opet kleče čednici

eto, opet 1. subota u mjesecu
fkt su uporni
a vrijeme ih služi
iskreno se nadam da ih neće i podržati u vremenu, to vrijeme

al treba to onak brendirat nekak, da privuče više pažnje

"incel fest" u hrvata

otprilike tak nekak :))

07.01.2023. u 21:16   |   Editirano: 07.01.2023. u 21:28   |   Dodaj komentar

u nekom prošlom klečanju ciganović im baš simpa dobacio
"muškarci tamo na trgu na koljenima a mene nema"

Autor: ladonna2   |   07.01.2023. u 21:17   |   opcije


ooo najbrži prst na djelu :)

Autor: ladonna2   |   07.01.2023. u 21:27   |   opcije


rafalna vatra se lako pretvori u baražnu vatru.

Autor: Illija   |   07.01.2023. u 21:54   |   opcije


Ma koliko se neslagao sa ciljevima njihovih molitvi, čedno oblačenje žena, i.t.d., podržavam njihovo pravo na izražavanje stavova i mišljenja. Demokracija je. Pitam se zar nebi više u duhu molitve i milosrđa primjerenije bilo moliti za prestanak nasilja nad slabijima, jer nije teško zapaziti učestalo nasilje nad ženama, pa i ubojstva. Čini mi se logičnije moliti za slabije, nego za svoju supremaciju u m/ž odnosima, za čedno oblačenje žena i slično. Čak me negdje iz primozga vreba misao da su većina odraslih kćeri tih klečača cajkuše u minicama do tangica. Možda griješim, ali u demokraciji se i griješiti može bez posljedica.

Autor: krelec   |   07.01.2023. u 22:03   |   opcije


Kosterniran sam e :)

Autor: Jarac999   |   07.01.2023. u 22:11   |   opcije


Nesto malo razmisljam pa kakvi jeto muskarac koji nije pokleknuo radi zene na bilo kakav nacin e

Autor: Jarac999   |   07.01.2023. u 22:12   |   opcije


Mozda si ti Dona ljubomorna jer ne klece radi tebe :)))

Autor: Jarac999   |   07.01.2023. u 22:13   |   opcije


Ono ka kosternirana si e

Autor: Jarac999   |   07.01.2023. u 22:13   |   opcije


rafalna vatra se lako pretvori u baražnu vatru.

Autor: Illija   |   07.01.2023. u 22:14   |   opcije


A more bit da i nisi e

Autor: Jarac999   |   07.01.2023. u 22:14   |   opcije


Je Ilija i najcesce nevini stradaju oni izmedju dvi vatre e

Autor: Jarac999   |   07.01.2023. u 22:15   |   opcije


"vjera je privatna stvar i prakticira se u crkvi! Ne kužim gdje je policija? Opet se imaju dvostruki aršini... Plinske boce se mogu nosit po gradu, mrtvaci u kovčezima tzv mošti (probajte vi nosit mrtvaca po ulicama) križevi se mogu vuć po trgovima... Ali invalidna djeca ne smiju prosvjedovati kad im ukinu prava, policija ih "čuva" od koga? Jel ja to živim u džamahiriji?" (ovo je moj komentar na tu temu na fejsu, pod imenom i prezimenom)

Autor: sara_tera   |   07.01.2023. u 22:17   |   opcije


je, onaj koji je između dvije vatre nije oduvijek tamo, naime, nekom tamo sirenskom zovu nije odolio.

Autor: Illija   |   07.01.2023. u 22:18   |   opcije


Teta sara i nevjera je privatna stvar e i ne zovi policiju jer policija neradi takve stvari ali da uapijes dozvat miliciju mozda bi oni uredovali e

Autor: Jarac999   |   07.01.2023. u 22:20   |   opcije


a glede demokracije o kojoj priča krelec, ta nije demokracija da svak radi što želi već upravo da poštuje zakone? dakle, ne može netko (po policiji jer je podnesena prekršajna prijava) mahati zastavom bivše države na svojoj kući pa mu odmah dođe policija u kuću pitat ga za zdravlje a ispada da po glavnom trgu glavnom ga grada može netko lamatat križevima i ostalim vjerskim obilježjima? kak bi se katolici osjećali da npr muslimani ili židovi počnu po trgovima prakticirat svoju vjeru...pa kadit sa pravoslavnim kandilima ili lupat glavama o neke zidove poput židova, a morti da dođu i neki hindusi...pa što više vjernika to veća vjera? ako je ustavom propisano da smo sekularna država i da se vjerski obredi obavljaju u crkvama ne kužim kaj ovi imaju radit po trgovima? osim ako su prijavili skup kao prosvjed kod policije i ostalih nadležnih tijela pa onda policija i prati taj skup? trebalo bi pitat tomaševića što mu radi gradska uprava koja dopušta takve nakarade?

Autor: sara_tera   |   07.01.2023. u 22:21   |   opcije


O čemu se ovdje zapravo radi??

Ja sam skužio to iz zapisa da dona govori o isprobavanju sirena svake subote u mjesecu, pa je to danas bilo u podne.

Sirena ta, btw označava, pazi sad : Prestanak opasnosti"

:-)

Autor: Illija   |   07.01.2023. u 22:22   |   opcije


Super potez države.

Svake prve subote u mjesecu sviraš u podne prestanak opasnosti.

Autor: Illija   |   07.01.2023. u 22:25   |   opcije


Radi se o osobnim frustracijama

Autor: Jarac999   |   07.01.2023. u 22:26   |   opcije


Nije svake subote nego svake prve subote u mjesecu isprobavaju se sirene DSZUa

Autor: Jarac999   |   07.01.2023. u 22:29   |   opcije


Umjesto klepetanja jezikom dobro je znati da su u demokraciji okupljanja, pa i vjerska dozvoljena. Naravno sukladno Zakonu o javnim okupljanjima. Zašto bi ikome smetale procesije povodom vjerskih blagdana, a da odobrava prajdove razni vrsta, a na kraju i štrajkove, prosvjede i slično. Bilo bi u najmanju ruku pristojno demokraciju doživljavati kao svačije, a ne samo i jedino svoje osobno pravo.

Autor: krelec   |   07.01.2023. u 22:29   |   opcije


Odgovor je točan.

Autor: Illija   |   07.01.2023. u 22:30   |   opcije


Cuj Ilija pa nekako se moraju provjerit dali rade za nedaj Boze potrebu

Autor: Jarac999   |   07.01.2023. u 22:30   |   opcije


Pa koji bi ton trebali pustit?

Doduse rijetko tko te tonove razlikuje ali ton prestanka opasnosti je ravnomjeni zvuk bez zavijanja u trajanju od 60sekundi

Autor: Jarac999   |   07.01.2023. u 22:33   |   opcije


Bilo bi recimo super da za isprobavanje sirene oglase opcu opasnost :)))

Autor: Jarac999   |   07.01.2023. u 22:34   |   opcije


A nu me o cemu i ja pisen bicu da san i ja isa na kvasinu e :)))

Autor: Jarac999   |   07.01.2023. u 22:36   |   opcije


Capa me virus bloskog ukvasnjivanja e :))))

Autor: Jarac999   |   07.01.2023. u 22:37   |   opcije


A po pitanju okupljanja je dosta toga izrečeno da se tu i nema što dodati, osim pitanja o entuzijazma na kojim on to valovima jaše..

Mao je rek'o: - neka cvjeta na tisuće cvjetova......... :-)

Autor: Illija   |   07.01.2023. u 22:37   |   opcije


Da ali neki su od druga Maoa upamtili samo onu

Nije bitno jeli macka crna ili bila vazno je da miseve lovi e

Autor: Jarac999   |   07.01.2023. u 22:40   |   opcije


Uz dodatak, samo komunisticka macka moze lovit miseve a ostale samo ako im se dozvoli i koliko dozvoli e

Autor: Jarac999   |   07.01.2023. u 22:42   |   opcije


a tko je tu uistinu karnalan vrijeme mu je tu, pa neka mu ga mjeri.

Autor: Illija   |   07.01.2023. u 22:43   |   opcije


o dotičnima je dežulović nedugo napisao pravi članak...ali je poanta da je opisivao događaje kako su počeli u iranu a ne u hrvatskoj (no kasnije daje usporedne događaje ovih u HR).bilo je začudno kako stvari liče ko jaje jajetu.a ni ove u iranu nije nitko spriječio dok su formirali ćudorednu miliciju, osim svih tih ubijenih zadnje vrijeme, kad su se stvari konačno počele mijenjati. nadam se da mi nećemo reagirati tek tada kad to krene ko tamo?

Autor: sara_tera   |   07.01.2023. u 22:51   |   opcije


e moj jarac sad si me nasmijao s anegdotom o mački.

ja sam upoznao kroz dosjetke to da komunističih mačaka uopće nema, tj bilo ih je nekad..........

..... priča o komunističkim mačkama ide otprilike ovako:

- bilo jednom davno jedno leglo mačaka u jednom domaćinstvu, a u pitoresknom krajoliku.
radnja se odvija krajem prošlog stoljeća.
skraćeno zbog patrijarhatnog usadnika:

Otac: Znaš li ti sine koja je razlika između malih mačića i komunista?
Sin: - Ne znam.

Otac - naravno da ne znaš. zato si ovdje da naučiš............
............. razlika između malih mačića i komunista je ta da mačići kad-tad progledaju, a komunisti nikada :-)

Autor: Illija   |   07.01.2023. u 22:57   |   opcije


Ln
uz
Grateful Dead - Touch Of Grey "

https://youtu.be/mzvk0fWtCs0


,

Autor: Illija   |   07.01.2023. u 23:14   |   opcije


živmo u demokraciji i da, dozvoljeno je sve što se ne protivi zakonu, ako se redovno i uredno i na vrijeme prijavi mup,u i za to se dobije uredna dozvola, oklupljanja i sl jer eto - demokracija

Autor: ladonna2   |   08.01.2023. u 1:45   |   opcije


uspoređivati gay paradu koja je btw samo jednom godišnje i koja Nikoga i Ništa ne želi Zabraniti i Nikome smanjiti već Postojeća prava nije za usporedbu sa ovime

Autor: ladonna2   |   08.01.2023. u 1:47   |   opcije


ovdje je opet na djelu ta neka tobožnja ugrožena muškost
od valjda "vagine dentate"
i zapravo je poprilično drevna i primitivna evolucijska crta, groteskni i patološki, gotovo pubertetski muški strah od ženske seksualnosti.

Autor: ladonna2   |   08.01.2023. u 1:49   |   opcije


i kaj nije da su recimo baš katolički muškarci poznati po tome da su eto spaljivali vještice

neki tamo papa Inocent...(nomen est omen, jel ) :)))
pa je izdao svoju papinsku bulu...
i osnovao inkviziciju, zapravo neka glavna dva tipusa (u rangu hanibala lectera)
kaj su spojili mudre glave i napisali zloglasni
- Malleus Maleficarum-

umotvorina koja se dugo smatrala autoritativnim i valjda ultimativnim vodičem kako prepoznati ko je vještica, kako joj suditi, kako je prisliliti da prizna..čitaj kako je mučiti i čime i kako je Usmrtiti, a tobož kazniti

jer naravno vještičarenje je urođeno samo ženama

Autor: ladonna2   |   08.01.2023. u 1:58   |   opcije


jer za kaj oni zapravo mole?
ne mole oni svog sveca
ne ljube oni sarkofag ili kaj ja znam čije kosti relikvije

ne, Oni mole Majku Božju,,, btw ak je po vjerovanju, dakle - ženu
i samoga Boga!!! ni 5 ni 6 nego 7
za
taaa daaa
čedno odijevanje žena (!) i prestanak predbračnih odnosa


i da, tak je počel iran, tak je počel homeini, tak je počel afganistan itd itd

Autor: ladonna2   |   08.01.2023. u 2:06   |   opcije


ukratko Muškarci mole Boga za ono što bi po njihovom mišljenju žene "trebale raditi" kako se ponašati, kako se odijevati

also dakle svašta

Autor: ladonna2   |   08.01.2023. u 2:08   |   opcije


no ako se čita i nekaj više od indexa, i tako naslovnica

onda se je valjda čulo i za paradox tolerancije

koji kaže

" Paradoks tolerancije kaže da ako je društvo bezgranično tolerantno,
njegovu sposobnost da bude tolerantno na kraju otmu ili unište netolerantni.
Karl Popper to je opisao kao naizgled kontradiktornu ideju da društvo mora zadržati pravo da bude netolerantno prema netoleranciji, kako bi se održalo tolerantno društvo.

Autor: ladonna2   |   08.01.2023. u 2:11   |   opcije


izvor wiki

Autor: ladonna2   |   08.01.2023. u 2:12   |   opcije


ovaj link https://en.wikipedia.org/wiki/Paradox_of_tolerance

Autor: ladonna2   |   08.01.2023. u 2:12   |   opcije


Godine 1945. filozof Karl Popper pripisao je paradoks Platonovoj obrani "dobronamjernog despotizma" i definirao ga u Otvorenom društvu i njegovim neprijateljima (wiki)

Autor: ladonna2   |   08.01.2023. u 2:13   |   opcije


dakle ima knjiga ima taj prvi dio---era Platona- a ostalo se da i povatat po netu

da se makar skonta o čemu je riječ

- Manje poznat ...od ostalih paradoksa...je paradox upravo Tolerancije:
pa kaže
Neograničena tolerancija mora dovesti do nestanka tolerancije.
Ako proširimo neograničenu toleranciju čak i na one koji su netolerantni,
ako nismo spremni braniti tolerantno društvo od nasrtaja netolerantnih,
onda će tolerantni biti uništeni, a s njima i tolerancija. —
-
U ovoj formulaciji ne impliciram ,kaže K popper
na primjer, da uvijek trebamo suzbijati izgovaranje netolerantnih filozofija; dakle dozvoljava odmak...
... Sve dok im se možemo suprotstaviti racionalnim argumentima i držati ih pod kontrolom putem javnog mnijenja,
potiskivanje bi svakako bilo vrlo nerazborito. ...i zto e isto ok

Ali trebamo sebi prisvojiti pravo da ih suzbijemo ako treba čak i silom

hah, zanimljivo

Autor: ladonna2   |   08.01.2023. u 2:22   |   opcije


ima tamo još toga dakle filozofija, ali uglavnom primjenjiva


slažete li se

iako eto demokracija???

jer da i Čednici. klečavci, Smiju raditi to što rade, jer Demokracija


no gde smo ako damo onda i kome još Pravo

u njemačkoj je recimo - demokracija, i u austriji isto
jel tako??
takoooo jeeee!
also
ali te ebga ipak na neku foru, zakona možda? a kako kad je demokracija?
rebnu u roku keks, za 100eu i to na licu mjesta ...ako pokazuješ javno na ulici.. "kolko ti je visoko kuruza narasla"
i ne, ne vrijedi ovakav izgovor ni da je u pitanju suncokret a još manje - heil pozdrav-

Autor: ladonna2   |   08.01.2023. u 2:31   |   opcije


a sad da opet pitam?

kak ste došli na komunizam?

ko je komunista?

@ Jare..kak si došal na komunizam i komuniste?

ili si .ti postal trbuhozborac od Romana?
pa kad nema njega dežurnoga
eto tebe
sa strahovima i buhuhuuuuu plašenjima tipa ...sve bu nas mrak, i to crveni popapal ak nekaj velimo protiv ovih klečilica
jer

postojala je komunistička partija!
no ex Yu je bila Socijalističkog uređenja i svaka republika je bila Socijalistička
dakle živjeli smo u Socijalizmu

tak da dajte malo baratajte podacima, ne proizvoljnim zaključcima
ili kak ste vi . krivo sebi to zapamtili ili protumačili

Autor: ladonna2   |   08.01.2023. u 2:39   |   opcije


i da, i sirene se isprobavaju, da
moraju,
i neka se isprobavaju...kratko je ionaako i daju znak - prolaska opasnosti, odnosno - nema opasnosti

Autor: ladonna2   |   08.01.2023. u 2:40   |   opcije


@ kre...fala, konstruktivan koment, cijenim (y)

Autor: ladonna2   |   08.01.2023. u 2:43   |   opcije


kad dođeš doma iz "života" a razbuđen
onda se tak zaigraš na iskri...svašta
zapravo

i sad spanjeee

zzz zzz
ostajte mi dobro

Autor: ladonna2   |   08.01.2023. u 2:54   |   opcije


al puna Luna..pa valjda i to djeluje...
lunatik

Autor: ladonna2   |   08.01.2023. u 2:59   |   opcije


@tnx sara

da, oćemo onak molitelje na tepihićima, prema istoku i polumjesecu
samo 20,ak za početak da oslušnemo bilo publikuma
i vidimo demokraciju na djelu

Autor: ladonna2   |   08.01.2023. u 3:27   |   opcije


i fkt je znakovito kak se ti neki razgovaraju sa ženskama a kak sa muškima
kod romana je bilo baš znakovito
i baš ono primjer
zorni

i dobije se na provokativno mam po prstima i kuco, i niš sad dalje
da ali ovo ili da ali ono
ili nastavak na provokaciju još gorom
već tišina
preskačemo, idemo dalje
ništa tuk na utuk

kak se kuže 2 načina..dva pravila...i baš bzvze zapravo al drago mi je da se je skužilo
ono kaj ja čitavo vreme drobim ,

ništa social skills razvijati, ništa bonton, kinderstube
a a jok, nema
ali i ima, zavisi s kim je komunikacija
igre moći muchomacho

sehr interessant

Autor: ladonna2   |   08.01.2023. u 3:39   |   opcije


dobro jutro dona! drago mi je da ti silom argumenta razgovaraš s društvom i voljela bih vidjeti argumente (kojih nema) osobito npr jarčeve glede komunista? kako ljudi ofrlje barataju pojmovima za koje uopće ne znaju kaj znače? pa dotični ne zna da kph (komunističke partije HR) nema još od 1952.g. kada se niti ja nisam rodila niti ti a kamoli dotični jarac ali to ga ne smeta da nas nazivlje "komunistima"? pa ja isto pitam njega kakve veze ova spika o klečavcima ima sa komunistima? floskula koja je tako rasprostranjena i kojom barataju ljudi kojima nedostaje znanja jer nemaju argumente (i roman u svojim blogovima, samo čekam njegov blog kao "parodiju" na ovaj tvoj)! umjesto da katolici zapitaju sebe (osobito žene)zašto katolička crkva /nažalost i muslimanska i mnoge druge/ potiru ženu i njezina prava i suprotstave se tome kao nazadnosti, muk! pače, obrana od pojedinih "muža" koji to često uopće nisu. dapače, strah od žena ukorijenjen je duboko u psihi muškarca i dobro si primijetila i ove iskričave "muže" koji su hrabri kad treba ad hominem nasrnut na ženu, ali uredno zašute kad je drugi muškarac u pitanju (to je jučer i arapo spomenula)? često sam slušala teoriju i samih žena kako su one važne tek kada imaju mušku zaštitu? u ovom društvu žena bez "svog muškarca" tj supruga je žena drugog reda! to sam iskusila kroz dugi niz godina dok sam bila samohrana i sve odrađivala sama. ovo hrvatsko društvo je još tako zatucano a zadnjih 30 godina idemo sve više nazad. normalno, osim vlasti velik obol daje i crkva koja, gle smijurije, je zadrtija od samog vatikana! ali, neću kvarit nedjelju pa ću blago u gospodinu...kidnut nalijevo!

Autor: sara_tera   |   08.01.2023. u 9:14   |   opcije


Dona malo više racionalnosti u promišljanju nije na odmet. Ti kako ih zoveš klečavci su dio neke međunarodne udruge, i kleče bome širom europe. I gle čuda, nitko ih ne kažnjava niti zabranjuje. Propitivati njihove ideje i motive je posve u redu, ali se ovako iz daljega čini da si ti ipak na nivou Staljina, Hitlera, Pol Pota, i mnogih koje kao osuđuješ. Bojim se vlasti takovih kao ti, jer jebala bi demokracija ježa u bodljiku oštru.

Autor: krelec   |   08.01.2023. u 10:13   |   opcije


krelec, nisi u pravu.
Stoljećima su se žene borile za slobodu u oblaćenju i jednakosti i društvu i obitelji.
Ova gospoda što kleče mole se upravo suprotno tome: da su žene zakopčane do grla i obučene do gležnja i da muškarac ima glavnu riječ u obitelji i društvu.
Za par godina će ovo za što se oni mole na mala vrata ući u zakon. Muška večina.

Baš me smeta kad horda muškaraca zagovara nešto mimo ženskih prava i na to ne ragiraju udruge za ženska prava. Sve zato što je pod okriljem vjere.

Autor: pognioci   |   08.01.2023. u 11:00   |   opcije


Pogni aj mi molim te pojasni zašto nisam u pravu.

Autor: krelec   |   08.01.2023. u 11:06   |   opcije


krelec, zato što JA ne želim da neki muškarac moli za MOJE čedno oblačenje.
Neka mole za sve OSIM za pognioci.
Vrijeđaju me kao ženu. Kojim pravom oni mole za MOJE oblačenje??????????????
Naime, ja sam žena.

Autor: pognioci   |   08.01.2023. u 11:09   |   opcije


Ako netko radi nešto mimo moje volje, onda to više nije demokracija, nego teror

Autor: pognioci   |   08.01.2023. u 11:13   |   opcije


svaki puta kad ih vidim, ja doslovno popizdim od nemoći.

Autor: pognioci   |   08.01.2023. u 11:13   |   opcije


Željela ti to ili ne, ali oni imaju pravo na molitvu. Ne vjerujem, potpuni sam ateist, ali sam protiv svih totalitarizama i zabrana. Zar misliš da smo toliko slabi, i da bi neko ozakonjenje pravila oblačenja prošlo?

Autor: krelec   |   08.01.2023. u 11:15   |   opcije


dobro jutro, društvance i zijev i kavica i protezanje
i

hahha
@ Kre...baš onak u jednom momentu dobro skroz racionalno uljudno, građanski,pametno nekaj veliš (y)
i sve to stoji
al onda te odvezeeee ipak i uslijedi baš jači odron ://

kak misliš to je organizacija?

pa to znamo to je markić, batarelo, "nedrk" & co

uvezena spika iz puritanske amerike, konzervativci na najjače opus dei
pa ni markić došla sama na tu ideju
naravno da ih financiraju

i
kak misliš
svugdje po svijetu, pa ono ajd, neka ih?! zbunj

pa da, Znamo i to, i doseglo je i nas, uselilo se i nama
jer ponavljam batarelo & co

i kaj zato kaj je po Svijetu odnosno svugdje trebamo pljeskati?

jer eto postali smo svet???
jer upravo To takvo društvo, taj - opus dei-
je doveo do totalne zabrane pobačaja u Poljskoj, ograničenja u mađarskoj (a kod nas na mala vrata uveo ebni "priziv savjesti")
preko njihovih opet nekih ali max zadrtih svećenika

ko što je kod nas i don stojić, i ini gdje smo drugotne

ostali šute, svećenici, a bome žene očito nemaju pravo glasa iako nas je većina 50-52% u pojedinim državama
i ja ne sumnjam da naravno da ima vrlo pametnih vrlo posvećenih vjeri
činjenju dobroga i sve kaj ide uz to - svećenika
ali ebga Nadglasali ih ovi konzervativci, inkvizitori

i sad bi trebalo isto to jer eto svetski, uvesti nama
pa nije to coca-cola
pa gle ima je i kod nas

Autor: ladonna2   |   08.01.2023. u 11:18   |   opcije


krelec, maleni je korak od čednog oblaćenja islamskih žena do čednog oblačenja katoličkih žena, sve zbog dovoljno novca iz islamsih zemalja i potkupljivih budala u katoličanstvu.
Šeik iz zajebancije kupi pola Hrvatske preko Konzuma, a ti me uvjeravaš da nema šanse da se potegne čedno oblačenje žena??

Žalosno je gledati kako se molba Bogu za potlačenost žena na ulici i obitelji gleda kao demokracija, a ne kao nešto što zaprima sve veći zamah natrag u razvoju društva.

Autor: pognioci   |   08.01.2023. u 11:20   |   opcije


i ok da
molim te samo se ti čudi i brini , jer Ja sam zapravo Despot, makar prikriveni..i sam ti daj nastavi, lijepi etikete na kaj Te ja
i na koga podsjećam
tctctc

al ne sekiraj se, nisam u igri za polit poziciju, tak da si spašen unaprijed

Autor: ladonna2   |   08.01.2023. u 11:21   |   opcije


oj Pogni
u pravu si
i užas me hvata, ali baš gadna zebnja, da...

Autor: ladonna2   |   08.01.2023. u 11:24   |   opcije


da se malo pridružim pognioci i njezinoj poanti! zašto muškarci mole za oblačenje i ponašanje (sexualno) nas žena? zašto mole za ono što mi ČINIMO? kojim pravom? to mi ga dođe kao da mi žene imamo pravo određivati muškarcima tj. moliti ih da skinu npr nakaradne kravate i odijela koje nose jednako stotinama godina? možda nama mnogim ženama to smeta? ili to kaj piju ili to kaj preveć kartaju ili to kaj varaju žene stoljećima (oni to smatraju pod normalno)? ali nisam nikad čula da je ijedna žena organizirala neki prosvjed protiv ponašanja muškaraca? zašto? pa zato što mi žene mislimo (eto ti demokracije krelče) da nije u redu drugom određivati što će i kako oblačiti, kako će se ponašati /npr sex i sl/ ali muškarci to rade jer je upravo društveno bilo prihvatljivo žene kroz stoljeća tretirati kao robu i kao vlasništvo muškarca! pa i crkva je to kroz stoljeća /pa i danas/ proklamirala da je žena drugotna i manje vrijedna! u tom pogledu, žene su evoluirale dok su muškarci ostali u svojim okaminama iz 19.st. (fala bogu ne svi ali puno previše njih)!

Autor: sara_tera   |   08.01.2023. u 11:26   |   opcije


Dona a što bi ti? Možda zabranila postojanje Markićke, Batarela &co? Klonim se ekstrema, i uvjeren sam da su posve isoih možgana lijevi i desni, samo sa drugim predznacima.

Autor: krelec   |   08.01.2023. u 11:27   |   opcije


Pogni mislim da će se na tebe odraziti njihova molitva jednako kao što se odrazila ona kada je netko molio boga da mu daš znaš veš što.

Autor: krelec   |   08.01.2023. u 11:28   |   opcije


Eto kao ateist boga molim da nekima da pameti, ali džaba.

Autor: krelec   |   08.01.2023. u 11:29   |   opcije


priziv savjesti je šta? čija izmišljotina?
nije li to možda utjecaj crkve?
bilo nam je već u Ustavu, ejjjj
zadnjih deset godina je opravdani, dozvoljeni medicinski prekid trudnoćekao i isključivo - Pravo Žene -izbačen iz Ustava
nadam se da će vratiti
držim fige i agitiram na najjače

ko je tome kumovao?

neće ta "revolucija čednosti" nahrupiti, križevima i Gospom
to ide mic po mic i jer oni "perfidniji" ne kleče, koriste krezubice
oni ruju preko agencija, usluga ova, potvrda ona, pa batarelo je bil savjetnik političarima
i onda
imamo kaj imamo

Autor: ladonna2   |   08.01.2023. u 11:31   |   opcije


sara_tera, muškarci mole za čedno oblačenje žena sa svrhom da njih ne uvede u napast da ne "griješe bludno". Nešto slično vjerovanju da je žena kriva što je silovana jer je zavodila muškarca kratkom suknjom i dekolteom.
"..ne uvedi nas u napast, nego izbavi nas... "

Autor: pognioci   |   08.01.2023. u 11:31   |   opcije


upravo tako pogni, oni svoju slabost žele prebaciti na ženu, jer žena je kriva "što ih dovodi u napast" umjesto da porade na sebi i obuzdaju svoju sexualnost i ostave je u svoja četiri zida doma. (ne siluju i ne napastvuju sve što nosi suknju, jer podaci o napadima na žene i silovanja su neumoljivi, čak i u braku)!

Autor: sara_tera   |   08.01.2023. u 11:35   |   opcije


u redu
Kre
zazivaj ti Totalitarnu demokraciju, ali sve kaj je Totalitarno smrdi, jer smrdi,
bilo da je na ovu ili onu stranu
pa pročitaj K Poppera..ak smo mi ovdje bezumnice
ili makar izvadak kaj sam napisala
pa ću te pitat
za desetak godina
gdje je tvoja sloboda za kaj ja znam
da hodaš rukom pod ruku sa nekom ženom ulicom
jer ni to nije u skladu sa inkvizicijom i njihovim svjetonazorom

Autor: ladonna2   |   08.01.2023. u 11:38   |   opcije


Dona čini se da si višestruko ekstremnija od ijednog klečača, a ekstrema se klonim.

Autor: krelec   |   08.01.2023. u 11:40   |   opcije


pa time i sebe pametan inteligentan Muškarac zapravo degradira
jer ga svodi na životinju i nemogućnost kontroliranja nagona
pogotovo spolnog

normalna crkva je uostalom odustala od toga, kad i kad, ali ne
krajnji konzervativci lupetaju
po prevaziđenom
i uostalom


žene Ne žele Nikoga degradirati, svesti na nagon, umanjiti nekome intelekt, ili uvesti kaznu recimo fizičke ili makar kemijske kastracije za sve Silovatelje, a kaj ne bi bilo zgodno, onak a?
dakle kužiš kolko je to Pomaknuto i Ludo i nepravedno?
ili makar one kaj siluju djecu

ali ovi da, klečavci, upravo idu za tim da je to tako
i da si oni ne mogu pomoći
jer eto žena izaziva, majku joj neobzirnu i praznoglavu
Nama se Treba Objasniti
a objasnit će na Muško


dakle svašta

Autor: ladonna2   |   08.01.2023. u 11:45   |   opcije


kre
ahahha fala ti, sam daj
nemam niš protiv

Autor: ladonna2   |   08.01.2023. u 11:45   |   opcije


Pogni mislim da će se na tebe odraziti njihova molitva jednako kao što se odrazila ona kada je netko molio boga da mu daš znaš veš što.

citiram tebe Kre..
kak na kratko vidiš?
kak ti mozak dela samo na jučer ili sutra
daj malo obuhvati koju godinu, deset...

nije odražavanje molitve, pa da će im eto gospa i bog iste uslišiti , ne glupiraj se
a i ne vrijeđaj nam inteligenciju, jer ovo što radiš je patroniziranje
i čisti manspaining
već će sve više biti prihvatljivo
pa će se početi sa
gle gle viš i nije to baš tak loše
i u napast će doći svaki otac, majka, da to prihvate kaj recimo nemreju kontrolirati kak bi oni hteli svoju tinejđericu
kad ide petkom van

ni priziv savjesti isprva nije bio..hjoj mene
ali je došlo do toga da eto u splitu, virovitici, vukovaru, vinkovcima
Svi Imaju priziv savjesti
a koliko tamo ima Još Bolnica a da se može intimno, jer se nikoga ne tiče otići u bolnicu na prekid?
kolko žena ima love za privat? ili otputovati do zgb, a, rijeke?

dakle lijepo se razgovaraj i ne podcjenjuj sugovornice, odnosno nas

Autor: ladonna2   |   08.01.2023. u 11:59   |   opcije


na mala vrata smo uveli vjeronauk u Redovnu nastavu, ne van običnog programa
a onda je došla i Misa Prije početka školske godine
prvašići su tam
uzbuđeni jer prvi školski dan
ali ne
prvo Misa, škropljenje
a kaj ak je židovske vjere
a kaj ak je pravoslavac
a kaj ak je musliman
a kaj ak je Agnostik
ateista

dijete, prvašić, prvi dan škole...škropi ga svećenik

kaj to nije Zadiranje u privatnost? pa ono ajd kulturni smo, neka mu bude...i tak vidiš ide mic po mic

poslije su nastali - dani kruha

i to se blagoslovi?
zakaj
kakvi dani kruha? kakav blagoslov?

Autor: ladonna2   |   08.01.2023. u 12:04   |   opcije


fkt ili se vi muški ne vidite kak se razgovarate
al nema frke

idući post valda moram onak
mali rječnik odnosno tumač pojmova

kaj je "INCEL"
a kaj je
MANSPLAINING


tuga zapravo

Autor: ladonna2   |   08.01.2023. u 12:08   |   opcije


Zanimljivo...Oni kleče, a žulja Ladonu.

Autor: jabsponzorusu   |   08.01.2023. u 12:09   |   opcije


aaa evo još jednog iskričarskog mudraca sa sasvim filozofskim pitanjem i novim paradoxom
i uoastalom napikira mene, ok moj je post, u redu
mea culpa mea maxima culpa
iako su i pogni i sara rekle isto

Autor: ladonna2   |   08.01.2023. u 12:26   |   opcije


Problem je našeg društva što ih nije briga, što sve prođe uz njih, a kad se dogodi što su previdjeli, onda im je netko drugi kriv. Netko drugi iz izabere vladu, uredi društvo i tako to..

Krelec, jasno sam ti napisala: ne želim da muškarac odlučuje o mojem odijevanju. Ne želim da moli o mojem seksualnom životu (predbračna čistoća, odnosno, nema seksa van braka), ne želim da muškarac odlučuje o mojem položaju u obitelji i društvu.

Ako muškarac pokušava javno (ko ovi klečavci) odlučivati o meni, mene to smeta.
Smeta me jer su večinom zavedene budale od manjine, koji pod izgovorom vjere provode jednoumlje.

Ja sam stara gospoja i stvarno mi je svejedno hoću li nositi hidžab ili neću, ali me iznenađuje nezainteresiranost mladih žena koje ne vide događanja u društvu i koje ne reagiraju, nego čekaju da to netko drugi odradi.
Moje snahice ne vide ništa loše u tome što ovi kleče.
Njima je to smiješno.
Zanimljivo, nije im smiješno kad pozbroje čega su sve vlasnici bogati pripadnici arapskih zemalja za koje novac nije problem.
Ne samo kod nas, nego i vani
Arapima taman paše ovo ratno stanje rusije i evrope.

Autor: pognioci   |   08.01.2023. u 12:26   |   opcije


samo napomena da naše klečavce predvodi veliki vjernik koji je usmrtio dvoje ljudi i godinu dana lagao da nije on.

Pokajao se čovjek nakon godine dana, pa mu Bog oprostio grijehe i privi kleči.

Autor: pognioci   |   08.01.2023. u 12:37   |   opcije


@ jab
znaš za onu priču, leptir mahne krilom u džungli brazila, nastane tsunami u japanu

da, žulja me
građanska sam, sa pravom glasa, smijem valjda reći kaj Mene žulja?

pa i crkva je nekaj drobila, iako se ušutkala, o grijesima struktura
eto ovo je grijeh i zlorabljenje vjere
ali Mi kulturni pa ono demokracija, neka ih, nek im bude, nikome niš ne delaju
no mene smeta taj svjetonazor koji se uostalom zbiva na glavnom gradskom trgu, koji je i moj trg

baš me zanima kak bi vi odreagirali
i da, evo provociram
dakle da bi se u vašem neposrednom susjedstvu izgradila džamija i sa minareta jedno pet, da pet dnevnih klanjanja i preko razglasa to slušate stalno, a glasno
a ?

ne bi li takvi pravovjerni i extra demokrati
jer eto ja ni manje ni više ispadam despot, pomislili makar koji puta...pa majkuim, kaj baš moraju 5 puta, kaj baaš mora to doseći do mene, di sa se sakrijem od zvuka?

Autor: ladonna2   |   08.01.2023. u 12:38   |   opcije


da Pogni, ne znam zakaj se prešućuje njegovo zlodjelo, a zlodjelo je

Autor: ladonna2   |   08.01.2023. u 12:41   |   opcije


ugodan dan i ručak :)
stay well

Autor: ladonna2   |   08.01.2023. u 13:00   |   opcije


Niti jednim slovom nisam, a niti ću podati ijednu ideju ljudi koji kleče. No podržavam, i podržavat ću njihovo pravo da kleče. Ne pada mi niti na maleni mozak đipati na zadnje noge i agresivno napadati te ljude
Njihovo je pravo jednako vrijedno kao i pravo ogromne većine koja misli drugačije. Uostalom takve ekstremističke ideje na izborima prolaze kao i ideje suprotne strane istog mozga (radnička fronta i sl.) tj. uvijek iznova dobivaju marginalnih do 1,5% glasova, a uvjeren sam da ih toliko ima u i ukupnoj populaciji Hrvatske. Vidjeti ih kao opasnost za dostignute vrijednosti malo je puno nategnuto, i zaista ne mislim da postoji razlog za velika uzbuđenja.

Autor: krelec   |   08.01.2023. u 13:42   |   opcije


Da kleče na Trgu i mole krunicu, rekla bih: svaka čast. Briga me, neka mole. Podsjećaju me na one pred džamijom.
Ali kad naglašavaju da mole protiv mojih sloboda, onda me smeta.
U tome je razlika.

Autor: pognioci   |   08.01.2023. u 14:05   |   opcije


To što tebe smeta ne znači da oni to ne smiju misliti i raditi.

Autor: krelec   |   08.01.2023. u 14:29   |   opcije


Ne
Mene smeta zato što se to javno kosi sa zakonom o ravnopravnosti spolova, a na to nitko od zakonodavne vlasti ne reagira.

Sneta me ženska nemoć vezano za tu priredbu, gdje se radi protivno ženskom spolu, a smatra se kao dio demokracije.

Kažem, molitva kao molitva. Ali kad se molitva prezentira kao javno iznošenje stava protivno zakona o ravnopravnosti spolova, onda to nema veze sa demokracijom.

Autor: pognioci   |   08.01.2023. u 14:37   |   opcije


- ograničavanje slobode oblačenja ŽENA
-ograničavanje seksualnih sloboda ŽENA
-poticanje na nejednakost spolova u obitelji - muškarac kao glavni

Koji je to klinac nego prekršaj prema zakonu o ravnopravnosti spolova??

Autor: pognioci   |   08.01.2023. u 14:43   |   opcije


ovo me podsjetilo kad su mi pred par godina provalili u ured. Na uviđaju me murja utješila da lopovi ordiniraju u tom kraju grada. Na moje pitanje, može li to policija spriječiti, rekli su da ne može. A jebi ga, ja vas plačam za uviđaje a ne za sprečavanje zločina. Pa me ovaj mrko gledao.

Svi sve znaju. Nitko u državnim tijelima nije glup. Znaju i da je u sloveniji točno (bila jučer pa izračunala) 32 % jeftinije nego u istom trgovačkom lancu u HR.
Znaju i da ovo na trgu nije OK. Ali nitko ne reagira.
Očito se čeka da i ostali kao i ja steknu naviku kupovanja preko granice, da žena izgube prava.. da se sve počne stihijski odvijati, ali i to neće biti nikog briga. Oni koji imaju novaca otići će tamo gdje su prava veća i ostaviti ostale u govnu. Zajebali mandat, pa koga briga.
Demokracija je u formiranju cijena i izražavanju stavova.

Autor: pognioci   |   08.01.2023. u 14:51   |   opcije


romane....fala ti
pa ti si moj PR

Autor: ladonna2   |   10.01.2023. u 0:04   |   opcije


Dodaj komentar