©© - Šukundjed



Ovaj pokraj kojeg nešto piše. Češka, 19.st, ne znam godinu

01.12.2019. u 11:07   |   Dodaj komentar

I djeca imaju krigle pive. Dečki kartaju, i imaju lule

Autor: Cococh-Anel   |   01.12.2019. u 11:12   |   opcije


Upravo mi je roomba prošao kroz sobu. Zovemo ga Ratko Končar, prema crtiću. Ratko je predobar izum. Više se ne svađamo tko će usisavati.

Autor: Cococh-Anel   |   01.12.2019. u 11:15   |   opcije


Kakva vremena... :))

Autor: slova   |   01.12.2019. u 11:17   |   opcije


Nije me bilo na blogu prošlih godina jer nisam imala mjesto ni vrijeme za blog. Sad imam mjesto. I ponekad vrijeme.

Autor: Cococh-Anel   |   01.12.2019. u 11:18   |   opcije


Jelda, Slova :)

Autor: Cococh-Anel   |   01.12.2019. u 11:18   |   opcije


Svi su imali brkove

Autor: slova   |   01.12.2019. u 11:21   |   opcije


Da, i to bogate, u špic. Jesi ti Slova pustil brkove u Novembru?

Autor: Cococh-Anel   |   01.12.2019. u 11:24   |   opcije


Moja je baka napisala iznad slike "tatinek od tatičko"

Autor: Cococh-Anel   |   01.12.2019. u 11:26   |   opcije


Samo korenje......(po međimurski)

Autor: zdrni   |   01.12.2019. u 11:28   |   opcije


već imam velike brkove i dugu bradu :))

Autor: slova   |   01.12.2019. u 11:30   |   opcije


ma da.. fakat?

Autor: Cococh-Anel   |   01.12.2019. u 11:31   |   opcije


i dugu kosu

Autor: slova   |   01.12.2019. u 11:32   |   opcije


Hm.. roker?

Autor: Cococh-Anel   |   01.12.2019. u 11:32   |   opcije


Imam jako puno podrijetla iz Češke. Te stare crno bijele fotografije jako čuvam .. (a imam ih podosta)........imaju neku posebnu vrijednost

Autor: zdrni   |   01.12.2019. u 11:32   |   opcije


Zdrni, možda smo familija..

Autor: Cococh-Anel   |   01.12.2019. u 11:34   |   opcije


Moglo bi se reći :))

Autor: slova   |   01.12.2019. u 11:35   |   opcije


Skoro tri godine se spremam napraviti fotoknjigu od tih fotografija, sve sam skenirala, uredila koliko se dalo, posložila, i stala. Sad se opet trebam pokrenuti.. dok ne zaboravim tko je tko

Autor: Cococh-Anel   |   01.12.2019. u 11:35   |   opcije


Po Adamu i Evi sigurno....e sad puno bliže????.....moguće....

Autor: zdrni   |   01.12.2019. u 11:36   |   opcije


Relativno brzo i lako sam našao svoje korijene.....malo sam se i začudio kakvi su to površinski korijeni....

Autor: zdrni   |   01.12.2019. u 11:38   |   opcije


U mojoj familiji je to radila jedna teta, sve je skupila i obilazila mjesta u Češkoj, ali je relativno mlada umrla :(

Autor: Cococh-Anel   |   01.12.2019. u 11:40   |   opcije


Generacije mojih roditleja više nema, ostala samo moja, i mi smo već stariji

Autor: Cococh-Anel   |   01.12.2019. u 11:41   |   opcije


Kad sam bio u Pragu snalazio sam se i komunicirao na češkom jeziku da mi to dousta bilo jako interesantno.....začuđujuće koje to porijeklo ostalo dan danas.....

Autor: zdrni   |   01.12.2019. u 11:41   |   opcije


Imamo mi velike sličnosti s česima....

Autor: zdrni   |   01.12.2019. u 11:43   |   opcije


Nije to samo tako iz jednog ili dva razloga što tako hrle na naš Jadran.....

Autor: zdrni   |   01.12.2019. u 11:47   |   opcije


"Sveze Čeha s Hrvatima sežu još u legende koje se pozivaju na davna vremena. Ime Čeha iz legende o Čehu, Lehu i Mehu u svezi s Čehom i njegovih šestoricom braće iz Bijele Hrvatske koje se spominje u Dalimilovoj kronici, u dijelu teksta koji piše o doselidbi Slavena u Panonsku nizinu"

Autor: slova   |   01.12.2019. u 11:55   |   opcije


"Doseljavanje Čeha u Hrvatsku trajalo je gotovo stoljeće i pol, a migracije su bile olakšane jer su obje zemlje pripadale Austro-Ugarskoj monarhiji. Od sredine 18. pa do kraja 19. stoljeća u hrvatske su gradove pojedinačno doseljavali službenici, obrtnici, učitelji, vojnici, glazbenici, šumari, vrtlari, a u manufakture u unutrašnjosti čitave radničke kolonije (primjerice staklari). No, pripadnici današnje razgranate češke nacionalne manjine u Hrvatskoj većinom su potomci sitnih poljodjelaca, koji su od propalog hrvatskog plemstva u Zapadnoj Slavoniji kupovali zapuštenu zemlju i iznova je kultivirali."

Autor: slova   |   01.12.2019. u 11:58   |   opcije


Povijest me nikad nije nešto zanimala.....rekao bih premalo...... od tuda to čuđenje prema tom korenju.....ostalom zašto da si razbijam glavu jel sam od majmuna ili koje druge divlje zvijeri nastao.....bitno je koliko sam sad divlji......

Autor: zdrni   |   01.12.2019. u 12:00   |   opcije


U našim genima je sve zapisano

Autor: slova   |   01.12.2019. u 12:10   |   opcije


Kad god sam pretraživao porijeklo nekog kriminalca uvijek bi to završavalo u Hercegovini

Autor: zdrni   |   01.12.2019. u 12:14   |   opcije


Da, mi mirni i pitomi ljudi vučemo porijeklo iz Češke. Jer smo od Plejadanaca koji su se tam spustili. Moj blog o Alcheringi.

Autor: Cococh-Anel   |   01.12.2019. u 12:18   |   opcije


Hehe, sad zvučim kao Cybi

Autor: Cococh-Anel   |   01.12.2019. u 12:22   |   opcije


Hercegovci su Iliri

Autor: slova   |   01.12.2019. u 12:27   |   opcije


Utjecaj i korijeni su mi zanimljivi po tome što bez obzira na graničenje sa Slovenijom i Mađarskom koja he dugo imala utjecaj.....manje je sličnosti nego sa Česima.....usudio bi se

Autor: zdrni   |   01.12.2019. u 12:32   |   opcije


Susjedna Mađarska ko da je razlika između neba i zemlje.....ko da dođem na Mars......a i Janezi su tu neđe......

Autor: zdrni   |   01.12.2019. u 12:34   |   opcije


Utjecaji i porijeklo!!!!!.....
Geni geni kameni......
Takvi smo mi rođeni.....

Autor: zdrni   |   01.12.2019. u 12:36   |   opcije


Šukundeda.......šunkadjed.....birajte teme.....

Autor: zdrni   |   01.12.2019. u 12:43   |   opcije


Najveća proizvodnha piva u Češkoj je u najvinorodnijim područjima.......u goricama oni imaju više od 200 (dvijesto pivovara)

Autor: zdrni   |   01.12.2019. u 12:45   |   opcije


Nampačni......to je to porijeklo po kome smo tak nampačni

Autor: zdrni   |   01.12.2019. u 12:47   |   opcije


Zlo i naopako.....

Autor: zdrni   |   01.12.2019. u 12:48   |   opcije


Česi su nam najbliži rod. Čak što više, mnogi Česi vjeruju da potjeću od Hrvata...

Autor: slova   |   01.12.2019. u 12:51   |   opcije


Jel to onaj sa šajkačom?

Autor: Tarzan22   |   01.12.2019. u 12:52   |   opcije


Valjda smo s iste planete, mi i Česi. Iliri su s neke druge. Slovenci s treće. Mađari s četvrte, i tak..

Autor: Cococh-Anel   |   01.12.2019. u 12:55   |   opcije


Tamo su prije i živjeli Bijeli Hrvati

Autor: slova   |   01.12.2019. u 12:56   |   opcije


Još ćeš reći da smo svi mi brača (pere te nostajgija:-)

Autor: Tarzan22   |   01.12.2019. u 13:02   |   opcije


I, jesi li pričala sa šukundjedom ikada?I na kojem jeziku? Ne šalim se.
Što ti je rekao? Zna li bar sada za tvoje postojanje i da li je sretan zbog toga kamo su mu geni otplovili?

Autor: eteerniis   |   01.12.2019. u 13:26   |   opcije


Koje je pivo pio? I dal' je gledao sunčeve zalaske ponekad? Ako je gledao, vidjet ćeš ga u istoj svjetlosti:)

Autor: eteerniis   |   01.12.2019. u 13:28   |   opcije


Nisam pričala s njim, bilo bi zanimljivo :) Našli bi mi neki jezik, nakon par čaša piva

Autor: Cococh-Anel   |   01.12.2019. u 13:58   |   opcije


Pivo je plzensko

Autor: Cococh-Anel   |   01.12.2019. u 13:58   |   opcije


sprdaš se, a ja ozbiljno.

Autor: eteerniis   |   01.12.2019. u 13:59   |   opcije


Ozbiljno nisam s njim pripovedala

Autor: Cococh-Anel   |   01.12.2019. u 16:21   |   opcije


pa čemu onda slika ako je i tebi tvoj šukundjed podjednako poznat kao i meni?:P
Oš rećda imaš sliku? Pa ok, onda:)

Autor: eteerniis   |   01.12.2019. u 17:09   |   opcije


kaj misliš da li bi Hellingerove "obiteljske konstelacije" funkcionirale i u slučajevima kad se radi o precima koje nismo poznavali (ovo je pitanje povodom tvoje teze o "kanaliziranju")

Autor: eteerniis   |   01.12.2019. u 17:24   |   opcije


Pa da, hvalim se što imam sliku šukundjeda. Imam sliku još jednog šukundjeda, ali nije ovako zanimljiva, samo je on na slici.

Autor: Cococh-Anel   |   01.12.2019. u 17:46   |   opcije


Da, Hellingerove konstelacije rade s precima koje nismo upoznali, to je provjereno. Rade čak s rođacima koje nismo ni znali da ih imamo, oni se jave, i često je upravo u njima i problem što su na neki način odbačeni, isključeni iz obitelji.

Autor: Cococh-Anel   |   01.12.2019. u 17:48   |   opcije


Budući da je riječ o drugim osobama koje "igraju" u "drami" naše obiteljske konstelacije i koji "preuzimaju" namijenjene im uloge, nekak dvojim da je ta stvar provjerena:P
no dobro, neću se miješati u dio u kojem iskustva nemam. Na koncu,ako je i to moguće, do kuda unazad uopće seže mogućnost da i "vidimo" naše "obiteljske konstelacije" nakon što ih odigraju drugi ljudi ?
Recimo,skupiš ekipu od dvjesto ljudi i i ožeži po pradjedovima, prabakama, šukun ovima i onima, predšukunima, itd.
Jako me zanima što bi iz toga ispalo (ne šalim se, nego me stvarno zanima. Do koje mjere Hellingerova metoda "drži vodu")

Autor: eteerniis   |   01.12.2019. u 17:59   |   opcije


pitanje "grijeha otaca" koji se reflektiraju u našim životima kao bitni iracionalni dio nad kojim nemamo niti uvid ni kontrolu, niti mogućnost izbora koji bi iz uvida proizašao. Mene uvijek zanimaju granice do kojih je nešto moguće. I zanima me način kako te granice proširiti. Za sada, ipak mi najviše govori drveće:P

Autor: eteerniis   |   01.12.2019. u 18:05   |   opcije


Ne znam jesi li bio na kojoj konstelaciji. Obično se postavi neki problem kaj čoveka muči, i onda se raspetljava u nekom smjeru. Meni se je u jednoj konstelaciji naslagalo puno (vjerojatno mrtvih) ljudi, u sve njih je moj otac gledao s tugom i samo je s njima želio biti, a ne znam koji su to. Tak to izgleda. Ja sam dobila informaciju koja je bila vezana uz mojeg oca i koja mi je pomogla. Ostalo nije važno. Ne znam jesam li pojasnila išta

Autor: Cococh-Anel   |   01.12.2019. u 18:10   |   opcije


Zanimljivo je postaviti u konstelaciju nekog živog, kojeg poznajemo, pogotovo ako je nam je blozak, i promatrati što se događa. Tu se svjetovi otvaraju

Autor: Cococh-Anel   |   01.12.2019. u 18:12   |   opcije


Postoji i jedna igrakoju sam znala igrati s djecom, ali oni više ne žele. Boje se. Staneš jedan drugom nasuprot, i gledaš se u oči oko minutu. Da se povežeš. I onda jedan, već prema dogovoru, postavi u sebi pitanje ovom drugom. A ovaj drugi se spontano ponaša - već što mu dođe, ne zna što je pitanje. I tako se dobije odgovor.

Autor: Cococh-Anel   |   01.12.2019. u 18:14   |   opcije


Jednom sam tako pitala - ima li moja veza budućnost? Osoba s kojom sam igrala nije znala što pitam, nije znala ni tu osobu, a ni što me muči. Nakon pitanja, ta druga osoba se je okrenula od mene i otišla. Eto. I od veze ništa.

Autor: Cococh-Anel   |   01.12.2019. u 18:16   |   opcije


Znači, nije potrebno postavljati velike grupe, nije potrebno ni ne znam kakva priprema, dovoljno je i dvoje za neka jednostavna pitanja..

Autor: Cococh-Anel   |   01.12.2019. u 18:17   |   opcije


nisam bio uživo niti na jednoj grupnoj seansi koja se tiče "obiteljskih konstelacija". Poznat mi je rad Berta Hellingera i pročitao sam neke knjige prevedene na hrvatski koji se tiču ove teme. Nije mi cilj pljuvati po nečem u čemu nemam iskustvo.
I dalje dvojim, ovak paušalno, da su nepoznati ljudi nekakav "medij" u kojem svatko od njih na neki otajstveni način, u možebitnom "transu" preuzima ulogu neke osobe iz familije pojedinca čija je "obiteljska konstelacija"na dnevnom redu.
Zanima me isto tako, na koji način se vrši priprema ekipe koja sudjeluje u seansi.

Autor: eteerniis   |   01.12.2019. u 18:20   |   opcije


smisao kojeg dajemo reakcijama drugih povodom bio kakvih pitanja je isti onaj smisao kojeg dajemo konstelaciji novčića u Ji Ching-u.
No zasigurno,sve to je vrlo zanimljivo. Ne bi se štel mešat:P

Autor: eteerniis   |   01.12.2019. u 18:23   |   opcije


Ne znam što točno radi onaj tko vodi konstelacije. Ali ima neki ritual povezivanja, nečega, ne znam.. Ima jedan lik, učenik Berta Hellingera koji drži konstelacije u Zagrebu, išla sam kod njega prije, zove se Vlado Ilić. Ima petkom uvodno predavanje koje je besplatno, tako je barem prije bilo, pa se može doći i vidjeti kako to ide. Radionica je subota i nedjelja i plaća se nešto

Autor: Cococh-Anel   |   01.12.2019. u 18:25   |   opcije


i dodatak, u zadnjim komentarima si malo zastranila. Obiteljske konstelacije tiču se prije svega izvlačenja obiteljske dinamike na "svjetlo dana"..Ovo kaj pričaš ne spada u tu kategoriju ("što će biti s mojom vezom" ili kak si već rekla)
Držimo se teme, ako teme uopće ima (više:P)

Autor: eteerniis   |   01.12.2019. u 18:26   |   opcije


hvala na info, dobro je znati:)

Autor: eteerniis   |   01.12.2019. u 18:26   |   opcije


Ne mora značiti, u konstelaciju se postavljaju i pitanja - trebam li kupiti neki određeni stan, ili promijeniti radno mjesto, ili otputovati nekamo, svašta se pita

Autor: Cococh-Anel   |   01.12.2019. u 18:27   |   opcije


ok:)
očito imam iskrivljenu sliku o metodi Berta Hellingera.
Samo: opet ne vjerujem da se on bavio i metodom proricanja. Svaka tehnika doživljava metamorfoze, pogotovo od strane "licenciranih terapeuta", ako takvih uopće ima:P

Autor: eteerniis   |   02.12.2019. u 10:08   |   opcije


Dodaj komentar