©© - Hehe, NJENA NA NJENOM

A gle Vegu...

Vega je darovala, tj. obećala je da će darovati, ali uvjet je bio - ne smije se darovanik družiti s onima koji Vegi ne pašu.. a kaže "Niš ne mora zauzvrat, jer si mu DALA, DAROVALA."

Dalje nisam čitala..

03.07.2016. u 13:41   |   Editirano: 03.07.2016. u 13:42   |   Dodaj komentar

Da, da... tak to ide... špranja u tuđem i balvan u vlastitom..

Autor: Cococh-Anel   |   03.07.2016. u 13:42   |   opcije


A gle junakinja.. bome..

Autor: Cococh-Anel   |   03.07.2016. u 13:44   |   opcije


Ja si nemrem nikog dopelat doma, a da mogu, već bi odavno.. To što ne mogu je dobro za mene. Ne znam, kaj vam nije čudno apsitencija od seksa u prvim mjesecima druženja? Tri tjedna je fakat puno, puno je i za višegodišnji brak..

Autor: Cococh-Anel   |   03.07.2016. u 13:47   |   opcije


A gle gore kokoš - nije li ta pisala da je svojim laverima/muževima darovala stanove i jahte? Pa onda to malo "popravila" u "dala im na uživanje dok su s njom"? Hehe

Autor: vegavega8   |   03.07.2016. u 13:48   |   opcije


Muški koji si mogu nekog dopelat doma, i to žele, već su odavno to napravili. I kaj je tu čudno? Pa bolje biti s nekim par mjeseci nego ne biti..

Autor: Cococh-Anel   |   03.07.2016. u 13:49   |   opcije


zanimljivo

Autor: perce   |   03.07.2016. u 13:49   |   opcije


Vego, opet pokazuješ da ne znaš čitati.. nigdje nisam napisala da sam darovala, to si ti htjela pročitati.. Za raziku od tebe koja ovdje daruješ svoj stan malo-malo

Autor: Cococh-Anel   |   03.07.2016. u 13:50   |   opcije


Cure, a niste pomislile da je za Mai upravo blog ta 'prijateljica'.. Ma, kao da nismo ovdje čitali vaše intime.. Meni imponira da Mai takvo što želi podijeliti s nama, znači da nam vjeruje.

Autor: Cococh-Anel   |   03.07.2016. u 13:55   |   opcije


Mai, žao mi je da se sada osjećaš loše, no bilo ti je lijepo i toga se sjećaj. I nitko ne kaže da je ovo gotovo, ako vrijedi, opstat će..

Autor: Cococh-Anel   |   03.07.2016. u 13:56   |   opcije


interval privikavanja (adaptacije) dvije potpuno različite osobe
nije jednak u svim životnim dobima
tak da...
vraćalo se već i prije nakon premišljanja i preispitivanja
bitno je ne sipat drvlje i kamenje
to zakrči sve prilaze i prolaze

Autor: perce   |   03.07.2016. u 14:00   |   opcije


i to sipanje svjedoči samo o preuveličanosti vlastitog povrijeđenog ega
i ničemu drugome

Autor: perce   |   03.07.2016. u 14:01   |   opcije


Eh, Pero, kad ja nisam sipala nakon svojeg prekida, onda su bili komentari da nekaj ne štima zmenom..

Autor: Cococh-Anel   |   03.07.2016. u 14:19   |   opcije


A opet, kad bismo u našim godinama prvo hodali 4 godine prije nekog oziljnijeg poteza, kak bi to izgledalo?

Autor: Cococh-Anel   |   03.07.2016. u 14:22   |   opcije


Meni je zapravo krivo što se obrušavate na Mai samo zato jer je to - Mai. Da neka vaša draga prijateljica ima takvu priču imali bi neku lijepu riječ za nju, valjda.. ako uopće imate lijepih riječi u vokabularu.

Čudno je to koliko se ljudi zapravo zavaravaju da je riječ o temi, a nije, nego je o osobi. Bitno je TKO kaže, a ne ŠTO.

Autor: Cococh-Anel   |   03.07.2016. u 14:26   |   opcije


A tragično je, bilo bi da nije komično, kako se zauzimaju pozicije velikih znalaca o vezama, a sve samci s propalim brakovima..

Autor: Cococh-Anel   |   03.07.2016. u 14:27   |   opcije


Sky, o što ti o tomu znaš is prve ruke? I ti si veliki znalac koji je - sam?

Autor: Cococh-Anel   |   03.07.2016. u 14:27   |   opcije


Razumije kad se netko propituje, razmišlja, introspicira..

Autor: Cococh-Anel   |   03.07.2016. u 14:29   |   opcije


brine te, kako bi izgledalo...
ma kog boli kiki

a o osobi, potenciraš ti
drugi samo slijede

osobno sam skloniji pričati o principima
osobe su tu nebitne

Autor: perce   |   03.07.2016. u 14:29   |   opcije


Ali dijeliti savjete ili pljuvati s pozicije - ja znam bolje - to je kao što rekoh presmiješno! Ovdje!

Autor: Cococh-Anel   |   03.07.2016. u 14:29   |   opcije


Ola koko...je li tvoj blog 'samo' znalački osvrt na apsurdnu izjavu..ili je to zato kaj je vega to napisala?

Autor: PAMELA_007   |   03.07.2016. u 14:30   |   opcije


jesi li sigurna da raspoznaješ razliku između darovati bezuvjetno i darovati uz uvjet?

Autor: PAMELA_007   |   03.07.2016. u 14:31   |   opcije


Što me brine, Pero?

Autor: Cococh-Anel   |   03.07.2016. u 14:31   |   opcije


Pam?

Autor: Cococh-Anel   |   03.07.2016. u 14:32   |   opcije


jesi li na kraju krajeva sigurna da je bit maina bloga u komparaciji danog - dobivenog, za kaj se uhvatila ..npr. boža, koja ti je prvo bila balavica...a poslije super ultra inteligentna ženska?

Autor: PAMELA_007   |   03.07.2016. u 14:32   |   opcije


"A opet, kad bismo u našim godinama prvo hodali 4 godine prije nekog oziljnijeg poteza, kak bi to izgledalo?"

Autor: perce   |   03.07.2016. u 14:32   |   opcije


Darovati bezuvjetno? To ne postoji, po mom, ništa bezuvjetnog na svijetu ne postoji, po mom.

Autor: Cococh-Anel   |   03.07.2016. u 14:33   |   opcije


Jesi li sigurna da i sama nisi pokazivala empatiju nad paske..pa potom istu popljuvala kao nekorektnu?

Autor: PAMELA_007   |   03.07.2016. u 14:33   |   opcije


Ok, Pero, samo sam pomislila, no to me ne brine..

Autor: Cococh-Anel   |   03.07.2016. u 14:33   |   opcije


ljubav majke prema djetetu je bezuvjetna

Autor: perce   |   03.07.2016. u 14:34   |   opcije


I najzad...kome je mjerilo 'uspješnosti' u poznavanju međuljudskih odnosa...status veze? meni nije. Štoviše...mislim da ljudi u vezama zapravo papaju puno međusobnih drekeca...a samim time meni su...ne baš pametni ljudi.

Autor: PAMELA_007   |   03.07.2016. u 14:34   |   opcije


Pero, jesi ti bio majka pa znaš?

Autor: Cococh-Anel   |   03.07.2016. u 14:36   |   opcije


a kaj se tiče bloganja..kao ispušnog ventila nakon raspada veze...je skroz ok...no intimni detalji u slučaju kad poznajemo i drugu stranu su degutantni.

Autor: PAMELA_007   |   03.07.2016. u 14:36   |   opcije


Ti poznaješ drugu stranu?

Autor: Cococh-Anel   |   03.07.2016. u 14:37   |   opcije


zanimljivo je da tih "ne baš pametnih ljudi" ima puno više
i da su u tome sretniji, ispunjeniji i zadovoljniji

u krajnjoj liniji i uravnoteženiji

Autor: perce   |   03.07.2016. u 14:37   |   opcije


:)
Coco

Autor: perce   |   03.07.2016. u 14:38   |   opcije


Coco...ta druga strana je isto bloger..čiju je fotku mai objavljivala ovdje....nadam se da slažeš...vrlo neoprezno! I nije fer da se iznose detalji iz kreveta. Mislim da je ok reći..tužna sam..i povrijeđena..i imala sam drugačije planove i želje....ali objašnjavati 'nama'..koliko je on sjeban i kako točno...dok ona to ..naravno nije....je vrlo plitko.

Autor: PAMELA_007   |   03.07.2016. u 14:39   |   opcije


Da majke bezuvjetno vole svoju djecu, ne bi većina svijeta bila istraumatizirana upravo svojim majkama.. i ovdje na blogu smo imali priliku čitati o vlastitim majkama, i to prilično intimne priče..

Autor: Cococh-Anel   |   03.07.2016. u 14:40   |   opcije


hm...davno reče jedan pametni grkljanin...svi gledamo isti svijet, al ne vidimo iste stvari. a zanimljivo mi bilo čitat sve ovo danas...kao da sam ja ovu svoju priču ispričala radi drugih a ne radi sebe. možda sam ju htjela podijelit (kak rekoh sa svemirom, jer ono što doživ i jedan čovjek doživljavaju svi ljudi) al sigurnoo to nisam napisala zato da bih očekivala od blogera lasku, utjehu ili sažaljenje. wtf...no još je zanimljivije da su se upravo većina našli prozvanima suditi o drugima a da pri tome, kak veliš, nemaju nikakv iskustvo u tome (npr sky) ili imaju loša, još višesrruko gora iskustva? otkuda ta potreba ljudi da žive tuđe a ne svoje živote, ne znam? i da u pravu si glede zajedničkog života...imala sam priliku, a čovjek je bio u takvoj situaciji kakvoj je...ako smo željeli vezu (a oboje nam se činilo iz 3 tjedna zajedničkog prazničkog živ ota da bi to moglo biti lijepo) morali smo tako učiniti jer nije bilo drugog izbora? i ja sam ga učinila...unatoč svega tri mjeseca hodanja i poznanstva. i opet bih...jer ne možeš znati kako je s nekim živjeti i biti ako ne probaš! oni koji misle da sve znaju, u stvari se boje i pro bati. na koncu, što se može dogoditi? imam kak veliš koko, pet mjeseci prekrasnih stvari, ljepote, druženja, razumijevanja...istina i onog drugog, prijepora...no to jest život. i ja sam zahvalna na svemu...jedino kaj me boli kaj nisam uspjela ostvarit komunikaciju (ali to nema veze s uobičajenom komunikacijom već sa ptsp a to je bolest) no što koga briga o svemu tome. to je ipak moje iskustv o...dobro b i bilo da se kak veli pero, načelno razgovara i mogli smo tako...no to ionako nikog ne zanima..svi sve znaju. zato i jesu sami. ja sam solo ne zato što ne mogu biti s nekim (dapače, ova veza mi je jako pokazala što želim i što mogu) već stoga što je doista tešk naći neku srodnu dušu (osobito u ovim godinama). no, ja nisam odustala...ovo je samo time out! btw samoo sam svratila kavu popit a nikako nemam namjeru raspravljat ovdje s ljudima...osobito nekim. a tebi hvala, iako znam da nisi osoba koja će laskati već reć po pravu i pravici! i to mi se uvijek kod tebe s viđalo...svoj si čovjek!

Autor: mai_sarai   |   03.07.2016. u 14:41   |   opcije


Pam, reci, je li je to ovdje prvi put da netko govori za nekog blogera da je sjeban - a to je rezultat susreta uživo, druženja izvan bloga? Gle samo Vegin spektar..

Autor: Cococh-Anel   |   03.07.2016. u 14:42   |   opcije


Sve što sam darovao, a darovao sam bilo je bezuvjetno. Ne kužim uvjetno darovanje, to nije darovanje nego kupnja ili trampa.

Autor: krelec   |   03.07.2016. u 14:44   |   opcije


Osim toga, mnogi se razgovaraju preko bloga, zašto se ne bi i Mai s tim frajerom? Možda blog pomogne u boljem razumijevanju..

Autor: Cococh-Anel   |   03.07.2016. u 14:45   |   opcije


coco...zar ne smatramo svi da je to upravo ono što nam ne sviđa! I kako onda po tvom trebamo reagirati? Jednako? ...

Autor: PAMELA_007   |   03.07.2016. u 14:45   |   opcije


Mai_Sarai, da se prvo izvinim, podlegao za Zakonu krda, iako
misli da je Mai iskrena i prirodna, i ne glumata ništa, kozmopolita..,
recimo da to shvati malo kao šalu, kao što sam se ja šalio na
vlastiti račun kada me Paške zeza da sam dobar za čvarke...:))
I nije mi jasno kako boža vidi konkurenciju u Mai koja je 15 godina
starija od nje i pizdi na nju stalno???

Sky, o što ti o tomu znaš is prve ruke? I ti si veliki znalac koji je - sam?

Coco, ja sam u samoći svojom voljom , imam dosta prijateljica 30 - 50 godina,
ne volim dijeliti svoju privatnost s drugima..toliko za sada, imam neke Fotke
bivši djevojaka ako baš nekoga zanima...:))))

Autor: Skylabb   |   03.07.2016. u 14:45   |   opcije


Hej, Mai.. znam i ja da si ti svoja :) I da ne trebaš savjete.. pa svatko od nas ima svoj put

Autor: Cococh-Anel   |   03.07.2016. u 14:46   |   opcije


krel....to ti je kao kad npr...djeci ostavljaš nešt..pa uvjetuješ : moraju navršiti 21 godinu...ili završiti školu...ili ne znam...obećati da neće narušiti ugled...bla. To su pojedinačni uvjeti..naspram neke vrijednosti koja se predaje bez platežnog posredstva.

Autor: PAMELA_007   |   03.07.2016. u 14:46   |   opcije


hm...kako ljudi imaju selektivn pamćenje? btw prvu fotku s mojom pesom objavio je dotični sam na svom blogu pa potom obrisao iz nekih drugih razloga. o objavi naše zajedničke fotke dotični nije imao ništa protiv, dapače...no kao i meni niti njemu nije stalo do toga što tko misli o njemu. on je svoj čovjek, a takvi obično nemaju jato iza sebe...a koliko je intimna stvar reći javno da s nekim 3 tjedna se ne sexaš a spavaš u istom krevetu, mislim da će svaki psiholog reći da je vrlo poželjno za raspravu iz koje svi mi možemo naučiti o odnosima. naime, sex jest intimna stvar al nije tabu tema. na koncu, svi smo mi isti...krvavi ispod kože. kamo sreće da više dijelimo među sobom...empatije, istinskih emocija i svega što čovjek jest. no, laži su uvijek jednostavnije...brže i lakše se lijepe i uglavnom ništ ne koštaju, osim samog lažljivca. a ti pam jako dobro zznaš o čem ja pričam...tak da...ugodan vam dan! čeka me šetnja na bundeku, piće navečer i sutra...posel!

Autor: mai_sarai   |   03.07.2016. u 14:47   |   opcije


Coco, ja sam bio u situaciji zaposliti neke mladje ženske u Firmi,
na molbu prijatelja, pa nisam ništa posebno tražio zauzvrat, jel
to dovoljno velika usluga...:))))

Autor: Skylabb   |   03.07.2016. u 14:47   |   opcije


Kre, samo naprijed..

Autor: Cococh-Anel   |   03.07.2016. u 14:48   |   opcije


Pam svojima sam darovao kuću na moru, i to poprilično vrijednu, dvijema sam poklonio po stan u Zagrebu, a nijednom riječi ništa nisam uvjetovao.

Autor: krelec   |   03.07.2016. u 14:50   |   opcije


Gle, kako se ljudi pravdaju, pa briga mene dajete li vi uvjetno ili bezuvjetno.. ja znam za sebe

Autor: Cococh-Anel   |   03.07.2016. u 14:50   |   opcije


mai...možda sam umislila, ali mislim da sam među rijetkima koja je shvatila tvoj blog....i uhvatila se samo za ono što sam ti i jednom prije kao podršku..ili utjehu...rekla, kad si imala isti problm...isti slučaj. Želiš nešto...toliko silno...da ne želiš vidjeti (očite) moguće probleme..koji bi ti to mogli zeznuti. Naglasak je : promijeni nešto u SVOM pristupu, osmišljavaj pažljivije i praktičnije. Padaš stalno na istoj stepenici. I to je sve. Za ostalo...žao mi je...kao i svakoj normalnoj osobi...što je netko tužan.

Autor: PAMELA_007   |   03.07.2016. u 14:51   |   opcije


krelec...i to je ok...zove se bezuvjetno darovanje. Kod takvog darovanja..ne očekuješ..niti poslije trguješ time što si dao...nešto zauzvrat. (to je ono što je vega rekla) ... Kao kad daš lovu prosjaku. Dao si jer si htio. Iz svog gušta i svoje odluke...bez očekivanja i kontrolom onoga kaj bu prosjak s time.

Autor: PAMELA_007   |   03.07.2016. u 14:53   |   opcije


mai, sorry... ja sam običan klinac, no tvoja priča, intima je bila tvoja dok je nisi objavila. Sad je 'naša' i ne vrijede prijateljski odnosi.
Željela podijeliti sa svemirom? - to je OK, sad je to dio tog svemira. To si željela?
Svi smo subjektivni, ne možemo biti objektivni, nit možemo tražiti od ostatka svemira jednak pogled na bilo što, pa i na osobnu bol, tugu, sreću.. čitav svemir o tome ima svoj subjektivan stav i pravo na sve moguće interpretacije.

zato je intimno, osobno upravo to. Ne ono što objaviš svemiru. Ili kao Sky imaš neobičan kriterij što je privatno...
opet, sorry, .. znam da trkeljam. Bezveze. I kao svaka osoba griješim, svi griješimo jer nismo nepogrješivi. To je ljudska osobina. To je taj svemir.. i takvog ga prihvatiš ako je to ono što si želja bloškim pisanjem.
No da, ružno je od nas-svemira, što se ismijavamo... umjesto da prijateljski utješimo. Strgani smo, pokvareni, ljudi. To si također znala, morala znati... kao i to da nije taj svemir krivac odlaska krečmajstora.
Mai, sorry... zloba, jer svima je lakše kad je netko drugi jadniji i kad se možemo ismijavati. Proći će kao i sve ostalo, kao i život na kraju. Bit će neki drugi i bit će opet osmjeha na licu tvom, ili podrugljivog na licima svemira kad se tebi ili nekome trećem bude taj svemir ismijavao.
sorry.. ponese ponekad, a velike razlike nema s ove ili one strane ogledala, svemira, tipki.. i odnosa ljudi, parova. Kvarni smo, potrgani jako. Čitav svemir, a blog je samo djelić toga (nikad nije nit će biti savršena, bezgrješna oaza jer su sastojci za to nemogući).

Autor: hush_i   |   03.07.2016. u 14:54   |   opcije


U čemu ti koko vidiš pravdanje. Samo velim da darovanje sa uvjetom nije darovanje nego poslovni odnos.

Autor: krelec   |   03.07.2016. u 14:54   |   opcije


Kre, a recimo da ti je kći nakrićka ili alkićka i znaš da bude čim joj pokloniš kuću da će je prodati i zapiti, bi li joj poklonio?

Autor: Cococh-Anel   |   03.07.2016. u 14:54   |   opcije


bezuvjetno darovanje nije isto što i bezuvjetna ljubav
brkate

Autor: perce   |   03.07.2016. u 14:55   |   opcije


Pam upravo tako, kad darujem to je darovanje, a sve ostalo je kupovanje.

Autor: krelec   |   03.07.2016. u 14:56   |   opcije


Kre, pa ti si već zadužen na neki način, ne daruješ nepoznatima.

Autor: Cococh-Anel   |   03.07.2016. u 14:57   |   opcije


A možda bi trebao odgajati darovanjem, ili uvjetovanjem. Ako ne budeš više narkić/ka onda će ti tata ......

Autor: krelec   |   03.07.2016. u 14:58   |   opcije


Ljudi su općenito NEZAHVALNI, znam čovjeka koji je u Domovinskom Ratu
spasio živote oko 100 vojnika HV, koji su se našli u obruču i mogli su ih potaracati
minobacačima, kada je opasnost prošla, budale su shvatile da su živi, obećali
su mu kupiti novi auto ili tako nešto, i na kraju ništa, mislim da je on to učinio
po savjesti, a ne radi nagrade...:))
Ovo s Mai je meni bilo malo smiješno zbog pituranja, ali uvijek su emocije problem,
ako se za nekoga emocionalno vežeš, nisi normalan, zaljubljen mudrac i budala su
isti, i meni je drago kada mi Paške pošalje neku poruku, koliko god glupa bila, ali
ili ne opako zajebava ili nešto s njom stvarno nije u redu...:))

Autor: Skylabb   |   03.07.2016. u 14:58   |   opcije


Bilo bi prejednostavno

Autor: krelec   |   03.07.2016. u 14:58   |   opcije


Ajde, Pero, objasni nam bezuvjetnu ljubav.

Autor: Cococh-Anel   |   03.07.2016. u 14:58   |   opcije


točno kaže koka, ne daruješ nepoznatima (djeci) dakle to nema veze s bezuvjetnim.. odnosno, da nisu djeca, bili im dao? -ne postoji bezuvjetno, pa ni ljubav, ništa.. osim lirskih sastava na tu temu.

Autor: hush_i   |   03.07.2016. u 14:59   |   opcije


Na koji sam način zadužen?

Autor: krelec   |   03.07.2016. u 14:59   |   opcije


jedino majka može oprostiti svom djetetu najteži zločin i voljeti ga kad ga svi osude

Autor: perce   |   03.07.2016. u 15:00   |   opcije


zašto misliš da to ne može tata, perce?

Autor: krelec   |   03.07.2016. u 15:01   |   opcije


ali
da bi se to razumjelo, trebalo bi barem voliti svoju majku

Autor: perce   |   03.07.2016. u 15:02   |   opcije


Zašto ne bi darovao iz zahvalnosti? Tada je to vraćanje, jer se osjećaš dužnim..

Autor: Cococh-Anel   |   03.07.2016. u 15:02   |   opcije


Ajde, Pero, objasni nam bezuvjetnu ljubav.

Ideal Bezuvjetne Ljubavi je najprisutniji u odnosu majke i djeteta,
prosječan čovjek doživljava kratke bljeskove transcedencije svog malog
ega dok je zaljubljen, ali s vremenom u njemu počinje prevladavati egoizam
i vlastite potrebe prevladavaju nad pravnilnim principima i zrelim potrebama u vezi...:))

Autor: Skylabb   |   03.07.2016. u 15:02   |   opcije


Krelec, tvoji su pokloni bezvrijedni...kako došli tako ošli. Alah da, Alah poklonio. I ne sraćkaj o darovanju. Provjeri čije je to bilo!

Autor: MedoDebeli   |   03.07.2016. u 15:03   |   opcije


Sky, ne pokazuj svoje zmazane gaće tu na mojem zapisu. Brisat ću ti komentare, ili ćeš u ignore

Autor: Cococh-Anel   |   03.07.2016. u 15:04   |   opcije


detaljna objašnjenja možete pronaći u jednoj knjižici
Umijeće ljubavi by Erich Fromm

i ne mislim ja to poradi te knjižice :)
čoek sam zna to bolje objasnit od mene

Autor: perce   |   03.07.2016. u 15:04   |   opcije


Oho, Kre poklanja tuđe ?

Autor: Cococh-Anel   |   03.07.2016. u 15:05   |   opcije


joj kaj volite filozofirati..ubij bože. Koji mi/nam je uvjet ako darujemo ..ne znam..djecu u bolnicama, žene u skloništima, ljude u poplavama...bla? Kaj trančirate savršeno jasne stvari!?

Autor: PAMELA_007   |   03.07.2016. u 15:05   |   opcije


da.. altruizam :)) to me podsjeća na gradskog mecenu, bandoljerosa, koji svako malo daruje nešto, dobar je, dela..

Autor: hush_i   |   03.07.2016. u 15:08   |   opcije


Obično darujemo da bismo se iskupili na neki način, svjesnije ili manje svjesno. Ili da dobijemo kredite 'gore'..A možda jei porezna olakšica.

Autor: Cococh-Anel   |   03.07.2016. u 15:09   |   opcije


Svaki dar koji je reakcija na nešto ( zahvalvost, zasluženo, zarađeno ) ili ima, u biti, neku buduću uslugu nije dar već samo oblik plaćanja.
A Mai ?
Dvije kartice teksta je o tome kakvi smo mi a kakva je ona i onda nam kaže da ne vodi našu brigu!
Coco, nitko nije iznio toliko različiti sudova o nama kao Mai. Čak su joj i pohvale uvjetovane!!!! Budi realna, Coco!

Autor: MedoDebeli   |   03.07.2016. u 15:09   |   opcije


hush...bio ti relativno dobar onaj komentar gore....osim kaj sebe ne vidim u toj 'svi mi' skupini koja se veseli tuđuj nesreći. Sjebana i strgana jesam...ali još uvijek ne toliko.

Autor: PAMELA_007   |   03.07.2016. u 15:10   |   opcije


ima i ona narodna
to samo majka more volit

Autor: perce   |   03.07.2016. u 15:11   |   opcije


Iz zahvalnosti bi darovao na primjer kardiokirurga koji mi uspješno operira srce. Isto tako kupim sitnicu, čokoladu na primjer, prodavačici koja mi proda kuhinju ili sjedaču garnituru. Žena se stvarno trudila ((u lesnini), bila izrazto ljubazna i nije mi bilo mrsko do dućana po veliku lindt i natrag teti.

Autor: krelec   |   03.07.2016. u 15:11   |   opcije


Sky, ne pokazuj svoje zmazane gaće tu na mojem zapisu. Brisat ću ti komentare, ili ćeš u ignore..:))

Uvažena Znanstvenice CocoChanell, ne znam o čemu govorite, ja govorim općenito
o ljudima, a ne o nekom posebnom na Blogu, zar je bitno ako me stavite na Ignore, ionako
su meni moji vlastiti Blogovi najbolji..Za znanstvenicu imate malo prljav rječnik, zar u Vašim
godinama još tražite sebe i ne znate se postaviti u vezi???

Autor: Skylabb   |   03.07.2016. u 15:12   |   opcije


Sky, kako si ti naporan!

Autor: Cococh-Anel   |   03.07.2016. u 15:12   |   opcije


I kad darujem...darujem (novac, stvari, svoje vrijeme, emociju..bla) bez predumišljaja. Jednostavno darujem. Jer sam tako poželjela u nekom trenutku. Bez 'bodova' (jer ne priznam onog 'gore')...bez por.olakšica..a najmanje iz iskupljenja.

Autor: PAMELA_007   |   03.07.2016. u 15:13   |   opcije


mora da je teta bila i malo zgodnjikava :)

Autor: perce   |   03.07.2016. u 15:14   |   opcije


Medo sve što sam darovao sam sam stvorio, čak sagradio, jer ništa nisam dobio, niti kupio sagrađeno. Ne znam kojim ti to saznanjima o meni raspolažeš da pišeš takve budalaštine.

Autor: krelec   |   03.07.2016. u 15:14   |   opcije


ovaj put nij pero, a možda bi čokolada bila veća da je. To nikad neću saznati.

Autor: krelec   |   03.07.2016. u 15:16   |   opcije


Ok. Ja kad osjetim poriv za darovanjem, zanima me zašto imam taj poriv. I onda nalazim zanimljive stvari. No, to sam ja. Isto tako kad mi netko nešto daruje, volim da mi je jasno zašto. Uglavnom, rijetko darujem - osim u situacijama rođendani, svadbe, i sl. Oporuka mi je sasvim ok mehanizam. Ne želim znati što će biti s tim darovanim kad me ne bude, jer bi mi bilo teško da mi se recimo sin oženi, pa da mu žena sprčka imanje.. ili kćer da se uda.. Kad me ne bude, nek rade kaj hoće

Autor: Cococh-Anel   |   03.07.2016. u 15:17   |   opcije


lako je čoksu povećat :)

Autor: perce   |   03.07.2016. u 15:17   |   opcije


I baš ako te zanima debelimedo znam točno čija je zemlja bila na kojoj sam gradio jer sam je osobno dogovarao i plaćao vlasniku iz moga sela malenoga.

Autor: krelec   |   03.07.2016. u 15:18   |   opcije


A ionako mislim da je najteže pokloniti - pozornost, pažnju.. to je najskuplje. Lako je dati nešto materijalno, napraviti nešto za nekog, ali gledati ga u oči, i slušati satima.. eeeee

Autor: Cococh-Anel   |   03.07.2016. u 15:20   |   opcije


Kre, nemaš puno godina, Imaš brak iza sebe, bio si sve vrijeme u ratu,bio si u bolnici u Brodu, cijelo vrijeme bivše Juge si bi maltretiran i šikaniran, otac ti je jako teško i sirpomašno živio ( sve su to tvoje tvrdnje ), Alen kaže da si mijenjao namjenu zemljišta po vezi... i onda me ti pitaš otkud mi informacija. Kažeš da izmišljam!!!!

Kre, ne izmišljam, samo pročitam na blogu....i nisam se nikad na tebe osvrtao, osim po zaslugama!

Autor: MedoDebeli   |   03.07.2016. u 15:20   |   opcije


-pam, razumijem... i da dajem školski odgovor složio bi se 100% (ako ne i više).. :) ovako, htjela ili ne, prihvaćala ili ne.. dio si 'svih nas', svemira.. i ne možeš iz tog van. Kao što ni sky ne može bez PVTa na blogu.. ;-)

Autor: hush_i   |   03.07.2016. u 15:23   |   opcije


Kre je izuzetno sposoban i u 20 godina je zaradio dvije tri kuće, nekoliko stanova..

Autor: Cococh-Anel   |   03.07.2016. u 15:23   |   opcije


i takoc...obožavam darivati..i obožavam kad me se daruje...uvijek to smatram i doživljavam..lijepom, možda spontanom gestom nečije (i moje) slobodne odluke. Dobiti pažnju iz nečije slobodne volje...je najbliža manifestacija ljubavi. Sloboda činiti što ti srce kaže...bez uvjeta..bez kompromisa..bez kalkulacija. Imajte se...cmok.

Autor: PAMELA_007   |   03.07.2016. u 15:23   |   opcije


Moj susjed, inače povratnik iz Amerike, rudar, voli opsovati; "Jebem ti rane krvave!" ( možda misli na Isusa ! )

Autor: MedoDebeli   |   03.07.2016. u 15:24   |   opcije


Pam, i ti ćeš odrasti jednog dana.. :(

Autor: Cococh-Anel   |   03.07.2016. u 15:24   |   opcije


Medo zemlju u istri sam kupio sa 26 godina, a slučajem je postala građevinska kad sam imao 42. Cijena je porasla bez ikakve moje zasluge. Ne znaš čitati sa razumijevanjem medodebeli, ako si igdje pročitao da sam pisao o nekom proganjanju mene za juge. Ali očito si voliš protumačiti kako bi ti želio da bude. Al nemere to tako.

Autor: krelec   |   03.07.2016. u 15:26   |   opcije


Kokica u tridesretpet godina, a ostalo je približno točno.

Autor: krelec   |   03.07.2016. u 15:28   |   opcije


koko, slađa je dok ne odraste... (- ljuta ako joj se kaže 'curica') :))
- i tako, opet ću u kategoriju pedofila.. zasluženo ;-)

Autor: hush_i   |   03.07.2016. u 15:28   |   opcije


A da mi se dalo mogao sam znatno više samo što baš i ne vidim svrhu. Puno bi drugih stvari propustio, a to mi se neda.

Autor: krelec   |   03.07.2016. u 15:29   |   opcije


svi gledaju sve kroz vlastitu prizmu
nije to ništ čudno

udno je kad pomislimo da je jedino naša mjerodavna

Autor: perce   |   03.07.2016. u 15:29   |   opcije


čudno*

Autor: perce   |   03.07.2016. u 15:30   |   opcije


Kre, faca si ti, a sve to, ili barem većinu toga priskrbio u - penziji. Jasno da ti Juga nije pasala..

Autor: Cococh-Anel   |   03.07.2016. u 15:32   |   opcije


Ti si se ono slikao s Bandićem, jelda?

Autor: Cococh-Anel   |   03.07.2016. u 15:32   |   opcije


Kokica al to ti uopće ne znači neku sposobnost, ti si vrlo uspješna u struci. Jedino je šteta što nema ujednačenih kriterija vrednovanja.

Autor: krelec   |   03.07.2016. u 15:32   |   opcije


Hehe, još i radno nesposoban uz sve to.. što bi tek s tobom bilo da si - radno sposoban?

Autor: Cococh-Anel   |   03.07.2016. u 15:34   |   opcije


Kokica otprilike pola - pola, a toliko sam i radio, pol sim a pol tam.

Autor: krelec   |   03.07.2016. u 15:34   |   opcije


silno oduševljenje kod mene izaziva medino i kokino zadovoljstvo što sam nešto zaradio. Drago mi je što se tako zanimaju kako mi je to uspjelo, a valda zato da i oni probaju.

Autor: krelec   |   03.07.2016. u 15:36   |   opcije


Kre, živim u istoj državi gdje i ti, i znam što je ovdje moguće, i kako. Uglavnom, bilo bi ti bolje da šutiš. Samo ti to ne kužiš.

Autor: Cococh-Anel   |   03.07.2016. u 15:38   |   opcije


kuženje nije tvoja jača strana, Coco
bez uvrede

Autor: perce   |   03.07.2016. u 15:39   |   opcije


pitajte, nema tajne. Morate samo malo riskirati, puno i marljivo raditi, i uvijek pokušati misliti barem godinu u naprijed. Nije teško, mnogima je uspjelo. No znam mnoge, čak i osobne prijatelje koji nisu uspjeli i opet žive.

Autor: krelec   |   03.07.2016. u 15:39   |   opcije


Koka nikakva razloga za šutnju nemam, na sve platio porez, nikome dužan osim još neku siću banci.

Autor: krelec   |   03.07.2016. u 15:40   |   opcije


I Kre kaže da nije nigdje pisao da je bio u Jugi proganjan, a dvjesto njegovi zapisa vrišti o diktaturi proleterijata.....protiv...protiv...protiv... I tek kad je došla kapitalistička demokracija, Kre se obogatio. Bolestan , u mirovini, invalid.. .Sve je stigao....u kapitalizmu... Brutalni kapitalizam!.

Autor: MedoDebeli   |   03.07.2016. u 15:42   |   opcije


A to kaj živiš u istoj državi kao i ja ne znam što bi trebalo značiti. Valjda da budemo svi isti? Pa i ja živim u istoj državi sa Tedescijem i što bi trebao? Čovjeka svako jutro zvati i pitati, ej koliko si zaradio? Neka njega, neka tebe, a bome neka i mene. Nije baš neka gužva pod kapom nebeskom i vjerojatno za sve ima mjesta.

Autor: krelec   |   03.07.2016. u 15:44   |   opcije


i onima koji njurgaju
bilo bi puno lakše da je tih koji su uspjeli (na legalan način)
puunooo više

Autor: perce   |   03.07.2016. u 15:45   |   opcije


Dok nam je god pravosuđe takvo kakvo je i dok god su nedirnuti Mamić, Banditos, Horvatinčić, dotle je moguće biti u mirovini radno nesposoban i dijeliti kuće i stanove koje si sam pošteno zaradio.

Autor: Cococh-Anel   |   03.07.2016. u 15:46   |   opcije


U to vrijeme dok si radno nesposoban.

Autor: Cococh-Anel   |   03.07.2016. u 15:48   |   opcije


ne razumijem trpanje Krea
u isti koš sa navedenima

Autor: perce   |   03.07.2016. u 15:48   |   opcije


Vidiš medo da ne razumiješ što čitaš, ali ja ti tu ne mogu pomoći. Pisao sam i pisat ću da je juga teža pljuga. Da nije bilo bi je. No to ne znači da sam bio maltretitan, tučen i zlostavljan. Dovoljno je to što nisam imao iste mogućnosti kao prosječan nijemac, holandez i drugi. A što se posla tiče zadnje četiri godine pljuge su bile najrodnije. Svi su znali da ide sve u kurac i više nitko nije mario. Ni poreznici ni itko drugi.

Autor: krelec   |   03.07.2016. u 15:49   |   opcije


O, Pero, bit će onda da ti ne kužiš baš?

Autor: Cococh-Anel   |   03.07.2016. u 15:49   |   opcije


ali dopuštam i to
kad nema drugoga

Autor: perce   |   03.07.2016. u 15:50   |   opcije


istina
ne kužim ti ja sve

zato mi je valjda tak
jer drugi kuže bolje od mene

Autor: perce   |   03.07.2016. u 15:51   |   opcije


Koka toliko baš nisam radno nesposoban da ne mogu pročitati i potpisati ugovor. A ako ti imaš neka saznanja o onima koje nabrajaš (a siguran sam da nemaš) juri odmah do prve policijske postaje i prijavi. To ti je dužnost, a sve drugo su bapska naklapanja.

Autor: krelec   |   03.07.2016. u 15:52   |   opcije


Krelec, i onih 5000 samoubojica- branitelja i onih tisuću pirotehničara branitelja čija su tijela razbacanapo šumam i gorama naše zemlje ponosne a koji su dobili po zaslugama. ( Da sam na tvom mjestu, Krelec, ja bih možda šutio o svojim zaslugama i sposobnostima. A možda i ne bih. Novac mijenja ljude!)
Kad ne bi bilo tih tvojih hvalospajeva samohvale...gledao bih u pljesnivi zid i šutio!

Znam priču o invalidu koji je mahao s mirovinskom isplatnicom na kojoj je pisalo 14.990 kuma a on je psovao:" Jebem im majku škrtu . da l' mi nisu mogli dati 15000. " ( Pametna Vega kaže da je rat završio i da sam dosadan )

U roku 15 minuta birtija je bila prazna....

Autor: MedoDebeli   |   03.07.2016. u 15:54   |   opcije


btw.
za sve koje si navela postoji neka optužnica

pravosuđe je odgovorno ako aekvatno ne reagira na to

kolko je meni poznato, za Krea nema takvih indikacija

Autor: perce   |   03.07.2016. u 15:55   |   opcije


Ako ja nešto i znam, i odjurim u PP prijaviti, tko bi u toj situaciji bio kažnjen? Ja, Krele, zato jer živimo u takvoj državi. I ti to znaš, zato to i govoriš.

Autor: Cococh-Anel   |   03.07.2016. u 15:56   |   opcije


kad mi se bude dalo napisat ću što, kako i gdje sam radio, a radio, pa ćeš koko vidjeti da si i ti mogla tako. No normalno je da si ti izabrala svoj put i na tom putu zaradila koliko si zaradila. Nikada nisam pitao niti me zanima. Ali svakako me veseli tvoj interes za moje zarađivanje i imovinu. Trenutno nemam gotovo ništa, jer mi ne treba, a i star sam. Imam solidne prihode sa kojima taljigam.

Autor: krelec   |   03.07.2016. u 15:58   |   opcije


Da, kod nas je problem pavosuđe. Jučer je na indexu bilo izlistano koliko su naši bogataši i njihvoa djeca pobili ljudi, a nisu dobili ni novčanu kaznu, kažnjeni uvjetno 6 mjeseci.. nije im oduzeta ni vozačka.

Autor: Cococh-Anel   |   03.07.2016. u 15:59   |   opcije


Jesi probala koko, il opet bapska naklapanja?

Autor: krelec   |   03.07.2016. u 15:59   |   opcije


Sa punom odgovornošću pred bogom i narodom tvrdim da index laže

Autor: krelec   |   03.07.2016. u 16:00   |   opcije


Kre, ti ne znaš gdje sam ja radila?

Autor: Cococh-Anel   |   03.07.2016. u 16:00   |   opcije


istina je da nam je prvosuđe korumpirano

al to nije razlog da sve proglasimo zločincima

Autor: perce   |   03.07.2016. u 16:00   |   opcije


A teško da i jedan od najvećih utajivača poreza (pravomoćno osuđivan), a to ti je vlasnik indexa ima kredibiliteta pisati o bilo kakvoj pravdi.

Autor: krelec   |   03.07.2016. u 16:02   |   opcije


Kre, pa ti bolje znaš nego pravosuđe?

Autor: Cococh-Anel   |   03.07.2016. u 16:02   |   opcije


"Sa punom odgovornošću pred bogom i narodom tvrdim da index laže"

ovo nek ostane...

Autor: Cococh-Anel   |   03.07.2016. u 16:05   |   opcije


Ne koko, ne znam gdje si radila. Znam gdje sada radiš. Nemam pojma zašto je to važno. Radio sam osam potpuno različitih poslova (samo godinu i pol u struci), i ne znam da je to nekom zanimljivo. Meni je bilo.

Autor: krelec   |   03.07.2016. u 16:09   |   opcije


šteta što se rasprava pretvorila u igralište povrijeđenog ega

Autor: perce   |   03.07.2016. u 16:10   |   opcije


Nek ostane koko, index svjesno i namjerno laže gadeći ljude koje ima na piku.

Autor: krelec   |   03.07.2016. u 16:10   |   opcije


A da imaš malo više vremena onda bi uspjela pročitati njihove demantije vlastitih tekstova koje su morali objaviti u dnevnim novinama po pravomoćnim presudama.

Autor: krelec   |   03.07.2016. u 16:12   |   opcije


A niš, mislila sam da sam ti na kavi rekla gdje sam radila..

Autor: Cococh-Anel   |   03.07.2016. u 16:14   |   opcije


I dalje budem čitala index jer mi je ok.

Autor: Cococh-Anel   |   03.07.2016. u 16:15   |   opcije


Kako bi House rekao, pa svi lažu.. A onda uključim mozak, odvagnem, usporedim, provjerim i - dobro.

Autor: Cococh-Anel   |   03.07.2016. u 16:16   |   opcije


Pravosuđe bi prema tebi i sličnima bilo u redu jedino kad bi odmah na ulici hapsilo, na dugotrajni zatvor osuđivali i odmah na goli otok sprovodilo sve one za koje ti misliš da trebaju biti u reštu. Da, i oni za koje procjenitelji kao ti procjene da su lopovi ako su slučajno zaradili ono što ti procjenjuješ da su trebali zaraditi.

Autor: krelec   |   03.07.2016. u 16:18   |   opcije


Mai je napisala grozno grozan zapis. Kvit.

Autor: bozicnica   |   03.07.2016. u 16:19   |   opcije


Pa ne ide ti to baš tak. Postoji procedura, legalni organi vlasti (a hapsili su i osuđivali predsjednike vlada, ministre, gradonačelnike i mnoge druge) tako da ipak to da niš ne valjaju ostaje na nivou bapskih.

Autor: krelec   |   03.07.2016. u 16:21   |   opcije


A krea napadate bzvz.

Autor: bozicnica   |   03.07.2016. u 16:21   |   opcije


Pjer, imaš li ikavih dokaza ili indikacija da je Krelec nedužan ili da je Krelec kriv? Ako nemaš, onda mlatiš praznu slamu kao i mi ostali... samo što si ti valjda pametniji i tvoja riječ više vrijedi!

Autor: MedoDebeli   |   03.07.2016. u 16:21   |   opcije


Bokte, sramota zaraditi novac.
Niste normalni.

Autor: bozicnica   |   03.07.2016. u 16:22   |   opcije


Čitam i ja index, al ne preskačem druge pa se barem nadam da mogu doći do neke sredine

Autor: krelec   |   03.07.2016. u 16:22   |   opcije


Čista boljševička naklapanja.

Autor: bozicnica   |   03.07.2016. u 16:22   |   opcije


Boža, ne miješaj se.

Autor: Cococh-Anel   |   03.07.2016. u 16:22   |   opcije


I zamisli, radno nesposoban a čitam.

Autor: krelec   |   03.07.2016. u 16:23   |   opcije


Marta, a ti sereš s dokazima. Bravo, seratorice! Stanoprimka!

Autor: MedoDebeli   |   03.07.2016. u 16:23   |   opcije


Zakaj?
:)
Neki osobni obračun ovo?

Autor: bozicnica   |   03.07.2016. u 16:23   |   opcije


Ma boža ne napadaju, samo im ne ide u glavu da se može zaraditi.

Autor: krelec   |   03.07.2016. u 16:24   |   opcije


Novca ima ko dreka. Samo ga mi ne znamo sakupiti:)
Uglavnom.

Autor: bozicnica   |   03.07.2016. u 16:25   |   opcije


Zakaj Zg nema hop on hop off bus?

Autor: bozicnica   |   03.07.2016. u 16:26   |   opcije


koka ima apartman iz kojega bi vjerojatno bez težih problema inkasirala soma i pol do dva € u sezoni, al to je valljda prekomplicirano.

Autor: krelec   |   03.07.2016. u 16:26   |   opcije


Npr.

Autor: bozicnica   |   03.07.2016. u 16:27   |   opcije


Da i ja jednom upoznam Zagreb:)

Autor: bozicnica   |   03.07.2016. u 16:27   |   opcije


A ovako plaća porez na kuće za odmor koji je malo manji nego porez za iznajmljivanje i plače nad sudbom kletom.

Autor: krelec   |   03.07.2016. u 16:28   |   opcije


Pa one segveje..segvike ili kak se vec zovu..

Autor: bozicnica   |   03.07.2016. u 16:28   |   opcije


Bi, Krele, bilo jednostavno da sam u mirovini.

Autor: Cococh-Anel   |   03.07.2016. u 16:29   |   opcije


Pa imas agrncije kojento odrade za tebe.

Autor: bozicnica   |   03.07.2016. u 16:29   |   opcije


Ciste, rentaju, primaju, oglasavaju..

Autor: bozicnica   |   03.07.2016. u 16:29   |   opcije


O tomu smo već pričali.

Autor: Cococh-Anel   |   03.07.2016. u 16:30   |   opcije


Index, odn. Babić je imao famoznu izjavu : Nisam kreten da plaćam porez! .... U svakom slučaju, koko..mislim da ti nisi osoba koja može propitivati krelčevu imovinu. Pogotovo ne s insinuacijama da nije pošteno stvorio nešto...samo zato jer ti nisi ništa stvorila. Krelec možda nije naslijedio toliko toga kao ti od svojih iz Juge....ali barem nije, kao ti..sve prodavao i spiskavao na ljubavnike. Željela bi biti važna, velika i poštovona....na način koji perfidno unizuje druge. Puno toga izvrćeš. Nedostaje ti zdrave realnosti. Gle - samo činjenice: Nisi ništa stvorila, nisi ništa zaradila, nisi ti dušo ni znanstvenica kojom se ovdje predstavljaš da bi te ekipa..a la A4c/p pušili...za naziv znanstvenika trebaš imati doktorat. Ti si asistent u timu za odobravanje lijekova..po državnim uvjetima i reguliranim šprancama...radiš po direktivi i pravilima. Imaš hrpe osobnih problema i frustracija koje ti se manifestiraju na svim razinama života. Također si i suicidalna...ej..zbog frajera i osjećaja usamljenosti jer nemaš nikakvog tipa. A kad ga imaš, postavljaš mu tiranske ultimatume jer si isprazna i trebaju ti duđe potvrde da vrijediš. (tak..to ti je sve iščitano s bloga) .... a kao ni mai...baš ništa nisi naučila. Osim kaj te i dalje fura životna potreba da budeš važna. A nisi ni sebi samoj. ....i ovo naravno..ne čini mene boljom, već samo radi diferenciju između onog što jesi..i onog što meni i drugima spočitavaš. (nadam se da se nisi uvrijedila...tj. da si sposobna podnjeti kritiku koju tako lako daješ drugima..kad te i ne traže)

Autor: PAMELA_007   |   03.07.2016. u 16:30   |   opcije


Treba znat pokupit lovu djeco.
Neki ljudi to znaju a neki ne. Kvit.
Legalno i po pravilima. Samo treba malo truda.

Autor: bozicnica   |   03.07.2016. u 16:30   |   opcije


Pa sad kad su joj klinci veći škrinjicu za slajac u blizini plaže (ne treba obrt), i opet neka sitna pinkica.

Autor: krelec   |   03.07.2016. u 16:30   |   opcije


Kre, ajmo pokrenut turisticki bus.

Autor: bozicnica   |   03.07.2016. u 16:31   |   opcije


Pamela, opet te prehitilo?

Autor: Cococh-Anel   |   03.07.2016. u 16:31   |   opcije


Joj..slajac je gnjavaza. To sam radila.

Autor: bozicnica   |   03.07.2016. u 16:32   |   opcije


Hop on hop off ima smisla u gradu 100 puta 100 km, a gdje ćeš u Zg kad je sve zanimljivo na dva km2. To je moje mišljenje..

Autor: Cococh-Anel   |   03.07.2016. u 16:32   |   opcije


Mislim da imam u garazi i aparat za izradu slajca. Poklonim ako netko hoce.

Autor: bozicnica   |   03.07.2016. u 16:32   |   opcije


I onda Pamela ima dojam kako je draga, mila, i pravedna..

Autor: Cococh-Anel   |   03.07.2016. u 16:33   |   opcije


zaboravio sam reći, znam da nije važno ali moram. Nisam naslijedio ni lipu, svoje neke siće na koju sam imao pravo odrekao sam se u korist sestre i buraza.

Autor: krelec   |   03.07.2016. u 16:33   |   opcije


Ma bzvz.
Vozila sam se beskrajno dosadnim hoponovima.
Uvijek puni svi.

Autor: bozicnica   |   03.07.2016. u 16:33   |   opcije


Nikad ispod 30 eur cca fura

Autor: bozicnica   |   03.07.2016. u 16:34   |   opcije


Ma božo gotov ledo slajac. Iako je znatno bolja zarada na kuglice, ali su kompliciraniji uvjeti (treba tekuća voda) nego za konfekcionirani.

Autor: krelec   |   03.07.2016. u 16:35   |   opcije


Ture biciklima.
To je oko 20 eur po glavi.

Autor: bozicnica   |   03.07.2016. u 16:35   |   opcije


Mislim da u zg ima turistički otvoreni bus

Autor: krelec   |   03.07.2016. u 16:36   |   opcije


Ture skejtovima:)))
Rolama..bla.
Pjesice jbt.

Autor: bozicnica   |   03.07.2016. u 16:36   |   opcije


Ja brijem na intelektualne usluge, koje se skupo plaćaju..

Autor: Cococh-Anel   |   03.07.2016. u 16:36   |   opcije


Cek da proguglam..ja ga nikad vidla nisam.

Autor: bozicnica   |   03.07.2016. u 16:37   |   opcije


Ono što ne može raditi svatko.. ali eto, i nas takvih treba..

Autor: Cococh-Anel   |   03.07.2016. u 16:37   |   opcije


pa kaj čekaš koko, otvori privatni mali lab i radi usluge koje možeš prodati. Tu si u fahu.

Autor: krelec   |   03.07.2016. u 16:38   |   opcije


Ima:-/
Zet

Autor: bozicnica   |   03.07.2016. u 16:38   |   opcije


Bi da joj se da :)

Autor: bozicnica   |   03.07.2016. u 16:39   |   opcije


To je ono kaj ekipi fali a ubijeno je socijalizmom uglavnom.
Poduzetnicki duh.

Autor: bozicnica   |   03.07.2016. u 16:40   |   opcije


samo ima jedna mala jebada, mnogima je lakše zub izvadit nego kunu iz džepa.

Autor: krelec   |   03.07.2016. u 16:40   |   opcije


Lab unajmim, preskupo je imati svoj lab. To nije intelektualna usluga.

Autor: Cococh-Anel   |   03.07.2016. u 16:40   |   opcije


Ja fakat nikad vidla ove buseve.

Autor: bozicnica   |   03.07.2016. u 16:40   |   opcije


Vi? Vidjeli ih?

Autor: bozicnica   |   03.07.2016. u 16:41   |   opcije


Te buseve vide penzioneri, kad bih ih ja vidjela?

Autor: Cococh-Anel   |   03.07.2016. u 16:42   |   opcije


pa nek te rane i odi u penziju.

Autor: bozicnica   |   03.07.2016. u 16:44   |   opcije


ili kaj već treba.

Autor: bozicnica   |   03.07.2016. u 16:46   |   opcije


bome..postoji i segway tura u zagrebu

Autor: bozicnica   |   03.07.2016. u 16:47   |   opcije


nikad ni njih vidla nisam.

Autor: bozicnica   |   03.07.2016. u 16:47   |   opcije


svega već ima.
:)
fino.

Autor: bozicnica   |   03.07.2016. u 16:48   |   opcije


evo primjer kako propasti

Autor: krelec   |   03.07.2016. u 16:48   |   opcije


Pa ne boduje se samo ranjavanje, već posljedice, zar ne, stupanj invalidnine?

Autor: Cococh-Anel   |   03.07.2016. u 16:48   |   opcije


:)

Autor: bozicnica   |   03.07.2016. u 16:49   |   opcije


ali se sve online rezervira. to mi je bzvz.
ja volim kad na cesti naiđem na bus i segvej.

Autor: bozicnica   |   03.07.2016. u 16:50   |   opcije


Ja sam bila teško profesionalno stradala, ali nije bilo trajnih posljedica, pa mi nisu ništa priznali.

Autor: Cococh-Anel   |   03.07.2016. u 16:50   |   opcije


ja sam lijen turist.
volim da mi nude, ne da tražim.

Autor: bozicnica   |   03.07.2016. u 16:50   |   opcije


Što mi je naravno draže, nego da je bilo posljedica

Autor: Cococh-Anel   |   03.07.2016. u 16:51   |   opcije


ziher se penzijom obogatio.
daj ne jebi.

Autor: bozicnica   |   03.07.2016. u 16:51   |   opcije


nagovaram malog od sestre (mali skoro tri banke u dupetu) na slajac u vodicama. pita on kako to ide. Fino najam javne površine, ugovor i depozit za štanda sa škrinjom od leda i kreni. Digneš se oko devet u jutro, pripremiš, popiješ kavu i oko deset, pol jedanaest otvoriš. Šljakaš do jedan u noći i sutra ponovo. I tako jedno tri, tri i pol mjeseca i može se uzeti do desetak tisuća eura. Stanuješ fino pet, deset km unutra (Gaćeleze na primjer, živa jeftinjava). Ali moj netjak bi odmah dvije djelatnice (obavezno da jednu može jebat), pa bi da može na plažu, pa da stanuje odmah do mora. I eto ti puta u gubitak.

Autor: krelec   |   03.07.2016. u 16:52   |   opcije


idemo jedan dan na đir busićem po zg?

Autor: bozicnica   |   03.07.2016. u 16:52   |   opcije


pa pita di bu jel, di bu spaval, kak bu na zahod. E moj dragi sinek drš se firme i ne puštaj, pa makar za četiri somića mjesečno.

Autor: krelec   |   03.07.2016. u 16:53   |   opcije


Ima sigurni prihod, kakav takav, a to je velika sloboda. I ima vremena okolo šalabajzat. A nema ni male djece koja ovise o njemu pa može riskirat. Kaj je to - niš?

Autor: Cococh-Anel   |   03.07.2016. u 16:53   |   opcije


:))
može i to.
Ali mora odmah uložiti u desetak škrinja.

Autor: bozicnica   |   03.07.2016. u 16:53   |   opcije


i zaposliti srednjoškolce.

Autor: bozicnica   |   03.07.2016. u 16:54   |   opcije


lokalne. Koje neće ševit.

Autor: bozicnica   |   03.07.2016. u 16:54   |   opcije


Odite gore pomoći Ane da si nađe posao, eno kaže da nema love ni za doć do mora..

Autor: Cococh-Anel   |   03.07.2016. u 16:54   |   opcije


koka mogla si već i pročitati, sa svojih trideset posto imam pravo na 153 kune mjesečno. to je sve. Teko od osamdeset posto imaju čini mi se oko dva soma, dok su stoposto oko pet, šest somova.

Autor: krelec   |   03.07.2016. u 16:55   |   opcije


A i Vega je nešto bez love unatoč tomu što se s vama družila..

Autor: Cococh-Anel   |   03.07.2016. u 16:55   |   opcije


Fino mi ovdje.

Autor: bozicnica   |   03.07.2016. u 16:56   |   opcije


153 kn mirovine mjesečno imaš?

Autor: Cococh-Anel   |   03.07.2016. u 16:57   |   opcije


jeboti, a kak se to može zaraditi bez rizika. Sa 23 godine sam imao dvoje male djece, dao otkaz u firmi i kupio sa posuđenom lovom kiper. otišao se prijaviti u sloveniju i tamo otvorio obrt i počeo. žena je dobila slom živaca, stari me se skoro odrekao. U početku.

Autor: krelec   |   03.07.2016. u 16:57   |   opcije


ne

Autor: krelec   |   03.07.2016. u 16:58   |   opcije


mirovina nema nikave veze sa postotkom invalidnosti.

Autor: krelec   |   03.07.2016. u 16:59   |   opcije


opet si bezobrazna. Ane za razliku od tebe..živi u SVOJOJ nekretnini, za razliku od tebe uzdržava i brine o teško bolesnom djetetu i fakultetski obrazuje drugo. Da ne spominjem - ne u istom gradu. Sav svoj život financira sama...i znaš kaj...ima bolje obrazovanje od tebe.

Autor: PAMELA_007   |   03.07.2016. u 16:59   |   opcije


ja bih svejedno u posao sa busićima.
To me još drži brojanje glava u busu i množenje po 25 eur/glavi..:))

Autor: bozicnica   |   03.07.2016. u 16:59   |   opcije


Pam, a ti si ljubazna :) Kao i Ane..

Autor: Cococh-Anel   |   03.07.2016. u 16:59   |   opcije


ane može biti vodič tura rolama.
ja ne znam rolati.

Autor: bozicnica   |   03.07.2016. u 17:00   |   opcije


bome mi ni bicikliranje baš ne ide na duge staze..

Autor: bozicnica   |   03.07.2016. u 17:00   |   opcije


Pušit bi mogla prestat, to nije o glavu..

Autor: Cococh-Anel   |   03.07.2016. u 17:01   |   opcije


pa koliki su samo mali lokalići svih mogućih namjena otvoreni u zagrebu radi povećanog broja turista. mnogi će propasti, ali će mnogi i zaraditi. I onda će im doći koka i medo debeli tumačiti da nemaju dovoljno staža, obrazovanja i nečeg još da bi mogli toliko zaraditi.

Autor: krelec   |   03.07.2016. u 17:01   |   opcije


ma joj. briga ih za koku i medu.

Autor: bozicnica   |   03.07.2016. u 17:01   |   opcije


Ti si samo jalna kučka. Pritom nesposobna. A kad poželiš da ljudi budu fini prema tebi...postani fina prema njima.

Autor: PAMELA_007   |   03.07.2016. u 17:02   |   opcije


nek ljudi delaju.
Meni se i dalje ne sviđa što bus nikad vidla nisam.

Autor: bozicnica   |   03.07.2016. u 17:02   |   opcije


Da, ja sam ta koja ide okolo i proziva ljude..

Autor: Cococh-Anel   |   03.07.2016. u 17:03   |   opcije


prozivaš, prozivaš.. potiho:)

Autor: bozicnica   |   03.07.2016. u 17:04   |   opcije


jednako nedamski kao Mai.Malo manje..ok.

Autor: bozicnica   |   03.07.2016. u 17:04   |   opcije


Oho, Pam :) Nemoj se uzrujavati, škodilo ti bu.. i to još zbog mene... gel, ja sam počašćena što se tvoje oči uprte u mene, ali gubiš vrijeme

Autor: Cococh-Anel   |   03.07.2016. u 17:04   |   opcije


Ane zbilja ima kompliciran život koji je u našoj državi teži nego što bi smio biti. Malo glupo se sprdati.

Autor: bozicnica   |   03.07.2016. u 17:05   |   opcije


Kre me stalno napada kad nekaj napišem. Onda i on dobije svoje. Ili moram šutjeti?

Autor: Cococh-Anel   |   03.07.2016. u 17:06   |   opcije


Nope.
ali je ok ako si svjesna da prozivaš i ti.

Autor: bozicnica   |   03.07.2016. u 17:06   |   opcije


tvoj i Kreov fajt je već pomalo seksualno nabijen..

Autor: bozicnica   |   03.07.2016. u 17:07   |   opcije


:)

Autor: bozicnica   |   03.07.2016. u 17:07   |   opcije


Ane, obzirom na težinu svojeg života, bi mogla imati razumijevanja i za tuđe težine... ok, razumijem i ako netko poput nje postane zločest.. iako ima i drugih načina..

Autor: Cococh-Anel   |   03.07.2016. u 17:07   |   opcije


koko ak ti ne prozivaš ljude aj mi molim te pokušaj objasniti kak smo došli do moje zaslužene mirovine sa teme o darivanju. kak smo došli na propitivanje načina na koji sam stekao četiri stana u zagrebu i kuću sa četiri stana na moru? A samo smo počeli malo o darivanju i darovanju.

Autor: krelec   |   03.07.2016. u 17:07   |   opcije


Je, čisti seks. Točnije, predigra :)

Autor: Cococh-Anel   |   03.07.2016. u 17:08   |   opcije


zna boža

Autor: krelec   |   03.07.2016. u 17:08   |   opcije


:D

Autor: bozicnica   |   03.07.2016. u 17:08   |   opcije


(to ja malo spuštam tenzije)

Autor: bozicnica   |   03.07.2016. u 17:08   |   opcije


samo se pokušavam pred komisijom za ispitivanje porijekla imovine ispričati što sam sa šest banki u dupetu neovisan i ne trebam nijednoj u njen plejs.

Autor: krelec   |   03.07.2016. u 17:09   |   opcije


Ne prozivam ljude, nego tebe, Kre.. Da, bila je riječ o darivanju, i nisi mi odgovorio bi li darovao djetetu narkomanu nešto vrijedno? Ne u odgojne svrhe, već onako, bezuvjetno?

Autor: Cococh-Anel   |   03.07.2016. u 17:09   |   opcije


điii ovo vaše ko ručak zbog nečijeg slavlja a sakupila se njegova i njena ionako mneđusobno isposvađana rodbina i sad ide "gađanje" nakon deserta uz čašicu više :///////////////////////
pa to imam i doma :PPP..a tu sam došla po neku konkretnu spiku:((((((((((

Autor: ladonna2   |   03.07.2016. u 17:10   |   opcije


a bio sam i podstanar dvije i pol godine, tamo negdje prije tri godine jer su mi poslovi znatno kasnili.

Autor: krelec   |   03.07.2016. u 17:10   |   opcije


kreovi klinci nisu mogli postat narkići. Zbog njega.
Vidjela sam to i ruku u vatru dajem da uz takvog oca nitko ne bi postao narkić.

Autor: bozicnica   |   03.07.2016. u 17:10   |   opcije


Donna, jedino što moje rodbine nigdje, nitko da stane na moju stranu, evo, svi protiv mene. :(

Autor: Cococh-Anel   |   03.07.2016. u 17:11   |   opcije


Koke, ja sam nepristrana:)
Kad si na pravom putu-uz tebe sam. kad nisi-nemrem bit.
Ovakvu rodicu možeš poželjet samo.

Autor: bozicnica   |   03.07.2016. u 17:11   |   opcije


@ boža taj i takav bud prolaze zvijezdom, stoji za ukrcaj na kaptolu i kod markove crkve
bicikliranje je problematično...jer je gornji grad brdo pa gore pa dolje...
iako tog skegveja...ima po trgu kaptolu, jurišićevo gajevoj dakle uži centar ali samo dolje...ni oni se ne pentraju okolo po gornjem

Autor: ladonna2   |   03.07.2016. u 17:12   |   opcije


kre je roditelj od kojeg treba učiti roditeljstvo.. Zbilja.

Autor: bozicnica   |   03.07.2016. u 17:12   |   opcije


Ah, viđala sam te roditelje koji bi ruku u vatru da njihovo dijete nije narkić.. moj point je da Kre poklanja svojoj djeci zato jer im vjeruje, to je preeduvjet, znači nije - bezuvjetno.

Autor: Cococh-Anel   |   03.07.2016. u 17:12   |   opcije


koka ne vidim razlog zbog kojeg bi ti mene prozivala. možda sam ti nešto dužan? a djeca su moja djeca uvijek i za svagda bez obzira što i kakva su. Ovo sa narkićkom je u sferi kaj bi bilo kad bi bilo i na to ne mogu decidirano odgovoriti (sa samo dragi bog zna zakaj bi i trebao). pa jesam li ja tebe ikada išta pitao. za imovinu? za posao? za djecu? fakat ne kužim taj interes za moje materijalno stanje, ali ako već postoji jako ću rado iznijeti svoju imovinsku karticu.

Autor: krelec   |   03.07.2016. u 17:13   |   opcije


*bus

Autor: ladonna2   |   03.07.2016. u 17:13   |   opcije


tnx dona.
Fakat nikad vidla nisam.

Autor: bozicnica   |   03.07.2016. u 17:13   |   opcije


Sad će seks:)))

Autor: bozicnica   |   03.07.2016. u 17:13   |   opcije


Ok, Krelec, evo od sada nit ću ja tebe više išta pitati i prozivati, ali nećeš niti ti mene. Ok?

Autor: Cococh-Anel   |   03.07.2016. u 17:14   |   opcije


dužan..

Autor: bozicnica   |   03.07.2016. u 17:14   |   opcije


hjoj..moram po doma nekaj..
:(
cmok!

Autor: bozicnica   |   03.07.2016. u 17:15   |   opcije


Kre i ja se skoro svaki dan seksamo :)

Autor: Cococh-Anel   |   03.07.2016. u 17:16   |   opcije


a što se tiče poslića...khm...ima jednostavnih ima kompliciranih ima i inspekcija razno raznih sa nemogućim izmišljanjima pa ak oš platit kume...more!
tak da nije sad baš da je naš narod neradan i glup...nego ga je frka...od ovih kaj su se upustili u krave, ovce ovo ono..i na kraju zatvaraju sa gomilom dugovanja...pa je za sve kd nas -drž, ne daj
i bolje vrabac nego golub i bla bla

Autor: ladonna2   |   03.07.2016. u 17:16   |   opcije


Ma to je , Donna, putevi su čudni kod nas, moraš znati koga podmazati, s kim biti dobar, i koliko dobar.. i imati jako zaleđe, onda se može. Zato zezam Kreleta jer se slikal s Bandićem.

Autor: Cococh-Anel   |   03.07.2016. u 17:18   |   opcije


prozivaj ti koka, vidim da te veseli, a posebno se raduješ kad misliš da znaš. pa kao te veseli samo naprijed.

Autor: krelec   |   03.07.2016. u 17:20   |   opcije


frend u svom kvartu , svoj prostor, mali kvartovski dućan...nemoguće ideje se tražilo, na kraju tršenja od oko ccca 5 godina zatvorio...jer nema živaca za navlačenje i spika ledo, Zaba pos, karlovačke i truć trućeva te moranja imanja crvene, ne kričavo tamno reflektirajuće narančaste ili iste ali zelene već isključivo ferari crvene... oznake na tamo nekom itd digo ruke od privatluka ( a i kriza u kvartu i frka sa platežnom moći kvarta) i ipak ošo u pemziju :(((

Autor: ladonna2   |   03.07.2016. u 17:21   |   opcije


Ne, ne veseli me. Veselilo bi me da razgvarati s tobom tako da poštujemo jedno drugo, i uvažavamo tuđe mišljenje.

Autor: Cococh-Anel   |   03.07.2016. u 17:22   |   opcije


dona to je fakat najveći mogući rizik, otvoriti ma gdje dućan sa mješovitom robom u današnjoj konkurenciji. Treba biti izraziti optimist ili malo na svoju ruku.

Autor: krelec   |   03.07.2016. u 17:23   |   opcije


Trebao je prvo u penziju, a onda otvoriti dućan.. moram ići, bok..

Autor: Cococh-Anel   |   03.07.2016. u 17:24   |   opcije


nijednom nisam ni pokušao spomenuti tvoju imovinu, a pogotovo nisam insinuirao da si ju stekla ilegalno. ti jesi
nijednom se ni osvrnuo nisam na tvoju plaću, ti na moju mirovinu uvijek
nikada se nisam referirao ni na jedan tvoj osobni odnos sa bilo kim, intimni, prijateljski, svejedno. ti počesto jesi.
i po čemu sam nekoretktan i bez poštovanja prema tebi, eto malo me zanima?

Autor: krelec   |   03.07.2016. u 17:26   |   opcije


a kamo puste sreće da veliki broj umirovljenika otvori i radi bilo što. rad nikome nije učinio ništa loše, naprotiv. samo debilčeki misle da se odlaskom u mirovnu odmah mora umrijeti ili barem strogo mirovati do smrti. Meni se malo stuži kad po shoping centrima vidim mladiće od tridesetak godina da kao neki sigurnjaci čuče po vazdan pred dućanima i šetaju hodnicima. Isto je sa sigurnjacima u bolnicama i slično. prema meni to bi trebali raditi moji vršnjaci, umirovljenici svih vrsta i namjena, a mladi juriš u "normalnije poslove".

Autor: krelec   |   03.07.2016. u 17:30   |   opcije


normalnije poslove pogasili su novopečeni bogatuni (nakon rata)
rasprodali su sve uspješne tvornice za šaku škuda
i time oteli radna mjesta našoj mladosti koja sad nemilice hrli u svijet

Autor: perce   |   03.07.2016. u 17:41   |   opcije


Dodaj komentar