SEX!

..ili da stavim još koji !, kao na zapisu niže? ;)




I vaša i naša anatomija, ne samo tu, postala je dostupnija nego ikad.
I jeftina je.
Nekak stalno na sniženju, još samo fali – kupiš jednog/jednu – druga je 50% od cijene, a srijedom, prve u mjesecu, badava.

Čak je i u jednom od crkvenih panfleta seks upakiran u robu koja ima svoju cijenu – poštivanje muškarca, a isti taj muškarac će voljeti ženu, a još malo više ako bude uvijek kooperabilna, čak i onda kad joj se ne da, kad ju fakat boli glava, kad...


Seks kao komunikacija?
U nekim godinama dokazivanje anatomske funkcionalnosti?
Emotivna i socijalna kompenzacija?

Kaj poslije?
Pobrati razbacanu odjeću s poda, oprati nečije tragove sa sebe ili s tuđim, još stranim mirisom na koži otići u mrak?
I biti još usamljeniji/e, ako ne prije, onda slijedeće jutro kad hormoni više ne diktiraju tempo?


Jutro :)

Kajaznam, čini mi se da se ljudi više ni ne trude biti nekom nekaj više od usputne, zajedničke potrošnje viška vremena.
Zakaj?
Svatko zna odgovor za sebe, i bez mog...

28.04.2016. u 9:34   |   Dodaj komentar

Joj, meni palo u oko ovo "višak vremena".
Kako ga fakat nemam, mislim vremena viška, čak mi fali uvijek sat-dva u svakom danu, nema usputnih sex stanica.
Ako nema neke jako zanimljive osobe, produžim trčeći :)

Autor: ovca_ko_ovca   |   28.04.2016. u 9:55   |   opcije


zatvoren je to krug - da je netko zanimljiv, kak veliš, našlo bi se i više od sat - dva ;)

Autor: meija   |   28.04.2016. u 9:56   |   opcije


Kad je netko zanimljiv pa ti postaje simpatičan, pa se polako uvlači pod kožu, onda se vrijeme preslaguje ko tetris.
Nađe se način i volje i želje i za više od sat-dva :)

Autor: ovca_ko_ovca   |   28.04.2016. u 10:02   |   opcije


razmišljam o svojim vezama - sve su bile fakat slučajne, neplanirane...osim jedne, a i ta je trajala i trajala :)
očito sam tip za duge veze i zato mi je seks u kompletu sa svim ostalim ;)

Autor: meija   |   28.04.2016. u 10:04   |   opcije


Ja sam, priznajem, imala izlet u fuckbuddy odnos, ali...
Nije to to.
Prazno.
Petnaest minuta nakon odlaska od te osobe se osjećala bljak.
Ne zbog njega, sasvim ok lik, zbog sebe.
Nisam to bila ja.
I onda sam se vratila sebi :))

Autor: ovca_ko_ovca   |   28.04.2016. u 10:08   |   opcije


Ola curke :) ... evo ja došla s glavoboljom :) (opet ništ od sexa)...

Autor: PAMELA_007   |   28.04.2016. u 10:09   |   opcije


pa da...kužimo se :)
lako se poševiti, s bilo kim..ali probuditi se uz nekoga, ignorirati danje svijetlo i ostati u krevetu, s guštom...e to je gušt

Autor: meija   |   28.04.2016. u 10:10   |   opcije


hahahah..kaj te već netko na pvt pital da li si za sex danas između 17.30 i 18.15? :))

Autor: meija   |   28.04.2016. u 10:11   |   opcije


heheh....ne znam ..nisam ni gledala pvt. Razlog mojoj glavobolji je čvrga! Dakle...rano jutros...moja mici...uspjela je nekako srušiti ormar! Ormar!!! ... Zaustavila sam ga svojom glavom! :/

Autor: PAMELA_007   |   28.04.2016. u 10:14   |   opcije


đizis :/

a tako gracilna mica :)

Autor: meija   |   28.04.2016. u 10:15   |   opcije


Da ne skrećem s teme....S nešto manje (hvalabogu) stvarnih saznanja u reali....ali zato izrazito više s iskrice....nametnuo se zaključak da nas muškarci uglavnom (najčešće) doživljavaju kao 'tvorevinu' građenu za penis a u službi istom! I to je tak. Ne kužim samo zakaj frkću nosevima (i ostalim udovima)...kad se njih gleda kao ..ne znam...novčanik, titulu, mišiće, razne sposobnosti i uspjehe...bla. Hoću reći...kao nešto...što nema veze s njima osobno..a kao afrodizijak za sex s njima ! (tak nekaj..nemrem danas razmišljat jako smisleno)

Autor: PAMELA_007   |   28.04.2016. u 10:21   |   opcije


zato kaj imaju pimpek u ponudi, a ostalo je upitno? :P

Autor: meija   |   28.04.2016. u 10:25   |   opcije


korekcija prethodnog komentara: ne svi ;)

Autor: meija   |   28.04.2016. u 10:26   |   opcije


Hoću i u vaše podrume, hoću se odmoriti od te svoje beskorisne istine... Klik! ( Alen, Jimi, Astralni, Pacijent, Hero, Peempe, Mobilni, Purp, Tajana, Amy. ! To su oni koje sam otkrio.) U političkom smislu...pašalić...pa ja!
Lastane, što da radim?

Autor: MedoDebeli   |   28.04.2016. u 10:26   |   opcije


niš medo. sjedni tu. odmori.
oš kavu? čaj?
mačku u krilo?

:)

Autor: meija   |   28.04.2016. u 10:27   |   opcije


Prije bilo kakve odluke, pitat ću Jakova.

Autor: MedoDebeli   |   28.04.2016. u 10:30   |   opcije


hehehhe....pital me frend prije nekog vremena: Si našla dečka?, ja velim da nisam. A on se zamisli..pa me pita: a kaj ti uopće nudiš?...Ja velim: Isto kaj i oni meni!.... I onda on mudro zaključi: zanči ku*ac!? ....ahahhaha..baš tak :)

Autor: PAMELA_007   |   28.04.2016. u 10:30   |   opcije


medo, pitaj one koji ovdje sve o svima znaju, a ima ih :D

Autor: meija   |   28.04.2016. u 10:32   |   opcije


:)))

a čuj, kad lik to veli, može biti i nekaj konkretno, ali ako žena ....hm...ne bi išlo. samo odjeb, onaj od jučer s tvog zapisa :)))

Autor: meija   |   28.04.2016. u 10:33   |   opcije


lijepo je biti nekome nešto.. ili nešto više. Kurac/pička ili ništa? sve za 9,99 + set noževa ako sad nazovete broj....

Autor: hush_i   |   28.04.2016. u 10:34   |   opcije


Pa da...k'o Fata :))

Autor: PAMELA_007   |   28.04.2016. u 10:34   |   opcije


hush..dodaj i set gedora. nemre bez toga. i kupon za DM, iskoristiv do kraja tjedna :P :)

Autor: meija   |   28.04.2016. u 10:35   |   opcije


Mislim da se Janica neće snaći u politici. Ona je prvakinja, as, a ne diplomata. Usporedi Janicu i Vesnu ili Pupavca. Ima jake živce...za koga ih treba potrošiti. Za mene?

Autor: MedoDebeli   |   28.04.2016. u 10:37   |   opcije


pojeftinjujemo... i to je OK, kad dođemo do nula kuna, možda ponovo postanemo nešto više od spomenutog organa, ljudi.

Autor: hush_i   |   28.04.2016. u 10:40   |   opcije


nema ni elementarnog znanja koje je potrebno baviti se takvim poslom koje pokriva 3 domene

Autor: meija   |   28.04.2016. u 10:40   |   opcije


hush, ali sami sebi skidamo cijenu
miša mu, prodaješ auta, pa ju nafilaš iz razloga da stvoriš prostor u pregovorima, spustiš, pa se opet nađeš tam di trebaš - dobiješ onoliko koliko smatraš da auto vrijedi

kaj s nama?
etiketa s prekriženom cijenom ili količinski rabat?

Autor: meija   |   28.04.2016. u 10:42   |   opcije


upravo zato mi se čini da griješimo.. postajemo roba -nestaju ljudi..
sve najvrijednije nema cijene, to ne znači bezvrijedno, nasuprot, ali nula kuna....

Autor: hush_i   |   28.04.2016. u 10:47   |   opcije


no fisklaizacija nam ne dopušta manje od jedne kune kao za privatizaciju.. :)

Autor: hush_i   |   28.04.2016. u 10:48   |   opcije


Joj..ljudi...naučit će. Janica. tko sve općenito ordinira politikom i gospodarstvom...diploma ne daje nikakvu garanciju. možda za neke stvari zaista treba čovjek iz 'naroda'. osim toga...osoba koja je navikla podrediti svoj život cilju...naprezati se, žrtvovati..bla...sigurno ima kvalitete dostojne hvatanja u koštac s birokratskim glupostima. Ja dižem palac gore :)

Autor: PAMELA_007   |   28.04.2016. u 10:48   |   opcije


a mislim stvarno....koja je tema???

Autor: PAMELA_007   |   28.04.2016. u 10:49   |   opcije


hush, kad si nekog zagrlio, onako, samo zagrlio, bez svega ostalog u nizu?
viš, to je besplatno ;)

Autor: meija   |   28.04.2016. u 10:49   |   opcije


Pam, mogla je biti savjetnica u ministarstvu, vezano za sport i ništa više.
kaj ona realno može dati u znanosti ili obrazovanju?
baš niš, na žalost, bez obzira koliko je simpa i bila uspješna kao sportašica

Autor: meija   |   28.04.2016. u 10:51   |   opcije


tema?
kad su komentari bili vezani uz zapis? :)))

Autor: meija   |   28.04.2016. u 10:51   |   opcije


Pa naziv cijelog ministarstva uključuje i ovo ostalo....no...nebu sama u tome...i nije sva odgovornost na njoj. Ipak...možda može dati realni doprinos! Zakaj ne? ... Uostalom...tak je svejedno - ionak je sve u komi....paa....:)

Autor: PAMELA_007   |   28.04.2016. u 10:53   |   opcije


ista priča s ravnateljima bolnica koji kakti moraju biti liječnici, a nemaju pojma o tržišnoj ekonomiji i kako voditi tako veliki sustav
o tome pričam...

Autor: meija   |   28.04.2016. u 10:54   |   opcije


Badava jedino ak' me otfura u muzej :-)).

Autor: ZlicaOdOpaka   |   28.04.2016. u 10:56   |   opcije


iluzija? :))

Autor: meija   |   28.04.2016. u 10:58   |   opcije


Sve ti je to sex...bez emocija. Politika, gospodarstvo, turizam 8aj dobro..tu možda i padne koja emocija)...zdravstvo...bla. :))

Autor: PAMELA_007   |   28.04.2016. u 10:58   |   opcije


heheh čuj pvt ulet : Ako te već netko nije osvojio, ja bih pokušao! ...ahahhaha....osjećam se ko pehar! :))

Autor: PAMELA_007   |   28.04.2016. u 11:00   |   opcije


ime=brand .. ako su ljudi teoretski jednaki (ravnopravni..) tad je Janica jednakoo dobra na toj ili bilo kojoj funkciji kao bilo tko od .. ne 7 milijardi nego ipak 4,5 miliona zbog državljanstva + ima ime koje daje 'težinu'.
-što će od tog biti? Vidjet ćemo. Meni nekako žao Janice.. kao da se traži (novu nišu..) jer politika je puna fekalija i nešto mora pošpricat i po njoj.. dali će biti dobro ili će se nakon nekog vremena zapitati 'što mi je ovo trebalo'? .. Vidjet ćemo.
Ja, netko treći.. dali bi bili bolji-lošiji izbor? Tko zna, ali ona može biti (the) Janica i zbog tog 'jača' ako to iskoristi kao deflektor od dreka, guranju promjena.. klime u politici. Jedino što to jedan čovjek (ili Janica) sumnjam da može, ali put počinje korakom.. prvim-jednim... možda.
- tema .. ah :))

Autor: hush_i   |   28.04.2016. u 11:02   |   opcije


neeee....piše 'zauzeo' :)) sad se osjećam ko komad zemlje :)

Autor: PAMELA_007   |   28.04.2016. u 11:02   |   opcije


fora...a nije te pozdravio s bok :))

dala si mi ideju. a aynur neki dan...bum vas neke s bloga poklikala, pa izvukla nekaj iz profila i smislila poruke. da vidim kak to šljaka
bum i za mušku ekipu :)

Autor: meija   |   28.04.2016. u 11:02   |   opcije


ime otvara mnoga vrata, ali ne sva, hush

Autor: meija   |   28.04.2016. u 11:03   |   opcije


Meija, u tom nisam bila :-)).
Nisam ni u torturi, ali tam' ak' me odvede, bejžim :-)).
Glavom bez obzira :-)).

Autor: ZlicaOdOpaka   |   28.04.2016. u 11:04   |   opcije


Ove bokiće i kaksiće...ni ne čitam. :)))

Autor: PAMELA_007   |   28.04.2016. u 11:05   |   opcije


.. sex-cijena .. kak bi rekao? Čini mi se da i Janica nešto traži, sreću-zanimaciju..? Možda kao obiteljski biz, možda kao nadomjestak upravo tom nedostatku (izbjegavam onu ljigavu riječ, ljubav..)..
-ta vrata joj ime ne otvara, nasuprot .. upravo zato što je (the) Janica, nitko je ne gleda kao ženu, nego kao trofej-zemljište (iz Pamine priće....). Ima ona neki tužan pogled. Vjerojatno griješim, uobičajeno.

Autor: hush_i   |   28.04.2016. u 11:08   |   opcije


Zlico, a iskra je dobar trening :))

Autor: meija   |   28.04.2016. u 11:09   |   opcije


.. ta vrata joj ime možda zatvara.

Autor: hush_i   |   28.04.2016. u 11:10   |   opcije


Pam, nova tema - zakaj je "bok!" nepoželjan?

ajmo kontrirati jedna drugoj, na tvom/mom blogu, sutra, bilo kad....

:)

Autor: meija   |   28.04.2016. u 11:10   |   opcije


hush, kompenzacije nikad nisu dobre, osim onda kad ne ide drugačije

Autor: meija   |   28.04.2016. u 11:11   |   opcije


hjoj mei.....jel' moram? ...ja ionak nisam u toj komercijalnoj ponudi....tak da me stvaaarno svrbi taban za to kako se javljaju i kaj bi oni htjeli! ...:))

Autor: PAMELA_007   |   28.04.2016. u 11:19   |   opcije


kompenzacije su život, politika .. naravno nepoželjno u onoj ljigastoj riječi.. jer tad to nije to, nego tarifni fuk.

i da, hajmo o 'howto' pozdravna poruka 'bokić' ... baš mi se svađa danas :)))
+ svaka osoba neka ocjeni za sebe, pročita profil pošiljatelja (imaginarnog, samo zbog fabule), ne pretpostavljati da drugi žele istu riječ-sadržaj u takvoj poruci.
pazite, prva poruka, ne druga-treća i SMSovska ograničenja na title.

Autor: hush_i   |   28.04.2016. u 11:19   |   opcije


Ti si hush..kao i onaj tip iz mog posta neki dan. Ti bi se svađal jer želiš nametnuti svoje pravo. Tj. biti u pravu. Pa ono...kajaznam...budi !!! (kad svađa ipak nije zbog prljave čaše...već zbog nepoštovanja i potcjenjivanja njenih želja)

Autor: PAMELA_007   |   28.04.2016. u 11:24   |   opcije


i sama količina poruka koju netko dobije dnevno-u sekundi..
dali je prihvatljivo (zbog titl-SMSa) poslati 2-3 .. koje opet ne moraju biti 'grupirane' zajedno kod primatelja uzevši količinu i minutu za slanje..
a kao neka pristojnost, treba započeti s pozdravom, npr dobar dan.. što već.
nadalje, treba adresiranoj osobi dati mogućnost izbora (disanja), škicnuti profil i tek tad će možda odgovoriti, prihvatiti komunikaciju... ili neće.
-problem onih koji deaktiviraju, tad je jedino moguće dok su online.. i tad je 'frka'. Dok ista osoba možda prelistava tisuću poruka u inboxu.. i delejta otkosima kose..

kakva to mora biti poruka.. možda nešto blinkajućeg ***** !!!! . kao akcijska rasprodaja?

nije sam sadržaj, nego i adresirana strana mora poželjeti ili barem primijetiti poruku.
kao i pitanje koliko puta poslati prvu poruku? što ako je čak i željenu primatelj obrisao ili preskočio? Ponoviti?
Bilo bi konkretnije ako se 'mora' dobiti odgovor, makar negativan.. ovako ispadne spamaje.

pa što osim bok i ponude za vikend na moru (implicitni sex) ima smisla? dobardančić, kaksić, .. smajlić. :)))

Autor: hush_i   |   28.04.2016. u 11:30   |   opcije


naravno Pam.. štaš, potrgan i blentav. Naravno da nisam u pravu, nit želim biti, slučajnost kao iznimka. ;-)

Autor: hush_i   |   28.04.2016. u 11:32   |   opcije


cure moje za mene je sex užitak, a ne nešto što treba odraditi da bi se 10 minuta osjećali bolje.
Vjerujem da je tako kod većine muških, pogotovo kada zađu u moje godine. Sex nam je praznik.
E sad vi same zaključite da li je za to dovoljna vaša rupa (na što aludirate da je muškima dovoljno) ili je potrebno ohoho stvari da se poklope kako bi užitak bio obostran.
Ponuda instant sexa je ogromna i u reali i na Iskrici. To je kao da ideš u dućan po mlijeko i kruh. Sretan sam radi Alzhajmera što na putu do dućana zaboravim kuda sam krenuo i što bi kupio.

Autor: budvar   |   28.04.2016. u 11:39   |   opcije


Mislim da ni jedna žena svoju vaginu ne doživljava 'rupom'...pa stoga nema razloga ni da je muškarci tako nazivaju bud. Tim više, kaj nije njihova!

Autor: PAMELA_007   |   28.04.2016. u 11:42   |   opcije


hmm a za muškarce-drugu stranu su epiteti OK? Naravno, jer su muškarci = pimpači, žlijezda s hormonom za sex.

Autor: hush_i   |   28.04.2016. u 11:44   |   opcije


Piškani :))) .... To je tak...kad se nuĐa posvuda....ne birajući...pa gdje uleti!

Autor: PAMELA_007   |   28.04.2016. u 11:47   |   opcije


ma da.. a ponekad uleti uništa. Kao alka, usridu treba vještinu i čvrstu ruku, desnicu... :))

Autor: hush_i   |   28.04.2016. u 11:50   |   opcije


neg poruke... ima i na adminovom popis topten nepoželjnih.. i što to govori?
lako je reći, ne to, ali hajd sad, što treba natipkati? (pa da odmah CPjam na vipić listu...) :)))

Autor: hush_i   |   28.04.2016. u 11:52   |   opcije


hush....radi se upravo o tome (ali ti ne želiš čuti) da ti i takvi kao ti...žele svoju potrebu za ženskim društvom riješiti komercijalnim putem. Zato se bavite kvantitetom. Statističkom formulom. ... Očito (ili namjerno) nesvjesni da ni jedna žena ne želi biti broj. Ničiji. I ako zaista ne znaš kome se javljaš...a posebice zakaj (tj. da nije u to uključena samo tvoja potreba)...onda vjerujem da ni ne znaš kaj napisati...osim bok! .... Žene s ispunjenim profilima...pa i fotkama....a posebno blogovima.....sigurno imaju štošta za primjetiti (kod njih) što bi (možda) mogao i biti originalan interes za nju...a ne 'meni se ševi s nekim, bilo kim'.....a tada ta žena ujedno ima i osjećaj da nije samo 'rupa' na tržištu...i vjerojatno će se upustiti u razgovor...no, bolje je napisati 64663773838 blogova i komentara koji me/nas uvjeravaju da smo svi tu iz jednog jedinog razloga - trebamo sex s nekim. ...ah..

Autor: PAMELA_007   |   28.04.2016. u 11:59   |   opcije


pam, generaliziraš.
nemaju svi sliku, ispunjen profil koji je btw najsporednija stvar jer je upitan, djelatnici, multiji, fejkovi, mrtvi, ...
kao i ignoriranje da i primatelj (primateljica) poruke zapravo mora pogledati od kog poruka stiže, to je prva poruka i isključeno je da se već znaju.. jer i primatelj bira, čita profil i tek tad odgovara ili ne.

još gora pretpostavka, kako će pošiljatelj znati (samo iz profila) da je osoba koju želi-traži upravo ta kojoj tipka, mora se upoznati, porukama, uživo.. tek tad će to znati, oboje.. do tad pisati lirska djela je besmisleno.
Osobi s kojom nisam razmijenio ni jednu riječ, pisti kako je divna, kako je ljubav, kako je ...što? uz podsjetnik da je profil možda istinit, da primatelj možda uopće ne pročita..

problem je velik, a iskrica, poruke i sve ostalo je samo komunikacijsko sredstvo.
Kako bi razgovor tekao da umjesto PVTa imam tel broj osobe? - usporedi i zaključi. Ne osuđivati unaprijed.. čemu, ili moramo biti svinje?

Autor: hush_i   |   28.04.2016. u 12:08   |   opcije


naravno da žene (i muškarci) s blogom nisu u istoj kategoriji... neke čitamo godinama, komunikacija je tad nešto drugačija, poruku između blogeraša u 99% prihvatiš, pročitaš... ovo se odnosi na iskričare-profile bez bloga.

Autor: hush_i   |   28.04.2016. u 12:11   |   opcije


Pa i ti generaliziraš s tim glupostima oko fejkanja i koječega. Ali to je zato, napominjem, kaj ne biraš koga klikaš...jer klikaš redom...pa nailaziš i na te profile...koji...jebemu OČITO poručuju - nisam zainteresiran/a! ... Osim toga....ako se i želiš javiti nekoj ženi bez fotke...valjda je to zato kaj ti je nekaj zanimljivo u profilu! (a da nije kilaža i godine).....A opet....kaj odgovoriti tipu, koji u profilu ima goli torzo. Be glave. Kaj on poručuje? ....tak daa......Ima se o čemu razmišljati, kad se hoće (ili može) :P

Autor: PAMELA_007   |   28.04.2016. u 12:18   |   opcije


bez*

Autor: PAMELA_007   |   28.04.2016. u 12:18   |   opcije


naravno :)
kak sad ide standardno.. cmoksa? :-*

Autor: hush_i   |   28.04.2016. u 12:19   |   opcije


aha..baš :)

Autor: PAMELA_007   |   28.04.2016. u 12:24   |   opcije


pa jebem ti više nigdje ne mogu komentirati o temi. Svi nešto o seksu, a ja sam već posve oronuo i potpuno nemoćan pemzioner. O čemu onda da pričam?

Autor: krelec   |   28.04.2016. u 13:08   |   opcije


očito je neka urota protiv mene, danas na svim blogovima samo o seksu, i tek ponekoj haljini.

Autor: krelec   |   28.04.2016. u 13:08   |   opcije


zapraf, ljudi moji dragi, seks je precijenjen, rekel bi moj kancelcimer

a i jeftinjava dozlabloga

Autor: ANERAK   |   28.04.2016. u 13:47   |   opcije


zakaj stalno drvimo o tom ?

Autor: ANERAK   |   28.04.2016. u 13:47   |   opcije


jel dostupan?

je.

Autor: ANERAK   |   28.04.2016. u 13:48   |   opcije


I?

Autor: ANERAK   |   28.04.2016. u 13:49   |   opcije


sex kao i sve što ljudi žele je skup, neovisno o cijeni koja je prilagodljiva.
al ponekad je optimalniji supstitut ljubavi, ponekad ekonomski opravdana djelatnost, ponekad stigmatiziran odnos koji je zapravo najprirodnija stvar. Podrazumijeva se obostrana želja-pristanak, u suprotnom je silovanje. Ljubav ili cjenik .. to su stvari koje sam sex ne mijenjaju, samo se možemo emotivno osjećati 'bolje' 'moralnije' 'čišće' ... ili ostatku svijeta nametati krivnju iz bilo kog (subjektivno-sebičnog) razloga.
Sex je sex, nije nuklearna fizika ili gravitacija-magnetizam.. razumiju ga i amebe, a ljudi? Komplicirano. Stašno.
Dovoljno je željeti sex i već si (muška) svinja.. :))

Autor: hush_i   |   28.04.2016. u 14:03   |   opcije


ne željeti sex? .. što si tad?

Autor: hush_i   |   28.04.2016. u 14:05   |   opcije


a glavni kriterij je fizička privlačnost, koliko god ukrasili kiticama i velikim riječima.. dušu, dobrotu, pamet, .. kao da to isključuje ili ikako uvjetuje? Maglovito je to sve nekako, čudno.. al to je moja greška, razmišljanje.. idem izgooglati neko bolje razmišljanje. :))

Autor: hush_i   |   28.04.2016. u 14:07   |   opcije


.. a meni? meni je sex čak i obično rame, za nasloniti se. Žuljavo, kvrgavo, sexy.. moje.

Autor: hush_i   |   28.04.2016. u 14:08   |   opcije


ne samo trljanje piškana o rupu .. nego i ... (ništa).

Autor: hush_i   |   28.04.2016. u 14:09   |   opcije


(znam) nego i dio ljudi, ljubavi.. jer ako ga izdvojimo, tad je samo sex, tad je piškan+rupa.

Autor: hush_i   |   28.04.2016. u 14:10   |   opcije


sex je dio života, dio nas. Biti protiv? Bit bez kriterija, bez želja, bez sexa.. jednako kao bez zraka, hrane, beživotno.

zašto smo (ljudi) učinili sex (riječ-smisao) nečim ''fuj'' ili tabu? Možda zato što je sve lakše pokvariti, popljuvati, nego stvoriti i njegovati.. poštujmo se (sebe) malo više. Nismo manijaci, kurve, svinje ako želimo smajl. Da to ne želimo... e tad.

Autor: hush_i   |   28.04.2016. u 14:18   |   opcije


Sad bi ti nekako (da bar znaš kako) htio postati sex Ghandi? .... Ček, probat ću si tom miroljubivom, humanom tehnikom pojasniti na što si mislio kad si rekao da malodobna..od tri (koje bi..ili jesi ševio)...pupa! PUPA! ... To si valjda mislio na rame. Kad joj rame propupa...da se nasloniš na njega....uh, jedino sad ne znam jel' zbog sexa ili ljubavi!?

Autor: PAMELA_007   |   28.04.2016. u 14:21   |   opcije


sa svime se haš slažem , osim da je skup :)

"sex kao i sve što ljudi žele je skup, neovisno o cijeni koja je prilagodljiva."

seks je, i sam si reko, poput svih ostalih osnovnih fizioloških potreba.

možda je skupo sve ostalo kaj uz tu potrebu ide :)

taman kad sam htjela pojasnit svoj stav, zblokalo mi stranicu..očito si mi haš upal na vozilo :))

Autor: ANERAK   |   28.04.2016. u 14:28   |   opcije


ovo sam htjela prokomentirat..

"Seks kao komunikacija?
U nekim godinama dokazivanje anatomske funkcionalnosti?
Emotivna i socijalna kompenzacija?"

Autor: ANERAK   |   28.04.2016. u 14:28   |   opcije


pam, zakonski okvir godina je stvar odluke, propisa.. ovisno o društvenim normama. Zrelost nije tako lako mjerljiva. Pupanje je lirika..
referiraš na priču, punoljetna je, nebitno :) ...
možda ovako, muslimanski zakoni mnogoženstvo, ograničenje brzine na cesti zašto baš 60 a ne 55 ... to je granica u mislima. Negdje se postavi ali ne znači ništa 'stvarnog'.. kao ni priča, koja je nakupina slova, komercijala, ništa.
I opet, besmisleno se svađam umjesto da idem niz dlaku.. štaš :)) kišovito a moram po paket... neki. Ne zaboravi, spadam u podvrstu svinja, tak da je to sve OK.

Autor: hush_i   |   28.04.2016. u 14:29   |   opcije


čitam vas...prezahtjevni ste mi za komentare ;)

Autor: meija   |   28.04.2016. u 14:30   |   opcije


usputno, nasloniti se na rame, neovisno o pupanju.. nije ista stvar za mene, tebe, nekog.. meni je i to sex ili ljubav, tebi možda samo pupanje ili svinjogojstvo.. nismo isti, ne biramo isti sladoled. Tak je to..

Autor: hush_i   |   28.04.2016. u 14:31   |   opcije


Anerak ... skup je onako, i za nula kuna.. kao nešto vrijedno, kao nešto neprocjenjivo.. (a kad ima cijenu onda je .. obrnuto). Tak, filozofski :)

Autor: hush_i   |   28.04.2016. u 14:32   |   opcije


Seks kao komunikacija?
da. ponekad. govor tijela je gotovo uvijek iskrenii od jezičnog

U nekim godinama dokazivanje anatomske funkcionalnosti?

ovo je glupo, osim ak se ne radi o muškoj disfunkcionalnosti
ne mislim da je kod ikoga dokazivanje anatomske funkcionalnosti. kod nekih je
možda potreba povezana s hranjenjem ega

Emotivna i socijalna kompenzacija?

emotivna kompenzacija..da..ponekad može biti i emotivna kompenzacija, a socijalna kompenzacija ? hm..teško :)

Autor: ANERAK   |   28.04.2016. u 14:33   |   opcije


mogu se nasloniti i na kolegu, ali u tome ne vidim niš ljubavno, ni seksualno

Autor: meija   |   28.04.2016. u 14:33   |   opcije


a sve vrijedno treba uložiti trud, rad, čuvati ... zato je skup, odnosno skupo nas košta (ne novčano..) preskup, kao da govrimo o vrijednosti ljudskog života, jer .. neodvojivo je.

Autor: hush_i   |   28.04.2016. u 14:33   |   opcije


ane, ne misliš da u nekim godinama žene broje frajere kao dokaz da su još seksualno, pa i anatomski, funkcionalne?

Autor: meija   |   28.04.2016. u 14:34   |   opcije


mei, mogu se nasloniti na vješalicu, štok .. to nije sex, tvrdim li drugačije? Kolega? oslonac.. rame? ok, zamijenit ću rame dupetom, jel sad pjesnički prihvatljivije kao dio tijela povezan s osobom, osjećajima.. par-ljubav i tako te sitnice?
rame? rame je nevažno, pa i da je osoba jednoruka..

Autor: hush_i   |   28.04.2016. u 14:35   |   opcije


socijalna? bome da...pogotovo kod mlađe ekipe...klinci, ne samo po godinama... koji kroz ševu definiraju pripadnost određenoj grupi

danas je postalo in eksperimentirati, pa i u seksu jer se tako dokazuje, pa i umjetno, seksualna neinhibiranost, valjda kao mjerilo modernih stavova (?)

Autor: meija   |   28.04.2016. u 14:37   |   opcije


ne meija, ne mislim. mislim da broje frajere da bi nahranile ego, a ne potrebu ili anatomsku funkcionalnost :)

Autor: ANERAK   |   28.04.2016. u 14:37   |   opcije


(neki dan biografski film o Kinseyu - uz sve avangardno, na kraju se i sam pogubio u svemu tome)

Autor: meija   |   28.04.2016. u 14:38   |   opcije


ego kroz seks, ane...cilj opravdava sredstva?

Autor: meija   |   28.04.2016. u 14:39   |   opcije


kompenzacije su obično zbog frustracije.. u experimentiranju, popularno ševljenje u dupe, lupanje, izazivanje boli... potrgani ljudi, nit ih mogu popraviti nit ih ja stvaram. Njihova stvar, ako u tome uživaju (i partner)..
adekvatna kompenzacija ponekad ne postoji, samo zavaravanje.. al, opet, to sam ja, drugi drugačije to vide i u pravu su..

Autor: hush_i   |   28.04.2016. u 14:40   |   opcije


meija..pisala si o staroj ekipi, a ne o mlađariji :)

jbga, ja sam počela pušit (pljuge, ofkors) i pit po parkićima socijalizacije radi, ali mi to nije bila kompenzacija (doma nisam ni pušila ni pila kako bi zamijenila/nadomjestila društvo)

a o mlađariji danas ne bi. svako vrijeme nosi svoje breme.

Autor: ANERAK   |   28.04.2016. u 14:41   |   opcije


Ok....da odem doktoru ili kaj? Možda sam bolesna ako mi sex nije fizička potreba. Nego manifestacija! ... Fizički imam potrebu jesti. I ako sam gladna...onda poduzimam radnje koje će me nahraniti. Ako sam jako gladna, pojesti ću bilo što...da namirim glad. Jesam li stalno gladna? Nisam. Ali da jesam...vjerojatno bih svuda i stalno vidjela..željela..i konzumirala..hranu. ... Podsjeća li vas to na nekaj??? ....ili ja fakat brijem?

Autor: PAMELA_007   |   28.04.2016. u 14:42   |   opcije


ego kroz seks, ane...cilj opravdava sredstva?

Autor, meija, 28.04.2016. u 14:39


meija, draga, to moraš pitati one na koje se to odnosi :)

Autor: ANERAK   |   28.04.2016. u 14:42   |   opcije


ane, ne, nisam ograničila zapis ni na jednu dobnu skupinu :)

Autor: meija   |   28.04.2016. u 14:43   |   opcije


pam, sex je fizička fiziološka potreba.

dobro je kaj ju možemo kontrolirat duže od gladi, mokrenja, defekacije :)

Autor: ANERAK   |   28.04.2016. u 14:45   |   opcije


ane, pitanje nije bilo isključivo tebi namijenjeno i nema nikakav dodatni sadržaj ;)

Autor: meija   |   28.04.2016. u 14:45   |   opcije


Pam, normalna si, čemu k doktoru.. ili ovako, jedeš li kad si gladna ili kad nisi gladna? Seks kad ti se ne seksa... ili ja sad silujem? Tvoja stvar, tvoj otok.. tvoja odluka je jesti, spavati, disati.. i birati kad-što-... ako želiš doktoru, možeš i to. Isti kriterij.

Možda nije uputno pričati o sexu.. u temi koja je sex, na iskrici... moguće :))

Autor: hush_i   |   28.04.2016. u 14:46   |   opcije


hush, za ovaj zapis je kriv jazz :)

Autor: meija   |   28.04.2016. u 14:47   |   opcije


sorry, meija, pogrešno sam shvatila da se zapis odnosi samo na zrelije generacije :)

Autor: ANERAK   |   28.04.2016. u 14:47   |   opcije


uvažavam ispriku :)

Autor: meija   |   28.04.2016. u 14:48   |   opcije


Ok....idem doktoru. U 38 godina života nisam osjetila tu fiziološku potrebu. Sex mi je uvijek bio - izbor. Odluka. Zabava. Planirani gušt. Reakcija na 'viši' razlog, .....ne znam kako je to osjećati potrebu za seksom. Jel' to boli?...hahahha..isss

Autor: PAMELA_007   |   28.04.2016. u 14:48   |   opcije


imenovala si me, pa sam, opet možda pogrešno :) shvatila da si me prozvala na odgovor :)

a ja ti na to pitanje ne znam odgovorit :)

Autor: ANERAK   |   28.04.2016. u 14:50   |   opcije


mei, možemo ga okriviti.. ali sex ... hmm, ko muhe smo naskočili, dal je kriv jazz? :))
brbljamo, čemu i sam termin krivice.. inhibicije itd. Čemu samo loše. To me zabrinjava, društvo je depresivno .. zaboravili smo se nasmijati vicu?

Autor: hush_i   |   28.04.2016. u 14:50   |   opcije


pam, morala bi hodati s kikljom preko glave. onda bi valjda pokazivala da ti je seks jako bitan :)))

skužih - starog sam kova i seksam se zato kaj mi je netko sexy, zato kaj baš njega želim, zato kaj ne želim nikog drugog, a ne zato kaj mi se eto malo priševilo, pa bum se i poševila s nekim tko mi se nađe pri ruci, ili negdje drugdje :P

Autor: meija   |   28.04.2016. u 14:50   |   opcije


:D. pam :)))

ne boli, ali "gori" :)))

dakako da je uvijek izbor u pitanju :)

Autor: ANERAK   |   28.04.2016. u 14:51   |   opcije


društvo drago, vjerujem da svatko od nas traži krevetnu eksluzivu, pa i kad je samo seks u pitanju, a ne supstitut.
ili sam ja čudna?

Autor: meija   |   28.04.2016. u 14:52   |   opcije


halooo.....tak si i ja mislim. ... mei. I tko je onda iskomercijalizirao sex? ...Netko kome je to nasušna potreba. Da bi mu bio što pristupačniji. Pa i platežno dostupan...ali da je dostupan.

Autor: PAMELA_007   |   28.04.2016. u 14:53   |   opcije


evo ode pam na intenzivnu... :)) a jesi neka. Ponovo, ne šaljem te ja doktoru, postaviš takvu rečenicu i pošalješ se sama, ako trebaš pomoć na šalteru, pridržavanje, .. pomognem. Ako možeš sama OK. Al nemoj zbog mene doktoru, ne vidim da te ja tamo šaljem ili potrebu neku. (kriv sam za bezbroj stvari, ne treba imputirati dodatno)

Autor: hush_i   |   28.04.2016. u 14:53   |   opcije


znaš kaj pam...nekak mi se čini da i ta muška identifikacija s uvijek uzdignutim pimpačem je dokaz da su kao muškarci uspješni

u onom trenutku kad mi je frend rekel da mu se više ne da trčati za kikljama i upucavati ženama..da želi nekoga uz koga će moći biti papak, skužila sam da ima nade za njih. i da nije sve onak kak izgleda ;)

Autor: meija   |   28.04.2016. u 14:55   |   opcije


hush...nebum zbog tebe išla doktoru, ne brini :)

Autor: PAMELA_007   |   28.04.2016. u 14:56   |   opcije


jer da nije tako, bome ne bi bilo ni višednevne blog reakcije kad sam napisala da su neka muška ponašanja valjda posljedica spoznaje da imaju malog :)))


bilo kako bilo, *ebite se i veselite...i budite dobro. čitamo se :)

Autor: meija   |   28.04.2016. u 14:57   |   opcije


uf... olakšanje :)) baš veliko..
nit će pam doktoru, nit je papak nepoželjna osobina.. ima nade, ne za mene ali onak.. nekog.

Autor: hush_i   |   28.04.2016. u 14:58   |   opcije


Ma znam ja to mei. Pričam i ja s ljudima :) ...

Autor: PAMELA_007   |   28.04.2016. u 14:59   |   opcije


Je....davno sam bila napisala (rekla) da je fikus-verzija muškarca...posebno poželjna :)) cmu

Autor: PAMELA_007   |   28.04.2016. u 15:00   |   opcije


.. pogotovo me raduje što nisam napisao rat i mir, bio bi optužen za smrt tisuća ljudi.. ne samo za pupanje... :)))))

Autor: hush_i   |   28.04.2016. u 15:01   |   opcije


dan :)
sex sex sex
nasušna potreba ili ?
da sve ima svoju cijenu ako ćemo biti ironični
ili prizemni?
ali fućkaš radnju bez osjećaja uzbuđenja, povezanosti nekog mističnog "klika"

Autor: ladonna2   |   28.04.2016. u 15:07   |   opcije


a s druge strane muškarci su shvatili
a skroz krivo btw.!!!!!
da je sexualno oslobođenje ženama (uz pilulu itsl.)
donijelo istu promiskuitetnu potrebu, mogućnost.. kao i njima
što je opet
wrooonnnggg
tolko od mene:))

Autor: ladonna2   |   28.04.2016. u 15:09   |   opcije


da, osjećaj uzbuđenja je 'ono nešto'.. bez tog je sve besmisleno. Mozak i dalje ostaje the-organ, neovisno o spolu-sexu.

Autor: hush_i   |   28.04.2016. u 15:10   |   opcije


a nagovaranja tipa...
pa joj nemreš "to" potrošit
za koga se čuvaš?
kaj se praviš nevinom, naivnom i sl.
vidiš da ti se smanjuju ponude (e to mi je dno dna)
je sasvim krivi pristup
al ko će slušat

Autor: ladonna2   |   28.04.2016. u 15:11   |   opcije


hah a rekla sam da je to to od mene :PP

Autor: ladonna2   |   28.04.2016. u 15:13   |   opcije


različiti smo
drugačija je to vibra
i to ima itekako veze sa apsolutno svime
od odgoja do poimanja osobosti, morala, odgoja blaaa
i koliko god se upirali da se dokaže da je to...ahhh predrasuda, glupo ovakvo onakvo
ebga

i je i nije
al se sve navedeno nemre pa nemre zanemariti
pa si vi mislite o "oslobođenju"

Autor: ladonna2   |   28.04.2016. u 15:15   |   opcije


uglavnom, jebanje je skroz fiziološka funkcija, prema tome i potreba za uravnoteženo funkcioniranje jedinke, dviju osoba uz obostranu želju (najčešće, jel..).

a kak bu se ko od nas seksal..s poštovanjem prema sebi i drugome, ovisi o svemu kod ladone nabrojenom (odgoj, religioznost, osobnost)

a što je pogrešno ili ispravno, zna svaka jedinka za sebe..ne funkcioniraju nam mozgovi istom brzinom nit istim kapacitetom

Autor: ANERAK   |   28.04.2016. u 15:26   |   opcije


i sad to primijeniti na paušalno pljuckanje čin netko poželi sex ili ga spomene? Već samim tim se gura u negativno, a to je kao i ostale stvari dio čovjeka i njegovih man-vrlina, odgoja.. života, život.
Problem je samo uparivanje.. ne korak nakon tog. To je postalo komplicirano.

Autor: hush_i   |   28.04.2016. u 15:36   |   opcije


hoću reći, ako netko uravnoteženo funkcionira ovisno o broju promijenjenih seksualnih partnra, neka mu..treba osuda ??Neki ljudi jednostavno nisu u stanju bit uravnoteženi samo s jednim partnerom i zato ih mijenja. zašto bi ti ljudi bili nesretni ?

Mislim da je u svemu tome bitno da njihov način života ne povređuje nikog drugog :)

Autor: ANERAK   |   28.04.2016. u 15:36   |   opcije


jedna ili sto žena (muškaraca).. svi smo ovdje imali nekog, pa solo, pa nešto ... dal je broj bitan, ne bi trebao biti, osim nazovimo iskustva, kao ukus sladoleda.
dali je potrebno više od jedne osobe u vezi? Svatko za sebe ima odgovor. Želja možda postoji kao imati harem.. ali to je samo dječačka želja, kao velika čokolada. Jedna osoba je bitna, u haremu je to bila Šeherzada, nešto više od spolnog općenja. Općenje cijelim tijelom pa i ramenom ili razgovorom.
Ljudi su kao mnoge druge vrste odabrali monogamiju, dovoljno je ako je par pravi par. Druga polovica.. inače smo potrgani pa i kad imamo sto polovica.

Autor: hush_i   |   28.04.2016. u 15:46   |   opcije


Dodaj komentar