i tak, 'ko nema u glavi, ima u nogama..

bronca
al "zlatnoga sjaja"
kaj fali bronci? u toj konkurenciji?

18.12.2022. u 22:26   |   Prijavi nepoćudni blog   |   Dodaj komentar

Citat mene same na fejsu pod punim imenom i prezimenom!

"Ovo što danas traje cijeli dan je nacionalna kolektivna paranoja a ne slavlje! Sve mi je jasnije zašto su mladi masovno na izlazu iz HR iako je većina već otišla! I starčad bi ali s ovim bijednim mirovinama to je nemoguća misija. Nakon ovog danas javno se odričem svog hrvatstva i ja sam manjina u državi u kojoj sam se rodila!"

Autor: sara_tera   |   18.12.2022. u 22:37   |   opcije


eno u dućanima ono sve na kvadratiće već u pola cijene. odoše "svetinje" na bubanj.

Autor: ladonna2   |   18.12.2022. u 22:41   |   opcije


upalila tv tek oko 20h
voditelje ne bi angažirala nikome

ovi jadni već kljucaju, jer umor
al ne, dajte nam još malo zvjezdane, pardon brončane prašine da popada i po nama

Autor: ladonna2   |   18.12.2022. u 22:45   |   opcije


eno...stvarno Zlatan M Sinković baš lijepo dočekao brončane
mjemu onak, na kraju godine vele, fala ti

Autor: ladonna2   |   18.12.2022. u 22:53   |   opcije


i urlik pa urlik

majku mu bogat nam je jezik - uzvik! poklik!

Autor: ladonna2   |   18.12.2022. u 22:59   |   opcije


dobila na wtsapp snimku, :)))
opatice u frankopanskoj, na štengama, pred crkvom si , opasale zastave ko fertune/kecelje, imaju ogroman tranzistor,
kazetofon kaj već i puštaju si ..neka pati koga smeta, hrvatska je prvak svijeta..
.omg

ove su gledale whoopy goldberg film sa opaticama

:))

Autor: ladonna2   |   18.12.2022. u 23:08   |   opcije


misno vino i PoP rock :)))

Autor: ladonna2   |   18.12.2022. u 23:10   |   opcije


ajd, tupsonu su opet platili da ne pjeva

Autor: ladonna2   |   18.12.2022. u 23:31   |   opcije


Hm...

dokle više vi jugoslaveni...
zbog vas nam je ovako...na žalost
od početka ste na vlasti...

Što se tiče nogometa ok...

Landona mogla si spomenuti zlatne
hokejaše...

Naravno čim je neka pjesma o lijepoj našoj...
odmah ustaše...

Znate što od...vi i nogomet...

I ovo je moja Hrvatska...
Kakva je takva meni je
najljepša i najbolja..

Autor: wasyxde   |   19.12.2022. u 10:34   |   opcije


Ladona, Sara, slažem se s vašim pogledima (iako mislim da je Sara ipak malo preradikalna - odriče se hrvatstva ?!?), no međutim ali... tv kritičarka t-portalu:
"Odmah ću se ograditi. Iako nisam obožavateljica nogometa i nisam u tom điru, apsolutno sam svjesna da ljudima to mnogo znači. I to ne samo 'nekim' ljudima, nego stotinama tisuća, možda i milijunima ljudi u Republici Hrvatskoj, o svijetu da ne govorimo. U velikim se brojkama broje i svi oni kojima je proslaviti brončanu medalju s nogometnom reprezentacijom bila životna želja, oni kojima su pojedini ili svi Vatreni uzor, oni koji su bili spremni potegnuti iz dalekih krajeva da bi ih vidjeli na Trgu bana Jelačića, ali i oni koji bi to rado bili učinili, ali iz raznih razloga nisu mogli. Zato mi je potpuno jasno zašto je taj doček reprezentacije trebalo prenositi. To što ja nisam u tom filmu nije razlog da gunđam 'kak im se da stajat vani na minus osamsto i pjevat jednu te istu pjesmu dvjesto puta' niti na bilo koji način omalovažavam taj događaj. Ne želim se svrstati u tu žučljivu ekipu. Kužim poriv, kužim emociju, kužim privlačnost." https://www.tportal.hr/kultura/clanak/docek-reprezentacije-bio-je-vazan-i-e
motivan-ali-se-na-htv-u-uglavnom-sve-svelo-na-suhi-prijenos-sto-je-naporno-
foto-20221219

i to mi se čini vrlo OK.

Autor: Kresimir5   |   19.12.2022. u 12:43   |   opcije


A ko nema ni u glavi ni u nogama, taj ceka goluba na grani da mu se javi :)))

Autor: Jarac999   |   19.12.2022. u 13:27   |   opcije


pozdrav :))

da li vi čitate bez predrasuda? a bez pretpostavke? i Bez mjkumu - predubjeđenja?

ne bi baš rekla

dakle ajmo od mojeg zamječivanja...bronca!!
kaj fali bronci?

kaj tu ima podsmješljivoga negativnoga, kritičkoga za Brončane?
i zaštododavati onda još i to - zlatnoga sjaja,

a ja samo čitam naslovnice i komentare uokolo i vidim/čitam da se time itekako nabacuje, a bzvze

dakle da ponovim rekla sam pa onda vi to sporije propentajte u sebi ili na glas. da vam sjedne

- Bronca, kaj fali bronci?
u toj konkurenciji?

i ako je ovo kritika, ja onda stvarno ne znam da li shvaćate pročitano

Autor: ladonna2   |   19.12.2022. u 13:37   |   opcije


to što je Sara napisala nisam komentirala
jesam li?
no koliko vidim raspigala se zbog valjda i toga i još koječega , a svima znanoga, al kao kaj? sad se nemse o tome?
o iseljavanju, rastu desničarenja itd itd općem konzervatizmu da se opet treba istjeravati jednakost?

pa nismo na karminama pa o pokojniku sve najlješe, na slavlju smo, i kaj tamo isto nesme kritika
jer nekome Ja gasim raspoloženje ili pak Sara

o pa sorry, smijete vi ne čitati, ne otvoriti komentare, jednostavno preskočiti
zar ne?

a onda dalje
zar smo nas dvije ne znam, sijamske blizanke, spojene nekako pa da dijelimo isti mozak, isti svjetonazor?

ona je rekla šta je rekla

ja nisam njoj ovdje konkretno odreagirala - ni sa bravo, ni sa buuu sara

mišljenje je Isključivo njeno, dojam je Njen, izrekla je šta je izrekla

čemu cenzura? uostalom
kaj demokracija je kad neko plješće svi moraju užariti dlanove od pljeskanja
ili
postoji crno, postoji bijelo, postoje boje i?

uostalom ne vidim da je nikoga ponaosob ili direktno ovdje uvrijedila

poopćavanje je uobičajeno u ovim i ovakvim temama

Autor: ladonna2   |   19.12.2022. u 13:47   |   opcije


ma niš me nadrka više od spominjanja jugoslavena
čim netko ne misli ko drvena glava...ko tvoja vaso...svi su ti jugoslaveni...partizani ...pičke materine....
a i znate kaj mi to još govori ?

da nemate muda

ono znate....kaj je bliže glavi neg kurcu

drkate kurac...a de ste bili osamdesetih...plakali ste u kumrovcu...isto ko i onaj bezubi konobar koji je ispjevao čavoglave...
heroji..

di su ti heroji u ovoj sjebanoj rvackoj ?
de su ?

svi šutimo o pljački ovog jadnog hrvatskog puka...svi šutimo..i onda se probudi iskrena mržnja prema jugoslavenima...........
jebali vas jugoslaveni i rumunji i bugari i pizde materine....

a ko nas jebe ??
ko nas jebe ?

ha mileni ?

ko nas jebe ?
srbi ? jugoslaveni ?

maaa

vidio sam ja tu neku bolju državu kad smo se okretali k sebi...nije se još pojavila.....
jebali su nas prije...jebu nas danas....
al nema veze
upali ti samo radio i slušaj tomsona...nije on thopmson...to je ozbiljna stvar...
nema veze kaj ti pederi prodaju hrvatsku...
nije bitno
nema veze kaj ti se dijete ne može zaposlit u dobroj firmi bez obzira na kvaliteu rada i znanja
nema veze kaj se s novcem poreznih obveznika grade privatne hacijende
nema veze kaj je retorika u saboru....na razini pijanog sajma u bregima...
nema veze kaj nas uvlače u šupak evropske unije...baš u šupak...i takvim nas smatraju...
da
mi smo cigani...
za njih.

znam ljude koji su radili 40 godina i sad imaju penziju malo veću od 200 eura
a ti spominješ jugoslavene...
bog te jebo...u kojem paralelnom svemiru ti živiš ?

jebem ti da ti jebem.
ništa nismo naučili,i ništa nas neće spasiti.

Autor: djuro22000   |   19.12.2022. u 13:51   |   opcije


@AWasy konsterniran očito pa kaže
....dokle više vi jugoslaveni...
zbog vas nam je ovako...na žalost
od početka ste na vlasti...


hrvatska je proglašena za državu kada ono?
jesmo li se odredili na samostalnost?

ja sam rođena u republici Hr, ali i tada još važećoj Yugi, jer ebga bila je država ,skup svih republika, ali jedna država, nije li?
gdje ste svi vi rođeni? ovdje dece nema...

ajmo, oćemo se lagat? ili reći ebga ne volim što to moram reć, ali tako je - u Jugi..
i molit ću lijepo što vam je ono pisalo na osobnoj, pasošu, indexu, kaj ste? hrvati , vjerojatno, a koje je državljasntvo?
ne brkajte nacionalnost sa državljanstvom..
dakle, da zaključim po rođenju sam hrvatska državljanka, u zagrebu rođena, , dobila sam domovnicu bez jebemti

kako sam onda Ja jugoslavenka sada? i zadnjih 30 godina ?

i zbog Mene Vam je Tako
a kako društvo moje?
kako vam je?
kako nam je?

idete li na izbore?
za koga ste svaki puta dali glas?
koga ste to birali da Nam je Tako

jer većina vidite pobjeđuje, dakle vaš glas je ona kaplja koja ovo stanje pomaže tkati
željeli to sebi priznati ili ne

ja krivac nisam
na vlasti nisam

oćemo nekaj konkretnijega ustvrditi ili se lupeta, jer eto
ne sviđa nam se nečije štucanje, na sveopće stanje

Autor: ladonna2   |   19.12.2022. u 14:06   |   opcije


hola, Đuro nice 2cu :)

Autor: ladonna2   |   19.12.2022. u 14:12   |   opcije


istina....đuro! ja se odrekoh svog hrvatska, barem pripadnosti ovoj i ovakvoj državi! i to je moja osobna katarza! i od sinoć ozbiljno razmišljam da se iselim u češku ili sloveniju? iznajmim svoj stan ovdje za 4000 tisuće kuna i jednako tako unajmim takav negdje u pragu ili mariboru npr? pa živim od svoje penzije (hrana je jeftinija) u državi koja poštuje svoje građane ne po tome koliko višu i dižu desnicu već po kulturi i ponašanju! dakle, ekonomska računica štima! ali, koji kurac mene da tjeraju oni kaj su jučer se smandrljali sa kojekakvih vilajeta dok ja ovu državu gradih sa svojim porezom, marljivim radom i poštenjem zadnjih 60 i više godina? nit sam krala, nit sam lagala za porez /koliko vas je primalo plaću ispod stola bez da ste plaćali puni porez/, nit sam imala ikakve privilegije (stan stekla odlukom suda, pa ga kupila), djecu sama odgojila na svojoj plaći+ bijedi od alimentacije, odradila svoj posao punih 40 i više godina bez benefita /staž npr/ dakle, nitko mi ništ nije poklonio! i sad bi ja takvim dođošima koji su došli samo iskoristit ovu "voljenu" im hrvatsku, tako što nit su zaradili penziju, stalno neke privilegije bi za sebe i obitelj (branitelji) i nikad dosta...i prošlo 30 godina a oni bi još privilegije? i oni su veći hrvati od mene? pa pička vam materina, rodili ste se isto kao i ja u toj jebenoj yugi /i većinom ste i od nje muzli više nego ja/, ja se i tamo naradila (a viš, kaj ste vi delali), a kaj radite danas? i na referendumu jasno dala svoj glas za HR! i po čemu je ta hrvatska vaša a nije moja? zar samo stoga što ste gluplji, neobrazovaniji, gramziviji, lažljiviji od mene? što ste to vi učinili za tu svoju domovinu (osim što ste si lijepo naplatili ratovanje)? po čemu ste to vi domoljubi a mi neki jugoslaveni? nikad nisam niti ću biti hadezeovka, za tu lopovsku stranku koja je samo okrenula kaput od jugokomunista u tzv demokrate? i kak veli dona, čime sam ja to vas ugrozila? time što sam platila vašu besplatnu zabavu jučer! ja si platim izlazak kad idem van da me netko zabavlja! i čime su to mene zadužili ti nogometaši? moju domovinu? osvjojli su broncu prvenstveno sebi kao i sve šolde! zašto se vi tome tako nakaradno veselite? pa zato što nemate ništa i nikog u svom životu što je iole vrijedno spomena? gdje su vaši uspjesi? marionete režima hadezeovskog kak ima biti! i režimske televizije koju opet vi plaćate! ali eto, usudih se ja reći da mene ne jebe nogomet, da mene ne jebu tuđi uspjesi, da ja želim dobro živjeti u svojoj državi i domovini zahvaljujući svojoj sposobnosti i vrijednosti a ne podobonosti? zar se ne zaslužuje ljubav tako..lojalnošću (ne kradi, ne laži), primjerom vlastitog rada i poštenja...ili samo dizanjem desnice zig hajl ili za dom spremni? u čemu je razlika? bukači, eto to ste vi! ali kao i obično, takvi imaju argument sile al ne i silu argumenta? ajde wasi, reci...zašto smo npr dona i ja jugoslaveni a ti nisi? plaćaš malo veći porez od mene jer imaš poklonjenu braniteljsku mirovinu pa je red da nešto i vratiš jer si puno dobio! zašto si se ti borio npr? osim za svoju mirovinu koja je četiri puta veća nego li da si dobio svoju po struci i godinama staža? dosta mi vaših boca i floskula....opljačkali ste ovu državu i sad joj tepate! no pasaran! (isprika dona, ako ti smeta moj komentar, obriši)

Autor: sara_tera   |   19.12.2022. u 14:17   |   opcije


Also dakle ladonna, nije bila riječ samo o bronci zlatnoga sjaja, bilo je još i opaticama ispred Sv. Vinka i o Tomsonu i u svemu tome potpisujem i ja sve kaj si rekla, ali... to je tvoje i moje mišljenje, a ona tv kritičarka je iznijela svoje mišljenje, s kojim se isto mogu složiti. A Saru sam spomenul da ne pišem dva mišljenja jer (kako sam ja shvatio) promišljamo stvari na sličan način. Kaj bi rekli... naj kaj zameriti (OK. ovo je bili bez veze)
evo ti malo glazbe https://www.youtube.com/watch?v=1aVKDZK3UkA&list=PLoS8IUm4F57rVwI7O13k5yVVF
w4-1Dgss&index=1

(ne znam je li ovo provokacije ili ironija... ali moram reći da jako cijenim tvoje sudove o koječemu, i da ovo je... nemrem naći pravu riječ a da nije uvlačenje...)

Autor: Kresimir5   |   19.12.2022. u 14:22   |   opcije


i da zaključim! ovo kaj se danima već plasira kroz medije, ova paranoja hrvatstva nema veze s nogometom! sve je to u funkciji promidžbe osobne koristi pojedinaca koji zlorabe nogometaše, nogomet kao i sav narod! pa sretno vam bilo u tom zagrljaju...ali mi neki vidimo da je to samrtni zagrljaj a ne zagrljaj veselja! iskorišteni ste kao i toliko puta do sada...i u jugi i u hr! niste vi imali muda niti tada niti sada...uvijek poslušni, guzolizni i ponizni hrvati kao narod! čast pojedincima, kako u ratu tako i danas. pogledajte oko sebe, vidjet ćete da su najglasniji upravo oni kojih nikad nije bilo blizu neke vatre, neke borbe...mahali su zastavicama revno u onoj državi i nikad glasa nisu digli niti tada niti sada. naprosto ste izigrani, kao narod kao nacija dosegli ste svoje dno! žao mi je vas i mene kao dio te gomile. zašto ste ponajbolje od svoga roda uvijek odbacivali i tjerali, zapitajte se barem ponekad? više je vrlih hrvata vani nego li doma...ja ih sigurno nisam otjerala! bog s vama, trebat će vam!

Autor: sara_tera   |   19.12.2022. u 14:29   |   opcije


i da se razumijemo
sve tekme sam gledao..i drago mi je radi naših
naš narod ima veliko srce

Autor: djuro22000   |   19.12.2022. u 14:32   |   opcije


dakje , ajmo dalje
rekla sam da se vidjelo da su nogometaši umorni, ali Voditelji, jer Voditelje sam spomenula, su inzistirali na ovome pa onome..

điii, da ja sad tu moram tumačiti , odraslim ljudima, da sam spomenula kaj sam pročitala, kaj sam vidjela,na netu, fb,u ili
kaj je stiglo do mene preko wtsappa

pa stvarno

uostalom, skontala sam da, naravski da jesam , Vi svi od mene ionako očekujete kontroverzu,
makar tu kotroverzu doživljavate uvijek ali uvijek kao Provokaciju

ali sry to je onda do vas..
jer Kotroverzno Nije nužno i Provokativno

(odite si provjeriti ak ne vjerujete)

jer tak vi to moje doživljavate i to osobno điii

dakle ja svakoga od Vas osobno Provociram

(pa hmm živjela ja)
i onda vi ne znate pročitati a bogme onda ni shvatiti
i kaj sam mislila kad sam napisala

kaj ste fkt izostali sa satova gdje se učila logika, činjenica, i logički slijed, pa zaključivanje

i zapravo za sada fkt odustajem

da ja pravdam sebe da sam Prava rođen Hfrvatica*
kome, zakaj?

idem pred prijeki sud?
da moram n-ti puta ponavljati da nam je zemlja uistinu krasna

btw koliko ste je proputovali i gdje ste sve bili..od sjevera prema jugu obalom, dubrovnik ,otoci
unutrašnjost? jel znate gdje je veliki tabor? ste tam bili? koliko puta?
jel znate gdje je ilok
koliko vas je tamo bilo? a u donjem miholjcu?
a Suza, Zmajevac? , a valpovo, vam se bude neke slike sjećanja?našice ., a vinkovci, vukovar, ?
a varaždin, čakovec, krapina ?
a Hum najmanji grad a pazin, a motovun, a
a ? a kaj, znate li išta o tim mjestima, jel ih bez problema možete piknuti prstom na karti
a jel bilo posjeta, stajanja, ili ste samo eventualno prozujali? u prolazu i jedva ih registrirali?
ak ćemo već o voljenu domovine..
svašta

Autor: ladonna2   |   19.12.2022. u 14:38   |   opcije


ali Projicirate i zapravo puni ste Predrasuda

negodajte to nekome sa strane da vam pričita

izvadite sve iz konteksta i nećete naći niakvu stvarnu porugu
primjedbu- da
osvrt - da
prenošenje mog dojma .da

Autor: ladonna2   |   19.12.2022. u 14:41   |   opcije


wtf, aj sad razumno, ja niš ne kužim... možeš i na pvt, otvoren sam za sve opcije

Autor: Kresimir5   |   19.12.2022. u 14:46   |   opcije


opet bu ladonna da se svakud rivam.
Ali gledam svakodnevno one koji su se odrekli svoje domovine jer im ovdje nije bilo dobro. Vani su se potrošili. Zdravlje im otišlo vrit, vratitli se doma i liječe se na račun ove države koja im nije bila dobra.
A poreze su plaćali njemačkoj i gore zaradili mirovine.

Malo, malo pa se s nekim od njih posvađam.
Jer gospoda stalno prigovaraju kako mi koji smo ostali nismo dobro organizirali državu da bi oni sada kad su se vratili mogli u njoj uživati.

Frizura mi se ušilji čim netko spomene da je netko nekog potjerao van. Pa se taj isti glumi patnika godinama kasnije jer su ga jadnog otjerali van i opet ga jadnog u jadnoj državi dočekali. I sve bez crvenog tepiha.

Autor: pognioci   |   19.12.2022. u 14:47   |   opcije


uostalom kaj vi znate Gdje sam Ja bila za vrijeme rata i Kaj sam delala za vrijeme rata?

vam moram podastirati one papire sa pleterom?

ak vam je to neuništivi argument
za Voljenje domovine

ipak vidite i dalje imam prijatelje i u srbiji i u skoplju i u ljubljani i mariboru
i u sarajevu, zenici

i kaj bumo sad?

trebam ih se odreći jer tada sam tek prava domoljupka neokaljana drugim ex yu utjecajima?

nemate pojma o logičkom i zdravom razmišljanju nego nabacujete se podlostima...fuj

Autor: ladonna2   |   19.12.2022. u 14:47   |   opcije


@ DALA SAM SE U OBJAŠNJAVANJE PA VAS DRUGE NE PRATM sry

Autor: ladonna2   |   19.12.2022. u 14:48   |   opcije


@ Krešo daj na pvt broj telefona pošaljem ti na wtsapp to sa opaticama iz frankopanske..ili švrljaj po Fb naletil budeš..

Autor: ladonna2   |   19.12.2022. u 14:49   |   opcije


E baš dobro si me sjetila... Sad znam kak ću bit najveća hrvatica:napisat ću blog gdje sam sve bila (ne samo prolazila) pa da vidim tko će bit bolji hrvat od mene na blogu a i šire? Grant sam najveća!

Autor: sara_tera   |   19.12.2022. u 14:51   |   opcije


samo napomena: gledala sam sve utakmica.
Pred 4 godine sam ih na Trgu čekala ravno 12 sati.
Ove godine sam bila na trgu od 16 sati do poslije 21 sat.
I baš sam se radovala..
I opet ću ih čekati.
Tko nije bio na takvim dočecima među razdraganim ljudima i veselom energijom, ne može razumjeti o čemu pišem.
Toliko pozitivne energije (energije sreće)na jednom mjestu ne može se nigdje drugdje osjetiti.

Autor: pognioci   |   19.12.2022. u 14:51   |   opcije


Za boga miloga kam je ovo otišlo... Pa daj ladonna vrati natrag kam spada... u nagurače lopti koji miče fokus sa stvarnih problema u ovoj državi... Sanader je našao Severinu i njezin desetminutni uradak (za koji je Raos rekao da je pokazao kako loše puši...), a ovi današnji guraju sportske uspjehe nogometaša, rukometaša....

Autor: Kresimir5   |   19.12.2022. u 15:00   |   opcije


@ Krešo ošlo je kamo Uvijek ode...
ne smije se reći
ovo nije dobro, ovo je preskupo, ovo nije naš uspjeh navijača
Ovo su Dečki Sami napravili
i da Bornca je
ali bronca jebemu Nije "Zlatnog sjaja" da je glancaš do ubera
a mi smo samo navijali i gledali ili nismo

a politiku je Uveo među Njih neko drugi i uvijek je uvodi i već popprilično svi novinari o tome pišu
dakle
trener se ulizuje vladajućima, desničarima itd itd

a moj naslov?..".ko nema u glavi ima u nogama", zar se tako ne kaže? pa to je Ironija zaboga ovdje
nema se smisla za humor? treba Znati shvatiti Ironiju
treba, da, jer to nije prvoloptaški, (kad smo već kod nogometa)
a čujte, da su završili neke velke škole nisu, i to se vidi kada ih se intervjuira i kada se postave
malo ozbiljnija pitanja, zvuče ili nabiflano ili zbunjeno, i sve riječi su im iste

-srce smo ostavili ili nismo
. borili smo se, bla bla
al dobro
njihovo je motoričko umijeće neosporno u Nogama
s njima, nogama, i izvježbanim pokretima i pravovremenom opažanju prilkike
su to napravil kaj su napravili
dakle postigli uspjeh, - brončani!!!
neka su, čestitam
pronijeli o Hr glas, kao eto nogometnoj momčadi, iz male zemlje, u svjetskim okvirima državice
koja se palcem na svjetskoj karti prekrije pa se ni ne vidi

Autor: ladonna2   |   19.12.2022. u 15:32   |   opcije


@ Sara sve ok..niš ne brišem
a i diskutiramo
doduše opet o jednom te istom, ali zašto ne, ja šutela nebum..kad me se već vleče za jezik, da sam ovo ili ono
uglavnom tobož mrziteljica svega hrvatskoga

kaj got blues

Autor: ladonna2   |   19.12.2022. u 16:18   |   opcije


@pogni bok

sam ja negde rekla da je to glupo, seljačija, A da si ti naivna? čudna,? meni nerazumljiva?
kaj si bila i prvi puta na dočeku i sada?
dobro, OK To je tvoj Gušt. Neka si se "povezala" sretnim energijama
ali
dozvolite mi da moje oduševljenje tim dočekom je ravna crta..ono kaj? doček? okej,
i ne To Nije my cup of tea

mene je recimo oprala fest jaka emocija, kada smo na trgu demontrirali sada na zadnje, za DOSTA!!
a za onu ženu (mirelu) kojoj kod nas Nisu Kreteni Dali da pobaci bolestan plod i da ne Ugrozi još i svoj život,
već su joj sugerirali da ide u Sloveniju??!!!...mislim Naše Zdravstvo, koje svi plaćamo i još k tome dopunsko...
mi Ne Da medicinski Opravdani zahvat ...svašta
to je meni bila Fest Važna i Bitna emocija, tamo, koja se Širila, među muškima i ženama definitivno

Autor: ladonna2   |   19.12.2022. u 16:33   |   opcije


@ Pogni...prije kaj su odlazili su bili gastarbajteri, dakle žene deca su ostajali tu
penzije su si zaradili kuće napravili
i sad rogobore
pa imaju praf
jer im je familija Ovdje sve te pare trošila

ovi sada kaj odlaze, su mlade i ne tako mlade familije, ti stvarno misliš da bu sada opet stigla mjesečna apanaža u devizama doma? u domaju ? a kome?
eventualno starcima, dakle nama

jel znate kolka bu cijena doma staračkoga poslije nove godine?
državnoga? kojih je malo i čeka se cca 8-10 godina
6 tisuća

oni bolji i privatni domovi, ne ubožnice, idu od 6 tisućica prema 9 i 10 tisuća

sad ja pitam pametne, iskrene i domoljubne hrvate i sa Ovim penzijama, a prosjek većine je jedva 3-4tisućice, ko to opće ima?
ili bu nas deca bedinala, prala, menjala nam pelene?


i da, naravno da će se sva Naša djeca Vratiti nazad u domovinu, jer tu bu i dalje siromaštvo i jad i njima jeftino, sa njemačkim, isrkim engleskim španjolskim čijim već penzijama

jer je zemlja i dalje čijepa, more je super
a bigme ni očevina, djedovima nije skroz razrajtana

dakle da vratiti će se
i Opet će nas pitati
pa kaj niste niš još uvek napravili ni 50-60 godina od rata?
i imat će pravo, potpuno, ali Naši unuci a Njihova deca
se Ne bu vratila, jer će ostati živjeti Tamo

Autor: ladonna2   |   19.12.2022. u 16:43   |   opcije


Landona...
Što se tiče naše lijepe...
Obišao sam je uzduž i poprijeko...

A ne idu samo hrvatska djeca van..
Bogme idu i njemačka..Švicarska..
Engleska..
Pa svijet je sad jedno veliko selo...
Ak se ne varam mi smo u EU..

I moj tata i susjed i puno njih
su 70-bili vani..i nitko nije dizao
frku..naravno nije se ni smilo..

Đuro ja ne slušam tompsona..
to ne znači da nema lijepih
domoljubnih pjesama...
Ak 100 000 ljudi pjeva lijepa
li je...a 10 ljudi kaže da to ne valja..
Ak narod nije u pravu ??
I to mlađi ljudi....

Autor: wasyxde   |   19.12.2022. u 16:58   |   opcije


sejtan odresci za ručak, na naglo, i batati prilog
mljac :))

dobar mi tek:)

Autor: ladonna2   |   19.12.2022. u 17:01   |   opcije


Dobar ti tek...
I drago mi je da na ovom
tvom zapisu je čist normalna
razmjena mišljenja...
Ta pa nismo svi isti .

Autor: wasyxde   |   19.12.2022. u 17:02   |   opcije


u mom okruženju nisu odlazili u gastarbajtere muškarci sami. Sa njima su odlazile i žene.
Realno, radom vani nisu napravili niti stvorili ništa više od prosječnog seljanina koji je živio i radio ovdje.

Ne, nemaju pravo prigovarati da im netko nije stvorio državu po mjeri, dok su oni četrdesetak godina punili tuđi buđet.
I ne može se sve platiti novcem. Koliko je utrošeno dobre volje i slobodnog vremena onih koji su ostali.

Patništvo. Ne znam ja kako je njima bilo teško raditi vani. Ne znam ja kako je njima teško sada ovdje, jer tako nije u Njemačkoj.. ne znam ja..
Ko i ovdjeprisutna blogerica. Netko joj je van otjerao djecu, ona se odriče hrvatstva. Ovdje ništa ne valja.
A na kraju će svi doć krepat ovdje i očekivat da ih netko slavi.

Autor: pognioci   |   19.12.2022. u 17:03   |   opcije


lijepa je i draga mi je naša hrvatska...i tim me više boli što je blatite....

Autor: djuro22000   |   19.12.2022. u 17:05   |   opcije


Sve valja ....
Svi neš kukaju...
Svatko ima svoj auto..
Perilicu ..sušilica...
Čuda od tehnike..
Naročito mobitele...
A da ne govorim sad kad se krene
na skijanje...

Ko ono nema se...
Mi Hrvati imamo i stan i kuću
a dosta i vikendica na moru..

Autor: wasyxde   |   19.12.2022. u 17:12   |   opcije


Baš me zanima koliko
prosječnih švaba
ima svoj stan...

Evo sad će za Božić
ovi naši mladi...
Ne zna se ko ima bolji
auto...

A kad se vraćaju puni gepeci
suhoga mesa..i ostale
zimnica..

Autor: wasyxde   |   19.12.2022. u 17:16   |   opcije


Wasy, ovaj "ta pa nismo".... mi zvuči vrlo lalinski, a kako imam i dosta šokačke krvi i vrlo poznato :)))
sorry ladonna, ovo je bilo jače od mene...

Autor: Kresimir5   |   19.12.2022. u 17:27   |   opcije


Lele

Autor: krelec   |   19.12.2022. u 20:49   |   opcije


Puno toga u ovoj zemlji nije kako treba i s tim se slažem, no to ovdje uopće nije bila tema...
Nisam fan nogometa no pokoju utakmicu sam odgledala, pa moja mala zemlja je zasluženo ušla u finale i to me veseli.
Ne ulazim u analizu nogometaša koliko su školovani ili nisu, kakve su izjave dali i što su pjevali, koliko su zaradili i tako to...
Ono što je meni bitno i što sam uočila, to je da su se zdušno trudili ali i ponosili...zaslužili su svečan doček...
Mislite da je to lako poslije svega što su prošli ovako kroz gradove prolaziti? Ali... oni znaju kom narodu pripadaju i tko je za njih navijao ponekad vrlo napetih živaca...
Čemu spomen branitelja ovdje i u ovakvom kontekstu? Pa naravno da su se oni časni također zdušno borili za svoju zemlju i narod, o njima je bila riječ,
Nisam bila na Trgu... i vjerujem da je bilo i svakakvog svijeta tamo, no mislim da razumijem zbog čega je došla većina. Mislim da je većina došla da bi svojim sitnim doprinosom izrazila svoju ZAHVALNOST i da se još jednom veseli u tom zajedništvu jer ovo je ipak uspjeh kojeg se slavi.

Autor: Fatamorgana1   |   19.12.2022. u 20:51   |   opcije


Svi su oni u Parizu drkali na Mona lisu,
a ja nisam imo slike,
pa sam drko otprilike

Autor: krelec   |   19.12.2022. u 20:51   |   opcije


Fatamorgana.. mislim da malo idoliziraš ovo kaj su ovi nogometaši napravili... Njima je to posao, starijima da potvrde svoj status, mlađima da podebljaju CV i vrijednost na mercatu.. A mi se veselimo da smo treći na svijetu (u nogometu) i predzadnji (ili tu negdje) po siromaštvu u Europi.

Autor: Kresimir5   |   19.12.2022. u 21:06   |   opcije


Sara...
Ti tvoji Jugoslaveni
su i u HDZ-u..i SDP-u..
Od 90-te..
Ko je kome poklonio mirovinu...
Opet vaši svojima...
I ne vrijeđaj poštene dragovoljce..
Branitelj može bit svako...
Što ?-nas je trebalo sve ubiti...
Pitanje...
Zašto ti nisi branitelj???
Vjerovatno ćeš odgovorit..
imala sam djecu...

Pa i puno je dragovoljaca
imalo djecu pa su poginuli...

Landona ja se ispričavam
tebi...

Autor: wasyxde   |   20.12.2022. u 10:43   |   opcije


Svi bi vi negdje otišli...
A s hrvatskim kunama u džepu...
Naravno za koji dan s eurićima...

Autor: wasyxde   |   20.12.2022. u 10:45   |   opcije


Wasy, krelec….da malo uzmem tvoj vokabular? Dakle, moji su jugoslaveni isto kao tvoji, jer, koliko znam oboje smo se rodili u toj nekoj ex Yu? Koliko znam tvoj otac nije iz HR već je rodom iz Bosne (koliko znam i relec je taj) a majka je Hrvatica? Moj otac je rodom i porijeklom iz HR (neki iz porodice su proučavali korijene i daleko su došli do hr korjenja), a majka je rodom iz Slovenije! Ne znam koliko ti znaš (kao i tvoj pajdaš po novčaniku krelec, ali državjanstvo i narodnost se stiču…rođenjem u državi (koliko znam ni ti se nisi rodio u HR a i krelec ima neki mišung bosanski , kad se već broje zrnca?) kao i po roditelju (prvenstveno ocu)! Pa sad si ti misli tko je veći jugoslaven i hrvat, ako ništa ja barem nisam išla na istok već na zapad ha ha? A glede ratovanja i gdje sam bila za vrijeme rata, vjeruj mi ja ničim nisam doprinjela da do njega dođe (nisam nikad glasala za Tuđmana) a mislim da je hdz i hrvatski narod svojim nepromišljenim glasovanjem za HDZ devedesetih i te kako provocirao rat? Bilo je tada puno stranaka koje nisu posezale do Drine i provocirale Srbiju (npr HSLS, HNS i HDS), no većina je na demokratskim izborima (koje je btw raspisao skh) izabrala HDZ! Koji je (zajedno s Miloševićem) isprovocirao ovaj rat! Ne kažem da je krivnja jednaka, ali zašto HR nije mogla kao Češka pod vodstvom Havela provesti razlaz mirnim putem, neka svakom ostaje na duši? Ja znam da bi bilo drugačije da nije na vlasti bio HDZ i generalčina Tuđman! Dakle, bila sam samohrana majka dvoje djece i imala radnu obvezu! Znaš, neki smo morali raditi i zaraditi novac koji smo potom dali državi koja je trebala novac za oružje i vojsku! Firma u kojoj sam radila je obilato radila upravo za državu kako bi ova mogla voditi rat (INA,Lutrija i sl) Btw ja sam živjela u Zagrebu. Da sam živjela u Vukovaru kao ti vjerojatno bih branila svoju kuću, stan, djecu, život! Dakle, floskule kao i obično! Btw jesi li se ti kao dragovoljac borio za svu djecu u HR i sve ljude u HR ili samo za svoj dom i svoj osobni materijalni interes? Jer, ako si se borio za bolji život svih nas, pitam te zašto si podržavao ove kaj su nosali plinske boce po zagrebu? Zašto ti i svi vi ne izlazite na ulicu zadnjih 30 godina za radnike, seljake i umirovljenike koji propapdaju, ostaju bez posla? Ne sjećam se da su ikad branitelji bili na ulici zadnjih 30 godina da bi obranili to za što su se borili? Stotine tisuća ljudi ostajalo je bez posla, banke su opljačkale desetke tisuća ljudi, umirovljenici kopaju po smeću, radnici rade od ve do ve! Gdje ste vi branitelji? Nigdje, osim kaj ste dobili svoje apanaže! Nećeš mi valjda reći, ti wasy i ti krelče da je imati 8 tisuća kn mirovinu pravedno za 20 godina rada (bolje da ne spominjem kaj ste po struci)? Jel to pravda? Meni sve jasno zakaj ste vi tak unisono ko braća! Jer jeste braća po nezasluženim mirovinama ma koliko se vi zvali braniteljima! Ima na tisuće branitelja koji su jednako bili na fronti (ranjeni i poginuli) ali nisu na apanaži od 10 tisuća kn! nek se javi tko se odrekao braniteljske mirovine /znam da ima takvih i ovdje/ i takvom ću skinut kapu! Vas dvojica niste ništa bolji nego i moj pok otac koji je otišao u onaj rat, ostao u vojsci i dobivao plaću (a potom i mirovinu dok mu Francek nije uzeo pola) kakvu je malo tko imao za 4 godine ratovanja i 20 godina rata u vojsci! Žao mi je, ali ne palim se na uniformu, dapače! A glede moje građanštine, krelče…ja se rodila u gradu starom 3 tisućljeća tak da ne kužim kaj mi to zamjeraš? Kaj je moj grad stariji od tvog? ili to kaj ti imaš više od mene, što mene uopće ne smeta! Mene smeta način na koji si stekao, legalno ali nelegitimno! I da, još da se vratim na kune (wasy), to je nacionalna valuta HR države i meni nitko za razliku od tebe i krelca, nije poklonio moje kune, do zadnje lipe! Pače, ja ih zaradila (ne znam jel tebi jasno da netko može radit 40 godina i zaslužit svoju mirovinu i kaj to u osnovi znači? Dakle, ja sam taj novac već davno uplatila upravo i onoj i ovoj državi, a ona mi samo vraća, puno manje od toga nego što sam joj dala. čak sam 150 tisuća kuna drugog dobrovoljnog stupa poklonila ovoj državi kako bi imala veću penziju (dakle, dala sam da bih dobila a pitanje je da li ću i kada dobiti to natrag). I tebi dajem još uvijek svaki mjesec u vidu poreza iz čega se isplaćuje tvoja mirovina)! E moji dečki, braća po oružju! Plaćenici su uvijek plaćenici, vojska je uvijek vojska…najčešće marioneta i samo im se mijenja gospodar! Ja nit sam vam sluga niti gospodar!

Autor: sara_tera   |   20.12.2022. u 16:27   |   opcije


kak je to jadno, krelče? zvređaš ljude i onda obrišeš komentar, misliš...ne vidi se pa kao da nije nit učinjeno? dobro je da još imaš srama pa brišeš sam sebe i imaš autocenzuru! wasyu svaka čast, čovjek je napisao i stoji iza toga...nek ovaj komentar stoji umjesto tvog obrisanog, iako sve što napisah stoji neovisno od tvog komentara!

Autor: sara_tera   |   20.12.2022. u 16:55   |   opcije


Sram te bilo...
Nit sam razmišljao da će mi
netko dati mirovinu...
Nit sam htio ići u mirovinu...
Do 91..sam imao 6.g..
..radnog staža....
Srdbi isprovocirani...?????..
Mi Hrvati smo sami sebi pjevali...
Bit će mesa klat ćemo Hrvate ..
I to sve pod suglasjem JNA...

I ne mješaj me s braniteljima...
Ja sam dragovoljac..
ZNG...

Autor: wasyxde   |   20.12.2022. u 17:30   |   opcije


Tko ih sad provocira??
Non stop seru po nama...
U drugom svjetsko ratu
su imali veći logor neg Jasenovac ..
pobili su Židova koliko i ustaše...

Autor: wasyxde   |   20.12.2022. u 17:33   |   opcije


wasy, kad rasprava krene osobnim podmetanjima "tko je tko i gdje je bio ili tko su mu roditelji" prestaje to bit, jer umjesto argumenta počnu "preodgajanja"? čemu to? ja znam od prvog dana da si ti svjetonazorski na posve drugoj valnoj dužini od moje. i to je ok. treba uvažavati različitosti i raspraviti ih. mi smo to toliko puta učinili i nismo se pomakli niti za milimetar od svojih stavova. uvijek sam rekla da poštujem desničare, s njima znam na čemu sam! dakle, nema uopće smisla raspravi...no kako si ti potegnuo "jugoslavenstvo", pa moje "hrvatstvo" pa "moje kune" morala sam malo elaborirati tvoje navode koje nisi potkrijepio argumentima? a ja volim argumentirano razgovarat! eto, upravo radim na članku (blogu) mog hrvatstva! meni je on impresivan i tako mi je svejedno što tko misli kakva sam hrvatica. nitko neće promijeniti moj stav o nastanku hr države (tuđman,hdz) kao i rasapu ove koja traje sa svim svojim posljedicama. voljela bih da si ti razgovarao sa malo više nekih argumenata osim etiketiranja. poštujem tvoju bol jer izgubio si puno u ovom ratu, ali vjeruj mi ja ti tu niti sam kriva niti ti mogu pomoći /osim onako kako jesam/. poštujem tvoju žrtvu ali mislim da je ona bila uzaludna (gledajući kako je hr narodu loše)! no, to je moje mišljenje i važno je da ti imaš svoje, svoj svijet i sve do čega držiš. svi mi se imamo čega sramiti ali sigurno to nije ono kaj nam netko drugi kaže već to kaj sami sebi možemo reći! i vjeruj mi, srbi i srbija me uopće ne zanimaju. daleko im kuća bila! mir i dobro tebi!

Autor: sara_tera   |   20.12.2022. u 18:15   |   opcije


Sara ok...
Rasprava je rasprava...
Ja navečer imam jedno mišljenje
o nečem..a ujutru drugo...
No nikom ne titram....
A čini mi se ni ti...
I to je tvoj stav...

Autor: wasyxde   |   20.12.2022. u 19:01   |   opcije


https://m.youtube.com/watch?v=tIUjOTdzHaU&t=5s

Autor: wasyxde   |   20.12.2022. u 19:05   |   opcije


ponekad si sličim na Forest Gump-a koji se ni kriv ni dužan našao uz poznate ljude i ključne događaje.
Da zna imalo o osnivanju Hrvatske Države, gospoja sara tera ne bi spominjala HDZ.
Očito ne zna ništa o opoziciji samima sebi, o sastancima na Kaptolu (ne mislim na crkveni kaptol) i tako to..

Autor: pognioci   |   21.12.2022. u 9:32   |   opcije


Dodaj komentar