@@ - Što je istina?

Samo poneki znaju..

Tražim izvrstan članak koji sam pročitala na index.hr, no bezuspješno. Trebala sam odmah kopirati link. Imam jedan file u koji kopiram zanimljive linkove, no u njemu nema tog članka.

Članak je bio o – namjerno krivom informiranju, i o bijelim lažima, a to su one u kojima je istina prešiućena. Ništa lažnog, ali istina se ne kaže do kraja. U tom se članku spominje I pojam koji se uveo za tu pojavu. I koliko je to opasno. Uglavnom, naježila sam se nakon tog članka. Jer sam spoznala da je u današnje vrijeme upravo zbog tih manipulacija istinom nemoguće saznati istinu. Jer te manipualcije dovode do toga da kad netko I kaže istinu, bude ismijan od većine. Recimo, ja znam neke istine vezane uz moju struku koje sam pokušala ovdje obznaniti, I što mi se dogodilo? Da me ismiju oni koji I ne znaju baš puno o tomu, ili ne znaju ništa osim vijesti na TV. Ali su toliko uvjereni da znaju da ne dozvole istini da dopre do njih.

Ok, z ate stvari koje znam ne može mi nitko manipulirati I uvjeriti me da to nije istina. Ali što je s onim u čemu nisam stručnjak? Zaključujem da jednostavno ne mogu znati pravu istinu, tj. Treba mi puno mudrosti, filtriranja, no bez osobnog iskustva ili dubljeg uvida u neko područje ne mogu znati što je točno.

Neki sam dan gledala emisiju o solarnoj energiji u SAD. Zamislite, na Floridi im je zakonom zabranjeno koristiti solarnu energiju za električnu. Pazi, na Floridi, koja je valjda najsunčanije područje u Americi. Jer naftni lobi želi monopol nad upravljanjem energijom. Pa zatiru uvođenje solarne energije. I ostale alternativne izvore. Pričao čovjek iz prve ruke. Pitanje je zašto bih mu vjerovala? Zato jer priča jednostavno drži vodu obzirom što sve znam u vezi s tom problematikom, a znam dosta. Uostalom, vrijeme će pokazati.

Živimo u vremenu laži I obmana. Nitko nikomu ne vjeruje s jedne strane, a s druge se ljudima da lako manipulirati. A to je I cilj da nitko nikomu ne vjeruje., jer je povjerenje jako nezgodna stvar, velike su sile moguće ako je prisutno povjerenje. Zato ako ljudi postanu uplašeni, I nesigurni, lako se njima upravlja I uvjeri ih se u već što je potrebno. A tehnike uvjeravanja su zastrašujuće.

Stoga razumijem da mi netko ne vjeruje. I ne očekujem da mi povjeruje odmah, no neka ono o čemu pišem stavi negdje na stranu I pozove to kad dobije još neku informaciju o tomu. Tako ja radim. Niti jednu informaciju ne odbacujem, nego ju pohranim dok se ne pojavi još neka koja se zalijepi za ovu. Pa gledam koja hrpa raste, I koja ima smisla.

No, bez osobnog iskustva I dubljeg znanja nema sreće. Samo smo lišće na vjetru.

22.01.2017. u 12:40   |   Editirano: 22.01.2017. u 12:41   |   Prijavi nepoćudni blog   |   Dodaj komentar

Pam je bolja kad se sprda s nekim, nego kad piše iz glave.. barem ne laze..

Autor: Cococh-Anel   |   22.01.2017. u 12:50   |   opcije


Zato i ne idem s bloga, jer s kim bi se sprdala?

Autor: Cococh-Anel   |   22.01.2017. u 12:54   |   opcije


Konačno sam si montirala lampe na bicikl, još malo će proljeće. Kasnim par mjeseci. Naime, dan se je nekako prebrzo skratio, a kako ja ne idem s posla prije 6, postalo me frka voziti bez lampi. Dvaput sam se zeznula o ošla biciklom da bih kad se vraćam po mraku skuzila kak je to grdo kad niš ne vidiš, i drugi te ne vide. Vozim se po pločniku jer ne mogu cestama pa nije frka od auta.

Autor: Cococh-Anel   |   22.01.2017. u 12:59   |   opcije


Vozim se preko livate, trga Franje Tuđmana. A sad je tamo vjerojatno gadni led. Morat ću to zaobići, valjda na zapadni kolodvor.

Autor: Cococh-Anel   |   22.01.2017. u 13:01   |   opcije


Sad mi je palo na pamet, PAm se sprda sa mnom, a unatoč tim svojim prednostima predamnom koje iščitavam, sama je. PA kako te njezine kvalitete nisu prepoznate?

Autor: Cococh-Anel   |   22.01.2017. u 13:03   |   opcije


Zapravo, ono što jučer nisam napisala a palo mi je naknadno na pamet, što ljudi cijene? Pokraj kakvih se ljudi osjećaju najbolje? Pokraj autentičnih. Iskrenih. Otvorenih. Dobronamjernih. Najvaznija mi se čini autentičnost. Neprijetvornost.

Autor: Cococh-Anel   |   22.01.2017. u 13:06   |   opcije


To ti je tak s nama koji možemo i imamo s čim - ne da nam se. Ne trudimo se. :)) cmok (samo ti nama/meni budi tu....ako nitko, ja te primjećujem. )

Autor: PAMELA_007   |   22.01.2017. u 13:07   |   opcije


http://novilist.hr/Vijesti/Svijet/Kako-protiv-laznih-vijesti-Sve-vise-ljudi
-nema-potrebu-informacije-dobivati-iz-provjerenih-izvora


nije index

Autor: RI41   |   22.01.2017. u 13:10   |   opcije


RI, ovo moje je sigurno s indexa jer ne čitam niš drugo. Pogledat ću ovaj tvoj link, jer imaju običaj neki tekst objaviti na više portala

Autor: Cococh-Anel   |   22.01.2017. u 13:11   |   opcije


Joj, PAm, nek ti mozeš i imaš s čim... fakat je istina što je Pelpe jučer rekao, a zašto vi koji mozete i imate s čim, ne volite one koji ne mogu i nemaju s čim? Kad vas ne ugrozavaju..

Autor: Cococh-Anel   |   22.01.2017. u 13:12   |   opcije


Meni je preostalo štrikanje, heklanje, pečenje kolača, i lijepo mi je to.

Autor: Cococh-Anel   |   22.01.2017. u 13:14   |   opcije


nisam ni pledirao da se radi o istom članku , možda , ja sam ovo pročitao danas u N L
čisto dok ne nađeš taj iz indexa

Autor: RI41   |   22.01.2017. u 13:15   |   opcije


Očito nije stvar u muškarcima i natjecanju ko njih jer mene to ne zanima. U čemu je onda problem?

Autor: Cococh-Anel   |   22.01.2017. u 13:15   |   opcije


Članak u indexu je bio malo drukčiji.

Autor: Cococh-Anel   |   22.01.2017. u 13:21   |   opcije


nije zabranjeno (na floridi..) nego propisi.. i time neisplativo u odnosu na npr newyork (državu)..
-kad već u kontekstu govoriš o isitini, istinama, poluistinama.. treba biti precizan, jer .. nije baš isto :)
-naravno, naftni lobi.. ali nje zabranjeno.

Autor: hush_i   |   22.01.2017. u 13:39   |   opcije


.. takvim 'sitnim' izmjenama pokvarenim telefonom, mogu reći da sam (skoro) dobio jackpot.. a skoro se ne broji :)

Autor: hush_i   |   22.01.2017. u 13:45   |   opcije


Istina????, da će 47% stanovnika SAD oboliti od raka?? pročitao sam par knjiga od
Williama Engdala ( Stoljeće nafte, Stoljeće rata ), pa Sjeme Obmane, pa knjige od
Noama Schomskog, najcitiranijeg znanstvenika na svijetu "Proaganda, moć, mediji"
po njima ništa se slučajno ne događa u svijetu...Još je Dostojevski tvrdio da je
čovjek koji manje zna i manje razmišlaj sretniji...:)))

Autor: Sky_lab   |   22.01.2017. u 13:51   |   opcije


zovite me srećko .. :)
(ostalo ću preskočiti grizući prst..)

Autor: hush_i   |   22.01.2017. u 13:53   |   opcije


U reportazi o Floridi i sunčevoj energiji ostalo mi je u sjećanju da su doslovno spomenuli zabranu, no mozda sam krivo zapamtila.

Autor: Cococh-Anel   |   22.01.2017. u 14:01   |   opcije


Pojavile su se vijesti da je GMO lobi uspio progurati
zakone u nekim državama SAD da ne smiješ proizvoditi
vlastitu hranu u vrtu...ali mislim da su to glasine, s druge
strane čuo sam i ljepše priče da u Californiji eko proizvođači
hrane sami prodaju svoje proizvode na tržinicama i daju
sve potrebne informacije kupcima o organskom uzgoju..
A što se nas tiče, kod nas je još gore, bratić mi se bavi
malo poljoprivredom pa kaže da se recimo jabuke
prskaju 20 puta s pesticidima, i eto od kuda arsen u
jabukama..Pesticid je u stvari nervni otrov za nametnike..:))

Autor: Sky_lab   |   22.01.2017. u 14:06   |   opcije


Razmišljam u ovom smjeru, kad je riječ o neisplativosti. Ako je moje uvjerenje da zelim jesti samo zdravu hranu, a ona je skuplja od obične, dakle nije isplativo, ja ću svejedno jesti zdravo. Tako vjerujem da bi ljudi koristili solarnu energiju zbog uvjerenja bez obzira što nije isplativa.

Autor: Cococh-Anel   |   22.01.2017. u 14:08   |   opcije


pogrešna upotreba riječi, isplativost.. (povezana s profitom, cijenom, tad je npr put na mjesec neisplativ.. za sad, ekonomski..).
jel isplativa boca domperignona? Kome? itd.. moraš biti preciznija, konciznija.. :)

Autor: hush_i   |   22.01.2017. u 14:12   |   opcije


Ne moram ja ništa, Hush, nabacujem misli...

Autor: Cococh-Anel   |   22.01.2017. u 14:14   |   opcije


.. ili opet, ako je tema (polu)istine..
previše se 'brljavi' takvim rečenicama, ne mislim sad na tebe koko.. nego anženeral :) -''lažne-zavaravajuće vijesti, (dez)informacije''.. najlakše je istinu zakamuflirati poluistinama, postane laž.

Autor: hush_i   |   22.01.2017. u 14:14   |   opcije


smisao komunikacije? ne moraš.. :) no želiš li komunicirati, tad kao i prometna pravila itd.- i sl. moraš. Komunkaciski osnov je razumijevanje. Smisao ako se ne možemo razumjeti? Ne moraš je odgovor? OK :)

Autor: hush_i   |   22.01.2017. u 14:16   |   opcije


Tjeram li ja tebe na nešto? Ako se ne razumijemo, pa nije kraj svijeta.

Autor: Cococh-Anel   |   22.01.2017. u 14:18   |   opcije


Dođem li ja nekomu na blog i govorim mu što mora?

Autor: Cococh-Anel   |   22.01.2017. u 14:20   |   opcije


koko.. sasvim pogrešan stav. NE tjeram ja tebe. Ti pišeš blog, ti si odlučila pisati, ne ja za tebe ili te natjerao..
tad, ako pišeš, pokušavaš ostatku urbi et orbi.. nešto prenijeti, makar i samo običan bla-bla, vic, tajnu formulu, misli, osjećaje.. nešto-ništa. Da bi to mogla, MORAŠ pisati npr latiničnim pismom, jer klinasto ne dopire do druge strane.. to je tvoj izbor, odluka, koju ne moraš, nit te itko na to sili osim same komunikacije-razumljivosti. Smisao te sili, kao što nas sve sili gravitacija, fizika, kemija.. ne zato jer ja to kažem, nego eto, tako funkcionira kozmos. :) ok?

Autor: hush_i   |   22.01.2017. u 14:23   |   opcije


Nije OK. Došao si mi reći da imam pogrešan stav? Što implicira da je tvoj ispravan. Jesam li dobro razumjela?

Autor: Cococh-Anel   |   22.01.2017. u 14:24   |   opcije


-nasuprot, moj blog je često i meni van konteksta nerazumljiv.. crtice, dnevnik perice i lastana.. smeće, ne za ostale nego za mene i tamo se uopće ne zamaram jesam li razumljiv drugima.. to radim u zavjetrini, ne na prvoj stranici bloga, za sebe..

Autor: hush_i   |   22.01.2017. u 14:25   |   opcije


ne.. nisi me uopće razumjela. Ispričavam se. Imaš pravo.

Autor: hush_i   |   22.01.2017. u 14:26   |   opcije


Čemu ovaj razgovor?

Autor: Cococh-Anel   |   22.01.2017. u 14:27   |   opcije


Aha, ti smiješ nabacivati, ali ja ne smijem. Hush, i tebe je zelo..

Autor: Cococh-Anel   |   22.01.2017. u 14:29   |   opcije


Da rezimiram, dobila sam prigovor od Husha da ne smijem nabacivati misli jer sam, zamislite, na prvoj stranici bloga! Nego moram valjda napisati tekst, dati ga recenzentu i lektoru, i ako prođe, a mozda i neku blošku komisiju, onda je u redu da ga objavim na prvoj stranici - bloga! A zato jer se svi drugi ovdje toga drze. Osim mene.

Autor: Cococh-Anel   |   22.01.2017. u 14:32   |   opcije


Hehe, znam ja da je to zato što niam mlada i lijepa.. no dajte i nama ostalima malo zraka..

Autor: Cococh-Anel   |   22.01.2017. u 14:34   |   opcije


A kaj mogu kad imam izgleda deblju kozu od prosjeka, pa me nekakve Pam, Ane, Vege, Cyb, ne mogu otjerati. A to je zato jer znam da me vole. I da bih ima nedostajala. A ja sam prije svega altruist.

Autor: Cococh-Anel   |   22.01.2017. u 14:36   |   opcije


Evo, danas sam naučila da je velika odgovornost pisati na PRVOJ STRANICI BLOGA. Trebao mi je 9 godina, koliko sam na blogu, da to shvatim. Fala, Hush :) Nadam se da ćeš i druge upozoriti kad pretjeraju. Ili budu nerazumljivi i neodgovorni poput mene.

Autor: Cococh-Anel   |   22.01.2017. u 14:38   |   opcije


zašto misliš da neko nekog može potjerati sa bloga ili iskrica ..ako to on ili ona sama ne želi ...

Autor: RI41   |   22.01.2017. u 14:40   |   opcije


grizao sam prstić, neuspješno .. (oprosti im Bože.. ) :)) i meni..
-gle, naslov, istina?
-konkretan navod, zabranjeno? -nije, znam na što misliš, takvi propisi, nije zabranjeno. OK? Kontekst koji se par mjeseci provlači medijima, lažne vijesti i sl.

ostalo su samo korak po korak izvedenice, očigledno sam kriv za nešto, pa udri po ušima.. fala :) .. no, ne čitaš, ne komuniciraš.. imaš svoj sveti rat. Naišao sam i dobio po nosu, .. ponosan! :)

Autor: hush_i   |   22.01.2017. u 14:42   |   opcije


Danas kad sam čitala blog o tomu da je zivot kao vlak, Ivanov, palo mi je na pamet sljedeće: fakat je kao zivot: jer ljudi dok putuju vlakom gledaju kroz prozor, slabo gledaju unutar vlaka. Zato jer ih više zanimaju tuđi zivoti nego njihov vlastiti. Dobra usporedba!

Autor: Cococh-Anel   |   22.01.2017. u 14:42   |   opcije


Hush, sve je bilo dobro dok mi nisi rekao da nešto moram. A to ne volim. Drugi put mi nemoj zapovijdati i sve bude ok.

Autor: Cococh-Anel   |   22.01.2017. u 14:43   |   opcije


Ponese uloga kritičara..

Autor: Cococh-Anel   |   22.01.2017. u 14:44   |   opcije


Pa to sam komentirala i rekla da sam mozda krivo zapamtila.

Autor: Cococh-Anel   |   22.01.2017. u 14:48   |   opcije


Ajmo o razlici između zabranjeno, i nije dozvoljeno.

Autor: Cococh-Anel   |   22.01.2017. u 14:49   |   opcije


Ili, recimo, je li dozvoljeno voziti pijan? Je li zabranjeno? Je li dozvoljeno graditi kuću bez građevinske dozvole? Je li zabranjeno?

Autor: Cococh-Anel   |   22.01.2017. u 14:50   |   opcije


misliš o zabranjeno i nije prihvatljivo ....

Autor: RI41   |   22.01.2017. u 14:51   |   opcije


koko, ako želiš štrikati, moraš imati vunu, iglu, znanje.. ne kažem ti ja da ti moraš štrikati ili imati nešto od navedenog. Ti se svojom odlukom na to prisiljavaš, jer tako je to, ne možeš bez vune, .. priznala sama sebi ili ne. Vunu moraš imati ako želiš štrikati. Ako je to tvoja želja, tad nije nikakva prisila, nego upravo TVOJA želja, odluka, ne moja.
Želiš li pisati? Ne želiš komentare? .. Ja ili ti odlučuje? .. ali tad, upotreba riječi, standarda, .. ako želiš komunikaciju, osnova svake komunikacije je protokol, prijenos od a do b. Bez toga komunikacija nije moguća.
Pa sad opet, ako želiš komunikaciju tad moraš poštivati te univerzalne zakone, ne zato jer ja to kažem, nego jer TI to ŽELIŠ. Ako pak ne želiš, .. wtf? .. nemoj.

ili da pišem polako? :)

Autor: hush_i   |   22.01.2017. u 14:52   |   opcije


Ja sam shvatila iz reportaze, ako i nije bila upotrebljena riječ 'zabranjeno', da na Floridi nemaju izbora. Da jednostavno ne mogu imati solarne kolektore. Koja je to razina dozvole i zabrane, propisa ili ne propisa, nek se pravnici bave time. Ako sam sve krivo shvatila, bloze moj, i ja sam samo čovjek. I am only human after all

Autor: Cococh-Anel   |   22.01.2017. u 14:53   |   opcije


Hvala na objašnjenju da za štrikanje treba vuna. Ah, tako si eksplicitan!

Autor: Cococh-Anel   |   22.01.2017. u 14:56   |   opcije


Hush, ajmo biti konstruktivni. Je li problem u našoj komunikaciji samo s moje strane?

Autor: Cococh-Anel   |   22.01.2017. u 14:58   |   opcije


Ne, RI, nego baš 'zabranjeno' i 'nije dozvoljeno'. Kazu neki, sve što nije zabranjeno, dozvoljeno je. Pa se ja pitam je li to baš tako?

Autor: Cococh-Anel   |   22.01.2017. u 15:00   |   opcije


Usput, znam da kad neka strana agencija napiše vodiče ili preporuke za vođenje ili izradu nekog procesa, ne koriste riječ 'must' već umjesto toga 'should be'. Ne napišu 'mora se', već napišu 'trebalo bi'.

Autor: Cococh-Anel   |   22.01.2017. u 15:04   |   opcije


koko, za vožnju auta, moraš imati vozačku.. u suprotnom je kažnjivo-zabranjeno. ok?
možeš li imati auto, ovisi li to o vozačkoj? ne. ok?
vidiš, sad reduciraš i dobiješ neistinitu tvrdnju da je u Floridi zabranjeno.. nije. Moraš imati potrebne dozvole, ateste, skupo, otežano (namjerno) .. i baš u tom primjeru firma ima prostor u NY, .. kao usporedba, kao kritika lobija, sunčane države itd.
a tema je?.. što ja s tim imam osim komentara, objektivnog :)) ah, zar nisam dobar?

Autor: hush_i   |   22.01.2017. u 15:06   |   opcije


Dobro, kaj ja sad trebam još reći?

Autor: Cococh-Anel   |   22.01.2017. u 15:08   |   opcije


koko, mora i trebalo bi.. kad je nešto uvjet bez kojeg se ne može, tad je mora, nema alternative, kao vuna-štrikanje.
Vozačku, moraš imati, u suprotnom kazna. Ako pitaš je li moguće voziti bez vozačke? Tad je to semantika, moguće je i kažnjivo ali i tad postoji nešto što se mora, kao imati vozilo, znati voziti, imati cestu, imati gorivo.. bezbroj implicitnih 'moranja' moraš zadovoljiti pa i to da imaš svjećice i akumulator ili dizelaša :))

Autor: hush_i   |   22.01.2017. u 15:10   |   opcije


Ne moram ja ništa, ponavljam.

Autor: Cococh-Anel   |   22.01.2017. u 15:12   |   opcije


-na ta 'moranja' te ne silim JA ili itko, nego prirodni zakoni, sama TVOJA odluka za štrikanjem, vožnjom i sl. U to spada i blog, dozvola komentara itd. :)
dakle, na tebi je teret, ne na meni (osnova argumentirane rasprave, teorije, znanstvene metode, dokaza).

Autor: hush_i   |   22.01.2017. u 15:12   |   opcije


moraš li biti ljuta na mene? :)

Autor: hush_i   |   22.01.2017. u 15:13   |   opcije


meni je bespredmetno lamentirati općenito o zabranjeno i nije dozvoljeno ..
NPR postoje supstance koje se smatraju dopingom i nabroojane su i zabranjene , ali ako se ne varam piše i da nije dozvoljeno namjerno uzimanje bilo čega što bi dovelo do prednosti pred protivnikom pa bio to i lijek za gripu ...jer sadrži supstancu koja može ....
a nije taj lijek na popisu zabranjenog

Autor: RI41   |   22.01.2017. u 15:16   |   opcije


Ja ljuta?

Nisi mi odgovorio je li ova naša komunikacija nedobra samo zbog mene?

Autor: Cococh-Anel   |   22.01.2017. u 15:16   |   opcije


moraš platiti TV pretplatu ..onako ili ovako ..:)

Autor: RI41   |   22.01.2017. u 15:17   |   opcije


Riječ je o mojem moranju ovdje na blogu. Privatno se vas ne tiče.

Autor: Cococh-Anel   |   22.01.2017. u 15:20   |   opcije


A na blogu sam slobodna i ponašam se kako mi paše, i kako mi dođe. Iako sam na prvoj stranici. I ne moram ništa.

Autor: Cococh-Anel   |   22.01.2017. u 15:21   |   opcije


da, zbog tvog stava.. ono ustala na lijevu? :))
ili tumačenja da te ja nešto prisiljavam .. ''mora''. Ukažem na grešku, netočnost, nepreciznost.. i sad 'moram' dokazivati nevinost? :)))
teret dokaza je na tužiteljici .. dakle, ti moraš dokazati moju krivnju u ovom postupku, ne ja, svoju nevinost. :))
pročitaj ponovo sinopsis, možda pomogne. A tvoja tema je istina, (vijesti..).

Autor: hush_i   |   22.01.2017. u 15:22   |   opcije


Hush, ako ti ne preuzimaš nikakvu odgovornost za našu komunikaciju, onda mi više nemoj dolaziti na blog.

Autor: Cococh-Anel   |   22.01.2017. u 15:25   |   opcije


Za komunikaciju je potrebno dvoje. Kao što je za štrikanje potrebna vuna.

Autor: Cococh-Anel   |   22.01.2017. u 15:26   |   opcije


Diskusije radi, u filmu Food Inc,je rečeno da nitko ne smije koristiti sjeme koje nije Monsantovo, mislim možeš, ali si izvan zakona.
Čudna star, imaš domaće sjeme paradajza, za prehranu svoje obitelji, koji se sije stoljećima i odlično uspijeva na nekom terenu, i onda odjednom nije više po zakonu...

Autor: juicy-mama   |   22.01.2017. u 15:28   |   opcije


Juicy, prestrašno!

Autor: Cococh-Anel   |   22.01.2017. u 15:29   |   opcije


na blogu nisi slobodna već se moraš ponašati po pravilima koja su napisana i javna, zato jer su bili slobodni neki ne mogu pisati ...
sjeme
koliko ja znam u europi to nije prošlo ...za USA ne znam

Autor: RI41   |   22.01.2017. u 15:31   |   opcije


Moja se sloboda ne kosi s pravilima bloga, zato sam još ovdje, govorim kako se osjećam. Da mi ova pravila ovdje padaju teško, ne bih bila ovdje. Zar se svaka moja rečenica mora analizirati?

Autor: Cococh-Anel   |   22.01.2017. u 15:36   |   opcije


pa reci da je to monolog , ajde samo ti nastavi , ipak je ovo tvoj blog i možeš i Moraš biti u pravu ...
nedaj se smetati

Autor: RI41   |   22.01.2017. u 15:38   |   opcije


Imate li vi što reći, a da nije o meni i mojim riječima? Imate li neku spoznaju pa ju pišite, argumentirajte? Ja samo vidim kako nisam u pravu, kako moram ovo a ne smijem ono, no nemam nikakve argumente s druge strane.

Autor: Cococh-Anel   |   22.01.2017. u 15:40   |   opcije


koko.. ti baš ništa ne razumiješ.
kreirala si blog, istina, bijele laži, itd.. i izneseš neistinu. Ja to navedem.
To nema veze s analizom pojedine tvoje riječi. Kompletna si u istom tonu, ne vidiš, ne čuješ... imaš svoj blog, svoje zakone. OK :) no komunikacijski problem također imaš.. a tu ne mogu ja pomoći, nisam svemoguć. To MORAŠ ti ... :))) ili ne moraš, tvoja stvar.
to nije analiza pojedine riječi, ukupno promašuješ.. sve.

Autor: hush_i   |   22.01.2017. u 15:43   |   opcije


i bilo mi je drago.. :) tnx.

Autor: hush_i   |   22.01.2017. u 15:44   |   opcije


Hush me tu ispravljao, a nigdje nikakvog podatka konkretnog. A zašto? No, ja sam kriva što nam je komunikacija ošla u jagode. Ne razumijem kako vi vidite komunikaciju. Čini mi se da ako se ja odmah ne slozim s vašim primjedbama, da nastane problem. Vi se ne slazete sa mnom, ja se ne slazem s vama, pa što?

Autor: Cococh-Anel   |   22.01.2017. u 15:45   |   opcije


Vi ste noćni leptiri, a ja sam izgleda noćna lampa.

Autor: Cococh-Anel   |   22.01.2017. u 15:46   |   opcije


Da, imam problem s takvom komunikacijom.

Autor: Cococh-Anel   |   22.01.2017. u 15:47   |   opcije


Hush, nadam se da ćete nakon ovog Pam ljepše gledati :) Jer to je bilo zapravo zbog Pam, jel tak?

Autor: Cococh-Anel   |   22.01.2017. u 15:55   |   opcije


Iako, tko bi volio biti s nekim tko - prigovara? I govori - moraš, ne smiješ...

Autor: Cococh-Anel   |   22.01.2017. u 15:55   |   opcije


Ili ispravlja, ajme tlake... ja nekaj bubnem, a on rasprede satima o tomu kako sam upotrijebila krivi izraz. Spasi me bloze takvih, makar i kao komentatora na mojim blogovima.

Autor: Cococh-Anel   |   22.01.2017. u 15:56   |   opcije


Kad se dođete tu sa mnom loptati kako bi skupili bodove kod nekog tko me ne voli (tj.kod nekog tko ne zna koliko me jako voli:), pazite kakav dojam ostavljate jer se jako otkrivate. Radite protiv sebe.

Autor: Cococh-Anel   |   22.01.2017. u 16:04   |   opcije


Jer danas je takav sa mnom, a sutra će biti takav s vama.. jer je takav.

Autor: Cococh-Anel   |   22.01.2017. u 16:06   |   opcije


Dodaj komentar