©© - BrEXIT


Kam bi vi skrenuli?

Najvažnija vijest dana, a nekako to slabo čujem. A to je da Velika Briranija ima referendum o izlasku iz EU. Ona je do sada imala povlašteni položaj u EU, ali se boje doseljenika i izbjeglica, tak osam ja to shvatila, i smeta im ta otvorenost. Ako GB izađe iz EU, to je ozbiljan udarac. Tada će malo-pomalo jedna po jedna država početi razmišljati o izlasku, i ode EU u jagode.

EU je hjtela kopirati SAD, imati zajedničku valutu i postati konkurentnom kao jedno ekonomsko tržište. E, sad, U SAD je to bilo lakše izvesti jer tamo ljudi očito nisu toliko jako vezani za svoje korijene, ako uopće i jsu, svi su dojdeki, malo rata, i ujedinilo se. A Europa je konglomerat različitosti, jakih i starih kultura s kojima se ljudi identificiraju, i teško je to svesti pod zajednički nazivnik.

Ako GB izađe iz EU, slijedi novo političko/ekonomsko preslagivanje svijeta.. Je li to bolje za nas ili nije? Ne znam. EU nam je ponudila strukturu koju si sami ne možemo nametnuti, i to je dobro. Da ta nametnuta struktura barem potraje malo dulje da se nekakav red kod nas napravi. S druge strane, ako EU rikne, neće naš narod moći tako lako iseljavati. U nas je za iseljavanje kriv SDP jer je započelo za njegovog mandata, a nije nego otvaranje granica zbog primitka u EU. Koji je započeo HDZ. Ma, nije to bitno. Znam dobrostojeće ljude koji iseljavaju jer tvrde da je vani bolje. Ok, nitko im ne brani.. Razumijem da netko komu je loše ode trbuhom za kruhom. Ali ako odlaze oni koji nisu ovdje gladni, baš naprotiv, nego eto, zato jer se može, onda mi nekako bude žao. Jer - oni koji nešto vrijede će otići, a ostat će oni koji ne mogu ništa, a doselit će nam se migracija s istoka.. Pa će u Hrvatskoj biti još gore..

I tak, iščekujem malo sa strepnjom što će biti. Zato jer mi je malo dosta promjena, malo sam se umorila.. Želja mi je da barem nekih 5 godina u komadu bude stabilnih..

23.06.2016. u 11:24   |   Editirano: 23.06.2016. u 11:48   |   Dodaj komentar

Kad bolje razmislim, nemoguće je da GB izađe iz EU. Prevelik bi to bio teret za EU, a i za cijeli svijet. Uh..

Autor: Cococh-Anel   |   23.06.2016. u 11:34   |   opcije


I za GB bi to bio teret.

Autor: Cococh-Anel   |   23.06.2016. u 11:34   |   opcije


Sad čitam kako taj referendum nije obvezujući. Hm..

Autor: Cococh-Anel   |   23.06.2016. u 11:35   |   opcije


A što se izbjeglica tiče, pa kod njih povećalom treba tražiti origine, sve su Paki i slični

Autor: Cococh-Anel   |   23.06.2016. u 11:36   |   opcije


He, jučer sam dobila kaznu od 2000 kuna za vožnju u krivom smjeru... joj, moram vam pokazati znakove na križanju gdje sam skrenula u krivi smjer.. ček

Autor: Cococh-Anel   |   23.06.2016. u 11:39   |   opcije


Zapravo je ova fotka prigodna za referendum

Autor: Cococh-Anel   |   23.06.2016. u 11:50   |   opcije


Kaj je najbolje, u smjeru premi meni, dakle u dolaznom smjeru, isto je znak zabrane prometa. Križanje s kojeg nema izlaza. I nisam mogla ne pogriješiti. Bila nas je lijepa kolona grešnih, svi začuđeni..

Autor: Cococh-Anel   |   23.06.2016. u 11:54   |   opcije


Hehe, a znak da su radovi na cesti bio je u jednom dvorištu oko metar duboko, okrenut tako da se ne vidi :)

Autor: Cococh-Anel   |   23.06.2016. u 11:57   |   opcije


Dobro pitanje: a gdje je izlaz?

Autor: Cococh-Anel   |   23.06.2016. u 11:59   |   opcije


uobičajeno, držiš se lijevo ili desno.. i izađeš iz labirinta. Kod politike je to malo drugačije, kod naših prometala nešto treće. Odgovor? -nema ga :)

Autor: hush_i   |   23.06.2016. u 12:01   |   opcije


Kamo bi ti skrenuo, Hush? Desno ne smijem, a ne smijem niti lijevo. No, budući da je ovaj znak noviji, onda je valjda dozvoljeni smjer lijevo. A i u politici se držiš lijevo ili desno :)

Autor: Cococh-Anel   |   23.06.2016. u 12:02   |   opcije


koko, sve to je na feeling/iz graha.. :) dok s prometalima moraš znati i biti prava plavuša ;-) tad uštediš koju kilu kuna.

Autor: hush_i   |   23.06.2016. u 12:05   |   opcije


jedino o čemu se može lucidnije brbljati je GB referendum (koji, kako primjećuješ, nije obvezujući...).
-interesi, podgrijavanje juhe.. kao kad treba novi blockbuste u kino ili neki ajfon.. a ništa se neće izmijeniti, jer interes je takav.

Autor: hush_i   |   23.06.2016. u 12:09   |   opcije


Prometalo (ako misliš na policajca) je napisalo kaznu ne htijući pogledati znakove na križanju. A gle, plavuše mojih godina slabo mogu igrati na - plavušenje :) Pitala sam ga za upozorenje, veli do 1000 kn ide upozorenje. A onda mi je rekao - napišite žalbu unutar 8 dana.. Ja svoj posao moram odraditi.

Autor: Cococh-Anel   |   23.06.2016. u 12:11   |   opcije


Razišli smo se u dobrom raspoloženju :)

Autor: Cococh-Anel   |   23.06.2016. u 12:12   |   opcije


Premijer veli da želi ušutkati ove koji žele van iz GB - referendumom. A kaj ako referendum pokaže drukčije? Nije to baš bezazleno..

Autor: Cococh-Anel   |   23.06.2016. u 12:13   |   opcije


A ja sam poslikala sve znakove i zbunjole, pa ću napisati žalbu. Da nisam vidjela znak, ok. Ali gledala sam znakove zajendo s curama koje sam vozila, i zajednički smo odlučile da je smjer u kojem sam išla najvjerojatniji.

Autor: Cococh-Anel   |   23.06.2016. u 12:15   |   opcije


svemu je kriva ... kanalizacija

Autor: budvar   |   23.06.2016. u 12:17   |   opcije


ali politika je meni nekak bljakasta tema koju bi radije zaobišao, pa povratak na brzi tečaj za plavuše :)))
-pogledaš mileka, onak plavo, treptavo .. i pitaš, 'a kaj se to ne smije?' .. ako tu ne pukne, tad je prekaljeni roadwarrior i moraš upotrijebiti ćevape uz davanje tel.broja .. naravno daš neki 0203-južna afrika ili Washington dc..

osim u slučaju da je to jedan 'moj' milkan.. (pazi priču, s ocem izlazi iz birca i naplati mu kaznu za parking...) kod takvog i plavuša plaća novčano po PeeSu :)))

rizik za žalbu.. tad nema 50% popusta + eventualni troškovi ali i moguće odbacivanje.. pa procijeni što je vjerojatnije.

Autor: hush_i   |   23.06.2016. u 12:18   |   opcije


Kojih 50% posto? Rekao mi je da ako platim u roku 8 dana da platim 70%, tak nekaj. A odmah nisam imala i da sam htjela, jer mi je to budžet za cijeli godišnji.

Autor: Cococh-Anel   |   23.06.2016. u 12:20   |   opcije


Da, Budvar, sve je to zbog kanalizacije, koji plaćaju EU fondovi, i koja se radi naravno sad kad dolaze turisti..

Autor: Cococh-Anel   |   23.06.2016. u 12:21   |   opcije


A osim toga, legalist sam. I poštujem pravila..

Autor: Cococh-Anel   |   23.06.2016. u 12:22   |   opcije


Valjda mi je to znak da prodam apartman.. em divlje svinje, em medvjedi, sad još i kazne zbog cestara koji ne znaju što je lijevo, a što desno...

Autor: Cococh-Anel   |   23.06.2016. u 12:24   |   opcije


tako nam je ,čini se .sve postavljeno
što god činiš nagrabusiš ,

Autor: tajana46   |   23.06.2016. u 12:28   |   opcije


koko, ma znaju oni.. vide ZG i čuju naglasak :)
(znaci raspoznavanja, lijevo, desno, furešti, domaći i sl..), a-e, moraš malo ćakulu i to..

Autor: hush_i   |   23.06.2016. u 12:29   |   opcije


...uz to, baš njegov kum bacio oko na tvoj apartman :))

Autor: hush_i   |   23.06.2016. u 12:30   |   opcije


Hush, što ti meni zapravo želiš reći?

Autor: Cococh-Anel   |   23.06.2016. u 12:30   |   opcije


i natjera te da skreneš :))

Autor: tajana46   |   23.06.2016. u 12:30   |   opcije


Da, Tajana :) Nemam ja problem s tm što je policajac govorio, jer je on u pravu s njegove pozicije. Ali ima problme s tim znakovima koje je postavljao netko ne baš trijezan u najmanju ruku.. Ili djeca okreću znakove jer su prenosivi..

Autor: Cococh-Anel   |   23.06.2016. u 12:32   |   opcije


pa postoje prometni znaci, postoje ostali znaci, potrebni za razumijevanje-sporazumijevanje među ljudima uključujući i policjote .. eto tako mene prošli mjesec pustilo, uz plitvičku ograničenje 100, naišao s +150 (170..) dobar policajac a nisam plavuša :)
moraš znati s njima, moraš znati tko je reka Šimi da naplati kaznu, kolika je tarifa i tako te sitnice. Ne biti normalan građanin, takav samo plati globu (porez, što već).

Autor: hush_i   |   23.06.2016. u 12:35   |   opcije


A zašto si vozio 150 ako je dozvoljeno 100?

Autor: Cococh-Anel   |   23.06.2016. u 12:37   |   opcije


Bi li u Sloveniji, ili Švicarskoj vozio 150 ako je dozvoljeno 100?

Autor: Cococh-Anel   |   23.06.2016. u 12:39   |   opcije


ma ...gdje je bio kad je netko nabacao te znakove bez reda
ili kad ih je netko prenosio ,valjda ćeš se žaliti ?

Autor: tajana46   |   23.06.2016. u 12:41   |   opcije


Ja se borim za red i smislene zakone, smetaju mi izvlačena.. rekoh, legalist sam. Hush, meni je uvreda to što mi kažeš da se treptanjem treba riješiti kazne. Zato jer želim živjeti u državi koja funkcionira, u kojoj pravni sustav funkcionira. U kojoj ne moram treptati, nego znam pravila..

Autor: Cococh-Anel   |   23.06.2016. u 12:41   |   opcije


Da, žalit ću se, jer je to legalno.

Autor: Cococh-Anel   |   23.06.2016. u 12:42   |   opcije


Da mi se hoće zezati, podigla bih tužbu protiv firme koja postavlja znakove i zbunjuje vozače jer bi to bio ispravan potez.

Zato jer je moje stajalište da prometni znakovi i pravila ne služe zato da zajebu građane, nego zato da pomognu dobar i siguran protok vozila. Ograničenja brzine imaju smisla. I zato smatram da se tih pravila i znakova reba držati. Ali isto tako je najveća odgovornost na onima koji postavljaju znakove. I njih isto treba kazniti ako ne poštivaju pravila i ne osiguravaju promet na jasan i nedvojben način.

Autor: Cococh-Anel   |   23.06.2016. u 12:55   |   opcije


Je li nedvojben hrvatski?

Autor: Cococh-Anel   |   23.06.2016. u 12:56   |   opcije


Dvojba mi zvuči hrvatski..

Autor: Cococh-Anel   |   23.06.2016. u 12:56   |   opcije


ma ponekad vrijedi treptati ,to ti skrati put,
,znaš šta sam upravo pročitala na fejsu
"budi pametan ,pravi se lud" :)
uh zovu me ,baj baj

Autor: tajana46   |   23.06.2016. u 12:56   |   opcije


koko, imaš dobar stav.. ali nerealan.
sav teret dokazivanja je na tebi (a sustav će se braniti.. počevši od policije koja također mora reagirati ako su znakovi besmisleni). Ostaje kao lakši put, samilost suda.. i zapričavanje (možda bolje bez slike, kao zakrenuto od vjetra i sl..)..

Autor: hush_i   |   23.06.2016. u 13:05   |   opcije


Pa ti Tajano trepći.. ne branim ja nikomu da trepće.. samo nas to ne vodi u dobrom smjeru..

Autor: Cococh-Anel   |   23.06.2016. u 13:06   |   opcije


O aršinima je riječ.. moja se djeca kreću po hrvatskim ulicama, i nije mi svejedno ako se kod nas stvari rješavaju treptanjem. Pa kad nečije dijete strada, hoćemo li i onda - treptati?

Autor: Cococh-Anel   |   23.06.2016. u 13:11   |   opcije


Hush, kakva samilost suda? Ti imaš percepciju da sudovi djeluju po principu - samilosti?

Autor: Cococh-Anel   |   23.06.2016. u 13:12   |   opcije


iz iskustva tipkam, ako platiš u roku tri dana onda plaćaš 50%, a ako ne onda cjelokupan iznos. Ako se žališ možda usvoje, pa ništa, a ako ne uspije onda platiš kaznu i neke troškove postupka.

Autor: krelec   |   23.06.2016. u 13:13   |   opcije


ako nemaš nikakvih drugih žešćih prekršaja, ne bi trebalo biti problema čak i ako ti ne uvaže prigovor na rješenje i završiš kod suca za prekršaje

obično takvi prođu s umanjenom kaznom, ako ide na naplatu. a ako se proda priča..samohrana mama, blablabla...može još bolje :)

Autor: meija   |   23.06.2016. u 13:14   |   opcije


Evo, piše da u roku 7 dana trebam platiti 2/3 kazne, i ako da, onda se kazna smatra plaćenom.

Autor: Cococh-Anel   |   23.06.2016. u 13:18   |   opcije


Vozim 36 godina, u evidenicji nemam niti jedan prekršaj.

Autor: Cococh-Anel   |   23.06.2016. u 13:19   |   opcije


Po definiciji, nisam samohrana majka. Jer djeca imaju oca..

Autor: Cococh-Anel   |   23.06.2016. u 13:19   |   opcije


i to napiši u prigovoru!

Autor: meija   |   23.06.2016. u 13:19   |   opcije


ti ne moraš znati pravnu definiciju samohrane majke (da to nisi ako otac plaća alimentacije). probaj ili plati

Autor: meija   |   23.06.2016. u 13:20   |   opcije


Hvala Meija na savjetima :)

Autor: Cococh-Anel   |   23.06.2016. u 13:26   |   opcije


Napisati prigovor, sutkinja moze osloboditi ili spustiti kaznu na 50 posto, plus 200 kn troskovi suda, to je najrealnia opcija iz mog iskustva, ali tu je i trosak dolaska na sud po primitku poziva..:)

Autor: ziks-07   |   23.06.2016. u 14:16   |   opcije


Dodaj komentar