©© - I tak..

Našla sam se u situaciji poput one s trešnjama: ma ova nije zapišana, a nije ni ova...

Otišao podstanar i ostavio krš. To je onaj koji mi je sobu pofarbao u zeleno, green screen. Nakon 16 godina iznajmljivanja bilo je "novog" namještaja, onog mojeg više nije bilo, neki ormari pofarbani u bijelo. Te sam rastavila i maknula. Kuhinju sam zatekla neku drugu, no isto smeće kao i ona moja prije sto godina, to na otpad. I ostalo je suđa. Naravno, prva reakcija - sve u smeće. No, smeće nije odmah otišlo nego je stajalo u velikoj kanti za smeće u koju nitko nije zagledao jer je bila skrivena iza nove kuhinje u kutijama. Usput, tu novu kuhinju sam kupila taman prije korone, i evo donedavno je bila neraspakirana.

Došao red i na tu kantu za smeće, ja velim - baci, frend veli - daj provjeri, ima unutra dobrih stvari. Ma da! Ali dam se ja nagovorit (nije čovjek onaj koji se ne da nagovorit, jel) i pogledam, a u vreći prekrasnih stvari! Staklena zdjela wow! Šalice za čaj, pa šalice za kavu, nekakvi šmensi otvarači za boce, vatrostalna posuda s poklopcem, nešto rostfraj rajnglica, termosica!.. Podmetač za vruće.. Bome, više od pola tog smeća sam vratila u pogon. Iscrpilo financijski 2 mjeseca uređivanja, dobro dođe svaki detalj.

Eno, susjeda pita želi li netko rabljeni ormar, idem pogledat..

28.09.2020. u 11:48   |   Dodaj komentar

Je l' skupljaš i elektronički otpad? :)

Autor: KidGenius   |   28.09.2020. u 11:53   |   opcije


uzimaš katalizatore.?

Autor: habucibe   |   28.09.2020. u 11:56   |   opcije


da rentam stan nekome, nikad ga ne bih namještao.
rentao bih ga praznog.
samo bih kuhinju napravio, jer to zbilja nema smisla da radi stanar (namjerno ne pišem podstanar)

Autor: flyngpicket   |   28.09.2020. u 12:32   |   opcije


zašto bih ja nekome uvjetovao svoj stil života

Autor: flyngpicket   |   28.09.2020. u 12:32   |   opcije


izvoli zidove, lijepe i čisto okrečene.
takve ćeš ih vratit kad izađeš

Autor: flyngpicket   |   28.09.2020. u 12:33   |   opcije


Koliko hoćeš mjeseci otkaznog roka, toliko ćeš mjesečnih stanarina deponirat na zajednički račun.
Nitko ne može podić novac bez obostranog pristanka koji se definira ugovorom o stanovanju

Autor: flyngpicket   |   28.09.2020. u 12:35   |   opcije


ja sam tako rentao stanove za sebe godinama.

Autor: flyngpicket   |   28.09.2020. u 12:35   |   opcije


nisam htio kupovat stan po onim nebuloznim cijenama od 2000€+

Autor: flyngpicket   |   28.09.2020. u 12:36   |   opcije


uvijek tražio nov i nenamješten

Autor: flyngpicket   |   28.09.2020. u 12:36   |   opcije


gazda, napravi kuhinju. To je tvoj ulog.
Nemaš para? Ne želiš ju platit?
Ok. Ja ću.
I mjesečno odbijamo iznos od rente na onoliko mjeseci koliko smo sklopili prvi ugovor

Autor: flyngpicket   |   28.09.2020. u 12:37   |   opcije


Ne pada mi na pamet plaćati tvoju pričuvu.
To je fond u koji uplaćuju suvlasnici objekta.
Dakle, nije moj fond.
Hoćeš da ja plaćam to da se ti ne sekiraš oko režija?
Može. U ugovor stavimo klauzulu da ja plaćam pričuvu a kad napunimo iznos jedne stanarine, taj mjesec preskačem.

Autor: flyngpicket   |   28.09.2020. u 12:39   |   opcije


rentu plaćam prvi radni dan u mjesecu.
ne do 15. ne kužim to do 15-og?

Autor: flyngpicket   |   28.09.2020. u 12:40   |   opcije


Ti si gazda meni predao dokaz o svim plaćenim režija do dana mog ulaska u stan, ja ću tebi sken svih plaćenih režija svaki mjesec. To mi uzme minutu mog vremena mjesečno a tebi kupi mir

Autor: flyngpicket   |   28.09.2020. u 12:41   |   opcije


Prvo što kupim kad uđem u stan je nova brava

Autor: flyngpicket   |   28.09.2020. u 12:41   |   opcije


Ne vidim ama baš niti jedan razlog da bi vlasnik stana trebao imati ključ.

Autor: flyngpicket   |   28.09.2020. u 12:42   |   opcije


Ionak nikad ne smije doć kad mene nema.
a i taj dolazak koji bi eventualno najavio tjedan dana ranije, ne kužim čemu služi?
Da pregleda zidove?
Šta ga boli kurac za zidove među kojima ja živim.
Možda volim imat grafite.

Autor: flyngpicket   |   28.09.2020. u 12:43   |   opcije


Šta gazda dobije od stanara kojem izrenta nenamješten stan?
Pa dobije veliku vjerojatnost da se taj stanar neće iselit baš za par mjeseci.
Ostat će godinama

Autor: flyngpicket   |   28.09.2020. u 12:46   |   opcije


Iznos koji umanji od uobičajene rente za namješten je ukupno gledajući manji od vrijednosti namještaja koji ljudi unište.
Kad stanar kupi svoj namještaj, ipak ga čuva malo bolje nego kad je tuđi.
A to vlasnika uopće više ne sekira

Autor: flyngpicket   |   28.09.2020. u 12:48   |   opcije


Meni je jednom vlasnik 100 kvadrata stana na Malešnici objašnjavao koliko on meni vrijedi obzirom da mi je izrentao novi stan za 2.200kn/mj a on ga platio 150.000€

Prvo, mislim se ja, ne bi da nisi imao. Totalno je glupo to što si napravio. Ali, imaj ti svoje razloge.

Objasnim ja njemu koliko ja zapravo njemu vrijedim što ima tako finog stanara.
Tu sam ti deset godina, glava ne boli ni oko čega, zidove ti nisam maznuo, režije ti sve plaćene i svaki mjesec dobiš sken svih režija. Živiš na sjeveru Njemačke. Da si samo 3x trebao izvanredno doć riješi neku muku s podstanarima, potrošio bi ovako:
jedan dolazak/odlazak autom , gorivo, ručkovi., vinjete, tuneli...cca 700€ (min)
par mjeseci od jednog do drugog renta prosječno 3x300€x3 situacije 2700€
zakašnjele režije, problemi vaki naki 3x300€ cca 900€
a di su sanacije, eventualni namještaji ako netko uvjetuje i sl

Gazda, vrijedim i ja tebi i ne seri.

Autor: flyngpicket   |   28.09.2020. u 12:56   |   opcije


za slabije matematičare, to je cca 6 keka ojra

Autor: flyngpicket   |   28.09.2020. u 12:57   |   opcije


da sažmem, gazda niije imao muku i stres, ja sam imao dojam kao da živim u svojem.

Autor: flyngpicket   |   28.09.2020. u 12:59   |   opcije


To kaj ti pričaš sve stoji. Samo postoje varijante sa i bez namještaja. Ako preferiraš studente, onda ide namještaj.

Autor: Cococh-Anel   |   28.09.2020. u 13:02   |   opcije


Točno, to što gazda nema brigu i stres vrijedi jako puno.

Autor: Cococh-Anel   |   28.09.2020. u 13:03   |   opcije


Moji (pod)stanari naravno ne plaćaju pričuvu. A pratim preko interneta uplate za plin i struju, i holding bez pričuve. Internet i tv ide na njihovu želju. Sad sam uvela internet jer meni treba, ali bez ugovorne tako da ga mogu maknuti ako treba

Autor: Cococh-Anel   |   28.09.2020. u 13:04   |   opcije


jednom mi se strašno svidio jedan stan. Nov novcat, zgrada ko bombona, režije minimalne, u novoj zgradi i pričuva minimalna, čak sam i to htio uzet na sebe. Ali avaj. Stan namješten.
ajme
oni regali u dnevnoj sobi s onim mostom uz strop
fotelja svaka 150 kila
natrpano strašno
i fakat skup namještaj
gazdarica mi sat vremena pričala o vrijednosti punog drveta i kako je to nekad bilo kvalitetno a danas je sve šrot.
Velim ja, Gospođo, pa ne moram se vjenčat s namještajem. Promijenim svakih par godina. Kako mi prahne.
Kajgot
Velim, a da vi iznesete sav namještaj. Meni bi jako odgovaralo da je stan prazan.
A ni čut. Pa ja sam to mjesecima opremala.
Velim, platit ću stanarinu kao da je namješten.
ne
Platit ću preseljenje namještaja i povratak jednog dana kad se odselim
Ni čut

i tak...
muka s tim

Autor: flyngpicket   |   28.09.2020. u 13:04   |   opcije


E, Fly, a kako regulirate polog? Je li plaćaš do zadnjeg pa ti se vrati polog, ili zadnje dane provodiš u stanu na račun pologa?

Autor: Cococh-Anel   |   28.09.2020. u 13:05   |   opcije


A kolika je otprilike razlika u cijeni sa i bez namještaja?

Autor: Cococh-Anel   |   28.09.2020. u 13:07   |   opcije


Usput, kuhinja je ispala savršeno!

Autor: Cococh-Anel   |   28.09.2020. u 13:07   |   opcije


Upravo mi razvaljuju kupaonicu jer se mijenja vertikala kanalizacijska, tako da će i kupaonica bit nova. To nisam planirala, ali valjda tako treba biti.

Autor: Cococh-Anel   |   28.09.2020. u 13:08   |   opcije


Di si sad? Baš me zanimaju iskustva najmoprimca

Autor: Cococh-Anel   |   28.09.2020. u 13:09   |   opcije


Nisam više u toj kombinaciji.
Kad sam se rastao, živio sam par mjeseci u jednom stančiću u istom kvartu gdje i djeca.
Kako sam sve ostavio ex, trebalo mi je godinu dvije da se zbrojim.
Onda sam u sred krize kupio nov novcat stan vrhunske kvalitete za manje od 1300 po kvadratu.
Ex je dalje preuzela sa vlasnikom aranžmane.

Autor: flyngpicket   |   28.09.2020. u 13:09   |   opcije


nema pravila oko razlike.
ali izađe nekih 15% cca jeftinije u startu kad rentaš nenamješteno.
Sve se ljudi dogovore.

Problem je što najmodavci svašta podvaljuju pod "namješteno"

Autor: flyngpicket   |   28.09.2020. u 13:11   |   opcije


gore, par mjeseci trebalo bit par godina

Autor: flyngpicket   |   28.09.2020. u 13:11   |   opcije


2014. sam kupio stan

Autor: flyngpicket   |   28.09.2020. u 13:12   |   opcije


Ako voliš rentat studentima, onda fakat moraš namjestit.

Autor: flyngpicket   |   28.09.2020. u 13:12   |   opcije


i što robusnije, to bolje :)

Autor: flyngpicket   |   28.09.2020. u 13:13   |   opcije


Dal si mi dobar point. Sad sam išla gledati na njuškalo - u mojem kvartu (strogi centar) ima samo jedan nenamješten stan moje kvadrature i karakteristika. Što zvuči dobro.

Autor: Cococh-Anel   |   28.09.2020. u 13:14   |   opcije


e, bome sam se najmpoprimao u votaži.
Od 18-te živim solo

Autor: flyngpicket   |   28.09.2020. u 13:14   |   opcije


iz svog iskustva i sebi sličnih, znam da se nenamješteni stanovi uvijek izdaju na dulji period

Autor: flyngpicket   |   28.09.2020. u 13:15   |   opcije


a najmodavci da bi postigli cijenu, ili kupuju jeftinjavu koja se fakat brzo raspada ili od stanova rade stovarišta bakinih nasljeđa

Autor: flyngpicket   |   28.09.2020. u 13:16   |   opcije


Više nema rubrike "potražnja".. fakat nisam dugo gledala oglase

Autor: Cococh-Anel   |   28.09.2020. u 13:17   |   opcije


Sada se dosta iznajmljuju oni koji su trebali ići u dnevni najam, a ti imaju i beštek, svaki detalj

Autor: Cococh-Anel   |   28.09.2020. u 13:17   |   opcije


A koliko love, toliko muzike. Prije sam iznajmljivala stan s kramom za jeftine novce. Sve ide ako je cijena u skladu s ponudom.

Autor: Cococh-Anel   |   28.09.2020. u 13:20   |   opcije


ja nisam nikad preko oglasa tražio.

odaberem kvart u kojem bih htio živit, par dana obilazim zgrade i š,eknem sve što me zanima i onda bih u zgrade koje me intesesiraju zaljepio oglas "tražim stan u vašoj zgradi na dulje vrijeme. prednost nenamješten, samo s kuhinjom. moguć dogovor o svemu"

za par dana bih imao desaetak poziva.
jer u novim zgradama uvijek ima praznih stanova koje netko kupi "nek ima", ili ga je izvođač radova dobio pod račun, ili ljudi kupe sebi jedan a drugi nek bude za djecu jednog dana.
Em živim u novom, em mi guzica na vlastitom kauču, em mala pričuva, em uglavnom mlađi ljudi u novi zgradama a uglavnom prođem vrlo povoljno zbog svega toga

Autor: flyngpicket   |   28.09.2020. u 13:21   |   opcije


Sad sam renovirala stan, nova struja, djelomično, a izgleda sad i potpuno voda, nova kuhinja, a cijenu mogu podić za max 200 eura, i to sam možda puno rekla.

Autor: Cococh-Anel   |   28.09.2020. u 13:22   |   opcije


puno si rekla.
ti se bacila u renoviranje, koštalo te i zbog toga žulja
a onaj koji renta očekuje da to sve svakako funkcionira

ne moš nekom reć: znate, skuplje vam je jer sad pijete vodu iz potpuno čistih cijevi, ne morate se bojat

Autor: flyngpicket   |   28.09.2020. u 13:24   |   opcije


Pametno! Moj je stan u staroj gradnji, ali nije ništa stradalo u potresu. Bilo me je strah doći i vidjeti, a ono, jedva vidljiva pukotina pola metra.. i to je sve.

Autor: Cococh-Anel   |   28.09.2020. u 13:24   |   opcije


renoviran stan se brže izrenta
a ne nužno skuplje
jer baš ti apartmaani za dnevni najam su digli nivo koji te skup za dostić uređenjem "standardnog" stana za najam

Autor: flyngpicket   |   28.09.2020. u 13:25   |   opcije


Da, ma kužim ja da moje oči drukčije vide nego njegove. Sad je ovaj stan u normalnoj funkciji, ništa luksuzno.

Autor: Cococh-Anel   |   28.09.2020. u 13:25   |   opcije


pa važno je znat kome želiš rentat. Kom profilu.
Onda je dalje lako prilagoditi se

Autor: flyngpicket   |   28.09.2020. u 13:26   |   opcije


ako uzmeš obitelj s malom djecom, obavezno radi ugovor i ne pitaj zašto.

Autor: flyngpicket   |   28.09.2020. u 13:27   |   opcije


tv ako imaš u stanu okači na zid. nemoj ga na stalak

Autor: flyngpicket   |   28.09.2020. u 13:28   |   opcije


kad radiš policu osiguranja od šteta, dobro vodi računa šta ćeš policirat na prvi rizik, šta na vrijednost, a šta na osiguranje do iznosa osiguranja.

Autor: flyngpicket   |   28.09.2020. u 13:29   |   opcije


Uvijek radim ugovor i prijavim na poreznu. Nema bez toga.

Autor: Cococh-Anel   |   28.09.2020. u 13:30   |   opcije


E, sad, morala bih provjeriti policu, jedino sam sigurna da je osigurano protiv potresa, ali eto srećom nisam ju morala aktivirati

Autor: Cococh-Anel   |   28.09.2020. u 13:31   |   opcije


šta ti sve polica na pokriva, ljudi na žalost saznaju tek iz otklona štete od stane osiguranja nakon štetnog događaja.
moraš sama skontat šta sve može poć po zlu i tražit konkretne odgovore prije potpisivanja police jer ti agenti koji prodaju police u 99% slučajeva nemaju pojma odgovorit niti sugerirat.

Autor: flyngpicket   |   28.09.2020. u 13:31   |   opcije


to je najjača manta: IMAM POLICU

ok, kakvu, koju, na koju vrijednost, kolika franšiza, da ne nabrajam sad
ima par stotina kvaka u tome :)))

Autor: flyngpicket   |   28.09.2020. u 13:33   |   opcije


E, da, moram to pregledat. Policu sam sklapala prije desetak godina, tko više zna..

Autor: Cococh-Anel   |   28.09.2020. u 13:33   |   opcije


Moj je prvi muž radio u osiguranju, ajme... ja se ni ne trudim to shvatiti, svaka tebi čast, kaj si i ti radil u osiguranju, ili te samo zanima?

Autor: Cococh-Anel   |   28.09.2020. u 13:34   |   opcije


na pr:
Televizor nov platila 5000kn
osigurala
dobro
padne
koji će iznos biti isplaćen?
5000 kao kad je bio nov?
vrijednost u trenutku štete?
tržišna?
franšiza
udar groma u tvoju kuću ili u susedovu? (nije isto, iako isto tv rikne) itd

Autor: flyngpicket   |   28.09.2020. u 13:34   |   opcije


ajmo reć , posao mi je da to moram znat.
ono, malo više od prosjeka

Autor: flyngpicket   |   28.09.2020. u 13:37   |   opcije


A to je nekakva igra premije i odštete, za visoku premiju svašta ide. Pa si mislim - da sam disciplinirana i sama stavljam na stranu, ne treba mi osiguranje.

Autor: Cococh-Anel   |   28.09.2020. u 13:38   |   opcije


Pokušavam prizvati policu, ali ne ide. :( Ali si mi dal dobar savjet. Ma ja sma uzela nekakav komplet auto i dva stana pa je sve ispalo jeftino. A činile su mi se ok odštete. A tko zna u kakvom sam stanju bila :)

Autor: Cococh-Anel   |   28.09.2020. u 13:40   |   opcije


ne bih se baš složio.
bolje je imat policu
samo je bolje pametno ju složit

na pr: zašto bi u polici od poplava ili izljev vode radila policu na vrijednost građevine ako je mala mogućnost da će od vode nastradat cijeli objekt (zidovi, temelji, bla)
napraviš podosiguranje poda koje će ti pokrit cijelu štetu na podu tako da možeš cijeli pod renovirat (radovi i materijal cca 5 tis ojra, a polica ti izađe za to 100 ojra)
50 mjeseci bi trebala štedjeti

Autor: flyngpicket   |   28.09.2020. u 13:41   |   opcije


Evo, baš da zbrojim: plaćam autoosiguranje 40 godina točno. Ako je to godišnje oko 2000 kn, to je 80000 kn, jedan auto. Jer nisam niti jedanput uzela neš od osiguranja. No, bolje da je tako nego obrnuto.

Autor: Cococh-Anel   |   28.09.2020. u 13:42   |   opcije


ma samo si zamisli neku realnu štetu pa pogledaj u općim uvjetima i klauzulama šta su sve otkloni.
pa ćeš vidjet šta si to povoljno dobila :)))

Autor: flyngpicket   |   28.09.2020. u 13:43   |   opcije


Super! E, da, to fakat treba znati.

Autor: Cococh-Anel   |   28.09.2020. u 13:43   |   opcije


ne plaćaš sigurno policu 2000kn
možda skupa sa tehničkim i eko testom..

Autor: flyngpicket   |   28.09.2020. u 13:43   |   opcije


Hahaha, a da..

Autor: Cococh-Anel   |   28.09.2020. u 13:44   |   opcije


na AO policu te tjera zakon.
i po toj polici ti i ne možeš dobit ništa
to je "odgovornost"
od nje se naplaćuju oni kojima ti naneseš materijanlu ili nematerijalnu štetu

Autor: flyngpicket   |   28.09.2020. u 13:44   |   opcije


Sad ju plaćam 1300 kn, ono preko interneta gdje dobijem još i bon za crno jaje :) ali to zadnjih par godina, a prije toga je bilo bome 2000

Autor: Cococh-Anel   |   28.09.2020. u 13:44   |   opcije


za Xsaru Picasso?

Jbt, ja za auto od 300 konja platim duplo manje

Autor: flyngpicket   |   28.09.2020. u 13:45   |   opcije


Pa kkakk?

Autor: Cococh-Anel   |   28.09.2020. u 13:47   |   opcije


A sve nešto 50+ % popusta

Autor: Cococh-Anel   |   28.09.2020. u 13:47   |   opcije


i nemoj nikad platit onu policu od nezgode što ti uvaljuju pride.
kao, eto i ako ste vi krivi, po polici se možete naplatit

ljudi popuše i vele daj.
a da tablicu po kojoj se isplaćuju eventualne odštete i ne pogledaju.
kao, kogajebe, samo je 200kn razlika
ili 130
sića
a bacili 130kn
na njih osiguranja isplaćuju najveće postotke posrednicima. baš zato što je free money

Autor: flyngpicket   |   28.09.2020. u 13:48   |   opcije


Možda ti plaćaš osiguranje auta preko firme pa ti jeftinije, ovaj moj ne ide jeftinije od 1250 kn, tak nešto

Autor: Cococh-Anel   |   28.09.2020. u 13:50   |   opcije


kad ti dođe drugi put red za registraciju
mjesec dana ranije pošalji mailom upit na 10 osiguranja
jedan mail, a sve ih u bcc
vidjet ćeš razlika
velim ti, briga te za to. samo ju moraš imat po zakonu. ne naplaćuješ se ti sa nje

Autor: flyngpicket   |   28.09.2020. u 13:50   |   opcije


ide jeftinije
na to još moš dobit 5% na keš
i još 5% na VGO

Autor: flyngpicket   |   28.09.2020. u 13:51   |   opcije


Ima onaj site gdje upišeš registraciju i izbaci puno osiguravateljskih kuća s cijenama, kaj to ne valja?

Autor: Cococh-Anel   |   28.09.2020. u 13:52   |   opcije


promijeniš osiguranje?
još 5% na welcome

Autor: flyngpicket   |   28.09.2020. u 13:52   |   opcije


Što je VGO?

Autor: Cococh-Anel   |   28.09.2020. u 13:52   |   opcije


to ti može biti 11. izbor :)

Autor: flyngpicket   |   28.09.2020. u 13:52   |   opcije


višegodišnja

Autor: flyngpicket   |   28.09.2020. u 13:53   |   opcije


Bila sam tak na višegodišnje pa do 70% popusta, a isplao mi je skuplje nego ovo AS osiguranje, ili sad je pod Generali čini mi se

Autor: Cococh-Anel   |   28.09.2020. u 13:53   |   opcije


Na ovo višegodišnje sam i dobila jeftinije osiguranje stana :) Al me vozaju

Autor: Cococh-Anel   |   28.09.2020. u 13:54   |   opcije


Ali ide cijena od najmanje prema većoj.. joj

Autor: Cococh-Anel   |   28.09.2020. u 13:56   |   opcije


E, mogu ja sad ave naučiti o osiguranju (možda i ne mogu), ali ima sto takvih stvari o kojima moram sve znati da me ne vozaju. Pa plaćam više, jer ne znam. I to je tak...

Autor: Cococh-Anel   |   28.09.2020. u 13:58   |   opcije


ma normalno
pa tko bi znao sve o svemu
ali ako ti nešto treba
na pr polica osiguranja jer rentaš stam i hoćeš bit na miru (mir najviše košta)
fino si daš truda, sve provjeriš, informiraš se, uzmeš VGO na 10g i prst u uvo

Autor: flyngpicket   |   28.09.2020. u 14:00   |   opcije


(nakon isteka pola vremena imaš pravo na raskid)

Autor: flyngpicket   |   28.09.2020. u 14:01   |   opcije


Kontaktiram ja tvrtku od koje sam kupio stan i zatražim mapu vodova jer mi ju nisu predali skupa sa dokumentacijom.
Kaže lik "ma dajte se gospon dozovite pameti"
jbt, svi vodovi ispod parketa, vode struje, grijanja. ništa se više ne radi po zivodovima.

Ja liku mail: Obavješteni ste da je po procjeni vještaka utvđena vrijednost podova XXXX€ i da u slučaju intervencije na instalacijama trošak će biti naplaćen sa deponiranih sredstava u garanciji.

dobio mapu vodova za tjedan dana :)

Autor: flyngpicket   |   28.09.2020. u 14:06   |   opcije


Trebala mi je jer planiram preselit jedan radijator

Autor: flyngpicket   |   28.09.2020. u 14:07   |   opcije


Ovo je prilično motivirajuće :)

Autor: Cococh-Anel   |   28.09.2020. u 14:11   |   opcije


Treba naći polugu koja otvara vrata.

Autor: Cococh-Anel   |   28.09.2020. u 14:11   |   opcije


Se ti razmeš u Excel?

Autor: Cococh-Anel   |   28.09.2020. u 14:12   |   opcije


nisam ajtijevac.
juzer

Autor: flyngpicket   |   28.09.2020. u 14:13   |   opcije


U Excelu 2019 mi ne rade neke naredbe iz 2016. a me kužim zašto. Izvadim komade naredbe i svaki radi za sebe, spojim ih, ne rade.

Autor: Cococh-Anel   |   28.09.2020. u 14:13   |   opcije


to je normalno

Autor: flyngpicket   |   28.09.2020. u 14:14   |   opcije


I ne mogu importirati data u txt formatu u sheet kao u 2016. Shit!

Autor: Cococh-Anel   |   28.09.2020. u 14:14   |   opcije


"radi" u starijoj verziji, pregledavaj u novijoj

ja sam to naučio na teži način :)

Autor: flyngpicket   |   28.09.2020. u 14:15   |   opcije


Jebemu, a validirala worksheet, sad ću morati ispočetka..

Autor: Cococh-Anel   |   28.09.2020. u 14:15   |   opcije


Hm..

Autor: Cococh-Anel   |   28.09.2020. u 14:15   |   opcije


U tri Houstona

Autor: Cococh-Anel   |   28.09.2020. u 14:17   |   opcije


ako radiš neke stvari od kuće za posao, uvijek odi prek vpn-a i radi direktno.
excel pogotovo

Autor: flyngpicket   |   28.09.2020. u 14:18   |   opcije


poslat sebi mail, pa doma dorađivat sa drugim OS-om nije baš uvijek sretna varijanta.

Autor: flyngpicket   |   28.09.2020. u 14:18   |   opcije


ja tu u uredu imam jedan OS na serveru a drugi na kanti.
znala mi prdnut tablica
sretan ko beba što sam morao samo jedan dan unosa ponovit na backup

Autor: flyngpicket   |   28.09.2020. u 14:20   |   opcije


Radim od kuće preko VPNa s istim računalom kao na poslu, tako da tu nema odstupanja. Rok mi je sutra, a zmrdalo se sve.. nemam se di ni popišat, eno otvorena cijev u kupaonici

Autor: Cococh-Anel   |   28.09.2020. u 14:22   |   opcije


ravno u cijev :)

Autor: flyngpicket   |   28.09.2020. u 14:22   |   opcije


Mi sve moramo raditi online, preko srvera, nema copy na komp, pa poslije vraćaj.. tj na kompu ne msije ništa biti - ako ga ukradu

Autor: Cococh-Anel   |   28.09.2020. u 14:23   |   opcije


Haha, to ću poslije pola 5 kad majstori odu, da ih ne otjeram prije :)

Autor: Cococh-Anel   |   28.09.2020. u 14:23   |   opcije


onda si najmirinija sa remote desktopom
radiš od kuće tako da upravljaš kantom sa posla.

Autor: flyngpicket   |   28.09.2020. u 14:24   |   opcije


jedino što se sa remote pristupom morate jebeno pridržavati protokola sigurnosti.

Autor: flyngpicket   |   28.09.2020. u 14:25   |   opcije


Remotely upravljam aparatima. Mlađi u firmi dobiju laptop i spoje se remote na svoja računala. Ja i mi stariji možemo raditi samo sa servera. A da, stroga su pravila..

Autor: Cococh-Anel   |   28.09.2020. u 14:31   |   opcije


Pola toga mi je blokirano. Što je i dobro.

Autor: Cococh-Anel   |   28.09.2020. u 14:31   |   opcije


A ovaj site je toliko zastario da nikakva prijetnja ne dolazi s njega.

Autor: Cococh-Anel   |   28.09.2020. u 14:32   |   opcije


Jedino na iskrici mogu pričati o recimo osiguranju, a da me poslije ne zaspe hrpa osiguranja na svakom siteu.

Autor: Cococh-Anel   |   28.09.2020. u 14:32   |   opcije


:))))

Autor: flyngpicket   |   28.09.2020. u 14:34   |   opcije


Da blokiraju iskricu, ok, ne bih bome više tu bila.. vjerojatno bih bila lijena aktivirati neki komp samo za to, a s moba je tlaka

Autor: Cococh-Anel   |   28.09.2020. u 14:34   |   opcije


I to je sloboda :)

Autor: Cococh-Anel   |   28.09.2020. u 14:35   |   opcije


Kak ono Stiki meće one slikice?

Autor: Cococh-Anel   |   28.09.2020. u 14:35   |   opcije


da ti probam ovu tvoju muku objasnit baš primjerom iskrice.
stiki i ja smo se neku večer zajebavali sa emotikonima koji se vide ili ne vide na iskri.
ona je zapela na unicodu 5,0
što znači da emotikoni koji su rađeni od 6,0 pa nadalje
na iskri se ne vide
slično ti je sa novim excelom
ono što si u novom formatirala, u starom ne možeš pročitat (ne vidi se)
ne mora značit da je nestalo.
ako imaš mogućnost ili preko remota ili da netko drugi sa tvoje kante pristupi fajlu, mogla bi formatirat podatke da su vidljivi.
novi će uvijek moć iščatat stari. obratno ne

Autor: flyngpicket   |   28.09.2020. u 14:38   |   opcije


Autor: flyngpicket   |   28.09.2020. u 14:40   |   opcije


Autor: flyngpicket   |   28.09.2020. u 14:41   |   opcije


https://support.microsoft.com/en-us/office/save-an-excel-workbook-for-compa
tibility-with-earlier-versions-of-excel-169a0336-965b-4430-8554-4e7b5db7994
7

Autor: flyngpicket   |   28.09.2020. u 14:44   |   opcije


vjerujem da će ovo pomoć
vrijednosti neće nestat, koliko sam shvatio, razlika je samo u formatiranju teksta

Autor: flyngpicket   |   28.09.2020. u 14:47   |   opcije


Baš mi vas zanimljivo čitat, ne moram ni komentirat, super!

Autor: juicy-mama   |   28.09.2020. u 14:53   |   opcije


Hvala ti, bacila oko.. i meni se čini da je fora u tome da ovaj 2019 kod importa nešto konvertira u text umjesto number, i ne rade mi formule.

Autor: Cococh-Anel   |   28.09.2020. u 14:55   |   opcije


Hej, Juicy :) Jel pao snijeg tamo kod tebe?

Autor: Cococh-Anel   |   28.09.2020. u 14:56   |   opcije


Fly, znaš kaj, tvoja žena ni ne zna kak je bila sretna s tobom, u sve se razmeš.. valjda ne idem predaleko

Autor: Cococh-Anel   |   28.09.2020. u 14:58   |   opcije


kak to misliš ne zna?
:)

Autor: flyngpicket   |   28.09.2020. u 15:00   |   opcije


Pa da zna ne bi te puštala.

Autor: Cococh-Anel   |   28.09.2020. u 15:01   |   opcije


prije se hvalila da ima najboljeg muža na svijetu.
sad se hvali da ima najboljeg bivšeg muža.

mora bit da je ona tu važna. kuiš

:)

Autor: flyngpicket   |   28.09.2020. u 15:01   |   opcije


Eh, pa i nije neki uspjeh imat dobrog bivšeg muža :(

Autor: Cococh-Anel   |   28.09.2020. u 15:02   |   opcije


Imam ih ja nekoliko...

Autor: Cococh-Anel   |   28.09.2020. u 15:03   |   opcije


(nije baš tak, samo jednog)

Autor: Cococh-Anel   |   28.09.2020. u 15:03   |   opcije


mi smo prestali bit dobar spoj.
nije da smo postali naopaki pojedinačno

Autor: flyngpicket   |   28.09.2020. u 15:05   |   opcije


Kak veli Ana B, sadašnji trenutak je ionako - prošlost. Zašto? Zato jer mi se u ovo času događa ono što sam prije kreirala. Zato treba misliti na budući sadašnji trenutak.

Autor: Cococh-Anel   |   28.09.2020. u 15:06   |   opcije


mozak uvijek procesuira za budućnost.
rekla mi to Ana B. ili ne

Autor: flyngpicket   |   28.09.2020. u 15:07   |   opcije


To je ok ako se nađe neki bolji spoj. Samo često se pokaže da je ono prije bio jako dobar spoj, samo su se naočale zamaglile, tko zna zašto

Autor: Cococh-Anel   |   28.09.2020. u 15:08   |   opcije


Više mi ne rondaju po zgradi, valjda je gotovo za danas, ah, koji mir!

Autor: Cococh-Anel   |   28.09.2020. u 15:09   |   opcije


gotova šihta za danas i meni

servus

Autor: flyngpicket   |   28.09.2020. u 15:09   |   opcije


Adio! Meni još nije

Autor: Cococh-Anel   |   28.09.2020. u 15:10   |   opcije


Bacila pogled na index.hr, mene je sram!

https://www.index.hr/vijesti/clanak/3029-testiranih-48-zarazenih-nema-premi
nulih-pogledajte-stanje-po-zupanijama/2217348.aspx


Dakle, nije broj zaraženih odraz broja oboljelih, već broja mjerenih. A kako se za vikend manje mjeri, svaki ponedjeljak rupa u grafikonu. Strašno! Onda oko srijede ima najviše oboljelih da bi opet padalo prema kraju tjedna... živimo mi još u socijalizmu. Sjećam se kad se govorilo, pazi kad kupuješ auto kojeg je dana u tjednu prozveden (u Jugi), izbjegavaj aute napravljene ponedjeljkom i petkom, utora i četvrtak može, a najbolje srijeda.

Autor: Cococh-Anel   |   28.09.2020. u 15:17   |   opcije


Kak ih nije sram objaviti takav grafikon!

Autor: Cococh-Anel   |   28.09.2020. u 15:18   |   opcije


Drugim riječima, boduju se samo srijede, ovo ostalo je bez veze. A tko zna je li i ta sriejda bila baš ono..

Autor: Cococh-Anel   |   28.09.2020. u 15:19   |   opcije


Točnije, četvrtci, jer se u četvrtak vidi rezultat rada sriejdom.

Autor: Cococh-Anel   |   28.09.2020. u 15:19   |   opcije


Coco, koji je to internet bez ugovorne obaveze? jel taj i najpovoljniji za ponudenu brzinu? kolika je brzina?

Autor: patpongica   |   28.09.2020. u 15:21   |   opcije


Hej, A1, ma nije skroz bez obveze, ako u sljedećih 6 mjeseci otkažem, onda platim nešto sitno kao.. ali nije na dvije godine. Brzina 200 Mb/s navodno.

Autor: Cococh-Anel   |   28.09.2020. u 15:27   |   opcije


ovo o autima piše u knjizi ..točkovi...izdane davnih godina još u bivšoj državi....wheels..
koja govori o detroitskoj industriji automobila..

Autor: djuro22000   |   28.09.2020. u 15:28   |   opcije


Đuro, ovo za dane u tjednu?

Autor: Cococh-Anel   |   28.09.2020. u 15:29   |   opcije


Ja to čula tu doma

Autor: Cococh-Anel   |   28.09.2020. u 15:29   |   opcije


Ma, tamo sigurno radi puno bivših Jugoslavena :)

Autor: Cococh-Anel   |   28.09.2020. u 15:30   |   opcije


da ..za aute....u petak se radnicima žuri doma...a u ponedeljak su još mamurni..pa zaborave pošarafit nekaj...

Autor: djuro22000   |   28.09.2020. u 15:31   |   opcije


koja je cijena?
thx :)

Autor: patpongica   |   28.09.2020. u 15:31   |   opcije


179 kn, vidim.
trebala bi nekaj do 150 kn.

ocla, bok

Autor: patpongica   |   28.09.2020. u 15:33   |   opcije


ja plaćam 159 kn zato kaj je to nekakav mozaik a to mi je treća usluga u A1. Ako imaš mob kod njih onda je 169 kn, ali provjeri.

Autor: Cococh-Anel   |   28.09.2020. u 15:34   |   opcije


Oops, tek sad vidjela pitanje, nije pao snijeg, jučer je bio divan sunčani dan...
Ali, jučer u jutro je bila prva magla, sada sipica kiši...

Autor: juicy-mama   |   28.09.2020. u 15:43   |   opcije


Coco, važan je omjer zaraženih u odnosu na testirane. Omjeri su uvijek tu neđe

Autor: flyngpicket   |   28.09.2020. u 15:53   |   opcije


Prije se testiralo na indikaciju (kad je bilo simptoma) sad je testiranje šire jer je pristupačnije.

Autor: flyngpicket   |   28.09.2020. u 15:54   |   opcije


Haha, ali onda imamo samo - omjer. Koji se ne može primijeniti na opću populaciju, jer se biraju oni koji se testiraju, barem je tako prije bilo.

Autor: Cococh-Anel   |   28.09.2020. u 15:55   |   opcije


Ljudi trzaju na broj pozitivnih umjesto da se gleda samo broj oboljelih. Nije to isto

Autor: flyngpicket   |   28.09.2020. u 15:55   |   opcije


Eto :) Ako to "šire" obuhvaća sve, onda ok.

Autor: Cococh-Anel   |   28.09.2020. u 15:56   |   opcije


A broj oboljelih je danas 1180. Na to misliš?

Autor: Cococh-Anel   |   28.09.2020. u 15:57   |   opcije


Kad gledamo realne parametre: broj umrlih na mil, broj oboljelih na 100 000 i broj testiranih na mil, i usporedimo se sa Europom, medju boljima smo

Autor: flyngpicket   |   28.09.2020. u 15:57   |   opcije


Veli mi kći da u Nizozemskoj, u mjestu gdje ona živi, veličine Splita, ima oko 400 novih svaki dan.

Autor: Cococh-Anel   |   28.09.2020. u 15:58   |   opcije


Dobri smo i po broju na respiratoru na mil.

Autor: flyngpicket   |   28.09.2020. u 15:59   |   opcije


Ček, to je oko 180000 ljudi, podijeljeno s 400, to je 450. U godinu i pol, ako je linearno, cijeli grad će proći - da je danas prvi dan.

Autor: Cococh-Anel   |   28.09.2020. u 16:00   |   opcije


Kažu da je otupio virus. Poblesavio.

Autor: Cococh-Anel   |   28.09.2020. u 16:00   |   opcije


Niti jednom nam zdr.sustav nije bio pod opterecenjem zbog korone.
Ali mi se cini, da se kod nas jako zapustilo sve drugo u zdr.sustavu

Autor: flyngpicket   |   28.09.2020. u 16:00   |   opcije


Da, tako vele.. a kad malo malo ode cijeli odjel u samoizoalciju. Valjda više ne, valjda ih sad testiraju

Autor: Cococh-Anel   |   28.09.2020. u 16:01   |   opcije


Vise se uzdam u pronalazak lijeka nego cjepiva. Sta ce nam cjepivo ili imunitet krda ako je recidiv totalno moguć

Autor: flyngpicket   |   28.09.2020. u 16:02   |   opcije


Čitao zadnjih dana po netu: u.podrucjima gdje bi sad trebala bit gripa u.peaku, ima je manje nego ikad.

Autor: flyngpicket   |   28.09.2020. u 16:03   |   opcije


Sad moram ići, ali ima jedna zanimljiva stvar koju ću tu jednom podijeliti, a to je hijerarhija bolesti, jer ako je Covid 19 "iznad" gripe, onda se neće obolijevati od gripe.

Autor: Cococh-Anel   |   28.09.2020. u 16:11   |   opcije


Dodaj komentar