©© - Britanac

Kad se posao radi ozbiljno, kad se rade promjene, uvodi neki novi sustav, tome prethodi analiza postojećeg stanja - koju naravno provedu stručnjaci, nađu se slaba mjesta, definira problem, predlože rješenjea, napravi simulacija koje bi rješenje bilo najbolje, da na javnu raspravu (ček, jesam li ja u kapitalizmu li socijalizmu?), i kad se svi parametri optimiziraju, ide se u provedbu.

E, a kod nas Banditos procijeni što bi bilo najbolje (za njegove rođe), i onda se to tako napravi. Tema mi je Britanac. Jest da Britanac prije ovog preuređenja nije izgledao bogznakak, i ja sam to komentirala (moram paziti tko me čuje), jest da sad izgleda urednije, no ne i funkcionalnije. Naprotiv.

Najveća mi je zamjerka što je ukinuo oko 20 parkirnih mjesta što se bome osjeti. Koja mu je to računica bila, što, parkirna mjesta ne trebaju? I na mjestu tih parkirnih mjesta je posadio maćuhice i nekakve kamene grobnice, unutar kružnog toka, valjda će ljudi ti sjediti i čekati autobus, pa pretrčavati cestu? E, da mi je vidjeti simulaciju koja je ovo rješenje dala..

Druga mi je zamjerka - ajd ako već treba biti fontana (i ja sam govorila kako u Zagrebu fali vode za ptice i da treba postaviti fontane, hjtela sam čak o svojem trošku pokraj zgrade napraviti fontanu ca 1 m promjera da bi ptice imale gdje vodu piti - i opet, netko me je čuo), onda da je barem ta fontana na samom trgu, na Britancu u dnu tržnice, na sjevernoj strani ima dobar prostor za fontanu, tamo gdje su sada sat postavili. Sat je ok. Jer fontana je nešto čemu se treba moći prići, pa i brćkati po ljetnim vrućinama - ali ne da psi piju vodu na njima, to mi je fuj. Bilo bi lijepo sjediti u kafiću koji ima fontanu u blizini. Britanac je na lijepom mjestu i bilo je potencijala za takvo što.

A sad je fontana unutar kružnog toka, oko nje uski pojas zelenila - sve uži, hehe, i kaj, čemu ona onda služi? Da ju autobusi zaobilaze. Nit ju se ne primjećuje. Bit će zanimljivo ako će bit vodoskok, pa kad puhne vjetar, a na Britancu često puše, pa se zaledi oko fontane..

I tak, opet se je nekaj napravilo bezveze, ulupala se je lova, a o istom trošku je to moglo funkcionalno i lijepo biti. Parkirna mjesta nije smio dirati.

18.03.2017. u 8:55   |   Editirano: 18.03.2017. u 8:56   |   Dodaj komentar

Kad me već neko prisluškuje, onda molim nek čuje i ovo: ima mjesta za nove paringe unutar drvoreda. Visoko je drveće i ispod njega ništa ne raste jer nema sunca, gola zemlja. Na tom mjestu gdje je ta sparušena zemlja i ne liči na niš treba proširiti parking, u koji se ulazi iz drvoreda. Sad se tamo auti parkiraju uzduž, a mogli bi se nakoso. Taman bi se dobilo oko 20-ak mjesta koja su ukradena zbog preuređenja.

Autor: Cococh-Anel   |   18.03.2017. u 9:01   |   opcije


A sama tržnica i dalje ne liči na niš.

Autor: Cococh-Anel   |   18.03.2017. u 9:03   |   opcije


Ne mislim na štandove, oni su kakvi jesu iako ne bi škodilo metnuti barem nove daske, a ne ove austrougarske. I suncobrani su ok, to je lijepo. Ali rub tržnice je koma, nekakve pregrade ofucane, stvari koje nikomu ne služe..

Autor: Cococh-Anel   |   18.03.2017. u 9:05   |   opcije


A ovo kaj je Bandić izvalil o oprostu na prvu kaznu za parkiranje, to mi je toliko grozno da nemam dobrih riječi za to opisati. On je fakat puko. Uništi 20 parkirnih mjesta, i daje oprost za grijehe parkiranja - to u naopakom svemiru bi možda prošlo... Krajnje je vrijeme da se povuče.

Autor: Cococh-Anel   |   18.03.2017. u 9:11   |   opcije


Haha, čitam o uplatnicama koje Plenki šalje svojim članovima za dobrovoljne priloge HDZ-u :) Neki su to duhovito nazvali - uhljebnina :) platiš 120 kn a dobiješ tisuće.. Investicija, a ne prilog :)

Kaj je i zadnja krava muzara pala na noge, dragi Plenki?.. prvo Pliva, pa Ina, sad i Agrokor, bravo HDZ, uspjeli ste sve uništiti. Prokleta pohlepa.

Autor: Cococh-Anel   |   18.03.2017. u 9:14   |   opcije


Zapravo, dobro je u cijeloj stvari što će se HDZ bez priliva love iz hrvatskih giganata urušiti. Nije ni dijaspora više bedasta, a i oni su ostarili i pumirali, pokoj im duši, a ovim novima koji su pobjegli iz lijepe naše ne pada na pamet financirati budaletine.

Autor: Cococh-Anel   |   18.03.2017. u 9:17   |   opcije


A kaj se Agrokora tiče, tu se vidi slabost polaganja sve na jednu kartu. Tajna je u raznolikosti. Ako sve bitne firme u jednoj državi ima jedan vlasnik, a taj očito ne zna poslovati na održivi način, onda je cijela država ranjiva. To se sad vidi kod nas.

Drugo, fakat je umjetnost firmu koja ima takve prihode kao Agrokor uništiti, tj. poslovati neodrživo. Zaključak, nekam lova odlazi iz Agrokora. Očito ne ide u državnu blagajnu, ali ide u privatne džepove, ili tim nekim čudnim putevima.

Autor: Cococh-Anel   |   18.03.2017. u 9:23   |   opcije


Pa ceste.. pitam se postoji li nešto u Hrvatskoj koje je izgrađeno od hrvatske love, i da donosi dobit?

Autor: Cococh-Anel   |   18.03.2017. u 9:24   |   opcije


Socijalizam: dobiješ plaću u kešu, nemaš kreditnu karticu niti minus, trošiš plaću, i štediš. Mećeš u čarapu, ili ajd u banku koja ti daje kamate na štednju. Kad zaštediš, kupiš auto, vešmašinu. Ili stan. Ako je kredit, onda uložiš jednu trećinu pologa, kamata je relativno niska.

Kapitalizam: dobiješ lovu na račun, niz kartica koje glume novac (kako ne bi imao osjećaj koliko novca trošiš), mašu to pred nosom kak si bedak ako ne trošiš, uvjeravaju te da si ružan, star, jadan da ti uvale nešto za novac, nude ti kredite, zadužuješ se za dva života, postaneš kreditni rob. Mirovine su iluzija, zdravstveno osiguranje u banani jer ako ti ne možeš, ima tko može. Tj. tjeraju se u dužničko ropstvo i u ime zdravlja.

Autor: Cococh-Anel   |   18.03.2017. u 9:28   |   opcije


Coco, ti si meni preslatka u tom zanosu pisanja :)) Subotnja kolumna :) Volim te čitati jer se osjeti tvoja vibra u riječima....:)

Autor: purpurna-nit   |   18.03.2017. u 9:29   |   opcije


Hej, Purp :) Ovaj blog je moj complaining corner, čoškić za brundanje:)

Autor: Cococh-Anel   |   18.03.2017. u 9:46   |   opcije


Samo ti daaaaaj :))

Autor: purpurna-nit   |   18.03.2017. u 9:48   |   opcije


Uh, nakupi mi se preko tjedna, a prestara sam i preumorna da dižem revolucije.

Autor: Cococh-Anel   |   18.03.2017. u 9:49   |   opcije


jutro....negdje se mora malo izbaciti iz sebe:))))

Autor: nljubo   |   18.03.2017. u 9:50   |   opcije


Evo, dok ja tu brundam, onu sparušenu zemlju upravo žele pretvoriti u nešto zeleno, i prekopavaju ju, valjda će nešto posaditi, posijati.. Parking, dragi ljudi, parking! Da su barem izbori za gradonačelnika dvaput godišnje.

Autor: Cococh-Anel   |   18.03.2017. u 9:51   |   opcije


Ljubo, malo iz sebe, malo u sebe, i prođe život :)

Autor: Cococh-Anel   |   18.03.2017. u 9:51   |   opcije


Ja sam odavno prestala zapažati takove stvari, jer sam shvatila da ne mogu ništa promjeniti :)) Ne gledam Dnevnike, tu i tamo malko škicnem vijesti na portalu...i mirnija sam :)

Autor: purpurna-nit   |   18.03.2017. u 9:53   |   opcije


:))))

Autor: nljubo   |   18.03.2017. u 9:53   |   opcije


Joj, jutros mi opet auto bio zapišan. Pa jebemu i vlasnicima pasa, zakaj dozvoljavaju da psi pišaju po autima? Vlasnici, kaj se vama ne gadi pišalina vašeg dragog ljubimca? Ili recimo Kačićeva, hodam po njoj i preskakujem curke pseće pišaline, ma to budem jedanput fotkala.. Fuj! Ili prođem biciklom pa si na leđa nabacam pseću pišalinu.

Autor: Cococh-Anel   |   18.03.2017. u 9:54   |   opcije


Purp, otkako mi nestali hormoni i muškarci me više ne zanimaju, tako me počela politika zanimati, i ono što se događa oko mene. Drugim riječima, političari mora da su frigidni.

Autor: Cococh-Anel   |   18.03.2017. u 9:55   |   opcije


Hehe, pretvaram se u staro čangrizalo :)

Autor: Cococh-Anel   |   18.03.2017. u 9:57   |   opcije


E, ali volim biti konstruktivna. Mislim da brundanje radi brundanja donosi neko olakšanje, ali nije to to. Volim kad razmislim i predložim rješenje. A tako sam i trenirana.

Autor: Cococh-Anel   |   18.03.2017. u 9:58   |   opcije


i meni se tako čini...brinu se oni samo za sebe....boli njih briga za nas...sjete nas se samo kad su izbori:))))..trebaju im naši glasovi za privilegije....

Autor: nljubo   |   18.03.2017. u 9:58   |   opcije


hahaha.... :) To s hormonima , nestajanjem...može biti i veelika prednost :) Manje grešaka činimo jer osvjestimo jedan dio sebe koji do sada nismo poznavali :)

Autor: purpurna-nit   |   18.03.2017. u 9:59   |   opcije


Koje je rješenje za pišanje pasa po autima? Pa ako vaš pas ne može zaobići moj auto, onda vi ne možete držati psa jer nemate uvjete. Ne možete držati psa, a ja se osjećam neugodno, a vidim da mi i felga trune.. Jer ću si ja nabaviti kokoši u suprotnom.

Autor: Cococh-Anel   |   18.03.2017. u 9:59   |   opcije


Pa će moje kokoši spavati na vašim autima, i kljucati ih, i kenjati po njima. Zapravo, zakaj se nemre imati kokoši u gradu?

Autor: Cococh-Anel   |   18.03.2017. u 10:01   |   opcije


Jutro Coco, samo ti meditiraj, al meni malo cudno da ti neki ovdje nisu zaljepili etiketu komunjare, skojevskog agitatora Afz-a i sta sve ne, to vj zbog toga so si zena pa imaju obzira.Ali sve jedno i za tebe vrijedi ona"uzalud sam pricao,nikog nije bilo da ma cuje.."

Autor: ziks-07   |   18.03.2017. u 10:01   |   opcije


Purp, čudo je koliko problema nastaje zbog hormona, taj mehanizam reprodukcije je fakat prejak. Sve je podređeno tomu. Zapravo pravi užitak življenja dolazi tek sa slobodom, a sloboda nastaje bez reproducijkog presinga.

Autor: Cococh-Anel   |   18.03.2017. u 10:02   |   opcije


Hej, Ziks, već smo prošli tu fazu ovdje na blogu. Imam ja sve te etikete, ali upornošću sam im dosadila :)

Autor: Cococh-Anel   |   18.03.2017. u 10:03   |   opcije


Tu si u pravu ...sloboda življenja , tek ju sada osjetimo i meni je predobdro :))

Autor: purpurna-nit   |   18.03.2017. u 10:04   |   opcije


Uostalom, ja zagovaram ideju socijaldemokracije, to je ono u što vjerujem i čije principe slijedim.

Autor: Cococh-Anel   |   18.03.2017. u 10:04   |   opcije


SDP je stranka koja predstavlja socijaldemokraciju u Hrvata, nije idealna, no nije ni Crkva idealna pa ipak vjernici idu tamo..

Autor: Cococh-Anel   |   18.03.2017. u 10:06   |   opcije


Eee, a što se tiče žena i prava žena, i feminizma, o tomu jendm drugom prilikom. Jedan dan smo imali predobru raspravu za ručkom o feminizmu, i to budem ovdje prenijela kad mi se bude pisalo..

Autor: Cococh-Anel   |   18.03.2017. u 10:07   |   opcije


Zapravo, meni nije skroz jasno koju ideju predstavlja HDZ? U što vjeruju njezini poklonici? Iz imena se ne da protumačiti, jer baš ni demokraciju ne zagovaraju..

Autor: Cococh-Anel   |   18.03.2017. u 10:09   |   opcije


Da zagovaram ideju anarhije, bila bih poklonik Živog Zida.

Autor: Cococh-Anel   |   18.03.2017. u 10:13   |   opcije


meni nisu jasne anacinalne stranke.....preciznije građanske stranke koji u sebi nemaju nimalo nacinalnog elementa....

Autor: nljubo   |   18.03.2017. u 10:13   |   opcije


Živi Zid je barme profiliran. Ove druge stranke nemam pojma koju ideju zagovaraju. Još mi je prihvatljiva ideja HSS-a, kao seljačke stranke. No smeta mi kaj su istovremeno i konzervativna stranka.

Autor: Cococh-Anel   |   18.03.2017. u 10:14   |   opcije


HDZ bi se trebao zvati Nacionaldemokratska hrvatska stranka. NDHs. pa tko voli nek izvoli.

Autor: Cococh-Anel   |   18.03.2017. u 10:16   |   opcije


Ljubo, daj to molim te malo pojasni.

Autor: Cococh-Anel   |   18.03.2017. u 10:16   |   opcije


Ne bi. Jer nema tu komunističke ideje, niti nema Jugoslavije više. Ako aludiraš na to da su ljudi iz KPJ u SDP, onda znaš i sam da ih je više u HDZ-u. Jer je HDZ veća stranka.

Autor: Cococh-Anel   |   18.03.2017. u 10:18   |   opcije


Kod nas je HDZ mentalitet ne ideologija, neki dan sam u jednom manjem mjestu koje rapidno propada u svim djelatnostima cuo i ovo" ma neka je i gore samo nek je HDZ",premda je on tu oduvijek, a dvije trecine zitelja manje nego u devedesetim.

Autor: ziks-07   |   18.03.2017. u 10:18   |   opcije


Ljubo je pobrisao komentar u kojem kaže da bi se SDP trebao zvati KPJ.

Autor: Cococh-Anel   |   18.03.2017. u 10:19   |   opcije


npr... kad se proglašavalo u 6 mjesecu 91 kad je bila srpska agresija na Hrvatsku oni su napustali sjednicu sabora i nisu glaosvali za otcjepljenje od Jugoslavije već kukavički pobjegli sa glasovanja...

Autor: nljubo   |   18.03.2017. u 10:20   |   opcije


Ziks, to i je ono što je zabrinjavajuće. No, meni niti taj dio nije jasan.. Kaj ljudi vide u HDZ-u? Osim neku osobnu korist, to razumijem. Udruživanje radi boljitka.

Autor: Cococh-Anel   |   18.03.2017. u 10:20   |   opcije


Ljubo, možda su bili mudriji i dalekovidniji. Možda se je moglo izbjeći rat. Ne mogu ja u njihovo ime govoriti. Ja govorim o ideji. E, sad, je li ideja o usitnjavanju Jugoslavije dobra, izgleda da još vrijeme nije dovoljno pokazalo. Neki misle da jest, neki misle da nije.

Autor: Cococh-Anel   |   18.03.2017. u 10:23   |   opcije


Meni smeta kaj ljudi mašu nacionalizmom, a ne poznaju niti Hrvatsku, a bome nisu u stanju niti prihvatiti Hrvate koji razmišljaju drukčije.

Autor: Cococh-Anel   |   18.03.2017. u 10:25   |   opcije


nisu bili oni bili mudriji već su kukavice:)))).....

Autor: nljubo   |   18.03.2017. u 10:25   |   opcije


Zašto misliš da su bili kukavice?

Autor: Cococh-Anel   |   18.03.2017. u 10:25   |   opcije


Moje skromno mišljenje je da Ziks daje približan odgovor...mentalitet :)

Autor: purpurna-nit   |   18.03.2017. u 10:26   |   opcije


Ljubo, što za tebe znači riječ domovina?

Autor: Cococh-Anel   |   18.03.2017. u 10:27   |   opcije


zato što su pobjegli iz Sabornice.....i izbjegli glasovanje....

Autor: nljubo   |   18.03.2017. u 10:27   |   opcije


zašto me pitaš ko znadeš odgovor?

Autor: nljubo   |   18.03.2017. u 10:28   |   opcije


Purp, da, jadnog li nam mentaliteta.. Recimo, mene zanima što naš narod u stvari želi? Mislim, pojedinci? Koji su im prioriteti? Je li recimo lustracija ispred redovito isplaćivane plaće?

Autor: Cococh-Anel   |   18.03.2017. u 10:30   |   opcije


Ljubo, znači ti ne poznaš Hrvatsku, ali ti je važan nacionalizam?

Autor: Cococh-Anel   |   18.03.2017. u 10:30   |   opcije


Što nacionalisti žele i očekuju od te svoje ljubljene domovine? Pa dajte malo napišite da i mi drugi razumijemo..

Autor: Cococh-Anel   |   18.03.2017. u 10:34   |   opcije


znam ja jako dobro Hrvatsku...i zbog raznolikosti...ljudi,običaja i svega pozitivnoga je volim ....ja nisam nacionalist....niti fašist...i.ne volim negativne i ružne stvari što se dešavaju ili su se desile..

Autor: nljubo   |   18.03.2017. u 10:35   |   opcije


Istinski i dubinski ne kužim nacionalizam. A volim Hrvatsku, i jezik ,i kulturu, i narodne plesove, pjesme, ljude..

Autor: Cococh-Anel   |   18.03.2017. u 10:35   |   opcije


Ajd, ok. A što tebi znači 'nacionalni element' u strankama?

Autor: Cococh-Anel   |   18.03.2017. u 10:37   |   opcije


Još bi samo dodala uz onaj mentalitet i tradiciju...tradicijsko vjerovanje ..koje se prenosi s koljena na koljeno , a i cjeloživotno učenje bi ubacila pod obavezno :)))

Autor: purpurna-nit   |   18.03.2017. u 10:37   |   opcije


E, da, Purp, hvala ti što si me podsjetila: voljeti svoje ne znači mrziti tuđe. Voljeti svoje i poštivati tuđe, to je za mene ključ. Njegovati tradiciju ne znači misliti da je jedino ta tradicija ispravna. To je moje mišljenje.

Autor: Cococh-Anel   |   18.03.2017. u 10:40   |   opcije


Ali se ne dam emocionalno ucjenjivati na tu temu. Ne tržim tim vrijednostima.

Autor: Cococh-Anel   |   18.03.2017. u 10:41   |   opcije


Tako je :) Ja imam troje djece , i svima sam im dopustila da potraže svoje mišljenje i stavove vezano uz vjeru, religiju, tradiciju, političko opredjeljenje..i svi smo različiti :)))) Ali se uvažavamo i poštujemo....ponekad malko bude iskrica, ali ...furamo :))))

Autor: purpurna-nit   |   18.03.2017. u 10:44   |   opcije


Obzirom da smo u demokraciji, treba biti i ovih i onih. Evo, samo bih napomenula da bi bilo dobro kad bi ljudi znali točno koju ideju slijede i zašto. Ako si nacionalist, ok, budi. Ako ti je lustracija prije hrane, i djece, i žene. ok. Ako ti je važnija ideja od mene kao čovjeka, volim to znati, da te mogu izbjegavati. Ako se od ideje ne vide ljudi, to mi se ne čini dobrim. Ni za mene, ni za onog tko takvo što zagovara.

Autor: Cococh-Anel   |   18.03.2017. u 10:45   |   opcije


Purp, pa to i je cilj.. i kod mene doma se dijelimo na 'ustaše' i 'partizane', i uglavnom se smijemo iz toga..

Autor: Cococh-Anel   |   18.03.2017. u 10:48   |   opcije


zanimljiva rasprava ,
čekam i ne dočekam ljubin suvisli odgovor :)

Autor: tajana46   |   18.03.2017. u 10:48   |   opcije


nisu dovoljno državotvorne...tak se meni čini....

Autor: nljubo   |   18.03.2017. u 10:51   |   opcije


Širina pogleda :))))

Autor: purpurna-nit   |   18.03.2017. u 10:54   |   opcije


Evo Ljube :) Što misliš pod riječ državotvorno? Zar već nemamo državu?

Autor: Cococh-Anel   |   18.03.2017. u 10:54   |   opcije


što čini državu ?
samo ljudi koji su milion godina unutar određenih granica?

Autor: tajana46   |   18.03.2017. u 10:55   |   opcije


To 'nacionalno' u strankama bi po meni trebalo značiti da se ta stranka trudi da o našoj državi svi govore lijepo i dobro, da su svačija usta puna hvale kad se spomene Hrvatska. Da smo ponosni što smo građani države Hrvatske.

Autor: Cococh-Anel   |   18.03.2017. u 10:56   |   opcije


vidim da sve znate pa vam nemam što objašnjavati:)))))

Autor: nljubo   |   18.03.2017. u 10:59   |   opcije


ili skup zakona koji uređuju međusobne odnose
tako da se čovjeku osiguraju prava i mogućnost da uz uloženi trud živi kao čovjek

Autor: tajana46   |   18.03.2017. u 10:59   |   opcije


objasniš nam svoje viđenje ljubo,ne osjećaj se napadnuto :)

Autor: tajana46   |   18.03.2017. u 11:00   |   opcije


nema se tu što puno objšnjavati......sve je rečeno:))))

Autor: nljubo   |   18.03.2017. u 11:02   |   opcije


Da, dobro pitanje, Tajana.. Ljudi se sele, premještaju, evo i naši odoše na zapad činiti neku drugu državu.. Ako državu čine ljudi koji su ovdje puno godina, onda su i oni drugih nacionalnosti s jednakim pravima. Nemaju jedni veća prava od drugih. Naši kad odu van i dobiju državljanstvo, imaju jednaka prava kao i oni koje su zatekli. I taj dio nam je ok. Ali kad se događa na domaćem terenu, onda ne valja.

Autor: Cococh-Anel   |   18.03.2017. u 11:03   |   opcije


Da, Tajana, država je okvir potreban za uredan život puno ljudi na malom prostoru. Da imam ogromnu farmu s vjetrenjačama za struju i svoj izvor vode, i da sam koliko toliko zdrava, država mi takoreć nit nije potrebna. Znači, svjesno pristajem na ovisnost o državi, pa joj onda dajem novac u obliku poreza kako bih mogla što bolje živjeti u zajednici..

Autor: Cococh-Anel   |   18.03.2017. u 11:07   |   opcije


Sad ću se ja ubaciti .... Pita mene moja Amerka kad je bila tu : Mami, tako kad šetaš ulicom primjećuješ li zgodne muške? Ja onako ladno : Jok ! ..ona raširi svoje velike oke i u čudu me gleda ...Stvarno???...Ja opet : Najstvarnije. ..Ona : E. stvarno si ostarila...i puknemo se smijati. Ali ja dodam...E, samo da vi još to skontate :)) ...Nakon dva dana idemo mi ulicom... i prođe neki muškić..i ja prvo zastanem, a onda uzdahnem duboko i okrenem se za njim ... A ona odmah : A to je ta koja ne primjećuje muške a??? I pukne se smijati...Ja ju pogledam...preko očala i reknem : Parefem ćeri, parfeeeeeeeeeeeeeeem :))) Hvala na ugodnom razgovoru uz kavu :)

Autor: purpurna-nit   |   18.03.2017. u 11:08   |   opcije


a možeš i tako...izmigoljiti ,
aj dobro ,
a meni drago kad vidim da ima dosta ljudi koji gledaju malo šire,
jer zamisli odeš u neku zemlju ,ili ode tvoj netko
i tamo ga tretiraju kao građana drugog reda ,
uski pogledi sužavaju i nama samima izbor i razvoj

Autor: tajana46   |   18.03.2017. u 11:09   |   opcije


Hej, Purp, znači senzori još rade :) lijepo smo ćaskali :)

Autor: Cococh-Anel   |   18.03.2017. u 11:10   |   opcije


Ljubo, ako smo mi rekli svoje, ne znači da je sve rečeno, ajde i ti reci svoje

Autor: Cococh-Anel   |   18.03.2017. u 11:12   |   opcije


Tajana, a naši upravo i idu u zemlje u kojima su prihvaćeni.. Merkelici prigovaraju za useljeničku politiku, a pola našeg naroda tamo.. Merkelica je riješila problem nataliteta..

Autor: Cococh-Anel   |   18.03.2017. u 11:14   |   opcije


Hrvatsak će biti dobra država kad će biti navala ua useljenje, a ne da nas i izbjeglice izbjegavaju

Autor: Cococh-Anel   |   18.03.2017. u 11:18   |   opcije


Kod nas riječ 'državotvorno' znači 'država koja smrdi kao tvor'

Autor: Cococh-Anel   |   18.03.2017. u 11:19   |   opcije


meni to insistiranje na pripadnosti određenoj naciji ,
najčešće liči na pokušaj isticanja ljudi koji se ne žele truditi nešto postići svojim radom,
jer svatko rođenjem već pripada nekom plemenu, bez svoje zasluge

Autor: tajana46   |   18.03.2017. u 11:22   |   opcije


"izbjeglice nas izbjegavaju " :)))
i tužno i smiješno

Autor: tajana46   |   18.03.2017. u 11:23   |   opcije


Dobar point! Veći domoljub je onaj koji je pridonio svojoj zemlji da bude ugledna u svijetu, on je pravi 'državotvor' (ne onaj tvor koji smrdi), a ne onaj zbog kojih se moramo sramiti

Autor: Cococh-Anel   |   18.03.2017. u 11:38   |   opcije


Ne veći, nego pravi, onaj drugi nije domoljub nego tvor samo

Autor: Cococh-Anel   |   18.03.2017. u 11:39   |   opcije


Pala mi je genijalna ideja na pamet, vizija! Evo, UBER je zamijenio taksi službu, dakle aplikacija na mobitelu je zamijenila dispečersku službu, i ostale službe koje smo isto plaćali kroz taksi usluge.

Treba napraviti aplikaciju za mobitel zvanu - DRŽAVA. Koji će nam klinac političari, ministri, premijer, predsjednica? Da nam preusmjeravaju lovu i pritom maznu većinu? Lijepo aplikacija u koju se upišu svi, i porez ide preko aplikacije odmah u ustanove u koje treba - a koje ja biram. Ako nema love na računu za ustanovu, znači da ustanova ne valja. Ili treba racionalnije poslovati, ili treba poboljšpati poslovanje. I - birokracija izumrla. E, to je komunizam! Naravno, i ustanove imaju aplikacije gdje se novac preusmjerava, nema čudnog osoblja u firmi koje 'računa plaću', ili kaj već radi..

Genijalno, samoj sebi se divim!

Autor: Cococh-Anel   |   18.03.2017. u 11:48   |   opcije


Aplikacija ima na meniju i - radovi u vašem kvartu. Pa piše - uređenje parkinga, Q&A. Slika gotovog objekta i prmjedbe prema adresi stanovanja.

Autor: Cococh-Anel   |   18.03.2017. u 11:50   |   opcije


UBER je komunisička aplikacija - radničko i korisničko samoupravljanje.

Autor: Cococh-Anel   |   18.03.2017. u 11:52   |   opcije


Recimo, u aplikaciji ima rubrike - mirovinsko, zdravstveno, školstvo, ceste, vode, bla... i pod svakom rubrikom izbor koje osiguranje ili firmu izabirem i ja sam obavezna izabrati za svako područje jednu i dati neki minimalni iznos. S tim da je definirano da moram dati od plaće najmanje 10% recimo, ali o meni ovisi komu ću dati više, ono iznad minimuma.

Autor: Cococh-Anel   |   18.03.2017. u 11:59   |   opcije


Poreznu službu se s lakoćom može zaobići, sve je definirano.. Samo treba služba za održavanje aplikacije.

Autor: Cococh-Anel   |   18.03.2017. u 12:02   |   opcije


I zamislite da vaših 1000 kn dođe na mjesto gdje trebaju bez da birokracija uzme svoj dio, porez na porez na porez? pa mi bismo procvjetali za dva mjeseca!

Autor: Cococh-Anel   |   18.03.2017. u 12:03   |   opcije


Holding bi se raspustio.. i blog bi do kraja umro.. :(

Autor: Cococh-Anel   |   18.03.2017. u 12:07   |   opcije


Birokrati su samo skretničari, čiji posao jedna aplikacija radi neusporedivo bolje od njih: em je brža, em točna, em uopće radi..i jeftina

Autor: Cococh-Anel   |   18.03.2017. u 12:08   |   opcije


i ovako blog samo preživljava:)))

Autor: nljubo   |   18.03.2017. u 12:27   |   opcije


Pa kad vecina ovdje ocekuje da ih drugi zabavljaju, ili bacaju im stap.. evo, Ljubo, ti ni na pitanja u komentarima ne odgovaras

Autor: Cococh-Anel   |   18.03.2017. u 12:38   |   opcije


Kakvi pri blogu takvi pri delu.

Autor: Cococh-Anel   |   18.03.2017. u 12:39   |   opcije


Poduzetnosti fali u Hrvata, to kaj Tajana veli, nije dovoljno biti Hrvat samo..

Autor: Cococh-Anel   |   18.03.2017. u 12:40   |   opcije


ja ne odgovaram ako je odgovoreno:))))

Autor: nljubo   |   18.03.2017. u 12:42   |   opcije


znaci, slazes se mojim razmisljanjima?

Autor: Cococh-Anel   |   18.03.2017. u 12:46   |   opcije


sa nekim djelovima da....

Autor: nljubo   |   18.03.2017. u 12:56   |   opcije


, Danas saznajem da i kontejnere micu i postavljaju kante za svrstavanje otpada... hvala onomu tlo prenosi moje ideje, mozda i nije lose da holding dezura na blogu :)

Autor: Cococh-Anel   |   18.03.2017. u 13:49   |   opcije


:))))

Autor: nljubo   |   18.03.2017. u 13:58   |   opcije


Dodaj komentar