BRAVO, POTPISUJEM od A do Ž! ZLO JE ZLO, BILO ONO MANJE ILI VEĆE
ovaj autor kao da je mene pitao i kao da sam ovaj članak ja napisala! zasramila sam se svih i svega, a osobito možemo i Ivane Kekin za koju sam glasala. Nikad nisam glasala "za manje zlo"...i važno je da izađete na izbore i konzumirate svoje pravo kako ga ne bi zlorabili. i poništite listić jer od ove dvojice niti jedan nije zaslužio ništa a kamoli da bude presjednik HR. članak ispod to dobrano potkrepljuje. znam, većina vas to neće niti pročitati, jer jebiga...teško je čitat (od stoljeća sedmog kak i većina hrvata), ali ja jesam...i ne mogu se ponašati kao da nisam.
stoga, c/p ne samo linka već i cijelog članka...zaslužuje biti na mom blogu, jer ga posve potpisujem!
Zlo je zlo, bilo ono manje ili veće. U nedjelju treba poništiti listić
https://www.index.hr/vijesti/clanak/zlo-je-zlo-bilo-ono-manje-ili-vece-u-ne
djelju-treba-ponistiti-listic/2630593.aspx
FRANCUSKI filozof Jean Baudrillard postavio je prije više desetljeća dijagnozu postmoderne politike kao politike koja je izgubila sadržaj. Političke stranke ljevice i desnice se po njegovim riječima "međusobno zamjenjuju na vlasti kao fiktivne alternative", ne nudeći pri tome nikakav drugačiji politički sadržaj.
Taj fenomen nikada nije bio izraženiji u Hrvatskoj kao na ovim izborima. S jedne strane imamo Plenkovićevog pokemon kandidata, koji stalno otvara usta, ali iz njih ne izlazi doslovno - ništa. S druge strane imamo wannabe Trumpa s Trnja koji će izreći apsolutno bilo što. Pa se ne ustručava uzeti izborni slogan Franje Tuđmana i u isto vrijeme potpisnike svoje kandidature nazvati "podržislavima", uzimajući termin iz političke kritičko-satiričke emisije Prime Time.
Milanović bi bio autentičniji predsjednik HDZ-a od Plenkovića
Sam je Milanović u više navrata izjavio da bi za Plenkovića primjerenije bilo članstvo u SDP-u, dok su brojni politički komentatori često primjećivali da bi upravo Milanović bio puno autentičniji predsjednik HDZ-a od Plenkovića.
Upravo taj izostanak političkog sadržaja, stvarne, vidljive vrijednosne razlike između njih, rezultirao je "tvrdom kohabitacijom" koja se svodila na osobne obračune, što se nastavilo i u kampanji. Plenković građanima za predsjednika nudi pokemon kandidata samo zato da na toj poziciji više ne bude Milanović, dok je Milanovićeva jedina poruka da je on "jedina brana HDZ-u".
I to je apsolutno sav "sadržaj" dvojice kandidata - da nisu onaj drugi. Takva antipolitika zapravo nije nova. Već prvim dolaskom Milanovića na vlast, a ubrzo potom i izborom Plenkovića za predsjednika HDZ-a, izostanak političkog sadržaja kod obojice postaje sve vidljiviji.
Najgore je da je velik dio javnosti prihvatio antipolitiku kao "normalno" i "manje zlo"
Milanović je na vlast došao kao "socijaldemokrat", koji je potom pokušao privatizirati autoceste i donio najgori zakon o radu u modernoj Hrvatskoj. Potom je kao samoproglašeni "liberal" vratio odličja Glavašu, da bi danas kao "suverenist" zazivao ukidanje temeljne institucije suverene države poput Ustavnog suda. S druge strane, Plenković je nakon Karamarka izabran za predsjednika retrogradne interesne organizacije samo jer može - pobijediti Milanovića.
Najgore u svemu tome je da je velik dio hrvatske javnosti, ali i politike, prihvatio takvu antipolitiku kao realnost. Nešto "normalno". "Manje zlo".
Pa je tako i "nova zvijezda" političke scene Marija Selak Raspudić kampanju temeljila na poruci da je ona "jedina koja u drugom krugu može pobijediti Zorana Milanovića". Dakle, ista vrsta antipolitičke poruke. Treba tu spomenuti i novu zvijezdu krajnje desnice, Tomislava Jonjića, koji je u kampanji također koristio isključivo antiretoriku, no ta je retorika, kao i taj predsjednički kandidat, još uvijek ostala u prvoj polovini dvadesetog stoljeća.
Milanović je usisao i obezvrijedio gotovo sve
Na lijevoj strani političkog spektra zavladala je još veća pustoš. Zoran Milanović je usisao i obezvrijedio gotovo sav sadržaj i gotovo sve političke dionike. Na njegovu ispraznu antiretoriku ili "manje zlo" pristale su sve stranke (lijevog) centra, dok stranku koja bi trebala biti stožerna u formiranju i artikuliranju lijevih političkih poruka i politika već desetljećima gledamo kako isprazno životari i bori se za zrak u sjeni svojeg formalno bivšeg, ali realno i sadašnjeg i budućeg predsjednika.
Jedini izuzetak u ovoj kampanji bila je stranka Možemo, koja je izašla sa svojom kandidatkinjom i koja jest artikulirala vrijednosno-sadržajne teme. Do trenutka objave prvih rezultata.
Podrška Ivane Kekin Zoranu Milanoviću je najgori trenutak ovih izbora
Još se ni tinta nije osušila na brojevima Državnog izbornog povjerenstva, a već smo čuli Ivanu Kekin kako javnosti šalje poruku da će zaokružiti Zorana Milanovića te kako poziva svoje birače da učine isto.
Dugoročno je za lijevu političku opciju upravo taj trenutak najgori trenutak ovih izbora jer se time gubi vjerodostojnost predstavljanja alternative na lijevoj strani političkog spektra.
Stranka koja se zalaže za očuvanje javnog dobra i javnog interesa pozvala je na glasanje za kandidata koji je htio prodati autoceste i koji je branio (nezakonite) privatne interese svog prijatelja u uvali Vruji. Stranka koja se zalaže za osnaživanje žena pozvala je na glasanje za mizoginog političara koji se okružuje isključivo "dečkima", a političarke naziva "narikačama".
Stranka koja se zalaže za zaštitu ljudskih prava pozvala je na glasanje za političara koji vraća odlikovanja Glavašu i dodjeljuje ih Smiljanu Reljiću. Stranka koja se zalaže za stvarnu (a ne fingiranu, kakvu sad imamo) borbu protiv korupcije pozvala je na glasanje za političara kojemu je šef ureda bio Saucha, a ministar Varga.
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Možemo pristao na političku ucjenu biranja "manjeg zla"
Time je Možemo također pristao na političku ucjenu biranja "manjeg zla", odnosno perpetuirani ciklus antipolitike od kojega koristi imaju samo Milanović i Plenković. Dok društvo pada u sve dublju spiralu političke polarizacije i boreći se "manjim zlom" protiv "većeg zla" - samo gubi. Zlo je zlo, pobjedom jednog od njih društvo neće profitirati. Toga bi prvi trebali biti svjesni oni koji "idu polako kako bi došli daleko".
Iskreno, veći stupanj zrelosti po tom pitanju pokazala je Marija Selak Raspudić. Jednostavnom porukom da njezini birači imaju svoj mozak te sami znaju odlučiti što će napraviti sa svojim glasom u drugom krugu izbora elegantno je odbila biti dio osnaživanja antipolitičkog duopola. Šteta što iza njenog "centra" stoje novci ljudi bliskih bandićevcima i Željki Markić.
I što sad?
Birači koji ne pristaju na zlo i dalje imaju izbor
U situaciji smo u kojoj se afirmativni glas u drugom krugu izbora svodi na podržavanje jedne ili druge varijante antipolitike. U kojoj, očigledno, najveći dio biračkog tijela pristaje na takav odabir. I u kojoj mediji rezultate izbora reduciraju na "trijumf", "ponižavanje" ili "častan poraz" jednog od dva nositelja tih dviju antipolitika.
No, birači koji na to ne žele pristati i dalje mogu dati svoj negativan glas. Mogu aktivno odbiti podržati bilo koju od te dvije antipolitičke opcije. Mogu izaći na birališta i poništiti listić. Da postoji značajan broj birača sklonih takvoj opciji, pokazuje i anketa Indexa u kojoj je više glasova dobila opcija "neću izaći na izbore" nego Plenkovićev pokemon.
No, taj stav treba aktivno izraziti. Treba otići do tog birališta i uistinu poništiti taj listić, a ne samo preskočiti izbore. Brojka od desetak posto poništenih listića ne bi promijenila rezultat izbora, ali bi poslala glasnu poruku, kako javnosti tako i političarima te samom Zoranu Plenkoviću. Uh, pardon, Andreju Milanoviću."
Piše: Aleksandar Hatzivelkos
16:19, 07. siječnja 2025.
07.01.2025. u 17:13 | Dodaj komentar
ovaj put sam i ja pribjegla c/p ko krelec...o istome posve drugačije! ha ha bilo bi čudno da nije tako, jer oduvijek je bilo tako na blogu! iako mislim da ćemo mi koji ćemo upravo to i tako učiniti biti manjima, kak veli autor, onih 10%...no i to je već napredak, nekoć smo bili 1%! možda nekom dopre ovo što piše (normalno, najprije treba pročitati i uložiti taj napor) i možda promisli? kakogod, bje moja dužnost ovo objaviti. prosvjetitelji su uvijek bili u manjini pa su to i sada!
Autor: sara_tera | 07.01.2025. u 17:19 | opcije
ne slažem se s autorom :)
nebum to napravila ni pod razno :)
Autor: ladonna2 | 07.01.2025. u 18:43 | opcije
hahahah sad bu svi čitali i škicali
dal bu ispal fajt između nas sve :DDD
jer gle, ne slažeju se
Autor: ladonna2 | 07.01.2025. u 18:45 | opcije
kod @Krela sam napisala kaj budem i zakaj tak budem
tam je i link o predsjedničkim ovlastima i c/p txt
Autor: ladonna2 | 07.01.2025. u 18:47 | opcije
*Dve
Autor: ladonna2 | 07.01.2025. u 18:47 | opcije
ali, ajmo sada malo u "dubinu"
po mom
pa recimo da sam u teorijama urote
rekla bi bez ebemti na ovaj txt
čuj ovoga, on je igrač neke tajne službe, koja hoće malo sje*** izbore, Zoxov "uspjeh" i poniženje hdzjota,
jer eto narod se malo preveč veseli i zabavlja...i pun net smešnih primorac memea...
dakle nešto ko što sam danas kod @Krelca Romanu@ napisala---odnosno provokatorski aka špiclovski txt.
jer nećemo biti naivni,
da, tajne službe i to rade...i sve ih zemlje/države/vlade imaju. udbu,sudbu kibidabi to su 2 :)
i zadatak je sve obezvrijediti i biti ili držati narod u općoj apatiji...buuu svi su isti, .
buuu niš se nemre
buuujedan drugome drže štangu,
buuu samo se izmenjuju, čas jedn čas drugi
i tak ispadne opće sranje
dklle neš ti prijedlog Poništiti listić
pa ljudi kaj je to poruka?
za koga?
za onog briselskog dečka? kaj se bahti i kovesi? i Epou?
i on bu odjednom Nas poslušal???
ahahh nice try špiclovski
Autor: ladonna2 | 07.01.2025. u 18:59 | opcije
Dakle sara, iznenađuješ me. Nisam mogao niti zamisliti da bi ti potpisala ovakav hadezeovski pamflet.
Autor: Kresimir5 | 07.01.2025. u 19:02 | opcije
po drugoj strani i baš toj...pa nemaaa se za kogaaa drugoga buuuu
Banditos je držal zgb, tolko godina dok hdz nije podupro na jače... sa 28-32% Izašlih, ne Svih glasača grada zagreba.. jer odaziv je uvijek bio ispod 50%...
dakle, - šutljiva većina- i stara hOrvatska navada i orkestar organiziranih glasača ga je držal na vlsti posle i "ti meni ja tebi" mafija...
Autor: ladonna2 | 07.01.2025. u 19:10 | opcije
ooo Krešo?
isti ti je dojam? da je txt "naručen" ?
Autor: ladonna2 | 07.01.2025. u 19:12 | opcije
mislim da Sara malo prebrzo zaključuje, i po tome txt je uspio jeeee...uzeo je sveopće gađenje u obzir...
i na prvu loptu hvata
ebg, događa se
Autor: ladonna2 | 07.01.2025. u 19:16 | opcije
da nastavim...
zakaj ooo zakaj se stalno i uvijek samo ljevici zamjear jer je...pa ajmo, navaliti blatom , po redu i točkama njihovog krimena
Autor: ladonna2 | 07.01.2025. u 19:19 | opcije
Tekst sam ranije pročitao na Indexu i prva misao mi je bila da Kabok (ili kak se već zove onaj i HDZ-a) ima u tome svoje prste. I onda dođem tu i vidim da je sara progutala i udicu i flaks i olovo...
Autor: Kresimir5 | 07.01.2025. u 19:20 | opcije
da, zasral je sa ordenima masu toga...
imali su isto bisere ministre...ali hejjj mislio je privatizirati ceste
i?
da li jest?
a kaj su sve privatizirli hadezeovci?
eto pulen plenkovićev ..za početak stan
pa državne noFce z privat kliniku
a uređenje ministarstva i troškovi.? ..a još nije ni sjeo
uostlom pričamo o u hrvatskoj, kaj je čudo samo po sebi o Osuđenoj strnci
ok sada je prošla ta tužba,i vremenski , sudski - osuda...pa kao više nisu zločesti. :)))
sada su Samo Kontroverzni, :DDD jelte...i tak im moramo pisati k nećemo tužbu za na sud.
:DDD.
Autor: ladonna2 | 07.01.2025. u 19:26 | opcije
i opet
u txtu tip ne razumije, ali se pravi
da neka bilo tko ukupno dobije 10% a drugi 8% glasov Isprvnio Popunjenih glasačkih listića
Taj od 10% pobjeđuje
pa ebemu
i o tome sam rekla kod @Krelceta
kampanja je bzvze hajpana
on nema te ovlasti
nemre obična guska nositi zlatna jaja, jer nije ta od ezopa...ezopova može
Autor: ladonna2 | 07.01.2025. u 19:33 | opcije
Saaarrraa gde si?
očekuju iskričari novi fajt, bumo ih razočarali?? :DDDD
Autor: ladonna2 | 07.01.2025. u 19:34 | opcije
A to što se na mala vrata uvodi kancelarski sustav nitko niti ne spominje.... I da koji slučajem ovaj pokemon dođe na Pantovčak eto nama diktature. A o biranju manjeg zla... u politici, osobito ovoj našoj, _uvijek_ biraš manje zlo.
Autor: Kresimir5 | 07.01.2025. u 19:37 | opcije
U osam i kvarat je sučeljavanje. Razmišljam da pogledam ili da nastavim gledati Fool me once (gledljiva britanska krimi serija)
Autor: Kresimir5 | 07.01.2025. u 19:45 | opcije
Sara za to znam da Znaš
apatija je odabir...svi moarmo biti apatični i vikati majku im svima u saboru i možemovcima, i kati (rf)
kaj su napravili, niš
samo svoje guzice futraju
a ne Razumiju osnove,
da ako nemaš postotak čak ne ni većinu.u saboru ..i još oporbe koja onda Preglasava vladajuće, nemreš stvarno niš..
jer kaj buš sa 12%.
ali to.... Nemaa nikogaaa, i dalje u glavama u komentarima odjekuje, ..."zakaj ona oće da se gejevi žene (ko da je to Stvarno polit pitanje o 0,1% ili 0,3% stanovništva rh?
dkle smoke& mirror, zablude, laži, špiclovi, tajne službe provoktori
i eto nas :((
Autor: ladonna2 | 07.01.2025. u 19:45 | opcije
okej...
ja se raspisala i oko općenitosti ali ne Zbog Tebe..već Znam da škicaju, pa im se možda ovo moje negde prilijepi u mozgu..i ono viš viš..ima tu nečega
Autor: ladonna2 | 07.01.2025. u 19:47 | opcije
i zvršavam s citatom meni jako ok, ali baš jako ok filozofkinje Hanne arendt..
" to stalno laganje.
nema za cilj, da narod povjeruje u laži
već je cilj, da ni u što ne vjeruje
takvom narodu nije oduzeta sposobnopst za akciju
nego sposobnost da misli i prosuđuje
s takvim narodom možete raditi što hoćete..."
Autor: ladonna2 | 07.01.2025. u 19:53 | opcije
Ja ću dodati Churchilla "najbolji argument protiv demokracije je pet-minutni razgovor s prosječnim glasačem"
Autor: Kresimir5 | 07.01.2025. u 19:56 | opcije
gledala bum duel :)))
i vjerojatno se kao i uvijek derati na tv :PPP
jer ja to tak , kad je napeto i glupo
i idem glasati i Ispravno Ispuniti svoj listić
i akj K* "manje zlo", bzvzarija, ko da je osuđeni ubojica, da Zlo,?! ebate kaj se razbacujemo teškim riječima...
i u ponedjeljak bu se svet i dalje okretal
i sunce bu izašlo...
tak da ...:)))
Autor: ladonna2 | 07.01.2025. u 19:59 | opcije
i iskreno, bilo bi mi drago, after čuti da si se predomislila, prespavala...i da ne buš izostala od svoje demokratske građanske slobode...- izbora
al nema veze, ionak ne bumo se svadile.
na razočarenje iskričara :DDDD i naavijača
bye :) .
Autor: ladonna2 | 07.01.2025. u 20:03 | opcije
@Krešo, fkt drago mi je da slično mislimo, osjećm se manje - bijelom vranom :)))
Autor: ladonna2 | 07.01.2025. u 20:21 | opcije
počelo je - Tv hrt1 :))))
Autor: ladonna2 | 07.01.2025. u 20:23 | opcije
i stvarno fali mi pokojni Bago :(((
rasturio bi ih ko beba zvečku :DDD
Autor: ladonna2 | 07.01.2025. u 20:24 | opcije
Hej društvo…dona…krešo!
Popila sam si magnezij i opušteno čitala vaše komentare. Mi vodenjaci živimo u kući od sutra i iako smo veliki zagovornici nekih ideja, rijetko ćete me vidjeti da se oko neke ideje fajtam i uvjeravam druge ljude da promijene svoje mišljenje, neću nikoga vući za rukav…uvijek mi je moto bio, pokazati, ukazati, reći…a svatko nek izabere kaj je u njegovoj moći.
Dakle, borit ću se za svoje pravo da kažem što mislim i da se drugi ne slažu s tim. To je jedan tako dobar osjećaj…rekao si sve, a ljudima na svijest i savjest! Tako i sada, vi imate svoje mišljenje i ja ga ne prihvaćam, jer imam svoje. Dakle, tip je napisao tekst, ali poanta je u tome da ja tako mislim, pa sam onda naišla na još nekog tko je javno napisao to kaj ja mislim.
Krešo, tvoja teorija o manjem zlu, kao i u tekstu, mene puno ne dira i misim da je jako pogrešna. Naima, ja nikad od 90.naovamo nisam glasala protiv, već uvijek ZA. To što moji kandidati nisu nikad dobivali, nije moj problem! Tako i sada, ja ću konzumirati svoje pravo tako što neću birati niti jednog! To nije, dona, sintagma, svi su isti, već ova dvojica jesu isti! Dakle, neću birati Milanovića da ne bi prošao Primorac (HDZ), jer upravo zato i je stanje u HR tri desetljeća tako jer se bira PROTIV a ne ZA! Kvalitetni i pametni ljudi nemaju šansu u ovoj zemlji. Ja npr ne mogu Milanoviću oprostiti ukidanje prava radnika u ZUR-u i ostale liberalno-kapitalističke poteze koje je vukao kao pion ondašnjeg kapitala i premijer! A kao predsjednik pet godina njegov vokabular nikako nije rječnik jednog Predsjednika države. Kočijaški razgovori Milanović-Plenković uvreda su za ovaj narod već pet godina? Što uopće ne znači da ću oprostiti kriminalnoj organiiizaciji tj. HDZ-u ali…umjesto da ih oboje stavimo u ropotarnicu politike, mi i dalje održavamo na životu takve probisvjete (plenković i milanović koji su na krilima svojih podobnih otaca zaposjeli ovu državu) dok pametni, sposobni…dobivaju 10-tak posto glasova (dobro čovjek to zamjera možemo, koji je trebao biti perjanica ljevice a nažalost, sve više postaje centristička stranka).
Nema više u hr ljevice i neće je niti biti dok god građani ne shvate DA JE KAPITAL NAJVEĆI NEPRIJATELJ RADNIKA! Dakle, svi koji žive od svoje plaće (ili mirovine) moraju se ujediniti protiv kapitala…bilo koje boje! No, meni ne treba da netko misli kao ja…meni je dovoljno da ja mislim! U tom smislu, nema fajta…samo se vi razbaškarite…ne trebate vi trošiti energiju da mene uvjeravate u nešto, jer teško da ću promijeniti sa sedam banki bilo kakve svjetonazorske stavove.
I znam da moj glas ništa ne znači jer znam gdje živim….na brdovitom balkanu…gdje su svi u birtijama već desetljećima PROTIV! Ali, kad je vlastita rit u pitanju, onda su svi ZA! Opće dobro nije u modi…a za opće dobro ovu dvojicu bi valjalo ukloniti (normalno, prije ovoga trebalo je ukloniti Plenkovića, ali niste)…pri tome ne želim biti nasilna. Politički ukloniti. Po meni, F. Tuđman i HDZ nikad ne bi došli na vlast. Dakle, ja sam svoju ulogu već ispunila…a svak nek se zapita gdi je bio dok je grmilo?
I u onoj državi sam imala svoje stavove kontra establišmenta, direktora, sekretara i ostalih moćnika i privilegiranih, a u ovoj sam samo i uvijek protiv kapitala i na strani radnika! E sad, ako se crni vrag bori za prava radnika i ljudi koji žive od svog rada, ja sam vražica isto! O nekim stvarima nikad ne raspravljam…ali ne znači da vi nemrete…osobito ne virtualno. Suha su mi usta, bolje bi bilo raspravljati za nekim okruglim stolom sa gemištom ili crnim vinom…ne u birtiji, ne na hrt-u već negdje onak an pasan…ugodno zavaljen u fotelju! Najljepše je kad se ljudi posve različitih stavova raziđu uz osmjeh i bez potrebe da bilo tko koga nadglasa, nadjebe, uvjeri ili bilo kaj…ljepota je u različistosti i uvažavanju!
Za kraj, dona, moram te ispraviti jer, cit. „…iskreno, bilo bi mi drago, after čuti da si se predomislila, sprespavala…i da ne buš izostala od svoje demokratrske građanske slobode…izbora..“ moram ti reći da, pravno gledano, ja ću izlaskom na izbore i označavanjem mog glasačkog listića nevažećim, konzumirati svoje glasačko pravo i NE GLASATI niti za jednog kandidata, ali moj glasački listić će uredno izbrojati i jednako je vrijedan i ja sam zaokružena na biračkom spisku kao i svaki drugi glasač koji je zaokružio bilo koga, te će takav glasački listić biti registriran kao nevažeći (nije ispravno zaokružen kandidat, ali je glasački listić izbrojen i glasač zaokaružen u biračkom spisku). To su već pravna pitanja i stvari koje ljudi brkaju…dakle, ja sigurno neću izostati od svoje demokratske građanske slobode…izbora. Jer i neizbor je izbor!
I za kraj, Milanović je po meni nadigrao Primorca u svakom pogledu, ali to još uvijek ne znači da će dobiti moj glas! NEĆE!
Autor: sara_tera | 07.01.2025. u 22:06 | opcije
legit (y)
al ja sam- zoon politikon,- štaš, pa mi vrag ne da mira..:))
Autor: ladonna2 | 07.01.2025. u 22:55 | opcije
idem dalje super serija..prva dama - na hrt1
vredi pogledati a i moćna je ekipa glumica..
Autor: ladonna2 | 07.01.2025. u 22:57 | opcije
stay well :)
Autor: ladonna2 | 07.01.2025. u 22:58 | opcije
pitanje onoj/onom tko zna: da li je možda moguće da obje trenutne opcije ni nisu ništa drugo doli preslik ozračja/stava većine? nekako mi sve naginje k tome da to što se zapravo događa, a mislim pri tome na ovaj dio gdje se spominje nedostatak 'alternative' i nije ništa drugo nego glavnina forme svih nas u cjelini.
individua je "ubijena" u svemu od sporta do školstva, a time i ideja pa zašto bi u politici bilo drugačije kada je sve formirano baš rekao bi tako da niti ne nudi alternativu koja zapravo mora imati naglasak na različitosti.
Autor: listlovora | 07.01.2025. u 23:45 | opcije
složila bih se listulovora! uniformiranost je postala znak prepoznavanja ovog doba! ok, imala je i moja hipi generacija (duga kosa, kratka pamet, droga i sl) uniformiranost, ali ne ovakvu i ovoliku. sjedim jučer u tramu i gledam grupicu golobradih dječačića (cca 16 let), dakle oni su cijelo vrijeme (cca pola ure i više) stojeći u hrpici, gledali u mobitelima i komentirali to što vide u mob. nema komunikacije, nema sadržaja, nema događaja in vivo...sve se događa virtualno! oni uskoro neće znati uopće niti misliti i pričati a kamoli biti različiti? no, to je valjda cijena "napretka"? ja i u ovim godinama volim sresti misleće ljude...koji imaju svoj stav, razmiišljanje pa makar i drugačije ili pogrešno /tko je taj koji prosuđuje što je ispravno a što pogrešno/ i tak...kak je davno uzviknuo spencer tracey u jednom od svojih bravuroznih filmova: živjela ta mala razlika (iako se to odnosilo na muško/žensko)...ja to proširujem na sve ljude: živjela ta razlika med ljudima..jer tamo gdje svi misle isto, nitko ne misli (orwell)
Autor: sara_tera | 08.01.2025. u 8:48 | opcije
oj dono, baš smo se sinoć napričale kaj ne! a politika...takva je kakva je. budi dobro!
Autor: sara_tera | 08.01.2025. u 8:49 | opcije
:)))
Autor: ladonna2 | 08.01.2025. u 11:09 | opcije
NE GLASATI niti za jednog kandidata, ali moj glasački listić će uredno izbrojati i jednako je vrijedan i ja sam zaokružena na biračkom spisku kao i svaki drugi glasač koji je zaokružio bilo koga, te će takav glasački listić biti registriran kao nevažeći (nije ispravno zaokružen kandidat, ali je glasački listić izbrojen i glasač zaokaružen u biračkom spisku). To su već pravna pitanja i stvari koje ljudi brkaju…dakle, ja sigurno neću izostati od svoje demokratske građanske slobode…izbora. Jer i neizbor je izbor! ...
je sad sam se sjetila da smo već pretresale sličnu temu i da si jednom onomad slično ovome..o izboru, ...i nevažečem ali evidentirnom napisala
i ok i to je legit (y)
Autor: ladonna2 | 08.01.2025. u 11:12 | opcije
a jučer sučljavanje...majko moja..koja je to bila zabava i prepucavanje, skoro se nisam tak dobro zabavljala
ok ok zelo me je schadenfreude...i nisam si mogla pomoći...
a fb i oni kaj su mi zanimljivi...to je bil tam urnebes od ruganj, komentara, odmah reagiranj.a
trebaloje biti jučer na fb,u
opći cerek.
veli primorac ..ali vi ne možete biti predsjednik
milanović...ali ja već jesam predsjednik
ono zakucavnje sam takvo :DDDD
Autor: ladonna2 | 08.01.2025. u 11:17 | opcije
i ono... nije mudro za južine pustiti milana na dragana :DDD
Autor: ladonna2 | 08.01.2025. u 11:20 | opcije
ebate i umjesto da budem kulerica
počet ću fkt navijti za zoxa..:PPP
da se ispuše i smanji ego plenkiju...:DD
i da ovaj pomete dragana...
Autor: ladonna2 | 08.01.2025. u 11:22 | opcije
hhh kruži netom...wtsapp poruka koju su kao dobili hdzeovci
da na glasanje dovedu, povedu još 3 osobe... i daa zaokruže primorca :)))
mislim kaj im se mora reći i koga da zokruže??? hhahah...ooo pameti i apsurda, komedija zabune :)))
divni smo, di-vni :DDD
Autor: ladonna2 | 08.01.2025. u 11:26 | opcije
ej donči, dobro jutro, iako je netom prošlo podne! eto me s trešnjevačkaog placa, pa te opet čitam...i vjerujem da je bilo zabavno sinoć glede primorca i zokija...i dobro si to primijetila...ali znaš kaj je najsmješnije, meni primorac onak mrtav ozbiljan, fakat sebe shvaća za ozbiljno. onak, doktor znanosti par excellence...takve je HR država (čitaj hdz) fabricirao zadnjih 30 let ko pljeve! fala bogu imam jednu doktoricu znanosti u obitelji (kćer) pa znam kak stoje stvari s tim u hr! ali znaš kaj je meni smešno? to kaj blog šuti ko zaliven...nigdje nikog ni zuc...ne samo na ovom blogu, već općenito...zavukle se bloške hadezenjare u sve pore (mišje rupe) i nema ih. dobili su, kak veliš radni zadatak i treba privest te neke na glasanje! istina, dosta mladih je ošlo na skijačiju tak da je plenki znao kaj dela, ali neće mu pomoći! raja se plebiscitarno odlučuje za milanovića i mene to pomalo fascinira...ali kužim, čovjek se narodski izražava i jedini godinama već parira hdz-u! jer, slažem se, negdje sam to i pročitala...da ova pobjeda nije pobjeda ljevice niti sdp-a već upravo i samo osobe...milanovića! idem kuhat...ćimula i neki komadić mesa! a potom siesta! tko zna, morti ipak netko objavi neki uradak glede predsjedničkih izbora i iznese svoj stav o tome...ma kakav bio? traži se ne program, već stav? može i c/p!
Autor: sara_tera | 08.01.2025. u 12:17 | opcije