Submisivnost - drugi dio



Kaj da ponavljam napisano, kao potvrdu da se u međuvremenu nisam predomislila, a vidim da se i dalje vuče rep zbog mog mišljenja o submisivnosti, pa i mene za jezik?
Ok, mogu! :)

Ljudi koji u dvoje šljakaju po principu nametanja svoje volje i imaju potrebu dominirati u međuodnosu, ali ne periodički ili povremeno, kroz opravdavanje realnih situacija jer u datom trenutku nema alternativih mogućnosti, nego 24 sata dnevno, 30 dana mjesečno, svojim ponašanjem kompenziraju štošta.
Deficit. Osobni. Uglavnom.

Jer takvi ljudi uvijek izabiru partnere koje mogu preoblikovati kako žele jer oni, partneri, podatni su u svojoj neautonomiji.
Jer oni koji grade takav odnos, suštinski nesigurni su, ali svjesni svoje stvarne vrijednost jer jedino uz partnera koji je na nižoj stepenici od njih mogu biti bolji, uspješniji i zadovoljniji u komparativnom odnosu kao par.

Meni ovo sasvim logično zvuči, bez puno filozofiranja, a bome i bez kontra mišljenja.
Ako ga ima, eto tu sam, slučam, čitam...

U prošlom zapisu, a i u ovom, nije riječ o dogovoru, popuštanju, o kompromisima.
Riječ je inicijalnoj potrebi dominiranja bez preliminarnih dogovora, a submisivnost druge strane je jedino bitna kao modus ponašanja, štoviše – poželjna.

I nemoj(te) mi pričati priče da je to ok, da ne kužim podjelu uloga jer u dominantno-submisivnom odnosu nitko ne glumi, ne postaje na sat dva netko drugi, alter ego svjesnog odabira, nego jedna strana itekako zna kako drugu povući na svoju, zbog osobnog interesa, iskorištavajući nečiju inferiornost.

Nekak mi se čini da sam još bila i preblaga kad sam napisala da fakat nekom fali fosna u glavi ako mu je submisivnost zanimljiva – bilo kroz aktivno ili pasivno ponašanje, očekujući i računajući na tuđu pokornost i poniznost limitirane slobode djelovanja, ili jednostavno biti samo takav, poslušan.
Jer takvi odnosi nisu zdravi jer nisu rezultat obostranih želja do kojih se došlo usklađivanjem zajedničkih interesa nego se interesi jedne strane realiziraju kontrolom, na uštrb druge.




Odijevanje u određene uloge, kako nam koja i iz kojeg razloga treba, ili ne treba, ali nam je zabavan iskorak, nekaj je drugo.
Svjesnost, za početak.
Podjela rola.
Reflektori. Ili mrak.
Rekviziti s fotke koji se ne skrivaju, a drugi su negdje spremljeni.

Možemo i o tome, ali to je druga tema....



Etoc, nadam se da sam zaokružila temu.
I da će reprizno prozivanje mene zbog ovog i onog jučer, uz malo bedaste provokacije i insinuacije, biti suvišno.
;)




Dan :)

01.04.2016. u 10:38   |   Editirano: 01.04.2016. u 10:47   |   Dodaj komentar

Lijepe cipele,
osim sredstava
prinude.

Njima ovdje
nije mjesto,
bitno da se
ljubi često.

Autor: KitaRex   |   01.04.2016. u 10:49   |   opcije


slažem se...s puno toga napisanog.

Autor: bezobraznik   |   01.04.2016. u 10:49   |   opcije


-studiozno-precizno ... kao da ne pripada ovdje, danas.
važna sitnica u priči SM. NE. U trenu kad se pojavi NE, nastavak je silovanje. Ukoliko su usta začepljena (spriječen govor) tad je implicitan NE. Dakle, igra može biti, fantazija koju podređeni ima i ne usudi se u normalnom odnosu tražiti, kao npr oralni-analni seks. .. ali kako god se okrene, bez pristanka je silovanje, s pristankom je besmislena submisija.
-.. ali, ljudi su ljudi, ne uvijek logični. Problem je granica. Što s drugom granicom, npr pedofilija? Tad nismo tako indiferentni na 'igricu'. Ili se (moralna) pravila mijenjaju kad govorimo o sebi/drugima.
-iz dosade? nedostatka želje, mašte..? Nedostaci koji se igricama 'popravljaju'? Jako loša igra.

srećom pa je prvi april.. :)

Autor: hush_i   |   01.04.2016. u 10:51   |   opcije


kaj fali štiklama? kaj bi tek bilo da imaju oštricu na peti? :P

fala bezi :)

Autor: meija   |   01.04.2016. u 10:51   |   opcije


Tko je vidija lipotu vezat,
ne moreš ju sputanu gledat.
Jer kada se ljubav vodi
uživa se u slobodi!

Autor: KitaRex   |   01.04.2016. u 10:52   |   opcije


hush, skicni na google fotke...pa fakat netko ima rusvaju u glavi da drugome nanosi bol i u tome gušta, a taj koga boli uživa
(kad već spominješ s/m)

Autor: meija   |   01.04.2016. u 10:52   |   opcije


Mislija san na lisice.Štikle su lijepe.

Autor: KitaRex   |   01.04.2016. u 10:53   |   opcije


I poželjne za lijepe žene.

Autor: KitaRex   |   01.04.2016. u 10:53   |   opcije


zapisi o submisivnosti NISU bili o seksu, nego o socijalnim odnosima između dvoje ljudi čija je osnova u dominacije jedne!
zakaj su reakcije bile kakve su bile, tja.... :)

Autor: meija   |   01.04.2016. u 10:54   |   opcije


-naravno, ne moram škicati Google.. znam da su ljudi 'svakakvi' .. inače ne bi ni postojali zakoni, kriminal, ubojstva.
no to smatrati 'normalnim' odnosom, pretvarati se.. to je stanje svijesti ravno nesvijesti.
seks protiv volje je .. ??
ozljeđivanje drugih je ozljeđivanje, ništa drugo. Banaliziranje bi ubilo ljude.

Autor: hush_i   |   01.04.2016. u 10:56   |   opcije


Hm. Ali u bilokakvom odnosu preoblikujemo se.
I sebe i osobu koja sudjeluje.
Stara poslovica: S kim si, takav si.
Učimo jedni od drugih. Npr. većina oflajnaca s kojima kontaktiram zna o netu više nego će im trebati. Pokupe usput. Jednako kao što ja pokupim njihova znanja.
Ne vidim tu ništa loše.
Jednako je upitno gdje su granice. Mislim, ako uz šnajdericu naučim šivati ili uz roba postanem adekvatna nicku :-)).

Autor: ZlicaOdOpaka   |   01.04.2016. u 10:56   |   opcije


Rex, za takve igre treba biti dobro posložen u glavi, znati di su granice, osobne i tuđe i poštivati ih prije nego se isklizne preko ruba
ako netko u tome uživa, ok, zakaj ne.
to kaj se meni ne sviđa sve kaj ima veze s onim s druge strane, iskliznućem, i smatram sick odnosom i teško da me netko može uvjeriti u suprotno

Autor: meija   |   01.04.2016. u 10:57   |   opcije


ozljeđivanje sebe je poremećaj.. ozljeđivanje nije (spolni) odnos, nego ozljeđivanje, bol. Suprotno od užitka.

Autor: hush_i   |   01.04.2016. u 10:58   |   opcije


Zlico, naravno da se preoblikujemo, bolje rečeno - prilagođavamo. ali to je svjesnost!

Autor: meija   |   01.04.2016. u 10:58   |   opcije


(Gospareeeeeeeeee, di si? :)

Autor: meija   |   01.04.2016. u 10:59   |   opcije


probala sam naći poveznicu s/m i pomaknutog ponašanja koje ima i dijagnozu
sadizam
mišljenja su podijeljena

Autor: meija   |   01.04.2016. u 11:00   |   opcije


Mislim da su sado-mazo igrice svojstvene devijantnom ponašanju
i ljudima koji imaju psihičkih problema.Ja si takve stvari ne mogu
zamisliti raditi.To za mene nije normalno,to su trajno oštećeni ljudi.

Autor: KitaRex   |   01.04.2016. u 11:01   |   opcije


Nanositi bol pa makar kako oni kažu kontroliranu
ima ozbiljnih korijena u nečijoj bolesnoj glavi.

Autor: KitaRex   |   01.04.2016. u 11:03   |   opcije


a gle, ako su partneri u takvim igricama svojom voljom, ravnopravni u odluci, nek se igraju
ali koliko takvih odnosa ima? i što će jedna strana za ljubav druge napraviti pristajanjem na nekaj kaj inače ne bi?

Autor: meija   |   01.04.2016. u 11:04   |   opcije


submisivnost izvan sexa .. u životu, poslu, prometu, nije takva. Pravila prometa ne postoje da bi me drugo vozilo dominiralo, nego da bi sva vozila obavila svoju ulogu. Semafor nije submisivno-dominanti odnos, nego samo red-pravila igre. Nikakve usporedbe u SM sexu osim pokušaja banalizirajućeg opravdavanja nema. Kao da ubojica kaže nisam ubio ja, nego metak..

.. i dalje je prvi april, zanimljiv dan. :)

Autor: hush_i   |   01.04.2016. u 11:04   |   opcije


Zar nije svjesnost kad uz nekoga tko psuje počnemo psovati?
Smisao bi bio da biramo društvo i da nastojimo na bolje.
Ali, to je malo teško :-)).

Autor: ZlicaOdOpaka   |   01.04.2016. u 11:04   |   opcije


Drugo je borba za opstanak,rat,odbijanje napada od sebe
ali nasilnost kao užitak je psihopatologija.

Autor: KitaRex   |   01.04.2016. u 11:05   |   opcije


.. čak se ne može nazvati igrom, igra dominacije..
igra, kao sport, ne dominira se vezanjem suparnika, nego nadigravanjem.. tad je igra, sport, OK. U suprotnom je frustracija, loše.

Autor: hush_i   |   01.04.2016. u 11:06   |   opcije


hush, sad si me podsjetio na nekaj - odvajanje ljudi od njihovih postupaka, kao nije on loš, nego je loše to kaj radi
nikad mi to nije bilo jasno
oće mi netko objasniti?

Autor: meija   |   01.04.2016. u 11:06   |   opcije


Zlico, nesvjesno kopiranje ponašanja sa svjesnim posljedicama jer se čujemo? :P

Autor: meija   |   01.04.2016. u 11:07   |   opcije


A vidite,sama bol je alarm koji nas upozorava da nešto nije u redu.
Ako nas nešto boli,ta bol nam ukazuje na mjesto koje je povrijeđeno
ili oštećeno.Prema tome,destrukcija nema nikakve veze sa ljubavlju,
već bolesnim umom koji se uzbuđuje tuđom nesrećom.

Autor: KitaRex   |   01.04.2016. u 11:08   |   opcije


pa da, tijelo reagira osjetom bola kad mu nekaj ne štima!

Autor: meija   |   01.04.2016. u 11:10   |   opcije


(ja ću) :)) .. pa to je greška u koracima, to je neodvojivo, jer to što radi ... je tko to radi. Osoba. Ako je i odijelo definira, naravno da je definiraju postupci. Ptica leti, glista kopa.. da zamijene uloge što su? Ljudi su ljudi, dok 'krivci' nalaze opravdanja, isprike .. (previđajući) da su krivi za to što opravdavaju. Tad je samo stvar gradacije, težine pa time i sankcije..

Autor: hush_i   |   01.04.2016. u 11:11   |   opcije


nije mi bila namjera da zagrebemo po seksu, jer toliko toga ima i izvan kreveta, a nepotrebno je

Autor: meija   |   01.04.2016. u 11:12   |   opcije


točno hush!
jer nas, kao osobe, definira i ponašanje

Autor: meija   |   01.04.2016. u 11:13   |   opcije


Svako nanošenje boli ostavlja štetne posljedice
u vidu tjelesnih i psihičkih trauma.Tijelu je potrebno
ugodno opuštanje kako bi savladavalo životne izazove.

Autor: ThoRex   |   01.04.2016. u 11:13   |   opcije


+ tijelo reagira osjetom bola. To je osnovni kriterij, univerzalan. (neovisan o volji domiatora, careva, jačeg..)
stanica, ameba, sva bića, reagiraju jednako. Bol=loše.

Autor: hush_i   |   01.04.2016. u 11:15   |   opcije


U stvari ta submisivnost je više prisutna na radnim mjestima,
ljudi pristaju na uvjete rada i međuljudske odnose koji im se
nameću,jer nisu u poziciji se oduprijeti.

Autor: ThoRex   |   01.04.2016. u 11:16   |   opcije


Zbog toga oni koji rade ono što vole
i od toga žive znaju reći da su sa svojim
poslom sretni.

Autor: ThoRex   |   01.04.2016. u 11:19   |   opcije


vidi, na poslu pregrizemo drekec zato kaj znamo zakaj

Autor: meija   |   01.04.2016. u 11:19   |   opcije


Velika je sreća biti svoj na poslu.

Autor: ThoRex   |   01.04.2016. u 11:20   |   opcije


Za peneze,egzistenciju.

Autor: ThoRex   |   01.04.2016. u 11:20   |   opcije


Tak je to,je...

Autor: ThoRex   |   01.04.2016. u 11:21   |   opcije


u dominaciji, bez obzira o kakvom odnosu je riječ, uvijek se računa na snagu moći

Autor: meija   |   01.04.2016. u 11:21   |   opcije


Tako je i sa znanjem.Ljudi su neskloni ravnopravnim odnosima.
Vječna je to priča od davnina i tko zna dali tome uopće kraja ima.
Lijep pozdrav Meija...treba mi radti...adio.

Autor: ThoRex   |   01.04.2016. u 11:27   |   opcije


čitamo se :)

Autor: meija   |   01.04.2016. u 11:31   |   opcije


:))))

Autor: bozicnica   |   01.04.2016. u 11:50   |   opcije


I gospar je mrtav.
Zivjela paske:)

Autor: bozicnica   |   01.04.2016. u 11:50   |   opcije


boza :)

Autor: Gospar_D   |   01.04.2016. u 11:58   |   opcije


autorici.... 9/10 nisam razočaran ali nekako sam vjerovao da će biti više. pošto ste ovim zaokružili temu okej pa ipak otzvoriste
. kako ja vidim "možda" i nenamjerno novu ovim
-
Etoc, nadam se da sam zaokružila temu.
I da će reprizno prozivanje mene zbog ovog i onog jučer, uz malo bedaste provokacije i insinuacije, biti suvišno.
;)

Autor: Gospar_D   |   01.04.2016. u 12:00   |   opcije


mogu li ipak podsjetiti da je jučer bio 31 ožujka?

Autor: Gospar_D   |   01.04.2016. u 12:02   |   opcije


osvrt na napisano?
blago rečeno polovično i nedorečeno

Autor: Gospar_D   |   01.04.2016. u 12:05   |   opcije


mene zanima, što je gospar mislio pod "iskonska žena svjesna svoje submisivnosti"?
submisivna žena, u kom to pogledu?

Autor: zlatkica_   |   01.04.2016. u 12:11   |   opcije


i koji to muškarci i zbog čega traže žene svjesne svoje submisivnosti?

Autor: zlatkica_   |   01.04.2016. u 12:12   |   opcije


Bravo !

Autor: 000011   |   01.04.2016. u 12:13   |   opcije


da li jaki i snažni muškarci traže submisivne žene ili submisivne žene trebaju neadekvatnim muškarcima?
neadekvatnim u svakom pogledu.
bilo status u društvu, potencija, izgled, intelekt...svejedno....
neš im fali.
čim im treba netko submisivan da bi sami sebi u očima bili veći.

Autor: zlatkica_   |   01.04.2016. u 12:14   |   opcije


.. a što s nesvjesnom ženom? koja nije svjesna svoje submisivnosti, kako njoj objasniti da mora biti kuco.. dok sam ja šef .. hmmm, ovo več zvuči u skladu s datumom :)

Autor: hush_i   |   01.04.2016. u 12:15   |   opcije


zašto ne ravnopravan odnos?
zašto bi se žene pretvarale da znaju ili mogu manje nego što mogu samo da bi im se muškarac osjećao većim muškarcem?

Autor: zlatkica_   |   01.04.2016. u 12:19   |   opcije


meni ne treba muškarac koji nije dovoljno muškarac da bi priznao da žena može biti i veće muško od njega.:)

Autor: zlatkica_   |   01.04.2016. u 12:23   |   opcije


ne treba mi ni muškarac koji niječe svoju "žensku stranu".
(pa odbija peglati recimo) :)

Autor: zlatkica_   |   01.04.2016. u 12:24   |   opcije


zapravo, sve te gluposti oko ženske i muške strane, a naročito o ženskoj submisivnoj prirodi, postoje samo još u glavama zatucanaca.
bilo ženskih bilo muških.
sad, za muškarce mi je jasno, jer njima odgovara pozicija dominantnih.no ne razumijem žena koje dragovoljno pristaju na te igre.
zašto pristaju?

Autor: zlatkica_   |   01.04.2016. u 12:28   |   opcije


zato što misle da će praveći se nesposobnije ili gluplje zadržati muškarca kojeg
žele?

Autor: zlatkica_   |   01.04.2016. u 12:30   |   opcije


zbog peglanja..

Autor: hush_i   |   01.04.2016. u 12:31   |   opcije


peglanje je šala. :)
ali, glancanje parketa i ribanje kupaone, to je već drugo.:)

Autor: zlatkica_   |   01.04.2016. u 12:33   |   opcije


uglavnom, voljela bih da gospar objasni što je mislio pod "submisivnom prirodom žena".

eto...

Autor: zlatkica_   |   01.04.2016. u 12:34   |   opcije


zlato moje (diko moja...) .. lijepo je vidjeti bokove (žanu!) dok riba, ritmički. Slažem se, sam ti ribaj, dominirat ću brižnim pogledom i pažnjom da se štogod ne desi, npr da ti ponestane Vim-a.. (datum).
kad se probudim iz kome, bit će drugi datum i bit ću zahvalan što me nisi zatukla... :)))

Autor: hush_i   |   01.04.2016. u 12:37   |   opcije


hush, obzirom da zarađujem više od tebe (utemeljena pretpostavka), ja ću se brinuti o zalihama vima, a ti ribaj.
moš i gole guzice.

Autor: zlatkica_   |   01.04.2016. u 12:54   |   opcije


sve dok se ne probudiš.


i vim je za probrane.
:)

Autor: zlatkica_   |   01.04.2016. u 12:56   |   opcije


zlatkice pokušati ću pojasniti svoje viđenje pojma iskonska submisivnost žene. oprosti ali danas ne. vjerujem da ću to narednih tjedan dana stići. govorim o svom viđenju a to da li je ono zatucano ili nešto okej neka ostane u zraku.
ostavljam prostora nazivu zatucano iako bin se više priklonio izrazu konzervativno pa eto
nego ono sa "fritzlom i onim dolje"....u što se kladiš?

Autor: Gospar_D   |   01.04.2016. u 12:57   |   opcije


neću ovdje na iskrica blogu petljati to da li je žena toga svjesna ili nije. ostaviti ću to svakom ponaosob.

Autor: Gospar_D   |   01.04.2016. u 13:02   |   opcije


tako je zlatkice.. nastavi. Izbaci potisnutu pasivnu agresivnost :)))
ajoj.. što je Vim bio kap previše? :))))))
očem reči, svi sve znamo, no i dalje smo ... .

Autor: hush_i   |   01.04.2016. u 13:05   |   opcije


kladim se da je zatucanac koji je smatrao, baš poput tebe, da je žena iskonski submisivna.
pa si je jednu takvu strpao u podrum i držao je tamo zatočenu godinama.

ti si još na slikama i igrama.
pitanje je kad ti to više neće biti dovoljno.

a u što bi ti da se ja kladim?
kladim se je bilo figurativno.

i kako bi ti znao da taj tip nije tvoj sumišljenik?
misliš da nije smatrao da mu treba submisivna žena?
možda je mislio baš poput tebe, žene su submisivne i on joj je samo osigurao uvjete da izrazi svoju submisivnu prirodu.

oklada u što i kako?
što bi podastrijeo kao dokaz da sam u krivu?
i zašto ne bi danas objasnio, što to znači za tebe, submisibna priroda žene?

Autor: zlatkica_   |   01.04.2016. u 13:05   |   opcije


a hoćeš li tada i razjasniti zakaj je (tebi) submisivnost poželjno zanimljiva?

Autor: meija   |   01.04.2016. u 13:05   |   opcije


oprosti no ti si rekla kladim se samouvjereno i bezrezervno tako da sam stekao dojam da barataš konkretnom situacijom
dakle u što, na koji način dokazati na tebi je a ne na meni
moje je prihvatiti okladu ili ne

Autor: Gospar_D   |   01.04.2016. u 13:07   |   opcije


i zakaj (ti) je potrebna neravnopravnost u m/ž odnosu?
jer je ako je riječ o dominaciji i submisivnosti

Autor: meija   |   01.04.2016. u 13:08   |   opcije


gle hush...kad mi ovdje napišeš da mogu ribati i ljuljati dupetom a ti ćeš nabavljati vim, ja ti samo mogu opet napisati, obzirom da više zarađujem od tebe, (ponavljam, ne znam ali utemeljeno pretpostavljam), ribaj ti.
a vim ću kupovati ja.

a napisala sam i da je to sve zajedno tek hipotetski, jer ja ni vim ne bih kupila baš svakome.

:)

Autor: zlatkica_   |   01.04.2016. u 13:08   |   opcije


...a ni ljuljala dupe ispred bilo čijeg nosa :))

Autor: meija   |   01.04.2016. u 13:09   |   opcije


meija o tvojih 9/10 sam rekao svoje
nije li logično prije toga to raščistiti?
sa druge strane stekao sam dojam da me smatraš idiotom na što se, koliko sam primjetio, do sada nisi referirala paaaa.....
da odemo nekim redom?

Autor: Gospar_D   |   01.04.2016. u 13:10   |   opcije


da, zaista mislim da je fritzl žene smatrao submisivnim bićima, inače se ne bi seksualno iživljavao nad zatočenom ženom.
a obzirom da si ti ti napisao da su žene iskonski submisivne, smatram da ste istomišljenici.

Autor: zlatkica_   |   01.04.2016. u 13:12   |   opcije


i zakaj (ti) je potrebna neravnopravnost u m/ž odnosu?
jer je ako je riječ o dominaciji i submisivnosti

meija spuštaš na osobno na ovaj način.
mislio sam da je ovo blog o submisivnosti općenito a ne o mojem razmišljanju i stavovima kako ih ti vidiš
ne odgovara ti naslov ako ćemo ozbiljno

Autor: Gospar_D   |   01.04.2016. u 13:14   |   opcije


zakaj misliš da te smatram idiotom?

Autor: meija   |   01.04.2016. u 13:15   |   opcije


oprosti zlatkice čitaš kako želiš proćitati a ne onako piše.
misliš li na ovo možda a ovo je cp
"Što muškarac traži u stvari. Iskonsku ženu svjesnu svoje submisivnosti. To nije nastrana iskvarena submisivnost koju prikazuju i krivo shvaćaju već stvarna snaga žene . Ona se ne očituje u položaju u društvu vanjskom životu već u intimi i jedinom vrijednom postojanja. Žena čezne biti štićena i grljena da se ima o koga osloniti i podati se bezrezervno kao biće svjesno svoje snage i vrijednosti u tome a ne kao stvar ili prezira vrijedan, ponižen stvor.
Žena stvara muškarca"

Autor: Gospar_D   |   01.04.2016. u 13:16   |   opcije


spustila sam na osobni nivo, u zagradi jer i ti si na moj zapis, za razliku od ostale muške ekipe, osobno reagirao, i jučer i danas
možemo i uopćeno, iako je svako naše mišljenje, pa i takvo, odraz nas samih

Autor: meija   |   01.04.2016. u 13:17   |   opcije


zlatka, selektivno čitanje ili Cherry picking argumentacija.. ignoriraš najvažniji dio rečenice, datum. :)
al, inače super, slatko :) lajkam!

je, smotan sam i generalno nerazumljiv i samom sebi.
tak da mi u ribanju nije bitno tko kupuje Vim nit gologuzno ljuljanje.. osim kao iskričarski kontekst, besmisleno je pisati o pečenju krumpira, bar naznaka senzualno-seksualnim temama (zato ta guza, ljuljajuća, moja ili tvoja, nebitno..).

i ta guza, tad nije submisivna, nasuprot, tad je ona prčasta, zavodljiva, mamac.. ona je tad sve željno. Ne kao salama svezana (i visi u podrumu).. ;-)

Autor: hush_i   |   01.04.2016. u 13:17   |   opcije


zato što mi govoriš da je nešto crno a bijelo je
zato što ti kažem da smo boža i ja raščistili što se mene tiče a ona sama to nije opovrgla no ti drviš i dalje boža gospar boža gospar

Autor: Gospar_D   |   01.04.2016. u 13:18   |   opcije


hush... nije salama nego buđola ili kulen :P

Autor: meija   |   01.04.2016. u 13:18   |   opcije


žena čezne biti štićena i grljena, pa zato stavljaš fotke žena vezane užetom u podrumima?
dajmenaj....

Autor: zlatkica_   |   01.04.2016. u 13:19   |   opcije


i meija da osobno je jer tvoje nije od jučer već se veže na nešto od prije nekoliko dana. možeš li poreći?

Autor: Gospar_D   |   01.04.2016. u 13:19   |   opcije


Gospare, ti si prvi božu spomenuo, ne ja. aj se ne pravi grbav :D

Autor: meija   |   01.04.2016. u 13:19   |   opcije


zlatkice :)

Autor: Gospar_D   |   01.04.2016. u 13:20   |   opcije


na kaj misliš? to od prije nekoliko dana? na koji moj zapis ili komentar?
i nemoj napisati - znaš ti koji - jer da znam ne bih te pitala

Autor: meija   |   01.04.2016. u 13:20   |   opcije


sve pet, hush. samo se malo svadimo, zabave radi.:)

Autor: zlatkica_   |   01.04.2016. u 13:21   |   opcije


gosparu.:)

Autor: zlatkica_   |   01.04.2016. u 13:22   |   opcije


.. i da, loše je prenijeti na 'osobni nivo'. Ne moramo pisati iz trećeg lica, ali ni napadati kandžama u (prvo) lice koje naiđe..

Autor: hush_i   |   01.04.2016. u 13:23   |   opcije


tko naiđe, sam si je kriv.:))

Autor: zlatkica_   |   01.04.2016. u 13:24   |   opcije


hush, a da je nekaj opće prihvaćeno, dobro, bilo bi ok, kaj ne? ;)

već i takvim stavom dajemo do znanja kaj mislimo, ali ne izgovaramo

Autor: meija   |   01.04.2016. u 13:24   |   opcije


zlato.. (moje), skoro mi oči iskopala,... al, ok :))
meija, 'salama' zato jer je kulen nešto Extra, pa kao više ponižavajuća usporednica, 'salama'... tehnički, može kulen (il seka mu). ... :)

Autor: hush_i   |   01.04.2016. u 13:25   |   opcije


meija pitaš zašt sam spomenuo božu
izvoliš
spomenuo sam ju iz nekoliko razloga
prvo što sam smatrao da je potrebno napomenuti da smo međusobno riješili
drugo zato što si se .... kahnmna njenom blogu od neki dan o temi koja je kako ti kažeš od jučer
navoditi da to nije zbog onog teksta u kojem se priča kroz komentaro iskonskoj submisivnosti žene vrijeđa i zdrav razum a i zdrave oči. samo da kažem taj blog bio je prije navedena božinog bloga koji sam pomenuo u vezi tvog kahnm

Autor: Gospar_D   |   01.04.2016. u 13:26   |   opcije


(vrtim zapise proteklih dana i ne nailazim ni na jedan koji bi bio osoban, a Gospar se prepoznao....ima koji komentar, moj o njemu?)

Autor: meija   |   01.04.2016. u 13:27   |   opcije


ma pusti božu sad, miša mu, moj je blog, neću tu njenu reklamu :))

zanima me kaj ja to znam, a bilo je prije par dana, kao prethodnica mojih, spornih zapisa?

Autor: meija   |   01.04.2016. u 13:29   |   opcije


daj link, ne znam na kaj misliš
i zanima me konkretno o čemu je riječ, di sam tebe spomenula osobno, ili apersonalno, a da se znalo da je o tebi riječ...kad već spominješ spuštanje razgovora na osobni nivo

Autor: meija   |   01.04.2016. u 13:31   |   opcije


mogu ti cp komentare nije problem :)

Autor: Gospar_D   |   01.04.2016. u 13:31   |   opcije


https://www.iskrica.com/weblogs/post.php?web=18839&log=519112
evo link da ne veliš da čupam iz konteksta

Autor: Gospar_D   |   01.04.2016. u 13:31   |   opcije


ajd :)

Autor: meija   |   01.04.2016. u 13:31   |   opcije


čitaš kako želiš meija točno sam ti rekao na koji način spuštaš na osobno
manipuliraš i izvrčeš moje riječi

Autor: Gospar_D   |   01.04.2016. u 13:32   |   opcije


i to je to?
daj... :))))

u mojim komentarima o inventurnim brojevima si se prepoznao i zato reagiraš?

:D

Autor: meija   |   01.04.2016. u 13:33   |   opcije


konkretno kaj sam izokrenula?
na jučerašnjem zapisu, današnjem?
aj mi c/p

:)

daj, zabrijavaš na nekaj i fakat, ponavljam, reagiraš estrogenski. gospar? :))

Autor: meija   |   01.04.2016. u 13:34   |   opcije


i to me smeta kod tebe meija. na taj način se ne vodi normalan razgovor da ne pominjem etiketiranje i manipaltivno uzimanje pravde u svoje ruke pozivanje na lupanje po rebrima

Autor: Gospar_D   |   01.04.2016. u 13:34   |   opcije


pročitaj komentare na ovom blogu ili ti i njih moram cp?

Autor: Gospar_D   |   01.04.2016. u 13:35   |   opcije


i zakaj (ti) je potrebna neravnopravnost u m/ž odnosu?
jer je ako je riječ o dominaciji i submisivnosti

meija spuštaš na osobno na ovaj način.
mislio sam da je ovo blog o submisivnosti općenito a ne o mojem razmišljanju i stavovima kako ih ti vidiš
ne odgovara ti naslov ako ćemo ozbiljno

Autor: Gospar_D   |   01.04.2016. u 13:36   |   opcije


čitam dalje komentare - razmjena mišljenja, bez imenovanja ikoga, uopćena
di si se ti prepoznao, to me zanima?

Autor: meija   |   01.04.2016. u 13:36   |   opcije


ono kod bože je no name. gdje sam rekao da ti ondje spuštaš na osobni nivo. gdje
ali ti ga gurneš u tekst i nastavljaš
a meni je i dalje bijelo bijelo meija kolko god ti turala u tekst da bijelo nije bijelo

Autor: Gospar_D   |   01.04.2016. u 13:38   |   opcije


zakaj je problem napisati zakaj ti je submisivnost zanimljiva, ako meni nije da mi je gadljikava i da mi se ne sviđa takav odnos snaga u dvoje, riskirajući da budem imenovana zatucanim bapcem?

Autor: meija   |   01.04.2016. u 13:38   |   opcije


ček, napisao si da je sve počelo par dana ranije, to osobno, i stavio link
a da se ipak dogovoriš sam sa sobom ili budeš koncizniji, pa i da ja skužim kaj je pisac komentara mislio..

Autor: meija   |   01.04.2016. u 13:39   |   opcije


ponasvljam rekao sam da si se na onom blogu kod bože kahnm
rekao sam i da su ti komentari napisani prije no što je jučer počelo
i rekao sam da vidim kako su sva ta komešanja i trtlajnja o s/m nastala iz jednog banalnog razloga

Autor: Gospar_D   |   01.04.2016. u 13:40   |   opcije


c/p

meija da osobno je jer tvoje nije od jučer već se veže na nešto od prije nekoliko dana. možeš li poreći?

Autor: Gospar_D 01.04.2016. u 13:19 opcije


i nakon toga si stavio link na božin zapis
ne znam kaj sam krivo povezala?

Autor: meija   |   01.04.2016. u 13:40   |   opcije


meija fakat me vrijeđaš
ej ženo pa daj čitaj više što piše
rekao sam da na blogu o opčenitoj submisivnosti nema mjesta gurati osobno jer onda naslov ne odgovara

Autor: Gospar_D   |   01.04.2016. u 13:42   |   opcije


sad vrdaš, frfljaš...mijenjaš sadržaj komentara kakti naknadnim objašnjenjima

ne ide to tak....barem ne ako ozbiljno razgovaramo o mogućem problemu nerazumijevanja

Autor: meija   |   01.04.2016. u 13:42   |   opcije


i znaš kaj je apsurd
ideš me pitati zašto mislim da me smatraš idiotom
pa eto zato

Autor: Gospar_D   |   01.04.2016. u 13:44   |   opcije


gospare, previše si me spominjao i jučer i danas, čak i kad nisam bila online :P
nekaj te zažuljalo u tekstovima koji, ponavljam NISU bili o TEBI, nego o muškarcima koji se pale na submisivne žene
i di je problem?
u prepoznavanju?
pisala sam o tebi?
pa da, mogla sam i o tebi.....jer ako već javno otkriješ dio sebe, nemoj očekivati da će svi reagirati kako ti želiš

tražio si nastavak i kaj sad kad si ga dobio?
opet ne valja :D

Autor: meija   |   01.04.2016. u 13:45   |   opcije


pa da, pitala sam te zakaj misliš da te smatram idiotom jer to iz mojih komentara nisi mogao pročitati, a zakaj si to povezao, odgovor znaš samo ti

uostalom, moje mišljenje o bilo kome bi trebalo biti zanemarivo, ako nije podudarno s nečijim osobnim o njemu samom ;)

Autor: meija   |   01.04.2016. u 13:47   |   opcije


ok ja sam idiot al vidi
-napišeš blog o submisivnosti jučer i veli u komentaru mogu ja još 9/10 no tehnika me jebucka - ok velim ajd
-danas napišeš tih 9/10 i velim ti polovično i nedorađeno pa čak i sama početkom teksta veliš - Kaj da ponavljam napisano, kao potvrdu da se u međuvremenu nisam predomislila, a vidim da se i dalje vuče rep zbog mog mišljenja o submisivnosti, pa i mene za jezik?
-sada u komentarima spustiš na osobno onim ti u zagradi
-izgubiš se u pročitanom i onom što želiš da piše a imputiraš mi svoje viđenje jer ja se do danas nisam prepoznao u tvojim komentarima
-spominjao sam koliko se sjećam samo tvojih 9/10 i poziv na bubetanje u rebra a to su oprosti tvoje misli a drugo hmmm eto zaboravio sam ipak shvati idiot zar ne
- pa tebi trebam pejstat gdje sam ti pokušao objasniti zašto mislim da me smatraš idiotom
jbte

Autor: Gospar_D   |   01.04.2016. u 13:57   |   opcije


a kaj hoćeš? si htio nastavak? pa dobio si ga :)
a ovo o rebrima, pa da, svakom muškarcu koji mlati ženu treba zravnati rebra, dodajem i koljena
kae tu sporno?
ili žene moraju trpiti takav iskaz ljubavi? biti dražesne submisivne ženice?

(ček, potražit ću komentar)

daj, sad ti fakat lupaš!

Autor: meija   |   01.04.2016. u 14:00   |   opcije


Meija, teoretizirati možemo do besvjesti :-)).
Npr. tvrdim da muškarcima koji mlate žene treba il' Viagra il' izlazak iz ormara.
Il' oboje.

Autor: ZlicaOdOpaka 30.03.2016. u 19:31 opcije


i moj komentar koji spominješ:

Zlico. ..treba njima malo zravnati rebra, za početak....

Autor: meija 30.03.2016. u 19:34 opcije

Autor: meija   |   01.04.2016. u 14:02   |   opcije


i sad ću ti napisati ono kaj ne bi, da ne inzistiraš_

svatko je idiot ako u mojem komentaru vidi nekaj sporno, pa bi to i ti kao idiot jer mlatiti ženu može samo idiot, a idiot je i onaj tko ne reagira!

eto ti sad hrpa idiota u jednoj rečenici :P

Autor: meija   |   01.04.2016. u 14:05   |   opcije


i tak..to bi bilo sve s moje strane
poseban pozdrav gosparu promijenjene retorike i hormonalnog statusa (zbog drugačijih komentara) :D

čitamo se ..budite dobro i zabavan vam vikend :)

Autor: meija   |   01.04.2016. u 14:10   |   opcije


a ovo o rebrima, pa da, svakom muškarcu koji mlati ženu treba zravnati rebra, dodajem i koljena
kae tu sporno?
sporno je to meija što se ti kao legalista na zakon pozivaš i očekuješ od njega zaštitu ali na ovaj način pozivaš na linč. to je samovlašće
da si rekla kako ih treba procesuirati ne bi riječ rekao osim da se s time slažem

Autor: Gospar_D   |   01.04.2016. u 14:11   |   opcije


o tvojem spuštanjima o malim kurcima foswnama v glavi hormonima nema smisla oprosti to je tvoje a ne moje

Autor: Gospar_D   |   01.04.2016. u 14:12   |   opcije


i sad ću ti napisati ono kaj ne bi, da ne inzistiraš_

svatko je idiot ako u mojem komentaru vidi nekaj sporno, pa bi to i ti kao idiot jer mlatiti ženu može samo idiot, a idiot je i onaj tko ne reagira!

eto ti sad hrpa idiota u jednoj rečenici :P

- mislim da me smatraš idiotom jer:
zato što mi govoriš da je nešto crno a bijelo je
zato što ti kažem da smo boža i ja raščistili što se mene tiče a ona sama to nije opovrgla no ti drviš i dalje boža gospar boža gospar

Autor: Gospar_D   |   01.04.2016. u 14:16   |   opcije


oprosti ali naveo sam da vidim kako me smatraš idiotom daleko prije odakle ovo o mlačenju žene? kakve veze ima mlačenje žene i submisivnost?
jbt fakat manipuliraš izvrčeš, nisi za normalan razgovor i kuaj je najbolje uopće te ne interesira to kada ti netko kaže za taj tvoj najavljiani .... kahnm uradak da je polovičan i ...... zašto je to rekao
dakle ne interesira te a mogla si barem čuti razlog. no to tebe koliko vidim ne interesira ok pusti me onda da imam dojam kako te nteresira blatiti vrijeđati i izvrtati te pozivati na razbit rebra za početak
sumnjam da me možeš razuvjeriti jer meni je to iz aviona vidljivo

Autor: Gospar_D   |   01.04.2016. u 14:21   |   opcije


puno pišeš danas a nemaš vremena napisati, što znači iskonska submisivna priroda žene?
nemoj muljati o potrebi za grljenjem i maženjem dok uz to stavljaš slike vezanih žena u podrumu.
da ne pričamo o fotkama dok si bio fićo.

Autor: zlatkica_   |   01.04.2016. u 14:28   |   opcije


što za tebe znači submisivna priroda žena?

Autor: zlatkica_   |   01.04.2016. u 14:29   |   opcije


i da osobno je meija . zašto?
pa mene bi stvarno interesiralo zašto netko za moje ne iz glave tresnuto već najavljeno napisano bez neke prisile i rokova izjavi
- osvrt na napisano?
blago rečeno polovično i nedorečeno

Autor: Gospar_D   |   01.04.2016. u 14:29   |   opcije


zlatkice rekoh ti imaj strpljenja. zaslužuješ da ti to pokušam objasniti dovoljno dobro a ne zbrzano
hvala

Autor: Gospar_D   |   01.04.2016. u 14:30   |   opcije


tjedan dana puno. čuuuj ja sam meiji rekao ne moraš ovaj mjesec pa ....

Autor: Gospar_D   |   01.04.2016. u 14:31   |   opcije


meni to dugo.
i nepotrebno.
aj ti sad i iz glave.

Autor: zlatkica_   |   01.04.2016. u 14:32   |   opcije


to što puno pišem razlog ima razloga
ipak nisi li prećutno odobrila moju izjavu o roku od tjedan dana?
čemu sad požurnica. ostavljam prostor i da nisi primjetila nekoliko puta napisano

Autor: Gospar_D   |   01.04.2016. u 14:32   |   opcije


zlatkice :)

Autor: Gospar_D   |   01.04.2016. u 14:32   |   opcije


aj sad.
oću sad.
gosparu. :)

ili tebi treba tjedan dana priprema?

Autor: zlatkica_   |   01.04.2016. u 14:35   |   opcije


bokte ovo duže od zločin&kazna.. na kraju će biti neko senzacionalno otkriće ili fuzija u tegli bar.

Autor: hush_i   |   01.04.2016. u 14:37   |   opcije


da ne bude preplitanja kod tebe sam sada. ne moraš me cimat sa meinog uradka da dođem k tebi

Autor: Gospar_D   |   01.04.2016. u 14:39   |   opcije


Vi ne kuzite da je ovo Paske?

Autor: bozicnica   |   01.04.2016. u 15:02   |   opcije


:)

Autor: bozicnica   |   01.04.2016. u 15:03   |   opcije


Srrrk...

Autor: bozicnica   |   01.04.2016. u 15:04   |   opcije


nije.. kao što crvene cipelice nisu na žutoj stazici na putu u OZ. To je Dorothy.

Autor: hush_i   |   01.04.2016. u 15:36   |   opcije


:)

Autor: bozicnica   |   01.04.2016. u 16:25   |   opcije


Dodaj komentar