©© - Grupa podrške

Haha, jeste gledali Dva i pol muškarca kad je prikazana Čarlijeva grupa podrške? E, na to me jučer podsjetila pivnica :)

Link

A meni se još uvijek vrti po glavi ono što sam jučer pročitala negdje u novinama, 'da su istraživanja pokazala' kako partneri premalo ili uopće ne pričaju o seksu. Šteta kaj sam hitila te novine. Da bude bolje, uz taj članak je bio i upitnik koji kad ispunite, jel, znat ćete koliko ste otvoreni pričati o seksu s partnerom. Ne mogu ponoviti to jedno pitanje koje sam zapamtila, ali je bilo otprilike - ako vam se ne sviđa što partner vama radi u seksu, kako ćete reagirati? Ugl, niti jedan odgovor nije bio - otvoreno ću mu reći. I valjda je to stvarno tak osjetljivo da se o tomu šuti. Pa sam razmišljala o svojim pokušajima da partnera nježno, pazi, nježno, upozorim kako mi nešto ne paše, pazeći na njegov ego. I kako su uglavnom bili - gluhi. Ono, da, da, ali ja nastavljam po svom, valjda ja znam.

Pitaju li vas partneri - kako vam se sviđa ovo ili ono? Imate li primjedbi? Želite li ovako ili onako?

Jučer sam spomenula tu točku užarenja, do koje kad dođemo u seksu da bismo vjerojatno pristali na sve. Pa i na ono što hladne glave nikad ne bi. E, ali treba doći do te točke..

Jednom davno bila sam medijator jednom paru, oboje mi predobri frendovi, trebali su pričati o seksu, a sami nisu mogli, i nekako je ispalo da sam ja posredovala među njima, ugl oboje se otvorilo i reklo što bi htjeli, koje su im maštarije, i vele da im je nakon toga seks procvjetao.

E, sad, ima li smisla frendovima s kojima vjerojatno ne bude niš od seksa, pričati o željama u seksu? Da, mislim da ima, jer se tako artikuliraju neke stvari. Kad sami sebe čujemo, već je to puno. I kad se kotačići u glavi pokrenu, aktiviraju na tu temu. Pa se onda i prema parnteru može zauzeti bolji stav. Baš mi tu paše riječ - artikuliranje.

09.10.2016. u 9:51   |   Editirano: 09.10.2016. u 10:19   |   Dodaj komentar

da, a sjeti se kak nam je sinoć glatko išao razgovor o sexu? jedino kaj je bila buka pa smo čuli (ja bar) da pričamo o keksu...i tak...stalno su bila nekaj pitanja..kaj je reko...kaj je rekla...no dobro smo se zabavljali. ponešto opet naučili jedno o drugom...u stvari sebi! no, fakat rijetko, jako rijetko (i rijetki su ljudi koji to mogu) ljudi, osobito partneri pričaju o tome kako bi trebaalo, što ne bi...etc eto, dokaz je i tvoj zapis bez komentara..ha ha...

Autor: mai_sarai   |   09.10.2016. u 10:08   |   opcije


Pa daj reci, Mai, da mi s toliko godina, i više nismo 'skoro djevice' :), da imamo problema s pričanjem o svojim željama u seksu s partnerom? A da ne govorim o pokretanju uopće takve teme, ili inzistiranju na njoj?

Autor: Cococh-Anel   |   09.10.2016. u 10:11   |   opcije


ha ha malo sam odgledala link...fenomenalan je... i baš je tak nekak bilo sinoć...jedino kaj je bil fajrunt...drugi put treba nastavit u nekoj...gajbi? ha ha ne mislim na grupnjak...i opasno je kad je taman parni broj muškaraca i žena...al bolje ikako razgovaarati neg nikako..i dobro je da čovjek malo omekša...uz cigare! ha ha...idem sad unučicu malo čuvat tj bit s njom...nakon ovakvih groznih ii razvratnih razgovovora kakve upravo vodimo nas dvije (sama spomen sexa je već čisti razvat na dejting sajtu) idem malo okajati grijehe! :)

Autor: mai_sarai   |   09.10.2016. u 10:16   |   opcije


Jutro..:)
Žal mi je kaj nisam bila, ali niti vi niste bile kad sam ja bila..hahahha
Uglavnom. Partneru u kojeg se zaljubiš i želiš mu ugoditi, često činiš stvari koje nikad ne bi. Hmmmmm. zašto je to tako?
Pa, radiš mu to dok ti ne dopizdi. A kad ti dopizdi i pokušaš mu reći da bi ti ipak malo drugačije, on te gleda kao da si pala s marsa.
Muškarci obično misle, da žene vole da se on ponaša, onako kako to gledaju u porničima. (jer istini za volju, muškarci obavezno gledaju porniče, bez obzira na godine...)
E, pa kad se previše užive u to, misle da viđeno na ekranu moraju prenijeti u krevet. Ali...ali... znamo čemu porniči služe i nisam vidjela niti jedan, gdje "kao" žena neizmjerno uživa, dahće, oblizuje se, kao da je na sedmom nebu. Muškarci, obično samo guraju svoju alatku i ne ispuštaju niti slovca.
Zaključak: porniči su napravljeni isključivo za muškarce.
A viđeno u njima žele imati i u svom krevetu.
Žene, više cijene nježnost, pokazivanje želje, ljubavi i romantike.
Kad to muškarci shvate, oboma će u krevetu biti bolje.

Autor: vrbica   |   09.10.2016. u 10:20   |   opcije


Haha, Vrbi, točno tak :) Pričali smo o tomu kako je žena u našem društvu naučena biti submisivna, i upravo to - ona treba zadovoljiti muškarca.. dok joj ne dopizdi :) kako ti veliš.. A same smo si krive što dođe do toga da popizdimo, jer ne otvaramo karte odmah, ako i ikad..

Autor: Cococh-Anel   |   09.10.2016. u 10:26   |   opcije


da, ne otvaramo karte, jer na taj način želimo zadržavi muškarca koji nam odgovara. (moramo biti iskrene). No oni ne vide što nama treba, i kako da zadrže nas. Svejedno im je. Ne trude se, sve im postane normalno i uljuljau se u takav ritam. A mi mislimo, kako je vrijeme da i oni nama pokažu da im je stalo. No, znamo kako to onda završava.

Autor: vrbica   |   09.10.2016. u 10:31   |   opcije


eh, al kad i ako pak žena pokaže kaj i koliko hoće...pa to i može...pa kad to voli i prakticira...e ona je...promiskuitetna i najčeše upavo od žene proskribirana...pa ono što je dopušteno muškarcu, nije i ženi. i dobro velite cure, same smo si krive...ili zaslužne! meni je sex važan i zato postoji da uživam...pa se tako i ponašam. davno još (eto, imala sam sreću bio mi je ljubavnik i postao muž) moj voljeni čovjek naučio me kako i zašto žena treba, može...i mogu vam reć da nakon toga više ne pristajem na biilo kaj. fala tom muškarcu...svaka žena bi trebala sresti barem jednog takvog...i sve bi bilo drugačije. ja sam od žene koja nije uopće mogla svršit i sex joj bio špansko selo, postala sam žena koja je doživjela tucet orgazama! ne kažem da uvijek tako treba biti...ali jedan je život! valja ga uzeti, valja ga podijeliti...a sad unučica! i vidimo se...u pivnici. zapamtite gdje smo stale...sigurna sam da će doći neki novi klinci...grupna terapija uvijek dobro dođe!

Autor: mai_sarai   |   09.10.2016. u 10:33   |   opcije


Jutro,a di je ta pivnica,da mi iz provincije,kad dođemo na exkurziju u Zg u zoo vrt,možemo,možda navratit?:)

Autor: dovla53   |   09.10.2016. u 10:34   |   opcije


mai, ima nas, kojima sex i nije na prvom mjestu. Ja sam ta. Ali...željela bih imati kraj sebe čovjeka koji shvača smisao ljubavi. Tj. onoga koji ne misli samo na sebe i svoje potrebe. Muškarce oblikuju žena. On njihove najranije mladosti. Druge se samo nadovežu i čine iste pogreške. Tako je valjda predodređeno, mada ja osobno ne gubim nadu.
Godine polako idu....a i jednima i drugima vrijeme ide.
Kaže se: muškarac se sexa dok može, a žena dok hoće...
Meni je bitnije, ono drugo...prijateljstvo, druženje, povjerenje, pomoć u nevolji, razumijevanje, podrška.
Ne treba mi se nitko dokazivati u sexu. Jer, ako postoji bar malo ljubavi i privlačnosti i sex se prilagodi oboma.
Nije potrebno nadmudrivanje u sexu i pokazivanje, tko bolje zna i umije.

Autor: vrbica   |   09.10.2016. u 10:42   |   opcije


Dovla, jučer nismo baš bili zadovoljni s ovom pivnicom pa možda promijenimo. Bumo javili.

Autor: Cococh-Anel   |   09.10.2016. u 10:58   |   opcije


Da, Vrbi, i onda nije čudno da muškarac zapravo ne zna što nama paše, i da ne razumiju žene. Pa tko bi to razumio!

Autor: Cococh-Anel   |   09.10.2016. u 10:59   |   opcije


Ne znam, moža postoje žene koje pošalju muškog u 3pm, i izvređaju ga zakaj petlja i brlja.

Autor: Cococh-Anel   |   09.10.2016. u 11:00   |   opcije


Ono kaj ja znam da se je lakše pojadati frendici nego direktno reći partneru.

Autor: Cococh-Anel   |   09.10.2016. u 11:01   |   opcije


I tak, moje je mišljenje da se bolje s jednim pošteno portuditi i izgraditi dobar odnos, pričati o svemu pa će i seks biti dio toga, nego tražiti tog nekog tko će razumjeti što mi želimo bez da mu pbjašnjavamo. Ako i nađemo takvog, kod toga je vjerojatno jako prometno :) I ne pada mu na pamet biti samo s jednom.

Autor: Cococh-Anel   |   09.10.2016. u 11:03   |   opcije


To je moja ideja koju još nisam imala priliku realizirati. To je moje svjetlo na kraju tunela.

Autor: Cococh-Anel   |   09.10.2016. u 11:06   |   opcije


Zato kaj me više ne zanima padanje u nesvijest od strasti prvih 5 minuta. Zanima me - trajanje.

Autor: Cococh-Anel   |   09.10.2016. u 11:06   |   opcije


Kvaliteta, što god ta riječ značila.

Autor: Cococh-Anel   |   09.10.2016. u 11:06   |   opcije


ovo s pornićima je donekle istina (za gledat)
ali svaki pametan/normalan muškarac zna šta je porn ,a šta je pravi sex
neznam
meni je najbolje kad vidim šta odgovara dami
a to se vidi po reakcijama
pa se malo bavimo samnom
pa malo pričamo
pa se smijemo
pa to potraje
pa smo happy
pa sky-evi komentari padaju u vodu
he he

Autor: djuro22000   |   09.10.2016. u 11:07   |   opcije


Muški, nemojte ostati samo na reakcijama. To vrijedi i za nas. Treba reći, čuti, objasniti.. Jer kad reakcija izostane, možda je već kasno..

Autor: Cococh-Anel   |   09.10.2016. u 11:08   |   opcije


da, i tak....
Samo, tome kojem ne pada na pamet, da bude samo s jednom, trebao bi znati da mu vrijeme ku....cu prolazi i da će jednog dana biti sam.
A onda će opet tražiti ovo što mi tražimo sada. prijateljstvo, povjerenje, bla, bla.....
Javljaju mi se muškarci od 70 i više godina (one do 50 neću spominjati, najuporniji su).
Pa si mislim (i napišem mu) ..hejjjj...pa što si do sada radio? Sad si se sjetio da bi ti mirnu luku? Zakasnio si frajeru.
Prošo voz. Dok si imao priliku naći ženu s kojom bi dočekao starost, propustio si ju. A sad bi ti ipak mir, povjerenje, udobnost i to "opet" s puno mlađom ženom od sebe....hehehehe, takve s guštom odpilim...

Autor: vrbica   |   09.10.2016. u 11:09   |   opcije


Možda je muškarcima lakše otić nego raspravljat. Jer ima brdo žena kojima se ne priča o seksu. I to je ok.

Autor: Cococh-Anel   |   09.10.2016. u 11:10   |   opcije


"pa malo pričamo"

ne o krumpirima

a kaj se dotiče reakcija,one su vrlo reaktivne,pa samim tim vrlo čitke

Autor: djuro22000   |   09.10.2016. u 11:13   |   opcije


Evo, Djuro zna! Ili misli da zna..

Autor: Cococh-Anel   |   09.10.2016. u 11:20   |   opcije


Ovdje smo svi mi koji se nisu realizirali u kvalitetnoj i dugotrajnoj vezi. Daklem, velika je vjerojatnost da nitko ovdje nema pojma. Iako je teško to samom sebi priznati. Nije problem seks prvih mjesec, dva.. problem je to zadržati, i imati sve bolji seks. A kako je u seksu, tako je i u ostalim stvarima. Da znamo kako ostvariti kvalitetan brak, vezu, ne bismo bili ovdje.

Autor: Cococh-Anel   |   09.10.2016. u 11:23   |   opcije


je da ova zadnja..neznam..veza ? ...je relativno kratka
ona prošla je trajala 25 godina
i nitko nije imao niti ima zamjerki na taj dio mog /našeg života
i znaš kaj,kad kemije nestane bolje da svako ode tamo gdje misli da je ono šta traži
a ne prizivat "ljubav"

ako ću imat vremena popodne napisat ću nešt o tome,sad radim pa tu i tam pogledam na blog

i da
ja znam
koliko god to zvučalo prepotentno
da
znam
a ponekad i hoću
:))

Autor: djuro22000   |   09.10.2016. u 11:36   |   opcije


hmmm
zaboravio reć da moja protivnica u "vezi" zna da se tu vrtim na blogu ponekad
i pročita sve šta napišem

Autor: djuro22000   |   09.10.2016. u 11:38   |   opcije


A da prije svega definiramo 'kemiju'? Koji je to k?

Autor: Cococh-Anel   |   09.10.2016. u 11:42   |   opcije


to je 'ono nešto'..
- kao salmonela, točkice, vrućica.. disbalans.

Autor: hush_i   |   09.10.2016. u 11:50   |   opcije


to je nešto super ili grozno...

Autor: hush_i   |   09.10.2016. u 11:51   |   opcije


koko ,a kaj si nervozna
raspisali ste se tu o ljubavi
a onda pitanje
koji kurac je kemija
ak ti nije jasno,ja neznam o čemu pišeš

Autor: djuro22000   |   09.10.2016. u 11:57   |   opcije


Komunikacija je umjetnost...Dostojevski je tvtdio da se osobe
jakog karaktera mogu ponašati jednostavno i prirodno, ne samo
o sexu, već i o svim drugim pitanjima u vezi treba otvoreno
razgovarati, ali jasno sa obzirom..., jer vezu ne treba gledati samo
kao neki univerzalni lijek ili rješenje problema, pa onda opuštanje,
već kao priliku za osobni rast i razvoj, i obostranu inspiraciju za to..:)))

Autor: Sky_lab   |   09.10.2016. u 11:58   |   opcije


Točno, nije mi jasno što je 'kemija', jer sam kemičar. Evo, ovo je primjer kako se misli da svi znamo o čemu pričamo, a meni je pojam 'kemija' nešto drugo. I fakat ne znam što ljudi misle kad kažu 'kemija'. Za mene postoji privlačnost, ljubav, strast, pa i 'ono nešto', ali izraz kemija mi tu ne ide..

Autor: Cococh-Anel   |   09.10.2016. u 12:30   |   opcije


Jer ako u paru nestane kemije, valjda postoji i neki drugi izraz, ili se pod kemijom smatra sve ono što nije jednostavno definirati. A zašto želim definirati? Pa zato da znam čega to nestane, i ako znam što je to što nestane, da probam naći način da to ne nestane. Nadam se da sam bila jasna.

Autor: Cococh-Anel   |   09.10.2016. u 12:32   |   opcije


A da nestane 'kemije', to mi je od slabe pomoći.

Autor: Cococh-Anel   |   09.10.2016. u 12:33   |   opcije


Točno, nije mi jasno što je 'kemija', jer sam kemičar. Evo, ovo je primjer kako se misli da svi znamo o čemu pričamo, a meni je pojam 'kemija' nešto drugo. I fakat ne znam što ljudi misle kad kažu 'kemija'. Za mene postoji privlačnost, ljubav, strast, pa i 'ono nešto', ali izraz kemija mi tu ne ide..

Kemija je ako ti se netko dopadne na prvi pogled i nesvjesno odmah privlači
tvoju pažnju, radi se više o nesvjesnom procesu, koji je prirodno jači u mladosti..
Neki smatraju da ne treba previše analizirati "svetost" atrakcije i privlačnosti, ali
općenito u mladosti lakše je nekome se dopasti na prvi pogled, a u zrelijim godinama
trebali bi imati o čemu razgovarati i neke zajedničke vrijednosti u životu..Ali kao
što sam prije pisao obično je veza jelo koje se jede od deserta prema pohlađenoj
juhi, pa prvo potrošimo desert, šlag na kolaču, ili jagode sa šlagom, pa idemo
obično na glavno jelo, gdje meso može biti malo i žilavo ( borba za moć u vezi
i braku kod osoba koje ne žele da se mjenjaju 90% njih ) i ako to sve preživite
ostaje Vam malo pothlađena juha, tj, ona i Vi kakvi ste bili prije strastne faze veze
sa svojim karakterom i navikama koje ste stvarali cijeli život...Tko ne voli sebe,
teško da može voljeti i drugoga..:)))

Autor: Sky_lab   |   09.10.2016. u 12:48   |   opcije


e pa sad kad smo svi tak uski pa ne kužimo sinonim za bilo šta
ok
a šta sam ja tu
mali ivica kaj bi trebal odgovarat kemičarki kaj je kemija
u bilo kojem kontekstu
pa jesmo što pročitali
jel smo živjeli
razgovarali
a di smo
a šta želimo
a hebo


možda ti/vi kužite šta i je ljubav
ali ta ljubav je vjerojatno samo za vas
ljubav
kemija
sex

možda je rex ipak san svih žena
?

Autor: djuro22000   |   09.10.2016. u 12:53   |   opcije


Jer ako u paru nestane kemije, valjda postoji i neki drugi izraz, ili se pod kemijom smatra sve ono što nije jednostavno definirati. A zašto želim definirati? Pa zato da znam čega to nestane, i ako znam što je to što nestane, da probam naći način da to ne nestane. Nadam se da sam bila jasna.

Stvar je u tome što svi nesvjesno žele da ih netko zabavlja, šarmira, da im govore da je super,
žena se na početku osjeća kao kraljica, ali možda dijelite samo one lijepe trenutke koji život
znače, na tome se baziraju romantični Filmovi, ljudi se osjećaju oslobođeni, ponovno rođeni,
kao što reče Vega dobiju "Kiss of Life", poljubac života koji ih oživi...Prije ili kasnije nestane
onih snažnih početnih osjećaja ili strasti, najkasnije za 3 godine...Ali ta strast ionako je samo
dar prirode, trik naših gena za nastavak vrste..Da skratim, kad tad nestane taj hormonski šut, ali
predanost nekim zajedničkim vrijednostim i ciljevima, inspiracija partnera ne mora prestati nikada
ali to se sve odnosi na ljude koji žele cijeli život učiti i mjenjati se i malo riskirati, a takvih je 10%..:)))

Autor: Sky_lab   |   09.10.2016. u 12:54   |   opcije


PRIRODA ATRAKCIJE I LJUBAVI - ZNANSTVENI PRISTUP

Robert Sternberg smatra da se razvodi ne događaju zato što smo izabrali pogrešnog partnera, nego i zato što se partnerove potrebe mijenjaju tijekom vremena. Par ne može točno izračunati buduće promjene u svojoj ljubavi i svojoj potrebi za ljubavlju.

1)Sternberg je pronašao kvalitete koje često dobivaju na važnosti kako veza postaje zrelija:

- Dijeljenje vrijednosti i religioznih uvjerenja
- Volja i želja za promjenom da se prilagodi partnerom
- Tolerancija na greške drugih

2)Sternberg je pronašao kvalitete od manje važnosti tijekom duže vremena:

- Interesantna osobnost
- Pažljivost
- Odnos s rodbinom

3) Sternberg je pronašao kvalitete od varijabilne važnosti tijekom vremena:

- Sexualna atraktivnost
- Vještina vođenja ljubavi
- Sposobnost suosjećanja
- Volja za izražavanjem osjećaja

Problem je predvidjeti koje će kvalitete biti najvažnije u Vašoj vezi u bliskoj budućnosti,
i kako ćete Vi i Vaš partner mjeriti te kvalitete. To je težak posao.

Sumarno, dobar bračni partner mora imati vjerojatno više vještina, kao što su:

1. Socijalno - komunikcijske vještine sa Vama i drugima
2. Emocionalnu zrelost i kontrolu svojih emocija
3. Toleranciju i naklonost prema Vama i drugima
4. Respektirajuću i uravnoteženu točku gledanja
5. Slične interese i vrijednosti slične Vašima
6. Sposobnost odgovornosti i zarađivanja
7. Sposobnost rješavanja problema i konflikata...:)))

P.S. Stvar nije tako jednostavna kako se čini na početku??? :)))

Autor: Sky_lab   |   09.10.2016. u 12:57   |   opcije


sky
pa daj se malo smiri
kaj ti to sve naučeno štivo pretumbavaš po glavi prije neg joj osjetiš miris
kože

Autor: djuro22000   |   09.10.2016. u 13:00   |   opcije


ono što je napisao Sky poprilično je točno.
najbliže kemiji, koja se spominje, bila bi privlačnost.
ona u kasnijoj fazi prerasta u poštovanje i uvažavanje
ali samo ako postoji spremnost za mijenjanje vlastitih stavova i prilagođavanje partneru (tolerancija)

ukoliko do toga u vezi ne dođe
kažemo da je nestalo kemije (lakše to, nego li reći da se nismo u stanju prilagoditi)

Autor: perce   |   09.10.2016. u 13:02   |   opcije


rigidnost u stavovima izaziva isključivost koja je vrlo teško prihvatljiva
pa se osobe i ono što misle međusobno isključe :)
nije svatko sposoban odreći se krutosti u ime višeg cilja
pretpostavljam da se i tu radi o strahu da će se to protumačiti kao svojevrsna slabost
umjesto kao kvaliteta što u krajnjoj liniji i je

Autor: perce   |   09.10.2016. u 13:09   |   opcije


perce
stavi to u kontekst

Autor: djuro22000   |   09.10.2016. u 13:32   |   opcije


I možda najveća prepreka ako Vam je do nekog
previše stalo ili najlakša ako Vam nije previše stalo
je prva kava s nekim, sve veze i brakovi, loši, dobri i najbolji,
počinju od prve kave s nekim, zato su taj prvi korak i malo odvažnosti
u biti najvažniji u cijeloj priči, da vidite 3D osobu, rizik Vam je možda 20 kn,
a onda razmjenite brojeve telefona i tako to počne, ali ako ne
kupite srećku , ne možete dobiti na lutriji...Ako Vam se netko
dopadne zovite ga na kavu, nemate što puno izgubiti...:)))

Autor: Sky_lab   |   09.10.2016. u 13:32   |   opcije


hm...vrbi, ne znam zakaj si zaključila da je meni sex na prvom mjestu? možda ostavljam ovdje na blogu takav dojam...no meni je blog sve samo ne stvarnost! dakle, tražim full odnos (ko full kontakt, al ne i borbu). dapače, riječ, emocije, dodir, ljubav su mi važniji. jer da nisu ne bih mogla voljeti nekoliko puta u životu kako sam silno voljela gotovo bez sexa ili s traljavim sexom. dakle, puni odnos koji podrazumijeva i sex. nisam se spremna za sada još sexa odreći. osim ako moram. dakle, (a bilo je i toga i to davno još prije 8 let) ako mi je netko važan, drag, emocionalno privlačan i inteletualno...ako je onaj netko tko mi osavio traga, mogla bih biti s njim i bez sexa! no, kao što običn najprije dolazimo kak reče sky do osmjeha, dodira, riječi...s nekim smo prvih tjedan, dva, mjesec...pa možda i pokoji mjesec prije no što se poželimo posexat. jer nismo spremni...ili smo možda odmah spremni. svatko zna sebe (zna li?)najbolje i to je prava stvar...ako znaš tko si, što jesi i št nisi. jebe ti se kaj drugi očekuju od tebe...misle...svaka žena (a bome i muškarac) mora se izboriti za sebe! to što mi zahtjevniji (bilo žene bilo muškarci) teže nalazimo prave partnere i češće pokušavamo a ne uspijevamo ne znači da smo jebežljive ili da nam nije bitna ljubav. naprosto, više ištemo i ne zadovoljavamo se bilo čim. a kako ćeš znati, ako nisi probao. a ja moram probati čovjeka i u krevetu. jedan moj profač s faksa napisao je dobru knjigu: još te nisam probao u krevetu! ha ha...nije to samo muški sindrom...i mi žene volimo probati...ali možda manje o tome pričamo, možda je manja fama...mi to radimo u tišini! normalno, ima i onih žena (kao i muškaraca) kojima je sex, ljubav hm...zadnja rupa na sviralu. njima je važan interes i nešto drugo. neka im je...meni ne smeta. al me smeta što moje imanje i trebanje drugima smeta. život je ipak free country...uzmeš onoliko koliko možeš i trebaš..ponekad i otmeš. a bome ponekad i pokloniš što ti je dano!

Autor: mai_sarai   |   09.10.2016. u 14:21   |   opcije


jel samo meni nije jasno šta je perolaki htio reć il ??

Autor: djuro22000   |   09.10.2016. u 15:45   |   opcije


ako ti ništa nije jasno
ne brini Djuro
nisi ništ zgubil
ni dobil
na svom si

Autor: perce   |   09.10.2016. u 17:27   |   opcije


ne nisam
pero
al zakaj se osjećaš pozvan da sudiš o tome ko je kaj dobil ,izgubil,..
u neshvaćanju postoje dvije strane
ona koja ne razumije i ona koja nemože/nezna objasnit
ako uopće zna o čemu priča

mislim ..ta druga strana..

pošto si se tak kurtoazno otepo o važnost mog razumjevanja tvojih nebuloza
zamolio bih te da drugi put razmisliš o kom kurcu pričaš
a ne da na primjedbu da netko ne razumije tvoju opasku uzvratiš tak nonšalantno da ti to nije niti cilj il je to nešt o intelektualnim sposobnostima sugovornika ?

jel ti to pričaš meni ?

Autor: djuro22000   |   09.10.2016. u 18:03   |   opcije


jebote
moram sad još nać slikicu peršina utaknutog u guzu jednoroga koji stoji na dugi i gleda prema vječnoj americi koja farba avione kak bi zavarala sirijske seljake i ......

Autor: djuro22000   |   09.10.2016. u 18:06   |   opcije


nešt
https://www.youtube.com/watch?v=1xy5_mKrA0Q

Autor: djuro22000   |   09.10.2016. u 18:12   |   opcije


ne uzbuđuj se nepotrebno, Djuro
nije ti to baš zdravo

a kaj se nebuloza tiče..
i meni ono kaj ne razmem tak zgleda
tak da.. nisi usamljen ni u tome

a nis plaćen objašnjavati svima razgovjetno izgovorene riječi

Autor: perce   |   09.10.2016. u 19:29   |   opcije


pero
nek te ne začudi ,al ja ti razmem svašta
začudil bi se...
a daj mi reci
jel ti i inače tak
počneš nešta ..pa ne dovršiš..

to se inače jako cjeni...

i koji ti moj treba da se tak očešeš o mene

Autor: djuro22000   |   09.10.2016. u 19:33   |   opcije


ej pero

jel znaš ti čitat
mislim ...hrvatski...
pišem ga..

Autor: djuro22000   |   09.10.2016. u 19:36   |   opcije


nemam nikakvog razloga ulaziti s tobom u polemiku
nije ti to ništ osobno
usmjeri svoju energiju tam di bu morti dala neke rezultate
predlažem da poradiš na razumijevanju
provociranje ti vidim ide jako dobro

Autor: perce   |   09.10.2016. u 19:56   |   opcije


pa pogle ovak
iz mog kuta

koji se kurac svaki najadniji jadnik usudi meni djelit savjete
oš kulturne,oš zdravstvene.oš gastronomske,....

a ja nikom ne govorim kak da živi,šta da radi,..
koji vam je kurac
koji je tebi kurčić perolaki da tak s visokog pričaš ,pa se onda naljutiš kaj te neko otepe
daj malo odjebi
skuliraj se
razmisli

misliš da sam ja bezobrazan ?
ne nisam
samo sam direktan

ima razlike
a ti ak je ne vidiš..
meni je baš svejedno

i drugi put..probaj polemizirat ,a ne se pravit pametan

naglasak na "pravit"

Autor: djuro22000   |   09.10.2016. u 20:10   |   opcije


u redu
ti si direktan
a ja se pravim pametan
ii..

Autor: perce   |   09.10.2016. u 20:19   |   opcije


ne vrijeđam nikoga
a ti za to koristiš svaki mogući trenutak

a kad bi te i poželio uvrijediti (što neću jer sam fin)
ti bi i to teško razumio i tražio bi pojašnjenje

Autor: perce   |   09.10.2016. u 20:24   |   opcije


šta iii
koji ku...

jel ti baš nikaj ne razumiješ
a čini mi se da se i ponosiš time

Autor: djuro22000   |   09.10.2016. u 20:26   |   opcije


za mene se ovdje zna da ne kužim jedan kurac
al malo mi je to čudno za tebe

Autor: perce   |   09.10.2016. u 20:27   |   opcije


Hehe, Djuro, gle, kad sam ja rekla da ne kuzim rijec kemija, ti si reagiral da sam ja recimo ukratko glupa. A kad ti malo kasnije nesto ne razumijes, opet je onaj drugi kriv.

A Perce se lijepo nadovezao na moje nerazumijevanje. Ja ga razumijem.

Autor: Cococh-Anel   |   09.10.2016. u 20:33   |   opcije


ajd daj reci prijatelju ,kaj ti misliš da ti je iq
,il se nadaš tome

pa mi reci dal si ti direktno izazvan da komentiraš moje komentare
uvjek se pojave neki advokati

pa i to je ok
kad bi mogli reć u čemu je problem
možda zamjene stolicu za belog magarca il nekaj drugo
i opet
da si imalo pametan
il bi se povuko
il bi opravdao svoja razmišljanja/komentare na moje komentare
od rečenice do rečenice

a kolko vidim
za to nemaš daha
pa ni .......

Autor: djuro22000   |   09.10.2016. u 20:33   |   opcije


Ne kuzim, i ja sam direktna, no ne moram biti ujedno i bezobrazna.

Autor: Cococh-Anel   |   09.10.2016. u 20:34   |   opcije


Djuro, naj se uzrujavat... ne razmes pa kaj..

Autor: Cococh-Anel   |   09.10.2016. u 20:35   |   opcije


Eh, a zene kao razmes...

Autor: Cococh-Anel   |   09.10.2016. u 20:36   |   opcije


ok
koko a kaj ja to ne razmem
2 minute

Autor: djuro22000   |   09.10.2016. u 20:36   |   opcije


Peru. Pa sam si rekel

Autor: Cococh-Anel   |   09.10.2016. u 20:38   |   opcije


vjerujem da bi ti žarko želio da ja komentiram tvoje komentare
ali nisi vrijedan toga
dok se god ne naučiš uljuđenom razgovoru

a letimičnim preletom napisanog
lako je uočiti tko komentira čije komentare
i ne razumije ih

Autor: perce   |   09.10.2016. u 20:40   |   opcije


i sad ću ja vređat
pa ko da govorim zidu
tvoj pero brljavi po temi o kojoj kurca nezna
i još oće ispast pametan

ti isto ne vjeruješ da postoje ljudi ko ja
pa ok
sve 5
imaš peru ,on će pročitat sve ono šta si napisala u ovom postu
(jer do sad sigurno nije-jer nezna šta priča)

hmm
da
tko ne vjeruje u vilenjake neće ih ni vidit

a jesam i ja lud...

Autor: djuro22000   |   09.10.2016. u 20:45   |   opcije


pero
bio si bedast
pa nisam ja tebe zvao

ti si počeo komentirat moj komentar
a sad se praviš

šta ??

Autor: djuro22000   |   09.10.2016. u 20:48   |   opcije


Djuro, koliko ti je godina?

Autor: Cococh-Anel   |   09.10.2016. u 20:52   |   opcije


Djuro, zaboravljas da je zapis moj, i Pero je dosao na moj zapis. K meni. Kao i ti.

Autor: Cococh-Anel   |   09.10.2016. u 20:53   |   opcije


Iz napisanog zakljucujem da djuro ne zna sto je kemija. Pero zna.

Autor: Cococh-Anel   |   09.10.2016. u 20:55   |   opcije


eh da koko
da ne ostanem dužan

bila ti kemičarka il ne
na spominjanje "kemije"je bezobrazno ili bar jako podcjenjivački spominjat istu,pošto bi svi mi odrasli trebali znat kontekst

al ne

šta ti jebeni đuro misliš da je kemija
pa valjda ja znam šta je kemija

?????

a ja sam bezobrazan ?

Autor: djuro22000   |   09.10.2016. u 20:57   |   opcije


Koliko suvisnih rijeci! Pero mi je ukratko objasnio sto za njega znaci kemija.

Autor: Cococh-Anel   |   09.10.2016. u 21:00   |   opcije


Kad je kemija u pitanju, ja sam Sheldon. Toliko mi se asocijacija otvori da se izgubim.

Autor: Cococh-Anel   |   09.10.2016. u 21:01   |   opcije


Cek, kemiju je potcjenjivacki spominjat?

Autor: Cococh-Anel   |   09.10.2016. u 21:03   |   opcije


pa gle koka
ovak

može
ti si kao vrhovni sudac presudila da peri dodjeljuješ orden orlovih muda
il labuđih ??
što je sasvim ok

al ostaje druge stvari,niti ste pragmatični
niti znate čitat
neznam o kemiji,al da se spucam znam i ja


ma neee
sve pet

i da ...ljubav...
to je bila tema .....sex...

ja znam
a vi

hehehe

Autor: djuro22000   |   09.10.2016. u 21:03   |   opcije


I bezobrazno? Hahhaha, ne mogu vjerovat! Pa za Djuru je kemija u nsjmanju ruku bozanstvo! Ahaha :)

Autor: Cococh-Anel   |   09.10.2016. u 21:04   |   opcije


pa milo, ti si rekla da pero zna kaj je kemija a ja neznam

??

Autor: djuro22000   |   09.10.2016. u 21:05   |   opcije


A za mene je kemija - kemija: analiticka, sintetska, organska, anorganska, fizicka, elektrokemija, nuklearna, bla..

Autor: Cococh-Anel   |   09.10.2016. u 21:07   |   opcije


Ne citas Djuro sto pisem. Rekoh, Pero mi je objasnio sto za Njega znaci rijec kemija. A ti samo izvrdavas

Autor: Cococh-Anel   |   09.10.2016. u 21:09   |   opcije


Milo znaci sapun na slovenskom

Autor: Cococh-Anel   |   09.10.2016. u 21:10   |   opcije


Evo, sapun je cista kemija. Osnovna kemija, spoj kiseline i luzine.

Autor: Cococh-Anel   |   09.10.2016. u 21:11   |   opcije


koko
da si muško reko bi ti to drukčij
.... 78 komentara ....
za šta
za spominjanje 'kemije'
nije jebena organska/anorganska/kemija od zelja i naranče...
ne nije

kemija od srca
sinonim
izraz
jebena lirika i epika
i jebeni epikurejci

i sranja neviđena

hmmm
nije ni čudo da te niko ne voli

a peru si zemi doma
možda ni on ne kuži kemiju
il kuži
whatever

buš ga naučila

Autor: djuro22000   |   09.10.2016. u 21:16   |   opcije


jel znaš šta znači 'kurac'
u sloveniji ?

Autor: djuro22000   |   09.10.2016. u 21:17   |   opcije


Znam sto znaci u Ceskoj. Pise na vagonima: kuraci, nekuraci. Ja sam bivsi kurac.

Autor: Cococh-Anel   |   09.10.2016. u 21:19   |   opcije


Kaj ja znam, kao da automehanicaru velim - fergazer od srca.

Autor: Cococh-Anel   |   09.10.2016. u 21:21   |   opcije


i kaj to znači u češkoj ?

Autor: djuro22000   |   09.10.2016. u 21:21   |   opcije


Pusac

Autor: Cococh-Anel   |   09.10.2016. u 21:24   |   opcije


ahahhahhhhahhhaaaaa
jebo

Autor: djuro22000   |   09.10.2016. u 21:25   |   opcije


Kemija je kada s nekim "oživiš", a inače živiš ili životariš..:))

Autor: Sky_lab   |   09.10.2016. u 21:43   |   opcije


e pa sky
najljepša ti dala
reci to kemičarima

Autor: djuro22000   |   09.10.2016. u 21:59   |   opcije


Dodaj komentar