati ti se? Nemoćan si u ovoj državi, dati na sud? Miran si 20 godina, platiš hrpu para, i ništa se ne dogodi.

Autor: Cococh-Anel   |   27.02.2016. u 12:41   |   opcije


koliko ja razumijem on je dužan svima osim svom bratu

Autor: roman10   |   27.02.2016. u 12:41   |   opcije


ma nema veze što je bolje sutra utopija već je bitno što će i sutra postojati jučer sa svojim krivcima
aj da jednom postane danas

Autor: Gospar_D   |   27.02.2016. u 12:42   |   opcije


a živost je jebačka fakat
od djelimičnog cepewja diplomskog do 41 u trenu
ma oni mulac iz povratka u budućnost je mala beba a i oni blento terminator je ništa što će se zbit kad se hrvati dočepaju ključa od vremeplova

Autor: Gospar_D   |   27.02.2016. u 12:45   |   opcije


Evo, ja danas razmišljam kako dočekati plaću, a da ne zaronim u dublji minus.

Autor: Cococh-Anel   |   27.02.2016. u 12:47   |   opcije


aj pa mi na blogu stalo neš CP u krevetu opet CP na poslu isto CP ONO TRADE MARK CP

Autor: roman10   |   27.02.2016. u 12:47   |   opcije


a i ti gosparu u krevetu sigurno CP

Autor: roman10   |   27.02.2016. u 12:49   |   opcije


da cepejamo i linkamo tu na blogu no ono što mi cepejamo ne verificira država niti osim eventualno zmuljanih radnih sati neka veća šteta za društvo
hmmm a ipak da li bi čovjek sjeo u avion kojim pilotira netko tko je cepejao svoje papire ili bi pitao a ima li kakvi vlak ne žuri mi se baš

Autor: Gospar_D   |   27.02.2016. u 12:50   |   opcije


ja kad priđem bankomatu na 5m on se ugasi

Autor: roman10   |   27.02.2016. u 12:50   |   opcije


al-qaeda trans vozi vas u nebo direkt

Autor: roman10   |   27.02.2016. u 12:52   |   opcije


ja u krevetu otkako je lijepe ove ne jebem niti slučajno. što sam jebao jebao sam u prošlom režimu, daklem komunjarice

Autor: Gospar_D   |   27.02.2016. u 12:53   |   opcije


ja za intimne trenutke imam snimljen sentiš https://www.youtube.com/watch?v=_sxTbfeYdO0

Autor: roman10   |   27.02.2016. u 12:56   |   opcije


udarac činela za ritam

Autor: roman10   |   27.02.2016. u 12:58   |   opcije


gospar hitit će te na ignor

Autor: roman10   |   27.02.2016. u 12:58   |   opcije


ndaaa ali moj krevet ipak nema veze sa djelomičnim cepejcem diplomskog ili možda ipak ima?

da nezgodno je to kad čovjek odabere suradnika a u stvari ne zna koga je izabrao. na koga se osloniti? vjerovati li bezrezervno izborniku da zna što radi? ili zaključiti sa
ukoliko sam živio u laži jučer moram li to i danas?

Autor: Gospar_D   |   27.02.2016. u 12:59   |   opcije


pravi se mrtav ili odglumi orgazam u krevetu

Autor: roman10   |   27.02.2016. u 13:04   |   opcije


Lakše je lagat nego zasukat rukave. Jadan smo narod..

Autor: Cococh-Anel   |   27.02.2016. u 13:04   |   opcije


Mene je sram tko nam vodi državu..

Autor: Cococh-Anel   |   27.02.2016. u 13:06   |   opcije


Osjećam se loše jer nekog upoznam, i taj mi laže o tomu da je u penziji jer je bio ranjen u ratu (a nije), da ima diplomu (a nema), i to je nekakav standard..

Autor: Cococh-Anel   |   27.02.2016. u 13:08   |   opcije


U tom kontekstu mi je čini da bi izbor Oreškovića za premijera mogao biti dobar upravo s te strane da on nije umočen u sve te laži.. kao što smo i mi dobili direktora Engleza kojeg nije više zanimalo tko je otkud ili nije, rođak ili ne. I to je dobar osjećaj, za ovakve poput mene koji se ne snalaze u rođačkim i inim vezama

Autor: Cococh-Anel   |   27.02.2016. u 13:11   |   opcije


Dodaj komentar