Tapkanje


Tapkanje, ne pipkanje :D
Tapkanjem do love, posla, vjerojatno ljubavi, pa i seksa :D

Ana Bučević
I vortex

A bome i kako zaraditi na tuđoj gluposti koje netko nije svjestan :P

Do danas sam si još davala mrvu prilike da prihvatim da sam bedasta i ne kužim o čemu je riječ jer nisam toliko evoluirala da skužim suptilnost duša koje vibriraju, ali...
U trenutku kad je vibriranje prošireno na tapkanje uz nesuvislo mantranje, pa miša mu, kaj ima tak glupih ljudi koji u to vjeruju?
Vibriranje
Tapkanje

Daj me nemoj... :))

Ali svaka čast ženi - pametna je jer zna kako zaraditi prodavajući ljudima priču koju žele čuti.
Druga strana je ona, malo upitna - manipuliranje ljudima koji su na neki način okrhnuti i vjeruju u čuda jer čuda su im potrebna...

To me ljuti!
Glupost i ako netko na njoj zarađuje, ne...

25.03.2019. u 18:32   |   Dodaj komentar

može se reći da je Ana B. plagijator, meni drag plagijator...
krivci su Esther i Jerry Hicks..
Neale D. Walsch
Joe Dispenza
Eckhart Tolle
Deepak Chopra
Osho
Louise Hay
Buda
Gandhi
Paulo Coelho
Brad Yates
Meija...živi i man se očenaša

Autor: janardana   |   25.03.2019. u 19:33   |   opcije


Jano, video s tapkanjem, 5 minuta mantranja
Netko tko je punoljetan i radno sposoban, ne mogu vjerovati da vjeruje u to
Nemrem!

Autor: meija   |   25.03.2019. u 19:43   |   opcije


Ali priznajem joj poslovni duh jer žena je izuzetno poduzetna - em prodaje knjige, svašta nešto uz to, kotizacije za seminare i krstarenje za preporod duše
Respekt za to!

Autor: meija   |   25.03.2019. u 19:46   |   opcije


Ali mi je fascinantno da liječi i uznapredovali karcinom po svjedočenju jedne od njenih sljedbenica
Uštedjet će lovu HZZO-o i to bi i liječnici trebali cijeniti

Autor: meija   |   25.03.2019. u 19:48   |   opcije


izgleda šašavo tih pet minuta...priznajem
pravi skeptik uđe malo dublje i vrlo brzo skuži da je u pitanju tehnika koja radi dobre stvari na polju energetske medicine..

Autor: janardana   |   25.03.2019. u 19:48   |   opcije


Krcat je svijet ranjivim ljudima koji se hvatatu za bilo što, pa makar to bilo i srčeko u inboxu od nazovigurua. Popizdim na iskorištavanje tuđe ranjivosti koja kad ide ruku pod ruku s naivnošću...vodi ravno na psihijatriju. Za ne povjerovati je što su sve ljudi u stanju popušiti. Jedan je promovirao "rad na daljinu bez video/audio veze" i naplaćivao ga je istim cjenikom kao i rad uživo. Onak, staneš, gledaš i ne možeš vjerovati tolikoj bahatosti.

Autor: Aynur   |   25.03.2019. u 19:49   |   opcije


Daj, meni je izazvalo samo smijeh i čekala sam da se umjesto tapkanja počne i čohati :P

Autor: meija   |   25.03.2019. u 19:49   |   opcije


Upravo to, Aynur - trgovina vrijedna prezira, u najmanju ruku

Autor: meija   |   25.03.2019. u 19:50   |   opcije


nikako depresivni ljudi ne bi trebali uzimati terapiju jer krivnja je u njima što krivo vibriraju i imaju zdravstvenih problema

Ovo je, kaj? Njen način liječenja problema sugestijom - zdravi ste, pa taj netko zdrav, poželi da je ptica jer je kreator svog života i poleti s prozora 10-tog kata...

Autor: meija   |   25.03.2019. u 19:55   |   opcije


meija ne kužiš stvar i ideš u krajnost...ne da bi meni objasnila...već da bi opravdala svoj stav

Autor: janardana   |   25.03.2019. u 19:58   |   opcije


uopće mi je ludo ulaziti u ocjenjivanje tuđih života...ali sve što pojedinac ocijeni da mu koristi...tko sam ja da sudim..
al kad me nešto zagolica...idem pa se informiram
osobno smatram da ne postoji isprika za neznanje (samo zato jer to nije u skladu s mojim uvjerenjima)

Autor: janardana   |   25.03.2019. u 19:58   |   opcije


inače...tapkanje nije moj stil ;)

Autor: janardana   |   25.03.2019. u 19:59   |   opcije


Moj stav je jasan i rekla sam da cijenim njeno poduzetništvo, ali ne mogu prihvatiti igru s ranjivim dušama, a takvih je na njenim seminarima većina
Pogodno tlo za usaditi svoju ideju o naplatiti je

Autor: meija   |   25.03.2019. u 20:00   |   opcije


i kaj tome fali?
zarađuje i osjeća se fantastično pomažući drugima
nije li to svima nama cilj?

Autor: janardana   |   25.03.2019. u 20:05   |   opcije


Preduhitrila si me, već par dana razmišljam nešto napisati o dotičnoj.
Priznajem da i nisam pročitala još onak, s razumijevanjem, tvoj tekst, al kaj god da si napisala, pozitivno ili negativno, ja bi o toj temi imala i napisala isto razmišljanje.

Dakle, ja fakat ne znam kako ljudi razmišljaju, al sebe smatram dovoljno prizemnom i pametnom i svjesnom svojih mogućnosti i ograničenja, da na prvu od ljudi poput Bučevićke, osjećam užasan otpor.
Nikom, al zaista to mislim ..... nikom ne treba osoba poput nje da joj govori kakva je život, kako ga treba živjeti i preživjeti, kako razmišljati. Nikom ne treba osoba poput nje da nam govori u čemu griješimo i kako nešto popraviti.
Duboko, al zbilja duboko vjerujem da svatko sebe najbolje pozna, a sad ..... dal ćeme krenuti za svojim ciljevima ili ne, kojim putem i načinima, opet ovisi o nama samima.

Sjećam se zadnjeg Života na vagi i komentara kako su neki Bučevićku dočekali otvorenih očiju, željni čuti što im ima za reći i očekujući da ona mahne čarobnim štapićem kojim će svi njihovi problemi nestati.
A bilo je i onih koji su njeno predavanje dočekali i slušali s podsmijehom. E vidiš, te više volim, makar nije lijepo podsmjehivati se nikoma, čisto kulturev radi :))
Al ti, makar i s podsmijehom, nisu blejali u nju ko u svetu kravu, nek su imali uključen mozak .... vjerojatno su si rekli, a OK, idem ju poslušato, ali ..... e to ali je po meni dokaz da su razmišljali, imali neku rezervu, da će pažljivo slušati i odvagivati i na koncu, SAMI zaključivati.
No to grupno još mi je nakako i OK, ali kad se posvetila onim pojednicima koji ju nisi dočekali bezrezervno ..... i kad sam vidjela kako su odjednom jadni, tužni, rasplakani, kako ih je sram i kak im je neugodno govoriti o svojim najdubljim i najintimnijim emocijama ..... meni je to bilo užasno.
Jer nisam imala dojam da im je pomogla, nego, na neki način ...... slomila. Doslovno slomila.
Vjerojatno postavljajući stalno jedna te ista pitanja na različite načine, ko da te pili po mozgu .... ispire mozak ... do te mjre te emocionalno i psihički izmaltretira da moraš puknut, moraš pasti. Tim svojim tonom i bojom glasa, intonacijom i uvijek istim intenzitetom ...bezlično, bez strasti (bar tak zvuči na videima).
Uopće mi nije bilo ugodno slušati gledati neke osobe kako plaču. Zar je to trebalo pustiti u javnost, zar su to trebali gledati ljudi poput mene, koji sudionike šoa niti ne poznaju i nikad neće upoznati? Zar ih je trebalo tako ogoliti pred javnošću? S kojim ciljem? Da bi ona sebi mogla reći kako je uspjela podrijeti do njih?
I to je jedan od razloga zašto smatram da je bolje ići psihologu, psihoanalitičaru, ak baš moraš .... jer ono što njemu kažeš, i ostati će samo između njega i tebe. A ne ovako .... raditi si medijski PR uz pomoć RTL-a ... svaka čast.
Usporedila bi to s recimo, situacijom kad muž ženi godinama govori da niš ne vrijedi, da je glupa i ovakva i onakva... i najjača će osoba, ako smatra da iz tog braka nema izlaza, o sebi početi misliti baš tako.

Znam osobu koja se pali na duhovno (što i nije loše, generalno gledajući), koja je polazila tretmane ovog i omog ...rekonekcije .... relaksirajuća muzika...mirisni štapići .... meditacije ovakve i onakve.....sad i reiki ...... nemrem joj reći da baca novce uzalud, jer ona fakat misli da će joj to sve pomoći. I jer bi se gadno posvađale. Pa nekad idem okolo naoloko, pokušavajući joj reći da: budući je svjesna što ju tjera da pomoć traži na takav način, da je dovoljno upregnuti svoju vlastitu volju i raditi na tome.Ne treba joj to nitko reći, niko kome treba PLAĆATIi da joj govori ono što i sama zna. A i rezultati su upitni.

Uh .... vjerojatno sam svašta nadrobila, al evo, za kraj ....... ljudi, znate kaj nam je svima potrebno? Ne Bučevićka i njoj slični koj će Vam samo izvući lovu , svima nama treba JEDAN; JEDAN PRAVI PRIJATELJ:
Prijatelj kojem zaista sve možeš reći, prijatelj koji će te slušati i saslušati i savjetovati te, prijatelj koji te poznaje i od koga ćeš čuti i pohvalu i kritiku ako treba, na kojeg se nećeš naljutiti ako ti ne povlađuje .... prijatelj s kojim si otvoren na sve moguće načine ... koji će te i zagrliti i plakati s tobom, i smijati se i veseliti...... prijatelj bez fige u džepu..... i koji nas neće koštati ni lipu.
Biti prijatelj, onaj pravi .... jedan ... ti njemu i on tebi.
Nije puno, ha?
A je ..... jako, jako puno. I pitaj Boga kolko nas ima nekog takvog.
Al eto ..... i to je nešto na čemu treba raditi .... steći takvog prijatelja/prijateljicu, i već smo se pola problema koji nas tište, riješili.
Ili nismo.

Pusa, Meija ..... kaj si me potegnula za prste :))))))))))))))))))))))))

Autor: Bell13   |   25.03.2019. u 20:13   |   opcije


Jano, ti to ozbiljno, manipulirajući ljudima u njihovoj nevolji?

Autor: meija   |   25.03.2019. u 20:18   |   opcije


Cmu i tebi Bell :)

Je, iritantan glas i osmijeh koji izgleda kao facijalni grč

Autor: meija   |   25.03.2019. u 20:30   |   opcije


Meija...stvarno ne volim nikoga uvjeravati u bilo što...ja osobno nisam u ni jednom videu vidjela da ona s nekim manipulira
al to je valjda stvar osobne percepcije
i zapravo...ne branim ja nju...ali stojim iza učenja nekih od nabrojanih autora
ona je samo zagrebla površinu tematike
osobno cijenim Joe Dispenzu, Louise Hay, Deepak Chopru
i osobno mislim da je suludo u životu biti sljedbenik bilo kog i bilo kojeg učenja...
nikad nije problem u učitelju....ljudi su ti koji se lijepe ko čičak i postaju sljedbenici jer im je potrebna rukica za hod kroz život

Autor: janardana   |   25.03.2019. u 20:35   |   opcije


I tak, dragi ljudi, vibrirajte i tapkajte se, ponavljaj te svoje želje, ma koje bile i sigurno se neće ostvariti tapkanjem :P

Za sve ostale, raširite krila, ali ne uz otvoren prozor i sve što poželite, kako kažu, moglo bi se i ostvariti, pa sa željama oprezno ;)

Čitamo se :)

Autor: meija   |   25.03.2019. u 20:37   |   opcije


A ona to koristi, pruživši ruku ljudima koji se popikavaju, a drugu zavuče u njihov džep :P

Jano, vidimo ono kaj vidimo sukladno i svojim životnim iskustvima i načelima.
Otvorena sam uvijek za nove spoznaje, ali uz određenu dozu skepse i rezerve u osobnom propitkivanju, bez pranja mozga i dirigiranja kako da dišem, u koju stranu da se okrenem i kaj da mislim

Autor: meija   |   25.03.2019. u 20:41   |   opcije


od pamtivjeka ljudi prinose žrtve i svoja razna materijalna dobra onome u šta vjeruju da im pomaže.
kroz povijest su se mnogi okoristili time i još se dan danas koriste.
posao kao i svaki drugi.

dok god postoje oni koji su spremni plaćati i slijediti bilo bu tak.
ne treba suditi nikome tko je u to uključen sve dok nema nikakve prisile.
svatko nek se bavi onime što smatra unosnim i svatko neka vjeruje u ono što misli da mu pomaže.
nema tu nikakvog zla.
na koncu konaca najvažnije je da ljudi traže utjehu i podršku
a ne da klonu duhom i prepuste se letargiji i depresiji.

Autor: perce   |   25.03.2019. u 20:43   |   opcije


'Otvorena sam uvijek za nove spoznaje, ali uz određenu dozu skepse i rezerve u osobnom propitkivanju, bez pranja mozga i dirigiranja kako da dišem, u koju stranu da se okrenem i kaj da mislim'
...slažem se s rečenim...čak sam i lagano alergična na svakog tko misli da mi može dirigirati
naša načela..tj.uvjerenja nam i donose životna iskustva
caka i je baš u tome....ako nam se ne sviđaju životna iskustva....uvjerenja su nam zakurac

Autor: janardana   |   25.03.2019. u 21:13   |   opcije


mišljenja sam da bi nas trebalo zabrinjavati to što nam je takva vrst "vođenja" i podrške potrebna
a ne to što postoje oni koji nam to nude i iz toga izvlače svoju korist.

potreba da nam netko sugerira, što bi i kako bi trebali, govori nam da sa nama nekaj dubinski ne štima.
a okretanje drugima da nam to riješe nikada, po mom mišljenju, nije baš najbolji put.
smatram da bi kao zrele osobe koje su potkovane raznim iskustvima i spoznajama trebali rješenja pronalaziti sami
jer su ona, baš kao i problemi, vrlo individualne naravi.
šablonizirana djelovanja vrlo rijetko uspiju razriješiti specifične pojavnosti.

Autor: perce   |   25.03.2019. u 21:24   |   opcije


Ana Bucevic je jako uspjesna u svome zanimanju. To sto radi je cisti biznis. Ona nikoga ne prisiljava da dodje na njene seminare, kupuje njene knjige i gleda njene video na youtube. Meni se svidja i odgledam koji video s vremena na vrijeme, jako simpaticna zena jos kad dodas uspjesnost u tome sto radi nije ni cudo sto joj ide dobro ne samo u Hrvatskoj ..."Budite najbolja verzija sebe" A.Bucevic

Autor: una_sw   |   25.03.2019. u 21:47   |   opcije


bit ću slobodan primijetiti da je to posve isti kurac ko braco sa srebrenjaka

Autor: krelec   |   25.03.2019. u 21:48   |   opcije


i budi slobodan..
to i je najvažnije u svemu tome.

ljudi vole davati. to ih čini boljima i dobro se osjećaju zbog toga.
kad nemaju kome davati (nekom bliskom), nađu već nekoga ili nešto
kome će davati da bi se opet osjećali dobro zbog toga.
i da.. važno je da to slobodno čine

Autor: perce   |   25.03.2019. u 21:59   |   opcije


Kao komentar prolazi i onaj steri grafit: " Moralno je nedopustivo dozvoliti naivcima da zadrže svoj novac." Bez osuđivanja bilo koga.

Autor: MedoDebeli   |   25.03.2019. u 22:54   |   opcije


i sad.. jedino tapkanje koje meni znači puno,
tapkanje je prednjim šapicama po meni mojih maca.
moram priznati da se tada osjećam vrlo počaščenim.

Autor: perce   |   26.03.2019. u 0:16   |   opcije


i ja bi malo vibrirao :)

Autor: roman10   |   26.03.2019. u 6:05   |   opcije


nije li tebi sara demokratski zabranila da pišeš tu :) otkud ti pravo da kršiš njen befel :)

Autor: roman10   |   26.03.2019. u 6:33   |   opcije


Dobro jutro vibratori i kreatori svog života :)

Autor: meija   |   26.03.2019. u 8:04   |   opcije


Ups.. Vibrirajući :))))

Nakon dugo vremena čini mi se da u komentarima ne odudaramo jedni od drugih.
Good!

Autor: meija   |   26.03.2019. u 8:06   |   opcije


Romane, i za to i nju me zaboli ono kaj nemam :D

Autor: meija   |   26.03.2019. u 8:07   |   opcije


trka za preživljavanjem (lovom, novcem, blagom, i.t.d.) je bezobzirna

Autor: krelec   |   26.03.2019. u 8:46   |   opcije


za ostvarivanje cilja ne libe se laži, prijevare i svega nečega samo nebi li prodali maglu

Autor: krelec   |   26.03.2019. u 8:47   |   opcije


horoskopi, životni treneri, prodavači najrazličitijih vrsta dijeta, prodavači muda pod bubrege.

Autor: krelec   |   26.03.2019. u 8:48   |   opcije


i sve to nebi li lapili koju kunicu od ljudi u potrebi

Autor: krelec   |   26.03.2019. u 8:49   |   opcije


gotovo u pravilu su ljudi koji tako trpaju muda pod bubrege totalno izvan struke o kojoj tako zdušno dijele savjete.

Autor: krelec   |   26.03.2019. u 8:51   |   opcije


svako nekoliko pojave se spektakularne dijete sa kojim mršavite brzinom topljenja snijega na proljetnom suncu.

Autor: krelec   |   26.03.2019. u 8:52   |   opcije


jebo nutricioniste koji su studirali pet godina na prehrambeno biotehnološkom fakultetu i njihove spoznaje o dijetnoj prehrani, kad novospoznati guruii znaju sve o tome kako ćete uz njihov savjet postati maneken/ka u roku odmah

Autor: krelec   |   26.03.2019. u 8:53   |   opcije


naravno uz sitnu naknadu u šuški

Autor: krelec   |   26.03.2019. u 8:54   |   opcije


jednako je sa raznorazličitim astrološkim forama

Autor: krelec   |   26.03.2019. u 8:54   |   opcije


kao horoskopski znak nekoga određuje, ma ne jebite me

Autor: krelec   |   26.03.2019. u 8:55   |   opcije


moje su dvije kćeri u istom znaku, a potpuno različite. vračevi mi odmah vele, da ali su različiti podznak zbog .....

Autor: krelec   |   26.03.2019. u 8:56   |   opcije


nije mi uopće jasno zbog čega bi netko htio znati budućnost

Autor: krelec   |   26.03.2019. u 8:57   |   opcije


u čemu bi onda bila čar doživljavanja te budućnosti

Autor: krelec   |   26.03.2019. u 8:57   |   opcije


onda one poznate periodične manije kao što je otkrivanje podzemnih voda u vlastitu stanu

Autor: krelec   |   26.03.2019. u 8:58   |   opcije


pa žurno premještanje kreveta, kupnja plutenih ploča i stavljanja pod krevet

Autor: krelec   |   26.03.2019. u 8:58   |   opcije


onda fore sa nekom kao energiziranom vodom (valjda od takve kurac stoji danima)

Autor: krelec   |   26.03.2019. u 8:59   |   opcije


i tako, brdo je još tih sranja koja se u pravilu svode na pokušaj manje ili više uspješan da se ćopi koja parica od onih koji vjeruju.

Autor: krelec   |   26.03.2019. u 9:00   |   opcije


najbolja mi je fora kad vjeruju u čuda horoskopa, energizirane vode, uspješno izbjegavanje podzemnih voda na trećem katu u staroj vlaškoj, a kunu se da su ateisti i najoštrije napadaju vjernike i vjeru.

Autor: krelec   |   26.03.2019. u 9:02   |   opcije


ali tako mora biti, jer da je trebalo biti drugačije onda bi drugačije i bilo.

Autor: krelec   |   26.03.2019. u 9:02   |   opcije


@meija, "meni je to glupo" ne može biti nikakav argument za pljuvanje po nečemu što ne razumijemo jer imamo apriorni stav odbacivanja, zar ne?
Tapping je metoda koja se u (zapadnom) svijetu koristi već najmanje dvdesetak-tridesetak godina, p bi bilo dobro bar se informirati o nečemu prije nego to popljujemo.
Potpisujem sve janardanine komentare:), djelomično i percetove.Svakom je data sloboda izbora, ali sloboda pljuvanja iz zone potpunog neznanja mi nije simpatična nikako. Sorry meija, prijatelji kak smo i bili :)

Autor: eteerniis   |   26.03.2019. u 10:11   |   opcije


znači ako se primjenjuje na zapadu onda je o.k. i ne smije se ni pomisliti da je prijevara i otimačina novca od potrebitih ljudi. samo vi vibrirajte, a ja ću u sili kod doktora.

Autor: krelec   |   26.03.2019. u 10:14   |   opcije


Interesantnija mi možda bila rasprava o tome ima li elemenata kaznenog djela u Aninoj djelatnosti, jer eto "zaradila " je i prijavu z "nadriliječništvo" .btxw, gospodin psihijatar Herman Vukušić već svojom facom i stajlingom (izgleda fakat kao utjerivač dugova) mi nekak nije autoritet kojibi bio kompetentan takonešto ocjenjivati (možda je argumentum dad hominem, al nekak mise čini da je njegov motiv prije u nekoj vrsti ljubomore prema karizmi jedne "influencerice" koju on nikako ne može imati. A kog je on ikada izliječio, molit ću lijepo...:P)

Autor: eteerniis   |   26.03.2019. u 10:16   |   opcije


krelec, ajd ti na motorček pa po zagorju. To ti je ok. A s tobomse ionako ne isplati raspravljati. Ne znam što bih ja od toga imao. Simpa si lik na svoj način, i imaš pravo na svoj odabir što ćeš prihvatiti a što ne. A mene se tvoje sprdanje ne dotiče.Psi laju, karavani prolaze.

Autor: eteerniis   |   26.03.2019. u 10:19   |   opcije


Ete, da, dobri smo si i dalje :)
Ali...
Mene ni na koji način onakvom iritantnom metodom uvjeravanja ne može držati u znatiželji da doznam ono kaj me znam
A to kaj radi, koketirao kroz savjete s medicinom, jako je opasno za ljude koji su u potrebi
Sorry neodgovorno s njene strane
To kaj zarađuje na njim, njihov je problem

Autor: meija   |   26.03.2019. u 10:22   |   opcije


Po njoj, a vjerujem da nisam krivo povezala, depresiju ljudi sami stvaraju kao kreatori svog života
I sugerira im da im terapija nije potrebna jer mogu i bez nje, samo trebaju odlučiti kaj žele
Ne misliš da je to opasno?

Autor: meija   |   26.03.2019. u 10:24   |   opcije


zanimljiviji je kratki spoj u tvojoj poremećenoj logici tipa "znači ako se primjenjuje na zapadu onda je o.k.". Zar sam ja to rekao? To je tvoj zaključak. Pročitaj opet što sam rekao.Naglasak je na trideset godina. Dakle, metoda nije nešto novo niti ju je Ana izmislila da bi "pelješila" lakovjeran narod. Sa istim "argumentom" iz svoje "briljantne" "logičke" "radionice" možeš onda komentirati i jogu, akupunkturu, ajurvedsku medicinu, euritmiju, akupresuru, refleksoterapiju, učenje o čakrama itd itd...Tvoje neznanje ti daje "pravo". A s logikom si svakako nisi na "ti", to mi je potpuno jasno.:P

Autor: eteerniis   |   26.03.2019. u 10:27   |   opcije


draga meija,nemislim ti ja ništa..Odslušao sam preko stotinjak njezinih videoblogova i pratim je već nekoliko godina..I mogu reći samo ovo: svaki njezin video je pozitivan i ne vidim ni trunke nečeg sa čime nisam suglasan. Izdvajati jedan video iz konteksta u svrhu difamiranja osobe i njezinog rada je u najmanju ruku pretencozno . A jak ti je i argument da ti je ona iritantana kao pojava, ha ha ha, sorry, meni je to smiješno. kaj si ono rekla: smiješak kao facijalni grč ili tako nekako..Ne drži vodu. I ne znam stvarnozakaj sise okomila na tu osobu. U moru puno malignijih pojava u društvu o kojima ni da bi zucnula! Toliko od mene za danas, nemam vremena.
Da,frendovi kak smo i bili...:D

Autor: eteerniis   |   26.03.2019. u 10:33   |   opcije


Ti kao arcument navodiš višegodišnje korištenje te metode u usa. Aj molim te meni neunu turistu na motorčeku objasni čemu je u prilog taj argument? Ali na hrvatskom, i bez brojnih tuđica i "učenih" fraza.

Autor: krelec   |   26.03.2019. u 10:39   |   opcije


Ete, mogu i o mačkama, politici, o proljeću i ljubavi, a mogu i o prodavačima magle
Bome je iritantan i iritantna jer u njoj nema ni malo spontanosti, svaka njena riječ i gesta je unaprijed programirana
Ali ok, tapkanjem do sreće, pa makar one za koju je netko odvojio stotinjak ili više kuna

Autor: meija   |   26.03.2019. u 10:49   |   opcije


Malo tipfeliram, al ne ide mi tipkanje i hodanje po gradu

Autor: krelec   |   26.03.2019. u 11:05   |   opcije


da ne ostanem nekaj dužan,fakat nemam puno vremena. Stavit ću svoj blog ako budem pri volji jednom..ovak stoji stvar: mogu govoriti samo u svoje ime: Anini blogovi su mi ok i nsam potrošio ni lipe, a blagodati od "druženja" s njom su višestruke..Pa i tapkanje sam isprobao, jer sam otvoren prema svemu bez "preventivnog" podsmjeha. Koristilo mi je u jednom trenutku da se riješim jedne tegobe. A sad ti vjeruj ili ne.:P
A kaj se fenomena koji spadaju u domenu sociologije tiče, taj dio me stvarno ne zanima..(zašto ljudi trebaju gurua da ih vodi kroz život. Vrlo jednostrano i zlonamjerno pitanje. Nije važan guru, već put na kojeg ukazuje, jer ljudi su izgubljeni i traže smisao koji bi ih integrirao. u svakomslučaju dinamogeni je i ljekoviti utjecaj iskrene vjere na ljudski život, i za mene je glup čovjek koji to ne vidi...Ali svakako je stupidno stavljati recimo Bracu sa Srebrnjaka i "dr Pavlovića" u isti koš. Jedini kriterij (za mene) je vlastito iskustvo. Uvijek će biti i sljedbenika i protivnika bilo koje ideje. Pitanje je samo iz kojeg motiva pljujemo po nečemu, zar ne?
I kad mi je dosta naprdaljki poput ove tvoje, ha ha, , bez zamjerke, draga meija, ,često otvorim neki njezin video da dođem u normalu, tak, još i tu tajnu otkrivam. Njezin me glas liječi, pa i "tetanički" smiješak.:DD
Živjela ti meni Ana:)

Autor: eteerniis   |   26.03.2019. u 11:18   |   opcije


Ete, a kaj ne bi trebalo tapkanje biti ciljano, a ne isto za posao, lovu, duhovno i fizičko iscjeljivanje?
Meni to, moram priznati, jako neozbiljno :P

Autor: meija   |   26.03.2019. u 11:46   |   opcije


I ispravak krivog navoda jer Bracu, Seku i Pavlović sam spomenula samo u kategoriji popularnosti, ne dodirujući jihov sadržaj i ste

Autor: meija   |   26.03.2019. u 11:47   |   opcije


tapkanje je prije svega energetska metoda, a kad je udružena sa mentalnim afirmacijama, čini se, rezultira sasvim izglednim promjenama u smjeru željene varijante mogućnosti. Nažalost, ne mogu ti podastrijeti svoj um i sve što znam o tome i kakva iskustva imam. Nije mi cilj bilo koga uvjeravati u nešto, već ovdje nastupam sa istim "argumentom" sa kojim ti "argumentiraš" svoj stav prema Ani Bučević. A to je jednostavno ono kaj smo nazvali "iritiranost"..Je, slažem se, idiosinkrazije su dio nas kao vrlo tvrdokorni dijelovi osobnosti, pa i biološkog supstrata kojeg nasljeđujemo...:P
volim ja tebe, što ne znači da me povremeno i ti ne iritiraš, ali i toje sastavni dio "ljubavi"...:DDD
Princip homeostaze: plus i minus, otklon od ravnoteže, i detektiranje istih uz aktiviranje mehanizama koji stvar vraćaju u normalu. princip termostata ti je to...:p

Autor: eteerniis   |   26.03.2019. u 11:57   |   opcije


Start-up projekt- samo moram smisliti specifičan vokabular za osnovna životna ljudska iskustva/potrebe, pa ću moći uspješno preprodavati život. Ionako se svi grčimo s vrlo sličnim iskustvima/potrebama. Jebemti zašto se toga prije nisam sjetila? Fućkaš povijest umjetnosti i turkologiju. Zajebi teologiju i učenje hebrejskog, zajebi višejezične licence za razne županije, koga je još briga za baštinu i suvenire? Prosvjetljenja mi daj, podizanja svijesti mi daj, više ljubavi/poštovanja/neusamljenosti/seksa/you name it. Samo novi vokabular da smislim. Easy money. ;) Šteta što se bojim gospođe karme.

Bell13 je sve rekla.

Autor: Aynur   |   26.03.2019. u 12:13   |   opcije


Ete, ajde meni kao nekom totalno neinformiranom objasni, moš i ko klincu :) kako se tapkanjem kao afirmacijskoj metodi pozitivnog djelovanja može privući lova?
Do sad sam mislila da treba ipak nekog vraga delati i tako zaraditi, a ispada da se tapkanjem/lupkanjem po određenim dijelovima tijela doziva novac
Totalno sam zbunjena, a bit ću zahvalna na svakoj dodatnoj informaciji :)

Autor: meija   |   26.03.2019. u 18:12   |   opcije


I evo, javno objavljujem, ako mi pomogneš, bum podijelila s tobom - meni 70, a tebi 30%
Deal? :))

Autor: meija   |   26.03.2019. u 18:13   |   opcije


Aynur, izgleda da su te starci krivo odgojili, a i ti krenula u životu smjerom kojim nisi trebala - umjesto faksa, trebala si na vrijeme naučiti vibrirati i tapkati i svašta nešto, pa na kraju to i prodati, odnosno unovčiti
Ali mlada si, imaš vremena... Go girl! ;)

Autor: meija   |   26.03.2019. u 18:15   |   opcije


Pa ni vrag da svi vibrirate, di ste? :)
Evo, bit ću dobra i ne bum kontrirala. Ponizno ću samo klimnuti par puta glavom u znak razumijevanja iako vjerojatno ne bum niš skužila :)

Autor: meija   |   26.03.2019. u 18:26   |   opcije


I sad si mislim - koliko se privedena ekipa iz Uljanika tek natapkala kad je toliko love privukla na svoje račune?
Ajmeeee...

:P

Autor: meija   |   26.03.2019. u 18:31   |   opcije


:)))) Jebiga, da sam naučila vibrirati mogla sam uštedjeti na kupovini vibratora.

Autor: Aynur   |   26.03.2019. u 18:50   |   opcije


draga meija, vidim da si mi tamo gore uputila nekakvo pitanje. Vrlo sam počašćen "povjerenjem" kojeg si mi time ukazala:P
Reći ću ti sljedeće: nemam iskustva sa "tapkanjem" u svezi novaca, jer sam "tapkao" samo u zoni zdravlja i povećanja energije. Empirijski mogu posvjedočiti da stvar kod mene djeluje na tom nivou. A sad, kaj se tiče tvojeg pitanja, mogu dokučiti i pozadinu tapkanja u svrhu "privlačenja novaca", ali već u startu ću odustati, jer žestoko sumnjam da bi od karikaturalnosti tvoga tona kojim tretiraš fenomen mogla odmaći i milimetar u smjeru razumijevanja.:)
Svaki pokušaj objašnjavanja u svjetlu svega onoga što znam o temi bio bi ravan pokušaju liječnika da medicinski neobrazovanom pacijentu objašnjava funkcioniranje nekog lijeka kojeg mu je propisao,i koja je "sudbina" toga lijeka u organizmu . Jerbo, svaki takav pokušaj donosi kao pretpostavku razumijevanje pojmova koji stoje kao "sine qua non" objašnjenja. A da pišem rječnik za nadobudne "zainteresirane" neznalice koji pokušavaju "saznati", ne pada mi na pamet.
Svakom prema njegovom području interesa i znanja je dato da se razvija, ni manje ni više.. Žao mi je što sam se uopće oglasio ovdje. Inače cijenim tvoje pisanje, a zbog navike ne mogu zaobići ni tvoja piskaranja (čitaj:lupetanja:PP), pa mi valjda možeš oprostiti:)

Autor: eteerniis   |   27.03.2019. u 11:33   |   opcije


Ma znam da sam ti draga i kad ti idem na živce i iritiram te :))

Medo me je nazvao Nemirom Punog Mjeseca, pa eto, moram opravdati sve to :P

Autor: meija   |   27.03.2019. u 13:09   |   opcije


Dodaj komentar