©© - Uskršnji uvid

Evo, danas me je šusnuo jedan jaki uvid. Prejaki! Valjda zbog Uskrsa i svih tih energija kojim je zrak nabijen. Naime, čitam, slušam, i mislim si kako vjernicima ne paše kad se neki ateist javlja na Uskrs, a ateistima ne paše kad im vjernici pričaju o Uskrsu. A sve to zbog dubokih uvjerenja obiju strana. E, što su ta naša uvjerenja? Ona su dio slike. Dakle, ona nisu stvarnost, ona su samo dio slike. A ta slika oslikava stvarnost. Niti sama slika nije stvarnost. Ali recimo da postoji ta neka slika kojom možemo oslikati sve, ali baš sve detalje neke stvarnosti. Vjernici vide jedan dio slike, ateisti vide drugi dio, neki uspijevaju u sebi integrirati oboje, neki vide neki treći komad slike. Možda postoje i oni koji vide cijelu sliku, no ti su u razini božanstava. No, i ti koji vide sve, opet vide samo sliku. Ali ne istvarnost jer stvarnost je nešto drugo. Drugim riječima, nemoguća je vjerna slika stvarnosti jer se stvarnost mijenja u svakom trenutku, a slika je statična, ili barem zaostaje za stvarnosti. Poput slika koje naše oko vidi, uho čuje. Sve je to slika prošlosti.

Koliko god pogleda na sliku bilo, koliko god uvjerenja među nama postojalo, stvarnost je samo jedna. Sve ostalo su interpretacije. I naše osobno koje unosimo u slike. A to naše osobno opet gradimo na temelju slika, i to je zatvoreni krug.

Fali mi zaključak: Eto. Svi smo u pravu. Nitko nije u pravu.

16.04.2017. u 12:09   |   Editirano: 16.04.2017. u 12:11   |   Prijavi nepoćudni blog   |   Dodaj komentar

Je li stvarno postojao Isus? Postoje svjedočanstva da je. Postoje mnogi koji tvrde da nije. Ako pratimo put neke informacije i samu informaciju u kojoj se mjeri može iskriviti, a riječ je o recimo 5 minuta i dvoje-troje ljudi koji prenose informaciju, kako znati što je točno bilo prije 2000 godina? Imaju li kršćani svoju neku stvarnost? A muslimani svoju? Je li svaka vjera ima svoju stvarnost? A znanost neku posve različitu? Ne.

Autor: Cococh-Anel   |   16.04.2017. u 12:18   |   opcije


Čemu onda ta raznolikost oko interpretiranja stvarnosti? To je po meni dobro pitanje. Zašto je nekomu potreban Isus, a drugomu je suvišan?

Autor: Cococh-Anel   |   16.04.2017. u 12:23   |   opcije


Tko može presuditi čija je slika bolja?

Autor: Cococh-Anel   |   16.04.2017. u 12:25   |   opcije


Jedan pametan je rekao: to je kao da na nekom području postoji rasipan raznoliki alat. I onda dođeš i uzmeš ono što ti je trenutno potrebno. Netko drugi će uzeti ono što njemu treba. Ne treba nam svima isto. A i ne prepoznajemo svi sve moguće alate. Uzmemo alat u skladu sa svojim znanjem, iskustvom i potrebama.

Autor: Cococh-Anel   |   16.04.2017. u 12:28   |   opcije


Nekomu je alat - vjera. Katolička. Nekomu ateizam. Nekomu znanost. A nekomu - kliješta.

Autor: Cococh-Anel   |   16.04.2017. u 12:29   |   opcije


Kokošanelko
Sretan Uskrs!
neka ti sveti bog milosrdni oprosti sve grijehe u ime svih svojih trojstava!
Amen! Haleluja!

Autor: staranaivan   |   16.04.2017. u 12:45   |   opcije


stvarno je postojao Isus.

Autor: Amygdala   |   16.04.2017. u 13:32   |   opcije


za vjernike Isus je živ
i svojim duhom svetim
spaja nas s bogom

Autor: staranaivan   |   16.04.2017. u 14:51   |   opcije


Ako Isus živi u nama, onda je postojao, i postoji. Razmišljam vjerujem li u Isusa. Kad sam išla na vjeronauk onda su mi eksplicitno rekli - katolička vjera je vjera u Isusa. Ako ne vjeruješ da je Isus postojao, tj. ako ne vjeruješ da je činio ono što kažu da je činio, onda nisi katolik. Ako dublje analiziram, meni je vjera šira od Isusa. Nekako mi je irelevantno je li Isus sve to izveo. Isus je dio velike priče koji ne mogu spoznati. Isus je samo komadić priče.

Autor: Cococh-Anel   |   16.04.2017. u 15:21   |   opcije


Sve sa čime se susrećem na duhovnom putu su fragmenti kojima fali ljepilo.

Autor: Cococh-Anel   |   16.04.2017. u 15:30   |   opcije


Sretan Uskrs:)

Autor: bozicnica   |   16.04.2017. u 15:41   |   opcije


Uvjerenja po meni nisu dio slike. Mislim da kroz/iz njih stvaramo sve slike.

Autor: bozicnica   |   16.04.2017. u 15:42   |   opcije


Tako i vjera.
Isus je sigurno postojao. Sad..jel' stvarno bio sin božji ili je bio malo luckast..mislim da nije ni bitno.

Autor: bozicnica   |   16.04.2017. u 15:44   |   opcije


Uvjeren je bio da čini nešto super dobro i uspio uvjeriti druge toliko dobro da je ideja zaživjela ever after.

Autor: bozicnica   |   16.04.2017. u 15:44   |   opcije


Tako da (ako se mene pita) čak i ako nije bio Bog, zaslužio je da postane:)

Autor: bozicnica   |   16.04.2017. u 15:45   |   opcije


Sigurno je bio prekul tip. Nevjerojatno napredan za vrijeme u kojemu je živio.

Autor: bozicnica   |   16.04.2017. u 15:46   |   opcije


Sažeo mnogoboštvo

Autor: bozicnica   |   16.04.2017. u 15:48   |   opcije


čini mi se da točno znam kak mu je bilo :)

Autor: perce   |   16.04.2017. u 15:48   |   opcije


Iako se kasnije opet raspršilo.
Valjda ljudima treba jednostavnije..za svaku stvar po jedan svetac:)
Navike su ipak navike.

Autor: bozicnica   |   16.04.2017. u 15:50   |   opcije


Svi ponekad znamo, Pero. Zato je i ideja opstala tako dugo.

Autor: bozicnica   |   16.04.2017. u 15:51   |   opcije


Iako su već imali polubogove. Kad bi se Zeus ili tamo netko malo zaigrao negdje na livadi..

Autor: bozicnica   |   16.04.2017. u 15:52   |   opcije


ljudi su od pamtivjeka sve ono što ne razumiju i čega se iz tog razloga plaše
ili pripisivali božanstvima
ili to proglašavali smećem

ni danas kad je mnogo pojava objašnjeno nije bitno drugačije

jest da je samo izreduciran broj božanstava

Autor: perce   |   16.04.2017. u 15:55   |   opcije


Fora bi bilo nekog običnok današnjeg čovjeka prebaciti kroz vrijeme pa da malo pogleda ta čuda o kojima se još priča. Baš me zanima kaj bi rekao.

Autor: bozicnica   |   16.04.2017. u 15:55   |   opcije


običnog

Autor: bozicnica   |   16.04.2017. u 15:56   |   opcije


Ok, nek je postojao Isus i radio sva ta čudesa, zakaj onda cijeli svijet ne vjeruje u njega? Tj. zakaj nisu svi kršćani? Očito ne treba svima Isus, ili imaju bolji 'alat' da im bude bolje, sigurnije, da se imaju čemu diviti, koga zazivati u pomoć, komu zahvaliti

Autor: Cococh-Anel   |   16.04.2017. u 15:56   |   opcije


Paa..odgoj?

Autor: bozicnica   |   16.04.2017. u 15:56   |   opcije


Ja sam odgajana da vjerujem i zbilja nije bilo upitno nikad postoji li Bog.
Plus te dosta zastraše raznim bogohulnim idejama..

Autor: bozicnica   |   16.04.2017. u 15:57   |   opcije


Tak da zbilja ne mogu bez velike fige u džepu reći "Boga nema"

Autor: bozicnica   |   16.04.2017. u 15:58   |   opcije


Najviše kaj mogu je izmotavati se malo da način na koji ga praktični vjernici i crkva doživljavaju meni baš ne odgovara.

Autor: bozicnica   |   16.04.2017. u 15:59   |   opcije


Nije stvar u tomu - ima li Boga ili nema, jer očito (uglavnom) ima, samo se u raznim krajevima različito naziva, i drukčije izgleda, i druge stvari propovijeda.

Autor: Cococh-Anel   |   16.04.2017. u 15:59   |   opcije


to je to..
strah je jedina konstanta koja se provlači kroz vrijeme

ustrašenima je potrebna utjeha i osjećaj sigurnosti i prihvaćanja

religije to nude za razumnu nadoknadu

Autor: perce   |   16.04.2017. u 16:00   |   opcije


Što je divan mehanizam.

Autor: bozicnica   |   16.04.2017. u 16:02   |   opcije


Ne zamaraš se smislom, (npr) ako čvrsto vjeruješ.

Autor: bozicnica   |   16.04.2017. u 16:03   |   opcije


A to je ta ikonografija, ili kak se to zove, elementi koji idu zajedno s Isusom.. Ja osobno osjećam da tu nečeg velikog ima, obratila mi se majka Božja u Međugorju, ili mi se je nekaj drugo obratilo. A to je toliko veliko i moćno, neopisivo riječima, da mi svi ti religijski ukrasi nisu nužni. Ako sam dovoljno jasna

Autor: Cococh-Anel   |   16.04.2017. u 16:03   |   opcije


Ne smlati te smrt bližnjih ako vjeruješ u zagrobni život i uskrsnuće.

Autor: bozicnica   |   16.04.2017. u 16:03   |   opcije


Kad osjetiš da buš se raspuknuo..možeš stati malo i sve prebaciti u ruke božje.
I tako..ima puno prednosti.

Autor: bozicnica   |   16.04.2017. u 16:04   |   opcije


A da stvarno znamo što se događa nakon smrti, da možemo hopsati nutra-van, onda bi bilo lakše. Jednog dana ćemo znati.

Autor: Cococh-Anel   |   16.04.2017. u 16:06   |   opcije


A i civilizaciju su nam oblikovale religije.

Autor: bozicnica   |   16.04.2017. u 16:06   |   opcije


Misliš da bi bilo lakše?
Hm.
Ja mislim da ne.

Autor: bozicnica   |   16.04.2017. u 16:07   |   opcije


Neka tamo plemena navodno se vesele i slave kad netko umre.

Autor: Cococh-Anel   |   16.04.2017. u 16:07   |   opcije


Manje bi se trudili:))

Autor: bozicnica   |   16.04.2017. u 16:07   |   opcije


Kajaznma, bilo bi kao kad se recimo kći udaje, plačeš jer te ostavlja, ali si sretna jer ide sve svojim tokom

Autor: Cococh-Anel   |   16.04.2017. u 16:08   |   opcije


Razmišljala sam o tome isto. Zakaj mi (katolici) ne slavimo.
Valjda zato kaj nismo sigurni ide li na pravo mjesto;)

Autor: bozicnica   |   16.04.2017. u 16:08   |   opcije


Bili bismo opušteniji možda.. Jer si kao na izletu

Autor: Cococh-Anel   |   16.04.2017. u 16:09   |   opcije


Hahhaha, joooj

Autor: Cococh-Anel   |   16.04.2017. u 16:09   |   opcije


Zamisli koliko bi samoubojstava bilo da znamo da ima nekaj iza.

Autor: bozicnica   |   16.04.2017. u 16:10   |   opcije


Istinski katolici žive..hm..kao pripravnici.
Najtočniji opis.

Autor: bozicnica   |   16.04.2017. u 16:11   |   opcije


priroda objašnjava puno toga..
sve se izmjenjuje ciklički (nema pravog i krivog mjesta)
ta su mjesta ubacili ljudi
opet da bi malo plašili :)

Autor: perce   |   16.04.2017. u 16:12   |   opcije


To je taj strah kojim nas truju, i to zamjeram našoj religiji. Ne msiješ se niti veseliti a da te nije strah božje kazne

Autor: Cococh-Anel   |   16.04.2017. u 16:12   |   opcije


Ali je fascinantno.
Najuspješnija korporacija to ne bi mogla.

Autor: bozicnica   |   16.04.2017. u 16:13   |   opcije


tak da..
ak mene pitate koji je najstariji zanat na svijetu..

Autor: perce   |   16.04.2017. u 16:13   |   opcije


Svi se "za džaba" i bez neke opipljive i sigurne nagrade pridržavaju pravila.

Autor: bozicnica   |   16.04.2017. u 16:14   |   opcije


Pa zakaj ne, samoubojstva i jesu zato jer je tu preteško, a tamo je sigurno lakše. Samo nemreš sam tak prejti ako netko o tebi ovisi.

Autor: Cococh-Anel   |   16.04.2017. u 16:14   |   opcije


meni je to jako lijepo zapravo. Idealno društvo bi trebalo tako.

Autor: bozicnica   |   16.04.2017. u 16:14   |   opcije


hehe..Koke

Autor: bozicnica   |   16.04.2017. u 16:15   |   opcije


Čak i plaćaju za to..

Autor: Cococh-Anel   |   16.04.2017. u 16:15   |   opcije


da. I rade.

Autor: bozicnica   |   16.04.2017. u 16:15   |   opcije


Židovi imaju kliker.

Autor: bozicnica   |   16.04.2017. u 16:16   |   opcije


To nudi anarhizam. Pogledajte ako niste na rubu znanosti - epizodu "anarhizam". To je idealno društvo. Ja sam imala drukčiju predodžbu o anarhizmu. Sad mi se sviđa.

Autor: Cococh-Anel   |   16.04.2017. u 16:16   |   opcije


možda nekakav apgrejdani anarhizam. Prosvijetljeni..:D

Autor: bozicnica   |   16.04.2017. u 16:17   |   opcije


Kako god, Židovi su neka posebna vrsta. Njima se isto dogodio Isus, a gle njih kako su sve to interpretirali.

Autor: Cococh-Anel   |   16.04.2017. u 16:17   |   opcije


Anarhizam koji ja poznajem ne ide dalje od zmazanih pankera.

Autor: bozicnica   |   16.04.2017. u 16:18   |   opcije


Recimo, u Somaliji je anarhizam. Ima puno mjesta na svijetu gdje nema službene vlasti (gdje se ne baca suluda lova na vlast koja je samoj sebi svrhom). Zvuči sasvim suvislo. Rekoh ja, država kao aplikacija na mobitelu, višpe od toga ne treba.

Autor: Cococh-Anel   |   16.04.2017. u 16:19   |   opcije


pričam baš neki dan o nedostatku pametnih blagajni...ili kako se već zovu ona mjesta u dućanima gdje si sam sve odradiš.

Autor: bozicnica   |   16.04.2017. u 16:20   |   opcije


Ja sam za red, rad i disciplinu i mislila sam da bez državnog aparata nema sreće. A ima.. još sam friška u toj ideji, ali ima smisla.

Autor: Cococh-Anel   |   16.04.2017. u 16:21   |   opcije


najveće manjkove imaju dućani koji ih imaju. Zato kaj ljudi varaju:)

Autor: bozicnica   |   16.04.2017. u 16:21   |   opcije


Ja lijena, meni su oni ekrani koje voziš na kolicima super. Zamorno mi je prvo sve u kolica, pa sve iz kolica, pa opet u kolica.. Zapravo online kupivina je super.

Autor: Cococh-Anel   |   16.04.2017. u 16:22   |   opcije


I bez puno razmišljanja bih rekla da je možda 1% čovječanstva spremno na život bez "korektivnog aparata"

Autor: bozicnica   |   16.04.2017. u 16:22   |   opcije


Je. Ali svi moraju imati net, komp i kartice.

Autor: bozicnica   |   16.04.2017. u 16:23   |   opcije


Ja to ne kužim. To varanje. Zbog tih varanja svima se nameću sve veći troškovi.

Autor: Cococh-Anel   |   16.04.2017. u 16:23   |   opcije


I vrlo malo mjesta ostaje muljaži..i nema se kako potrošiti keš..tak da, nikad to ne bude u potpunosti zaživjelo.

Autor: bozicnica   |   16.04.2017. u 16:24   |   opcije


čak i da ukinu keš, narasla bu priča onih bitcoina:)

Autor: bozicnica   |   16.04.2017. u 16:25   |   opcije


Pa ti sad reci da Isus nije bio i ispred našeg vremena prije 2000 godina:)

Autor: bozicnica   |   16.04.2017. u 16:25   |   opcije


Kod nas se cijeni muljanje, varanje.. negdje sam pročitala podataka da je procjena da se godišnje zamrači oko 30 milijardi kuna.. to je naš mentalitet. Da te milijarde osvanu na suncu, mi bismo izašli za 5 godina iz negative u pozitivu.

Autor: Cococh-Anel   |   16.04.2017. u 16:27   |   opcije


Ček, gdje je tu sad isus?

Autor: Cococh-Anel   |   16.04.2017. u 16:29   |   opcije


a gdje je lova od droge, prostitucije i tko zna čega?

Autor: bozicnica   |   16.04.2017. u 16:29   |   opcije


Isus, veliko I, bložemiprosti

Autor: Cococh-Anel   |   16.04.2017. u 16:29   |   opcije


Isus?
Pa njegova glavna ideja je bila poniznost.

Autor: bozicnica   |   16.04.2017. u 16:30   |   opcije


E, još i to legalizirat, i živimo u bajci :)

Autor: Cococh-Anel   |   16.04.2017. u 16:30   |   opcije


Poniznost? Pogubila sam se

Autor: Cococh-Anel   |   16.04.2017. u 16:31   |   opcije


od imovine nije imao ništa.

Autor: bozicnica   |   16.04.2017. u 16:31   |   opcije


Isus je bio anarhist?

Autor: Cococh-Anel   |   16.04.2017. u 16:32   |   opcije


Pomagao svima za džabe.

Autor: bozicnica   |   16.04.2017. u 16:32   |   opcije


Da je bio komunist, to znamo..

Autor: Cococh-Anel   |   16.04.2017. u 16:32   |   opcije


Poklonio nam ideju uskrsnuća.

Autor: bozicnica   |   16.04.2017. u 16:32   |   opcije


A misliš - razmazio je narod?

Autor: Cococh-Anel   |   16.04.2017. u 16:33   |   opcije


pa da..
očekuj ti neki prilog od gordog i lakomog..

pogađaš li šta ćeš dobiti :)

ponizni su idealni za sve

Autor: perce   |   16.04.2017. u 16:33   |   opcije


Umro za narod i ideju.

Autor: bozicnica   |   16.04.2017. u 16:33   |   opcije


Ne u borbi nego onako..

Autor: bozicnica   |   16.04.2017. u 16:34   |   opcije


Čudno mi je da se nije pojavio na nekom naseljenijem mjestu, da ima više svjedoka, a ne svega par..

Autor: Cococh-Anel   |   16.04.2017. u 16:34   |   opcije


Misliš da su ga izmislili?

Autor: bozicnica   |   16.04.2017. u 16:35   |   opcije


Bila sam u Jeruzalemu. Ako još nisi, odi tamo. Prezanimljivo je.

Autor: bozicnica   |   16.04.2017. u 16:36   |   opcije


Teško je reći za ono vrijeme kad su imali puno bogova, posvuda.. Nekako vjerujem da je postojao fizički, ali da su njegova djela metaforička..

Autor: Cococh-Anel   |   16.04.2017. u 16:36   |   opcije


Vodio me Židov koji je pričekao pristojno ispred bazilike:)

Autor: bozicnica   |   16.04.2017. u 16:38   |   opcije


Nisam bila, nekak me ne vleče. A poslovno teško.

Autor: Cococh-Anel   |   16.04.2017. u 16:38   |   opcije


I? Kakvi su tovji dojmovi?

Autor: Cococh-Anel   |   16.04.2017. u 16:38   |   opcije


Ne znam kaj bih ti rekla.

Autor: bozicnica   |   16.04.2017. u 16:40   |   opcije


1. sve je majušno.

Autor: bozicnica   |   16.04.2017. u 16:40   |   opcije


Si osjetila ono nekaj?

Autor: Cococh-Anel   |   16.04.2017. u 16:40   |   opcije


Plus još nisam dobro proučila prije kaj ću sve vidjeti..

Autor: bozicnica   |   16.04.2017. u 16:41   |   opcije


Naravno da jesam.:)
Jebemu..ja sam kao djevojčica ozbiljno razmišljala o zaređivanju barem godinu dana..

Autor: bozicnica   |   16.04.2017. u 16:42   |   opcije


S koliko godina si o tomu ramzišljala?

Autor: Cococh-Anel   |   16.04.2017. u 16:43   |   opcije


netaknuto izgleda.
Bez beda možeš zamisliti kako premlaćen čovjek po tom kamenu vuče križ za sve ljude ikad.

Autor: bozicnica   |   16.04.2017. u 16:43   |   opcije


12-13

Autor: bozicnica   |   16.04.2017. u 16:44   |   opcije


prije puberteta:)

Autor: bozicnica   |   16.04.2017. u 16:44   |   opcije


Sad bih možda mogla biti svećenik, časna sestra ne.

Autor: bozicnica   |   16.04.2017. u 16:44   |   opcije


:)

Autor: bozicnica   |   16.04.2017. u 16:44   |   opcije


Hahaha :)

Autor: Cococh-Anel   |   16.04.2017. u 16:45   |   opcije


Barem biskup :)

Autor: Cococh-Anel   |   16.04.2017. u 16:45   |   opcije


:D

Autor: bozicnica   |   16.04.2017. u 16:45   |   opcije


A kaj si se tam penjala na Kalvariju?

Autor: Cococh-Anel   |   16.04.2017. u 16:46   |   opcije


Kak to već tam zgleda?

Autor: Cococh-Anel   |   16.04.2017. u 16:47   |   opcije


Nisam. Ali se popneš na dio s kojega sve vidiš.

Autor: bozicnica   |   16.04.2017. u 16:48   |   opcije


Zid plača, Kristov grob, muslimanski sveti dio..sve je zajedno.

Autor: bozicnica   |   16.04.2017. u 16:50   |   opcije


Lako je zaredit se bez hormona. Ja bih se sad mogla..

Autor: Cococh-Anel   |   16.04.2017. u 16:50   |   opcije


I da bi došla do bilo kojeg dijela, moraš proći kroz svaki. Vrlo zanimljivo iskustvo.

Autor: bozicnica   |   16.04.2017. u 16:51   |   opcije


Ne znam niš o odvajanju religija, to mi je zagonetka. Kaj se imaju odvajati nakon nekoliko stotina godina od Krista? I tko je onda pravi?

Autor: Cococh-Anel   |   16.04.2017. u 16:52   |   opcije


To nešto kao Ikea.

Autor: Cococh-Anel   |   16.04.2017. u 16:53   |   opcije


Hjoj..pa k'o u firmi. Svak bi bio šef:)

Autor: bozicnica   |   16.04.2017. u 16:53   |   opcije


Pa da, to i mislim, kako se pojavio neki tko bi bio glavni, tako je osnovao svoj novi red. I sad nek ja u to beskarjno vjerujem. I još da vjerujem kak onaj tam prek niš ne valja, a do jučer bili dio istog.

Autor: Cococh-Anel   |   16.04.2017. u 16:54   |   opcije


Bome. Samo još budistički hram i svi su.

Autor: bozicnica   |   16.04.2017. u 16:55   |   opcije


Na tom principu i države nastaju.

Autor: Cococh-Anel   |   16.04.2017. u 16:55   |   opcije


i obitelji:)

Autor: bozicnica   |   16.04.2017. u 16:56   |   opcije


ali ovo tamo im je valjda jedina garancija da se ne napada neko svetište.

Autor: bozicnica   |   16.04.2017. u 16:57   |   opcije


Jer bi nemoguće bilo srušiti nešto da ne oštetiš sve okolo. Jako-jako je stisnuto sve.

Autor: bozicnica   |   16.04.2017. u 16:57   |   opcije


Obitelji su se izdvojile iz plemena da bi bile samostalnije. Zato jako cijenim pokušaje ujedinjavanja u politici, i zato su tako rijetki jer su neprirodni.

Autor: Cococh-Anel   |   16.04.2017. u 16:57   |   opcije


Da, dobra fora :) A i dokaz da je sve to to negdje, slično..

Autor: Cococh-Anel   |   16.04.2017. u 16:58   |   opcije


Treba vidjeti. To svakako.

Autor: bozicnica   |   16.04.2017. u 16:59   |   opcije


Bilježim. Prvo idem u Sarajevo vidjeti visočke piramide, a onda u Foču pješčane piramide. Dalje idem na Moslavačku goru tražiti sveta mjesta. Pa Đurđevačku pustinju.

Autor: Cococh-Anel   |   16.04.2017. u 17:01   |   opcije


:)))

Autor: bozicnica   |   16.04.2017. u 17:03   |   opcije


fora

Autor: bozicnica   |   16.04.2017. u 17:03   |   opcije


moram off

Autor: bozicnica   |   16.04.2017. u 17:05   |   opcije


A zanima me i ona kuća koju su prenijeli anđeli preko Trsata u Anconu, i to želim vidjeti. Tak, to su prioriteti.

Autor: Cococh-Anel   |   16.04.2017. u 17:05   |   opcije


Cmok!
Javi kakve su piramide..

Autor: bozicnica   |   16.04.2017. u 17:05   |   opcije


i ja.. ajd, uživaj :)

Autor: Cococh-Anel   |   16.04.2017. u 17:05   |   opcije


Imaš i u Sarajevu "Inat kuću". Fora je priča:)

Autor: bozicnica   |   16.04.2017. u 17:06   |   opcije


Religiozni ljudi su debiloidni ljenčine (netko drugi će). Problem je što i takvi imaju pravo živjeti!

Autor: Pacijent-House-22   |   16.04.2017. u 21:09   |   opcije


Dame i gospodo, i Vama da pozelim sretan Uskrs!-:))))

Autor: LancoMa   |   17.04.2017. u 11:58   |   opcije


Ateizam je stvar izbora. Nemam ništa protiv tvog izbora. Čak mi niti ne djeluješ pametnije. Običan i slobodan čovjek koji u ništa ne vjeruje.

Autor: MedoDebeli   |   17.04.2017. u 16:52   |   opcije


Dodaj komentar