*
Kaj opet klima ne radi? Jebote, krepat ću!
-Je, ne radi. U stvari radi, ali curi Kovačićima na balkon. A curi već tjedan dana.
-I kaj sad, zbog njih bum krepal u stanu? Di je daljinski od klime?
-Ako ti netko zdrapa auto, znaš da je to Dinko napravil.
-Jebat ću mu mater.
-Bilo bi bolje da si zval servis.
-Zaboravio sam. A mogla si i ti. Ionako, sad kad su deca kod mojih glavinjaš po stanu cijele dane.
-Molim?
-Kaj moliš? Koji ti je klinac, stalno si nadrkana?
-Ja nadrkana? Ko je počel prvi?
-Aj me ne jebi i ti danas. Je l' znaš da smo popušili posel? I da ću gaće na štapu imati do jeseni ak ne platim PDV?
-A je l' ti znaš ka je bilo jučer?
-Tekma. Kae je bilo, nemam pojma.
-Ma niš, nema veze.
-Kak nema veze?
-Tak kak sam rekla.
-Ok, kaj ima za ručak?
-Vruće mi je bilo danas. Salata s piletinom.
-Oooooooooooo, super. Piletinu ne volim, od salate na tanko serem. Ček, ti to meni onak nekaj guraš pod nosu?
-Da ti gurnem i smrdljive čarape, ne bi skužil. I kad ćeš konačno zmazani veš stavljat' di treba?
-A kad ćeš me ti prestati kljucati odmah s vrata?
-Jednog lijepog dana, a možda i prije.
-Sad ide faza durenja?
-Možda.
-Jebalo te to tvoje možda. Ćeš mi konačno reći zakaj frčeš nosom.
-Zanima te?
-Ne baš, ali nemam kaj pametnije raditi. Naravno da me zanima jer ….
-Jučer. Zaboravio si otići do mojih staraca.
-Daj, zbog toga sve ovo danas?
-Da i ne.
-Kaj, ima još nešto?
-Nazvala me je Nataša danas.
-I?
-Niš. Kruno je pobrao stvari i otišao.
-Znam.
-Znaš i nisi mi rekao?
-Da, jer me je zamolio da ti niš ne pričam.
-Koja si ti budala.
-Ja budala, a ti alapača.
-Nataša mi je frendica.
-A meni Kruno. I kakve veze njih dvoje imaju s nama danas?
-Niš.
-A da si taj niš stetoviraš negdje?
-A da ti skratiš jezik?
-Ma znaš kaj, jebi se. Ne da mi se danas s tobom prepucavati.
-Ne da se tebi više niš u zadnje vrijeme. I onda se čudite kad...
-Kad kaj?
-Kaj kaj?
-Dovrši kaj si započela.
-Ma nemam kaj dovršiti.
-Ti to mene na suho?
-Si razgovarao s Krunom, ti rekao zakaj se pobral?
-Ne.
-Onda niš.
Željka se primila peglanja, a Marko je ipak pojeo salatu s piletinom. I oprao suđe. Bacio smeće. Prošetao cucka.
A moglo bi biti i ovako...
Marko se poslije 5 vratio s posla. Pogledao Željku, zaustio da nekaj kaže, ali je odustao. Željka je nazvala majstora za klimu, za petak.
Pitala je Marka, usput: -Si umoran?
-Jesam, odgovorio je
U tišini, pristojno, ne previše zveckajući vilicom o rub tanjura, pojeli su salatu s piletinom.
Ispričala mu je, raspremajući stol, da se čula s Natašom. Marko je samo nešto promrljao, protrljao potiljak i u prolazu uzeo daljinski tv- a s komode. U međuvremenu nazvao ga je Kruno. Dogovorili su kavu za pola sata. U prolazu poljubio je Željku. I rekao da ne zna kad će doći doma.
Željka se, nakon pranja suđa, primila peglanja. I dovršila ručak za sutra. Bacila smeće. Prošetala cucka.
29.01.2019. u 17:36 | Dodaj komentar
Ne smatram da je sterilan život (kao drugi primjer) savršen , jer obično pokazuje da je nekome od njih previše stalo pa se previše prilagođava, ali prvi primjer je onakav kako ni prijatelji ni neprijatelji ne bi trebalo razgovarati.
I svađe su zdrave, ali ne one u kojima jedan drugog vrijeđaju i pičkaraju.
Autor: pognioci | 29.01.2019. u 18:16 | opcije
Pogni, nebitno je tko kaj misli sa strane o nečijem životu, psuju li u međusobnoj komunikaciji ili su uvjetovano pristojni.
Bitno je kako u dvoje šljakaju
Ovi prvi imaju zdraviji odnos, po meni, unatoč osebujnom riječniku
Autor: meija | 29.01.2019. u 18:33 | opcije
Rječniku*
Pristojna komunikacija kao forma bez kvalitetnog sadržaja?
Ili necenzurirana?
Biram drugu jer je iskrenija
Autor: meija | 29.01.2019. u 18:40 | opcije
...kao i ljudi koji u žaru svađe kažu par riječi previše nego oni koji i takav način razgovora izbjegavaju
Autor: meija | 29.01.2019. u 18:43 | opcije
Je..sve je dobro do trenutka dok netko ne progovori o tome da netko dođe s posla i najede se pa uzme daljinski u ruku ili dogov ori cugu s frendom...a netko odradi sve ostalo.Ako najdeš budalu koja more celi život raditi za dvoje i nikada ne zvoca...onda je ova druga solucija u svakom slučaju prihvatljivija..no...rijetko je to...znamo da je tako!
Autor: arapo | 29.01.2019. u 19:16 | opcije
dekadencija na djelu
Autor: Illija | 29.01.2019. u 20:41 | opcije
Pročitao sa zadovoljstvom obećani iskopani prilog. Potpuno je jasno što si željela reći kontrastiranjem dvaju ekstrema u nekoj zamišljenoj zoni muško-ženskih odnosa. Naravno da je odnos u prvom dijalogu nesumnjivo zdaviji, bez obzira na količinu "psovki" koje, na koncu imaju samo retoričku funkciju.Ti ljudi komuniciraju za razliku od ovih iz donje varijante. Prije svega: chapeau za literarno majstorstvo i u ovom primjeru:)
Gdje je ubojstvo ljubavnog/bračnog partnera izglednije? U skladu sa svojiom neoborivom teorijom, sa sigurnošću mogureći da je izglednije u donjoj varijanti. (ponavljam: učitelj humora mi je bio Fozzie bear iz Muppeta..:DDDD)
Usput, smislio sam nove psovke povodom nekih komentara ovdje....:P
Autor: eteerniis | 29.01.2019. u 21:41 | opcije
Svako odstupanje od tradicije implicira stanje dekadencije. Za fundamentaliste i privrženike autoritarizma svako je novo misaono traganje znak dekadencije.
Autor: arapo | 29.01.2019. u 21:41 | opcije
tak je,arapo,reci ti njima...:D
Autor: eteerniis | 29.01.2019. u 21:43 | opcije
Ete...Ilija me povukao za jezik ...a ja toliko mrzim kada se ljudi ...bez obzira na nivo obrazovanja....ne mogu razgovarati jezikom koji svi ovdje razumiju.Ako ćemo poeti tako...sigurna sam da se više nitko neće razgovarati!!!!
Autor: arapo | 29.01.2019. u 21:46 | opcije
A kaj je reko Ilija? "Dekadencija na djelu". Nedorečeno, Ko zna kaj je čovjek mislio. Nisam ni primijetio taj nesuvisli komentar.
Ne moraš odmah tak reagirati. Jedino ak bi se malo svađala. a za to sam ti svakako bolji ja od Ilije. Viš da je čovek mutav.:PP
Autor: eteerniis | 29.01.2019. u 21:49 | opcije
Meni više ide na živac komentar od one pognioci...:P
Autor: eteerniis | 29.01.2019. u 21:50 | opcije
pokušavam shvatiti kako odrastaju djeca u obitelji komunikacije u prvom primjeru. Ili je to normalno? ili je takav moderan odnos?
U mojoj obitelji svi su temperamentni, ali me sigurno bolja polovica neće častiti time da sam alapača (primjerice).
Autor: pognioci | 29.01.2019. u 21:51 | opcije
i za nju sam smislio posebnu psovku koju kažem u sebi umjesto da budem nepristojan i kažem eksplicitnim tekstom kaj mislim o njezinom komentaru...:P
Autor: eteerniis | 29.01.2019. u 21:51 | opcije
pognioci, pa je li poanta teksta baš u arsenalu psovki ili u nečem drugom, ha?
Autor: eteerniis | 29.01.2019. u 21:53 | opcije
držiš se fenomenologije ko pijana plota jer nisi sposobna čitati između redaka na razini metafore. Ili sam jedini koji vidi metaforu tamo gdje je nema? I to je moguće. Kao što je moguće da tvoji komentari nisu iritantni, ha ha ha ha
Autor: eteerniis | 29.01.2019. u 21:54 | opcije
Ne ..uopće nisam svadljivo raspoložena ali.....na kraju ispada da se ipak oni iz prvog primjera bolje razumiju od onih koji uzmu
rječnik stranih riječi...nabiflaju ga i koriste gdje god stignu i nema veze kaj ih niko ne razme.To delaju i ovi na vrhu i ...nabijem ih......sada jesam ljuta.
Autor: arapo | 29.01.2019. u 21:55 | opcije
U jebote, arpo, smiri se. Kakav je sad to kratki spoj nastao?
Autor: eteerniis | 29.01.2019. u 21:56 | opcije
oš reć da ovi kaj su nabiflali rječnik stranih riječi ne znaju psovati ili kaj?....:PPP
Autor: eteerniis | 29.01.2019. u 21:58 | opcije
cijeli radni vijek provela sam radeći sa muškarcima i nemoj sumnjati u moj psovački riječnik.
Gle, odrasla sam u sredini gdje su za psovanje matere letjele šake, i stvarno mi je neobično čuti divne odnose ljudi gdje jedan drugom psuju mater kao poštapalicu. A susrećem se s tim.
Isto tako mi je neobičan odnos ljudi koji su opisani u blogu.
Autor: pognioci | 29.01.2019. u 21:59 | opcije
I kakve veze s tim imaju ovi "na vrhu"? Je, ustvari oni su krivi za sve i treba ih dobro ispsovati...:P
Autor: eteerniis | 29.01.2019. u 21:59 | opcije
Evo...smirila sam se...pustila sam vodu i ...otišlo...ha..ha.
Naravno da znaju psovati ali se usput i preseravaju...niš drugo i ne znaju .Jedino tak su pametni.No...Bože ...oprosti mi...nebum više.
Autor: arapo | 29.01.2019. u 22:00 | opcije
pognioci, to je samoliterarna sloboda autorice, i vjerojatno nije poanta u zoni na kojoj inzistiraš. ali o čemu bismo pričali da nema "gluhog telefona" i "baba šumom, kola drumom". Ajd još malo moraliziraj, baš mi je zanimljivo promatrati tvoje autoerotske verbalne akrobacije...:P
Autor: eteerniis | 29.01.2019. u 22:01 | opcije
ih, jebote, arapo, kod tebe niš ne traje dugo....:PP
Autor: eteerniis | 29.01.2019. u 22:03 | opcije
jel ti smeta ovaj "jebote"?...:
Autor: eteerniis | 29.01.2019. u 22:04 | opcije
:)
Opet: forma važnija od sadržaja
Komunikacija je usputna, između je odnos dvoje ljudi, pogni
Autor: meija | 29.01.2019. u 22:04 | opcije
Ko da bi ti mogel dulje izdržati...imam ja srca..ha..ha!
Autor: arapo | 29.01.2019. u 22:04 | opcije
Moš misliti uvrede da mi veli da sam alapača, a trkeljam npr. cijelo popodne :))
Autor: meija | 29.01.2019. u 22:05 | opcije
nekad je "psovka" u službi opreznog pokušaja ulaska u zonu prisnosti. Ili nije?
Autor: eteerniis | 29.01.2019. u 22:05 | opcije
meija,sumnjam da će pogni shvatiti čak i da joj nacrtaš:) Pusti nek još malo moralizira, baš je "uzbudljivo"..:DD
Autor: eteerniis | 29.01.2019. u 22:06 | opcije
Ete.. Neću svakom reći - Daj ne seri... Ima imtimnosti i u tome :))
Jbla vas fejk pristojnosti!
Autor: meija | 29.01.2019. u 22:07 | opcije
Laka noćka svima...nemrem više...ipak sam ja gospođa u godinama..Ha..ha!
Autor: arapo | 29.01.2019. u 22:07 | opcije
Pogni mi voli oponirati :D
Autor: meija | 29.01.2019. u 22:07 | opcije
Noć Arapo :)
Autor: meija | 29.01.2019. u 22:07 | opcije
eee, arapooo, nisam uopće na tu vrstu izdržljivosti mislio, alii ipak ti hvala kaj me štediš:DD
Autor: eteerniis | 29.01.2019. u 22:07 | opcije
Laku noć, arapo, viš da si za niš...:P
Autor: eteerniis | 29.01.2019. u 22:08 | opcije
I prije nego odem off - više cijenim "odjebi" nego umilni osmijeh i preokretanje očima iza leđa
Ali ok, ja sam takva, pa zato, u duhu necenzuriranja- "jebite se i veselite" do čitanja :) *
Autor: meija | 29.01.2019. u 22:13 | opcije
meija, samo sam komentirala dva ekstrema u ponašanju, od kojih je prvi opisan bez mjerenja riječi u čašćenju, a drugi je podanički i mislim da ne postoje mlade žene koje se tako ponašaju.
To što moje obraćanje meni dragim ljudima ne zvuči ni približno prvom opisu niti bih to tolerirala ije moralizanje nego moj način života.
Autor: pognioci | 29.01.2019. u 22:16 | opcije
pogni, zaboga, pa zar itko od nas preferira bilo prvi bilo drugi način? Kako to da samo ti imaš potrebu ograđivati se od teksta koji nije usmjeren na tebe osobno niti na bilo koji način ima pretenziju ugroziti tvoje "životne vrijednosti"?
Zar tako inače doživljavaš tekstove? Kao atak na tvoj mentalni integritet? ako je tako, onda je stvar ozbiljnija nego što sam mislio..:D
Autor: eteerniis | 29.01.2019. u 22:22 | opcije
a ti svaku riječ psihoanaliziraš- i naravno fulaš. Koliko puta sam ovdje naglasila da je moj život sve, samo ne po moralnim normama. Moje ponašanje, sloboda života ili bilo čega nije u nikakvim granicama niti normama.
Večina vas ovdje, bez uvrede, za mene ste male bebe- jedino što ja (bez obzira što izgleda da se o meni sve zna) cijenim svoju privatnost.
Autor: pognioci | 29.01.2019. u 22:30 | opcije
pogni,piše se "većina"...:DD Jeble te male bebe. Puna si sebe ko drek vitamina...ha ha ha:D (jel ok ova pristojna polupsovka?) A lijepoga li Ego-a, sve je jasno sad. "Grofica" još jedna. Bez pokrića osim u umišljaju vlastite tintare...:P
Nije dugo trebalo da naglasiš svoju potrebu za samovažnošću.:P
Autor: eteerniis | 29.01.2019. u 22:36 | opcije
idem proć. Nije baš najbolj inačin ovdje se bavit iritantnim osobama, kad me već čeka miran i okrepljujući san u najboljem društvu kojeg poznajem.
Laku ti noć, eternis...:P
Autor: eteerniis | 29.01.2019. u 22:39 | opcije
ako netko poželi biti izvređan i ispsovan u ime iskrenosti
slobodno nek navrati ovdje.
vjerujem da to izaziva osobitu toplinu oko srca.
uzaludno je trošiti riječi kojima bi se opisala sva nakaradnost takvog shvaćanja ljudske interakcije.
Autor: perce | 30.01.2019. u 6:53 | opcije
ako netko poželi dobiti empatiju, pa i fejk, u ime iskrenosti
slobodno nek navrati na blog
vjerujem da to izaziva osobitu toplinu oko srca i nahrani gladni ego
uzaludno je trošiti riječi kojima bi se opisala sva nakaradnost shvaćanja ljudske interakcije kojoj je osnova lažna iskrenost, angažirano "suosjećanje" i plastična pristojnost
Autor: meija | 30.01.2019. u 9:50 | opcije
.
Autor: meija | 30.01.2019. u 9:50 | opcije
Empatija me oduvijek zanimala. Što je to?
Autor: krelec | 30.01.2019. u 10:33 | opcije
Empatija me oduvijek zanimala. Što je to?
Autor: krelec | 30.01.2019. u 10:34 | opcije
Jel to ono kada nagrnu neki nesretnici kao prognanici, ili izbjeglice, a netko ih jako žali i suosjeća sa njima. Normalno da ni kurcom ne mrdne kako bi im stvarno pomogao, ali je snažno empatičan osobito pred publikom.
Autor: krelec | 30.01.2019. u 10:37 | opcije
Nije da me zanima da duplo pitam, al desilo se
Autor: krelec | 30.01.2019. u 10:38 | opcije
Možda je ona, ta empatija, ono kada je netko bolestan parsto milja dalje od tebe, a ti si jako empatičan jer je to bilo u novinama. U isto su vrijeme deseci jednako ili teže bolesnih, pa eto nisi empatičan. Nije bilo u novinama.
Autor: krelec | 30.01.2019. u 10:43 | opcije
baš da napišeš još stotinjak zapisa (poput ovoga)
vrlo ćeš teško uvjeriti nekoga da su psovanje i vrijeđanje vrijedne osobine.
možeš ti iskrenost nazivati lažnom, pristojnost plastičnom i suosjećanje kako već
ali ostat će činjenica da su upravo to kvalitete koje ne krase primitivne nasilnike.
u ovom društvu koje se već duže vrijeme urušava promoviranje "kočijašttva" nije ni potrebno.
svjedočimo tome svakodnevno
pa i na mjestima gdje se to nikako nebi smjelo.
Autor: perce | 30.01.2019. u 13:25 | opcije
Krelec, da.. Kao i pristojnost na blogu i "joj, znam kako ti je"... I ništa više od toga, kad ode zapis na drugu stranu
Autor: meija | 30.01.2019. u 13:31 | opcije
Pero, odraslim ljudima ne treba umnožavanje da bi argumentirali svoj stav. Probaj drugi put biti samo ti sa svojim mišljenjem nasuprot mog. Niš ne boli i niš ti se ne bu dogodilo :)
A kaj se tiče zapisa, bome si "fulao ceo fudbal" :P ali eto, i tvoj komentar i na kaj si se fokusirao govori puno o tebi
I daj si konačno izvadi metlu iz dupeta i opusti se jer kontriranje mi može biti zanimljivo, puno zanimljivije od klimanja glavom. Ok, cijenim i trud i tvoju upornost, ali daj, k vragu, malo energije.. Dođem u napast da ti ponudim stolček da se sjedneš i donesem ti čašu vode sa šećerom..
Možeš ti i bolje, znam da možeš :)
Autor: meija | 30.01.2019. u 13:43 | opcije
postoji nešto što se zove poštovanje...
moguće je ne slagati se sa nekime u određenim stvarima
ali to ne daje za pravo nikome da se obruši na ljudsko dostojanstvo.
poštovanje je uvažavanje.
bio sam u braku i zajedničkom životu cca. 25 godina. svadili se jesmo
ali nikada vrijeđali i psovali, a kamo li fizički razračunavali.
sve to iz poštovanja koje i danas vlada.
nasilje rađa samo nasilje
i nikako se njime ne može riješiti ništa
Autor: perce | 30.01.2019. u 13:55 | opcije
Pero, kaj misliš koji muškarac više poštuje ženu, iz prve crtice ili druge?
Nemoj izbjeći odgovor :)
Autor: meija | 30.01.2019. u 14:01 | opcije
Eto perce i bez psovki i vrijeđanja ste se razjebali. I kako onda valja, ili ne valja?
Autor: krelec | 30.01.2019. u 14:08 | opcije
te su crtice dirigirano isfabricirane kako bi naglasile određeni point.
uzmimo da je u drugoj crtici zadnja rečenica bila iz prve
i onda zamislimo kako bi zvučao odgovor...
manipuliranje je svojstveno ljudima koji drugačije ne znaju postići ciljeve
Autor: perce | 30.01.2019. u 14:19 | opcije
Pero, izbjegavaš odgovor, po ne znam koji put. I otkud ti znaš koji je bio moj point za ovaj zapis?
Pretpostavke znaju biti zaebi :P
Autor: meija | 30.01.2019. u 14:24 | opcije
Kre..
bez toga je moguće
Autor: perce | 30.01.2019. u 14:24 | opcije
odgovor koji ne potvrđuje tvoje stajalište nije izbjegavanje odgovora P
Autor: perce | 30.01.2019. u 14:26 | opcije
Odgovora nema jer ga izbjegavaš
Autor: meija | 30.01.2019. u 14:29 | opcije
žao mi je što ti (kao manipulator) ne možeš prihvatiti da nisu svi ljudi navođene rakete.
ima ih i koji razmišljaju svojom glavom i ne prihvaćaju stavove koji im se nameću
Autor: perce | 30.01.2019. u 14:32 | opcije
osobito ne one stavove koji su u svojoj suštini duboko neljudski i pogrešni
Autor: perce | 30.01.2019. u 14:34 | opcije
Pero, upravo ti manipuliraš ne odgovaranjem :D
Kaj te frka?
Ako si tu, na mom blogu, s razlogom si, kaj ne?
Razgovaramo
Kad postavim pitanje, pitam zato kaj me nekaj zanima
I baš previše ne cijenim ljude koji se prave grba i, kao ti, upravo ssf
To ti kod mene ne prolazi :P
Autor: meija | 30.01.2019. u 14:39 | opcije
A ja sam mislila da ima ljudi koji razmišljaju lijevim bubregom :D
Autor: meija | 30.01.2019. u 14:46 | opcije
.
Autor: meija | 30.01.2019. u 14:46 | opcije
nisam mislila da ću se ikad slagati sa percem, ali potpisujem njegov komentar vezano za komunikaciju vrijeđanjem.
Postoji sto i jedan način reći nekom da nije u pravu ili da je pretjerao ili već...
Ne galamiti na svaku, potegnuti više (ili manje), ako treba i prešutjeti dok se glave ne ohlade- nije zataškavanje, nije bolestan odnos.
Autor: pognioci | 30.01.2019. u 14:46 | opcije
ne bih volio cijeniti isto što i ti.
zato me nimalo ne zabrinjava tvoje necijenjenje
Autor: perce | 30.01.2019. u 14:47 | opcije
A zakaj si tu ako ne zeliš razgovarati, a razgovor su i pitanja i odgovori?
Ajd kužim, fora je meni oponirati i to je ipak nekakav kompliment jer ni sama ne volim nevidljive ljude. Ok, tebi malo fali boje, puno, ali kaj sad, tak je kak je
Autor: meija | 30.01.2019. u 14:56 | opcije
ono što ti smatraš razgovorom
za mene to nije.
simple
Autor: perce | 30.01.2019. u 14:58 | opcije
.
Autor: perce | 30.01.2019. u 14:58 | opcije
Pogni, ne pričamo o istom. Tvoje je druga tema m/ž odnosa. I tu sam suglasna.
Ovo je o predrasudama o ljudima koji ako odudaraju od standardne komunikacije, automatski su nasilnici po Peri, npr.
Sudska praksa govori drugačije - a tako je bio miran i dobar, šokirani smo kaj je napravio
Tu ima barem dvoje ljudi koji bi mogli ući u profil takvih
Autor: meija | 30.01.2019. u 15:02 | opcije
A daj...bio bi dosljedan kad ne bi bio tu i sa mnom razgovarao :))
Vidiš, ti se stalno penješ na stolček i ufuravaš u poželjnu ulogu. Kaj ti to nikad ne dosadi?
Autor: meija | 30.01.2019. u 15:03 | opcije
iskrica pola komentar objavi, pola ne :)
Autor: pognioci | 30.01.2019. u 15:07 | opcije
skoro svakim svojim komentarom opisuješ mene u negativnom kontekstu.
tema te gotovo i ne zanima jer i nema nekih uporišta za koja bi se mogla čvrsto uhvatiti.
za tebe je to razgovor ?
za mene nije
Autor: perce | 30.01.2019. u 15:09 | opcije
Daj Pero ajde ne kakaj.. Tko je prvi krenuo s osobnim komentarima? Ti! Ja se samo prilagođavam tvojoj retorici
Autor: meija | 30.01.2019. u 15:10 | opcije
Pogni, poguraš svoj kom novim. Točkom u komentaru, pa obrišeš, ak ti se da :D
Autor: meija | 30.01.2019. u 15:13 | opcije
sreća da sve piše..
ne moram ništa dokazivati
a i nebi, nije vrijedno.
kakanje ti dobro pristaje
zato i koristiš taj izraz
Autor: perce | 30.01.2019. u 15:13 | opcije
.
Autor: perce | 30.01.2019. u 15:13 | opcije
Pa da, srećom da piše i vidi se tvoj prvi komentar :P
Ma mogla sam ti napisati da ne sereš, ali znam da bi te to jako steplo, pa sam malo ublažila :D
Autor: meija | 30.01.2019. u 15:18 | opcije
kao uostalom i mnogo drugoga i te psovke su vrlo relativne.Jebiga nekom velis aj u kurac, il aj ne jebi, i taj je smrtno uvrijeden, a drugom to normala. Neka ce popizditi ako joj velim daj ne jebi, a druga ce reci, sto se ceka. I tako, razni ljudi, razni obicaji. Svatko nek si nade para, i kvit. (malo mi fali d, dz, c i ono drugo c, i s)
Autor: krelec | 30.01.2019. u 15:53 | opcije
čitajući današnji nastavak "komunikacije", sve manje kužim u čemu je problem. Razvidno je jedino tko je ovdje licemjeran a tko nije, tko svoju agresivnost krije iza nevješto forsirane uljuđenosti, a tko je iskren u ophođenju i cijeni dijalog uz međusobno osluškivanje poruka. Najlakše se pravit grbav i mahat ispraznim frazama.
Autor: eteerniis | 30.01.2019. u 16:18 | opcije
u svakom slučaju, meija, kod tebe je uvijek "veselo", i volio bih da pišeš češće:)
Autor: eteerniis | 30.01.2019. u 16:19 | opcije
nisam znao da si i manipulator, meija, ali kad takva kvalifikacija dolazi od vrhunaravnih autoriteta, treba se zamisliti...:P
Autor: eteerniis | 30.01.2019. u 16:23 | opcije
a da ima ljigavih ljudi, ima.
no treba se ravnati po onoj zagorskoj "live and let live":Do
Autor: eteerniis | 30.01.2019. u 16:29 | opcije
Da, krelec... ako dvoje ljudi šljaka i uz psovke, zakaj ne
Kao i oni koji su uglađeni u komunikaciji i paze na odabir riječi
Autor: meija | 31.01.2019. u 11:46 | opcije
Ete, svašta doznah o sebi ovdje, a takvi me čak ne mogu ni poljubiti u dupe jer im ni to ne dam :D
Autor: meija | 31.01.2019. u 11:48 | opcije
I fala na komplimentu..štaš, privlačim svakojake ljude, poneke iz samo njima znanih razloga :P
Autor: meija | 31.01.2019. u 11:49 | opcije
meija,loše ophođenje jednog prema drugom nije samo stvar njih dvoje. Bila sam u proširenom društvu gdje je žena rekla mužu da ušuti jer je glup i svi mi koji smo čuli smo se loše osjećali, razgovor je utihnuo.
Nismo sami na svijetu
Autor: pognioci | 31.01.2019. u 19:12 | opcije
Samo pozz.... uz, u mladim danima, blize mi bilo ovo prvo, s godinama i iskustvom, sklonija sam ovom drugom....
Autor: LancoMa | 31.01.2019. u 22:47 | opcije
Pogni, komentar za novu temu...
I znaš kaj - pa dobro mu je i rekla - glup je ako ima takvu ženu i trpi je :P
Autor: meija | 01.02.2019. u 10:19 | opcije
Bok Lanci :)
Mijenjamo se....
Autor: meija | 01.02.2019. u 10:25 | opcije
Marko svejedno najeb'o u oba slučaja.....osim ako nema treće opcije.......
https://www.youtube.com/watch?v=JPOPVh7p0fw&start_radio=1&list=RDJPOPVh7p0f
w
Autor: Jaromil | 01.02.2019. u 11:00 | opcije
Jaro, niš nije onak kak na prvu izgleda...osim onog kaj je tak kak je :D
Autor: meija | 01.02.2019. u 19:25 | opcije
Ne znam da li primijetite - začuđujuće je, ma i nije :) , koliko se u komentarima otvara novih tema i za kaj se tko od nas zapikne, a sve zato kaj se tako teško pomaknemo od utabanih staza kojima smo naučili i žmireći hodati, a bome i od samih sebe
Autor: meija | 01.02.2019. u 19:29 | opcije
I zato (još uvijek) volim blog :)
Autor: meija | 01.02.2019. u 19:36 | opcije