©© - Rušenje Berlinskog zida, i komunizma

Neki dan bilo na TV o računu Bozanića u vatikanskoj banci. Pa onda oko te banke, čemu služi, tajanstvena, ovo, ono, pa između ostalog spomenu kako je ta institucija sudjelovala u rušenju Berlinskog zida, i komunizma u Europi. U dnevniku na tv. Dakle, nije tajna ako se o tomu govori i u dnevniku. Pa su spomenuli kako je u redu da crkva ima zalihe i keš jer između ostalog nekad u groznom komunizmu nije novac lako mogao putovati crkvenim putevima, pa su morali tu siću nositi u torbama, jadni.

Eto, živimo u Europi u kojoj se javno zna da je Vatikan sudjelovao u rušenju Berlinskog zida. I onda u uništavanju pošasti zvane komunizam kroz komadanje Jugoslavije. Jer kako unišiti komunizam (ili bilo što drugo?) nego tako da se posvadi narod? I onda se mi čudimo kako to da je vjeronauk došao u osnovne škole, i ne može van. Čudimo se tko financira konzervativnu vlast u Hr da su toliko moćni i umreženi i nikako ih maknut. Čudimo se, barem ja, tko nas bre zavadi? Do jučer bili dobri, i preko noći postali ljuti neprijatelji. Poljska je potpuno pala pod utjecaj. Imam dojam da sve ide vrit, u suprtonom smjeru nego smo se mi entuzijasti nadali.

Eto, i opet ispada da je Tito bio u pravu kad nije dozvolio crkvi da se miješa u državne poslove. Znao je s kim ima posla.

26.07.2017. u 20:32   |   Dodaj komentar

U današnje vrijeme (a i šire) ništa se ne događa slučajno. Ima Slova pravo. Niti nevrijeme ne dolazi slučajno. Veliki je napor potrebno uložiti kako bi se sačuvala bistrina razuma. Ako i to nije iluzija.

Autor: Cococh-Anel   |   26.07.2017. u 20:36   |   opcije


Ovdje nije riječ o vjeri, već o crkvi. Da naglasim. I zapravo o zloporabi vjere.

Autor: Cococh-Anel   |   26.07.2017. u 20:39   |   opcije


Ima li mjesto na sviejtu koje nije kontaminirano? Srećom neću ovo sve više dugo morati gledati, no stisne me oko srca za moju djecu.

Autor: Cococh-Anel   |   26.07.2017. u 20:40   |   opcije


Kako jedan anonimni Francuz, godinu dana u politici, neprofiliran, postane odjedanput predsjednik države? Kakva demokracija, kakvi izbori! Igra za narod, u kojoj se računa na sve ljudske slabosti: lijenost, pohlepu, strah da se ne ispadne glup..

Autor: Cococh-Anel   |   26.07.2017. u 20:43   |   opcije


Pohlepa je sigurna karta. Ljudi su jeftini.

Autor: Cococh-Anel   |   26.07.2017. u 20:44   |   opcije


zzzzzzzzzuzz zzzzzz

opet ti u osinjak diraš:)))

Autor: pelpetum-mobile   |   26.07.2017. u 20:44   |   opcije


Stršljenjak :) Osice su male bebe.. a eto, ako može bit na tv, onda mogu i ja..

Autor: Cococh-Anel   |   26.07.2017. u 20:46   |   opcije


Drugim riječima - narode, glup si ko noć - poručuju nam s dnevnika.

Autor: Cococh-Anel   |   26.07.2017. u 20:47   |   opcije


Zanima me tko je jak stajao iza komunizma, tj. socijalizma? I što mu se je dogodilo kad se je sve tako naglo urušilo? Zašto nestaje ljevica, radnički pokret, mali ljudi se sve manji..

Autor: Cococh-Anel   |   26.07.2017. u 20:49   |   opcije


Tito? Pokret nesvrstanih?

Autor: Cococh-Anel   |   26.07.2017. u 20:50   |   opcije


to ti je ko životinjska farma.

Autor: pelpetum-mobile   |   26.07.2017. u 20:50   |   opcije


obećavala se ravnopravnost svih

Autor: pelpetum-mobile   |   26.07.2017. u 20:51   |   opcije


i onda su neki poželjeli biti jednakiji od ostalih

Autor: pelpetum-mobile   |   26.07.2017. u 20:51   |   opcije


a ovi drugi se razočaralim u jednakost

Autor: pelpetum-mobile   |   26.07.2017. u 20:52   |   opcije


potražili pomoć s neba

Autor: pelpetum-mobile   |   26.07.2017. u 20:52   |   opcije


Na što misliš, na socijalizam, ili ovo sada?

Autor: Cococh-Anel   |   26.07.2017. u 20:52   |   opcije


i dobili je u obliku raketa

Autor: pelpetum-mobile   |   26.07.2017. u 20:52   |   opcije


tko ima love taj je gazda...to je bilo oduvijek.... i biće zauvijek:))))

Autor: nljubo   |   26.07.2017. u 20:52   |   opcije


da,socijalizam

Autor: pelpetum-mobile   |   26.07.2017. u 20:53   |   opcije


da,dijelila se lova koja nije niti postojala.

Autor: pelpetum-mobile   |   26.07.2017. u 20:54   |   opcije


ako nije bilo love bilo je zlato....

Autor: nljubo   |   26.07.2017. u 20:55   |   opcije


dvije njemačke,isti narod ...a podijeljen...to nioje mogla podniojeti sama njemačka

Autor: pelpetum-mobile   |   26.07.2017. u 20:55   |   opcije


a crkvi je odgovaralo narod držati u takvom stanju

Autor: pelpetum-mobile   |   26.07.2017. u 20:56   |   opcije


(kod nas)

a kad oslabi duh ,postaješ rob,,,na scenu stupaju spasitelji duha

Autor: pelpetum-mobile   |   26.07.2017. u 20:58   |   opcije


i ne brini za djecu...i oni će lagano mutirati kao što smo i mi svih ovih godina

Autor: pelpetum-mobile   |   26.07.2017. u 21:05   |   opcije


Meni se socijalizam čini financisjki zdraviji od kapitalizma. Ako se sjećaš, tada nismo dobijali čekove bez pokrića. Nisi mogao ići u minus. Krediti su bili nepovoljni, A opet, kupovalo se je i imalo. Kapitalizam je balon u zraku, koji se napuhava pričama i obećanjima. Cijene dionica rastu ako je priča dobra, i padaju ako je priča loša. Dovoljna je samo priča. Sve se temelji na tomu kakva je priča. Novca nema, samo kruže priče. I dug. Kapitalizam je život na dug.

Autor: Cococh-Anel   |   26.07.2017. u 21:16   |   opcije


ma hajde djecice, jbo vas tito...to nije ni bio nas tito..ak je prafo! zna se ko je bio i ciji..beljjjj

Autor: prodanadusha   |   26.07.2017. u 21:17   |   opcije


Kapitalizmu je ponestalo svježe krvi, pa su srušili socijalizam i stvorili novi dug.

Autor: Cococh-Anel   |   26.07.2017. u 21:17   |   opcije


Čiji je bio Tito? Upravo me to i zanima.

Autor: Cococh-Anel   |   26.07.2017. u 21:17   |   opcije


zamijenili su ga zna se tko.

Autor: prodanadusha   |   26.07.2017. u 21:18   |   opcije


Tko?

Autor: Cococh-Anel   |   26.07.2017. u 21:23   |   opcije


kae, još bi bili zadrti.. onako,sad ste bar pametni, ali vam fali morti nešto??

Autor: prodanadusha   |   26.07.2017. u 21:25   |   opcije


Ćeš ti odgovorit? Ili zapravo niti ti ne znaš.

Autor: Cococh-Anel   |   26.07.2017. u 21:25   |   opcije


Ja ne znam, pa pitam.

Autor: Cococh-Anel   |   26.07.2017. u 21:26   |   opcije


i mene zanima...

Autor: nljubo   |   26.07.2017. u 21:26   |   opcije


zadrtanci su ga zamjenili..eto tko..

Autor: prodanadusha   |   26.07.2017. u 21:27   |   opcije


Baš i ne znaš.. a tko će reći "zna se" nego onaj tko nema pojma?

Autor: Cococh-Anel   |   26.07.2017. u 21:30   |   opcije


Problem je sto je kapitalizam i profit totalno skrsio demokraciju, ukinuo kakav takav pravni poredak i bacio vecinu zemalja u duznicko ropstvo.

Autor: zikiwara88   |   26.07.2017. u 21:30   |   opcije


Život na dug je uvijek bio prisutan ,samo u manjoj mjeri.

Autor: pelpetum-mobile   |   26.07.2017. u 21:32   |   opcije


a oni kaj vele "mi mislimo ozbiljno"....ništa ne znaju:)))))

Autor: nljubo   |   26.07.2017. u 21:32   |   opcije


hajmooo zadrti ZDS ....

Autor: prodanadusha   |   26.07.2017. u 21:34   |   opcije


O čemu ti, prodana dušo?

Autor: Cococh-Anel   |   26.07.2017. u 21:37   |   opcije


Da, Ziki, da bi nekolicina bezobrazno bogatih bila još bogatija.

Autor: Cococh-Anel   |   26.07.2017. u 21:39   |   opcije


Sramota je nešto ne znati, jelda? Sramota je priznati da se nešto ne zna? Kad ovdje kažem da nešto ne znam, nekako se uzvrpolje, i misle da ih zezam. Jer tko prizna da ne zna? Bedak, jel? E, mene nije sram reći da ne znam. Jer kako da saznam drukčije? Da mislim da sve znam, onda ne bih rekla - ne znam.

Autor: Cococh-Anel   |   26.07.2017. u 21:42   |   opcije


Ne znam tocno..
Nesto u stilu 2 posto njih drzi preko 90 posto kapitala

Autor: zikiwara88   |   26.07.2017. u 21:43   |   opcije


I još mi veli "zna se". Taj "zna se" valjda služi da ušutka onog tko bi postavio pitanje. Jer "zna se", kak sad ti pak ne znaš, papak?

Autor: Cococh-Anel   |   26.07.2017. u 21:43   |   opcije


A čemu uopće i postavljati pitanja? Naša kultura je takva da gotovo da je sramota postaviti pitanje. Prestrašno! To nam je isto crkva dala. Konzervativci se groze pitanja. I sumnji. Sumlji, rekla bi Todorićka mlađa.

Autor: Cococh-Anel   |   26.07.2017. u 21:46   |   opcije


analna koko...zaboli me tko zna i tko ne zna!!!

Autor: prodanadusha   |   26.07.2017. u 21:46   |   opcije


Sumnjaš da Bog ne zna što radi? Ha???

Autor: Cococh-Anel   |   26.07.2017. u 21:47   |   opcije


Ja kad znam, odgovorim. Kad ne znam, kažem ne znam. Ne izmotavam se kao sad prodana duša.

Autor: Cococh-Anel   |   26.07.2017. u 21:48   |   opcije


Bit će da prodana duša ni sama ne zna je li zna, ili ne zna.

Autor: Cococh-Anel   |   26.07.2017. u 21:49   |   opcije


A ja vidim da - ne zna.

Autor: Cococh-Anel   |   26.07.2017. u 21:49   |   opcije


Ali zna epitete: zadrta, analna kokoš.. nekak mi to zvuči poznato.

Autor: Cococh-Anel   |   26.07.2017. u 21:50   |   opcije


znači da nitko ne zna....

Autor: nljubo   |   26.07.2017. u 21:51   |   opcije


A možda se prodana duša samo malo želi razgovarati, ali ne zna pristojno pa ispadne nespretno.

Autor: Cococh-Anel   |   26.07.2017. u 21:52   |   opcije


Eto, ne zna bolje..

Autor: Cococh-Anel   |   26.07.2017. u 21:53   |   opcije


eto mene malo samo zanima kako to da su ti zaostali konzervativci koji tako pojma nemaju vladaju cijelim svijetom. Dok pametni, socijalno osjetljivi, vrlo društveno osviješteni ljevičari puše na sve strane da se sve dimi. Čitam i ne vjerujem.

Autor: krelec   |   26.07.2017. u 21:53   |   opcije


Nisam napisala da konzervativci pojma nemaju. Napisala sam da ne vole pitanja i sumnju. Evo, upravo si sad Krelec to ti potvrdio.

Autor: Cococh-Anel   |   26.07.2017. u 21:54   |   opcije


i ljudi su u cijeloj europi tako glupi i izmanipulirani da nigdje nisu izabrali lijeve. dajte ne jebite, pa zar nije dovoljno pogledati lijevu vlast u venezueli i vidjeti u kakav ambis i propast vode ti debili.

Autor: krelec   |   26.07.2017. u 21:54   |   opcije


po tebi bi koko crkva trebala gajiti izrazito nježne osjećaje prema drakonskim režimima sssr-a i njegova bloka, te trule i propale pljuge. nema veze što su te ljevičarske aždaje progonile, ubijale, zabranjivale sve što imalo miriše na crkvu i vjeru.

Autor: krelec   |   26.07.2017. u 21:56   |   opcije


Znači, Kre, ja ne smijem imati svoje mišljenje?

Autor: Cococh-Anel   |   26.07.2017. u 21:57   |   opcije


Kako onda toliko vjernika u Hrvata, ako je socijalizam to sve uništio? Crkve su se gradile u vrijeme socijalizma, zamisli!

Autor: Cococh-Anel   |   26.07.2017. u 21:58   |   opcije


sigurno je da crkva mnogo puta nije u pravu, sigurno je da u mnogočemu griješi. još je sigurnije da je crkva kao institucija izrazito konzervativna i da se vrlo sporo mijenja. no treba li zaboraviti da je kod nas prve škole, gimnazije, sveučilište i mnogo toga drugoga osnovala i ustanovila crkva.

Autor: krelec   |   26.07.2017. u 21:58   |   opcije


naravno da svatko smije imati mišljenje. pa osnova demokracije je da imaš pravo biti u krivu što ti gotovo redovito i jesi.

Autor: krelec   |   26.07.2017. u 22:00   |   opcije


I Hitler je puno toga pokrenuo u Njemačkoj.

Autor: Cococh-Anel   |   26.07.2017. u 22:00   |   opcije


Aha, a ti si onaj tko sudi jesam li ja u krivu?

Autor: Cococh-Anel   |   26.07.2017. u 22:00   |   opcije


socijalizam je u stanju bio uništiti i smoubiti jedino sam sebe.

Autor: krelec   |   26.07.2017. u 22:00   |   opcije


Tebi ne fali ni dlaka s glave, jel tak?

Autor: Cococh-Anel   |   26.07.2017. u 22:01   |   opcije


Nije socijalizam sam sebe uništio. Uništio ga je Vatikan. Valjda da mi mogao i dalje graditi škole, bolnice, i sve što je izgradio u zadnjih 25 godina.

Autor: Cococh-Anel   |   26.07.2017. u 22:02   |   opcije


ne sudim nikome niti sam kompetentan u tome, ali pokušavam činjenicama oponirati tvojim neprekidnim optuživanjima konzervativaca, crkve, i mnogih koji ti nisu po volji bez obzira na činjenice. upravo kao što su drugovi nekada govorili kada bi im netko rekao da činjenice govore drugačije. Drug bi odmah iz zaleta odgovorio, utoliko gore po činjenice.

Autor: krelec   |   26.07.2017. u 22:03   |   opcije


Gluposti...kao da kapital poznaje lijeve i desne..
Koliko Kineza milijardera a oni se i danas zovu komunisticki..ili koliko medu prvih 20 bogatuna Rusa..Pa nisu ovo osamdesete godine ili vrijeme Breznjeva..

Autor: zikiwara88   |   26.07.2017. u 22:04   |   opcije


Ja ne vidim činjenice, nego vrijeđanje.

Autor: Cococh-Anel   |   26.07.2017. u 22:04   |   opcije


fali meni koko, fali mi dvadeset godina šanse koju nisam imao.

Autor: krelec   |   26.07.2017. u 22:04   |   opcije


Živjela u Jugi, imam iskustvo, osjetila na sovjoj koži, i sad mi Krelec bude objašnjavao da moje iskustvo ne valja, ali njegovo valja. S kojim pravom?

Autor: Cococh-Anel   |   26.07.2017. u 22:05   |   opcije


ziki sigurno bi bili milijarderi da se nisu otvorili kapitalističkoj doktrini i tržišnoj ekonomiji. netko je pametan u kini vidio da odoše i oni u pičku materinu ako se na promijene.

Autor: krelec   |   26.07.2017. u 22:05   |   opcije


Jadan, buci, buci, nisu ti dalu šansu! Ja sam se sama izborila za šansu.

Autor: Cococh-Anel   |   26.07.2017. u 22:06   |   opcije


koko daj mi molim te reci gdje sam rekao da tvoje iskustvo ne valja, ili da je moje dobro.

Autor: krelec   |   26.07.2017. u 22:06   |   opcije


Sad nas bude crkva zvlekla , dignul bu boza peneze iz banke u Vatikanu, jebali vas crkvenjaci...i jebo onog ko nas izvuko iz "mraka" . Morali budu Zagorci jos jednoga Jozu dati da vas izvlece iz govana. Zivjelo Zagorje gde je na vlasti SDP i nema nezaposlenih.

Autor: mojezlatnegodine_   |   26.07.2017. u 22:08   |   opcije


ni ti nisi imala šansu. možda si mogla biti vlasnica neke farmaceutske kompanije. ovog trena nije važno bili je imala ili ne, nego je važno to što uopće nisi imala šansu to postići.

Autor: krelec   |   26.07.2017. u 22:08   |   opcije


Ne mogu ozbiljno shvatiti nekog tko ima redovito primanje, radio ne radio, a nije ni radio za kapitalista, da mi priča o kapitalizmu.

Autor: Cococh-Anel   |   26.07.2017. u 22:08   |   opcije


Nedamo se mi, Zagorec se zmaturom rodi.

Autor: mojezlatnegodine_   |   26.07.2017. u 22:09   |   opcije


Tebi je pojam šanse biti - Vlasnica farmaceustke kompanije? Pa mene to uopće ne zanima! A da me je zanimalo, mogla sam. A znaš zakaj? Zato kaj volim učiti, i korisitla sma svaku priliku da nešto naučim, i time si povećam cijenu. Imala sam krasne prilike, nisam ih sve iskoristila, a i ove koje jesam, prezadovoljna sam.

Autor: Cococh-Anel   |   26.07.2017. u 22:10   |   opcije


ni ne pokušavaj shvatiti. teško je to onima koji imaju zacrtan smjer bez obzira na činjenice.

Autor: krelec   |   26.07.2017. u 22:12   |   opcije


Tko nije iskoristio šanse u socijalizmu, pa taj je stavrno ono - nek si sam puca u glavu. Nije se moglo baš muljati kao danas, pa oni skloni tomu su vjerojatno patili.

Autor: Cococh-Anel   |   26.07.2017. u 22:12   |   opcije


Kre, jesam li ja tebe ovdje uvrijedila? Ajd, iskreno... A zašto ti mene stalno vrijeđaš? Nemaš argumenata, ili kaj te muči?

Autor: Cococh-Anel   |   26.07.2017. u 22:13   |   opcije


meni je pojam šanse imati šansu. bez obzira u čemu i kakvu, ali ljudi trebaju priliku i šansu, a na njima je da je iskoriste najbolje što mogu u skladu sa svojim mogućnostima.

Autor: krelec   |   26.07.2017. u 22:13   |   opcije


koka ja stvarno tebi nisam kriv što tebe svaki đavao vrijeđa. oduvijek su te vrijeđala mišljenja suprotna tvojima. no nekako si mislim da to nije moj problem, a i ti to jako lako riješiš kao što si i riješavala mnogo puta do sada,. jednim laganim ignorom.

Autor: krelec   |   26.07.2017. u 22:15   |   opcije


Ti si taj koji se uzrujavaš zbog mojeg mišljenja koje ti očito ne paše. Ne vrijeđam se zbog mišljenja drukčijeg od mojeg, i to je jedna od tovjih rečenica kojom me omalovažavaš.. Nego ti ni ne kažeš kakvo je tvoje mišljenje, ali popljuješ moje grubim riječima. To mi smeta. Ako razumiješ razliku.

Autor: Cococh-Anel   |   26.07.2017. u 22:18   |   opcije


kakve šanse u socijalizmu? šansu da budeš na primjer političad konzervativne orijentacije? šansu da veliš javno što god hoćeš i misliš, a posebno da izraziš neslaganje sa vlašu? šansu da u poslijratnom socijalizmu imaš svoje polje i ljetinu, a da ti je ne otmu u ime narodnog dobra? šansu da imaš veliku kuću i da ti uvale sustanare bez tvoje privole? šansu da imaš stečen imetak, tvornicu ili što već, a da ti oni fino sve otmu u ime narodnog blagostanja? možda na te šanse u socijalizmu misliš, ili na neke druge?

Autor: krelec   |   26.07.2017. u 22:19   |   opcije


Za mojezlatnegodine: "Živjelo Zagorje!!!"

Autor: Cococh-Anel   |   26.07.2017. u 22:20   |   opcije


što se vrijeđanja tiče niti mi na pamet ne pada. ni riječju nisam rekao koko ovakva ili onakva, koko sim ili tam. jedino pokušavam osporiti tvoje stalne tvrdnje o nevaljalosti kapitalizma u odnosu na socijalizam, a pobogu u praksi se dokazala debela inferiornost socijalizma u odnosu na kapitalizam. To svakako ne znači da je kapitalizam idealan i da ne može biti bitno bolji, ali dajte me najte.

Autor: krelec   |   26.07.2017. u 22:22   |   opcije


Krelec, baš lupetaš! Rođen se malo prije mene, postao si zreo negdje krajem sedamdesetih, početkom osamdestih, o kakvom ti poslijeratnom socijalzmu pričaš?

Autor: Cococh-Anel   |   26.07.2017. u 22:22   |   opcije


jednako tako velim živjelo zagorje. zagorje je stvarno procvalo, ali sigurno ne zahvaljujući titu i socijalizmu.

Autor: krelec   |   26.07.2017. u 22:23   |   opcije


Ja se divim ovima ponovno rodenim 90. godine.
Koje strahote su oni prezivjeli to je cudo jedno.
Jbt..kako toliki narod nije diralo, vec samo nekolicinu tih tzv desnih.

Autor: zikiwara88   |   26.07.2017. u 22:24   |   opcije


i što onda ks tim kada sam rođen? onda se ovo o čemu sam pisao nije dogodilo? pa možda bi i pavelić poslije rata napravio štogod dobra, i što bi onda trebalo zaboraviti sve zločine koji su se dešavali?

Autor: krelec   |   26.07.2017. u 22:24   |   opcije


Kre, znači ti bi htio čuti smao mišljenja koja se slažu s tvojim? Kaj ti znači ovo "dajte me najte"? Tko tebi uopće išta?

Autor: Cococh-Anel   |   26.07.2017. u 22:25   |   opcije


ziki daj mi molim te reci kako to taj narod na koji se pozivaš da mu je bilo dobro na referendumu reče da je sa 94% protiv te trule i propale države, a za neovisnu Hrvatsku?

Autor: krelec   |   26.07.2017. u 22:26   |   opcije


Haha, Ziki, kaj ne? Dočekali su spasenje!

Autor: Cococh-Anel   |   26.07.2017. u 22:26   |   opcije


ne koko, upravo zato što čujem i drugačija mišljenja pišem ovdje. Da netko piše ono što i ja mislim ne bih imao razloga tipkati.

Autor: krelec   |   26.07.2017. u 22:27   |   opcije


Ja osobno ne mogu zaboraviti spaljivanje vještica u Zagrebu, i želim lustraciju.

Autor: Cococh-Anel   |   26.07.2017. u 22:27   |   opcije


Od kad nema Joze lopovi se mnoze.

Autor: mojezlatnegodine_   |   26.07.2017. u 22:28   |   opcije


I ja sam bio za, ali ne za ovo covjece..
Vidjeli mi Austriju,Njemacku, Svedsku..
Mislili to trebamo...ha ha..

Hoce, hoces..malo za 50g

Autor: zikiwara88   |   26.07.2017. u 22:29   |   opcije


Bome :)

Autor: Cococh-Anel   |   26.07.2017. u 22:29   |   opcije


ziki kako je to tako uspjelo društvo i država doživjela raspad u rijekama krvi i uz preko stotisuća mrtvih? stvarno je bila moćna kad se uspjela u takvu jadu urušiti.

Autor: krelec   |   26.07.2017. u 22:30   |   opcije


Da, Švedska, ah.. s jakom socijalnom politikom, barem prije, sad se i kod njih događaju promjene

Autor: Cococh-Anel   |   26.07.2017. u 22:31   |   opcije


a ti ziki kao ozbiljan čovjek zaista misliš da se uspješna i dobro funkcionirajuća država stvara za dvadesetak godina? i to uz krvavi rat i mnoštvo problema.

Autor: krelec   |   26.07.2017. u 22:31   |   opcije


Nađeš par budala sa svake strane i prodaš im priču kako ti onaj drugi želi nešto uzeti, i izbije rat. To bi i ja znala inscenirati, neš ti problema. A ti lijepo uzmeš sve što vrijedi dok se jadnici bore za ideale.

Autor: Cococh-Anel   |   26.07.2017. u 22:34   |   opcije


A pravimo se blesavi...
Sto nije zavrsilo u krvi gdje je Amerika uprla, i gdje je vidjela da treba razjebati..

Autor: zikiwara88   |   26.07.2017. u 22:34   |   opcije


Hrvatsak nije krenula od nule, bila je republika i u Jugi. Imala je privredu, industriju, vatrogasce, bla.. Ali je došla na nulu, ne na nulu, nego se odronila u minus

Autor: Cococh-Anel   |   26.07.2017. u 22:35   |   opcije


Imala je cijelu strukturu. Banke, poštu, naftnu industriju.. komunikacije

Autor: Cococh-Anel   |   26.07.2017. u 22:36   |   opcije


a gde nestade lova??

Autor: mojezlatnegodine_   |   26.07.2017. u 22:37   |   opcije


Cigla na cigli nije ostala.

Autor: Cococh-Anel   |   26.07.2017. u 22:37   |   opcije


E, da, zlatna, di su pare?

Autor: Cococh-Anel   |   26.07.2017. u 22:37   |   opcije


se su razjebali..Joza ih je prevec ostavil

Autor: mojezlatnegodine_   |   26.07.2017. u 22:38   |   opcije


em se zna sve, i dok ne izumru borit ce se za vlast inace su najebali

Autor: mojezlatnegodine_   |   26.07.2017. u 22:39   |   opcije


Mi mso zapravo suludo bogata država jer još postojimo, a toliko se nakralo i uzelo.. Samo da prestane odljev u sive i crne rupe, procvjetalo bi cvijeće

Autor: Cococh-Anel   |   26.07.2017. u 22:39   |   opcije


ma koko daj malo uspori. imala je socijalističku infrastrukturu u privredi koja je bila apsolutno inferiorna bilo kojoj zapadnoj. Banke su kaskale dvadesetka godina za pravim bankama, jer se u njima kredit (poslovni) dobivao jedino po špolitičkoj snazi tražitelja. Ta privreda je bila u bankrotu pet, šest puta u poslijratnom razdoblju, i pozivati se da su to bili realni temelji za bilo što je malo neozbiljno.

Autor: krelec   |   26.07.2017. u 22:39   |   opcije


kod nas se voli pričati o nekoj silnoj lovi koju smo kao imali. pa i mene su zajebali na tu foru. kao sve devize odoše u srbiju, pomažemo kosovo da se sve dimi, a oni i danas u banani, dok mi ipak mic po mic idemo naprijed.

Autor: krelec   |   26.07.2017. u 22:41   |   opcije


A viš da ih ovi izvana pujaju s lovom (Vatikan s našim novcima), samo da ljevica ne dođe na vlast. I MOST su izrežirali i dok im je trebao, poslužio je.

Autor: Cococh-Anel   |   26.07.2017. u 22:41   |   opcije


Kre, ti i ja ne živimo očito u istoj državi. Pusti me na miru.

Autor: Cococh-Anel   |   26.07.2017. u 22:42   |   opcije


jedna utopija ,,, koja nikd nece sazivjet .. jer se dokazalo da je jos gora nego kapitalizam
daj .. ljudima da vladaju i vidjet ces kakvi su
tako nesto ...

Autor: black__women   |   26.07.2017. u 22:44   |   opcije


aj sad fino u miru reci koja je to lova u vatikanu i koliki je iznos? ima li u toj lovi barem po deset kuna za svakog hrvata? a ne samo puste mantre o lovi bez ijednog konkretnog podatka.

Autor: krelec   |   26.07.2017. u 22:45   |   opcije


idem da se ti nebi živcirala. možda dođe netko tko će ti povlađivati i klimati glavom kak si u pravu (a bome nisi niti u detalju, a kamoli u globalu).

Autor: krelec   |   26.07.2017. u 22:46   |   opcije


Recimo - RIS, TOZ, chromos, odjeća, obuća, alatni strojevi, to je bila kvaliteta, nastavi niz.. A olovke, bojice, teke, odjeću, obuću, hranu, toga uvijek treba. Pa sjećamo se kako je sve to uništeno, Kutle i ekipa, atraktivna zemljišta i pileći mozgovi. Svaka čast Luki Rajiću i onima koji su uspjeli sačuvati kvalitetne industrije.

Autor: Cococh-Anel   |   26.07.2017. u 22:48   |   opcije


Kre, onda više ni nemoj dolaziti ak sam tak grozna. Naporan si. Ili se nauči komunicirati na istoj razini.

Autor: Cococh-Anel   |   26.07.2017. u 22:50   |   opcije


U vremenu ubrzo nakon rata sjećam se kako je došlo do naglog uvoza jeftine i loše robe. U sjećanju su mi ostale drvene bojice koje sam kupila djeci, koje - ne pišu! Hej, bojice koje ne ostavljaju trag! A TOZ imao vrhunske bojice, no uništilo ga. Zbog neke provizije pri uvozu. Baš sam žalosna kad se svega toga sjetim.

Autor: Cococh-Anel   |   26.07.2017. u 22:52   |   opcije


I to nije normalno. Ako su nas prestigle i Češka i Poljska i SLovačka i Rumunjska i Bugarska, a imali smo onakav kapital, kako to može biti normalno? Rat je izgovor za krađu.

Autor: Cococh-Anel   |   26.07.2017. u 22:54   |   opcije


uz kradzu treba uzet u obzir obnovu kuca ,,,, ostaju mi u pamcenju rijeci jedne slavonke .. tolko smo bili sretni da smo se mogli vratit u nase domove ( obnovljene ) , a sad si mislim bolje da su nam obnovili tvornice ...domove imamo .. posao nemamo

Autor: black__women   |   26.07.2017. u 23:00   |   opcije


Joj, da, obnove kuća! Tad je svakom tko malo misli bilo jasno da je to prilika za zamah industrije građevisnkih materijala, prozvodnje crijepa, cigle, cementa, drvenih elemenata, a ono - sve se uvozilo! Meni je to bio jaki udarac. Čemu uvoz? No, ubrzo je postalo jasno, provizija, fućkaš prozivodnju. I to je bio trenutka koji su nam uzeli. Vladajući.

Autor: Cococh-Anel   |   26.07.2017. u 23:03   |   opcije


Evo, upravo na indexu članak kako će HDZ zauvijek vladati. Ah.. činilo se i da će socijalizam vječno.. No, tko je lud da nešto mijenja ako se je uhljebio i stiže plaćica (penzijica), a uvjet je samo glasati za HDZ?

Autor: Cococh-Anel   |   26.07.2017. u 23:06   |   opcije


tko kuka za socijalizmom?da je valjao ne bi se raspao....

Autor: nljubo   |   26.07.2017. u 23:13   |   opcije


bar je sad sloboda glasa ,,, do sad se bunilo ( u socijalizmu ) protiv toga ,, , a mene zanima sta bi bilo i bez jednog i bez drugog
nemoguca misija
al , da je moguca
imam osijecaj da bi se ljudi pogubili
ili nebi
nadam se da se varam ..

hocu rec .. sta bi bilo kad nitko nebi izasao na izbore ,,,

Autor: black__women   |   26.07.2017. u 23:13   |   opcije


Na zalost trend je opcenito da je ljevica na marginama.
U HR, ne vjerujem da imaju ikakve sanse narednih 10-20 g..
Niti imaju ljude niti kapacitete
A sa Berom na celu tzv ljevice HDZ, moze biti miran koliko zeli..
Da ne pominjem da smo crkvena drzava..itd

Autor: zikiwara88   |   26.07.2017. u 23:15   |   opcije


za izbore veliki imaju svoje glasače:)))

Autor: nljubo   |   26.07.2017. u 23:15   |   opcije


stabilno biračko tijelo.....

Autor: nljubo   |   26.07.2017. u 23:18   |   opcije


Dobro je Vojković napisal da zapravo HDZ pokriva ciljeve ljevice, a to su sigurna radna mjesta u državnoj službi. U državnim institucijama još uvijek vlada socijalizam. Nemreš dobit otkaz nikak. Ostatak bježi iz Hrvatske, ili glasa za ostale, ali su manjina. Zato se niti reforme državne uprave i službi ne budu dogodile dok svi ne potonemo..

Autor: Cococh-Anel   |   26.07.2017. u 23:22   |   opcije


A realni sektor cvili pod porezima i nametima. Treba nahraniti tu nezasitnu zvijer

Autor: Cococh-Anel   |   26.07.2017. u 23:24   |   opcije


Drzavne firme su jos duboko u socijalizmu samo sa puno vise nereda, kaosa, viska zaposlenih, neodgovornog trosenja love itd..nema vise tu sustava.

Autor: zikiwara88   |   26.07.2017. u 23:28   |   opcije


Ja razmem vlast da kupuje glasove. Razmem i ljude koje se daju kupiti. Ali mi nije jasno, kak im nije dosadno u tim državnim firmama? Recimo, kak im nije dosadno svaki dan biti na blogu ili na fejsu u radno vrijeme? Ili ispijsti kave? Fakat moraš imati propuh u glavi za takav nedostatak ikakve ambicije. Ah, da, nisu navikli postavljati pitanja.

Autor: Cococh-Anel   |   26.07.2017. u 23:29   |   opcije


Pa da, Ziki, i onda mi takvi pričaju kako socijalizam nije valjao, a ni ne kuže da se nikamo nisu pomakli. Nemaju ni ideju što je kapitalizam. Nek dođu mjesec dana raditi k meni u firmu da vide kaj je kapitalizam.

Autor: Cococh-Anel   |   26.07.2017. u 23:31   |   opcije


Ponekada se pitas kako jos uvijek funkcioniramo...
A onda se prisjetis da njima kapa sigurna lova..silni nameti, porezi, prirezi..

Autor: zikiwara88   |   26.07.2017. u 23:31   |   opcije


fala Bogu da ne radim u državnoj firmi.....

Autor: nljubo   |   26.07.2017. u 23:35   |   opcije


Recimo, mene zanima cijena mijenjanja imena nekom trgu. Nisu to samo ploče s imenom, nego sve firme, svi stanari koji imaju tu adresu moraju mijenjati dokumente, pa reklame, natpisi, internet,.. nije to mala lova. Je li u redu nabiti troškove ljudima tek tak?

Autor: Cococh-Anel   |   26.07.2017. u 23:39   |   opcije


Zapravo, pitam se funkcioniramo li uopće? Ili sve naprosto ide po inerciji, kao bicikl. A kad stane, padne.

Autor: Cococh-Anel   |   26.07.2017. u 23:41   |   opcije


MENE ČUDI DA OPČE O TOME JASPJAVLJATE!

Autor: kjele   |   26.07.2017. u 23:45   |   opcije


Eto ekonomskog programa skupstine grada...
Promijeni naziv iz neke osvete...a u stvari je trgovina da se sa vecinom.moze raditi po starom.,
Faca sa placa bi rodenu mater prodao da ostane na najunosnijem mjestu u drzavi.

Autor: zikiwara88   |   26.07.2017. u 23:46   |   opcije


Ili vlast, ili zatvor. Koja smo mi država! Ajd, laku noć, idem lijepo sanjati :)

Autor: Cococh-Anel   |   26.07.2017. u 23:49   |   opcije


A, e...laku noc:)

Autor: zikiwara88   |   26.07.2017. u 23:50   |   opcije


Tko nas bre zavadi?
Ma jeben ja onoga tko nas je sastavija sa ovima koji sad kazu ko nas bre zavadi.

Autor: Jarac999   |   27.07.2017. u 2:55   |   opcije


HAHAHA....STERAT TOOO PREKO DRINEEE HAHAHAHA

Autor: Jadranka135   |   27.07.2017. u 11:13   |   opcije


Dodaj komentar