©© - Figa u džepu

Događa mi se da nešto kažem, napravim u najboljoj namjeri, a druga strana to protumači da ga želim zeznuti, da (mu) želim zlo, i sve nekaj u tom stilu. Još je dobro ako mi druga strana to direktno veli pa odmah možemo razjasniti, ali ako se nafuri, a ja pojma nemam zakaj, onda se fakat osjećam glupo. U pitanju je samo nesporazum jer moji putevi misli su valjda bili drukčiji nego druga strana razumijeva. (Sjećam se tu na blogu kad sam se pitala kako žene mogu sudjelovati u obrezivanju klitorisa drugim ženama, zanimalo me je koja je moguća pozadina te grozne ideje, pa me se je razapelo.)

Neki dan našla sam se u situaciji da bi se moj potez mogao lako protumačiti kao nešto takvo, s primislima. To sam naravno shvatila tek kasnije. I pomislim si, ne poznam osobu kako će reagirati, ako je dobronamjerna bit će ok, ali ako je netko tko je u strahu da će bit zaheban, onda sam nagrabusila. I dogodi se da je osoba predraga, ni u jednom času nije pomislila nešto loše. Koje je to olakšanje :) Družiti se s ljudima koji ne traže tuđu figu u džepu, koji ne tumače s negativne strane.. koji ne vide urotu u svakoj riječi, ili migu. Koji dodaju neku šalu, igru riječi, nađu nešto veselo, jednostavno su - lagani..

26.11.2016. u 11:44   |   Editirano: 26.11.2016. u 11:44   |   Dodaj komentar

ljudi si tumače onako
kako ih njihove preokupacije i događaji usmjeravaju
nema to često nikakve veze sa onim što se realno događa
već je samo plod njihovih paranoja

Autor: perce   |   26.11.2016. u 12:02   |   opcije


Da, ĆPero, a ja bih dodala da to nije 'često', nego u pravilu. I dobro je toga biti svjestan. Recimo, kad mene nekaj razljuti, to nema veze s onim na kojeg se ljutim. Onda idem kopati zakaj se ljutim.

Autor: Cococh-Anel   |   26.11.2016. u 12:06   |   opcije


Bez 'Ć'

Autor: Cococh-Anel   |   26.11.2016. u 12:06   |   opcije


figa u džepu je relativan pojam-da li "moj" smiješak znači ma sve ok.

Autor: 000011   |   26.11.2016. u 12:06   |   opcije


blagoslovljeni su oni
koji uzrok potraže u sebi
jer
oni će ga i naći
a onda i lako otkloniti

Autor: perce   |   26.11.2016. u 12:08   |   opcije


Ne znam, ali mi je draže vidjeti na tebi, ili boli komu, smiješak, nego ljutnju, ili facu - 'sigurno imaš loše namjere'.

Autor: Cococh-Anel   |   26.11.2016. u 12:08   |   opcije


Pero, i rekoh za sebe da sam blessed. Ili u prijevodu, blesava :)

Autor: Cococh-Anel   |   26.11.2016. u 12:09   |   opcije


isto vrijedi i za one koji se znaju šaliti na svoj račun :)

Autor: perce   |   26.11.2016. u 12:10   |   opcije


šala, zeka, zajebancija, kubanje...
izvrstan su alat za izreći ono što je svima potrebno reći
a ne bi htjeli da se krivo protumači

šala je ustvari medij

Autor: perce   |   26.11.2016. u 12:12   |   opcije


Zanimljivo, šala - medij :) Točno..

Autor: Cococh-Anel   |   26.11.2016. u 12:32   |   opcije


i kada je čovjek zdrav
pa prihvaća šalu na normalan način (kroz smijeh)
moguće mu je reći i ono što ti nikada nebi oprostio

Autor: perce   |   26.11.2016. u 12:39   |   opcije


Da, zato jer se ne aktiviraju obrane, tj ne osjeća se napadnut. No, reći nešto kroz šalu nije jednostavno, treba biti kul i taj koji govori.

Autor: Cococh-Anel   |   26.11.2016. u 12:43   |   opcije


Svi smo mi zdravi, ali imamo slijepe pjege za neke stvari, iliti gumbe koji se aktiviraju nekom rečenicom..

Autor: Cococh-Anel   |   26.11.2016. u 12:44   |   opcije


imal sam na poslu jednog ćelavog kolegu..
bio je vrlo osjetljiv na to i redovito se uvrijedio na spominjanje toga
jednom kad je zajebancija razigrala nas nekolko
kažem ja njemu...
Berti..
tolko si ćelav, da mogu videt kaj misliš!

nije mi to nikad zameril i nasmijal se zajedno sa svima nama
(i posle se prestal vrijeđat na spominjanje te činjenice)
izlečilo ga to :)

Autor: perce   |   26.11.2016. u 12:45   |   opcije


Haha, dobra fora :) Kad ljudi osjete da ih prihvaćamo s tim nedostatkom, onda se opuste. Jer valjda im je teško same sebe prihvatiti.

Autor: Cococh-Anel   |   26.11.2016. u 12:53   |   opcije


problem nije u okolini

kad se to shvati, lako je

Autor: perce   |   26.11.2016. u 12:57   |   opcije


Nije istina, Pero, uvijek su svi drugi krivi :) Jer nas ne vole, jer nas ne razumiju, jer nas ne zabavljaju, bla..

Autor: Cococh-Anel   |   26.11.2016. u 13:13   |   opcije


je..
u pravu si
ovaj put :)

Autor: perce   |   26.11.2016. u 13:21   |   opcije


dan:)
ja sam u zadnje vrijeme malkoc ipak u dvojbi
jer niko sebe ne doživljava lošim, zločestim i sl
ili negdje u primozgu ipak znaju?
no uglavnom nekako mislim
da svi misle da delaju najbolje kaj mogu i što mogu
i kao daju manje više sve od sebe
kako onda na kraju i ipak ispadaju takvi grozni nesporazumi?

Autor: ladonna2   |   26.11.2016. u 14:16   |   opcije


ili sam opet hlebinka?

Autor: ladonna2   |   26.11.2016. u 14:16   |   opcije


ili utopija?

Autor: ladonna2   |   26.11.2016. u 14:17   |   opcije


???
razapelo te se je?
zbog čega?

a moguće si nejasno (drugima) postavila teoriju?

Autor: ladonna2   |   26.11.2016. u 14:18   |   opcije


zašto to žene rade drugim djevojčicama?
meni je osobno to teško razumjeti
i strašno ali strašno sam protiv toga i opće me ne zanima tu neka kulturološka i tzv civilizacijska spika..kao to je tradicija vjerovanje mora se ili bilo kaj
ali vjerojatno je vjerovanje u tih žena toliko prisutno da one eto u najboljoj namjeri misle da se to mora ili će biti loše,loša sudbina, loša žena, ostati sama i td
a za dušu, grijeh prema kome već
a višem biću i sl.
dakle i one opet imaju vjeru da rade ispravno
a potpuno krivo(po nama)
i kak sad tome krivome objasniti da je krivo
i nejasno i potpuno nedopustivo i bla

Autor: ladonna2   |   26.11.2016. u 14:22   |   opcije


a opet po nekoj drugosj strani mi kao napredni a opet smo nesretni, nezadovoljni..ovakvi onakvi...manje više svakakvi
i dakle
sve je u nama i u našim dušama i očima
i bljak

Autor: ladonna2   |   26.11.2016. u 14:24   |   opcije


hi ladd
esi čitala novine ovih dana o očevima koji su silovali svoje kčeri uz pristanak njihovih majki

nasilje je nužno
i uvjek ga bude
i nije mi teško prošeetat kroz bolesne psihe

ali nemogu razumit te majke
koji je to strah ??
prodaja ?
nije da baš razumijem te predobre oce
ali majke nikako ne razumijm

Autor: djuro22000   |   26.11.2016. u 14:49   |   opcije


Donno, možda i jesam nejasno postavila teoriju, no iznenadilo me je kako su blogerice ovdje reagirale pretpostavljajući da nemam dobre namjere, i ispalo je da je meni ok to što se žene obrezuju. Taj dio mi nije jasan. Bila sam unaprijed kriva bez da se razjasni što sam mislila.

Autor: Cococh-Anel   |   26.11.2016. u 15:55   |   opcije


Nisu došle i pitale me kako ja to mislim, već ajmo linč. To me plaši.

Autor: Cococh-Anel   |   26.11.2016. u 15:55   |   opcije


Vučemo li to iz socijalizma gdje smo svi bili krivi dok nismo dokazali da smo nevini. Nedavno sam razgovaral s jednom Poljakinjom koja je istu stvar zaključila i u Poljskoj. Da je ta 'blaming culture' prisutna u ekssocijalističkim zemljama, ljudi prelagano optužuju druge. Čak su i zakoni takvi da se svi smatraju a priori lopovima, pa su takvi da ih je praktički nemoguće slijediti.

Autor: Cococh-Anel   |   26.11.2016. u 15:59   |   opcije


Beskrajno smo kruti i formalisti. Bila sam nedavno na sudu pa je sutkinja rekla kako je naše sudstvo dobilu preporuku iz EU da budemo manje formalisti, a više praktični, jer zbog naše nefleksibilnosti predmeti se razvlače desecima godina. Taj je predmet bio iz 1997.

Autor: Cococh-Anel   |   26.11.2016. u 16:01   |   opcije


Đuro, znam da ne budeš, ali da pročitaš Berta Hellingera (recimo, "Priznati ono što jest") bilo bi ti puno jasnije. To su te neke suptilne igre u grupama, u obitelji, koji vode do incesta..

Autor: Cococh-Anel   |   26.11.2016. u 16:03   |   opcije


I to na žalost nisu rijetke pojave samo se o njima šuti, jer su prebolne. Bilo bi prestrašno da takve istine izađi izvan zidova domova, ali bi se onda imala prava slika s kim se družimo..

Autor: Cococh-Anel   |   26.11.2016. u 16:04   |   opcije


mislim da sam to čitala?!
uglavnom postoji tzv. obiteljska tajna
ali to čestio postoji gotovo u svim obiteljimaok ne tako strašna kao incest
ali recimo tata pije
mama pije
tata je nevjeran i sl.
to treba priznati a ne praviti se da slon i to ružičasti stoji u sobi a niko ne vidi :(((

Autor: ladonna2   |   26.11.2016. u 16:07   |   opcije


Nema se sluha u našem društvu u kojem svi glumataju. imam kolegicu na polsu koja je stalno hvalila svojeg muža, njezin brak savršen, a mi svoje ogovaramo i malo si olakšamo.. nakon nekog vremena skužimo da on nju mlati ko vola u kupusu, ona odlučila otići od njega, on ju premlatio da nije mogla na posao.. pak si mislim, njoj je bilo prebolno pričati istinu pa je onda muljala. Možda je tim lijepim pričama samoj sebi olakšavala, živjela neki san kroz priče. Mam za sve su krive bajke i prinčevi, bemti bajke..

Autor: Cococh-Anel   |   26.11.2016. u 16:15   |   opcije


uh a ja samo po priči mog ex .a skužila da mu tadašnji šef vrlo vjerojatno tuče si ženu doma
pa ma kak pa
od kud ti to
pa po čemu
paa
al ne znam..nekako sam "napipala" po komentarima, načinu prema zaposlenicima
a nit ga vidla nit čula
a
na kraju ispalo istina:(((
e pa fakat ponoriš

Autor: ladonna2   |   26.11.2016. u 16:40   |   opcije


kužim ja svašta i mogu tolerirat svašta
al ovoga ili takvoga bi ja letvom iza ćoška
huljski al kaj sad

Autor: ladonna2   |   26.11.2016. u 16:41   |   opcije


Čula sam jednu svekrvu koja je rekla svojoj snahi: pa kaj ak te malo udari, pa muško je.. ti samo pretrpi, šuti, i bit će ti dobro..

Autor: Cococh-Anel   |   26.11.2016. u 16:48   |   opcije


On je zlatar..

Autor: Cococh-Anel   |   26.11.2016. u 16:49   |   opcije


eto..:((((
i ?
na čemu smo onda?
kaj to znači?
bit će ti riti dobro i toplo, jes da će se crveniti ili zeleniti, al kaj sad
trpnja
fck

Autor: ladonna2   |   26.11.2016. u 17:00   |   opcije


A valjda ovisi o prioritetima. Njoj očito nije važno ono što je tebi i meni. I to je njezino pravo.

Autor: Cococh-Anel   |   26.11.2016. u 17:01   |   opcije


Pa ja jesam za to da treba ponešto pretrpjeti da bi se poslije uživalo, e sad ovisi koliko tko može i želi potrpjeti da onda dobije što mu je važno.

Autor: Cococh-Anel   |   26.11.2016. u 17:03   |   opcije


eto je na
kak sad ti misliš da se treba potrpjeti da bi se uživalo
uživalo sa agresivcem kada
kad umre?
ako je to prije mene?
kolko uživanja mi onda još preostaje
i zar nisam zaboravila u međuvremenu uživati?

Autor: ladonna2   |   26.11.2016. u 17:08   |   opcije


to trpljenje pa uživanje vrijedi kod posla..slijedi nagrada...honorar počast, uvažavanje bla
ili kod učenja
ili kod kaj ja znam renoviranja
imaš rok
imaš cilj
sve se podređuje cilju
al u čemu je ovdje cilj?
u tome da imam za taške i šminku i cipele..ali kad dođem doma
jao mene?
ili kad dođe on
jao?

Autor: ladonna2   |   26.11.2016. u 17:10   |   opcije


imajte se lepo
ja odoh
bye :)

Autor: ladonna2   |   26.11.2016. u 17:12   |   opcije


Kao što sam rekla i tada, kad je obrezivanje bilo tema, žene su često ponosne na muke koje podnose iz raznih razloga, ili se boje poželjeti nešto više, pa onda i druge žene uvjeravaju u isto i tako se to seli s generacije na generaciju. Na što sam ja ponosna? Na koju svoju trpnju? Smisao života i je nekakva trpnja, idealni svijet vodi u depresiju. Bila sam ponosna kad sam si dala probušiti uha. Kaj nije to slično?

Autor: Cococh-Anel   |   26.11.2016. u 17:12   |   opcije


jess coco
neću pročitat berta,jer ovih mjeseci ne čitam..
al kome bi to pomoglo da ja to ,il bilo šta pročitam ??
djeci..
ženama
(tupavim ženama ?)

Autor: djuro22000   |   26.11.2016. u 17:13   |   opcije


Donna, pa velim, nemaj usvi iste prioritete.. a tko sam ja da im sudim? Ja znam svoje, i djelovat ću koliko mogu da ukažem kako se može i drukčije, ali ne preuzimam odgovornost za tuđe odluke.

Autor: Cococh-Anel   |   26.11.2016. u 17:14   |   opcije


Ako neka žena trpi agresivnog muža, moje je da ju poštujem. Nije na meni da ju osuđujem, da joj se rugam, da je omalovažavam.

Autor: Cococh-Anel   |   26.11.2016. u 17:19   |   opcije


Nažalost, u našem društvu je još uvijek razvedena žena na nižoj grani nego udana. To se mijenja, manje je to nego prije, jer i te koje krivo gledaju one razvedene jednog se dana nađu - razvedene.. No, brak je još uvijek trofej.

Autor: Cococh-Anel   |   26.11.2016. u 17:24   |   opcije


Đuro, možda bi tebi pomoglo.

Autor: Cococh-Anel   |   26.11.2016. u 17:27   |   opcije


Mislim i da se i u prijateljstvu, i u braku treba potrpjeti. Da to nije rezervirano samo ako slijedi neka očita nagrada. Nisu svima svi dani bajni, bude i grubih riječi, no bitno je ima li više dobrog nego lošeg.

Autor: Cococh-Anel   |   26.11.2016. u 17:34   |   opcije


A i o tomu je ovaj gore moj zapis.

Autor: Cococh-Anel   |   26.11.2016. u 17:36   |   opcije


a zakaj coco
zakaj zakaj meni
zakaj meni reci mi reci
daj mi reci
daaaj
daj mi reci
daj mi reci di sam sad zajebo,ako već ti dobro čitaš (šta ja tu i tam napišem)
reci

Autor: djuro22000   |   26.11.2016. u 17:38   |   opcije


Đuro, samo ti predložih knjigu koja objašnjava pozadinu incesta. Jer si se čudio. Pa da si razjasniš.

Autor: Cococh-Anel   |   26.11.2016. u 17:39   |   opcije


ne coco
nismo deca
ti si meni predložila da nešt pročitam sa premisom da bi meni to pomoglo ..
al
ne razumijem zašto meni treba pomoći
ne vidim
šta
jel sam glup,razmažen, šta...

ja tebi nisam savjetovo da ..
neznam
odeš psihiću..
il da kupiš vreću za udaranje..

za imat mišljenje ti netreba pročitat bibliju ili harrya pottera
više puta govorim da me ne smetaju takve opaske od ljudi koji nisu visokoobrazovani,
ali...

Autor: djuro22000   |   26.11.2016. u 17:50   |   opcije


Ok, drugi put ti, vjeruj mi, neću ništa odgovoriti.

Autor: Cococh-Anel   |   26.11.2016. u 17:52   |   opcije


aaaaa
oprosti
pozadina incesta .. veliš

dobro

imam djecu
imao sam i roditelje jednom
imam i sestru

ne trebam knjigu

Autor: djuro22000   |   26.11.2016. u 17:53   |   opcije


Imam i ja tijelo. Ne moram učiti medicinu. Ni kemiju.

Autor: Cococh-Anel   |   26.11.2016. u 17:57   |   opcije


Tak, popila sam si čajeka, danas mi je dan za odmor.

Autor: Cococh-Anel   |   26.11.2016. u 18:00   |   opcije


ne razumijem

Autor: djuro22000   |   26.11.2016. u 18:01   |   opcije


Sad mi je prvi vikend u 3 mjeseca da se mogu malo opustiti.. zapravo, mogla sam se opustiti prvi put prošlu nedjelju i - razboljela se. Kak to obično ide. Sad mi je konačno malo bolje.

Autor: Cococh-Anel   |   26.11.2016. u 18:02   |   opcije


Otkad sam u centru, samo sam se jedanput prošetala Ilicom. Nekak me ne vleče.

Autor: Cococh-Anel   |   26.11.2016. u 18:06   |   opcije


Bandić vidim opet šakom i kapom dijeli novac građana: besplatni javni prijevoz vikednima za adventa.

Autor: Cococh-Anel   |   26.11.2016. u 18:12   |   opcije


Sviđa mi se Marić, ministar financija, jer eto čovjek napravio model pa ga je propustio kroz software, podesio, i model funkcionira. Imponira mi da u hrvatskoj vladi, na nekoj istaknutoj funkciji postoij čovjek koji je uopće čuo za modele, i da se nešto može modelirati.

Bandić još nije čuo za modele, on to po intuiciji. Ajme..

Autor: Cococh-Anel   |   26.11.2016. u 18:14   |   opcije


Recimo, zatvori se Britanac, ukinu se autobusne linije, a nigdje nema procjene kolika je cijena tog prekida komunikacije? Imam li ja pravo na povrat novca koliko me je koštao taj prekid? Kad bi grad platio odštetu ljudima i firmama zbog zatvaranja ulica, malo bi se pažljivije ti radovi planirali.

Autor: Cococh-Anel   |   26.11.2016. u 18:17   |   opcije


Nema tu plana da se jedna traka oslobodi a druga radi.. ili jedan dio trga pa onda drugi.. privremena signalizacija - jao.. lud i zbunjen

Autor: Cococh-Anel   |   26.11.2016. u 18:19   |   opcije


A sve zbog - fontane. I smještanja nekakve birtije na pješački otok. Tako barem pričaju. Doduše, nema fontane na vidiku..

Autor: Cococh-Anel   |   26.11.2016. u 18:20   |   opcije


A i ovaj obračun smeća koji su jučer obznanili da je bio protiv zakona.. eh, trebalo bi biti doma i tužiti se redom sa svima.. kad odem u penziju onda ću se tužiti. Jer onda i to što meni na moru naplaćuju 50 kn mjesečno odvoz smeća, a u stanu ne živi nitko, je isto protuzakonito. Viš, mogla bih tražiti povrat novca, 50 kn puta 12 puta 10 godina je 6000 kn. Nije to malo.

Autor: Cococh-Anel   |   26.11.2016. u 18:23   |   opcije


Ako te firme koje naplaćuju odvoz smeća ne pročitaju zakon koji se odnosi na odvoz smeća, pa gdje mi to živimo???

Autor: Cococh-Anel   |   26.11.2016. u 18:24   |   opcije


Kad će nama krenuti konačno prema gore? Hoći li ja to doživjeti? I dalje tvrdim da je jedini dobar potez u Hrvatsoj od rata naovamo bio otkup plastičnih boca.

Autor: Cococh-Anel   |   26.11.2016. u 18:25   |   opcije


Dodaj komentar