*



Foto: pixabay.com

Već neko vrijeme ovdje nisam nikome dizala zifčeke, pa mogla bih danas, a priča ide ovako…

Žena sama odlučuje o svome tijelu kad je o trudnoći riječ, obično neplaniranoj i nitko nema nikakvo pravo uplitati se u njene odluke, ni partner, ni obitelj, ni netko tko s njom nema nikakve veze!

Ok.
Ok?

Na stranu svi ostali, osim njega koji je sudjelovao u (ne)namjernom stvaranju novog života, kako, nebitno (osim kad je riječ o nasilnom aktu, ali o tome danas ne pišem) ali logika o nama ženama koje su ili bi trebale biti autonomne u odluci da li će zadržati (ne)planiranu trudnoću ili ne, a u nastavku o uobičajenom stavu – i on je odgovoran za to – ne drži mi vodu.

I prije nego pustite kandže i jezik, evo i zakaj…

Ako s jedne strane žena sama odlučuje o svom tijelu, zakaj se s druge ne ostavlja mogućnost da to isto učine muškarci kad se klinac rodi, a nije planirao postati tata, ili je, ali ne sad i ne s tom ženom?
Ne kužite?
Ista priča iz dva kuta – žene trebaju biti samostalne u odluci žele li roditi ili ne, a istovremeno kad postanu mame, više samostalnosti namjerno nema i muškarac je taj koji MORA po moralnom i inom zakonu brinuti o svom, pa i ne planiranom potomku bez suglasnosti želi li to ili ne.
Kak to?
To ok?
Meni nije!
A nije zato jer žena je ta koja bi i u usputnoj ševi trebala biti odgovornija kad je već o njenom tijelu riječ unutar 9 ili puno manje mjeseci.

Očekivati da bu to odradio muškarac, u šestoj brzini i dignutog jarbola, umjesto nje, bome je glupost koja nema, ni u najboljoj volji, opravdanje.

Jebe se njemu, pardon, doslovno i figurativno!

S jedne strane smo emancipirane, samodostatne, oslobođene svih, pa i seksualnih inhibicija, a s druge, kadgod nam odgovara ukližemo u tradicionalnu sliku žene i podjelu muško/ženskih uloga i koristimo oboje, kako kad, prilagođavajući se potrebama i interesima. Svojim.

Mi smo te koje bi trebale znati kaj dalje kad se nađemo s njim i njegovim veličanstvo 1 na 1, i prije nego se prehitimo na leđa.
I već ako svjesno participiramo u eventualnim problemima, ako smo toliko glupe da očekujemo da će muškarac biti odgovoran umjesto nas, trebale bi se znati same nositi s posljedicama, bez žrtvenog jarca upiranja prstom – on je kriv jer…

Jer nije!
Jer muškarca kojeg boli ona stvar kaj bu bilo, upravo tako se i ponaša. Prije i poslije.

Tak da...

Bebe ne donose rode.
A za bajke u kojoj na zadnjoj stranici piše „živjeli su sretno do kraja života „ imamo malo previše godina.

Dobar vam dan!

Kaj mislite kaj bi bilo kad bi postojala stavka u zakonu da prilikom neplanirane trudnoće, u njenom samom početku muškarac mora dati izjavu da li će participirati u odgoju djeteta, brinući se o njemu i financijski?
Pa kad izostane njegov potpis, koliko bi se žena odlučilo zadržati trudnoću, znajući da su same u tome?
Ili razmišljale o kontracepciji kao preventivi, ne oslanjajući se na njega?

10.10.2016. u 13:02   |   Dodaj komentar

U svakom slučaju, sve maknuti u stranu, i pustiti da žena sama odlučije. Moj dućan, moj izbor i moj proizvod....Napisati takav zakon pa neka se snalaze; i odvjetnici, i Crkva i porast nataliteta. Bez jamranja i jokanja.

Autor: MedoDebeli   |   10.10.2016. u 13:14   |   opcije


Kao da nije dovoljona jedan rupa...već ih ima na desetke....

Autor: MedoDebeli   |   10.10.2016. u 13:16   |   opcije


nebih se složio
naravno da je zadnja i konačna ženina riječ
ali i s nesuđenim tatom bi trebalo bar popričat

Autor: djuro22000   |   10.10.2016. u 13:38   |   opcije


kad je o trudnoći riječ, obično neplaniranoj

-kozo! Zašto postoji kontracepcija!?

Autor: Pacijent-House-22   |   10.10.2016. u 13:48   |   opcije


podigao bi pitanje na viši, skoro karikirani nivo.. (klasično, USA slučaj). Kuraba sačuvala spermu u usima, u frižider i umjetnom oplodnjom .. došla do milijunske alimentacije.
Opet, ne smatram nositelja pimpača izuzetim od takve odgovornosti (pragmatično USA sudstvo upravo tak razmišlja i čapne mu malo viška novca.. neovisno o pravdi-pravu, redistribucija sredstava).
Ženino tijelo je njeno, neovisno čak i što je žena, osoba-tijelo. Nitko nema pravo nad našim tijelom, odnosno, to se tad naziva zatvor ili robovanje.
meija, politički-spolno korektno u jednakosti stavlja i muškarce. Ako želimo jednakopravnost (nije baš identično kao jednakost) tad su osobe-osobe (nisu M/Ž, nisu crno-bijele..).
Pravno? Zaboravi se treća osoba, dijete.. pa ovak, nitko nema pravo moralizirati argumentom djetetovog prava (na život-rođenje) dok se ne promijeni preduvijet, tj da i to dijete postane osoba (pravna-zakonska), a to postaje tek rođenjem. Do tad to (dijete-kao osoba) ne postoji. Tko ima problem s takvim tumačenjem, prvo nek promjeni zakon i upis u registar građana (osoba), bez tog nema smisla. Pravno ako se želi nešto, tad mora biti utemeljeno na pravu, poštivati pravne-zakonske stavke, ne kršiti ih. Osoba ima pravo. Time ima i odgovornost (koja opet zakonskim ograničenjima recimo djeca-maloljetnici, imaju skrbnika..). Govoriti o nerođenom djetetu kao argumentu i reči da ono ima pravo na život, nevažno slažem li se (složi bi se..) je pravno neosnovano, odnosno, promijenite tad ''datum rođenja'' i sve je ok. (?)..
A tad hipotetski imate dvije osobe u jednoj, nešto što je rezervirano za bogove. Tko bi tad odlučivao, uz napomenu da je i tad majka skrbnik i odlučuje do punoljetnosti (neovisno uključimo li sad oca), dakle opet ako to pravo damo djetetu, za njega odlučuje majka.. i kako joj tad pravno to onemogućiti? .. tad bi izveden odgovor bio, oduzimanjem djeteta, skrbništva.. i to nad još nerođenim. Tad bi si država uzela to pravo i to na tijelom osobe (žene+muškarčevoj spermi) za treću osobu. Oni koji to, takve zakone, predlažu, vide li dalje od nosa? Razmišljaju li korak dalje ''ako-ovo, tad-ovo..''?

Autor: hush_i   |   10.10.2016. u 14:02   |   opcije


bebe ne donose rode ... ... jel stvarno ..
.. po mom mišljenju ... bolje da ne mislim ..
... sve manje brakova ... mladi idu iz lipe naše ..
.. posla nema . kriza na sve strane ... a boga ti teško doć do svoje štale
... skupo sve ako još imaš dičurlije ....
... a ovi šta donose zakone ... oni su nekad govorili da je žensko promašena investicija ..

Autor: raky03   |   10.10.2016. u 14:24   |   opcije


hmm..ja bi da to rijesavaju celibatni tipovi koji nas ionako-iovako dovode u takva razmisljanja, dok nam s druge strane maznjavaju lovu na svakakve nacine, pravno, nepravno, dobrovljno, otimacinom..ili karacinom u zdrav mozak... a sve u ime religije i boga, kojeg su ..jadnog..za dobrobit ljudi, razapeli na kriz... tako vele, ali to nema veze s tim.

logicno?

Autor: peempee   |   10.10.2016. u 14:32   |   opcije


da vas pohvatam :)

medo, ok
ali da je to tako jednosmjerno i jednostavno, ne bi bilo ni ovog mog današnjeg teksta

ono na kaj sam se zakačila je odluka i dosljedost u odluci. naša. ženina. ne selektivno primjenjiva

Autor: meija   |   10.10.2016. u 14:56   |   opcije


đuro, trebalo bi popričati i prije nego se klinac nekim čudnim čudom dogodi - prvo njoj, pa onda i posredno njemu

Autor: meija   |   10.10.2016. u 14:56   |   opcije


pacijentiću - kad budeš s razumijevanjem pročitao zapis, pa naučio i razgovarati, možemo nastaviti
do tada, kao da ne postojiš ovdje
:)

Autor: meija   |   10.10.2016. u 14:57   |   opcije


:)) dan

Autor: ladonna2   |   10.10.2016. u 14:59   |   opcije


ne drži vodu zato jer ne drži vodu

Autor: ladonna2   |   10.10.2016. u 14:59   |   opcije


hush, na tragu si mojeg zadnjeg pitanja - bebe kao biznis i način kako nekaj zaraditi sa strane, u tvom komentaru, konkretno
i da, točno - fetus nije dijete, barem po zakonskim regulama i kao takvo je pogodno za različita tumačenja, kako kome paše

Autor: meija   |   10.10.2016. u 14:59   |   opcije


a ne drži vodu zato jer opet i opet je ispada žena odgovornija...ma nemoj?
a zakaj? a do kada majke ti?
mislim znam da je ..al brate sestro do kada to više?

Autor: ladonna2   |   10.10.2016. u 15:00   |   opcije


embrio..o embriju govorimo

Autor: ladonna2   |   10.10.2016. u 15:00   |   opcije


a btw zakaj oni ti takvi koji eto ne bi se štel mešati...isto tako ne bi nosili ajmo reć ozbiljan dio odgovornosti i za svoje postupke i isključivo svoje izlučevine u smislu...izvoli imat kondom, stalno, svaki puta...i ti ga stavljav i skidaj i bacaj u smeće...ak ne želiš iznaneđanja, sudove, alimentaciju i sl.

Autor: ladonna2   |   10.10.2016. u 15:02   |   opcije


raky, da je baš tako, puno toga u životu ne bi radili jer...uvijek bi imali neko opravdanje
ali da su klinci postali luksuz ili "luksuz" bome jesu :(

Autor: meija   |   10.10.2016. u 15:03   |   opcije


pimpi, zapis nije o crkvi, štracama i inim oltarnim pi*darijama (čast onima koji su drugačiji i vjeru propovijedaju mimo dnevno političkih zbivanja)

Autor: meija   |   10.10.2016. u 15:04   |   opcije


a to sa smrzavanjem spremija...to je ona manekenkica izjavila nakon kaj su se ona i paul Mccartney (ex-bitls)
razveli a ona mu maznula lepu paru na konto alimentacije
dakle fino je i bez pardona ustvrdila da ima pun zamrzivač njegovih iskorištenih kondoma

Autor: ladonna2   |   10.10.2016. u 15:04   |   opcije


zakaj je odgovornija?
zato kaj ona ostaje trudna, ne budaletina koja joj je sprašila
i dona, ono bitno - zato kaj muškarce nemreš mijenjati podignutim obrvama i uvjeravanjem da nekaj s njihove strane nije ok

Autor: meija   |   10.10.2016. u 15:05   |   opcije


a i Mick jagger (73.g)kažu čeka 8 dijete sa isto nekom mlađahnom a vrlo friškom mu curom :PPP

Autor: ladonna2   |   10.10.2016. u 15:06   |   opcije


ali ako
je stav zakona da frajer koji ima Sidu i dijeli je širokogrudno dalje odgovara zakonski za taj čin..strogo kažnjivo pa čak i kao pokušaj umorstva???
dakle zakaj oda i on ne bi snosil dio odgovornosti za svoju lakovjernost glupost kako god

Autor: ladonna2   |   10.10.2016. u 15:07   |   opcije


meija
ne možeš jer ejjj ne možeš očekivati da žena mora biti svjesnija . pametnija oodgovornija, i bla bla bez obzira na krajnje konzekvence po nju...a da se taj neko izvlači sa spikom..eh ebga pobeglo mi je
jer tu stavljaš preveliku odgovornost na ženu u nečemu gdje je dvoje sudjelovalo...
dobrovoljno
to je kao da kažeš nekome
ko pljačka - ti si pljačkaš i treba te zatvoriti
a ja kaj sam ti samo držala ljestve
sam eto slučajno pomagala ..

Autor: ladonna2   |   10.10.2016. u 15:11   |   opcije


ja razumijem da ti pozivaš na ajmo reć ozbiljnije pametnije i sl razmišljanje žene
ali u krajnjem slučaju to i nema veze
jer ako je zakon tu
onda nema spike...ja sam pametniji , odgovorniji pa si trebam pretpostaviti

Autor: ladonna2   |   10.10.2016. u 15:12   |   opcije


a jebi ga dona, neka stisne koljena svaka ona koja se ne zna nositi si posljedicama i činjenicom da je legla s neodgovornom budaletinom

nas dvije pišemo o istom, samo ti o nekim idealnim uvjetima i svijesti koja bi trebala biti na višem nivou, pa i muška, a ja o trenutnom kako je

Autor: meija   |   10.10.2016. u 15:14   |   opcije


ako govorimo o odgovornosti
onda je jedino i ispravno da oboje ravnopravno budu odgovorni
pred zakonom
ak si se "zeznul#
e pa izvoli platit
jes ispada skupo zezanje al ebga---život je takav a i grah ti je tak opal

Autor: ladonna2   |   10.10.2016. u 15:15   |   opcije


nemoj o nekim pink pretpostavkama kako bi trebalo biti!
pišem o onome kako je SAD...

Autor: meija   |   10.10.2016. u 15:16   |   opcije


ne ja samo želim skinuti već tu uobičajenu stigmu i bžig srama
sa žene kao isključivog krivca odgovornoga i dežurnoga
:///
i taj dio me već opako nervira
da samo zato kaj je žensko ona mora stisnuti koljena
fck više s tim da ja sama sudjelujem u činjenju zar??? i u posljedicama zar?

Autor: ladonna2   |   10.10.2016. u 15:18   |   opcije


a kaj do tada?
kaj nije bolje prevenirati sranja, bilo o kojima je riječ, nego se popeti na stolček i i tražiti svoja prava?

Autor: meija   |   10.10.2016. u 15:19   |   opcije


da, ako neće on biti pametniji i razboritiji, neka bude ona, pa i stisnutim koljenima!

Autor: meija   |   10.10.2016. u 15:20   |   opcije


dona je u pravu
a jel se sjećate onih trenutaka kad si tolko spaljen u glavi od dobrog seksa da ne reagiraš baš pravovremeno

il ste tolko popaljeni da neš sjest u auto i otić na benzinsku po gumicu
svašta se dogodi
al si nekaj mislim da nije baš većina muškaraca tak neodgovorna
pa ono ko te ...... ,meni je dobro i idem do kraja
treba razgovarat
...

Autor: djuro22000   |   10.10.2016. u 15:24   |   opcije


očito se opet ne kužimo

nije stvar kaj do tada
nego delati da to bude...
i to stalmno i stalno
a do tada ....moje tijelo moja odluka!!!!
a ako sam ipak vjerski (fanatik).al eto volim se ševuckat kaj je općenito oksimoron, al ima i takvih.i strogo se protivim ab--ili tome sl. jer je dijete dar boga, majke božje i svih mu svetaca :)
izvoli platit alimentaciju, i to bez pardona i izmotavanja i spike ....ali ja nisam znal
pa ti gledaj kaj ćeš i kako ćeš kad si muško
i jel sam ja ta napokon koja tebi muškom odraslom zakonski punoljetnom članu društva
je doista trebala stisnuti koljena ili si ti taj kaj je trebal staviti kondom za sebe... a na sebe
a bez ikakav pitanja koristim li ja nešto?
i nadajući se da nešto
eto ipak neće krenuti po zlu...bla

Autor: ladonna2   |   10.10.2016. u 15:25   |   opcije


i da banaliziram - pješak je u prednosti prelaskom preko zebre, kaj ne?
ali svatko od nas ne bu ko muha bez glave hodao svijetom, pa i tamo di je obilježeno kao prvenstvo prolaza nego pogledao lijevo i desno upravo zbog kretena za volanom - preventivno!

sad povezi s ovim kaj sam gore pisala ;)

Autor: meija   |   10.10.2016. u 15:27   |   opcije


:)

Autor: ladonna2   |   10.10.2016. u 15:28   |   opcije


ne ne slažem se jer sam danas eto slijepa opal mi je šećer i sl :PP

Autor: ladonna2   |   10.10.2016. u 15:29   |   opcije


mislim
ono
dođe muški
i stavi djete u tebe

??

a di si ti
ti si štrikala pulover dok te on
,..neznam ,....zaskočil ?

ako se dogodi
treba nać najbolje rješenje

i ko što rekoh
žena nosi dijete u sebi i naravno da ona odlučuje
ali nebi bilo loše pitat oca jel želi bit samohrani roditelj il tak nešt
...

Autor: djuro22000   |   10.10.2016. u 15:29   |   opcije


dono, nemoj se tako kruto držati komentara :)
ženino pravo ne osporavam, ali okvir je malo širi od puke alimentacije

hbt. koliko žena danas ima pravo na alimentaciju? ima pravo, papirnato, bez kune naplate!
daj me nemoj...
koliko je muškaraca odgovorno kad su klinci u pitanju, budući i oni koji ostaju sa mamama?

Autor: meija   |   10.10.2016. u 15:30   |   opcije


svi moramo biti odgovorni za svoje odluke, postupke (ponekad i za ne činjenje/propust..).
nevažno je pri tome tko samo 'drži lojtre' :) ili širi noge..
no uplitanje države/zakona/crkve .. nekog trećeg u odnos dvoje, .. =katastrofa. U nekom trenu postajemo rasplodno stado/goveda dok se istovremeno to sve skriva iza ideala ljudskih sloboda, prava i sl. floskula. Kad treba kupiti pelene nema UNa, kad treba ugrijati bočicu crkva spava, kad treba učiti matematiku država je na godišnjem.. a odlučivali bi o tome?
ili ON, on je samo pimpač? I ON je nekad bio fetus-diejte, koje je igrom kromosoma postalo xy.. evolucijom, ne njegovom krivicom kao što ne postoji istočni grijeh.
Ljudi-osobe moraju biti ljudi, tad 'znaju' mada se možda boje odgovora, za sutra, sigurnost, stabilnost.. lakše je biti govedo i prepustiti brigu drugima, kao i odgovornost?

Autor: hush_i   |   10.10.2016. u 15:30   |   opcije


loša je spika a koja je ušla i u žemske glave je spika...ona je ta koja treba razmisliti o posljedicama
fck
ne
i on je svakako taj koji treba misliti o posljedicama svojih djela
pa da mu je ko raketa rexićeva :PPP
i basta

Autor: ladonna2   |   10.10.2016. u 15:30   |   opcije


e pa da, đuro...pitanje kaj s tatama koji ne žele biti tate?
di je njegovo pravo?
ili je nestalo penetracijom i ejakulacijom?

Autor: meija   |   10.10.2016. u 15:31   |   opcije


hush, o tome bumo drugi put ;)

Autor: meija   |   10.10.2016. u 15:31   |   opcije


dono, oš da lupim caplock, da me pročitaš? :D

podjela odgovornosti, ofc!
ali kaj dok u muškim glavama ne sazrije da su i oni polovični vlasnici fetusa ili djeteta koji se rodi?
kužiš?

Autor: meija   |   10.10.2016. u 15:32   |   opcije


kužim:)))
i da i ne :))
al ne želim kužiti to da se poziva i priziva na nečiju pametnijost
a to je ženina
jer ne želim da se ima dva aršina

Autor: ladonna2   |   10.10.2016. u 15:35   |   opcije


ali dono netko treba biti pametniji. zakaj ne žena?

Autor: meija   |   10.10.2016. u 15:36   |   opcije


ili je samo alimentacija u pitanju? tad pitanje o starletama i .. ma katastrofa, no kad neki 'berlusconi' plaća tad nam je to ok.
možda ovako, postoji problem kod naplate alimentacije, uobičajeno mužjak (ne smatram ga muškarcem-osobom) ne plaća. To ok, nek država natjera (natjera i RTV pristojbu, može i ovo..). No ako smo jednakopravni, postoji li obrnuta praksa?
Postoji li nadzor trošenja alimentacije (ne zaboraviti svrhu)..? Kupiti čizmice (ženka) ili cipelice? U tom slučaju nije problem naplate alimentacije, a država se u to ne miješa, mada je umiješana 'do jaja' zakonom i samom alimentacijom. Žene su savršene zato jer su žene a muški su svinje?

Autor: hush_i   |   10.10.2016. u 15:37   |   opcije


a i blog ti je postavljen hipotetski a sada se hvataš na realnost i najgore činjenice
da razumijem da je stanje nikakvo i takvo je bljak
ali ne želim
još jednom ponavljam prihvatiti situaciju da je ženina odgovornost isključiva i da bi ona trebala biti "pametnija" itd itsl.
(i to od žene tctctc)

Autor: ladonna2   |   10.10.2016. u 15:38   |   opcije


pardoniram * ne situaciju nego općeprihvaćeno mišljenje da je žena...itd

Autor: ladonna2   |   10.10.2016. u 15:40   |   opcije


to kaj ti, ja ili netko drugi ne želi, od tih želja nikakve koristi. trenutno
nije riječ o hipotetsko postavljenoj situaciji nego realnoj
nas dvije se u tome razlikujemo - ja o onom kaj je danas, a ti o onome kako bi trebalo biti

Autor: meija   |   10.10.2016. u 15:40   |   opcije


(ah.. spor sam) :))
ok, evo hipotetske situacije.. ona je trudna, on je otac.. i ona je postala 'biljka' (saobračajka-koma-vegetira..). Odluka? Tko je tad donosi, tko je prvi u lancu?
Što ako on tad želi abortirati? ili njeni roditelji?.. ili suprotno?

Autor: hush_i   |   10.10.2016. u 15:41   |   opcije


je, reći ću - žena je glupa ako očekuje da će muškarac s kojim začme dijete samo tako preuzeti odgovornost!
prosječni muškarac
9 od 10

Autor: meija   |   10.10.2016. u 15:41   |   opcije


hush, ako je u partnerskoj/bračnoj zajednici, on je njen skrbnik i pred zakonom odlučuje kaj dalje

Autor: meija   |   10.10.2016. u 15:42   |   opcije


ako nije drugačije definirano njenom izjavom za života i pravo provedeno na regularan način

Autor: meija   |   10.10.2016. u 15:43   |   opcije


slažem se s hushom i donom
da ne drobim svoje

Autor: djuro22000   |   10.10.2016. u 15:45   |   opcije


đuro, i ja bum se složila kad bu tak kak bi dona željela da bude - ravnopravna odgovornost realizirana u praksi
a do tada sam ukopana u svom mišljenju ;)

Autor: meija   |   10.10.2016. u 15:46   |   opcije


al opet meija
po tebi su muškarci neodgovorna stoka

generalno

nisam primjetio više od 10 % kompromisa
a to čak ni matematički
logički
socijalno
psihološki
..
nemre bit točno

Autor: djuro22000   |   10.10.2016. u 15:49   |   opcije


ne đuro, jedna sam od rijetkih blogerica ovdje koja o vama kao muškarcima imam puno bolje mišljenje od većine žena. tak da mi nemreš gurati pod nos stoku i ostalu živinu u vidu muškog roda
ok?

ravnomjerno opletem i po vama i po nama i solidarno ne čučim na kokošjoj prečkici apriori i samo zato kaj sam žena
ok, po drugi put?

Autor: meija   |   10.10.2016. u 15:52   |   opcije


a do trećeg, čitamo se ..mah-mah :)

Autor: meija   |   10.10.2016. u 15:53   |   opcije


no mišljenje koje iznosimo ne mora nužno značiti da bi ga upravo takvoga i sproveli u djelo

mene je više zasmetala ideja da je žena ta koja bi trebala biti pametnija razumskija i odgovornija...i da je u konačnici ipak i na kraju sve na njoj
i to je glavni problem (a po mom)
ta (ne)svjesna potreba aboliranja muškarca a još sa stanovišta žene
u krajnjopj liniji uvredljivo za žene ali bogme i za muškarca

Autor: ladonna2   |   10.10.2016. u 15:53   |   opcije


u toj hipotetskoj situaciji ne postoji takva rečenica.. (brak/zajednica..), prasnuli su se dan prije :) možda bi se jednog dana vjenčali, možda se nikad više ne bi sreli. Desilo se. Što država (koja o svemu odlučuje, zakoni..) kaže? Što kažemo mi kao ljudi koji sudjeluju u tome?
Slažem se da je žena odgovorna za širenje nogu, rizik pa i posljedice. No sad se zakon/crkva postavljaju tako da štite interes (nerođenog) djeteta, odriču njoj i njemu pravo odluke (tj odluke koja je drugačija od njihove odluke). Istovremeno, ne preuzimaju na sebe obvezu alimentacije/brige, ne preuzimaju obvezu, dok vlasnik psa/mačke ima obveze. Licemjerno i lako tuđim po plotu mlatiti.
Nek je ona odgovorna, najodgovornija, time joj dajem (mada sam ja nevažan) i najveće pravo oko odluke. No, to ne isključuje odgovornost muškarca/mužjaka time i njegovu obvezu. Kao što je ona mogla stisnuti koljena, on je mogao zatvoriti šlic. :) isto djelo, isti sudionici, ista krivnja-odgovornost. Lojtre. No zakoni favoriziraju ženu (i to je OK, jer je njeno tijelo). Tak da... ne vidim neke velike potrebe za promjenom zakona i sl. ili koristi od toga, nego uređenije društvo koje je bar deklarativno jednakopravno i koje provodi zakone jednako, neovisno o M-Ž, neovisno jel netko od zlatne mladeži napravi saobraćajku ili bandić popije vino.. Ako vrijedi za osobu A, mora vrijediti i za B, C.. i pri tome ne može biti kriterij koji je diskriminatoran.

Autor: hush_i   |   10.10.2016. u 15:57   |   opcije


ja neznam kolko na blogu tko ima tolerancije na ovo ili ono
nisam tu baš dugo
nisam ja spominjao toleranciju na muške /ženske /stoku /piliće...

spomenuo sam samo da postoje i muškarci
koji su suodgovorni
SUODGOVORNI
za početke novih života

a moji komentari se baziraju na tvom mišljenju u ovom blogu
samo u ovom
neznam tvoju povjest,ni blog

Autor: djuro22000   |   10.10.2016. u 16:00   |   opcije


.. a ispada da kontriram meiji.. :)
-da, jedina (skoro) od žena koja muškarce ne doživljava unaprijed kao svinje. Fala meija. :)
mogu biti samokritičan, posipat se pepelom (naravno, ne sebe, nego druge, jer ja sam savršen :) ) .. i reći da su mužjaci ugl svinje i da su žene s razlogom 'ljute' na svinje. No generalizacija je pogreška, a pravila-zakoni su upravo to, generaliziranje/statistika/većina. Što god zaključim(o) postoji suprotna situacija/primjer u kojoj bi zaključili drugačije.

Autor: hush_i   |   10.10.2016. u 16:01   |   opcije


lepo vas je vidjeti (ne)podijeljene, (ne)slične, (ne)pomirljive
baš
i ajd da se nekaj događa ovdje
tnx
ostajte čudnovati :) :*

Autor: ladonna2   |   10.10.2016. u 16:05   |   opcije


hmm ne da mi se čitat, tema je interesantna i nimalo bezazlena,
iz nekih osobnih iskustava: jedna moja nećakinja je rodila djete iz
neobavezne veze, druga je učinila abortus obje sam ih podržala u
njihovim namjerama, mada mi je bilo teško podržati ovu drugu ali sam je
razumjela, ova koja je rodila grca: grca od umora, od nedovoljnih sredstava,
od skrbi, i svega što samohranu majku može snaći, ova druga je abortirala,
držim fige da kad bude htjela može rodit i imat djete, o njihovim polovicama
ne bih, ali ovo tek rođeno djete nije ništa krivo iako je uredno upisan pod očevim
imenom i prezimenom, pa ni tom svom ocu koji je cijelo vrijeme svjestan njegovog
20 mjesecčnog prisustva na ovom svijetu, te ga taj isti otac ga nije vidio od Božića,
a uskoro će novi Božić ....... toliko o odgovornostima

Autor: bracoiseka   |   10.10.2016. u 16:23   |   opcije


e braco
imam ti ja kolegu s posla
ima dvije kčeri
negdje 17 i 20 godina

razveden je jedno 12 godina

majka ih ne posjećuje,ne zove k sebi

dosuđeno joj je i uzdržavanje
nije platila ni kune ikad

i tak

Autor: djuro22000   |   10.10.2016. u 16:32   |   opcije


đuro upravo sam postavila nešto na sličnu temu

Autor: bracoiseka   |   10.10.2016. u 16:44   |   opcije


bis, ono što meijić kaže, te žene su trebale (zbog sebe) razmišljati prije o mogućim posljedicama.. još više o izboru PARTNERA. Da je taj izbor bio 'bolji', tad bi taj partner bio uz nju. Loša odluka, sex.. desi se svima, s razlikom, žena ostane trudna dok mužjak leprša po livadi. Tad uobičajena generalizacija, mužjaci.. a mei kaže, .. i u pravu je, mada prestrogo, jer što je alternativa? Odabrati partnera za prašenje nepogrješivo? Nemam taj recept (a 'sve znam'..).
Ima li razlike kad pješak pretrčava ulicu ili netko projuri na crveno? Nije problem kad sve prođe OK, .. osim kad se 'desi'. Što tad, tko je trebao 'pametnije'? U tome podržavam meiju, uz 'ali', ljudima je ljudski griješiti, prihvaćam ih kao takve. A tad, stisneš zube i izguraš, ne mora cijeli svijet biti krivac (pogotovo kad je sama osoba mogla drugačije..).

Autor: hush_i   |   10.10.2016. u 17:07   |   opcije


hush veliš o izboru partnera, ideš, baš bih voljela znati
konkretno da li si ti u braku, bio u braku ili ......

Autor: bracoiseka   |   10.10.2016. u 17:16   |   opcije


da li je tvoj izbor partnera bio dobar ako si sad van braka i imaš
djecu iz tog braka ?

Autor: bracoiseka   |   10.10.2016. u 17:23   |   opcije


da li si ti razmišljao o mogućim posljedicama?

Autor: bracoiseka   |   10.10.2016. u 17:38   |   opcije


kaj je haš, nema odgovora,
čini mi se da kad je sopstvena koža u pitanju,
onda nju ne porediš sa prelaskom na crveno ...

Autor: bracoiseka   |   10.10.2016. u 17:47   |   opcije


ne bis.. (tumačiš kako želi, za potrebe svog kalupa..) :)
-upravo zato, nije mi kriv ostatak svijeta, kriv sam ja, za svoje odluke, posljedice. Naravno, lupit ćeš na čelo žig, svinja.. jer ti znaš, sve o meni.. i ako to ne napišem, svejedno znaš? :) No kako god čudno bilo, u pravu si.

Autor: hush_i   |   10.10.2016. u 17:53   |   opcije


- i nemam odgovora. (a opravdavam se time što sam stvarno, ne sad iz vica, glup). Jednostavno ne znam. Muško. ... polumuško i baba.

Autor: hush_i   |   10.10.2016. u 17:54   |   opcije


haš nemam ja potrebu nitkog stavljat u klaup,
modelirati ga, svi imate glavu, srce i sudite sami sebi,
nema tih zakona koji mogu jače suditi od onih ljudskih
koji su u svima nama.

Autor: bracoiseka   |   10.10.2016. u 18:16   |   opcije


i ljudski je griješiti... nismo roboti. Ne znam odgovore :)

Autor: hush_i   |   10.10.2016. u 18:44   |   opcije


Dodaj komentar