©© - Što ljudima najviše treba u životu?
Hrabrosti!
Da, hrabrosti. Meni je nedostajalo hrabrosti, i to onda kad nisam znala kako, a bila premalo hrabra riskirati i istraživati, previše je koštalo emocija. Pak sam išla lakšim putem. I nije to to. I dalje sam takva, nisam napredovala kroz život. Ukratko, bojim se.
15.12.2018. u 16:35 | Editirano: 15.12.2018. u 16:36 | Dodaj komentar
A niš, moram si nabaviti žuti lajbek.
Autor: Cococh-Anel | 15.12.2018. u 16:39 | opcije
Danas pričam s frendom o tomu kak smo mi studirali godinama. I postali smo face. Danas se ne može tako, moraš iz godine u godinu, tlače te, plaća se, pritisak je. Mi smo se komodali, i ipak iz nas postali ljudi. To su bila zlatna vremena, studiralo se desetak godina, uz to se događalo svašta lijepog, studenstki dani! To je neponovljivo!
Autor: Cococh-Anel | 15.12.2018. u 16:42 | opcije
bok. coco..:))
Na koju hrabrost misliš?
Emotivnu ili životnu..
Autor: vrbica | 15.12.2018. u 16:42 | opcije
Ok, skačem s teme na temu. Hop.
Autor: Cococh-Anel | 15.12.2018. u 16:43 | opcije
Hej, Vrbi, na emotivnu :)
Autor: Cococh-Anel | 15.12.2018. u 16:43 | opcije
Životne mi ne fali.
Autor: Cococh-Anel | 15.12.2018. u 16:44 | opcije
Pak si mislim zakaj je to tak.
Autor: Cococh-Anel | 15.12.2018. u 16:44 | opcije
Ono, kad nemreš pokazat nekomu kak ti je stalo do njega, i koliko ti je stalo, a da sve to izgleda suvislo.
Autor: Cococh-Anel | 15.12.2018. u 16:45 | opcije
coco...svima je tako, ne samo tebi.
mislim da smo u tom emotivnom dijelu našeg življenja uvijek....tinejđeri.
Autor: vrbica | 15.12.2018. u 16:46 | opcije
Negdje sam pročitala da smo mi rakovi često proglašavani - glupima. Da nas ljudi omalovažavaju, jer se ne otvaramo. Ili smo fakat glupi. A kaj..
Autor: Cococh-Anel | 15.12.2018. u 16:46 | opcije
Imam frendicu koju je dečko ostavio zbog druge. Ova nikud nego želi samo njega, i njega, i tako neko vrijeme, ni čut da ne bude s njim. I nakon nekog vremena, godinu, dvije, ne sjećam se, on se njoj vrati. Tad sam mislila kak je bedasta. A danas joj se divim.
Autor: Cococh-Anel | 15.12.2018. u 16:48 | opcije
Hej, ali ako se radi o zreloj osobi, tada nije potrebna hrabrost, već se jednostavno odvija sve prirodnim slijedom, zar ne?
Autor: Norka | 15.12.2018. u 16:48 | opcije
Eh, ja sam još u pelenama
Autor: Cococh-Anel | 15.12.2018. u 16:49 | opcije
kaj bi bili glupi...
mislim da to malo ovisi o horoskopskom znaku....
gluposti ima u svim znakovima...
nesigurnosti ima u svim znakovima...itd.
Autor: vrbica | 15.12.2018. u 16:49 | opcije
malo sreće...
Autor: djuro22000 | 15.12.2018. u 16:49 | opcije
Norka, nisam zrela očito u svim segmentima. Zapravo, nisam se testirala u zadnje vrijeme, ali nisam sigurna da bih sad znala zrelo postupiti da se zatelebam.
Autor: Cococh-Anel | 15.12.2018. u 16:50 | opcije
Malo sreće, a puno pameti.. Nekak vjerujem da je sreća posljedice akcije.
Autor: Cococh-Anel | 15.12.2018. u 16:51 | opcije
Mislim si, možda (zapravo sigurno) nisam kao dijete smjela izražavati emocije, pak sam se zaključala.
Autor: Cococh-Anel | 15.12.2018. u 16:52 | opcije
ne slini coco...:)))
daj se u akciju...ili samo čekaj, naić,će
Autor: vrbica | 15.12.2018. u 16:55 | opcije
Zapravo, zanimljivo mi je promatrati samu sebe i prema tome kako se osjećam u kojoj situaciji "čitati" kako su se ponašali prema meni u djetinjstvu. Iako se ne sjećam, ali iščitavam.
Autor: Cococh-Anel | 15.12.2018. u 16:55 | opcije
A iskustva cure?? Što nismo nešto ipak naučile? Ja jesam, i ne dam nikome tek tako da mi uđe u život , bogme ni problemima, sve riješim kako tako:-)!
Autor: biserna | 15.12.2018. u 16:55 | opcije
Baš bum slinila :)
Autor: Cococh-Anel | 15.12.2018. u 16:56 | opcije
Ak se smijem mješati....mišljenja sam kako u ovakvom slučaju trebaju dvije hrabrosti.....jedna da se iskaže ljubav i ona druga da ju prihvati
Autor: Jaromil | 15.12.2018. u 16:56 | opcije
Neću valjda samu sebe bolit i mučiti!?
Autor: biserna | 15.12.2018. u 16:57 | opcije
Eh, Bis, ne znma što točno misliš, ali najlakše je ograditi se zidinama i vodenim rovovima.
Autor: Cococh-Anel | 15.12.2018. u 16:57 | opcije
coco, slušaj bisku..:))
ponekad je bolje s nikim, nego sa svakim.
Autor: vrbica | 15.12.2018. u 16:57 | opcije
Coco:-)))
Nekak...ko god je ovo komentirao..ima neki svoj pogled na tu temu ..što je i normalno i..zato i je ovaj život...nekad siv...nekad žut...ali.....dobar je!Treba se samo upustiti u život i ......znas kaj...se...m.Ni ja vec 4 g nikud nikam kak ni ova tvoja i kak mi se vidi.....i moj se bu vrnul.
Autor: arapo | 15.12.2018. u 16:58 | opcije
Mnisam mislila na tebe, već na osobu B.
A osim toga, kada se zaljubiš, bez obzira na godine, meni je sve super. I nepromišljenost i nesputanost i mala doza neracionalnog i sve sve je baš super i drago.
Ako je osoba B zrela i iz tog razloga pokazuje tebi svoju dostupnost, tada ti nije potrebna hrabrost.
A upornost tvoje friendice je tek bila slučajnost. Ne ide to tako u životu. Osobe koje znaju što im odgovara ili što im ne odgovatra, i otišle su iz nekih svojih razloga, ne možeš samo tako povratiti natrag.
Autor: Norka | 15.12.2018. u 16:58 | opcije
Slažem se sa Vrbicom, bolje ništa nego išta.
Autor: Norka | 15.12.2018. u 16:59 | opcije
Hrabrost je širok pojam.....koliko nas je spremno hrabro prihvatiti istinu, a pri tome ne kriviti nekog drugog da je kriv što je istina tako teško prihvatljiva ?
Autor: Jaromil | 15.12.2018. u 17:00 | opcije
Vrbi, pa to 's nikim' je provjereno uspješno, tu sam najbolja :)
Autor: Cococh-Anel | 15.12.2018. u 17:02 | opcije
Norka, prekrasno je kad sve to možeš biti što si nabrojila :) A ja se - ukočim. I izgledam kao da mi nije stalo,
Autor: Cococh-Anel | 15.12.2018. u 17:03 | opcije
Čitam tvoj naslov Coco, i pišeš da ljudima fali hrabrosti??
Ja sam sigurna da smo žene jako hrabre, rodile smo , odgojile djecu ...to je veliki posao, odrasli su već i barem donekle sretni , 100% je itak iluzija.Ako se i malko sjetiš ...to je veliki posao.Lako za ostalo .A sigurna sam da smo i sa bolešću povukle tanji dio i otjerali jer ..još živimo i to je punooooooo.
Ja sam hrabra , i ničega se ne bojim , osim upravo toga što se ničega ne bojim.
Autor: biserna | 15.12.2018. u 17:04 | opcije
Svatko od nas ima neku svoju logiku. Mišljenje.
Istine i laži.
Mislim da je jednostavnije kad čovjek nije zaljubljen.
Hrabrost nije potrebna u našim godinama. Djeca nismo, svi ili većina znamo što želimo.
Problem je u tome što ne odustajemo od svojih principa, ciljeva, shvaćanja.
A zašto i bi. Davno su prošli dani, kad smo bili spremni mijenjati živote zbog nečijeg hira.
Autor: vrbica | 15.12.2018. u 17:04 | opcije
Jaromile, a što je zapravo istina, ono što ti misliš, ili ono što ja mislim, ili je moja istina moja, a tvoja tvoja, sklisko je to...
Autor: Cococh-Anel | 15.12.2018. u 17:05 | opcije
Bis, nije u pitanju, ako treba pomaknuti brdo, tu sam. Ali ima dio mene u koji kad se dirne, ja se splašim u zatvorim se.
Autor: Cococh-Anel | 15.12.2018. u 17:08 | opcije
Da razjasnim, nije me potrebno tješiti, razmišljam na glas. Ne osjećam se jadno, niti nemoćno, razmišljam
Autor: Cococh-Anel | 15.12.2018. u 17:09 | opcije
Djetinjstvo najveću ulogu odigra u nama definitivno.
Ovdje se vadi djetinjstvo i lakše se ide dalje. Postoje neka nesvjesna sjećanja iz najranijeg djetinjstva, zakopana.
http://www.cir.hr/
Autor: Norka | 15.12.2018. u 17:10 | opcije
coco, pa mislim da te ne tješimo, nego ističemo svoje stavove..:)
Autor: vrbica | 15.12.2018. u 17:11 | opcije
kaj je sklisko ?
Autor: djuro22000 | 15.12.2018. u 17:11 | opcije
Vrbi, kad kažeš da znamo što želimo, evo ja nisam sigurna da znam. Meni su ljudi zanimljivi, nalazim da je netko super tko po nikakavim kriterijima ne bi trebao biti super. Ali eto, mene nešto privuče. je li to dobro za mene? Nije. I kak onda? Da, ako nema emocija, lako je.
Autor: Cococh-Anel | 15.12.2018. u 17:11 | opcije
....a na kraju i to riješiš,Coco, na svoj način ali riješiš..i to je sasvim okey!!
Ne bojimo se aviona da nam padne na glavo, ali pazimo kad idemo preko zebre...sve je to u čovjeku....ma znaš i ti .
Autor: biserna | 15.12.2018. u 17:13 | opcije
razmjena mišljenja:-))
Autor: biserna | 15.12.2018. u 17:13 | opcije
Coko, Istina je istina, tvoja ili moja. Ako je tvoja istina tebi neprihvatljiva, bolna, treba ti hrabrosti da ju kao takvu prihvatiš....opet ako je moja istina ispravna treba hrabrosti to priznati.......Dakle, što ti je prihvatljuvije ? Uvjerljiva laž ili neuvjerljiva istina ?
Autor: Jaromil | 15.12.2018. u 17:14 | opcije
djetinjstvo nas svakako obilježava u životu, ali mislim da u jednom trenutku, radimo upravo suprotno od onoga što nam se u djetinjstvu nije svidjelo. Ako smo bili ponižavani, recimo od vršnjaka, danas, u ovim godinama sigurno nećemo dozvoliti da nam se dogodi isto.
Autor: vrbica | 15.12.2018. u 17:14 | opcije
Da je jednostavno, ne bi bilo nesretnih ljubavi, nasilja doma, tragedija, bla..
Autor: Cococh-Anel | 15.12.2018. u 17:14 | opcije
Jaromile, ja mislim da ne postoji jedna istina. Jer nemaju svi jednako iskustvo, jednaku poziciju, i sl. Nekad je jedina istina bila da je Zemlja ravna. I da se Sunce vrti oko Zemlje. Danas znamo da je Zemlja okrugla, ali tko ima iskustvo da je okrugla? Osim astronauta koji su vidjeli iz daljine? Meni je moj kvart ravan.
Meni je zanimljivo čuti nečiju istinu, koja ima veze s mojom istinom, i pokušati riješiti nesporazum koji prozlazi od toga. Ili prihvatiti, ok, za mene vrijedi ovo, a za tebe ono.
Autor: Cococh-Anel | 15.12.2018. u 17:19 | opcije
Istina ima dva lica.
Jedna istina moja, drugo onog drugog.
Hoće li čovjek prihvatiti samo svoju istinu,
ili će sam sebi reći: možda moja istina nije ona prava.
To je kompromis, način na koji se ophodi sa ljudima.
Ako čovjek ne može prihvatiti tuđu istinu,
ne može se niti upuštati u razmjenu emocija,
jer nije pošteno.
Autor: vrbica | 15.12.2018. u 17:19 | opcije
Vrbi :) Po meni, koliko ljudi toliko istina.
Autor: Cococh-Anel | 15.12.2018. u 17:20 | opcije
Upravo tako coco..:)
Zato dajmo svakome da ima svoju istinu i svijet će biti ljepši..
Autor: vrbica | 15.12.2018. u 17:22 | opcije
Istina je samo jedna. Ona prava istina. Da je zemlja ravna ploča to bi bila istina.....ovako nije. Prednost je prepoznati pravu istinu.
Autor: Jaromil | 15.12.2018. u 17:22 | opcije
Djuro, sklisko je na sve strane :)
Autor: Cococh-Anel | 15.12.2018. u 17:22 | opcije
Oj, Jaromile, ti negiraš moju istinu?
Autor: Cococh-Anel | 15.12.2018. u 17:24 | opcije
Nesretne ljubavi nisu LJUBAV, nasilje u familiji može se riješiti, tragedije ...to je malo teže jer osjećaji rade brže nego pamet, srce je motor osjećajima pa nas ponese...ipak ..i emocije se naučiš nositi.....jednostavno nije ali ako istinski voliš život lakše je, definitivno Coco. Bez fraziranja , kalkuliranja, manipuliranja sa----emocijama. Iskustva su bitna i prihvaćanja .
I ljudeki, kolko ljudi tolko istine!
Autor: biserna | 15.12.2018. u 17:25 | opcije
To je anarhija istina, ako se radi o jednoj istini koju svako ponaosob forsira kao jedinu i ispravnu . Ako nežo želi imati svoju istinu za svoje potrebe, to je ok
Autor: Jaromil | 15.12.2018. u 17:26 | opcije
Upraov avakav razrogovr sam vodila sa svojim prvim mužem, je li postoji samo jedna istina ili je istina relativna. On je tvrdio da postoji jedna, sjećam se kao danas, a ja da ima puno istina. Negdje oko razvoda, on meni spočitne da sam ja govorila kako postoji samo jedna istina, a da to nije tako! Ha??? Evo, i to se događa..
Autor: Cococh-Anel | 15.12.2018. u 17:26 | opcije
Koko, koja je to tvoja istina koju ja negiram ?
Autor: Jaromil | 15.12.2018. u 17:27 | opcije
No nisi mi odgovorila, što ti je prihvatljivije : neuvjerljiva istina ili uvjerljiva laž ???
Autor: Jaromil | 15.12.2018. u 17:28 | opcije
Moj je istina da svatko ima svoju istinu.
Autor: Cococh-Anel | 15.12.2018. u 17:29 | opcije
Evo, nas dvoje sada.
Autor: Cococh-Anel | 15.12.2018. u 17:29 | opcije
Tko laže od nas dvoje, tko uvjerljivo laže, a tko iskazuje neuvjerljivu istinu?
Autor: Cococh-Anel | 15.12.2018. u 17:30 | opcije
pamet i kvocjent inteligencije, nikad nije bio pokazatelj da je čovjek...dobar čovjek.
Isto tako niti stavovi koje ne želimo mijenjati. Ljudi su samo ljudi i često ne razumiju
sami sebe. Rekla bih kao konj, kad mu stavih ono sa strane na oči...ne znam kako se to zove...
I vrč ide na vodu, dok se ne razbije
Osobno ne bih nikada željela biti čvrstih stavova, ne dozvolivši da mi netko kaže svoju istinu.
Ako povjerujem u nju, ne znači da sam glupača, nego da želim kompromis i razgovor.
Autor: vrbica | 15.12.2018. u 17:31 | opcije
Bis, emocije s kojima se moramo nositi tu nema izbora. Ili ih nosiš, ili te nema. No, one emocije koje si možeš zabraniti, ili dozvoliti, o tima govorim.
Autor: Cococh-Anel | 15.12.2018. u 17:32 | opcije
Je si li zavirila u linak koji sam ti pejstala?
Autor: Norka | 15.12.2018. u 17:32 | opcije
Tvoja istina može biti kompromitirana samo onda ako je bila uvjerljiva laž. Da pojasnim. Malo ljudi će povjerovati neuvjerljivoj istini (stvar prezentacije te istine)....dok u uvjerljivu laž ne sumnjamo (uvjerljiva je) i prihvaćamo je za istinu............
Autor: Jaromil | 15.12.2018. u 17:33 | opcije
Vrbi, moje je mišljenje da su čvrsti stavovi (principi) klopka za onog tko ih ima. Ono, imaš stav pa ne moraš svaki put ispočetka preispitivati. I onda si zatvoren u kavezu tog stava ili principa. A svijet se događa izvan kaveza..
Autor: Cococh-Anel | 15.12.2018. u 17:36 | opcije
Norka, jesam i htjedoh ti napisati HVALA!!! Ali me nešto omelo, evo ti sada, dobro da si me podsjetila! Ovo 18.12. mi se čini zgodno..
Autor: Cococh-Anel | 15.12.2018. u 17:37 | opcije
Jaro, ti sad govoriš o prezentacijskim vještinama.
Autor: Cococh-Anel | 15.12.2018. u 17:37 | opcije
I laž i istina mogu biti oboje - uvjerljive i neuvjerljive.
Autor: Cococh-Anel | 15.12.2018. u 17:38 | opcije
da coco..
hebeš princip, ako ostaješ usamljen..:)))
Voljela bih dalje pričati, ali,
pozdravljam te. Odlična tema.
Autor: vrbica | 15.12.2018. u 17:39 | opcije
Coco, kontroliraš ih onako kako je potrebno, da ne pukneš do kraja i pomisliš na ono najgore ili se utopiš u rijeki "Alko" ili utopiji zvani Droga .... ja kažem samo-kontrola, a Vrbi kompromis... a obe isto mislimo, samo riječi su različite ,posložiš kockice tako, kako je najbolje za tebe!! Neki kažu treba voljeti sebe da možeš voljeti druge i sve oko sebe....a .ja kažem.... Volim život!
Autor: biserna | 15.12.2018. u 17:40 | opcije
Bok, Vrbi :)
Autor: Cococh-Anel | 15.12.2018. u 17:41 | opcije
Da, voljeti sebe, pa druge. A kako da ja znam volim li se? Ima neki test?
Autor: Cococh-Anel | 15.12.2018. u 17:42 | opcije
Na trenutke sam zaljubljena u sebe, a onda mi se učini da sam samoj sebi najveći neprijatlej. Što to znači, da se ne volim bezuvjetno? :)
Autor: Cococh-Anel | 15.12.2018. u 17:43 | opcije
netolerantni ljudi s vremenom postaju prvaci u usamljenosti.
jedino sa sobom mogu postići sporazum.
oni koji vladaju vještinom postizanja sporazuma sa drugima
koristeći načela tolerantnosti (uvažavaju tuđe mišljenje i ne nameću svoje, već ga samo iznose)
imaju velike šanse da uspješno i sretno žive u zajednici sa nekime
Autor: perce | 15.12.2018. u 17:45 | opcije
nema, stojiš ujutro ili na večer pred špiglom, malo analiziraš dan koji dolazi ili odlazi i kažeš si...baš sam super preživjela /ili budem -dan, dat ću sve od sebe!!, a greške, pihhh popravit ću ih, tako ili onako.
Autor: biserna | 15.12.2018. u 17:45 | opcije
Bis, to i radim, vrlo slično :)
Autor: Cococh-Anel | 15.12.2018. u 17:47 | opcije
mene zanima samo gdje je zabavno sklisko.....ovi drugi...nek se kližu...
https://www.youtube.com/watch?v=_Ey3WyIlPfs
danas je subota...
Autor: djuro22000 | 15.12.2018. u 17:48 | opcije
Upravo tako, Kad vrhunski PR prezentira uvjerljivu laž tad ona postaje općeprihvatljiva istina.
Prihvatljiva istina je ona koja je istinita i kao takva prihvaćena, vrednovana i dokazana
Autor: Jaromil | 15.12.2018. u 17:48 | opcije
biti sredovječna ili moderna žena je tvoja odluka , i po mom mišljenju ne bitna, ti odlučuješ kakva ćeš biti, izvana i unutra, bitno je da si sretna sa sobom i da te to zadovoljava.
Autor: biserna | 15.12.2018. u 17:48 | opcije
ma pametnica si ti, ja u to uopće ne sumnjam, znaš ti sa sobom i u to ne sumnjam ali naravno..tema ja aktualna za mozganje kao trening:-))
Autor: biserna | 15.12.2018. u 17:50 | opcije
Odlučim ja svako malo što ću biti, obično ponedjeljkom, a onda me opet prehiti na staro :)
Autor: Cococh-Anel | 15.12.2018. u 17:50 | opcije
moram se ubaciti još samo s jednim komentarom..iako kasnim, tema je odlična...
BRAVO PERO, POTPISUJEM SVAKU TVOJU RIJEČ.
Autor: vrbica | 15.12.2018. u 17:52 | opcije
Pero, da, tvoja je svaka na mjestu, toliko da nemam kaj reći
Autor: Cococh-Anel | 15.12.2018. u 17:54 | opcije
Evo i moj potpis.
Autor: biserna | 15.12.2018. u 17:57 | opcije
Brigita * šalim se, ovo 18.12. bi bilo jako dobro otići i poslušati. Mislim si zašto ne bi?
Nešto su mi malo pričali o tome, ima nekih događaja u djetinjstvu, koji nisu nužno trauma, ali si ih TI doživjela kao traumu, nešto skroz banalno. a odlazak na te treninge nije nimalo ugodan niti lagan. To je proces, hm.
No, nakon svakoga se lakše diše i bistrije vidi, te lakše živi sebe.
Autor: Norka | 15.12.2018. u 17:59 | opcije
Pero pojasni mi tu vještinu postizanja sporazuma sa drugima, koristeći načela tolerantnosti .....uvažavajući tuđu laž, ne namećemo svoju (ili inu) istinu, samo ju iznosimo i tu postoji velika šansa da uspješno i sretno žive u zajednici sa nekime...???
Autor: Jaromil | 15.12.2018. u 18:00 | opcije
Norka, nek bude teško, a onda poslije lakoća :) Iskrneo, ne znam koliko se sad u ovom času mogu upustiti u neka velika spremanja, ali predavanje bih poslušala
Autor: Cococh-Anel | 15.12.2018. u 18:04 | opcije
Jaromile, Pero govori o stavovima, a ne o odnosima na nekoj nezdravoj razini, ako sam ja dobro shvatila.
Autor: Norka | 15.12.2018. u 18:05 | opcije
A čuj, Jaro, zašto je 'tuđa laž' i 'svoja istina'? Može bit 'svoja laž' i 'tuđa istina'.. Ako ljudi nešto vide drukčije, ne znači da lažu
Autor: Cococh-Anel | 15.12.2018. u 18:07 | opcije
Tako i ja. Predavanje bih poslušala, pa i još pokoje u budućnosti.
No, kada malo bolje razmislim, NIKAD nije vrijeme za neko ozbiljno spremanje.
Ali da. Kada je težak period u životu, tada nismo jaki još i za posezanje u dubine i čupanje korova, yess.
Autor: Norka | 15.12.2018. u 18:08 | opcije
Onda se možda sretnemo na predavanju, dvije B :)
Autor: Cococh-Anel | 15.12.2018. u 18:09 | opcije
Koko, ovo ja propitujem stavove i pojašnjenje istih.....i to bi bio neki moj stav.....kad smo već ušli u raspravu o istinama :)
.....jer laž ostaje laž.....dok se istina često pretvori u laž....jer ju kao takovu ne želimo prihvatiti, ogorčeni, napušteni, razočarani...ne vjerujemo da su nam govorili istinu da su nas voljeli...........
Autor: Jaromil | 15.12.2018. u 18:11 | opcije
Da, meni je trenutno svega previše, teško neko doba..
Autor: Cococh-Anel | 15.12.2018. u 18:11 | opcije
Ljudi vole, pa prestanu voljeti, ne znači da su prije lagali da vole.
Autor: Cococh-Anel | 15.12.2018. u 18:16 | opcije
Jeste, teško je doba.....teško je prihvatiti istinu da nas je neko volio, kad nam je poslije dugo lagao da nas još voli.....ostaje gorčina
Autor: Jaromil | 15.12.2018. u 18:17 | opcije
A da joj jednostavno povjeruješ?
Autor: Cococh-Anel | 15.12.2018. u 18:23 | opcije
Ja sam jako voljela jednog muškarca dugo nakon što smo se razišli, čovjeka svog života, ali mi je s njim bilo preteško. Možda je toj tvojoj tako? Zapravo je to point ovog mojeg zapisa..
Autor: Cococh-Anel | 15.12.2018. u 18:25 | opcije
Voliš ga, a ne znaš kako bi s njim, jer ti uporno svrdla po jednom te istom mjestu, gdje boli
Autor: Cococh-Anel | 15.12.2018. u 18:26 | opcije
Neka mudra žena bi znala kako, ja ne znam
Autor: Cococh-Anel | 15.12.2018. u 18:28 | opcije
I on je mene volio, ali bedak kao i ja, nije znao..
Autor: Cococh-Anel | 15.12.2018. u 18:29 | opcije
Bit ću i ja mudra kad odrastem
Autor: Cococh-Anel | 15.12.2018. u 18:30 | opcije
Nismo se razumjeli.....dok je istina bila da me voli to je prihvatljivo.....čemu laž kad više nije istina
Autor: Jaromil | 15.12.2018. u 18:31 | opcije
I tako velike ljubavi završe, svatko ode s nekim s kim mu je lako
Autor: Cococh-Anel | 15.12.2018. u 18:31 | opcije
Jaro, a kako ti znaš da je laž? Zapravo ne znaš, nego ti je lakše tako misliti
Autor: Cococh-Anel | 15.12.2018. u 18:32 | opcije
Bilo bi zanimljivo prebrojiti koliko su puta ovdje spomenuo riječ 'laž'.
Autor: Cococh-Anel | 15.12.2018. u 18:32 | opcije
Znam! Lakše ti je misliti da ona laže, nego da je možda neki dio krivnje u tebi?
Autor: Cococh-Anel | 15.12.2018. u 18:33 | opcije
Danas kažem jednom čovjeku: gle, zajebo si, priznaj da si zajebo, i nemoj se ponašati kao da su tebe zajebali. Izvoli se ispričati.
Autor: Cococh-Anel | 15.12.2018. u 18:35 | opcije
E, Jaro, bit će da si i ti nešto zajebo.
Autor: Cococh-Anel | 15.12.2018. u 18:35 | opcije
A niš, ispričaj se.
Autor: Cococh-Anel | 15.12.2018. u 18:35 | opcije
Opet krivo Koko, nije riječ čija je krivica, već se radi o tome da i istina i laž mogu boljeti jednakom snagom....lagati da nekoga voliš.....e to je pokvarenost.....ništa osobno.....općenito žensko-muški odnosi...lažu i jedni i drugi, kao i što su skeptični prema neuvjerljivim istinama.....
btw, prebroji "laži" i "istine" koje sam spomenuo i javi mi rezultat ;))
Autor: Jaromil | 15.12.2018. u 18:38 | opcije
E, jesi uporan :)
Autor: Cococh-Anel | 15.12.2018. u 18:39 | opcije
Tebe boli tvoja pomisao da je to laž, ne znaš sa sigurnošću je li laž ili istina. Uostalom, zašto bi netko lagao da te voli? Iz koristi neke velike?
Autor: Cococh-Anel | 15.12.2018. u 18:40 | opcije
Hm, Jaro, jesi ti neka velika prilika?
Autor: Cococh-Anel | 15.12.2018. u 18:40 | opcije
Jesam ! Kad zajebem, ispričam se....no čemu se neko treba ispričavati nekom tko je lagao ?
Tu se vraćamo na početak ! Treba imati hrabrosti i priznati laž i prihvatiti istinu, ma skoje strane one dolazile
Autor: Jaromil | 15.12.2018. u 18:43 | opcije
Opet ti jedini znaš što je istina! joooj
Autor: Cococh-Anel | 15.12.2018. u 18:43 | opcije
Jesi ti bik po horoskopu?
Autor: Cococh-Anel | 15.12.2018. u 18:46 | opcije
Postoji laž iz samilosti.....pa tako izjaviš nekom ljubav i vidljiva je, osjeća se.......i osobi "C" preostaje da kaže ...."i ja tebe volim ili "...... ili jednostavno....pričekajmo da se i kod mene razvije......ili, malo grubo.....ne postoji šansa da se zaljubim u tebe.....
...............................prisutna je laž......jedno razborito razmišljanje i uvjetovana istina (možda se zaljubi.....prekasno) ;)
Autor: Jaromil | 15.12.2018. u 18:50 | opcije
A ti zapeo pa zapeo.. pa daj barem pročitaj što ti pišem.. Evo, ne čuješ mene, pa vjerojatno ni tu dotičnu
Autor: Cococh-Anel | 15.12.2018. u 18:53 | opcije
Halo!!!
Autor: Cococh-Anel | 15.12.2018. u 18:53 | opcije
Koko ti si pametna žena, što ti ne daje za pravo osporavati laž ? Bilo moju, bili ičiju.....istinu.....treba li ju prihvatiti.....daklem kad netko skupi hrabrosti i prizna laž....ili prizna neugodnu istinu.....onda možemo neopterećeni raspravljati o temi.....
Autor: Jaromil | 15.12.2018. u 18:54 | opcije
Čitam te....čuuuujem te....sporo pišem
Autor: Jaromil | 15.12.2018. u 18:56 | opcije
Škorpion sam.................
Autor: Jaromil | 15.12.2018. u 18:56 | opcije
Puno stvari ode ukrivo i zbog samopouzdanja. Te iz straha od gubitka.
Autor: Norka | 15.12.2018. u 18:58 | opcije
Ne znam, ja volim ljude, i kad mi lažu, a ja sam sigurna da mi lažu, onda mi dođe žao, i budu mi nekako dragi - tko zna što njih žulja da ne mogu biti iskreni.. A zapravo mi je nebitno lažu li mi ili ne.. lažu sebi, ja nemam ništa s tim. Zapravo je pitanje - što ja mogu učiniti da mi budu iskreni? Možda me se boje, možda me žale, možda ih boli ona stvar, i sve je to legitimno. Tko sam ja da drugima branim - lagati?
Autor: Cococh-Anel | 15.12.2018. u 19:01 | opcije
Puno više toga ode ukrivo zbog brzopletih zaključaka i prerano donošenja konačnog suda o nekome ili nečemu
Autor: Jaromil | 15.12.2018. u 19:02 | opcije
Ahhaha, škorpion! To je onaj koji ubode žabu koja ga nosi preko rijeke :) A to je jače od tebe :)
Autor: Cococh-Anel | 15.12.2018. u 19:03 | opcije
Mislim, Jaro, da moramo osnovati sud, porotu, i poslušati obje strane. Ne ide to ovako jednostrano.
Autor: Cococh-Anel | 15.12.2018. u 19:04 | opcije
Koko, sve dok te laži ne ugrožavaju tvoj bitak i integritet.....propuh.....no kad ti počnu stvarati neugodu, nevolje.....tvoje oružje je istina..........
Autor: Jaromil | 15.12.2018. u 19:05 | opcije
Slažem se. Što kaže statistika ? :)
***i ova glupa Iskrica je mogla urediti komentare da najnoviji budu na vrhu !!!
Autor: Jaromil | 15.12.2018. u 19:06 | opcije
oo, ja sam zbog laži mijenjala posao, pa mi je izbijena dobra lova iz ruke, pa je me je moj dragi zbog laži o meni ozbiljno napao, doživjela sam ja ozbiljne laži. A i ovdje se bome dobro lagalo o meni.. I? Na koncu, meni je dobro, a svi koji su lagali su prošli lošije...
Autor: Cococh-Anel | 15.12.2018. u 19:08 | opcije
Imaš opciju desno "Sortiraj komentare"
Autor: Cococh-Anel | 15.12.2018. u 19:10 | opcije
Tako je COCO. Ne možemo drugima zabraniti lagati, ali ja onda analiziram ZAŠTO , i što ih nagoni na laži, i pitam se kako oni sami sa sobom žive sa tom spoznajom da su neiskreni.
No, - ljudi koji neprestance lažu, - nisu to duboko u sebi niti osvijestili kao nešto što je nedobro, a nikada niti neće.
Sva sreća pa nisam bila sa nikime takvim u vezi, ali nekoliko njih sam upoznala kroz život, i uvijek se isto upitala, pa Bože, kako oni žive sami sa sobom?
Ma dobro žive sami sa sobom, jednostavno pronađu opravdanje.
Kao i moji majstori. :D :D
Autor: Norka | 15.12.2018. u 19:13 | opcije
...i na kraju vraćamo se na temu....hrabrost te je održala.....a ti se slobodno još malo propituj sama sa sobom....i daj izbaci rezultat LAŽ Vis-à-vis ISTINA....... :)
Dobar zapis....
Autor: Jaromil | 15.12.2018. u 19:13 | opcije
Haha, Norka, čitala sam o tvojim majstorima :) Majstori su profesionalni lažljivci.
Vjerujem da su ljudi koji patološki lažu odrasli u sredini u kojoj su morali to razviti da prežive (kao i sve ostale vještine), da su imali starce koji nisu mogli čuti istinu nego im se je morala servirati lijepo upakirana laž.
Autor: Cococh-Anel | 15.12.2018. u 19:16 | opcije
Ukupni rezultat je 46 : 70 laž : istina, ali nisam gledala samo tvoje zapise već sve. Vjerojatno sam ja uglavnom koristila riječ istina, a ti laž :)
Autor: Cococh-Anel | 15.12.2018. u 19:19 | opcije
Ma ne žuti prsluk, već neprobojni treba kupiti, i onda si hrabra do neba. :D
Eh, ta djetinjstva.
Fuck.
Autor: Norka | 15.12.2018. u 19:31 | opcije
Nisam ni sumnjao u tvoju objektivnost....no kontoling prepuštsm GONG-u :)..............
Daklem, na odlasku sam, kad bi svi priznali svoju laž ili svoju istinu...........to bi bio užitak.....u suprotnom je uzbuđenje :)))
Rukoljub damama
Autor: Jaromil | 15.12.2018. u 19:32 | opcije
Istina je da ne postoji istina.
Zanimljivo je Koko da zoveš profesionalnog lažljivca kad ti treba savjet.
Autor: pelpetum-mobile | 15.12.2018. u 20:06 | opcije
po meni je za tu emotivnu hrabsost krivo društvo i odgoj.
Od malih nogu prezentira se slika kako sve treba biti , što je dobro, što je loše.
Od malih nogu i vi korite djecu što smiju raditi što ne smiju raditi.
Uči nas se kakav život treba biti, prati zubće, prije ručka rukice za mamine gosite učiti pjesmice, pametno se školovati pametno učiti pametno udati.
U biti kad god je u nama dvojba, to je ona šteta učinjena koja nas sili da radimo kako su nas učili a ne ono divlje što smo željeli
Autor: Mandarinetto | 15.12.2018. u 21:19 | opcije
Ej, Pelpe, vidim da sam krivo rekla, zao mi je.
Autor: Cococh-Anel | 15.12.2018. u 22:21 | opcije
Mandarinetto, da, to bi moglo biti tak, sukob predrasuda i zelja.. kako biti sretan, a ne razocarati roditelje
Autor: Cococh-Anel | 15.12.2018. u 22:23 | opcije
A to s majstorima - a gle, imam losa iskustva, kao i dobra, no ona losa uvijek teze padaju pa se o tomu prica.. ali fakat sam pretjerala s tim kaj sam napisala, evo povlacim. Neki lazu neki su fakat ok.
Autor: Cococh-Anel | 15.12.2018. u 22:28 | opcije
Istina je ipak samo jedna.... Ne postoji moja, tvoja, nečija.... ona je neutralna, sasvim objektivna, a ovo moja, tvoja...itd ima doze subjektivnosti.....
Druga je priča nečiji stav, nečije mišljenje...
A treća opet, nečije viđenje nečeg, jer se to isto može gledati s raznih strana, pa je "slika" drugačija.
Autor: Fatamorgana1 | 15.12.2018. u 22:56 | opcije
Istina jest samo jedna, no na stranu sada manipulatori, lažovi, prikrivači, sakrivači i ostali, ali tema je bila lakši ili teži put, hrabrost, emocije, muke po emocijama. :-)
Autor: Norka | 15.12.2018. u 23:05 | opcije
Mislim da se tu ne može dati univerzalni savjet, jer smo svi drugačiji... ono što je meni lako nekome je užasno teško i obratno. Svatko od nas ima svoju narav, svoja iskustva, svoje želje itd. Život nas je na neki način (pored odgoja i gena) oblikovao i teško se mijenjati. Možemo nekom dati savjet, prenijeti svoja iskustva, dati svoje mišljenje posebno ovako paušalno, bez posljedica za nas, ali univerzalnog pravila nema. Mi smo ono što jesmo, s oblikovanim karakterima, koje ne možemo mijenjati... Navike DA i neke postupke.
Autor: Fatamorgana1 | 15.12.2018. u 23:15 | opcije
Na pitanje u naslovu posta ja bih dala ovakav odgovor:"Ljudima najviše treba u životu sklad sam sa sobom". Evo jednostavnog primjera: U nekoj situaciji trebala sam nešto reći, a ja odšutjela. Naravno da sam nezadovoljna, jer nisam bila u skladu sama sa sobom. Možda bi to što bih rekla imalo neke posljedice i možda je bilo mudro odšutjeti baš zbog njih i ja sam recimo bila taktična...ali sve je to "možda"... u datoj situaciji a takvih je bezbroj, ja nisam bila sama sa sobom usklađena.
Autor: Fatamorgana1 | 15.12.2018. u 23:27 | opcije