©© - Takvi nam (ne) trebaju

Trebaju nam ljudi koji znaju što rade, i rade ono što znaju. Meni strašno imponira jedan čovjek, i takvi nama trebaju. Zašto mi imponira? Zato što je svojim iskrenim istupom i jasnim ciljem pokrenuo masu, ljudi izašli na prosvjed, a on se nije pojavio. Da je samo prošetao i mahnuo rukom, rulja bi kao rulja pala u trans, dala mu punu podršku, bio bi velika faca taj dan, ne plješću svaki dan desetine tisuća ljudi nekomu na glavnom trgu. Ali ne, njemu to ne treba. Veli meni kolegica koja ga zna privatno - prosvjed? Pa on taj dan u to vrijeme vodi klinca na hokej, sumnjam da će doći na prosvjed. Tako je i bilo. Njemu je očito bilo važno odvesti klinca na hokej. Nije mu ego prevagnuo. Koliko ima takvih ljudi? Malo...

Isti taj čovjek je pozvan kod predsjednice na razgovor, i nije se dao uplesti u priče, nego je inzistirao na odgovorima na tri pitanja: Ima li podršku vlasti, koliko je novaca izdvojeno i kada se kreće s reformom? Drugo ga ne zanima. Nakon tog sastanka Kolinda nije imala što reći. Jer - čovjek zna što radi, i radi ono što zna.

Kad sam već kod ega, a i kod ljudi koji pokreću mase.... Ego je osjetljiva stvar, jel. Dijelom što je tako krhak i povodljiv, a dijelom što je u igri dinamika grupe i utjecaji sa strane. Evo, promatram što se događa u HDZ-u. Prvo je otišao Sanader, pa Kosorica, sad i Karamarko ide prema izlazu. (S tim da je Kosorica sačuvala obraz, po meni. ) Tu se lijepo vidi kako oni koji dođu na vlast, na vrh, izgube vezu sa stvarnošću. Zašto je tomu tako? Ego je krhak i prijemčiv na odobravanje, pa to ponese. A s druge strane, čini mi se da je u HDZ-u problem ta hrpa uguza kojima treba netko na vrhu da bi mu se mogli ušupčiti. I upravo takvi ušupci svojim 'obožavanjem' izoliraju ovog na vlasti, daju mu informacije koje taj želi čuti, stvaraju mu umjetni privid da je ovaj faca, a šire mase vide nešto sasvim drugo. I tako taj dotični gubi sve više vezu za svijetom, s bazom, i jednostavno odlijepi i otpadne. Nije to naravno samo u HDZ-u, to je i s državnim predsjednicima, i s direktorima, svugdje zapravo glavnu ulogu igraju ti ušupci. Teško se tomu oduprijeti.

Zanimljivo je i to da je na HDZ Saboru prije nekoliko dana samo jedan nešto među redovima natukuo kako im je šef stranke teret za stranku, pa ga isfućkali. Jučer se već oglasila grupa onih koji tako misle na čelu s Vasom, ali su još uvijek u manjini. Nećemo čekati dugo da većina pomisli tako.

Uglavnom, takvi kojima ušupci kroje sudbinu nam ne trebaju.

05.06.2016. u 9:33   |   Dodaj komentar

I ja imam jasan I iskren cilj.Da li bi me slijedili.?

Autor: 000011   |   05.06.2016. u 9:38   |   opcije


Ovisi je li je to i moj cilj.

Autor: Cococh-Anel   |   05.06.2016. u 9:39   |   opcije


NLP
Klasican

Autor: bozicnica   |   05.06.2016. u 9:54   |   opcije


Hej, Božo, kaj ti je u ovom teksu NLP? Jesi prošla tečaj za NLP? Dobra je to stvar..

Autor: Cococh-Anel   |   05.06.2016. u 9:56   |   opcije


:)
Dobra za onoga kome treba.

Autor: bozicnica   |   05.06.2016. u 9:58   |   opcije


Nije tekst NLP nego si ti "zrtva"

Autor: bozicnica   |   05.06.2016. u 9:58   |   opcije


Doduse, nisi izgubila bas svu objektivnost. Ali gubis.

Autor: bozicnica   |   05.06.2016. u 9:59   |   opcije


NLP samo za pocetni cilj ima zrcaljenje. Tad pocinje prava igra.

Autor: bozicnica   |   05.06.2016. u 10:00   |   opcije


A, ja sam žrtva NLP? Pa dobro.. nisam objektivna, subjektivna sam.. sad sam u godinama kad više ne moram biti objektivna
Ok, možda fakat uz svaki svoj tekst moram napisati - ovo je moje mišljenje.

Autor: Cococh-Anel   |   05.06.2016. u 10:02   |   opcije


Rijeci poput "uguz" i "usupak" nisu nesto sto bi ti izvorno napisala.

Autor: bozicnica   |   05.06.2016. u 10:03   |   opcije


Kaj tebi ne imponira netko tko se ne pojavi na skupu gdje bi ga digli u nebesa? Ali ne iz straha ,nego jer ima važnijeg posla.

Autor: Cococh-Anel   |   05.06.2016. u 10:03   |   opcije


Zrcalis tudje ideje. Glasnogovornik si. Svaka politika treba glasnogovornike.

Autor: bozicnica   |   05.06.2016. u 10:04   |   opcije


Hehe, ti izrazi su mi super :)

Autor: Cococh-Anel   |   05.06.2016. u 10:04   |   opcije


Zasto potrebnu reformu skolstva politizirate?

Autor: bozicnica   |   05.06.2016. u 10:05   |   opcije


Opet ti Boža o meni. Imaš li što reći o temi?

Autor: Cococh-Anel   |   05.06.2016. u 10:05   |   opcije


Jesam li spomenula reformu školstva?

Autor: Cococh-Anel   |   05.06.2016. u 10:05   |   opcije


Nikom to ne bi trebalo bit u interesu. Zapravo. Ako se ispolitizira, urusit ce se cim se promijeni vlast.

Autor: bozicnica   |   05.06.2016. u 10:06   |   opcije


Sad mi je žao što nisam u zg-lijepo bi sjedili na kavici I ćaskali-o bilo čemu !

Autor: 000011   |   05.06.2016. u 10:07   |   opcije


Sin mi jucer veli da je profa hrvatskog trazila od njih da napisu "sto je sve negativno u HDZ-u"

Autor: bozicnica   |   05.06.2016. u 10:10   |   opcije


2.srednje

Autor: bozicnica   |   05.06.2016. u 10:10   |   opcije


Ako je to gradjanski odgoj, ja sam protiv.

Autor: bozicnica   |   05.06.2016. u 10:11   |   opcije


Trebala je reći da napišu što je loše na današnjoj političkoj sceni, ni ja se ne slažem da je školstvo u funkciji politike, pa zato je i bio prosvjed.

Autor: Cococh-Anel   |   05.06.2016. u 10:13   |   opcije


I reagirat cu.

Autor: bozicnica   |   05.06.2016. u 10:13   |   opcije


Hehe, tako mali a već hdzeovac :)

Autor: Cococh-Anel   |   05.06.2016. u 10:14   |   opcije


Nije mu bilo jasno zasto to trazi od njih. Zasto ne pricaju o politici kao takvoj nego protiv jedne stranke.

Autor: bozicnica   |   05.06.2016. u 10:15   |   opcije


Možda da ga prvo pitaš što on misli? Pa mu objasniš kako stvari stoje.. Doduše, ja bih mu bolje objasnila :)

Autor: Cococh-Anel   |   05.06.2016. u 10:15   |   opcije


Nije reagirao. Valjda predobro odgojen. Zaribala sam :)

Autor: bozicnica   |   05.06.2016. u 10:16   |   opcije


Možda je to trebala biti analiza, a ne protiv stranke. Pa u svakoj stranci ima dobrog i lošeg.. jedino ne kužim kaj ona očekuje, da klinci u 2. srednje imaju nekakvo mišljenje o političkim strankama, i da prate političku situaciju?

Autor: Cococh-Anel   |   05.06.2016. u 10:16   |   opcije


Misli da nije u redu u skoli siriti svoj politicki stav. A nisi prof marksizma.

Autor: bozicnica   |   05.06.2016. u 10:17   |   opcije


Ja svoje redovno izvještavam što se događa, a onda me pitaju neko pitanje gdje vidim da pojma nemaju...

Autor: Cococh-Anel   |   05.06.2016. u 10:17   |   opcije


E..kad je vidla da nis ne pisu im je objasnila ona :)

Autor: bozicnica   |   05.06.2016. u 10:18   |   opcije


Na satu HJ.

Autor: bozicnica   |   05.06.2016. u 10:18   |   opcije


Skoro pa "usupci i uguzi"

Autor: bozicnica   |   05.06.2016. u 10:19   |   opcije


A gle, možda je žena hdzovka pa ispituje što ljudi misle u svrhu nadolazećih izbora? Možda je dobila direktivu kako bi hdz popravio što se popraviti da

Autor: Cococh-Anel   |   05.06.2016. u 10:19   |   opcije


Ja svojima samo velim da ne budu podlozni. Nikom.

Autor: bozicnica   |   05.06.2016. u 10:19   |   opcije


A gle, moji su klinci na satovima povijesti čuli svakakva sranja, da ne idem u detalje.. a dobro, profa bila debeli HDZ..

Autor: Cococh-Anel   |   05.06.2016. u 10:20   |   opcije


Prije bih rekla da je naputak dobila iz SDPa
Ili je luda.

Autor: bozicnica   |   05.06.2016. u 10:20   |   opcije


Čitam svoj prethodni komentar, e jesam naivna :)

Autor: Cococh-Anel   |   05.06.2016. u 10:20   |   opcije


Ok, treba na to reagirati. Ja nisam na neke stvari, a trebala sam. U osnovnoj. Milisla sam si, samo da se moji maknu iz te škole..

Autor: Cococh-Anel   |   05.06.2016. u 10:22   |   opcije


Moji klinci znaju koji im je profa lijevo, a koji desno. Teško je to sakriti..

Autor: Cococh-Anel   |   05.06.2016. u 10:23   |   opcije


Treba.
Reagirala bih i da je pitala za SDP

Autor: bozicnica   |   05.06.2016. u 10:24   |   opcije


bozo jel ta profa iz hj starije ili mlade generacije?

Autor: Amygdala   |   05.06.2016. u 10:24   |   opcije


To je isto NLP.
Kao sto su nama ispirali mozgove sekretarima skoja i bla.

Autor: bozicnica   |   05.06.2016. u 10:24   |   opcije


Mlada darkerica

Autor: bozicnica   |   05.06.2016. u 10:25   |   opcije


Ili tak nest. Ne znam zenu. Ali se veselim upoznavanju :)

Autor: bozicnica   |   05.06.2016. u 10:26   |   opcije


Hja, živimo u takvom vremenu da smo svi na neki način programirani, od toga što i kako jedemo, što kupujemo, kako se oblačimo, sustavi vrijednosti, politika je samo jedan segment.. slažem se da treba začuvati barem zrno razuma, i barem se ne dati u dijelovima za koje smo svjesni

Autor: Cococh-Anel   |   05.06.2016. u 10:27   |   opcije


hladno mi je za noge samo zato što mi je mrsko dići se i obuči duge hlače

Autor: krelec   |   05.06.2016. u 10:28   |   opcije


dosla je verovatno po politickoj vezi na posel.
ili je prevec ambiciozna pa fura svoje videnje ostvarivanja ciljeva gradanskog odgoja.
ima prostora za opravdanje tebi, no bitno je da uvidi jednostranost koju podmece, da, slazem se.
za jednostranost nema opravdanja.

Autor: Amygdala   |   05.06.2016. u 10:30   |   opcije


U krajnjoj mjeri, ako uvide što je loše u HDZ, znat će jednog dana to primijenit i na druge stranke..

Autor: Cococh-Anel   |   05.06.2016. u 10:32   |   opcije


Treba pitati, ako već netko nije, možda žena nije mislila ništa loše, ali neka uvidi da to nije ispalo dobro

Autor: Cococh-Anel   |   05.06.2016. u 10:33   |   opcije


bit ce kako "veliki" odluce...
to sa politicarima lijepe nase hrvatske nema veze...

znajuci to, svi se guraju u politiku, tek da zgrabe sta se zgrabit moze...
i grabe li ga, grabe...

a moralu, znanju, odgovornosti, ni traga.

Autor: malamaza7   |   05.06.2016. u 10:34   |   opcije


Moralni odgoj nam treba.

Autor: bozicnica   |   05.06.2016. u 10:37   |   opcije


Točno, Mazo, mi se tu nešto zanosimo, a odlučuje netko sasvim treći, nevidljivi. Možda svi oni rade za jednog te istog, a taj vuče konce kako bi opstali oni od kojih ima najviše koristi. A možda ipak ima nekog stupnja slobode. Moje je mišljenje da ok, političari nek si uzmu nešto za sebe, ali nemoj pak uzeti SVE za sebe, uzmi 10-20%, ostalo daj državi i narodu.

Autor: Cococh-Anel   |   05.06.2016. u 10:37   |   opcije


Gibam sad :-*

Autor: bozicnica   |   05.06.2016. u 10:38   |   opcije


zatvori su puni ljudi koji svacaju moral no ne i posljedice zivota bez morala

Autor: Amygdala   |   05.06.2016. u 10:38   |   opcije


Treba nam građanski odgoj. Moral je u nekim segmenitma skliska kategorija kod nas, jer izgleda da imamo barem dva morala, "lijevi" i "desni". Ono što je MArkićki moralno, meni je katastrofa, recimo. Moral je općenito skup nepisanih pravila unutar neke grupe ljudi koju definira nešto.

Autor: Cococh-Anel   |   05.06.2016. u 10:41   |   opcije


coco, tako bi posteni ljudi...
al, medju nasim politicarima...
i politicarima svijeta, uopce....malo je takvih.
nazalost.

grabe ko da ce sami oni zivjet vjecno.
ko da ce njihova djeca bit sretna, ziveci sa gladnim vrsnjacima oko sebe...
ko da ce ih unuci rado sjecat....

nece.

Autor: malamaza7   |   05.06.2016. u 10:42   |   opcije


Ja se još uvijek nadam da je moguće minimalizirati krađu u političkom vrhu, kao što je u danskoj, švedskoj.. tu je narod korektiv, ali svjestan narod. Zato treba narod obrazovati u političkom smislu, i ostalom. I zato nam treba reforma.

Autor: Cococh-Anel   |   05.06.2016. u 10:45   |   opcije


Ma..ti narodi su pricu gradili stotinama godina.
Kod nas je kradja normalna. Prihvatljivo je i pozeljno malo barem maznuti i utajiti.

Autor: bozicnica   |   05.06.2016. u 10:47   |   opcije


Bumo mi zdosli. Ali je nezrelo ocekivati da ce nas politika kakvu sad gledamo spasiti.

Autor: bozicnica   |   05.06.2016. u 10:48   |   opcije


Nismo mi svedjani ni danci. Nas model trebamo izgraditi.

Autor: bozicnica   |   05.06.2016. u 10:49   |   opcije


Velim vam da bu za 50 god pjesma:)

Autor: bozicnica   |   05.06.2016. u 10:50   |   opcije


Cmok!

Autor: bozicnica   |   05.06.2016. u 10:50   |   opcije


Uostalom..i djeca djece nase djece trebaju o necemu misliti i nekaj delat. Za djecu djece njihove djece.
Otvorite se malo. Nelogicno je da mi sad za 20 god stvorimo idealan svijet.

Autor: bozicnica   |   05.06.2016. u 10:51   |   opcije


Kuzim ekipu koja je solo i nemre voljeti svijet kao takav. Pogotovo onaj koji dolazi iza njihovih zivota. Zele sve i odmah.

Autor: bozicnica   |   05.06.2016. u 10:53   |   opcije


Na kratke staze nemre dobro bez posljedica. Požuri polako...vele mudri.

Autor: bozicnica   |   05.06.2016. u 10:54   |   opcije


Imali smo svijet koji je imao skoro sve i skoro odmah. Mi smo sad usred posljedica:)
To ne zelimo djeci djece nase djece.
Ja ne.

Autor: bozicnica   |   05.06.2016. u 10:55   |   opcije


:-*

Autor: bozicnica   |   05.06.2016. u 10:55   |   opcije


bit ce kako "veliki" odluce...
ni bolje, ni gore, vec kako mora biti.

Autor: malamaza7   |   05.06.2016. u 11:02   |   opcije


kako kome...
"ko bi gori, sad bi doli"...i obratno.
smjena.

a sredina je uvik bila "zlatna"...tako ce i ostat.

Autor: malamaza7   |   05.06.2016. u 11:04   |   opcije


nas sve vidim u "zlatnom"
:)))))

Autor: malamaza7   |   05.06.2016. u 11:10   |   opcije


prvo...Karamarko mi nije nimalo simpatičan kao političar,
a mislim da bi najbolje bilo da se makne u zapećak.ne zbog MOL-a ili
nečeg drugog,već jednostavno što je pun sebe...isto mislim i za Milanovića.
Da njih nema,njihove stranke bi imale bolji "rejting" kod birača.

Autor: bezobraznik   |   05.06.2016. u 13:47   |   opcije


evo,očiti primjer ega kod političara je raspuštanje temeljnih ogranka
stranke,jer su na izborima glasali protiv predsjednika...to je očitiji
primjer ega i egomanijaka nego Karamarkov ...jednostavno ih raspustiš
i na njihovo mjesto postaviš one koji će biti za predsjednika...

Autor: bezobraznik   |   05.06.2016. u 13:54   |   opcije


Dodaj komentar