©© - Komu treba religija? Svećenicima. Komu treba država? Političarima.

Bog je stvorio čovjeka na svoju sliku i priliku. Iz toga proizlazi da su Bog i čovjek - isto. Da čovjek ima iste sposobnosti kao i Bog. Jer - Bog je u nama, tj. mi smo Bog. Ako je tako, onda i mi imamo sposobnost stvaranja. U knjizi "Razgovori s Bogom" Bog kaže - da imamo. Da se nama sve želje ispune, ako su jasne. Nekima se ispune svjesne želje, onima koji su toga svjesni, a većini se ispunjavaju nesvjesne želje.

Zašto onda ljudi ne stvaraju? E, tu se uplela religija. Političari starog doba, koji su nas uvjerili da bez njih ne možemo. Kao što nas danas također uvjeravaju. A postoji nekoliko dokaza da kad se politika ne miješa, društvo i privreda procvjetaju. Isto bi bilo da se religije maknu, ljudi bi se preporodili.

I naišla sam na tekst koji je opisao točno ono što i ja mislim. Religija=politika. Na kraju 2. knjige "Razgovori s Bogom", Neal Donald Walsch, kaže:

"Vratite se duhovnosti, zaboravite religiju. Religija nije dobra za čovječanstvo. Organizirana religija da bi uspjela mora uvjeriti ljude kako im je ona potrebna. Kako bi ljudi predali vjeru nečem drugom, najprije moraju izgubiti vjeru u sebe. Zato su zadaci organizirane religije:

1. Prvi je zadatak organizirane religije da natjera čovjeka da izgubi vjeru u sebe (da posumnja u sebe).

2. Drugi je zadatak da on povjeruje kako religija ima odgovore koje on nema.

3. I treći najvažniji zadatak je natjerati čovjeka da bez pitanja prihvati njene odgovore. Ako propituješ, počinješ misliti. AKo misliš počinješ se vraćati onom unutrašnjem izvoru. Religija to ne smije dozvoliti jer bi mogao doći do odgovora drukčijih od onih koje je ona pronašla.

Zato te religija mora natjerati da posumnjaš u svoje ja, mora te natjerati da posumnjaš u sposobnost svojeg pravilnog mišljenja. Problem je religije u tome što se sve ovo često osvećuje. Jer ako ne možeš bez sumnje prihvatiti svoje misli kako možeš onda ne posumnjati u ideje o Bogu koje ti je religija dala. Uskoro ćeš početi sumnjati i u moje (Božje) postojanje u koje prije pojave religije nisi nikad posumnjao. Religija je zapravo stvorila agnostike. Religija je ispunila srce vjernika strahom od Boga."

"Razgovori s Bogom", audio knjige
Link
Link
Link

13.04.2019. u 10:01   |   Editirano: 13.04.2019. u 10:02   |   Prijavi nepoćudni blog   |   Dodaj komentar

O tomu govori Ana Bučević: kako se vratiti svojem unutrašnjem izvoru. Kako stvarati svjesno. Kako biti Bog, kad nam je to već dano.

Autor: Cococh-Anel   |   13.04.2019. u 10:05   |   opcije


Zašto ljudi tomu ne vjeruju? E, pa piše u tekstu. Uvjerili su ih da ne mogu, religija, političari.... Ne samo da ne mogu, nego ni da ne smiju pomisliti da mogu.

Autor: Cococh-Anel   |   13.04.2019. u 10:07   |   opcije


I znanost je kurva na neki način. I ona traži bezuvjetnu vjeru.

Autor: Cococh-Anel   |   13.04.2019. u 10:08   |   opcije


A opet, najlakše je predati moć religiji, politici, znanosti, nek su oni odgovorni, a ja nemam ništa s tim. Ja ću se ljutiti na svih njih jer mi nije dobro, ali to nema ništa sa mnom. Ja tu ne mogu ništa.

Autor: Cococh-Anel   |   13.04.2019. u 10:09   |   opcije


A što ako - ja tu mogu nešto? A što ako - ja mogu sve? I ne treba mi ni religija, ni politika, ni znanost (kao religija). Vjerujem svojem unutrašnjem izvoru, ja sam stvoritelj, i moja je odgovornost kako će moj život izgledati. To nema veze ni sa kim drugim, sve je moje djelo. Ha? Frka? Frkica? Naravno, odgovornost je tu.

Autor: Cococh-Anel   |   13.04.2019. u 10:11   |   opcije


Bog je tvar, a mi smo atomi. A što su atomi? Najmanje čestice neke tvari koje još imaju svojstva te tvari.

Autor: Cococh-Anel   |   13.04.2019. u 10:13   |   opcije


svatko od nasje BOG .....i tu sve počinj i završava...........Bog je na zemlji....

Autor: hodocasnik   |   13.04.2019. u 10:31   |   opcije


CC, knjige su napisali ljudi a ne Bog. Neki ljudi, nevjernici, očito misle da su jači od Boga. Ne spominji ime Božje uzalud... ako se ne varam, tako kaže ono nešto što vjernici dobro znaju. Kad-tad će te stići Božja kazna jer sumnjaš... i pokušavaš nagovoriti druge da ne vjeruju u riječ Božju! :)

Autor: TeeJay   |   13.04.2019. u 10:53   |   opcije


U tome i je kvaka... kada ljudi misle i propagiraju da su oni Bog. Nisam ovdje da bih sudio, no svi ti nisu niti blizu istini!.

Autor: TeeJay   |   13.04.2019. u 10:55   |   opcije


Baš me interesira tko će podignuti glavu kada dođe pred lice Svevišnjeg! Nije Pope John Paul II badava govorio kada je bio ovdje kod nas... "Bit' ćete mi svjedoci!", no očito ga nitko nije dovoljno dobro shvatio.

Autor: TeeJay   |   13.04.2019. u 10:57   |   opcije


Nije to bio njegov igrokaz, već istina!

Autor: TeeJay   |   13.04.2019. u 10:59   |   opcije


No ljudi nemaju vremena informirati se... što je bilo, kako i kada... u drevna vremena, iako su sve informacije dostupne, bar nama, u današnje vrijeme.

Autor: TeeJay   |   13.04.2019. u 11:01   |   opcije


I u konačnici, što će biti i čemu ćemo svjedočiti.

Autor: TeeJay   |   13.04.2019. u 11:02   |   opcije


MENI TJEBA JEDNA JASKAJAŠENA JASPUŠTENICA...

Autor: kjele   |   13.04.2019. u 11:49   |   opcije


A u slobdnom prijevodu, nije na nama griješnicima da sudimo Bogu i njegovim djelima. :)

Autor: TeeJay   |   13.04.2019. u 12:11   |   opcije


Nema Boga, ni Alaha, Bude, Višnua, Manitua...

Autor: darthvader22   |   13.04.2019. u 12:33   |   opcije


Lamentirate o glupostima!

Autor: darthvader22   |   13.04.2019. u 12:34   |   opcije


kjele (ovozemaljski gmaz:-) ima pravi stav!

Autor: darthvader22   |   13.04.2019. u 12:36   |   opcije


Haj!
Postoji i knjiga "Je li Bog kriv?"U njoj pisac govori kako je nama data sloboda da sami odlučimo ..što ćemo i kako ćemo...i mi to radimo i nitko i ništa nam nije krivo ako smo loše izabrali.Puno je raskrsnica u našim životima i kao što na vozačkom ispitu ljudi često padnu baš na raskrnicama ..tako je i u životu.Sklona sam ići u lijevo....no ..znam da sam nekada ipak trebala desno.No...odluka je bila samo moja.

Autor: arapo   |   13.04.2019. u 13:09   |   opcije


Ako je Bog u nama, mi smo nastali na njegovu sliku i priliku, pa zar nije moguce da iz nas moze Bog govoriti?

Autor: Cococh-Anel   |   13.04.2019. u 13:30   |   opcije


Tee, lakse je misliti da nas Bog kaznjava nego da smo sami zeznuli, jel tak? A ja ako sam u nesto digurna, onda sam da je Bog dobar i da ne kaznjava. On se samo ne mijesa u nase izbore

Autor: Cococh-Anel   |   13.04.2019. u 13:34   |   opcije


Arapo, procitat cu, zvuci na istom tragu, svidja mi se :)

Autor: Cococh-Anel   |   13.04.2019. u 13:34   |   opcije


Darth, ok, za tebe nema Boga. Moje je iskustvo drukcije. Ali moj Bog nema veze s katolickim Bogom, tj njihovom interpretacijom. Za mene je Bog prirodni zakon.

Autor: Cococh-Anel   |   13.04.2019. u 13:40   |   opcije


Nije da nema Boga za mene, nego ga nema općenito! Religije, države su opravdanje za pljačku. Ljude treba dijeliti na dobre i loše!

Autor: darthvader22   |   13.04.2019. u 13:51   |   opcije


Aha, ti jedini znas istinu?

Autor: Cococh-Anel   |   13.04.2019. u 15:19   |   opcije


Općenito govoreći, agnosticizam je nauka prema kojoj ljudski duh ne može spoznati ono što nadilazi osjetno iskustvo. To je metafizički agnosticizam.
Agnosticizam s obzirom na Boga može se nazvati teološkim agnosticizmom. On može imati veću ili manju ekstenziju. Neki agnostici niječu mogućnost spoznaje Božje egzistencije, a drugi tvrde da je moguće sa sigurnošću upoznati Božju egzistenciju, ali da je nemoguća spoznaja njegove naravi (esencije, biti).
Postoji i jedna forma agnosticizma koji tvrdi da Bog tako beskonačno nadilazi stvorenja, da nam ga je nemoguće spoznati. Svijest nemogućnosti spoznaje jest jedina prava spoznaja koju možemo imati o njemu. To je mistički agnosticizam, agnosticizam negativne teologije.

Autor: eteerniis   |   13.04.2019. u 15:55   |   opcije


U Bogu možemo razlikovati dvije vrste atributa: metafizičke i moralne. Metafizički atributi su Božje savršenosti ako se On promatra sam u sebi, neovisno o svijetu. Moralni atributi su Božje savršenosti ako se On promatra u svojim odnosima sa svijetom.

Autor: eteerniis   |   13.04.2019. u 15:57   |   opcije


Metafizički atributi Božji
• Apsolutna jednostavnost - Jednostavnost je nedjeljivost bitka. Jednostavno je ono čiji je bitak ne samo nerazdijeljen nego i nedjeljiv. To je najviši stupanj jedinstva, i zato jednostavnost izriče pozitivnu savršenost. Bog ne može biti sastavljen od dijelova, ni fizički ni metafizički. Svaki sastav znači nesavršenost, jer ono što je sastavljeno ovisi nužno o dijelovima od kojih je sastavljeno.
• Jedinstvo - Jasno je da je Bog, kao sve što egzistira, individualno biće i da se ne može multiplicirati. Ne može biti više bogova. Mnoštvo bića iste naravi može biti samo onda ako postoji razlika između metafizičke i individualne biti. Takva je razlika u Bogu, kao apsolutno jednostavnom biću, isključena.
• Nepromjenjivost jest ona savršenost kojom Bog ostaje nužno identičan samome sebi bez ikakva mijenjanja. Mijenjati se znači dobiti ili izgubiti nešto, a Bog, kao apsolutno savršeno Biće, ne može nikakve nove savršenosti dobiti, a ne može nikakve savršenosti ni izgubiti, jer bi prestao biti savršen.
• Neizmjernost Božja jest savršenost po kojoj je Bog prisutan u svakom mogućem prostoru. Njegova posvudašnjost ovisi o neizmjernosti i nužna je samo u hipotezi stvaranja svijeta.
• Vječnost - Bog je vječan. To znači da Bog nema početka, jer on postoji nužnošću svoje naravi. Početi biti - to je nesavršenost, koja se bez apsurdnosti ne može tvrditi o beskonačno savršenom biću. Bog nema svršetka. Njegova je bit da bude. U Bogu nema sukcesije. Bogu se ne može primijeniti pojam vremena s prošlošću, sadašnjošću i budućnošću, jer je Bog jednostavan i nepromjenjiv.

Autor: eteerniis   |   13.04.2019. u 15:59   |   opcije


Dakle, promišljajući sebe kao biće koje svjedoči prolaznost, svaka tvrdnja da je Bog=Čovjek nužno spada u područje koje zovemo apsurdnim zaključivanjem.

Autor: eteerniis   |   13.04.2019. u 16:13   |   opcije


Podjednako mi je apsurdan svaki antropocentristički svjetonazor koji u čovjeku pronalazi presliku beskonačnog bitka bez ostatka..Riječ je o osobama koje o tim stvarima promišljaju samo sporadično eventualno dok su na wc-u i imaju zatvor, pa o nečemu moraju razmišljati, kad im dosadi čitanje uputa sa deterdženata koji su im pri ruci...:P

Autor: eteerniis   |   13.04.2019. u 16:17   |   opcije


Druga apsurdnost uz bok prvoj je svjetonazor zatucanih vjernika poput Tee Jay-a koji "ex cathedra" govori o "Božjoj kazni",a pri tom nije svjestan da pripisuje Bogu atribut koji onda negira tvrdnju da Bog ljubi sva ljudska bića. Kako sad to "Bog je Ljubav" , a onda "Bog kažnjava"??
No , od Tee Jay-a i ne možemoočekivati suvislost ,bar ne na logičkoj razini. Pa ni metafizičkoj...:PP

Autor: eteerniis   |   13.04.2019. u 16:22   |   opcije


I slažem se da je svaka službena religija koja zloupotrebljava vjeru u svrhu postizanja svjetovne moći nakaradna .
Što ne znači da Bog ne postoji.
Ne pripadam niti jednoj religiji. Paganske rituale mogu i sam izmisliti, ne moram zato ići u crkvu..A crkva je prepuna rituala koji imaju elemente "magije" primitivnih naroda. Eto dolazi uskrs sa jajčekima i zečekima...:DD
Na veselje djeci!...:D

Autor: eteerniis   |   13.04.2019. u 16:27   |   opcije


Problem zla
Najveća objekcija protiv Providnosti jest činjenica zla u svijetu, jer, ili Bog nije mogao spriječiti zlo, i njegova moć nije beskonačna, ili nije htio, a onda nije dobar. Da se riješi ova objekcija, treba znati u čemu se sastoji zlo. G. W. Leibniz u svojoj Teodiceji razlikuje tri vrste zla: metafizičko, fizičko i moralno zlo.

Metafizičko zlo
Metafizičko se zlo sastoji u nesavršenosti bića. No, to nije zlo u pravom smislu riječi, i to je nužni uvjet svakog stvorenog bića. Bilo bi kontradiktorno kad bi stvoreno biće bilo apsolutno savršeno. Iz toga što postoji metafizičko zlo (u Leibnizovom smislu), ništa se ne može argumentirati protiv Providnosti, jer je stvoreno biće nužno ograničeno, a bolje je i da je takvo nego da uopće ne postoji.

Tužiti se što su stvorena bića nesavršena isto je što i tužiti se što uopće ima stvorenih bića.

Fizičko zlo
Fizičko zlo svodi se konačno na bol koja prati neke fizičke poremećaje. To je pravo zlo, međutim:

To je zlo često rezultat individualnih pogrešaka, kazna za neumjerenost, imanentna pravda, kojoj nitko ne može umaći.
To nije apsolutno zlo, jer može biti sredstvo većeg dobra.
To zlo je posljedica prirodnih nesavršenosti, ono je uvjetovano bitnom strukturom stvorenog svijeta. Svodi se, dakle, na metafizičko zlo.
Moralno zlo
Najveću poteškoću zadaje moralno zlo - grijeh. Zašto je Bog dopustio grijeh, koji je zapravo njegova negacija?

Metafizička mogućnost grijeha dana je sa stvorenom slobodom. Budući da je čovjek slobodan, a nesavršen, on se svojom slobodom može poslužiti na zlo. Bogu se, međutim, ne može predbaciti što je dao čovjeku slobodu. To je veliki prerogativ za mogućnost slobodne odluke za nešto, za mogućnost konformiranja volji Božjoj slobodnim aktom i tako, na neki način, surađivati u stvarateljskoj aktivnosti Božjoj. No, ta savršenost nije apsolutna, jer se čovjek svojom slobodom može poslužiti na zlo.

Zaključak o zlu
Zlo se, dakle, može složiti s egzistencijom Božjom. Samo u hipotezi da nema Boga, zlo, patnja, bol jest nešto apsurdno, a s tim i čitav svemir. Kad zlo izgleda strašno s Bogom, kako bi bilo istom bez njega.

Bez zla u svijetu pitanje Boga ne bi se uopće postavljalo, naš pogled ne bi se upravljao izvan granica ovoga svijeta i ovaj svijet bi nas potpuno zadovoljavao: on bi bio naš raj zemaljski, naš Bog. Naprotiv, zlo nas priječi da nađemo zadovoljstvo u svijetu. Što ima dobra u svijetu daje nam ideju realnosti Božje, a što ima zla daje nam uvjerenje da ta realnost, jer se ne nalazi na ovom svijetu, mora biti izvan granica ovoga svijeta.

Autor: eteerniis   |   13.04.2019. u 16:36   |   opcije


napomena: ovi podugački tekstovi su naravno c/p, kako ne bih morao prepričavati ono što je svakome jasno....:PPP

Autor: eteerniis   |   13.04.2019. u 16:37   |   opcije


Sto je dobro, a sto je zlo? Ovisi o sirini slike, koju mu vjerojatno ne znamo. A covjek, ako gledam dusu a ne tijelo, i covjek je vjecan. Dusa je vjecna. Sad mozes reci, to nije istina. Ali nemas dokaza, nemam ni ja. Pak mislim ono sto mi se uklapa u sve ovo

Autor: Cococh-Anel   |   13.04.2019. u 18:35   |   opcije


Mi, ne mu

Autor: Cococh-Anel   |   13.04.2019. u 18:35   |   opcije


Ima onaj jedan lik koji se je bavio hipnozom pa je skuzio da moze kroz hipnozu saznati sto je s dusom kad nije na zemlji, izmedju dva zivota. Kak se zove, nesto s New, jooj

Autor: Cococh-Anel   |   13.04.2019. u 18:37   |   opcije


Michael Newton, "Putovanje duša". Genijalno!

http://www.duhovnaizgradnja.com/download/knjige/Putovanje_dusa-Michael_Newt
on.pdf

Autor: Cococh-Anel   |   13.04.2019. u 18:41   |   opcije


E, sad, ja mogu reći, to nije istina. A otkud znam da nije? Zato jer se ne uklapa u moja uvjerenja dosadašnja? A kako saznati nešto novo ako se držim stalno starih vjerovanja?

Autor: Cococh-Anel   |   13.04.2019. u 18:42   |   opcije


Biti otvoren prema novim znanjima ne znači sve novov odmah povjerovati. Nego znači - ne odbaciti odmah. Pa vidjeti s vremenom koja hrpica raste, na kojoj hrpici se nađe više toga.

Autor: Cococh-Anel   |   13.04.2019. u 18:43   |   opcije


Najvolim kad nešto promišljam, i dođem do nekog zaključka. I onda poslušam video, pročitam knjigu u kojo je netko došao do istog zaključka. Predivno!

Autor: Cococh-Anel   |   13.04.2019. u 18:44   |   opcije


dokaz na iskustvenoj razini je teško pronaći. Ali postoji svijest koja promišljanjima nadilazi iskustveno..Slažem se da je to proces koji je svakom ponaosob dat u mjeri i dometima koji su limitirani sposobnostima mozga za promišljanjem u tome smjeru , kao i motivacijom koja bi , po mojem preskromnom mišljenju, trebala imati kvalitetu svakodnevne fokusiranosti da bi urodila bilo kakvimautentičnim plodom koji je nesumnjiv i eventualno "vjerodostojan",ako ništa drugo: vjerodostojan u spoznaji vlastitih granica u kontekstu svijeta kojega nismo izmislili mi, već smo se u njemu našli kao iskustveno-osjetilna bića. O duši ima dosta literature. Misliš li doista da duša ima "individualnost" koju sada svjedočiš u svome tijelu?Ne volim se šamarati literaturom, ali na svaku tvoju knjigu, imam bar dvije koje će opovrgnuti ovu tvoju jednu...Nije poanta u tome..Poanta je u iskrenom poniranju, za koje ne mora nitko znati..Čim to obznanjuješ u bilo kakvom prostoru,a pogotovo ovom bezveznom sajtu, energija ti se gubi u ispraznosti koju ovaj prostor ima "per se"...:P

Autor: eteerniis   |   13.04.2019. u 18:50   |   opcije


Prvo, Meni ovo nije bezvezni sajt. Čim sam ja na njemu, jel :)

Autor: Cococh-Anel   |   13.04.2019. u 18:54   |   opcije


držmo se mi radije nježnijih tema, koje ne zahtijevaju većeg angažmana osim onog kojeg nam je priroda heteroseksualnosti osigurala...Volim pjesme o ljubavi...:PPP

Autor: eteerniis   |   13.04.2019. u 18:55   |   opcije


Drugo, dajem link na knjigu ako netko poželi detalje, i ja sam tako dolazila do nekih knjiga. Ako je tebi to beze veze, jebiga.

Autor: Cococh-Anel   |   13.04.2019. u 18:57   |   opcije


Treće, individualna duša - ako smo svi mi dio Boga, onda smo jedna kolektivna duša. A opet, ostaje nam pravo izbora - genijalno!

Autor: Cococh-Anel   |   13.04.2019. u 18:58   |   opcije


ha ha ha, duhovita si:) znam to i otprije:) Naravno da to ne može biti bezvezni sajt čim si ti ovdje..A napokon, i čim sam ja ovdje, da podebljam ideju koja kontrira bezveznosti ovog sajta..Možda ta ideja jednom zaživi i kao realnost. Do tada je u zoni jedne od nepreglednih mogućnosti..Malo je ljudi ovdje s kojima se može komuniciriati do daske, ali zato postoji nivo zafrkancije koji isto može biti zabavan u nedostatku boljih načina da se iskoristi slobodan trenutak za nešto zabavnije. Sve dok ne postoji problem : "a što sa sljedećim trenucima" sajt opravdava svrhu..Pa mkar i svrhu da trkeljamo o Bogu iz svog bunara,nesvjesni da postoje milijarde drugih bunar koji si isto pravu daju da trkeljaju o Bogu. I ne samo o njemu....:PPP

Autor: eteerniis   |   13.04.2019. u 19:00   |   opcije


Eto!

Autor: Cococh-Anel   |   13.04.2019. u 19:01   |   opcije


Pa kaj nije trkeljanje dobar način zbližavanja s nekim? Nemre se baš sa svakim trkeljat.. Eto, tako trkeljanje opravdava mjesto - dating site.

Autor: Cococh-Anel   |   13.04.2019. u 19:02   |   opcije


nivo šamaranja knjigama sam nadišao, draga Coco..Sad je vrijeme za sintezu. I prevzilaženje eklekticizama, zar ne?..Ili još imaš fore tolko i tolko godina do mojih? Pa i onda ne možemo imati isti mentalni status, jer je ženska je svijest dleko razvedenija od muške, kako si,sjećam se, jednom izjavila...:PPP
Makar, ta rzvedenost nije ostavila nekog traga u povijesti filozofije, ako ništa drugo, bez zamjerke..To je činjenica...:PPP

Autor: eteerniis   |   13.04.2019. u 19:03   |   opcije


Fali mi Božino i Stiksino trkeljanje, one su vrh trkeljanja :)

Autor: Cococh-Anel   |   13.04.2019. u 19:04   |   opcije


Hahhahaha, predobro! Da, fakat, nema baš žena filozofa. Vjerojatno zato kaj su žene konstruktivne. Nije to, nego je patrijarhalno društvo. Muški imaju monopol za postavljanje pitanja. Zato nema ni ženskih svećenika.

Autor: Cococh-Anel   |   13.04.2019. u 19:07   |   opcije


Nemam pojma o folozofiji, to mi je tak nekak gubljenje vremena. Ovaj je rekao ovo, onaj je rekao ono, i to još prije par tisuća godina, pa prije dvjesto godina, ma pusti me., koga briga

Autor: Cococh-Anel   |   13.04.2019. u 19:09   |   opcije


Kvantna folozofija bi bila zanimljiva. Ima takva?

Autor: Cococh-Anel   |   13.04.2019. u 19:10   |   opcije


Pesu je dosadno, nosi mi igračke, idem se njemu posvetiti :)

Autor: Cococh-Anel   |   13.04.2019. u 19:11   |   opcije


Ali, moram priznati: ti si , coco, jedna od malobrojnih ženskih nickova koje su sposobne za komunikaciju,poštenu i ljudsku..(e sad sam usro!)..Budi i dalje tu,kaj da ti velim drugo. Budi i češće..Jer da nije bilo tebe, o Bogu danas ne bih razmišljao niti osjetio potrebu da uobličim "ad hoc" ovak stihijski ono sa čim sam raščistio, a iz iluzije da bi to nekome moglo nešto značiti, osim meni samome...:PPPNaime, subotom i nedjeljom ne razmišljam o Bogu, već to činim samo od ponedjeljka i petka..Svakodnevna fokusiranost postaje zamorna, i treba se odmoriti..Da je budnost ok, ne bi postojalo spavanje, zar ne,bez obzira na to što se još uvijek ne zna čemu spavanje suštinski služi, jer svako objašnjenje i u tom mikrosegmentu pojavnosti je samo naklapanje umova koji gledaju stvar iz svoje perspektive.
Najvažnije , za mene, je da ne postoji konflikt u vlastitom svjetonazoru, imaginariju, mentalnoj slici stvarnosti, kako god da to nazovemo..I laž koj konflikt čini manje bolnim, je ljekovitija od konflikta koji vodi , recimo, u samoubojstvo...Makar, i ono je zgodno, pa i romantično, u nekim slučajevima...:P
Idem, coco, hvala na paralelizmu sa mogućnošću konvergencije u nekoj od kvantnih budućnosti....:PP

Autor: eteerniis   |   13.04.2019. u 19:12   |   opcije


igraj se s pesom, to ti je pametnije:P

Autor: eteerniis   |   13.04.2019. u 19:13   |   opcije


jer netko tko kaže ovo"Nemam pojma o folozofiji, to mi je tak nekak gubljenje vremena" a usput se bavi "znanošću" koja je ,na koncu konca, proistekla iz filozofije, ne preostaje bolja opcija od igranje sa cuckom koji traži pžnju, jer povijest znanosti ionako nije važna...:P Cucak bar niš ne pita, a čini veselje čovjeku..:P Ja sam imal zamorca. Prekratko žive ti stvorovi..Nabavit ću si kornjaču koja živi 150 godina...:P

Autor: eteerniis   |   13.04.2019. u 20:01   |   opcije


Evo, naucila sam pesa naredbu hop. Sad se odmara, treba skoro 30 kila hopsat.

Autor: Cococh-Anel   |   13.04.2019. u 20:08   |   opcije


A kaj kad sam suvarova generacija i u skoli nismo imali filozofiju. A ono kaj usput cujem nekak mi je neprimjenljivo. Zapravo, ako dobroo razumijem, glavno filozofsko pitanje je sto je zivot ili tak nekaj. A mene to ne muci. Po meni je zivot samoodrzavajuca inteligentna sila koju se moze nazvati svakako. Ali je svakako sila. I onda smo u fizici :).

Autor: Cococh-Anel   |   13.04.2019. u 20:12   |   opcije


Ja si zelim africkog papagaja ali me odbija to sto predugo zivi, nekak mi ga je zao da mijenja vlasnika, a znam da mora. Pak sam zela papigu koja zivi 30 godina, jos 20, valjda bum i ja barem toliko. I pes oko 15..

Autor: Cococh-Anel   |   13.04.2019. u 20:14   |   opcije


Na skijanju sam raspravljala s jednim umirovljenim profesorom matematike je li moram nesto intrinzicno ili je proizvod drustva. A on procitao sve knjige ovog svijeta pa kaze ovaj je rekao ovo, onaj jje rekao ono. A ja posto znam jednog jedinog autora koji se je dotaknuo morala, i to mi je ok, smatr da je moral dogovor medju ljudima. Nista duboko u nama. A tko zna

Autor: Cococh-Anel   |   13.04.2019. u 20:17   |   opcije


Moral, ne moram, valjda nesto moram

Autor: Cococh-Anel   |   13.04.2019. u 20:18   |   opcije


Pa da, sto manje znam to mi je zivot jednostavniji.

Autor: Cococh-Anel   |   13.04.2019. u 20:19   |   opcije


Ljudi 50 plus trebaju pisati knjige, a ne citati.

Autor: Cococh-Anel   |   13.04.2019. u 20:20   |   opcije


E, u 3. Knjizi razgovora s bogom kaze bog da smo mi ljudi djeca do 40-50 godina. Eto, vis da bog govori. I da djecu trebaju radjati mladi, a podizati ju stari. Tak je bilo u plemenima. A ne da je sav teret na roditeljima. Mlad si, radjas, a kad si bez hormona, tj mudar, onda si tek sposoban odgajati djecu. Prekrasno!

Autor: Cococh-Anel   |   13.04.2019. u 20:23   |   opcije


Kkako odgajati kad ti je na pameti seks. Nikak.

Autor: Cococh-Anel   |   13.04.2019. u 20:24   |   opcije


Ete, di si?

Autor: Cococh-Anel   |   13.04.2019. u 20:24   |   opcije


Moze se radjati s 40, to janapravila, ali nije to prirodno.

Autor: Cococh-Anel   |   13.04.2019. u 20:27   |   opcije


Ds, ja sam sad spremna odgajati. Pak sam si zela pesa.

Autor: Cococh-Anel   |   13.04.2019. u 20:29   |   opcije


Eh, grijesaka

Autor: Cococh-Anel   |   13.04.2019. u 20:29   |   opcije


To s konfliktom u sebi zvuci mi mudro, tj izbjegavanjem istog. U meni nema nekih konflikata, uglavnom sve naginje u jednom smjeru. A ako ne, postoje kontrasti, komplementi, sve to ima svojuulogu i svrhu. Ne treba se biti strog

Autor: Cococh-Anel   |   13.04.2019. u 20:37   |   opcije


dr večer, žao mi je što nisam doći prije mogao.Tema je teška, i teško mi je o tak ozbiljnoj temi govoriti drugačije nego na neozbiljan način:P
A konflikt? Pa postoji onaj Hamletovski "Biti ili ne"? kao ishodište i temelj svih ostalih konflikata koji se čudom nađu u nečijoj svijesti, bez mogućnosti izliječenja ili uzmaka. Ne dao Bog nikome.

Autor: eteerniis   |   13.04.2019. u 23:14   |   opcije


Dodaj komentar