*

25.10.2018. u 18:12   |   Dodaj komentar

Jos fale ruzicasti baloni
I tratincice
Cvrkut pticica
Sareni leptiri
Prah peluda
Trag prsta na zamagljenom staklu u liniji srca
:)

Autor: meija   |   25.10.2018. u 18:20   |   opcije


Bojim se ..što će biti sa ovom ljepoticom kada te naočale više nece imati roza stakla????

Autor: arapo   |   25.10.2018. u 19:27   |   opcije


tvoja??

Autor: biserna   |   25.10.2018. u 19:54   |   opcije


Arapo, skuzit ce da je svijet drugačije boje, da mačor kojeg voli prdi i hrče, ali ipak ga voli i da ne mora šiziti kad zaboravi na godišnjicu kad su se prvi put pošmucali..
I da je to sve nebitno jer uz njega može biti micka bez frizure, krmeljava, s on će i dalje pustiti prvo nju da omasti brkove i kad noć zamijeni dan zaspat će sklupčani jedan uz drugog :)

Autor: meija   |   25.10.2018. u 20:14   |   opcije


Biserna, nije, ali kao i da je jer imam ziher najljepšu micmacu nns blogu :D

Autor: meija   |   25.10.2018. u 20:15   |   opcije


KAKVU MACU IMAŠ?

Autor: kjele   |   25.10.2018. u 20:50   |   opcije


Meija....pravo kažeš...tako je to ...tako bi trebalo biti.

Autor: arapo   |   25.10.2018. u 20:52   |   opcije


c-p

" Po kojem propisu je inspektor zabranio kastraciju mačaka, koja se provodi uz evidenciju u veterinarskim ambulantama, upitali smo Ministarstvo poljoprivrede. Tražili smo i da nam odgovore na koji način bi se trebao riješiti problem prekobrojnosti mačaka, jer inspektor, kažu volonteri, nije ponudio rješenje. Mljet, kao i cijela županija, nema skloništa, ali ni ugovor s bilo kojim skloništem? – Veterinarska inspekcija izašla je na teren na temelju prijave. Prema navodima prijaviteljice, bez njezina znanja kastrirana je njezina mačka u prostoru Mjesnog odbora Sobra. Veterinarska inspekcija obavijestila je policiju koja je 11. listopada pronašla i evidentirala osobe koje su bez znanja vlasnika hvatali mačke i odvodili ih na kastraciju. Utvrđeno je da se radi o volonterima iz Udruge Castro. Nakon saznanja da volonteri navedene udruge i dalje hvataju mačke po Mljetu, naređeno je da se hvatanje obustavi s obzirom da udruga nema odobrenje za sakupljanje i hvatanje životinja. Rješenje kojim se zabranjuje hvatanje mačaka inspektor je izdao temeljem Zakona o općem upravnom postupku – stoji u odgovoru Ministarstva poljoprivrede. Dodaju i da sukladno Zakonu o zaštiti životinja poslove sakupljanja napuštenih životinja može obavljati registrirano sklonište, odobreno prema tom istom Zakonu. A u nadzoru je, ističu, utvrđeno kako se radi o kršenju Zakona o zaštiti životinja i Zakona o zabrani i sprječavanju obavljanja neregistrirane djelatnosti.

Pročitajte više na: https://www.vecernji.hr/vijesti/volonterima-na-mljetu-zabranjeno-hvatanje-i
-kastracija-slobodnozivucih-macaka-1278703
- www.vecernji.hr
"

Autor: perce   |   25.10.2018. u 22:35   |   opcije


nevjerojatno je da se u 21 stoljeću netko može zalagati za svjesno kršenje ZAKONA o zaštiti životinja
u svrhu reguliranja populacije...

neshvatljivo

Autor: perce   |   25.10.2018. u 22:49   |   opcije


Nevjerojatno da se netko poziva na Zakon o zastiti zivotinja, na nesto sto u Zakonu uopce ne pise, a istovremeno ignorirara npr.cl.52

I to u 21.st.

Pero, morat ces se strpiti do popodne/navecer da ti nacrtam stosta sto ti nije jasno.
Do tada mi mozes odgovoriti zasto je tvoj macak nekastriran i zakaj se toliko propinjes na zadnje noge na temu odgovornog vlasnistva koje ukljucuje i kontrolu raznozavanja?

I vidim da si jedva docekao da opet otvoris temu o kojoj u ovom zapisu nije rijec :P i nadam se da neces zbrisati kao zadnji put kad si to isto napravio :D

Autor: meija   |   26.10.2018. u 8:53   |   opcije


Ne razumijem zašto točno se Perce zalaže ? Ajde Pero pojasni ti nama. Jer ako životinje imaju vlasnika onda je taj dužan (po zakonu) voditi brigu o njima.

Autor: Jaromil   |   26.10.2018. u 10:12   |   opcije


?ko plaća alimentaciju ako mačak zastrani.....hm ? :p

Autor: Jaromil   |   26.10.2018. u 11:31   |   opcije


:D

Pa svaka macka koja je seksualno aktivna, sama se mora pobrinuti za kontracepciju.
Ma di ces jadnog macka teretiti za alimentaciju :P

Autor: meija   |   26.10.2018. u 11:46   |   opcije


A ako nije promijenio misljenje, a ocito nije, pero je za macji carpe diem, a to bi u prijevodu bilo - sevi sve sto stignes, jer tko sljivi posljedice :P

Autor: meija   |   26.10.2018. u 11:54   |   opcije


Tamo neku sirotu ulicnu macku koju ce pricepiti, ona ce se, nakon 2 mjeseca, omaciti negdje u grmlju, mozda u necijoj supi ili garazi, klince ce netko frknuti u smece jer za njih macici i jesu smece, pa ako slucajno i prezive, netko ih mozda i pronade, mozda nece ostati slijepi zbog herpesa...jer eto, to je po peri prirodno jer je neprirodno kastracijama kontrolirati razmnozavanje

Autor: meija   |   26.10.2018. u 12:02   |   opcije


KAKVA JE TVOJA MICAMACA?

Autor: kjele   |   26.10.2018. u 12:57   |   opcije


Sve se macke trebaju sterilizirati. Bez iznimke. Kucne macke takodjer. Osim ako nisu predvidjene za speciajlnu uzgoj.

Ja sam ovo ljeto sama platila 560 kuna za sterilizaciju dvije 4 mjesecne mackice. To je specialna tarifa, prvo su mi htjeli naplatiti 720.

Svako ljeto ucinim slicno. Kao da ih je lako uhvatiti.
Narocito macke na ulici, i u bushu, ako se ulove, treba ih se sterilizirati.

Toliko koliko se one mogu razmnozavati, to nitko ne moze dostici, ali treba svakako pokusavati.. I onda se stvaraju tragedije za izgladnjelim macicima, koje jedu druge macke ili ostale zivotinje.
Neke macke su trudne 3 puta godisnje. Gladne, zedne, radjaju isto tako gladne i zedne macice.

O, kako ja to znam.

Najhumanija stvar je uhvatiti, sterilizirati, pustiti.
Idealno bi bio imati skloniste za mace, ali to nema veze sa sterilizacijom.

Autor: juicy-mama   |   26.10.2018. u 13:02   |   opcije


Juicy, hvala na pomoci macama :)
I da si tu, vjerujem da bi bila i dio zg ekipe koja hendla ulicne mice

Autor: meija   |   26.10.2018. u 14:03   |   opcije


Mišljenja sam, kako mačo mački imaju trajne psikičke posljedice nakon što ostanu bez ja-ja.
...... Hebeš mačka eunha :P....

Autor: Jaromil   |   26.10.2018. u 17:06   |   opcije


moje je mišljenje o kastraciji i sterilizaciji otprije poznato
i slaže se sa mišljenjem inspektorata nadležnog ministarstva.

bespotrebno je raspravljati sa osobama koje misle suprotno
jer su te osobe uvjerene kako čine dobro djelo.
nalaze sijaset opravdanja za uzimanje prava da životinjama
uklanjaju reproduktivne organe.

sve u šta se u prirodi čovjek umiješao svojim djelovanjem
narušilo je prirodnu ravnotežu, da ne spominjem da su neke vrste
trajno nestale sa lica zemlje a mnoge su pred tim vratima.

nitko životinje ništa ne pita
ali na sreću postoje neki zakoni koji ih štite
drugi je par cipela što se nepoštivanje tih zakona rijetko
ili nikako ne sankcionira.

Autor: perce   |   26.10.2018. u 18:30   |   opcije


Hebi ga Pero, osnujmo udrugu protiv trovanja štakora. Koliko ih tvoj mačo mačak potamani kako bi održao balans.

Autor: Jaromil   |   26.10.2018. u 18:45   |   opcije


Jaro

rekoh, bespotrebno je raspravljati
i slušati opravdanja.

zadiranje u integritet ( u ovom slučaju mačji) pravo je
koje je nametnuto uzurpacijom.

nisam Tarzan
ali sam uvjeren da moj mačak macho ne želi ostati bez svojih dragulja

Autor: perce   |   26.10.2018. u 18:56   |   opcije


Nisu opravdanja. Rasprava s argumentima je dobro došla. Oprosti, ali ako ljudi ne vode računa o svojim ljubimcima to je problem. Dozvoli da svako tko ima ljubimca donosi odluku za njegovu dobrobit. Činjenica je da je grad pun napuštenih ljubimaca, da su prihvatilišta puna.

Autor: Jaromil   |   26.10.2018. u 19:08   |   opcije


I za kraj, mislim da temi kastracije pristupaš opterećen predrasudama. Hebeš mačka bez muda ! Da imaš mačku, pitam te što bi učinio s mačićima?

Autor: Jaromil   |   26.10.2018. u 19:31   |   opcije


karakteriziraš mene a ne temu (predrasude).
spominješ argumente ( oni koje su izdala nadležna tijela u skladu sa zakonom nisu dovoljno čvrsti).

oprosti ti
ali ne želim razgovarati na taj način

Autor: perce   |   26.10.2018. u 19:40   |   opcije


To je tvoj problem ! Nisi mi odgovorio na pitanje ?

Autor: Jaromil   |   26.10.2018. u 19:43   |   opcije


ja problema nemam, kao ni mačku (imam mačka).
a kad bih se odlučio da je imam
ona također nebi bila sputana i ometena da odživi svoj životni ciklus na prirodan način.
mačiče bi zbrinuo i sa veseljem gledao kako se ona nosi sa tom svojom ulogom majke.
ni u snu joj nebih oduzeo to zadovoljstvo

Autor: perce   |   26.10.2018. u 19:48   |   opcije


a kad smo već kod problema..
problem imaju oni koji misle da sve smiju samo zato jer su u poziciji sile.

Autor: perce   |   26.10.2018. u 19:59   |   opcije


silovanje nije samo onda kad obljubiš ženu protiv njene volje

Autor: perce   |   26.10.2018. u 20:01   |   opcije


Pero, neodgovoran si vlasnik i nadam se da ce zbog takvih kao sto si ti i zg donijeti odluku o obveznoj kastraciji kucnih ljubimaca

Autor: meija   |   26.10.2018. u 20:15   |   opcije


Silovanje je i kad nekastrirani macak pari zenku, cak i skotnu
Da, i toga ima
Vjerojatno nemas pojma da macori znaju zatuci macice i to samo zato da bi zenka ponovo bila za parenje

Autor: meija   |   26.10.2018. u 20:17   |   opcije


Ali tebi je to fora, kaj ne, jer se ponosis jajima svog macora..dodatna ti je vrijednost kao muskarcu, ocito

Autor: meija   |   26.10.2018. u 20:19   |   opcije


nevažno je kakav sam ja (osim tebi).
važno je to da će mačak biti ono čime ga je priroda stvorila (ma koliko to meni ponekada i neće odgovarati).

i znam da je uzaludno tebi to objašnjavati :)

Autor: perce   |   26.10.2018. u 20:19   |   opcije


A to da bi sretno udomio macad svoje macke, ne vjerujem ti jer ako bi ih udomio ljudima kao sto si i sam, bolje da imaju plisanu igracku nego zivo bice o kojem treba odgovorno brinuti 15+ godina

Autor: meija   |   26.10.2018. u 20:21   |   opcije


Savjetujem ti da odvedes macka na testiranje na FIV i FeLV jer ako ima naviku mlatiti se dokazujuci svoju macju teritorijalnu moc, provjeri da li je zarazen

Autor: meija   |   26.10.2018. u 20:22   |   opcije


Uzaludno je bilo kaj tebi objasniti jer je si ostao zamrznut u nekim proslim vremenima i ne zelis vidjeti problem napustenih zivotinja

Autor: meija   |   26.10.2018. u 20:24   |   opcije


I tebi je priroda dala da mozes imati hrpu djece s hrpom zena, pa ih ne stancas..ok, vjerojatno vise ni nemres : P

Autor: meija   |   26.10.2018. u 20:27   |   opcije


pokazala si svu svoju raskoš u nedostatku argumenata.
meni je to sasvim dovoljno :)

Autor: perce   |   26.10.2018. u 20:28   |   opcije


Moras nesto znati i zapamtiti - totalno si mi nebitan, da nisi sam zapoceo opet istu temu na ovom zapisu, ne bih reagirala
Uletio si kao krava u djetinu, a zakaj, znas sam ogovor

Autor: meija   |   26.10.2018. u 20:29   |   opcije


pokušaj ti svoju macu držati s vanjske strane prozora
bez straha da će pobjeći od tebe

https://i.postimg.cc/fWYGDVSY/19512306-1420182554741009-826069594-n.jpg

Autor: perce   |   26.10.2018. u 20:34   |   opcije


Smajlici ti nisu potrebni jer tema nije ni malo zabavna
Eto, kad vec imas frendove kojima mozes udomiti macice, imam jednu simpa micku, ali vjerujem da im nece biti bed kaj joj je oko iscurilo neki dan, a mozda ce ostati slijepa i na drugo

Maca je iz odbacenog kucnog legla jer eto i vlasnici njene mame misle kao i ti da je neprirodno kastrirati macke

Autor: meija   |   26.10.2018. u 20:34   |   opcije


Moja macka ima ogradene balkone, naucila sam je setati na lajni, a dozvat ju mogu uvijek

Autor: meija   |   26.10.2018. u 20:36   |   opcije


A sto se tice prozora, previse sam vidjela stradalih macaka, zalijepljenih za beton, invalida ili spasenih uz nekoliko tisuca placenih vet troskova

Autor: meija   |   26.10.2018. u 20:38   |   opcije


naći ćeš ti još tisuću opravdanja za zadiranje u integritet nemoćnih.
uopće u to ne sumnjam.

životinja nažalost nema nikoga osim savjesti svojih vlasnika koji se zaklinju da je vole

Autor: perce   |   26.10.2018. u 20:40   |   opcije


Pricas gluposti jer macke nemaju razvijenu svijest o svojoj spolnosti i svjesnost o planiranoj reprodukciji
Ako ne znas, njih u zivotu vode nagoni i upravo tako se i ponasaju

Autor: meija   |   26.10.2018. u 20:43   |   opcije


iako bi se moglo reći da gluposti pričaš upravo ti,
ja ti to neću reći.
imaš pravo misliti što te volja.

ali nemaš pravo krojiti svijet po svojoj mjeri (odreži malo tu, pa malo tamo)
nemreš ti to shvatiti

Autor: perce   |   26.10.2018. u 20:46   |   opcije


Upitna je upravo tvoja ljubav prema tvom macku jer ga svjesno izlazes mogucnostima da se zarazi, a za druge nemas ni malo empatije jer ti se zivo fucka kaj bu se spario s nekom ulicarkom, a ona na svijet donijela 4-5 novih macjih dusa o kojima nitko nece biti vazne, pa ni tebi

Autor: meija   |   26.10.2018. u 20:46   |   opcije


Ja sam svjesna svojih gluposto, pa i sad kad tebi pokusavam objasniti posljedice ponasanja kao sto je tvoje

Autor: meija   |   26.10.2018. u 20:49   |   opcije


ponavljaš se sa traljavim konstrukcijama

Autor: perce   |   26.10.2018. u 20:49   |   opcije


Tebi ocito nis ne znaci ni misljenje veterinarske struke koje itekako naglasava i zdravstvenu korist
Znas li da postoje statisticki podaci koji potvrduju da kastrirane macke zive 5 godina duze od nekastriranih
Moje misljenje je nebitno!

Autor: meija   |   26.10.2018. u 20:52   |   opcije


Ne, tvoji argumenti su traljavi. U stvari ih i nema, barem ne onih koji bi bili koliko toliko uvazavajuci

Autor: meija   |   26.10.2018. u 20:53   |   opcije


sad si dotakla pravi cilj :)

veterinarska struka i njihove ordinacije..
baš se pitam tko izvlači najveću korist iz tih tvrdnji koje ti zastupaš

Autor: perce   |   26.10.2018. u 20:54   |   opcije


niti za tebe mišljenje državnog inspektorata nije dovoljan argument..

pa kako onda razgovarati sa tobom

Autor: perce   |   26.10.2018. u 20:57   |   opcije


Ne drzi ti vodu obaj komentar jer kastrirana macka je puno zdravija.
Ako pokusavas podmetnuti interes veterinara, zeznuo si se jer kastracija je jednokratni zahvat u cijeni 200-400 kn, u 15 godina zivota, za razliku od lijecenja mogucih posljedica nekastriranosti koja itelako kosta
Fulao si :P

Autor: meija   |   26.10.2018. u 20:58   |   opcije


Nebitno je jer je tumaceno proizvoljno i mimo zakona o zastiti zivotinja koji izmedu ostalog omogucava propisivanje kastracija kucnih ljubimaca kao nacin kontrole razmnozavanja
Imam vise znanja, a iskustva od tebe, pa i direktnih kontakata s vet inspekcijom da ti mogu reci da ti je klimav argument

Autor: meija   |   26.10.2018. u 21:01   |   opcije


mogu ja fulavat kolko oću...
ali to nikada neće biti nauštrb nečijih organa.
bolilo bu samo mene

Autor: perce   |   26.10.2018. u 21:02   |   opcije


to kaj ti znaš, nemre ti nitko uzet.

možd bi se lecnula kad bi ti neko otfikaril koji dio tijela

Autor: perce   |   26.10.2018. u 21:03   |   opcije


Ti stvarno mislis da macka zna di su joj jajnici i macak testisi?
Daj me nemoj nasmijavati :D

Autor: meija   |   26.10.2018. u 21:03   |   opcije


Ako bi to bilo zbog mog buduceg zdravlja, naravno da ne bih bila toliko zatucana i inzistirala na tjelesnoj cjelovitost
Bedasto ti je usporedivanje s ljudima jer kad macke steknu takav stupanj razvoja da budu svjesne svog ponasanja mimo hormonalnog suta i instinktivnog inputa, mozemo o tome tada

Autor: meija   |   26.10.2018. u 21:06   |   opcije


mislil sam da si ti malo šira..

mea culpa

Autor: perce   |   26.10.2018. u 21:06   |   opcije


Mislila sam da ti nisi tako primitivan
I kaj bumo sad?

Autor: meija   |   26.10.2018. u 21:07   |   opcije


primitivan sam taman tolko da pošujem primarno.

ne namećem svoj utjecaj samo zato jer to mogu.
poštujem uređenje i živim u skladu sa njime.
ne prilagođavam druge da mi odgovara suživot.

meni je to zakon

Autor: perce   |   26.10.2018. u 21:10   |   opcije


I ozbiljno - odvedi macka na testiranje, pogotovo ako se znao vratiti doma s ugriznim ranama
Ako je zarazen, da mu pomognes suportivnom terapijom
Nadam se da nije

Autor: meija   |   26.10.2018. u 21:12   |   opcije


Primarno bi ti trebalo biti odgovorno ponasanje kao vlasnika zivotinje, a ne neka newage spika

Autor: meija   |   26.10.2018. u 21:13   |   opcije


stasao je toliko da više ne mora trpiti rane.
svi obilaze njegovo područje u širokom luku.
on se sad samo tovi i najčešće spava pored mojih umornih nogu.
a kad dojdem doma on je prvi koji me dočeka i izvali se na leđa izlažući mi svoj najranjiviji dio.
meni je to najveća nagrada i potvrda da ne griješim.

Autor: perce   |   26.10.2018. u 21:16   |   opcije


I jos ovo pa idem off - sve vise sam uvjerena da muskarci koji se bez relevantnih argumenata protive kastracijama, imaju problem sa svojom seksualnoscu, pa deficit kompenziraju kroz svoje kucne ljubimce i njihova jaja

Tja..totalno krivo :P

Citamo se :)

Autor: meija   |   26.10.2018. u 21:21   |   opcije


gledajući sve kroz prizmu muškosti, koja je i ženama zanimljiva,
nije ni čudo da tako razmišljaš.

nema ti to veze sa pravima životinja

Autor: perce   |   26.10.2018. u 21:24   |   opcije


ova cica na slici je prava iskričava selfičarka iz kupijone
šteta što rasprave završe na nekim oftpc temama
imala sam dvije ženke , mamu i kćer, godišnje je bilo dva a ponekad i više okota, uživala sam promatrati kako su divne majke , znala sam po sat vremena provesti gledajući ta mala bića kako uživaju u okrilju svoje majke, ponekad su kotile u gotovo isto vrijeme pa sam im slagala u stanu skrovišta od kutija , dekica i plahti , zaklonjena od vanjskog svijeta i zanimljivo je da su nakon mjesec dana u pravilu bile u istoj kutiji i više se nije znalo niti je bilo bitno čiji je koji mačić , ti su mačići imali dvije brižne majke
sve je to bilo više nego idilično dok ne bi navršili tri mjeseca kad bi ih one počele odbijati od sebe, imala sam mačiće po stanu poput kuglica na boru od zavjesa do lustera svugdje ih je bilo, tada bi nastupilo mukotrpno pronalaženje novih usvajatelja koje sam sve teže uspijevala naći reklamirajući ih kao fino odgojene cice mace koje ne piške i ne kake po kući
ne znam tko je bio iscrpljeniji od tolikih okota one ili ja ,bilo je vrijeme da nam olakšam suživot kastrirajući ih od čega sam imala otpor jer sam mislila da ih na taj način lišavam bitnog djela njihova „društvenog „ života, nakon kastracije obje su doslovno procvale i živjele 18 godina kada su me jedna za drugom u par mjeseci napustile
moja je majka imala predivnog mužijaka koji je podletio pod auto upravo u vrijeme parenja , kada oni doslovce izgube glavu i letaju kao muhe bez glave
ne znam što je gore npr držati običnu mačku uličarku u kući ili je kastrirati dok s druge strane postoje neke vrste čistokrvnih mačaka koje su kućni tipovi
mislim da se kastracijom gradskim mačkama uličarkama produlji život.a opet bilo bi tragično da prisilnom kastracijom istrijebimo mačke ljudski bi bilo pustiti ih par godina da se ižive i razviju i onda ih tim činom zaštiti od njih samih.
da se kojim slučajem na nekom sudu za mačja prava pitalo moje cice suživotnice da li žele dalje kotiti pod vedrim nebom ili se recnuti i imati krov nad glavom i redovnu finu papicu ZNAM da bi umorne od iscrpljujućeg majčinstva odabrale kastraciju
idealno bi bilo da svakoj životnoj priči pristupamo individualno a ne da ju mjerimo istim metrom ali to je nemoguće pogotovo na ovom svijetu gdje su tako užasno poljuljana ljudska prava i gdje ne možemo ni u najcrnjim mislima zamisliti kako su tek poljuljana prava životinja i kako nas u tom općem ludilu sve zajedno zakoni „štite“ od nas samih poput dvosjeklih mačeva

Autor: gelsomino7   |   27.10.2018. u 10:27   |   opcije


Gel, hvala ti na ovom razumnom komentaru..ali dodat cu još nesto - kad bi protivnici kastracija samo jednom imali u ruci uginulog mačića kojemu su oci iscurile od bolesti, kad bi se pomaknuli od idilične slike mama maca i preslatkih krznenih loptica i postali svjesni da ulične mačke nisu pale s nebs nego su nekad bile necije, one ili njihovi prethodnici, kad bi znali kakav je stvaran, s okrutan zivot na ulici, kako izgleda kad od gladi i bolesti umiru danima, vjerujem, stvarno vjerujem da bi promijenili mišljenje. Pa i pero

Moramo biti svjesni da u trenutku kad su mačke postale kućni ljubimci i žive u urbanim sredinama, nema vise prirodnoh g zivota za njih.
A ako i to nije dovoljno, barem neka bude briga za njihovo zdravlje jer mačja sida i leukemija su svakodnevnica, a da o FIP-u kao smrtonosnoj i ne govorim.

Autor: meija   |   27.10.2018. u 11:34   |   opcije


Promaknulo mi je i moram komentirati ..
Gels, velis pustiti ih par godina da se izive i onda kastrirati?
Ne bi islo jer u tih par godina bi ih bilo stotine, doslovno - imam jednu zenku koja se pojavila krajem travnja i nije je bilo do srpnja. Tek tada sam je uhvatila i sterilizirala, a sad imam 5 njenih klinaca.
Znas li da se mace i medusobno pare unutar jednog legla?
Od ovih 5 sigurno su 2 zenke. Uz mamu, ako se ne steriliziraju na proljece, svaka ce imati leglo i da imaju samo po jednu curu, u godinu dana je to 30+ macaka.
Macke godisnje imaju po dva okota, neke tri. Racunaj koliko je to ulicnih macaka o kojima nitko ne brine jer su nicije
Znam o cemu pisem i nadam se da ti je sad bliza i druga strana price ulicnog zivota macaka.
I zakaj je potrebno macke sterilizirati/kastrirati.

Autor: meija   |   27.10.2018. u 14:16   |   opcije


dobro jutro dobar dan svaki dan Meij :)

itekako mi je poznata problematika , osjetila sam je na svojoj koži, ali nisam za drakonske mjere jer bi ih na takav način mogli istrijebiti, u kvartu u n.zg, gdje sam živjela 20 godina ih ima svega par kao i u ovom u centru gdje sam nanovo doselila , rijetko vidim male mačiće, dakle ili ih se revnosno steriliziira ili truje , ali zato imamo po cijelom gradu najezdu štakora,

Mačke su jedina vrsta životinja koja je uspijevala očuvati suživot sa ljudima tolerirajući nas, a ostati svoje, ne skrivajući se poput podmuklih štakora ili nemilosrdno serući poput golubova
oduvijek su mi fascinantne kako su uspjele usprkos našoj okrutnosti diplomatski i s visokim pragom tolerancije na bol tolerirati našu okrutnost kojoj nema kraja

a znaš li ti za čestu pojavu da ukoliko ih se prerano kastrira/sterilizira ne uspiju se razviti mokraćovodi , te cijevi su preuske za njihovu odraslu dob, stvaraju se kristali i otkazuju im bubrezi
što nakon sterilizacije? zime su okrutne za njih jer u sva ostala godišnja doba europske uličarke poznate kao vješte lovice mogu se i same prehraniti ali ne i zimi. bilo bi divno da svaki kvart ima neku vrstu skloništa za mačke gdje bi mi osviješteni građani u koje spadaju i veterinari po nekom redu kao što moramo čistiti snijeg brinuli i hranili te divne stvorove koji nam ukrašavaju grad
veterinarima koji zarađuju grdne pare na račun nas životinjoljubaca e njima bi svima BEZ IZNIMKE drakonski uvela u licencu - određeni postotak liječenja lutalica na nivou mjeseca
ali to je sf na ovom stupnju razvoja naše svjesnosti.

Autor: gelsomino7   |   28.10.2018. u 8:34   |   opcije


Gels, mačke se steriliziraju/kastriraju pri spolnoj zrelosti i nije samo uputan urološki dio nego i hormonalni koji je vazan za cjeloviti razvoj, koštani, mišićni...
Nikad neće mačke nestati. Ni ti ni ja nemamo pojma za neke koje su negdje, skrivene i tako zive godinama. Ima maca koje ne možes uhvatiti dulje vrijeme i razmnozabaju se. Ulične mačke, one koje nemaju kontakt s ljudima su nesocijalizirane i njih nije lako čopiti.

Skloništa?
O tome bih ti mogla napisati x kartica zakaj je to za sad SF, od mentaliteta ljudi, pravnih propisa i zakona, komunalnom redu, pa do birokratske zaebancije.

Štakori se nisu razmnozili zato što nema uličnih mačaka, kao ni vrane u gradu - mi smo krivci i smeće koje stvaramo i njima su potencijalna hrana.
Mačke jesu dio eko potrebitog eko lanca u urbanim sredinama, ali jedino ako su pod kontrolom kao populacija, brojčano, a i zdravstveno.
Sve ostalo je stihijski život, pa i njihov

Jutro :)

Autor: meija   |   28.10.2018. u 8:49   |   opcije


zaboravila sam na vrane, one su slične na neku foru mačkama i one su mi drage. Ma zanimljive su mi sve vrste životinje pa i inteligentni štakori , a tek dragi vrapčići :)
Kod nas se sve više-manje dešava stihijski pa tako i sterilizacija , kako sa sigurnošću utvrditi da je mačka spolno zrela ako ne tako da ih pustimo da se pare pa tek onda izvršimo egzekuciju,jer nema šanse da se ultrazvučno pregledaju to je tek preveliki skupi trud
razvoj je individualan kako kod nas ljudi tako i kod životinja
pouzdano znam da veterinari nažalost izvrše sterilizaciju prerano jer su nezajažljivi za zaradom, to mi je čak potvrdio upravo jedan veterinar
to bi bilo to od mene na ovu temu ,
imaj se dobro sama sa sobom i sa svijetom koji te okružuje i ja ću se u ovu nedjelju to potruditi što bolje znam i umijem :)
sad idem malo pevetirat :))

Autor: gelsomino7   |   28.10.2018. u 9:19   |   opcije


Dodaj komentar