zapravo je super odgađati stvari..

za sutra imaš fkt dobar izgovor da si jako zaposlena
a danas nemaš kaj za delati
:)) (lajkam)

pa kad je već tak, i kak ide ona
besposlen pop i jarići ili su bili kozlići itd...

slagala neke knjige pa naletjela na neke citate iz Novog Zavjeta koji je kao sam po sebi bolji i ne tak grozan
i okrutan kak Stari zavjet

"Robovi, slušajte svoje zemaljske gospodare kao Krista – sa strahom i trepetom, u iskrenosti srca svoga."
(Efežanima 6:5)

"I onaj sluga što je znao volju gospodara svoga, a nije bio spreman ili nije učinio po volji njegovoj, dobit će mnogo udaraca. A onaj koji nije znao, ali je učinio što zaslužuje udarce, dobit će malo udaraca."
(Luka 12:47-48)

"Sluge, budite sa svim poštovanjem pokorni gospodarima, ne samo dobrima i blagima nego i naopakima. To je uistinu milost ako tko radi savjesti, radi Boga podnosi nevolje trpeći nepravedno."
(1. Petrova 2:18)

i stvarno sam neko vrijeme razmišljala o ovome i onda si mislim fkt su hrvati katolici
onak žestoki i smjerni i sve kak se šika
jer eto nas, trpimo svega uslavu boga samoga
heil đizus

27.10.2022. u 19:35   |   Prijavi nepoćudni blog   |   Dodaj komentar

Donna...nisam odgajana u vjeri,,dapače..nisam uopće odgajana jer za mene nije bilo ni volje ni vremena.no...kada sam krenula propitivati vjeru a to je krenulo kada su krenule moje zdravstvene tegobe i kada sam molitvu doživljavala kao mantru koja mi je pomogla da lakše zaspim ili da se smirim i...djelovalo je..onda sam u Bibliji koju sam čitala svaki dan po par rečenica jer..toliko toga nisam razumijela ..pa bi pitala one za koje sam mislila da znaju....nešto sam razumjela ali mi nije imalo logike...pa bi opet pitala..i po nekada sam dobivala po meni dobre i logične odgovore ..a po nekada.....ni oni koji bi trebali imati odgovore na ta pitanja ..znali su ostati onako....bilo im je neugodno što ne znaju.
dakle ..odlučila sam se da se prepustim sama sebi...svojim nekim osjećajima prema svemu tome i da radim onako kako osjećam....i to mi najbolje paše i tako to valjda mora biti..bez mudrovanja i prisile:-)

Autor: arapo   |   27.10.2022. u 19:44   |   opcije


:) arapo

Autor: ladonna2   |   27.10.2022. u 19:54   |   opcije


ovo je samo zapažanje
kakvi jesmo i kaj se stalno čudimo ko picek glisti da kak nam je
i šta naam radeee

a mi smo tiho :)
i opet biramo iste
ili pak tobož nemamo za koga jer Svi su isti i bla
uglavnom smo neosvješteni
i politički tutleki

Autor: ladonna2   |   27.10.2022. u 19:55   |   opcije


i da, vjera, kao ideja ideologija je nekak potrebna ljudima, jer valjda je

stvar je dogme i propitivanja

Autor: ladonna2   |   27.10.2022. u 19:56   |   opcije


Bez obzira tko bio na vlasti ljudi će se iznova čuditi i zaprepašteno konstatirati, što nam rade. Isto se događa ama baš svugdje na svijetu.

Autor: krelec   |   27.10.2022. u 19:57   |   opcije


no i filozofija i filozofska tumačenja su isto zapravo potrebni ljudima, al tam nema recepta delaj to i to u određeni dan
i bit će ti lakše, udovoljit ćeš bogove
pa bu sev išlo po špagici

jer sjogren kierkegaard veli
"Ljudi zahtjevaju slobodu govora kao zamjenu za slobodu misli, koju odbijaju koristiti."
a on je recimo promišljal baš boga, vjeru i tak

Autor: ladonna2   |   27.10.2022. u 20:03   |   opcije


*sjoren

Autor: ladonna2   |   27.10.2022. u 20:05   |   opcije


@kre...bok
čuditi se baš jako mogu samo oni koji ne kuže kak općenito to funkcionira, međutim ima naroda koji su zadovoljniji i sretniji sa svojom ajmo reć vladom i vladajućima i daju im podršku, za razne i nepopularne mjere i kažu da misle da ti takvi, njihovi vode zemlju u ispravnom smjeru

kod nas je stalno čuđenje, niš ne valjda al i dalje izlaznost nikakva
tupilo
i depresija
što je zapravo loše po sve

Autor: ladonna2   |   27.10.2022. u 20:08   |   opcije


uglavnom kaja bi pod obavezno uvela glasanje
pa reci da nisi imal za koga boljega
onda se makar pogledamo svi u špiglu i velimo si
tak nam je kak smo si napravili

Autor: ladonna2   |   27.10.2022. u 20:10   |   opcije


Masa stvari je zadano, a tek u malom postotku postoji mogućnost promjena. Tako je i razlika u dograđenim demokracijama između lijeve i desne opcije u malinim, gotovo u pravilu jednocifrenim postotcima. Mene uvijek i jedino zanima što i kako. Lako je larmati ne valja, ali to i zadnji tutlek vidi. Ponuda razumne i argumentirane alternative me zanima.

Autor: krelec   |   27.10.2022. u 20:23   |   opcije


kre, ajmo za sada zanemariti to naširoko i svecko
i kaj je demokracija i koliko je demokracija a koliko se odlučuje ko će i koja polit opcija pobijediti
a odlučuje se u advokatskim uredima, belosvetskih korporacija

Autor: ladonna2   |   27.10.2022. u 20:40   |   opcije


dakle ovo naše malo selo hrvatsko
divna zemlja
prekrasne mogućnosti
predivne opcije
ali ne

penzioneri kopaju po kontejnerima
među najgorima smo po prekarnom radu
čak i eu nam rekla pretjerali ste brate

vlada nam prodala Važne strateške firme za opće funkcioniranje neke zemlje
sada oće i HŽ rasfućkati
kada pol svije ta ulaže u željeznicu jer je ispativija, Manje zagađuje itd itd
i općenito sve te afere hapšenja tobož uvaženih članova društva
krađe ministara
svi u zatvor pa onda svi van iz zatvora
pa bežanija uokolo pa zaapravo otezanje sa suđenjima po 10 godinaa itd itd

Autor: ladonna2   |   27.10.2022. u 20:44   |   opcije


i tak meni padne knjižica, i otvori se iumjesto da nastavim kaj sam počela
ja ostanem čitati, listati,
mah
odgađanja
odgađanja

Autor: ladonna2   |   27.10.2022. u 20:52   |   opcije


što će reć da imam i tu plavu knjižicu novi zavjet na polici
svašta
al imam i one kaj prodaju hare krsna
imam i bhagavadGitu
i tak svega zapravo

Autor: ladonna2   |   27.10.2022. u 20:54   |   opcije


i fkt mi se pol toga ne da
kad je sve onak
kaj je bitno?
kaj baš treba to tak?
ko je rekal
i sve tak

ljenost valjda

Autor: ladonna2   |   27.10.2022. u 21:44   |   opcije


Ha ha... Pa ak čovjek sluša Benčić i Kekin, a može i Peović... sve mu je jasno...normalno, ak ne ostavi doma mozak na paši već ga uključi, krelče?

Autor: sara_tera   |   27.10.2022. u 21:47   |   opcije


ahoj Sara :)

Autor: ladonna2   |   27.10.2022. u 22:02   |   opcije


ja ne znam kak oko tebe
al oko mene masa njih blaženo ih boli dupe
kad su izbori
zakaj su izbori
ne idu pa ne idu
i moš ga frigati
jamrati znaju
da kaj? pa daj pogle? pa kradu? pa ovo pa ono
e i da, liste u bolnicama
a ne kuže da će nas ovi odvesti i u to
da bmo plaćali malo veću svotu za zsravstveno i sve kaj nije životno ugrožavajuće okno hitan slučaj
to ti odrade, i sve iber toga plati
jer Tržišna ekonomija

Autor: ladonna2   |   27.10.2022. u 22:05   |   opcije


padnem na rit kad mi recimo kažu Hep je imal tolko miliona dobitka
i onda si menadŽeri :) to dijele
lkao gdke kak smo super poslovali

a ne kuže da su Oni tu Nama na usluzi i da je sramota kaj banija dijelovi nemaju još ili opet ili i dalje struju,
al to "znamo" zakaj su tak spori, majkuim
i projektu pusta zemlja

i umjesto da ulažu u razvoj, ne, oni si dijele bonuse
psmtr

Autor: ladonna2   |   27.10.2022. u 22:08   |   opcije


ajoj, naročito sam alergična na onu...svi su oni isti? a kad pitam koji oni, koji su imala priliku 4 godine nekaj delati da možeš reći da su isti, tajac! i svi jamraju na fejsu, ali dić dupe i otić na neki trg prosvjedovat, ajme...to pristojni kršćani ne delaju. ali zato delaju od ve do ve, nedjeljom i blagdanom bez da im se plati, delaju bez plaće (toga nigdje nema), država ih pljačka kroz ovrhe i privilegije bilježnicima, odvjetnicima i bankama....mogla bih ovako do sutra...ali, hrvati su valjda narod koji se bolje naguzi kad ga netko...hm...bit ću fina!

Autor: sara_tera   |   27.10.2022. u 22:09   |   opcije


slovojed na djelu :/
sad imam i viška

Autor: ladonna2   |   27.10.2022. u 22:10   |   opcije


to za ovrhe...hjoj i nikak da prestanu sa otkupom dugovanja...zelenašima država dala dozvolu da zelenaše..nemreš verovat

Autor: ladonna2   |   27.10.2022. u 22:11   |   opcije


ali priznajem, i ja sam večeras dala mozak na pašu...ošla slušat malo arije iz opera (i to zabadav, pa mi nitko nemre reć kak je kultura skupa sic) pa mimohodno kraj arene a kad tamo rajetino ko u priči? pa se pitam jel matić ili bešlić? ili rozga?

Autor: sara_tera   |   27.10.2022. u 22:12   |   opcije


da, i to benčić priča već koju godinu, peović isto...ali brte mili (kak vele ovi "naši" i "vaši") tko je vidio slušat pametnu žemsku?

Autor: sara_tera   |   27.10.2022. u 22:14   |   opcije


znam da znaš, al da podsjetim opet...recimo kao pitanje krelcu, koji stalno priča kak je to vani...pa pitam krelca zakaj vani nigdje u svijetu nema FINE? ak smo 30 let u kapitalizmu (i to onom divljem) kaj radi taj relikt socijalizma još tu? i zakaj banke gospodare državom? razmela bi da je to ona europska banka, ali ove "naše" uni kredit, otp, intesa i slična sranja svih ostalih stranih država, ispada da je njima servis HNB?

Autor: sara_tera   |   27.10.2022. u 22:17   |   opcije


hrt3
o robertu mitchumu
dokumentarac
kak je zapravo bil pametan, svjestan i the Frajer al ono na Ispravan način

Autor: ladonna2   |   27.10.2022. u 22:19   |   opcije


ups...malo sam pretjerala...valjda zbog ovih kikirikija koje grickam? iako ja mislim da sam pretjerala u blagosti! mislim da je đuro sinoć reko pravu stvar...treba uzet neku dugu cijev i pokokat sve...kokoši u vrtu!

Autor: sara_tera   |   27.10.2022. u 22:20   |   opcije


Pitanje?

Kakav je razlog, potocaj motiv da vrjedjate necju vjeru?

Osim ako vi ne zelite zuzeti mjesto njihovih mesija???

Autor: Jarac999   |   27.10.2022. u 22:21   |   opcije


o da, jedino povremeno na trećem ima nekaj! ja sam snimila jedan dokumentarac o merlinki ovih dana al nije još došao na red?

Autor: sara_tera   |   27.10.2022. u 22:21   |   opcije


Dakle mi bi i dalje ostali ovce za sisanje samo bi bile nasi pastiri smjerni i stadu ugodni

Autor: Jarac999   |   27.10.2022. u 22:22   |   opcije


Dona željeznica u Hrvatskoj je potpuna iluzija za jako dugo vrijeme. Jedino što je relativno isplativo je zg-bg, i Rijeka- mađarska granica. Tko bi uopće bio toliko lud graditi pruge u zemlji ovakve konfiguracije sa cca 4 milje stanovnika. Gdje naći isplativost. Nigdje. Al najlakše je zamagljivati stvari modernom željeznicom, zg metroom i sl. Ulaskom u euro zonu i šengen ostvareni su svi strateški ciljevi, a ostaje na taktičkom planu mukotrpno i dugotrajno dograđivanje sustava. Biti dio, pa makar i u donjem dijelu, najrazvijenijeg dijela svijeta, a to EU jeste, zaista nije malo. Uvijek će biti protestnih glasova koji uspiju omađijati bedaste i naivne (Kolakušić, živi zid, laburisti, orah, a evo sada i možemo (a mogu krasni kurac), i još poneki), no oni u pravilu traju ciklus dva i odoše za svojom sjenom. Uostalom i u starijim demokracijama postoje takve pojave, no njihova zvijezda zgasne jednako brzo kako i zasja.

Autor: krelec   |   27.10.2022. u 22:24   |   opcije


Jaro ?? gdje se vrijeđa vjera?
ovo su citati iz Novog zavjeta
kaj ja mogu kad tak piše
a i napokon Vjera se treba iMora propitivati
jer da je eto po vjeri i dalje bi imali roblje
pod normalno? i kaj bumo sa time?

Autor: ladonna2   |   27.10.2022. u 22:25   |   opcije


Ako smijem primjetit lipo je imat visoko misljenje o sebi samo dali to misljenje ima pokrica to je vec nesto drugo

Autor: Jarac999   |   27.10.2022. u 22:25   |   opcije


@kre o tim prugama i pričam, pa ne dela se to samo i zato kaj tobož nama treba
za kaj? kada smo uništili industriju
treba namda nas se ne zaobilazi a promet ide, bili mi pokraj ili ne
tak da bolje je biti pokraj...

Autor: ladonna2   |   27.10.2022. u 22:27   |   opcije


Nevrjedja se nikog jer kad glupanu kazes da je glup on to nece nikako shvatit.

Eto kakvo misljenje imate o svojim buducim ovcicama priglupima i primitivnima

Autor: Jarac999   |   27.10.2022. u 22:27   |   opcije


Vase visocanstvo s e je tako kako vi kazete uzvisana mesijo nasa

Autor: Jarac999   |   27.10.2022. u 22:29   |   opcije


@jaro, ajd to malo pojasni pls?
kavo visoko mišljenje? u vezi čega?

Autor: ladonna2   |   27.10.2022. u 22:29   |   opcije


izreći mišljenje o vjeri, jaro, nije vrijeđanje! ali, imao si prilike vidjeti (i svi mi) kako to izgleda kad netko misli da netko drugi vrijeđa nečiju vjeru, pa onda raspali po ljudima i pobije hrpu ljudi (charli hebron)? zakaj se vjernici osjećaju napadnutima kad nevjernici govore o vjeri, osobito kad vam pokušavaju objasniti ono što je očito (npr dotični porobija ili sada dona koja je samo citirala zavjet)? zakaj ne možete prihvatiti tuđe vjere...druge vjere...jer u osnovi, svaka vjera je isto! kako to da mi koji nismo vjernici možemo prihvatiti svaku vjeru i pravo na vjeru? pod uvjetom da se dotična ne natura nama! a glupost nema granice, pogađa i jedne i druge!

Autor: sara_tera   |   27.10.2022. u 22:30   |   opcije


I molim vas ostatavite se teskih rijeci, streljati ubiti zatuci jer ako si citala zapisano je

Tko se maca laca, od maca i gine

Autor: Jarac999   |   27.10.2022. u 22:31   |   opcije


Ajmo ne karikirati gospodje drage,

Autor: Jarac999   |   27.10.2022. u 22:32   |   opcije


Svaka puska dvaput ubija, i onog ispred nisana al i onog iza nisana, zato ne ni u primisli zazivati to, molim vas

Autor: Jarac999   |   27.10.2022. u 22:33   |   opcije


Hvala na citanju i ljubim ruke milostive,
Biljezim se sa stovanjem

Autor: Jarac999   |   27.10.2022. u 22:34   |   opcije


Priča o uništenju industrije je također priča puna, čak prepuna šupljina. Preko 90% te industrije osuđeno je na trenutnu i potpunu propast odmah po otvaranju tržišta i izlaganju konkurenciji.Ccca 5% je opstalo, a ostatak je eventualno uništen, što lopovlukom, a što totalnom nekompetencijom vodećih.

Autor: krelec   |   27.10.2022. u 22:35   |   opcije


@ Kre....hahhaha okej kolakušić je omastio brk, bez daljnjega..živi zid se je zazidal u propast
svi ostali neka ih
iako da, ima bisera još
al po tome tvome samo hdz vredi. jer su svi ostali zakU**
:)))
daj
ajde sesaberi
niko ne zna
odjednom, samo hdz zna :))
a ajde da pitam
od kuda je stvarno Isplivao Plenky
i od kuda Tolika Sigurnost za njega?
jer gdje je imal rezultate? konkretne? u vezi čega?
praxa, dani staža koje propituju tomaševiću
Kad je Postajao premijer
koje stvarne Kvalifikacije je za to mjesto imao? i da će biti uspješan?

tak da i sa njime je bila velika štih proba

Autor: ladonna2   |   27.10.2022. u 22:37   |   opcije


moram ti odati priznanje krelec...na ostvarenim strateškim ciljevima! tvojim i plenkovićevim! dakle, kad pomru svi građani (namjerno ne kažem hrvati) tek tada ćete shvatiti kako je dostignuće strateškog cilja HR upravo vaš slom! jer, neće više imati tko plaćati vaše pizdarije i život na visokoj nozi! svi sposobni građani će otići a ovo nejačadi i starčadi kaj će ostati, poumirat će svaki dan sve brže (ne znam jel ti čitaš koliko je penzića umrlo i umire zadnjih par godina). to se permanentno događa ali vas dvojica imate ružičaste naočale i vidite samo sebe i sebi slične, neminovno ćete krahirati! no, glupi građani koji već 3 desetljeća biraju jedno te istu vlast (i ovi koji izađu i ovi koji ne izađu) ništa bolje niti ne zaslužuju!

Autor: sara_tera   |   27.10.2022. u 22:39   |   opcije


ma dona, plenković i milanović su izdanci svojih očeva! čista socijalistička buržoazija...koja je zagazila malo u liberalizam (milanović) i plenković u konzervativizam! dečki su salonski političari izrasli u MVP! tko ih je tamo (ili što) dopeljalo osim njihovih očeva komunjara (oni su doista komunjare jer su vedrili i oblačili do 60.-70.g. za vrijeme kpj)? i zakaj se sad svi prave blesavi? dobro si postavila pitanje...tko je taj plenković (osim kaj je svaki dan sve deblji ko prase i puca mu prsluk od bahatosti)...i tko je taj milanović? neradnici par excellence!

Autor: sara_tera   |   27.10.2022. u 22:43   |   opcije


@ jaro, znaš kaj je znakovito ljudima kojima se tobož nekaj Ne sviđa
da mahom Ne znaju objasniti Zakaj im se to nešto Ne sviđa
konkretno zapis, mišljenje o vjeri šta li?
ali Ne sviđa mi se...nije argument
pa onda idu sa "visne" ruganja i odmicanja uz posprdno jel'te milostive, jel'te dame..
itd
daaajjj naaaj
a?

kaj ti to treba?

Autor: ladonna2   |   27.10.2022. u 22:45   |   opcije


ali, čemu? komu? dona...tebi je sve jasno...meni je sve jasno! a nisam jasna, a nisi niti ti! laku noć želim...a hrvatima upravo ono što zaslužuju, uz moj naklon! ljudska glupost je bezgranična reče jedan čovo!

Autor: sara_tera   |   27.10.2022. u 22:45   |   opcije


Ne poznam Plenkovića, znam jedino da je došao iz EU oarlamenta sa vrlo pristojno plaćene sinekure EU zastupnika, i prihvatio je jebeno zajebanog posla za manje love. Naravno da griješi, ali prosil bi lepo alternativu. Nemoj molim te one dječje spike, kaj misliš da je on bogom dan, laj nema drugih i dr., nego molim te ime i prezime i argumentaciju nekoga tko bi efikasnije, pametnije i uspješnije u ovom trenutku vodio hrvatsku vladu. Prosil bi ime, a ne fraze.

Autor: krelec   |   27.10.2022. u 22:45   |   opcije


@ jaro

a i napokon najbolje da si rekal Samo - ne sviđa mi se- i tu stao
i basta, točka

jer onda Nema rasprave, sa tim sve prestaje, i mogu se ja upinjati do prekosutra kak da tebe uvjerim da ti se treba svidjeti?
kužiš
postoje cake u debatama
kada je istu moguće dovesti do kraja, odmah
ili nastaviti
međutim isto tako nastavljaš Kada imaš kaj kao Protuargument ponuditi
moj način prezentacije,, kak si je ti doživel, kaj ti paše, kaj ne, koji dio, zakaj kaj Ti znaš itd itd
ali
ali
radije si izabrao posprdnost
šteta

Autor: ladonna2   |   27.10.2022. u 22:51   |   opcije


@ Sara
ako ćemo faktima
Milanović Je bio predsjednik stranke, Prije nego kaj je postal premijer

Plenković je iskrsnul isto kao i onaj "Građevine " Tim

al viš taj pak nije odgovaral hdz,ovcima..iako je bil bedast za naše pojmove jer nije znal pričati

al je ipak bil neki poslovnjak
a takvi danas trebaju voditi države, kak bi se reklo..
jer gotova su vremena ideologije, snova, stvaranja utopije "i neka cijeli ovaj svijest postaneeeee" pjevala bi sanda langetholz

Autor: ladonna2   |   27.10.2022. u 22:56   |   opcije


@krele..iskreno, ne znam
i to je zapravo užasno
da ne znamo, nema nikoga, niko da se profilira, al velim ko ikada ima garancije da bu rešil sve dok večiš lkeks, nema teorije... ili pak onda da se napravi opet nekakaj ja znam... vlada jedinstva ili čega već
ostatak (njih) protiv hdz.a
jake desničare ne računam, al oni su brojčano minorni skroz

jer činjenica Je da hdz Ima bazu
ima po selima ...Baze
dakle mogu zagovarati, obećavati itd
niko od ovih drugih više nema niš
ni baze, niti ikakve mogućnosti da išta obećaju kada ne smiju ni lopatu zabiti bez dozvole
i to je zez
isto...
i zato je zavladala takva papatija i beznađe

Autor: ladonna2   |   27.10.2022. u 23:03   |   opcije


@ kre
i ako živim ili imam imanje u nekom selu, gde mi treba nova cesta
i načelnik hdz.ovac mi tu cestu napravi
naravno da ću glasati za njega
jer cesta

al ću isto tak da sam 3 puta hdz
popiz** načisto, ako saznam da je biser od načelnika potrošil na poslovne ručkove nekih 40.oookn
daj
pa mislim mogu reći...hvala ti za cestu
ali ću ti isto tak reću goni se u K** kaj si tolku lovu spiskal na ručkove, umjesto da si dal.. kaj ja znam... popraviti dve bandere, izmijeniti klupe, sijalice. popraviti školsku ogradu ili pofarbati selsku ambulantui
kužiš
kaj me briga ko je

briga me kaj dela za zajednicu
a oni kradu
i optuženi i osuđeni su kao kriminalna organitzacija

Autor: ladonna2   |   27.10.2022. u 23:08   |   opcije


na lokalnim nivoima sve više pobjeda odnose nezavisni sa svojim istama što je i normalno, jer se ljudi znaju u deseto koljeno, pa ne trebaju zaleđe i infrastrukturu staranke. No kako na državnom nivou vjerovati nekome tko uvijek iznova lupeta frazetine i obećava brda i doline, a na "terenu" nema ama baš nikoga, nego u grmlju čeka hrpa lakomaca koji čekaju da uskoče u pobjednički vlak. Mene več pomalo užasava nedostatak ozbiljne alternative, jer bez ozbiljne konkurencije tešto da može biti ozbiljnijeg napretka na dulje staze.

Autor: krelec   |   27.10.2022. u 23:16   |   opcije


pasijans sam završila pa samo još da dodam prije spavanja! dakle, nemam više volje nikome se opravdavati za svoje mišljenje! plaćam porez, izlazim na izbore, plaćam i prirez...ne kradem već živim isključivo od svog rada! e sad,kao takva umislila sam si da imam pravo reći svakog kaj ga ide! ova dvojica sramote HR. a glede novog "mesije" po meni to su mesijice...benčić, kekin...kojima sam svojim glasom još prije više od četiri godine omoguća da dođu u sabor! bravo žene! ja drugačije shvaćam upravu, dono! ne treba mi vođa...dosta je bilo franceka, jozefa i sl! trebam ljude sposobne i pametne koji će odraditi svoj posao za plaću! šlus! to vani rade vlade...rade za opće dobro i za to primaju plaću. ako prime mitologiju, zglajzaju! nažalost, ovaj narod već 30 godina ispiru mu mozak preko medija, tv, i na sve moguće načine...svaki dan polažu vijence za mrtve i naslikavaju se jer ih nije briga za žive! njima je dobro jer su premrežili cijelu državu na svim položajima. pa ni sk nije bio tak umrežen ha ha! e sad, taj podanički i ulizički mentalitet koji država (tj pojedinci) njeguju već 30 godina a ne pamet, individualnost i sposobnost...ubire svoj danak! 30 godina je puno u životu čovjeka! mnogi koji su poginuli nisu ih niti doživjeli! što nam je činiti? pa otići u pi*ku materinu kad smo takvi! jest ćemo suverenu travu, pa ćemo onda kositi 100 godina svoju travu...i tada ćemo se valjda naučiti što je demokracija! naime, za krelca i takve postoje samo stranke. civilno društvo, udruge...sačuvaj bože! on se organizirao sa svojim bajkerima i njemu dobro! boli njega k. za neki tamo put ili što već! osim kad treba neko ordenje okačit (ne kužim u čemu je razlika između onog ordenja od 2.svj. i ovog)...ili janjetinu okrenut! use, nase i podase! tko je vidio mislit? od toga boli glava više nego od mamurluka...isprika dono, neću više! od sutra ću stavit zimske rukavice i počet se razgovarat sve onak...u rukavicama! dok oni tamane narod, mi bi trebali valjda pjevat himnu? osobito penzaći, radnici a bome i seljaci koji rade! ljudi rade i proizvode,jebemu jel netko zna u ovoj državi zadnjih 30 let kaj to znači? ne trgovati, ne iznajmljivati...već proizvoditi? tako gledano tj znajući sve što trebam znati...nema nam spasa!

Autor: sara_tera   |   27.10.2022. u 23:20   |   opcije


je, pizarije je to što je taj neki spičakao lovu na klopu, ali nije to odlika samo i jedino hadezea, nego su oni zbog brojnosti vjerojatno najizloženiji. Eno ti svježeg primjera sa murtera sa onim jebačem za pare lokalne zajednice. Primjera je bezbroj nširom lijepe naše, ali uvjeren sam da je to uslijed nedovršenosti sustava i postojanja rupa koje neki koriste za provlačenje kroz njih. No jednako tako je i činjenica da se te rupe polako krpaju, ili barem smanjuju pa se već sada znatno teže provlači kroz njih. Da nije tako ni čuli nebi za marifetluke nekih koji su sada na tapeti istraga i procesuiranja.

Autor: krelec   |   27.10.2022. u 23:20   |   opcije


i to stoji, da
nema poticaja ni kritičara,,stagniraš i ideš dolje, a kud više dolje fck
kaj nismo na dnu?

Autor: ladonna2   |   27.10.2022. u 23:35   |   opcije


@ sara znam jednog čoveka kaj prouzvodi
i nikoga ko ide recimo u tvornicu, bilo koju delati
deca oko mene konobare manje više ilise spremaju van, jer je sve na ugovor na godinu dana. na taj način ne ogu planirati ništa
a godine idu
odrasli u vrtićima, kancelarija ili prijevremena mirovina
tuga

Autor: ladonna2   |   27.10.2022. u 23:39   |   opcije


@ je Kre, da, taj murter tipus je duplo nekak kriv, jer em službena kartica em prostitucija bemga

Autor: ladonna2   |   27.10.2022. u 23:42   |   opcije


@ kre al kužiš ti koliko plenković dugo štiti evidentne lopove...toliušića recimo?

al misli taj isti tolušić samo plenkovića uvaljava u sranja, jer kakva je to slika pred biselom? plenkiju njihovom pulenu, cijenjenom i kaj ja znam kaj
kužiš
gledaju ga, kaj delaš zakaj im daš da to tak delaju
i da nema olafa---pol toga bi prošlo mino...
živio olaf:)

Autor: ladonna2   |   27.10.2022. u 23:44   |   opcije


jako mi se sviđa OLAF
dotakne tam gde se niko ne usudi :))

Autor: ladonna2   |   27.10.2022. u 23:45   |   opcije


i u stvari ovaj rat amerike i rusije, preko leđa ukrajine, poanta je čini mi se razbucati Eu
ili umanjiti njeno značenje, lovu, značenje,
a kaj je najveći štos uspijevaju
al dobro to se fkt nemre niš

Autor: ladonna2   |   27.10.2022. u 23:47   |   opcije


gadna vremena stižu, jer stižu

Autor: ladonna2   |   27.10.2022. u 23:48   |   opcije


dakle treba nam kvalitetnije sudstvo, to bez daljnjega, učinkovito i nepotkupljivo a gde su takvi?
mladima ne daju da se istaknu, par jedva desetak tobož faca
drma Slučajevima

sve ostalo sitna boranija

tak da kužiš korupcija u ministarstvu i na dolje ne može opstati ako nema podlogu u bezzakonju, a kod nas je bezakonje..
e sad zaštopati rupe?
kokme je u interesu
lopovu ministru?
kaj got

a korupciju nažaloost hdz nikak da u to pikne
kada su Svi umočeni do grla

pa kaj misliš ono pojavljivanje tolušića , a dan Prije suđenja, u esplanadi..pa vina pa spikica pa naslikavanje
.da je to bilo slučajno?
lepu im je poruku poslal
svojima :)

da je i dalje faktor koji bu ih Sve umočil ako ga baš jako pritisnu ili nedaj bog presude po zakonu

igre bez granica al da su se naučili jesu..

Autor: ladonna2   |   27.10.2022. u 23:57   |   opcije


grem
zzz
bilo mi je zadovoljstvo čavrljati, fino utošeno večer :) tnx

Autor: ladonna2   |   27.10.2022. u 23:59   |   opcije


Ladonna, ugodno ti jutro:-)

Autor: Lana48   |   28.10.2022. u 7:42   |   opcije


Dobro jutro, donči! Baš si me dobro podsjetila... Upravo ona olafica, rumunjka bi bila najbolja naša liderica i uzdanica koja bi dobrano pomela svo smeće (al ne pod tepih)! Jedino kaj bi onda građevina jako porasla, nikad dosta zatvora!

Autor: sara_tera   |   28.10.2022. u 9:07   |   opcije


Uf, kad se nešto čita doslovno i izvadi iz konteksta, pogotovo konteksta vremena, jer:

"Gospodari, pružajte svojim robovima što je pravo i pravično, znajući da i vi imate Gospodina na nebu!"

Autor: pognioci   |   28.10.2022. u 9:18   |   opcije


I samo da dometnem, jer me roman blokirao a citira me na svom blogu? Dakle, drago mi je romane da si javno objavio moje javno priznanje da ne mogu nikog ubit! Ali bih zato sve te bjelosvjetske balavandere kao i domaće poslala na prisilan rad za opće dobro! 2x obrok dnevno, litru vode i krevet! To već desetljećima jedino i ima svjetska i domaća sirotinja od života pa i ti kao penzić!

Autor: sara_tera   |   28.10.2022. u 9:20   |   opcije


mai naravno da ne ubijaš :) ti si logistika :) ono ja nisam znala :) to nije istina :)

Autor: roman10   |   28.10.2022. u 9:57   |   opcije


krv je za bedake :) logistika je IN :)

Autor: roman10   |   28.10.2022. u 9:58   |   opcije


@Pognioci: Da, širi kontekst je da je isusu robovlasništvo ok.

Autor: eM65   |   28.10.2022. u 14:18   |   opcije


probaj danas u bilo kojoj najbogatijoj državi na svijetu ne plaćati porez vlasti, pa zaključi jesi li slobodan čovjek ili rob.

Autor: pognioci   |   28.10.2022. u 14:22   |   opcije


čim se rodiš, dobiješ državljanstvo i broj. Zna se tko ti je globalno vlasnik. Bez obzira što smatraš da si slobodan.

Autor: pognioci   |   28.10.2022. u 14:25   |   opcije


moderno robstvo:
stanovanje, zdravstvena zaštita, prehrana, G.O.nagrada za radne rezultate, mobitel, vozilo- sve to je zakonodavac stavio kao priznati trošak ukoliko to firma plaća radniku.
- gazde sve to plaća radniku dok radi za njega. na prvi pogled radnik ima sve. ali sve ima i svoju cijenu.

Autor: pognioci   |   28.10.2022. u 15:20   |   opcije


pogni ne širi temu i ne relativiziraj

vjera katolička kao i sve ostale vjere ima svoje Dogme
kako bi ti sad to interpretirala sa odmakom?
za to treba enciklika
da papa kaže ovo je sada drugačije

kao što je prošli papa ratzinger ili čak ivan pavao. nisam sigurna uglavnom održao sinodu
i rekao
da i nerođene ili ne krštene bebe, ne završe više u Limbu, već direktno idu u - raj
na utjehu roditeljima
bez obzira što se nije dogodilo pomazanje - idu u raj

zajhaklala si se na izjave iz Novog zavjeta

Autor: ladonna2   |   28.10.2022. u 15:32   |   opcije


a to što masa katolika ne Poštuje Kanone zakona/vjere kojeg kao štuju
to je licemjerno
a licmjerstvo je grijeh
pa nisu dogme žvakaća pa ćemo je/ih rastezati kako kome i dokle paše
i jel primjenjvo sada ili prije 100 godina ili za 50
to kao da ustavne zakone rastežeš

ameri recimo imaju preko sto godina staru povelju
nešto su izbaciili iz nje? nešto su rekli? ono - ha čujte nije baš to tak, to smo krivo napisali,
ne, sloboda i neovisnost to se ne tiče sada, to je vredilo ili tek bude vredilo al čekajte sad nam to ne paše
dakle ne relativiziraj

Autor: ladonna2   |   28.10.2022. u 15:39   |   opcije


ispravka i
pardon dakle 233 godine!! od povelje odnosno- Bill of rights
amandmani na ustav
10 njih

Autor: ladonna2   |   28.10.2022. u 16:09   |   opcije


ladonna, za boga miloga, bilo je robovlasničko društvo.
Nisu svete (povjesne) knjige pisale da se apostoli obračaju radnicima ili seljacima, nego robovima koji su u to doba bili radna snaga. Ali se isto tako obračao i gospodarima robova da ne budu strogi, da su pravedni i dobri dobri gospodari.

Autor: pognioci   |   28.10.2022. u 18:56   |   opcije


Dodaj komentar