"iz pakla ljubavi spasila me droga" :P :P

subnor = subdor
razlika?
nema je
ovi drugi žele toga, još i više
-prekoviše
pokušali su , zatražili su i manje više- ostvarilo im se
(ok nešto privremeno, nešto stalno, ali je)
prvenstvo kod upisa djece na fakultet…
jel toga bilo poslije onoga rata? i koliko?
rugali su se redom, ti naši domoljubi
da kako je narastao nakon ww2 broj antifašista-osloboditelja
i da se za njih još uvijek i uredno isplaćuje pemzija
što nas sve svakako osiromašuje, do neizdrživosti
zanimljivo je baš
da je i sad opet broj domobrana narastao..do neviđenih razmjera..
jer znamo, da je bilo toliko aktivnih boraca koliko je plaketa, boračkih i inih zasluga
bila bi valjda fakat… hr-do zemuna…
a što je najveći štos rastao bi i dalje
jer je prijedlog/zahtjev boraca (makar su sad veterani i –basta)
da nema granice (vremena) za priznavanje „oštećenja“(?!) zbog i radi
sudjelovanja..
jel, ma nemoj
a do kada to?
i koliko toga još?
i kome sve ne?
onda bi i ja baš mogla dio kolača, za nešto imam čak i dokumentaciju
a izvukla bi i nešto svjedoka, ako se baš inzistira…kud svi 'rvati tu i ja
a meni recimo zanimljivo i da ok imali smo antifašističke borce koji su dobivali jelte
boračku pemziju…
ali ja ne znam niti jednoga da je u tu pemziju išao sa 30-35-40 godina..i posjećivao kladionice i kafiće i tako do smrti ...
nego men' se čini da su tada svi mogući domoljubi sudjelovali u općenitoj izgradnji i napretku zemlje
a onda kad su zaslužili penziju (radom) tek naknadno ostvarili bolju tu
(boračku) pemziju
ili sam u krivu?
pa bi oni opet neke kvote da se tolko i tolko njih i/ili njihove djece svakako zaposli
sa pravom prvenstva u odnosu na neke (nas?!našu djecu??!) uglavnom - sve druge..
jel će iko ostati -drugi??!!
pa bi tamo neki sabornik silni, dijaspora-domoljub.. djecu na FF
malo pendrečio
a drali su se i non stop nam tim… trgali žifce… nama drugima..
( koji nismo toliko inzistirali na top listi)
da im je mrska ex država jer im je nemoguće pjevati -vilu velebitu i bana…
ne vidim ja tu nikakve demokracije ni razlike
njih su tukli (da li? i koliko stvarno?) zbog eto.. verbalnog delikta…
a oni bi sada (ipak?) mlatili upravo i zato jer postoji nešto što se zove -sloboda govora
(za koju su se eto i oni kao jelte borili) i demokracija i i konačno je -upaljeno svjetlo
pa kad eto studenti nešto artikulirano progovore
e pa nemere ..kušuj ili bi da te pendrekom…izbacivanjem sa faksa itd itd..
a tako je na kraju „proročanska“ bila ona:
.
-čuvajte se unutarnjih izdajnika i vanjskog neprijatelja
.
a unutarnji izdajnici su se silno obogatili i stvorili minimum
200 najbogatijih
a na kome su se to točno obogatili?
jesul možda izgradili vrtiće, škole, bolnice, tvornice
doveli struju i u najmanje selo
a
vanjski neprijatelj potpomognut (jelte) unutarnjim izdajnicima
pokupovao svježim, našim hr novcem oporavljene i dokapitalizirane a
naše banke, a nas uveo u dužničko ropstvo i pred kontejnere
pokupovao sve kaj se moglo i svega još a od strateškog interesa svake zemlje
itd
itd
i bla i joj itd
i sad ovih dana
kad danima već palim svijeće sa knedlom u grlu
i tugom u srcu
i stisnutih usana
mislim si
zar zaista
za ideale ginu budale?

Slava im!!!

tješimo se(!?)
da su istinski domoljubi svi redom poginuli :( :( :'(

20.11.2016. u 19:00   |   Editirano: 20.11.2016. u 19:27   |   Prijavi nepoćudni blog   |   Dodaj komentar

Ima istine...
Dobro sroceno...
Uvijek je tako bilo...
Neki vise davaju..
Da drugi mogu uzivati..

Autor: ivan-astalderea   |   20.11.2016. u 19:18   |   opcije


i tko je ubio više ljudi tito nakon rata ili pavelić

Autor: roman10   |   20.11.2016. u 19:24   |   opcije


i pritom prošao nekažnjeno

Autor: roman10   |   20.11.2016. u 19:25   |   opcije


gavrilo princip heroj ili ubojica i terorist

Autor: roman10   |   20.11.2016. u 19:28   |   opcije


i oduvijek su postojali psi rata, ali je u HR malo previše hijena.Svi tvrde da u nijednom trenutku u Vukovru nije bilo niti 2000 branitelja, sada smo došli do 6700 braniteljskih mirovina sa tendencijom porasta.

Autor: zikiwara88   |   20.11.2016. u 19:29   |   opcije


'domoljublje' je neki jalov psihološki pokušaj manipulacije narodnim 'osjećajima' danas. Realno - svatko tko je doživio ovaj naš rat, osjetio ga, preživio, izgubio nekoga ili nešto...zna da je mahanje hrvatskom trobojnicom, himnom, rukom na srcu i 'Kraljicom Hrvata'...tada bila prevaga za put u slobodu, svojinu i identitet. Ideal je vjera. Samo te vjerovanje u nešto može pokrenuti. Danas, kada je ta 'sloboda' identiteta dosegnuta, na uštrb puno prolivene krvi...malo je infantilno 'još uvijek' domoljublje iskazivati istim tim simbolima s početka priče.

Autor: PAMELA_007   |   20.11.2016. u 19:32   |   opcije


romane..aj daj nemoj uvijek istu pilu-..okreni malo
eto tema je antifaisti vs domobrani
šta kađžeš na razlike i dal ih uopće primjećuješ?

Autor: ladonna2   |   20.11.2016. u 19:33   |   opcije


broj procesuiranih antifašista dona

Autor: roman10   |   20.11.2016. u 19:35   |   opcije


preprodavač i cvječar...veliki Gazda poduzetnik vlasnik dvorca i helikoptera i aviončića
koji drma novinama, vijestima i svime
kupuje bofl robu i prodaje nam je za bonove i za cijenu kvalitetne a onda nas malo potruje salmonelom..

Autor: ladonna2   |   20.11.2016. u 19:36   |   opcije


broj obogaćeni boraca nob-a od 1945 takozvanih crvenih baruna

Autor: roman10   |   20.11.2016. u 19:37   |   opcije


dični naftaš trgovao za vrijeme rata sa četnicima prodavajući im benzin i diezel..da bolje sravne Vukowar:(((

Autor: ladonna2   |   20.11.2016. u 19:37   |   opcije


ono 1947 čoban u šumadiji a 1948 operativac ozne u rangu direktora

Autor: roman10   |   20.11.2016. u 19:38   |   opcije


još dičniji francuski jelte borac...pljačkao po njemi, franc i sl..
pa ga lociralo, identificiralo i izručilo
dobija divan milijunski ugovor sa državom (firma mu)
a sad je i nekretnine i uzgajalište tuna i svega i svačega..a bio na suđenju?
i u zatvoru...a posao ne da ide, cvate..

Autor: ladonna2   |   20.11.2016. u 19:40   |   opcije


prosvjetiteljsko čudo

Autor: roman10   |   20.11.2016. u 19:40   |   opcije


čuda u subnor-u

Autor: roman10   |   20.11.2016. u 19:41   |   opcije


Ne znam tko su ljudi, koji danas tako puno zahtijevaju ...i od koga... Recimo, ako meni smeta to maltretiranje zahtjevima...a ja sam nebitna. Jer sam bila mala za vrijeme rata, jer sam bila u Zagrebu i nitko mi nije poginuo....Ali, kako ti domoljubni branitelji to mogu zahtijevati od djece Vukovara? Dubrovnika? Škabrnje? Petrinje? Siska? Knina? ...i da ne nabrajam. Kako bi izgledao dijalog tog nekog 'branitelja' i recimo...Vukovarke nad kojom su deseci četnika izvršili redaljku? Ili dječaka kojem je otac ubijen na Ovčari a majka raskomadana na kućnom pragu? ....Ili mog prijatelja, kojem su otac i brat ubijeni na Srđu, gdje je ostao on i još 7 ljudi braniti grad? .... S kojim pravom takav jedan 'branitelj' dolazi tražiti povlastice za svoju djecu...od jedne majke, čiji je sin izgubio život u nekoj jami...ili minskom polju? ... Što im ima reći?? Da ih je branio? Da su mu dužni?

Autor: PAMELA_007   |   20.11.2016. u 19:42   |   opcije


jesi ti čula za školu u kumrovcu i broj završenih stručnjaka koje je izbacila ta škola

Autor: roman10   |   20.11.2016. u 19:43   |   opcije


pamela zašto žrtve silovanja moraju privatnim tužbama protiv silovatelja

Autor: roman10   |   20.11.2016. u 19:44   |   opcije


a uvaženi kanadski ili čiji već inovator
sa puuuunooo patenata i čega li već, pa i onaj lovac na bijele medvjede i pun podrum životinjskih leševa
fino nam palamudili
pa nam jedan uzeo telefon
koji smo svaki od nas ne platili već pretpaltili a i sad nam (pre)naplaćuje
i tako
i dalje

Autor: ladonna2   |   20.11.2016. u 19:44   |   opcije


i stvarno mi je gorko u ustima, jako mi je gorko

Autor: ladonna2   |   20.11.2016. u 19:46   |   opcije


iz kumrovca se nijedan nije vratio svom stadu ovaca nego direktor,policija,vojska

Autor: roman10   |   20.11.2016. u 19:46   |   opcije


zato romane...jer je žena drugotna! ... Njena prava ne maltretiraju ovaj napaćen narod...rade to oni, kojima treba više. Domoljubi.

Autor: PAMELA_007   |   20.11.2016. u 19:46   |   opcije


osim u sloveniji tamo su se malo teže gurali naprej

Autor: roman10   |   20.11.2016. u 19:47   |   opcije


kad čitam stvarno se pitam za koji kurac nisam otišao na stranca, nego u Liku ...

a onda shvatim nisam išao radi vas nego radi sebe ,svojih uvjerenja , i vi mi ih ili bilo tko drugi ne može poljuljati ili uzeti i na njih sam ponosan na svih svoji 720 dana borbenog sektora ..i nikakvi mangupi koje nabrajate nisu moji , nisu moja" braća po oružju "...oni su sporedni likovi u istoj odori ..
Ps
Branitelj sam , i sin mi nije imao nikakvu prednost kod upisa na fakultet , samo ocijene ..znači laž

Autor: RI41   |   20.11.2016. u 19:47   |   opcije


ne nego sporove treba voditi državno odvjetništvo a zašto to ne radi ? i koliko ima riješenih slučajeva silovanja ?

Autor: roman10   |   20.11.2016. u 19:50   |   opcije


nije laž dvije godine ili samo jednu...za upise ?..je bilo tako sa faksom,
pa su ljudi malo jače pošizili, pa su ukinuli
barem mislim (ma nadam se) da je to bio razlog...šizenje ljudi

Autor: ladonna2   |   20.11.2016. u 19:50   |   opcije


Ri, nisi ti podoban Hrvat da imaš ono šta su dobili oni podrijetlom iz Hercegovine.

Autor: zikiwara88   |   20.11.2016. u 19:51   |   opcije


ri istina oslobađa i naravno procesuiranje krivaca zašto kod subnor-a nema zapovjedne odgovornosti i uopće nikakve odgovornosti

Autor: roman10   |   20.11.2016. u 19:53   |   opcije


pa eto romane...možda bismo radije plaćali (svi mi, građani) državno odvjetništvo da obespravljenima osiguraju barem nekakvu zadovoljštinu, da im zlostavljače stigne ruka pravde......nego da plaćamo bajkovite prohtjeve ozlojeđenih 'branitelja', koji su preživjeli.

Autor: PAMELA_007   |   20.11.2016. u 19:55   |   opcije


ziki a podobnost iz srbije nakon 1945 tamo do 1985 i bratstvo i jedinstvo naših naroda

Autor: roman10   |   20.11.2016. u 19:56   |   opcije


i plinske boce na ulicama
za zahtjeve?

Autor: ladonna2   |   20.11.2016. u 19:57   |   opcije


ovi halabukani koji traže kruha preko pogače su šupci i plaćenici!

Autor: zikiwara88   |   20.11.2016. u 19:57   |   opcije


pamela to im je u opisu posla a zašto to ne rade i procesuiraju onako kako to rade u srbiji

Autor: roman10   |   20.11.2016. u 19:57   |   opcije


romane....mislim da ti nitko nije rekao...ali Srbi nam sada više nisu neprijatelji protiv kojih se borimo! Njih smo riješili prije 20 godina!

Autor: PAMELA_007   |   20.11.2016. u 19:58   |   opcije


uvijek se iznova oduševim principijelnim prozivkama

Autor: krelec   |   20.11.2016. u 19:58   |   opcije


yuga je imala koliko ono stanovnika radnika? 20 milja? ili manje ? ili više?
a radili nije da se nije radilo i gradilo i stvaralo
a kolko nas ima?
koji rade zarađuuj, grade i stvaraju?
kolko ljudi uopće radi
a nezaposleni a zbog godina nepodobni?
a kolko love ide crkvi?
a braniteljima?

Autor: ladonna2   |   20.11.2016. u 19:59   |   opcije


dona generaliziranje nije spas imaš narodnih heroja koji možda nešto znaju o hudoj jami recimo i ostalim jamama po hrvatskoj

Autor: roman10   |   20.11.2016. u 19:59   |   opcije


da ti su branitelji stvarno krivi za sve, pa zaboga njih je gotovo 15% u penziji. A prema dvogodišnjim istraživanjima umiru u prosječnoj dobi od 53,4 godina.

Autor: krelec   |   20.11.2016. u 20:00   |   opcije


dona...i ziki...pričala sam s nekoliko branitelja s područja Novske, Siska i Gradiške. Nitko od njih ne podržava ono što se događalo na Savskoj.

Autor: PAMELA_007   |   20.11.2016. u 20:00   |   opcije


za razliku od onih koji marljivo svaki dan gledaju grah, kavin soc, karte i druge vrađbine. na to sve normalno po osobnom zahtjevu plaćaju veće stope poreza.

Autor: krelec   |   20.11.2016. u 20:01   |   opcije


i šator kod ministarstva
i besplatnu kuću
i besplatne obroke a bogme i dnevnice

Autor: ladonna2   |   20.11.2016. u 20:01   |   opcije


da nije branitelja krave bi davale po stotinjak litara mlijeka umjesto dosadašnjih dvadesetak.

Autor: krelec   |   20.11.2016. u 20:02   |   opcije


dona glasaj za svoju opciju
cp/ Tek smo za dlaku manje vjerski homogeni nego što smo bili desetljeće ranije, jer je udio katoličkog stanovništva pao sa 87,97 posto na 86,28. Najvjerojatnije zahvaljujući predsjedniku Ivi Josipoviću koji se u javnosti izjasnio kao agnostik, između dva popisa nevjerojatno je porastao broj agnostika: dok se 2001. samo 1547 građana Hrvatske izjašnjavalo tako, agnostika je na ovom popisu bilo dvadesetak puta više: 32.518.

Autor: roman10   |   20.11.2016. u 20:02   |   opcije


sve čarobnice bi imale besplatan put na mars da provjere mogu li još preciznije predvidjeti kraj prblema sa braniteljima.

Autor: krelec   |   20.11.2016. u 20:03   |   opcije


krel...ne razumijem razlog tvog redovitog propinjanja na zadnje noge..kad god se spomene nepravda izavana upitnim 'braniteljskim statusima' !?? ...Što te brine? Osjećaš se prozvanim? Misliš da je istinski hrvatski branitelj zakinut u nečemu? Zahtijevaš li ti od djece Vukovara da hrmbaju za tebe i budu ti zahvalni na..'obrani ??

Autor: PAMELA_007   |   20.11.2016. u 20:03   |   opcije


Klupa u parku...
Covjek sjedi ..tuzan i shrvan.
Pored njega sjedne Isus Krist..
Covjek ga pogleda i tihim glasom upita..
Zasto dozvoljavas sve ovo zlo...?
Isus ga pogleda i odgovori...bas zanimljivo da si postavio to pitanje - Zasto dozvoljavate to zlo?

Autor: ivan-astalderea   |   20.11.2016. u 20:03   |   opcije


na koju foru današnji ministar a pukovnk ili kaj već
ima posao nekoliko milijuna težak
a bio sirotinja prije rata
ono kućica, autek
a danas
stanovi
vile
kleti
vozni park
itd itd

Autor: ladonna2   |   20.11.2016. u 20:03   |   opcije


dona što je gore podofil svećenik ili pedofil učitelj pa da generaliziramo

Autor: roman10   |   20.11.2016. u 20:04   |   opcije


donekle bi i shvatio lelek čovjeka koji rukama zarađuje kruh svagdašnji i otimaju mu za doprinose i poreze. No uvijek i iznova najglasnije leleču upravo oni poput urše raukar koja kurcom ne mrdulji i još poneki koji prijevarom i obmanom dolaze do lovice koristeći lakomislenost i lakovjernost ljudi koji su u nevolji.

Autor: krelec   |   20.11.2016. u 20:05   |   opcije


u hercegovini je svaka treća kuća dala generala, a Vukovar(izvinte me ako grešim) jednoga, a i taj je podrijetlom iz Ledinaca Hercegovina, Blago Zadro, pokoj mu duši, bio je ispravan i častan čovjek, samo jbg, i ovaj čin je dobio posthumno.:(

Autor: zikiwara88   |   20.11.2016. u 20:05   |   opcije


postUmno

Autor: ladonna2   |   20.11.2016. u 20:06   |   opcije


dona glasaj protiv evo imaš u hrvatskoj valjda nešto po svom političkom ukusu

Autor: roman10   |   20.11.2016. u 20:06   |   opcije


la dona pišeš neistine tj onako kako ti odgovara , djeca branitelja nisu imala direktan upis ili prednost , ja ko branitelj sam polagao prijemni 2002 godine i nisam imao prednost .ili direktan upis

a Ri ni ne traži ništa ,niti treba , ima posao i zdravlje koliko toliko .. možda bih želio malo poštovanja ali ako vam je to teško ili smatrate da to nije vrijedno poštovanja ..demokracija je imate pravo ..a moje je da kažem ko vas jebe ..nemožete mi uzeti onaj osjećaj kad smo zauzeli Pavenku 04.08. 1995.... ..vrijedilo je

Autor: RI41   |   20.11.2016. u 20:06   |   opcije


krele...gađaš ispod pojasa ali za drugo nije ni za očekivati :////

Autor: ladonna2   |   20.11.2016. u 20:07   |   opcije


ne, nego se osjećam prozvanim radi vašeg lupetanja bez ijednog relevantnog dokaza koji bi podupro vaša višegodišnja upiranja da dokažete kako su branitelji jedini problem i prepreka prosperitetu države i društva.

Autor: krelec   |   20.11.2016. u 20:07   |   opcije


Neki dan sam gledala reportažu s ženom, poznatom kao 'djevojčica u plavom kaputiću'...o da, svi se sjećamo tih scena iz Vukovara. Kaže ona, dakle...da se u njeno ime..i na njenu sliku...skupljalo love i love...oko 250 000 ondašnjih maraka.....ali do nje ni jedna ta marka nije stigla. ...

Autor: PAMELA_007   |   20.11.2016. u 20:07   |   opcije


ako i mate išta o ikome, ikakva saznanja dat ću vam adresu na koju ste to dužni prijaviti.

Autor: krelec   |   20.11.2016. u 20:07   |   opcije


ziki znaš postotak srba u hrvatskoj narodnih heroja i nosilaca spomenice 1941

Autor: roman10   |   20.11.2016. u 20:08   |   opcije


dona ništa to nije ispod pojasa, samo i jedino činjenice o vječnim izganateljiva pravde i pravice. Normalno da pri tome uvijek i jedino ganjaju tuđu pravdu.

Autor: krelec   |   20.11.2016. u 20:09   |   opcije


svejedno mislim da si me zamijenio s nekim ali dobro

Autor: ladonna2   |   20.11.2016. u 20:10   |   opcije


ziki zašto su srbi smanjili broj stradalih u jasenovcu sa 1 500 000 na 800 000 pa na 80 000 i tu su uračunate i žrtve logora od 1945 do 1951 kada je ukinut službeno

Autor: roman10   |   20.11.2016. u 20:11   |   opcije


krel...aj probaj bez omalovažvanja s tim 'lupetanjem'....a onda prestani i insinuirati. Nigdje ne piše, niti je tko rekao..a bome ni ne misli da je za SVE probleme u državi kriv branitelj! ... Ako želiš pratiti temu i razgovarati...za početak odbaci svoje umišljaje da je netko rekao nešto što nije.

Autor: PAMELA_007   |   20.11.2016. u 20:11   |   opcije


nisu znali istinu ili je bio neki plan

Autor: roman10   |   20.11.2016. u 20:12   |   opcije


ganjam pravdu...dobro rečeno..ali sve je ionako i samo ganjanje

Autor: ladonna2   |   20.11.2016. u 20:13   |   opcije


vatam samu sebe za rep

Autor: ladonna2   |   20.11.2016. u 20:13   |   opcije


svejedno
bilo mi gorko u ustima
pa eto napisala

Autor: ladonna2   |   20.11.2016. u 20:13   |   opcije


istina vojno istorijski institut beograd
bogoljub kočović
vladimir žerjavić a na drugoj strani vučić,nikolić i spc

Autor: roman10   |   20.11.2016. u 20:14   |   opcije


gle krel....možda da ovako postavimo pitanje : Jesmo li mi (Hrvati) sada slobodni, živimo u demokraciji i jednakim pravima..a ne dikaturi i podložnosti 'jednakijima' ??? Jel' to sad tako...ili nije? ...Jer ako opet postoje jednakiji... pa majkumu...ima novih mladih generacija spremnih za novi rat! I tako ćemo se iz generacije u generaciju poklat...dok se napokon ne shvati...što je sloboda i demokracija!

Autor: PAMELA_007   |   20.11.2016. u 20:15   |   opcije


generala, a danas ministra čijem se bogatstvu čudiš vjerojatno ne poznaš pa samim time nite ne znaš da je preko petnaest godina radio u vrhu uprave jedne od najjačih privatnih kompanija. O njemu ziher ni ne znaš da je završio sve vojne škole koje se može završiti, a na west pointu je bio najbolji pitomac u klasi.

Autor: krelec   |   20.11.2016. u 20:15   |   opcije


kak to misliš pam jednaki i jednakiji? pa ta pitanja valjda regulira zakon koji donosi parlament u kojem sjede izabrani ljudi. Izabrali smo ih i ti i ja. Murja ide u mirovinu ranije. Iz nekog razloga zakon tako nalaže. Vojnici isto tako.

Autor: krelec   |   20.11.2016. u 20:18   |   opcije


pam demokracija je vladavina većine , nije nejednako ako je po zakonu , mjenjajmo zakone , mjenjajmo ih voljom većine ..
a ako je netko uzeo što mu ne pripada to je kriminal ...
i njega ima i biti će ga

Autor: RI41   |   20.11.2016. u 20:19   |   opcije


svijet vjeruje žerjaviću kočoviću bar su priznati po metodologiji i načinu dok su ovi ostali oratori

Autor: roman10   |   20.11.2016. u 20:20   |   opcije


I tak...ovaj krel mi redovno digne tlak svojim ograničenim mogućnostima empatije, osim simpatije za svoje dupe...pa ću još samo reći : Ako ja moram biti kuš i vječno zahvalna i hrmbati za tebe i tvoju djecu...i ako moja djeca moja lizati dupad tvojoj djeci...samo zato jer si bio u ratu (kao plaćenik, dobrovoljac ili mobilizacijom)...i dopustio svom zapovjedniku Tuđmanu da izda vlastiti narod Vukovara i okolice....onda što misliš je li bolje da nema tebe ili mene? I čija su prava tu pravija? ...Noć

Autor: PAMELA_007   |   20.11.2016. u 20:21   |   opcije


ri procesuirati kriminal

Autor: roman10   |   20.11.2016. u 20:22   |   opcije


znate kaj, jebo ja sam sebe. Sto puta sam rekao da neću reagirati na takve prizemne, jadno patetične i po svemu napisanom neistinite napise, ali mi opet neki kurac neda mira. Mislite što hoćete, tražite alibi za svoje promašaje, a ni slučajno nemojte učiniti što za sebe.

Autor: krelec   |   20.11.2016. u 20:22   |   opcije


Pamela kaj si malo iskočila iz kolosijeka. Moje su cure same upisale faks, ni dlakom na kosi nisam mrdnuo, a sve da sam i mrdao ništa nebi postigao. Po čemu ti smatraš da su moje cure favorizirane u odnosu na tvoju djecu.

Autor: krelec   |   20.11.2016. u 20:25   |   opcije


kaj se tiče moje empatije o tome iz pristojnosti i dobrog odgoja ne pričam, a vjeruj da bi imao pričati barem jedan dobar roman.

Autor: krelec   |   20.11.2016. u 20:25   |   opcije


krelac ....1,2,3 ,4.......10
Wuuuuussssaaaaaaaaa
Pam
ne moraš mi lizati dupe ni meni ni mojoj djeci ali malo poštovanja jer da netko nije stajao tamo te 1991 ti bi možda završila ( možda ) u izbjeglištvu li u kanalu

baš to malo poštovanja ako je to problem jbg ...takva ti je nafaka ...

Autor: RI41   |   20.11.2016. u 20:27   |   opcije


da nije branitelja krave bi davale po stotinjak litara mlijeka umjesto dosadasnjih dvadesetak .

autor : krelec

:)

moramo paziti da ne upropastimo mljekarsku industriju .

Autor: ivan-astalderea   |   20.11.2016. u 20:27   |   opcije


roman
uvijek sam da se osudi bilo koji zločin koji je počinjen , ili kriminal ...

Autor: RI41   |   20.11.2016. u 20:28   |   opcije


Moje kćeri su po završetku školovanja otišle od kuće. U život kao podstanarke. Danas je malo drugačije. Ne kužim gdje je tu neka privilegija.

Autor: krelec   |   20.11.2016. u 20:28   |   opcije


ma nitko se nikome ne mora klanjati, a pogotovo ne nekom jubiti dupe. Svatko ima svoju savjest i sa njom mora u krevet. Nevjerojatno mirno spavam što se toga tiče.

Autor: krelec   |   20.11.2016. u 20:29   |   opcije


ri za istinu SPREMNI

Autor: roman10   |   20.11.2016. u 20:34   |   opcije


:)))
lijepo vas je čuti o - spremnosti-
iako mislim da bi se da je uistinu naći istinu
jako ali baš jako (ne)ugodno iznenadili

Autor: ladonna2   |   20.11.2016. u 20:36   |   opcije


dorh...nije podnio niti jednu jedinu prijavu protiv apsolutno nikoga
a ko se preko noći na nejasan način obogatio
a ni porezna
a eto ukidaju i onu neku posebnu
sjajno!!!
baš sjajno

Autor: ladonna2   |   20.11.2016. u 20:38   |   opcije


naravno da se do potpune istine nikada neće doći, ali namjerno plasirati neistine tipa prodanog Vukovara, e to je već zla namjera. Bog sveti da se Vukovar održao i toliko koliko je obzirom na okolnosti i omjer snaga u to vrijeme.

Autor: krelec   |   20.11.2016. u 20:39   |   opcije


zlonamjerno govoriti da su branitelji u mirovini, a istina je da je približno 15% branitelja u mirovini. Slažem se da bi trebalo korititi termin veterani.

Autor: krelec   |   20.11.2016. u 20:41   |   opcije


pa dona pripomogni dorhu kad znaš za toliki broj nezakonitosti. Bit će svima bolje.

Autor: krelec   |   20.11.2016. u 20:42   |   opcije


dona posade jama i rudnika čekaju na nju

Autor: roman10   |   20.11.2016. u 20:42   |   opcije


ili se to samo iz dana u dana mantraju iste i milijun puta ponavljane floskule o gladnima, o pokradenim milijardama kojih toliko nikada nije ni bilo u opticaju, o dvjesto izmišljenih obitelji. Vjerojatno je tim mantrama danas največi guru Maras i još pneke mlade snage.

Autor: krelec   |   20.11.2016. u 20:44   |   opcije


ono kad više nema argumenata ..lakunoć

a ako dovoljno puta ponovimo laž ona postaje istina ...
možda
u nekom drugom crtanom filmu

istinski domoljubi su još živi .....samo nam je pun kurac da nas uzimate u usta svi vi i lijevi i desni po potrebi da li da nas pljujete ili glorificirate ali ne zbog nas nego zbog vas ....

ne spominjite nas , zaboravite na nas ..
ali kad se igrate politike imajte muda , jajnike , jajovode pa imenujte tko je to učinio što vas smeta .. prozovite ga imenom i prezimenom bar tu .... demokracija je možete nema više komiteta kome to može smetati

ovako lupate ko maxim po diviziji.....

Autor: RI41   |   20.11.2016. u 20:45   |   opcije


ma ri one to puno bolje znaju, pa zaboga imale su dvanaestak godina u to vrijeme, nego mi koji smo živjeli to vrijeme i događaje.

Autor: krelec   |   20.11.2016. u 20:48   |   opcije


maxim

Autor: ladonna2   |   20.11.2016. u 20:50   |   opcije


opće ne očekujem odobravanje ni pljeskanje
ali
majke mi mi živimo ili u paralelnim svemirima ili u drugim životima
ja maxim
a vi bogati -maxima

Autor: ladonna2   |   20.11.2016. u 20:52   |   opcije


Dakle, da je čitati s razumijevanjem ha? ... Uglavnom, svi mi poznajemo ili u obitelji imamo divne branitelje, predivne hrabre i plemenite muškarce. Koji su ozbiljno shvatili svoju dužnost ili zapovijed - brani svoje! A ti naši divni muškarci, koji su preživjeli, ne postavljaju plinske boce po gradu i ne zahtijevaju od nas vječnu zahvalnost...jer znaju da se tada radilo ono što je trebalo..i nikada, baš nikada nam ne govore : da nije bilo nas, ti bi završila u nekoj jami! Takvo što govore kukavice, plačipičke i zgubidani, koji traže prava nad pravima. I dalje ne shvaćam vas tu neke, zašto te luđake podržavate? Pa niste valjda od tih? Ako jeste, ...uličnim jezikom vam poručujem : napušite se..!!!

Autor: PAMELA_007   |   20.11.2016. u 20:53   |   opcije


koje novine portale vijesti info vi gledate čitate živite?

Autor: ladonna2   |   20.11.2016. u 20:53   |   opcije


pam ...haha ajde ne pričaj gluposti ...samo se dublje topiš ..

Autor: RI41   |   20.11.2016. u 20:55   |   opcije


govorim o bogaćenju, nepravdama, nezaposlenima, očajnima pred kontejnerima, očajnima pod ovrhama
obespravljenima

Autor: ladonna2   |   20.11.2016. u 20:55   |   opcije


RI, kao na marsu živiš, ne čitaš, ne gledaš oko sebe,..da si podoban domoljub po HR kriterijima imao bi mirovinu od desetak tisuća kuna, sve povlastice i biznis težak 17 mil kuna,.

Autor: zikiwara88   |   20.11.2016. u 20:56   |   opcije


reci ladona što te interesira nije problem pita objasnit ću ti
bolje tako nego da pričaš neistine kao oko upisa ...

Autor: RI41   |   20.11.2016. u 20:57   |   opcije


koje se bogatstvo stjecalo neposredno , pa za vrijeme i neposredno poslije rata?
koje?
kako?
koliko?
na koju foru?
i zato je bio rat?
ispada da je ///

Autor: ladonna2   |   20.11.2016. u 20:58   |   opcije


tipicno hrvatska rasprava

ko u saboru ..

ipak ..ozbiljna tema .

Autor: ivan-astalderea   |   20.11.2016. u 20:59   |   opcije


A ti krel...stvarno te nije sram pisati onako nešto? Jebote...po tebi, nikad nije bilo profiterstva, pljačkanja, lopovskog bogaćenja na političkoj, stranačkoj i 'domoljubnoj' osnovi?? Vukovar nije izdan??? Bogati...tada sam ima 12 godina...i dobro se sjećam što su dečki (koji su poginuli kod Novske kasnije) komentirali s mojim starim - Koji im je kurac?? Pa predat će Vukovar, žrtvovat će ga..samo tako!!! ...To su bili dani panike. Nikom nisi mogao vjerovati. I ona 'pošalji faks' ja sam uvjerena da je istinita. Jer i sama sam bila svjedokom oglušivanja od 'vrha' tadašnjeg....kad je prelet nad Zagrebom bio dojavljen 4 sata prije! Nitko nije reagirao. Kad su se četnici grupirali kod Kupe, a naši na tom mjestu ostavili tek nekoliko ljudi...i to je javljeno satima prije...i isto se nije reagiralo! ... Znaš kaj krel...zaista je blesavo s tobom raspravljati...i živcirati se zbog tebe....ti si jednostavno, što bi rekla Ane - glup. A ja bih dodala i ...bezobrazan.

Autor: PAMELA_007   |   20.11.2016. u 20:59   |   opcije


Dona evo kad već pitaš. Uslijed viška vremena čitam tiskani jutarnji, često i slobodnu dalmaciju, i onda se bacim na portale, večernji, index, politikaplus, često zavirim u delo i avaz. No osim toga idem svijetom otvorenih očiju i naćulitih ušiju. Bome poprilično komuniciram sa vrlo različitim ljudima.

Autor: krelec   |   20.11.2016. u 21:00   |   opcije


Vecer! Brojim 10 9 8 7....buffff! Gospodo, evo ja vas postujem....., osobno znam (sigurno!!!) , evo kcer pvog ministra obrane, radi kao prodavacica, zivi skroman normalan zivot.......predsjednicin brat radi obican posao u firmi, roditelji skromni, narodni ljudi.....to sto su izvirile pantigane,pokrale......, nisu krivi ljudi koji su stvarali i borili se za ovu lijepu nasu!

Autor: LancoMa   |   20.11.2016. u 21:00   |   opcije


riki...odjebi!

Autor: PAMELA_007   |   20.11.2016. u 21:01   |   opcije


ajmo po redu
zkii
ja jesam domoljub i nemam to jer se ne bavim politikom ili biznisom
, ali reda radi recimo da jedan uvaženi član SDP koji nije bio u ratu nego u Rijeci ima i veću imovino od nabrojane Damir Vrhovnik , držim da ju je strekao zakonito od 1990 na ovamo jer nije optužen ..
zadovoljan odgovorom

Autor: RI41   |   20.11.2016. u 21:03   |   opcije


ojla donči...imam dojam da su neki tvoji gosti iz neke striborove ili...čudnovate šume? a moram reć da mi naprosto fali zadnje vrijeme kad idem savskom i nema više nit šatri, nit kućica (kampica u kojima stoluju mileki, liječnici i sva svita koja je trebala bit na usluzi "dječacima" patnicima od branitelja, normalno za moju lovu) tak da mi čist neobično ić ulicama zagreba a na njima nema više plinskih boca? fakat je taj milanović bil nesposoban, a gle plenkija...još nije nit došel a već sve počistil? pravi odred za čistoću! to kaj su pomalo pomeli i sve druge i ine građanske inicijative, udruge koje se bore za civilno društvo...ma koga briga! dok je nama boca i plina, nema zime! i znaš kaj....divim vam se kak imate želudac raspravjat s krelcem. a zanimljivo kako se i Ri stalno gura...a poznajem ovdje na iskrici daleko više branitelja nego itko od vas...i tu su...al se ne petljaju i ne pričaju lovačke priče. oni su svoje odratovali i sad rade, žive i čekaju...penzije? ko i svi mi...al nakon 65. godine života i 40 godina staža (a ne života) i tak...uživajte!

Autor: mai_sarai   |   20.11.2016. u 21:04   |   opcije


lan,..pa ovdje i je zapis o pantaganama, a oni su svuda oko nas,.: sve institucije državne vlasti pune su pantagana i što je još pogubnije društvo je preplavljeno užasnim oportunistima i licemjerima.

Autor: ziks-07   |   20.11.2016. u 21:07   |   opcije


pam mogu ja odjebati ali ako nemaš argumenata da mi objasniš što sam krivo napisao onda neću iz tvrdoglavosti ..

i možete uadati u vatru koliko god ali neću nikada dozvoliti da se pljuje po meni a ja sam branitelj ...

Autor: RI41   |   20.11.2016. u 21:08   |   opcije


Pamela nikada nisam rekao da lopovluka i kriminala nije bilo. Bilo ga je u svakoj tranzicijskoj državi, pa kako nebi kod nas u to konfuzno i poprilično bezvlasno vrijeme. A priča o prodaji Vukovara može proći tek kada mi uspiješ objasniti sa čime i sa kojim snagama smo mi mogli sačuvati Vukovar. O Kupi mi posebno trebaš detaljno pričati jer sam bio tamo, da baš na Kupi. I tebi za info četnici nikada nisu rešli Kupu. Al mene posebno veseli da outsideri uvijek i na vrijeme sve znaju. naravno uvijek onako kao oni misle da treba biti. A to što Ane, ili ti mislite o meni. Pa što da ja radim. da idem na testiranje kako bi vama pokazao dali sam i koliko glup? Demokracija je ako ni zbog čega, a ono barem zbog toga da možeš misliti što god ti drago.

Autor: krelec   |   20.11.2016. u 21:10   |   opcije


Koliko ja vidim, ni krelac nit Ri nisu rekli da nema, no pljuvacnica po braniteljima, generalima,da ne nabrajam......ljudi samo traze mir i postovanje,koje zasluzuju,a ne ih trpat u isti kos sa pantiganama!

Autor: LancoMa   |   20.11.2016. u 21:10   |   opcije


je mai, ti ziher znš više branitelja od mene.

Autor: krelec   |   20.11.2016. u 21:11   |   opcije


jebe mi se za tvoju tvrdoglavost...takve riješim po kratkom postupku. Možeš li razumijeti kaj pričam? Ne možeš - glup si. Jesi branitelj ili si lihvar? O kojima ja pišem?

Autor: PAMELA_007   |   20.11.2016. u 21:13   |   opcije


RI, Vrhovnik je samo jedan od kapitalaca pljačke vaše regije, što se mene tiče niti Linić, a bome I Jakovčić europarlamentarac nije manje sposoban od mnogih čelnika cose nostre.

Autor: zikiwara88   |   20.11.2016. u 21:14   |   opcije


i uporno ne kužim koji kurac su smetali oni u Savskoj. Kad učitelji štrajkaju valjda znaju zašto, kad tete u vrtiću štrajkaju isto znaju zašto, i tako redom. Kad branitelji nešto poduzmu onda svi zbnju zašto je to bolje od njih samih. Čestitam.

Autor: krelec   |   20.11.2016. u 21:14   |   opcije


ha ha...pa jedan moj kojeg znam vrijedi više od svih tvojih! jer upravo ti dečki koji su prošli, od žutih mrava do svih frontova uglavnom šute i nemreš od njih saznat nit broj cipela a kamoli kaj drugo...oni nemaju fingirane ratne puteve i nisu bili negdje pri kotlokrpi koja opslužuje vojsku? ili mijenja gume...ili tak nekaj...sve u svemu, neka tebe ratniče. pa kaj bi iskrica bez takvog ratnika? drago mi je da su i druge žene (pam, ane, vega) došle do zaključka...tko si, što si kao i što sve nisi. vidiš, jedan pravi ratnih je vratio tuđmanovo odličje a ti se slikavao em sa bandićem em kod franceka...pa kak te nije sram? a nije...neka, dobro reče dona...za ideale ginu budale, ovi drugi...zveckaju ordenjem (ili kak se to sad zove?)

Autor: mai_sarai   |   20.11.2016. u 21:16   |   opcije


lancoma ne tražim ničije poštovanje. Svatko može kako hoće.

Autor: krelec   |   20.11.2016. u 21:16   |   opcije


ajde Pam smanji doživljaj vidiš da se i Mai slaže sa tobom ... Nije u početnom tekstu spomnjilo ni lažne ivalide , ni one koji su lažirali ratni put, nego branitelje ...množina
a to da ćeš me riješiti po kratkom postupku ..evo neču moći spavati večeras :)

Autor: RI41   |   20.11.2016. u 21:17   |   opcije


krel...ništa ja ne trebam 'tebi' ni objašnjavati ni odgovarati....ma kako ti to želio svojim 'braniteljskim' statusom. Vukovar je izdan. Točka. Ljude se nije spasilo na vrijeme. Možda obrana nije bila moguća brojčano...ali je trebalo spasiti ljude. Koliko ste izbjeglica uzeli k sebi doma za vrijeme rata? Koliko? ... A sad ovo drugo...moj otac je đubre nasilno...ali sigurno mu nećeš ti mamlaz govoriti da je bio ratni outsider! I ne treba se nitko tebi na iskrici izjašnjavati i pisati svoj ratni put...jer kako rekoh...postoji još branitelja, koji ne vise u Savskoj..ni na iskrici.

Autor: PAMELA_007   |   20.11.2016. u 21:18   |   opcije


btw krelče (al razmem ja s obzirom na nick zakaj ti ne razmeš)...učiteji nisu logorovali i palili vatricu nasred ulice u centru grada...nisu nosili plinske boce i prijetili i mahali njima. znaš, kulturni, obrazovani građani štrajkaju...mimohodom, plakatima i inače se ponašaju civilizirano, kak i priliči građanima. meni jedino ti isti građani idu nakurac što nisu reagirali pa kad je prva svita oko onog kretena glogoškog svila šator, trebali su ih bacit zajedno sa šatorom...u savu! da lijepo plivaju...kad već plivaju u novcu da uživaju i u pravim...valovima!

Autor: mai_sarai   |   20.11.2016. u 21:19   |   opcije


vidiš zki a nabrojani nisu bili u gardi i nisu bili u ratu ..znači đavo je svuda oko nas ..:)

Autor: RI41   |   20.11.2016. u 21:19   |   opcije


mai ako te baš zanima moj ratni put mogu ti ga proslijediti. No mislim da to tebe uopće ne zanima nego ti je drago kao i obično nabadati i nagađati. A sve to kako bi iskonstruirala ono što tebi paše. Slikao se jesam i slikat ću se u svakoj prilici koja mi je važna. Ti kak hoćeš.

Autor: krelec   |   20.11.2016. u 21:19   |   opcije


Krelac, figurativno sam to spomenula, a da ga branitelji zasluzuju, daju, i hvala im! Zelim vam laku noc, na rubu sam blenut.........poslije bi se kajala!

Autor: LancoMa   |   20.11.2016. u 21:20   |   opcije


hehe ko gubi ima pravo da se ljuti
ali onda uleti ....

Autor: RI41   |   20.11.2016. u 21:21   |   opcije


pamela ovo ti je super, obasni mi zato što sam branitelj. Jebao te led ledeni. Ma objasni ti meni da i ja probam skužiti kad već sve tako dobro znaš.

Autor: krelec   |   20.11.2016. u 21:21   |   opcije


vratiti subnor i sdp na vlast ili demokratski kroz izbore pitanje je sad

Autor: roman10   |   20.11.2016. u 21:21   |   opcije


Ne podnosim bahate muškarce riki....i bok. A posebno kad su pritom mutavi. Nemam šta posebno objašnjavat. Imaš moje komentare od prvog do zadnjeg. Lijepo pitam koji branitelj ima pravo doći pred silovanu ženu, ratno siroče ili bilo koje dijete Vukovara i tražiti od njih neka posebna i NADprava za sebe i svoje potomke! ? .... Ako je tebe tu nešto uvrijedilo...drago mi je da je, jer ako smatraš da bi ti mogao biti taj branitelj, nemam ti što drugo reći nego - odjebi!

Autor: PAMELA_007   |   20.11.2016. u 21:23   |   opcije


mai pa ljudi imaju taj stil. istina je da je braniteljska populacija možda malo manjeg obrazovnog nivoa od prosjeka, iako je i to upitno. Normalno je da će se učitelji malo kulturnije ponašati, pa zaboga red je. Učitelji su.

Autor: krelec   |   20.11.2016. u 21:23   |   opcije


ili da nam socijalistički savez radnog naroda da upute na čelu sa kpj

Autor: roman10   |   20.11.2016. u 21:24   |   opcije


a skupština srbije da suglasnost na odluke hrvatskog sabora

Autor: roman10   |   20.11.2016. u 21:25   |   opcije


Ne znam sve...niti to itko zna. Niti ti. Ali ti očito ..ili premalo znaš (a kao bio u ratu)...ili zatvaraš oči jer nekoga štitiš!?

Autor: PAMELA_007   |   20.11.2016. u 21:25   |   opcije


Pamela a gdje si ti to čula da je neki branitelj došao ispred silovane žene, ratnog siročeta i slično. Ili se opet bombardiramo.

Autor: krelec   |   20.11.2016. u 21:27   |   opcije


E VAKO,:..lažne proroke, muljatore, lažne domoljube i demagoge, lopine svih fela nisam nikada dijelio na naše i njihove, samo smo ušli u fazu da se sve relativizira, i pojam tih moralnih vertikala i uzora je je postao patološki rastezljiv, kao i pojam ovoga što mi nazivamo demokracijom.

Autor: zikiwara88   |   20.11.2016. u 21:28   |   opcije


Kaj se tiče ovakvih rasprava...ja sam uvijek voljna, no...sutra u jutro mi je radni dan, i ako mislim (pre)živjeti, moram ići spavati, da izdržim 'pravičnih' 10-11 sati na poslu. Jer..jbg...treba za HDZ, za branitelje, njihovu djecu...tajkune, Hanžekoviće, Crkvu i Bandića. Za mene i moju djecu, kaj ostane. ... Jer, kad je moj život bio ugrožen i kad sam ja živjela godinama u torturi i nasilju...i prehodala PTSP - nije postojala pravda (a ni neće) koja bi mi zato dala pemziju i povlastice mojoj djeci. Noć !

Autor: PAMELA_007   |   20.11.2016. u 21:29   |   opcije


ok odjeb je lansiran ...TBF
tko je to učinio imenom i prezimenom ... tko je to stao i tražio samo prava za sebe , a ne i za dijecu nestalih , poginulih , tko je pokrenuo da se u zakon o pravima branitelja ugrade i statusi silovanih žena ...
a vidi nemogu ja tebi pomoći ako si naučila biti u pravu jbg ja sam naučio da nikad neću dati za pravo kad nisi u pravu ..mrzim ljude koji trkleljaju da bi trkeljali...

Autor: RI41   |   20.11.2016. u 21:29   |   opcije


znaš kaj zika...svi mi sve znamo..no zanimljivo kako običan puk vidi samo "one s druge strane" a ne kužimo da su to svi s naše strane...jer su svi oni nas opljačkali...i sad kad me netko pita (ti, RI čini mi se) koji su to, nek odemo na uskok ili poskok...pa j a plaćam sve te neke službe samo da rade svoj posao...a oni dupelisci, uhljebi...rade upravo tako kako se od njih traži...najprije ganjaju jedne vještice pa onda te odu, dođu druge i tak već dva i više desetljeća...radim više od 30 let u državnoj firmi (koja sama sebe financira i državu a ne obrnuto) i točno znam kako ide garniranje...red...hdz-a, pa opet, pa opet...potom red sdp-a, pa opet red hdz, pa red sdp, pa red hdz...no doći će dan kad više neće moći. jer, raja će ustat..kad tad. više neće štrakat po kontejnerima već će otić tamo gdje treba...na markov trg, u policiju, uskok s tim da će povest...poskoke! a kako ercegovci znaju s tim pitomim životinjama, začas će opet biti reda i poretka! konfiskacija prek noći...otet ono kaj je oteto. novi robin hud...nek se zove kak oće, al reda mora biti. a ne da nekakvi šupčići od generalčića glumataju (krstičević) kak su se jako oznojili! možda dok su krali? jer, koja je to korporacija, kak veliš? da nije morti t-com koji je oteo nama naše kaj smo mi platili i izgradili. ja još i danass imam ugovor s ptt na 3000 maraka za infrastruktura. koja lopovska garnitura je prodala moje privatno vlasništvo? tko je prodao inu...končar, teslu, tpk, đakovića, uljanik...znaš moj dragi krelče,, ja nikad nisam bila krelec i nisam zaboravila...jako dobro sam ekonomiju svladala (čak i onu kapitalizma na faksu) a i pismena sam...pa znam čitat brojke od 80.g. naovamo...i sve se vidi, sve se zna...no, kome...čemu? nisi ti problem već oni drugi nevidljivi šupci koji se uvače a da nit ne znaju zašto. ti bar znaš!

Autor: mai_sarai   |   20.11.2016. u 21:30   |   opcije


meni se sve više sviđa ona od pattona:
i baš kad dođu ovi dani baš je se sjetim


"ako si prolijevao svoju krv za ovu zemlju

a da bi to poslije do smrti naplaćivao

reci

koliko ta ljubav košta

da je platimo

i kupi prnje odavde

i idi tamo gdje se domovina može kupiti za novac"

Autor: ladonna2   |   20.11.2016. u 21:30   |   opcije


bome ziki ni ja ne dijelim te što si ti pobrojao na vaše i njihove. No moje su me godine i iskustvo naučile da upravo oni koji najviše galame oko lopovluka nimalo ne oklijevaju kad im se ukaže prilika. Mnogi i larmaju upravo stoga što su propustili priliku, A i zavist je jebena stvar.

Autor: krelec   |   20.11.2016. u 21:31   |   opcije


pa nisu ti branitelji krivi ... i ja moram sutra na posao ... nafaka

Autor: RI41   |   20.11.2016. u 21:31   |   opcije


mislim da bi se prvenstveno trebali rijesit proslosti i zivjet od nje ... jer su nam svi oni prosli i svi oni koji su prezivjeli dali nesto da napravimo ...
na kome je
na njima ili na nama

da se to ponovi opet
sta bi ?

a , sad
prilika cini lopova
i nitko od nas nemoze rec da nebi bio takav ..

tolko od mene o tome ...

Autor: black__women   |   20.11.2016. u 21:32   |   opcije


da dona, to je rekao patton koji je tridesetak godina uživao ne malu mirovinu. Inače američki profesionalni vojnici idu u mirovinu sa 22 godine staža. Koji su tek oni paraziti.

Autor: krelec   |   20.11.2016. u 21:32   |   opcije


ladona složit ću se sa patonom..

nevjerovatno pa on je bio general i divljak ..nasilnik koji je svojim vojnicima ukinuo strah ...
haha sad su i generali dobri ...

Autor: RI41   |   20.11.2016. u 21:34   |   opcije


je mai, i za stanje u tvojoj državnoj i uhljebničkoj firmi krivi su branitelji. A koliko tko zna o ekonomiji i radu nek ostane njemu,

Autor: krelec   |   20.11.2016. u 21:35   |   opcije


dona ta patonova vrijedi i za srbe ili onak poprek

Autor: roman10   |   20.11.2016. u 21:35   |   opcije


jbg krelac da se dogovorimo tko odgovara ..hehe

Autor: RI41   |   20.11.2016. u 21:35   |   opcije


e vala si me razoružao (i nasmijao) krelče sa "stilom" ha ha...branitelji imaju takav stil? dakle, nošenje plinskih boca po centru metropole, razapinjanje šatora i pijančevanje mjesecima isto tako na zagrebačkoj ulici ti zoveš stilom? u jbt baš mi nešto dođe da i ja počnem živit sa stilom pa razapnem na trgu (a nemrem jer je bandić već razapeo) ja svoj šator neki...pa iznajmim svoj stan i odem stanovat na trg...a berem mjesečno cca 1500 kn najmanje plus režije? baš dobra ideja...idem se pozvat na tebe kad me budu zvali kod bandića, reći ću...reko krelec da je to braniteljski stil doć logorovat na trg!

Autor: mai_sarai   |   20.11.2016. u 21:35   |   opcije


i da se malo vratimo gavrilo princip ubojica i terorist ili heroj

Autor: roman10   |   20.11.2016. u 21:36   |   opcije


mai kad već toliko znaš, a iz Pule si onda bi barem trebala znati da Uljanik nije nikome prodan.

Autor: krelec   |   20.11.2016. u 21:36   |   opcije


mai jedini problem u tom prosvjedu je taj što bi bila sama. Njih se ipak okupilo nekoliko.

Autor: krelec   |   20.11.2016. u 21:37   |   opcije


khm a gdje su nam vrli plinski branitelji i šatoraši prosvjednici sada kad nam je susjedna zemlja malkoc pohapsila borce?
koju smo eto i mi "branili" jelte?
da je sdp na vlasti ulica bi gorjela
a sada ni a ni b
ni nita

Autor: ladonna2   |   20.11.2016. u 21:39   |   opcije


to o uljaniku znam jer sam zainteresirana strana. Naime moja najmlađa kći je konstruktror projektant u tom istom uljaniku.

Autor: krelec   |   20.11.2016. u 21:40   |   opcije


"politika je kurva, oprostite me što psujem"

Autor: ladonna2   |   20.11.2016. u 21:40   |   opcije


franjo tahi ubojica ili heroj

Autor: RI41   |   20.11.2016. u 21:40   |   opcije


čuj dona, meni malo ide na kurac takav stil, boce, šatori, kotlovina. Ali isto tako znam da oni kčiji je to stil imaju na to pravo. Osim na nosanje glupih boca,, jer fakat trebaš biti glup ko kurac da na cestu staviš boce kao prijetnju.

Autor: krelec   |   20.11.2016. u 21:42   |   opcije


paz onaj stav za bušićevu ženu da je američka drolja a što je onda gavrilo princip i društvo mu

Autor: roman10   |   20.11.2016. u 21:42   |   opcije


Dona draga mi je tvoja zajedljivost. Nebi vjerovala, ali bio sam preko šest mjeseci baš u Orašju, tj. u okolici Orašja. Ali si malo pobrkala, jer u Savskoj se nije bunilo protiv hapšenja bilo koga. Ili sam nešto pobrkao.

Autor: krelec   |   20.11.2016. u 21:44   |   opcije


paaa ovaj vizionar i otac nam domovine (neue franco) nam bio kao nešto titov general, jedan od najmlađih koliko se nešto sjećam
pa mu unuci i pol srbi
al svejedno u duhu brižnoga djeda reko ni 5- ni 6 nego sedam ...da fala ti bogu što mi žena nije ni srpkinje ni židovka
100% politički i obiteljski korektno :PP

Autor: ladonna2   |   20.11.2016. u 21:44   |   opcije


ri herojski ubojica

Autor: roman10   |   20.11.2016. u 21:45   |   opcije


joj jeboteled gdje sam sve bio, i ni jedne jedine sekunde mi nije žao.

Autor: krelec   |   20.11.2016. u 21:45   |   opcije


dona hrvatska lenta čast ili sramota

Autor: roman10   |   20.11.2016. u 21:46   |   opcije


joj dona, baš sam bio na skupu u Dubravi kad je Tudjman to rekao. tada sam se dvoumio između Savke i Tuđmana i kao prava pravcata ovca odlučim se za Savku. Rekao je tako, ali u to vrijeme i na takvim skupovima devedeset posto njih bi isto to reklo.

Autor: krelec   |   20.11.2016. u 21:47   |   opcije


a pizza raznosač kanadski ministar i osoba od povjerenja
pa i za bogaćenje i muljažu sa lovom
svaka čast
tako se ljubi i gradi domovina

Autor: ladonna2   |   20.11.2016. u 21:48   |   opcije


I prionem ko udarnik na stvaranje savkicine baze, nakon nekog vremena sve mi dođe na onu stvar i odem fino na banovinu.

Autor: krelec   |   20.11.2016. u 21:49   |   opcije


čudi me malo dona da u svojim poodmaklim godinama pušiš tako jeftine fore. Vrlo si zahvalan medij za prosipanje bilo kakvih teorija urote i zavjere.

Autor: krelec   |   20.11.2016. u 21:50   |   opcije


neprincipijelnost je na djelu, licemjerje svuda oko nas, naročito kod revolucionara u Savskoj 66..Vukovar i dalje u problemima, al nema Josića i njegovih stožeraša, HDZ na vlasti i nijednog incidenta na mimohodu, svi savili rogove, problemi branitelja kao što su i bili,..ništa, sve pet,..Vučićeva stranka u HDZ-ovoj grupaciji eu stranaka, naša vlast nije imala ništa protiv, svuda idila samo takva,..zamislite da je sada Zoki na vlasti, naganjali bi se po Markovom trgu i zatvarali u crkvu.

Autor: zikiwara88   |   20.11.2016. u 21:50   |   opcije


jedino mi nije jasno zašto misliš da je on bitan ili njegova ankica u ovo svemu napisanom

Autor: RI41   |   20.11.2016. u 21:51   |   opcije


dona i za koga da glasamo

Autor: roman10   |   20.11.2016. u 21:52   |   opcije


svejedno mislim da smo dosta evocirali povijest i ratne uspomene
kao i parcijalna sjećanja
sutra u nove radne pobjede
možda plaću dobijem a možda dio u kuponima
a možda ni ne dobijem
ah
sve će to naš narod pozlatiti

Autor: ladonna2   |   20.11.2016. u 21:52   |   opcije


ziki a ti možda misliš da oni na to nemaju pravo?

Autor: krelec   |   20.11.2016. u 21:52   |   opcije


za rudanicu frljića spc mesića josipovića ili revoluciju

Autor: roman10   |   20.11.2016. u 21:53   |   opcije


mijenjaj tvrtku dona, barem se danas može birati. Eno u mom susjedstvu na pet izloga piše da trebaju ljude.

Autor: krelec   |   20.11.2016. u 21:53   |   opcije


ziki pa kako ti misliš da se može riješiti problem Vukovara , novcem ,pijetetom, presudama ili nečim treći samo mi nemoj reći da bi ministarstvo poljoprivrede trebalo biti tamo i da će se sve riješiti ..

Autor: RI41   |   20.11.2016. u 21:55   |   opcije


mijenjaj tvrtku dona, barem se danas može birati.


ahahahahahahahahahahaha
hvala
doista imaš smisao za humor

Autor: ladonna2   |   20.11.2016. u 21:56   |   opcije


ziki si ti za šmajser revoluciju ono da zdrave snage preuzmu vlast

Autor: roman10   |   20.11.2016. u 21:57   |   opcije


fakat parcijalno
ja znam kako je bilo 1991/1992 oko Gospića ali nemam pojma kako je bilo u Zagrebu ..vidiš vidiš

Autor: RI41   |   20.11.2016. u 21:57   |   opcije


ri
naravno da je parcijalno
jug 2-osk
jel ti to nešto govori?

Autor: ladonna2   |   20.11.2016. u 21:58   |   opcije


Dona se ispucala:)
Sad je do Božića mirna.

Autor: bozicnica   |   20.11.2016. u 21:59   |   opcije


Bolje selo nego običaji..
Kajeje.

Autor: bozicnica   |   20.11.2016. u 22:00   |   opcije


jeboti, dvadesetjednu godinu od kraja rata još uvijek kuknjava o krađi. Čudi me da međimurci, zagorci, istrijani, pa bome i dalmoši ne kukaju. Ljudi rade, grade i imaju. A nekima uvijek netko kriv. Eh da nije tih nekih gdje bi njima bio kraj.

Autor: krelec   |   20.11.2016. u 22:00   |   opcije


eto nama božića...pardon božičnice
điii pa čak sam i u nekim drugim a u stranca firmi imala :))

Autor: ladonna2   |   20.11.2016. u 22:00   |   opcije


:-*

Autor: bozicnica   |   20.11.2016. u 22:00   |   opcije


RI, kada bi ti bajni domoljubi ala Todorić, Hanžeković i slični dio svog kapitala poklonili gradu Vukovaru, i kada Todorić sa svojim kombinatima nebi pokopao male proizvođače i pokupio većinu poticaja u tom području, ne bi mit gr Penava morao onoliko kmečati,..Al bilo je bitno samoto da se makne vlast SDP. i Sabo pošalje u zatvor.

Autor: zikiwara88   |   20.11.2016. u 22:01   |   opcije


Djeco, nekad bi se stvarno trebalo samo malo opustiti..

Autor: bozicnica   |   20.11.2016. u 22:01   |   opcije


lanena ak si tu napiši KUC a ako nisi KUC KUC

Autor: roman10   |   20.11.2016. u 22:02   |   opcije


ladona govori mi malo govori mi da sam bio u satnijskom izviđanju u Ćepinu u studenom 1995 ... dodjelili su nas uz oklop Puma u drugom valu
jel to na tu stranu

Autor: RI41   |   20.11.2016. u 22:04   |   opcije


I ne zamarati glavicu preveć

Autor: bozicnica   |   20.11.2016. u 22:04   |   opcije


znaš tko je kupio uljanik, krelče? ti...ja ...svi porezni obveznici koji su plaćali i plaćaju brodarske garancije od strane države...i sve ono što Rh mora ispošitvati u EU glede gradnje brodova i dovođenja kapaciteta u gabarite...btw dok sam se ja igrala kraj uljanika i arene ti si sigurno negdje gradio piramide u...bosni? il si morti već bil u dubravi? nekoć je dubrava bila dio zagreba...a danas je zapadna pokrajina...bosna i hercegovina!
btw krelče kad smo već kod sanacija brodogradilišta...evo ti pa čitaj (da se malo informiraš da je i uljanik saniran etc mojim novcem)


Gospodarstvo

Subota, 24.08.2002.

11:52

Građani će do 2008. plaćati dugove brodogradilišta

Piše: Dada Zečić
ZAGREB – Ima li spasa za hrvatsku brodogradnju? Članovi Vlade su na sjednici u četvrtak naglasili da daju "posljednju šansu" brodogradnji saniranjem njezinih dugova s 2,82 milijarde kuna.

Jer, usprkos tome što ni sami ministri ne vjeruju u spas brodogradilišta, s posebnim naglaskom na Brodosplit i 3. maj, rečeno je da bi pokretanje stečaja stajalo tri puta više od sanacije.

Naplata dugova dolazit će u ratama, od kojih najveća već sljedeće godine, a iznosi 1,189 milijardi kuna. Treba napomenuti da će porezni obveznici plaćati nagomilane dugove u brodogradnji, za koju se godinama tvrdi da je gospodarska grana od strateškog interesa, do 2008. godine. Ovo je peta sanacija brodogradnje od samostalnosti Hrvatske.

Novo krovno društvo za nadzor
Po završnim računima za 2001. godinu brodogradilišta su iskazala ukupan dug nakon oporezivanja u iznosu 2.113.313.039 kuna, od čega najveći dio, oko 1,5 milijardi kuna, Brodosplit, 600 milijuna kuna 3. maj i 20 milijuna kuna Kraljevica.

Vlada je zadužila Ministarstvo gospodarstva da u suradnji s HFP-om i Hrvatskom brodogradnjom – Jadranbrod d.d. inicira i provede izmjene statuta krovnih društava i izjava o usklađenju povezanih društava u njihovom vlasništvu u roku 60 dana. Time će se kao mjesto odlučivanja definirati krovno društvo koje će nadzirati vlasnike brodogradilišta te kontrolirati rad nadzornih odbora.

Prema izvješću Ministarstva gospodarstva, saldo brodograđevne robne bilance s inozemstvom presudan je za ravnotežu ukupne robne bilance Hrvatske. Navodi se da se taj utjecaj povećava, posebice u posljednje tri godine, ali samo zbog pada izvoza u ostalim sektorima gospodarstva, dok je razina izvoza u brodogradnji ostala ista. Brodogradnja u ukupnom izvozu sudjeluje s 10 posto i stoga u Ministarstvu zaključuju da se trend deficita trgovinske bilance Hrvatske gotovo u potpunosti podudara s trendom izvoza brodogradnje.

U 2001. godini hrvatska su brodogradilišta izgradila ukupno 12 brodova i ostvarila izvoz od 283 milijuna dolara, što je bilo 6 posto ukupnog izvoza države. Ove godine trebalo bi biti isporučeno 20 brodova u vrijednosti 480 milijuna dolara, što bi, očekuje se, bilo oko 10 posto ukupnog izvoza. Međutim, u proizvodnji broda, kazao je ministar gospodarstva Ljubo Jurčić, domaća proizvodnja sudjeluje sa samo 51 posto udjela, dok ostatak od 49 posto čine uvozne komponente. Tako je usprkos, uvjetno rečeno, dobrim izvoznim rezultatima upitna isplativost broda jer se uvozi gotovo pola materijala za njegovu izgradnju.

Subvencije i jamstva do kraja 2006.
Vlada je u protekle dvije godine podupirala brodogradilišta subvencioniranjem u visini 7 do 8 posto ugovorene cijene broda, a u četvrtak je odlučeno da se taj postotak poveća na 10 posto. Pravo na taj iznos subvencije ostvarit će brodogradilišta za brodove ugovorene s rokom isporuke 31. prosinca 2006. godine. Vlada je spremna podržati gradnju brodova i izdavanjem državnih jamstava, no to će ovisiti o financijskoj isplativosti svakog pojedinog broda. Naime, Vlada će pružiti jamstva ako postoji ekonomska opravdanost uz već ukalkuliranu subvenciju od 10 posto.

Najveći su problemi 3. maj i Brodosplit. Za 3. maj Vlada će platiti 803.774.386 kuna, a za Brodosplit čak 1.755.684.172 kuna. Banski dvori ocjenjuju da je za enormne gubitke krivo isključivo loše upravljanje, ali je potpredsjednik Vlade Slavko Linić napomenuo da dio krivice leži i na Vladi koja ne može naći sposobnije ljude da upravljaju brodogradilištima.

Stoga je Vlada zadužila uprave i nadzorne odbore tih brodogradilišta da do kraja studenoga dostave Ministarstvu gospodarstva programe i terminski plan restrukturiranja i racionalizacije poslovanja koji će predvidjeti smanjenje broja zaposlenih i troškova osoblja, uz smanjenje režijskih poslova za 20 do 30 posto, uključujući i izmjenu kolektivnih ugovora.

Ministarstvo bi o rezultatima trebalo izvijestiti Vladu do kraja prosinca.

Upravama 3. maja i Brodosplita je poručeno da ako do kraja godine sa sindikatima i radnicima ne postignu dogovor o novom kolektivnom ugovoru, mjere financijske konsolidacije se neće provoditi. Odnosno, ta dva brodogradilišta odlaze u stečaj, dok će HFP već sada pokrenuti postupak utvrđivanja odgovornosti u njihovim upravama.

U četvrtak se na sjednici Vlade mogao čuti i podatak da u Brodosplitu u kancelarijama u ovom trenutku radi tisuću zaposlenih, a u 3. maju takvih "koji uopće ne pridonose stvaranju broda", rečeno, ima 800.

Slavko Linić nije krio ogorčenje, naglasivši da Vlada za spavanje u brodogradilištima daje plaću od 3600 kuna, a uz to plaća i prekovremene sate za – "prekovremeno spavanje".

Istovremeno, Hrvatska s više od 400.000 nezaposlenih uvozi strane radnike da rade posao "spavača" u škverovima.

Iz sanacije s gubitkom većim od temeljnog kapitala
Treći maj nije u potpunosti sanirao gubitke nakon što je izašao iz procesa sanacije krajem 2000. Pošto nije bilo sredstava za gradnju ranije ugovorenih brodova, brodogradilište je unaprijed trošilo sredstva dobivena novim ugovorima, pa je tako, 3. maj već po izlasku iz sanacije imao gubitak iznad visine temeljnog kapitala.

Brodosplit je iz sanacije izašao s gubicima koji 2000. nisu bili do kraja sanirani, tako da će se i u budućnosti plaćati dug od 105,2 milijuna dolara kratkoročnih i dugoročnih kredita koji nemaju pokriće u tekućoj proizvodnji. I Brodosplitov je gubitak veći od temeljnog kapitala. I sadašnja, ali i prethodne vlade potrošile su stotine milijuna kuna za sanaciju dugova tih dvaju brodogradilišta.

Uljanik je jedino brodogradilište koje je iskazalo dobit. Ta je tvrtka, naglašavaju u Ministarstvu gospodarstva, uspješno sanirana krajem 2000. godine.

Autor: mai_sarai   |   20.11.2016. u 22:04   |   opcije


Bogufala pa smo se rodili kad smo se rodili.
200 god ranije i premetali bi gnoj bosonogi.

Autor: bozicnica   |   20.11.2016. u 22:05   |   opcije


Ook. Mai ne.
Ona bi se ševila s vlastelinom.
:)))

Autor: bozicnica   |   20.11.2016. u 22:06   |   opcije


KUC ili KUC KUC

Autor: roman10   |   20.11.2016. u 22:07   |   opcije


Zgodnička je i ima elegantni skoro lakoću.
Ostali..bosonogi djubar premet-premet.

Autor: bozicnica   |   20.11.2016. u 22:08   |   opcije


ri sjećam se tih izviđanja i planiranja. No hvala Tuđmanu i odluci o mirnoj integraciji. Rekao je bolje čekati tri godine nego jednog vojnika izgubiti. O tome nitko ne priča, ali mantra o nekoj jebenoj izdaji i prodaji je sveprisutna.

Autor: krelec   |   20.11.2016. u 22:08   |   opcije


Film mi počeo.
Cmokii!
Mlatite se u miru.

Autor: bozicnica   |   20.11.2016. u 22:09   |   opcije


brodogradilišta i krediti sdp-a

Autor: roman10   |   20.11.2016. u 22:09   |   opcije


mai samo tebi za informaciju, pedesetsedme sam bio neko kraće vrijeme u Maksimirskoj, poslije toga šest godina u Samoboru, a tek polaskom u školu u Dubravi. No da sam i bio u bosni nemam pojma što bi u tome trebalo biti loše.

Autor: krelec   |   20.11.2016. u 22:10   |   opcije


ne ziki znaš kako bi bilo dobro sposobni mladi ljudi dođu tamo živjeti i raditi ... da povuku IT industriju , ....što ćeš uzeti pare ako ih nečeš oploditi ,
dok ne bude poduzetnika ili ljudi sa idejom i sredstvima nema ti tu razvoja ...
zašto se i Vukovarci nisu vratili ne znam a nije ni posao upitanju , one koji su oko mene ili rade u državnim , ili su u mirovinama ali su ipak ostali u Rijeci i Istri ...i svatko ima svoju priču
grad je ubijen i trebat će još godina da se ne izgradi , zgrade su k..i onako ih je dosta praznih ..da se vrati duša ..

Autor: RI41   |   20.11.2016. u 22:11   |   opcije


boža sve ok probiju se do granice

Autor: roman10   |   20.11.2016. u 22:11   |   opcije


božo gledaj film i kuckaj, ako kogu ja ovako star i nemoćan onda možeš i ti

Autor: krelec   |   20.11.2016. u 22:11   |   opcije


znam otprilike da pimoć gotovo nikoga pomogla nije. Ljudi se ulijene i čekaju džabanu. Tako je nekad za one države neka kao velika pomoć išla na Kosovo, a oni i danas u debelu kurcu.

Autor: krelec   |   20.11.2016. u 22:15   |   opcije


zemlja zove lanenu KUC

Autor: roman10   |   20.11.2016. u 22:15   |   opcije


KUC KUC KUC KUC KUC

Autor: roman10   |   20.11.2016. u 22:16   |   opcije


lanena se udala i živi sretna i zadovoljna u malom provincijskom gradiću središnje Hrvatske.

Autor: krelec   |   20.11.2016. u 22:16   |   opcije


kuc kuc

Autor: roman10   |   20.11.2016. u 22:19   |   opcije


trebal si reći, au kuc

Autor: krelec   |   20.11.2016. u 22:20   |   opcije


jbg da li hvala Tuđmanu , da li Clintonu ... papi ...Hoolbruku ..ali nije mi bilo svejedno na onom polju prema Tenji
jebote sve ravno ...blažena Lika

Autor: RI41   |   20.11.2016. u 22:22   |   opcije


https://www.youtube.com/watch?v=NhnMd1Jl7SA

Autor: roman10   |   20.11.2016. u 22:22   |   opcije


bilo bi sranja do jaja

Autor: krelec   |   20.11.2016. u 22:23   |   opcije


nisam bio u lici ni dana, ali je brdo mojih dečki pred kraj otišlo u Gospić i bili su tamo pet mjeseci. Skoro cijela satnija.

Autor: krelec   |   20.11.2016. u 22:24   |   opcije


e onda bi ti neki rekli koji si kurac išao tamo. Meni je vlastiti bratić rekao koji kurac tražim oko Dubrovnika.

Autor: krelec   |   20.11.2016. u 22:26   |   opcije


sad mi je film postao napet i dezertiram sa bojišnice.

Autor: krelec   |   20.11.2016. u 22:29   |   opcije


sad mi je film postao napet i dezertiram sa bojišnice.

Autor: krelec   |   20.11.2016. u 22:29   |   opcije


dona u reprizi reprize po n-ti put :P

Autor: meija   |   21.11.2016. u 8:32   |   opcije


Dodaj komentar