©© - ..."u uspostavi temelja državne suverenosti u razdoblju drugoga svjetskog rata, izraženoj NASUPROT proglašenju Nezavisne Države Hrvatske (1941.) u odlukama Zemaljskoga ANTIFAŠISTIČKOG vijeća narodnog oslobođenja Hrvatske (1943.)"...

Ustav RH, pročišćeni tekst, 15. siječnja 2014., citat:

"IZVORIŠNE OSNOVE

Izražavajući tisućljetnu nacionalnu samobitnost i državnu opstojnost hrvatskoga naroda, potvrđenu slijedom ukupnoga povijesnoga zbivanja u različitim državnim oblicima te održanjem i razvitkom državotvorne misli o povijesnom pravu hrvatskoga naroda na punu državnu suverenost, što se očitovalo:

(tu se sad nabraja od stoljeća sedmog..)

- u uspostavi temelja državne suverenosti u razdoblju drugoga svjetskog rata, izraženoj NASUPROT proglašenju Nezavisne Države Hrvatske (1941.) u odlukama Zemaljskoga ANTIFAŠISTIČKOG vijeća narodnog oslobođenja Hrvatske (1943.), a potom u Ustavu Narodne Republike Hrvatske (1947.) i poslije u ustavima Socijalističke Republike Hrvatske (1963. - 1990.), na povijesnoj prekretnici odbacivanja komunističkog sustava i promjena međunarodnog poretka u Europi, hrvatski je narod na prvim demokratskim izborima (godine 1990.), slobodno izraženom voljom potvrdio svoju tisućgodišnju državnu samobitnost.

Polazeći od iznesenih povijesnih činjenica, te općeprihvaćenih načela u suvremenu svijetu i neotuđivosti i nedjeljivosti, neprenosivosti i nepotrošivosti prava na samoodređenje i državnu suverenost hrvatskog naroda, uključujući i neokrnjeno pravo na odcjepljenje i udruživanje, kao osnovnih preduvjeta za mir i stabilnost međunarodnog poretka, Republika Hrvatska ustanovljuje se kao nacionalna država hrvatskoga naroda i država pripadnika nacionalnih manjina: Srba, Čeha, Slovaka, Talijana, Mađara, Židova, Nijemaca, Austrijanaca, Ukrajinaca, Rusina, Bošnjaka, Slovenaca, Crnogoraca, Makedonaca, Rusa, Bugara, Poljaka, Roma, Rumunja, Turaka, Vlaha, Albanaca i drugih, koji su njezini državljani, kojima se jamči ravnopravnost s građanima hrvatske narodnosti i ostvarivanje nacionalnih prava u skladu s demokratskim normama OUN-a i zemalja slobodnoga svijeta.

Poštujući, na slobodnim izborima odlučno izraženu volju hrvatskoga naroda i svih građana, Republika Hrvatska oblikuje se i razvija kao suverena i demokratska država u kojoj se jamče i osiguravaju ravnopravnost, slobode i prava čovjeka i državljanina, te promiče njihov gospodarski i kulturni napredak i socijalno blagostanje."

19.03.2017. u 12:42   |   Editirano: 19.03.2017. u 12:44   |   Dodaj komentar

Antifašistički temelji su u Ustavu. A kaže Cyb da su oni neki tamo pisali zakone, pa valjda i Ustav, oni neki Franjo i njegovi..

Autor: Cococh-Anel   |   19.03.2017. u 12:43   |   opcije


pazi ovo - KULTURNI NAPREDAK.. doduše piše i SOCIJALNO BLAGOSTANJE.. Ustavom RH Republika Hrvatska treba promicati gospodarski i kulturni napredak i socijalno blagostanje... Da barem naše vodstvo pročita Ustav.. A bi da znaju čitati..

Autor: Cococh-Anel   |   19.03.2017. u 12:46   |   opcije


Ovo je za one koji jedino blog čitaju.. nadam se da se neće uplašiti

Autor: Cococh-Anel   |   19.03.2017. u 12:47   |   opcije


Zanimljiva je ova rečenica: "uključujući i neokrnjeno pravo na odcjepljenje i udruživanje, kao osnovnih preduvjeta za mir i stabilnost međunarodnog poretka"..

Autor: Cococh-Anel   |   19.03.2017. u 12:49   |   opcije


ako to netko pročita, pa se još k tomu i zamisli, uuu...

Autor: Cococh-Anel   |   19.03.2017. u 12:50   |   opcije


Britanski povjesničar Rory Yeomans nedavno je poslao pismo premijeru Andreju Plenkoviću i predsjednici Kolindi Grabar-Kitarović, reagirajući na rastući povijesni revizionizam u Hrvatskoj. Yeomans se godinama bavi periodom Nezavisne Države Hrvatske. Iako se slučajno zainteresirao za temu i nema nikakve obiteljske veze s ovim krajevima, od dvijetisućitih je objavio niz zapaženih članaka i knjiga o tvorevini Ante Pavelića. U intervjuu za ‘Novosti’ govori o rezultatima svojih recentnijih istraživanja i objašnjava zašto se obratio izvršnoj vlasti u Hrvatskoj, od koje još nije dobio odgovor.

Autor: zikiwara88   |   19.03.2017. u 13:12   |   opcije


http://www.24sata.hr/news/deseti-najveci-ubojica-20-stoljeca-bio-je-jb-tito
-31165

Autor: roman10   |   19.03.2017. u 13:16   |   opcije


ni mi nismo dobili odgovor kako se tito našao na listi a bio je vladar partije i naroda

Autor: roman10   |   19.03.2017. u 13:17   |   opcije


nacionalni sastav vojske i policije 1989 po nacionalnostima u rh

Autor: roman10   |   19.03.2017. u 13:19   |   opcije


istina je revizionizam

Autor: roman10   |   19.03.2017. u 13:20   |   opcije


Kad sam prije više od deset godina počeo dolaziti u Hrvatsku, stavovi koji danas dobivaju veću pozornost tada su bili tretirani kao ekstremističke laži. Danas su tek ‘još jedno mišljenje’, gotovo na razini mainstreama. Ne mogu zamisliti da primjerice magazin ‘The Times’ radi ležerni intervju s engleskim poricateljem holokausta Davidom Irvingom jer bi bio kazneno gonjen. A u Hrvatskoj takvi pojedinci dobivaju emisije na televiziji. Razumijem da ljudi u regiji pate zbog ekonomske situacije, kao i da je povjerenje u politiku na niskoj razini, ali ne vjerujem da većina Hrvata želi da im se povijest tumači na ovaj način. Prije deset godina skandaloznim bi se činila mogućnost da ministar postane čovjek koji je navodno opisao ustaše kao ‘heroje, mučenike i šehide’ ili da se dokumentarac s lažima o logoru smrti u Jasenovcu premijerno prikazuje u Zagrebu i u srednjim školama.

Autor: zikiwara88   |   19.03.2017. u 13:20   |   opcije


Aj,fala blogu,..danas će bit živo ovdje,...fala Sajberici:))))))))))

Autor: dovla53   |   19.03.2017. u 13:21   |   opcije


čak je i srbija provela lustraciju

Autor: roman10   |   19.03.2017. u 13:22   |   opcije


zikw zašto je broj stradalih smanjen sa 1 500 000 na 800 000 pa na sadašnju brojku jel i to revizionizam

vidi istraživanje bogoljuba kočovića i vojno geografskog instituta beograd

Autor: roman10   |   19.03.2017. u 13:25   |   opcije


hrvata ne spominjem makar je on priznati stručnjak u svijetu

Autor: roman10   |   19.03.2017. u 13:26   |   opcije


trebaju li arhivi partije biti dostupni da saznamo istinu

Autor: roman10   |   19.03.2017. u 13:29   |   opcije


malo o češkoj Čehoslovačka, tada jedinstvena država, prva je još 1991. godine donijela Zakon o nezakonitim postupcima komunističkog režima. Prema tom zakonu, zabranjuje se obnašanje važnih političkih dužnosti bivšim partijskim čelnicima koji su bili iznad lokalne razine vlasti te visokim časnicima milicije i svim suradnicima i dragovoljnim doušnicima StB-a na rok od pet godina, a “čistku” su prošle osobe za koje se moglo neosporno utvrditi da su osobno sudjelovale u kršenju ljudskih prava, mučenjima i iživljavanjima nad uhićenicima, dok sud mora podastrijeti dokaze njihove krivnje.

Autor: roman10   |   19.03.2017. u 13:32   |   opcije


Lustracijskim zakonom iz 1991. godine obuhvaćeno je oko 140 tisuća ljudi, uglavnom pripadnika tajne službe, vojnih i milicijskih časnika te visokih partijskih dužnosnika. Zakon se odnosi na osobe koje su odgovorne za nezakonite postupke i povredu ljudskih prava te moralni pad u razdoblju od 1948. do 1989.

Autor: roman10   |   19.03.2017. u 13:32   |   opcije


malo njemačke
Nakon ujedinjenja Njemačke oko 60 posto profesorskog i nastavnog kadra Istočne Njemačke maknuto je iz obrazovnog sustava. Nijedan profesor prava nije zadržao svoju katedru.

U Njemačkoj su lustraciju radili preko komisija koje su pregledavale dosjee, svjedoke komunističke partije i STASI. Komisije su prikupile preko 150 tisuća stranica materijala, a u arhivima koji se tiču tog dijela prošlosti, zaposleno je 2000 državnih službenika.

Autor: roman10   |   19.03.2017. u 13:33   |   opcije


malo rumunjske

Rumunjska je loše provela lustraciju. Zloglasna Securitate je pred pad Ceausescuova režima brojao skoro 15 i pol tisuća uposlenika, od čega su više od 10 tisuća imali čin časnika. Odmah nakon pada Ceauşescuovog režima, velik broj agenata ponovo se aktivirao u novoj vlasti. Osnovali su nacionalno Vijeće za arhive Securitatea, ali zbog opstrukcije članova bivšeg sustava to tijelo nije dobilo nijedan ozbiljniji dokument na uvid.

Autor: roman10   |   19.03.2017. u 13:34   |   opcije


malo bugarske
U Bugarskoj je zbog lustracije veliki broj državnih zaposlenika izgubio je posao, u nekim sektorima – pravosuđe, tajne službe i policija – i do 90 posto. Bugarski arhivi nisu ni danas otvoreni, a značajan dio ranije nomenklature preživio je demokratske promjene.

Autor: roman10   |   19.03.2017. u 13:35   |   opcije


malo poljske

U Poljskoj, nakon godina postupnih čistki i neuspješnih zakonodavnih inicijativa, zakon o lustraciji donesen je tek nakon skandala u kojem je tadašnji premijer Oleksy ali i neki crkveni velikodostojnici denuncirani kao bivši ruski špijuni.

Poljska je pitanje lustracije institucionalno riješila formiranjem Institutu za nacionalno sjećanje, gdje su smješteni arhivi tajnih službi.

Autor: roman10   |   19.03.2017. u 13:37   |   opcije


i malo hrvatske

Zbog velikosrpske agresije i ratnog sukoba, Republika Hrvatska devedesetih godina nije provela lustraciju. Do lustracije nije došlo ni nakon okončanja rata kada se pitanje mirne reintegracije Vukovara nametnulo kao ključno političko pitanje, U međuvremenu, na vlast su 2000. došli oni koji su krenuli u projekt lustriranja onih koji su zagovarali lustraciju. Danas, zbog svega toga, na hrvatskoj političkoj sceni djeluju snage koje otvoreno zagovaraju državu iz koje je Hrvatska izašla uz mnogobrojne ljudske žrtve i materijalna razaranja, što političku scenu čini iznimno nestabilnom. Stoga se pitanje lustracije nameće kao ključno političko pitanje.

Podsjetimo, Hrvatska i Slovenija jedine su bivše komunističke države koje nisu provele lustraciju.

Autor: roman10   |   19.03.2017. u 13:39   |   opcije


i malo tvog mišljenja zikw

Autor: roman10   |   19.03.2017. u 13:40   |   opcije


https://www.youtube.com/watch?v=5xdyX5uLKSA

Autor: roman10   |   19.03.2017. u 13:47   |   opcije


daj bar nešto cp iz peščanika

Autor: roman10   |   19.03.2017. u 13:49   |   opcije


Ok. Kakva je razlika između Poljske, Čehoslovačke, Rumunjske, Bugarske, Istolne Njemačke s jedne strane, i Jugoslavije s druge? Romane, u kojoj si ti državi rođen i odrastao? Jesi li kad posjetio te gore navedene države dok je komunizam u njima vladao? Ajde mi odgovori..

Autor: Cococh-Anel   |   19.03.2017. u 14:01   |   opcije


Jesu li državljati tih zemalja mogli ići u zapadni svijet, putovati svijetom? Jesu li bili nesvrstani? Nisam ni sanjal da ću ja koja ne vollim povijest i imala uglavnom 2 iz povijesti morati nekom vršnjaku objašnjavati gdje i kako je živio.. Kako možeš uopće uspoređivati Jugoslaviju s ovim državama?

Autor: Cococh-Anel   |   19.03.2017. u 14:04   |   opcije


čekaj coco da vidimo arhive i kako se drug tito našao na listama možda nas je partija malo varala u ime naroda

Autor: roman10   |   19.03.2017. u 14:04   |   opcije


Odgovori mi na pitanja, dosad nisi ni na jedno, samo piliš po svomu. Ako želiš razgovarati, ajmo..

Autor: Cococh-Anel   |   19.03.2017. u 14:05   |   opcije


bilo je onih koji su živi otputovali u rudnike i protu tenkovske rovove

Autor: roman10   |   19.03.2017. u 14:05   |   opcije


Što ti nije valjalo u Jugoslaviji? Što si doživio a bil oti je neugodno? Za tvojeg života i iz tvojeg iskustva? Pusti priče drugih, tvoje iskustvo me zanima..

Autor: Cococh-Anel   |   19.03.2017. u 14:06   |   opcije


ajmo skinuti druga tita sa tih sramotnih listi pa da ga slavimo skupa sa partijom

Autor: roman10   |   19.03.2017. u 14:07   |   opcije


ja sam bitan za istinu

Autor: roman10   |   19.03.2017. u 14:09   |   opcije


i u češkoj je bilo onih kojima je bilo dobro

Autor: roman10   |   19.03.2017. u 14:10   |   opcije


i u sssr-u je bilo ljudi kojima je bilo dobro i preživjeli su ali oni nisu mjerodavni za istinu o sistemu jednoumlja

Autor: roman10   |   19.03.2017. u 14:12   |   opcije


Nije ti bilo dobro?

Autor: Cococh-Anel   |   19.03.2017. u 14:13   |   opcije


Nisi išao na fakultet jer ti roditelji nisu imala novca za školovanje?

Autor: Cococh-Anel   |   19.03.2017. u 14:13   |   opcije


Ti govoriš o jednoumlju? jesi li spreman prihvatiti da ja razmišljam drukčije od tebe?

Autor: Cococh-Anel   |   19.03.2017. u 14:14   |   opcije


ako te lažem a tebi dobro to je to ok

Autor: roman10   |   19.03.2017. u 14:14   |   opcije


pogledo ja u arhiv travanj 2005 i nedtko nam a tko če ga znat kako uvalijo tu Demklaraciju o antifa nešt pa mi je svekoliko neobično tko i kako.
.

Autor: Gospar_D   |   19.03.2017. u 14:14   |   opcije


Lažeš li?

Autor: Cococh-Anel   |   19.03.2017. u 14:14   |   opcije


ja sam bitan za istinu

Autor: roman10

Guba :)

Autor: Gospar_D   |   19.03.2017. u 14:15   |   opcije


naravno da pluralizam treba upravo zato da se vlast ne osili

Autor: roman10   |   19.03.2017. u 14:15   |   opcije


O čemu mi pričamo? HDZ ima preko 200000 članova, SDP ima oko 30000 tisuća.. Gdje su onda bivši komunisti?

Autor: Cococh-Anel   |   19.03.2017. u 14:16   |   opcije


lažeš li ti

Autor: roman10   |   19.03.2017. u 14:16   |   opcije


Da, Roman zna istinu iz 45-te.. a joj..

Autor: Cococh-Anel   |   19.03.2017. u 14:17   |   opcije


mislim okej je to prošlo stoljeće al ajmo mi taj antifanešt iz ovog stoljeća slustrirat....meni prošlo stoljeće nekak skoro 20 let predaleko

Autor: Gospar_D   |   19.03.2017. u 14:18   |   opcije


bivši komunisti su raspoređeni svugdje i kao takvi mogu ucjenjivati jedni druge i raditi kompromise neovisno o tome gdje su

Autor: roman10   |   19.03.2017. u 14:18   |   opcije


Pogledaš broj članova i jasno ti je zašto nema lustracije. Pitaj u svojoj središnjici.

Autor: Cococh-Anel   |   19.03.2017. u 14:18   |   opcije


istinu znaju arhivi coco

Autor: roman10   |   19.03.2017. u 14:19   |   opcije


gdo nam je to uuvalijo Demkalraciju o amtivašinešt dveipete a ne na prvoga od aprila večma trinajstoga

Autor: Gospar_D   |   19.03.2017. u 14:20   |   opcije


lustracija će pomesti i hdz i sdp i crkvu i sve ostale stranke pitaj u svojoj središnjici

Autor: roman10   |   19.03.2017. u 14:20   |   opcije


A tko je pisao arhive? Jesi se zanimao za tu temu? Ja sam čula da su mnogi dosjei isfrizirani jer se je tak otada radilo, kako da onda saznamo istinu iz arhiva?

Autor: Cococh-Anel   |   19.03.2017. u 14:20   |   opcije


jesu li tvoji u štabu za istinu ali ne partijsku

Autor: roman10   |   19.03.2017. u 14:21   |   opcije


kajje to središnjica?

Autor: Gospar_D   |   19.03.2017. u 14:21   |   opcije


tko je to frizirao tito i partija ili netko drugi

Autor: roman10   |   19.03.2017. u 14:23   |   opcije


Povijest pišu pobjednici, nisam to ja izmislila. A tko god ih je frizirao, istina u njima je upitna. Možda su i u međuvremenu isfrizirani.

Autor: Cococh-Anel   |   19.03.2017. u 14:24   |   opcije


tko ih je pisao

Autor: roman10   |   19.03.2017. u 14:24   |   opcije


Središnjica je ono u sredini :)

Autor: Cococh-Anel   |   19.03.2017. u 14:24   |   opcije


oni coco koji su imali koristi a to je opet tito i partija

Autor: roman10   |   19.03.2017. u 14:25   |   opcije


Ono što ti Romane nikako ne možeš ili ne želiš shvatiti, da ja govorim u prvom licu, svoje iskustvo, ono što se meni događalo i držim se toga. Jer jedino tomu mogu vjerovati. Dakle, ne što su mi pričali nego što mi se je događalo.

Istovremeno ne mogu od tebe saznati tvoje iskustvo, nego mi stalno prodaješ tuđe priče iz vremena dok nije ni bilo.. Vidiš li razliku? Ili da pišem polakše da me možeš slijediti?

Autor: Cococh-Anel   |   19.03.2017. u 14:26   |   opcije


zamisli da sam ja suradnik udbe a sada solim pamet tebi i zikw o slobodi i istini i pravdi bi voljela to znati

Autor: roman10   |   19.03.2017. u 14:27   |   opcije


aj nek netko pametan ovo pojasni
http://www.sabor.hr/Default.aspx?art=7273

Autor: Gospar_D   |   19.03.2017. u 14:27   |   opcije


Ako te dobro razumijem, ti znaš da su dosjee pisali Tito i partija, znaš da su lažirani, ali svejedno želiš otvoriti arhive. PA zakaj?

Autor: Cococh-Anel   |   19.03.2017. u 14:27   |   opcije


e tu je poanta coco jer oni iz rovova i rudnika su mrtvi režim se pobrinuo da ne govore u prvom licu

Autor: roman10   |   19.03.2017. u 14:29   |   opcije


istina coco da slavimo druga tita i partiju

Autor: roman10   |   19.03.2017. u 14:29   |   opcije


a kad se to svlada onddak krenit raščlanivat u demokratsckom slobodarskom evropsckom duhu ovo
https://vlada.gov.hr/o-vladi/kako-funkcionira-vlada/prethodne-vlade-sazivi/
9-vlada-rh/127

Autor: Gospar_D   |   19.03.2017. u 14:30   |   opcije


Na temelju čega bi onda sproveo lustraciju? Čisto me praktično zanima..

Autor: Cococh-Anel   |   19.03.2017. u 14:30   |   opcije


Zašto ja ne smijem slaviti Tita i partiju? Ako je Hrvatska nastala na temeljima koje je i Tito postavio?

Autor: Cococh-Anel   |   19.03.2017. u 14:31   |   opcije


Joj, Gosparu, to je za one koji čitaju :), i nemaju govno umjesto mozga...

Autor: Cococh-Anel   |   19.03.2017. u 14:31   |   opcije


A tebe Romane nitko ne tjera da slaviš Tita. Nitko ne sili ninašto.

Autor: Cococh-Anel   |   19.03.2017. u 14:32   |   opcije


pa slavi ga ali ako je on nakon rata ubio više ljudi nego pavelić za rata mislim da je slavlje upitno

Autor: roman10   |   19.03.2017. u 14:32   |   opcije


zato istina

Autor: roman10   |   19.03.2017. u 14:33   |   opcije


Pod hitno bi nam dakle trebalo povjerenstvo za suočavanje s posljedicama vladavine demokratskih režima na ovim prostorima. To još nitko nije uočio, a važno je. Od 1990. nadalje, naime, sve su ovdašnje države bile demokratske. Sve su održale višestranačke izbore, i Hrvatska, i Srbija, i Bosna. Koja je nesporna bilanca demokratskih režima? Raseljeno je preko dva milijuna ljudi, po etničkom ključu. Ubijeno ih je oko 130.000 – hej, 130.000! Izvršene su privatizacije u kojima je opljačkano ili uništeno stotinjak milijardi dolara, razorene su kuće, zgrade, gospodarski objekti, likvidirani su protivnici vlasti… Države bivše Jugoslavije danas su zadužene za nekih 200 milijardi dolara; banke su većinom strane, kao i druge industrije, a egzodus iz svih država poprimio je, kako je nedavno za Hrvatsku rekao Šeks, ‘biblijske razmjere’. Tvornica Soko u Mostaru, koja se 1989. spremala proizvesti nadzvučni avion, lovac, sada radi škrinje za meso, a kragujevačka Zastava, koja je proizvodila stotine tisuća svojih automobila, sada sklapa fiće. O takvim dosezima demokratskih režima mogla bi se napisati cijela, debela knjiga.

Autor: ziks-07   |   19.03.2017. u 14:33   |   opcije


pavelić je zločinac

Autor: roman10   |   19.03.2017. u 14:34   |   opcije


Gosparu, dobra ti je ova, gle imena u Vladi 2005, i Kolindica nam je tu :)) Znači, oni su donijeli tu deklaraciju :)

Autor: Cococh-Anel   |   19.03.2017. u 14:34   |   opcije


a što je tito tek trebamo saznati

Autor: roman10   |   19.03.2017. u 14:34   |   opcije


Da, Ziks, dobro si ovo izvukao.. a mi se bavimo lustracijom onog od prije 70 godina gdje nikog živog više nema, a danas nemamo većih problema.. Zato se i izvlači lustracija i maše njome kako bi narodu zakrvavile oči i međusobno se svađali

Autor: Cococh-Anel   |   19.03.2017. u 14:38   |   opcije


vas ne zanima tko vas je lagao i zašto jel to očekujete i od partnera

Autor: roman10   |   19.03.2017. u 14:40   |   opcije


čemu raditi drame bilo pa prošlo

Autor: roman10   |   19.03.2017. u 14:40   |   opcije


Fakat.:))

Autor: ziks-07   |   19.03.2017. u 14:41   |   opcije


mislinm ne bin ja preveč o tom antifašizmu drvijo kat je sabor reko svoje o tome
pitanm se samo treba li sabor iz te godine lustrirat? ..

Autor: Gospar_D   |   19.03.2017. u 14:41   |   opcije


A kako ti Romane znaš da nisu tebi lagali, kad spominješ stvari iz vremena dok te nije bilo? A ja spominjem stvari iz mojeg iskustva (opet ponavljam, no uzalud), pa ne lažem sebi samoj, nemam zakaj..

Autor: Cococh-Anel   |   19.03.2017. u 14:45   |   opcije


i ak može jedno onak oftopišno
jbnmu gdi su cicke za vižitu, ha?
cicke na blog jebovas davas jebo

Autor: Gospar_D   |   19.03.2017. u 14:45   |   opcije


Eh, da sam mlađa bome ako ne bi moje cicke bile na blogu..

Autor: Cococh-Anel   |   19.03.2017. u 14:46   |   opcije


Dajte cure neke cicke za gospara :)

Autor: Cococh-Anel   |   19.03.2017. u 14:47   |   opcije


Hahha, Ziksov članak je super :) I tako mi žene uzdržavamo alfe branitelje, da vam pm..

Autor: Cococh-Anel   |   19.03.2017. u 14:48   |   opcije


tvoje iskustvo prema iskustvu onih kojih više nema u ime jednoumlja je zbilja nešto predivno

Autor: roman10   |   19.03.2017. u 14:48   |   opcije


A ti znaš u ime njih? Kaj si ti umišljaš? A ja trebam lagati da bi ti bio sretan?

Autor: Cococh-Anel   |   19.03.2017. u 14:49   |   opcije


samo da saznamo broj pa da svi zajedno slavimo druga tita i partiju kako i dolikuje

Autor: roman10   |   19.03.2017. u 14:51   |   opcije


a, e coco...i umjesto kokardi nosite suknje,. ha haa:)

Autor: ziks-07   |   19.03.2017. u 14:51   |   opcije


Da, to sam zaboravila.. :)

Autor: Cococh-Anel   |   19.03.2017. u 14:52   |   opcije


Romane, ne treba nam točan broj za lustraciju, jer traže se počinitelji koje je nemoguće naći, kaj ne? I tako se mi vretimo u krug koji Roman voli: lustracija, broj žrtava, počinitelji, lažni dosjei i tako ukrug.. I Roman tako ima dojam da nešto radi za domovinu..

Autor: Cococh-Anel   |   19.03.2017. u 14:54   |   opcije


kokarde i četnici su legalizirani u srbiji

Autor: roman10   |   19.03.2017. u 14:55   |   opcije


A mogao bi možda i na neki drugi način pridonijeti domovini, ali bi onda morao nešto konkretno poduzeti

Autor: Cococh-Anel   |   19.03.2017. u 14:55   |   opcije


ne roman bi htio slaviti druga tita ali ako je on ubio više ljudi nakon rata nego pavelić za rata bilo bi me sram domovine i takvog slavlja

Autor: roman10   |   19.03.2017. u 14:57   |   opcije


Četnici su stariji i njihova pojava nema veze s fažizmom

Autor: Cococh-Anel   |   19.03.2017. u 14:59   |   opcije


Da je Pavelić ubio više ljudi, ti bi bio miran?

Autor: Cococh-Anel   |   19.03.2017. u 15:00   |   opcije


nije bitno đto blog može učinit za vas večma je bitno da mečete cicke na blošku vižitu

Autor: Gospar_D   |   19.03.2017. u 15:00   |   opcije


A tko to slavi Pavelića? A joj...

Autor: Cococh-Anel   |   19.03.2017. u 15:00   |   opcije


jednog i drugog smjestiti tamo gdje pripadaju

Autor: roman10   |   19.03.2017. u 15:03   |   opcije


Oni već jesu tamo gdje spadaju. A mi smo tu. I idemo dalje.

Autor: Cococh-Anel   |   19.03.2017. u 15:04   |   opcije


ova tvoja izjava za četnike treba značiti da ih treba legalizirati i u hrvatskoj i okolnim zemljama

Autor: roman10   |   19.03.2017. u 15:05   |   opcije


Čitaš li ti što ja pišem? Baš i ne..

Autor: Cococh-Anel   |   19.03.2017. u 15:06   |   opcije


Ustaše su osnovane u fašističkoj Italiji. Da bi se Italija domogla hrvatskog teritorija.

Autor: Cococh-Anel   |   19.03.2017. u 15:07   |   opcije


Četnici su stariji i njihova pojava nema veze s fažizmom

Autor: Cococh-Anel

Autor: roman10   |   19.03.2017. u 15:08   |   opcije


jesu i oni antifašisti

Autor: roman10   |   19.03.2017. u 15:09   |   opcije


Da, i? Gdje si ti iščitao sve ono?

Autor: Cococh-Anel   |   19.03.2017. u 15:09   |   opcije


koje

Autor: roman10   |   19.03.2017. u 15:10   |   opcije


Nema razloga da u Srbiji četnici ne budu priznati. To je njihova stvar.

Autor: Cococh-Anel   |   19.03.2017. u 15:10   |   opcije


a njihov dolazak u hrvatsku u narodnim nošnjama

Autor: roman10   |   19.03.2017. u 15:12   |   opcije


Opet insinuiraš... vidim kako sa mnom razgovaraš i dodaješ ono što nisam rekla niti mi je u primisli bilo, tako da ti ne vjerujem ni u vezi s drugim stvarima..

Autor: Cococh-Anel   |   19.03.2017. u 15:13   |   opcije


nešto slično jogurt revoluciji ali nazovimo to kefir revolucijom

Autor: roman10   |   19.03.2017. u 15:13   |   opcije


MIOC-grafit : no school, no job, no money, no problem

Autor: Jaromil   |   19.03.2017. u 15:14   |   opcije


Hahha, Jaromile :))

Autor: Cococh-Anel   |   19.03.2017. u 15:15   |   opcije


Genijalno!

Autor: Cococh-Anel   |   19.03.2017. u 15:15   |   opcije


provjeri coco kreni od toga da lažem

Autor: roman10   |   19.03.2017. u 15:15   |   opcije


moj naklon :)

Autor: Jaromil   |   19.03.2017. u 15:16   |   opcije


Što da provjerim? moje riječi iskrivljavaš, nemamo mi više o čemu..

Autor: Cococh-Anel   |   19.03.2017. u 15:16   |   opcije


.....bez zahebancije, pita li se itko zašto nema lustracije u Hrvatskoj ? Zašto su jedine presude udbašima donesene u Njemačkoj ? Na 4 milijuna Hrvata koliko ih je bilo involvirano u razne doušničke aktivnosti ?

Autor: Jaromil   |   19.03.2017. u 15:29   |   opcije


Ni u jednoj od spomenutih država (DDR, Čehoslovačka, Rumunjska,Poljska i dr.) nije u poslijeratnom razdoblju poubijano ljudi kao u bivšoj državi iz koje se tako lako i ugodmno putovalo po wc papir i ostalo. Čak je krajnje lijevi Ž. Puhovski rekao da razlike u zlocčjinima između ndh i poslijeratne juge nije bilo.poubijano

Autor: krelec   |   19.03.2017. u 15:38   |   opcije


Aahahhaaaa, dubokoumno i logicno razglabanje, jel to vi znanstvenici progutali pilulu Titovu pilulu istine? :
Daj Coco, malo svojom glavicom, pusti povijest :)

Autor: cyberlady   |   19.03.2017. u 15:38   |   opcije


Do raskola sa staljinom jugoslavenski su komunisti bili žešći staljinisti od samog staljina.

Autor: krelec   |   19.03.2017. u 15:40   |   opcije


Evo vam Sprajca kako vidi zrtve i to danas tolerira javna televizija, za zbljuvat se koliko su mase zatupljene, skupa sa
vama akademcima.

Autor: cyberlady   |   19.03.2017. u 15:40   |   opcije


Ako je taj toliko spominjani revizionizam realna ocjena događanja u poslijeratnoj državi, a bez da se umanjuju strašni zločini počinjeni za endehazije onda sam za takav revizionizam.

Autor: krelec   |   19.03.2017. u 15:45   |   opcije


http://www.hkv.hr/vijesti/hrvatska/12483-pogledajte-kulturu-mladih-antifasi
sta-grada-zagreba.html


a mozes se kulturno uzdizati, bez mog upliva, kad me vec prozivas tupavom na mom prijasnjem zapisu.
Mislim da nikad necemo imat razumijevanja ti i ja Coco medjusobnog.
I ne moramo. Ti za sebe mislis da si veci humanist najvjerojatnije.

Autor: cyberlady   |   19.03.2017. u 15:45   |   opcije


Ustaše su osnovane u fašističkoj Italiji. Da bi se Italija domogla hrvatskog teritorija.

Autor: Cococh-Anel

nisam baš siguran u to

Autor: Gospar_D   |   19.03.2017. u 15:57   |   opcije


Jebale te tvoje drame, ako cemo se razgovarati, cocokakanjem ili kakanjem
evo ti jos malo dokaza :

http://www.hkv.hr/vijesti/hrvatska/26280-hho-o-govoru-mrznje-zorana-sprajca
.html

Autor: cyberlady   |   19.03.2017. u 15:58   |   opcije


N e znate ni zasto je bio ustanak, i protiv koga, ali znate da je Tito bio vrhovni , lol.

Autor: cyberlady   |   19.03.2017. u 16:34   |   opcije


Coco, ostravi se ti politike, zivi kako ti pase, ali mi ne seruckaj o mom zapisu, nema mene zasto biti sram.

Autor: cyberlady   |   19.03.2017. u 16:36   |   opcije


Veliš, Cyb, mase su zatupljene? Pa daj me prosvijetli - u kojem kontekstu ti koristiš riječ antifašizam? Možda samo ti razumiješ tu riječ.. Jesi pročitala Gosparove linkove?

Autor: Cococh-Anel   |   19.03.2017. u 16:47   |   opcije


Neću se ostaviti politike zato jer bi ti to željela. Usput, si pročitala moj tekst iu Ustava?

Autor: Cococh-Anel   |   19.03.2017. u 16:49   |   opcije


Kruske vs jabuke

Autor: bozicnica   |   19.03.2017. u 16:51   |   opcije


Dobar vam dan:)

Autor: bozicnica   |   19.03.2017. u 16:51   |   opcije


Koke, nacin zivota kojim se zivjeli tad danas ne bi "prosao"

Autor: bozicnica   |   19.03.2017. u 16:52   |   opcije


Stvari ne treba izvlaciti iz konteksta vremena. Nespretno je.

Autor: bozicnica   |   19.03.2017. u 16:53   |   opcije


Lustracija?
Ja sam za. Ali ne znam kamo bi nas to dovelo.

Autor: bozicnica   |   19.03.2017. u 16:53   |   opcije


Bila sam nedavno u muzeju stazija u ist.njemackoj

Autor: bozicnica   |   19.03.2017. u 16:54   |   opcije


Strasno.
Ne znam želimo li vidjeti to kod nas. A msm da nije bilo puno drugacije.
Jedino kaj nismo germani pa se vjrj nije tako detaljno biljezilo sve.

Autor: bozicnica   |   19.03.2017. u 16:55   |   opcije


Istina oslobadja i razara.

Autor: bozicnica   |   19.03.2017. u 16:56   |   opcije


Bokte..pioniri? Nista drugo nego mali spijuni.

Autor: bozicnica   |   19.03.2017. u 16:58   |   opcije


Ispiranje mozga djecici.

Autor: bozicnica   |   19.03.2017. u 16:58   |   opcije


Koja se sirota sa 7 godina zaklinju na blablabla.

Autor: bozicnica   |   19.03.2017. u 16:59   |   opcije


Agresivnija je jedino crkva kad veli da nemres nekrsten u raj:)

Autor: bozicnica   |   19.03.2017. u 16:59   |   opcije


Ok..i kapitalizam je zajeban.
Nemres vise bit lijep i siromasan.

Autor: bozicnica   |   19.03.2017. u 17:00   |   opcije


Hej, Božo, pa di si? Lijepo je vidjeti te :)

Autor: Cococh-Anel   |   19.03.2017. u 17:01   |   opcije


Pa i ja se slažem da ne treba stvari izvlačiti iz konteksta. Naravno da su bila druga vremena, ali su bila i meni i drugima. Bilo je dobrih stvari, bilo je i loših. Žao mi je što se sve proglašava lošim. A ja sam ipak starija od tebe pa se sjećam više toga..

Autor: Cococh-Anel   |   19.03.2017. u 17:04   |   opcije


A ispiranja mozga je oduvijek bilo i bit će. Pa tko si ga da isprat, da..

Autor: Cococh-Anel   |   19.03.2017. u 17:05   |   opcije


A što se tiče tadašnjeg načina života da danas ne bi prošao, kako ne bi? Pa svi zaposlenici u državnim službama su još u socijalizmu. Profeosri u školama, holding, svi koji imaju siguran posao.

Autor: Cococh-Anel   |   19.03.2017. u 17:08   |   opcije


Zdravstvo je mentalno u socijalizmu, a materijalno u nesvijesti.

Autor: Cococh-Anel   |   19.03.2017. u 17:09   |   opcije


Kapitalizam je u privatnim firmama. I to neka gadna varijanta. A ja mogu uspoređivati jer znam ono prije, a bome i ovo sada.

Autor: Cococh-Anel   |   19.03.2017. u 17:11   |   opcije


Političati su nam još uvijek u socijalizmu. Zapravo, zakaj se ja bunim, jel? Zato kaj sam ja u kapitalizmu, a većina nije, i nije im jasno o čemu pričam. Kao žena uzdržavam branitelje (vidi ziksov tekst), pa tko ne bi popizdio? Mašete s tim kak oje danas super a prije je bilo loše, a niste ni zakoračili u kapitalizam?

Autor: Cococh-Anel   |   19.03.2017. u 17:14   |   opcije


Tu mi oponiraju penzioneri koji nisu ni radili za život u današnjoj Hrvatskoj.

Autor: Cococh-Anel   |   19.03.2017. u 17:16   |   opcije


A ovaj portal hrvatskog kulturnog vijeća s kojeg mi Cyb šalje linkove - tko to čita uopće? Cyb..

Autor: Cococh-Anel   |   19.03.2017. u 17:17   |   opcije


Cita svatko iole normalan.

Autor: cyberlady   |   19.03.2017. u 17:35   |   opcije


Normalno meni znači jedno, a tebi očito drugo.

Autor: Cococh-Anel   |   19.03.2017. u 17:36   |   opcije


Zapravo, u pravu si. normalno je ono što je u većini. A kod nas je većina sličnija tebi.

Autor: Cococh-Anel   |   19.03.2017. u 17:37   |   opcije


Ne, nego je slicnija tebi, izmanipuliranima

Autor: cyberlady   |   19.03.2017. u 17:40   |   opcije


Da je sličnija meni, ne bi HDZ bio na vlasti

Autor: Cococh-Anel   |   19.03.2017. u 17:42   |   opcije


ja sam citao taj porta:))))

Autor: nljubo   |   19.03.2017. u 17:47   |   opcije


bas je zanimljivo bilo mi to citati maloprije:)))

Autor: nljubo   |   19.03.2017. u 17:51   |   opcije


:))

Jos nije gotovo, Hdz je nebitan vise , raspao se on odavno zbog tvojih lopina.

Autor: cyberlady   |   19.03.2017. u 17:54   |   opcije


Mojih lopina?

Autor: Cococh-Anel   |   19.03.2017. u 17:56   |   opcije


koko sa cittatom ustava se slažem 100% ali da me uzdržavaš nisam znao ako si ti nešto uplaćivala ja nisam ništa dobio pa te molim da provjeriš opet ...ko je maznuo pare ..
sa poštovanjem Branitelj

Autor: RI41   |   19.03.2017. u 20:28   |   opcije


:) a penzije?
Moja baka je imala ratnu mirovinu. Dida je bio partizan.
Ona domacica. Dobila stan, penzijicu..i bome penzijala do osamdesete.
Ja mislim da su vojne mirovine skroz ok stvar.

Autor: bozicnica   |   19.03.2017. u 21:48   |   opcije


Socijalizam kao ideja je..hah..raj na zemlji?
Hoce li ljudi ikad biti spremni za nekaj takvo? Mozda..kad vise ne budu trebali raditi a "robovi" budu strojevi.

Autor: bozicnica   |   19.03.2017. u 21:54   |   opcije


A to je (brijem) opasno. Buju nas i strojevi zajebali.

Autor: bozicnica   |   19.03.2017. u 21:55   |   opcije


Ja samo zamislim da danas na pol dana nestane struje, npr.
Iss..
A sjecam se vremena kad smo svi znali gdje stoje svijece.
Fuj..:)
Gibam.
Cmoo!

Autor: bozicnica   |   19.03.2017. u 21:58   |   opcije


vojne mirovine su ok, ali ovdje ne vrijede argumenti već brijačina,..
Govori se o multipliciranju lažnih vojnih mirovina i privilegija koje bi srušilo i jača gospodrtva od HR
a to ide u nedogled,

Autor: zikiwara88   |   19.03.2017. u 22:15   |   opcije


pozdravljam te i čitam te post festum i mogu samo dodati citat..a.g.matoša pa time dati i svoj doprinos ovom tvom zapisu!

O, ta uska varoš, o ti uski ljudi,
O, taj puk što dnevno veći slijepac biva,
O, te šuplje glave, o, te šuplje grudi,
Pa ta svakidašnja glupa perspektiva!

Čemu iskren razum koji zdravo sudi,
Čemu polet duše i srce koje sniva,
Čemu žar, slobodu i pravdu kada žudi,
Usred kukavica čemu krepost diva?

Među narodima mi Hrvati sada
Jesmo zadnji, robovi bez vlasti,
Osuđeni pasti i propasti bez časti.

Domovino moja, tvoje sunce pada,
Ni umrijeti za te Hrvat snage nema,
Dok nam stranac, majko, tihu propast sprema.

Antun Gustav Matoš

Autor: mai_sarai   |   19.03.2017. u 23:14   |   opcije


U jednom od svojih tekstova iz 1975. Bruno Bušić je napisao:
" ... Da smo složni i čestiti davno bi imali državu. A bit će nje, rodit će
se slobodna Hrvatska kad padne Berlinski zid i kad se budu rušila
komunistička krvava carstva kao kule od karata. Nema ni jedne drzave da je
nastala bez krvavih gaća. Vjerojatno ćemo se i mi morati pobiti za slobodu
sa Srbima, a možda i sa Turcima. Teret rata morat ćemo podnijeti svi
podjednako ...
... No kad se oslobodimo srpskog ropstva i stvorimo državu, vidjet ćete kako
tek naši kradu. Svak nas je stoljećima krao i potkradao, a najteže i
najgore će biti kad nas naši budu krali te prodavali svjetskim jebivjetrima i
makro lopovima. Navalit će na nas kao velike ptice grabljivice. Tada će
biti najveće i nerješivo pitanje - kako nas tada spasiti od nas samih?"

Hmmmmmmm....... HDZ Zna se...... SDP timovi itd?????
EU, Korupcija, Kriminal...... Što je ovo danas u HR?
Pa jel uvijek moramo ponavljati jedne te iste gafove?

Autor: Jaromil   |   20.03.2017. u 8:52   |   opcije


Dodaj komentar